Het Grote SonyEricsson W950 Topic

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.972 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm, is wel weer 30 euro extra... klinkt opzich wel goed.
Zijn die speakers een beetje quality?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Speakers zijn wel van goede kwaliteit, ze kunnen alleen niet zo hard jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Hoe bevalt de kalender/agenda functie op deze telefoon?

Ik heb momenteel een K750i en die kalender schiet eigenlijk net iets te krot in mogelijkheden. IS die op de W950 uitgebreider? En doorzoekbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Kalender is een stuk beter ja ;)
Ik had ook de K750 en gebruikte mijn agenda ook nooit, nu ik de W950 heb gebruik ik hem wel.. vooral omdat je op je 'main' scherm ook duidelijk ziet welke afspraken je hebt staan.
Het is een beetje pda achtig, overzicht per dag zie je dus bijv. ook mooi een tabel per uur (of per half uur wat je zelf wil)
Doorzoekbaar? geen idee ik zoek nooit in mijn agenda :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Vanmiddag maar even naar een Orange Shop gegaan om dit toestel in het echt te zien. Hij ziet er net zo netjes uit als op de foto's, maar toch twijfel ik nog.
Dat komt vooral vanwege de prijs.

Als je kijkt dat je de meeste toestellen gratis, of ten hoogste voor een paar tientjes betalen, bij een 2-jarig abbonement krijgt, vinden de W950-bezitten dit toestel het de >€150 bijbetalen waard?
Behalve de 4GB en het design zie ik namelijk niet echt wat dit toestel het het geld waard maak, ten opzichte van andere telefoons.

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 02-12-2006 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:59:
Vanmiddag maar even naar een Orange Shop gegaan om dit toestel in het echt te zien. Hij ziet er net zo netjes uit als op de foto's, maar toch twijfel ik nog.
Dat komt vooral vanwege de prijs.

Als je kijkt dat je de meeste toestellen gratis, of ten hoogste voor een paar tientjes betalen, bij een 2-jarig abbonement krijgt, vinden de W950-bezitten dit toestel het de >€150 bijbetalen waard?
Behalve de 4GB en het design zie ik namelijk niet echt wat dit toestel het het geld waard maak, ten opzichte van andere telefoons.
ja ik heb daar ook erg mijn twijfels over, zit al maanden te wachten op dit toestel, komt het uit, is het gewoon niet te betalen. hij zakt ook nauwelijks in prijs, ja 90 euro ofzo. ik heb hem op zn goedkoopst met t abo dat ik wil (2 jarig hi40) voor ook 150 E kunne vinden, is tog niet normaal?
maar ik was laatst in Tfortelecom, en die kerel zei toen dat ik beter een toestel kan aanschaffe nog dit jaar, aangezien volgend jaar de providers minder gaan meebetalen aan de toestellen ofzo, dus dat houdt in dat je steeds vaker meer moet bijlappen.

maarja of dat waar is...
bij die winkel zeide ze ook tegen me dat de w950 pas rond kerst uitkwam een dikke maand geleden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
ga dan voor de m600 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil dit toestel ook heel graag!

Hoorde hetzelfde verhaal bij tfortelecom maar of het de waarheid is? wie kan hier meer duidelijkheid over verschaffen? anders ga ik namelijk voor de Nokia N73

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:19:
Ik wil dit toestel ook heel graag!

Hoorde hetzelfde verhaal bij tfortelecom maar of het de waarheid is? wie kan hier meer duidelijkheid over verschaffen? anders ga ik namelijk voor de Nokia N73
Vooralsnog is het niet aan de orde, maar KPN heeft wel aangekondigd te vergoedingen te verlagen voor consumenten en je merkt wel dat bij veel shops een toestel niet meer gratis bij Hi-20 is maar pas bij Hi-25. Daarbij is KPN flink aan het experimenteren met Simyo.
Ik denk uiteindelijk dat het onmogelijk is om het helemaal af te schaffen aangezien de telecommarkt van NL nou eenmaal een 0-euro markt is en je het aan de mensen niet kan verkopen om ineens de volle mep te gaan vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

Ik heb de w950i sinds vrijdag. Mooi toestel hoor. Ik ben er tevreden over. Helaas werden mijn telefoonnummers niet gezien op mijn oude sims kaart. Dus nu ben ik lekker alles aan het invoeren (en gelijk de handschriftherkenning aan het leren).

Gisteren in de trein een aflevering van Day Break gekeken. Erg leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg bij de gsm-shop idd hetzelfde verhaal: Na 1 januari gaan de prijzen voor telefoons omhoog, en hij raadde me dus sterk aan het nu te doen.
ook voor mij geldt dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van de 150 euro meerwaarde. Ik weet dat het dniet de bedoeling van het topic is om mij te gaan overtuigen, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om nog eens te horen dat dit het geld wel dan niet waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Tim Schuhmacher
99% kans dat in je oude telefoon je nummers in de telefoon stonden, en nie top de sim-kaart. SIM-kaart ondersteunt alleen naam-nummer. Telefoons tegenwoordig ook v-cards met meerdere nummers, verjaardag, etc. In al die gevallen is alles in je telefoon opgeslagen en moet je ze eerst even naar je sim kopieëren ;)
Dan ben je overigens ook direct alle dubbele nummers en verjaardagen kwijt :| (mensen met meerdere nummers komen dan gwn meerdere keren in je telefoonboek).

