Hoppa, 1000e post in dit topic. Ik zag net op esato staan dat er een nieuwe firmware uit zou zijn. Iemand al geprobeerd up te daten?
Ja het geluid is echt superUMD schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 11:14:
heej mensen,
hoe zit het met de geluidskwaliteit?
de W950i is voornamelijk een walkman telefoon, en ik ben erg geluidskritisch.
Hoe verhoudt de W950i zich met bijv ''echte'' walkmans (sony NW-A1000 etc.)
qua geluid?
greetz
Veel beter dan het geluid van m'n mp3 speler(creative nog iets, is al de prullebak in want het deed niks meer
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Men maakt mij niet wijs dat niemand antwoord heeft opmijn post van hierboven,ik vraag dit voor een vriendin die zelf geen internet heeft en net de W950i heeft,thnx!
Nou blijkbaar weet niemand hetrooie60 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:26:
Men maakt mij niet wijs dat niemand antwoord heeft opmijn post van hierboven,ik vraag dit voor een vriendin die zelf geen internet heeft en net de W950i heeft,thnx!
Heb het probleem nog niet eerder gelezen in dit topic iig en heb er zelf ook geen last van.
Mogelijkheden:
1: Stel alles handmatig in
2: Vraag de gegevens opnieuw aan bij SE
3: Master Reset (vergeet geen backup te maken van alle nummers ed.
Ja dat heb ik ook niet gehad, doe gewoon wat Xof voorsteld.
Probeer ik de zogenaamde accounts te verwijderen indien deze zijn gemaakt. En meestal moet je mms activeren, bij sommige abbo's zijn ze niet standaard 'aan'
Probeer ik de zogenaamde accounts te verwijderen indien deze zijn gemaakt. En meestal moet je mms activeren, bij sommige abbo's zijn ze niet standaard 'aan'
Het probleem was.......dat ze geen toegang had tot haar inbox (sms) sinds ze de MMS instellingen erop had gezet!
Ik heb haar zelf geadviseerd een hard reset te doen en nu werkt het weer.........
Ik heb haar zelf geadviseerd een hard reset te doen en nu werkt het weer.........
Dat is wel heel vreemd, dan denk ik dat het misschien aan de mms account zou kunnen liggen.
En heb jij je verslapen? 
Toch maar een andere app zoeken dan
Ik vind een wekker pas goed als het met wakker maakt en makkelijk te snoozen is (jogdial draaien ofzo), maar het moet ook niet te makkelijk uit te zetten zijn. Hier moet je dus wel een paar knoppen voor indrukken zodat ik niet met mijn slaperige kop de wekker uitzet.
Toch maar een andere app zoeken dan
Ik vind een wekker pas goed als het met wakker maakt en makkelijk te snoozen is (jogdial draaien ofzo), maar het moet ook niet te makkelijk uit te zetten zijn. Hier moet je dus wel een paar knoppen voor indrukken zodat ik niet met mijn slaperige kop de wekker uitzet.
Verwijderd
Ik heb vandaag mijn mooie speakerset mogen ontvangen van SE. En dat terwijl ik de telefoon niet eens binnen de actieperiode heb gekocht. Erg netjes van SE vind ik!
/edit: Zal ik maar een deel 2 maken met een kopie van de startpost? Eventueel pas ik hem nog wat aan etc. Weet iemand of ik dat nog moet overleggen met een moderater ofzo?
/edit: Zal ik maar een deel 2 maken met een kopie van de startpost? Eventueel pas ik hem nog wat aan etc. Weet iemand of ik dat nog moet overleggen met een moderater ofzo?
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2007 13:46 ]
Ik zou het niet weten, ik denk dat je er wel mee mag beginnenVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 13:34:
Ik heb vandaag mijn mooie speakerset mogen ontvangen van SE. En dat terwijl ik de telefoon niet eens binnen de actieperiode heb gekocht. Erg netjes van SE vind ik!
Btw wanneer had jij het bonnetje opgestuurd?
Want bij mij doet het uitzonderlijk lang

Verwijderd
Ik denk dat het ongeveer een weekje of 6 geduurd heeft. Ik heb dat redelijk aan het begin van die actie opgestuurd.
aah ok, ik mag nog niet zeiken dus ;DVerwijderd schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 14:36:
Ik denk dat het ongeveer een weekje of 6 geduurd heeft. Ik heb dat redelijk aan het begin van die actie opgestuurd.
Heb het ongeveer 4 weken terug opgestuurd
Dan zie in een conspiricy, mijn w950 heeft mijn vanochtend ook niet gewekt.
Mijne wel ^^
Ik ben dat bonnetje vergeten op te sturen
Dat is zonde.
Hij moet voor de 14de binnen zijn dus morgen opsturen mag niet meer... maar ga het wel proberen
Ik ben dat bonnetje vergeten op te sturen
Hij moet voor de 14de binnen zijn dus morgen opsturen mag niet meer... maar ga het wel proberen
hehe...inmiddels een week geleden dat ik niet gewekt was en heb toch maar een risico genomen om elke dag alleen deze wekker te gebruiken. Hij heeft me toch elke dag netjes gewekt dus vind het nog raar dat ie vorig week niet wekte..misschien was ie ook vast gelopen. Hoe kan je dat zien dan?
Moet je zeker proberen, je weet het nooitfrickY schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:03:
Mijne wel ^^
Ik ben dat bonnetje vergeten op te sturenDat is zonde.
Die van mij vertoond dit gedrag nietMr.Nash schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 20:02:
hehe...inmiddels een week geleden dat ik niet gewekt was en heb toch maar een risico genomen om elke dag alleen deze wekker te gebruiken. Hij heeft me toch elke dag netjes gewekt dus vind het nog raar dat ie vorig week niet wekte..misschien was ie ook vast gelopen. Hoe kan je dat zien dan?
Je kunt het bonnetje insturen tot 31 januari. Maar je moet wel je telefoon voor 14 januari gekocht hebben.frickY schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 19:03:
Mijne wel ^^
Ik ben dat bonnetje vergeten op te sturenDat is zonde.
Verwijderd
heb de telefoon vandaag gekregen, super ding, alleen het kost een eeuwigheid om alles in te voeren naar wens.
en weet iemand waar er thema's te verkrijgen zijn ?
30 adressen achter elkaar invoeren bij de contactgegevens resulteert in applicatie errors, maar ja zo vaak doe je dit niet. Wat ik minder vind is dat een mp3'tje af en toe afgebroken wordt en de volgende begint te spelen. Herkent iemand dit?
En volgens mij is de random playlist op 3gb aan mp3s niet heel goed.
Ik denk idd dat het eerder aan je playlist zal liggen 
Heb er zelf iig nooit last van gehad.
@Dirites, nu al thema's nodig? Zo slecht zijn die van SE toch niet?
google is your friendVerwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 01:49:
heb de telefoon vandaag gekregen, super ding, alleen het kost een eeuwigheid om alles in te voeren naar wens.
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Verwijderd
er zitten er standaard maar 4 op bij mij, een roze, een paarse en die van walkman, die ik nu gebruik is die witte, maar ik vind het niks. Ik had verwacht dat het gave zouden zijn.....Xof schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 03:01:
Ik denk idd dat het eerder aan je playlist zal liggen
Verwijderd
Ja dat heb ik ook wel eens. Bij mij is het bij sommige liedjes die de eerste 10 sec. stil zijn. De telefoon gaat dan naar het volgende nummer door. Bij mij is het wel altijd bij dezelfde nummers, dat scheelt dan gelukkig.Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:59:
30 adressen achter elkaar invoeren bij de contactgegevens resulteert in applicatie errors, maar ja zo vaak doe je dit niet. Wat ik minder vind is dat een mp3'tje af en toe afgebroken wordt en de volgende begint te spelen. Herkent iemand dit?
Ik zal trouwens vanavond proberen topic 2 te openen.
Verwijderd
Heb ik ook last van. Zowel het afbreken als de niet-zo-random random playlist. Wie weet zal dit in een update verholpen zijn.Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 02:59:
Wat ik minder vind is dat een mp3'tje af en toe afgebroken wordt en de volgende begint te spelen. Herkent iemand dit?
Is er al iemand die weet hoe de toetsenbord verlichting tijdens het tomtommen uitgeschakeld kan worden. Zou wel prettig zijn bij rijden in het donker op onverlichte wegen.
Zou je dan ook de moeite willen doen de gedane suggesties uit dit topic in de openingspost op te nemen?
[ Voor 37% gewijzigd door frickY op 13-01-2007 22:27 ]
hansbargeman, bedankt voor het openen van Het Grote SonyEricsson W950 Topic - Deel 2
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dit topic is gesloten.