[PC] Battlefield 2 - Deel XXX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.238 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 149587

Iemand enig idee waneer die 1.21 patch komt?, oftewel is er nou al een officiele datum?, want gisteren was er nog geen nieuws over. En of het weer een incremental en een full patch wordt?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 23-02-2006 15:10 ]

kw_nl schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:07:
[...]

Ik heb dat met de M95, daar raak ik echt helemaal niks mee. Ik lig bij het plein op het hoge gebouw (karkland) de vijand lag bij het steegje te snipen. Hij zag me niet. Ik richt rustig op z'n hoofd en schiet. Mis... Ik richt nog een keer iets hoger dit maal (paar mm boven z'n hoofd) schiet weer. Mis. Die gast heeft door dat hij beschoten wordt en gaat kruipen. Ik schiet nogmaal maar nu op z'n body. Raakte hem denk ik wel maar hij stond op en rende weg.

Geef mij de SVD van het MEC maar, meerdere keren achter elkaar schieten en een headshot is meestal ook voldoende.
Of je pakt de L96A1(nieuwe Ef/SF unlock sniper)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 23-02-2006 15:12 ]

Anoniem: 26235

Anoniem: 149587 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:08:
Iemand enig idee waneer die 1.21 patch komt?, oftewel is er nou al een officiele datum?, want gisteren was er nog geen nieuws over. En of het weer een incremental en een full patch wordt?
When it's done :)

Geloof mij nou maar, je wilt gewoon niet dat ze rushen, levert alleen maar meer problemen op, heb gewoon geduld :)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 149587 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:08:
Geen nieuwe content, dus de patch zal niet zo groot zijn. Zal waarschijnlijk komende week uitkomen :)

Anoniem: 33599

eind deze week is de beta van de patch uit, dan zal deze getest worden. er zal nu wel uitvoerig getest worden met de beta alvorens de officiele te releasen (wees daar blij mee anders krijgen we hetzelfde als 1.2) dus eind volgende week kan je hem op zijn vroegst verwachten

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 23-02-2006 15:19 ]

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Nevada schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:41:
Daarnet toch een vreemde kerel meegemaakt, wilde de -500 halen, in het 2de rondje de hele tijd de zelfde teamkill en ik liep daar met mijn shock-paddels achteraan... gelijk 40 puntjes :+
dus je was aan het statpadden?

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:22
Anoniem: 149587 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:11:
[...]

Of je pakt de L96A1(nieuwe Ef/SF unlock sniper)
Die heb ik pas over 12k puntjes...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Wil je op je gemakje -500 punten halen, komt er weer zon vervelende medic achter je aan om te reviven. ;)

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
kw_nl schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:07:
[...]

Ik heb dat met de M95, daar raak ik echt helemaal niks mee. Ik lag bij het plein op het hoge gebouw (karkland) de vijand lag bij het steegje te snipen. Hij zag me niet. Ik richtte rustig op z'n hoofd en schoot, mis... Ik richtte nog een keer iets hoger dit maal (paar mm boven z'n hoofd) schoot weer, mis. Die gast heeft door dat hij beschoten wordt en gaat kruipen. Ik schiet nogmaal maar nu op z'n body. Raakte hem denk ik wel maar hij stond op en rende weg.
Dit gebeurt mij zeer regelmatig. :?

Geef mij de SVD van het MEC maar, meerdere keren achter elkaar schieten en een headshot is meestal ook voldoende.
Toevallig v/d week een paar potjes alleen maar gesniped (M24/M95/L96) en ik had ik weet niet hoeveel head-shots.
Met 1.2 lijkt het allemaal net iets makkelijker dan voorheen.

Volgens mij is het wel zo dat je met 1.2 niet altijd ziet of je raakt met een sniper. (bug)

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-06 16:47

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

zeg weet iemand van wie armyofgot.nl is, of wie dat mochten gebruiken, want een .nl domein is natuurlijk 10x beter dan .tk

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05:22
Redje schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:28:
[...]

Toevallig v/d week een paar potjes alleen maar gesniped (M24/M95/L96) en ik had ik weet niet hoeveel head-shots.
Met 1.2 lijkt het allemaal net iets makkelijker dan voorheen.

Volgens mij is het wel zo dat je met 1.2 niet altijd ziet of je raakt met een sniper. (bug)
Richt jij dan ietsje hoger? Of precies op z'n hoofd?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

DaMorpheus schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:15:
[...]

Geen nieuwe content, dus de patch zal niet zo groot zijn. Zal waarschijnlijk komende week uitkomen :)
Ja maar meer zodat Sf niet raar doet, want als je incremental bij 1.12 Sf(ja zoals ze na 1.12 zeiden dat je het moest doen), zegt hij een foutmelding : need 1.12, terwijl hij de incrmental wel doet.
En als je een Volle patch van 1.xx naar 1.21 hebt, is het toch wat handigere en netter als wanneer je allerlei losse zooi hebt, vooral als je regelmatig opnieuw instaleerd.

Anoniem: 151407

CrankyGamerOG schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:40:
zeg weet iemand van wie armyofgot.nl is, of wie dat mochten gebruiken, want een .nl domein is natuurlijk 10x beter dan .tk
doe een ip node query dan krijg je alle info. alles is te achterhalen. O-)

kw_nl schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:40:
[...]

Richt jij dan ietsje hoger? Of precies op z'n hoofd?
L96A1 = Altijd op het haar mikken(kijk eens in spiegel, dan snap je dat zelfs bij bullet drop het raak is.
M95 = ''Idem"
M24 = je kan recht oip zijn gezicht mikken, op langere aftsnaden ook op haar.

Gezien het feit dat ik sinds patch tot aan gisteren alleen maar sniper heb gespeeld(60 uur) weet ik waar ik over praat.
CrankyGamerOG schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:40:
.tk Hint HINT
Anoniem: 151407 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:44:
[...]

doe een ip node query dan krijg je alle info. alles is te achterhalen. O-)
Ook welke PC ik heb, welke plaats ik woon, welk ondergoed ik aanheb, of ik psychoptisch ben, of ik kan spellen :P , of ik slim ben, hoeveel lager ik mijn settings heb moeten zetten door patch 1.2(hint, heel veel lager)?

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 23-02-2006 16:02 ]

*fout*

[ Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 23-02-2006 15:48 . Reden: IK BEN DOM ]

• Albinoraptor
  • Laatst online: 12:08
Anoniem: 149587 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:44:
[...]

L96A1 = Altijd op het haar mikken(kijk eens in spiegel, dan snap je dat zelfs bij bullet drop het raak is.
M95 = ''Idem"
True maar dan nog, vind die M95 echt kut. En veel heb je toch niet er aan, dikke lijnen in je scoop, ziet geen ruk, en hoe vaak heb je echt kans om een piloot uit zijn heli te schieten.
Nog niet echt met L96A1 gespeelt maar van die andere 3 vind ik de M24 toch het fijnste.

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:39

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb de L96A1 nog niet, maar de M95 vind ik een heerlijke sniper-rifle!

• Redje
Albinoraptor schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:21:
[...]

True maar dan nog, vind die M95 echt kut. En veel heb je toch niet er aan, dikke lijnen in je scoop, ziet geen ruk, en hoe vaak heb je echt kans om een piloot uit zijn heli te schieten.
Nog niet echt met L96A1 gespeelt maar van die andere 3 vind ik de M24 toch het fijnste.
De L96 is als een M24 met een iets snellere reload, en je kan hem natuurlijk ook als MEC gebruiken.

Anoniem: 93525

Het hele aim systeem is ruk en veels te arcade. Soms met je 4 a 5 keer met een ak/colt (daarnaast is de m4 vrijwel net zo krachtig als de m16 irl.) op iemand zn kop schieten. Realisme is wat dit spel nodig heeft.

Dit is trouwens ook wel leuk om erin te gooien Afbeeldingslocatie: http://www.diemaco.com/Images/c7-annot.gif

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 23-02-2006 16:33 ]

g36e owns all

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 93525 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:31:
Het hele aim systeem is ruk en veels te arcade. Soms met je 4 a 5 keer met een ak/colt (daarnaast is de m4 vrijwel net zo krachtig als de m16 irl.) op iemand zn kop schieten. Realisme is wat dit spel nodig heeft.
m4 zijn m16 zijn even krachtig.

m4 is alleen een m16 met een inschuifbare kolf.

Patronen die er in gaan zijn precies het zelfde, 5.56mm

Inderdaad, het is allemaal Arcade, daar irriteer ik me soms wel aan.

@ Sanniej, dat wat jij post is gewoon precies een m4 alleen door Diemaco in Canada gemaakt onder licentie van Colt.

[ Voor 10% gewijzigd door Snow_King op 23-02-2006 16:34 ]

Anoniem: 151407

Anoniem: 149587 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:44:
[...]

M95 = ''Idem"

Gezien het feit dat ik sinds patch tot aan gisteren alleen maar sniper heb gespeeld(60 uur) weet ik waar ik over praat.

[...]

.tk Hint HINT

[...]

Ook welke PC ik heb, welke plaats ik woon, welk ondergoed ik aanheb, of ik psychoptisch ben, of ik kan spellen :P , of ik slim ben, hoeveel lager ik mijn settings heb moeten zetten door patch 1.2(hint, heel veel lager)?
ok ok zover gaan de node yomanda skills niet:P
maar je kan wel de adres gegevens van de provider waar het domein is regged met de owner achterhalen, vaak ook nog een telefoon nummer _/-\o_

*jeetje wat ben ik dom aan het dubbelposten zeg*

[ Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 23-02-2006 16:44 ]

Anoniem: 93525 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:31:

Dit is trouwens ook wel leuk om erin te gooien [afbeelding]
Eih, nee m4 is bij lange na niet zo krachtig als de M16
M16 is een wapen met zware munitie(oftwel als je hierdoor wortd geraakt ben je in het echt dood)
M4 is een wapen met lichte munitie(oftewel je bent wel stevig gewond maar niet perse dood)

9mm in het echt opverleven mensen vaak, soms niet. Dan kan je bedenken wat er met iemand gebeurt zonder kogelvrij vest als die in het echt beschoten wordt met een M16(denk dat het ongeveer minstens 50x zo krachtig is als de 9MM)
Anoniem: 151407 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:38:
[...]

ok ok zover gaan de node yomanda skills niet:P
maar je kan wel de adres gegevens van de provider waar het domein is regged met de owner achterhalen, vaak ook nog een telefoon nummer _/-\o_
Je kan trouwens op Internet ook stateliet foto's vinden, dus als je precies zegt waar je komt, kan ik met de hoogste zoom stand zien lopen, als je bv even een zeer opvallende '90 jaren, hele foute pet draagt.
Redje schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:28:
[...]

De L96 is als een M24 met een iets snellere reload, en je kan hem natuurlijk ook als MEC gebruiken.
L96A1 is inderdaad M24 met:
Nog dunnere crosshair
Snellere reload
Gedempt geluid(oftewel de vijand hoort je niet in tegenstelling tot de knal van de M24)

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 23-02-2006 16:45 ]

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 149587 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:39:
[...]

Eih, nee m4 is bij lange na niet zo krachtig als de M16
M16 is een wapen met zware munitie(oftwel als je hierdoor wortd geraakt ben je in het echt dood)
M4 is een wapen met lichte munitie(oftewel je bent wel stevig gewond maar niet perse dood)

9mm in het echt opverleven mensen vaak, soms niet. Dan kan je bedenken wat er met iemand gebeurt zonder kogelvrij vest als die in het echt beschoten wordt met een M16(denk dat het ongeveer minstens 50x zo krachtig is als de 9MM)
Ik weet niet waar jij je uitspraken op berust, maar de M4 en M16 schieten allebei met 5.56mm NATO minutie.

De M4 is alleen een M16 met een kortere loop en een inschuifbare kolf.

Zie ook:
M4: http://en.wikipedia.org/wiki/M4_Carbine
M16: http://en.wikipedia.org/wiki/M16_rifle

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 58729 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:38:
.......
ik hou een sub machine gun niet ingedrukt ivm spread. en ik aim precies op zo'n ventje. maar toch moet ik zowat een halve clip in zo'n gast duwen voordat ie eindelijk gaat liggen :P
.......
Dat komt omdat de SMG's slechts een damage doen van 19/100, dus je hebt minimaal 6 kogels nodig om iemand te killen (ervan uitgaande dat iemand nog 100% health heeft).
Voor een uitgebreide damage spreadsheet per gun: klik
Anoniem: 149587 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:42:
[...]
.......
.....
Niet echt... een 9mm kogel maakt dus echt wel behoorlijk dikkere gaten in een een persoon, dan een 5.56mm kogel.
Een 5.56mm kogel is wel nauwkeuriger omdat deze een spitsere punt heeft. Een 9mm heeft vaker een wat afgestompte punt, en is daardoor wat onnauwkeuriger op de lange afstand, maar wel veel dodelijker op de kort afstand (een 9mm kogel maakt een behoorlijk zooitje van je lichaam).

[ Voor 8% gewijzigd door Indy91 op 23-02-2006 21:44 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Indy91 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:57:
[...]

Dat komt omdat de SMG's slechts een damage doen van 19/100, dus je hebt minimaal 6 kogels nodig om iemand te killen (ervan uitgaande dan iemand nog 100% health heeft).
Voor een uitgebreide damage spreadsheet per gun: klik

[...]

