[PC] Battlefield 2 - Deel XXX Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.400 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 20:29
Nja... ik maak het niet, maar ik wacht met mijn mening tot het eindresultaat er is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dixons

Weet iemand hier iets meer van?
Ik kan er nergens info over vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-09 22:54

Huig

Merino Fanatic

Het zal wel BF2 en SF bijelkaar zijn, misschien komt de euroforce boosterpack er ook wel bij.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:54:
dixons

geen idee, weet wel wat de tekst erbij niet klopt..................met meer dan 100man tegelijk online.........

niet op dezelfde map dan iig.......:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:54:
dixons

Deluxe inhoud
BF2 Vanilla
BF2 SF

deze komt Q2 uit dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Suicyder schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:09:
[...]

Je bent nu ingelogd, zoek de war op, kijk onderaan om in te schrijven :)
Ik zal dan wel hartstikke blind zijn, maar ik zie daar niets :x

Onderaan zie ik wel dit staan:
Alle tijden zijn GMT. De tijd is nu 16:04.
Site verwerkt met 24 queries in 0.101 sec.
maargoed, daar heb ik weinig aan :P. Ligt het dan misschien aan me browser? Ik heb firefox 1.5.
Zou iemand als noodoplossing me dan handmatig willen toevoegen? Want ik wil wel graag meedoen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mensen die BF2 met video > high settings vloeiend kunnen spelen op een 64 man server?
Ik draai een x850xt pe, agp versie. maar zodra ik dingen als shadows/lightning en effects op high zet dan loopt alles gewoon minder lekker...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 20:32
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:10:
Zijn hier mensen die BF2 met video > high settings vloeiend kunnen spelen op een 64 man server?
Ik draai een x850xt pe, agp versie. maar zodra ik dingen als shadows/lightning en effects op high zet dan loopt alles gewoon minder lekker...
Ligt ook een beetje aan je processor en geheugen. Een P4 met 2,4 ghz en 512 geheugen loopt heel anders dan een AMD 4000 met 2 GB.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja het verbaasde mij nogal dat BF2 gewoon veel minder vloeiend loopt op een grote server, wanneer ik mijn effects op high heb gezet. Een 3700+ met 2gbDDR400 zou toch genoeg moeten zijn naast een x850xt pe. Laatste drivers erop gezet hielp ook niets. Nu speel ik met video settings allen op medium. Het vreemde is dat dit enkel echt gebeurt op de grotere maps waar veel mensen om je heen lopen.

Waarschijnlijk hebben nvidea en dice met elkaar geslapen

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:34:
[...]

Wat een ongelooflijke overkill is die website zeg, ik denk dat je minder tijd kwijt bent om alles ff in 1 a 2 html pages te frotten en de communicatie verder via email of een standaard forumpje te laten verlopen.

http://www.artes-moriendi.nl/
Tis misschein wel een beetje overkill maar beter teveel dan te weinig. Ik krijg het een beetje door nu en moet zeggen dat ik eht eeen errug mooi systeem vind. Je kan er alles in kwijt _/-\o_
flappie27 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 15:07:
Over de komende war tegen Gamert. Ik snap echt helemaal niets van die opgezette site. Ik heb me aangemeld, login etc via de mail gehad, dat weer ingevuld op de war site. En nu? Word ik automatisch toegevoegd?
*confused
Je moet ff in het rechter dropdown menu naar "komende wedstrijden gaan" en daar onderaan klikken op inschrijven

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:27:
Mja het verbaasde mij nogal dat BF2 gewoon veel minder vloeiend loopt op een grote server, wanneer ik mijn effects op high heb gezet. Een 3700+ met 2gbDDR400 zou toch genoeg moeten zijn naast een x850xt pe. Laatste drivers erop gezet hielp ook niets. Nu speel ik met video settings allen op medium. Het vreemde is dat dit enkel echt gebeurt op de grotere maps waar veel mensen om je heen lopen.

Ik denk dat het niet aan je instellingen (en hardware) ligt, maar aan de drukte op de server, dus de capaciteit vd server die waarchijnlijk te kort schiet.
Of speelt het met medium settings echt veel beter op een drukke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb dat ook hoor, maar het verschil tussen medium and high is voor mij niet boeiend, zolang de game maar loopt.
mijn specs staan in me sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja met alles op medium loopt het scherm veel vloeiender, mn framerate is gewoon goed te noemen. Met high details valt dit echt heel erg tegen, mn fps zakt en zo nu en dan zie ik schokken ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:38:
Ja met alles op medium loopt het scherm veel vloeiender, mn framerate is gewoon goed te noemen. Met high details valt dit echt heel erg tegen, mn fps zakt en zo nu en dan zie ik schokken ook.
Ik heb het nl ook, maar als ik dan bv in een voertuig stap, dan reageert alles zeer direct in tegenstelling tot het lopen en schieten, als ik naar links of rechts kijk, dan zwenkt de boel, onder het motto 'pas op zwenkt uit' :+ .
Ik heb alles op high en 6xAA
res op 1280x1024@100hrz

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:24

Bever!

