N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Anoniem: 166975
Haha .. dat pwoned nog meer ..Mr. Bondt schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:14:
Ehm, juist.
Foutje met de nieuwe patch:
http://media.putfile.com/zataraa
BF2 is echt gewoon 1 van de meest slecht georganiseerde spellen.
Ze zouden ze die award moeten geven ...
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Anoniem: 127429
Weet je wel waarover je spreekt ?Anoniem: 166975 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:50:
[...]
Haha .. dat pwoned nog meer ..
BF2 is echt gewoon 1 van de meest slecht georganiseerde spellen.
Ze zouden ze die award moeten geven ...
Anoniem: 142377
Heb na het installen van v1.2 nog niet gesnipered .. is die veel sterker geworden ofzo ?
Want voor patch 1.2 had ik mensen ook al dood in 1 of 2 shots.
Wil nu liggen (stond op linker shift) naar z verhuizen en hurken (was z) naar linker shift.
Dit gaat gewoon niet, hij geeft elke keer aan bij het wisselen dat de linker shift al in gebruik is voor (heli,vliegtuig enz enz). Al haal ik die weg (snap niet wrom, hij was al functie "liggen" zou dan toch ook al combi fout moeten aangeven) dan geeft hij alsnog aan dat hij bij de chopper in use is en ik kan daar niks vinden.
Ben ik nou sufgerukt of wah?
[ Voor 3% gewijzigd door LosGieros op 16-02-2006 12:12 ]
Rapapa...
wtf??Mr. Bondt schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:14:
Ehm, juist.

Is dat al langer zo .. of is dit met de patch gekomen?
Edit .. kan al langer zo.
Ik heb dit op High staan .. vandaar dat het spel wat minder loopt.Dynamic Light: This setting relates to lighting from muzzle flashes, fire, explosions, missiles etc. The available options are Off, Low, Medium and High. Quite obviously turning these lights Off reduces realism significantly, but improves performance noticeably. Dynamic lights interact with objects to cast shadows (See Dynamic Shadows setting above), and as such the impact of this setting also depends on your settings for Dynamic Shadows. I recommend Medium or lower for this setting, as a setting of High can contribute greatly to pauses, lag and jerkiness in the game.
Even naar Medium zetten zoals hij me aanraad!
[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 166975 op 16-02-2006 12:36 ]
zorg dan wel dat je onder de andere vlag speelt dan de gamerts, want ze hebben er een paar goeie tussen zitten! (ik noem een nemesis_madmax, no 11 op de wereldranglijst)sain onez schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:38:
en voor de psychologische tactical warfare afentoe met wat diehards wat medals wegpikken op een GAMERT servert is ook altijd goed voor t moraal
Of je schaft je een muisje aan met wat extra knopjes, ben je gelijk van het probleem af.LosGieros schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:12:
Waar ik nog para van word zijn de keyboard instellingen.
Wil nu liggen (stond op linker shift) naar z verhuizen en hurken (was z) naar linker shift.
Dit gaat gewoon niet, hij geeft elke keer aan bij het wisselen dat de linker shift al in gebruik is voor (heli,vliegtuig enz enz). Al haal ik die weg (snap niet wrom, hij was al functie "liggen" zou dan toch ook al combi fout moeten aangeven) dan geeft hij alsnog aan dat hij bij de chopper in use is en ik kan daar niks vinden.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
jaLosGieros schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:12:
Waar ik nog para van word zijn de keyboard instellingen.
liggen staat altijd op Z, en hurken op linkercontrol!
dan hoef je ook niet voor elke game je toetsen aan te passen
het enige wat ik anders (of extra) heb dan standaard is:
- F -> cockpit view
- mouse4 -> behind view
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Anoniem: 93986
Btw is er een handrem voor jeeps & transport in battlefield 2?
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Handrem is er niet, das balenVuurvoske schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:19:
heeft er iemand tips voor helicopter en vliegtuig instellingen? Ik heb geen joystick maar wil toch wel een beetje fatsoenlijk kunnen vliegen...
Btw is er een handrem voor jeeps & transport in battlefield 2?
eperon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:35:
[...]
zorg dan wel dat je onder de andere vlag speelt dan de gamerts, want ze hebben er een paar goeie tussen zitten! (ik noem een nemesis_madmax, no 11 op de wereldranglijst)
Nummer 11 op wereldranglijst zegt NIETS... Zit regelmatig op een server te spelen waar .Blazin.Uk ook op speelt (nu NR1 !) en mijn score is meestal beter dan die van hem, terwijl ik NR 42500 iets beneperon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:35:
[...]
zorg dan wel dat je onder de andere vlag speelt dan de gamerts, want ze hebben er een paar goeie tussen zitten! (ik noem een nemesis_madmax, no 11 op de wereldranglijst)
Als je maar veel speelt, dan krijg je hoge scores.gideon82 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:25:
[...]
Nummer 11 op wereldranglijst zegt NIETS... Zit regelmatig op een server te spelen waar .Blazin.Uk ook op speelt (nu NR1 !) en mijn score is meestal beter dan die van hem, terwijl ik NR 42500 iets ben
Zegt niets over hoe goed je bent.
na-apertTubby schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:54:
of je went jezelf aan met de standaard toetseninstelling te spelen, nog makkelijker aangezien deze redelijk universeel is voor alle games
dan hoef je ook niet voor elke game je toetsen aan te passen
het enige wat ik anders (of extra) heb dan standaard is:
- F -> cockpit view
- mouse4 -> behind view
Anoniem: 109640
Wtf waarom zijn bombers weer te goed.Pandemic schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:15:
[...]
26 februari is carnaval ! Word daar dan nergens rekening mee gehouden ?
Verder net beetje zitten spelen op Mantri zn servert (Ik ben [GOT] Zwans), vond het nu wel anders spelen als eerst. Vooral de c4 viel mij vies tegen, eerst kon je nog wel even snel een weg of een tank volplakken en dan wegrennen en boem!!!! Dat zit er dus nu gewoon niet meer in, wel jammer want zo overpowered vond ik c4 niet.
Verder is die AA wel positief veranderd, maar daarentegen zijn die bombers nogsteeds te goed (weet niet of t de bombers of de hunters zijn die die dekens van bommen leggen maar ik vind ze zwaar irritant). Het gevolg nu is dat ik die bomber zie aankomen, erop schiet met aa, heb ik de bomber maar die bommen zijn al onderweg. Ben ik alsnog dood.
moet er soms snoepgoed uitvallen of zo

Anoniem: 133390
Die zijn goed in zo weinig mogelijk slapen jaSnow_King schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:29:
[...]
Als je maar veel speelt, dan krijg je hoge scores.
Zegt niets over hoe goed je bent.
Anoniem: 33599
1)_ hij ontzettend veel speelt maar niet onwijs goed is
2) hij met weinig te spelen toch een hoop punten weet te vergaren (dus is hij goed)
Kijk eens naar blazin.uk die gast heeft veel minder gespeeld dan de huidige nr1 en toch zelfde aantal punten. Hij is trouwens een medic dus als hij 24/7 zit te reviven maar niks raak schiet.....
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 16-02-2006 13:37 ]
Ik zei hoe het stond, dus hoe ik het eerst al had aangepast. Bij standaard instellingen heeft idd de linker control optie hurken, de z liggen en linker shift de toepassing rennen.eperon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:40:
[...]
ja
liggen staat altijd op Z, en hurken op linkercontrol!
Ik heb het ook geprobeerd om alle instellingen op standaard te zetten en daarvandaan alles aan te passen maar dan nog krijg ik de error "al in gebruik bij chopper" terwijl er niks bij de chopper aangewezen staat voor de linker shift.
Vind het trouwens enorm slecht dat je c4 ook niet meer kan gooien
[ Voor 14% gewijzigd door LosGieros op 16-02-2006 14:09 ]
Rapapa...
Het is even wennen niet meer te kunnen springen en schieten (iets wat ik juist door BF2 heb moeten aanleren), maar ik hoop dat ze dat in alle spellen stoppen. Niemand kan springend schieten, waarom in een spel dan wel?! Blij dat dat nu klopt.
De PKM is idd sterk, maar is tenminste nog veel minder irritant dan die GL van de F2000
Goeie patch imho.
Verder: speelde net een paar rondjes Karkand. Ik zat in een squad van 5 man, ik en 1 ander medic, 2 snipers en een support (squadleader). Wat een teamwork. Bijna de hele ronde de US via de bergen tegengehouden. Pas bij 47 tickets ging de squad dood. Eén lid zei nog "great medics, first time dead this round". Heerlijk als er teamwork is.
Ik had ook een veel hogere score als normaal, ook al bleef ik achter de support en snipers hangen als rugdekking/heal/revive.
Mooi spel dan.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
ok joh, dan zeg ik het zo: hij is erg goed, stijgende op de lijsten (vorige week nog 20 of zo), en als jij regelmatig een score hoger dan hem haalt krijg je van mij een applaus.gideon82 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:25:
[...]
Nummer 11 op wereldranglijst zegt NIETS... Zit regelmatig op een server te spelen waar .Blazin.Uk ook op speelt (nu NR1 !) en mijn score is meestal beter dan die van hem, terwijl ik NR 42500 iets ben