Niet echt... een 9mm kogel maakt dus echt wel behoorlijk dikkere gaten in een een persoon, dan een 5.56mm kogel.
Een 5.56mm kogel is wel nauwkeuriger omdat deze een spitsere punt heeft. Een 9mm heeft vaker een wat afgestompte punt, en is daardoor wat onnauwkeuriger op de lange afstand, maar wel veel dodelijker op de kort afstand (een 9mm kogel maakt een behoorlijk zooitje van je lichaam).
5.56 maakt ook een flinke rommel van je.

Zodra deze het lichaam binnendringt raakt hij uit balans en gaat tollen binnen in je lichaam waarna deze al je organen en bloedvaten vernield.

"Exit-Wounds" heb je met 5.56 vaak niet (9mm ook niet), dit komt doordat het ding door je hele lichaam heen stuitert. Als je al een "Exit-Wound" hebt, dan is die erg groot en ranzig, de kans dat je het overleeft is klein.

7.62 daarintegen (van de PKM of AK) gaan dwars door je heen en daardoor heb je vaak een grotere kans om het te overleven, tenzij ze je op de verkeerde plek raken.

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Het hangt er uiteraard ook van af wat voor soort kogel het is naast de doorsnee. Een SP of een AP bijvoorbeeld.

My Specs | My BF2 Stats

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:04
LOL beetje offtopic dacht ik zo. :)

Open ergens anders een topic over deze discusie. :?

EDIT: Hoe kom je op het GoT-only forum??

[ Voor 20% gewijzigd door maxoss op 23-02-2006 17:57 ]

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik heb niet zo veel problemen met deze discussie hoor, ik vind hem interessant. Toch belangrijk om te weten wat je met BF2 eigenlijk allemaal wegschiet, en wat er in het lichaam van je enemy gebeurd als je hem geraakt hebt :Y)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Anoniem: 68893

Snow_King schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:33:
[...]

m4 zijn m16 zijn even krachtig.

m4 is alleen een m16 met een inschuifbare kolf.

Patronen die er in gaan zijn precies het zelfde, 5.56mm

Inderdaad, het is allemaal Arcade, daar irriteer ik me soms wel aan.

@ Sanniej, dat wat jij post is gewoon precies een m4 alleen door Diemaco in Canada gemaakt onder licentie van Colt.
jup met elcan kijker 4X

Lostcuban schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:30:
Het hangt er uiteraard ook van af wat voor soort kogel het is naast de doorsnee. Een SP of een AP bijvoorbeeld.
hoe bedoel je dat?

ik ken bij persoonlijke wapens maar een paar soorten munitie

fmj (ball)
tracer

f%^&, snowking hoe zit een oorlogsband 7.62 ook alweer immekaar?

volgens mij is alle munitie AP (anti personeel)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 68893 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:12:
[...]

hoe bedoel je dat?

ik ken bij persoonlijke wapens maar een paar soorten munitie

fmj (ball)
tracer

f%^&, snowking hoe zit een oorlogsband 7.62 ook alweer immekaar?

volgens mij is alle munitie AP (anti personeel)
Meen dat die band als volgt was: ball, ball, ap, ap, tracer

ap = Armored Piercing.

Daarnaast heb je ook nog banden met ball, ball, ball, ball, tracer

Maar om er op terug te komen, een M4 is even dodelijk als een M16.

Dat ding wat Sanniej postte is door Diemaco gemaakt (www.diemaco.com), daar heb je ook weer diverse wapens, maar het is allemaal 5.56mm en het is allemaal even dodelijk.

Alleen op lange afstand ga je het merken met je kortere loop.

[ Voor 24% gewijzigd door Snow_King op 23-02-2006 18:34 ]

Snow_King schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:32:
[...]

Meen dat die band als volgt was: ball, ball, ap, ap, tracer

ap = Armored Piercing.

Daarnaast heb je ook nog banden met ball, ball, ball, ball, tracer

Maar om er op terug te komen, een M4 is even dodelijk als een M16.

Dat ding wat Sanniej postte is door Diemaco gemaakt (www.diemaco.com), daar heb je ook weer diverse wapens, maar het is allemaal 5.56mm en het is allemaal even dodelijk.

Alleen op lange afstand ga je het merken met je kortere loop.
jij werkt teveel met die engelsen samen.. ;)

kep nog 's keer jungle training van jullie gehad.. (wij waren van die high-tech amateurs...)

en dat verschil tussen c7(a1) en c8 daar moet je die jongens niet mee vermoeien... krijgen ze geen hogere stats van.
ik erger me ook wel's maarre ik zit in een leuke clan en we hebben lol met het spel...
als je voor realisme gaat moet je joint ops spelen

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 68893 op 23-02-2006 18:40 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:24

greatgonzo

schit-te-rend!

af en toe erger je je zo he :r

vormde een lekker teampje met iemand anders in de helicopter, op een gegeven moment omlaaggehaald, dus wij weer terug naar de base om opnieuw in te stappen.

Staat er nog zo'n figuur bij, tk hij mijn "maat" en stapt in, dus ik er toch maar bij in.
En ja hoor, wat denk je... kan die niet vliegen. Eerst een beetje loos in de lucht munitie verspelen, dan op de vijand af, en natuurlijk met een salto ondersteboven naar beneden |:(

[ Voor 3% gewijzigd door greatgonzo op 23-02-2006 18:42 ]

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 68893 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 18:36:
[...]

jij werkt teveel met die engelsen samen.. ;)

kep nog 's keer jungle training van jullie gehad.. (wij waren van die high-tech amateurs...)

en dat verschil tussen c7(a1) en c8 daar moet je die jongens niet mee vermoeien... krijgen ze geen hogere stats van.
ik erger me ook wel's maarre ik zit in een leuke clan en we hebben lol met het spel...
als je voor realisme gaat moet je joint ops spelen
Idd, het is geen realisme, maar toch irriteer ik me er soms aan.

Dan maar geen uitleg over de C7's en C8's? B)

@greatgonzo, idd :X

[ Voor 6% gewijzigd door Snow_King op 23-02-2006 18:54 ]

@ snowking: nog steeds actief??

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Nope, lees mijn weblog maar eens.... :(

Maar zal het topic niet verder ophouden, ga zo eens lekker mensjes afknallen op de EA servers :)

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Aangezien ik een poos terug bij een kennis van mij was een fervent BF2 speler heb ik een aantal onderdelen gekocht om het gamen makkelijker te maken.

De Logitech G5 lasermouse
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5a68d9acf26d51fe52907d94ddde2b32/full.gif

de Thrust GM2500 joystick
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/20afbfa46872a919b7e91be2b45ce7ee/full.gif

moet zeggen het kost wat extra's maar dan krijg je ook wat.
Als je je aviatorbadges en helicopterbadges moet halen is de joystick zeker een must.

De G5 lasermouse werkt super in AA en in tanks :)
Mischien dat medetweakers hier ook profijt van kunnen hebben.

computer voor alle werkzaamheden

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:05

Tubby

or not to be

Edwin van Cleef schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 19:31:
Als je je aviatorbadges en helicopterbadges moet halen is de joystick zeker een must.

bullshit, een helicopter kun je veel beter controleren met een muis

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-06 12:45
Aangezien ik een poos terug bij een kennis van mij was een fervent BF2 speler heb ik een aantal onderdelen gekocht om het gamen makkelijker te maken.

[afbeelding]

[afbeelding]

Mwah, tis helemaal persoonlijke voorkeur,

Ik game fijn met m'n standaard Trust muisje, vliegen ook gewoon met muis, joystick vind ik alleen maar vervelend.

• Albinoraptor
  • Laatst online: 12:08
Tubby schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:23:
[...]

bullshit, een helicopter kun je veel beter controleren met een muis
Idd, had na 4 jaar mijn Joystick ook weer eens uit de kast gehaalt voor BF2 voor heli en plane, maar gebruik hem nu alleen nog maar voor de vliegtuigen. Heli is gewoon irri met Joystick, enigste wat handiger is, is dat je throttle wat lager kan zetten, maar nu met nieuwe patch heb je toch alle snelheid nodig om niet neergehaalt te worden door AA. :P

• Tubby

Tubby

or not to be

Albinoraptor schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:29:
[...]

Idd, had na 4 jaar mijn Joystick ook weer eens uit de kast gehaalt voor BF2 voor heli en plane, maar gebruik hem nu alleen nog maar voor de vliegtuigen. Heli is gewoon irri met Joystick, enigste wat handiger is, is dat je throttle wat lager kan zetten, maar nu met nieuwe patch heb je toch alle snelheid nodig om niet neergehaalt te worden door AA. :P
Vliegtuigen ok, maar het is niet meer zoals in bf1942 dat de piloten echt dogfights hebben van minutenlang. In bf2 is het in principe gewoon lock en schieten, klaar is klara, veel meerwaarde heeft een joystick daar ook niet in.

Anoniem: 127429

[afbeelding]

[afbeelding]

Heb die muis in de winkel es uitgeprobeerd ... merk ik niks verschil met mijn draadloze MX700 ... lasersnelheid my *ss :9

PS : Net ontdekt dat arty-kills nog steeds bij je totaal aantal kills worden gerekend !! Of is dit oud nieuws ?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 23-02-2006 21:15 ]

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 127429 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:13:
[...]

Heb die muis in de winkel es uitgeprobeerd ... merk ik niks verschil met mijn draadloze MX700 ... lasersnelheid my *ss :9

PS : Net ontdekt dat arty-kills nog steeds bij je totaal aantal kills worden gerekend !! Of is dit oud nieuws ?
Je bedoeld op je stats of ingame?

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

het makelijke van de joystick is dat hij met de stuurknuppel over 3 assen beschikt waarmee je alles totaal kan bedienen.
In battlefield vietnam had ik aan mijn thrustmaster genoeg maar ik kon deze instellingen namenlijk niet met mijn huidige joystick programmeren.
dus had ik als het ware 3 stuurknuppels nodig om een vliegtuig te besturen en met een muis vond ik het al helemaal geen doen.

Het gaat puur om een persoonlijke mening maar voor de koop heb ik dit in praktijk mogen testen in soortgelijke opstelling en het is mij goed bevallen vandaar de aankoop.
We zullen zien wie gelijk heeft ik ga eerst eens proberen mijn skills te verbeteren alvorens ik online in een vliegtuig stap :)

• Tubby

Tubby

or not to be

[...]

Het verschil tussen draadloos en wired is nog steeds een verschil wat je merkt. Zoiezo het verschil in gewicht moet je voelen.

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]
Ik heb ontdekt dat pistool-kills ook bij het totaal aantal kills worden opgeteld 8)7
Beste Webwiper, dat is een feature, geen bug B)

DaMorpheus schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:46:
[...]

Ik heb ontdekt dat pistool-kills ook bij het totaal aantal kills worden opgeteld 8)7
Beste Webwiper, dat is een feature, geen bug B)
Dus dan kun je nog steeds bepaalde badges behalen via arty ? (luchtafweer, TOW, ...) Ik dacht dat dat eruitgehaald was (samen met het aanrekenen van tk's voor foute artie) ... vandaar mijn verbazing.

:7

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

Tjonge jonge jonge,

nou eindelijk mijn slechte ervaring met admins gehad hoor. Ik zat op de Gamert server, speelden Karkand. In het begin een enorme battle bij de eerste MEC vlag (zoals altijd). Een groep US komt op mij af, ik gooi een nade, alle drie US dood, maar ook 2 MEC (die mij inhaalden terwijl ik gooide). Ik revive die 2 gasten en een paar andere MEC's, krijg ik tweemaal punish.

Lekker dan, tactisch goede actie, we leven allemaal nog. Maar goed, minpunten. Whatever. Later in de ronde heb ik al lekker veel kills, sta zwaar positief. Gooi een nade naar een US sniper. Die sniper dood en weer een keer teamkill (zal die sniper wel geprobeerd hebben te knifen). Ik ren erheen om te reviven, BF2 staat stil.

"You have been banned by an admin for teamkilling" ofzo en ik kan de server niet meer op.

Als er iemand is die nooit expres teamkilled ben ik het wel. Ben nogwel een medic 8)7

Bah :/ Dit verpest gewoon een lekker avondje gamen :(
Gamert admin in kwestie :r

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
mwah, staat gewoon op auto kick na 3 tk's
is een beetje weinig met bf2 maar goed 't is niet anders.

ik ben al gekickt door echte admins omdat ik 3x een helo uit de lucht schoot met een jet (ja dan moet je wel cheaten!)
en een keer omdat ik als medic in een apc zat (tja dat kan toch zo maar niet! alleen repair gasten mogen dat!)
ook een keer omdat ik m'n squadje had gelockt om samen met een maat een beetje te oefenen.

en dat allemaal op ranked servers.
ik speel nu alleen nog maar op official ea servers en laat de noob servers voor wat ze zijn..

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik kom toch meer en meer schoonheidsfoutjes tegen ...

vb 1:
Teammaat van me rijdt met een humvee naar een vijandelijke vlag en begint te cappen. Hierbij neemt hij plaats achter de turret van de wagen. Ik kom even later bij de vlag en blijf naast de wagen staan. Bij het neutraliseren krijgt hij +2 (hij was eerst) en ik +1 ... Fluitende arty in de verte dus ik kruip in de humvee klaar om weg te rijden. De vlag wordt veroverd, ik krijg +2, mijn collega krijgt niks B)

vb 2:
Rang is 1° luitenant, volgende rang is 'soldaat' ???

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/foutje_klein.jpg

Ik weet, het zijn details, maar zo zijn er honderden :r

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 127429 op 24-02-2006 01:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Tubby schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:43:
[...]

Het verschil tussen draadloos en wired is nog steeds een verschil wat je merkt. Zoiezo het verschil in gewicht moet je voelen.
Ik kan geen verschil meer merken met de G7 en een bedraade muis. Voorzover ik elke respectabele review heb mogen lezen, zij ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joe Presto
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
SnackMasterFlex schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:15:
[...]

Ik kan geen verschil meer merken met de G7 en een bedraade muis. Voorzover ik elke respectabele review heb mogen lezen, zij ook niet.
Wou laatst nog de G5/ G7 kopen, toch niet gedaan, vind het jammer dat er maar een extra knoppie op zit. Ik denk dat ik dan toch liever de 518 heb.. Ik heb nu een neppo microsoft optical met een duim knop en pinkie knop. Erg handig voor het snel prone gaan en switchen naar main gun/ auto/ single shot. Ook lekker bij het vliegen (flares/ view change) of tank (smoke etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:06:
Ik kom toch meer en meer schoonheidsfoutjes tegen ...

vb 1:
Teammaat van me rijdt met een humvee naar een vijandelijke vlag en begint te cappen. Hierbij neemt hij plaats achter de turret van de wagen. Ik kom even later bij de vlag en blijf naast de wagen staan. Bij het neutraliseren krijgt hij +2 (hij was eerst) en ik +1 ... Fluitende arty in de verte dus ik kruip in de humvee klaar om weg te rijden. De vlag wordt veroverd, ik krijg +2, mijn collega krijgt niks B)

vb 2:
Rang is 1° luitenant, volgende rang is 'soldaat' ???

[afbeelding]

Ik weet, het zijn details, maar zo zijn er honderden :r
VB1 komt gewoon omdat ze toen het blackhawk punt harvesten hebben aangepakt, dat de paasagiers moeten uitstappen, zolang je maatje alleen in die Hummer zat was er niks aan de hand op het moment dat jij in de driver seat ging zitten werdt hij meteen passagier en helpt hij dus niet meer mee met flag cappen.
VB2 gefeliciteerd en nu op naar soldaat! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oke sinds je nu 1ste luitenant ben zal ik je wat vrtellen.

Vanaf 1ste luitenant krijg je alleen nog maar een zilveren of brons embleem.
Lagere rangen(meerderheid) hebben geel.
Dit betekend dus dat je enorm opvalt, aangezien wanneer een vijand 1 sec naar je kijkt ook je rang komt(ook in de verte) je wordt dus een opvallender doelwit.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Gaat leuk worden, ben binnenkort Major.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dCY schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:05:
Gaat leuk worden, ben binnenkort Major.
Veel plezier als schietschijf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168470

Twhomp schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 23:26:
Tjonge jonge jonge,

nou eindelijk mijn slechte ervaring met admins gehad hoor. Ik zat op de Gamert server, speelden Karkand. In het begin een enorme battle bij de eerste MEC vlag (zoals altijd). Een groep US komt op mij af, ik gooi een nade, alle drie US dood, maar ook 2 MEC (die mij inhaalden terwijl ik gooide). Ik revive die 2 gasten en een paar andere MEC's, krijg ik tweemaal punish.

Lekker dan, tactisch goede actie, we leven allemaal nog. Maar goed, minpunten. Whatever. Later in de ronde heb ik al lekker veel kills, sta zwaar positief. Gooi een nade naar een US sniper. Die sniper dood en weer een keer teamkill (zal die sniper wel geprobeerd hebben te knifen). Ik ren erheen om te reviven, BF2 staat stil.

"You have been banned by an admin for teamkilling" ofzo en ik kan de server niet meer op.

Als er iemand is die nooit expres teamkilled ben ik het wel. Ben nogwel een medic 8)7

Rinaldo,
Dit was een auto kick (die staat op onze server op 5)
Dus het was geen admin die jou gekicked/gebanned heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Anoniem: 168470 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Rinaldo,
Maar geeft wel aan wat voor een mensen op die server komen. Allemaal op punish gedrukt.
Allemaal van die kiddies waarschijnlijk, want die kijken niet naar de situatie waar ze toevallig in belanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Vandaag krijg ik mijn GigaByte 6800GS 256MB PCI-E .. dan kan ik BF2 eindelijk op 1280x1024 draaien @ High @ AAx4 en Texture Filter ook op High .. zonder enorme framedrops! :D

Alleen moet ik eerst nog een PC voor iemand in elkaar zetten, die we vandaag op gaan halen bij Alternate Rotterdam.
Daar neem ik dan ook meteen de 6800GS mee ..
Voordat die PC in elkaar zit, moet ik weer werken .. en dat is ook weer 3 uur ..
Grr .. dan wil je wel snel werken want dan wil je je nieuwe VGA uitproberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:46:
Vandaag krijg ik mijn GigaByte 6800GS 256MB PCI-E .. dan kan ik BF2 eindelijk op 1280x1024 draaien @ High @ AAx4 en Texture Filter ook op High .. zonder enorme framedrops! :D

Alleen moet ik eerst nog een PC voor iemand in elkaar zetten, die we vandaag op gaan halen bij Alternate Rotterdam.
Daar neem ik dan ook meteen de 6800GS mee ..
Voordat die PC in elkaar zit, moet ik weer werken .. en dat is ook weer 3 uur ..
Grr .. dan wil je wel snel werken want dan wil je je nieuwe VGA uitproberen :P
Hoe betalen jullie al die troep? zijn jullie allemaal al rond de 25 ofzo?
Gebruik de 5700LE 512RAM(ben aan het lobbyen voor 1024) van mn pa.
Duurt nog wel een paar jaar(eerst hoge school enz)voordat ik die spullen kan betalen.

Maar nu vraag ik dus: is het een voordeel? want als ik speel, zie ik geen schaduwen en dus eigenlijk snellere reflexen zou je denken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:04
Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:02:
[...]Hoe betalen jullie al die troep? zijn jullie allemaal al rond de 25 ofzo?
Uhm werken? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan nog : gemiddelde werkende van 20 zal dit niet zomaar kunnen ebtalen, laat staan 16 jarigen(ja ik werk ook, en wel op een kantoor(HAAT VAKKENVULLEN)

Stel, wanneer je wat meer geld hebt, zal ik dan wachten tot die 7900GTX is gereleased? of duurt dat nog wel even.

Ontopic: Die G3 is sinds 1.2 echt zo'n stoer wapen, heb gisteren iedereen van SAS die wou landen met parachute bij eerste vlag Warlord om zeep geholpen. Die waren echt zo pissed off.

[ Voor 37% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hoe betalen jullie al die troep? zijn jullie allemaal al rond de 25 ofzo?

Ben al 29 :+

en gelukkig verdien je als economieleraar nou ook weer niet zo weinig dat je geen pc spulletjes meer kan kopen _/-\o_ (en dan heb ik het nog niet over de 12 weken vakantie per jaar én relaxte werktijden)

Plus het feit dat de echte tweakert gewoon z'n videokaart zelf wat oppoetst. Mijn 6800GE kostte een half jaar geleden zo'n € 215,- maar draait al sinds het begin op Ultra snelheden (en zelfs erboven) :P

ps: dit is wel verrekte offtopic 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door bogaards op 24-02-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

belangrijkste is dat BF2 soepel loopt. De gameplay is gewoon belangrijk in zon soort spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dCY schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:38:
[...]

Maar geeft wel aan wat voor een mensen op die server komen. Allemaal op punish gedrukt.
Allemaal van die kiddies waarschijnlijk, want die kijken niet naar de situatie waar ze toevallig in belanden.
Tja dat hou je op een druk bezochte 64slots server.
Het is helaas niet anders..
We hebben ooit eens TK punish uitgezet en dan zitten ze snachts op de server met -200 en -300 en verpesten het voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168470 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:22:
[...]

Tja dat hou je op een druk bezochte 64slots server.
Het is helaas niet anders..
We hebben ooit eens TK punish uitgezet en dan zitten ze snachts op de server met -200 en -300 en verpesten het voor de rest.
Ze hadden dat hele punish gedoe gewoon weg moeten laten.

Als je minpunten krijgt, gaan ze ook gewoon echt van je score af, dat lost het op.

Congrtas u have been promoted to...
Sorry, u have have been degraded to..

Daarnaasy hadden ze gewoon avst moeten houden aan de leeftijdsgrens, ik heb geen zin om door kinderen gepunished te worden die net uit de luiers zijn, en meisjes nog vies vinden. AKA je kleine irritante broertje zeg maar.

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Twhomp schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 23:26:
Tjonge jonge jonge,

nou eindelijk mijn slechte ervaring met admins gehad hoor.

Euh, dat is gewoon punish door de spelers. 3x punish = kick en ban voor 1 ronde :)
Hebben de admins niks mee te maken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dCY schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:38:
[...]

Jij wilt zeggen dat je deze ultieme gadget nog niet hebt gekocht?

Afbeeldingslocatie: http://forum.i3d.nl/attachment.php?attachmentid=307&d=1139758442

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:51:
[...]
Euh, dat is gewoon punish door de spelers. 3x punish = kick en ban voor 1 ronde :)
Een van de admins heeft het al gezeged.
Punt 2: mensen hebben niet de reflexen om je even te dekken enz, maar bij punish zijn ze er binnen .2 sec bij, dat is echt zo scheef.

Ik heb de regel: iemand punished mij onterecht = start kickvote(+ als hij in je squad zit, eruit kicken en op slot.

Nu even over Euro Force, wat is jullie idee over de systeemeisen?
Ik heb 5700LE
512 RAM

Bij SF en BF2 loopt hij goed op
800*600 85 hz
Terrain Medium
Rest low/ off
View : 100%

Zal ik het, denken jullie, net als SF en BF2 als een zonnetje kunnen spelen?

Vraag 2: Zullen zowel de SF unlocks, BF2 unlcoks en de Euro Force wapens erin zitten of alleen BF2 unlocks?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134347

weet iemand waar je BF2 goedkoop kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-05 17:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik wil niet vervelend doen, maar je draait op de allerlaagste resolutie. In dit geval mag je in je handen knijpen dat het werkt, want eigenlijk is je videokaart al onder de minimum-specificaties die gelden sinds de release van 1.12.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:08:
[...]

Dan nog : gemiddelde werkende van 20 zal dit niet zomaar kunnen ebtalen, laat staan 16 jarigen(ja ik werk ook, en wel op een kantoor(HAAT VAKKENVULLEN)

Stel, wanneer je wat meer geld hebt, zal ik dan wachten tot die 7900GTX is gereleased? of duurt dat nog wel even.

Ontopic: Die G3 is sinds 1.2 echt zo'n stoer wapen, heb gisteren iedereen van SAS die wou landen met parachute bij eerste vlag Warlord om zeep geholpen. Die waren echt zo pissed off.
Valt mee jongen, beetje goed werk vinden (op mn 17e dus) en wat vragen aan je ouders en ik ben al gekomen tot dit systeem:

AMd 64 3000+
1024 pc3200
MSI K8N neo platium
160 Gb sata
Mad-moxx 6800LE Burstfire
Benq FP937s+ (19 inch, 8ms)
MX1000 + standaard keyboardje
Geluid is mn nieuwste aankoop, word waarschijnlijk de x530 + geluidskaartje

Dus niet zeuren, gewoon werken.

Maarr nu weer ontopic, lees allen die meedoen aan de war het forum op got-wars.tk, hier staan o.a. tactics en je meot jezelf even registreren.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeGato23
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Anoniem: 134347 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:58:
weet iemand waar je BF2 goedkoop kan halen?
gcshop.nl 44,50 incl verzenden. Of anders wachten op de duluxe pack 50 voor bf2 en sf in 1

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MAX3400 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:03:
[...]

Ik wil niet vervelend doen, maar je draait op de allerlaagste resolutie. In dit geval mag je in je handen knijpen dat het werkt, want eigenlijk is je videokaart al onder de minimum-specificaties die gelden sinds de release van 1.12.
ja 7800 gtx staat ook niet op supported list, 5200 van een vriend werkt ook nog. enm gezien het feit dat EA me deze eisen heeft verkocht zijn ze verplicht het te laten werken.
Ik weet dat het niet zo bijster hoog is, marr het werkt, het gaat me erom dat EF niet zwaarder is..
Hoef echt niet een halve minuut naar een mooie poster in BF2 te staren, wil gewoon knallen, met een beetje mooi level(Terrain op Medium dus)

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:33:
[...]

ja 7800 gtx staat ook niet op supported list, 5200 van een vriend werkt ook nog. enm gezien het feit dat EA me deze eisen heeft verkocht zijn ze verplicht het te laten werken
jah maar als dat niet meer werkt dan werkt het niet he ;) en om nou een rechtzaak tegen ea te beginnen.

Enne bij die vriend van je, daar zal het wel niet al te soepel lopen lijkt me. Vaak vinden ze het dan soepel lopen, simpelweg omdat niet beter weten. Ze zijn er aan gewend geraakt. Zo was ik vroeger ook. Ik kon me toen nog geen nieuwe hardware veroorloven en op een gegeven moment kijk je daar vanzelf doorheen. Nu wil ik niet meer anders als een gemiddelde van 60 fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:41:
[...]

jah maar als dat niet meer werkt dan werkt het niet he ;) en om nou een rechtzaak tegen ea te beginnen.

Enne bij die vriend van je, daar zal het wel niet al te soepel lopen lijkt me. Vaak vinden ze het dan soepel lopen, simpelweg omdat niet beter weten. Ze zijn er aan gewend geraakt. Zo was ik vroeger ook. Ik kon me toen nog geen nieuwe hardware veroorloven en op een gegeven moment kijk je daar vanzelf doorheen. Nu wil ik niet meer anders als een gemiddelde van 60 fps.
Fps van ongeveer 20 a 25 , vindt het perfect, merk echt geen probleem nu, soms is minj n PC traag, maar dat is gewoon mijn "ik ben luie pc dag".
Bij die vrined loopt het inderdaad op het laagste van het laagste al niet soepel nee.

Maar er komen toch geen extra texdtures bij? want de USMC wapens hoeveven niet geladen te worden , maar wel EURO
SF unlocks minder, omdat 2 Euro ook al SF unlocks zijn.
m! wordt vervangen door Chalanger, dus als ik het goed heb moet het in principe niet zwaarer zijn dan bijvoorbeedl SF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:44:
[...]

Fps van ongeveer 20 a 25 , vindt het perfect, merk echt geen probleem nu, soms is minj n PC traag, maar dat is gewoon mijn "ik ben luie pc dag".
Bij die vrined loopt het inderdaad op het laagste van het laagste al niet soepel nee.

Maar er komen toch geen extra texdtures bij? want de USMC wapens hoeveven niet geladen te worden , maar wel EURO
SF unlocks minder, omdat 2 Euro ook al SF unlocks zijn.
m! wordt vervangen door Chalanger, dus als ik het goed heb moet het in principe niet zwaarer zijn dan bijvoorbeedl SF?
Dat bedoel ik met je raakt er aan gewend, vroeger heb ik bf42 een jaar lang ook op gemiddeld 20 fps gespeeld. Met mijn geforce 2 mx toendertijd nog. Speelde perfect. Totdat ik een radeon 9700 kocht, dat was zon enorme vooruitgang. Heb het later nog eens met die geforce geprobeerd, maar was gewoon onspeelbaar geworden voor mijn gevoel. Alles liep in een soort slow motion en daar moet je aan wennen, net als bij bijvoorbeeld de besturing van een spel. Maar goed je kan je voorstellen dat de meesten liever met minimaal 40 fps spelen dan 20.

Lijkt mij niet dat die wapens zoveel perfomance in beslag zullen nemen. Denk dat je eerder moet kijken naar de omgevingen. Ik weet niet of je vaak dat schip in sf speel, maar dat is een behoorlijk perfomance vreter met name door de vele objecten in het spel. De hoeveelheid kisten enz. Eigenlijk in alle levels van sf staan over het algemeen behoorlijk veel objecten. SF loopt bij mij dan ook een stuk minder als bf2. En als ik zo naar euro forces kijk lijkt die meer richting bf2 te nijgen. Ik denk dat jij je daarom ook geen zorgen hoeft te maken.

[ Voor 3% gewijzigd door dikki dik op 24-02-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 08:13

Twhomp

Stayin' Alive

Anoniem: 168470 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:28:
[...]

Rinaldo,
Ah okee, dat is een pak van mijn hart dan. Excuses naar gamert-admins die ik dan onterecht heb beschuldigt.

Blijft dus wel dat mensen dus altijd maar weer punishen. Want dan had ik 5 TK's, maar echt veel meer niet. En het irritante: als ik ze revive, gaat de TK-kill weg en is er niks aan de hand, tenzij ze punishen.

Zucht. Ik denk dat ik 1 op 10 maar punish ofzo en dan is dat altijd justified.

Maar ik kan dus weer op de Gamert server :*)
DaMorpheus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:51:
[...]
Aha, dus toch 3. Ik dacht al, kan toch wel tellen :? :P

Toch belachelijk dat 3 sukkels mij kunnen kicken voor de vijand killen en hun leven redden (want daar komt het op neer).

[ Voor 24% gewijzigd door Twhomp op 24-02-2006 11:58 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
btw gister mijn expert knife batch kunnen halen op mantri's server. In de ochtend al de hele tijd lopen proberen op karkand only servers. Kreeg het maar niet voor mekaar, elke keer werd ik gespot door een ander of werd ik gewoon neergemaaid door het doelwit zelf.

Op mantri leek het wel of de kills uit de lucht kwamen vallen, 40 tickets (van de 200 dacht ik) voor het einde van de ronde was hij al binnen. Bij een groepje van drie was het me zelfs nog gelukt om er twee met me knife te doen ander deed ik met mijn ak, want die rende er vandoor :p De spelers leken ook wel een stuk beter verdeeld over de map. Het was enorm rustig op de plekken, waar normaal de vijanden en granaten je om de oren vliegen. Wat ik dan deed ff wachten op een vijand die voorbij komt lopen en die onwetend van achter neermaaien. Of wachten totdat hij een andere richting op kijkt/ schiet.

Maar goed nu me pistol badge nog, zal wel een stuk makkelijker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Expert explosive is nu ook nog aan te raden -;) (sniper-kit/claymore)
Straks wordt die een stuk moeilijker om te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
dikki dik schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:09:
btw gister mijn expert knife batch kunnen halen op mantri's server. I
Haha dat dacht ik al ik zag je continu lopen met een knife ;P

Ik ga het niet eens proberen(heb sowieso de uren nog niet), maar pistol lijkt me simpel, gewoon sniper nemen en bij een hit omschakelen naar pistol en afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 09:46:
'k Zou mijn hoop toch niet te hoog stellen ... Speel hier met een x850XT PE en heb niet alles op high staan ... trek je conclusies :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dikki dik schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:09:
btw gister mijn expert knife batch kunnen halen op mantri's server. In de ochtend al de hele tijd lopen proberen op karkand only servers. Kreeg het maar niet voor mekaar, elke keer werd ik gespot door een ander of werd ik gewoon neergemaaid door het doelwit zelf.

Op mantri leek het wel of de kills uit de lucht kwamen vallen, 40 tickets (van de 200 dacht ik) voor het einde van de ronde was hij al binnen. Bij een groepje van drie was het me zelfs nog gelukt om er twee met me knife te doen ander deed ik met mijn ak, want die rende er vandoor :p De spelers leken ook wel een stuk beter verdeeld over de map. Het was enorm rustig op de plekken, waar normaal de vijanden en granaten je om de oren vliegen. Wat ik dan deed ff wachten op een vijand die voorbij komt lopen en die onwetend van achter neermaaien. Of wachten totdat hij een andere richting op kijkt/ schiet.

Maar goed nu me pistol badge nog, zal wel een stuk makkelijker worden.
Auto tk kick is altijd voor een ronde.
Pistol, is moeilijekr dan je denkt, zeker sinds dat sinds de patch de primary wapens sterker zijn. zelfs met sniper is het een hel.

Maar dit zijn toch de minder boeiende badges(op basics na dan), ik miste net de Expert Specialist Assault badge, die vindt ik wat belangrijker.
Maar zou graag weer eens een soort oorlog zien tussen mensen op dit forum, zodat je ook goed de VOIP kan gebruiken(die trouwens ernstig bugged is sinds 1.2, soms kan ik iemand anders wel horen, hij mij niet en vica evrsa.
dikki dik schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:55:
[...]

Dat bedoel ik met je raakt er aan gewend, vroeger heb ik bf42 een jaar lang ook op gemiddeld 20 fps gespeeld. Met mijn geforce 2 mx toendertijd nog. Speelde perfect. Totdat ik een radeon 9700 kocht, dat was zon enorme vooruitgang. Heb het later nog eens met die geforce geprobeerd, maar was gewoon onspeelbaar geworden voor mijn gevoel. Alles liep in een soort slow motion en daar moet je aan wennen, net als bij bijvoorbeeld de besturing van een spel. Maar goed je kan je voorstellen dat de meesten liever met minimaal 40 fps spelen dan 20.

Lijkt mij niet dat die wapens zoveel perfomance in beslag zullen nemen. Denk dat je eerder moet kijken naar de omgevingen. Ik weet niet of je vaak dat schip in sf speel, maar dat is een behoorlijk perfomance vreter met name door de vele objecten in het spel. De hoeveelheid kisten enz. Eigenlijk in alle levels van sf staan over het algemeen behoorlijk veel objecten. SF loopt bij mij dan ook een stuk minder als bf2. En als ik zo naar euro forces kijk lijkt die meer richting bf2 te nijgen. Ik denk dat jij je daarom ook geen zorgen hoeft te maken.
Iron Gator heb ik inderdaad problemen, ook bij Warlord Palace(wel minder dan voorheen, alleen af en toe wat problemen, maar vaak loopt het gewoon soepel)

Maar gek genoeg geen lag meer in rook, zoals voor de patch.(kan ook ijn doordat ik mijn instellingen heb verlaagd)

Maar ik kijk wel uit naar Euro Force

-Je krijgt dus cd key met download
-Kan op cd zetten zelf?
-Eventueel met de account opnieuw downloaden?

Vooral The Great Wall, van wat ik heb gezien is cool.

Ennn, ik heb al gespeeld met de EF wapens, via die mod, en in Karkand werkte het goed(l85A2 is goed, maar G3 beter)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

Hehe het blijft leuk, je eigen teammates met de m95 uit de planes/choppers schieten als de ronde start :D Om vervolgens zelf plaats te nemen in het voertuig. Maarja die score krijg je dik weer terug :)

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 93525 op 24-02-2006 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik vind het dan weer erg leuk om jou dan uit die heli te schieten en vervolgens expres niet te reviven :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Anoniem: 93525 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:40:
Hehe het blijft leuk, je eigen teammates met de m95 uit de planes/choppers schieten als de ronde start :D Om vervolgens zelf plaats te nemen in het voertuig. Maarja die score krijg je dik weer terug :)
14 jarige teamkillers achter je auto aanbinden das ook cool....... Loser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:46:
ik vind het dan weer erg leuk om jou dan uit die heli te schieten en vervolgens expres niet te reviven :+)
of om zo'n klootzak even zo te bewerken dat hij een makkelijk doelwit is voor de AA(vette rookwolken eruit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85748

Eindhoven schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:00:
[...]

14 jarige teamkillers achter je auto aanbinden das ook cool....... Loser
Ik dacht dat dat alleen kon bij het nieuwe uitbreidingspakket. Of heb jij er al een patch voor? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Anoniem: 85748 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:02:
[...]

Ik dacht dat dat alleen kon bij het nieuwe uitbreidingspakket. Of heb jij er al een patch voor? :+
Deze feature zal worden geintroduceerd over 7 patches. Daarna moeten er nog 3 bugfixes overheen om hem goed werkend te krijgen. MAAAAR dan heb je ook wat......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vervolgens wordt direct een opvolger uitgegeven, net als het spel werkt. Want de patch afdeling moet wel door blijven kutten daar, anders gaan ze misschien tijd krijgen een opleiding of zoiets te volgen, en dat moeten we niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Laten we het svp wel netjes/beschaafd houden met zijn allen.
PS: Tijd voor alweer een nieuw deel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Laatst online: 14-06-2024
Anoniem: 128025 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 13:58:
Laten we het svp wel netjes/beschaafd houden met zijn allen.
PS: Tijd voor alweer een nieuw deel! ;)
wat let je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Moet door een admin worden gedaan, of zoiets, want ze willen telkens dezelfde beginpost hebben.
(ps er staat dat er gelet zou worden op de kwaliteit van de POTD? nou sorry hoor maar ik zie echt geen humor in die foto's die er staan, jullie kunnen beter gewoon linken naar die van totalbf2.com, die zijn tenminste wel leuk, zoals die Nuke)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb zo eens diverse topics overzien.

Is een P4 2.4@2.7 genoeg om een 32 speler server te draaien onder linux?
Dit in combinatie met een wanadoo familie abbo 20/1 verbinding.
De pc beschikt over 1gb intern geheugen.
Bij de introductie van de GF 7900GTX ga ik een nieuw systeem bouwen waardoor deze vrijkomt namenlijk.
Kan ik hem nuttig gaan gebruiken.
En ranked servers worden alleen opgezet door trusted partners van EA?
Zomaar enkele vragen de antwoorden vind ik wel in het volgende deel denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sicko
  • Laatst online: 14-06-2024
Anoniem: 149587 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 14:10:
[...]

Moet door een admin worden gedaan, of zoiets, want ze willen telkens dezelfde beginpost hebben.
(ps er staat dat er gelet zou worden op de kwaliteit van de POTD? nou sorry hoor maar ik zie echt geen humor in die foto's die er staan, jullie kunnen beter gewoon linken naar die van totalbf2.com, die zijn tenminste wel leuk, zoals die Nuke)
je kunt gewoon een copy paste maken van de startpost, beetje aanpassen klaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NIEUWE TOPIC IS OPEN
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1114469

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 149587 op 24-02-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Laatst online: 08:09
Lighteye zou inderdaad het nieuwe topic openen. Deze gaat dus dicht :)
[rml][ PC] Battlefield 2 - Deel XXXI[/rml]
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.