3

vreemd ik speel met alles op geforceerd op ultra voor zover dat verschil maakt..
Alleen texture op medium ivm 1 gb ram.
6x aa, draait echt als een zonnetje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:42:
[...]

vreemd ik speel met alles op geforceerd op ultra voor zover dat verschil maakt..
Ook op een 64 man bezette server?
En volgens mij op een resolutie van 800x600, of uhh niet :+ ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bever! schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:42:
[...]

dit is toch om door je stoel heen te zakken!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-09 08:00
mss is het handig om je resolutie erbij te zetten.
een vriend van me zei ook dat alles perfect vloeiend liep met alles op high op z'n 6600.

later zag ik een screenshot van hem en hij speelt dus gewoon op 800x600 8)

btw,
ik heb alles op medium, 2x AA op 1280*1024 en ik heb een fps tussen 90 en 60.

amd3500+
x850xt pe
2gb pc3200

[ Voor 26% gewijzigd door Webjunkie op 22-02-2006 17:05 ]

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irritant die mensen die zeggen dat ze hem op high spelen.

Laat het nu voor eens en voor altijd duidelijk zijn: Als je gaat opscheppen dat je hem op high draait: zeg meteen even met welke resolutie, wat je precies allemaal op high hebt, op wat voor servers je speelt en wat je framerate is ;)

Ik kan hem @high draaien op 2048*1024 met alles op high. Vervelend puntje is dan dat ik zwart beeld krijg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:10:
Irritant die mensen die zeggen dat ze hem op high spelen.

Laat het nu voor eens en voor altijd duidelijk zijn: Als je gaat opscheppen dat je hem op high draait: zeg meteen even met welke resolutie, wat je precies allemaal op high hebt, op wat voor servers je speelt en wat je framerate is ;)

Ik kan hem @high draaien op 2048*1024 met alles op high. Vervelend puntje is dan dat ik zwart beeld krijg :Y)
ach zo hoog KAN ik em ook wel draaien, maar of het dan speelbaar is, is weer een andere vraag.

Zelf draai ik op 1024x768 en medium/high settings @ 50-60 fps dus niet eens bar veel.
Full View distance overigens.
4x AA, 8x AF

XP2000+
1 GB mem
X700 PRO 256 MB (AGP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09:59

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik controleer mijn FPS nooit, ik pas het aan totdat het lekker speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suicyder schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:15:
[...]

ach zo hoog KAN ik em ook wel draaien, maar of het dan speelbaar is, is weer een andere vraag.

Zelf draai ik op 1024x768 en medium/high settings @ 50-60 fps dus niet eens bar veel.
Full View distance overigens.
4x AA, 8x AF

XP2000+
1 GB mem
X700 PRO 256 MB (AGP)
Waar vind jij deze AF settings :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:29:
[...]

In Windows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:29:
[...]

Dat je instellen bij de opties van je Drivers, bij Nvidia vind je het onder: Performance & Quility Settings!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 06:24

Bever!

3

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:54:
[...]

dit is toch om door je stoel heen te zakken!!!!
1280x1024 en ja ik speel altijd 64 mans..
gamert server 9 vna de 10 keer

[ Voor 7% gewijzigd door Bever! op 22-02-2006 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

was het btw niet de bedoeling om ooit es met meer dan 255 man te kunnen BF-en? (in 1 server)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-09 12:03

RMB

Nee, geen right mouse button!

nee, 100 man

Over die settings:
Ik heb een AMD Atl 64+ 3200, 1.256mb ram, Ati RX800XTPE, en al mijn instellingen van licht en textures op low, 1024x768 2xAA en dan haal ik nieteens 40fps :(
iemand ideën?

[ Voor 90% gewijzigd door RMB op 22-02-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RMB schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:28:
nee, 100 man

Over die settings:
Ik heb een AMD Atl 64+ 3200, 1.256mb ram, Ati RX800XTPE, en al mijn instellingen van licht en textures op low, 1024x768 2xAA en dan haal ik nieteens 40fps :(
iemand ideeën?
Jawel, niet dit topic gebruiken om je probleem aan de kaak te stellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 18:33:
[...]

Jawel, niet dit topic gebruiken om je probleem aan de kaak te stellen :)
E Lighteye, waar was je al die tijd? Heb je mooie bijgewerkte Topicstarts gemist! :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

Cramthabam schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:44:
Iemand enig idee waar het aan kan liggen dat ik niet online kan spelen?
Heb zaterdag een verse instaal van bf2 gedaan daarna de 1.2 patch eroverheen. Eerst bleef die hangen op het connecten. De rode 2 bleef maar draaien. Dit heb ik opgelost door de optie plaonow naar 0 te zetten. Ik zie nu vrij snel servers verschijnen maar kan niet connecten.
Hij geeft een melding van dat ik mijn netwerk settings moet na kijken.
Het rare ervan is dat ik gewoon kan internetten en enemy terrority wel online kan spelen.
Ik had iets gevonden van je key opnieuw erin zetten maar dit mocht ook niet baten?
De laatste dagen internet al afgezocht maar kan geen gelijk probleem vinden.

Iemand een idee?
Bump iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Nu online
nee, 100 man

Over die settings:
iemand ideën?
Met 1.256mb ram kun je geen dual channel draaien, mischien is dat het :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:35

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Luitjes met technische vragen en problemen, is dit forum nou zo moeilijk te vinden:

Spielerij - Problemen & Vragen

:? ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

bvk schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:05:
Luitjes met technische vragen en problemen, is dit forum nou zo moeilijk te vinden:

Spielerij - Problemen & Vragen

:? ;)
Daar kom ik topics tegen die gesloten zijn en verwijzen naar dit topic dus vandaar dat ik het hier post :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig

Huig

Merino Fanatic

Voor de mensen met performance problemen:
Als je de texture quality op medium zet en de rest op hoog scheelt het veel, en visueel zie je geen verschil.
Ik draai op 1280*1024@75Hz met alles op high, op textures na dus en geen AA, dat zie ik toch nauwelijks.
Loopt perfect.
Specs in sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:35

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Cramthabam schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:08:
[...]

Daar kom ik topics tegen die gesloten zijn en verwijzen naar dit topic dus vandaar dat ik het hier post :*)
Als tussen al deze topics
http://gathering.tweakers...Bq%5D=bf2&where=Dit+forum

geen vergelijkbaar probleem (met mogelijke oplossing) staat open je dan daar toch een nieuw topic?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zit niet zo offtopic te blaten over een vraag of dan wel of niet in dit topic hoort.
er zijn al 1001 vragen/ antwoorden voorbij gekomen in de battlefield reeks hier.
blijft het teminste een beetje leesbaar hier .all dat oftopic geneuzel over patch wel niet beter ,
doet er namelijk ook geen goed aan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
wat zal er gefixed worden in de 1.21 patch?
hopelijk ook de 90°+ bochten van de AA missles
en de overpowerment van de support weaps

weet iemand al een unofficial fixlist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:59:

lol ja die AA misle zijn ene beetje gaar..

wordt ik gelockt, doe ik andere view, zie ik de missle me zo volgen /\/\/\/\/\/\/\-->Boem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:15
Copy van de ea/battlefield2 site:
Good day soldiers, We want to let you know that we have been making great progress on patch 1.21 and are happy to share with you some of the issues that are being addressed. The patch will be tested in a limited beta starting the end of this week. We're working around the clock to minimize your wait on the release of 1.21 but at the same time want to make sure that the patch is thoroughly tested before it goes out officially.

Below is a list of the current confirmed fixes

* Crash bug when using Hummer with TOW in the Special Forces expansion pack has been fixed
* Screen capture is now working
* Performance issues with certain ATI cards has been addressed
* Server browser can now filter by map name
* Claymores - the number that can be dropped at any one time has been reduced to 2

Once again thank you for your patience and see you all on the Battlefield!

The team at DICE and EA
Fijn dat de Claymores beperkt worden tot 2 per sniper.......Dan hoef je weer iets minder voorzichtig over de baan te gaan.... ;)

Overigens stond er eerst weer een fuck-up in het bericht....ipv 'We're working around the clock....' stond er We're working around the cock :X

Linkje (zet je geluid zacht..... ;) ): http://eatypo.ytmnd.com/

[ Voor 4% gewijzigd door MasterMaceMichu op 22-02-2006 20:37 . Reden: Linkje gevonden...... ]

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Communicator schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:18:

Overigens stond er eerst weer een fuck-up in het bericht....ipv 'We're working around the clock....' stond er We're working around the cock :X
dat zijn nou van die leuke dingen die gebeuren als je iets te overhaast doet O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, 100 man

Over die settings:
iemand ideën?
Dat is serieus fout ... met het systeem in mijn sig haal ik 80 a 90 fps op 1280x1024, 4xaa, alles medium met een paar op highest (weliswaar met vsync uit). Surtout na de patch loopt dit als een tiet, zonder drops ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig

Huig

Merino Fanatic

Ik begin me ook steeds meer af te vragen wat die bèta testers doen.
Die zijn er toch juist voor om de bugs uit de patch te halen :?
Gezien de Énorme lijst aan bugs in patch 1.2 heb ik het idee dat ze de bèta testers vergeten zijn...
Het gaat nooit goed namelijk, dan is wapen X te zwak, en wapen Y overpowered, en in de volgende patch draaien ze het om 8)7.
Als je serieus een paar goede bèta testers zou hebben, die alle fouten opzochten, en het doorgaven aan de ontwikkelaars, die op hun beurt het dan verbeteren dan zouden ze een stuk minder werk te doen hebben...
maar blijkbaar denkt niet iedereen zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:00

[...]

Fijn dat de Claymores beperkt worden tot 2 per sniper.......Dan hoef je weer iets minder voorzichtig over de baan te gaan.... ;)
Hmmm snel mijn explosive badge dan maar gaan halen. :P
Anders haal ik die 37 kills nooit in 1 ronde. :P

[ Voor 23% gewijzigd door Albinoraptor op 22-02-2006 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:59:

Die PKM moet juist zo blijven!

Heerlijk, lig je op een mooi plekje en dan maai je zo 4 man neer 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik weet niet beter dan dat een sniper altijd al 2 Claymores had. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Snow_King schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 21:59:
[...]

Die PKM moet juist zo blijven!

Heerlijk, lig je op een mooi plekje en dan maai je zo 4 man neer 8)
hij te accuraat voor afstand en het is ook niet leuk meer als iedereen PKM is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Dit is m'n eerste post hier, maar ik hang hier al een tijdje rond( Lees: 1 maand).
Ik heb zonet op de DJ Mantri server gespeeld, en ik vond het erg leuk! Ik wilde dus ook even melden dat jullie mij daar nog wel zullen zien.

Tot op BF2!

-Mysteri0uZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 15:00

RetepV

ALLES valt te repareren

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:07:
hij te accuraat voor afstand en het is ook niet leuk meer als iedereen PKM is
Ik heb al heel wat snipers van het dak geschoten met dat ding, ja. :+

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Afgelopen zondag ben ik gepromoveerd tot sergeant na hard werken (voor mij althans) :P
Vandaag kreeg ik (ivm werk niet eerder) de mogelijkheid niet 1 maar 2 wapens te unlocken en heb ik de m95 barret en de f2000 gekozen.
Alleen kreeg ik de m95 wel te zien maar de f2000 kan ik nog nergens terug vinden.
Heb zowel de normale BF2 gespeeld als SF en bij geen van beiden kan ik dit wapen selecteren.
iemand een idee?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 09:00
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:03:
[...]

Ik weet niet beter dan dat een sniper altijd al 2 Claymores had. B)
Tja maar als je ze dropt en daarna ammo packs oppakt kan je ze weer droppen. Dus je kan echt bij karkand echt al die steegjes geheel dichtbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snipers zijn ook ziek trouwens..

O+ nooit gedacht dat een sniper goud zou halen :S
als je goed kan snipen, kan je hem echt we,l als aussalt wapen gebruiken 8)7

daarnet 89 puntjes .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hallo :P
Welkom!

K zie trouwens dat er weer bijna een nieuw topic komt, al zegt 1 iemand dan dat ie het doet en gelijk de sp update. Dan moet iedereen even ophouden de eerste te willen zijn :Y) (En nee, ik kan het niet, dus dat mag fijn iemand anders doen ;) )

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
wat hebben jullie eigelijk voor beeldinstellingen want ik blijf bij mij maar op zoek naar de goede video settings. Heb nu pas nieuwe videokaart 6800 GS, en zeer goeie fps 50/60/70 zelfs bij alles @ High, maar t probleem is het spel schokt nogal wel eens flink hebben jullie hier ook wel eens last van? als k alles low zet dan schokt ie geloof ik nauwelijks. maarja misschien 2 x 256 mb ram erbij kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Laatst online: 28-09 23:14

RA7

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:10:
Hallo mensen,

Dit is m'n eerste post hier, maar ik hang hier al een tijdje rond( Lees: 1 maand).
Ik heb zonet op de DJ Mantri server gespeeld, en ik vond het erg leuk! Ik wilde dus ook even melden dat jullie mij daar nog wel zullen zien.

Tot op BF2!

