Het Grote SonyEricsson W950 Topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 5.973 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Hier is een 1600 mAh accu... en best goedkoop ook.

http://www.romatel.nl/scripts/prodView.asp?idproduct=3919

Ga zelf halen zodra ik mijn phone binnen heb.

[ Voor 18% gewijzigd door wolver1ne op 27-12-2006 20:38 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Zal wel geen officiele accu zijn en daar hou ik niet zo van :)

Verwijderd

@ Wolver1ne: goede tip, maar zoals erna ook wordt gezegd: "geen officiële batterij". Ik heb al een jaar een merkloze batterij voor mijn digitale camera en die is beter nog dan de originele, dus ik heb eigenlijk nog geen slechte ervaring met merkloze batterijen. Ik denk dat ik de gok wel ga nemen. Thanks

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik zit zelf een beetje te twijfelen tussen deze telefoon en de Qtek s200. Qua design maakt het me niet zoveel uit. Ik vroeg me af hoe snel Symbian is ten opzichte van WM05 (als iemand dat weet)? Ik ben iemand die graag snel door menu's heenzapt dus vind dit redelijk belangrijk. Als je bij de W950i de muziekspeler hebt opgestart en je bent een nummer aan het afspelen, en je wisselt naar een willekeurig ander nummer (bij voorkeur niet één uit hetzelfde album) hoe lang moet je dan wachten voordat hij dat nummer afspeelt? Want ik erger me enorm aan de 2 à 3s wachttijd die je bij een iPod hebt voordat een nummer begint te spelen. Maar goed, daar zat een HDD in, dus ik verwacht van flash wel iets beters.

Weet iemand ook hoe de geluidskwaliteit is ten opzichte van andere mp3 spelers? Want ik las hier al dat de oortjes goed zijn :), maar heb nog niet echt iemand over de geluidskwaliteit gehoord.

• Xof

Xof

Wisselen tussen nummers: 1 tot 2 sec
Snelheid menu's is (nog) niet denderend snel al klaag ik er niet over, ik denk dat WM05 iets sneller is (al zal het verschil niet supergroot zijn, maar dat ligt ook grotendeels aan de snelheid van de apparaat die je erbij gebruikt).

Geluidskwaliteit vind ik echt goed, er zit een goede bass in waar ik wel van hou. Ik vind geluid beter dan de iPods, maar ik denk dat dit persoonlijk is. Als ik alleen een mp3 speler zou moeten kopen dan zou ik zo voor een Sony Walkman gaan :)

• Suntoro
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 10:40:
@ Wolver1ne: goede tip, maar zoals erna ook wordt gezegd: "geen officiële batterij". Ik heb al een jaar een merkloze batterij voor mijn digitale camera en die is beter nog dan de originele, dus ik heb eigenlijk nog geen slechte ervaring met merkloze batterijen. Ik denk dat ik de gok wel ga nemen. Thanks
Ik heb al eens eerder hier bij Romatel een andere niet officiële accu aangeschaft voor mijn Siemens S65. Maar dit is echt chinese troep. Er stond 1300mAh op, maar hij was 2x zo snel leeg als de standaard 750mAh originele Siemens accu. Ik zou hem i.i.g. nooit voor vervanging aanschaffen. Voor erbij als je eens ergens zit zonder stroom(bv. Lowlands, want daar had ik er wat aan). dan is het wel ok. Maar verwacht er niet teveel van. Als het nu echt een goed merk zou zijn als GP of Varta, dan is het wel ok zijn. Maar dat zijn deze accu's echter niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hmm heb net mn 950i opgehaald en moet zeggen dat ik hem zeer strak vind. Ik heb alleen last van het invoeren van text. Heb ik inmiddels al opgelost...

Ben van plan Tom Tom te halen volgend week.... Moet ik de mobile versie hebben of kan ik de normale navigator aanschaffen?

[ Voor 41% gewijzigd door Mr.Nash op 29-12-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

TomTom mobile, maar volgens mij is het niet makkelijk om hem aan de praat te krijgen als ik de reacties zo lees :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Nash schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 15:02:
Hmm heb net mn 950i opgehaald en moet zeggen dat ik hem zeer strak vind. Ik heb alleen last van het invoeren van text. Heb ik inmiddels al opgelost...

Ben van plan Tom Tom te halen volgend week.... Moet ik de mobile versie hebben of kan ik de normale navigator aanschaffen?
je hebt de dvd versie van tomtom navigator 6 nodig. Dat is de enige versie met een UIQ3 versie erop. Aangezien de w950 een uiq3 telefoon is heb je die nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nu je het zegt staat er idd een UIQ3 versie op, net even gechecked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

cool...weet ik dus welke ik moet aanschaffen... Ga eerst voor de BT GPS adapter, en dan pas de navigatiesoftware.....

Heb inmiddels al een halve dag met mn telefoon mogen werken en ik moet zeggen ik begin er meer en meer van te houden xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Nou heb eindelijk alles gedraaid wat ik wilde draaien ;D.
En het werkt geweldig, alleen soms met video kijken, is het doorspoelen wat stug. En de batterij life, maar dat is omdat ik er veel mee werk ;).

Ik heb inmiddels tomtom 6 erop draaien en het bevalt me goed!!
Een goeie gps muis is imo de Holux 236 sirf-start-III

Ook een bluetooth headset de HBH-610a en het werkt lekker, alleen kost het wel wat moeite om op je oor te planten. Maar als ie er eenmaal op is, dan zit ie ook lekker. En de gewone headset die je erbij krijgt werkt ook goed ;D

goeie telefoon ;)

[ Voor 66% gewijzigd door XTREEMRaGE op 29-12-2006 20:55 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Heb tomtom ook maar even geinstalleerd :)

Je hebt dus de UIQ versie nodig die het bestand install.bif heeft.
Alle bestanden naar de root van je geheugenkaart kopieeren (in fast speed modus) en als je dan de USB kabel ontkoppeld begint hij automatisch met installeren. Doet hij dit niet dan moet je naar hoofdmenu -> extra -> configuratiescherm -> overige -> Installeren.
En dan gaat alles vanzelf :)

Ikzelf heb de QStarz BT-Q810 bluetooth gps muis op dit moment de beste muis in die prijsklasse, doet het beter dan de Sirfstar III chipset. (vele reviews hebben dit al bewezen, qua prijs kwaliteit kun je niet veel beter krijgen). Gaat meer dan 20 uur mee op een accu en heeft een automatische slaapstand als er geen bluetooth contact is.

Ik zal mijn W950i nooit als hoofdnavigatie gaan gebruiken daarvoor heb ik een PDA met een veel groter scherm, maar wel erg handig als backup als er iets mis is met mijn PDA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft hier iemand de benelux mappen voor mij voor Tom Tom 6?, ik heb hem wel hier, maar geen mappen ofzo.

Gister ook mijn GPS muis ontvangen. Oasis Bluetooth Media Receiver bij PDAshop, en het werkt perfect op de telefoon van mijn broertje.

Kijken of ik morgne mijn W950i ga halen of volgende week. Ik kan iedergeval vanaf vandaag een ander toestel uitkiezen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w950 en tomtom6 kunnen voor crashes zorgen.

heb het al 2 keer meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zal wel gelijk de reden zijn waarom tomtom nog niet officieel ondersteund wordt op de W950i :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 23:13:
Zal wel gelijk de reden zijn waarom tomtom nog niet officieel ondersteund wordt op de W950i :)
yep, maar tegelijkertijd wordt er ook gezegd dat ze de UIQ3 wel ondersteunen ;x.
Maar ook als je een pda'tje hebt is er eerlijk gezegd tot weinig reden toe, om de w950i als navigator te gebruiken. Maar het leest imho, niet slecht :)

Internet en e-mails lezen van m'n orange(prive) account + gmail account werkt ook perfect btw ;D . Is gewoon lekker om te weten dat bijna alles in je hand bereik is :D

[ Voor 3% gewijzigd door XTREEMRaGE op 30-12-2006 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 21:56:
Heeft hier iemand de benelux mappen voor mij voor Tom Tom 6?, ik heb hem wel hier, maar geen mappen ofzo.

Gister ook mijn GPS muis ontvangen. Oasis Bluetooth Media Receiver bij PDAshop, en het werkt perfect op de telefoon van mijn broertje.

Kijken of ik morgne mijn W950i ga halen of volgende week. Ik kan iedergeval vanaf vandaag een ander toestel uitkiezen!!
Volgens mij moet je die mappen zelf bij tomtom kopen ;x .
Anders, zoek en gij zult vinden ;). Want volgens mij kan je zelfs een ban/waarschuwing ontvangen voor het vragen/helpen met warez etc :x

http://www.tomtom.com/pro...7dh72smnsb8ml89jf2dofrhc5

[ Voor 21% gewijzigd door XTREEMRaGE op 30-12-2006 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow..ja, naja ik dacht dat mensen hier onderling ook mappen uiwisselden enzo.

Naja de gene die Tom Tom 6 met EU of Benelux mappen draaiende heeft, mag me ook wel even op msn toevoegen. Dan heb ik tenminste ook nog eens een W950i maatje om over dit toestel te praten: roellie16@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is die update service van sony ericsson bagger.. download ik net de nieuwste update service krijg ik deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/poehej86/Pics/sony.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Niet een netwerk-probleem? Firewall die de uitgaande check op een nieuwe versie blokkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:53:
Niet een netwerk-probleem? Firewall die de uitgaande check op een nieuwe versie blokkeerd?
nope.. voorheen nooit problemen mee gehad..

software verwijderen, opnieuw opstarten, weer installeren, en weer opnieuw opstarten heeft ook niets geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Is er uberhaupt al wel een nieuwe firmwareversie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 12:03:
Ow..ja, naja ik dacht dat mensen hier onderling ook mappen uiwisselden enzo.

Naja de gene die Tom Tom 6 met EU of Benelux mappen draaiende heeft, mag me ook wel even op msn toevoegen. Dan heb ik tenminste ook nog eens een W950i maatje om over dit toestel te praten: roellie16@hotmail.com
Kijk zo vraag je het beter ;D
Heeft got niet echt een reden om je eraf te knikkeren. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 17:29:
Is er uberhaupt al wel een nieuwe firmwareversie dan?
Nog niet ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 15:27:
Wat is die update service van sony ericsson bagger.. download ik net de nieuwste update service krijg ik deze melding:

[afbeelding]
Je draait zeker al Vista? Ik heb hetzelfde probleem; SE ondersteunt Vista nog niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 10:26:
[...]

Je draait zeker al Vista? Ik heb hetzelfde probleem; SE ondersteunt Vista nog niet...
Nee ik draai geen vista.. is gewoon een theme :')

Ik probeer em zometeen wel eens te draaien op mn laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Echt jammer dat de W950 bijna 150,- euro duurder wordt met mijn komende verlenging met hetzlfde abbo als ik nu heb. Nu 232,- i.p.v. 81,- bij 2call en bij Telfort zijn de prijzen ook flink verhoogd. Dat extra geld is hij toch ook niet zo waard, dus maar even kijken wat de andere waardige optie kunnen zijn. Zoveel geld geef ik liever ergens anders aan uit. Over 2 weken zou ik gaan verlengen, omdat het dan al mogelijk was.

Ik ga me maar weer eens opnieuw orienteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

RDX_Charade schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:59:
Echt jammer dat de W950 bijna 150,- euro duurder wordt met mijn komende verlenging met hetzlfde abbo als ik nu heb. Nu 232,- i.p.v. 81,- bij 2call en bij Telfort zijn de prijzen ook flink verhoogd. Dat extra geld is hij toch ook niet zo waard, dus maar even kijken wat de andere waardige optie kunnen zijn. Zoveel geld geef ik liever ergens anders aan uit. Over 2 weken zou ik gaan verlengen, omdat het dan al mogelijk was.

Ik ga me maar weer eens opnieuw orienteren.
Neem je ook een nieuw abbo of niet? Want volgens mij was een nieuw abbo nemen toch goedkoper dan verlengen?? of heb ik dat verkeerd begrepen ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bij nieuwe abbo's krijg je vaak meer kadootjes, maar de toestelprijs is meestal hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nouja niet altijd als je bij T-mobile zit kreeg je meer als je ging verlengen.
Maar het is nu dus officieel? De bonussen worden afgeschaft? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op maandag 01 januari 2007 @ 18:26:
Bij nieuwe abbo's krijg je vaak meer kadootjes, maar de toestelprijs is meestal hetzelfde.
aah ok :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suntoro
Ik wil gewoon verlengen, maar dat maakt voor de prijs van het toestel ook niet uit momenteel. Over het Telfort 200 abbo ben ik gewoon erg tevreden, dus die wilde ik gewoon weer 2 jaar verlengen voor 25,- euro per maand. Vorige week was het toestel met dit abbo nog 81,- euro, maar nu dus opeens 232,- euro. Dat is toch wel een groot verschil :-((

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 13:01
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2006 @ 14:54:
[...]

Nee ik draai geen vista.. is gewoon een theme :')

Ik probeer em zometeen wel eens te draaien op mn laptop
Wha, zeker WB? Dan moet je of dat unloaden of even op laptop doen zonder gemodificeerde windows thema's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Na het lezen van de enthousiaste reacties, heb ik ook maar een w950i besteld. Ik hoop dat ik em spoedig in mijn pootjes mag houden!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Weet iemand of, en hoe, ik het IMEI nummer op mijn beeldscherm kan krijgen?
Wil even de bestelcoupon voor de speakerset invullen, was ik nog vergeten, maar heb natuurlijk de doos van het toestel niet bij me :)

//Edit
Ah, het kan via het systeemmenu welke ik zelf al eerder had gepost. Laat maar :z

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 02-01-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bij andere SE en Nokia toestellen *#06#

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjolmers schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:05:
Bij andere SE en Nokia toestellen *#06#
eerder bij alle toestellen :P ongeacht welk merk.

En ik heb net een zelfgemaakt thema ingesteld op mn telefoon en nu is ie helemaal verkracht :X

Ik kan zelfs geen ander thema meer instellen.. bij bijna alles wat ik doe geeft ie een fout aan.. weet iemand hoe ik mijn toestel hardware matig kan resetten?

Ik kom zelfs niet meer bij het pass schermpje.. heb mn telefoon dus uitgezet }:|
Dit valt me dus echt zwaar tegen.. je maakt een thema met hun officiele programma en dan krijg je dit gekut..! :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 12:30:
[...]

eerder bij alle toestellen :P ongeacht welk merk.

En ik heb net een zelfgemaakt thema ingesteld op mn telefoon en nu is ie helemaal verkracht :X

Ik kan zelfs geen ander thema meer instellen.. bij bijna alles wat ik doe geeft ie een fout aan.. weet iemand hoe ik mijn toestel hardware matig kan resetten?

Ik kom zelfs niet meer bij het pass schermpje.. heb mn telefoon dus uitgezet }:|
Dit valt me dus echt zwaar tegen.. je maakt een thema met hun officiele programma en dan krijg je dit gekut..! :(
de harde reset staat ook ergens in dit topic, zoek maar op frickY hij heeft hem gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 10:30:
Weet iemand of, en hoe, ik het IMEI nummer op mijn beeldscherm kan krijgen?
Wil even de bestelcoupon voor de speakerset invullen, was ik nog vergeten, maar heb natuurlijk de doos van het toestel niet bij me :)

//Edit
Ah, het kan via het systeemmenu welke ik zelf al eerder had gepost. Laat maar :z
Ik heb die al een tijdje geleden(2 a 3 weken) opgestuurd...maar nog steeds niks. Dus ik hoop dat het niet langer duurt ;D :P O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 13:16:
[...]

de harde reset staat ook ergens in dit topic, zoek maar op frickY hij heeft hem gepost :)
Als je die met dat service menu bedoelt? die werkt niet.. ik kom niet meer in de telefoon.. heb de klantenservice net ook gebeld.. Hardwarematige reset was niet mogelijk, ik moest maar proberen de telefoon te updaten, hij dacht dat er al wel nieuwe firmware van was dus ik denk mooi misschien toch nog iets positiefs.. dus ik wil updaten.., zijn er geen nieuwe updates. kutzooi.. ik wil em gvd niet opsturen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Yep deze bedoelde ik ;), hoop dat deze werk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XTREEMRaGE schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 14:20:
[...]

Yep deze bedoelde ik ;), hoop dat deze werk :).
Bedankt hoor maar over die had ik het :P ik kan niet in dat service menu komen.. Telefoon blijft hangen bij het Walkman logo bij het opstarten hij komt niet eens bij het password scherm.. ik heb geen andere keus dan em op te sturen, ik weet niet hoe lang dat duurt maar tot die tijd moet ik met zo'n verotte samsung e900 werken.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Kan me niet voorstellen dat SE niet een masterreset code heeft voor als je telefoon uitstaat. In het boekje kan ik er iig niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

http://www3.symbian.com/f...7205000D5B18?OpenDocument

Dit is het enige wat ik gevonden heb, volgens mij alles wat hier beschreven staat ;x
On (all) Sony Ericsson and Ericsson phones you can do the following to format the internal disc (which cleans all applications):

* From the standby screen do the following: JogUp * JogDown JogDown * JogDown *. Then select "Format internal disk".
o You can also do this from the "Insert SIM card" and "Enter PIN:" dialogs. This means that if the phone doesn't boot, then you can just take the SIM out and reformat from the Insert SIM dialog.
Misschien iets?

[ Voor 61% gewijzigd door XTREEMRaGE op 02-01-2007 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Het systeemmenu bereik door vanaf het standby scherm de volgende toetsen in te drukken;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
*
Jog dail up
*
Jog dail down
Jog dail down
*
Jog dail down
*
Is dus hetzelfde en gaat voor hem niet werken omdat hij niet in de standby scherm komt. (wat hij dus al een paar keer vermeld heeft nu)
Combinatie is misschien wel anders, maar je komt in hetzelfde menu, probeer maar ;)

Edit: Ik heb mijn telefoon laten crashen :D
Ik heb telefoon uit gedaan, toen weer aan en bij wachtwoord scherm die code ingevoerd.. dan krijg je dus ook die menu.. ben toen uit die menu gegaan en wachtwoord ingevuld.. toen kwam ik in het hoofdmenu terecht en toen ik mijn 'backward' knop gebruikte crashde mijn telefoon :o

[ Voor 39% gewijzigd door Xof op 02-01-2007 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Lukt he took niet als je je SIM-kaart eruit haalt?
Of je telefoon aanzet terwijl je het hekje ingedrukt houd?

@Xof
Had je iets anders verwacht? :P
Maar submit het naar SE.. des te meer kans dat er een firmware update komt

[ Voor 34% gewijzigd door frickY op 02-01-2007 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 23:10:
Lukt he took niet als je je SIM-kaart eruit haalt?
Of je telefoon aanzet terwijl je het hekje ingedrukt houd?

@Xof
Had je iets anders verwacht? :P
Maar submit het naar SE.. des te meer kans dat er een firmware update komt
Het moet wel lukken als je je simkaart eruit haalt.

@Xof
Ik d8 juist dat hij alleen niet verder dan het standby scherm kon komen, maar misshien wel in het wachtwoord invoeren ;)

[ Voor 4% gewijzigd door XTREEMRaGE op 03-01-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Moet vandaag mn sim verwisselen maar tot mij verbazing krijg ik de batterij klepje helemaal niet meer open. Ook niet met de tip van frickY. Weet iemand misschien hoe ik hem toch open krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mr.Nash schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 19:40:
Moet vandaag mn sim verwisselen maar tot mij verbazing krijg ik de batterij klepje helemaal niet meer open. Ook niet met de tip van frickY. Weet iemand misschien hoe ik hem toch open krijg..
Dat ik nou ook in het begin, toen ikhet voor het eerste wilde updaten. Moet je je sim eruit halen, \o/ wat voor een opgave was dat!!

Wat ik had gedaan is: Met m'n duimen op het klepje drukken(de bovenkant zou je zeggen) en dan heel hard duwen. Probeer ook aan de grip-bolletjes(ofzo :P) te trekken/duwen tegelijkertijd met het drukken op het klepje ;x .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:04
Ik ben bijna toe aan een nieuwe GSM, en heb nu net 2 jaar m'n P910i, en ik was eigenlijk al een tijdje van plan om de P990i te gaan kopen. Totdat ik vandaag eens goed naar de W950i keek, en dat lijkt me toch ook zeker wel een relaxed toestel. Ik sms behoorlijk veel en met handschrift herkenning is dat niet zo makkelijk en ook het kleine keyboard van de P910i is niet echt geschik, dus heb ik nog steeds de klep erop zitten. Met de W950i lijkt me dat een mooie combi: touchscreen en ook gewoon een 1-9 toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

hehe het is me uiteindelijk toch gelukt. Ging naar verscheidene telecom zaken (waar ze overigens voor het eerst de w950 zagen) maar niemand kon het open krijgen. Ben ik toen maar naar den haag afgereis om bij 2call/phoneshop de tel open te krijgen of te laten ruilen vanwege defectie (volgens sony ericsson zelf, ik had de klantenservice gebeld). Ik geef die tel zo aan die gast en hij maakt hem binnen 1 sec open :O.. 't gaat nu wel makkelijker maar het is nog steeds niet zo soepel als mn andere telefoons..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Even uit ongeloof geprobeerd maar ik klik mijn batterij klepje ook zo open hoor :z
Gewoon beetje drukken zodat de slot-pennetjes aan de telefoon uit het deksel komen. Zonder indrukken krijg je hem niet open nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

ja idd, heeft mij ook 1 sec gekost.. je drukt met je duim om het klepje (vlakbij de S van Sony) en duwt hem dan naar voren.
Staat volgens mij ook gewoon in de handleiding :)

[ Voor 17% gewijzigd door Xof op 05-01-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Hij gaat nu idd veel makkelijker open. Ik weet zeker dat ik het goed doe en volgens het boekje.Ik denk dat mn klepje eerst verkeerd vastzat want aan de linkerkant was er een speling en rechts niet. Nu is de speling gelijkmatig verdeeld en gaat het gewoon normaal open.

Anyways kheb met M3 een aantal vids omgezet en moet zeggen dat de kwaliteit echt goed is van video's. klasse..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg mijn telefoon binnen 2 weken , kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mr.Nash schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 20:57:
Hij gaat nu idd veel makkelijker open. Ik weet zeker dat ik het goed doe en volgens het boekje.Ik denk dat mn klepje eerst verkeerd vastzat want aan de linkerkant was er een speling en rechts niet. Nu is de speling gelijkmatig verdeeld en gaat het gewoon normaal open.
Dat had ik nou ook, maar nu gaat ie idd makkelijker open!

Ik zoek nog wat interessante software voor deze phone, heeft iemand wat?
Is de virus scan echt een must? niet echt toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

XTREEMRaGE schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:20:
Is de virus scan echt een must? niet echt toch?
Als je zelf slim genoeg bent met dingen openen ed. dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Xof schreef op zondag 07 januari 2007 @ 03:27:
[...]

Als je zelf slim genoeg bent met dingen openen ed. dan niet.
Je hebt groot gelijk :).
Maar het heeft niet alleen met dingen openen te maken, kan ook "lekken" zijn in de os/programma die het toe laat.

Zijn er nog interassente games? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Heeft er iemand anders hier ook problemen met zn wekker? Het geluid klinkt bij mij echt veel te zacht om er wakker van te worden in tegenstelling tot mn oude k750i. Ben nu al 2x te laat geweest doordat ik de wekker niet hoorde :P..

Kga morgen zoeken naar een aparte wekker voor UIQ3 telefoons....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

het standaar piepje vond ik idd ook te zacht, ja kan het volume van alarmen wel afzonderijk regelen. maar het beste was gewoon een mp3 (of zo'n standaard muziekje) in te stellen als wekker. Heeft meer volume en gaat langer door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sja ik heb de perfecte oplossing ;)
Een oude simkaart in mijn K750i gedaan en die gebruik ik gewoon weer als wekker, die maakt me tenminste wakker. Vooral snooze functie door camera klepje open en dicht te doen is superhandig natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik vind het hard genoeg :D
Ik schrik altijd wakker als de wekker gaat :P ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
ik ontvang wel smsjes op mijn foon,bij openen zegt ie.....geen toegang? dit krijg is steeds sinds ik de mms instellingen erop heb gezet via de sony site.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Nog even een site tip voor mensen die geluidsfragmenten zoeken voor als ringtone of wat dan ook.
Registratie is verplicht, maar verder is het gratis.
http://freesound.iua.upf.edu/index.php

Wat betreft alarm, er is een app genaamd Handy Clock. Die heeft een best goede alarm functie in zich.
http://se-m600i-software.epocware.com/Handy_Clock.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zitten zo ongeveer op de 1000 posts. Is er al iemand aan het nadenken over een deel 2? Opzich wil ik er wel mee helpen maar ik heb nog nooit een startpost gemaakt, dus dan moet iemand mij even helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels een week de trotse eigenaar van een W950. Tot nu toe ben ik erg te spreken over het apparaat.
Ontzettend veel mogelijkheden in een zeer degelijk gefabriceerd toestel.
De snelheid van de verschillende programma's is voldoende (heb overgangen uitgeschakeld).
De accutijd vind ik ook voldoende. Na twee dagen met een hoop internetten en ander gespeel zit er nog 20% in de accu.
Zelfs geen vastloper gehad (tot nu toe), wel al verjaardagen ingevoerd, service menu bekeken en andere handelingen waar andere forum gebruikers vastlopers kregen.

Heb vandaag de voucher voor de speakerset op de bus gedaan.

Geïnstalleerde software:
TomTom
Documents togo
SudoX
Exchange Activesync (van DataViz via de SE site)
... alles werkt naar behoren!

Vragen:
- Tijdens het tomtommen is ook de toetsenbord verlichting aan. Is er een mogelijkheid om dit uit te schakelen?
- Is er iemand die de 1600mah accu van romatel gebruikt? Zo ja, hoe bevalt dit?
- Is er nog een programma dat onontbeerlijk is voor de fanatieke W950 gebruiker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

UMD

You don't say

heej mensen,

hoe zit het met de geluidskwaliteit?

de W950i is voornamelijk een walkman telefoon, en ik ben erg geluidskritisch.
Hoe verhoudt de W950i zich met bijv ''echte'' walkmans (sony NW-A1000 etc.)
qua geluid?

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

UMD schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:14:
heej mensen,

qua geluid?

greetz
Laat ik het kort houden, deze telefoon verdient de Walkman naam :) (geluid is dus super)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppa, 1000e post in dit topic. Ik zag net op esato staan dat er een nieuwe firmware uit zou zijn. Iemand al geprobeerd up te daten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Geprobeerd en nog geen update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

UMD schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:14:
heej mensen,

qua geluid?

greetz
Ja het geluid is echt super :D
Veel beter dan het geluid van m'n mp3 speler(creative nog iets, is al de prullebak in want het deed niks meer :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Men maakt mij niet wijs dat niemand antwoord heeft opmijn post van hierboven,ik vraag dit voor een vriendin die zelf geen internet heeft en net de W950i heeft,thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

rooie60 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:26:
Men maakt mij niet wijs dat niemand antwoord heeft opmijn post van hierboven,ik vraag dit voor een vriendin die zelf geen internet heeft en net de W950i heeft,thnx!
Nou blijkbaar weet niemand het ;)
Heb het probleem nog niet eerder gelezen in dit topic iig en heb er zelf ook geen last van.

Mogelijkheden:

1: Stel alles handmatig in
2: Vraag de gegevens opnieuw aan bij SE
3: Master Reset (vergeet geen backup te maken van alle nummers ed. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ja dat heb ik ook niet gehad, doe gewoon wat Xof voorsteld.
Probeer ik de zogenaamde accounts te verwijderen indien deze zijn gemaakt. En meestal moet je mms activeren, bij sommige abbo's zijn ze niet standaard 'aan'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Het probleem was.......dat ze geen toegang had tot haar inbox (sms) sinds ze de MMS instellingen erop had gezet!
Ik heb haar zelf geadviseerd een hard reset te doen en nu werkt het weer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Dat is wel heel vreemd, dan denk ik dat het misschien aan de mms account zou kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn wekker is vanmorgen vastgelopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

En heb jij je verslapen? :P
Toch maar een andere app zoeken dan :D

Ik vind een wekker pas goed als het met wakker maakt en makkelijk te snoozen is (jogdial draaien ofzo), maar het moet ook niet te makkelijk uit te zetten zijn. Hier moet je dus wel een paar knoppen voor indrukken zodat ik niet met mijn slaperige kop de wekker uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag mijn mooie speakerset mogen ontvangen van SE. En dat terwijl ik de telefoon niet eens binnen de actieperiode heb gekocht. Erg netjes van SE vind ik!

/edit: Zal ik maar een deel 2 maken met een kopie van de startpost? Eventueel pas ik hem nog wat aan etc. Weet iemand of ik dat nog moet overleggen met een moderater ofzo?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:34:
Ik heb vandaag mijn mooie speakerset mogen ontvangen van SE. En dat terwijl ik de telefoon niet eens binnen de actieperiode heb gekocht. Erg netjes van SE vind ik!

/edit: Zal ik maar een deel 2 maken met een kopie van de startpost? Eventueel pas ik hem nog wat aan etc. Weet iemand of ik dat nog moet overleggen met een moderater ofzo?
Ik zou het niet weten, ik denk dat je er wel mee mag beginnen :)
Btw wanneer had jij het bonnetje opgestuurd?
Want bij mij doet het uitzonderlijk lang :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat het ongeveer een weekje of 6 geduurd heeft. Ik heb dat redelijk aan het begin van die actie opgestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:36:
Ik denk dat het ongeveer een weekje of 6 geduurd heeft. Ik heb dat redelijk aan het begin van die actie opgestuurd.
aah ok, ik mag nog niet zeiken dus ;D
Heb het ongeveer 4 weken terug opgestuurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Verwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 10:01:
Mijn wekker is vanmorgen vastgelopen :P
Dan zie in een conspiricy, mijn w950 heeft mijn vanochtend ook niet gewekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Mijne wel ^^

Ik ben dat bonnetje vergeten op te sturen :( Dat is zonde.
Hij moet voor de 14de binnen zijn dus morgen opsturen mag niet meer... maar ga het wel proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Nash

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

hehe...inmiddels een week geleden dat ik niet gewekt was en heb toch maar een risico genomen om elke dag alleen deze wekker te gebruiken. Hij heeft me toch elke dag netjes gewekt dus vind het nog raar dat ie vorig week niet wekte..misschien was ie ook vast gelopen. Hoe kan je dat zien dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:03:
Mijne wel ^^

Hij moet voor de 14de binnen zijn dus morgen opsturen mag niet meer... maar ga het wel proberen :)
Moet je zeker proberen, je weet het nooit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Mr.Nash schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:02:
hehe...inmiddels een week geleden dat ik niet gewekt was en heb toch maar een risico genomen om elke dag alleen deze wekker te gebruiken. Hij heeft me toch elke dag netjes gewekt dus vind het nog raar dat ie vorig week niet wekte..misschien was ie ook vast gelopen. Hoe kan je dat zien dan?
Die van mij vertoond dit gedrag niet :s, volgens mij als een programma vastloopt...loopt heel de phone vast. Althans dat heb ik een paar keer meegemaakt. >_<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel205
  • Laatst online: 18:26
frickY schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:03:
Mijne wel ^^

Je kunt het bonnetje insturen tot 31 januari. Maar je moet wel je telefoon voor 14 januari gekocht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de telefoon vandaag gekregen, super ding, alleen het kost een eeuwigheid om alles in te voeren naar wens.

en weet iemand waar er thema's te verkrijgen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

30 adressen achter elkaar invoeren bij de contactgegevens resulteert in applicatie errors, maar ja zo vaak doe je dit niet. Wat ik minder vind is dat een mp3'tje af en toe afgebroken wordt en de volgende begint te spelen. Herkent iemand dit?
En volgens mij is de random playlist op 3gb aan mp3s niet heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik denk idd dat het eerder aan je playlist zal liggen :D
Heb er zelf iig nooit last van gehad.

@Dirites, nu al thema's nodig? Zo slecht zijn die van SE toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Nu online

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:49:
heb de telefoon vandaag gekregen, super ding, alleen het kost een eeuwigheid om alles in te voeren naar wens.

en weet iemand waar er thema's te verkrijgen zijn ?
google is your friend :9
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 03:01:
Ik denk idd dat het eerder aan je playlist zal liggen :D
Heb er zelf iig nooit last van gehad.

@Dirites, nu al thema's nodig? Zo slecht zijn die van SE toch niet?
er zitten er standaard maar 4 op bij mij, een roze, een paarse en die van walkman, die ik nu gebruik is die witte, maar ik vind het niks. Ik had verwacht dat het gave zouden zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:59:
30 adressen achter elkaar invoeren bij de contactgegevens resulteert in applicatie errors, maar ja zo vaak doe je dit niet. Wat ik minder vind is dat een mp3'tje af en toe afgebroken wordt en de volgende begint te spelen. Herkent iemand dit?
Ja dat heb ik ook wel eens. Bij mij is het bij sommige liedjes die de eerste 10 sec. stil zijn. De telefoon gaat dan naar het volgende nummer door. Bij mij is het wel altijd bij dezelfde nummers, dat scheelt dan gelukkig.

Ik zal trouwens vanavond proberen topic 2 te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:59:
Wat ik minder vind is dat een mp3'tje af en toe afgebroken wordt en de volgende begint te spelen. Herkent iemand dit?
Heb ik ook last van. Zowel het afbreken als de niet-zo-random random playlist. Wie weet zal dit in een update verholpen zijn.

Is er al iemand die weet hoe de toetsenbord verlichting tijdens het tomtommen uitgeschakeld kan worden. Zou wel prettig zijn bij rijden in het donker op onverlichte wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zullen we verder gaan in deel 2?

Het Grote SonyEricsson W950 Topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zou je dan ook de moeite willen doen de gedane suggesties uit dit topic in de openingspost op te nemen?

[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 13-01-2007 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

hansbargeman, bedankt voor het openen van Het Grote SonyEricsson W950 Topic - Deel 2 :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.