[ Voor 16% gewijzigd door indexample op 16-02-2006 14:17 ]
Anoniem: 153850
beter, deze keer dus wel een uitdagingeperon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:35:
[...]
EURO FORCES - Geen Maps op Europees grondgebied? Parijs, Berlijn, london?roodhoedje schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 09:55:
[...]
Ik weet het nog niet. Als er geen mappen van 64 players zijn dan heb je best kans dat het een stuk minder verkocht wordt en er ook zeker een stuk minder servers zijn. Ik zit nu zelf ook meer op het 'gewone' bf2 dan op special forces servers. Daarnaast is het best veel geld voor het beetje dat je krijgt en je moet wel de unlocks hebben om de mooie wapens te kunnen gebruiken.
Ik wacht dan ook nog even. Eerst zien of het populair wordt voordat ik m'n centjes aan ea geef.
Het zou hier toch 10 euro gaan kosten( gezien jij ze post in ponden)
dat wel (hoewel, de screenshots tot nu toe waren in china??), maar geen 64 mappenFalcon2107 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:33:
[...]
EURO FORCES - Geen Maps op Europees grondgebied? Parijs, Berlijn, london?
[ Voor 11% gewijzigd door indexample op 16-02-2006 14:37 ]
Of is dat niet realistisch? Aanvallen op ons grondgebied?eperon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:36:
[...]
dat wel (hoewel, de screenshots tot nu toe waren in china??), maar geen 64 mappen
Dynamic light is wat anders als HDR. HDR simuleert ook de recta van het oog,lichtvervuiling etc.Anoniem: 166975 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:34:
Sinds wanneer kan ik je aan dit spel HDR toevoegen?... verhaal ....zoals hij me aanraad!
Dynamic is het licht wat je ziet als je schiet en de grond\muur licht op.
Edit: Het battlefield2 topic is geen houden aan. Elke keer als ik weer es kijk zijn er weer 5 pagina's bijgekomen
[ Voor 17% gewijzigd door CR35 op 16-02-2006 15:00 ]
Denk dat we gamert niet mogen onderschatten, ik bedoel, ze kunnen niet slechter zijn dan fokAnoniem: 153850 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:27:
[...]
beter, deze keer dus wel een uitdaging![]()
geheelonthouder met geheugenverlies
Moet je je posts per pagina wat hoger zettenCR35 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:53:
[...]
Dynamic light is wat anders als HDR. HDR simuleert ook de recta van het oog,lichtvervuiling etc.
Dynamic is het licht wat je ziet als je schiet en de grond\muur licht op.
Edit: Het battlefield2 topic is geen houden aan. Elke keer als ik weer es kijk zijn er weer 5 pagina's bijgekomen
Lijkt mij een beetje lastig, miljoenensteden in 32 player maps stoppen.Falcon2107 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:33:
[...]
EURO FORCES - Geen Maps op Europees grondgebied? Parijs, Berlijn, london?
Aangezien de tegenstanders van de EuroForce de MEC en PLA zijn, lijkt het me logisch dat het strijdtoneel zich bevindt in het Midden-Oosten en in China.
Daarentegen zal het strijdtoneel van de volgende "Boosterpack: Armored Fury" zich voornamelijk in de V.S. afspelen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Heb jij wel eens die oude film (80er jaren) geheten Red Dawn gezien?Indy91 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:24:
[...]
Lijkt mij een beetje lastig, miljoenensteden in 32 player maps stoppen.
Aangezien de tegenstanders van de EuroForce de MEC en PLA zijn, lijkt het me logisch dat het strijdtoneel zich bevindt in het Midden-Oosten en in China.
Daarentegen zal het strijdtoneel van de volgende "Boosterpack: Armored Fury" zich voornamelijk in de V.S. afspelen.
Lijkt me een interessant uitgangspunt, danwel gesitueerd in Europa natuurlijk...
enne volgens mij heeft de Nato nog genoeg scenarios liggen waar de oude vijand USSR via West Duitsland Europa zal gaan binnen vallen. Met genoeg situatie schetsen van Als, Indien enz...
[ Voor 17% gewijzigd door jefjef op 16-02-2006 16:36 ]
jefjef schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:30:
[...]
Hebben jij wel eens die oude film (80er jaren) geheten Red Dawn gezien?
Lijkt me een interessant uitgangspunt, danwel gesitueerd in Europa natuurlijk...
enne volgens mij heeft de Nato nog genoeg scenarios liggen waar de oude vijand USSR via West Duitsland Europa zal gaan binnen vallen. Met genoeg situatie schetsen van Als, Indien enz...
Net weer ff geschoten met de MG36 .. en me Accuracy is al weer van 17 naar 19% gegaan.
Dit ding pwoned nu echt zo hard ..
Alhoewel ik soms het gevoel heb dat de PKM net iets beter is ..
Iig komen de kogels van de PKM wel harder aan, maar deze is iets minder scherp dan de MG36.Anoniem: 166975 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:34:
[...]
![]()
Net weer ff geschoten met de MG36 .. en me Accuracy is al weer van 17 naar 19% gegaan.
Dit ding pwoned nu echt zo hard ..
Alhoewel ik soms het gevoel heb dat de PKM net iets beter is ..
@Tallman: Ik weet het, denk dat we flink aan de bak moeten als we een kans willen maken
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 16-02-2006 16:39 ]
Red Dawn heb ik idd gezien, weliswaar zo'n 20 jaar geleden (midden jaren 80 geloof ik). USSR (paratroopers) viel toen USA binnen. Ik geloof een groepje High School studenten voerden toen een soort van guerilla oorlog met de binnengevallen USSR troepen. Maar dat was nog ten tijde van de "Koude Oorlog". Het Boosterpakket Armored Fury kun je wel met bovengeschetste situatie vergelijken.jefjef schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:30:
[...]
Heb jij wel eens die oude film (80er jaren) geheten Red Dawn gezien?
Tuurlijk zijn er genoeg situatie's te verzinnen binnen Europa (bijv. Servie of Oekraine), maar ik kan toch echt geen situatie bedenken dat de MEC of PLA met een legertje de EU komen binnen vallen.
[ Voor 17% gewijzigd door Indy91 op 16-02-2006 16:58 ]
Dit was ik ook etegen gekomen maar dan anders.Mr. Bondt schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:14:
Ehm, juist.
Een cobra vloog richting vliegdek schip (daliant plant) en ik was sniper en lag in de rode kraan en iemand schoot een stinger af en dat dinge deed exact het zelfde terwijl de cobra geen flairs had afgegeven hij bleef er zeg maar ook zo achter "draaien/spinnen"

Anoniem: 33599
al die sissys die een beetje als een kangaroo rondspringen is toch altijd een groot irritatiepunt geweest bij mij
gelukkig zit er nu een soort van timefuse op zodat die later afgaat en niet direct expldeerd bij impact. Zeer goede verbetering!
Vind het spel nu een stuk leuker en gebalanceerder.
Ben blij met deze patch
ik heb wel eens een ronde gezien waar het max aantal punten ong 40 was alleen hij had een score boven de 100eperon schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 14:15:
[...]
ok joh, dan zeg ik het zo: hij is erg goed, stijgende op de lijsten (vorige week nog 20 of zo), en als jij regelmatig een score hoger dan hem haalt krijg je van mij een applaus.

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Ja, en dat zal dan wel minimaal +/- 80 punten voor revives en heals zijn. Niet echt een kunst duswouter37 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:08:
[...]
ik heb wel eens een ronde gezien waar het max aantal punten ong 40 was alleen hij had een score boven de 100
Ik heb ook wel eens een ronde gedraaid waarbij ik +/- 200 punten had terwijl de rest amper boven de 50 punten kwam. Maar ja, dan reed ik wel het hele spel in een tank rond, ook niet echt knap dus

[ Voor 25% gewijzigd door innocent op 16-02-2006 17:26 ]
ik kan het alleen niet reproduceren.. das wel jammer opzichMr. Bondt schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:14:
Ehm, juist.
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Of is het een echte officiele EA praktijk?
Anoniem: 161585
wat is daar mis meeTwix schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:02:
en wat dacht je van die lui met die "NoobieTubes" (ja zo noem ik de dingen) (M203, GP25/30, F2000GL etc) die niets anders doen dan die dingen afschieten.
ik gebruik die wel als ik geen zin heb om te mikken , je moet er ook mee kunnen werken hoor het is niet alsof ze zomaar automatisch naar hun target gaan.
en die time-fuse heb ik nog niets van gemerkt behalve als je tegen een muur schiet
Jah..wolverines (zo heet rebelerende high school studentjes) tegen spetznas.Indy91 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:51:
[...]
Red Dawn heb ik idd gezien, weliswaar zo'n 20 jaar geleden (midden jaren 80 geloof ik). USSR (paratroopers) viel toen USA binnen. Ik geloof een groepje High School studenten voerden toen een soort van guerilla oorlog met de binnengevallen USSR troepen. Maar dat was nog ten tijde van de "Koude Oorlog". Het Boosterpakket Armored Fury kun je wel met bovengeschetste situatie vergelijken.
Het zou wel fijn zijn : een afrikaanse map. of ergens in een besneeuwde gebied.
Cigarette + Coffee = Breakfast of champion
est het voor de grap maar eens uit als je een object wat ver is wil aanvallen met de "n00btube" dan is die direct actief maar van dicht bij zoals inderdaad muren dan "bounched" die terug.Anoniem: 161585 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:32:
[...]
wat is daar mis mee![]()
ik gebruik die wel als ik geen zin heb om te mikken , je moet er ook mee kunnen werken hoor het is niet alsof ze zomaar automatisch naar hun target gaan.
en die time-fuse heb ik nog niets van gemerkt behalve als je tegen een muur schiet
Ik zeg ook niet dat ik hem niet gebruik
doe es savonds mee, met de ruige mannen op DJMantri, smiddags op een EA official server maakt me moeder nog hogere scores
sain onez schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:37:
he Ase Laitnign,
doe es savonds mee, met de ruige mannen op DJMantri, smiddags op een EA official server maakt me moeder nog hogere scores![]()
Waar haal je die?
misschien tijd maar zeker weten nog niks
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Al was t de vrijdag ervoor, dat scheelt al aanzienlijk.
En laten we eerlijk zijn die vorige war was tot 10min voor begin harstikke onduidelijk en erg chaotisch, dat heeft geen voorbereiding nodig
Gebeurt wel vaker bij mij.... gwoon opnieuw laden niets bijzonders tochDeruxian schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:29:
Ik zit hier met een probleem. Ik wou net Bf2 gaan spelen. Nadat het spel zich geladen had kreeg ik zoals gewoonlijk het beginscherm ervoor, waar je team en spanw kan kiezen. Maar na 2 sec. staat er: Er is een probleem met je verbinding. En dan disconnect hij naar het hoofdmenu. Iemand enig idee? want gister deed hij het nog perfect.
Ik ben ervan overtuigd dat BF2 prima op de Unreal engine zou draaien. Volgens mij zijn ze echter te ijdel op daar een licentie op te nemen.sain onez schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:54:
eh, heb jij ook wel eens een spel gezien wat zo vet 3 demensionaal perfect werkt, het besturen van alle voertuigen en t samenspel van land, zee en luchttroepen, sorry maar das wat kort door de bocht...
* Spleasure droomt van een Battlefield game op de UT engine.
Operation Flashpoint had trouwens ook voertuigen en infantry, maar ik weet niet zeker of daar ook vliegtuigen, helicopters en/of vaartuigen in zaten.
[ Voor 21% gewijzigd door Spleasure op 16-02-2006 19:06 ]

Iig de goede richting op.
Je bedoelt dan de Unreal2 engine? Een Battlefield2 game gebaseerd op de Unreal2 engine zal er echt niet mooier als nu komen uit te zien. De Unreal2 engine stamt bovendien alweer uit 2002!Spleasure schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:05:
[...]
Ik ben ervan overtuigd dat BF2 prima op de Unreal engine zou draaien. Volgens mij zijn ze echter te ijdel op daar een licentie op te nemen.
Operation Flashpoint had trouwens ook voertuigen en infantry, maar ik weet niet zeker of daar ook vliegtuigen, helicopters en/of vaartuigen in zaten.
De effecten en Animaties die de Unreal2 eruitpoept (Unreal II, UT2K3 en UT2K4) zien er toch echt wel stukken slechter uit dan de effecten en animaties van de BF2 engine.
Daarnaast er is er ook een WW2 mod uitgebracht die gebaseerd is op de Unreal2 engine genaamd Red Ochestra (1 en 2). Alleen als je al ziet hoe onnatuurlijk (unreal) de spelers zich bewegen op het beeldscherm....ik moet er niet aan denken. Daarbij komt ook nog dat de kleuren van de Unreal2 engine er erg "plastic" eruitzien.
Hoe speel je nu dan?Anoniem: 109640 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:31:
Eindelijk zeg...
Na veel gekloot aan me style..![]()
[afbeelding]
Niemand kan nu zeggen noob tubber, c4 chuker, dolpvind diver ahahah
nu is het echt aan jezelf
ze vinden wel weer wat anders hoorAnoniem: 109640 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:31:
Eindelijk zeg...
[afbeelding]
Anoniem: 151407
wacht maar tot quake wars uitkomt. dan leg ik bf2 ook in een hoekje.Indy91 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:00:
[...]
Je bedoelt dan de Unreal2 engine? Een Battlefield2 game gebaseerd op de Unreal2 engine zal er echt niet mooier als nu komen uit te zien. De Unreal2 engine stamt bovendien alweer uit 2002!
De effecten en Animaties die de Unreal2 eruitpoept (Unreal II, UT2K3 en UT2K4) zien er toch echt wel stukken slechter uit dan de effecten en animaties van de BF2 engine.
Daarnaast er is er ook een WW2 mod uitgebracht die gebaseerd is op de Unreal2 engine genaamd Red Ochestra (1 en 2). Alleen als je al ziet hoe onnatuurlijk (unreal) de spelers zich bewegen op het beeldscherm....ik moet er niet aan denken. Daarbij komt ook nog dat de kleuren van de Unreal2 engine er erg "plastic" eruitzien.
zoek maar google en zie die graphics.
[ Voor 3% gewijzigd door SAiN ONeZ op 16-02-2006 21:21 ]
als je heel goed kijkt naar de graphics van quake wars kijkt zie je dat het toch niet perfect is hoorAnoniem: 151407 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:44:
[...]
wacht maar tot quake wars uitkomt. dan leg ik bf2 ook in een hoekje.
Nou op een controllend manier..
Want vroeger was het makkllijk om gewoon even om het hoekje te springen en gewoon en snel te gaan schieten
Maar vond dat ook niet echt bunnyhoppen.
Ik sprong alleen altijd recht iemands face in. dus 100% en ging daarna automatisch liggen om de overige twee neer te knallen.
Maar omdat ze het springen en schieten, en langzamer snelheid in het liggen hebben gedouwd.
Doe ik het soms als volgt: snel om het hoekje en de eerste persoon die het dichtsbij is neer halen.
daarna snel terug trekken. om daarna nog een keer te keer tevoorschijn te komen maar dan springen en gaan liggen
Of gewoon je stemia bar volhouden zo dat je minemaal 1x kan springen en dan midden in de groep springen zo dat hun geneid zijn om rustigere schieten wegens Tk's
ook korte sprintjes in close combat soms, maar dat light aan de situatie
ect ect
hmm denk je??Anoniem: 161585 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:42:
[...]
ze vinden wel weer wat anders hoor
ik zou weten niet wat. want battlefield is nu echt noob vriendelijk geworden !
een kleine kans dat het messchien de support gun wordt.
veder weet ik het niet.
Trouwens ook zo iets, MEC heeft 6 vlagen gaat er een gastje zeuren over campen

die mogen per direct uit de game worden geschopt, de hele chat zitten vol zitten spammen omg ...
helaas was er geen admin aanwezig!
Maarrem, mij zie je aankomende week zo goed als niet op BF 2.. Alleen morgenavond nog ff denk.
Is wel vakantie maar, ma/di zolder slopen voor nieuwe kamer, wo/do lan en vrijdag werken
MAja, tot next weekend?
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
campen in bf? klinkt nogal stomAnoniem: 109640 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:42:
[...]
hmm denk je??
ik zou weten niet wat. want battlefield is nu echt noob vriendelijk geworden !
een kleine kans dat het messchien de support gun wordt.
veder weet ik het niet.
Trouwens ook zo iets, MEC heeft 6 vlagen gaat er een gastje zeuren over campen![]()
die mogen per direct uit de game worden geschopt, de hele chat zitten vol zitten spammen omg ...
helaas was er geen admin aanwezig!
nu komen ze met support-noobs en wall-naders enzo
Spleasure schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:05:
[...]
Ik ben ervan overtuigd dat BF2 prima op de Unreal engine zou draaien. Volgens mij zijn ze echter te ijdel op daar een licentie op te nemen.

[ Voor 23% gewijzigd door Bulls op 16-02-2006 22:22 ]
ja zulke rakkers hou je.Anoniem: 161585 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:58:
[...]
campen in bf? klinkt nogal stom
nu komen ze met support-noobs en wall-naders enzo
lz net lekker gespeeld als AT...
een of ander reden is het best wel grappig om zonder geluid te spelen.
Of wel, overdonderd doordat je die 2 apc en tank niet hoorde
toch snel geluid aan
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 16-02-2006 22:42 ]
De support-klasse met zijn MG36 is ook geweldig op Warlord, ik vind het nu echt een stuk fijner spelen.
Sterker nog: vergelijk de BF2 graphics van voor de release met de game zelfAnoniem: 161585 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:08:
[...]
als je heel goed kijkt naar de graphics van quake wars kijkt zie je dat het toch niet perfect is hoor

Nog maar 400 punten en dan ben ik weer een rank up .. en dan ga ik die nieuwe sniper unlocken ..Snow_King schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:50:
Ik vind de sniper klasse echt goed, met mijn M95 net even 29 - 9 gescoord op Ghost Town.
De support-klasse met zijn MG36 is ook geweldig op Warlord, ik vind het nu echt een stuk fijner spelen.
Heb em 1x in me handen gehad toen ik van iemand een kit had gepakt .. en dat geluidje is zo rete gaaf .. en accuraat is ie ook echt.
Deze ga ik dus als volgende unlock doen!
Over de war, mag ik ook meedoen? Of moet ik me dan eerst bewijzen ofzo :x. Ik heb oemfoemf al een paar keer gepakt met dogfight, dus kweet niet of dat wat zegt
quake is dan quake en of je nou met lelijk rijdende vehicles kan spelen veranderd er niets aan, smijt QW maar op de stapel met tribes 2, battlefront en T3 war of the machines.Anoniem: 151407 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:44:
[...]
wacht maar tot quake wars uitkomt. dan leg ik bf2 ook in een hoekje.

trouwens laten ze het op de screenshots altijd mooier uitzien dan dat het eigenlijk is.
zoals mooi samen lopen met een tankje en leuk om een hoekje leanen en go go zeggen.
zulke dingen zijn voor AI scripted weg gelegd. en dan nog als je alles zo mooi eruit wil hebbe zien draait het voor geen meter, tenzij je een uber sli en FX dual systeem hebt.

[ Voor 41% gewijzigd door Bulls op 16-02-2006 23:25 ]
Ja en dat is moeilijk wou je zeggen, met de nieuwe AA.op de planesflappie27 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:16:
Kben erg benieuwd naar de nieuwe patch. Ik stoorde me er ook mateloos aan in wake dat je wel een paar keer 100% zeker een hs maakte, maar in het spel gewoon miste.. Maargoed, me eerste online shooter was dan ook counter-strike. Hopelijk is de sniper dan wat meer "counter-strike"-achtiger geworden.
Over de war, mag ik ook meedoen? Of moet ik me dan eerst bewijzen ofzo :x. Ik heb oemfoemf al een paar keer gepakt met dogfight, dus kweet niet of dat wat zegt.
nerf die aa missles van de plane, want dogfights bestaan gewoon nu niet meer.
Trouwens nooit gedacht dat die bounce nades zo leuk zouden zijn.
Ik sta met me m203, ik schiet,.De nade bounce tegen het ijzere hekje voor de vijand.
hoe lucky is dat
De vijand stond ook raar te kijken
die nades ging gewoon net boven zijn hoofd over.
en toen was ik dood
dit is echt te gek voor woorden.
als ze nou alleen de snelheid verhoogt hadden, dan raakte hij ook al meer omdat je dan minder snel weg kan draaien voordat hij aankomt.
EN minder hitpoints, EN minder heli rockets, EN snellere missles, EN minder TV range, EN betere lock-on ( neppig dus ) BOUTBOUT
Anoniem: 127429
Pfff ... op een 64 player map in Karkand kun je als commander het dubbele van jouw punten halen ... Vorige week daar zo'n 220 puntjes gescoord met een 79/11 k/d ratio ... Heb er zelfs screens van mocht je twijfelen ...Anoniem: 109640 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 18:31:
Eindelijk zeg...
[afbeelding]
Dus je punt is ?
Jazeker,Anoniem: 127429 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 00:02:
[...]
Kun je ff samenvatten hier ? Login en paswoord vereist namelijk
Thanks to everyone who has posted already - please pass the word along if you have friends or clan-mates who also have a problem of this kind.
We will be following this up as quickly as possible as it is clear that the issue is wider spread than first thought.
If you have already posted, could you please edit your post to include the details of which driver you are using. It is possible that a particular driver used with the older generation of ATI cards does not work, while other drivers do - this is the kind of information which is most valuable.
Regarding tech support, it is possible at this time that they are not aware of the conflict the patch appears to have triggered on older cards. We'll ensure that the information gathered in this thread is passed along a quickly as possible.
While I cannot guarantee a quick fix for the current problems you are experiencing, we will work to find a solution to get you back in the game as quickly as possible.
Apologies again for any frustration or inconvenience caused.
Unreal Tournament '99
AA missiles gaan idd supersnel. Toch, vind't eigenlijk wel beter. Nu heb je geen rondes meer dat heli's constant iedereen neer lopen te maaien.WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:30:
die missle lock is overdreven nep gemaakt. ten eerste vliegen ze sneller, en ten 2e kunnen ze een bocht van 90 graden maken of scherper. ik zag zelfs een keer een missle voor een vliegtuig aan vliegen en om hem heen draaien en toen bats naar achteren op hem.
Ssst, laten we nou ieder zijn eigen successen halen. Maarja scores van 50 punten posten trekt weinig aandachtAnoniem: 127429 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:41:
[...]
Pfff ... op een 64 player map in Karkand kun je als commander het dubbele van jouw punten halen ... Vorige week daar zo'n 220 puntjes gescoord met een 79/11 k/d ratio ... Heb er zelfs screens van mocht je twijfelen ...
Dus je punt is ?
Maar nu is elke lock een kill. Ik heb nog nooit een raket afgeschoten in de 1.2 patch die de tegenstander niet raakteOCTheEagle schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:58:
[...]
AA missiles gaan idd supersnel. Toch, vind't eigenlijk wel beter. Nu heb je geen rondes meer dat heli's constant iedereen neer lopen te maaien.

Mwoch, vliegtuigen komen nog wel goed weg. Helicopters die "in the open" rondvliegen zijn wel de pineut. Maar genoeg AA afgeschoten (mobile of die gekke stoeltjesDaMorpheus schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:08:
[...]
Maar nu is elke lock een kill. Ik heb nog nooit een raket afgeschoten in de 1.2 patch die de tegenstander niet raakte
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Anoniem: 102880
Snow_King schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:50:
Ik vind de sniper klasse echt goed, met mijn M95 net even 29 - 9 gescoord op Ghost Town.
Ik kan je wat verklappen. Het maakt nu geen hol meer uit wát je unlocked. ALLE wapens zijn nu zowat 100% accurate en het lijkt wel of ze ineens een stuk sterker zijn. Ik schoot vandaag met een PKM een sniper neer op Mashtur city die op dat hoogste gebouw bij de power plant zat. Ik lag zelf op het dak waar je kan spawnen bij de moskee.Anoniem: 166975 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:15:
Nog maar 400 punten en dan ben ik weer een rank up .. en dan ga ik die nieuwe sniper unlocken ..
Heb em 1x in me handen gehad toen ik van iemand een kit had gepakt .. en dat geluidje is zo rete gaaf .. en accuraat is ie ook echt.
Deze ga ik dus als volgende unlock doen!

Het hele spel en de balance is zwaar vernaggeld. Ik heb me de hele dag weer lopen ergeren aan alles en nog wat. C4 gooien kan niet meer maar de snelheid waarmee je ze achter elkaar kan gooien is ook langzamer geworden. Geweldig over nagedacht allemaal. Ik vraag me ook af wie dan die patch testen...voor me gevoel zijn dat van die deskjockeys die het spel nooit spelen en alleen maar kijken of het werkt. Niet of het nog speelbaar is.

Ook fijn dat ze de geluiden hebben verkloot. Ik hoor 9 van de 10 keer mn gunner niet meer schieten. Soms heb ik dat ik 2x een SRAW kan schieten. De eerste gaat overal dwars doorheen (ook heel fijn).
Al met al ben ik gewoon te teleurgesteld om er nog een zinnig woord aan vuil te maken. Wat een hoop stront is dit spel geworden zeg.

Iedere infanterist loopt zowat met zo'n RPK rond, vreselijk. Loop je daar als combat medic rond te knallen tegen die kogelvrijevesten, nou tegen de tijd dat je hem 2x hebt geraakt ben je zelf al 10x dood ofzo. Zelfs de mensen met hoge rangen zie ik niet meer veel punten maken, en het aantal n00bs lijkt toe te nemen (of ik zit gewoon in verkeerde servers.).
Tenslotte de AA's, vreselijk, om je dood aan te ergeren mag ik wel zeggen. Zelfs met de meest gekke stunts krijg je die gekke raketten niet van je reet af.
Plus de J-10 is nog altijd wendbaarder dan de F35-B >> Dogfight resulteert in 75% winkans voor de J-10.
En dan natuurlijk de choppers die echt compleet kansloos zijn als je een beetje goed vijandig team tegen je hebt... >> Plane komt aanvliegen, 5 seconden met machinegun van plane op chopper knallen, weg chopper.
Nee de mensen die echt goed waren in vliegen konden ook goed scoren. Je kon tijdens dogfights ook al snel de n00bs van de pr0's onderscheiden
Maar goed, over het algemeen vind ik de infantry battles iets interessanter worden, geen gebunnyhop meer enzo. Maar de airbattles (waar ik voornamelijk het spel voor heb aangeschaft, het hele air gebeuren) is echt totaal verkracht.
Geen woord meer aan toe te voegen.EyeWitness schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 01:33:
The game is totally Noobified ...![]()
Iedere infanterist loopt zowat met zo'n RPK rond, vreselijk. Loop je daar als combat medic rond te knallen tegen die kogelvrijevesten, nou tegen de tijd dat je hem 2x hebt geraakt ben je zelf al 10x dood ofzo. Zelfs de mensen met hoge rangen zie ik niet meer veel punten maken, en het aantal n00bs lijkt toe te nemen (of ik zit gewoon in verkeerde servers.).
Tenslotte de AA's, vreselijk, om je dood aan te ergeren mag ik wel zeggen. Zelfs met de meest gekke stunts krijg je die gekke raketten niet van je reet af.
Plus de J-10 is nog altijd wendbaarder dan de F35-B >> Dogfight resulteert in 75% winkans voor de J-10.
En dan natuurlijk de choppers die echt compleet kansloos zijn als je een beetje goed vijandig team tegen je hebt... >> Plane komt aanvliegen, 5 seconden met machinegun van plane op chopper knallen, weg chopper.
Nee de mensen die echt goed waren in vliegen konden ook goed scoren. Je kon tijdens dogfights ook al snel de n00bs van de pr0's onderscheiden. Maar helaas heeft EA (of DICE) het zo gewild dat iedereen die naab is ook kan pwnen, .... erg jammer.
Maar goed, over het algemeen vind ik de infantry battles iets interessanter worden, geen gebunnyhop meer enzo. Maar de airbattles (waar ik voornamelijk het spel voor heb aangeschaft, het hele air gebeuren) is echt totaal verkracht.
die potjes doen echt niet lang hoor...Anoniem: 127429 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:41:
[...]
Pfff ... op een 64 player map in Karkand kun je als commander het dubbele van jouw punten halen ... Vorige week daar zo'n 220 puntjes gescoord met een 79/11 k/d ratio ... Heb er zelfs screens van mocht je twijfelen ...
Dus je punt is ?
want ipv 32 players waren het er 64.
en commanderen is moeilijk wou je zeggen

Kan ik ook, maar dan even een 64 player map vinden met 32 players
die potjes zijn heerlijk.
aanrader voor DJmantri server trouwens. extra lange potjes, extra lange fun.
[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 17-02-2006 07:48 ]
geheelonthouder met geheugenverlies
Wat mij wel opviel was dat de redname bug erger is dan voor de patch. Een squad member liep de hele tijd in het tenue rond van de tegenstander (MEC), ik ben denk ik wel 4 a 5 keer dood geschoten door hem... Later op de avond kwam ik het nog 2 keer tegen.
Ik begrijp niet dat EA met al z'n geld (miljarden) niet eens een spel op de markt kan brengen dat goed aangeeft of het nu friendly of enemy is.
Het liefst zag ik een game met een mix van BF2 en Joint Operation. Maar ja it's a dream...
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Je kan het ook zo zien, de airbattles zijn gewooon anders geworden. Het vergt nu gewoon meer voorzichtigheid, zeker als je in de chopper vliegt. Zoek je dekking achter obstakels (landschap, gebouwen ed) Met een vliegtuig zul je gwoon veel hoger dan normaal moeten gaan vliegen, duikvlucht om aan te vallen. Lijkt mij allemaal net iets realistischer, maar ja, ik heb makkelijk praten, ik vecht 9 van de 10 keer op de grondEyeWitness schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 01:33:
mahh ik denk dat hij meer de dogfights bedoeld met de onoverwinnelijke aa missles op de plane.Anoniem: 153850 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:28:
[...]
Je kan het ook zo zien, de airbattles zijn gewooon anders geworden. Het vergt nu gewoon meer voorzichtigheid, zeker als je in de chopper vliegt. Zoek je dekking achter obstakels (landschap, gebouwen ed) Met een vliegtuig zul je gwoon veel hoger dan normaal moeten gaan vliegen, duikvlucht om aan te vallen. Lijkt mij allemaal net iets realistischer, maar ja, ik heb makkelijk praten, ik vecht 9 van de 10 keer op de grond
op de grond is niet erg.
net als de support wapen een noob wapen is geworden.
250m spray and pray=90%
Valt nog best hard mee... Je komt met een heli tegenwoordig nog net zo ver als dat je met een tank of willekeurig ander voertuig kunt komen. More ballanced!DaMorpheus schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:08:
[...]Maar nu is elke lock een kill. Ik heb nog nooit een raket afgeschoten in de 1.2 patch die de tegenstander niet raakte
Ik word alleen doodziek van mn IC. Klote WDSL hapert als een dolle en 9/10 keer als ik met een doorslaggevende actie bezig ben (capturen, defenden, opblazen, commanderen) dan lijkt ie wel heel secuur vast te naaien voor zo'n 10 sec.
Een drama is het
[ Voor 3% gewijzigd door p.habo op 17-02-2006 09:34 ]
De planes waren erg dominant, de choppers vond ik wel best met 1.12.
Als infanterie was het gewoon ontzettend irri als je voor de 20e maal een bom op je kop kreeg als je een vlag aan het cappen was op oman, zonder dat je hier iets aan kon doen.
Ik heb geloof ik pas 2x iets uit de lucht gehaald dus het valt imho allemaal wel mee, wel lijkt alles raak te gaan ongeacht de flares...
De PKM is erg accuraat, als medic ben je gewoon target practice
De assaults hadden wel accurater gemogen of de PKM iets minder, maarja liever afgeknald worden door een PKM van 50m dan een M203 van 1m
ja maar nu kan je de support gun eindelijk eens gebruiken..gisteren gebruikt in een clanwar is dan toch verrekte handig met close combat. Merk wel dat de AK101 van MEC 10 keer deadlier is dan de M16 van US (medic guns) als US had ik een K/d van 20/23 en als MEC 20/10..sowieso ga ik 10 keer zo snel dood sinds de patch dus teamwork is echt vereist nuAnoniem: 109640 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:50:
[...]
mahh ik denk dat hij meer de dogfights bedoeld met de onoverwinnelijke aa missles op de plane.
op de grond is niet erg.
net als de support wapen een noob wapen is geworden.
250m spray and pray=90%
btw hebben jullie ook last van meer desktop crashes?! gewoon ingame druk op tab boem..
[ Voor 7% gewijzigd door djerror op 17-02-2006 09:46 ]
Dit topic is gesloten.