Blijkbaar krijg je wel verbinding met de POP-mailserver, en is het echt iets dat misgaat in de authenticatie. Als gebruikersnaam je hele e-mailadres ingevuld, of alleen het daadwerkelijke naam? Stoei daar eens mee.
@Xof
Orgineel ziet er veel chiquer uit ja

Ik hoop dat het gewoon in het theme zit, en ik er een ander theme op kan krijgen.
@ChrisM
Volgens de verkoper die me deze verkrachte telefoon (

) heeft aangesmeert kwam het wel door de wet koppelverkoop. Die is onlangs aangepast waardoor het nu ook op telefoons icm abonnementen van toepassing is ofzo. 1 januari 2008 is het verboden. Het komende jaar zullen alle telco's dus langzaam/snel hun prijzen gaan verhogen om niet een al te grote klapper te maken volgend jaar.
@XTREEMRaGE
Thanks voor de themes, maar ze hebben helaas niet het efect dat ik hoopte; nog steeds het verotte Orange homescreen.
Om een theme te installeren kopieer je ze naar je telefoon (ik heb ze naar the Other-folder op het Flash-media geheugen gezet). In het menu ga je naar Tools -> Filemanager, en browse je naar het theme. Selecteer het en kies view, en kies install (kopieëren naar de theme's folder van het toestel)
[
Voor 28% gewijzigd door
frickY op 16-12-2006 11:36
]