-Mysteri0uZ
jep DJMantri server is een relaxte server, nog dank aan Vuurvoske voor de mooie tour met de jeep :P

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
Edwin van Cleef schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:37:
Afgelopen zondag ben ik gepromoveerd tot sergeant na hard werken (voor mij althans) :P
Vandaag kreeg ik (ivm werk niet eerder) de mogelijkheid niet 1 maar 2 wapens te unlocken en heb ik de m95 barret en de f2000 gekozen.
Alleen kreeg ik de m95 wel te zien maar de f2000 kan ik nog nergens terug vinden.
Heb zowel de normale BF2 gespeeld als SF en bij geen van beiden kan ik dit wapen selecteren.
iemand een idee?
Is een bug... dat je hem niet kan vinden in BFHQ.
Hij zou wel gewoon kiesbaar moeten zijn in BF.

[ Voor 8% gewijzigd door Redje op 22-02-2006 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:41:
Snipers zijn ook ziek trouwens..

O+ nooit gedacht dat een sniper goud zou halen :S
als je goed kan snipen, kan je hem echt we,l als aussalt wapen gebruiken 8)7

daarnet 89 puntjes .
sinds die l96 wel jah, dat ding roeleert :p

Vijand op 10 m afstand ff inzoome trigger overhalen en bam dood. Dat geeft wel een goed gevoel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 16:15
Als ze bij die nieuwe patch alle problemen fixen die bij de 1.2 patch erbij zijn gekomen dan vind ik't best. Echt vervelend als er telkens serverlag is of als er weer een AT missile door een tank heen vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Edwin van Cleef schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:37:
iemand een idee?
Heb je wel al de g3 geunlocked, wat je moet volgens mij eerst de battlefield wapens unlocken, voordat je de special forces/euro forces wapens kan gebruiken.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Net effe geownt op gamert server
Ik zilver en chickenmountain 4de de beste gamert op de 5de plek :)

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• Kuip
  • Laatst online: 07-03-2024
Pepperana schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:57:
Net effe geownt op gamert server
Ik zilver en chickenmountain 4de de beste gamert op de 5de plek :)
Yep, nu liepen er genoeg niet-gamerts rond, maar er is hoop voor 5 maart })

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-10 15:20

Vuurvoske

Nunquam cede!

RA7 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:49:
[...]

jep DJMantri server is een relaxte server, nog dank aan Vuurvoske voor de mooie tour met de jeep :P
Haha, graag gedaan! :D. We doen het nog wel een keertje over, ik hou wel van wat sightseeing en wiet plukken :+ ;)

Ps about www.got-wars.tk, ik wilde net inloggen maar dat lukte niet? Bij members zie ik alleen defiance staan? Moeten we opnieuw inschrijven? Zo ja, hoe dan, in het drop down menu is er geen mogelijkheid tot inschrijven zoals voorheen :?

//edit: net nog een paar gerefreshed en nu zie ik de verbeterde site! :D Complimenten Defiance het ziet er echt top uit!! _/-\o_

[ Voor 38% gewijzigd door Vuurvoske op 23-02-2006 00:20 ]

Beroeps brabander

Verwijderd

waarom moet dat op een .tk domein er zijn toch mensen die gebruik mochten maken van armyofgot.nl?

Verwijderd

Thrills33ka schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:47:
wat hebben jullie eigelijk voor beeldinstellingen want ik blijf bij mij maar op zoek naar de goede video settings. Heb nu pas nieuwe videokaart 6800 GS, en zeer goeie fps 50/60/70 zelfs bij alles @ High, maar t probleem is het spel schokt nogal wel eens flink hebben jullie hier ook wel eens last van? als k alles low zet dan schokt ie geloof ik nauwelijks. maarja misschien 2 x 256 mb ram erbij kopen...
Ik denk dat je idd baat hebt bij iets meer ram, ik bedoel dat BF2/SF baat bij meer geheugen heeft, ik had eerst ook 1 Gig, nu heb ik 2 gig; en loopt alles veel smeuïger :) .

• p.habo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:44
Hmm... meer mensen problemen met het geluid van de Artillery na 1.2?

Had zojuist weer een geniale match... Staan er in "Dragon Valley" 2 van
die badmutsen bij onze hangar de "planelover" uit te hangen, terwijl er
zo'n 30m verderop een vlag wordt ingepikt door 1 enkele tegenstander.
Hoe frustrerend kan zoiets zijn zeg...

Verwijderd

Nog mensen de ervaring dat de stats server er weer geen zin in heeft ? Weerom gans de dag geen update gekregen !

• wallum
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-09 14:05
DPhoenix schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 12:38:
Wat ik eigenlijk nog mis in BF2 is om voertuigen te verplaatsen middels een transporthelicopter middels bijvoorbeeld een Chinook heli. Lijkt me namelijk niet mogelijk om dit te doe met een Black Hawk.

Wel een makkelijk doelwit........... :7
Ja dat was leuk bij BFVietnam, een chinook kon zelfs een tank optillen (lekker realistisch) en ging dan natuurlijk een stuk trager. En nu we het toch over BFV hebben; ik ben pas bij BFV in het Battlefieldgebeuren gestapt en natuurlijk is BF2 beter (vooral de squads & commander) maar een paar dingen mis ik wel in BF2:
De muziek in BFV; allemaal vette sixties hits die je vanuit voertuigen kon laten knallen, man dat was lekker om hard rond te vliegen in een heli met Fortunate Son van CCR, of in een jeep achter een andere die een ander nummer op had staan. En ook nog dopplereffect erbij 8)
De assymetrie; de mappen waren meestal niet gespiegeld (=beide zijden hetzelfde) en US had bettere wapens en veel meer firepower, VC had mobile spawnpoints dus kon overal tevoorschijnt komen. Daardoor had je een heel ander spel als je van kant wisselde. Bij BF2 is er nauwelijks verschil tussen beide zijden.
mm, nog steeds zo'n 700 BFV-spelers volgens gamespy, misschien toch maar weer eens installeren...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:05:
Nog mensen de ervaring dat de stats server er weer geen zin in heeft ? Weerom gans de dag geen update gekregen !
Chill dude die komen tog wel? Of ben je een stats junk die ze dagelijke shot met puntjes mist?

Verwijderd

Albinoraptor schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:39:
[...]

Tja maar als je ze dropt en daarna ammo packs oppakt kan je ze weer droppen. Dus je kan echt bij karkand echt al die steegjes geheel dichtbouwen.
Oke, snap wat je bedoelt. Dus bedoelen ze dan dat als je straks een ammopack oppakt geen nieuwe Claymores meer krijgt?

• mad_max234
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

wallum schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:13:
[...]

Ja dat was leuk bij BFVietnam, een chinook kon zelfs een tank optillen (lekker realistisch) en ging dan natuurlijk een stuk trager. En nu we het toch over BFV hebben; ik ben pas bij BFV in het
Weet je wat ik mis uit BF:V is de teamspeak onder de getallen die waren veel uitgebreider, bij bf2 is team play belangrijk en dan geven ze een soldaat die een woordkeus heeft van een papegaai. 8)7

-Andere hobby- -

• Webjunkie
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:32:
[...]

Oke, snap wat je bedoelt. Dus bedoelen ze dan dat als je straks een ammopack oppakt geen nieuwe Claymores meer krijgt?
waarschijnlijk verdwijnen de claymores die je al hebt gelegt zodra je de nieuwe neerlegt.
lijkt me iig het meest logisch

[ Voor 53% gewijzigd door Webjunkie op 23-02-2006 01:53 ]

• Webjunkie
mad_max234 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:48:
[...]

Weet je wat ik mis uit BF:V is de teamspeak onder de getallen die waren veel uitgebreider, bij bf2 is team play belangrijk en dan geven ze een soldaat die een woordkeus heeft van een papegaai. 8)7
wat ik mis in bf2 is dedicated tank, helo of jet maps.
het heeft nu weinig zin om in een tank/apc/buggy te stappen als er helicopters of jets in de map zitten.

battle of 73 easting, dc no fly zone, tobruk, aberdeen.. zelfs weapon bunkers zou al een welkome afwisseling zijn.

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 03-10 20:06

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Vuurvoske schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 00:12:
[...]
//edit: net nog een paar gerefreshed en nu zie ik de verbeterde site! :D Complimenten Defiance het ziet er echt top uit!! _/-\o_
Dank u _/-\o_
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 00:28:
waarom moet dat op een .tk domein er zijn toch mensen die gebruik mochten maken van armyofgot.nl?
sorry, ik ben degene die .tk gedaan heeft
omdat ik ook de site geinstalleerd/gebouwd heb.
ik wist echter niks van bovenstaande url, we kunnen die url dan toch nog altijd veranderen ?
neem aan dat ie ook gewoon kan redirecten ? (masked ?)
anyway
catch me on msn defiance@xbox-scene.nl

logo aanpassen is a piece of cake ;)

edit
tis nu bijna 4 uur, ik ga de shit backuppen, en dan gaat ik slaapjes doen

[ Voor 8% gewijzigd door CrankyGamerOG op 23-02-2006 03:47 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

Ik heb alles op Low
Terrain Medium, View 100
Ach ja.....
Nvidia 5700LE
512 RAM
5.5 <B internet(wordt 6 MB binnenkort)

Fps ongveer rond 25

Ik speel sinds de patch eerst met de L96A1(zeer lage FPS)
En nu met G3, die ownt nu echt, en is althans naar mijn idee de beste Assault.
Noobtube hou ik niet van.
Hoge Damage
Altijd kun je het gebruiken(ook SF en EF en AF maps)

Nadeel is dat je in totaal maar 100 kogels hebt.
Maar hierdoor moet je skill hebben om het goed te gebruiken en veel bij Supplies of Support zijn(dekking van PKM).

Wat ik wel merk is dat die Support nog steeds van het niveau IDIOOT zijn. Sta je recht voor hun neus, I NEED AMMO, I NEED AMMO. draaien zich om en lopen vrolijk door. Medics helpen je vaak wel(vaak juist wanneer je het NIET wil, oke, dat kunnen zij ook niet altijd weten)

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

Shabbaman

Got love?

Gisteren op een poolse servert gespeeld, waar ik de hele tijd in het pools uitgescholden/uitgelachen (of toegejuicht, weet ik het) werd door mijn team. En ik maar typen dat ik geen pools spreek. Volgens mij vonden ze het wel grappig. Maar ik was allang blij dat ik ook online multiplayer weer aan de praat had gekregen.

Overigens gaan je elite skills (ahem) behoorlijk achteruit als je 2 maanden geen bf2 hebt kunnen spelen (vanwege computer malheur).

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Redje
Geef mij maar de G36E, echt een superding, damage is goed, en lekker accuraat.

De G3 is ook goed, maar die 20 kogels zijn echt een zwaar minpunt, je blijft reloaden.
Ik vind de assault met G3 niet echt nuttig, kan je beter medic of support class zijn.

Toevallig had ik gister de bug dat je als private wordt gezien op de server, dus ook geen unlocks.
Speelde dus met de AK.
Ik werd gek van de onnauwkeurigheid van dat ding, echt niet te geloven.
Op 100m ging er zowat een hele clip door, met de G36E zijn 5 kogels vaak voldoende.

Verwijderd

Redje schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 14:21:
[...]

Komt bekend voor.
Ik ren/rij meestal naar een verre flag om die te cappen, terwijl je voorin veel meer kills kan maken.
Need Backup gebruik ik al niet eens meer :)

De meeste spelen toch voor hun ego, voor de puntjes etc.
Het komt vaak genoeg voor dat ik half dood ben, roep om een medic en dat vervolgens elke medic je gewoon voorbij loopt...
Of je bent medic, en iemand roept voor een medic en blijft maar alle kanten op rennen ;)
Iedereen weet dat "I Need Backup" een grp is.
Elke Veteraan weet dat "I Need a Medic" het juiste zinnetje is. :)
Serieus, ik gebruik tegenwoordig voor backup "I need a Medic"

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-09 14:18

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

die G36E heb ik eens opgepikt van een gesneuveld gastje die ik gekilled had en had ammo nodig. is idd een lomp fijn geweer! helaas alleen voor SF klanten :/ misschien toch eens kopen :X

/edit
Op karkand ga ik meestal voor de suburbs, van daaruit naar train accident...

[ Voor 20% gewijzigd door beschuitfluiter op 23-02-2006 10:09 ]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Is het voor een newbie nog een beetje te doen om er online iets van te maken?
Of is het ingewikkeld?

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
CrankyGamerOG schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 03:35:
[...]

Dank u _/-\o_

[...]

sorry, ik ben degene die .tk gedaan heeft
omdat ik ook de site geinstalleerd/gebouwd heb.
ik wist echter niks van bovenstaande url, we kunnen die url dan toch nog altijd veranderen ?
neem aan dat ie ook gewoon kan redirecten ? (masked ?)
anyway
catch me on msn defiance@xbox-scene.nl

logo aanpassen is a piece of cake ;)

edit
tis nu bijna 4 uur, ik ga de shit backuppen, en dan gaat ik slaapjes doen
Respect, mooie site gebouwd, prima werk _/-\o_

BF2 stats

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-10 20:32
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:21:
Of is het ingewikkeld?
Het is goed te doen. Het verschilt wat per server. Maar ik laat me broertje van 11 nu 2 weekjes spelen. Hij doet het opzich aardig. Kortom gewoon doen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Verwijderd

Ja je moet zeker niet bang zijn om te gaan spelen. Dit spel mag je gewoon niet missen :*)

En onthou goed: Soms zit het mee, en soms zit het tegen :P

• Martinspire
  • Laatst online: 06-10 21:41
je moet eventjes wat ervaring krijgen maar als je wel wat meer shooters hebt gespeeld is het niet hopenloos ofzo

Martinspire - PC, PS5, XSX

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 22:22
komen jullie ook niet op pagina 36. ik kom er alleen als ik op last klik :|

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-10 09:14

DR161

is sarcasminist

maxoss schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:26:
komen jullie ook niet op pagina 36. ik kom er alleen als ik op last klik :|
ik kom er wel

pssst geld kopen?

