Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 21:35
Volgens mij zit die visiualisatie niet op de D600. Screenshot van een D500 soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:04

eisbaer

Zie signature

lazrambo schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:21:
Ik had al aangegeven dat ik een Transflash 512MB kaart had gekocht. .
Ik had een aflevering van ALI G in da USA gecodeerd naar 320x240 in MP4, maar het afspelen gaat soms heel moeizaam, hij gaat dan ook heel vaak vastzitten en kan ik niets meer doen dan de telefoon opnieuw starten ( hij doet het soms ook vanzelf).

Hebben jullie hier ook last van en kan het aan de firmware liggen? :?
Met m'n sgh-e770 heb ik hetzelfde probleem. Afgespeeld vanuit het telefoongeheugen gaat het prima. Mp4 afgespeeld vanaf de geheugenkaart gaat veelal hakkelig waarna de boel vastloopt. Ik heb er helaas nog geen oplossing voor.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Lijkt mij dat de snelheid waarmee het kaartje gelezen wordt te laag is...

Wat voor een leessnelheid moet het kaartje kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:15:
Volgens mij zit die visiualisatie niet op de D600. Screenshot van een D500 soms?
Hey een vriend van mij heeft ook een d600 en die krijgt van die bellen as hij mp3 luisterd, maar hij krijgt wel die strepen als hij met voice recorder wat opneemt en dan beluisterd krijgt hij wel die streepjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
My-life schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:27:
Lijkt mij dat de snelheid waarmee het kaartje gelezen wordt te laag is...

Wat voor een leessnelheid moet het kaartje kunnen halen?
het ligt niet aan de leessnelherid, aangezien deze hoog genoeg is. Het ligt aan de proc van de samsungs. Deze laat vaak wat de wensen over en staat dan ook bekend als erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Waarom gaat het via het telefoongeheugen dan wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
My-life schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:42:
Waarom gaat het via het telefoongeheugen dan wel goed?
hmm daar weet ik dan geen antwoord op. Ik denk dat de proc te grote bestanden niet aan kan, maar misschien ligt dat toch aan de leessnelheid. Dit terwijl ik het me niet kan voorstellen echter :?
:?
Laat maar

[ Voor 63% gewijzigd door DaannO op 07-03-2006 20:41 . Reden: Mededeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Blijkbaar kan er niet snel genoeg van het geheugenkaartje gelezen worden. Ik ben aan het experimenteren met de hoeveelheid gegevens die de telefoon nog wel kan verwerken als van de kaart wordt gelezen. Met het proggie Super (freeware) heb ik nu een .mov file omgezet naar mp4 en deze draait nog succesvol vanaf de micro sd kaart.
Instellingen:

MP4 Video codec:mpeg-4 Audio codec:AAC
Video
Size: 320x240
Aspect: 5:4
Frame/s: 25
bitrate kbps: 672
Audio
Sampling freq: 22050
Channels: 2
bitrate kbps: 64

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

@DaannO

Zou je voortaan even het topic willen reporten in plaats van je als moderator te gedragen. Dit is namelijk niet helemaal de bedoeling zoals je ondertussen zelf ook wel zou moeten begrijpen.

De policy met betrekking tot firmwares is ondertussen ook wel duidelijk lijkt me, let dus allemaal even op svp.

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimp
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-02-2023
Dude86 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:48:
Maar hoe zorg je er nu voor dat je (via bluetooth) de internetverbinding van je pc op de d600 kan gebruiken :?
Dit zou ik ook graag willen weten, weet iemand dit al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Eggy schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:35:
@DaannO

Zou je voortaan even het topic willen reporten in plaats van je als moderator te gedragen. Dit is namelijk niet helemaal de bedoeling zoals je ondertussen zelf ook wel zou moeten begrijpen.

De policy met betrekking tot firmwares is ondertussen ook wel duidelijk lijkt me, let dus allemaal even op svp.
offtopic:
Ik mis hem volledig? Het enige wat ik kan bedenken is dar DaannO een stukje over polici's enzo in de TS heeft staan, maar dat is toch niet erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Niet dat dit van belang is maar hij heeft z'n post ge-edit ;)

Graag weer on topic nu :)

[ Voor 22% gewijzigd door Eggy op 07-03-2006 23:42 ]

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn pakketje is gister verzonden met tpg post.
Ik kreeg een e-mail met de barcode en dan kan je via de site tracktrace.nl kijken waar het pakketje is.
Ze hebben het gister op de post gedaan, en gisteravond stond er dus ook:

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 07-03-2006 Amsterdam , intern transport pakketten.

en nu kijk ik vanmorge en nou staat er:

Zending gesorteerd op sorteercentrum 08-03-2006 Dordrecht , intern transport pakketten

Hij is dus vanmorge vroeg met de trein van a'dam naar dordrecht gegaan. Maar ik zelf woon in Weert.
Iemand ervaring mee of dat pakketje vandaag nog naar Weert komt of vervoeren ze alleen pakketjes smorge's vroeg en moet ik dus wachten tot morgen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik denk dat je het pakketje vandaag wel kan verwachten ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 08:22:
Ik denk dat je het pakketje vandaag wel kan verwachten ;) .
Woehoeww :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woehoew mijn pakket is van Dordrecht naar Venlo gegaan komt steeds dichter in de buurt :9~

Zending ontvangen op distributielocatie 08-03-2006 Venlo , pakkettendistributie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:06
Omdat ik nog geen antwoord had, probeer ik het nog eens. Is het mogeljk om H.264 gecodeerde MP4 files en andere Ipod video-files full-screen af te spelen op de D600. Dit zou een hoop geconverteer schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankpaul1 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:42:
Omdat ik nog geen antwoord had, probeer ik het nog eens. Is het mogeljk om H.264 gecodeerde MP4 files en andere Ipod video-files full-screen af te spelen op de D600. Dit zou een hoop geconverteer schelen.
Eens kijken of ik je snap, (waarschijnlijk niet ;) ) je hebt filmpjes in een of ander formaat en die draaien op de d600 alleen niet fullscreen????

