[PC] Battlefield 2 - Deel XXX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.251 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:01

Tubby

or not to be

djerror schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:37:
[...]ja maar nu kan je de support gun eindelijk eens gebruiken..gisteren gebruikt in een clanwar is dan toch verrekte handig met close combat. Merk wel dat de AK101 van MEC 10 keer deadlier is dan de M16 van US (medic guns) als US had ik een K/d van 20/23 en als MEC 20/10..sowieso ga ik 10 keer zo snel dood sinds de patch dus teamwork is echt vereist nu

btw hebben jullie ook last van meer desktop crashes?! gewoon ingame druk op tab boem..
In close combat juist niet, maar voor de long range (support, jaaaaa :p ) is de support class nu erg goed. Voor de close combat werkt de medic/at class nu een stuk beter. Ik vind het wel erg fijn dat alle classes nu meer gebruikt worden ipv alleen de assault class.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-01-2024
Gisteren even de patch uitgeprobeerd en het viel allemaal wel mee. Okee het liggen en opstaan is iets trager, waardoor het wat gevaarlijker is om iemand out in the open te reviven, maar verder viel het wel mee.

Zelfs nog even in de heli gevlogen op Dragon valley en ben niet neergeschoten (ook wel een beetje geluk gehad)
De PKM weer even getest en ook de nieuwe sniper unlock. PKM is inderdaad wel beter geworden en ik heb zowaar mijn eerste sniper kill gemaakt met een sniper wapen.

Ben wel nog een paar keer gekilled door een tuben00b, aangezien ze wel direct ontploffen als ze een mannetje raken :|

Maar ook na deze patch blijf ik trouw aan mijn M16A2 en AK101. Gewoon de standaard wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 01:04:
[...]

[...]

Ik kan je wat verklappen. Het maakt nu geen hol meer uit wát je unlocked. ALLE wapens zijn nu zowat 100% accurate en het lijkt wel of ze ineens een stuk sterker zijn. Ik schoot vandaag met een PKM een sniper neer op Mashtur city die op dat hoogste gebouw bij de power plant zat. Ik lag zelf op het dak waar je kan spawnen bij de moskee. 8)7

Het hele spel en de balance is zwaar vernaggeld. Ik heb me de hele dag weer lopen ergeren aan alles en nog wat. C4 gooien kan niet meer maar de snelheid waarmee je ze achter elkaar kan gooien is ook langzamer geworden. Geweldig over nagedacht allemaal. Ik vraag me ook af wie dan die patch testen...voor me gevoel zijn dat van die deskjockeys die het spel nooit spelen en alleen maar kijken of het werkt. Niet of het nog speelbaar is. :r :r :r

Ook fijn dat ze de geluiden hebben verkloot. Ik hoor 9 van de 10 keer mn gunner niet meer schieten. Soms heb ik dat ik 2x een SRAW kan schieten. De eerste gaat overal dwars doorheen (ook heel fijn).

Al met al ben ik gewoon te teleurgesteld om er nog een zinnig woord aan vuil te maken. Wat een hoop stront is dit spel geworden zeg. :X :X
Hier heb ik ook geregeld last van. Het is echt zwaar irritant, want je hoort dan bijna niks neer aankomen, zoals helikopters en armors ..
Meestal hoor ik soms ook MOC's praten, en dan weet je ook waar ze vandaan gaan komen .. en die hoor je dan ook niet meer.

En verder kan ik je gewoon niet meer dan 100% gelijk geven. Het spel is echt helemaal naar de klote gegaan door de nieuwe patch.
Vooral met die olietorens die AA raketten vasthouden, en als er dan een vliegtuig over komt zetten, deze dan weer verder vliegen ..

Let ook maar eens op hoeveel mensen er nu Support zijn! 9 van de 10 kogels raken je nu gewoon ..
Soms maai ik gewoon Snipers neer die op me te staan schieten .. en dan schiet ik ze gewoon dood met 1 kogel dmv headshot.

Dit maakt het spel gewoon helemaal totaal onrealistisch.

Een pluspuntje aan de patch vind ik toch wel, dat ze de Shader techniek in de engine hebben aangepast, wat voor een aardige FPS boost zorgt.
Nu draait SF niet meer zo zwaar.

Maar dit is dan ook het enigste positive wat ik kan bedenken over de patch.
Laat EA maar gauw komen met de 1.3 versie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 04-06 13:55
Tubby schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:12:
[...]

In close combat juist niet, maar voor de long range (support, jaaaaa :p ) is de support class nu erg goed. Voor de close combat werkt de medic/at class nu een stuk beter. Ik vind het wel erg fijn dat alle classes nu meer gebruikt worden ipv alleen de assault class.
nou dat was niet mijn ervaring steeds als ik als medic/specops een support tegenkwam (close combat) legde ik het loodje en vice versa..je kan nu met support makkelijk 3 gasten neermaaien van dichtbij voordat je dood bent. Maar inderdaad AT DOA 12 is het ultieme close combat weapon at the moment :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ik vind de patch tot nu toe echt op veel punten een verbetering. :)

Dat piloten balen dat ze niet meer makkelijk puntjes kunnen scoren, niet standaard meer 30 minuten in die kist kunnen zitten en echt moeten werken voor de kost, tja daar kan ik echt niet mee zitten. T was gewoon belachelijk dat eigenlijk het enige echte wapen tegen de vliegtuigen, de AA, altijd mis schoot.
De balans is nu veel beter en de goede piloten schieten nog steeds zonder al te veel moeite iemand uit het AA geschut.

Wel zijn de missiles van de vliegtuigen iets te goed gemaakt waardoor het dogfighten veel minder is geworden. Dat is idd jammer. :'(

De helicopters waren ook al te overpowered. Maar nu moet je gewoon echt slim vliegen en snel reageren om succesvol te zijn. Je kan niet meer een half uur in een chopper zitten. Jammer maar helaas.