• Redje
Of is het ingewikkeld?
Alles met een rood vlaggetje boven zijn hoofd afknallen, alles met een blauw vlaggetje laten lopen, als dat lukt kan je gewoon je ding doen ;)

Tuurlijk is alles nieuw maar als je je team niet in de weg zit, zal je niemand horen... iedereen moet het leren toch?

Verwijderd

Of is het ingewikkeld?
Nope ... alles is stukgeschoten, vlaggen (en masten) zo goed als versleten, voertuigen dringend aan vervanging toe, omkoopschandalen tussen de hoogste rangen, ...

:9

Verwijderd

....Massagraven alom

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
... en de weinige overlevenden lopen al een paar maanden rond met een baard tot op hun enkels ;)

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Even een heerlijk rondje armor gedaan 8) Alleen jammer dat ik bij kill nr 32 gekilled werd, zo kom ik nooit aan een verbetering van mn oude killstreak van 39 :+ .

Afbeeldingslocatie: http://img55.imageshack.us/img55/6968/bf2score12ll.th.jpg

[ Voor 125% gewijzigd door Vini op 23-02-2006 12:17 ]

BF2 stats

Verwijderd

http://bf2s.com/player/Killa4live

Bijna me Expert Assault Specialist gisteren, had slechts 2 kills tekort(ALLEMAAL INFANTRY BTW)

Je weet nooit wanneer je awards haalt, bijvoorbeeld voor sommige medailles moet je 34 minuten in een ronde, nou je denkt: Fushe pAss op zoiets, en waar haal ik hem :
Karkand 64 players op 32 player map. Echt niet normaal hoe verbaast ik was.

Verwijderd

TrippleSix schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:12:
Even een heerlijk rondje armor gedaan 8) Alleen jammer dat ik bij kill nr 32 gekilled werd, zo kom ik nooit aan een verbetering van mn oude killstreak van 39 :+ .

[afbeelding]
wel in je stats een aantal favorite victims erbij:D altijd leuk om die collectie uit te breiden.

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

ik mis nog steeds een draagbare stinger met hittezoeker, voor de heli's en jets... komt dat nog eens?

[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 23-02-2006 12:53 ]

Verwijderd

Nee, want dan zijn de heli's en vliegtuigen helemaal dood, stel je voor 32 man die met een stinger op je locken, kan je net zo goed meteen op suicide drukken voordat je de heli of plane pakt.

Op dit moment maken AA missiles al gewoon pirouetjes, echt zo komisch om the zien.
De beste verdediging tegen AA is kantelen(alsof je omkiept zeg maar, ongeveer zoals in het intro filmpje alleen dan naar links of naar rechts +omhoog), werkt altijd als de aa voor je staat)

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 12:56 ]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:06

greatgonzo

schit-te-rend!

maar dan is het misschien een idee om er een max aantal per server in te zetten, en wat vaste AA te verwijderen

Verwijderd

Ah mooi ik hoorde op bf2 tracker dat de nieuwe patch de performance issues oplost met ATI cards :D

http://bf2tracker.com/portal.php

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:26:
Ah mooi ik hoorde op bf2 tracker dat de nieuwe patch de performance issues oplost met ATI cards :D

http://bf2tracker.com/portal.php
waren er dan issues..?

Verwijderd

Ja met bepaalde ATI cards heb je vaak last van performance drops. Het gebeurt bij mij vooral als er bepaalde effecten aangeschakeld zijn in de video options. Dit heeft tot gevolg dat je in een map plotseling een enorme verlaging in FPS ziet terwijl de drukte misschien zelfs om je heen is afgenomen.

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 11:44

Nevada

UT

Daarnet toch een vreemde kerel meegemaakt, wilde de -500 halen, in het 2de rondje de hele tijd de zelfde teamkill en ik liep daar met mijn shock-paddels achteraan... gelijk 40 puntjes :+

Hier een screen uit het eerste rondje
Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/mariusvel/wtf.JPG

Unreal Tournament '99

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-10 09:59
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:41:
Ja met bepaalde ATI cards heb je vaak last van performance drops. Het gebeurt bij mij vooral als er bepaalde effecten aangeschakeld zijn in de video options. Dit heeft tot gevolg dat je in een map plotseling een enorme verlaging in FPS ziet terwijl de drukte misschien zelfs om je heen is afgenomen.
ik heb mega FPS lost als ik 'binnen-in' die grote boot loop! buiten maps gaan altijd prima!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:37
Ja, EA bedacht opeens om bij patch 1.2 de systeemspecs te verhogen waardoor mensen met bijvoorbeeld een Radeon 9200 opeens BF niet meer konden spelen omdat gebouwen niet/onjuist werden gerenderd.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.