dan gaan we er toch maar gewoon op wachten en mezelf voor mijn verjaardag hem maar kado doen.... in december, dan zal hij wel een stuk goedkoper zijn... intussen dan toch maar mijn K750i maken.....
Denk dat ik datzelfde maar ga doen dan (ook K750i). Eens een torxschroevendraaiertje zoeken om die berg stof onder het scherm en de joystick vandaan te krijgen.
Ik had vandaag de demo in mn handen bij de Mediamarkt, echter ik vond de toetsen totaal niet fijn. Ik heb redelijk kleine vingers, maar drukte toch elke keer meerdere toetsen in. Ik hoop maar dat, dat ligt aan de demo versie en dat de echte een stuk fijner werkt. Een reden om juist deze telefoon aan te schaffen en geen HTC variant is dat deze een normaal numeriek toetsenbordje heeft om ff snel smsjes te typen
Verwijderd
heb ik toch een vraagje...FrenkieB schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:16:
Ik had vandaag de demo in mn handen bij de Mediamarkt, echter ik vond de toetsen totaal niet fijn. Ik heb redelijk kleine vingers, maar drukte toch elke keer meerdere toetsen in. Ik hoop maar dat, dat ligt aan de demo versie en dat de echte een stuk fijner werkt. Een reden om juist deze telefoon aan te schaffen en geen HTC variant is dat deze een normaal numeriek toetsenbordje heeft om ff snel smsjes te typen
hoe weet je, dat je meerdere toetsten indrukt als het een dummie is... ik bedoel dat weet je toch pas echt zeker als de telefoon het doet.... ik heb ook de dummie in mijn handen gehad.... maar met dummie's heb ik het nooit zo'n goed gevoel over een telefoon eigenlijk
nou kijk je hoort zo'n tikje als je een knop indrukt. Als je nou meerdere tikjes hoort terwijl je 1 toets in wilt drukken, druk je er vast meerdere in. Dat met dummy's geldt voor mij ook daarom hoop ik dat de echte versie beter is.
Verwijderd
okay daar kan ik me iets bij voorstellen, maar ik vind persoonlijk dat "gladde" van de telefoon echt geweldig... en dat beschermtasje wat erbij zit! geweldig... vind ik echt chique!
Ja ben ik zeker met je eens. Ik denk dat ik hem ook direct ga bestellen als hij ergens op internet verkrijgbaar is. Jammer dat je dan nog geen echte versie in je handen gehouden kunt hebben, maar de voordelen van zon telefoon wegen toch op tegen de nadelen van zo'n toetsenbord. Wat natuurlijk wel jammer is, maar je kunt aan alles wennen.
Dan ga je toch gewoon nog een keer naar de media markt als hij uit is, en bestel je hem dezelfde middag op internet...
Zo juist op Net5 was een SE reclame... met de W950i. Ze zouden toch geen reclame maken als hij niet echt op het punt staat om uit te komen?
Heb je gelijk in, maar over het algemeen is hij eerst op webshops te bestellen voordat hij daadwerkelijk in de winkel ligt.sander-sp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:39:
Dan ga je toch gewoon nog een keer naar de media markt als hij uit is, en bestel je hem dezelfde middag op internet...
Ga er maar van uit dat het numerieke touchpad niet geschikt is om snel SMSjes mee te sturen.FrenkieB schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 22:16:
Een reden om juist deze telefoon aan te schaffen en geen HTC variant is dat deze een normaal numeriek toetsenbordje heeft om ff snel smsjes te typen
Wat ik uit een review begreep is de verwachte levensduur van dat touchpad bij intensief gebruik zelfs maar een jaartje.
Let op topicstarter: Je hebt deze review nog niet in de TS opgenomen
[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 24-10-2006 09:40 ]
Mjah, weet het niet hoor, volgesmij is zo'n touchpad redelijk nieuw en kunnen dat soort conclusies nog niet getrokken worden. Verder bedoelt de reviewer volgensmij dat de pad na een jaar slijtage begint te vertonen, niet dat ie meteen kapot is ofzo. Verder lijkt het me alleen maar handig: kan geen stof of vloeistof onder komen aangezien ie helemaal dicht isfrickY schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:38:
[...]
Ga er maar van uit dat het numerieke touchpad niet geschikt is om snel SMSjes mee te sturen.
Wat ik uit een review begreep is de verwachte levensduur van dat touchpad bij intensief gebruik zelfs maar een jaartje.
Verwijderd
Komplett: "Op voorraad bij leverancier". Wat zoveel wil zeggen dat hun Nederlandse leverancier een levertijd van drie dagen heeft beloofd, hoewel ze zelf zeggen dat ze dat dus niet garanderen, want het is niet hun eigen fysieke voorraad. Wel zei de medewerker dat de leverbaarheid 'was nagevraagd', en kennelijk bevestigd. Wie hun leverancier is kreeg ik niet te horen.
Zijn er hier daadwerkelijk mensen die >€500 (ruim fl.1100,-) neertellen voor een mobiele telefoon, of hoopt iedereen hem net als mij voor een paar tientjes bij een abonnement te krijgen?
