![]() | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Welkom in het Samsung SGH-D600 topic! De samsung SGH-D600 is het parade paardje van Samsung op dit moment. Met zijn 2 megapixel camera maakt hij haarscherpe foto`s, en natuurlijk ontbreekt uitbreidbaar geheugen en Bleutooth er ook niet aan! Dit is deel 2 alweer, en dit topic heb ik dan ook overgenomen van deuxani , waar voor mijn dank groot is! De oude topic`s Het Samsung SGH-D600 topic deel 1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Specificaties Mini-Faq Plaatjes Handige Links Disclaimer First Post | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
In de winkel kost hij ongeveer 470 Euro. Op internet is hij vast goedkoper te vinden, dus daarom heb ik bij links een pricewatch linkje geplaatst. Je kan het geheugen ongeveer uitbreiden tot 2gb. Hoger dan 1GB is nog niet getest, dus dat raad ik je dan ook niet aan. Ja Een usb kabel voor de computer, een oplader, de telefoon, batterij en een headset en ook nog is tv-out kabel. Ja zeker, namelijk zwart en zilver. Net als bij de d500 komt de zwarte versie als eerst uit en enige tijd later zal de zilvere versie uit komen. Inmiddels is de nieuwe kleur ook verkrijgbaar. Het heet Proprietary. Jammerg genoeg staat Samsung er om bekend dat ze hun software dus danig hebben ontworpen dat je er zelf erg weinig aan kan tweaken. Een simpele Java game erop zetten kost namelijk al erg veel moeite. Meer info hier over staat hier .
Nee, dit kan jammer genoeg (nog) niet. Dit probleem zal waarschijnlijk met de volgende firmware update worden verholpen. Tot die tijd kan dit een soort van oplossing zijn om je mp3`tjes op de achtergrond af te spelen:
Ja dat kan zeker. Namelijk bij de zogenaamde samsung premium points. Voor de adressen zie het volgende topic: Samsung Premium Points (SPP) typ in: • *06# = Imei Nummer • *#8999*8376263# = Software versie • #*53696# = Java Status Code • #*2256# = Calibration Info • #*2286# = Battery Data • *#8888# = HW version • #*53696# = Java Download Mode De huidige bekende versie(s) is/(zijn): • D600ASEI2 • D600XEEJ3 Let Op!! Het gebruikt van de codes geschied op geheel eigen risico, ook het updaten van je Firmware is geheel op eigen risico. Je verliest met het updaten hiervan overgins ook je garantie van de fabricant!! Ik aanvaard dan ook geen enkele aansprakelijkheid! Ik weet overgins niet of ze allemaal werken, als je er meer weet/of ze doen het niet: laat het me dan even weten | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
De D600 vanuit meerdere hoeken ![]() Ingeschoven en uitgeschoven ![]() De grijze uitvoering van de D600 ![]() Het menu van de SGH-D600. ![]() Gebruikshandleiding van wat elke knop doet en wat er in de doos zit ![]() Uitleg van alle tekens die je in het scherm kan krijgen ![]() ![]() Prijs ontwikkeling van de SGH-D600 in Euro`s | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
General Info Samsung Site Review Samsung SGH-D600 Pricewatch SGH-D600Accesoires 128mb Sandisk Micro-SD 256mb Sandisk Micro-SD 512mb Sandisk Micro-SD 1gb Sandisk Micro-SD Firmware Flash Kabel Headset Adapter voor de SGH-D600 Handige links Handige site met walkthroughs Walktrough hoe je java games op je SGH-D600 zet Walktrough om films op je SGH-D600 te zetten Handige prog om films om te zetten in .3pg Als je problemen hebt met Bleutooth en Win Xp SP2 Het bluetooth ervaringen en problemen topic Headset mod door Res-Q Voor problemen met Opera MiniGebruiks applicaties Handleiding van de SGH-D600 Samsung PC Studio V3.0.3.0 Mogelijke Navigatie voor de SGH-D600! (onder voorbehoud) | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
![]() |
[ Voor 88% gewijzigd door DaannO op 26-05-2006 22:18 . Reden: Aanpassingen TS ]