Als het dit is moet je gewoon op de 1 toets drukken om het beeld full screen te krijgen tijdens het afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:46:
[...]

Eens kijken of ik je snap, (waarschijnlijk niet ;) ) je hebt filmpjes in een of ander formaat en die draaien op de d600 alleen niet fullscreen????

Als het dit is moet je gewoon op de 1 toets drukken om het beeld full screen te krijgen tijdens het afspelen.
Nee dat is het niet. Ik heb nog geen D600, maar wel een hele zooi aan MP4's in Ipod Video formaat ( H.264). Nou leek het me ideaal als dit ook zonder weer verder te converteren op de D600 afgespeeld kan worden. Fullscreen uiteraard. Iemand dit al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee dat is het niet. Ik heb nog geen D600, maar wel een hele zooi aan MP4's in Ipod Video formaat ( H.264). Nou leek het me ideaal als dit ook zonder weer verder te converteren op de D600 afgespeeld kan worden. Fullscreen uiteraard. Iemand dit al geprobeerd?
Uhm in de topicstart staat wel:

Video Recorder MPEG4 / 3GPP / H.263 en TV-Out

Als je het op kunt nemen kun je het waarschijnlijk ook afspelen, alleen jij zegt H.264 en in de topicstart staat H.263 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Ja, dus nu zijn we niks verder. :P Ik hoop dat iemand het al een keer geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankpaul1 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:54:
Ja, dus nu zijn we niks verder. :P Ik hoop dat iemand het al een keer geprobeerd heeft.
Ja als iemand het kan proberen zou handing zijn, misschien als het niet lukt zou je dan kunne proberen om .H264 te renamen naar .H263 (gewoon de extensie naam veranderen dus) Misschien doetie het dan wel. Kan het helaas zelf niet proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
Hahaha,

laat maar. :P Het zijn beide .MP4 bestanden, maar dan anders gecodeerd. Ik wacht wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensjuhs,

Ik heb dit gevonden om via blauwtand en opera mini te internetten, maar dit is op een sony ericsson.
Misschien met wat knutselen dat we er achter komen hoe het op de d600 kan werken (of mss werkt het al)

http://www.denniz.net/content/view/29/1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
De laatste tijd valt de telefoon om de haverklap vanzelf uit en start ie weer op. het lijkt vaak te gebeuren als ie een sms krijgt. Herkent iemand dit en zoja, hoe heb je het opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Heb ik nog niemand over horen klagen. Heb je hem al lang? Heb je andere dingen openstaan als dit gebruikt? Dus bijv. tijdens MP3's luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom werkt mijn alarm neit als de telefoon uitgeschakeld staat?

En waarom kan je images die je van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Wat werkt dit kut zeg. Ik probeer alleen maar wat liedjes op die telefoon te zetten. Moet ik dat programma erbij installeren, en dan gaat het liedjes kopieren/plakken zooo tergend langzaam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

frankpaul1 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:59:
Hahaha,

laat maar. :P Het zijn beide .MP4 bestanden, maar dan anders gecodeerd. Ik wacht wel af.
Net wat je zegt, anders gecodeerd :) De H.264 is een van de nieuwste codec's voor video en audio streams. Deze vraagt dan ook behoorlijk veel van de hardware om deze te kunnen decoderen. Ik vrees niet dat de D600 dat gaat trekken...

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:43:
Waarom werkt mijn alarm neit als de telefoon uitgeschakeld staat?

En waarom kan je images die je van
Dat kan je instellen als je het alarm insteld daar staat bij Automatisch aan :P

KEP UM EINDELIJK BINNUHHHHHHHHHHHHHHHH :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
My-life schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:16:
Heb ik nog niemand over horen klagen. Heb je hem al lang? Heb je andere dingen openstaan als dit gebruikt? Dus bijv. tijdens MP3's luisteren?
Ik merk dat ik een sms bericht krijg, dan schakelt hij zich uit en weer aan, dat doet hij ongeveer 3 x achter elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan je images van je pc als wallpaper instellen?

met dat progje van die cd lukt het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 23:33:
hoe kan je images van je pc als wallpaper instellen?

met dat progje van die cd lukt het niet
Je moet een plaatje hebben van 240 x 320,
Dan ga je met dat programma naar bestanden beheren en zoek je dat plaatje op dan staat er bovenaan Naar pc dan moet je de map kiezen waar je hem in wil hebben op de gsm en dan zettie um op de gsm en dan moet je met je gsm naar dat plaatje en dan instellen als achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
Gaat hard dit topic! Zit nog steeds in Italie dus kan nog niet echt experimenteren met m'n telefoontje maar heb alvast wel wat vragen.