Het is ook een genot dat dat gare bunnyhoppen is aangepakt. Je moet nu gewoon snelle reflexen hebben en kunnen mikken om te scoren. Het spelbeeld is zo ook veel mooier. :)

Dan nog de C4. Je kan het niet of veel moeilijker gooien. Kan ik ook niet rauwig om zijn hoor. Het was leuk dat je daar ff snel veel punten mee kon scoren tegen infanterie. Maar het is gewoon bedoeld om tanks en arty uit te schakelen. De zgn. pro’s hier die dit nu missen en de hele tijd roepen noob dit noob dat, moeten misschien eens nadenken hoe noob het is om op die C4 manier aan je punten te komen.

Maar goed, ik zal wel gek zijn dat ik iemand een pro vind als hij met alleen zijn geweer en granaatjes door goed te mikken, op het juiste moment op goede plek te zijn en samenspel met zijn squad veel punten scoort. B)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:57

Belgar

Archmaster ranzige code..

djerror schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:55:
[...]

Maar inderdaad AT DOA 12 is het ultieme close combat weapon at the moment :P
Wel eens met een engineer full auto "street-sweeper" gespeeld? 8)

Dat is het ultieme close combat wapen. Mijn record staat nu op 3 kills met 1 full-auto geleegde clip op een groepje marines. Grote nadeel is dat je 'm onmogelijk op range kunt gebruiken, maar op city maps heb ik er veel lol mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Belgar op 17-02-2006 11:27 ]

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168822

Patch bevat goede en slechte kanten,

Goed vind ik de sterke AA, zo hebben vliegeniers echt skills nodig nu.

Slecht vind ik dat de LAV25 niet meer door hekken/hout heenkomt, slaat niet aan, zo'n .40 komt daar met het grootste gemak door,

C4 zijn niet anders geworden in mijn beleving, een Tank is nog steeds kapot bij 2 C4's, en wie heeft gooien nodig als je ook kunt rushen.

heeft iemand trouwens de DJmantri server IP voor me? wil jullie graag een x joinen maar kan de server niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:49
check mn sig, bovendien helpt het als je de startpost doorleest ;)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Laatst online: 07-06 12:05

RA7

Het enige minpunt van de patch is dat de choppers van karton zijn geworden, niemand durft zich nog in een chopper te vertonen. :(
Ik ben blij dat het bunnyhoppen deruit is, en de assault heb ik nog nie getest.

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Laatst online: 18-08-2023
Er moest gewoon echt wat aan die vliegtuigen gebeuren guys.. kon niet anders.

Grappig dat je de UAV's ziet vliegen. Alleen beetje irritant dat je nu bijna altijd de kleur erbij ziet, zonder er op gericht te hebben.

Ik zie sommige melden dat ze een fps boost hebben. Ik heb juist enorme problemen om nog te kunnen spelen als voor de patch met m'n 7800 GT. Misschien toch maar snel upgraden van 512 naar 1024, maar toch echt een dramatisch verschil tussen de 2 patches voor mij iig (kwa performance).
Ik ervaar het spel echt heel schokkerig zelf op 800x600 in singleplayer mode :X
Voorheen kon ik gewoon blazen op 1024 x 768 alles high op light shader en textures na (met 512mb ram dus). :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15:18
Frenzy_LS schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:42:
Ik zie sommige melden dat ze een fps boost hebben. Ik heb juist enorme problemen om nog te kunnen spelen als voor de patch met m'n 7800 GT. Misschien toch maar snel upgraden van 512 naar 1024, maar toch echt een dramatisch verschil tussen de 2 patches voor mij iig (kwa performance).
Voorheen kon ik gewoon blazen op 1280 x 1024 alles high op light shader en textures na (met 512mb ram dus). :/
8)7 7800 GT met 512 MB WTF dit is echt zonde. Vind je het gek dat dat niet soepel loopt. :X

EDIT: BF2 trekt ongeveer 1,6 GB aan geheugen O-)

[ Voor 5% gewijzigd door maxoss op 17-02-2006 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenzy_LS
  • Laatst online: 18-08-2023
maxoss schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:45:
[...]

8)7 7800 GT met 512 MB WTF dit is echt zonde. Vind je het gek dat dat niet soepel loopt. :X

EDIT: BF2 trekt ongeveer 1,6 GB aan geheugen O-)
jaja i know, :7

Heb nu iets meer dan een maand m'n nieuwe "upgrade". +/- 900 eurie uitgegeven en Ram zat nog in de planning :P, (en niet meer op m'n rekening, kuch (+ wintersport tussendoor O-) ) kuch )

Het was iig nog best te doen voor de patch. Ik was sowieso van plan 1GB reepje erbij te kopen, maar wilde eerst ff kijken hoe het met 512 zou gaan (van voor m'n upgrade). Wat dus voor de patch nog best te doen was op mijn systeem. En zoals ik in m'n vorige post ook vermeld heb B)

[ Voor 7% gewijzigd door Frenzy_LS op 17-02-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belgar
  • Laatst online: 01-06 17:57

Belgar

Archmaster ranzige code..

Frenzy_LS schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:42:

Voorheen kon ik gewoon blazen op 1024 x 768 alles high op light shader en textures na (met 512mb ram dus). :/
Heb ik ook gehad met mijn 7800 GT, bij mij hielp sound van hardware naar software te zetten en weer terug. Maar of dat het gevolg was van mijn sound setting of dat het wat anders is geweest dat toch het gewenste effect heeft veroorzaakt weet ik natuurlijk niet :)

...Als het maar werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Help!!!! schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:06:

Dat piloten balen dat ze niet meer makkelijk puntjes kunnen scoren, niet standaard meer 30 minuten in die kist kunnen zitten en echt moeten werken voor de kost, tja daar kan ik echt niet mee zitten. T was gewoon belachelijk dat eigenlijk het enige echte wapen tegen de vliegtuigen, de AA, altijd mis schoot.
De balans is nu veel beter en de goede piloten schieten nog steeds zonder al te veel moeite iemand uit het AA geschut.

Wel zijn de missiles van de vliegtuigen iets te goed gemaakt waardoor het dogfighten veel minder is geworden. Dat is idd jammer. :'(

De helicopters waren ook al te overpowered. Maar nu moet je gewoon echt slim vliegen en snel reageren om succesvol te zijn. Je kan niet meer een half uur in een chopper zitten. Jammer maar helaas.

Het is ook een genot dat dat gare bunnyhoppen is aangepakt. Je moet nu gewoon snelle reflexen hebben en kunnen mikken om te scoren. Het spelbeeld is zo ook veel mooier. :)

Dan nog de C4. Je kan het niet of veel moeilijker gooien. Kan ik ook niet rauwig om zijn hoor. Het was leuk dat je daar ff snel veel punten mee kon scoren tegen infanterie. Maar het is gewoon bedoeld om tanks en arty uit te schakelen. De zgn. pro’s hier die dit nu missen en de hele tijd roepen noob dit noob dat, moeten misschien eens nadenken hoe noob het is om op die C4 manier aan je punten te komen.

Maar goed, ik zal wel gek zijn dat ik iemand een pro vind als hij met alleen zijn geweer en granaatjes door goed te mikken, op het juiste moment op goede plek te zijn en samenspel met zijn squad veel punten scoort. B)
Amen!!

Beter had ik het niet kunnen verwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Ach jongens. We weten het. EA heeft gewoon een een prutpatch in elkaar gedraaid.

Om af te reageren:

Karkand weekend!

Op de i3d.nl NOD server draaien we nu het hele weekend Strike at Karkand. ;)

IP: 84.244.131.54
Poort: 16567

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 120284 op 17-02-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-06 14:04

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

had gisteren regelmatig het probleem dan mijn AT raketten gewoon door tanks en apc's heen vlogen... had ik eerder nooit.

Daarnaast een paar keer dikke lol gehad met een gastje die me wilde overrijden, ging tot 3x toe op tijd liggen en de transport reed over me heen, telkens een raketje erachteraan...boem!

[ Voor 3% gewijzigd door beschuitfluiter op 17-02-2006 12:16 ]

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 06-06 06:42
Even een vraagje. Ik ben me nu maar even gaan richten op badges/medals, kwam erachter dat ik sommige nog wel eens nodig zou kunnen hebben. Nu heb ik dus ook die basic command badge nodig, waarbij je 40 punten moet halen. Ik heb als een debiel de laatste paar dagen lopen commanden, maar ik kom niet verder dan ~33 punten. Ik heb dan vooral gespeeld in een map als Karkand meestal 64.
Wat is nou de beste manier om die badge te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Tubby schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:12:
[...]

in close combat niet lz.

ik sprong en ging liggen, en schoot van links naar rechts.
3 man op een rij.

gewoon pray and spray

Long range is gewoon overpowerd.
dat mag van mij terug gedrongen worden, net als de AA missles van planes
ook de gewone AA mag bijgewerkt worden, want 180 graden draai is best wel lomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
ik denk dat als je een noob in een linebacker zet en daar tegen over een redelijk ervaren fighter pilot zet en het ze laat uitbattelen dat het dat 50% is.
m'n neefje van 8 jaar oud die het spel misschien 5 keer gespeeld heeft schiet links en rechts helicopters en jets naar beneden.
als mensen dat balanced vinden..

de helicopters zijn helemaal een drama.
als je langer dan 5 minuten in leven blijft in een helicopter dan sta je of aan de rand van het veld tussen de bomen verstopt, of je speelt tegen ongelovelijke retards op een ongelovelijke retard server.

dit spel heeft in de lucht weinig meer met skill te maken.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Indy91 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:24:
[...]

Lijkt mij een beetje lastig, miljoenensteden in 32 player maps stoppen.

Aangezien de tegenstanders van de EuroForce de MEC en PLA zijn, lijkt het me logisch dat het strijdtoneel zich bevindt in het Midden-Oosten en in China.

Daarentegen zal het strijdtoneel van de volgende "Boosterpack: Armored Fury" zich voornamelijk in de V.S. afspelen.
BF1942 en RTCW :*) had je toch ook Arnhem. Een map in Europa valt met de huidige terrorisme dreigingen echt wel te verzinnen. Zeker binnen Special Forces.

[ Voor 8% gewijzigd door Falcon2107 op 17-02-2006 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Ik heb net ff een uurtje gespeeld en heb 2 hele vage feiten geconstanteerd:

* 1e ronde in Karkland zodra ik een tegenstander uitschakelde werd dit als teammoord beschouwt, terwijl die gasten toch echt bij het andere team zaten :S uiteraard gingen ze klagen, waardoor ik meteen -18 stond |:(

* Ik heb het sniperrifle al geunlocked van euroforces. Kreeg laast een zwart beeld met wapens uitkiezen (bij de rest zag je wel tekst en het plaatje), ik vond het zwarte scherm wel spannend dus nu heb ik dat wapen al :7 schiet opzich wel lekker, maar vind het toch redelijk vaag.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Anoniem: 120284 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:12:
Ach jongens. We weten het. EA heeft gewoon een een prutpatch in elkaar gedraaid.

Om af te reageren:

Karkand weekend!

Op de i3d.nl NOD server draaien we nu het hele weekend Strike at Karkand. ;)

IP: 84.244.131.54
Poort: 16567
Gezellig, kom ook nog wel even langs :) (bf2nick: zodiak)
Lostcuban schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:59:
* Ik heb het sniperrifle al geunlocked van euroforces. Kreeg laast een zwart beeld met wapens uitkiezen (bij de rest zag je wel tekst en het plaatje), ik vond het zwarte scherm wel spannend dus nu heb ik dat wapen al :7 schiet opzich wel lekker, maar vind het toch redelijk vaag.
Is dat niet de sniperrifle die bij patch 1.2 zat? De L96A1? Weet je toevallig de naam van de gun nog?

[ Voor 38% gewijzigd door kevin op 17-02-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
OCTheEagle schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:58:
[...]

AA missiles gaan idd supersnel. Toch, vind't eigenlijk wel beter. Nu heb je geen rondes meer dat heli's constant iedereen neer lopen te maaien.
dat ze zo snel zijn ok maar ook zo agile is NEP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Sideshowbobbie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:16:
Even een vraagje. Ik ben me nu maar even gaan richten op badges/medals, kwam erachter dat ik sommige nog wel eens nodig zou kunnen hebben. Nu heb ik dus ook die basic command badge nodig, waarbij je 40 punten moet halen. Ik heb als een debiel de laatste paar dagen lopen commanden, maar ik kom niet verder dan ~33 punten. Ik heb dan vooral gespeeld in een map als Karkand meestal 64.
Ga naar een minder grote server to.. bijvoorbeeld een 32 player ipv 64.
Ik heb gemerkt dat de rondes sneller voorbij zijn met 64 players, ondanks meer tikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
kevin schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:01:
Is dat niet de sniperrifle die bij patch 1.2 zat? De L96A1? Weet je toevallig de naam van de gun nog?
Ja dat is hem idd, maar ik kan hem pas sinds 2day gebruiken (heb hem vandaag ook gepatched) Maar het is een euro forces wapen al moet ik de ea site geloven, toch vind ik het vaag aangezien je dat boosterpack ook moet downloaden, stop hem daar dan bij. Niet dat je me hoord klagen overigens :P

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-06 13:41
Ik heb hem gister in 2 keer gehaald (eerste keer 39 punten). Het meest handige is dat je een server neemt met een 64 player map waar 32 man op kunnen, je hebt dan meer tickets dus duurt de strijd langer.
Vervolgens me uit de strijd gehaald, zoveel mogelijk UAV's gegeven. Wat het ook goed doet is arti beschikbaar stellen voor een squadleader. Wordt altijd gewaardeerd.
Kortom wees aanwezig!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06-06 23:50
ik kom vanavond ook even naar de djmantri server mijn BF2 naam is rjn
zie jullie vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EleFanta
  • Laatst online: 23-01-2024
Lostcuban schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:59:
Ik heb net ff een uurtje gespeeld en heb 2 hele vage feiten geconstanteerd:

* 1e ronde in Karkland zodra ik een tegenstander uitschakelde werd dit als teammoord beschouwt, terwijl die gasten toch echt bij het andere team zaten :S uiteraard gingen ze klagen, waardoor ik meteen -18 stond |:(
Lijkt me stug dat je door klagen op -18 komt, lijkt op 4 teamkills en 1 teamdamage.
Maar irritant is het zeker, heb er ook wel eens last van gehad. Ik ging voor mijn knife badge en dacht dat gaat simpel, maar helaas stond binnen no-time op -12, gelukkig stond de punish uit anders was ik zo van de server geweest 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Webjunkie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:21:
ik denk dat als je een noob in een linebacker zet en daar tegen over een redelijk ervaren fighter pilot zet en het ze laat uitbattelen dat het dat 50% is.
m'n neefje van 8 jaar oud die het spel misschien 5 keer gespeeld heeft schiet links en rechts helicopters en jets naar beneden.
als mensen dat balanced vinden..
Dat is toch normaal... een IGLA/Stinger is een fire & forget raket, word de plane gelocked dan schiet je, de rest doet de raket. Weinig skill voor nodig...

Dat ligt aan de moderne setting van BF2 zelf niet aan de balans, bij de flack van BF1942 had je wel oefening nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Niewe Battlefield reeds in ontwikkeling? Battlefield 2142 :9

http://www.shacknews.com/onearticle.x/40822

Ze gaan dus weer een stapje verder de toekomst in.

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 17-02-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Kijk hier heb ik wat aan :)

* Dutchie! gaat 100% zeker weten de game halen.

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:50:

Nee dankje. Fix nu maar eerst de current game Grmbl

Ode aan 1.12

http://www.secretsofbattlefield.com/ode.wmv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr Mad
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-03 01:05

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

Zal ook weer eens beginnen met BF2 te spelen nu er een nieuwe patch uit is. Is toch alweer een aantal maandjes geleden voor mij. Moet ik nog met speciale dingen rekening houden?

Money4Gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie

Tja, het zijn geruchten he. Als ik een spel wil spelen dat in de toekomst afspeelt dan zou ik niet kiezen voor Battlefield 2142. Wordt een beetje Quake/Doom/UT achtig ben ik bang (niet de gameplay, maar de sfeer) Want ik denk niet dat de opzet van de omgeving hetzelfde zal zijn zoals het heden is. Zal meer futuristischer zijn. Ach ja, time will tell
kw_nl schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:08:
Ik heb hem gister in 2 keer gehaald (eerste keer 39 punten). Het meest handige is dat je een server neemt met een 64 player map waar 32 man op kunnen, je hebt dan meer tickets dus duurt de strijd langer.
Vervolgens me uit de strijd gehaald, zoveel mogelijk UAV's gegeven. Wat het ook goed doet is arti beschikbaar stellen voor een squadleader. Wordt altijd gewaardeerd.
Kortom wees aanwezig!
Ok, zal het eens even gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:02:
[...]

Ode aan 1.12

Ghehe .. prachtig filmpje ..
De mooie herinneringen aan 1.12 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Dr Mad schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:06:
Zal ook weer eens beginnen met BF2 te spelen nu er een nieuwe patch uit is. Is toch alweer een aantal maandjes geleden voor mij. Moet ik nog met speciale dingen rekening houden?
Eén ding maar ... sinds een maandje ben ik politiek onschendbaar en mag je dus niet op mij schieten mocht je me tegenkomen ... Ingame nick = Sir_guustje

4real :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:09:
[...]

Ghehe .. prachtig filmpje ..
De mooie herinneringen aan 1.12 :D
Prachtig filmpje. Blij dat ik van die bunnyhoppers en c4 whores af ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Sideshowbobbie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:07:
Wordt een beetje Quake/Doom/UT achtig ben ik bang (niet de gameplay, maar de sfeer) Want ik denk niet dat de opzet van de omgeving hetzelfde zal zijn zoals het heden is. Zal meer futuristischer zijn.
"It is not known with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."- Albert Einstein

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasplank
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:09:
[...]

Prachtig filmpje. Blij dat ik van die bunnyhoppers en c4 whores af ben :)
idd :D

leuk filmpje dat je herinnert hoe nep het was en hoe irritant 1 tegen 1 gevechten waren.

[ Voor 8% gewijzigd door Kaasplank op 17-02-2006 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 153850 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:28:
[...]

Je kan het ook zo zien, de airbattles zijn gewooon anders geworden. Het vergt nu gewoon meer voorzichtigheid, zeker als je in de chopper vliegt. Zoek je dekking achter obstakels (landschap, gebouwen ed) Met een vliegtuig zul je gwoon veel hoger dan normaal moeten gaan vliegen, duikvlucht om aan te vallen. Lijkt mij allemaal net iets realistischer, maar ja, ik heb makkelijk praten, ik vecht 9 van de 10 keer op de grond :Y)
Dat is inderdaad helemaal waar...ik zat laatst op Oilfield en die J-10 is uber tov van die domme F-18. De piloot van de J-10 was helemaal niet goed maar toch had hij me steeds omdat hij veel wendbaarder is en die raketten als het moet 180 draaien. Het enige wat ik kon doen was op 400 ft gaan vliegen en achter m duiken als ik m onderdoor zag komen. Want anders kon je amper achter m komen. En ik kan écht wel vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djerror schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:55:
[...]

nou dat was niet mijn ervaring steeds als ik als medic/specops een support tegenkwam (close combat) legde ik het loodje en vice versa..je kan nu met support makkelijk 3 gasten neermaaien van dichtbij voordat je dood bent. Maar inderdaad AT DOA 12 is het ultieme close combat weapon at the moment :P
Behalve bij mij zeker...óf er word enorm gecheat ineens. Zat gister op een server. Ik sta samen met een maat op een mannetje te schieten van 2m afstand hooguit. K had m zeker al 3x geraakt met die DAO en hij schiet mij en mn maat binnen 1 sec dood. En hij stond niet eens bij me maar aan de andere kant van de straat. 8)7

@V-r3z

De meest geskillde vliegeniers maken amper een kans zodra je een lock krijgt nu. Ik ben al regelmatig bij de eerste piep al uit de lucht geschoten (zonder lock dus). Ik ben nu ook gewoon preventief alle AA's aan het leegschieten. Dus wat dat betreft is het gewoon onzin dat piloten nu skills moeten hebben. Je kan nu zelfs jets uit de lucht schieten die recht van voren onder je door vliegen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 17-02-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-06 17:05

RMB

Nee, geen right mouse button!

Het ontwijksysteem is inderdaad zwaar klote! je kunt ze vrijwel onmogelijk ontwijken!
Eerst was ik best een aardige vlieger, 10 min zonder af te gaan in een aviator meer regel dan uitzondering. nu met die locks! Gadver! hoezo een arcade game voor de community! BAH
Ben benieuwd wanneer de recoil van de guns geminimaliseerd worden ;) zo vind de community er natuurlijk niets aan!

Edit: De AA verbetering vind ik goed! alleen vind ik de Rockets in de vliegtuigen kloten.... als er iemand voor je is raak je hem bijna zeker! en andersom ook... lame in mijn ogen!

[ Voor 20% gewijzigd door RMB op 17-02-2006 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:37:
[...]
De meest geskillde vliegeniers maken amper een kans zodra je een lock krijgt nu. Ik ben al regelmatig bij de eerste piep al uit de lucht geschoten (zonder lock dus). Ik ben nu ook gewoon preventief alle AA's aan het leegschieten. Dus wat dat betreft is het gewoon onzin dat piloten nu skills moeten hebben. Je kan nu zelfs jets uit de lucht schieten die recht van voren onder je door vliegen.
Priroriteiten liggen gewoon anders nu bij jet. Eerst aa uitschakelen en dan pas de rest en zorgen dat je hem eerder raakt als hij jouw. Als je dat onder de knie hebt ben je goeie.

Wat betreft enemy jet. Je moet er gewoon voor zorgen dat hij niet achter je kont komt. Als dat wel gebeurt ben je het haasje. Het kan dat je door een verdwaalde raket wordt geraakt, dit kan wel is gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo .. eindelijk de 5000 punten gepasseerd .. en heb nu de L96A1 sniper ..
Monsterlijk dingetje op Wake Island 2007!

Ga hem nu eens uitproberen in Karkand .. dat moet ook lekker gaan denk ik ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Aangezien er niemand opstond om als Warlord te fungeren heb ik mezelf (dankzij schoolvakantie) naar voren geschoven om deze taak op me te nemen.
Graag iedereen die Zondag 26 februari om 20:30 WEL kan even een mailtje naar kverhoeven@wanadoo.nl ivm inventariseren.
BVD

edit: Zoals al bekend, discussie omtrent de war op http://forum.i3d.nl/showthread.php?p=88634 :Y)

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 17-02-2006 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:43
maxoss schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:57:
[...]

Priroriteiten liggen gewoon anders nu bij jet. Eerst aa uitschakelen en dan pas de rest en zorgen dat je hem eerder raakt als hij jouw. Als je dat onder de knie hebt ben je goeie.

Wat betreft enemy jet. Je moet er gewoon voor zorgen dat hij niet achter je kont komt. Als dat wel gebeurt ben je het haasje. Het kan dat je door een verdwaalde raket wordt geraakt, dit kan wel is gebeuren.
Bullshit, de planes onderling zijn al inbalanced, de J-10 is vrijwel 2x zo wendbaar als de F-35B. Vooral bij Oilfields heb ik dat gister gemerkt. Nee, ik vind dat ze F-35B dan ook 2x zo snel moet gaan oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
EyeWitness schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:01:
[...]

Bullshit, de planes onderling zijn al inbalanced, de J-10 is vrijwel 2x zo wendbaar als de F-35B. Vooral bij Oilfields heb ik dat gister gemerkt. Nee, ik vind dat ze F-35B dan ook 2x zo snel moet gaan oid.
Maar dit was toch al :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:02:
[...]

Ode aan 1.12

Zijn twee verschillende studio's die aan de BF series werken. Dice Europe heeft hem ontwikkeld en is nu met het vervolg bezig, Dice Canada is nu met de patches bezig (was eerst met special forces bezig) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
net een 6800 gs aangeschaft :D maar wat is nu de fps, als je renderer.drawfps 1 doet , is dan t linker de fps ik neem aan van wel want daar had ik 60 met bijna alles high rechter getal was 18 welke is nu de fps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:08:
[...]

Zijn twee verschillende studio's die aan de BF series werken. Dice Europe heeft hem ontwikkeld en is nu met het vervolg bezig, Dice Canada is nu met de patches bezig (was eerst met special forces bezig) :)
Kleine correctie Dice zweden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:37:
[...]

Behalve bij mij zeker...óf er word enorm gecheat ineens. Zat gister op een server. Ik sta samen met een maat op een mannetje te schieten van 2m afstand hooguit. K had m zeker al 3x geraakt met die DAO en hij schiet mij en mn maat binnen 1 sec dood. En hij stond niet eens bij me maar aan de andere kant van de straat. 8)7
.
ja erg vreemd..heb ik ook vaak trouwens van die onmogelijke dingen zijn dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
djerror schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:19:
[...]

ja erg vreemd..heb ik ook vaak trouwens van die onmogelijke dingen zijn dat
Jup zoiets had ik laastst ook met een enemy die een M4 gebruikte ... ik rende nog wel over straat, en binnen 5 tellen had hij 2 kills, waaronder een headshot op mij ... echt weird :| :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Thrills33ka schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:09:
net een 6800 gs aangeschaft :D maar wat is nu de fps, als je renderer.drawfps 1 doet , is dan t linker de fps ik neem aan van wel want daar had ik 60 met bijna alles high rechter getal was 18 welke is nu de fps
weet iemand misschien een antwoord op deze vraag? dat zou fijn zijn. je hebt bij het command 'renderer.drawfps 1' 2 getallen, ik neem aan dat het de linker is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Ik weet het niet maar aan je pc specs te zien denk ik at het de linkse (60) betreft :)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 17-02-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Merk je zelf tog wel? Als je 18fps zou hebben is het niet te spelen 8)7
Dus zal die 60 wel zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

EyeWitness schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:35:
[...]

Jup zoiets had ik laastst ook met een enemy die een M4 gebruikte ... ik rende nog wel over straat, en binnen 5 tellen had hij 2 kills, waaronder een headshot op mij ... echt weird :| :/
Ik had net ook iets heel vaags, ik was sniper en ongeveer 50m verder lag een mannetje op een heuvel, hij lag stil en ik weet zeker dat ik hem minimaal 10 keer heb geraakt.
Hij staat op en wandelt weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Eindelijk die command badge gehaald, ik ook weer blij :*)
BlueAce schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:12:
[...]

"It is not known with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."- Albert Einstein

:P
_/-\o_
Nou, dan ga ik maar alvast wat hout sprokkelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Even een vraagje. Ik ben me nu maar even gaan richten op badges/medals, kwam erachter dat ik sommige nog wel eens nodig zou kunnen hebben. Nu heb ik dus ook die basic command badge nodig, waarbij je 40 punten moet halen.
Ik heb hem gewoon gehaald op een 32 server. Was wel een wat langer potje, liep tot op het laatst aardig gelijk op. Ik had 40+ punten, dus of die verdubbeling ook telt :?

Mijn laatste basic badge is knife, hoe ik die in hemelsnaam eerlijk moet gaan halen.......
Nu je niet meer kan springen en steken te gelijk wordt dat helemaal butt.
Ik heb eik geen zin om een hele avond voor die ene badge te gaan, maar 7x een goede knife mogelijkheid krijgen in een ronde is al zeldzaam.....
Ik moet hem wel hebben voor de volgende promotie :(.

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
Anoniem: 62696 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:47:
[...]

Ik had net ook iets heel vaags, ik was sniper en ongeveer 50m verder lag een mannetje op een heuvel, hij lag stil en ik weet zeker dat ik hem minimaal 10 keer heb geraakt.
Hij staat op en wandelt weg.
Iets hoger mikken, kogel zakt op grote afstand ietsjes O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
mrknowitall schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:58:
[...]

Ik heb hem gewoon gehaald op een 32 server. Was wel een wat langer potje, liep tot op het laatst aardig gelijk op. Ik had 40+ punten, dus of die verdubbeling ook telt :?

Mijn laatste basic badge is knife, hoe ik die in hemelsnaam eerlijk moet gaan halen.......
Ik heb eik geen zin om een hele avond voor die ene badge te gaan, maar 7x een goede knife mogelijkheid krijgen in een ronde is al zeldzaam.....
Gewoon de hele tijd met je mes rond sneaken, niet gezien worden en liggen en steken (uiteindelijk wordt je dan best goed met knife only, begin is alleen ff doorzetten)

Heb hem in een ea europe official gehaald (wake island volgens mij)

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mrknowitall schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:58:
[...]

Pff ik zie er ook behoorlijk tegenop man hoe ik die basic knife moet halen. Zit dalijk aan de 60k en moet wel die basic knife hebben voor een promotie :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
maxoss schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:58:
[...]

Welk wapen was dat? Ik heb het ook met de M95, die gast lag stil op een meter of 30. Hoe ik ook schoot, het leek wel of de kogel door hem heen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:03:
[...]

Pff ik zie er ook behoorlijk tegenop man hoe ik die basic knife moet halen. Zit dalijk aan de 60k en moet wel die basic knife hebben voor een promotie :|
Ik zie het tegen op om de Expert knife te halen.. 18 kills in 1 ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Enigste optie die ik zie is als een gek op Karkand 64 rond te gaan rennen met me knife en steken wat er te steken valt hehe >:) Dan maar 100 keer gedood worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
maxoss schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:58:
[...]

Niet op 50m :D
De levels van BF2 zijn zo klein dat je bijna altijd gewoon op het hoofd kan mikken als die persoon stil staat of ligt, tenminste dat is mijn ervaring met die sniper guns.
Er zijn wel filmpjes met enige bullet drop maar dat is echt 200m+ ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Redje schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:18:
[...]

Niet op 50m :D
De levels van BF2 zijn zo klein dat je bijna altijd gewoon op het hoofd kan mikken als die persoon stil staat of ligt, tenminste dat is mijn ervaring met die sniper guns.
Er zijn wel filmpjes met enige bullet drop maar dat is echt 200m+ ofzo.
Ik had net niet goed gequote maar welk wapen was dat? De M95?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
kw_nl schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:25:
[...]

De M95 schijnt iets van bullet-drop te hebben.
Maar ik aim gewoon altijd op het hoofd, als de persoon rent moet je een klein beetje "leaden" dus niet direct op het hoofd mikken maar een stukje daarvoor.

Het is wel zo dat elke kogel bij alle wapens een afwijking mee krijgt.
Dus als je precies op hetzelfde doel mikt, zal de kogel de ene keer raak zijn en de andere keer niet.
Met de sniper is deze afwijking het kleinst, en wordt kleiner als je ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY

dCY

Anoniem: 107573 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:12:
Enigste optie die ik zie is als een gek op Karkand 64 rond te gaan rennen met me knife en steken wat er te steken valt hehe >:) Dan maar 100 keer gedood worden...
heb dan gelijk 3 purple hearts te pakken op die manier >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
EyeWitness schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:35:
[...]

Te irritant gewoon..nog een voorbeeld

Ik lag op het dak bij sharqi en er lag een medic mec op de heuvel poef ak101 ik in 1 shot dood.
Ik werd gerevived kon nog geeneens weg rennen en weer poef ak101 in 1 shot dood door hetzelfde mannetje van een grote afstand. Maar goed weer gerevived boom ak47u weer 1 shot dood..te irri maar goed. De volgende ronde was ik MEC dus ik als medic op dezelfde plek liggen waar die andere gast lag no way dat ik us gasten in 1 schot killde van die afstand minstens 3 schoten had ik nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156664

dCY schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:41:
[...]

heb dan gelijk 3 purple hearts te pakken op die manier >:)
purple heart kan je ontwijken als je tenminste één kill aan het begin van de ronde pakt.. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snipen in Karkand is echt dikke pret ...
Leg al die MOC's horizontaal met 1 kogel :9~ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

1 ding vraag ik mij af :
zouden er lekken zit in de AA
bv. bij bepaalde beweging mist hij

neem nu voor de patch in dogfights , als je rondjes draaide werd je ONMOGELIJK geraakt

en op de reactie : jets/heli hebben nu niets meer met skills te maken
ik denk dat het nu TE veel met skills te maken heeft , maar betwijfel of die skills mogelijk zijn :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zit nog een stomme fout in de AA.
Ik heb met 2 raketten een staaljager en een transport heli uit de lucht.
Maar een attack heli krijg ik niet met 2 raketten verrot .. ?
Wat doe ik fout ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Anoniem: 161585 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:07:
1 ding vraag ik mij af :
zouden er lekken zit in de AA
bv. bij bepaalde beweging mist hij

neem nu voor de patch in dogfights , als je rondjes draaide werd je ONMOGELIJK geraakt

en op de reactie : jets/heli hebben nu niets meer met skills te maken
ik denk dat het nu TE veel met skills te maken heeft , maar betwijfel of die skills mogelijk zijn :>
Nee ze hebben BF2 juist skilloos gemaakt, et enige wat je beetje moet kunnen is rechtuit vliegen en mikken met je geweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Over het algemeen is een attack heli beter bepantserd dan die andere twee. Jet moet het hebben van zijn snelheid en een transport heli zoals een blackhawk is bedoeld voor snel in en uit. Niet om op z'n gemakkie rond te blijven hangen op 1 plek. Het is een transporter. Dus mensen halen van een schip en afzetten en weer terug naar het schip. Wij maken er al snel een semi-attack chopper van door hem vol te stouwen met medics en engineers.

edit.

Je doet dus niks fout.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 93986 op 17-02-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net een genisten-truuk tegengekomen op het net en ff uitgeprobeerd ... bleek te werken, ik kwam op mijn eentje uit op zo'n 60 repair-points in een rondje ... :o

Er zitten dus nog degelijk glitches in de game :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:37:
Net een genisten-truuk tegengekomen op het net en ff uitgeprobeerd ... bleek te werken, ik kwam op mijn eentje uit op zo'n 60 repair-points in een rondje ... :o

Er zitten dus nog degelijk glitches in de game :(
Als je dit soort zaken al post, is het dan niet veel leuker om ook even het linkje naar het truukje te posten zodat ik ook eindelijk eens mijn expert repair badge kan halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kw_nl schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:25:
[...]

Nee het was met de nieuwe sniper en over de bullet-drop daar dacht ik eerst ook aan.(nadat ik een paar keer had geschoten), maar iets hoger richten werkte ook niet.
En bij 50m hou ik daar normaal gesproken geen rekening mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 62696 op 17-02-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:17
innocent schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:55:
[...]

Als je dit soort zaken al post, is het dan niet veel leuker om ook even het linkje naar het truukje te posten zodat ik ook eindelijk eens mijn expert repair badge kan halen :)
Laat dat linkje maar fijn achterwege ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Crash schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:02:
[...]

Laat dat linkje maar fijn achterwege ;)
Vind ik niet, ik heb er inmiddels +/- 130 uur engineer op zitten en ik ben in het bezit van maar liefst 450 repair punten. :( Ik heb volgens mij een potje van 1000 tickets, een fanatieke vijandelijke specops en een luie maar slimme commander (supply drops droppen naast tanks en apc i.p.v. naast arty e.d) nodig om die 23 repair punten te kunnen halen in één potje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Of je gaat als een gek achter alle tanks/apc's aan hollen om te kunnen repairen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 12:28

Ik geef je 100% gelijk. Enigste wat ik jammer vind is dat prone zo sloom nu is.
En ten tweede dat de nades van je nadelauncher niet afgaan op korte afstand, en dan bedoel ik niet tegen infanterie, dat hij van korte afstand eerst stuitert vind ik goed, maar het is nog al irritant als een jeep aankomt en je wil schieten dat hij dan ook van de jeep stuitert. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

Sideshowbobbie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:11:
Of je gaat als een gek achter alle tanks/apc's aan hollen om te kunnen repairen :9
die hou je niet lang bij :Y)

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Wel eens geprobeerd, mijn record staat nu op 19 repair punten in één ronde, maar daar heb ik toch echt verschrikkelijk mijn best voor moeten doen om die te halen. Meestal is het potje al weer afgelopen als ik ook maar het gevoel krijg dat ik die badge in de buurt kom :(

[ Voor 4% gewijzigd door innocent op 17-02-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

innocent schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:14:
[...]

Wel eens geprobeerd, mijn record staat nu op 19 repair punten in één ronde, maar daar heb ik toch echt verschrikkelijk mijn best voor moeten doen om die te halen. Meestal is het potje al weer afgelopen als ik ook maar het gevoel krijg dat ik die badge in de buurt kom :(
Messchien moet met panster kolonie mee rijden.

veilig in een auto achter hun rijden achter twee tanks, zo dat je ze automatisch maakt.
huppa zo gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Linkje laat ik indeed maar even achterwege, kwestie van te hopen dat dit er met de volgende patch uit is :|
Om te tonen dat ik niet uit mijn nek lul :

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/reparatie_klein.jpg

Dit is dus niet door middel van statpadding, louter op mijn eentje behaald :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ja of ze rijden achteruit en ben je weer dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maxoss schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:57:
[...]

K ben gerust wel een goed piloot. Ergens in de 800 en nog steeds dalende. Maar ik ga niet elke 2 sec achter me kijken of er toevallig een mijn kant op draait. Dan moeten ze maar een soort radar erin maken als in Desert Combat. Vanaf de eerste toon is er gewoon 9 van de 10 keer geen ontkomen aan. Als het lekker gaat haal ik nog steeds een K/D van 4:1/5:1 Maar die AA gaat gewoon nergen meer over. Net werd ik op Mashtur tussen de Mosque en de Backyard neergehaald met AA vanaf MEC mainbase...dan vraag ik je :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
WSaeNoTSoCK schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:01:
[...]

ja of ze rijden achteruit en ben je weer dood
of je gaat er naast staan en je bent niet dood

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:56:
Linkje laat ik indeed maar even achterwege, kwestie van te hopen dat dit er met de volgende patch uit is :|
Om te tonen dat ik niet uit mijn nek lul :

[afbeelding]

Dit is dus niet door middel van statpadding, louter op mijn eentje behaald :'(
Als je even contact met ons opneemt kan ik de bug direct doorgeven aan het development team en zal het in patch 1.3 worden verwerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

dikki dik schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:25:
[...]

of je gaat er naast staan en je bent niet dood
Euh, dit is BF2, je gaat altijd dood:
http://forum.i3d.nl/attac...chmentid=314&d=1139758613

Doe voortaan eens netjes resizen :*

[ Voor 10% gewijzigd door Crash op 17-02-2006 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Laatst online: 05-06 17:59
DaMorpheus schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:35:
[...]

Als je even contact met ons opneemt kan ik de bug direct doorgeven aan het development team en zal het in patch 1.3 worden verwerkt :)
of post het gewoon hier http://www.bf2rankedservers.com/forums/forumdisplay.php?f=40 Van hun weet ik dat ze in direct contact staan met EA

Maar als je dit bedoelt
An engineer jump into transport vehicle with wrench in hand.... Humvee etc not buggy..
Flips the vehicle on its side, jumps into the back seat, and repairs away. I have seen it many times... the good thing is I usually play spec ops so it’s just an easy and pleasurable kill for me.
had het al gefixt moeten zijn in de 1.03 patch

[ Voor 31% gewijzigd door mrFoce op 17-02-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls

had ik al voorspelt en maakt vast de franchise dood lelijk unreal bagger.

laten ze BF1942 maar remaken.

[ Voor 6% gewijzigd door Bulls op 17-02-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja idd of we er nou zo blij me moeten wezen? Maar ja wat voor andere opties zijn er? WO2 check, Vietnam check, huidig Midden Oosten conflict ( sort of ) check.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gideon82 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:39:
[...]

of post het gewoon hier http://www.bf2rankedservers.com/forums/forumdisplay.php?f=40 Van hun weet ik dat ze in direct contact staan met EA

Maar als je dit bedoelt
An engineer jump into transport vehicle with wrench in hand.... Humvee etc not buggy..
Flips the vehicle on its side, jumps into the back seat, and repairs away. I have seen it many times... the good thing is I usually play spec ops so it’s just an easy and pleasurable kill for me.
had het al gefixt moeten zijn in de 1.03 patch
Nope ... op deze manier kun je maar max. 2 repair-points halen vooraleer je sterft (de schade gaat sneller dan je kan repareren). Op mijn manier ben ik geen enkele keer om het leven gekomen. Ik mail het vanavond nog ff door aan EA. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

DaMorpheus schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:36:
[...]

[afbeelding]
i know that feeling :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Afbeeldingslocatie: http://img129.imageshack.us/img129/8826/heli6ks.jpg

dit gevoel heb ik vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

DaMorpheus schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:36:
[...]

[afbeelding]
wat zijn we lekker creatief bezig :D

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
ik zit nog te wachten op het moment dat ik door m'n eigen stinger geraakt wordt.
dan kan ik mezelf punishen voor tk :X

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zijn die tekeningen niet van een of ander forum waar ze daar een thread over hebben?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.