Het Grote SonyEricsson W950 Topic

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.970 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-05 10:38

Xof

Ik heb hetzelfde mailtje gehad vandaag \o/
Net nog maar even naar de bank geweest om wat geld te pinnen voor de postbode.

Mijn verlenging gaat vandaag iig al in :)
En volgens mij heb ik geen actie van t-mobile, geldt dacht ik alleen voor 2 jaar.. ik heb 1 jaar.

Alleen hopen dat er morgen wel iemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen.. ik kan niet wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oli4100
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Xof schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 18:44:
[...]

Ik heb hetzelfde mailtje gehad vandaag \o/
Net nog maar even naar de bank geweest om wat geld te pinnen voor de postbode.

Mijn verlenging gaat vandaag iig al in :)
En volgens mij heb ik geen actie van t-mobile, geldt dacht ik alleen voor 2 jaar.. ik heb 1 jaar.

Alleen hopen dat er morgen wel iemand thuis is om het pakketje in ontvangst te nemen.. ik kan niet wachten :D
Ik kan ook niet wachten op jullie ervaringen, pic's, in-depth reviews, vergelijkingen en benchmarks ;) :P die er uiteraard gaan komen O+ :9

[ Voor 3% gewijzigd door oli4100 op 30-10-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-08 23:38
Nou grote kans dat ie er morgen al is, want vandaag verzonden door 2call. Ze hebben trouwens de prijs verhoogd bij een abo. Ik heb hem voor 193 met 1 jaar verlenging telfort 200, maar nu staat hij erop voor 222 euro. Die prijs is normaal in vergelijking met andere webshops. Voorlopig zal hij ook niet veel goedkoper worden denk ik. Bij de p990 duurde dat ook 2 maanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

FrenkieB schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 22:13:
Nou grote kans dat ie er morgen al is, want vandaag verzonden door 2call. Ze hebben trouwens de prijs verhoogd bij een abo. Ik heb hem voor 193 met 1 jaar verlenging telfort 200, maar nu staat hij erop voor 222 euro. Die prijs is normaal in vergelijking met andere webshops. Voorlopig zal hij ook niet veel goedkoper worden denk ik. Bij de p990 duurde dat ook 2 maanden
Zal waarschijnlijk meer aan Telfort liggen.. prijs bij t-mobile abo is nog steeds hetzelfde.
Volgens mij moet 2call er behoorlijk wat binnengehad hebben :D (die hebben een goed weekend gehad)

Prijs van telefoons dalen nooit echt snel vind ik.. en als het daalt is het nog niet echt de moeite waard.

offtopic:
Er is morgen ong. 2 uur op de dag niemand thuis.. zul je net zien dat ze dan net voor de deur staan.. maarja 1 dag extra kan er ook nog wel bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Ik denk dan dat eerder de prijzen van t-mobile voor 2call gelijk waren met andere sites, maar dat ze met telfort dik onder de daarna laagste prijs zaten. Het is voor 2call gewoon weer extra winst, anders waren de andere webshops ook duurder geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik vestig mijn hoop op de feestdagen hoor, dat is nog wel n maandje uitzitten maar je weet maar nooit. die +/- 600E is egt te veel, ik wil niet meer bij hoeven betalen dan 160 a 170 euro bij een 1 jarig 40 euro abonnement, maar heb nog geen aanbieders gevonden die dat doen :S heeft 1 van jullie misschien zoiets al gezien?
als ie voor 15 december nog niet in aanbiedingen is geweest of in prijs is gezakt koop ik m gewoon, dan ga ik er niet meer langer op wachten hoor, maarja dan is t toestel alweer oud inmiddels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw, op de nederlandse SE site staat ie nog steeds op "Binnenkort verkrijgbaar" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Die mensen hebben ook net weekend gehad ;) Geef het een paar dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Net even bij de Phone house binnen gelopen ik had het toestel gereserveerd en ze hadden hem net vanochtend binnen gekregen. alleen ben ik een beetje geschrokken van de prijzen daar. ik zou met een eenjarig telfort 30 Euro Abonnement; 400 euro hoeven bij betalen. 8)7 slechts 50% meer als bij de webshops. De losse prijs bedroeg 640 euro volgens de medewerker.

Ben ook nog even bij the Bel Compagnie binnen gelopen maar daar wisten ze nog niet eens wat een Sony W950 was. of ik niet de 850 bedoelde want die bestond wel........... :X
Iemand toevallig al prijzen van de jongens van de MM gehoord ?

Ik wil hem liever in een echte winkel halen maar als zij niets van hun producten af weten of gewoon 50 % duurder zijn. Houd bij mij de motivatie een beetje op.

[ Voor 5% gewijzigd door dennisdedreu op 31-10-2006 14:51 ]

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Bestel 'm gewoon op 2call.nl
-Lekkere prijzen
-Goede diensten
-Snel geholpen

En ja 1 jarig abbo wat ook nog eens 30 euro is, dan kun je zulke prijzen wel verwachten vind ik...

[ Voor 39% gewijzigd door CLB op 31-10-2006 12:28 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennidedreu- wat kost ie lost bij jouw Belcompany ? Bij mij (Leiden) zeiden ze dat ie pas in week 45 kwam en konden ze de prijs 'nog niet zien'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-08 15:10
Ik heb m!

Eerste indruk is dat ie er erg strak uitziet :9~ (vooral het toetsenbord). Ga m nu eerst even goed in de oplader gooien en daarna pas gebruiken (zodat ik niet meteen de batterij verneuk).
Meer nieuws later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ondertussen kun je hier wel 'n shitload aan foto's plaatsen vind ik >:)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14

Tim Schuhmacher

abasios

ben ik ook voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-09 10:42
ik zit momenteel in Hong Kong en ik ben daarnet naar de gsm-shops geweest. Ik heb dus de m600 met de w950 verward. Ik weet nu niet of de w950 hier al uit is, maar ik veronderstel van wel. De m600 kan ik hier hebben voor 220 euro, wat niet echt veel is.

Probleem nu is, dat ik niet veel verschil zie tussen beide modellen. Ik weet dat de m600 een qwerty toetsenbord heeft maar de w950i niet en het geheugen is ook een verschilpunt.

Zijn er dan nog andere verschilpunten?

Kan iemand zeggen of die Symbians ook werken met een T9-woordenboek? Probleem is, dat in Hong Kong, je geen Nederlands zal kunnen kiezen, en ik vind dat eigenlijk wel broodnodig... Weet er iemand of ik achteraf nog woordenboeken kan toevoegen? Aangezien er talloze applicaties en uitbreidingen bestaan voor Symbian-telefoons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat ik niet echt kan geloven dat iemand hem hier al in Nederland heeft. Meer omdat het op de SE site nog niet is geupdate, en de meeste winkels hem ook nog niet binnen hebben (ik ga straks weer effe bellen). Ik was ik Leiden verlede keer gaan vragen bij de ThePhoneHouse en daar wisten ze het toen nog niet. Maarja ik kan pas in december een nieuwe telefoon halen en in maart volgend jaar loopt mijn abbo van van vodafone. Ik ga denk overstappen naar KPN zodat ik het toestel gratis erbij krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisdedreu
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-05-2020
Ja de prijzen zijn inderdaad erg oke echter als je een probleem hebt met je telefoon doen ze helemaal niets voor je en zou ik dus naar den haag toe moeten om mijn w950 te laten reparen of naar een SE service punt waarvan er volgens de site ook maar enkele zijn.

Oja ook even met Orange en Telfort gebeld wat de verwachtingen zijn waneer ze hem in hun shop gaan opnemen. voor beide gevellen geld dat ze de telefoon eerst helemaal gaan uit testen en wachten tot dat de grootste bugs er uit zijn, pas dan zullen ze hem mischien in hun shops gaan verkopen.

Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

dennisdedreu schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:50:
[...]

Ja de prijzen zijn inderdaad erg oke echter als je een probleem hebt met je telefoon doen ze helemaal niets voor je en zou ik dus naar den haag toe moeten om mijn w950 te laten reparen of naar een SE service punt waarvan er volgens de site ook maar enkele zijn.

Oja ook even met Orange en Telfort gebeld wat de verwachtingen zijn waneer ze hem in hun shop gaan opnemen. voor beide gevellen geld dat ze de telefoon eerst helemaal gaan uit testen en wachten tot dat de grootste bugs er uit zijn, pas dan zullen ze hem mischien in hun shops gaan verkopen.
Mwah 2call is 'n redelijk goede zaak qua service hoor!

Is maar goed ook dat Orange ze uittest, kan ik wachten totdat ik mag verlengen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij staat nu ook op www.gsmtrack.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Fijn blijkbaar is hier de postbode vergeten om een pakketje af te leveren.. of TNT is hem kwijt..
Ik heb dus alleen wat enveloppen in de bus gehad die ik helemaal niet hoef :P

Nouja dan maar tot morgen wachten :(
Ik kreeg om 16:30 mailtje.. zou wel niet mogelijk zijn om hem dan helemaal in Zwolle te krijgen de volgende dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

En duurder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zippy!! Maak ons NOG jaloerser met pics, mening, features- Je bent de leader of the pack... Hij is nu toch wel opgeladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Die zie je hier de eerst komende tijd echt niet :P
Ow btw dat eerste keer netjes opladen doe ik nooit aan.. zet hem wel aan de oplader, maar ga er wel gewoon mee spelen natuurlijk :)

Het is trouwens ook zo dat het uitzoeken/wachten op zo'n toestel vaak leuker is dan het toestel zelf hebben.. dus misschien heeft hij hem nu wel gewoon in zijn broekzak zitten en gaat verder met zijn dagelijkse leven :P

[ Voor 37% gewijzigd door Xof op 31-10-2006 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em vanmorgen besteld bij gsmtrack (onder rembours) ik hoop dus dat ik em zo snel mogelijk binnen heb :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik heb em ondertussen ook besteld bij 2call. hoop dat ik hem deze week nog heb, dan ben ik weer helemaal gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zippy

Een aantal vragen die jij eindelijk nu wel kan beantwoorden, nu je hem hebt.

* Mijn broertje heeft de W900i, en het geluid uit de speakers is echt subliem. Heeft de W950i hetzelfde of kan je die meer vergelijken met de W800 serie? (Hoop natuurlijk de eerste)

* Zitten er office applicaties in?..zoja wat voor applicaties zitten er standaard op.

* Misschien dat je een filmpje kan maken van de webbrowser en andere functies van dat ding, zoals video en dingen die we iedergeval nog niet gezien hebben op andere filmpjes die op youtube staan. Want van die beelden dat hij muziek kan afspelen weten we nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
Hier de eerste foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.seismicimages.com/pub/Pictures/Various/W950i_01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.seismicimages.com/pub/Pictures/Various/W950i_02.jpg

Ben net thuis en heb m net pas in de oplader gedaan. Het eerste wat me opviel is dat als je hem voor het eerst aandoet hij een soort update gaat doen. Erg raar, want hij is niet verbonden met een netwerk/internet ofzo. Tweede wat me opviel was toen ik mn pin in wou toetsen ik het de eerste 2x fout deed omdat ik 2 toetsen tegelijk indrukte. Zal wel wennen zijn denk ik.
Als je je pin hebt ingetoetst krijg je een scherm waarin gevraagd wordt of je de telefoon wilt registreren bij SE via sms, heb ik maar gedaan, vast handig voor eventuele garantie etc.

Toestel is lekker licht maar voelt toch stevig aan. Toetsenbord is echt heel strak! Knopjes geven een lekkere "klik" als je aantoetst dus het is wel duidelijk dat je iets indrukt (twijfelde ik eerst nog aan voordat ik m had).

Geluid / filmpjes / applicaties (office = niet aanwezig volgensmij) enzo heb ik nog niet getest en heb ik vanavond verder ook weinig tijd voor. Morgen waarschijnlijk meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
:9~ Nice

Is het metallic effect in het echt ook zo erg, of komt dat door de flits?
De knopjes zijn dus wel echte drukknopjes, en niet feather-touch achtig?

Mocht je hem weer aanzetten ben ik benieuwd naar foto's van de helderheid, contrast en kleurdiepte, en naar bovengenoemde vragen over beschikbare Office-applicaties ed.
Meen dat de 600i standaard Word en Powerpoint ed. ondersteunt. Kan me voorstellen dat deze dat niet kan, omdat hij als Musicphone wordt gepresenteerd en niet als een Businessphone zoals de 600.

[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 31-10-2006 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft wel een soort wordpad aan boord dacht ik standaard, en natuurlijk een uitgebreide agenda. Maar omdat de M600 en W950i verder hetzelfde zijn qua OS, moeten die applicaties ook op de W950i werken.

Damn ik kan niet wachten gast, ik kan pas in december een ander toestel uitkiezen, en in maart is mijn abbo afgelopen. Iedergeval nog een maandje wachten.

Hoop dat er tegen die tijd nog niet veel mensen met dit toestel op straat lopen :P....(net als toen ik de D500 nam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
frickY schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:23:
:9~ Nice

Is het metallic effect in het echt ook zo erg, of komt dat door de flits?
De knopjes zijn dus wel echte drukknopjes, en niet feather-touch achtig?
Metallic effect komt door een felle lamp die er opstaat. Het paarse is gewoon "plastic".
De knopjes zijn echte drukknopjes, maar het oppervlak van de telefoon is gewoon glad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie hem nu ook staan op de site van de Belcompany. Net een paar uurtjes te laat, nu heb ik hem al besteld maargoed.

Bij de Belcompany kost hij los € 629 en moet je bij een orange 2 jaar 25 € 159 bij lappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenkieB
Ik baal echt dat ik hem nog niet binnen heb. Toch is hij maandag verzonden door 2call. Ach hij zal morgen vast bezorgd worden, ik kan haast niet wachten. Heb hem nog niet in het echt gezien dus ben benieuwd of die paarse gloed meevalt.. Paars is niet mn favoriete kleur ofzo :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 20:43:
Ik zie hem nu ook staan op de site van de Belcompany. Net een paar uurtjes te laat, nu heb ik hem al besteld maargoed.

Bij de Belcompany kost hij los € 629 en moet je bij een orange 2 jaar 25 € 159 bij lappen.
kun je ms ff een linkje geven, want als ik naar belcompany.nl ga staat ie er bij mij niet bij, maar onder verwachte toestellen en kan ik m alleen reserveren...
bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

FrenkieB schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 21:35:
Ik baal echt dat ik hem nog niet binnen heb. Toch is hij maandag verzonden door 2call. Ach hij zal morgen vast bezorgd worden, ik kan haast niet wachten. Heb hem nog niet in het echt gezien dus ben benieuwd of die paarse gloed meevalt.. Paars is niet mn favoriete kleur ofzo :s
Ben ik gelukkig niet de enige :D
Ow en paars zal wel meevallen, heb genoeg filmpjes gezien en het ziet er niet paars uit iig :)

Zippy, is de sync software met de pc een beetje ok? Of is het gewoon de software die bij elke telefoon van SE wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:47:
[...]

kun je ms ff een linkje geven, want als ik naar belcompany.nl ga staat ie er bij mij niet bij, maar onder verwachte toestellen en kan ik m alleen reserveren...
bedankt!
Hier, filter dan op Sony Ericsson en ga naar de laatste pagina :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NrG_82
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

NrG_82

Canon & Apple equiped

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:29:
Hoop dat er tegen die tijd nog niet veel mensen met dit toestel op straat lopen :P....(net als toen ik de D500 nam).
Nou dat denk ik niet hoor. Er zullen geen massa's mensen zijn die zoveel geld voor een telefoon willen betalen. ;)

Ziet er iig vet uit, als er volgend jaar een opvolger met camera en ingebouwde GPS uitkomt zal ik hem serieus overwegen.. :) Voor nu toch zeer blij met m'n W850i, scheelt behoorlijk in de kosten ;)

MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uw bestelling wordt vandaag door ons verzonden en zal dus waarschijnlijk binnen
2 werkdagen door TNT post bij u aangeboden worden

whoeii :) ben benieuwd.. vandaag of morgen heb ik em ook :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
Xof schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 23:25:
[...]
Zippy, is de sync software met de pc een beetje ok? Of is het gewoon de software die bij elke telefoon van SE wordt gebruikt?
Is de eerste SE in tijden dus weet niet hoe de sync software zich verhoudt met andere SE's. Ga er even van uit dat het gelijk is aan die van de M600 dus voor meer info zou ik even in dat topic gaan kijken.

Wat het paars betreft: het stoort me niet echt (had het eigenlijk wel verwacht). Met sommige lichtvallen oogt het zelfs een beetje "bruinig" wat eigenlijk best wel cool retro is.
Nu ik er even wat meer mee gespeeld heb vindt ik wel dat ie net iets te langzaam is. Nu geef ik wel toe dat ik een snelheidsduivel ben met klikken, maar soms is ie net iets net te traag. Ik verwacht trouwens niet dat ik me hier aan zal gaan storen. Touchscreen werkt erg fijn (nog niet handschriftherkenning geprobeerd). Heb op het moment dat flimsy plastickje wat altijd standaard op telefoons zit als screenprotector: werkt niet zo best, komen snel krassen op en zitten ongelovelijk veek luchtbubbels onder. Wacht momenteel nog op een betere protector die hopelijk deze week bezorgd wordt (komt helemaal uit Taiwan ofzo, echt raar dat er geen goeie Nederlandse shops zijn die ze verkopen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Ik denk trouwens dat de display niet erg snel zal krassen. Ik heb hier nog een P800 liggen, +/- twee jaar in gebruik. Altijd zonder klepje gebruikt (dat stomme ding zorgde juist voor beschadigingen) gewoon in de broekzak en nog GEEN krasje te zien.

Het is misschien al gezegd, maar ik heb geen idee wat er eigenlijk allemaal in de doos zit. Kan iemand me dat vertellen? Zippy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
Even uit mn hoofd (zit nu op mn werk) behalve de telefoon en batterji:
-oplader
-usb kabel (SE to usb)
-koptelefoon (met afstandsbediening geloof ik)
-iets van een converter van SE naar minijack
-Nederlandse + Engelse handleiding + software cd
-beschermhoesje (redelijk chique, voelt in iedergeval degelijk aan)

Met SE bedoel ik steeds de aansluiting op de onderkant van de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel gister (dinsdag) bij 2call besteld.
Heb hem net binnen met de post. Ziet er zeer netjes uit.
Bij het 1e keer opstarten moet je de taal selecteren, dus dat laden duurt even. Daarna zal het opstarten wel snel gaan. Scherm ziet er super uit, mooi helder beeld enz. Zit nu aan de lader dus moet ff 2,5 uur wachten volgens SE :)

Headset zit super in het oor, sluit lekker alle geluiden af uit de omgeving. Het concept is hetzelfde als alle SE walkman telefoons. Dus van SE naar minijack, en naarna 3,5mm jack aansluiting voor je oordopjes.

Ik ben blij dat SE er een hoesje bij heeft gedaan. Houdt toch de grootste krassen weg denk ik.
De toetsen vallen me mee qua "dikke vinger" problemen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey heb ik een vraag voor jullie..
Ik ben namelijk ook van plan om er eentje te halen..

Weet iemand hoe het zit met de afspeelmogelijkheden van films?
DivX enzo? kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Deze telefoon is overgins nu ook beperkt in de winkel te vinden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Zou Zippy of Bloodhound eventueel wat close-up foto's kunnen posten...
Van het toetsenbord/ scherm en dergelijke.. ben namelijk benieuwd naar de toetsen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koos128
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-12-2023
Weet iemand in hoeverre het mogelijk is om deze telefoon op je autoradio aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
koos128 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:02:
Weet iemand in hoeverre het mogelijk is om deze telefoon op je autoradio aan te sluiten?
Hangt af van je autoradio lijkt mij :? (Heeft ie aux-ingang, bluetooth?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Word het al tijd voor een W950 topic deel 2 Nu er langzamerhand eigenaars zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:12:
Word het al tijd voor een W950 topic deel 2 Nu er langzamerhand eigenaars zijn ?
Ligt aan het totale aantal posts in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het zit met de afspeelmogelijkheden van films?
DivX enzo? kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke hier wat (grote) foto's van de voor en achterkant.
Er valleen al een paar dingetjes op:

(foto's komen nog ivm server)

Fabrieks bescherm folie zit nog op het scherm. En de telefoon zit aan de lader.
Je kan nu wel duidelijk zien dat het wel 'echte' knopjes zijn, en geen sensor achtige knopjes.

Het is niet goed te zien, maar op de voorkant, helemaal in de linker onder hoek is de telefoon niet 100% egaal.

Ditzelfde geld voor de achterkant, maar dan in het midden op de rand van het batterij afdicht klepje. Daar zie je twee "iets uitstekende" plekjes van het klepje.

Misschien niet goed te zien op de foto maar het viel mij wel op.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 13:53 . Reden: Fotos te groot enz ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
Ik kan je plaatjes niet zien. Ze kunnen schijnbaar niet gedeeplinked worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon. Ik heb nu nog prepaid van vodafone en wil graag een abbo met deze telefoon en mn oude nummer meenemen. Kan ik dat dan alleen doen bij de vodafonewinkels of ook in andere telecom winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie weet even een goede server waar ik even mijn foto's kan dumpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sander H schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:47:
Dit wordt waarschijnlijk mijn nieuwe telefoon. Ik heb nu nog prepaid van vodafone en wil graag een abbo met deze telefoon en mn oude nummer meenemen. Kan ik dat dan alleen doen bij de vodafonewinkels of ook in andere telecom winkels?
Kan ook bij webwinkels, bijvoorbeeld 2call.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BloodHound, mail me maar even: laatjelekkernemen_22@hotmail.com dan krijg je de upload gegevens wel voor de foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 13:55:
Wie weet even een goede server waar ik even mijn foto's kan dumpen?
Hierzo

Ik ben erg benieuwd naar die knopjes...
Dacht eerlijk gezegd dat hij geen knopjes had net als de LG Chocolate enzo :)

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 01-11-2006 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan een van jullie die hem al heeft vertellen hoe het smsen gaat, kan dit gewoon zonder de pen makkelijk of is het bijna niet te doen? Is de telefoon uberhaupt makkelijk bedienbaar zonder pen aangezien ik dit niet zo praktisch vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zippy2000
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:31:
Kan een van jullie die hem al heeft vertellen hoe het smsen gaat, kan dit gewoon zonder de pen makkelijk of is het bijna niet te doen? Is de telefoon uberhaupt makkelijk bedienbaar zonder pen aangezien ik dit niet zo praktisch vind
Smsen kan prima zonder pen, het echt werken met de telefoon wordt wat lastiger aangezien er geen joystick aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:31:
Gaat gewoon goed, alleen gaat de spatie knop bij mij niet zo lekker.. maarja misschien nieuwigheid :)

Het lijkt trouwens dat de verbindingskwaliteit minder is geworden.. bij mijn K750i had ik thuis 5 streepjes, hier heb ik er 3?

Edit: Ik zie nu dat je nu 3 tijden in kan stellen met de 'wekker' :D

[ Voor 5% gewijzigd door Xof op 01-11-2006 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Mooie pics zeg!

Wat mij betreft heeftie geen echte knopjes, maar hele kleine puntjes! Ziet er wel strak uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

foto's zeggen niks, in het echt is die gewoon 100x mooier =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Xof

Hoe is het geluid uit de speakers eigenlijk? Ik weet niet of je die van de W900i ooit hebt gehoord?..maar klinkt het mooi en kunnen ze een beetje hard. Want mijn broertje heeft de W900i en het geluid daaruit is echt subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolver1ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-01 07:07
Kan iemand kijken of W950 met floAt's Mobile Agent werkt? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

wolver1ne schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:33:
Nou neem ik aan :) FMA is speciaal voor SE's dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft de telefoon net ontvangen.. :)

Telefoon lijkt een beetje traag vind ik..
but who cares :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

wolver1ne schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:33:
Half, contacten uitlezen en zien welke sms'jes je gehad hebt, dat was het wel zo ong. :)
Vergeet niet dat dit een symbian telefoon is, geheel anders waarvoor FMA voor geschreven is.
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:23:
@Xof

Hoe is het geluid uit de speakers eigenlijk? Ik weet niet of je die van de W900i ooit hebt gehoord?..maar klinkt het mooi en kunnen ze een beetje hard. Want mijn broertje heeft de W900i en het geluid daaruit is echt subliem.
Ik ken de W900i niet qua geluid, maar het klinkt wel stukken beter dan mijn K750i (die nu 1,5 jaar oud is), Al was dat natuurlijk geen Walkman telefoon.
En wat is hard... geluid wat die produceert vind ik wel redelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Zippy2000 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 15:43:
Smsen kan prima zonder pen, het echt werken met de telefoon wordt wat lastiger aangezien er geen joystick aanwezig is.
Kun je niet met de jog-dail door alle menu's scrollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oathie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-06 22:42
frickY schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:40:
[...]

Volgens mij kan dit wel ik dacht dat ik dit had gezien in een filmpje.

*Edit*

Mijn fout zie volgende post.

*Edit*

[ Voor 9% gewijzigd door Oathie op 01-11-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

frickY schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:40:
[...]

Je kunt er lang niet alles mee :)
Pen is toch wel handig om te gebruiken. (en met vingers lukt ook redelijk als je snel wat wil doen)

En btw.. FMA werkt niet meer bij mij :P
Kan device niet meer vinden, maar ik raad het sowieso niet aan om te gebruiken want het werkt toch niet lekker icm de W950

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey maar wie weet nou of je gewone films (divx) ofzo kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 16:23:
@Xof

Als je een toestel wilt dat echt hárd kan, dan moet je 100% voor de nokia 6233 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:48:
Je moet ze eerst omzetten naar 3GP of MP4, heb net even een aflevering heroes op mijn telefoon gezet.. OMG wat een kwaliteit :D
Draait ook super, bij het omzetten moet de resolutie wel 352x240 zijn anders speelt de player hem niet af.

Geluid even wat getest, deze kan niet superhard ofzo, maar is net goed :)

[ Voor 8% gewijzigd door Xof op 01-11-2006 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar symbian heeft geen programma's? die het direct kunnen openen zeg maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:48:
MP4 en 3GP. Vast nog wel meer maar een 'gewone' avi speelt ie zowiezo niet af.

Er staat een standaard SE filmpje op het toestel (zelfde als op de SE website), dit filmpje is MP4.

Ik ben al een beetje bezig geweest met het afspelen van filmpjes.
Ben er wel achter gekomen dat dit niet altijd even soepel loopt. Heb meerdere malen een 'vastloper' gehad. Ik hoop dat dit met een firmware update opgelost kan worden ofzo. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ze bestaan wel volgens google, maar geen idee of ze werken op de W950.. ik zet ze toch sowieso om.. 600mb tegenover zelfde kwaliteit van 250mb (op de telefoon zie je die verschil niet that is ;)) en omzetten duurt ook maar iets van 10-15min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
is het te doen om een speelfilm te bekijken op dat ding? Is het te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

heuker schreef op donderdag 02 november 2006 @ 00:31:
is het te doen om een speelfilm te bekijken op dat ding? Is het te volgen?
Jup dat valt mij echt 100% mee.. gewoon lekker breedbeeld kijken en dan kun je rustig een film kijken. Formaat is goed en zoals ik al eerder zei kwaliteit is super, haarscherp beeld.
Zelfs als je er ondertitels onder zou zetten is het nog leesbaar, alleen zullen je ogen daar niet zo blij mee zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg hem binen via 2call.nl alleen moet ik echt zelf de pakket accepteren en ondertekenen? Mag het niet iemand anders van huis zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:56:
[...]

Je moet ze eerst omzetten naar 3GP of MP4, heb net even een aflevering heroes op mijn telefoon gezet.. OMG wat een kwaliteit :D
Draait ook super, bij het omzetten moet de resolutie wel 352x240 zijn anders speelt de player hem niet af.

Geluid even wat getest, deze kan niet superhard ofzo, maar is net goed :)
XoF, welk programma gebruik je daarvoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xof schreef op donderdag 02 november 2006 @ 00:25:
Ze bestaan wel volgens google, maar geen idee of ze werken op de W950.. ik zet ze toch sowieso om.. 600mb tegenover zelfde kwaliteit van 250mb (op de telefoon zie je die verschil niet that is ;)) en omzetten duurt ook maar iets van 10-15min.
Welk proggie gebruik je dan om em om te zetten.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 01:09:
ik krijg hem binen via 2call.nl alleen moet ik echt zelf de pakket accepteren en ondertekenen? Mag het niet iemand anders van huis zijn?
Zolang je maar het rembours geld klaar hebt liggen. Dan kan degene (die je vertrouwt ;) ) gewoon een handtekening voor ontvangst tekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Ik gebruik Imtoo voor het omzetten van filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuker
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
heb je ook al geprobeerd hoelang je filmpjes kan afspelen op 1 acculading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Nee, heb er geen film op afgekeken :)
Maar dat moet ruim kunnen lukken om een film af te kunnen spelen op een volle accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woei, mijn pakketje ligt thuis op mij te wachten. dat wordt lekker spelen met dat ding vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe voelt het scherm aan ? beetje stevig zoals een pda scherm, of gaat het in de richting van tft ?

en wat is er voor bescherming van het scherm en zijn ze te vervangen? l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:20:
Hoe voelt het scherm aan ? beetje stevig zoals een pda scherm, of gaat het in de richting van tft ?

en wat is er voor bescherming van het scherm en zijn ze te vervangen? l
Zelfde als een pda scherm, zit wel wat bescherming op.
Vervangen? geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Laatst online: 01-09 15:48
hij is wel een beetje langzaam. kan je zelf de firmware updaten of moet dat bij een winkel gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

superpolm schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:21:
hij is wel een beetje langzaam. kan je zelf de firmware updaten of moet dat bij een winkel gebeuren?
Dat kun je zelf door de software die SE op hun site zet, er is alleen nog geen update te vinden voor deze telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
mn koptelefoon werkt ook maar half, best jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Wat voor koptelefoon is het? Hebben mijn Sharp earin dopjes ook last van, maar daar moet ik dus ook een tussenkabel voor gebruiken.. heeft iets met 4 of 3 polig te maken ofzo.
Maarja heb nu wel een vrij lange kabel :(

Of doen de standaard dopjes het ook niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
heb er een paar andere nummers opgezet, nu doen ze t wel allebij.
bij de radio deed maar 1 oordopje het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
hoe groot moeten die albumcovers eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoa, eerste indruk is echt top. even een uurtje ermee gespeeld nu. Paar puntjes die opvallen:

- scherm is soort van "stroef" als je met de stylus eroverheen gaat
- ik heb geen reserve stylus? of krijg je die er ook niet bij?
- connectie met pc gaat erg makkelijk, heb ik nog niet vaak mee gemaakt dat het zo makkelijk ging.

Als iemand nog foto's wil zien moet ie maar een gil geven. Als vergelijkingsmateriaal heb ik een w800, w810 en een qtek S100 van mijn broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xof

Xof

Stroefheid had ik eerst ook last van, maar wordt wel minder :)
Er is idd geen reserve stylus, voorzichtig mee zijn :P (ben die van mijn pda ook nog nooit kwijtgeraakt, dus verwacht deze ook niet kwijt te raken)

[ Voor 54% gewijzigd door Xof op 02-11-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:58:
whoa, eerste indruk is echt top. even een uurtje ermee gespeeld nu. Paar puntjes die opvallen:

- connectie met pc gaat erg makkelijk, heb ik nog niet vaak mee gemaakt dat het zo makkelijk ging.

Als iemand nog foto's wil zien moet ie maar een gil geven. Als vergelijkingsmateriaal heb ik een w800, w810 en een qtek S100 van mijn broertje.
stoef is zo'n touchscreen altijd in het begin. Is maar een paar uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:55

aerofreak

Steve Jobs

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:58:

please doe is gek ;)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

* Geluid vergelijken met de W810 (uit de speakers)
* misschien een foto van de webbrowser?
* En ja misschien foto's van dingen die we eigenlijk op internet nog niet hebben gezien. We zien alleen maar de media player, maar ondertussen weten we dat dat wel goed zit.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.