Ik heb een SGH-D600E (ja, 600E) en ik heb eergister een USB kabeltje gekocht. Alles werkt nu perfect, surfen over internet met dat ding, WOW applicatie ... alles. Maar nu wil ik de firmware backuppen. Is dit mogelijk met een USB kabel of moet hier een "serial cable" aan te pas komen?

PS: Olympische Spelen firmware anyone? .... Of is dit niet toegestaan :X ... sorry in that case, you've never seen this msg!
Snap de Policy niet helemaal, maargoed.

Copyright ... Firmware ... product van Samsung ... Samsung software ... raak de kluts kwijt :?

[ Voor 31% gewijzigd door LinuX-TUX op 09-03-2006 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Iemand een idee of de gewone D600 is te tweaken zodat EDGE ook wordt ondersteunt zoals op de D600E? BTW, is EDGE nou echt zoveel sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Weet iemand die code die je moet invoeren om het geluid van de d600 harder te laten klinken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:35:
Hey,

Iemand een idee of de gewone D600 is te tweaken zodat EDGE ook wordt ondersteunt zoals op de D600E? BTW, is EDGE nou echt zoveel sneller?
-Toets de volgende code in: *#4777*8665#
-Kies GPRS instelling(nummer 6 in menu)
-En als laatst... Kies EGRPS mode

EDGE wordt tot nu toe alleen nog maar ondersteund door Telfort en ja het is sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 20:48:
Weet iemand die code die je moet invoeren om het geluid van de d600 harder te laten klinken?
- Als eerst moet je deze code invoeren: *#8999*8378#.
(- Nu ben je in Configuratue van samsung.)
- dan moet je naar nr 2 H/w test.
- en dan nr 2 geluidsinstellingen
- en dan nr 9 ISS normaal
- Dan zie je beneden RX vol. daar moet je erin.
- Nu zie je allemaal Niveau's. niveau 10 is de hoogste die op dit moment is ingesteld.
LET OP : HOE LAGER HET CIJFER IS HOE MEER ER GELUID KOMT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 21:29:
[...]

-Toets de volgende code in: *#4777*8665#
-Kies GPRS instelling(nummer 6 in menu)
-En als laatst... Kies EGRPS mode

EDGE wordt tot nu toe alleen nog maar ondersteund door Telfort en ja het is sneller
Thanx. Kheb telfort 1GB, dus ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Sinds vanmiddag heb ik ook de D600 :) Leuke telefoon, al heb ik nog wel een aantal punten waar ik niet uit kom en me zwaar aan irriteer....

Krijg alleen de PC Studio niet aan de praat?
Na het installen van de software PC Studio gestart en gekozen voor USB,
daarna zegt hij dat hij een paar minuten kan zoeken naar de apparaten. USB ingeplugged en laten
zoeken, maar na meer dan 10min was er nog niets veranderd (behalven 640 seconden dan..)
Enig idee wat ik hier aan kan doen?

Verder irriteer ik me ook aan deze punten, tips anyone?
1) Als de telefoon op de screensaver springt, kan je de tijd hier ook in weergeven?
2) Kun je alleen per persoon een MP3 als ringtone instellen?
3) hoe zet je trilstand aan naast de melody? Nu lijkt het er op dat je alleen óf melody óf tril aan kan hebben? Of éérst tril en dáárna melody? :N
4) how the * gebruik je die *#xxxx# codes? Als ik ze intik, moet ik ze dan opslaan en bellen ofzo :?
5) Is het mogelijk om het operator logo uit te zetten?
6) Meerdere contacts in 1 scherm? Nu zie je er 3 (namen + info)
7) Wat doet "taal kiezen" onder contacts :?
8 ) Het liefst zou ik mijn telefoon in het engels willen, maar kan ik dan NL T9 aanzetten?
9) T9, anoying? Is het niet in te stellen dat hij na elke . een hoofdletter doet? Nu moet je dat steeds handmatig doen =/
10) Is het geluid uit te zetten als de batt. bijna leeg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Een hoop van je vragen staan in het boekje. Lees die eerst maar eens dan zul je nog wel meer ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Edit:
1.) Screensaver? Die heb ik nog niet gevonden :S
2.) Nee, kan ook gewoon als beltoon. Als je die lijst heb kun je ook naar links en rechts om verschillende type ringtones te kiezen.
3.) Kan helaas niet
4.) Die codes 'bel' je gewoon
5.) Ja, Menu - Instellingen - Displayinstellingen - Tekstweergave - Plaats van tekst - Uit
6.) Kan voor zover ik weer niet
7.) Geen id :D
8.) Volgens mij geen probleem
9.) Helaas niet. Vind ik het grootste minpunt denk ik.
10) Alarm signal voor lege batt. is volgens mij niet apart uit te zetten.

Hopelijk heb je er wat aan :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 02:49:
Sinds vanmiddag heb ik ook de D600 :) Leuke telefoon, al heb ik nog wel een aantal punten waar ik niet uit kom en me zwaar aan irriteer....

Krijg alleen de PC Studio niet aan de praat?
Na het installen van de software PC Studio gestart en gekozen voor USB,
daarna zegt hij dat hij een paar minuten kan zoeken naar de apparaten. USB ingeplugged en laten
zoeken, maar na meer dan 10min was er nog niets veranderd (behalven 640 seconden dan..)
Enig idee wat ik hier aan kan doen?

Verder irriteer ik me ook aan deze punten, tips anyone?
1) Als de telefoon op de screensaver springt, kan je de tijd hier ook in weergeven?
2) Kun je alleen per persoon een MP3 als ringtone instellen?
3) hoe zet je trilstand aan naast de melody? Nu lijkt het er op dat je alleen óf melody óf tril aan kan hebben? Of éérst tril en dáárna melody? :N
4) how the * gebruik je die *#xxxx# codes? Als ik ze intik, moet ik ze dan opslaan en bellen ofzo :?
5) Is het mogelijk om het operator logo uit te zetten?
6) Meerdere contacts in 1 scherm? Nu zie je er 3 (namen + info)
7) Wat doet "taal kiezen" onder contacts :?
8 ) Het liefst zou ik mijn telefoon in het engels willen, maar kan ik dan NL T9 aanzetten?
9) T9, anoying? Is het niet in te stellen dat hij na elke . een hoofdletter doet? Nu moet je dat steeds handmatig doen =/
10) Is het geluid uit te zetten als de batt. bijna leeg is?
1) Als je de telefoon dicht schuift word je scherm zwart, hou een paar seconden een van de volume knopjes aan de zijkant in en je krijgt de tijd,datum en eventuele gemiste oproepen en/of smsjes
2) Nee ook per groep
3) Je kan of alleen trillen, of alleen geluid, of eerst trillen en dan geluid
4) als je gewoon op het "bureaublad" van je telefoon bent dus gewoon als je helemaal terug op het scherm bent, net of je wilt gaan bellen (dus een nummer intoetsen) typ je de code in, dan zieje het resultaat vanzelf
5) waar heb jij een operator logo staan
6) Nee alleen 3
7) Geen idee hadden plaats over daar :9
8) Ja dit kan dan moet je je gsm in engels zetten, en als je dan een bericht maakt met t9 (dus je *toets inhouden, druk je op options, en dan nummer 9 (language select) daar selecteer je dan nederlands en dan herkent hij nederlandse woorden
9) Kan wel, maar dan moet je dat elke keer na een punt weer invoeren. (op * blijven drukken tot je t9NAb ziet dus Hoofdletter A en kleine b.
10) ja dat kan dan moet je je alarmgeluiden uitzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 22:26
Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 02:49:

In mijn belevenis ook echt het grootste minpunt. Dat ze dat bij Samsung niet in hun botte hoofd krijgen. Ik hoop dat ze dat ooit nog eens gaan veranderen. Had het ook op m'n E700 en ik dacht dat ze dat inmiddels wel zouden hebben veranderd.
Wie o wie kan me één zinnige reden geven waarom ze dit niet gedaan hebben?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Geen ID. Sommige Samsungs hebben het nammelijk wel. Bijv. die Ladyphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een heel domme vraag maar ik kan niet vinden waar de gprs teller staat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06:34
http://www.belnu.nl/newsi...ite.php?abonnementnr1=791

leuke aanbieding i.c.m D600....

alleen kan dit ook als 'verlenging' of alleen als nieuw abbo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
dank jullie wel My-life en sandriekus1987 :)
5.) Ja, Menu - Instellingen - Displayinstellingen - Tekstweergave - Plaats van tekst - Uit
No can do :'( Ik heb alleen de optie "bovenkant / onderkant"? Is dat een smerig trucje van Orange?
10) ja dat kan dan moet je je alarmgeluiden uitzetten
Zet je hierbij ook de wekker uit? We'll find out soon enough... :P

Mijn wekker is vanmorgen btw niet afgegaan =/ Mijn nokia deed de wekker ook als de telefoon uitstond, dat doet de D600 blijkbaar niet :D

PC Studio werkt nu btw wel... Raar dat hij hem gister niet pakte?
Hmm, klopt het dat hij bij jullie ook zo traag gegevens overstuurd via die USB kabel? Ik heb het idee dat bluetooth nog sneller gaat :D In de telefoon staat hij op "mass storage transfer" geloof ik... Kan alleen even niet kijken omdat hij nu aan het oversturen is en dan werkt het menu niet :Y)

[ Voor 36% gewijzigd door Neejoh op 10-03-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je wekker staat inderdaad standaart uit als de telefoon uit staat, dit kan je aanpassen als je het alarm instelt dan heb je een optie automatisch aan die moet je aanzetten en dan gaat de telefoon aan met wekker als hij uit staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:48:

[...]

No can do :'( Ik heb alleen de optie "bovenkant / onderkant"? Is dat een smerig trucje van Orange?

[...]

Zet je hierbij ook de wekker uit? We'll find out soon enough... :P

Mijn wekker is vanmorgen btw niet afgegaan =/ Mijn nokia deed de wekker ook als de telefoon uitstond, dat doet de D600 blijkbaar niet :D

Dat die blijkbaar dus WEL. Bij Alarm moet je stukje naar onder en dan kan je kiezen voor de optie automatisch aan... Als je die aan zet dan springt je gsm bij een alarm aan als ie uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Oh lol, had ik dat vanmorgen maar geweten :+ Was er gewoon van uitgegaan.. Thanks for the heads up Asiamania en sandriekus1987, again ;)

Weten jullie een manier om mappen aan te maken op de telefoon? Ik wil een beltoon uploaden naar de telefoon, maar die moet óf in |sounds| (waar m'n MP3's instaan), óf in |other|... Is er een andere manier?
Hetzelfde met eigen wallpapers. Waar kan ik die het beste inzetten? (Staat nu in |other| maar dan kan ik nog niet vinden waar ik hem als background in kan stellen..)

Wtf is "sonisch welbehagen" :? Belangrijker, hoe gooi ik het weg :D

Heeel leuke telefoon, maar het is wel wennen zeg!

[ Voor 89% gewijzigd door Neejoh op 10-03-2006 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:11:
Oh lol, had ik dat vanmorgen maar geweten :+ Was er gewoon van uitgegaan.. Thanks for the heads up Asiamania en sandriekus1987, again ;)

Weten jullie een manier om mappen aan te maken op de telefoon? Ik wil een beltoon uploaden naar de telefoon, maar die moet óf in |sounds| (waar m'n MP3's instaan), óf in |other|... Is er een andere manier?
Hetzelfde met eigen wallpapers. Waar kan ik die het beste inzetten? (Staat nu in |other| maar dan kan ik nog niet vinden waar ik hem als background in kan stellen..)

Wtf is "sonisch welbehagen" :? Belangrijker, hoe gooi ik het weg :D

Heeel leuke telefoon, maar het is wel wennen zeg!
Mappen aanmaken is niet mogelijk, en als je hem in others zet ga je naar:

menu - mijn bestanden - andere bestanden - andere bestanden - en dan zieje je wallpaper dan doe je opties - instellen als - achtergrond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat sonisch welbehagen vind ik ook vet vage shizzle, heb t nog niet geprobeert wegtegooien maar tis iig totaal zinloos. Als ze daar nu geen tijd aan hadden verspild hadden ze dat T9 beter kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:20:
[...]

Mappen aanmaken is niet mogelijk, en als je hem in others zet ga je naar:

menu - mijn bestanden - andere bestanden - andere bestanden - en dan zieje je wallpaper dan doe je opties - instellen als - achtergrond
Ik lijk wel een newbie :D Krijg het niet voor elkaar :/

Menu > media album > andere bestanden > Opties "background.jpg" > .... ?
Hier heb ik alleen de opties 1 tonen | 2 verzenden via ... | greyed out | 5 wissen | 6 hernoemen | 7 sorteren op | 8 delen voor bluetooth | 9 afdrukken | 10 wisbeveiliging | 11 eigenschappen

[ Voor 3% gewijzigd door Neejoh op 10-03-2006 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:43:
[...]

Hier heb ik alleen de opties 1 tonen | 2 verzenden via ... | greyed out | 5 wissen | 6 hernoemen | 7 sorteren op | 8 delen voor bluetooth | 9 afdrukken | 10 wisbeveiliging | 11 eigenschappen
media album :? wat voor firmware van de d600 heb jij ?? (*#1234#)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:48:

[5.) Ja, Menu - Instellingen - Displayinstellingen - Tekstweergave - Plaats van tekst - Uit]

PC Studio werkt nu btw wel... Raar dat hij hem gister niet pakte?
Hmm, klopt het dat hij bij jullie ook zo traag gegevens overstuurd via die USB kabel? Ik heb het idee dat bluetooth nog sneller gaat :D In de telefoon staat hij op "mass storage transfer" geloof ik... Kan alleen even niet kijken omdat hij nu aan het oversturen is en dan werkt het menu niet :Y)
Ben bang dat dat idd komt door een aangepaste firmware van Orange. Ik heb ook Orange, maar wel een gewone firmware en ik kan het ook gewoon uitzetten.

De USB instellingen moeten om modem staan. Anders werk deze niet met PC Studio.
Het is USB 1.1 dus echt heel snel gaat het niet nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:46:
[...]

media album :? wat voor firmware van de d600 heb jij ?? (*#1234#)
Dev. Version D600EBVEK2 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volges mij zo een aangepaste firmware jha, probeer het eens zo:

menu - instellingen - displayinstellingen - achtergrond - gedownloade afbeeldingen (moet je natuurlijk wel ff je foto uploaden naar de map gedownloade afbeeldingen ipv naar others) en dan opties en dan opslaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royjn
  • Laatst online: 09-09 08:53
Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 14:43:
[...]

en als je het bestand naar gedownloade afbeeldingen kopiert?

[ Voor 28% gewijzigd door royjn op 10-03-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Die optie heb ik niet vanuit de telefoon zelf. Nu lukt het wel vanuit PC Studio (terwijl die eerst een error melding gaf...)

Ok, nu de afbeeldingen in mijn gedownloade bestanden staat kan ik ze wél instellen als achtergrond. Bedankt allemaal :)
Al blijf ik het raar vinden dat PC Studio hier zo vaag werkt. Eerst vond hij de telefoon niet via USB, daarna kon ik niets uploaden. Later alleen maar in de map others en nu gaat hij wel goed... Heb btw wel een live update gedaan, maybe dat het daar aan ligt?

Next :+
Het menu op je bureaublad. Tot nu toe nog best handig maar ik ben bang dat ik die toch niet ga gebruiken. Is deze eventueel uit te schakelen (In de manual zie ik niets namelijk)?

[ Voor 248% gewijzigd door Neejoh op 10-03-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:15
Neejoh schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:50:
Het menu op je bureaublad. Tot nu toe nog best handig maar ik ben bang dat ik die toch niet ga gebruiken. Is deze eventueel uit te schakelen (In de manual zie ik niets namelijk)?
Nee helaas, dat hebben die gozers van Orange erin gebakken :/
Heb ook zo'n menutje gehad toen ik vroeger een mobiel met orange had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
ik kan een D-600 kopen voor 225.00 . Deze is nog nieuw (plastic en alles eromheen) en eigenlijk niet gebruikt..... (alleen ff getest)

is dit een goede prijs of niet? ik moet dan alleen nog bij T-mobile een sim-only erbij nemen (verlenging)... (want moet wél kunnen bellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ja, is een goede prijs mits er geen simlock aanwezig is. Op de veilingsites zitten ze allemaal net boven deze prijs.

Vraagje: als de telefoon gewoon aanstaat, heb je zo'n menutje met bv. SMSjes verzenden enzo (daar kan je met het pijltje naar boven en beneden doorheen scrollen). Is dit uit te zetten? (Kan het niet in het boekje vinden.)
Al gevonden, thanks @ hierboven! :)

[ Voor 57% gewijzigd door pven op 11-03-2006 10:29 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
pven schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 21:56:
Ja, is een goede prijs mits er geen simlock aanwezig is. Op de veilingsites zitten ze allemaal net boven deze prijs.
Diegene heeft deze GSM bij nieuw abbo gekregen dus weet ff niet of er simlock op zit. Maar dat is er toch vaak af te halen voor 10 euro ? of gaat dat (nog) niet bij de D600 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Klopt, maar dan gaat het dus al tegen de 240 euro.

Nog een vraagje: als ik gebeld word, dan begint de ringtone de eerste paar seconden heel zachtjes om daarna op volle sterkte door te gaan. Is het mogelijk om deze vanaf het begin meteen op volle sterkte te laten klinken?

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 10-03-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
---edit---

[ Voor 94% gewijzigd door MaStar op 11-03-2006 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:51
heb hem vandaag binnengekregen, en wat een fijne foon is dit!

Hiervoor een MDA Compact gehad en toch blij dat ik weer een echte heb :D

Heeft iemand trouwens Bluetooth al aan de praat gekregen met de D600? Met mijn MDA heb ik ondertussen verbinding, maar nog niet met mijn D600 :S Dat moet toch via dezelfde COM poort kunnen? COM3 of COM4 (dat zijn ook de enige die ik in kan stellen in Samsung PC office)

-Edit, het werkt al, nog geen COM poort geselecteerd in mijn BT sofware op de PC...

Hoe krijg je Bluetooth trouwens makkelijk aan en uit? Snelkoppeling naar beneden, dan kom ik in het BT menu terecht, maar ik wil eigenlijk een menu daar boven terechtkomen met een sneltoets, is dat mogelijk?

[ Voor 78% gewijzigd door B-Force op 11-03-2006 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
[quote]pven schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 22:31:
Klopt, maar dan gaat het dus al tegen de 240 euro.
quote]

Maar 240 is nóg goedkoop voor dit toestel toch? (als die nog eigenlijk nooit, halve dag maar, gebruik is)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naruto
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08-2020
Weten jullie misschien waar ik screenprotectors voor de d600 kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
MaStar schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:40:

Maar 240 is nóg goedkoop voor dit toestel toch? (als die nog eigenlijk nooit, halve dag maar, gebruik is)....
Volgens pricewatch: Samsung D600 heb je voor 300 euro een nieuwe, het ligt uiteraard aan jezelf wat je precies wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
edit:
foutje

[ Voor 93% gewijzigd door Dude86 op 11-03-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met de batterij levensduur. Ik heb al verschillende personen gehoord waarbij de batterij er snel na opladen mee op hield. Schijnbaar ligt dit aan de geinstalleerde firmware van de telefoon, het zou liggen aan de firmware 'BOEL1'. Heeft iemand dit probleem ook opgemerkt? Mijn telefoon kapt er 3 dagen na opladen mee, ik ga snel eens T-Mobile bellen voor dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 14:18:
Heeft iemand anders ook problemen met de batterij levensduur. Ik heb al verschillende personen gehoord waarbij de batterij er snel na opladen mee op hield. Schijnbaar ligt dit aan de geinstalleerde firmware van de telefoon, het zou liggen aan de firmware 'BOEL1'. Heeft iemand dit probleem ook opgemerkt? Mijn telefoon kapt er 3 dagen na opladen mee, ik ga snel eens T-Mobile bellen voor dit probleem.
Het is idd wel bekend dat samsung telefoons niet lang met hun batterij doen. Mijn oude d500 moest ik om de 2 a 3 dagen opladen. Echter heb ik al iemand in mn winkel terug gehad die het zelfde probleem als jij had. Ik denk dat het een productie fout is, maar het is even afwachten wat samsung hier van zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Is het ook mogelijk om de MP3 speler op de achtergrond te houden? En dan bijvoorbeeld tussendoor een berichte te tikken? Is wel handig in de bus etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Dikke edit. Ik zat aan mn qtek te denken. Nee samsung kan dit niet. De enige tel waarvan ik weet dat dit kan is sony ericsson en nokia.

[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 11-03-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Niks mis met 3 dagen toch? moet die van mij ook om de 3 dagen ongeveer opladen (gemiddeld gebruik)
wat had je dan verwacht.. standbytijd van een week of 2? :P

firmware D600ASEI2 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Ik hoop dat ImageVenue niet gebanned is... :P

Ik heb de headset ook gemod, net als bij mijn vorige telefoon. Nu kan ik weer normaal muziek luisteren \o/
Afbeeldingslocatie: http://img131.imagevenue.com/loc133/th_98432_Photo_0006.jpg Afbeeldingslocatie: http://img125.imagevenue.com/loc20/th_98438_Photo_0009.jpg

Is het ook mogelijk om je eigen firmware er op te gooien dan? Heb online al wel een seriele kabel gevonden waar het blijkbaar mogelijk mee moet zijn, maar heeft iemand hier ervaring mee? Ik begin me namelijk redelijk te ergeren aan die dingen die Orange met mijn (ok, binnen een jaar) telefoon gedaan heeft...

[ Voor 27% gewijzigd door Neejoh op 11-03-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Neejoh schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 18:40:
Ik hoop dat ImageVenue niet gebanned is... :P

Ik heb de headset ook gemod, net als bij mijn vorige telefoon. Nu kan ik weer normaal muziek luisteren \o/
[afbeelding] [afbeelding]

Is het ook mogelijk om je eigen firmware er op te gooien dan? Heb online al wel een seriele kabel gevonden waar het blijkbaar mogelijk mee moet zijn, maar heeft iemand hier ervaring mee? Ik begin me namelijk redelijk te ergeren aan die dingen die Orange met mijn (ok, binnen een jaar) telefoon gedaan heeft...
Nette mod! In de ts staat er ook een van res-q :)

En je kan idd je firmware upgrade maar doen moet je eerst aan een kabel zien te komen. Ik heb er een in de ts gezet, maar of dat gaat lukken is de vraag.

Meerdere updates in de ts :)

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 11-03-2006 21:06 . Reden: Mededeling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Voor 9.50 euro is een adapter kabeltje te koop voor samsung gsm's.
http://mob-com.nl

Afbeeldingslocatie: http://eisbaer.sjeemz.nl/s400/naamloos1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door eisbaer op 11-03-2006 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
eisb4er schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:28:

[afbeelding]
netjes! Die gaat in de ts, bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh

[afbeelding]
Dit is gratis :+
hehe, maar inderdaad. Voor iemand die niet kan solderen is dit ideaal.

Ik zit nu dus wel zwaar te denken aan een firmware update... Iemand enig idee hoe dit zit met garantie als hij níet lukt? Heb niets in het contract kunnen vinden over firmware namelijk :)
Stel dat ik een kabel heb, is het dan legaal om via het internet een firmware te zoeken? Neem aan dat firmware gewoon algemeen goed is?

[ Voor 34% gewijzigd door Neejoh op 11-03-2006 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Neejoh schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 23:51:
[...]

Dit is gratis :+
hehe, maar inderdaad. Voor iemand die niet kan solderen is dit ideaal.

Ik zit nu dus wel zwaar te denken aan een firmware update... Iemand enig idee hoe dit zit met garantie als hij níet lukt? Heb niets in het contract kunnen vinden over firmware namelijk :)
Stel dat ik een kabel heb, is het dan legaal om via het internet een firmware te zoeken? Neem aan dat firmware gewoon algemeen goed is?
omdat samsung het officieel niet ondersteunt valt een firmware update niet onder garantie als dus danig. In andere woorden, het is met de tel`s van samsung niet de bedoeling dat je een fwmu doet, en mocht je dat toch doen en hij doet het niet, dan heb je pech :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Zie mijn eerste post in dit topic, als je een beetje handig bent krijg je hetzelfde kabeltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik probeerde vandaag een muziekbestand van mijn gsm naar de gsm van mijn vriendin te sturen, via bluetooth, maar bij 20% gaf hij steeds een foutmelding dat het bestand niet verzonden kon worden, iemand hier meer last van?

ik heb geprobeerd:

- veilige modus
- gsm uit en aan gezet van mezelf en van me vriendin
- gsm van me vriendin uit de lijst van bluetooth apparaten op mijn gsm gedaan en weer opnieuw gezocht

maar niets hielp

iemand een oplossing hiervoor????? het was overigens wel een groot bestand (11mb) en bij de kleine liedjes (3 a 4 mb) deed hij het wel. Maar bij het liedje van 6 mb kreeg ik een error en bij 11 mb ook

Modbreak:Stel je vraag de volgende keer in één topic. Het andere bericht is verwijderd.

[ Voor 8% gewijzigd door Eggy op 12-03-2006 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Welke heb ik nou nodig, of hoe kom ik daarachter???
2.5 mm of 3.5 mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:50:
[...]

2.5 mm of 3.5 mm
Zo'n beetje alle portable audio koptelefoons zijn 3.5 mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Stel je vraag de volgende keer in één topic. Het andere bericht is verwijderd.
Jha sorry kwam er te laat achter dat die vraag beter in het andere forum kon :o maargoed iemand een oplossing voor mijn vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 14:50:
[...]
2.5 mm of 3.5 mm
3.5 mm is de gangbare maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

b schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 02:53:
Weten jullie misschien waar ik screenprotectors voor de d600 kan bestellen?
Hier heb ik ze zien staan: www.telecomtelecom.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:09
wat doet dat kabeltje precies , waar hier de hele tijd over gesproken wordt?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
NoFate schreef op maandag 13 maart 2006 @ 10:04:
wat doet dat kabeltje precies , waar hier de hele tijd over gesproken wordt?

thnx
Door middel van die kabel kan je je eigen oortjes aansluiten op je d600. Dus als je bijv hele goede walkman oortjes nog hebt liggen, dan kan je deze dus ook gebruiken voor de d600 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 10:54
En? Heb je al gebeld?
Ik heb zelf ook problemen met de batterijduur, 3 dagen is écht de max. Even gekeken welke firmware ik heb, helaas heb ik dus de firmware waar jij het over hebt.. BOEL1 :(

Ook lijken bij mij sommige codes niet te werken?

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja inderdaad die batterij is ook een probleem
maar daar heb ik een autolader voor gekocht
voor € 5.- in dit is incl. btw en incl verzendkosten

http://www.kabelsenco.nl/...2_182_191&products_id=602

maar goed dat is eigenlijk ook niet de oplossing

ik heb zitten denken aan een zwaardere batterij heeft iemand dit al geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Is het ook mogelijk met deze telefoon snel iemand een sms te sturen? J e klikt je een ongeluk voordat je de juiste persoon een sms hebt gestuurd:

1) opties
2) verzenden
3) naar
4) telefoonlijst
5) eerste letter
6) tweede letter
7) selecteren
8) kies
9) opties
10) verzenden

Dat is 10x keer klikken!!! Dat is toch niet normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
B-Force schreef op maandag 13 maart 2006 @ 23:41:
Is het ook mogelijk met deze telefoon snel iemand een sms te sturen? J e klikt je een ongeluk voordat je de juiste persoon een sms hebt gestuurd:

1) opties
2) verzenden
3) naar
4) telefoonlijst
5) eerste letter
6) tweede letter
7) selecteren
8) kies
9) opties
10) verzenden

Dat is 10x keer klikken!!! Dat is toch niet normaal?
het gaat iets sneller als je naar je telefoonboek gaat en dan op de persoon gaan staan waar je de sms naar toe wilt en dan opties - bericht zenden -> sms/mms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude86 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:16:
[...]

het gaat iets sneller als je naar je telefoonboek gaat en dan op de persoon gaan staan waar je de sms naar toe wilt en dan opties - bericht zenden -> sms/mms
goeie tip! dank!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Dude86 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:16:
[...]

Jah, dat had ik inderdaad ook al gedacht, maar echt snel is t nog steeds niet, vergeleken mijn oude nokia 6100... jammer, gemist puntje van samsung

net als trouwens de t9: als je een foutje hebt gemaakt in een woord, hoe krijg je het dan weer geselecteerd? ik ben nu steeds het woord aan het weghalen en dan opnieuw aan het invoeren...
(en natuurlijk het punt - hoofdletter probleem...)

Verder ben ik zeer tevreden! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:30

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Sja wat gebruiksgemak betreft zijn die samsungs toch niet zo denderend.. ik heb nu een klein maandje de X700 maar een siemens/nokia heeft zijn menu's toch slimmer in elkaar gezet inderdaad. Iemand sms'en is nogal omslachtig inderdaad en t9 werkt ook vrij ruk (woord niet meer kunnen wijzigen zuigt idd!)

Ook werken de snelkoppelingen in de telefoon niet al te lekker. De twee bovenste toetsen ('menu' en 'contacten') kan je niet zelf aanpassen (bijv daarmee de browser starten is niet mogelijk). Ook de nummers 1 tot en met 9 snelkoppelingen zijn nogal beperkt: je kan daarmee alleen maar snel nummers bellen, je kan er geen functies in de foon mee aanroepen (bijvoorbeeld de wekker oid). De enige 4 toetsen die wel volledig in te stellen zijn, zijn de browse toetsen.

Ook kan je bijvoorbeeld geen stukken tekst of telefoonnummers knippen in de ene file en plakken in de andere. Lastig bij het moeten verplaatsen van een telefoonnummer uit een smsje of om een ingewikkelde link in de browser te starten.

Al die kleine dingen met elkaar zijn net vervelend, zeker als je dat dan vergelijkt met m'n 2 jaar oude M55 waar dat allemaal wel mogelijk was.

Wat wel een goede tip is de Opera Mini browser erop te installeren (gratis!) , die werkt stukken fijner dan de interne samsung browser (bookmarks werken fijner, groter schermoppervlak en daarnaast worden websites via de opera server automatisch verkleind in formaat tot pda). Als je die installeert geloof je ineens wél dat browsen op een telefoon nut heeft ;)

youtube.com/@hisrep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik weet dat het veranderen van die waarde getallen om geluid harder te krijgen op eigen risico is, maar als je alles gewoon doet volgens beschreven instructies kan er toch niet zoveel gebeuren? Had namelijk ook eens zoiets gedaan bij me E700 maar toen hoorde ik helemaal geen geluid als ik me volume op niv. 4 zette bijv. Als je dit bij D600 doet hebben meeste toch geen problemen mee gehad?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste