Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 20:51:
in het tweede kwartaal komt er een nieuwe kleur, ik denk dat ik daar even op wacht. De foto stond op nieuwemobiel.nl

[afbeelding]
Hij is al geruime tijd verkrijgbaar. Zie de ts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:28:
[...]

Hij is al geruime tijd verkrijgbaar. Zie de ts :)
My bad, ik zag hem vandaag toevallig op nieuwemobiel. Daar was hij pas deze week toegevoegd. Is hij ook al ergens verkrijgbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 21:40:
[...]

My bad, ik zag hem vandaag toevallig op nieuwemobiel. Daar was hij pas deze week toegevoegd. Is hij ook al ergens verkrijgbaar dan?
Idd op dit moment is er maar 1 telecomretailer die hem levert. Even zoeken op het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ze 1gb micro hebben bemachtigd. Zou iemand een linkje kunnen plaatsen voor in de ts?

Gevonden :)

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 30-03-2006 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:18
Ik heb inmiddels ook een 1 GB microSD. Wat zeg ik... 2 zelfs :D

Edit:
De link in de TS kun je mss beter aanpassen naar deze:
http://memoryshop.nl/product/21487
scheelt 20 euro :Y)

[ Voor 50% gewijzigd door My-life op 30-03-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snelle vraag: Kan je hem laten vibreren terwijl de beltonen afspelen? Ook bij berichten enz?
Dit was mijn afknapper bij de P300 (die ik nu dus verkoop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Vraagje: waarom slaat mijn d600 alle sms-jes op op mijn simkaart?
Ik heb al gezocht op het internet en op GOT maar kan nergens vinden hoe ik kan instellen dat
de sms-jes op de telefoon worden opgeslagen.

Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:03:
Hallo,

Vraagje: waarom slaat mijn d600 alle sms-jes op op mijn simkaart?
Ik heb al gezocht op het internet en op GOT maar kan nergens vinden hoe ik kan instellen dat
de sms-jes op de telefoon worden opgeslagen.

Kan iemand mij helpen?
als het simgeheugen vol is gaat ie automatisch verder op de telefoon volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
De eerste worden opgeslagen op de SIM totdat deze vol zit. Dan gaat de rest naar het telefoongeheugen.
Waarom zou je het willen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 13:18:
Snelle vraag: Kan je hem laten vibreren terwijl de beltonen afspelen? Ook bij berichten enz?
Dit was mijn afknapper bij de P300 (die ik nu dus verkoop)
Staat ook al veelvuldig in het topic en het antwoord is nee.
Waarom niet is voor iedereen een raadsel volgens mij.

edit:
Sorry voor de 2 aparte posts. Was foutje

[ Voor 63% gewijzigd door My-life op 30-03-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:01
My-life schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:19:
[...]

edit:
maar kan je een mp3 file niet customizen met een apart programma en er de vibrate functie aan toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste software versie die er momenteel is is de D600XAEK2

Je kan deze gratis laten updaten (als je telefoon onder garantie valt) in 1 van de SPP's
Voordeel van deze update is dat het batterij wat langer mee gaat.

Je kan mij vinden in SPP Leiden

Of deze update ook de vele bluetooth problemen oplost weet ik helaas nog niet

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 16:21:
Laatste software versie die er momenteel is is de D600XAEK2
Dit is niet gewenst in dit topic.

[ Voor 56% gewijzigd door DaannO op 30-03-2006 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarom is het posten van de laatste update versie verboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Omdat het onder reclame kan vallen.

Verder best wel goede info. Leiden is tever weg voor mij, maar toch bedankt MaZZie-D

offtopic:
Misschien kun je beter een TR maken als je het zo vervelend vind DaannO. Het is denk ik niet jou taak om mensen op hun fouten te wijzen. Daar zijn de modjes voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke heb het wat veranderd staat nu een link naar SPP's in nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
In dat topic heb je ook al op je kop gekregen :D .

Mijn D600 heeft trouwens als die firmware dus dat scheelt weer.

De code die in de TS staat om je filmware te checken werkt trouwens bij mij niet.
Deze wel:
code:
1
*#1234#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Code om je toestel te resetten is *2767*3855#
Dit is dus een complete format.

In andere topic had ik wat handige dingen gezet met betrekking tot TPH SPP. Maar waarschijnlijk wil niemand weten dat er momenteel geen samsung monteur zit in Haarlem en als je daar heen gaat je dus voor niets komt

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Kent er iemand zo van doe plastiekjes die je op je gsm kan plakken om het tegen krassen te beschermen gelijk je ook bij pda's hebt

Ik ben niet zo voor die leren/plastieke zakjes :)

Of zijn er nog andere opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

bij mij geeft *#1234# de versie D600XAEK2 aan. Denk dat ik de laatste al heb dus.

Moet zeggen dat batterij erg lang mee gaat. Zaterdagavond opgeladen en hij heeft nu nog 1 streepje.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn excuses, ik was weer te snel :-)

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 14:19:
[...]

edit:
Een snel antwoord dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:42
Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 18:02:
Ik heb een nieuwe D600 nadat mijn D500 vorige week werd gepikt. Ik kan via een of andere promotie aan een grati transflash card geraken via samsunmobile.com mits registratie met imei nummer maar tot mijn verbazing blijft de site beweren dat mijn imei nummer al in gebruik is, dit kan toch niet want dit is een nieuwe gsm? iemand suggesties..
omdat zijn vraag nog niet beantwoord was:
Ik heb het maanden geleden ook geprobeerd maar toen kreeg ik de melding dat imei niet bij samsung toestel hoorden :|
in de tijd ook niet meer opgestuurd gekregen overigens..

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beste tweakers,

ik heb bij mob-com een Headset Adapter voor de SGH-D600 gekocht.maa ik krijg hem dus vandaag binnen wil hem in pluggen maar ik krijg het niet voor elkaar om geluid door mijn koptelefoon te krijgen met die adapter moet ik daar iets voor instellen???

vriendelijke groet mathijn rouhof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:25

eisbaer

Zie signature

Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:00:
beste tweakers,

ik heb bij mob-com een Headset Adapter voor de SGH-D600 gekocht.maa ik krijg hem dus vandaag binnen wil hem in pluggen maar ik krijg het niet voor elkaar om geluid door mijn koptelefoon te krijgen met die adapter moet ik daar iets voor instellen???

vriendelijke groet mathijn rouhof
Als je de adapter in de telefoon plugt dan moet ie meteen overschakelen naar koptelefoon. Als dat niet gebeurt dan is de adapter niet goed denk ik.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
hmz , klein onnozel vraagje

Ik heb nu pas mijn gsm , maar als ik zo caller id's wil instellen , dan vraag die natuurlijk om de contact naar de gsm te kopieren eerst

1) Maar nu staat dat nummer 2 keer in mijn contact list , is er geen optie dat die die nummer mar 1 keer laat zien?

2) en is het ook mogelijk om een fullscreen caller id te krijgen?

3) als je een gemiste oproep hebt , is het dat mogelijk dat je de gsm ook laat vibreren met een interval of geluidje? Want anders zie je pas dat je gemiste oproepen hebt vanaf dat je je gsm opendoet?

4) als de gsm afgaat en ik wil hem uit mijn broekzak nemen , en ik druk per ongeluk op een knopje , dan neemt hij de telefoon al op. Kan ik ervoor zorgen dat de telefoon alleen maar opneemt als ik hem schuif met het klepje ofzo
(elke toets antwoorden staat al af - weet het nut hier dus ook niet van)

thnx

[ Voor 62% gewijzigd door NoFate op 04-04-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Volgens de site van Samsung is er een service point in hengelo, dus ik ga daar wel naar toe.

Maar is het zo dat ik alles wat op de telefoon is zoals telefoonnummers, fotos en filmpjes kwijt ben na die firmware upgrade?

Mijn tweede vraag is, na die firmware upgrade heb je alleen maar het voordeel dat je batterij iets langer meegaat of zijn er ook andere verbeteringen zoals het afspelen van MP4 filmpjes want ze lopen bij mij heel vaak vast :( . Heb het met verschillende soorten programmas geprobeerd maar hij gaat steeds vastzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Je kan een back-up maken van je fotos en nummers enzo. Maar dat is een backup samen met de oude firmware. Je bent wel alles gewoon kwijt na een nieuwe firmware. Als je een blauwtand stick heb kan je wel je nummers backuppen in allerlei bestanden op je pc. En vervolgens weer terugzetten daarna. Zou ik met fotos enzo ook doen.

Wat de verbeteringen precies zijn weet ik niet. Maar ik heb de nieuwste firmware en filmpjes lopen nooit vast.

Wat mijn vraag wel is: Als ik met iemand praat over handsfree(dus zonder headset maar met die speakers aan de achterkant). En je bent klaar met je gesprek en schuift de tel dicht. Dan hangt ie niet op als je hem dichtschuift. Dan moet je met de knop ophangen. Kan dit anders?

Vaak neem ik in de auto op en leg de telefoon naast me op de stoel op de luidspreker functie. Maarja dan hangt ie niet op als je klaar bent. Tenzij degene aan de andere lijn ophangt.

[ Voor 12% gewijzigd door BMW_M3 op 04-04-2006 11:38 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjentjuh
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16-09-2023
Heb ook even een vraagje lees dit topic iedere dag om te kijken of er nog leuke nieuwtjes zijn...

Maar vraag me nu wel wat af...

Ik wil misschien ook een nieuwe firmware erop gooien weet iemand of het nog steeds dan zolang duurt als je naar het volgende nummer gaat via je geheugenkaart?

En wat kost zoiets het updaten dus?

Alvast bedankt!

PunlArjen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wanneer ik *#1234# intyp staat er Dev. Version D600JCEJ3
Is dit de nieuwste firmware versie?

Ik vind zelf dat de batterij redelijk snel leeg raakt. Ben hem nu al voor de 3e keer aan het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Is het eigenlijk met de nieuwe firmware al mogelijk om foto's fullscreen te bekijken (zowel op de telefoon als op de TV)?

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
Punksmurf schreef op woensdag 05 april 2006 @ 02:30:
Is het eigenlijk met de nieuwe firmware al mogelijk om foto's fullscreen te bekijken (zowel op de telefoon als op de TV)?
goeie vraag.. ben ik ook wel benieuwd naar.

is versie ASEI2 nieuw? of heel oud .. >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo iedereen, ik heb een vraag betreffende mijn D600. Mijn verzonden berichten worden namelijk niet opgeslagen in het mapje "verzonden berichten". Een MMS die ik verstuur wordt dan weer wel bijgehouden. Bij de instellingen vind ik nergens iets terug waar ik dit kan regelen.

Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
De verzonden berichten worden alleen in die map opgeslagen als je 'Opslaan en verzenden' kiest bij het versturen van het SMS-je. Helaas kun je dit ook nergens instellen.

@Punksmurf
Firmwares geven over het algemeen geen extra features.
De mogelijkheid om foto's fullscreen te bekijken ontbreek simpelweg op de D600 en zal hoogstwaarschijnlijk ook in de toekomst met een nieuwe firmware niet toegevoegt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reply. Vind het wel raar dat MMS dan wel automatisch wordt opgeslagen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat is wel raar ja.
Ik vind het ook jammer dat die setting ontbreekt, maar die discussie is al geweest in dit topic.

Offtopic:
Welkom op GoT trouwens Tricks ;) .
Lees even de FAQ en regels, als je dat nog niet hebt gedaan, voordat je andere mensen irriteerd (wat je nu niet doet hoor). Dat wordt nogal vaak 'vergeten'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My-life schreef op woensdag 05 april 2006 @ 10:09:
Dat is wel raar ja.
Ik vind het ook jammer dat die setting ontbreekt, maar die discussie is al geweest in dit topic.

Offtopic:
Welkom op GoT trouwens Tricks ;) .
Lees even de FAQ en regels, als je dat nog niet hebt gedaan, voordat je andere mensen irriteerd (wat je nu niet doet hoor). Dat wordt nogal vaak 'vergeten'.
Ik was vlugvlug de topics afgegaan zoekend op "sms" en vond het niet, daarom dat ik hier even de vraag stelde.

Thanks trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
offtopic:
Een tip. Als je ?limit=999 achter de topiclink zet krijg je alle posts op 1 pagina en kun je makkelijk zoeken (CTRL+F).

Voorbeeld: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1112018?limit=999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
huh ???

Ik ben met dien pc studio aant werken , en ik zou graag mijn contactpersonen willen exporteren naar een bestand.

Ik zie dus allen contactpersonen staan , ik selecteer ze allemaal , ik klik op file - export
dan kies ik voor windows adressbook , of comma seperated file .
Maar wanneer ik dan op ok klik , dan zijn de files gewoon leeg.

Dus maw , er wordt niets gexporteerd , niet van de sim en ook niet van de gsm zelf

Ook bv appoinments worden niet geexporteerd...

Wat kan hier de oorzaak van zijn?

ps ik ben wel met bluetooth geconnecteerd , met usb heb ik het nog niet geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
My-life schreef op woensdag 05 april 2006 @ 09:58:
@Punksmurf
Firmwares geven over het algemeen geen extra features.
De mogelijkheid om foto's fullscreen te bekijken ontbreek simpelweg op de D600 en zal hoogstwaarschijnlijk ook in de toekomst met een nieuwe firmware niet toegevoegt worden.
Imo is het eigenlijk een bug dat het niet kan, maar goed. Tnx voor je antwoord iig :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt foto's fullscreen bekijken op de telefoon zelf als je deze in de map andere bestanden zet, je ze vervolgens opent, opties en dan nummer 1 kiest.

Om de telefoonnummers te exporteren moet je in Samsung Pc Studio Phone Editor eerst de nummers in het tabblad Telefoon allemaal kopieren (of degene die je wilt bewaren natuurlijk), en vervolgens plakken in het tabblad PC. Hierna kun je ze exporteren.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2006 17:50 . Reden: wat kleine typfoutjes :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 17:38:
Je kunt foto's fullscreen bekijken op de telefoon zelf als je deze in de map andere bestanden zet, je ze vervolgens opent, opties en dan nummer 1 kiest.

Om de telefoonnummers te exporteren moet je in Samsung Pc Studio Phone Editor eerst de nummers in het tabblad Telefoon allemaal kopieren (of degene die je wilt bewaren natuurlijk), en vervolgens plakken in het tabblad PC. Hierna kun je ze exporteren.
thnx m8 !! :-)

ps weet je ook een antwoord op deze 2 vraagjes?

1) als je een gemiste oproep hebt , is het dat mogelijk dat je de gsm ook laat vibreren met een interval of geluidje? Want anders zie je pas dat je gemiste oproepen hebt vanaf dat je je gsm opendoet?

2) als de gsm afgaat en ik wil hem uit mijn broekzak nemen , en ik druk per ongeluk op een knopje , dan neemt hij de telefoon al op. Kan ik ervoor zorgen dat de telefoon alleen maar opneemt als ik hem schuif met het klepje ofzo
(elke toets antwoorden staat al af - weet het nut hier dus ook niet van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Lama heb m er al weer afgegooid

[ Voor 89% gewijzigd door BMW_M3 op 05-04-2006 20:20 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier 1 maal iets over vette vingers op de lens. Nu vroeg ik me eigenlijk af hoe het zit met vette vingers en krasgevoeligheid van het beeldschermpje. Nu stond er op
checkitout dat het scherm juist heel gevoelig hiervoor lijkt te zijn. Kan iemand me vertellen wat nu de ervaring is hiermee? Ben nog heel erg aan het twijfelen of ik hem wil kopen en mijn vorige toestel was een ramp wat krassen en vettigheid betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Daar zijn ook hele verschillende meningen over.
Mijn D600 is nog steeds zogoed als kras vrij. (ruim 3 maanden in het bezit). Ik ben er erg netjes op. Zit altijd in mijn (lege en dus sleutel en muntjes vrije) broekzak.

Sommigen zeggen juist dat het scherm wel krasgevoelig is, maar het valt mij erg mee. Ik had gedacht dat het juist veel erger zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Laatst online: 13-09 12:52
ik ben fanatiek bezig met divx films op mijn telefoon kijken, nu gaat dit erg goed..

toch wanneer ik deze op fullscreen bekijk loopt het ietwat schokkerig.. niet vloeiend, in de player window kijken is fantastisch.. zijn er mensen die hier ook meer van weten ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn vriendin heeft op haar toestel MMS aan laten zetten (ze heeft overigens Orange). Sinds die aan staat, staat er bovenin haar schermpje een rode/roze/blauwe G.

Iemand enig idee wat dat bekent? In de handleiding kan ik het zo 1-2-3 niet vinden.

Het moet iets met GPRS staan, maar wat precies is me niet helemaal duidelijk.

Nog een vraagje (ben ff het spoor bijster): kan je bij Orange MMS gebruiken zonder dat je Orange World aan hebt staan?

[ Voor 34% gewijzigd door pven op 07-04-2006 22:30 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
knights16 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:40:
ik ben fanatiek bezig met divx films op mijn telefoon kijken, nu gaat dit erg goed..

toch wanneer ik deze op fullscreen bekijk loopt het ietwat schokkerig.. niet vloeiend, in de player window kijken is fantastisch.. zijn er mensen die hier ook meer van weten ?
resize filmpjes naar 320x240 pixels.. dan gaat het beter fullscreen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 22:21:
Mijn vriendin heeft op haar toestel MMS aan laten zetten (ze heeft overigens Orange). Sinds die aan staat, staat er bovenin haar schermpje een rode/roze/blauwe G.

Iemand enig idee wat dat bekent? In de handleiding kan ik het zo 1-2-3 niet vinden.

Het moet iets met GPRS staan, maar wat precies is me niet helemaal duidelijk.

Nog een vraagje (ben ff het spoor bijster): kan je bij Orange MMS gebruiken zonder dat je Orange World aan hebt staan?
Die "G" staat voor GPRS. MMS berichten worden via die verbinding verzonden. Maar het lijkt me wat abnormaal dat het er constant staat.. Bij mij verschijnt het enkel bij het zenden/ontvangen van een bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:45:
[...]

Die "G" staat voor GPRS. MMS berichten worden via die verbinding verzonden. Maar het lijkt me wat abnormaal dat het er constant staat.. Bij mij verschijnt het enkel bij het zenden/ontvangen van een bericht.
Dank voor je bericht. Vandaag gaan we het verder onderzoeken.

Ik heb nog wat meer geprobeerd:
• profielen (zowel MMS als OrangeWorld) op een leeg profiel zetten, lost niets op;
• alle berichten in outbox en sentbox verwijderen, lost niets op;
• telefoon uit/aan zetten, na een paar seconden staat het roze icoonte er weer.

Iemand?

[ Voor 28% gewijzigd door pven op 08-04-2006 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
pven schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 08:43:
[...]

Dank voor je bericht. Vandaag gaan we het verder onderzoeken.

Ik heb nog wat meer geprobeerd:
• profielen (zowel MMS als OrangeWorld) op een leeg profiel zetten, lost niets op;
• alle berichten in outbox en sentbox verwijderen, lost niets op;
• telefoon uit/aan zetten, na een paar seconden staat het roze icoonte er weer.

Iemand?
Ik zou de KS van Orange bellen en even Orange World uit laten zetten, want wellicht dat dat aan staat en dat de oorzaak ervan is. En anders even naar de winkel terug en je probleem voorleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblokhuis
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 14:31
Ik heb nu de pagina's doorgelezen van dit topic, maar kon helaas geen werkende link vinden waar spellen voor de D600 (gratis!) te downloaden zijn.
Heeft iemand nog een link? :)

Of zou er iemand gene, als hij een in een goede bui is ;), een zipfiletje willen uploaden via yousendit.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
Ik heb ook Orange en ook rood/roze/blauwe G'tje
eerst had ik OrangeWorld maar dat heb ik al uit laten zetten, maar ik heb wel nogsteeds dat G'tje

dus ik wil wel graag weten of het voordeel heeft als je het uit zet!batterij minder snel leeg ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
ajblokhuis schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 12:58:
Ik heb nu de pagina's doorgelezen van dit topic, maar kon helaas geen werkende link vinden waar spellen voor de D600 (gratis!) te downloaden zijn.
Heeft iemand nog een link? :)

Of zou er iemand gene, als hij een in een goede bui is ;), een zipfiletje willen uploaden via yousendit.com
Mocht iemand dit verzoek inwilligen: wil die gene er aan denken dat alleen legale sites en spellen in dit topic aanbod mogen komen! Dus in andere woorden: freeware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
G-PHREAK schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 23:39:
[...]

resize filmpjes naar 320x240 pixels.. dan gaat het beter fullscreen.. :)
Welke codec instellingen gebruik je dan ? Heb jij ook dat fullscreen niet helemaal lekker vloeiend loopt.. ?

mensen met nog meer ervaringen - tips om dit lekker te laten lopen ?

mp4 of 3gp gebruiken bijv ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Stfnlln schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 13:14:
Ik heb ook Orange en ook rood/roze/blauwe G'tje
eerst had ik OrangeWorld maar dat heb ik al uit laten zetten, maar ik heb wel nogsteeds dat G'tje

dus ik wil wel graag weten of het voordeel heeft als je het uit zet!batterij minder snel leeg ofzo :?
Ik heb iets meer info. Dat roze/rode G-tje kan idd geen kwaad; dat meldt Orange KS en op TelecomVergelijker wordt het ook gemeld. Wat me wel dwars zit is dat op het toestel wel MMS kan worden ontvangen, maar verzenden lukt niet (dan wordt de G blauw en gebeurt er verder niets).

Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een klein vraagje, ik ben ook van plan een D600 aan te schaffen, alleen ik heb al enkele toestellen van vrienden in me handen gehad, maar als ik dan in t menu bezig, geven de toetsen geen licht, dat is met smsen vrij moeilijk tijdens t uitgaan (ook al weet ik wel waar de letters ong. zitten) is dit in te stellen of kan de D600 de toetsen niet verlichten zoals bijv. de E700 wel doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
de toetsen in mijn D600 zijn gewoon verlicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblokhuis
mijn toetsen zijn ook gewoon verlicht. ik zou 'm gewoon aanschaffen
nog een vraag:

nevermind :)

[ Voor 67% gewijzigd door ajblokhuis op 09-04-2006 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
hoelang gaat jullie accu mee ?

zit hier met firmware : D600XAEJ4 en mijn accu is binnen 24 uur leeg, dit is met weinig bellen - foto's maken, een half uurtje mp3's geluisterd, hebben mensen zich hier nog in verdiept ??

heb wel het een en ander gelezen over dat een software update dit zal moeten verhelpen..

edit: iedereen voor films en d600 > http://users.skynet.be/yozy/tutorials/d600-2.htm dat programma werkt PERFECT....

[ Voor 17% gewijzigd door knights16 op 09-04-2006 22:38 ]

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Ik heb vorige week deze gsm gekocht bij PChut.nl , maar mijn backlight flikkert heel fel , alles wordt dan zwart wit.
Dit gebeurt meestal na een half minuutje als de gsm opstaat , maakt niet uit wat ik aan het doen ben.
Soms ook al direct , en soms gewoon niet

Nog iemand deze problemen al gehad?

Ik hoop dat ik hier een doa voor kan aanvragen , niet dat ik al direct enkele weken zonder gsm zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow allemaal rare problemen die jullie hebben zeg! De mijne was out-of-the-box perfect; batterij gaat lekker lang mee, toetsenbord licht op en heb geen flikkeringen op m'n scherm (lol is hier precies een thread over de MacBook Pro :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Als er wat mis is met iets gaan mensen klagen. Als alles naar behoren werkt hoor je ze niet.
Daarom krijg je in een topic als deze snel de indruk dat de D600 meer mankementen vertoont als pluspunten.

Verder ben ik één van de zeer tevreden gebruikers van de D600 :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat het kopieeren van bestanden via USB en Bluetooth tergend langzaam gaat. Vooral met grotere bestanden zoals MP3'tjes is dit vervelend. Is dit normaal en is dit bij andere telefoons ook zo?
Hij doet er wel meer dan een minuut over om een mp3'tje te kopieeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dat probleem ook, zelfs foto's duren overdreven lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Houd er rekening mee dat de telefoon voorzien is van een USB 1.1 chip en dus niet een 2.0. Wat de overdracht snelheid beperkt tot maximaal 11Mb, maar wat vaak veel lager uitvalt :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

Ik ben van plan een D600 aan te schaffen, maar omdat ik niet heel vaal bel zoek ik ongeveer een abonnement van 8-12€ / maand..

op
http://www.bakkerdijk.nl/
en kiesgsm.nl
hebben ze aanbiedingen, maar het is me niet duidelijk wat voor abonnement je dan hebt :S

t-mobile heeft een relaxweb - 100
(https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=2511)

kent iemand anders goede aanbiedingen of kan iemand mij verder helpen? :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kul op 10-04-2006 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Van Wikipedia
Bluetooth kan maar communiceren met 1 Mbps
Overgens gaat die wel over Bluetooth 1.x volgens mij. Versie 2 bestaat al en moet 3 keer zo snel zijn.
Alleen ondersteud de D600 alleen 1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
bluetooth pc link > telefoon (geheugen) gaat met 50 k,
bluetooth pc link > telefoon (transflash card) gaat maar met 15 k bij mij

annoying little bug..

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
KuL schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:10:
Ik ben van plan een D600 aan te schaffen, maar omdat ik niet heel vaal bel zoek ik ongeveer een abonnement van 8-12€ / maand..

op
http://www.bakkerdijk.nl/
en kiesgsm.nl
hebben ze aanbiedingen, maar het is me niet duidelijk wat voor abonnement je dan hebt :S

t-mobile heeft een relaxweb - 100
(https://www.t-mobile.nl/p...aidDetails&ProductId=2511)

kent iemand anders goede aanbiedingen of kan iemand mij verder helpen? :)
Uit de TS:
Wat we duidelijk niet op prijs stellen: Waar vind/koop/huur/whatever ik [iets] vragen. Tweakers.net Vraag en Aanbod, de pricewatch, De Gouden Gids en andere sites zijn daarvoor. Discuseren over abonementen hoort in dít forum dus niet thuis.
Dit is om te voorkomen dat het hier alleen nog maar om de prijs gaat, en daar hebben we juist de pricewatch voor. Deze staat ook in de ts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

je betaalt als ik het goed begrijp 9.45 voor een flexibel allround abonnement, en voor alles wat je belt komen er kosten bovenop, en het toestel is gratis.

ofwel
Je koopt een prepaid telefoon op afbetaling, die voor een gunstig tarief belt (je betaalt naderhand)

begrijp ik dit goed? -> (ik vraag dus niet waar of wat ik moet doen, maar wat het abonnement inhoud.)

*edit* wat is TS :? ik ben nog redelijk nieuw

[ Voor 22% gewijzigd door Kul op 10-04-2006 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajblokhuis
Hoe kan ik de mp3's in 1 keer op mijn geheugenkaart opslaan? kan de geheugenkaart in Samsung Pc Studio nergens selecteren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Het snelste is via een een cardreader. Anders je telefoon op Masaopslag zetten zodat je net zoals een USB stick connect.

Als het niet lukt staat in je boekje hoe het moet. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Wie van jullie heeft er al een firmware upgrade laten doen via een Samsung Service Center, hoeveel dagen neemt dit in beslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Zou iemand met een D600 eens een fotootje kunnen maken van iets?
Ik ben aant denken om er ook 1 aan te schaffen en vroeg me af of je het verschil tussen 1,3 en 2.0 megapixels wel goed ziet zegmaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Niet online
vosss schreef op woensdag 12 april 2006 @ 13:00:
Zou iemand met een D600 eens een fotootje kunnen maken van iets?
Ik ben aant denken om er ook 1 aan te schaffen en vroeg me af of je het verschil tussen 1,3 en 2.0 megapixels wel goed ziet zegmaar :)
zat voorbeeldfoto's te vinden op internet hoor.. reviews enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:53

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik ben na lang wikken en wegen ook de zeer gelukkige eigenaar van een samsung D600!
Wat een prachtding! Ontzettend snel, maakt mooie foto's, heel erg scherp beeld...

Zeker dat laatste valt me erg op, het beeld is haarscherp, erg mooi allemaal.

Voor geinteresseerden, ik heb de telefoon gekocht samen met:

- Orange Free 2-jarig, 22,50 per maand

Door een speciale actie betaal ik het 1e jaar maar 12,50 per maand én krijg ik het 1e jaar ook nog eens 20% korting op m'n bundel. Het 2e jaar betaal ik wel gewoon de volle pond.

Een hele goede deal lijkt me toch?

Is het btw mogelijk om voor het "sms-ontvangen geluid" een custom toon te kiezen, ik kan alleen maar de standaard tonen kiezen.

BVD

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Nee is helaas niet mogelijk

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Dit is jammer, want ik vind de standaard tonen erg lelijk! Maarja, ieder z'n smaak.

anyway, nog steeds erg blij met m'n telefoon hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Hmmmz, ik zit mooi te kijken op dit moment zeg.

Mn huidige telefoon is stuk en ik kan pas over 3 maanden opzeggen/overstappen met korting op een toestel of toestel voor niks (afhankelijk van abbo).

Telefoon die ik nu heb laten repareren heeft geen zin; dat issie niet meer waard.
Ellende is dat als ik nu een nieuw abbo afsluit ergens anders en een nieuwe telefoon erbij neem dat ik dan EN 3 maanden dubbel betaal EN dat ik een nieuw nummer krijg.

Volgens die kerel van de telefoonwinkel is het niet mogelijk om dadelijk als mn huidige abbo is afgelopen dat nummer over te zetten naar mn nieuwe toestel en simkaart.

Verder zei ie dat tegenwoordig niet meer gekozen kan worden van verschillende 06 nummers, maar dat je er gewoon 1 krijgt toegewezen van je provider?! :?

Iemand die hier wat duidelijkheid over kan verschaffen? :)

[ps: bijkomend nadeel is dat ik keiveel nummers in mn oude telefoon heb staan en waar het display van stuk is en dat ik geen datakabel heb om ze eraf te halen; dus een nieuw nummer zit ik niet echt op te wachten eerlijk gezegd ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
^^ over je nr probleem: als de nr op de sim staan koop je voor een tientje een simcopier apparaat en copier je je sim. de enigste provider bij wie je geen nr kan uitzoeken is orange. de rest kan het allemaal maar het ligt meestal aan de klant vriendelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Je kunt je oude nummer gewoon over laten zetten hoor.

Wat voor een telefoon winkels kom jij :?

Misschien kun je de aankomende 3 maanden van iemand een oude telefoon lenen en daar je huidige SIM-kaartje indoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Die winkel waar ik ben geweest is toch best klantvriendelijk hoor. :?
En de paar nummers die op mn sim staan die kan ik wel kopieren ja, maar het ging me eik meer om de nummers die in mn defecte telefoon staan.

Ik was aant denken om zodra ik een nieuw nummer en toestel heb (ws morgen al) om dan mn oude telefoon gewoon uit te zetten en een voicemail in te spreken met "mn nieuwe nummer is blablabla"

Dan bellen de mensen vanzelf een keer op mn nieuwe nummer zou je denken :)

Ik ben alleen nog aan het denken of ik die zilverkleurige wil of die zwarte. Het kan allebei, zwart heeft ie op voorraad liggen en die lichte kleur niet.

Heeft iemand toevallig een wat groter plaatje in een beetje resolutie van die lichte kleur? Die lijkt me eik wel mooier, maar adhv die kleine plaatjes die ik er tot dusver van gezien heb kan ik niet echt oordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
My-life schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:49:
Je kunt je oude nummer gewoon over laten zetten hoor.
Het probleem is dat ik nog 3 maanden aan mn contract vastzit en NU een nieuw toestel nodig heb.

Dus dan heb ik EN mn oude abbo (vodafone) EN een nieuw nr + abbo (KPN).

Over 3 maanden zou ik als het mogelijk is mn oude nummer van vodafone over willen zetten naar mn nieuwe abbo bij KPN. Dás de bedoeling, en volgens die kerel kan dat niet.

=edit=
ps: ik kan wel nog bellen en gebeld worden, maar ik zie niks op het display en ik weet echt niet al die nummers uit mn hoofd :+

[ Voor 12% gewijzigd door vosss op 12-04-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:21
vosss schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:20:
Hmmmz, ik zit mooi te kijken op dit moment zeg.

Mn huidige telefoon is stuk en ik kan pas over 3 maanden opzeggen/overstappen met korting op een toestel of toestel voor niks (afhankelijk van abbo).

Telefoon die ik nu heb laten repareren heeft geen zin; dat issie niet meer waard.
Ellende is dat als ik nu een nieuw abbo afsluit ergens anders en een nieuwe telefoon erbij neem dat ik dan EN 3 maanden dubbel betaal EN dat ik een nieuw nummer krijg.

Volgens die kerel van de telefoonwinkel is het niet mogelijk om dadelijk als mn huidige abbo is afgelopen dat nummer over te zetten naar mn nieuwe toestel en simkaart.

Verder zei ie dat tegenwoordig niet meer gekozen kan worden van verschillende 06 nummers, maar dat je er gewoon 1 krijgt toegewezen van je provider?! :?

Iemand die hier wat duidelijkheid over kan verschaffen? :)

[ps: bijkomend nadeel is dat ik keiveel nummers in mn oude telefoon heb staan en waar het display van stuk is en dat ik geen datakabel heb om ze eraf te halen; dus een nieuw nummer zit ik niet echt op te wachten eerlijk gezegd ;(
ik kon 3 maanden voor het einde van mijn abonnement reeds het abonnement verlengen, vandaar dat ik nu ook al de D600 heb, twerijl het abonnement hiervoor pas in juni ingaat... Kan dat bij jou niet? Het is volgens mij ook mogelijk bij het afsluiten van een nieuw abonnement namelijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
@ voss

The Phone House, waarbij je dat abonoment gaat afsluiten, weet denk ik zelf ook wel dat kpn de klant een paar keuzes geeft. Je kan bij KPN uit een stuk of 5 nr kiezen, en daar moet je gewoon om vragen bij ze blijkbaar.

Orange is de enigste bij wie je een nr krijgt toegewezen.

[ Voor 4% gewijzigd door DaannO op 12-04-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Kan dat bij jou niet?
Jawel, over 3 maanden zit ik aan het "nog 3 maanden voordat ik opnieuw kan afsluiten" :+

Ik zal morgen nog eens vragen wb die nummers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
vosss schreef op woensdag 12 april 2006 @ 18:54:
[...]

Het probleem is dat ik nog 3 maanden aan mn contract vastzit en NU een nieuw toestel nodig heb.

Dus dan heb ik EN mn oude abbo (vodafone) EN een nieuw nr + abbo (KPN).

Over 3 maanden zou ik als het mogelijk is mn oude nummer van vodafone over willen zetten naar mn nieuwe abbo bij KPN. Dás de bedoeling, en volgens die kerel kan dat niet.

=edit=
ps: ik kan wel nog bellen en gebeld worden, maar ik zie niks op het display en ik weet echt niet al die nummers uit mn hoofd :+
Ik bedoel:
Als je de aankomende 3 maanden nou een telefoon leent van iemand. Dan doe je daar je SIM in. Dan kun je deze 3 maanden gewoon van je huidige abbo gebruik maken met je oude nummer. Over 3 maanden sluit je een nieuwe abbo af en neem je het nummer mee.

Dan betaal je niet dubbel en hou je gewoon je eigen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Sjaak_Afhaak

Bleh!

T-Mobile heeft op dit moment wel een leuke actie:
D600 met een 2 jarig relax web 100 abonnement voor maar 12,50 per maand. De telefoon is dan gratis, en er zijn geen aansluitkosten.

Misschien kunnen wat T-mobile klanten hier wel een vraagje beantwoorden (aangezien de klantenservice er al 4 dagen over doet :( )
In het verleden ben ik diverse telefoons van T-Mobile tegen gekomen die 'branded' zijn, net zoals Orange dat doet? Is dat bij deze aanbieding ook het geval? Tweede vraag: is de telefoon dan eigenlijk simlock-vrij of niet?

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
My-life schreef op woensdag 12 april 2006 @ 20:52:
[...]

Ik bedoel:
Als je de aankomende 3 maanden nou een telefoon leent van iemand. Dan doe je daar je SIM in. Dan kun je deze 3 maanden gewoon van je huidige abbo gebruik maken met je oude nummer. Over 3 maanden sluit je een nieuwe abbo af en neem je het nummer mee.

Dan betaal je niet dubbel en hou je gewoon je eigen nummer.
Mja, daar had ik idd ook al aan zitten denken, maar ik vind die D600 zo mooi dat ik echt geen 3 maanden wil wachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Zoals hierboven vermeld heeft orange ook een leuke actie:

2 jarig abo voor 22,50 per maand, maar het 1e jaar betaal je maar 12,50 per maand, terwijl je toch een bundel van 22,50 hebt!

De telefoon is dan gratis.

Ik ben iig erg tevreden, zowel met orange als met de D600. Met orange heb ik al een jaar of 5 ervaring (voorheen dutchtone) en heb er nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordan2k
  • Laatst online: 14-09 20:40
Sjaak_Afhaak schreef op woensdag 12 april 2006 @ 22:15:
T-Mobile heeft op dit moment wel een leuke actie:
D600 met een 2 jarig relax web 100 abonnement voor maar 12,50 per maand. De telefoon is dan gratis, en er zijn geen aansluitkosten.

Misschien kunnen wat T-mobile klanten hier wel een vraagje beantwoorden (aangezien de klantenservice er al 4 dagen over doet :( )
In het verleden ben ik diverse telefoons van T-Mobile tegen gekomen die 'branded' zijn, net zoals Orange dat doet? Is dat bij deze aanbieding ook het geval? Tweede vraag: is de telefoon dan eigenlijk simlock-vrij of niet?
de telefoons die je via de t-mobile shop krijgt. de branded versies zijn inderdaar niet simlock-vrij.
heb 2 weken gelden ook de D600 ontvangen en de N-70 en bijden zijn voorzien van sim-lock.
wil je een sim-lock vrije toestel moet je gewoon naar een zelfrespecterende telecom winkel gaan en daar een t-mobile abbo afsluiten en krijg je een unbranded toestel..
dus ook sim-lock vrij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
ruco88 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 16:48:
Is het al iemand gelukt om vnes aan de praat te krijgen? Hier is de trial versie http://store5.esellerate....SkuIDC=SKU27852700559&pc=
Ik krijg het intro te zien maar, hij loopt vast als ik in het menu van vnes op start druk. Het zou erg mooi zijn als je gewoon nes spellen op je d600 kan spelen.

[ Voor 12% gewijzigd door ruco88 op 13-04-2006 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Sjaak_Afhaak

Bleh!

jordan2k schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:21:
[...]

de telefoons die je via de t-mobile shop krijgt. de branded versies zijn inderdaar niet simlock-vrij.
heb 2 weken gelden ook de D600 ontvangen en de N-70 en bijden zijn voorzien van sim-lock.
wil je een sim-lock vrije toestel moet je gewoon naar een zelfrespecterende telecom winkel gaan en daar een t-mobile abbo afsluiten en krijg je een unbranded toestel..
dus ook sim-lock vrij...
Iets zegt me dat de aanbieding van de site van T-mobile niet geldt in een 'aparte' winkel als bijvoorbeeld belcompany. Ik wil uiteraard wel een unbranded en simlock vrije telefoon. Ik zal straks na m'n werk eens langs een winkel fietsen. Eens kijken wat ze daar zeggen.

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Je kunt het toch gewoon van tevoren vragen?

Die van mij komt ook uit de Belcompany en die is gewoon un-branded en SIM-lock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Toen ik de abo van mijn vriendin bij t-mobile wou verlengen. Hebben we dit gewoon gedaan in de T-Mobile Shop. We kregen toen gewoon een simlock vrije en logo vrije toestel vand de verkoopster mee.

De mijne heb ik gewoon los gekocht in de winkel.

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
ruco88 schreef op donderdag 13 april 2006 @ 10:30:
[...]

Ik krijg het intro te zien maar, hij loopt vast als ik in het menu van vnes op start druk. Het zou erg mooi zijn als je gewoon nes spellen op je d600 kan spelen.
Hoe heb je deze in je telefoon gekregen ?
Ik gebruik de met SoftickPPP methode, maar ik heb wel de jar maar niet de jad file... dan kijk ik even of het me lukt

hebben meer mensen het probleem dat ' java-spel fout' melding ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruco88
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 14:51
die jad file heb ik zelf gemaakt met jadmaker http://www.softpedia.com/...ny-SMS-GSM/JADMaker.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Hij lag klaar voor mij vandaag :)

Leuk dingetje, nou vraag ik me alleen af of (en hoe) ik video's in "breedbeeld" af kan spelen?
Dus zonder die grote play en pauzeknoppen onderin en dan de telefoon een kwartslag draaien.

OVer het hele beeld film dus; kan dat? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

vosss schreef op donderdag 13 april 2006 @ 21:13:
Hij lag klaar voor mij vandaag :)

Leuk dingetje, nou vraag ik me alleen af of (en hoe) ik video's in "breedbeeld" af kan spelen?
Dus zonder die grote play en pauzeknoppen onderin en dan de telefoon een kwartslag draaien.

OVer het hele beeld film dus; kan dat? :)
Met toets 1

Signature

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste