Weet iemand hoe ik alleen het geluidje voor
het ontvangen van een sms-berichtje zachter
zou kunnen zetten?
zou kunnen zetten?
Verwijderd
Verwijderd
Niet, staat automatisch op hoogste standVerwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:38:
Weet iemand hoe ik alleen het geluidje voor
zou kunnen zetten?
Verwijderd
Jha het is op eigen risico, als je het doet is het wel zo dat als je bijvoorbeeld een mp3-tje of film af aant spele bent dat als je je geluid op nivea 1 zet hij egt f**king hard gaatEvant87 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:12:
Ik weet dat het veranderen van die waarde getallen om geluid harder te krijgen op eigen risico is, maar als je alles gewoon doet volgens beschreven instructies kan er toch niet zoveel gebeuren? Had namelijk ook eens zoiets gedaan bij me E700 maar toen hoorde ik helemaal geen geluid als ik me volume op niv. 4 zette bijv. Als je dit bij D600 doet hebben meeste toch geen problemen mee gehad?
iemand die hier een oplossing voor heeft?B-Force schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 18:42:
[...]
net als trouwens de t9: als je een foutje hebt gemaakt in een woord, hoe krijg je het dan weer geselecteerd? ik ben nu steeds het woord aan het weghalen en dan opnieuw aan het invoeren...
(en natuurlijk het punt - hoofdletter probleem...)
Verwijderd
Verwijderd
Weet ik niet, maar ik heb hem iig al binnen via die actie!Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:32:
http://www.belnu.nl/newsi...ite.php?abonnementnr1=768
ziet er goed uit, niet?
hoe kunnen ze dit zo goedkoop doen? 12 x 20euro = maar 240euro totaal voor een d600 en abo van een jaar!
Verwijderd
Verwijderd
Heeft bij mij 2 weken geduurt, vanaf aanmelding tot aflevering. Werd keurig op de hoogte gehouden via mail. Tot nu toe alleen maar goeie ervaringen met Belnu dus.Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 17:27:
bedankt voor je antwoord. wanneer had je hem besteld? en hoelang duurde het voordat je hem binnen kreeg?
tuurlijk, als er problemen zijn dan gaan mensen natuurlijk lopen klagen (om hopelijk een oplossing te krijgen), maar mensen die hun telefoontje naar volle tevredenheid gebruiken en er geen problemen mee hebben zul je niet zo vaak horen, want wat heeft dat voor zin om te posten.MaStar schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:54:
ik lees hier ook best aardig wat negatieve verhalen, is de D600 eigenlijk wel een telefoon waar de meeste tevreden mee zijn
Verwijderd
De mensen van belnu.nl bieden deze actie aan, en gokken er op dat wij meer bellen dan hun " gratis " aanbieden, dus dat wij buiten de bundel gaan bellen. En dan betaal je dus extra en komt de prijs hoger. (en hun kopen die telefoon met godweet hoeveel tegelijk in dus kopen hun ze echt niet voor 400euri per stuk in hoorVerwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:32:
http://www.belnu.nl/newsi...ite.php?abonnementnr1=768
ziet er goed uit, niet?
hoe kunnen ze dit zo goedkoop doen? 12 x 20euro = maar 240euro totaal voor een d600 en abo van een jaar!
Verwijderd
even de updates doen van het programma misschien?? en bij opties kun je instellen usb, bluetooth, infrarood en nogiets. Heeft hij daar usb ingesteld. En wat hij misschien heeft gedaan is, in die tutorial van java games uploaden staat een programma'tje uhh softick ppp, als je die aan hebt staan doet samsung studio het ook niet (eigen ervaringAquilaDus schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 16:22:
Iemand die ik sprak heeft ook een D600, maar bij hem is het onmogelijk om de telefoon met PC Studio te benaderen. PC Studio gaat opzoek naar de telefoon, maar krijgt geen verbinding zegt hij. Hij blijft continu zoeken. We hebben ook al verschillende versies van de PC Studio software geprobeerd.
Als ik wat rond zoek op het net kom ik meerdere mensen met het probleem tegen, maar nergens staat een oplossing vermeld. Is er misschien iemand onder jullie die het probleem kent en een oplossing weet?
Verder weet ik dat de PC de telefoon ook niet herkent en als onbekend apparaat ziet. Is dit erg of hoort dit zo?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-03-2006 08:18 ]
Verwijderd
Dik tevreden meeMaStar schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:54:
ik lees hier ook best aardig wat negatieve verhalen, is de D600 eigenlijk wel een telefoon waar de meeste tevreden mee zijn
Verwijderd
Heel erg tevreden zelfs, werkt perfectMaStar schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 23:54:
Verwijderd
Ja klopt. bovendien krijgen de dealers nog en fikse korting van de providers, want die willen zoveel mogelijk klanten. en belnu geeft die korting door aan de klant.Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 08:12:
[...]
De mensen van belnu.nl bieden deze actie aan, en gokken er op dat wij meer bellen dan hun " gratis " aanbieden, dus dat wij buiten de bundel gaan bellen. En dan betaal je dus extra en komt de prijs hoger. (en hun kopen die telefoon met godweet hoeveel tegelijk in dus kopen hun ze echt niet voor 400euri per stuk in hoor)
Verwijderd
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk kan dat wel, (als je ma weet hoeEvant87 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 22:06:
Heb nog een vraagje hoorIk heb dus sinds kort ook een memorykaartje en heb er dus nu stuk of 15 nummers op staan, maar ik kan zo ver ik zie ze niet in een albumlijst plaatsen zodat ze achter elkaar worden afgespeeld. Ik moet nu steeds elk nummer apart aanzetten
oow okej! ja in sommige reviews las ik dat de camera niet écht goed was en dat er bijvoorbeeld speling kan komen in dat schuifmechanisme.... Maar tóch denk ik dat ik deze telefoon neem i.c.m Flex-20,... er is op dit moment weinig andere keusVerwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 09:04:
[...]
Dik tevreden meeNu 2 maanden in gebruik.Tuurlijk wel enkele kleine minpunten maar dat is bij alle toestellen. Voor de rest een aanrader, tis maar net wat je gewend bent. Dit is mijn 5e samsung toestel al, was er al bij met hun 1ste serie gsm's (sgh-2200) en wil sinds dien geen ander merk meer!
Verwijderd
Ik vind de camera goed genoeg. Ja tuurlijk het is minder goed dan een echte digi toestel maar voor snel een foto is ie top! Kwalitatief goed zat.MaStar schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 10:28:
[...]
oow okej! ja in sommige reviews las ik dat de camera niet écht goed was en dat er bijvoorbeeld speling kan komen in dat schuifmechanisme.... Maar tóch denk ik dat ik deze telefoon neem i.c.m Flex-20,... er is op dit moment weinig andere keus
Verwijderd
Bij normaal gebruik dus enkele smsjes op een dag, enkele minuten bellen per dag en wat gespeel erbij haal ik gemiddeld 3 dagen. Ik heb het toestel dan dag en nacht aan staan. Dit halen de meeste mensen wel. Slechts een enkeling haalt iets langer maar niet veel meer.MaxBurn schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 15:43:
Na behoorlijk twijfelen tussen de Razr V3i en de D600 toch voor de D600 gegaan. Ben benieuwd.
Ik hoor gigantisch tegenstrijdige verhalen over de batterjduur. Met me Samsung S300 was ik er niet echt te spreken over en ik ben bang dat het nu ook weer niet al te best is.
zijn er gebruikers die kunnen aangeven hoe lang het beestje meegaat? Met "normal gebruik" (paar belletjes per dag, af en toe een mp3'tje maar niet als mp3 speler gebruiken, etc)
Iemand?pven schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:31:
Nog een vraagje: als ik gebeld word, dan begint de ringtone de eerste paar seconden heel zachtjes om daarna op volle sterkte door te gaan. Is het mogelijk om deze vanaf het begin meteen op volle sterkte te laten klinken?
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Nope is niet mogelijk. Dit heeft samsung gedaan om het gehoor te beschermen, zodat als je net die telefoon bij je oor hebt en hij gaat af, dat je niet je gehoor beschadigd
[ Voor 14% gewijzigd door B-Force op 18-03-2006 14:48 ]
[ Voor 6% gewijzigd door DaannO op 18-03-2006 22:40 ]
Idd, maar aangezien dit mijn vak is, mag ik hopelijk wel weten waar ik het over heb.My-life schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 19:37:
En andere zeggen weer dat je hem juist niet helemaal mag ontladen.
Die verhalen zijn altijd zo tegenstreidig.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
okej, en hoelang duurt die fabriekslading? Je hoeft hem dus niet direct aan de lader te hangen, ookal staat dat in de handleidingDaannO schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 17:45:
FAQ:
Even ter verduideliking: een li-ion batterij moet zijn hoogte punt de eerste keer kennen, en ook zijn diepte punt. Dit houd in dat je eerst de fabriekslading helemaal moet opmaken (diepte punt) en dan een nacht in de oplader laten zitten (hoogte punt). Vanaf dan gaat de batterij het steeds beter doen. Zo
Use the Search Luke...
Dus het is opzich wel beter wat ik zei, maar het maakt weinig uit. Heb het even in de faq gezetUnlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging. Priming will make little difference because the maximum capacity of lithium-ion is available right from the beginning. Neither does a full discharge improve the capacity of a faded pack. However, a full discharge/charge will reset the digital circuit of a 'smart' battery to improve the state-of-charge estimation
[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 19-03-2006 20:22 ]
het maakt niet uit wat je er mee doet zegt het stukje. hij kent zn diepte punt en zn hoogte punt al. Maar mochtje het wel zo doen, dan is de indicatie in de tel, dus die laat zien hoeveel de bat nog vol zit, nauwkeuriger.MaStar schreef op zondag 19 maart 2006 @ 21:31:
wat houdt dat in? In het NEderlands...? Dat je als je 'm nieuw krijgt gewoon de fabriekstijd kan opmaken, dan opladen (vol) en dan weer leegmaken
Dat maakt niet uit. Deze batterijen zijn daar bij wijze van spreken voor gemaakt, dus je kan het zo lang je wil doen.My-life schreef op zondag 19 maart 2006 @ 23:30:
En hoe zit het met tussendoor opladen? Ook als je hem aan de Pc hangt terwijl hij niet leeg is en hem dan voordat hij volledig is opgeladen weer afkoppeld?
Ik heb hem namelijk meestal maar een paar min aan de USB om even een paar fototjes of MP3's over te zetten.
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2006 18:29 ]
320x240 is formaat beeldscherm, elk veelvoud hiervan is dus goed...Verwijderd schreef op maandag 20 maart 2006 @ 18:21:
Weet iemand hoe groot de resolutie van een afbeelding moet zijn zodat hij mooi als achtergrond kan gebruikt worden ? Geen witte randen dus. Ik kan dat bij de standaardfotos die in zitten niet zien...
En hoe lang doet de accu bij jullie gemiddeld over voordat ie leeg is ? Bij mij is hij binnen een dag leeg, ik zit niet hele dag ermee te spelen en BT staat uit (+/- 15 min aan)
Mag ik vragen waar jij die info vandaan hebt?Silentpuma schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:21:
[KNIP]
En begin april komen er EINDELIJK weer wat 1GB MicroSD kaartjes beschikbaar... Zal een keertje tijd worden, heb de mijne nu al 5 weken geleden besteld...
Let aub wel op, dat als je naar een forum linkt, er geen illegale wares op te vinden zijnknights16 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 16:48:
mensen, ik kan niet een mooi forum vinden waar er flink over de verschillende firmwares wordt gediscussieerd, misschien heeft een van jullie een aardige ?
Verwijderd
Verwijderd
Net zolang als alle andere....Of wat bedoel je? Beetje vage vraag of ben ik nu gekVerwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:24:
hoelang gaan die 1gb geheugenkaartjes mee?
Verwijderd
Verwijderd
D600 is in twee kleuren te krijgen standaard namelijk zwart en grijs. Zwart is hier meest verkrijgbaar maar op andere werelddelen is grijs weer meer te verkrijgen. Er bestaat ook blauw maar dit zijn losse kapjes die je zelf moet verwisselen.NoFate schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 11:20:
Ik wou me deze gsm gaan aanschaffen
Ik heb via pricewatch deze link gevonden :
http://www.gsmhut.net/products.php?id=36
Maar kleur van de gsm is daar alleen maar te verkrijgen in het grijs (Charcoal Grey)
De standaard kleur is toch zwart als ik me niet vergis?
En ook geven zijn er 24 maanden garantie op , lijkt me redelijk straf als de gsm maar 12 maanden garantie heeft via samsung
maw , iemand dus al ervaring met deze winkel?
Anders ga ik hem hier halen : http://www.aboplus.nl/minfo.php?p=1047
Bedankt voor de reacties
kloptNoFate schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:38:
wat is de juiste benaming dan van de black D600 ? is dat : Charcoal Grey
Verwijderd
Garantie vervalt idd. Maar mocht je het aandurven of de garantie is toch voorbij of je huidige is dusdanig beschadigt dan kan je het overwegen. Is niet goedkoop. Kapjes alleen is 70 euro.My-life schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 12:36:
Wat is je bron daarvan?
Het lijkt mij dat als je de body van de D600 vervangt je garantie iig vervalt.
Verwijderd
Volgens Wanadoo is het niet mogelijk om de Bluetooth functie die in de LiveBox zit te gebruiken om te internetten. Wanadoo heeft deze functie op de LiveBox, naar eigen zeggen, geblokkeerd. Men zal alleen kunnen connecten met de LiveBox maar het heeft verder geen enkele functionaliteit.Verwijderd schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 09:30:
Ik heb het gisteren nog eens geprobeerd,nu staat er bij mijn apaaraten (bluetooth) de wanadoo livebox.
Als ik bij de eigenschappen ervan kijk staat er o.a servicelijst als ik er op klik krijg ik de melding " dienslijst opgehaald" en na 4 seconde "dienst niet gevonden".
Moet ik nog iets instellen ofzo?
Leuk dat je er even bij vermeldt waar......MaxBurn schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:02:
Iedereen roept dat de 1GB transflash zo moeilijk te krijgen zijn maar hij is naar mij gister verstuurd, ongeveer een week na bestelling. Ze zijn weer verkrijgbaar dus? (Micro SD 1GB)
[ Voor 11% gewijzigd door NoFate op 24-03-2006 10:58 ]
"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."
'trekt het op niks'NoFate schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 13:40:
jawel , daar vind je genoeg tools voor , alleen trekt het op niks
Heb je al eens een mp4 video afgespeeld vanaf de sd kaart? Als ik een mp4 afspeel vanaf het telefoongeheugen dat startie meteen op. Speel ik het zelfde fimpje af vanaf de sd kaart dan zit ik 6 seconden lang naar 'laden' te kijken voordat die film begint.MaxBurn schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 11:02:
Iedereen roept dat de 1GB transflash zo moeilijk te krijgen zijn maar hij is naar mij gister verstuurd, ongeveer een week na bestelling. Ze zijn weer verkrijgbaar dus? (Micro SD 1GB)
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
what's your pointMaStar schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:41:
tóch hoor ik best veel 'klachten' over deze foon:
- stof onder beeldscherm
- accu die soms maar 12 uur meegaat
- speling op het scuifmechanisme na een tijdje (bijv. na 1 jaar)
- krasgevoelig
Verwijderd
Verwijderd
dat ik me afvraag of ik wel een goede keuze heb gemaakt om deze foon te kopen
De telefoons zijn nooit gratis, deel van je abonnement (zo 10-15 euro / maand) is namelijk voor de phone. Je kan hooguit zeggen dat je een telefoon hebt voor een voordelige prijsDj-sannieboy schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 23:19:
telefoon gratis
Ik heb alles net dus nog niet geprobeerd. Als ik tijd heb zal ik dat even doen. Op zich niet onlogisch aangezien MicroSD trager is dan het interne geheugen. Zal ook nog eens per merk/type verschillen. De 1GB zal ook best wel trager kunnen zijn dan een 256mb of 512 variant. (hoeft niet per se..weet niet hoe het met mSD/Transflash zit)eisb4er schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:02:
[...]
Heb je al eens een mp4 video afgespeeld vanaf de sd kaart? Als ik een mp4 afspeel vanaf het telefoongeheugen dat startie meteen op. Speel ik het zelfde fimpje af vanaf de sd kaart dan zit ik 6 seconden lang naar 'laden' te kijken voordat die film begint.
[ Voor 60% gewijzigd door Max|Burn op 25-03-2006 13:25 ]
Ben benieuwd. Het kaartje lijkt op zichzelf niet zo traag. In de cardreader op de pc haaltie zo'n 3Mbyte.sec.MaxBurn schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:23:
[...]
Ik heb alles net dus nog niet geprobeerd. Als ik tijd heb zal ik dat even doen. Op zich niet onlogisch aangezien MicroSD trager is dan het interne geheugen.
[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 26-03-2006 18:47 ]
Dat snap ik, maar je snapt wat ik bedoel met 'gratis'?MaxBurn schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:23:
De telefoons zijn nooit gratis, deel van je abonnement (zo 10-15 euro / maand) is namelijk voor de phone. Je kan hooguit zeggen dat je een telefoon hebt voor een voordelige prijs
[ Voor 4% gewijzigd door Dj-sannieboy op 26-03-2006 22:16 ]
Jammer.. nouja deze week dan maar ff afwachtenVerwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:15:
hahah reken er maar niet op sannieboy, duurde zon 7-8 dagen voor mij
Ik snap niet wat een godennaam hiermee te maken heeft, maar je kunt het kaartje iig prima benaderen als je de telefoon insteld als 'Massaopslag'.MaxBurn schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:32:
Waarom kan ik in godensnaam via de samsung software niks naar de mSD kaart versturen? Ik vind het kleine kaartje zo irritant om eruit te halen dat ik hem er liever in laat zitten en gewoon rechtstreeks transfer (dan maar langer wachten)
Irritant gemis..
edit: om op een eerdere vraag terug te komen: Bij mij duurt het misschien 2-3 seconden voor een .mp4 start vanaf mSD.
[ Voor 153% gewijzigd door Max|Burn op 27-03-2006 07:21 ]
Verwijderd
mijn tel blijft hangen dan.Verwijderd schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:11:
Hey D600 gebruikers ik heb goed nieuws...
IK HEB GEVONDEN HOE JE MUZIEK KAN LUISTEREN EN TEGELIJKERTIJD EEN SMS'JE (of andere dingen) KAN STUREN...
Hoe doe je dat:
Je hebt wel een geheugenkaart nodig (ik weet niet of het ook zonder kan).
ga ten 1e naar instellingen - beveiliging - privacy - selecteer daar je geheugenkaart.
Als je klaar bent invullen van je wachtwoord enz enz moet je naar mp3 speler. kies daar een muziek die je wilt luisteren en vervolgens druk je omhoog dat je weer een ander muziek kan kiezen, nu moet je op opties drukken - muziek toevoegen en dan num2 geheugenkaart... als het goed is vraagt hij om wachtwoord, TYPE NIETS IN, druk nu gewoon op de rode knop op je telefoon de hang-up knop...
En viola je kan vanalles doen wat je wilt![]()
(trouwens ik heb het van een ander forum)
ik heb ook gelezen dat die het niet op alle fireware doet....
veel plezier.
[ Voor 52% gewijzigd door MaStar op 27-03-2006 18:36 ]
* Er zijn codes om allerlei dingen harder te zetten. Weet niet of tril ook kan. Denk t niet eigenlijk. Te hard vind ik trouwens ook nix, trilt je hele been mee als hij af gaat.MaStar schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:08:
Ik heb deze telefoon ook maar had toch wat vraagjes:
* Kan je die trilfunctie ook harder zetten? Ik voel hem amper eerlijk gezegd![]()
* Ik heb softwareversie iets met de naam 'boel'. Ik hoorde dat dit de 'slechte versie' is, maar kan ik daar nog wat aan doen of niet![]()
* Kan je de foto ook nemen met een ander toets dan die middelste? das zo'n gepriegel vind ik(drukt niet echt fijn, moet ik steeds mijn mijn nagel doen)
* Kan je zelf nog mappen aanmaken waar je foto's in kan zetten. Nu kan je fotos van de computer naar de GSM alleen in 'downloaded images' plaatsen.
* Hoe moet je foto's beveiligen zodat je eerst code in moet stellen voordat iemand ze kan zien
[ Voor 6% gewijzigd door BMW_M3 op 27-03-2006 18:56 ]
Signature
[ Voor 17% gewijzigd door BMW_M3 op 28-03-2006 11:04 ]
Signature
Verwijderd
ik vind hem in het Charcoal Gray toch een heel stuk mooier en stijlvollerVerwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:51:
in het tweede kwartaal komt er een nieuwe kleur, ik denk dat ik daar even op wacht. De foto stond op nieuwemobiel.nl
[afbeelding]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq