Anoniem: 102880 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 01:04:
[...]
[...]
Ik kan je wat verklappen. Het maakt nu geen hol meer uit wát je unlocked. ALLE wapens zijn nu zowat 100% accurate en het lijkt wel of ze ineens een stuk sterker zijn. Ik schoot vandaag met een PKM een sniper neer op Mashtur city die op dat hoogste gebouw bij de power plant zat. Ik lag zelf op het dak waar je kan spawnen bij de moskee.
Het hele spel en de balance is zwaar vernaggeld. Ik heb me de hele dag weer lopen ergeren aan alles en nog wat. C4 gooien kan niet meer maar de snelheid waarmee je ze achter elkaar kan gooien is ook langzamer geworden. Geweldig over nagedacht allemaal. Ik vraag me ook af wie dan die patch testen...voor me gevoel zijn dat van die deskjockeys die het spel nooit spelen en alleen maar kijken of het werkt. Niet of het nog speelbaar is.
Ook fijn dat ze de geluiden hebben verkloot. Ik hoor 9 van de 10 keer mn gunner niet meer schieten. Soms heb ik dat ik 2x een SRAW kan schieten. De eerste gaat overal dwars doorheen (ook heel fijn).
Al met al ben ik gewoon te teleurgesteld om er nog een zinnig woord aan vuil te maken. Wat een hoop stront is dit spel geworden zeg.

Hier heb ik ook geregeld last van. Het is echt zwaar irritant, want je hoort dan bijna niks neer aankomen, zoals helikopters en armors ..
Meestal hoor ik soms ook MOC's praten, en dan weet je ook waar ze vandaan gaan komen .. en die hoor je dan ook niet meer.
En verder kan ik je gewoon niet meer dan 100% gelijk geven. Het spel is echt helemaal naar de klote gegaan door de nieuwe patch.
Vooral met die olietorens die AA raketten vasthouden, en als er dan een vliegtuig over komt zetten, deze dan weer verder vliegen ..
Let ook maar eens op hoeveel mensen er nu Support zijn! 9 van de 10 kogels raken je nu gewoon ..
Soms maai ik gewoon Snipers neer die op me te staan schieten .. en dan schiet ik ze gewoon dood met 1 kogel dmv headshot.
Dit maakt het spel gewoon helemaal totaal onrealistisch.
Een pluspuntje aan de patch vind ik toch wel, dat ze de Shader techniek in de engine hebben aangepast, wat voor een aardige FPS boost zorgt.
Nu draait SF niet meer zo zwaar.
Maar dit is dan ook het enigste positive wat ik kan bedenken over de patch.
Laat EA maar gauw komen met de 1.3 versie!