Het Grote SonyEricsson W950 Topic

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.975 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• don spike
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 18:44
Ik weet dat deze telefoon ook push mail ondersteund, wat ik natuurlijk mooi vind :).
Maar weet iemand of deze telefoon ook met een microsoft exchange server kan synchroniseren?
Voor de agenda, taken en notities? En dit via gprs/umts internet?
Hij kan synchroniseren met outlook, maar dat is niet helemaal het zelfde.

Ik vind het een leuke telefoon, als hij kan synchroniseren met mijn microsoft exchange server,
dan is dit mijn opvolger voor mijn te grote Qtec 9000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik foto's fatsoenlijk hosten? Ik heb nu even een paar simpele foto's geschoten dat je kan vergelijken in grote etc. maar ik kan ze nergens kwijt.

Ben nu aan het proberen om tomtom aan de gang te krijgen maar ik heb volgens mij niet de goede versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:21

aerofreak

Steve Jobs

hier ff aanmaken en uploaden maar :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://imageshack.us/ hier kan je heel makkelijk foto's hosten hoef je ook niet in te loggen of i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt het ook tijd voor: "Het grote SonyEricsson W950 Topic deel 2" ? :)
Er zijn al genoeg mensen die het toestel in bezit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Waarom? Topic is toch nog niet vol? 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door frickY op 03-11-2006 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een rare vraag, maar welke spelletjes zitten erop...

ik heb ergens gelezen dat bijvoorbeeld op de W850i The Gauntlet zit... Dat spel is echt zo goed/nostalgisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jap85
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 10:00
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:20:
misschien een rare vraag, maar welke spelletjes zitten erop...

ik heb ergens gelezen dat bijvoorbeeld op de W850i The Gauntlet zit... Dat spel is echt zo goed/nostalgisch...
Ik heb een w850 en dat spel zit er niet op hoor, niet onder die naam iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er zit een of ander disco manager spel op. heeft iemand al andere applicaties gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:50:
er zit een of ander disco manager spel op. heeft iemand al andere applicaties gevonden?
Zal je waarschijnlijk even in de M600i topic moeten kijken, alles wat daarop werkt zou ook op de W950 moeten werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
kan iemand mij vertellen hoe je die albumcovers aan je albums toevoegd?
ik heb een aantal plaatjes, maar kan er geen wijs uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Zet ze gewoon in diezelfde map?
En als dat niet werkt moet dat toch gewoon in de manual staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
ja klopt, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei !! Die van mij is ook binnen... Ben nog telefoonboek aan het overstralen, maar dan kan de pret beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er ook al iemand die hem "gewoon" in de winkel gekocht heeft?? en zo ja, waar? daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
heeft iemand Smartmovie al werkend op deze telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Na veel wikken en wegen heb ik hem toch maar besteld.... De prijs viel mij aanvankelijk vies tegen echter als je bedenkt dat je door deze telefoon geen ipod en palmtop hoeft aan te schaven valt het eigenlijk best mee.

Binnenkort ga ik me dus bij die kleine groep voegen die deze telefoon al heeft. Ik kan haast niet wachten :P

Groet
Dennis

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de tussenstand na een dagje gebruik.

De walkman vind ik heel wat beter dan mijn w800/w810. Ik heb totaal geen last van ruis of plopjes als je naar het volgende nummer gaat. Geluid vind ik ook veel helderder klinken. Enige minpuntje is dat je niet zelf een equalizer kan instellen, dus alleen voor geprogrammeerde.

Geluiden instellen is ook lekker uitgebreid, en je kunt eindelijk mp3 sms tonen doen. Je hebt een bepaald scherm waar je alle volumes kunt instellen. Lekker overzichtelijk dus.

Tomtom heb ik ondertussen ook draaiende, alleen nog geen maps geinstalleerd.

Ik heb al wel een paar vastlopers gehad, of dat een programma gewoon weigerde op te starten. Dat disco spel wilde een paar keer niet meer opstarten, pas na een reboot deed ie het weer.

Het laatste puntje wat ik wel erg raar vind, is dat ik QuickOffice niet kan opstarten? Ik installeer dat van de cd, maar krijg een error als ik het op wil starten.

Mijn paar foto's zal ik nu even uploaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img520.imageshack.us/img520/3725/1001723ff2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img56.imageshack.us/img56/8043/1001724cf2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Wow dat scherm ziet er heel mooi groot uit. Telefoon zelf vind ik wel vrij breed ogen, hoe zit dat in je broekzak?
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:49:
De walkman vind ik heel wat beter dan mijn w800/w810. Ik heb totaal geen last van ruis of plopjes als je naar het volgende nummer gaat. Geluid vind ik ook veel helderder klinken. Enige minpuntje is dat je niet zelf een equalizer kan instellen, dus alleen voor geprogrammeerde.

Geluiden instellen is ook lekker uitgebreid, en je kunt eindelijk mp3 sms tonen doen.
Die ruis of plopjes heb ik echt nog nooit gehoord op m'n oude W800 en op m'n W850 tot nu toe ook nog niet gelukkig.
En mp3 sms-tones instellen kon op de W800 ook al ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey watskeburt met die USB kabel?
Gisteren kon ik gewoon verbinden met de pc met PC Suite

nu, kan hij maar niet verbinden.. software zit allemaal goed geinstaleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

NrG_82 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:02:
Wow dat scherm ziet er heel mooi groot uit. Telefoon zelf vind ik wel vrij breed ogen, hoe zit dat in je broekzak?
Hij is inderdaad wat breder dan andere telefoons, maar zit net zo goed in mijn broekzak als de anderen ;)
Toen ik hem binnenkreeg verbaasde ik me ook gelijk over de grote van het scherm, heerlijk groot :9
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:10:
Ey watskeburt met die USB kabel?
Gisteren kon ik gewoon verbinden met de pc met PC Suite

nu, kan hij maar niet verbinden.. software zit allemaal goed geinstaleerd
Op beide USB instellingen problemen? (De normale modus en speed modus)

[ Voor 30% gewijzigd door Xof op 03-11-2006 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit lekker in de zak, mits je zonder die beschermhoesje gebruikt.. Want dat ding heeft teveel grip zeg maar.. gaat niet in en uit je zak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NrG_82 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:02:

[...]

Die ruis of plopjes heb ik echt nog nooit gehoord op m'n oude W800 en op m'n W850 tot nu toe ook nog niet gelukkig.
En mp3 sms-tones instellen kon op de W800 ook al ;)
Omdat de de telefoon best plat is merk ik er niet zoveel van als hij in mijn broekzak zit. Hij is inderdaad vrij breed maar dat vind ik wel fijn.

Van die mp3 sms tones heb ik echt nooit geweten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:13:
Zit lekker in de zak, mits je zonder die beschermhoesje gebruikt.. Want dat ding heeft teveel grip zeg maar.. gaat niet in en uit je zak
Inderdaad ja, dat hoesje werkt van geen meter als ie in of uit je broekzak moet. Opzich wel een tegenvaller want ik vond dat ding best stijlvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, de tussenstand na een dagje gebruik.

Geluiden instellen is ook lekker uitgebreid, en je kunt eindelijk mp3 sms tonen doen. Je hebt een bepaald scherm waar je alle volumes kunt instellen. Lekker overzichtelijk dus.

Ik heb al wel een paar vastlopers gehad, of dat een programma gewoon weigerde op te starten. Dat disco spel wilde een paar keer niet meer opstarten, pas na een reboot deed ie het weer.

Het laatste puntje wat ik wel erg raar vind, is dat ik QuickOffice niet kan opstarten? Ik installeer dat van de cd, maar krijg een error als ik het op wil starten.

Mijn paar foto's zal ik nu even uploaden.
welke versie van tomtom heb je erop gezet. Wil namelijk tomtom gaan halen met deze telefoon.

alvast bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6. nogwat. Ik heb er nog niet mee genavigeerd want ik moet nog een bepaalde code voor mijn kaarten hebben ;)

Iemand enig idee waar ik screenprotectors kan krijgen? ik heb er niet echt zin in om speciaal voor 1 zon ding een paypal account ofzo aan te gaan maken.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm..maar er zit toch geen gps module ingebouwd? of werkt dat via GPRS?, sorry als het een domme vraag is hoor, maar dit gaat mijn eerste mobiel worden met Symbian OS enzo. Dus je kan gewoon Tom Tom mobile erop zetten? Als iemand effe wilt uitleggen hoe hij dan werkt (want er moet toch een GPS module aanwezig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
Je kunt aparte GPS-modules kopen die via Bluetooth werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 15:10
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Lukt mij niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ziet Tom Tom eruit op de w950i?..misschien dat je een foto of een filmpje ervan kan maken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik snap niet hoe mensen serieus tomtom kunnen draaien op hun telefoon en die dan in de auto kunnen gebruiken. Ik heb zelf een PDA voor tomtom en dat schermpje vind ik net goed.. moet niet veel kleiner worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaarne geen warez requests!

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
wordt alles van je tel verwijderd als je een firmware update doet?
anders ga ik niet zo moeilijk doen met al die albumcovers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nee alles blijft er gewoon instaan (dat is wat ik tenminste gewend ben bij SE ;))
Is er al een update dan? 2 dagen geleden iig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een overzicht met abonnements prijzen, ik ben op zoek naar een van max 17 eu per maand en natuurlijk zo min mogelijk bijbetalen.

en is deze telefoon oon sim lock vrij bij een abo? zo niet, is deze sim vrij te maken ?

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2006 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
nee heb nog geen update gezien, komt hopelijk snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:18:
Nee alles blijft er gewoon instaan (dat is wat ik tenminste gewend ben bij SE ;))
Is er al een update dan? 2 dagen geleden iig nog niet.
bij een FW-update met de P990i is alles weg hoor, alles terug naar fabrieksinstelling. Verwacht dat dat bij de W950 ook is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik wil tomtom hier wel delen, maar ik denk dat ik dan ruzie krijg.

Inderdaad.

Ik wil wel foto's maken van tomtom, maar dat heeft weinig zin aangezien ik niet verder kom dan de activeringscode. Daar gaan we nu eerst aan werken.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
ik twijfel nog altijd tussen de m600 en deze w950. Ahoewel de kans groter is dat ik de m600 ga nemen wegens de prijs. Er is toch wel een enorm groot verschil tussen beiden...

maar kan iemand mij zeggen of hij aan de bestanden kan van de T9 en op die manier de nederlandse database kan sharen? Ik zou mijn in het oosten kopen, want die is daar veel goedkoper...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
hebben anderen ook een zwart driehoekje aan de rechterkant van t scherm (bij walkman)?
ik weet niet wat t is, maar lijkt wel alsof de pixels niet oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

superpolm schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:17:
hebben anderen ook een zwart driehoekje aan de rechterkant van t scherm (bij walkman)?
ik weet niet wat t is, maar lijkt wel alsof de pixels niet oplichten.
haha zo eng is die niet hoor ;)
Dat betekend dat je de stylus kan gebruiken om teksten te 'schrijven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaarne geen gevoelige requests!

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Tomtom werkend met NL map.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pina : In de gebruiksaanwijzing staat dat je je taal (en daarmee neem ik aan dictionairies etc) achteraf kan wijzigen in het control panel, en dat je aanvullende talen kan ophalen op de sony-ericsson site. Zelf heb ik engels als 1e taal ingesteld en NL als 2e: De woordherkenning bij het schrijven ziet na een paar woorden in welke taal ik schrijf en past de suggesties daar op aan. Overigens ben ik erg te spreken over de handschriftherkenning- had moeite met een paar leestekens en de x, maar oefening baart kunst. Gek genoeg deed ik de T steeds fout, een overblijfseltje uit Palm-tijd: de Palm schrijfwijze voor de t levert nu een ' op maar als ik eenmaal schrijf val ik kennelijk onbewust terug op Palm-schrift.
Ben wel benieuwd wat voor office viewer goed te gerbuiken is met de W950- iemand al wat geinstalleerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een mooie en uitgebreide review: http://www.gsmarena.com/sony_ericsson_w950-review-111.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat office programma van de try&buy cd geinstalleerd maar ik krijg deze error:

Applicatie: Quickoffice
Oorzaakcode: QIKON-PANIC
Oorzaaknummer: 3

Ik dacht ergens gezien te hebben dat meer mensen dit hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 11:59:
@ Pina : In de gebruiksaanwijzing staat dat je je taal (en daarmee neem ik aan dictionairies etc) achteraf kan wijzigen in het control panel, en dat je aanvullende talen kan ophalen op de sony-ericsson site. Zelf heb ik engels als 1e taal ingesteld en NL als 2e: De woordherkenning bij het schrijven ziet na een paar woorden in welke taal ik schrijf en past de suggesties daar op aan. Overigens ben ik erg te spreken over de handschriftherkenning- had moeite met een paar leestekens en de x, maar oefening baart kunst. Gek genoeg deed ik de T steeds fout, een overblijfseltje uit Palm-tijd: de Palm schrijfwijze voor de t levert nu een ' op maar als ik eenmaal schrijf val ik kennelijk onbewust terug op Palm-schrift.
Ben wel benieuwd wat voor office viewer goed te gerbuiken is met de W950- iemand al wat geinstalleerd ?
Ik heb die geprobeerd die je krijgt op de try&buy cd. Maar als ik deze wil opstarten krijg ik een error. Als iemand nog een goed alternatief weet zou ik dat graag horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Misschien even in het M600 topic vragen welke op dat toestel geinstalleerd is, en of deze te sharen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou elke bluetooth GPS receiver werken met de W950i?

Zat effe hier te kijken naar die van Tom Tom: http://www.pdashop.nl/specialinterest/3/bluetooth.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ding van mijn broertje is niet van Tomtom zelf, maar ik krijg wel gewoon een fix. Andere werken dus ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik begin toch steeds meer te twijfelen of dit toestel zijn geld wel waard is.
De interne 4GB is leuk, maar luister je daadwerkelijk zoveel muziek en wil je dat op deze telefoon doen me zijn beperkte accuduur? Een collega wees mij op de HTC P3300 als tegenvoorbeeld. Slechts 2mm groter (in alle dimensies), maar wél met interne camera, GPS module én WiFi.
Wat is de W950i, buiten de vormgeving, nou zoveel beter dan de M600i waardoor de hoge prijs gerechtvaardigd wordt?

[ Voor 3% gewijzigd door frickY op 06-11-2006 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Het normale toetsenbordje. Daarnaast ook al haal je dat net onderuit de walkman features. Ik vind het heerlijk om veel albums erop te zetten plus nog ruimte over te hebben voor tom tom ed. De beperkte accuduur vind ik wel meevallen als je vergelijkt met de Qtek S200 (welke dezelfde processor heeft als de 3300, maar dan ook nog gpsstroom verbruikt). Wifi is voor mij niet belangrijk, maar het kleine formaat, grote scherm en het toetsenbord des te meer.
Voordeel van de 3300 is dat er al veel applicaties beschikbaar zijn voor windows mobile en dat het voor uiq nog een beetje op gang moet komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Accuduur klaag ik niet over.. kan er nog gewoon een paar dagen mee doen.. als je thuis bent gewoon aan de oplader hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
de accuduur valt me ook erg mee, staat al 3 dagen aan bij weinig gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, sinds vandaag heb ik 'em ook. En... zojuist is hij volledig gecrashed. Had alles netjes afgesloten via de taskmanager en wilde de Radio eens opstarten en *KLOINK* vast als een huis. Volledig wit scherm, kan hem niet eens resetten. Krijg nu #%^@&* dat klepje naar de accu niet open :X Wat is dat toch met al die fabrikanten? Is het nou zo moeilijk een iets vriendelijker systeem te ontwikkelen om dat klepje te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, dit post ik met mijn W950.

Die radio is bij mij ook niet super. Start vaker op enzo.

Heeft iemand al dat Trackid geprobeerd? Als ik dat probeer dan krijg ik niks terug om een of andere reden.

Volgens mij gaat dit niet van mijn dataverbruik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En werkt het internet een beetje op dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is opera gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

staat er gewoon standaard op, of bedoel je iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opera standaard? Nee toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een screenprotector voor zn W950i??
/ Of is het niet echt nodig...?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:00:
Heeft iemand al een screenprotector voor zn W950i??
/ Of is het niet echt nodig...?
Is echt niet nodig, of jij moet je telefoon bij je sleutels in je zak bewaren :)

Standaard staat er Opera op de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Ik ga er wel eentje bestellen bij brando.. heb nu nog dat plakplaatje dat er standaard opzit een beetje verknipt maar als k het scherm zo vaak aan moet raken heb ik er liever een protector op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die instant messenger van de try& buy cd maar niet aan het werken.. moet ik nog speciale dingen ervoor doen ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenkieB schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:33:
Ik ga er wel eentje bestellen bij brando.. heb nu nog dat plakplaatje dat er standaard opzit een beetje verknipt maar als k het scherm zo vaak aan moet raken heb ik er liever een protector op
Hey,

Als je er een gaat bestellen, zou je er dan eventueel ook een voor mij willen bestellen? Ik heb er namelijk al een kras op gekregen op een of andere wonderbaarlijke wijzen :|
Verwijderd schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:34:
Ik krijg die instant messenger van de try& buy cd maar niet aan het werken.. moet ik nog speciale dingen ervoor doen ofzo :?
Bedoel je dat ie niet op wil starten of dat hij niet wil connecten? Connecten wil hij bij mij ook niet doen namelijk, maar ik heb het idee dat ik daarvoor die internet instellingen van orange moet hebben, en niet de orange world instellingen.

Internetten gaat trouwens prima vind ik. Het is alleen lastig als je in liggend scherm mode zit dat veel knoppen dan verdwijnen, en je niet kunt zien of er wat geladen wordt of niet.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een link hoe je tomtom op dit toestel moet installeren?
Kan alleen tomtom 5 vinden maar is dat niet een oud versie?

Als het goed is heb je een handleiding gekregen bij je legale TT6. Zo niet dan ben je hier op het verkeerde adres.

En dat trackID. werkt perfect.. net getest op 3 liedjes en gaf netjes het correcte antwood terug.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 15:10
Hebben jullie dat ook, dat als je telefoon uit is geweest en je zet hem weer aan, dat je allemaal hele oude ontvangstbevestigingen krijgt? Zwaar irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een gebruiksupdate: Enige 'bug' die ik ben tegengekomen is de 'demo' onder entertainment- als ik die aanklik word het scherm zwart en gebeurt er niks. Even op de back button drukken en je komt (na een tiental seconden) weer terug in het normale venster. Beetje weird, als ik bij video de demo tour aanklik krijg ik gewoon het filmpje. Quadrapop high score inmiddels 22K en internet werkt prima, de conference call al met succes toegepast en natuurlijk lekker muziekjes luisteren.
Volgende plan is wat family guy afleveringen erop te zetten, en ik ben op zoek naar een goede office app en een pdf creator. Wie o wie. Verder even bellen met mn isp want over pop3 krijg ik niks binnen... Keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
Als pdf Creator gebruik ik Primo PDF dit is een zeer eenvoudig gratis progje om PDF's mee te maken. Een goede office app voor je mobiel weet ik niet. ik heb nog niets anders gezien als de programa's die meegeleverd zitten (try and Buy :( ) maar ja misschien een kans voor _/-\o_ Open Office _/-\o_ om hier ook iets voor te maken.

:*) Vandaag word mijn w950 bezorgd ik kan haast niet wachten.

[ Voor 54% gewijzigd door dennisdedreu op 07-11-2006 11:17 ]

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor op mn 950 Dennis... op de pc kan ik al wel pdf-jes maken hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een limiet op die mp4 ofzo?
kleine bestanden werken gewoon, grote niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de perikelen van gisteren gaan we vrolijk weer door! Eerst alle softwareproblemen moeten verhelpen, want die werkt ook niet direct soepel. Daarna wilde ik gebruik maken van de updateservice en in het kader daarvan dacht ik even een back-up te maken, echter na de melding dat het apparaat opnieuw opgestart wordt bleef mijn W950 dood... Zelfs de aan-knop werkte niet meer :( Alles er maar weer afgetrokken en de boel gereset. Zucht! Heb er nog niet echt veel plezier van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 16:13

Licko

ZVDK

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 10:31:
Even een gebruiksupdate: Enige 'bug' die ik ben tegengekomen is de 'demo' onder entertainment- als ik die aanklik word het scherm zwart en gebeurt er niks. Even op de back button drukken en je komt (na een tiental seconden) weer terug in het normale venster. Beetje weird, als ik bij video de demo tour aanklik krijg ik gewoon het filmpje. Quadrapop high score inmiddels 22K en internet werkt prima, de conference call al met succes toegepast en natuurlijk lekker muziekjes luisteren.
Volgende plan is wat family guy afleveringen erop te zetten, en ik ben op zoek naar een goede office app en een pdf creator. Wie o wie. Verder even bellen met mn isp want over pop3 krijg ik niks binnen... Keep you posted.
offtopic: 22k is wel erg weinig, heb ik me w900i inmiddels al meer dan 100k :D

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

offtopic:
Op m'n w800i begon hij bij 100k opnieuw te tellen en volgens mij kon er ook maar max. 99.999 in de highscorelijst staan :X Maar toen was ik er onderhand ook wel zat van, speel 't nu nooit meer..

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Nog een gebruikers-update:

Helaas best veel vastlopers gehad, vnl met het proberen af te spelen van films. Dit lukt dus niet... Alle films omgezet naar 320-240, geplaatst in de map video -> speelt niet af. Ik convert de films trouwens met pspvideo9.

Daarnaast krijg ik het ook niet voor elkaar om thema's te installeren, dit zou toch gewoon moeten werken icm de filemanager? Ook dit kan ik dus echt niet vinden op het web.

Aan Tomtom ga ik dus helemaal niet beginnen... Iemand een link met fatsoenlijke installatie handleiding? (Ik ben in het bezit van Navigator 5 icm de Tomtom GPS module) Ik heb me echt suf gezocht, maar vind echt niks! Ook op esato, zoals eerder gepost kan ik het niet vinden...

MAAR, na deze negatieve uitspatting heb ik verder veel positieve ervaringen, agenda werkt top, toesten ben ik inmiddels gewend. Verder werkt alles wel logisch en vlot genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Binz schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 17:11:
Helaas best veel vastlopers gehad, vnl met het proberen af te spelen van films. Dit lukt dus niet... Alle films omgezet naar 320-240, geplaatst in de map video -> speelt niet af. Ik convert de films trouwens met pspvideo9.
Nee dit is geen vastlopen, hij is bezig het filmpjes te bufferen, Je moet soms wel 1-2 min wachten voordat hij begint met afspelen :)
Dus klik een keer een filmpje aan en laat hem een paar min liggen :)

Thema's ben ik nog niet aan begonnen, standaard theme vind ik de eerste tijd wel goed.

[ Voor 8% gewijzigd door Xof op 07-11-2006 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 12:32:
Na de perikelen van gisteren gaan we vrolijk weer door! Eerst alle softwareproblemen moeten verhelpen, want die werkt ook niet direct soepel. Daarna wilde ik gebruik maken van de updateservice en in het kader daarvan dacht ik even een back-up te maken, echter na de melding dat het apparaat opnieuw opgestart wordt bleef mijn W950 dood... Zelfs de aan-knop werkte niet meer :( Alles er maar weer afgetrokken en de boel gereset. Zucht! Heb er nog niet echt veel plezier van :'(
Haha, ik heb dus echt precies dezelfde vastloper gehad. Ben je rustig aan het back-uppen, doet de telefoon na een tijdje wel verdacht weinig :p. Toen ik hem opnieuw opstarte wilde het ding weer verder gaan met back-uppen op en of andere manier 8)7

Dit is trouwens niet de enige bug die ik ben tegen gekomen. Zo doet de shuffle functie van mijn walkman raar, als ik shuffle dan gaat het een paar keer goed. Maar als ik hem voor de 3e-4e keer opstart dan is de playlist weer gewoon op alfabet.

De radio doet bij mij ook raar. Het lijkt erop dat die steeds 2 keer opstart.
Verwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:30:
Ik heb dat office programma van de try&buy cd geinstalleerd maar ik krijg deze error:

Applicatie: Quickoffice
Oorzaakcode: QIKON-PANIC
Oorzaaknummer: 3

Ik dacht ergens gezien te hebben dat meer mensen dit hebben.
Bingo! Ik heb dus precies dezelfde error :p. vergeet het maar om de trial van de website van de makers te downloaden, die werkt ook niet :P
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 00:47:
iemand een link hoe je tomtom op dit toestel moet installeren?
Kan alleen tomtom 5 vinden maar is dat niet een oud versie?

En dat trackID. werkt perfect.. net getest op 3 liedjes en gaf netjes het correcte antwood terug.
Wat voor provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu een paar dvd omgezet naar mp4 met Imtoo dvd to mp4 converter maar ik krijg nog wel die lelijke balkjes boven en onder de film.. ik converteer ze naar 352x240 moet ik em gewoon op 320x240 zetten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag geen warez links!

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 10-11-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik heb de m600i maar ik ga wss toch nog overschakelen naar de w950 omdat je met de w950 extra buttons hebt aan de zijkant om de walkman te bedienen. Maar toch enkele vraagjes voor de bezitters onder jullie:

- als keypad locked is, kan je dan dmv die rechtse walkman buttons uw walkman bedienen? + - play ...

- kan je dmv die buttons ook naar het volgende liedje gaan zoals in de w800? + inhouden om naar het vorige liedje te gaan etc...

- kan je enkel navigeren dmv de jog dial en uw vingers op het touchscreen? Omdat je op de m600i nog
kan navigeren dankzij het keyboard...

- is de jog dial gemakkelijk om mee te scrollen en vooral snel genoeg? Bij de m600 vind ik het scrollen met die jog dial moeilijk (draait niet zo soepel vind ik) maar vooral traag. Bovendien is het indrukken van die jog dial als button vrij moeilijk. Hoe is het bij de w950?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe is het natuurlijk ongeveer hetzelfde toestel, dus ik gok dat de jog dial wel ongeveer even zwaar gaat. Ik vind hem in ieder geval wel vrij zwaar gaan.

Wat betreft die muziek knoppen: werkt net als de W800. Ook krijg je er een headset bij waar je play/vorige volgende/harder zachter kunt bedienen.

Heb ik nog een vraagje voor de mensen hier. Weet iemand of het mogelijk is om voor een bepaald programma een aparte internet account in te stellen? Ik wil dus voor het gewone internetten mijn orange world account gebruiken, maar voor de messenger en TrackID de Internet Access account. Dit omdat die 2 niet via orange world willen connecten, maar wel via de internet access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

pina schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:44:
ik heb de m600i maar ik ga wss toch nog overschakelen naar de w950 omdat je met de w950 extra buttons hebt aan de zijkant om de walkman te bedienen. Maar toch enkele vraagjes voor de bezitters onder jullie:

- als keypad locked is, kan je dan dmv die rechtse walkman buttons uw walkman bedienen? + - play ...
Alleen de knoppen aan de zijkant.. muziek harder/zachter + pause/play
- kan je dmv die buttons ook naar het volgende liedje gaan zoals in de w800? + inhouden om naar het vorige liedje te gaan etc...
Daar zijn die mooi oranje knoppen voor op de bovenkant van je telefoon
- kan je enkel navigeren dmv de jog dial en uw vingers op het touchscreen? Omdat je op de m600i nog
kan navigeren dankzij het keyboard...
In je normale scherm moet je of scroll of je vinger gebruiken.. in hoofdmenu kun je wel keyboard gebruiken om een keuze te maken, maar in submenu's daaronder waar gescrolled moet worden moet dit met scrolwiel of vinger.
- is de jog dial gemakkelijk om mee te scrollen en vooral snel genoeg? Bij de m600 vind ik het scrollen met die jog dial moeilijk (draait niet zo soepel vind ik) maar vooral traag. Bovendien is het indrukken van die jog dial als button vrij moeilijk. Hoe is het bij de w950?
Scrollen gaat lekker snel, precies goed in mijn ogen. Indrukken gaat wat minder goed, maar ik gebruik die dan ook eigenlijk ook nooit. Ik denk dat je het indrukken kan vergelijken met de m600 (veel dingen zijn nml hetzelfde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
ik vind persoonlijk het scrollen bij de m600 veel te traag. er loopt daar precies een kleine vertraging op of zo... ook al heb ik de laatste firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

pina schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:13:
ik vind persoonlijk het scrollen bij de m600 veel te traag. er loopt daar precies een kleine vertraging op of zo... ook al heb ik de laatste firmware
Ik weet zeker dat dit bij de W950 anders is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Bij de update service vraagt hij van welke regio ik heb. Als ik daar Nederlands kies, zal dan alles in het nederlands geplaatst worden? Ik wil wel nederlands in mijn T9, maar niet de hele interface...

[ Voor 26% gewijzigd door pina op 08-11-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FrenkieB schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:33:
Hoelang gaat ongeveer zo'n protector mee?, aangezien de prijs nogal hoog is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:17
pina schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:05:
Bij de update service vraagt hij van welke regio ik heb. Als ik daar Nederlands kies, zal dan alles in het nederlands geplaatst worden? Ik wil wel nederlands in mijn T9, maar niet de hele interface...
Als het goed is, update hij je telefoon a.h.v. de instellingen/firmware die op je telefoon staan. Je kan dus ook niet zomaar een Chinese telefoon omzetten naar een Nederlandse versie d.m.v. firmware te upgraden via updateservice. (Er zijn trouwens genoeg mogelijkheden om dit wel te doen, maar niet via de officiele weg...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
deze post gaat over mijn m600 maar ik zal hem hier ook plaatsen (staat ook in de m600 topic), aangezien de w950 heel erg lijkt op de m600. Misschien dat mensen onder u zich in mijn situatie kunnen herkennen met hun w950, of kunnen zeggen dat bepaalde zaken niet meer zo zijn bij de w950, waardoor ik mss toch nog de w950 zal nemen in de nabij toekomst?
_______

ik heb hem nu een aantal dagen en heb hem volledig geupdate maar ik zit met een dubbel gevoel. Ik hoop dat iemand hier mijn gevoelens kan doen balanceren :)

ik had hiervoor 1,5 jaar een w800i gehad. Een heel duur ding, maar na 1,5 jaar werkte de joystick soms niet meer en lag er enorm veel stof onder het scherm. Ik had de cover al een aantal keer losgedraaid en het stof er van onder gehaald, maar het stof bleef maar terugkomen...

nu ja, ik heb vrij veel verwacht van een smartphone. Maar nu heb ik het gevoel van dat die smartphone eigenlijk niet veel meer kan dan mijn w800 java phone...

Waar ik me aan stoor aan de m600:

- ik vind de UI enorm traag. Ik heb gisteren een mio gps/pda in mijn handen gehad met windows op geïnstalleerd en dat had een zoveel hogere framerate dan mijn m600. Als ik in een lijst scroll bij mijn m600, dan scrol ik bvb 4 keer met de jog dial, en moet ik dan altijd wachten tot de cursor helemaal tot het menu-item is dat ik wil. Het heeft een lichte vetraging en dat maakt vlot werken onmogelijk... Ik kan dan natuurlijk mijn vinger gebruiken, maar sommige zaken zijn zo klein dat ik ze wel moet met mijn stylus doen. En om gewoon iets te activeren en daarvoor altijd mijn stylus eruit halen vind ik dan ook weer te veel van het goede.

- zoals voorheen: de snelheid van de handelingen. Als ik bvb een sms krijg, dan duurt het toch effe vooraleer ik hem dan ook effectief kan lezen. Hij gaat dan altijd eautomatisch erst naar het sms-menu (dat moet ingeladen worden), om dan uw inbox te tonen en dan de sms die je hebt ontvangen. Pak nu dat het toch 2-3 seconden duurt vooraleer je uw sms kan lezen. Dat is toch véél trager dan een gewone java phone...? :?

- als ik een sms wil deleten kan ik dat niet gewoon doen met de beroemde C-knop, maar moet ik altijd more -> delete message kiezen in de kolom...

- ik mis ook de flexibiliteit bij shortcuts. Ik vind het een schrijnende zaak dat ik zelfs geen shortcut heb om direct een sms te typen. Ik MOET altijd via het sms menu gaan (dat dan weer eerst moet ingeladen worden, niet lang natuurlijk, maar toch...) en dan write-message. Als ik naar verzonden sms'en of concepten e.d. wil gaan, of een andere folder, moet ik dan op een pijl klikken ipv dat alle sms-folders netjes onder elkaar staan zoals alle andere gsm's...

Zelfs op mijn w800 kon ik shortcuts instellen die veel verder gingen: write sms, music player tov m600: sms menu, media player. Met andere woorden: de shortcuts gaan niet concreet genoeg naar de functie die ik nodig heb, maar slechts naar het menu zelf waarbij je daarna nog eens een keuze moet selecteren om tot een concrete functie te komen.

- als ik mijn headphones in steek, komt er op het scherm: handsfree, maar zet hij zich niet automatisch in silence mode. Bij mijn w800 schakelt hij dan automatisch naar handsfree profile met een volledige silence. Ik heb nog nergens een optie gevonden om profielen in te stellen waarbij je op bepaalde momenten snel kan overschakelen op bvb een luid profiel of een zacht profiel...

- playlists: als ik een liedje bij een bestaande playlist wil toevoegen, moet ik altijd eerst naar het liedje gaan, dan more -> manage -> add to playlist -> playlist kiezen. En zo bij elk liedje. Is dat niet ENORM omslachtig? Bij mijn w800 was het gewoon: playlist selecteren -> muziek toevoegen en ik kreeg direct al mijn folders MET keuzevakje ernaast zodat je snel een aantal liedjes kan kiezen. Ik weet dat het ook gaat met de m600, maar dan moet je eerst: more -> manage -> mark doen. En dan krijgen alle liedjes een keuzevakje ernaast dat je kan aan- en uitvinken. Waarom kan dat gewoon niet standaard?

- op mijn w800, als hij op standby staat, zie ik het uur. Altijd gemakkelijk als ik het uur wil weten: gewoon gsm uit mijn zak halen en kijken. Bij mijn m600 gaat het scherm volledig uit bij standby mode en zie ik dus geen uur meer. Dus ik moet altijd eerst mijn scherm activeren. Dan kan ik het ergens in het standby scherm aflezen. Ik heb daarvoor gisteren CloclSS geïnstalleerd, maar het scherm schakelt zich nog altijd uit, maar dan zie je de klok in het groot en het breed over uw hele scherm. Dat is wel nog te doen, ware het niet dat als je dan uw gsm wilt gebruiken, je een unlock moet doen op een onconventionele manier: ALT * ALT # EN dan nog eens * UNLOCK doen als je de gewone key lock wilt deactiveren. Je kan dan natuurlijk altijd de gewone keylock afzetten, maar dan riskeer je dat van op het moment je uw gsm in uw broekzak steekt, er per ongeluk iets werd ingedrukt van buttons via het touchscreen of de knopjes... Je kan de clock instellen dat hij autmatisch wordt getoond na min 10 sec, maar als je hem gebruikt, en je laat hem dan 10 seconden effe idle omdat je bvb iets moet opzoeken, dan is hij alweer vergrendeld...

- als ik mijn m600 in mijn broekzak heb en ik ondertussen naar muziek wil luisteren, dan MOET de musicplayer aanstaan (lees: op de voorgrond van het symbian) en ik mag geen toetsenbordvergrendeling hebben.

Probleem 1: ik kan altijd per ongeluk ergens aan komen, maar dan zal ik het natuurlijk wel horen via de headphones. Maar toch...

Probleem 2: als de toetsvergrendeling aan staat, kan ik op geen enkele manier nog mijn walkman besturen vanuit mijn broekzak, zelfs niet het volume verminderen of op pauze drukken...

- mijn wekker gaat niet af wanneer mijn gsm af staat... Op die manier heb ik mij overslapen om naar de les te gaan :?

- geen support voor Apple computers :( :(

- het oogt allemaal veel mooier, maar puur op basis van functionaliteit lijkt er mij niet veel extra's... Vooral omdat het geen wifi-support heeft.

- ik denk dat ik het meeste de navigatieknoppen mis, zoals op de meeste gsm's. Daarmee kan je snel en gemakkelijk in uw menu gaan. De jog dial draait niet heel vlot, het zit een baaetje 'vast' vind ik en vooral de jog dial induwen is vrij zwaar!

Het is natuurlijk niet allemaal kommer en kwel, en ik weet dat ik misschien zaag, maar qua gebruiksgemak vind ik deze smartphone niet snel genoeg. Dat is mijn grootste frustratie. Al twijfel ik om hem van de hand te doen omdat:

- het design ongelooflijk mooi is

- het heel groot scherm waarmee ik wil gps'en. De Nokia N73 bvb is een iets kleiner en smaller scherm en lijkt mij moeilijk om daarmee te gps'en. Ik denk dat dat het grootste pluspunt is van deze gsm tov elke andere smartphone.

- mij lijkt het een beetje ridicuul om een smartphone te hebben zonder toetsenbord... Alhoewel ik wel sneller kan typen met een gewoon keypad, maar dat is een kwestie van wennen...

- schriftherkenning

Waar ik de laatste dagen dan wat mee in zit: als je dan toch een smartphone koop, is het dan niet beter om een volwaardige PDA te kopen met telefoonfuncties? Als ik zo kijk naar bvb een Mio, die een volledig uitschuifbaar toetsenbord heeft en veel sneller werkt (hogere fps) én nog een groter scherm én ingebouwde gps, vraag ik me ook af: wat is er beter aan een smartphone tov een pda met phone functies? Het enige wat ik niet goed vind aan een PDA is, dat het geen gewoon keypad heeft om een telefoonnummer in te toetsen en een PDA als gsm lijkt me dan ook weer te log. De enige smartphone die nog in aanmerking kan komen is de N73 omdat ik enorm veel belang hecht aan design. Maar die zit zeker met een ouder OS?

Nu gaan er wss heel veel mensen dat ik zaag en als het zo zit, ik hem gewoon zal moeten verkopen. Dat klopt, maar ik kan mij niet van de gedachte dat wat ik zeg toch niet klopt of er nog een andere "workaround" is of dat ik symbian niet genoeg ken of heb verkend... ik heb nochtans al alle menu's overlopen en bekeken wat kan en niet kan.

Ik ben misschien veeleisend, maar als je ziet van waar ik kom (w800) en dat die w800 uberhaupt MAAR een java-phone is, maar toch zoveel sneller is in gebruik en UI en gebruiksvriendelijker, dan vraag ik me af waarom mensen in godsnaam een symbian nodig hebben... Misschien voor de synchronisatie met Outlook? Kan zijn, maar ik gebruik Outlook eigenlijk niet want heb een Apple...

edit: Ik heb ondertussen de zaken doorschrapt die hieronder al werden opgelost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, na wat aanloopproblemen draait de foon nu redelijk stabiel en kan ik hem eindelijk eens ontdekken. Begin nu gelijk erg enthousiast te raken :*)

Anyway: weet iemand al hoe je albumart op het toestel krijgt? In de flyer over het Walkman gedeelte van het apparaat staat notabene: "Voeg albumhoezen toe aan uw nummers om de muziekcollectie nog verder te verrijken. U kunt computersoftware en invoegtoepassingen van derden gebruiken om albumhoezen toe te voegen."

WTF??? Ga je reclame maken met deze feature, maar je levert er niet de software bij... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Wat ik uit eerder eposts begreep kun je gewoon JPGtjes in de album-mappen gooien, welke dan als cover worden gebruikt.

@pina
Weinig gezaagd hoor, goede post. Ben benieuwd naar de reacties. Heb nu een K750i welke ik qua usability op een paar punten erg prettig vind werken. Wil er met de W950 natuurlijk niet op achteruit gaan, dus hoop dat jij gewoon het een en ander over het hoofd ziet :)

[ Voor 53% gewijzigd door frickY op 08-11-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Poehey: Speel je de filmpjes wel af in landscape modus?

@ Pina: Een aantal van de problemen die je schetst lijken in de w950 verholpen. Zo kan je wel muziek draaien op de achtergrond en met de toetsen vergrendeld (waarbij de << >>, -+, | en > van je hf set nog wel werken). Als de telefoon vergrendeld is, en het scherm uit, volstaat een beweging van de jog dial voor een oplichting van het scherm (met de mededeling To unlock...) waarin de tijd is af te lezen. In het mainscreen staan vier shortcuts onderaan: indien geselecteerd kun je met "More">"Replace">"Common Tasks">"New SMS" een link instellen naar het schrijven van een sms. (Eigenlijk naar gelijk welke functie van de telefoon.) In de sms inbox, als een boodschap geselecteerd is zal een druk op de C knop het bericht op doen komen, waarna een tweede druk op de C knop de boodschap zal deleten (prompt wel om Sure ?, maar indrukken van jog dial = yes)
Locken en Unlocken van de telefoon gaat met een ingehouden druk op de 'back' toets op de zijkant van het toestel: Zelf vind ik dit erg gemakkelijk, één druk om te unlocken als je em uit je zak haalt, en voor dat je hem weer wegsteekt lock je hem zelf met dezelfde toets. Beter dan wegsteken en hopen dat er niks wordt ingedrukt in de tijd waarna een automatische lock ingaat.
Ook de playlists lijken beter: Bij Manage Tracks kun je bv alle tracks weergeven, dan "More">"Manage">"Mark" gebruiken om selectiehokjes weer te laten geven, je selectie te maken, en dan de geselecteerde tracks toevoegen aan een playlist met "More">"Add to" . Het is misschien niet bijzonder intuitief, maar een smartphone heeft nou eenmaal een berg functies, dus om ze allemaal te leren kennen is het wel eens noodzakelijk om even te kijken hoe het ook alweer moest. En daarmee wil ik je niet betichten van het niet goed hebben gelezen van de 'manual' , maar ik hoop echt dat ik je met deze post heb gewezen op functies die je M600 misschien ook heeft, maar die niet direct voor de hand liggen. Zo niet, dan ruled de w950i gewoon de M600 (er is natuurlijk ook een prijsverschil) en zul je moeten overstappen. Ik heb geen M600 gebruikt, maar de jogdial snelheid in de w950 is voor mij snel genoeg en dat een schermpje soms een seconde moet laden neem ik voor lief. Wat ik wél met jou als bijzonder storend ervaar is dat een Alarm, reminder etc niet gaat piepen indien de telefoon uitstaat: Mijn voorgaande SE schakelde zichzelf wél in om als wekker te dienen. Mocht je telefoon dus halverwege je welverdiende slaap zonder batterij komen is dat dus een probleem.... maar een oplader helpt.
Nogmaals, ik hoop dat dit helpt, en dat je wat meer plezier zult beleven van je nieuwe phone- zo niet, koop dan een w950. Die is stoerrrrr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:18:
@ Pina: Een aantal van de problemen die je schetst lijken in de w950 verholpen. Zo kan je wel muziek draaien op de achtergrond en met de toetsen vergrendeld (waarbij de << >>, -+, | en > van je hf set nog wel werken).
dat is natuurlijk eigen aan de w950 en het grootste verschil: de musicplayer is echt heel goed bij die serie. Begrijpelijk natuurlijk maar minder begrijpelijk is het prijsverschil maar soit ;)
Als de telefoon vergrendeld is, en het scherm uit, volstaat een beweging van de jog dial voor een oplichting van het scherm (met de mededeling To unlock...) waarin de tijd is af te lezen.
Dat gaat ook, maar spijtig genoeg staat het niet in het groot zoals de andere gsms...
In het mainscreen staan vier shortcuts onderaan: indien geselecteerd kun je met "More">"Replace">"Common Tasks">"New SMS" een link instellen naar het schrijven van een sms. (Eigenlijk naar gelijk welke functie van de telefoon.)
Bedankt voor de tip, dat wist ik niet! Ik heb zo te zien over het laatste menu-item common tasks gekeken!
In de sms inbox, als een boodschap geselecteerd is zal een druk op de C knop het bericht op doen komen, waarna een tweede druk op de C knop de boodschap zal deleten (prompt wel om Sure ?, maar indrukken van jog dial = yes)
Dat heeft mij iemand intussen ook gezegd. Jammer dat het niet in de manual stond, tenzij ik er serieus heb overgelezen.
Ook de playlists lijken beter: Bij Manage Tracks kun je bv alle tracks weergeven, dan "More">"Manage">"Mark" gebruiken om selectiehokjes weer te laten geven, je selectie te maken, en dan de geselecteerde tracks toevoegen aan een playlist met "More">"Add to" .
Dat is ook zo bij de m600 en dat vind ik vrij idioot. Waarom in 2 stappen als het in 1 stap ook kan hé. Die selectiehokjes staan op alle andere gsms al standaard naast de liedjes. Vind ik wel vreemd dat het zo omslachtig is bij de w950. Bij de w800 was het veel gemakkelijker dan.
Het is misschien niet bijzonder intuitief, maar een smartphone heeft nou eenmaal een berg functies, dus om ze allemaal te leren kennen is het wel eens noodzakelijk om even te kijken hoe het ook alweer moest. En daarmee wil ik je niet betichten van het niet goed hebben gelezen van de 'manual' , maar ik hoop echt dat ik je met deze post heb gewezen op functies die je M600 misschien ook heeft, maar die niet direct voor de hand liggen.

Nogmaals, ik hoop dat dit helpt, en dat je wat meer plezier zult beleven van je nieuwe phone- zo niet, koop dan een w950. Die is stoerrrrr ;)
je hebt me idd al met een aantal zaken geholpen! Dat was ook de bedoeling van mijn posts: hopen dat ik ongelijk heb met een aantal zaken zodat de frustratie minder groot wordt.
Hoe is de UI in de w950? Is die ook een beetje trager? Het is zoals iemand in de vorige topic zei dat symbian wss iets te zwaar is voor de m600/w950 waardoor het iets trager loopt...

Weet je toevallig niet of het dan toch mogelijk zou zijn om profielen in te stellen? Ik vind het een beetje vreemd dat dit niet kan. Ik zou willen dat als mijn headphones erin steken, dat hij automatisch op silence mode zet. Net zoals op mijn w800 toen...

[ Voor 3% gewijzigd door pina op 08-11-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Pina: Helaas, daar moet ik je teleurstellen. Wel heb ik een beetje geconstrueerde oplossing: Zet je handsfree settings op: Answer after 5 seconds, je Vibrate op On, en je ringtone op 'Progressive' Bij mij neemt de telefoon dan bij gebruik van handsfree op voordat de ringtone hoorbaar wordt voor de omgeving, en hij trilt natuurlijk wel gewoon. Heb je natuurlijk wel iemand automatisch aan de lijn (tenzij je het gesprek weigert voordat de vijf seconden om zijn) maar of dat storend is is afhankelijk van waarom je je hf gebruikt en of je vaak gesprekken wil weigeren. Helpfull ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, een settings manager (die met profielen werkt) zou met Symbian goed te programmeren moeten zijn. Wellicht dat SE hiermee aan de slag gaat als genoeg mensen erom vragen ofdat een whizzkid zo vriendelijk zal zijn om de w950/m600 users blij te maken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Sony Ericsson koopt UIQ van Symbian
Sony Ericsson heeft het softwarebedrijf UIQ gekocht. Dit bedrijf opereerde tot nu toe volledig onder de vlag van Symbian, de ontwikkelaar van het telefoonbesturingssysteem dat onder andere ook door Nokia gebruikt wordt. UIQ is het bedrijf achter een softwareplatform dat ingezet kan worden om de standaardfuncties van een gsm uit te breiden, bijvoorbeeld met e-mailmogelijkheden of chatprogramma's. Sony Ericsson was al licentiehouder van de UIQ-technologie, maar door het bedrijf maar meteen over te kopen, hoeven geen licentiegelden meer afgedragen te worden. Versie 3.0 van de UIQ-software wordt onder andere gebruikt voor de P990-smartphone, de M600-'berichtentelefoon' en de W950 Walkman-telefoon. UIQ zal zelfstandig verder kunnen werken aan zijn software voor Symbian-gsm's, maar doet dat vanaf heden onder de Sony Ericsson-vlag. De mobiele-telefoonfabrikant benadrukt daarbij dat licenties op de technologie onder gelijke voorwaarden beschikbaar zullen blijven voor alle geïnteresseerden.
Bron: Frontpage

Misschien positief voor toekomstige upgrades, waarbij de software beter op de hardwar eis iafgestemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 11:47:
Voor op mn 950 Dennis... op de pc kan ik al wel pdf-jes maken hoor :)
Als je er eentje weet laat het me weten want ik ben ook nog op zoek naar een goede reader voor mijn telefoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de 30 dagen trail van "Documents to go" geinstalleerd. Werkt perfect. En is speciaal gemaakt voor UIQ 3.0 telefoons. Hier een linkje naar de download pagina: http://www.dataviz.com/pr...mentstogo/uiq3/index.html

EXEL, Word en Powerpoint :)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 19:43 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:43:
Ik heb de 30 dagen trail van "Documents to go" geinstalleerd. Werkt perfect. En is speciaal gemaakt voor UIQ 3.0 telefoons. Hier een linkje naar de download pagina: http://www.dataviz.com/pr...mentstogo/uiq3/index.html

EXEL, Word en Powerpoint :)
Als ik wil installeren krijg ik de melding: "(800700005) Toegang geweigerd." -O-
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.