Verwijderd
Paar tientjes ? Dan zul je nog wel even moeten wachten op deze telefoon. Tenzij 'een paar' voor jou 20+ betekent. Enneh, in guldens rekenen? Dat is zooooo uh, 2001 !!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 13:26 ]
Verwijderd
Heeft iemand een linkje of iets dergelijks naar die commercial van mtv awards met de w950i ?
Ja ik wil hem wel voor een paar tientjes, maar ik denk dat het rond de 200 zal kosten met de goedkoopste abbo.frickY schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:18:
Zijn er hier daadwerkelijk mensen die >€500 (ruim fl.1100,-) neertellen voor een mobiele telefoon, of hoopt iedereen hem net als mij voor een paar tientjes bij een abonnement te krijgen?
GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
Goedkoopste abbo hoeft niet. €30 per maand ofzo vind ik prima. En voor mij wordt het een verlenging. Hoop dat ik na 2 jaar enige credit heb opgebouwd om een korting te krijgen
Verleningen zijn gewoon standaard tarieven, je hoeft echt niet op een extra korting te rekenen ofzo.
Ik heb inmiddels m'n Telfort 200 (25 euro/mnd) verlengt met de W850i, moest 80 euro bijbetalen. Ik gok dus dat je voor de W950i zeker 200 bij moet gaan betalen en misschien wel meer. Medewerkster bij Belcompany zei nog: "meestal is het voordeliger om over te stappen". Dus zij even voor mij kijken wat hij bij een gelijkwaardig Vodafone abo kostte: iets van 230 euro! De W850i dus. De 950 zal daarom zeker niet goedkoop worden verwacht ik.
Ik hoop dat er volgend jaar een mooie opvolger van de W950i is: hetzelfde mooie platte design, zelfde mooie touchscreen maar met de K800i camera ingebouwd en geïntegreerde GPS voor navigatie. Maar dat zal wel moeilijk worden in zo'n dun toestel. Maar dat zie ik dan wel weer
Belangijkste reden dat ik toch de W850i gekozen heb is voornamelijk de prijs, ik verwacht over een jaar weer een nieuw toestel te willen en de W950i vind ik wel erg duur voor een jaartje. En de camera ook wel een beetje. Niet heel noodzakelijk ofzo, maar ben er nu eenmaal aan gewend en zou hem denk ik wel missen.
Ik heb inmiddels m'n Telfort 200 (25 euro/mnd) verlengt met de W850i, moest 80 euro bijbetalen. Ik gok dus dat je voor de W950i zeker 200 bij moet gaan betalen en misschien wel meer. Medewerkster bij Belcompany zei nog: "meestal is het voordeliger om over te stappen". Dus zij even voor mij kijken wat hij bij een gelijkwaardig Vodafone abo kostte: iets van 230 euro! De W850i dus. De 950 zal daarom zeker niet goedkoop worden verwacht ik.
Ik hoop dat er volgend jaar een mooie opvolger van de W950i is: hetzelfde mooie platte design, zelfde mooie touchscreen maar met de K800i camera ingebouwd en geïntegreerde GPS voor navigatie. Maar dat zal wel moeilijk worden in zo'n dun toestel. Maar dat zie ik dan wel weer
Belangijkste reden dat ik toch de W850i gekozen heb is voornamelijk de prijs, ik verwacht over een jaar weer een nieuw toestel te willen en de W950i vind ik wel erg duur voor een jaartje. En de camera ook wel een beetje. Niet heel noodzakelijk ofzo, maar ben er nu eenmaal aan gewend en zou hem denk ik wel missen.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Verwijderd
De w810 staat nu los te koop voor €272, en de 850 voor €388
hoeveel zou de 950 komen ongeveer komen als die een beetje goedkoper word ?
hoeveel zou de 950 komen ongeveer komen als die een beetje goedkoper word ?
Verwijderd
@Frenkie, ik zat met dezelfde gedachten als jij.
Heb voor de Nokia E61 gekozen en ben zeer tevreden.
Heb voor de Nokia E61 gekozen en ben zeer tevreden.
hmm de nokia n73 is met sommige abbo's gratis en los kost ie ong 549 euro. Zal wel het duurste abbo zijn, maar dat geeft wat hoop met de w950 
btw dat is bij de phonehouse.nl
btw dat is bij de phonehouse.nl
Hoe kom je aan die 549? N73 is al voor veeeeel minder te krijgen, zie Pricewatch.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
De Engelse handleiding is al te downloaden via de amerikaanse SE site. Ziet er allemaal goed uit
Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”
Overigens is niet te hopen dat als het toestel eenmaal ge-released is, er niet tal van softwarematige problemen zijn zoals bij de P990i, die zelfs met een normale (internet) update niet te verhelpen zijn. Hoop op weinig vastlopers en natuurlijk zoals velen van jullie op een mooie prijs...
Bij de site van the phonehouse.NrG_82 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:57:
Hoe kom je aan die 549? N73 is al voor veeeeel minder te krijgen, zie Pricewatch.
Los is ie daarzo 549 :x
of keek ik weer met m'n ogen dicht
Hij moet echt volgende week uitkomen, er worden reclames meegemaakt, sites melden dat ie bij hun leverancier op voorraad is en hij had er al minimaal een week moeten zijn. Ik hoop dat als ie er is dat ie gelijk goed beschikbaar is, ik ben het wachten zat
Verwijderd
het helpt heel veel om even die gebruikershandleiding te lezen van de w950, dat kan hier.
het beantwoord een hoop vragen
egt een te heftig toestel!
trouwens weet iemand waar je deze telefoon goedkoop kan halen icm met 1 jarig abonnement Hi40, of evt Hi50?
wil namelijk het liefst zo min mogelijk bijlappen als het even kan
het beantwoord een hoop vragen
egt een te heftig toestel!
trouwens weet iemand waar je deze telefoon goedkoop kan halen icm met 1 jarig abonnement Hi40, of evt Hi50?
wil namelijk het liefst zo min mogelijk bijlappen als het even kan

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 15:44 ]
Bedankt voor de PDF, ik vond dit wel grappig op pagina 54
Wat trouwens niet in de PDF staat, op mijn s700 heb ik de mogelijkheid om voor een week het alarm in te stellen. Hier heb ik dus voor maandag t/m vrijdag een alarm staan om 7 en het weekend niet, kan dat ook met deze telefoon?
volgens mij is het goede antwoord 125..Ik ben mega dom, ik dacht dat er 5x5x5 stond...5+5x5=50 niet 30
Wat trouwens niet in de PDF staat, op mijn s700 heb ik de mogelijkheid om voor een week het alarm in te stellen. Hier heb ik dus voor maandag t/m vrijdag een alarm staan om 7 en het weekend niet, kan dat ook met deze telefoon?
[ Voor 52% gewijzigd door it0 op 27-10-2006 09:56 . Reden: ik was niet wakker ]
Dat kan ik op m'n W850i ook, dus ik neem aan dat deze dat ook kan.it0 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:34:
Handige functie is dat btw..
Nogal ja, dubbele wekker =]NrG_82 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:48:
[...]
Dat kan ik op m'n W850i ook, dus ik neem aan dat deze dat ook kan.
Handige functie is dat btw..
Verwijderd
ja die functie is inderdaad handig, die zat ook al op mn v800, dus 100% SE 
kan echt niet wachten tot volgende week!
kan echt niet wachten tot volgende week!
Ja maar het probleem is dat dit een ander OS is..
Verwijderd
ja daar heb je een punt maar ze zouden stom zijn bij SE als ze die functie er niet op zouden stoppen
Verwijderd
En anders lijkt het mij dat het niet lang duurt voordat iemand daar een leuk programma voor schrijft toch?
Verwijderd
wat n slimme mensen hier allemaal zeg
zijn er ook die handig genoeg zijn om zoiets te schrijven?
ja tis egt geniaal op die foon dat je er zelf software aan toe kan voegen, dat is toch dat UIQ 3 gedeelte?
zijn er ook die handig genoeg zijn om zoiets te schrijven?
ja tis egt geniaal op die foon dat je er zelf software aan toe kan voegen, dat is toch dat UIQ 3 gedeelte?
Verwijderd
ja navigatie moet ook mogelijk zijn, want dat kan gewoon op symbian toch?alleen heb je wel nog altijd zo'n Bluetooth muis nodig, zon los GPS ontvangertje zeg maar, en die kosten ook rond de 100E.
maar ja de software kun je wel ergens downloaden gratis denk ik, dus dan blijven de kosten wel beperkt
maar ja de software kun je wel ergens downloaden gratis denk ik, dus dan blijven de kosten wel beperkt
Ik wacht nog steeds op de eerste telefoon waarop je de profielen kunt plannen.
Dus dat hij om 10uur savonds automatisch op het stil-profiel gaat, en sochtends weer op normaal. Maar dat zal deze nog wel niet hebben....
Dus dat hij om 10uur savonds automatisch op het stil-profiel gaat, en sochtends weer op normaal. Maar dat zal deze nog wel niet hebben....
Mijn Nokia 9500 kon dat...frickY schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:52:
Daar is natuurlijk wel wat voor te schrijvenfrickY schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:52:
Tegenwoordig is bijna niks meer onmogelijk door J2ME
Viel me vandaag trouwens op dat bol.com de W950 als icoon gebruikt voor de categorie "mobiele telefonie", maar ze leveren hem niet eens
Nee hoor, het goede antwoord is toch echt 30 als je het op een normale GR zou intikken. Anders inderdaad 50.it0 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:34:
Bedankt voor de PDF, ik vond dit wel grappig op pagina 54
[...]
volgens mij is het goede antwoord 125..
Of bedoel je dit sarcastisch? Ben moe, tis laat

Verwijderd
ik ben toch wel namens heel nederland blij dat dit iemand anders ook nog is opgevallen, ik kom net thuis van een avondje stappen met het nodige bier... maar 5+5x5 is en blijf 30!! meneer van dalen wacht op antwoord... toch?oli4100 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 00:13:
[...]
Nee hoor, het goede antwoord is toch echt 30 als je het op een normale GR zou intikken. Anders inderdaad 50.
Of bedoel je dit sarcastisch? Ben moe, tis laat
Klopt ja. Vermenigvuldigen gaat boven optellen, dus wordt het 5 + (5 * 5) = 5 + (25) = 30
@Xof
In hoeverre kun je daar zelf applicaties voor schrijven? Ik heb nooit een symbian toestel gehad, en op die telefoons kon je slechts wat aanklungelen met een SDK maar bijvoorbeeld niet eens de infraroodpoort benaderen. Heb je dergelijke vrijheid wel op een Symbian toestel?
Zo heel moeilijk zou het namelijk niet moeten zijn om "planregels" aan te maken.
@Xof
In hoeverre kun je daar zelf applicaties voor schrijven? Ik heb nooit een symbian toestel gehad, en op die telefoons kon je slechts wat aanklungelen met een SDK maar bijvoorbeeld niet eens de infraroodpoort benaderen. Heb je dergelijke vrijheid wel op een Symbian toestel?
Zo heel moeilijk zou het namelijk niet moeten zijn om "planregels" aan te maken.
Volgens de SE website heeft hij C++ ondersteuning. Of dit inhoudt dat er daadwerklijk een code-programmaatje aanwezig is weet ik niet.frickY schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:06:
Klopt ja. Vermenigvuldigen gaat boven optellen, dus wordt het 5 + (5 * 5) = 5 + (25) = 30
@Xof
edit: Misschien weten de M600i bezitters meer?
[ Voor 3% gewijzigd door Zippy2000 op 27-10-2006 11:06 ]
Verwijderd
Naar mijn weten kun je gewoon programmeren voor symbian telefoons. Dat is juist het mooie aan symbian.
Ik neem idd aan dat er geen beperkingen zijn opgelegd door SE hiervoor 
Dus in principe kun je alles maken wat je kan bedenken.
Dus in principe kun je alles maken wat je kan bedenken.
heb em in mn handen gehad bij MM, maar die knopjes zitten wel
erg dicht tegen elkaar aan. je moet wel hele kleine vingers hebben
wil je normaal kunnen smsen.
Op mijn K750i zitten de knoppen ook dicht op elkaar en lijken qua grote erg op die van de W950.. dus ik denk dat het wel mee zal vallen eigenlijk.superpolm schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:31:
Met wat grotere vingers heb je bij veel telefoons sowieso al een nadeel.
zit eraan te denken om deze telefoon ook te halen. moet ie alleen wel snel uitkomen aangezien ik op 21 november een nieuwe tel mag uitkiezen van t-mobile.
dan wordt het of deze of de m600i maar mijn voorkeur gaat toch naar de w950 uit
ja maar die heeft randjes die de knopjes van elkaar onderscheiden. we zullenXof schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:36:
[...]
Op mijn K750i zitten de knoppen ook dicht op elkaar en lijken qua grote erg op die van de W950.. dus ik denk dat het wel mee zal vallen eigenlijk.
Met wat grotere vingers heb je bij veel telefoons sowieso al een nadeel.
t wel merken als ie uit is.
Zijn er trouwens al leuke proggies uit voor deze foon/p990?
edit: op 2call.nl issie trouwens al leverbaar.
[ Voor 4% gewijzigd door superpolm op 27-10-2006 17:34 ]
28 oktober volgens de SE onlineshopbolleh schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:06:
zit eraan te denken om deze telefoon ook te halen. moet ie alleen wel snel uitkomen aangezien ik op 21 november een nieuwe tel mag uitkiezen van t-mobile.
Is inmiddels binnen bij de leverancier (mij
)
Zal morgen en/of maandag in de winkels liggen..
Is wel erg prijzig!
Zal morgen en/of maandag in de winkels liggen..
Is wel erg prijzig!
Ik ga em denk ik maar alvast bestellen op 2call.nl, 149 euro t-mobile flex 40.
is het trouwens mogelijk om een abbo af te sluiten als je rood staat?
Verwijderd
noem eens een schatting wat de winkelprijs gaat worden dan? duurder of minder duur dan de P990i?
Hij wordt zeker duurder dan de P990i. Releaseprijs in de winkel ligt rond de 600-640 euro.Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:25:
noem eens een schatting wat de winkelprijs gaat worden dan? duurder of minder duur dan de P990i?
inkoop tussen de 475 en 500 verschilt per winkel etc.
Verwijderd
denk dat de toetsen even groot zijn als andere toestelen, alleen omdat deze mobiel wat groter lijkt het wat kleinersuperpolm schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:31:
Nice. Heb jij de mogelijkheid om nog wat mooie foto's te maken, of is dat neit de bedoeling?
Verwijderd
Mja, als ik kijk bij de BC dan kost de P990 daar nog steeds € 600. bij thephonehouse kost hij zelfs nog € 660. Ikzelf had meer gerekend op een prijs ronde de 530-550 bij de BC, maar dat zal er wel niet inzitten denk ik. Misschien dan toch maar een abbo van 2 jaar.Le0032 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:34:
[...]
Hij wordt zeker duurder dan de P990i. Releaseprijs in de winkel ligt rond de 600-640 euro.
Verwijderd
Uh... Op 2call.nl issie 549 en bij komplett 589- dus B&M winkels zullen daar wel wat bovenzitten, maar met 600+ gaan ze zichzelf dan wel heel erg in de vingers snijden.peterrrr schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:49:
inkoop tussen de 475 en 500 verschilt per winkel etc.
Ik heb maar een bestelling gedaan van de W950, 225 euro bijbetaling bij t-mobile flex 30 1 jaar 
En nu maar afwachten
Prijs zal misschien nog wel iets dalen, maar meer dan bijv. 40 euro zal dat ook niet zijn denk ik.. en de telecomproviders zijn al een tijdje aan het dreigen dat ze de bonus willen verminderen dus ach

Je moet een kopie bankpas of rekenafschrift erbij doen.. als je voor rekenafschrift kiest mag je bedragen wegfilteren, het gaat om adres, naam en rekeningnummer.
En als je een nieuwe abo neemt zal t-mobile alleen je kredietwaardigheid bekijken.. dus of jij veel schulden hebt (en nee rood staan bij de bank telt niet mee
) en of jij altijd alles betaald
En nu maar afwachten
Prijs zal misschien nog wel iets dalen, maar meer dan bijv. 40 euro zal dat ook niet zijn denk ik.. en de telecomproviders zijn al een tijdje aan het dreigen dat ze de bonus willen verminderen dus ach
Dat zal meer aan je bank liggen of je nog meer van je rekening mag halensuperpolm schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:25:
Je moet een kopie bankpas of rekenafschrift erbij doen.. als je voor rekenafschrift kiest mag je bedragen wegfilteren, het gaat om adres, naam en rekeningnummer.
En als je een nieuwe abo neemt zal t-mobile alleen je kredietwaardigheid bekijken.. dus of jij veel schulden hebt (en nee rood staan bij de bank telt niet mee
[ Voor 51% gewijzigd door Xof op 27-10-2006 23:26 ]
waar heb jij die bestelling gedaan dan?Xof schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:22:
Ik heb maar een bestelling gedaan van de W950, 225 euro bijbetaling bij t-mobile flex 30 1 jaar
En nu maar afwachten
[...]
Dat zal meer aan je bank liggen of je nog meer van je rekening mag halen
En als je een nieuwe abo neemt zal t-mobile alleen je kredietwaardigheid bekijken.. dus of jij veel schulden hebt (en nee rood staan bij de bank telt niet mee) en of jij altijd alles betaald
Waarom neem je überhaupt zo'n duur toestel en abonnement als je al rood staatsuperpolm schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:25:
ok me 2Xof schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:50:
Ook bij 2call.nl
Ze hebben al mijn gegevens iig al in hun mail staan.
weet jij wat ze bedoelen met 'goedkeuringsnummer'?
heb nog wel geld op mn spaarrekening, dus ik d8 ik maak wat geld over als ze moeilijk gaan doen over mn saldo.MarcoC schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:58:
[...]
Waarom neem je überhaupt zo'n duur toestel en abonnement als je al rood staat?
Ah, dacht ff dat je schulden had. Dan zou het gek zijn.superpolm schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:50:
[...]
heb nog wel geld op mn spaarrekening, dus ik d8 ik maak wat geld over als ze moeilijk gaan doen over mn saldo.
Ik heb hem ook al besteld, verlenging telfort 200 voor 193 bij 2call.. ik hoop dat ie maandag en anders dinsdag geleverd wordt. Hoop iig dat ze er een stuk of wat op voorraad hebben direct.
Iemand hem al in de winkels gezien misschien?
Die hoef jij niet in te vullen dat moet 2call voor je doen.superpolm schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 00:49:
[...]
ok me 2
weet jij wat ze bedoelen met 'goedkeuringsnummer'?
zitten nog een aantal bugs in heb ik gelezen op een ander forum:
1. A white rectangle when I open menus.
2. If I've used the control panel and go to standby menu and open the main menu I see the control panel for like ½ sec.
3. It takes around 40 seconds to start a small movie.
4. It takes A LONG time to even make the phone start the loadning of nightclub empire or it even hangs up.
5. Rather slow menus.
6. The shell itself isn't even. If you lay it on a table it moves when you touch one of the edges of the phone (the 4 feet is uneven) // I talked to SE call centre about this and their version didn't have this flaw.
These are from several users in another forum. Other bugs that only been spotted by one is:
1. HBH-DS970 doesn't really work with movies. It misses sounds and the sound sound really bad.
2. Not being able to play film at all.
3. Quickoffice from Try&Buy hasent worked.
hoop dat t meevalt.
2. If I've used the control panel and go to standby menu and open the main menu I see the control panel for like ½ sec.
4. It takes A LONG time to even make the phone start the loadning of nightclub empire or it even hangs up.
5. Rather slow menus.
6. The shell itself isn't even. If you lay it on a table it moves when you touch one of the edges of the phone (the 4 feet is uneven) // I talked to SE call centre about this and their version didn't have this flaw.
These are from several users in another forum. Other bugs that only been spotted by one is:
1. HBH-DS970 doesn't really work with movies. It misses sounds and the sound sound really bad.
hoop dat t meevalt.
Vandaag even naar Mediamarkt Breda geweest om het toestel (of de dummy ervan
) in mijn hand te houden... hadden ze hem niet 
Begin toch steeds meer te twijfelen of ik dit toestel wel wil. Mede door de prijs, maar ook omdat ik vrij veel SMS. En dat doe ik bij voorkeur snel en met 1 hand. Vraag me af of het een beetje typen op dit toestel is.
Door de looks zou ik hem echter wel weer erg graag willen hebben, maar aan looks alleen heb je zo weinig.
Begin toch steeds meer te twijfelen of ik dit toestel wel wil. Mede door de prijs, maar ook omdat ik vrij veel SMS. En dat doe ik bij voorkeur snel en met 1 hand. Vraag me af of het een beetje typen op dit toestel is.
Door de looks zou ik hem echter wel weer erg graag willen hebben, maar aan looks alleen heb je zo weinig.
dat vraag ik me ook af, maar een dummy is natuurlijk niet het zelfde als de echte.frickY schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:36:
Vandaag even naar Mediamarkt Breda geweest om het toestel (of de dummy ervan) in mijn hand te houden... hadden ze hem niet
Ik begin steeds ongeduldiger te worden, ik hoop dat ik niet word teleurgesteld...want mijn verwachtingen zijn heel hoog van deze telefoon.
Je kunt toch ook gewoon sms'en met de die pen.. zoals ik het in filmpjes zie gaat dat behoorlijk snel
Verwijderd
Ja, daar maken ze geen probleem van, je kunt zelfs een hypotheek afsluiten terwijl je rood staat (zijn er regelementen aan verbonden en tot hoe verre een bank accepteertsuperpolm schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:25:
Edit
Misschien een domme vraag maar een camera is voor mij een must. Zal er geen camera product komen die je onderin in het toestel kunt klikken of iets dergelijks? Ik zit hardop te denken

Edit
Klinkt niet zo best! Vooral die 40 sec bij een filmpje en dat trage menusuperpolm schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:26:
zitten nog een aantal bugs in heb ik gelezen op een ander forum:
5. Rather slow menus.
hoop dat t meevalt.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 14:26 ]
Hmm bij sommige filmpjes gaat het wel redelijk snelVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:14:
[...]
Ja, daar maken ze geen probleem van, je kunt zelfs een hypotheek afsluiten terwijl je rood staat (zijn er regelementen aan verbonden en tot hoe verre een bank accepteert). Maar het afsluiten van een abbo terwijl je op je rekening courant rood staat is geen probleem. Ik heb bij een financiele dienstverlener gewerkt, sommige mensen hebben zelfs 5 abbo's terwijl ze huge schulden hebben. Ziek!
Edit
Misschien een domme vraag maar een camera is voor mij een must. Zal er geen camera product komen die je onderin in het toestel kunt klikken of iets dergelijks? Ik zit hardop te denken
Edit
[...]
Klinkt niet zo best! Vooral die 40 sec bij een filmpje en dat trage menuRr, ik had gehoopt dat dit de beste telefoon van se zou zijn (zonder camara...) maar ik word zo niet uit m'n ilussie gehaald, hoop ik
Ik heb m'n verwachtingen voor deze tel inmiddels ietwat bijgesteld
yep gelijk heb je, dat is ook gelijk een functie wat me heel erg boeit. handschrift herkenning toch? :xXof schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:21:
Je kunt toch ook gewoon sms'en met de die pen.. zoals ik het in filmpjes zie gaat dat behoorlijk snel
Daar ben ik niet zo bang voor.. een firmwareupdate lost dit wel opVerwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:14:
Klinkt niet zo best! Vooral die 40 sec bij een filmpje en dat trage menuRr, ik had gehoopt dat dit de beste telefoon van se zou zijn (zonder camara...) maar ik word zo niet uit m'n ilussie gehaald, hoop ik
Ik heb m'n verwachtingen voor deze tel inmiddels ietwat bijgesteld
En misschien hebben niet alle W950's dit.
Het toestel heeft inderdaad handschrift herkenning, je moet het hem alleen wel aanlerenXTREEMRaGE schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 14:43:
[...]
yep gelijk heb je, dat is ook gelijk een functie wat me heel erg boeit. handschrift herkenning toch? :x
Verwijderd
correctie: in de handleiding van de w950 staat dat ie reeds al een aantal handschriften kent, zie pagina 18 dat gaat allemaal over de "handwriting recognition".Xof schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 15:08:
Het toestel heeft inderdaad handschrift herkenning, je moet het hem alleen wel aanleren
ik ben btw zaterdag eerst bij tfortelecom geweest in utrecht, die kerel meldde dat de telefoon nog nergens te krijgen was, dat ik m met de feestdagen kon verwachten.
ik geloofde dat niet en ben naar mediamarkt gegaan (ook in utrecht) en daar hing inderdaad gewoon de dummy aan zo'n rek, en heb ook even nagevraagd, ik kon m ook daar bestellen want hij had ze niet op voorraad, maar dan was de prijs nog 255 E bij een 1 jarig Hi40 abonnement, en dat vind ik wat te veel.
ook meldde die medewerker dat hij niet kon zien hoe lang de levertijd was, kortom je kunt hem dus bestellen maar je weet niet wanneer je hem dan kunt ophalen.
heeft iemand die telefoon al voor onder de 200 kunnen vinden met een 1 jarig hi abonnement (40 of 50 E per maand)?
Verwijderd
wat die mediamarktman ook zei:
"u kunt beter nog een paar weken wachten, want het einde van het jaar nadert en dan komen er veel aanbiedingen in verband met de feestdagen"
t toestel zal dan veel goedkoper worden omdat de providers een deel van de toestelprijs vergoeden, ze geven als t ware n subsidie, waardoor dus de toestel prijs zakt en hij dus gratis kan worden met n abo...
je kunt ms zelfs nog wel n MTV-SE pakket verwachten, omdat SE toch sponsor is van de MTV awards in Copenhagen ofzo, en die promoten tijdens die awards de nieuwe walkman toestellen heel erg.
tmf heeft in t verleden ook vaak zulk soort dingen gehad, dan krijg je er n paar van die waardeloze videoclips gratis bij nou joepie, maar vaak komen er dan ook aantrekkelijke aanbiedingen.
ik heb iets meer dan 1,5 jaar geleden een vodafone abbonement genomen destijds met een v800, en die was toen volgens tfortelecom 699 simlockvrij echt achterlijk duur, maar toch betaalde ik maar 25 E per maand, wel 2 jarig, dus tis gewoon n kwestie van wachten, er komt vanzelf wel n goede aanbieding.
"u kunt beter nog een paar weken wachten, want het einde van het jaar nadert en dan komen er veel aanbiedingen in verband met de feestdagen"
t toestel zal dan veel goedkoper worden omdat de providers een deel van de toestelprijs vergoeden, ze geven als t ware n subsidie, waardoor dus de toestel prijs zakt en hij dus gratis kan worden met n abo...
je kunt ms zelfs nog wel n MTV-SE pakket verwachten, omdat SE toch sponsor is van de MTV awards in Copenhagen ofzo, en die promoten tijdens die awards de nieuwe walkman toestellen heel erg.
tmf heeft in t verleden ook vaak zulk soort dingen gehad, dan krijg je er n paar van die waardeloze videoclips gratis bij nou joepie, maar vaak komen er dan ook aantrekkelijke aanbiedingen.
ik heb iets meer dan 1,5 jaar geleden een vodafone abbonement genomen destijds met een v800, en die was toen volgens tfortelecom 699 simlockvrij echt achterlijk duur, maar toch betaalde ik maar 25 E per maand, wel 2 jarig, dus tis gewoon n kwestie van wachten, er komt vanzelf wel n goede aanbieding.
T-mobile geeft mij al ong. 320 euro terug voor een heel jaar.. lijkt me niet dat ze dit nog eens gaan verhogen. Dus dan zal het eerder van SE's kant moeten komen met idd bijv. de MTV-SE pakket, maar dan nog denk ik niet dat dit veel goedkoper zal zijn dan de internetwinkels die hem nu aanbieden.
Ow en die verkoper van T-fortelecom kon dat ook lekker uit zijn duim zuigen, hij weet echt niet meer dan dat wij weten.
Ow en die verkoper van T-fortelecom kon dat ook lekker uit zijn duim zuigen, hij weet echt niet meer dan dat wij weten.
Verwijderd
Zouden de early adaptors die de phone al besteld hebben even willen posten zodra de telefoon geleverd word? -OK- nadat je ermee gespeeld hebt dan...
Weet de rest weer wie em daadwerkelijk snel levert.
Weet de rest weer wie em daadwerkelijk snel levert.
Hmm zo een MTV-SE pakket klinkt interessant, behalve dan dat half Nederland dan dus met deze telefoon zal rondlopen als hij inderdaad goed afgeprijst wordt

Maar lijkt me in ieder geval een goed plan nog even tot de decemermaand af te wachten om deze telefoon te kopen. Dan zijn er ws. ook al wat firmware upgrades geweest met bugfixes, en willen de Telco's misschien nog wat extra omzet binnen halen door de prijzen te verlagen...
Maar lijkt me in ieder geval een goed plan nog even tot de decemermaand af te wachten om deze telefoon te kopen. Dan zijn er ws. ook al wat firmware upgrades geweest met bugfixes, en willen de Telco's misschien nog wat extra omzet binnen halen door de prijzen te verlagen...
[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 29-10-2006 20:40 ]
Mwah dat denk ik ook weer niet... Opzich zal het toestel nog wel 200 euro kosten bij een 2 jarig 30/ abbo wat toch niet voor iedereen weggelegd is. Opzich zou ik 't er persoonlijk wel voor over hebbenfrickY schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:39:
Hmm zo een MTV-SE pakket klinkt interessant, behalve dan dat half Nederland dan dus met deze telefoon zal rondlopen als hij inderdaad goed afgeprijst wordt![]()
Ik ben benieuwd wanneer die goed leverbaar is...
Of ik neem deze SE W950i! Draait wel op Symbian waar ik nog nooit meer gewerkt heb!
Wel meerder SE toestellen gehad en altijd goed over te spreken! Ook opera browser/ 4 GB is nice!
Of ik ga voor de HTC P3600 / Orange SPV M700. Heb nu 2 jaar 'n PPC, werkt met Windows,
veel software voor te vinden en erg makkelijke interface waar ik aan gewend ben
Ik kan natuurlijk ook m'n huidige Qtek S200 houden en de SE W950i als 2e telefoontje
[ Voor 30% gewijzigd door CLB op 30-10-2006 11:51 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nu maar hopen dat ze de telefoon ook daadwerkelijk op voorraad hebben en ze het zo snel mogelijk versturenDe aanvraag is akkoord bevonden door het netwerk en uw order zal zo spoedig mogelijk afgehandeld worden.
@CLB, als jij veel gebruikt maakt van de PPC functies dan zou het handiger zijn om zo'n HTC te halen. Want 2 apparaten is lastig en 1 daarvan ga je dan gewoon niet gebruiken (ervaring
Mwah ik heb nu dus 'n Qtek S200 en nog 'n Samung A300!Xof schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:53:
[...]
@CLB, als jij veel gebruikt maakt van de PPC functies dan zou het handiger zijn om zo'n HTC te halen. Want 2 apparaten is lastig en 1 daarvan ga je dan gewoon niet gebruiken (ervaring)
Die laatste neem ik mee naar grote feesten / Scouting enzo...
Als die kapot gaat is het niet zo erg dan wanneer m'n S200 kapot gaat!
Ook wordt er gesuggereerd dat de providers af willen van al die gratis telefoontjes enzo..
Zodoende wil ik nog 1x goed profiteren van zo'n aanbod door 'n dure telefoon (bv. de W950i) te gaan
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ja die afschaffing van de bonus is voor mij ook de grootste reden geweest om de W950 te halen.. het is een telefoon waar je minimaal 2 jaar mee kan doen. 4GB is de eerst komende tijd wel voldoende.
Lijkt me niet.. meesten hebben vrijdag of zaterdag besteld en is dus pas vandaag in behandeling genomenVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:06:
Ik word wel erg benieuwd.... Hebben de 2call.nl bestellers al iets binnen ?
En ik heb nog geen mailtje gehad dat die verstuurd zou zijn, alleen dat alle papierwerk ed. in orde is.
Zie hem nu bij Typhone voor €73,- i.c.m. een 2-jarig €35p/m Vodafone abbonement. Dat geeft me weer goede hoop op redelijke prijzen.
Al vraag ik me af of het klopt, want geen enkele andere site komt ook maar in de buurt van die prijzen.
Is een ondernemersbundel... lijkt me niet wat we zoeken.
Dan €192 i.c.m. 2-jarig €25p/m Orange abbo.
Al vraag ik me af of het klopt, want geen enkele andere site komt ook maar in de buurt van die prijzen.
[ Voor 23% gewijzigd door frickY op 30-10-2006 15:16 ]
quote: 2callUw order is verzonden met TNT Post en zal binnen 2 werkdagen onder rembours bij u afgeleverd worden. Rembourszendingen worden niet in het weekend afgeleverd door TNT Post.
Verwijderd
kijk eens aan!! dus einde van de week kun je mij (en vele anderen) lekker gaan maken... dan kan ik altijd nog beslissen wat ik doe... wachten of kopen...
Ik neem aan dat het bij de rest ook is verzonden. Heb namelijk vannochtend pas mn bestelling gedaan
Lol alhoewel de w950 een erg mooie toestel is, is hij voormij nog te duur (kan je net zo goed de MDA 2 nemen)
Neejoh gek 108 euro / 2 jarig 25 abbofrickY schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:13:
Zie hem nu bij Typhone voor €73,- i.c.m. een 2-jarig €35p/m Vodafone abbonement. Dat geeft me weer goede hoop op redelijke prijzen.
ben je nog optijd voor die actie van t-mobile? liep tot 30 oktober volgens mij.Xof schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:53:
[...]
Nu maar hopen dat ze de telefoon ook daadwerkelijk op voorraad hebben en ze het zo snel mogelijk versturen
@CLB, als jij veel gebruikt maakt van de PPC functies dan zou het handiger zijn om zo'n HTC te halen. Want 2 apparaten is lastig en 1 daarvan ga je dan gewoon niet gebruiken (ervaring)
Al kijk ik nog op tegen een 2-jarig abbonement. Dan wil ik het toestel op zijn minst gratis en incl. bluetooth oordopjes
Aangezien de prijzen voor nieuw en verlengen op 2Call het zelfde zijn vermoed ik dat het bij de Orange-shop nog wel iets goedkoper kan
[ Voor 31% gewijzigd door frickY op 30-10-2006 17:37 ]
Dit topic is gesloten.