ik heb ook tomtom erop, alleen geen GPRS ontvanger.. waar kan ik er eentje halen?
Verwijderd
Zo'n soort melding heb ik wel met een ander programma gehad (om MP3- tags te veranderen op de telefoon).Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:08:
[...]
Als ik wil installeren krijg ik de melding: "(800700005) Toegang geweigerd."
Waar installeer je het programma dan? Op de 4GB drive of het telefoon geheugen..?
Aan jullie reacties te lezen is deze telefoon hier al uit? Of is dat een verkeerde assumptie, want ik wacht echt al tijden op deze telefoon...
Hij is inmiddels al 2 weekjes uit ofzo. Meen dat de meeste hier hem op 2call.nl hebben besteld.
Verwijderd
belcompany heeft hem ook al in de winkels liggen... tenminste in Gorinchem wel. Gisteren ook nog even gevraagd bij de mediamarkt in breda, daar kregen ze hem pas over twee weken... raar verhaal...
Verwijderd
Ik wil OpenTTD (transport tycoon) draaien op mn w950, heeft iemand enig idee hoe dat moet? Ik heb nu wel een emulator (ScummVM) maar daar lukt het niet mee.
Nee nog niet. ik krijg het niet werkend. dit komt volgens mij omdat onze phone op uiq3 draaid en smartmovie niet draait onder dit systeem. ik ben op dit moment zoekende naar alle leuke en makenlijke aplicaties die er zijn voor de w950 maar moet zeggen dat er nog wel heel wijnig is.superpolm schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:03:
heeft iemand Smartmovie al werkend op deze telefoon?
Ik heb nu eindelijk de mogenlijkheid om office documenten te openen met de trail versie van Documents to go en moet zeggen dat dit wel lekker werkt. daarnaast had ik volgens norton ook mijn eerste virus al te pakken. na het instaleren van smartmovie die volgens mij niet voor de w950 bedoeld was.
Ik hoop dat adobe snel met een acrobat reader komt die werkt op de w950 omdat ik toch wel veel pdf bestanden in de trein altijd zit te lezen. ( ik dacht eigenlijk dat die bij deze telefoon zou zitten ) maarja helaas.
Groet
Dennis
[ Voor 9% gewijzigd door dennisdedreu op 09-11-2006 15:06 ]
Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”
Werken niet gewoon alle programmas welke geschikt zijn voor Symbian?
UIQ3 is toch slechts een laagje over Symbian heen welke je bepaalde functies van de hardware laat benutten? Dit is toch niet de software laag waar alels op draait?
Iemand al geinformeerd/getest of de OFficetools van de M600i niet op deze telefoon werken?
UIQ3 is toch slechts een laagje over Symbian heen welke je bepaalde functies van de hardware laat benutten? Dit is toch niet de software laag waar alels op draait?
Iemand al geinformeerd/getest of de OFficetools van de M600i niet op deze telefoon werken?
als dat zo zou zijn, werken dan alle programma's die voor S60 zijn gemaakt, ook voor onze UIQ3?frickY schreef op donderdag 09 november 2006 @ 15:43:
Werken niet gewoon alle programmas welke geschikt zijn voor Symbian?
Ik heb 0 ervaring met Symbian telefoons hoor. Maar dat is wat ik denk.
Volgens mij is UIQ alleen de gebruikersinterface om te bellen, mailen etc, en draaien externe programma's hier gewoon naast, op Symbian.
Maar als ik even snel zoek kan ik geen applicaties vinden welke draaien op de Nokia 6708 (enige Nokia UIQ telefoon) en SE's. Heb ook al een aantal applicaties gevonden waarvoor aparte downloadlinks bestaan voor S60, S80 en UIQ, wat mij vermoeden tegenspreekt.
Volgens mij is UIQ alleen de gebruikersinterface om te bellen, mailen etc, en draaien externe programma's hier gewoon naast, op Symbian.
Maar als ik even snel zoek kan ik geen applicaties vinden welke draaien op de Nokia 6708 (enige Nokia UIQ telefoon) en SE's. Heb ook al een aantal applicaties gevonden waarvoor aparte downloadlinks bestaan voor S60, S80 en UIQ, wat mij vermoeden tegenspreekt.
kan iemand mij vertellen wat de overdrachtsnelheid is bij de w950?
is dat te vergelijken met wanneer je een memory stick rechtstreeks in een card lezer steekt?
is dat te vergelijken met wanneer je een memory stick rechtstreeks in een card lezer steekt?
Verwijderd
Ja daar kan je het mee vergelijken. Je hebt ook "gewoon" een verwisselbare schijf bij 'Deze computer' Naar mijn gevoel zelfde snelheid als usb stick.pina schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:16:
Als je wilt Synchroniseren enz. moet je de telefoon op een andere instelling zetten. Dit vraagt de telefoon automatisch als je de usb kabel in de telefoon doet. De snelheid bij deze instelling is wel stukken langzamer.
Nog even over dat UIQ 3.0,
Ik heb het spelletje sudoku ook op mn telefoon gezet. Werkt perfect en stond op de website ook 'gemaakt voor uiq 3.0 symbian telefoons' Ik denk dus dat je echt UIQ 3.0 applicaties moet gaan zoeken om ze werkend te krijgen op je telefoon. Kijk maar eens op de onderstaande link voor de mensen die deze site nog niet gezien hebben.
http://my-symbian.com/main/index7.php?cat=7
600mb's aan mp3's had ik er in ong. 30 sec opstaanpina schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:16:
Verwijderd
Voor programma's heb je echt de UIQ 3 versie nodig. S60 en S80 is dan wel symbian maar dat zegt dus niets. Is dat probleem ook meteen weer uit de wereld
Klopt software geschreven voor niet uiq3 phones werkt niet op dit platform en op het moment zijn er nog maar 3 (niewe) telefoons uit de SE reeks die beschikken over UIQ daarom heb ik een toppic aangemaakt waar iedereen zijn werkende software zou kunnnen posten zodat we niet door de toppics van de M600I P990 en de W950 heen hoeven te lezen.
overgens ben ik aan het stoeien met fimpjes omzetten naar een formaat wat de telefoon snapt. ik doe dat op dit moment met Win avi en Total Video. allebij werkt het wel maar ik heb nog de nodige aanloopproblemen zoals het oprekken van het beeld en zwarte rasters rondom dus we blijven het proberen en I'll keep you posted
overgens ben ik aan het stoeien met fimpjes omzetten naar een formaat wat de telefoon snapt. ik doe dat op dit moment met Win avi en Total Video. allebij werkt het wel maar ik heb nog de nodige aanloopproblemen zoals het oprekken van het beeld en zwarte rasters rondom dus we blijven het proberen en I'll keep you posted
Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”
Dus het schrijven van applicaties voor deze telefoon is niet odmweg een Symbian app maken, maar echt voor UIQ? Is er dan een SDK of iets dergelijks beschikbaar?
Mocht ik deze telefoon nog gaan kopen wil ik in ieder geval een programma maken waarmee je profielen kunt plannen.
Mocht ik deze telefoon nog gaan kopen wil ik in ieder geval een programma maken waarmee je profielen kunt plannen.
Verwijderd
Als een treinVerwijderd schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:57:
Weet iemand of deze werkt met de W950i?
http://www.pdashop.nl/pro...uetooth-gps-receiver.html
Ik moet wel zeggen dat ik hem onder een andere naam heb gekocht, namelijk van Adapt.
Zie ook hier
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 21:55 ]
Iemand enig idee wanneer de eerste prijsdaling plaats zal vinden? Zo rond de feestdagen? 300 euro bijbetalen met abbo is namelijk wel erg veel
[ Voor 3% gewijzigd door Sander H op 11-11-2006 13:00 ]
Verwijderd
Gelukkig kan ik pas 29 december een ander toestel uitkiezen, dus dan zal hij wel misschien al wat goedkoper zijn.
Verwijderd
Hallo,wil de w950 graag hebben maar is er iemand die er navigatie op heeft zitten en zo ja welke?
Mag over paar weken gaan verlengen
De vraag is al eens langsgekomen maar niet idrect beantwoord.
Alvast bedankt.
Mag over paar weken gaan verlengen
Alvast bedankt.
Verwijderd
op 2call staat een 2 jarige abo van 12,50 per maand van kpn flexibel ( 239 euro bijbetalen ) en volgens mij 52,50 bijbetalen aan aansluitings kosten
weet iemand of dat ook klopt ?
weet iemand of dat ook klopt ?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2006 14:09 ]
Verwijderd
ik zoek een de goedkoopste abo die er is. ( heb namelijk al een abo, een vriend van me heeft al een telefoon maar nog geen abo, dus dan willen we het delen, ik de telefoon en hij de abo, dan betaal ik hem iets meer maar dan heb ik de telefoon wel goedkoper.
iemand sugesties?
iemand sugesties?
Verwijderd
als het net zo hard gaat als bij de P990 (maand geleden nog boven de 700, laatst bij smartphoneshop gekocht voor 499) is hij snel goedkoopVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:02:
Gelukkig kan ik pas 29 december een ander toestel uitkiezen, dus dan zal hij wel misschien al wat goedkoper zijn.
Verwijderd
Ik en mijn broertje hebben me een mooi spelletje bedacht met mijn telefoon. We doen dan wie het eerst een liedje in kan zingen die goed herkend wordt door TrackID
. Tot nu toe hebben we nog geen goede match terug gekregen
ik heb een m600 maar op de w950 zal dat idem zijn. Ik heb tomtom geïnstalleerd met een gps-ontvanger Adapt 750 en het werkt naadloosVerwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:32:
Hallo,wil de w950 graag hebben maar is er iemand die er navigatie op heeft zitten en zo ja welke?
Mag over paar weken gaan verlengen![]()
Alvast bedankt.
Verwijderd
ja laten we hopen want ik kan met een Hi 40 1 jaar 250 bij lappen en 2 jaar 190, das egt veeel te veel, met 2 jaar moet ie makkelijk gratis kunnen zijn!!Verwijderd schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:16:
[...]
als het net zo hard gaat als bij de P990 (maand geleden nog boven de 700, laatst bij smartphoneshop gekocht voor 499) is hij snel goedkoop
ik kan niet wachten op die stomme feestdagen!
Verwijderd
Die m600 werkt via sd card maar de w950 is intern geheugen en hoe installeer ik daar dan tomtom op?pina schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:59:
[...]
ik heb een m600 maar op de w950 zal dat idem zijn. Ik heb tomtom geïnstalleerd met een gps-ontvanger Adapt 750 en het werkt naadloos
Iemand?

Verwijderd
op zich fijn voor jou, maar de reden dat de p990 zo is gekelderd is dat er zoveel software fouten inzitten dat er nauwelijks kopers zijn, en dat is minderVerwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:37: [...] ja laten we hopen want ik kan met een Hi 40 1 jaar 250 bij lappen en 2 jaar 190, das egt veeel te veel, met 2 jaar moet ie makkelijk gratis kunnen zijn!! ik kan niet wachten op die stomme feestdagen!
Verwijderd
Ik las net op esato dat youtube een mobiele variant heeft, namelijk tinytube.net. Net even geprobeerd of dat een beetje wil, en ik moet zeggen dat je daar best leuk filmpjes kunt kijken. Er zitten nog wel een paar bugs in maar misschien leuk voor de mensen hier om een keer te proberen.
Verwijderd
Ja, er is een UIQ3 SDK: http://developer.sonyeric...ols/symbian/p_symbian.jsp
Wie o wie progt er een 'profile-manager' ?
Wie o wie progt er een 'profile-manager' ?
Ik wil dat zeker gaan proberen als ik de telefoon heb. Maar ik wacht eerst even tot de eerste prijsdalingen en firmware update
Ik moet eerlijk zeggen dat ik zeer tevreden ben over deze telefoon. Afgezien van de Bugs werkt het systeem echt helemaal super. Ik vind nog elke dag nieuwe functie uit die ik altijd al op een telefoon zou willen hebben maar nog nooit bij mijn voorgaande telefoons werkte.
ik heb het nu voor elkaar gekregen om mijn mail toe te voegen en filmpjes over te zetten naar een formaat wat de telefoon snapt en wat er erg goed uit ziet.
Ik gebruik hiervoor Winavi video converter. overzetten naar 3GP en in het menu advanced de resolutie op 320 * 240 zetten en de bestandjes eventueel laten op splitsen (maakt dat de W950I hem sneller laad). het duurt ongeveer een half uurtje om je films over te zetten naar 3gp. dit levert een zeer degelijke videokwaliteit op.
Ik heb het ook geprobeerd met Imtoo en total video converter maar naar mijn mening is winavi een makkelijker programma en levert het de hoogste kwaliteit (werkende) filmpjes op
Het is snel en bied de mogelijkheid om de filmpjes gedeeltelijk beeldvullend te maken. Zonder dat je hierbij heel veel informatie verliest of een bal er als een ovaal uit gaat zien (te vergelijken met de Smart zoom van de tv)
Het enige waar ik nog niet achter ben gekomen is of het mogenlijk is om email adressen met handschriftherkenning in te voeren. Alle letters en cijfers pakt hij maar ik krijg het @ maar niet voor elkaar
. In het boekje staat deze ook niet afgebeeld als voorbeeld.
ik heb het nu voor elkaar gekregen om mijn mail toe te voegen en filmpjes over te zetten naar een formaat wat de telefoon snapt en wat er erg goed uit ziet.
Ik gebruik hiervoor Winavi video converter. overzetten naar 3GP en in het menu advanced de resolutie op 320 * 240 zetten en de bestandjes eventueel laten op splitsen (maakt dat de W950I hem sneller laad). het duurt ongeveer een half uurtje om je films over te zetten naar 3gp. dit levert een zeer degelijke videokwaliteit op.
Ik heb het ook geprobeerd met Imtoo en total video converter maar naar mijn mening is winavi een makkelijker programma en levert het de hoogste kwaliteit (werkende) filmpjes op
Het is snel en bied de mogelijkheid om de filmpjes gedeeltelijk beeldvullend te maken. Zonder dat je hierbij heel veel informatie verliest of een bal er als een ovaal uit gaat zien (te vergelijken met de Smart zoom van de tv)
Het enige waar ik nog niet achter ben gekomen is of het mogenlijk is om email adressen met handschriftherkenning in te voeren. Alle letters en cijfers pakt hij maar ik krijg het @ maar niet voor elkaar

Verwijderd
He Dennis,
ik deel je tevredenheid: enige bug die ik ben tegengekomen is de 'demo' onder entertainment die niet werkt. (Ik ben wel secuur met het afsluiten via taskmanager enzo) Email werkt bij mij ook prima, het apestaartje krijg ik door gewoon in het letterveld een a met een kringel eromheen te schrijven, zonder je pen op te tillen. @ - zonder problemen. Bedankt voor de winavi tip.
ik deel je tevredenheid: enige bug die ik ben tegengekomen is de 'demo' onder entertainment die niet werkt. (Ik ben wel secuur met het afsluiten via taskmanager enzo) Email werkt bij mij ook prima, het apestaartje krijg ik door gewoon in het letterveld een a met een kringel eromheen te schrijven, zonder je pen op te tillen. @ - zonder problemen. Bedankt voor de winavi tip.
ha ha _LT_ Thanks dat was ik nodig had. nu kan ik tenminste het apenstaatje ook gewoon zonder keyboard maken. Wel zo makenlijk. Net even een testje gedaan met de opstarttijd van de 3 gp flipjes.
dit was de uitkomst:
Bestandsgrote / Laadtijd
250 MB : 1 minuut en 50 seconden
200 MB : 1 minuut en 30 seconden
100 mb : 1 Minuut
50 mb : 36 seconden
Tijdens het laden van de filmpjes is het niet mogelijk om een andere taak te starten (of gebeld te worden) Dit levert meestal een vastloper op of zorgt er voor dat de telefoon enkele minuten nergens op reageert.
dit was de uitkomst:
Bestandsgrote / Laadtijd
250 MB : 1 minuut en 50 seconden
200 MB : 1 minuut en 30 seconden
100 mb : 1 Minuut
50 mb : 36 seconden
Tijdens het laden van de filmpjes is het niet mogelijk om een andere taak te starten (of gebeld te worden) Dit levert meestal een vastloper op of zorgt er voor dat de telefoon enkele minuten nergens op reageert.
en wat als je gebeld word terwijl je een film bekijkt?
Verwijderd
Dan komt de beller in beeld. Dan kan je gewoon opnemen of weigeren. Volgensmij gaat de film dan op pauze. Zodat als het gesprek afgelopen is je verder kan met kijken.Tim Schuhmacher schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:00:
en wat als je gebeld word terwijl je een film bekijkt?
Verwijderd
Weet iemand hoe je een dubbele punt maakt of een punt-komma ( : en ; ) ? Of hoe je zelf stylus movement kan toewijzen aan symbolen ?
Daar ben ik ook wel benieuwd naarVerwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:15:
Weet iemand hoe je een dubbele punt maakt of een punt-komma ( : en ; ) ? Of hoe je zelf stylus movement kan toewijzen aan symbolen ?
Verwijderd
Dennis,
Ik heb net Winavi gedownload- maar die convert niet naar 3gp... versie 7.7 ? Welke versie gebruik jij ?
Ik heb net Winavi gedownload- maar die convert niet naar 3gp... versie 7.7 ? Welke versie gebruik jij ?
of de letter t?Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:15:
Als ik een sms krijg zie je dat alleen in een heel klein symbooltje bovenaan en als je vandaag open klikt bij berichten. Is er geen manier om gewoon groot in beeld te krijgen dat je een sms hebt net als bij andere telefoons?
Daar irriteer ik me ook aan, Het is wel in het groot te zien, maar je moet eerst wachten totdat de keylock scherm verdwijnt en daarachter zie je pas of je een sms gehad hebt. Misschien wordt dit nog anders met een firmware update.FrenkieB schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:27:
Als ik een sms krijg zie je dat alleen in een heel klein symbooltje bovenaan en als je vandaag open klikt bij berichten. Is er geen manier om gewoon groot in beeld te krijgen dat je een sms hebt net als bij andere telefoons?
mja dat lijkt me fijn, sowieso is een firmware update wel handig. Vooral bij de radio krijg ik vaak vastlopers en volgens mij moeten ze dat makkelijk kunnen verhelpen
Verwijderd
Wie heeft ook last van deze fout:
Als ik een sms van iemand krijg, en ik druk op "beantwoorden" dan kan ik een bericht terug sturen.
Alleen als ik dan op verzenden druk wordt het bericht niet verstuurd maar als concept opgeslagen.
Is dit een software fout of een fout van mij/ mijn instellingen..?
Als ik een sms van iemand krijg, en ik druk op "beantwoorden" dan kan ik een bericht terug sturen.
Alleen als ik dan op verzenden druk wordt het bericht niet verstuurd maar als concept opgeslagen.
Is dit een software fout of een fout van mij/ mijn instellingen..?
Ik heb met mijn K750i dat een uitgaande SMS in de Drafts (concepten) wordt opgeslagen indien deze niet kan worden verzonden. Dit gedrag klinikt dus logisch als bijvoorbeeld het telefoonnummer voor de berichtencentrale niet (goed) is ingevuld.
Kun je wel SMSjes versturen, of kom je niet verder dan de concepten map?
Verwijderd
Ik kan gewoon sms'jes versturen. Hij slaat em ook alleen op in het concepten map als ik "antwoorden" doe op een ontvangen sms. Best raar, dan moet ik naar het map 'concepten' en dan bericht openen en dan versturen en dan werkt het wel.frickY schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:57:
Ik heb met mijn K750i dat een uitgaande SMS in de Drafts (concepten) wordt opgeslagen indien deze niet kan worden verzonden. Dit gedrag klinikt dus logisch als bijvoorbeeld het telefoonnummer voor de berichtencentrale niet (goed) is ingevuld.

Sirf is de de fabrikant van GPS chipsets. Sirf 2 en Sirf 3 zijn het meest gebruikt.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 01:18:
Zoek een goede bluetooth gps receiver iemand idee en wat betekent sirf?
Sirf 3 is de nieuwere variant met betere ontvangst en sneller een fix e.d.
@Bloodhound
Is er misschien een instelling dat je automatisch antwoord via dezelfde berichtencentrale als de ontvangen SMS is verstuurd, ofzo?
Kun je wel antwoorden op SMSjes die je van iemand hebt gehad met dezelfde provider, en dus berichtencentrale, als jij hebt?
Is er misschien een instelling dat je automatisch antwoord via dezelfde berichtencentrale als de ontvangen SMS is verstuurd, ofzo?
Kun je wel antwoorden op SMSjes die je van iemand hebt gehad met dezelfde provider, en dus berichtencentrale, als jij hebt?
Verwijderd
Oke bedankt.Nu lees ik weer RFMD chipsetting is dit dan weer beter?
Metal schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 01:32:
[...]
Sirf is de de fabrikant van GPS chipsets. Sirf 2 en Sirf 3 zijn het meest gebruikt.
Sirf 3 is de nieuwere variant met betere ontvangst en sneller een fix e.d.
Het beste is als je gewoon even op google intikt GPS informatie oid dan vind je alle verschillende standaarden. Ik kan je meegeven dat een SIRF III chipset erg goed werkt ook met warmte werende voorruit (Franse auto's vaak)
Verwijderd
we gaan googlen 

FrenkieB schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 11:34:
Het beste is als je gewoon even op google intikt GPS informatie oid dan vind je alle verschillende standaarden. Ik kan je meegeven dat een SIRF III chipset erg goed werkt ook met warmte werende voorruit (Franse auto's vaak)
ik gebruik Winavi video convertor ( ipod psp 3gp en mpg4)Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:21:
Dennis,
ik draai op dit moment de versie 3.1 dit is dus het andere programa van winavi
Wie weet trouwens hoe ik nog goedkoop aan stylus pennetjes kan komen ? ik ben ben ik bang mijn eerste al kwijt

[ Voor 14% gewijzigd door dennisdedreu op 17-11-2006 12:29 ]
bijvoorbeeld hier: http://mobile.brando.com.hk/Stylus_W950i.php
haha nu al je stylus kwijt 
Gefeliciteerd, je zal waarschijnlijk de eerste met een W950i zijn die hem nu al kwijt is geraakt.
Maar iig mooi dat er vervangende stylussen voor zijn, wel jammer dat er niet gewoon 2 meegeleverd zijn. Als je een PDA koopt krijg je ook altijd een reserve.
Gefeliciteerd, je zal waarschijnlijk de eerste met een W950i zijn die hem nu al kwijt is geraakt.
Maar iig mooi dat er vervangende stylussen voor zijn, wel jammer dat er niet gewoon 2 meegeleverd zijn. Als je een PDA koopt krijg je ook altijd een reserve.
Verwijderd
Ik heb hem ook sinds vandaag, het enige wat ik heel erg mis is de 4 punts navigatie toets zoals op vrijwel alle GSM's waarom deze ook niet in het touch screen zit is mij een raadsel?
Is er btw een mogelijkheid om andere items / programma's op je desktop te zetten, het 3keer moeten klikken alvorens ik bij mijn contactpersonen ben vind ik vrij storend.
Nu heb ik ook wat MP3's in de audio map gezet, deze kan ik echter met geen mogelijkheid afspelen, hoe moeilijk kan dit zijn?
Is er btw een mogelijkheid om andere items / programma's op je desktop te zetten, het 3keer moeten klikken alvorens ik bij mijn contactpersonen ben vind ik vrij storend.
Nu heb ik ook wat MP3's in de audio map gezet, deze kan ik echter met geen mogelijkheid afspelen, hoe moeilijk kan dit zijn?
Verwijderd
De muziek die je op je telefoon hebt gezet moet je "updaten" in je walkman menu. Check de handleiding voor instructies.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:08:
Ik heb hem ook sinds vandaag, het enige wat ik heel erg mis is de 4 punts navigatie toets zoals op vrijwel alle GSM's waarom deze ook niet in het touch screen zit is mij een raadsel?
Ook kan je op je desktop verschillende snelkoppelingen maken, ga op een snelkoppeling staan die je niet meer wilt gebruiken op je desktop. Druk daarna op "Meer" en dan "vervang"
Op deze manier kan je eigenlijk alles op je desktop zetten.
Verwijderd
Dat updaten inzake MP3's had ik dus al wel gedaan, maar toen vond ie niets, nu doe ik het nog een keer en voilaVerwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 21:22:
[...]
De muziek die je op je telefoon hebt gezet moet je "updaten" in je walkman menu. Check de handleiding voor instructies.
Ook kan je op je desktop verschillende snelkoppelingen maken, ga op een snelkoppeling staan die je niet meer wilt gebruiken op je desktop. Druk daarna op "Meer" en dan "vervang"
Op deze manier kan je eigenlijk alles op je desktop zetten.
Dat vervangen vd iconen ben ik nog niet uit, als ik b.v. het radio icoon wil vervangen voor Contact dan opent hij de Contactpersonen ipv dat hij het radio icoon wisselt voor het Contact icoon.
Ik zit dan dus op de desktop waar je Vandaag hebt staan en dan onderaan die rij iconen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2006 21:39 ]
Verwijderd
@ Neo2001
Dat van die snelkoppeling kan kloppen.
Je moet het volgende doen om bijvoorbeeld de radio snelkoppeling te vervangen:
1 Ga op de radio snelkoppeling staan.
2 Tik op "Meer"
3 "Vervang."
4 "Applicatie"
5 "Contacten"
Ik moest ook weer ff kijken hoe het nou precies moest haha. Maar zo moet het wel lukken.
2 Tik op "Meer"
3 "Vervang."
4 "Applicatie"
5 "Contacten"
Ik moest ook weer ff kijken hoe het nou precies moest haha. Maar zo moet het wel lukken.
Verwijderd
Ik heb het inmiddels voor elkaar, toch denk ik eraan om hem weer van de hand te doen, het gemis van een 4 punts toets en een opneem / ophang knop (ipv touch screen) kan ik niet aan wennen, was het nu echt teveel gevraagd om deze buttons erop te makenVerwijderd schreef op zaterdag 18 november 2006 @ 00:27:
@ Neo2001
2 Tik op "Meer"
3 "Vervang."
4 "Applicatie"
5 "Contacten"

Die Jogdial daar krijg ik gewoon gigantische pijn van in me poten
Je mag me mailen met een vraagprijsVerwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:41:
[...]
Ik heb het inmiddels voor elkaar, toch denk ik eraan om hem weer van de hand te doen, het gemis van een 4 punts toets en een opneem / ophang knop (ipv touch screen) kan ik niet aan wennen, was het nu echt teveel gevraagd om deze buttons erop te maken.
Die Jogdial daar krijg ik gewoon gigantische pijn van in me poten
Verwijderd
Ik snap echt helemaal niks van die wekker.. ik heb em maar 2 keer ingesteld maar ondertussen gaat ie al bijna 6 keer op een dag af.. kun je die instellingen niet ergens wissen ofzo? Ik kon dat tenminste niet vinden..
@Poehej
Misschien moet je met na het afgaan uitzetten, niet niet snoozen?
Misschien moet je met na het afgaan uitzetten, niet niet snoozen?
Verwijderd
Ik heb ook problemen met mijn wekker.
Vorige week vond ik het al raar dat mijn wekker niet afging op zaterdag maar ik heb er verder niet meer aan gedacht. afgelopen zaterdag hetzelfde verhaal weer. Ik dus eens gaan kijken bij de instellingen, staat dat ding op zondag. Ik verander dat dus naar zaterdag en sla dat op, kijk ik daarna weer, staat dat ding weer op zondag. Heel apart dus allemaal. Ik heb nu maar gewoon in mijn kalender een dagtaak gezet op elke zaterdag. Nu maar hopen dat dat beter werkt.
Ik heb trouwens laatst mijn telefoon uitgezet en op mijn MDS-60 (volgens mij) gezet. Maar dat is dus best irritant omdat het scherm dan de heletijd aanblijft als dat ding aan het opladen is? Hebben meer mensen hier last van?
En dan nog als laatste puntje. Bij smartphoneshop.nl hebben ze binnenkort W950 screenprotectors van brando zag ik laatst. Kost €15
Vorige week vond ik het al raar dat mijn wekker niet afging op zaterdag maar ik heb er verder niet meer aan gedacht. afgelopen zaterdag hetzelfde verhaal weer. Ik dus eens gaan kijken bij de instellingen, staat dat ding op zondag. Ik verander dat dus naar zaterdag en sla dat op, kijk ik daarna weer, staat dat ding weer op zondag. Heel apart dus allemaal. Ik heb nu maar gewoon in mijn kalender een dagtaak gezet op elke zaterdag. Nu maar hopen dat dat beter werkt.
Ik heb trouwens laatst mijn telefoon uitgezet en op mijn MDS-60 (volgens mij) gezet. Maar dat is dus best irritant omdat het scherm dan de heletijd aanblijft als dat ding aan het opladen is? Hebben meer mensen hier last van?
En dan nog als laatste puntje. Bij smartphoneshop.nl hebben ze binnenkort W950 screenprotectors van brando zag ik laatst. Kost €15
ik heb vorige week de screenprotectors van de T mobile aangeschaft maar moet eerlijk zeggen dat dit een regelrechte ramp is. voor 10 euro heb je 3 velletjes plakpapier die je vervolgens zelf op maar moet gaan knippen. vervolgens zitten er 2 doekjes bij om je scherm te reinigen en moet je dus je protector op je scherm plakken. echter heb ik dit 4 keer geprobeerd maar het lukt maar niet om ze er netjes op te krijgen. er zit zo'n ding bij waarmee je de luchtbelletjes zou kunnen weg wrijven echter werkt dit niet echt. er blijven dus altijd luchtbelletjes zitten wat een onscherp beeld geeft. nu kan het zijn dat dit normaal is voor screenprotectors of dat ik iets verkeerd doe maar.... iemand al ervaring met andere screenprotectors ?
Scherm beetje natmaken met water en zeep. Door het water duw je de lucht er makkelijker onderuit en de zeep breekt de oppervlakte spanning van het water, zodat je geen waterbelletjes overhoud ipv luchtbelletjes.
heeft de w950 ook het probleem dat de gsm aan moet blijven vooraleer het alarm werkt? En hoe is de duurte van het alarm? bij mijn w800 bleef die afgaan tot ik zelf hem afzette... bij mijn m600 niet
[ Voor 39% gewijzigd door pina op 20-11-2006 23:05 ]
Verwijderd
Ik heb helemaal geen problemen met mijn wekker op de w950i.
Hij wekt me netjes elke werkdag (in te stellen).
En ik zet mn telefoon nooit helemaal uit, maar zet hem 's nachts gewoon op "flight mode".
Dit scheelt heel veel stroomverbruik, en de telefoon is toch altijd aan.
Hij wekt me netjes elke werkdag (in te stellen).
En ik zet mn telefoon nooit helemaal uit, maar zet hem 's nachts gewoon op "flight mode".
Dit scheelt heel veel stroomverbruik, en de telefoon is toch altijd aan.
Het toestel is nu enige tijd uit. Hoe vinden de gebruikers het toetsenbord? Ik heb even bij de Mediamarkt gespeeld met de W950i, maar vond dat de puntjes op de toetsen niet heel duidelijk laten blijken welke toets onder je vinger zit. Verandert dit gevoel in de loop van tijd?
Verwijderd
ikzelf gebruik het toetsenbord alleen als ik moet gaan bellen, smsen doe ik met handschriftherkenning wat echt prima werkt. Voor bellen gaat het prima, maar voor smsen is zo'n toetsenbord niet echt handig denk ik.TonY EaT PastA schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:18:
Het toestel is nu enige tijd uit. Hoe vinden de gebruikers het toetsenbord? Ik heb even bij de Mediamarkt gespeeld met de W950i, maar vond dat de puntjes op de toetsen niet heel duidelijk laten blijken welke toets onder je vinger zit. Verandert dit gevoel in de loop van tijd?
Verwijderd
He allemaal,
ik heb een probleem met mijn verse W950; ik kan alleen sms berichten versturen naar personen die ik al een keer gebeld of gesmst heb met deze telefoon. Bellen is geen probleem. Op de een of andere manier kan het apparaat geen verbinding krijgen zodra ik naar een onbekend nummer sms. Het lijkt wel of de bewerking dan afgebroken wordt.
Enig idee of dit te maken heeft met een instelling op de W950? Het ligt iig niet aan mijn provider, daar kloppen alle gegevens. Ook het nummer van het sms-servicecentrum is in orde.
Alvast bedankt!
ik heb een probleem met mijn verse W950; ik kan alleen sms berichten versturen naar personen die ik al een keer gebeld of gesmst heb met deze telefoon. Bellen is geen probleem. Op de een of andere manier kan het apparaat geen verbinding krijgen zodra ik naar een onbekend nummer sms. Het lijkt wel of de bewerking dan afgebroken wordt.
Enig idee of dit te maken heeft met een instelling op de W950? Het ligt iig niet aan mijn provider, daar kloppen alle gegevens. Ook het nummer van het sms-servicecentrum is in orde.
Alvast bedankt!
Het toetsenbordje voor smsen is idd niet 'je van het'. Ik probeer mezelf aan te leren om steeds sneller te schrijven met handschriftherkenning, dat werkt best fijn. Vooral als je multitap gebruikt om te smsen is het toetsenbordje irritant. Al valt er heel goed mee te leven door goede handschriftherkenning, woordaanvulling en woordsuggestie.
Ik gebruik het toetsenbord zelden tot nooit. zoals hierboven beschreven sms je via hanschriftherkenning. en al mijn contacten staan in mijn telefoonboek. Handschirftherkenning werkt super. binnen no time heb je een hele lap teks op je beeld staan echter het enige nadeel hiervan is: dat je sms rekening de pan uit reist en dat je voor het smsen 2 handen nodig hebt.
Verwijderd
Is er ook een fototelefoonboek aanwezig ?( als iemand belt dat er dan een foto verschijnt )
Verwijderd
Zo, ik heb vandaag mijn screenprotector van Brando mogen ontvangen. Heb dat ding er nu opzitten en je ziet er echt helemaal niks van. Ook werkt het touchscreen nog perfect. Een aanrader dus.
Verwijderd
Ja dat zit er ook op.Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 01:52:
Zit er een een fototelefoonboek bij ? dus als er bijv iemand belt dat je een foto ziet
Damn, ik vind dit zo'n vette telefoon... maar het gebrek aan camera is echt heel jammer...
Kan ook niet echt een equivalent vinden dat zo slick is als de 950... maar dan met camera.. hoop dat SE daar snel verandering in gaat brengen...
Kan ook niet echt een equivalent vinden dat zo slick is als de 950... maar dan met camera.. hoop dat SE daar snel verandering in gaat brengen...
Als je de geruchten moet geloven, dan zullen er binnenkort M600 en W950 modellen met camera worden aangekondigd. Helaas zal het nog wel een tijdje duren alvorens die op de markt te vinden zijn.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dat de telefoon geen camera heeft vind ik niet zo een probleem. Ik heb hem zelf nog niet aangeschaft omdat je niet/moeilijk met 1 hand kunt SMSen, wat ik een veel groter nadeel vind....
Verwijderd
wordt ie al ergens aangeboden voor (bijna) gratis icm 2 jarig betaalbaar abo dat iemand weet (tot 50 euri)
Verwijderd
Nee, niet 0 euro. Maar op 2call.nl kost hij icm een Telfort 500 + 250 (50 euro p/m) 41 euro aanschaf prijs.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 17:19:
wordt ie al ergens aangeboden voor (bijna) gratis icm 2 jarig betaalbaar abo dat iemand weet (tot 50 euri)
Verwijderd
Zo, ik heb mij net even een UMTS sim van Orange aangevraagd. Binnen 2 weken moet ik hem hebben als het goed is. Dan eens kijken of je fatsoenlijk tv kunt kijken met het ding
Verwijderd
Heeft hier iemand orange? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar om een mms te versturen of te ontvangen. Ik heb de instelling gebruikt van de M600i, dus het lijkt mij dat dat goed moet gaan.
Als ik verzend dan komt het wereldbolletje wel in beeld te staan maar hij gaat niets versturen om een of andere reden.
Als ik verzend dan komt het wereldbolletje wel in beeld te staan maar hij gaat niets versturen om een of andere reden.
Je kunt toch bij Sony Ericcson alle gegevens opvragen van je provider?
Zo heb ik t-mobile ook ingesteld.. er wordt een smsje verstuurd en die zet alle goede instellingen erin
Zo heb ik t-mobile ook ingesteld.. er wordt een smsje verstuurd en die zet alle goede instellingen erin
Verwijderd
Nou, de meesten hebben de W950i al een maandje in hun bezit.
Ik tenminste wel en ben er zeer tevreden mee!
Lekker veel muziek erop zonder gerommel met opslagkaartjes. Nouwelijks vastlopers, of bugs te bekennen. En het aanbod van UIQ3 software zal ook steeds groter worden
Tot zo ver een zeer goed toestel !, waarmee je de meeste mensen jaloers kan maken
Ik tenminste wel en ben er zeer tevreden mee!
Lekker veel muziek erop zonder gerommel met opslagkaartjes. Nouwelijks vastlopers, of bugs te bekennen. En het aanbod van UIQ3 software zal ook steeds groter worden
Tot zo ver een zeer goed toestel !, waarmee je de meeste mensen jaloers kan maken
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 14:55 . Reden: uh ]
Voor de mensen die Casino Royale hebben gezien: Is dat niet een witte W950i die Vesper Lynd gebruikt in de film? Ziet er eigenlijk wel strak uit; jammer dat ze die ook niet aan consumenten leveren.
I know, het zou ook een m600i kunnen zijn, maar in de film lijkt hij vanaf boven helemaal strak te zijn
I know, het zou ook een m600i kunnen zijn, maar in de film lijkt hij vanaf boven helemaal strak te zijn
nee het is geen m600 het is een w950i want ik zag het walkman logooli4100 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:30:
Voor de mensen die Casino Royale hebben gezien: Is dat niet een witte W950i die Vesper Lynd gebruikt in de film? Ziet er eigenlijk wel strak uit; jammer dat ze die ook niet aan consumenten leveren.
Verwijderd
bij gsm-shop is ie 124 euro met een 2-jarig orange 25e abbo, vind ik nog een beetje aan de hoge kant.
Ik twijfel nog erg tussen deze, de P990 en de Moto K1. De P990 valt eigenlijk wel een beetje af nu, na alle negatieve verhalen die ik heb gehoord hierover.
De K1 ziet er wel sjiek uit, maar heb ik nog helemaal geen feedback over gehoord.
w950 is toch wel de vetste phone op dit moment. Enige waar ik over twijfel is dat ik al een PDA heb (hp ipaq) en een tomtom SiRF GPS (die ik vlg mij icm deze phone kan gebruiken).
Vraag is ook, kan deze phone gewoon in mijn broekzak, of is ie daarvoor te groot/kwetsbaar?
Ik twijfel nog erg tussen deze, de P990 en de Moto K1. De P990 valt eigenlijk wel een beetje af nu, na alle negatieve verhalen die ik heb gehoord hierover.
De K1 ziet er wel sjiek uit, maar heb ik nog helemaal geen feedback over gehoord.
w950 is toch wel de vetste phone op dit moment. Enige waar ik over twijfel is dat ik al een PDA heb (hp ipaq) en een tomtom SiRF GPS (die ik vlg mij icm deze phone kan gebruiken).
Vraag is ook, kan deze phone gewoon in mijn broekzak, of is ie daarvoor te groot/kwetsbaar?
Verwijderd
Ja hij kan gewoon in je broekzak. Ik merk er minder van dan wanneer mijn w810 in mijn broekzak zit.
Wat je ook kunt overwegen is er een te kopen bij de orange shop (online). Moet je wel €159 bijbetalen maar krijg je er een speakerset bij waar je telefoon mee kunt opladen en muziek mee kunt luisteren bij. Ik heb die speakerset ook en dat werkt als een trein.
Wat je ook kunt overwegen is er een te kopen bij de orange shop (online). Moet je wel €159 bijbetalen maar krijg je er een speakerset bij waar je telefoon mee kunt opladen en muziek mee kunt luisteren bij. Ik heb die speakerset ook en dat werkt als een trein.
Dit topic is gesloten.