Had vanmiddag eigenlijk de knoop doorgehakt, en wou hem gaan bestellen op shop.orange.nl
Zie ik dat je via de shop je abbonement niet kunt verlengen!!
Hoe kan ik dan gebruik maken van de aanbieding in de webshop? (eerste half jaar 50% korting op bundel, gratis speakerset, gratis bluetooth headset, 2 maanden gratis orange world en SMS voorraad), en het toestel voor €139,95 (2-jaar Orange 30) ;(
In de winkel zelf betaal je een hogere prijs voor het toestel, en krijg je al die extraatjes niet.
Die extraatjes samen zijn ruim €150 euro waard, waardoor de telefoon stiekem toch weer een beetje gratis is

Anders wordt eht gewoon huidig abbonement opzeggen, en nieuwe afsluiten met nummberbehoud. Morgen klantenservice maar eens bellen.

[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 03-12-2006 21:26 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

@frickY: hmm stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Erg logische verklaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:51:
ook voor mij geldt dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van de 150 euro meerwaarde. Ik weet dat het dniet de bedoeling van het topic is om mij te gaan overtuigen, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om nog eens te horen dat dit het geld wel dan niet waard is.
ja kunnen de eigenaren van de w950 eff zegge of ie t waard is, ik zit erg te twijfelen. de m600 valt af, want ik ga voornameljk voor t walkman gedeelte. die 150 euro wordt wel steeds verleidelijker, ik wacht nog maar n paar weken kijken of ie nog daalt, maar voor de jaarwisseling bestel k m, dat lijkt me het handigst om te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Sja ik vind zelf van wel, maarja wie ben ik ;)
Elke dag zit ik nog naar mijn telefoon te kijken en ben ik er echt superblij mee, wat een superding zeg.

Ik vond hem al 220 euro waard :D (en heb daar ook nog steeds geen spijt van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had zo hard een goede telefoon nodig dat ik er €550 voor heb betaald en ik heb er absoluut geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

ik vind de 180 euro die ik heb bij betaald het ook wel waard. Lol van een serie in de trein bekijken. 800 mp3's mee.

Ik vind alleen het afstandbedieninkje in het koptelefoontje niet echt handig en traag reageren en tussen de mp3 nummer wisselen levert een tikje op.

Oh en de bass weergave vind ik super, iig ten opzichte van mij mp3 speler.

Ik heb nu voor het eerst ook zo'n koptelefoon die je oor echt afsluit (in-ear geval). Werkt goed maar ik hoor geen fuck meer van de omgeving,

Ik wil eens gaan kijken of ik ook kan internetten via de pc internet verbinding via bluetooth. Iemand dat al eens geprobeerd?

Ik gebruik trouwens Super om video om te zetten: http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

De earins die erbij zaten vond ik wel zwaar tegenvallen, maarja als vergelijking heb ik dan ook de earins van sharp, niet helemaal eerlijk ;)

Internetten via bluetooth op laptop is geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Indien je via shop.orange.nl deze telefoon koopt in combinatie met een 2-jarig Free 30 abbonement, betaal je €139,95 voor de telefoon.
Je krijgt er echter een Sony Ericsson MDS-60 speakerset ter waarde van €99 euro, en een Bluetooth Headset ter waarde van €69,95 gratis bij, waardoor je de telefoon dus eigenlijk gratis krijgt, en zelfs nog 2 tientjes toegestopt krijgt.

Aanbieding geldt echter alleen voor nieuwe klanten, en niet voor verlengingen :( Belachelijk. Ik zou juist als vaste lant wat extraatjes verwachten. Overweeg nu dus om over te stappen naar een andere toko die wel service gericht is naar haar klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu net op de site van de SE dat je dus gewoon zo'n voucher kunt downloaden. Je hoeft hem dus niet perse van de orange te kopen. Ik ga maar gewoon een poging doen er een aan te vragen, ook al heb ik er niet een in december gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:59:Aanbieding geldt echter alleen voor nieuwe klanten, en niet voor verlengingen :( Belachelijk. Ik zou juist als vaste lant wat extraatjes verwachten. Overweeg nu dus om over te stappen naar een andere toko die wel service gericht is naar haar klanten.
T-mobile is de enige provider die meer geld geeft als je verlengd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:31:
[...]

ja ik heb daar ook erg mijn twijfels over, zit al maanden te wachten op dit toestel, komt het uit, is het gewoon niet te betalen. hij zakt ook nauwelijks in prijs, ja 90 euro ofzo. ik heb hem op zn goedkoopst met t abo dat ik wil (2 jarig hi40) voor ook 150 E kunne vinden, is tog niet normaal?
Welke site was dit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit ook met een groot probleem. het lukt met niet meer om ook maar één .sis bestand te installeren op mijn Sony Ericsson w950i. Is er iemand die hier een oplossing voor heeft?? ik krijg vanuit pcsuite de melding 80070005 toegang geweigerd en vanuit de telefoon deze versie van het installatiebestand wordt niet meer ondersteund.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@kwdtje
Ik vermoed 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee niet sites, bijenkorf amsterdam zei die kerel dat, en ik geloof ook tfortelecom, al heben die m nog niet op hun site staan. belcompany vraagt 169 bijlappen bij 2jarig hi40
ik heb nog niet gecheckt bij mediamarkt maar ben benieuwd wat zij doen icm dat abonnement.
moet egt nl dat abbonnement hebben sluit goed aan bij mn belgedrag, maar is in verhouding wel duur als je kijkt naar t toestel, bijv met orange 30 betaalde je minder las ik hier op t forum...
maarja jammer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ik wil die MDS-60 bestellen vanaf de website, echter hij wil de pagina niet openen. Is er iemand die dat formulier op zijn computer heeft staan of ergens online?
Andere vraag: Telefoon een van de eerste van 2call.nl, heb je dan ook recht op de speakerset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

FrenkieB schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:41:
Ik wil die MDS-60 bestellen vanaf de website, echter hij wil de pagina niet openen. Is er iemand die dat formulier op zijn computer heeft staan of ergens online?
Andere vraag: Telefoon een van de eerste van 2call.nl, heb je dan ook recht op de speakerset?
code:
1
javascript:window.open("<!-- Unable to find: voucher_Walkmanphone_MDS60, and: 35 in File token. -->","", "toolbar=no,height=900,width=900");void(0);

Kan dus wel kloppen dat de pagina niet wil openen :D
Maar zou mooi zijn als mensen die hem al in het begin hadden besteld hier ook recht op hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n idee dat je de telefoon dan in December gekocht moet hebben. Zou wel erg matig zijn als de mensen die hem dan een maandje eerder kopen, en dus de hoofdprijs betaald hebben, nu niks krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
De klantenservice van Orange heeft bevestigd dat het inderdaad voordeliger is om een nieuw cotnract af te sluiten. Daarbij utieraard de melding dat ze het zelf ook onzinnig vinden, maar dat zij daar ook niets aan kunnen doen, maar dat terzijde.
Nu vermoed ik alleen dat indien ik mijn huidige contract nu opzeg, en mijn nieuwe over 3 maanden in laat gaan (ivm opzegtermijn) ik het toestel ook pas over 3 maanden krijg.
Kan hem ook wel direct in laten gaan, en de komende 3 maanden met mijn oude SIM-kaartje blijven bellen, want voor het nieuwe abbonement neem je je bundel toch elke maand mee, maar dat kan volgens mij weer niet als ik mijn huidige nummer wil meenemen naar mijn nieuwe abbonement :?

En dat alles omdat ik gok dat er verder geen extreme prijsverlagingen meer komen, en dit eigenlijk de meest interessante optie is om aan dit toestel te geraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vodafone 35 euro per maand abbo kost het toestel maar 114,- . Daarnaast bij GSM-shop is het toestel incl. een Hi 40 abbo 148,- euro. Aangezien ik Orange kut vind (en velen met mij) lijken mij dit betere opties, ga hem dan ook zo snel mogelijk halen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Bij een Orange40 krijg je hem voor €124, evenals bij Orange30 en Orange25 (alle 2-jarig, net als jouw Hi40 voorbeeld) bij diezelfde www.gsm-shop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, orange is alleen veel duurder als Hi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is orange echt zo duur?
ik heb al jaren vodafone en wilde eigenlijk naar orange switchen, ook vnw de goeie deal met dit toestel... geen aanrader dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:05:
Vodafone 35 euro per maand abbo kost het toestel maar 114,- . Daarnaast bij GSM-shop is het toestel incl. een Hi 40 abbo 148,- euro. Aangezien ik Orange kut vind (en velen met mij) lijken mij dit betere opties, ga hem dan ook zo snel mogelijk halen!
RELAXT he dankjewel man ik ga m daar ook zsm halen dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No problem m8 :) ik wacht nog een weekje en dan haal ik hem, ff de sinterklaas periode afwachten,misschien komen er dan nog wat kersttoppertjes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@mthijz
Mijns inziens is Orange helemaal niet duur. Zit er nu 2 jaar en vind de prijzen eigenlijk vrij normaal.
Voor €6 per maand kun je onbeperkt gebruik maken van Orange World (GPRSen)
Voor €6 per maand kun je 60 SMSjes versturen
Voor €10 per maand kun je 2000 minuten naar andere Orange abbonee's bellen
En alles wat je overhoud neem je onbeperkt mee.
Maar weet niet hoe dit bij de andere providers is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar niet zoveel mensen in mn directe omgeving hebben orange, en als je kijkt, als je een goede aanbieding hebt met abo's ben je vaak veel goedkoper uit
ik heb gebruik gemaakt van een vodafone actie destijds
25 Euro per maand:
300 minuten en 50 smsjes en 5 euro Live tegoed

ik moet zeggen dat het me goed beviel alleen te weinig smsjes, daarom stap ik nu over op hi, daar heb je 325 minuten of 650 smsjes voor 40 euro per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tegenwoordig heeft Vodafone toch ook gewoon 200 belminuten/200 smsjes? iets in die trend. Zelf wil ik ook graag Hi! behouden, maar de toestelprijs is toch behoorlijk duur dan... meer als 10 cent per sms vind ik echt volslagen belachelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:29

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:05:
Op welke site/winkel heb je gezien dat ie 114 euries is?
Bij de meeste sites, lijkt vodafone toch wel heel duur te zijn :/ .
En orange heeft op dit moment een hele goede aanbieding in tegenstelling tot de andere providers :X

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de site van Vodafone zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

ach 8)7 maar natuurlijk, nie aangedacht tnx ;D
ff checken :)

Ben wel van plan om deze phone deze maand aan te schaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel grappig, Op de eigen sites van Vodafone en Orange is het toestel incl. een abbo goedkoper dan bij de diverse webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 00:18:
Toch wel grappig, Op de eigen sites van Vodafone en Orange is het toestel incl. een abbo goedkoper dan bij de diverse webshops..
Ja toch wel, valt wel tegen.
Want de meeste zullen gewoon naar een phoneshop gaan en daar hun toestel halen, dan op het web bij de provider zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-08 19:47
BEste gaste, ik heb het toestel nu ook 2 dagen, kan iemand mij uitleggen hoe ik kan internetten en me mail kan overhalen via me eigen netwerk ? ik heb tele2 wireless en bleutooth op me PC, maar krijg geen internet , ook heb ik een bleutooth carkit in de auto van SE de HC700, als ik mijn telefoonboek wil overzetten krijg ik steeds de error TELEFOON BOEK NIET ONDERSTEUND??
wel raar op de SE site staat dat dit toestel wel moet werken ..

Kan iemand er mee helpen ?

voor de rest een mooi en gemakkelijk toestel AANRADER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier al Orang UMTS op zijn W950?

Ik probeer tv te kijken maar het lijkt erop dat mijn w950 niet de goede instellingen opslaat. Elke keer als ik de proxy veranderd bij de streaming opties heb en terug kijk of het opgeslagen is dan staat hij weer op de standaardinstellingen. Nu kan ik dus geen tv kijken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ervaring met belconcurrent? staat een goedkope abo met kpn flexibel, 12,50 per maand, 3 maanden gratis, + 227 bijbetalen ( totale kosten 489,50 )

lijkt me super goedkoop, of zit er een addertje onder het gras ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-08 14:10
Voor de mensen met een t-mobile abonnement en aardig wat bellen; www.2call.nl
Als je je contract verlegt met een Relax 400 abonnement (1 jaar!) dan kost het toestel €156,- wat errug meevalt. Kosten van het abonnement zijn 42,50 p/m (400 minuten) smsjes dien je er apart bij te kopen (100 smsjes bundel : € 7,50)

Even ter vergelijking: als je bij vodafone dit toestel nu wilt voor ongv. €100,- dan dien je een abonnement te nemen van 2 jaar waarbij je het eerste jaar €40,- p/m betaald en het tweede jaar €50,- en dan heb je slechts een bundel met 400 minuten OF smsjes. Reken maar uit ;)

Ik heb em zelf overigens 2 dagen geleden besteld maar door wat problemen met de nrportatie (ik had eerst beetje impulsief voor het vodafone contract gekozen...) krijg ik em waarschijnlijk overmorgen pas :(

Kan iemand me trouwens wat vertellen over de voucher op de website? ik kan die namelijk echt niet vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je naar de site van SE gaat en dan naar de w950 pagina moet je kijken in het midden onderaan. Daar staat een link naar de voucher die het nu nog niet doet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het eigenlijk met Vodafone, voor 35 euro per maand heb je 275 minuten/ 275 smsjes, dus bijvoorbeeld als 1 minuut belt heb je dan nog 274 minuten/ 274 smsjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:20:
Hoe zit het eigenlijk met Vodafone, voor 35 euro per maand heb je 275 minuten/ 275 smsjes, dus bijvoorbeeld als 1 minuut belt heb je dan nog 274 minuten/ 274 smsjes?
ik zou het niet weten, ik d8 wel dat het zo iets was!
het enige wat me is opgevallen dat sms versturen met orange best wel meevalt in vergelijking met vodafone. Als ik zo op hun eigen site had gezien ;x

Maar ja ik bel meer :>

[ Voor 8% gewijzigd door XTREEMRaGE op 06-12-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sms meer dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:06:
Als je naar de site van SE gaat en dan naar de w950 pagina moet je kijken in het midden onderaan. Daar staat een link naar de voucher die het nu nog niet doet :P
Hier is de voucher te vinden: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/gsmspec/voucher.pdf

edit: had "niet" over het hoofd gelezen. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees mijn post nog eens goed ;)

Ik vind het trouwens een mooi beroerde actie van SE. De mensen die dus dat ding voor 13-11 hebben gekocht krijgen niets, terwijl dat juist de mensen zijn die meteen de telefoon gekocht hebben en er het hardst op hebben zitten wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog geen nieuwe acties bekend? Verdorie, ik weet echt niet of ik nu moet kiezen voor Hi ( meer bijbetalen) of Vodafone( minder bijbetalen maar weet niet of dat abbo wel geschikt is voor mij )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:56:
Lees mijn post nog eens goed ;)

Ik vind het trouwens een mooi beroerde actie van SE. De mensen die dus dat ding voor 13-11 hebben gekocht krijgen niets, terwijl dat juist de mensen zijn die meteen de telefoon gekocht hebben en er het hardst op hebben zitten wachten...
Dat ding was dus eind oktober verkrijgbaar in Nederland, zou het raar vinden als ze ons dan zouden uitsluiten.. ik wacht nog even op die voucher op de site van SE en dan ga ik hem gewoon insturen. (of iemand die zin heeft om een mail te sturen naar SE? :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
kan iemand mij uitleggen hoe ik kan internetten en me mail kan overhalen via me eigen netwerk ? ik heb tele2 wireless en bleutooth op me PC, maar krijg geen internet , ook heb ik een bleutooth carkit in de auto van SE de HC700, als ik mijn telefoonboek wil overzetten krijg ik steeds de error TELEFOON BOEK NIET ONDERSTEUND??
wel raar op de SE site staat dat dit toestel wel moet werken ..

Kan iemand er mee helpen ?

voor de rest een mooi en gemakkelijk toestel AANRADER !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of www.belconcurrent.nl betrouwbaar is ? op de site staat een goedkope abo met kpn flexibel, 12,50 per maand, 3 maanden gratis, + 227 bijbetalen ( totale kosten 489,50 )

en zou dit keer ook iemand kunnen antwoorden ? want ik heb het gevoel dat iedereen over mijn berichten heen leest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Omdat niemand dat weet? Er heeft dus niemand hier (die jou bericht heeft gelezen) bij belconcurrent besteld blijkbaar.

http://www.belconcurrent.nl/overige/WieZijnWij.htm

Lijkt me toch betrouwbaar genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:44:
nog geen nieuwe acties bekend? Verdorie, ik weet echt niet of ik nu moet kiezen voor Hi ( meer bijbetalen) of Vodafone( minder bijbetalen maar weet niet of dat abbo wel geschikt is voor mij )
ik zou duidelijk gaan voor Hi,
Vodafone is duur, tenzij ze een mooie aanbieding hebben zoals zon speciaal abbonnement (zie 1 van mijn eerdere posts)
bovendien is vodafone een ongeordende organisatie, ik kreeg per maand soms 30 Euro gefactureerd voor het kijken naar UMTS TV, wat ik nooit gebruikte.
iedere keer moest ik bellen hing ik een half uur aan de lijn en kreeg het dan uiteindelijk de maand daarna weer terug gecrediteerd.
dat is voro mij 1 van de oorzaken om geen vodafone meer te nemen. veel relaxtere abonnementsvormen bij Hi ook... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Wel gek dat ie op de site van Hi niet staat, maar wel als je bij thephonehouse.nl kijkt ofzo 8)7
hoeveel min is de 25 euro bij orange?? kan het niet zo vinden :x

deze is wel aantrekkelijk
124 euries 25 euro in de maand :Y 2 jaar(orange)
http://www.gsm-shop.nl/in...D=455&aID=126&paID=121762

[ Voor 56% gewijzigd door XTREEMRaGE op 07-12-2006 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
hmm ik ga die voucher ook gewoon opsturen.. mijn factuur is van 30/10 maar het is altijd het proberen waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Heb de knoop maar doorgehakt en het toestel net gerhaald bij de Orange Shop.
€199 bij een 2-jarig €25 abbo verlenging.
Het had een paar tientjes goedkoper gekunt via bijv. 2call.nl maar nu had ik hem tenminste direct mee, en kan ik daar ook gewoon heen als er wat aan de hand is.

Eerste PDA-achtige toestel, en dus ook eerste symbian telefoon. Al heel even zitten klooien en het aanzetten duurd verschrikkelijk lang. Is dat bij jullie ook?
Rest ziet er wel ok uit. Straks eerst het boekje uit mijn hoofd leren en morgen verder klieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

frickY schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:01:
Heb de knoop maar doorgehakt en het toestel net gerhaald bij de Orange Shop.
€199 bij een 2-jarig €25 abbo verlenging.
Het had een paar tientjes goedkoper gekunt via bijv. 2call.nl maar nu had ik hem tenminste direct mee, en kan ik daar ook gewoon heen als er wat aan de hand is.

Eerste PDA-achtige toestel, en dus ook eerste symbian telefoon. Al heel even zitten klooien en het aanzetten duurd verschrikkelijk lang. Is dat bij jullie ook?
Rest ziet er wel ok uit. Straks eerst het boekje uit mijn hoofd leren en morgen verder klieren :)
Nice en zoals je het had verw8?
Tell us more ;D
Ik ga hem morgen halen bij de gsm-shop voor 124 euro 2jarige orange 25 euro abbo, dan maar geen extra's :X
Al kan je de speakerset nog bestellen bij sony toch ofzo ;x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ja aanzetten duurt lang, maar dat doe ik toch maar 1x ;)
Ik zet mijn telefoon dus nooit uit, voor de rest is de snelheid wel goed, maar ik verwacht dat ze dit in een firmware update gaan verbeteren (zoals ik van alle telefoons van SE gewend ben eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strandbal77
Hoi weet iemand waar ik leuke Games kan dowloaden voor dit toestel ? en leuke themes en ringtones?

ik had begrepen dat je ook kan internetten met het toestel dmv een bleutooth laptop , weet iemand dat ?

Thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@XTREEMRaGE
Het is ontzettend wennen. Toen ik vorig jaar van een Nokia7210 naar de SE K750i ging, ging er al een wereld voor me open wat gebruiksgemak betreft. Ik moet nog even ontdekken of deze telefoon hetzelfde heeft.
Vanochtend was ik in ieder geval al een uur te vroeg wakker. Had de klok goed ingesteld, en de wekker. Maar blijkbaar stond de actieve tijdszone op GMT waardoor mijn wekker een uur te vroeg afging ;( Maarja, had ik wel mooi een uur de tijd om het boekje door te lezen :P

Verder is het nog even zoeken waar alles zit. Ik heb het idee dat bluetooth standaard aanstaat, terwijl het vinkje uitstaat.En ik heb wat moeite met het schrijven van de letters F, K en T. Maar ik heb het idee dat dat allemaal nog wel zal gaan wennen.

Die speakerset is inderdaad een actie van SE, en niet van Orange zelf. ernstig459 is zo vriendelijk geweest een werkende URL naar het PDFje te posten: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/gsmspec/voucher.pdf

@Xof
Ik zet hem savonds denk ik gewoon in Flight Mode, dat schijnt ook aardig wat accutijd te schelen.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 08-12-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strandbal77 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 06:53:
Hoi weet iemand waar ik leuke Games kan dowloaden voor dit toestel ? en leuke themes en ringtones?

ik had begrepen dat je ook kan internetten met het toestel dmv een bleutooth laptop , weet iemand dat ?

Thanks !
Er is een topic gemaakt voor UIQ 3.0 telefoons, dus ook voor de W950i

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1175411

* Nog een goede tip voor mensen die 's nachts de telefoon altijd uit hebben staan.
Zet de telefoon op "Flight mode" zodat hij geen netwerk verbindingen meer maakt. en dus aanzienlijk batterijen bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Xof schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:22:
Internetten via bluetooth op laptop is geen enkel probleem :)
Snap jij mij goed dat ik graag internetten wil op mijn w950i via bluetooth om zo de vaste internetverbinding van mijn pc te gebruiken.

If so zou je willen uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gok door het opzetten van een PAN netwerkje. Welke Bluetooth software gebruik je? Probeer BlueSoleil eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Dus toch even wennen tegenover je vorige phone, maar dat heb ik er wel voor over :D.
wilde de phone vandaag kopen.....is ie uitverkocht, bah!! :P Dus gelijk ff bestellen en als het goed is, heb ik hem maandag of dinsdag :X . Duurt te lang ;D

Hopelijk voldoet wel aan m'n verwachtingen :)

btw heeft iemand hier ervaring met de bluetooth headset HBH-610a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ook jij bent niet in de war met de verkeerde kant op, zoals dit plaatje weergeeft?
Afbeeldingslocatie: http://www.bluesoleil.com/products/images/edr_scenarios5.gif

Ik heb een sitecom dongle, driver die er bij zit vind ik maar ruk. Is dat bluesolei in plaats van die driver of er naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:14:
[...]

Er is een topic gemaakt voor UIQ 3.0 telefoons, dus ook voor de W950i

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1175411

* Nog een goede tip voor mensen die 's nachts de telefoon altijd uit hebben staan.
Zet de telefoon op "Flight mode" zodat hij geen netwerk verbindingen meer maakt. en dus aanzienlijk batterijen bespaart.
Okay, dus voor de mensen die hun telefoon echt uit hebben staan raad jij ze aan om hem op flight mode te zetten? :S

:P

Kmoet wel zeggen dat wat betreft design deze telefoon me heel erg aansprak, alleen dat stomme toetsenbord, dat vond ik toch wel erg slecht. Maja als je dan toch op het scherm zit te tikken met je pennetje is dat zeker niet zo belangrijk. Echt jammer dat hij geen Wifi heeft anders had ik hem meteen gekocht, die camera kan me niet veel schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Tim Schuhmacher
BlueSoleil is volgens mij in plaats van.
Het is in ieder geval een interface waarin je alle bereikbare bluetooth aparaten ziet, en een gros aan services kunt opstarten waaronder een PAN netwerk.
die eenmaal opgezet moet je volgens mij in je telefoon kunnen aangeven dat je dat netwerk wilt gebruiken om te internetten, zodat deze via de bluetooth de internet verbinding van je laptop gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Tim Schuhmacher schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:44:
[...]

Snap jij mij goed dat ik graag internetten wil op mijn w950i via bluetooth om zo de vaste internetverbinding van mijn pc te gebruiken.

If so zou je willen uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
http://thinkabdul.com/index.php?tag=m600i

Alstu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

hmm, dank u. Dat ziet er best ingewikkeld uit :)

Ik kreeg het niet even zo voor elkaar. Binnenkort maar even voor gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er mensen die hem bij gsm-shop hebben besteld?en zo ja hoe beviel dat?
wanneer schrijven ze de abbonnementskosten van je rekening af?meteen de dag dat je hem koopt?
of gebeurt dat later bijv, aan thet eind van de maand?
of ligt dit aan je provider?ik neem hi nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en war is ie momenteel het goedkoopst nog steeds op gsm-shop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

wat kunnen mensen zeuren over een paar euro :)
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:10:
wanneer schrijven ze de abbonnementskosten van je rekening af?meteen de dag dat je hem koopt?
Dit heeft weinig met de w950 te maken, maar ik denk dat de abbonnementskosten gewoon op de normale gezette tijden afgeschreven wordt. Dus onafhankelijk van de aankoopsdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:16:
wat kunnen mensen zeuren over een paar euro :)

[...]

Dit heeft weinig met de w950 te maken, maar ik denk dat de abbonnementskosten gewoon op de normale gezette tijden afgeschreven wordt. Dus onafhankelijk van de aankoopsdatum.
anders ga je eff bijdehand doen, :?
ga jij tegen iedereen lekker alle off topic berichten becommentariseren?
dan ben je nog wel even bezig nl...
is het trouwens mogelijk om 2 headsets op de telefoon aan te sluiten, door bijvoorbeeld een draadloze (bluetooth) en eentje met draad te gebruiken?of pakt ie er dan maar 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
is er trouwens al een nieuwe firmware? zo ja,wat doet deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens even een mailtje gestuurd naar SE wat betreft het krijgen van die speakerset. Ik kreeg de volgende reactie:
Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:

Deze actie is alleen geldig voor de toestellen die aangekocht zijn gewordne tussen 13-11-2006 t/m 14-01-2007. Toestellen die buiten deze periode zijn aangekocht, kunnen helaas niet deelnemen aan deze actie.

Wij hebben deze voucher als attachment toegevoegd aan deze e-mail. Indien u verdere vragen heeft betreffende deze actie, raden wij u aan om contact op te nemen met onderstaand telefoonnummer.
043-8800158.
De voucher die ze mee hebben gestuurd is dezelfde als die hier ergens als link vermeld staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:10:
Nou ik heb hem pas besteld(vrijdag) bij hun toko en wel persoonlijk, maar het toestel was niet direct verkrijgbaar -_-, dus krijg ik hem pas maandag of dinsdag! :/
Gsm-shop van R'dam, zag er verzorgd uit(klein maar fijn >:) ), en ze waren behulpzaam.

Ik had hem in combinatie met orange 2 jaar (25 euries) + 124 euro bijbetalen, dus die abbo heb ik wel direct afgesloten. Dan hoef ik alleen het toestel te halen en genieten!!! :P :D

kan niet wachten :9 :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ook als je he ttoestel hebt moet je nog een ppar minuutjes geduld hebben, hij heeft bijzonder lang nodig om van in te schakelen. Ik vind hem uberhaupt redeljk sloom, ook wat he topenen van menuutjes betreft.
Gelukkig kun je tijdens het wachten naar het mooie design kijken :)

Heeft deze telefoon trouwens geen profielen? Ik kan alleen maar de Silent Mode vinden. Vond het met mijn K750i altijd erg ijn het geluid uit te kunnen zetten voor alle oproepen, behalve bepaalde mensen die me wel wakker mogen bellen.

[ Voor 30% gewijzigd door frickY op 10-12-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
ik heb em sinds 1 dag! prachtig dingetje, vooral het scherm. maar ligt het nou aan mij of kan je nergens je verzonden berichten teruglezen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Jawel dat kan wel. Bij berichten en daar zie je Postvak IN. Links en rechts staan 2 driehoekjes waar je op kan drukken met je stylus en zo ga je langs alle verschillende mappen, waaronder Verzonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
ok bedankt, nog een vraagje voor de ervaren gebruikers, is er ook een gratis programma van SE zelf waarmee je afspraken e.d. op de pc kan invoeren en die je dan kan synchroniseren met het toestel?

[ Voor 3% gewijzigd door Boomx op 10-12-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
Heeft iemand met een Orange branded w950 de TrackID functie al gevonden? Hij lijkt er niet in te zitten :(

Btw, een aanrader: http://www.goosync.com/. Kun je je Google Calender downloaden naar je phone. In principe zou de andere kant op ook moeten werken, maar nog niet met de w950 geloof ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik heb een Orange branded.. maar wat is TrackID? ^^

//Edit
Ah, het herkennen van welk nummer wordt afgespeelt, zegt Google.
Werkt dat niet alleen wanneer je de radio aanhebt?
Music recognition
When you're listening to the radio and you hear a song you like but you don't know what it's called, ask TrackID™. Record a few seconds of the song and use TrackID™ to send the music for recognition. In seconds, you'll have the name, artist and album in your phone.
//Edit2
Wat ik begrepen heb moet je ook muziek in een cafe of van je normale radio moeten kunnen opnemen met behulp van de microfoon. Even snel gezocht, maar kan niet vinden in welk menu dit zou moeten zitten. Mocht blijken dat Orange dit eruit heeft gesloopt ben ik heel, heel teleurgesteld ;(

[ Voor 124% gewijzigd door frickY op 11-12-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iejoor
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:13
[b]frickY schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:11:
Wat ik begrepen heb moet je ook muziek in een cafe of van je normale radio moeten kunnen opnemen met behulp van de microfoon.
Klopt, volgens de manual op de SE site zou er een TrackID functie moeten zitten in de geluidsrecorder en in de radio. In beide heb ik hem niet kunnen ontwaren.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ga vanavond even kijken wat de manual van Orange er over te zeggen heeft, en anders morgen eens even een belletje doen naar e klantenservice. Precies om dit soort redenen heb ik een hekel aan branded telefoons. Betaal toch geen €199 voor een toestel die niet kan waarmee door SE geadverteerd wordt.

//Edit
Als je in de geluidsrecoder naar "Meer" gaat en dan "Help", heb je daar he tonderwerp "Music Recognition". Ook hier wordt genoemt dat je de optie TrackID zou moeten hebben in het menu van de geluidsreocderd, maar het is niet te vinden.

//Edit2
Heb gebelt met de Orange Klantenservice. De jongeman kende het niet, en wist ook niet waarom deze weg zou zijn. Indien het een netwerk-afhankelijk iets zou zijn wat Orange niet ondersteunt zou het daarom kunnen zijn uitgeschakelt in de software.
Vervolgens naar de SonyEricsson klantenservice (0900 899 83 18) gebelt. Deze meneer gaf aan dat het via GPRS werkt, en dus niet afhankelijk is van het Orange netwerk. Hij kon me niet vertellen waarom Orange deze functie zou willen uitschakelen.
Hij raadde mij aan om terug te gaan naar de winkel met de reden dat niet alle functionaliteiten beschikbaar zijn, of om zelf een software update uit te voeren vanaf de website.
Donderdag dus maar even naar de Orange Shop, zij zullen het ook wel niet weten dus mogen zij de software update doen. Gaat het mis; hun schuld. Komt de functie niet beschikbaar na de software update moet ik even hard nadenken wat ik wil doen.
De-branden kan/mag denk ik niet?

@XTREEMRaGE
Dat sloom is niet alleen in het begin, maar continue ;)

[ Voor 77% gewijzigd door frickY op 11-12-2006 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik heb hem eindelijk :9~
Nu nog ff alles uitvogelen, hij is wel in het begin sloom.
Maar ik heb ook orane, maar gelukkig geen orange logo's etc. erop :).
Dat had ik wel met vodafone -_- toen ik een T610 had van sony.

Maar eerste indruk: Het ziet er allemaal 'gaaf' uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:08
Oops.. ik dacht dat ik in het W850 topic zat. :) Excuses.

[ Voor 81% gewijzigd door ChrisM op 11-12-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomx
heeft iemand al gmail volledig aan het werk gekregen? ik kan eindelijk mailtjes sturen (door na eindeloos kutten de smtp server van t-mobile te gebruiken ipv gmail) de pop server moet wel van gmail zijn (staat ook op t-mobile site) maar wat ik ook invul het werkt niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo w950'ers,
Ik heb dit forum afgelopen maand of twee iedere dag gelezen, en ben erg blij met al jullie uitgewisselde ervaringen. Ik heb een redelijk goed beeld kunnen krijgen van deze telefoon, en ga deze week ook de sprong in het diepe wagen. Als bedankje heb ik een viertal tips....

- Telfort biedt 1,5 jaar abo's, erg handig om de aanschafprijs omlaag te krijgen zonder meteen superlang aan Telfort vast te zitten (p.s. Telfort is van KPN, en schakelt bij "gebrek aan bereik" gratis over op KPN)

- De Amerikaanse/Engelse variant van dit forum is te vinden op http://www.whatmobile.net/forum/viewtopic.php?t=30488 (volgens mij een goeie tip die hierop staat, als je je w950 te langzaam vind, moet je "transitions" uitzetten, dan loopt ie een stuk lekkerder. Kweenie of het werkt, aangezien ik 'm (nog) niet heb).

- Voor de mensen die 'm ff aan het werk willen zien, op youtube even zoeken op "w950 review" en je ziet een 6 min. durend filmpje van een enthousiaste gebruiker... (handig als je wilt zien hoe langzaam dat "langzaam" nu eigenlijk is waar men het steeds over heeft hier)

- een redelijke site voor het bekijken van de beste deal qua aanschafprijs is volgens mij telecomvergelijker.nl Al wordt hier vaak het aantal smsjes dat je wilt versturen p.m. niet meegenomen in de berekening heb ik het idee :(

Ik heb nu nog een Motorola v3 Razr, verschrikkelijk mooi qua uiterlijk, verschrikkelijke hel qua bediening imo 8)7 lees: ontzettend traag (woorden die na vijf sec. nadat je uitgetypt bent nog bijspringen in een sms, agenda met per seconde 1 pagina, telefoonboek 0,5 sec per contact enz)

En OH wat verlang ik terug naar T9, daar doet Motorola nl. niet aan :(

Als ik de w950 binnen heb, laat ik meer horen. Tot later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 01:06:- De Amerikaanse/Engelse variant van dit forum is te vinden op http://www.whatmobile.net/forum/viewtopic.php?t=30488 (volgens mij een goeie tip die hierop staat, als je je w950 te langzaam vind, moet je "transitions" uitzetten, dan loopt ie een stuk lekkerder. Kweenie of het werkt, aangezien ik 'm (nog) niet heb).
haha mijn telefoon kan nu vliegen!! ;)
Hij is nu echt supersnel, ben blij dat het helpt. En ik zie geen verschil qua dingen met die optie uit.

Voor de Nederlandse versie is dat:
Hoofdmenu -> Extra -> Configuratiescherm -> Apparaat -> Overgangen -> Uit

Goede tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook uitgezet, en het is is veel sneller geworden nu. Het enige verschil wat ik merk is dat het selectievierkantje niet meer soepel naar een volgende koppeling gaat in het hoofdmenu maar gewoon snel van de een naar de ander springt. (ik hoop dat ik het goed uitleg :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik had hem al uitgezet maar hij is nog steeds sloom :( (Orange branded)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frickY schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:22:
Ik had hem al uitgezet maar hij is nog steeds sloom :( (Orange branded)
Op dat forum dat ik eerder vermeldde (heb nog niet alle pagina's gelezen, is erg veel) ben ik al meerdere posts tegengekomen van mensen die problemen schijnen te hebben met de "branded" versie van deze telefoon. Software de eruit gehaald is, opties die niet beschikbaar zijn. Als er voor de branded versies geprutst is aan de software waarop 't ding draait, kan 't best dat het apparaat anders (of niet) reageert op instellingen/veranderingen die bij de "normale" versies wel werken. Vervelend, maar het kan 1 van de oorzaken zijn waarom het bij jou niet werkt. Hoe zit 't bij anderen (branded of niet)? Zijn er meer dan 2 mensen die het verschil merken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Ik weet het eigenlijk of ik verschil merk. Ik heb geen branded telefoon, althans dat denk ik. Hoe weet je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo net besteld met 2 jarig hi 40 bij gsm-shop.nl, zal mij benieuwen wanneer ik m binnen heb, kan niet wachten:D
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.