Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 18:49
Ik heb sinds een paar weken een Fx 12 en deze herkend mijn platinum 4Gb kaartje niet, kaartje had ik al voor mijn PDA waar hij prima in werkt, dus maar een Trancend sdhc kaart van 4 Gb gekocht en deze doet het wel in mijn camera, ook filmen in de hoogste resolutie gaat goed, het is een class 2 kaartje. alleen leest mijn kaartlezer hem niet dus moet ik alles via m,n camera uitlezen en dat gaat niet zo snel +- half uur voor 2 Gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je trouwens wel tevreden over de FX12?

Is het een beetje een goede camera? Wat dingen instelbaar, mooie macro en dergelijke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roynaldinho
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 18:41
Schweino schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 09:51:
Die zijn er wel, maar het boekje van mijn FX30 geeft aan dat de camera alleen standaard SD kaartjes tot 2GB ondersteunt. Alles groter dan 2GB moet weer SDHC zijn.
En hoe bevalt de FX30. Ik had een FX01 was er erg tevreden mee, tot hij "verdwenen" is. Nu dus opzoek naar een vervanger en vraag me af of de logische vervanging de FX30 of FX07 is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:28
Roynaldinho schreef op zaterdag 23 juni 2007 @ 18:41:
[...]

En hoe bevalt de FX30. Ik had een FX01 was er erg tevreden mee, tot hij "verdwenen" is. Nu dus opzoek naar een vervanger en vraag me af of de logische vervanging de FX30 of FX07 is
Ik ben in het bezit van een FX07 en deze bevalt heel erg goed, heb verder geen ervaring met de FX30 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Deze thread is al een tijdje niet meer gebruikt maar ik hoop dat iemand mij toch kan helpen en mischien moet ik voor mijn onderwerp ook ergens anders posten.
Ik heb een Lumx DMC FX50 en ik wil graag een beetje hulp met foto's maken met flits.
Als ik foto maakt met flits is deze meestal overbelicht en dus niet mooi, ik heb al veel geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om hiervoor de juiste instelling te vinden. Wie kan mij helpen?
Dus foto's maken sávonds met flits.

thnx,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PageFault
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 19:15
Kun je handmatig niet de flitsintensiteit aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij kan dit niet, maar dat weet ik niet zeker. Er zit wel EV (Exposure Value) op, dit is belichtingscompensatiewaarde.
Maar als ik de flits gebruik en ik stel de EV ook in, dan blijft het onderwerp over belicht.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:31

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

En als je wat meer afstand neemt? Ik vind dat mijn fx-30 ook vaak overbelicht als ik flits, maar dat is dan meestal als het voorwerp dicht bij de lens staat. Net alsof de flitser maar 1 stand heeft.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft de flitser qua flichtintensiteit maar 1 level, maar wel verschillende modes maar evenveel licht.
Dus......
Pagina: 1 2 3 Laatste