Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelezen dat mensen opera mini actief kregen in deel 1. Maar daar stond niet bij hoe. Heb het nu zelf gedownload vanaf Opera mini. De gegevens ingevuld zoals op de site te vinden voor KPN. Maar als ik opstart bevat geen van de menu's tekst (ik zie dus wel een menu, maar geen teksten erop), ze doen het trouwens wel.

Heb één keer gehad dat hij tweakers begon in te laden (a een kb of 4), maar ook toen liet hij niets zien.

Kan iemand niet even een tutorialtje posten over hoe opera mini goed werkend te krijgen via KPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
NoFate schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:19:
ok bedankt

PS : weet iemand wat de laatste firmware versie is?

En is het ook mogelijk om deze zelf te updaten? Want op de samsung site vind ik het niet..

Of moet je hiervoor altijd naar de winkel en de gsm laten opsturen naar samsung? (even zonder gsm zitten)

Bedankt
Firmware versie staat op mijn 2 do list :)
Morgen ga ik er denk ik achter na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:45:
Ik heb sinds gister de D600 ontvangen, ben overgschakeld van een prepay telefoon naar een abbonement met de d600 dus en heb voor nummerbehoud gekozen. Maar nu kan ik niet meer smsen bellen wel maar als ik sms komt er Oproep geblokkeerd kan dan kiezen tussen opslaan of nee.

Iemand een idee hoe dit komt?
Staat het nummer van de berichten centrale goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja die staat goed op: +31 653 13 13 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

lazrambo schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:21:
Ik had al aangegeven dat ik een Transflash 512MB kaart had gekocht. Het is superhandig en snel maar er is wel 1 probleem.
Ik had een aflevering van ALI G in da USA gecodeerd naar 320x240 in MP4, maar het afspelen gaat soms heel moeizaam, hij gaat dan ook heel vaak vastzitten en kan ik niets meer doen dan de telefoon opnieuw starten ( hij doet het soms ook vanzelf).
Het is een bestand van 255mb maar hetzelfde gebeurt ook bij kleinere bestanden van 30 a 50 mb in MP4 (zelfde resolutie).

Hebben jullie hier ook last van en kan het aan de firmware liggen? :?
check ff deze tutorial eens
het zou normaal goed werke op een d600
ik zal em morge es test heb vandaag een d600 gewonnen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb even een mailtje gestuurd naar memoryshop.nl met de vraag wanneer zij het SanDisk microSD 1 GB geheugenkaartje kunnen leveren.
Dit kreeg ik als antwoord:
Wij verwachten deze over twee weken op voorraad te hebben.
Klinkt opzicht goed. Ware het niet dat ze dit een maand geleden ook tegen mij zeiden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:15:
Ja die staat goed op: +31 653 13 13 14
Probleem gevonden sms centrale is +31 653131313

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
En dat is nu het verschil tussen abbo en prepaid :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 19:11

Silentpuma

To much mind...

My-life schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:28:
Ik heb even een mailtje gestuurd naar memoryshop.nl met de vraag wanneer zij het SanDisk microSD 1 GB geheugenkaartje kunnen leveren.
Dit kreeg ik als antwoord:

[...]

Klinkt opzicht goed. Ware het niet dat ze dit een maand geleden ook tegen mij zeiden...
Hm, heb jij dit probleem ook al.. ;) Ik heb 2 weken geleden een 1 GB kaartje besteld bij ze (stond bij normalitair binnen 5 werkdagen leverbaar..) en nog steeds niks gehoord van ze... Van't weekend een mailtje gestuurd maar nog geen reactie terug gehad. Ze hebben trouwens wel de levertijd naar 'onbekend' terug geschroefd, mooi is dat.. :/

En morgen kan ik me D600 gaan ophalen, nog even zonder extra geheugen dus.. :'(

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Naar mijn weten is 1gb door de producent erg slecht leverbaar, sandisk dus omdat ze erg laat met de productie zijn begonnen en er een groot tekort is. Volgens mij kan het dan ook nog wel even duren voordat 1gb in nederland op de markt komt.

Meld aub even als je het binnen hebt want dan kan ik dat in de ts zetten. En ook of de tel er trager van wordt.

[ Voor 20% gewijzigd door DaannO op 27-02-2006 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag deze telefoon kopen, maar niet voordat ik weet of deze goed gaat werken met de Nokia bluetooth-carkit CK-7w. Heeft iemnad hier ervaring mee??? OF anders in combi met een D500?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Silentpuma schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:37:
[...]

Hm, heb jij dit probleem ook al.. ;) Ik heb 2 weken geleden een 1 GB kaartje besteld bij ze (stond bij normalitair binnen 5 werkdagen leverbaar..) en nog steeds niks gehoord van ze... Van't weekend een mailtje gestuurd maar nog geen reactie terug gehad. Ze hebben trouwens wel de levertijd naar 'onbekend' terug geschroefd, mooi is dat.. :/

En morgen kan ik me D600 gaan ophalen, nog even zonder extra geheugen dus.. :'(
Je kunt daar toch niet bestellen als ze iets niet op voorraad hebben?
Reactie op mails heb ik altijd nog vlot van ze gekregen.
De levertijd staat nu op 'Binnenkort leverbaar'.

