als verschillende sites hem nu al op hun site vermelden zal het (hopelijk) niet heel lang meer duren voordat die daadwerkelijk beschikbaar komt
Nice, dat had ik zelf nog niet gevonden.
Maar dat is met €631 als uitgangspunt voor de losse verkoopprijs, terwijl ik hem ook al voor €569 heb zien staan.
En daarbij mag ik hopen dat Orange een trouwe klant als mij wel wat korting geeft
* frickY heeft Orange een mailtje gedaan. I'll keep you posted.
Ik ben druk opzoek naar een nieuw toestel maar dit is eigenlijk de enige waar ik wel wat in zie. Andere optie zou opnieuw een K750i zijn maar ondanks dat hij prettig werkt, is hij niet perfect..
[ Voor 18% gewijzigd door frickY op 26-09-2006 14:08 ]
De prijs keldert met de minuut! Hier nog maar 497
En was deze review al bekend? http://www.mobile-review....onyericsson-w950-en.shtml 
Let op TS; linkje voor in de startpost (en zet DM eens aan in je Voorkeuren
)
Let op TS; linkje voor in de startpost (en zet DM eens aan in je Voorkeuren
[ Voor 48% gewijzigd door frickY op 26-09-2006 15:26 ]
Damn, als ik die review lees kan ik echt niet langer wachten.
Wat een bruut apparaat!
Wat een bruut apparaat!
- NAC Breda -
Ik denk dat die onder inkoopsprijs weggaat ofzo.. dat is wel heel goedkoopZippy2000 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:07:
€485,-Zippy2000 schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 14:07:
Ze hebben m in de tussentijd alweer verhoogd naar € 552,00
Bij mij staat hij er nog steeds voor €485 
Zie ook http://66.249.93.104/sear...&hl=nl&lr=lang_nl&strip=1
Weirde site. Zie het nu ook staan. Maar als je vervolgens op Los Toestel > Sony Ericson klikt, staat hij er weer voor 552...
Dat is de prijs incl. een abo, dit staat erbij:frickY schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:40:
Bij mij staat hij er nog steeds voor €485
Stap 2:
Kies een toestel bij je abonnement. (Gekozen abonnement: debitel telfort type 15 , periode:24 maanden).
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
En dan vraag ik me af, welke zaak kan hem al echt leveren
- NAC Breda -
@NrG_82
Doh.. dad had ik over het hoofd gezien
In combinatie met een 2-jarig Orange 25 abbo is hij nog duur
. (€150)
Maar ik meen dat ik ook 1 of andere status heb waardoor ik korting krijg.. dus ik wacht nog even af waarmee (en of) de klantenservice reageert.
Jammer dat er geen online demo is om met de telefoon te spelen. Waar ik me bij mijn huidige K750i gruwelijk aan irriteer is wanneer je tijdens het typen van een SMS perongeluk op het verkeerde knopje drukt, je volledig terug gaat naar het standby scherm. Je kunt dan wel kiezen of de SMS in de Drafts moet worden opgeslagen, maar het blijft uitermate irritant dat je die actie niet gewoon kunt cancellen (Hij vraagt alleen; Save In Drafts? Yes | Np.. ipv ook de optie cancel te geven). Zou zonde zijn als dit toestel daar ook 'last' van heeft.
Doh.. dad had ik over het hoofd gezien
In combinatie met een 2-jarig Orange 25 abbo is hij nog duur
Maar ik meen dat ik ook 1 of andere status heb waardoor ik korting krijg.. dus ik wacht nog even af waarmee (en of) de klantenservice reageert.
Jammer dat er geen online demo is om met de telefoon te spelen. Waar ik me bij mijn huidige K750i gruwelijk aan irriteer is wanneer je tijdens het typen van een SMS perongeluk op het verkeerde knopje drukt, je volledig terug gaat naar het standby scherm. Je kunt dan wel kiezen of de SMS in de Drafts moet worden opgeslagen, maar het blijft uitermate irritant dat je die actie niet gewoon kunt cancellen (Hij vraagt alleen; Save In Drafts? Yes | Np.. ipv ook de optie cancel te geven). Zou zonde zijn als dit toestel daar ook 'last' van heeft.
dat vraag ik me ook af, je kan em overal bestellen maar leveren ho maar.Ritchie schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 15:50:
En dan vraag ik me af, welke zaak kan hem al echt leveren
Nu nog wachten op de prijs ;D
(dat ie een beetje meer zakt
)

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm
idd 500E voor een telefoon vind ik wel te veel...
deze telefoon ziet er zeker goed uit als opvolger van mijn V800......
deze telefoon ziet er zeker goed uit als opvolger van mijn V800......
while ( !$succeed ) { $try++ }
Heb een mailtje naar gsmstunter gestuurd en die zeggen hem over 2 weken pas te hebben...
Aan de reactie van Orange heb ik weinig;
Als gsmstunter hem over 2 weken heeft, zal dat voor Orange ook wel gelden. Probeer het tegen die tijd nog wel even opnieuw.Het toestel wordt nog niet geleverd in combinatie met contractsvernieuwing. Ik kan u daarom ook geen informatie geven over welk abonnement u dan zou moeten nemen en de kosten van het toestel. U kunt het beste eerst afwachten wanneer het toestel op de markt verschijnt en dan informeren naar contractsvernieuwing.
[ Voor 16% gewijzigd door frickY op 27-09-2006 11:09 ]
Moet ik nog eens 2 weken gaan wachten..

Je wacht al een half jaar, wat zijn twee weken nu.
Ik denk zelfs dat als ik de prijs zie ik nog maar een half jaar extra wacht
Ik denk zelfs dat als ik de prijs zie ik nog maar een half jaar extra wacht
\o/ ik keek net weer ff op de site van sonyericsson en er staat: binnenkort verkrijgbaar w950 ;p
hmmm
hmmm
Maar hij staat nog niet op de index pagina bij "Nieuwste telefoons"
haha SE is ook echt de enige bedrijf die dit soort dingen doet, ik snap er niks van.. Ze kunnen wel 5x van status wisselen (tussen leverbaar en binnenkort verkrijgbaar).. als ze dit nou 1x doen bij 1 phone.. maar nee, dit doen ze elke keer weerXTREEMRaGE schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 17:36:
\o/ ik keek net weer ff op de site van sonyericsson en er staat: binnenkort verkrijgbaar w950 ;p
hmmm
Verwijderd
Ik was van plan om de W950 te halen maar nu ik die N95 zie weet ik het ook niet meer. Denk dat ik toch maar even afwacht wat de reactie van SE op de N95 wordt. Nog maar een paar maandjes met m'n w810 doen...
De N95 komt pas halverwege 2007, de w950 is er over een paar weken. Ongetwijfeld zal SE op de N95 reageren met een opvolger/evolutie van de w950, maar dat is nog ver weg. Als je blijft wachten koop je nooit een telefoon, want er komt altijd weer wat mooiers.
http://www.gsmsolutions.n...onw950ipurple-p-9841.html
En er staat nergens bij dat die leverbaar is.. so whats your point?
neh ik keek ook alleen naar de prijsXof schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:52:
[...]
http://www.gsmsolutions.n...onw950ipurple-p-9841.html
En er staat nergens bij dat die leverbaar is.. so whats your point?
Heb inmiddels maar eens met Orange gebelt na 3x een reactie per e-mail te hebben gekregen waarin gewoon niet inhoudelijk wordt ingegaan op mijn vraag.
24 okt verloopt mijn contract. Ik hoef verder niets te doen en hij zal stilzwijgend verlengt worden.
Op het moment dat het toestel uit is kan ik naar de Orange-shop op mijn contract te laten verlengen en dan flansen ze een aanbieding in elkaar met dit toestel.
Enig minpuntje. Als ik hem stilzwijgend laat verlengen heb ik een opzegtermijn van 3 maanden. OFtewel, op het moment dat het toesel uitkomt zit ik nog 3 maanden met mijn huidige contract, en daarna gaat het nieuwe contract pas in. Het nieuwe toestel krijg ik natuurlijk wel gewoon direct.
Maar ja, wat is 3 maanden extra op 2 jaar met dit toestel
24 okt verloopt mijn contract. Ik hoef verder niets te doen en hij zal stilzwijgend verlengt worden.
Op het moment dat het toestel uit is kan ik naar de Orange-shop op mijn contract te laten verlengen en dan flansen ze een aanbieding in elkaar met dit toestel.
Enig minpuntje. Als ik hem stilzwijgend laat verlengen heb ik een opzegtermijn van 3 maanden. OFtewel, op het moment dat het toesel uitkomt zit ik nog 3 maanden met mijn huidige contract, en daarna gaat het nieuwe contract pas in. Het nieuwe toestel krijg ik natuurlijk wel gewoon direct.
Maar ja, wat is 3 maanden extra op 2 jaar met dit toestel
hehe ik vind het een prachtig toestel, maar over een jaar is er al zoveel moois weer uitgekomen dat ik dan allang weer een nieuwe wil
En dan komt over 3 maanden dat ene toestel uit dat ALLES heeft, dus ga je daar op wachten, maar dan opeens... daar is ie! De telefoon die voor jou gemaakt is, geweldig! Nog maar 4 maanden wachten. Maar he, wat is dat, die telefoon ziet er vet uit, die wil ik! enz, enz, enz................
Weet iemand of je 'm ook direct geleverd krijgt of dat je op een wachtlijst wordt gezet als je 'm bestelt bij It-Bazar.nl, hij is namelijk gewoon te bestellen via hun site
Hij is op meerdere sites,.inderdaad, te bestellen.
Direct geleverd worden lijkt me niet, hij is nog niet op de markt.
Je wordt gewoon op een lijst gezet en zodra hij beschikbaar komt bestellen ze er een paar extra voor de mensen op de lijst. Je zult hem dus niets sneller hebben dan degene die op de dag van beschikbaar komen naar de winkel rent. (that would be me
)
Je wordt gewoon op een lijst gezet en zodra hij beschikbaar komt bestellen ze er een paar extra voor de mensen op de lijst. Je zult hem dus niets sneller hebben dan degene die op de dag van beschikbaar komen naar de winkel rent. (that would be me
Dan liever iets minder betalen dan een dag eerder.. winkel is altijd duurderfrickY schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 08:52:
Hij is op meerdere sites,.inderdaad, te bestellen.
Je wordt gewoon op een lijst gezet en zodra hij beschikbaar komt bestellen ze er een paar extra voor de mensen op de lijst. Je zult hem dus niets sneller hebben dan degene die op de dag van beschikbaar komen naar de winkel rent. (that would be me)
Maar ik bestel nog niks tot ik zeker weet of een shop hem op voorraad heeft of een indicatie kan geven van datum. En de prijzen zijn atm ook nog onstabiel.
Verwijderd
Zie jij SE echt met een toestel komen wat op kan tegen de N95? Ik denk persoonlijk dat dat nog echt wel een jaar gaat duren voordat er iets komt wat in de buurt moet komen van de N95, de P990 is net uit, W950 is nog niet eens uit dus dat duurt nog wel even ben ik bang.dreamvoid schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 00:16:
De N95 komt pas halverwege 2007, de w950 is er over een paar weken. Ongetwijfeld zal SE op de N95 reageren met een opvolger/evolutie van de w950, maar dat is nog ver weg. Als je blijft wachten koop je nooit een telefoon, want er komt altijd weer wat mooiers.
Mja het punt bij mij is dat ik kon kiezen om nu over te stappen of om mijn abbo om te zetten in prepaid met behoudt van mijn beltegoed, en dan in februari/maart ergens een keer een nieuw abbo te nemen. Vandaar dat ik de N95 ook meeneem in mijn afweging.Zippy2000 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:33:
En dan komt over 3 maanden dat ene toestel uit dat ALLES heeft, dus ga je daar op wachten, maar dan opeens... daar is ie! De telefoon die voor jou gemaakt is, geweldig! Nog maar 4 maanden wachten. Maar he, wat is dat, die telefoon ziet er vet uit, die wil ik! enz, enz, enz................
/edit maar toch ben ik bang dat ik mij niet in kan houden als ik de W950 in de winkel zie liggen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2006 16:14 ]
Op belzaak staat hij op de site en is hij ook direct te bestellen zonder een melding dat hij nog niet direct leverbaar is? Zou dit ook om een UK versie gaan oid? Daarnaast staat hij op die site voor ongeveer 20 euro duurder dan de P990i. Ik had gedacht dat het toestel goedkoper zou zijn dan deze..
Zou het met deze telefoon ook mogelijk zijn om DivX/XviD vloeiend af te spelen op QVGA-resolutie? Of is hij daar te langzaam voor? Zou wel fantastisch zijn als hij dat vloeiend kan.
Ik weet niet hoe de performance van Symbian telefoons in het algemeen zijn, dus als iemand mij dit zou kunnen vertellen
.
Ik weet niet hoe de performance van Symbian telefoons in het algemeen zijn, dus als iemand mij dit zou kunnen vertellen
[ Voor 25% gewijzigd door MarcoC op 08-10-2006 22:06 ]
Verwijderd
Belcompany vandaag: Verkrijbaar in week 43, das volgende week... Ik wacht (nog steeds) in spanning af.
Verwijderd
tis nu 41... toch??? dus helaas nog 2 wekenVerwijderd schreef op maandag 09 oktober 2006 @ 17:29:
Belcompany vandaag: Verkrijbaar in week 43, das volgende week... Ik wacht (nog steeds) in spanning af.
Verwijderd
op het forum van de W850i staat ie gefotografeerd bij de mediamarkt te utrecht!
wel met verkeerde info, zo zou hij volgens de mediamarkt een 3.15mp camera hebben....
wel met verkeerde info, zo zou hij volgens de mediamarkt een 3.15mp camera hebben....
Vind het raar dat Mediamarkt hem uit voorraad zou verkopen als op de site van SE nog steeds staat dat die binnenkort verkrijgbaar is. Hebben ze niet gewoon een 'demo' model daar getentoonsteld en dat je hem dan kan preorderen?
En het idd knap dat ze er een camera op hebben kunnen vinden
En het idd knap dat ze er een camera op hebben kunnen vinden
Verwijderd
Lijkt me inderdaad een dummy op dat mediamarkt plaatje, of is er al iemand die er eentje heeft opgehaald ?
Verwijderd
wel raar dat ze de telefoon in de winkel hangen en hem dan vervolgens niet kunnen leveren... Ik bedoel, als ik iets in een winkel zie (met prijs en alles), wil het meenemen kunnen nemen ook!!
Console's staan ook al vaak in de etalage voor de releasedatum, maar kun je dan ook niet gelijk meenemenVerwijderd schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 19:03:
wel raar dat ze de telefoon in de winkel hangen en hem dan vervolgens niet kunnen leveren... Ik bedoel, als ik iets in een winkel zie (met prijs en alles), wil het meenemen kunnen nemen ook!!
Verkoper bij de Vodafone zaak kende het hele type nummer niet. Dat snap ik niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 10-10-2006 19:26 ]
Eind deze maand zou de W950 er moeten zijn!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
En het maakt me niet eens blij..nils7 schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 21:14:
Eind deze maand zou de W950 er moeten zijn!

ik ben hard aan het twifelen welke foon te nemen:
de W950 of de P990
ik wil eigenlijk relaxt muziek kunnen luisteren en internetten. UMTS is een must.
De w950 is echt ene music foon met alles erop en eraan. maar als ik in de P990 een 4GB (100€) memorystick gooi heb ik evenveel geheugen. Voor de rest kunnen de apparaten dan hetzelfde.
Bij de P990 heb ik het gevoel dat ik meer "bang for buck" krijg. Hij is 50€ goedkoper en heeft dan WIFI en een 2mp camera. Ik gebruik de camera amper maar het kan best wel eens handig zijn lijkt mij. Ik gebruik mn 1,3mp nokiacam max 10x per maand.
Ik neem aan dat er voor de P990 prima software players voor mp3 uit komen
Wat zouden jullie doen?? en waarom
de W950 of de P990
ik wil eigenlijk relaxt muziek kunnen luisteren en internetten. UMTS is een must.
De w950 is echt ene music foon met alles erop en eraan. maar als ik in de P990 een 4GB (100€) memorystick gooi heb ik evenveel geheugen. Voor de rest kunnen de apparaten dan hetzelfde.
Bij de P990 heb ik het gevoel dat ik meer "bang for buck" krijg. Hij is 50€ goedkoper en heeft dan WIFI en een 2mp camera. Ik gebruik de camera amper maar het kan best wel eens handig zijn lijkt mij. Ik gebruik mn 1,3mp nokiacam max 10x per maand.
SE komt uiteraard met een tegenhanger van de N95, maar dat zal niet direct zijn. Uit de kristallen bol:Verwijderd schreef op zondag 08 oktober 2006 @ 16:13:
Zie jij SE echt met een toestel komen wat op kan tegen de N95? Ik denk persoonlijk dat dat nog echt wel een jaar gaat duren voordat er iets komt wat in de buurt moet komen van de N95, de P990 is net uit, W950 is nog niet eens uit dus dat duurt nog wel even ben ik bang.
w950: oct 2006
N95: mid 2007
opvolger w950: eind 2007?
De N95 komt volgens verschillende sites al Q4 2006dreamvoid schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 11:31:
[...]
SE komt uiteraard met een tegenhanger van de N95, maar dat zal niet direct zijn. Uit de kristallen bol:
w950: oct 2006
N95: mid 2007
opvolger w950: eind 2007?
ik heb precies het zelfdetijmeng schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 02:50:
ik ben hard aan het twifelen welke foon te nemen:
de W950 of de P990
me too
heb nu de w900i, kan me abo gaan verlengen (is wel een stuk duurder dan een nieuwe afsluiten wat ik overigens niet snap, maar goed), maar twijfel of ik de camera niet ga missen...
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Binnen de kortste keren zal er wel een click-on camera zijn welke je zo in de onderkant klikt, net als dat er flitsers zijn voor telefoons die wel zelf een camera hebben.
Een click on camera wil je ook niet. Als je dan toch een extra ding mee wil nemen neem dan een echte digicam
Lijkt me wild optimistisch. Q1 2007 was de aankondiging, en Nokia haalt de laatste tijd nooit zijn planning (net als SE overigens). Petje af als-ie voor Mei in Nederland te koop is.Davitos schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:14:
De N95 komt volgens verschillende sites al Q4 2006
Verwijderd
Jullie zijn niet de enige!
Camera gebruik ik niet, voor mp3 heb ik een Ipod.
Dus iets meer functies (met als hoogtepunt wifi) tegen een gelikt uiterlijk.
Ik wacht wel tot ik ze naast elkaar zie in de winkel, even kijken of het verschil in maat en uiterlijk me kan helpen bij mijn keuze.
Muziek luisteren doe ik thuis, camera is toch wel handig (heb nueen K750i welke redelijk mooie fotos maakt) en toch wil ik deze telefoon. WiFi erop had leuk geweest, maar ik vind de P990 dusdanig lelijk dat dat gewoon geen optie is ^^.
Zaterdag eens informeren bij diverse telecomtoko's of ze al iets meer info hebben over leverdata.
Zaterdag eens informeren bij diverse telecomtoko's of ze al iets meer info hebben over leverdata.
muziek luister je thuis en een camera vindt je wel handig?frickY schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 16:05:
Muziek luisteren doe ik thuis, camera is toch wel handig (heb nueen K750i welke redelijk mooie fotos maakt) en toch wil ik deze telefoon. WiFi erop had leuk geweest, maar ik vind de P990 dusdanig lelijk dat dat gewoon geen optie is ^^.
dan zit je echt in het verkeerde topic ^^
Vanaf morgen is het week 42 en zullen volgens nieuwemobiel de eerste winkels de w950 binnen krijgen ik ben benieuwd. Hopen dat ie gelijk goed verkrijgbaar is
Waar ik trouwens heel benieuwd naar ben, is of de muziek over gaat op de speaker als je per ongeluk de headset uit de W950 drukt. Vrij irritant als je bijv. in een volle trein zit en ineens keihard muziek door jouw telefoon. Is dit in te stellen of misschien al standaard aanwezig?
[ Voor 4% gewijzigd door Le0032 op 15-10-2006 16:53 ]
Jep, dat zal wel gebeuren, ik heb de M600i, en dit is mij ook al overkomen. Toen werd mn telefoon al leuk afgepakt door de leraar...Le0032 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 16:52:
Waar ik trouwens heel benieuwd naar ben, is of de muziek over gaat op de speaker als je per ongeluk de headset uit de W950 drukt. Vrij irritant als je bijv. in een volle trein zit en ineens keihard muziek door jouw telefoon. Is dit in te stellen of misschien al standaard aanwezig?
Je kunt het overigens tegengaan door de telefoon op stille modus te zetten.
het is volgens mij geen klein gierig stekkertje die je er zomaar uit trekt, dusLe0032 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 16:52:
denk dat t niet snel zal gebeuren.
Oh, dus je kan je M600i in de stille modus zetten en als de headset er dan afgaat, gaan de mp3's niet over de speaker? Als dat zo is, dan zou dat super zijn, want ik ben tot nu geen enkele gsm tegengekomen die dat heeft, en zal de W950i dit zeer waarschijnlijk logischerwijs ook gaan ondersteunen?Aenarion schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 16:55:
[...]
Jep, dat zal wel gebeuren, ik heb de M600i, en dit is mij ook al overkomen. Toen werd mn telefoon al leuk afgepakt door de leraar...
Je kunt het overigens tegengaan door de telefoon op stille modus te zetten.
Nee dit klopt, je trekt 'm er niet zo uit, maar als ie in je zak zit kan ie er per ongeluk uit gedrukt worden. Al talloze keren gebeurd met de W800i...superpolm schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 17:01:
[...]
het is volgens mij geen klein gierig stekkertje die je er zomaar uit trekt, dus
denk dat t niet snel zal gebeuren.
[ Voor 23% gewijzigd door Le0032 op 15-10-2006 17:04 ]
Gaat hier trouwens gewoon een jackplug in voor je bedraade oordopjes?
Ik wil sowieso draadloze oordopjes hebben maar het zal ontgetwijfelt voorkomen dat ik eens bedraad aan de slag moet. En dan prik ik liever mijn philips oordopjes in dan het specifieke SE setje.
Of zal het net als bij de W800 met een tussenkabeltje gaan?
Heb hen overigens niet als "direct leverbaar" kunnen vinden bij de diverse webshops.
Op de SE site staat hij ook nog steeds op "Binnenkort verkrijgbaar"
Ik wil sowieso draadloze oordopjes hebben maar het zal ontgetwijfelt voorkomen dat ik eens bedraad aan de slag moet. En dan prik ik liever mijn philips oordopjes in dan het specifieke SE setje.
Heb hen overigens niet als "direct leverbaar" kunnen vinden bij de diverse webshops.
[ Voor 19% gewijzigd door frickY op 16-10-2006 14:58 ]
Ik verwacht een een tussenkabel, omdat de enige aansluiting op die telefoon aan de onderkant zit. (voor opladen etc.)frickY schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 14:57:
Gaat hier trouwens gewoon een jackplug in voor je bedraade oordopjes?
Zelfde kabel die SE als accesoire levert bij andere telefoons.
MobilePlaza durft inmiddels een prijs te noemen in combinatie met 1 jarig Vodafone 25 abbo; €370,-
1-jarig Hi 15: €555
Overigens bijzonder irritant dat in Google betaalde advertenties staan met teksten als "Nu de W950i gratis bij een supervoordelig abonnement" en "Bestel nu de W950i goedkoop en snel bij Belstore.nl" maar die hele telefoon onvindbaar is op die sites
Overigens bijzonder irritant dat in Google betaalde advertenties staan met teksten als "Nu de W950i gratis bij een supervoordelig abonnement" en "Bestel nu de W950i goedkoop en snel bij Belstore.nl" maar die hele telefoon onvindbaar is op die sites

[ Voor 41% gewijzigd door frickY op 16-10-2006 17:36 ]
Verwijderd
Belcompany medewerker zocht het op... en het is nu kennelijk week VIJFenveertig geworden. Zucht. Zolangzamerhand ga ik nadenken over een M600 met een 4gb stickje erin.
M600 gebruikt MS Micro en die zijn nog maar tot 1gb verkrijgbaar.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:49:
Belcompany medewerker zocht het op... en het is nu kennelijk week VIJFenveertig geworden. Zucht. Zolangzamerhand ga ik nadenken over een M600 met een 4gb stickje erin.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
Telefoon staat gewoon op de site voor de losse prijs van 569 euro hoorfrickY schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:35:
MobilePlaza durft inmiddels een prijs te noemen in combinatie met 1 jarig Vodafone 25 abbo; €370,-
Overigens vind ik het wel heel vervelend worden dat deze telefoon al lang is aangekondigd en voor mijn gevoel telkens maar weer word uitgesteld
Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”
Hier al wel een reclame met de W950 dus zal nu vast niet lang meer duren
alle prijzen icm met alle abonnementen staan vermeld op de site van gsmbox http://www.gsmbox.nl hoop alleen dat er snel betere aanbiedingen zulen komenfrickY schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:35:
Deadwood, All Swearengen: "The world ends when you're dead. Until then, you got more fucking punishment in store. Stand it like a man....... And give some back”
€110 bijleggen bij een Orange-30 abbo voor 2jaar.. dat kunnen ze echt op hun buik schrijven.
En hij is €10 goedkoper als je niet verlengt maar een nieuw abbonement afsluit!
Ik wil er best €50 bijleggen voor een verlenging van 1-jaar met een Orange-30. Als ik er een 2-jarig voor moet nemen wil ik er draadloze oordopjes bij ook. Kan je met zoiets aankomen in de Orange shop?
En hij is €10 goedkoper als je niet verlengt maar een nieuw abbonement afsluit!

Ik wil er best €50 bijleggen voor een verlenging van 1-jaar met een Orange-30. Als ik er een 2-jarig voor moet nemen wil ik er draadloze oordopjes bij ook. Kan je met zoiets aankomen in de Orange shop?
Verwijderd
Toch maar besloten om voor de W950 te gaan, en dan over een jaar een SE met GPS hoop ik. Mijn zoektocht heeft het volgende opgeleverd:
IT-Bazar heeft hem ook een prijsje gegeven, namelijk €530 euro. Ik weet alleen niet of ik daar durf te bestellen. Ik heb geen feedback kunnen vinden in de pricewatch, en de site stelt mij ook niet echt gerust. Iemand die iets meer weet over deze zaak?
IT-Bazar heeft hem ook een prijsje gegeven, namelijk €530 euro. Ik weet alleen niet of ik daar durf te bestellen. Ik heb geen feedback kunnen vinden in de pricewatch, en de site stelt mij ook niet echt gerust. Iemand die iets meer weet over deze zaak?
Hebben ze toevallig nog een richtprijs genoemt? Nee zeker? Als het verschil niet te groot is met de goedkoopste webshop (<100) dan ga ik toch liever voor een echte winkel waar ik hem even vast kan houden enzo.Verwijderd schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 18:49:
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2006 20:22 ]
Collega van me raadde mij www.gsm-shop.nl aan.
Die heeft zijn daar gekochte telefoons daar altijd op kunnen halen, vlakbij Rotterdam CS. Zie de W950i alleen nog niet op de site
Toch ga ik zelf liever voor een Orange Shop, aangezien ze med an misschien een leukere aanbieding kunnen bieden icm met contractverlenging.
Die heeft zijn daar gekochte telefoons daar altijd op kunnen halen, vlakbij Rotterdam CS. Zie de W950i alleen nog niet op de site
Toch ga ik zelf liever voor een Orange Shop, aangezien ze med an misschien een leukere aanbieding kunnen bieden icm met contractverlenging.
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 17-10-2006 21:15 ]
Volgensmij bestaat die hele W950i niet. Ze blijven hem gewoon uitstellen totdat het 1 april is
Het begint idd daarop te lijken.Zippy2000 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:22:
Volgensmij bestaat die hele W950i niet. Ze blijven hem gewoon uitstellen totdat het 1 april is
Doet me denken aan de game "Duke Nukem FOREVER!! "
Hij zou deze week uitkomen, Ik hoop dat dat betekent dat hij voor vrijdag voor het eerst beschikbaar is. Al heb ik er een hard hoofd in
Verwijderd
Ik heb ook maar een belletje gepleegd naar de BC met de vraag of ze er al iets vanaf wisten. Zegt die gast: Ja daar kunnen we geen uitspraken over doen, er staat altijd wel een datum in, maar er klopt nooit wat van
Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren.

Ik ben bang dat het nog wel even gaat duren.
Verwijderd
als het niet snel op schiet ga ik toch maar gewoon een w850i halen denk ik... ik loop nu lang genoeg met mijn ...nokia 8310!! (slechts nood, omdat de toetsen van mij k750i het niet meer doen)
\o/ zo iets heb ik ook met mijn T610Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:46:
als het niet snel op schiet ga ik toch maar gewoon een w850i halen denk ik... ik loop nu lang genoeg met mijn ...nokia 8310!! (slechts nood, omdat de toetsen van mij k750i het niet meer doen)
Ik zit ook nog te twijfelen tussen 850 en 950
Maar na het zien van dit filmpje gaat mn voorkeur toch weer naar de w950..
Mooi filmpjeSander H schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:56:
Ik zit ook nog te twijfelen tussen 850 en 950![]()
Die twijfel had ik eerst ook. Maar ik wil over een klein jaartje eigenlijk de Nokia N95, als die een tijdje uit is en wat in prijs gedaald is, vanwege de ingebouwde GPS. Dus ik wilde nu niet een te duur toestel en een camera vind ik ook wel handig, ook al gebruik ik meestal m'n digicam. Dus toch de W850i...
Maar die handschriftherkenning functie is wel erg vet! Dus bedankt dat je mij ook weer aan het twijfelen gebracht hebt
Verwijderd
ik weet niet of deze al gepost is , maar hier staan nog een aantal video's op
http://www.newmobile.nl/eur/nl/videos.php?phone_id=17fc62c
http://www.newmobile.nl/eur/nl/videos.php?phone_id=17fc62c
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2006 00:05 ]
Verwijderd
En ik heb de eerste gevonden die ook werkelijk een W950 uitgeleverd heeft gekregen.
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=133663
en wij zitten hier nog te watertandenVerwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:50:
En ik heb de eerste gevonden die ook werkelijk een W950 uitgeleverd heeft gekregen.

Verwijderd
En nu zie ik net dat een reclame mail van SE in mijn inbox staat. Van de MTV awards ofzo. Lijkt mij toch niet dat ze reclame gaan maken voor een product wat pas over een x aantal weken uitkomt?
Net zoals alle brave tweakers waarvan hun contract staat op het punt van te be-eindigen explodeert mijn hoofd van alle mogelijkheden. Ik zal jullie mijn beslissingsmodel en lijdensweg besparen en meteen ter zak komen.
Deze telefoon heeft geen camera, echter je kan wel camera's kopen met bluetooth, problem solved.
Echter ik vroeg me af of iemand daar ook over heeft nagedacht of al heeft gedaan en daarom problemen wel of niet gehad?
Deze telefoon heeft geen camera, echter je kan wel camera's kopen met bluetooth, problem solved.
Echter ik vroeg me af of iemand daar ook over heeft nagedacht of al heeft gedaan en daarom problemen wel of niet gehad?
Verwijderd
Dan laat je het contract toch nog één of twee maanden doorlopen? What's the problem? Doe ik ook: mijn contract loopt 21 december af (drie maanden opzegtermijn), dat verschuift nu naar 21 februari.it0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:20:
Net zoals alle brave tweakers waarvan hun contract staat op het punt van te be-eindigen explodeert mijn hoofd van alle mogelijkheden. Ik zal jullie mijn beslissingsmodel en lijdensweg besparen en meteen ter zak komen.

Het probleem is niet contractduur, maar de vele mogelijkheden aan potentiele telefoon voor mij. En ik vroeg om ervaringen met een telefoon met "losse camera" of mensen daar ervaring mee hadden.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:55:
[...]
Dan laat je het contract toch nog één of twee maanden doorlopen? What's the problem? Doe ik ook: mijn contract loopt 21 december af (drie maanden opzegtermijn), dat verschuift nu naar 21 februari.
inderdaad contract doorlaten lopen doe ik nu ook, maar inmiddels al wel meer dan een half jaar. Ik moet eigenlijk mijn abbonement verhogen. Had ik geweten dat het zo lang zou duren dat had ik dat gelijk gedaan.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:55:
[...]
Dan laat je het contract toch nog één of twee maanden doorlopen? What's the problem? Doe ik ook: mijn contract loopt 21 december af (drie maanden opzegtermijn), dat verschuift nu naar 21 februari.
Mooi dat er schot zit in de leverbaarheid, maar ik wil prijzen weten.
Als ik >€50 moet bijlappen bij een 2-jarig €30p/m abbo zoek ik wel een ander toestel ipv te blijven wachten.
Als ik >€50 moet bijlappen bij een 2-jarig €30p/m abbo zoek ik wel een ander toestel ipv te blijven wachten.
Ik denk dat je dan even moet wachten. Hij zal denk op zn goedkoopst 500 euro worden en met een korting van pak m beet 200euro per jaar kom je dus op 100euro bij betalen voor een 2-jarig 30euro abonnement.frickY schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:47:
Mooi dat er schot zit in de leverbaarheid, maar ik wil prijzen weten.
Verwijderd
Maar wel een prijsje van € 599. lijkt mij toch dat dat nog wel wat minder gaat worden of niet? Helemaal als je in de pricewatch een P990 kan vinden voor 499.
Neem aan van wel, de M600i staat ook bijna 80 euro duurder dan in de pricewatch. Het is opzich redelijk normaal dat de merkwinkels duurder zijn toch? Ik mag aannemen dat ook de reguliere winkels en internetshops vanaf de 28e het apparaat op voorraad krijgen.Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:34:
[...]
Maar wel een prijsje van € 599. lijkt mij toch dat dat nog wel wat minder gaat worden of niet? Helemaal als je in de pricewatch een P990 kan vinden voor 499.
Verwijderd
"Niet op voorraad, prijs onbekent".
Verwijderd
Finally... Da's zondag, dus maandag in de winkel. En nu de prijs nog omlaag, hoewel ik wel itchy ben om er rechtstreeks een te reserveren. Was erg onder de indruk van dat filmpje, ben benieuwd hoe snel de schrifherkenning zal werken.
Dit topic is gesloten.