Deze feature zal worden geintroduceerd over 7 patches. Daarna moeten er nog 3 bugfixes overheen om hem goed werkend te krijgen. MAAAAR dan heb je ook wat......Anoniem: 85748 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:02:
[...]
Ik dacht dat dat alleen kon bij het nieuwe uitbreidingspakket. Of heb jij er al een patch voor?
Anoniem: 149587
Vervolgens wordt direct een opvolger uitgegeven, net als het spel werkt. Want de patch afdeling moet wel door blijven kutten daar, anders gaan ze misschien tijd krijgen een opleiding of zoiets te volgen, en dat moeten we niet hebben.
Anoniem: 128025
Laten we het svp wel netjes/beschaafd houden met zijn allen.
PS: Tijd voor alweer een nieuw deel!
wat let je?Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
Laten we het svp wel netjes/beschaafd houden met zijn allen.
Moet door een admin worden gedaan, of zoiets, want ze willen telkens dezelfde beginpost hebben.
(ps er staat dat er gelet zou worden op de kwaliteit van de POTD? nou sorry hoor maar ik zie echt geen humor in die foto's die er staan, jullie kunnen beter gewoon linken naar die van totalbf2.com, die zijn tenminste wel leuk, zoals die Nuke)
Ik heb zo eens diverse topics overzien.
Is een P4 2.4@2.7 genoeg om een 32 speler server te draaien onder linux?
Dit in combinatie met een wanadoo familie abbo 20/1 verbinding.
De pc beschikt over 1gb intern geheugen.
Bij de introductie van de GF 7900GTX ga ik een nieuw systeem bouwen waardoor deze vrijkomt namenlijk.
Kan ik hem nuttig gaan gebruiken.
En ranked servers worden alleen opgezet door trusted partners van EA?
Zomaar enkele vragen de antwoorden vind ik wel in het volgende deel denk ik
Is een P4 2.4@2.7 genoeg om een 32 speler server te draaien onder linux?
Dit in combinatie met een wanadoo familie abbo 20/1 verbinding.
De pc beschikt over 1gb intern geheugen.
Bij de introductie van de GF 7900GTX ga ik een nieuw systeem bouwen waardoor deze vrijkomt namenlijk.
Kan ik hem nuttig gaan gebruiken.
En ranked servers worden alleen opgezet door trusted partners van EA?
Zomaar enkele vragen de antwoorden vind ik wel in het volgende deel denk ik
computer voor alle werkzaamheden
je kunt gewoon een copy paste maken van de startpost, beetje aanpassen klaar..Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:10:
[...]
Moet door een admin worden gedaan, of zoiets, want ze willen telkens dezelfde beginpost hebben.
(ps er staat dat er gelet zou worden op de kwaliteit van de POTD? nou sorry hoor maar ik zie echt geen humor in die foto's die er staan, jullie kunnen beter gewoon linken naar die van totalbf2.com, die zijn tenminste wel leuk, zoals die Nuke)
NIEUWE TOPIC IS OPEN
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1114469
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1114469
[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 14:40 ]
Lighteye zou inderdaad het nieuwe topic openen. Deze gaat dus dicht 
[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXI[/rml]
[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXI[/rml]
Dit topic is gesloten.