Hebben we het wel over dezelfde winkel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
DaannO schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:15:
[...]

Firmware versie staat op mijn 2 do list :)
Morgen ga ik er denk ik achter na.
nieuws? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-09-2023
:P Sorry zag niet dat ik perongeluk smile had geplaatst

[ Voor 93% gewijzigd door Evant87 op 27-02-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
Ik ben dus wel benieuwd wat iedereen als beltoon heeft, kan zelf namelijk niet zo gauw een leuk en vlot nummer bedenken die ik zou kunnen gebruiken als beltoon, dus kom maar op :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

My-life schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:27:
[...]

Je kunt daar toch niet bestellen als ze iets niet op voorraad hebben?
Reactie op mails heb ik altijd nog vlot van ze gekregen.
De levertijd staat nu op 'Binnenkort leverbaar'.

Hebben we het wel over dezelfde winkel :?
Als jij Perfect-systems bedoeld wel ja ;) Die geven nu aan 'Levertijd is momenteel onbekend'...
Mja, afwachten dus... Zal morgen wel een reactie krijgen denk, hopelijk met info over de verwachte levertijd.

Maar morgen eerst me speeltje ophalen O+

Weet iemand trouwens of het gebruik van MicroSD vs. vast intern geheugen qua snelheid van elkaar verschillen? (dat filmpjes of foto's laden op MicroSD langer duurt dan intern vaste geheugen?)

[ Voor 3% gewijzigd door Silentpuma op 27-02-2006 22:04 ]

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nope :( Ik ben nog steeds niet verder gekomen dan de naam van de firmware maar nog geen versies of dergelijke..... Maar morgen weer nieuwe dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

bij Brugman Computers verkopen ze "Secure Digital Card Mini 1GB (Kingston)" voor 53 euro.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Mini past niet in de D600. Die slikt alleen micro-SD/Transflash geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
  • Laatst online: 18-03 07:02
Ik zit nu echt te twijfelen. Het duurt zo lang voordat die 1gb leverbaar is, misschien koop ik wel 512 mb. Dat lange wachten ook!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

My-life schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:39:
Mini past niet in de D600. Die slikt alleen micro-SD/Transflash geheugen.
Ow oeps daar heb ik weer overheengeken sorry

Overgins zou ik gewoon wachten op die 1 gig reep, hoord er allemaal bij.

[ Voor 15% gewijzigd door k1n9_n01z3 op 28-02-2006 13:36 ]

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Als je jullie op het knopje op je headset drukken, neemt de telefoon dan op als je gebeld wordt? :? Bij mij gebeurd er namelijks niets als ik op het knopje druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
SanDisk MicroSD 1GB prijs € 74.00

Dit artikel is uit voorraad leverbaar

belstore.nl, wel 20 euro duurder!

http://www.belstore.nl/be...t_id=zgmcsd1gzw&ab_agid=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
20 euro verschil vind ik toch een beetje teveel. Dan wacht ik nog wel even.

Ik heb ze wel een mailtje gestuurd om er zeker van te zijn dat zij die kaartje idd wel op voorraad hebben. (Aangezien niemand anders ze nog heeft)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kousje
Mijn benieuwen, misschien doen ze dit gewoon om klanten te trekken. We wachten af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een alternatief voor gevonden om tog navigatie te krijgen op de d600? ik ben nog steeds aan het wachten bij de brievenbus tot de postbode komt met het pakketje :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 12:31
Ik vind het ook gewoon raar dat je bij dixons in de winkel de d600 zo mee krijgt, en als je hem bestelt op internet, is ie er na 3 weken nog niet :? Ik heb hem namelijk 3 weken geleden bestelt, en heb er nog niets over gehoord ;) misschien tijdens het brengen van m'n d600 overvallen? ;( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:02:
Ik vind het ook gewoon raar dat je bij dixons in de winkel de d600 zo mee krijgt, en als je hem bestelt op internet, is ie er na 3 weken nog niet :? Ik heb hem namelijk 3 weken geleden bestelt, en heb er nog niets over gehoord ;) misschien tijdens het brengen van m'n d600 overvallen? ;( ;)
Welke site heb je hem besteld als ik vragen mag, ik bij gsm.nl maar daar wordt ik prima op de hoogte gehouden van de status, mijn gsm is wel daar binnen en de simkaart ook, dat stuurde ze afgelope vrijdag, maar toen moeste ze nog een bevestiging krijgen bij Vodafone, en dat kon 8 werkdagen duren :r
Maar hoop dat dat tog niet 8 dagen gaat duren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:02:
Uhmz loop even elke willekeurige telecomboer naar binnen en die heeft hem op voorraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ik had hem op internet bij dixons besteld, met de actie dat ik er een ipod shuffle bij kreeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
SOEDARKMASTER schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:14:
Ik had hem op internet bij dixons besteld, met de actie dat ik er een ipod shuffle bij kreeg :9
hoeveel heb je dr voor betaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk!!!!!

www.nav4all.com

Navigatie op je d600, en (nog) gratis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:40:
Eindelijk!!!!!

www.nav4all.com

Nja is java based dus zal wel niet al te veel voorstellen. En ook als je een degelijke kaart erop wilt hebben, dan zal je toch je geheugen uit moeten breiden.

maar ik zet de link wel in de ts.

[ Voor 5% gewijzigd door DaannO op 28-02-2006 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Heeft iemand het al getest? Ik heb geen GPS ontvanger dus heeft het weinig zin om te installeren.

Als ik goed is krijg ik donderdag mijn I-Mate PDA-N met ingebouwde GPS (:9), maar het lijkt me niet dat ik die kan gebruiken als GPS antenne voor een ander apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Nee kan ook niet. Maar dit is niet het topic om het over die software te hebben overgins. Daar loopt nu een ander topic over in it :) En ik ga t zo proberen op mn w800i..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

ik ben van plan een 512MB microSD kaart te kopen maar ik heb een vraag:
Kan ik (door middel van een adapter) de microSD kaart later ook als miniSD kaart gebruiken?
Ik weet dat er een adapter wordt meegeleverd maar deze is alleen voor een full-size SD kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:40:
Eindelijk!!!!!

www.nav4all.com

hoe installeer je dit?

ik ga naar :http://www.nav4all.com/install

Dan krijg ik een jad file die ik kan dowen? Maar waar is the jar ?

bedankt

edit : of moet dit via de gsm gedaan worden?
Maar kan men dan de jar bijhouden , want ik heb gezien op de site dat he wel betalend gaat worden.
Zou handig zijn als we dan de jar ook nog hadden voor eventueel te herinstalleren :)

[ Voor 24% gewijzigd door NoFate op 01-03-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe installeer je dit?

ik ga naar :http://www.nav4all.com/install

Dan krijg ik een jad file die ik kan dowen? Maar waar is the jar ?

bedankt

edit : of moet dit via de gsm gedaan worden?
Maar kan men dan de jar bijhouden , want ik heb gezien op de site dat he wel betalend gaat worden.
Zou handig zijn als we dan de jar ook nog hadden voor eventueel te herinstalleren :)
Hier is de .jar

http://www.nav4all.com/mobile/Nav4All.jar

:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
hoe kom je hier aan? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de broncode gekeke en toen wat geprobeerd en toen kwam ik er achter dat hij hier zat 8)
Typ maar eens in (als je firefox gebruikt teminste):
code:
1
view-source:http://www.nav4all.com/mobile/Nav4All.jad

Dit mag tog wel of niet??? anders haal ik hem er weer af :D

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
ik denk het wel

denk dat de installtie een foutje is op de website

Hoe kan je anders dat installeren als je geen jar hebt? via wap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het de bedoeling is dat je via wap het .Jad bestand download en dat het .Jar bestand zich dan installeerd ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is het gelukt om de navi erop te krijgen als ik heb zend naar me D600 dan komt hij tot de 100% en dan gaat me mobiel uit en aan, als ik later weer kijk of hij erbij staat bij alle andere java spellen dan staat hij er niet bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankpaul1
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:43
Heeft iemand al geprobeerd of Ipod Video MP4's zonder problemen afspelen op de D600. Want die zijn goed verkrijgbaar, zodat het me het omzetten scheelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
Ik zag dus een tijd terug via een advertentie op de site van samsung dat je een gratis 128mb geheugenkaartje kon krijgen door je aan te melden bij die samsung fun club. Met je IMEA nummer etc. Een mailtje ontvangen dat ik hem zou ontvangen binnen 4 tot 6 weken, maar is nu alweer 7 weken geleden ongeveer |:( Stond wel iets bij over dat het alleen voor belgie zou gelden of iets :? Maar zijn er meer mensen die dit geprobeerd hebben en zo ja? al zo een kaartje binnen gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Toen ik zelf daarvan gebruik maakte kreeg ik een melding dat mijn imea niet overheen kwam o.i.d. dus ik zelf verwacht geen kaartje.

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Evant87 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:10:
Ik zag dus een tijd terug via een advertentie op de site van samsung dat je een gratis 128mb geheugenkaartje kon krijgen door je aan te melden bij die samsung fun club. Met je IMEA nummer etc. Een mailtje ontvangen dat ik hem zou ontvangen binnen 4 tot 6 weken, maar is nu alweer 7 weken geleden ongeveer |:( Stond wel iets bij over dat het alleen voor belgie zou gelden of iets :? Maar zijn er meer mensen die dit geprobeerd hebben en zo ja? al zo een kaartje binnen gekregen.
Het duurt meestal best wel lang voordat samsung zo een gadget erbij levert. Kijk maar naar et otazu sierraad die je bij de ladyphone kreeg, voordat de mensen dat in de bus eindelijk hadden waren ze ook 3 maanden verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Nav4all ziet er maar nep uit.

Een jar file van 247kb kan nooit spraakgestuurde navigatieinformatie bevatten en op de website staat D600 coming soon, terwijl de D600 amper GPS functie heeft.

Heb de jar file net geinstalleerd, lukt na wat aanpassing van MANIFEST.MF / Jad file.

Alleen krijg ik de melding 'Fout in Java-spel'

Voor mensen die interesse hebben in de MANIFEST.MF
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Manifest-Version: 1.0
MicroEdition-Profile: MIDP-1.0
MicroEdition-Configuration: CLDC-1.0
MIDlet-Version: 6.0.1
MIDlet-Vendor: Nav4All
MIDlet-1: Nav4All, /icons/icon.png, gmb.CMidlet
MIDlet-Name: Nav4All
MIDlet-Icon: /icons/icon.png
MIDlet-Jar-URL: Nav4All.jar

Na nadere inspectie van de website:
De strategie van NAV4ALL is van een tot dusver ongekende simpelheid: er is geen hardware nodig behalve een gsm en een GPS-ontvanger..
Het systeem blinkt uit in eenvoud, in alles. De gebruiker kiest op de mobiele telefoon een bestemming, de gsm treedt in contact met een centrale computer die binnen enkele seconden de route bepaalt en aan de telefoon doorgeeft. Daarna kan de reiziger op weg.
De enige bagage die de moderne navigator bij zich draagt: mobiele telefoon en gps ontvanger. Samen hoeven die niet meer te wegen dan ± 150 gram.

Ook voor het overige is het nieuwe systeem van een superieure eenvoud: de route wordt niet beschreven aan de hand van (al dan niet) gedetailleerde kaarten, maar een simpele pijl zegt rechtuit, rechtsaf, voorsorteren op een meerbaansweg (dat weer wel, bij veel andere systemen ontbreekt dat). Een halve cirkel in de lijn: u passeert een rotonde en gaat rechtdoor.
Kort samengevat: Ze willen dat je geld dokt voor een GPS ontvanger en ook iedere keer dat je een route laat berekenen dok je voor de data kosten (routeinfo + stem = veel data). Ook krijg je geen mooi routekaartje, maar een saaie pijl die een kant opwijst.

Troep dus :Y), haal maar weer uit de TS.

[ Voor 114% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Nu online
datakosten??? Hoe komen er dan extra datakosten bij? Bij een gps receiver is dat toch zo niet?

Of maak je een verbinding via de simkaart naar een nr ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan tog geen data kosten gaan betalen als het via Bluetooth gaat.

Je moet alleen een bleutooth ontvanger (los kastje) kopen en je telefoon verbinding laten maken met dat kastje. Dan zorgt dat programma er voor dat je kastje verbinding maakt met een satteliet en die bepaald dan waar je bent en waar je heen wil.

Teminste zo gaat het bij tomtom wel op mijn PDA daar zijn ook geen extra datakosten (maar daar zijn de stem en kaarten wel op het kaartje geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:57:
datakosten??? Hoe komen er dan extra datakosten bij? Bij een gps receiver is dat toch zo niet?

Of maak je een verbinding via de simkaart naar een nr ofzo?
Er staat duidelijk in dat de 'gsm in contact treedt met de centrale computer'.
6. Wat zijn de telecomkosten?
Vergeleken met alle andere vormen van telecomverkeer zijn de telecomkosten van Nav4All verwaarloosbaar klein.
Veel lager dan die van andere aanbieders van navigatiediensten.
Wat trouwens ook raar is dat een java midlet (game) midi gebruikt als audio.
Kan me niet voorstellen dat ze die stemmen omgezet hebben naar midi.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even een mailtje gestuurd naar van4all, hoe het nou zit.
Of je nou data kosten moet betalen of niet (of je dus in moet bellen o.i.d.)

Ik plaats hier het antwoord als ik het heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
DaannO schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:22:
[...]

hoeveel heb je dr voor betaald?
Ik heb een t-mobile abbo met 110 belminuten per maand, en dat kost dan 20 euro per maand met die ipod shuffle. Nu is die actie trouwens afgelopen, en zit ie bij het abbo met 150 belminuten. (de shuffle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Zo ik heb me D600 nu ook enkele dagen binnen i.c.m. Vodaphone 22.50 paketje, aktie bij de Belcompany :)

Het is ff wennen, maar dan is het ook een heel fijn toestelletje. :9 En vooral dat scherm... O+
Alleen de aansluiting van de oplaadkabel vind ik minder. Gaat via de data-connecter op de tel, kan iedere keer dat plastic frummeltje eraf pielen... Dat zal wel snel afbreken denk.. :/

Loop alleen nog te hanessen met me telefoonlijst.. Heb deze geexporteerd vanuit me oude tel (Mitsubishi M720 aka M341i) naar de computer en kan dat alleen als Vcard-bestand. En dat slikt de D600 weer niet.. :'( Inlezen in Outlook heeft ook geen zin want deze ziet alleen de eerste in de lijst. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee??

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
kHeb een mailtje terug van Belstore.nl
De SanDisk Mircro 1GB is uit voorraad leverbaar.
Alleen vind ik 20 euro extra toch nog steeds teveel. Dan wacht ik liever nog even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjin
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-02 21:45

anjin

We are in control.

Mijn telefoon ziet heel vaak de mp3's die op de geheugenkaart staan niet. Op de computer zie ik ze wel gewoon.
Heeft dit te maken met de lengte van de bestandsnamen?

Who is this general failure and why is he reading my drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anjin
  • Laatst online: 03-02 21:45

anjin

We are in control.

Silentpuma schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:13:
Zo ik heb me D600 nu ook enkele dagen binnen i.c.m. Vodaphone 22.50 paketje, aktie bij de Belcompany :)

Het is ff wennen, maar dan is het ook een heel fijn toestelletje. :9 En vooral dat scherm... O+
Alleen de aansluiting van de oplaadkabel vind ik minder. Gaat via de data-connecter op de tel, kan iedere keer dat plastic frummeltje eraf pielen... Dat zal wel snel afbreken denk.. :/

Loop alleen nog te hanessen met me telefoonlijst.. Heb deze geexporteerd vanuit me oude tel (Mitsubishi M720 aka M341i) naar de computer en kan dat alleen als Vcard-bestand. En dat slikt de D600 weer niet.. :'( Inlezen in Outlook heeft ook geen zin want deze ziet alleen de eerste in de lijst. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee??
Stop je oude sim in de d600 exporteer met pcstudio , stop je nieuwe sim erin en kopieer de telefoonlijst naar je nieuwe sim?

Who is this general failure and why is he reading my drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Of stop je nieuwe SIM in je oude phone en kopieër ze van je telefoon geheugen naar je SIM. Mits ze natuurlijk in het telefoon geheugen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb van debitel een brief gekregen dat mijn abonnement is geactiveerd vanaf 1 maart, maar mijn gsm is er nog steeds niet :'( heb vandaag de brief gekrege dus hoop dat ik morgen de gsm dan krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Ik kan maar niet vinden hoe ik er voor moet zorgen dat bij het intoetsen van berichten niet dat woordenboek wordt gebruikt, maar dat ik gewoon een aantal keren op een toets moet drukken. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

GoodspeeD schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:02:
Ik kan maar niet vinden hoe ik er voor moet zorgen dat bij het intoetsen van berichten niet dat woordenboek wordt gebruikt, maar dat ik gewoon een aantal keren op een toets moet drukken. Iemand een idee?
*pijltje ingedrukt houden :Y)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn vriendin heeft er eentje besteld via http://www.superdeal.nl/samsung. Hij is afgelopen donderdag besteld, aanstaande woensdag komt Orange hem afgeven. _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een snelle vraag.

Hoe lang moiet de accu opladen?

ik heb hem even gebruikt, laten we zeggen uur of 3 heeft hij aangestaan en paar foto's en een video opgenomen en die op de TV laten spelen en de nodige instellingswijzigingen gedaan en mp3tje overzetten.

Nu heb ik hem ongeveer een half uur/ 45 minuten geleden aan mijn D500 lader gehangen en vroeg me af hoe lang hij nu moet?
zelfde als D500? zeg 2 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Kez schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:58:
[...]

*pijltje ingedrukt houden :Y)
Dank u. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik he net met PSpviceo dat progs van avi naar mp4 omgezet maar mijn D600 speelt ze niet af want ze zouden niet compatibel zijn?
terwijl ik wel en mp4 bestand heb dat ik zelf heb opgenomen.
weet iemand trouwens waar ik dat kan wijzigen want uit d ehandleiding word ik ook niet echt veel wijzer.

heb het net gedaan met nokia software en dat werkte wel maar de kwaliteit om het op de TV te laten zien is echt zwaar onder de maat. op de telefoon zelf is het acceptabel maar echt mooi? nee, kan het niet zo goed live van de minutir opnemen

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05:02
Is er naast de standaard browser ook nog mogelijk om een andere te installeren wat de standaard browser is best bagger als je IE bent gewend (MS smartphone).
Ik heb wel af en toe wat gezien over Opera Mini maar ik kwam geen reactie tegen waarbij het succesvol aan de praat is gekregen?

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Kijk eens wat ik hier gevonden heb, een site met allemaal programma's enzo voor de d600

http://www2.getjar.com/software/Samsung/SGH_D600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
Iemand die de opera mini html browser heeft geprobeert om op ze D600 te zetten? Zo ja, werkt het en zou iemand vertellen hoe je het moet installeren, ik kom er zelf namelijk niet helemaal uit :P

http://www2.getjar.com/products/3334/OperaMini

[ Voor 12% gewijzigd door Evant87 op 05-03-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand die de juiste foto instellingen weet?
ik heb nu

Instellingen > functie
grootte; UXGA (1600 x 1200)
kwaliteit; superfijn
zoeker; volledig scherm
nachtopname; normaal
belichting meten; centrumgericht
witbalans; auto
ISO; auto

iemand die de juiste video instellingen weet/
ik heb nu

Instellingen
videostand; normaal
grootte; QCIF (176 x 144)
kwaliteit; superfijn
zoeker; weergave met volledig scherm
geluidsopnamen; aan
witbalans; auto
nachtopname; normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-09 18:52

jasjenl

Liab A Tymo

Evant87 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:17:
Iemand die de opera mini html browser heeft geprobeert om op ze D600 te zetten? Zo ja, werkt het en zou iemand vertellen hoe je het moet installeren, ik kom er zelf namelijk niet helemaal uit :P

http://www2.getjar.com/products/3334/OperaMini
Ik heb Opera niet geprobeerd op de d600, maar hier heb je een hele duidelijke handleiding voor het installeren van java spul op de d600. Ik neem aan dat het voor opera ook zal werken (heb net van de link die sandriekus1987 postte sudoku geprobeerd en dat werkte).
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:01:
[....]
iemand die de juiste video instellingen weet/
Wat versta je onder 'juiste instellingen'? Het hangt er maar vanaf wat je wilt doen. Met de instellingen die jij hebt maak je bijv. foto's op de hoogste resolutie. Dat is mooi als je maximale kwaliteit foto's wilt maken, maar als je bijv. alleen maar een foto voor caller id wilt gebruiken, ben je ook met lagere kwaliteit ook prima af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind de foto's echt matig in vergelijking met mijn W800i.

beide zijn 2MP. die van de W800i is zelfs softwarematig verbeterd.

ik vind het wel vreemd al heb ik wel een paar foto's in mijn donkere kamer geschoten en eentje in de kamer vanaf de gang dus dat is dan normale lichtinval en toch was het slecht. zelfs de NECV of welk2e rangs toestelk het ook is, met 1.0MP of minder maakt ze beter.

dan vind ik het wel vreemd want hij zou zo goed moeten zijn.
ik heb nog geen fto's BUITEN gemaakt maar die zal ik morgen eens schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentpuma

Silentpuma

To much mind...

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:01:

iemand die de juiste video instellingen weet?
Moh, je maakt nu foto's met de beste kwaliteit, altijd goed. Alleen je video resolutie kan wat omhoog naar QVGA 320x240 bijvoorbeeld...
Verder staat alles duidelijk in de handleiding vermeld dacht ik.. :/

[ Voor 34% gewijzigd door Silentpuma op 05-03-2006 21:49 ]

Use the Search Luke...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 18:30

eisbaer

Zie signature

lazrambo schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:30:
Ik heb vandaag een Transflash 512MB geheugen besteld bij Perfect Systems in Oldenzaal voor maar 32,86 euro :Y) .

Nou ben ik van plan om hier complete films op te zetten, bijvoorbeeld The Man, als ik die encodeer naar 3gp of MP4 met een resolutie van 320 x 240 dan neemt die bijna 450MB in beslag. Met het programma PC studio heb ik slechte ervaringen omdat films die ik daarmee encodeer na een tijdje gaan vastzitten. Met welk programma doen jullie het en speelt de telefoon het perfect af zonder problemen?
Dat 512 kaartje heb ik gisteren ook besteld. Met verzendkosten is het 37,86 euro. Da's te doen. Het programma dat ik gebruik om .mov en .wmv te converteren maar .mp4 heet Super. Het is een freeware proggie en lijkt goed te werken. . http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Converteren naar 3gp kan ook maar de kwaliteit van 3gp is zichtbaar minder dan van mp4.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silentpuma schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:48:
[...]

Moh, je maakt nu foto's met de beste kwaliteit, altijd goed. Alleen je video resolutie kan wat omhoog naar QVGA 320x240 bijvoorbeeld...
Verder staat alles duidelijk in de handleiding vermeld dacht ik.. :/
ik heb hem idd net veranderd naar de hoogste resulitie.

ik vind het echter, op fot gebied dan, binnenshuis, wonderbaarlijk tegenvallen itt een W800 en NEC nog iets.
Ik dacht dat mijn D500, deze heb ik gekregen na herhaalde reparaties aan de D500, toch betere foto's schoot.
Dit is zeer nadelig omdat ik binnenkort naar een beurs ga waar vermoedelijk op sommige plekken niet al te veel licht zal zijn en ik mijn W800i iig de eerste dag voornamelijk zal gaan gebruiken om MP3's te luisteren op weg nar duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog een leuke site gevonden voor in de startpost.

Krijg je eerst de reclame van de d600 en daarna kun je de telefoon bekijken (het menu enzo kun je doorheen bladeren hoe het er echt uitziet)

En welke functies er op zitten enzo en je kan er iets mee winnen alleen ben ik er nog niet achter want heb geen geluid zit op stage namelijk. Je moet de aanwijzingen volgen die je krijgt :*)

http://www.samsung.com/se/current/campaign/d600/index_en.htm

have fun (8>

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In dit deel of in het vorige deel was er iemand die Opera had geinstalleerd maar die zag geen teksten in de menu's, ik heb deze site gevonden met de oplossing:

http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=112568

Het was dus een bekend probleem :+ en de oplossing is dus een nieuwe versie die er zsm aan komt 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat is goed nieuws :)

Thx voor de link naar dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:05:
In dit deel of in het vorige deel was er iemand die Opera had geinstalleerd maar die zag geen teksten in de menu's, ik heb deze site gevonden met de oplossing:

http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=112568

Het was dus een bekend probleem :+ en de oplossing is dus een nieuwe versie die er zsm aan komt 8)
Bedankt voor de link. Erg handig om te weten en ik heb het dan ook in de ts verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een aantal dagen geleden heb ik een mailtje gestuurd naar nav4all om te vragen of je kosten moet betalen voor de mappen e.d. te downloaden. Heb hier nog geen bericht op terug gekregen. Maar in een ander topic hier op GOT zijn ze er dus achter gekomen dat het installeren gratis is, maar zodra je gaat rijden hij kaarten e.d. gaat opvragen en downloaden en dat kost je dus wel GPRS kosten. dus het programma is niet helemaal gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
foutje in de 1e post: bleutooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de standby tijd en gesprekstijd van dit toestel? Is de accu van een beetje goede kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:46:
Hoe zit het met de standby tijd en gesprekstijd van dit toestel? Is de accu van een beetje goede kwaliteit?
Staat letterlijk in de startpost wel ff leze voortaan vantevore:

Standby-tijd tot 300 uur
Spreektijd tot 7 uur

Het ligt er natuurlijk wel aan wat je doet, als je hem de hele dag in je broekzak hebt zitten dan gaat hij optimaal mee, luister je de hele dag mp3's of kijk je de hele dag films dan gaat hij sneller leeg natuurlijk. Dus is moeilijk te zeggen maar hierboven staan de gemiddelde tijden met een normaal gebruik van de telefoon

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:15:
[...]

Staat letterlijk in de startpost wel ff leze voortaan vantevore:

Standby-tijd tot 300 uur
Spreektijd tot 7 uur

Het ligt er natuurlijk wel aan wat je doet, als je hem de hele dag in je broekzak hebt zitten dan gaat hij optimaal mee, luister je de hele dag mp3's of kijk je de hele dag films dan gaat hij sneller leeg natuurlijk. Dus is moeilijk te zeggen maar hierboven staan de gemiddelde tijden met een normaal gebruik van de telefoon
In de praktijk klopt dit idd vaak voor geen meter. Vandaar dat ik graag wil weten hoe dit in de praktijk is... Iemand die z'n ervaring wilt delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de praktijk klopt dit idd vaak voor geen meter. Vandaar dat ik graag wil weten hoe dit in de praktijk is... Iemand die z'n ervaring wilt delen?
Jha ik ben nog steeds aan het wachten tot hij eindelijk met de postbode mee komt (3 weken ondertussen al) begin er behoorlijk de P in te krijgen maargoed morgen weer een dag. Dus heb nog geen ervaringe er mee :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:24:
[...]

Dat is echt niet te zeggen. Ik doe zelf een week ofzo met me accu denk ik. Hou het nooit echt bij, maar het is iig niet irritant veel.

Maar ik moet ook zeggen dat ik een behoorlijke passive user ben. Af en toe een foto en af en toe iets verzenden via BT. Wel vrij veel SMS, maar dat neemt niet echt veel vermogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
  • Laatst online: 13-09 11:11
Op deze site zijn firmwares te downloaden ook voor de D600:
http://avi-stuff.irde.to/files.php?catid=194
Is het mogelijk om de firmware te upgraden met de mee geleverde kabel of moet je daarvoor een andere kabel geruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawauz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-02 12:56

dawauz

XboX live : DaWauZ

Ik heb ook de D600, maar ik vind het jammer dat het standaard toontje voor de berichten niet kan worden gewijzigd.
Ja er staan een aantal standaard tonen en een t-mobile toon in, maar ik kan bijv. niet een mp3 of andere geluidje instellen.

Dit geld ook voor het geluidje als je de telefoon openschuift...vind dit wel jammer, weet iemand misschien een tweak hiervoor?

XboX live : DaWauZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendora schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:06:
Op deze site zijn firmwares te downloaden ook voor de D600:
[url]http://deze url mocht niet geplaats worden.html[/url]
Is het mogelijk om de firmware te upgraden met de mee geleverde kabel of moet je daarvoor een andere kabel geruiken?
Als je die OneNand download en die firmware update, dan moet je die OneNand openen en dan krijg je daar de instructies hoe je de firmware kunt updaten (flashen). De OneNand is namelijk een programma waarmee je de firmware kunt installeren (voor zover in kan zien) je zult de telefoon wel aan de kabel moeten hangen inderdaad en dan in het flashprogramma de nieuwe versie moeten openen en dan kan je die installeren (flashen)

Heb het zelf niet geprobeerd want heb mijn gsm nog niet (na een email te hebben gestuurd gister stuurde ze hem opeens vandaag meteen op en kreeg ik hem morgen met de post 8) ) maar op de site staat dat OneNand een flash programma is en op deze manier gaat het meestal met flashprogramma's

Maar als je het gegarandeerd goed wilt doen moet je naar de winkel en hun het laten doen.

Gebruik op eigen risico uiteraard !!!!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier stond info die er niet mocht staan sorry en bedankt voor de opmerking pven

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Tuurlijk kom ik uit het duits maar mijn vraag was vooral of het met de meegeleverde usb kabel kan.
Volgens mij is het namelijk met de D500 zo dat je een andere kabel nodig hebt.
Ik heb gelezen dat er problemen zijn geweest met de firmware in betrekking tot accu verbruik. Nou heb ik geen zin om mijn telefoon direct al kwijt te zijn als ik die problemen ook heb(krijg hem een dezer dagen). Daarnaast heb ik wel vaker flashes uit gevoerd waar ook wel producten de hemel ingevlogen zijn dus ik weet de risico's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendora schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:14:
Tuurlijk kom ik uit het duits maar mijn vraag was vooral of het met de meegeleverde usb kabel kan.
Volgens mij is het namelijk met de D500 zo dat je een andere kabel nodig hebt.
Ik heb gelezen dat er problemen zijn geweest met de firmware in betrekking tot accu verbruik. Nou heb ik geen zin om mijn telefoon direct al kwijt te zijn als ik die problemen ook heb(krijg hem een dezer dagen). Daarnaast heb ik wel vaker flashes uit gevoerd waar ook wel producten de hemel ingevlogen zijn dus ik weet de risico's.
Zoeken we even op een momentje geduld aub

Gevonden:

Je hebt inderdaad een flashkabel nodig, het kan niet via de usb kabel!!! en die flashkabel kun je onder andere op deze sites kopen:

Flashkabels:

http://www.handy-style.de...10afff22adeadd5aa6907dc89
http://www.mobilerepair.d...0005a36b4ec14ef897e789e58

Vanalles voor de d600 (van hoesjes tot kabels):

http://www.salesplaza.nl/winkel/nieuwass.php
http://www.mobileplaza.nl...fCategoryName=Accessoires
http://www.romatel.nl/scr...p?idCategory=3087&cd=D600
http://www.belstore.com/b...5Referer=gsm.overzicht.nl ff rechts bij kies telefoon d600 aanklikken en dan op ga verder (staat trouwens ook de 1 gig sd kaart bij voor 74euri op vooraad !!)

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendora
Dankje ik kon het zelf niet vinden of alleen maar amerikaanse.
en de prijs valt ook wel mee.

Ik zie nu dat in voor NL de volgende site er is:
http://www.salesplaza.nl/

[ Voor 33% gewijzigd door Pendora op 07-03-2006 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is misschien ook handig om in de startpost te zetten die sites met flash kabels ik zal er nog wel meer zoeken 8)

[ Voor 193% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:07:
Heb nog een site gevonden met Gemodde (of hoe zeg je dat :P aangepaste) firmware:

[url]http://knip[/url]

Wel in het duits maargoed kun je wel uitkomen neem ik aan 8)7
Lees Internet & Telefonie - policy en FAQ ook even. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps sorry heb het al verwijderd :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pendora schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:34:
Dankje ik kon het zelf niet vinden of alleen maar amerikaanse.
en de prijs valt ook wel mee.

Ik zie nu dat in voor NL de volgende site er is:
http://www.salesplaza.nl/
Jup had hem al in mijn post staan :) misschien een idee om ook deze links aan de startpost te hangen je kan hier namelijk veel accessoires kopen voor de d600 op de sites in mijn post >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evant87
ik zag een paar post terug al deze link staan met games voor de D600: http://www2.getjar.com/software/Samsung/SGH_D600

Maar zag daar niet echt hele leuke spelletjes tussen staan, en heb al via google beetje gezocht naar site met gratis spellen, maar kwam alleen maar op betaalde sites uit. Iemand toevallig nog een site of een leuk race spelletje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien deze site?

http://www.mobileplayground.co.uk/d500games.htm

Staan spelle op voor de d500 maar doen het volgens mij ook gewoon op de d600 hoor ... kunt het eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:59
Vanmiddag is de nieuwe versie van opera mini uitgekomen, heb het getest op me D600 en het werkt idd :)
Maar hoe zorg je er nu voor dat je (via bluetooth) de internetverbinding van je pc op de d600 kan gebruiken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Hoe krijg ik btw dit scherm? :Y)

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/d600/pic19-3.jpg

Met die streepjes bedoel ik ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Kez op 07-03-2006 16:50 ]

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste