hmmm, is wel weer 30 euro extra... klinkt opzich wel goed.
Zijn die speakers een beetje quality?
Zijn die speakers een beetje quality?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 02-12-2006 20:00 ]
Verwijderd
ja ik heb daar ook erg mijn twijfels over, zit al maanden te wachten op dit toestel, komt het uit, is het gewoon niet te betalen. hij zakt ook nauwelijks in prijs, ja 90 euro ofzo. ik heb hem op zn goedkoopst met t abo dat ik wil (2 jarig hi40) voor ook 150 E kunne vinden, is tog niet normaal?frickY schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:59:
Vanmiddag maar even naar een Orange Shop gegaan om dit toestel in het echt te zien. Hij ziet er net zo netjes uit als op de foto's, maar toch twijfel ik nog.
Dat komt vooral vanwege de prijs.
Als je kijkt dat je de meeste toestellen gratis, of ten hoogste voor een paar tientjes betalen, bij een 2-jarig abbonement krijgt, vinden de W950-bezitten dit toestel het de >€150 bijbetalen waard?
Behalve de 4GB en het design zie ik namelijk niet echt wat dit toestel het het geld waard maak, ten opzichte van andere telefoons.
Verwijderd
Vooralsnog is het niet aan de orde, maar KPN heeft wel aangekondigd te vergoedingen te verlagen voor consumenten en je merkt wel dat bij veel shops een toestel niet meer gratis bij Hi-20 is maar pas bij Hi-25. Daarbij is KPN flink aan het experimenteren met Simyo.Verwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 11:19:
Ik wil dit toestel ook heel graag!
Hoorde hetzelfde verhaal bij tfortelecom maar of het de waarheid is? wie kan hier meer duidelijkheid over verschaffen? anders ga ik namelijk voor de Nokia N73
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door frickY op 03-12-2006 21:26 . Reden: toevoeging ]
Verwijderd
ja kunnen de eigenaren van de w950 eff zegge of ie t waard is, ik zit erg te twijfelen. de m600 valt af, want ik ga voornameljk voor t walkman gedeelte. die 150 euro wordt wel steeds verleidelijker, ik wacht nog maar n paar weken kijken of ie nog daalt, maar voor de jaarwisseling bestel k m, dat lijkt me het handigst om te doenVerwijderd schreef op zondag 03 december 2006 @ 15:51:
ook voor mij geldt dat ik nog niet helemaal overtuigd ben van de 150 euro meerwaarde. Ik weet dat het dniet de bedoeling van het topic is om mij te gaan overtuigen, maar ik zou het helemaal niet erg vinden om nog eens te horen dat dit het geld wel dan niet waard is.
Verwijderd
Verwijderd
T-mobile is de enige provider die meer geld geeft als je verlengdfrickY schreef op maandag 04 december 2006 @ 09:59:Aanbieding geldt echter alleen voor nieuwe klanten, en niet voor verlengingenBelachelijk. Ik zou juist als vaste lant wat extraatjes verwachten. Overweeg nu dus om over te stappen naar een andere toko die wel service gericht is naar haar klanten.
Verwijderd
Welke site was dit?Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 21:31:
[...]
ja ik heb daar ook erg mijn twijfels over, zit al maanden te wachten op dit toestel, komt het uit, is het gewoon niet te betalen. hij zakt ook nauwelijks in prijs, ja 90 euro ofzo. ik heb hem op zn goedkoopst met t abo dat ik wil (2 jarig hi40) voor ook 150 E kunne vinden, is tog niet normaal?
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 17:05 ]
Verwijderd
FrenkieB schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:41:
Ik wil die MDS-60 bestellen vanaf de website, echter hij wil de pagina niet openen. Is er iemand die dat formulier op zijn computer heeft staan of ergens online?
Andere vraag: Telefoon een van de eerste van 2call.nl, heb je dan ook recht op de speakerset?
1
| javascript:window.open("<!-- Unable to find: voucher_Walkmanphone_MDS60, and: 35 in File token. -->","", "toolbar=no,height=900,width=900");void(0); |
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
RELAXT he dankjewel man ik ga m daar ook zsm halen danVerwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:05:
Vodafone 35 euro per maand abbo kost het toestel maar 114,- . Daarnaast bij GSM-shop is het toestel incl. een Hi 40 abbo 148,- euro. Aangezien ik Orange kut vind (en velen met mij) lijken mij dit betere opties, ga hem dan ook zo snel mogelijk halen!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Op welke site/winkel heb je gezien dat ie 114 euries is?Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 13:05:
Vodafone 35 euro per maand abbo kost het toestel maar 114,- . Daarnaast bij GSM-shop is het toestel incl. een Hi 40 abbo 148,- euro. Aangezien ik Orange kut vind (en velen met mij) lijken mij dit betere opties, ga hem dan ook zo snel mogelijk halen!
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
achVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 00:01:
Op de site van Vodafone zelf..
Verwijderd
Ja toch wel, valt wel tegen.Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 00:18:
Toch wel grappig, Op de eigen sites van Vodafone en Orange is het toestel incl. een abbo goedkoper dan bij de diverse webshops..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik zou het niet weten, ik d8 wel dat het zo iets was!Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 21:20:
Hoe zit het eigenlijk met Vodafone, voor 35 euro per maand heb je 275 minuten/ 275 smsjes, dus bijvoorbeeld als 1 minuut belt heb je dan nog 274 minuten/ 274 smsjes?
[ Voor 8% gewijzigd door XTREEMRaGE op 06-12-2006 23:04 ]
Verwijderd
Hier is de voucher te vinden: http://www.gsmweb.nl/gsmweb/forms/gsmspec/voucher.pdfVerwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:06:
Als je naar de site van SE gaat en dan naar de w950 pagina moet je kijken in het midden onderaan. Daar staat een link naar de voucher die het nu nog niet doet
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 13:12 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat ding was dus eind oktober verkrijgbaar in Nederland, zou het raar vinden als ze ons dan zouden uitsluiten.. ik wacht nog even op die voucher op de site van SE en dan ga ik hem gewoon insturen. (of iemand die zin heeft om een mail te sturen naar SE?Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:56:
Lees mijn post nog eens goed![]()
Ik vind het trouwens een mooi beroerde actie van SE. De mensen die dus dat ding voor 13-11 hebben gekocht krijgen niets, terwijl dat juist de mensen zijn die meteen de telefoon gekocht hebben en er het hardst op hebben zitten wachten...
Verwijderd
Verwijderd
ik zou duidelijk gaan voor Hi,Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:44:
nog geen nieuwe acties bekend? Verdorie, ik weet echt niet of ik nu moet kiezen voor Hi ( meer bijbetalen) of Vodafone( minder bijbetalen maar weet niet of dat abbo wel geschikt is voor mij )
[ Voor 56% gewijzigd door XTREEMRaGE op 07-12-2006 19:21 ]
Nice en zoals je het had verw8?frickY schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:01:
Heb de knoop maar doorgehakt en het toestel net gerhaald bij de Orange Shop.
€199 bij een 2-jarig €25 abbo verlenging.
Het had een paar tientjes goedkoper gekunt via bijv. 2call.nl maar nu had ik hem tenminste direct mee, en kan ik daar ook gewoon heen als er wat aan de hand is.
Eerste PDA-achtige toestel, en dus ook eerste symbian telefoon. Al heel even zitten klooien en het aanzetten duurd verschrikkelijk lang. Is dat bij jullie ook?
Rest ziet er wel ok uit. Straks eerst het boekje uit mijn hoofd leren en morgen verder klieren
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 08-12-2006 08:37 ]
Verwijderd
Er is een topic gemaakt voor UIQ 3.0 telefoons, dus ook voor de W950iStrandbal77 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 06:53:
Hoi weet iemand waar ik leuke Games kan dowloaden voor dit toestel ? en leuke themes en ringtones?
ik had begrepen dat je ook kan internetten met het toestel dmv een bleutooth laptop , weet iemand dat ?
Thanks !
Snap jij mij goed dat ik graag internetten wil op mijn w950i via bluetooth om zo de vaste internetverbinding van mijn pc te gebruiken.Xof schreef op maandag 04 december 2006 @ 00:22:
Internetten via bluetooth op laptop is geen enkel probleem
Ook jij bent niet in de war met de verkeerde kant op, zoals dit plaatje weergeeft?
Okay, dus voor de mensen die hun telefoon echt uit hebben staan raad jij ze aan om hem op flight mode te zetten?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:14:
[...]
Er is een topic gemaakt voor UIQ 3.0 telefoons, dus ook voor de W950i
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1175411
* Nog een goede tip voor mensen die 's nachts de telefoon altijd uit hebben staan.
Zet de telefoon op "Flight mode" zodat hij geen netwerk verbindingen meer maakt. en dus aanzienlijk batterijen bespaart.
http://thinkabdul.com/index.php?tag=m600iTim Schuhmacher schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:44:
[...]
Snap jij mij goed dat ik graag internetten wil op mijn w950i via bluetooth om zo de vaste internetverbinding van mijn pc te gebruiken.
If so zou je willen uitleggen hoe je dat voor elkaar hebt gekregen?
Verwijderd
Dit heeft weinig met de w950 te maken, maar ik denk dat de abbonnementskosten gewoon op de normale gezette tijden afgeschreven wordt. Dus onafhankelijk van de aankoopsdatum.Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:10:
zijn er mensen die hem bij gsm-shop hebben besteld?en zo ja hoe beviel dat?
wanneer schrijven ze de abbonnementskosten van je rekening af?meteen de dag dat je hem koopt?
of gebeurt dat later bijv, aan thet eind van de maand?
of ligt dit aan je provider?ik neem hi nl
Verwijderd
anders ga je eff bijdehand doen,Tim Schuhmacher schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:16:
wat kunnen mensen zeuren over een paar euro
[...]
Dit heeft weinig met de w950 te maken, maar ik denk dat de abbonnementskosten gewoon op de normale gezette tijden afgeschreven wordt. Dus onafhankelijk van de aankoopsdatum.
Verwijderd
De voucher die ze mee hebben gestuurd is dezelfde als die hier ergens als link vermeld staat.Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Call Center.
Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Deze actie is alleen geldig voor de toestellen die aangekocht zijn gewordne tussen 13-11-2006 t/m 14-01-2007. Toestellen die buiten deze periode zijn aangekocht, kunnen helaas niet deelnemen aan deze actie.
Wij hebben deze voucher als attachment toegevoegd aan deze e-mail. Indien u verdere vragen heeft betreffende deze actie, raden wij u aan om contact op te nemen met onderstaand telefoonnummer.
043-8800158.
Nou ik heb hem pas besteld(vrijdag) bij hun toko en wel persoonlijk, maar het toestel was niet direct verkrijgbaar -_-, dus krijg ik hem pas maandag of dinsdag!Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 13:10:
zijn er mensen die hem bij gsm-shop hebben besteld?en zo ja hoe beviel dat?
wanneer schrijven ze de abbonnementskosten van je rekening af?meteen de dag dat je hem koopt?
of gebeurt dat later bijv, aan thet eind van de maand?
of ligt dit aan je provider?ik neem hi nl
[ Voor 30% gewijzigd door frickY op 10-12-2006 09:30 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Boomx op 10-12-2006 23:18 ]
//Edit2Music recognition
When you're listening to the radio and you hear a song you like but you don't know what it's called, ask TrackID™. Record a few seconds of the song and use TrackID™ to send the music for recognition. In seconds, you'll have the name, artist and album in your phone.
[ Voor 124% gewijzigd door frickY op 11-12-2006 11:17 ]
Klopt, volgens de manual op de SE site zou er een TrackID functie moeten zitten in de geluidsrecorder en in de radio. In beide heb ik hem niet kunnen ontwaren..[b]frickY schreef op maandag 11 december 2006 @ 11:11:
Wat ik begrepen heb moet je ook muziek in een cafe of van je normale radio moeten kunnen opnemen met behulp van de microfoon.
[ Voor 77% gewijzigd door frickY op 11-12-2006 16:55 ]
[ Voor 81% gewijzigd door ChrisM op 11-12-2006 20:55 ]
Verwijderd
haha mijn telefoon kan nu vliegen!!Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 01:06:- De Amerikaanse/Engelse variant van dit forum is te vinden op http://www.whatmobile.net/forum/viewtopic.php?t=30488 (volgens mij een goeie tip die hierop staat, als je je w950 te langzaam vind, moet je "transitions" uitzetten, dan loopt ie een stuk lekkerder. Kweenie of het werkt, aangezien ik 'm (nog) niet heb).
Verwijderd
Verwijderd
Op dat forum dat ik eerder vermeldde (heb nog niet alle pagina's gelezen, is erg veel) ben ik al meerdere posts tegengekomen van mensen die problemen schijnen te hebben met de "branded" versie van deze telefoon. Software de eruit gehaald is, opties die niet beschikbaar zijn. Als er voor de branded versies geprutst is aan de software waarop 't ding draait, kan 't best dat het apparaat anders (of niet) reageert op instellingen/veranderingen die bij de "normale" versies wel werken. Vervelend, maar het kan 1 van de oorzaken zijn waarom het bij jou niet werkt. Hoe zit 't bij anderen (branded of niet)? Zijn er meer dan 2 mensen die het verschil merken?frickY schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 08:22:
Ik had hem al uitgezet maar hij is nog steeds sloom(Orange branded)
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq