Bij mij zijn de hoeken ook al lelijk. Het heeft nu een vieze grijze kleur.jakob schreef op vrijdag 27 april 2007 @ 10:55:
[...]
ik ben er wel voorzichtig mee, hij zit in een riemtasje, maar in de hoeken...
Binnenkort komt de nieuwe K810i uit. Met dezelfde 3.2MP camera + autofocus en xenon flash als in de oude K800i. Prachtig ontwerp imo, en een mooie aanvulling op mijn K610i
Verwijderd
Ik heb uiteindelijk voor de k610 en niet voor de k550 gekozen na de volgende afwegingen:Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:09:
Kan één van de trotse bezitters van de K610i mij uitleggen waarom hij voor deze heeft gekozen, in plaats voor de nieuwere K550i? Qua specs namelijk nogal vergelijkbaar. Ik moet zelf nog een keuze maken
+looks
+betere toetsen
+iets goedkoper
-camera
Heb er nog geen spijt van, een erg fijn toestel!
+3gVerwijderd schreef op zondag 29 april 2007 @ 02:01:
[...]
Ik heb uiteindelijk voor de k610 en niet voor de k550 gekozen na de volgende afwegingen:
+looks
+betere toetsen
+iets goedkoper
-camera
Heb er nog geen spijt van, een erg fijn toestel!
+geheugenkaartje, kan je hem evengoed als walkman gebruiken
Verwijderd
Bij welk abboment kan je hem goedkoopst krijgen op dit moment ?
Heb al wat rond gekenen maar kwam alleen op achterlijke hoge prijzen uit
Heb al wat rond gekenen maar kwam alleen op achterlijke hoge prijzen uit
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Verwijderd
Ik heb na veel te lang bij meerdere leveranciers tevergeefs wachten op de rode k610i uiteindelijk de k550i (zwart) gekocht en ben er tot nu toe supertevreden mee!Verwijderd schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 21:09:
Kan één van de trotse bezitters van de K610i mij uitleggen waarom hij voor deze heeft gekozen, in plaats voor de nieuwere K550i? Qua specs namelijk nogal vergelijkbaar. Ik moet zelf nog een keuze maken
Zonder echt ervaring te hebben met de k610i lijken mij de voordelen van de k550i ten opzicht van de k610i als volgt:
* k550i is dunner dan de k610i
* k550i heeft een moderner en robuuster uiterlijk (maar dat is natuurlijk persoonlijk)
Alle functies op de k550i doen het prima en het toestel ligt goed in de hand! Een erg mooi toestel!
K550i heeft ook nog tov K610i :Verwijderd schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 22:59:
[...]
Ik heb na veel te lang bij meerdere leveranciers tevergeefs wachten op de rode k610i uiteindelijk de k550i (zwart) gekocht en ben er tot nu toe supertevreden mee!
Zonder echt ervaring te hebben met de k610i lijken mij de voordelen van de k550i ten opzicht van de k610i als volgt:
* k550i is dunner dan de k610i
* k550i heeft een moderner en robuuster uiterlijk (maar dat is natuurlijk persoonlijk)
- autofocus
- quadband ipv triband
- intern geheugen 64Mb (k610i : 20Mb)
- FM radio
Ik vind persoonlijk de K550i een lelijk ontwerp en de K610i een prachtig ontwerp
[ Voor 6% gewijzigd door dafmay op 04-05-2007 21:02 ]
hmmm ik heb nu een k610IM erg fijn toetstel, maar als ik mun stekker via me pc erin steek, dan vraagt hij of overdracht modus, of telefoonmodus. Dan kies ik de 1e, dan valt hij vaak uit, moet ik pin invoeren, en start hij normaal op, niet in overdracht modus. Dan moet ik het stekkertje er weer uithalen, weer erin, dan weer overdracht modus drukken , en dan doet hij het vaak wel. Valt dit ergens mee te verhelpen?
Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p
dat hij uitvalt voor de gegevensoverdracht is normaal, hij is dan een rudimentaire usb-stick. anders misschien eens nieuwe firmware?
Ja ik weet dat hij moet uitvallen, maar soms gaat hij dan niet naar overdrachtstand zeg maar, maar gewoon hij start de tel weer normaal op. Kan ik firmware gewoon zelf updaten? ja sorry had hiervoor nokia, dan kon het alleen via de winkel, was wat ouder type
Yep dat kan via de SE update software, te vinden op de SE website, installatie op pc. Makkelijker is om een OTA-update te doen (dat staat voor "over-the-air") en zit onder menu > settings > general > update service > search for update. Werkt prima via gprs of een dergelijke verbinding. Ik heb de laatste firmware update op deze manier gedaan. Succes.Cardo schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 12:27:
Ja ik weet dat hij moet uitvallen, maar soms gaat hij dan niet naar overdrachtstand zeg maar, maar gewoon hij start de tel weer normaal op. Kan ik firmware gewoon zelf updaten? ja sorry had hiervoor nokia, dan kon het alleen via de winkel, was wat ouder type
je betaalt je wel blauw aan gprs-datakosten
Een update over fota is ongeveer 800 kb, dus zonder umts duurt het wel even ja.
Ik zit echt te twijfelen of ik nou via ebay een witte cover ga laten komen. Mijn grijze is al vrij verragd en wit is wel mooi...
Ik zit echt te twijfelen of ik nou via ebay een witte cover ga laten komen. Mijn grijze is al vrij verragd en wit is wel mooi...
Ach dat ligt er maar net aan wat voor abonnement je hebt. Ik kan met mijn standaard orange abo voor eur 1,50 (kosten blijven binnen de belbundel) een hele dag onbeperkt umts-en.
[ Voor 5% gewijzigd door dafmay op 06-05-2007 17:10 ]
Is er voor de K610im ook al een update? Paar weken nog gekeken met de SE update tool maar voor mijn type telefoon was er nog niks. Heb een gevoel dat er wel meer updates zijn op dit moment
waarom kan ik op mijn 610IM geen jar bestanden afspelen:( ??? ik heb al wat gegoogled, maar gaat dat bij deze telefoon niet werken ivm andere soort java?
Klopt, ik heb er ook al mee in de knoop gelegen.. Helemaal *(@#&$(*@&#($(@# is dat
Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB
Verwijderd
Argh, twijfel twijfel...
Ik wil ook een nieuwe gsm kopen, en qua prijs kwaliteit kom je dan gewoon op SE uit. (nokia is gewoon achterlijk duur. Wie een nokia kan aanraden met de specs van een K610i bvb voor gelijkaardige prijs, be my guest).
Maar ik twijfel tussen de K750i en de K610i
De K750i kost me 139 euro
De K610i kost me 179 euro
Voordeel van de K750 is het lichtje en de flash wat bij donkere situaties toch nog een 'acceptabel' fotootje maakt.
Voordeel van de K610i is umts, design (geen schuifklep achteraan). GEEN JOYSTICK!!
Maar helaas dus geen flash of licht... en geen FM
Verder zijn ze nagenoeg gelijk (zelfde resolutie van scherm bvb). Maar de hier aangegeven verschillen zijn voor mij toch wel een breekpunt
Plus dat de K610i dan nog eens 40 euro duurder is. (en ik bij beide nog eens extra moet uitgeven voor een geheugenkaartje, want ik wil het apparaat gebruiken als mp3 speler).
Dilemma!!
Ik wil ook een nieuwe gsm kopen, en qua prijs kwaliteit kom je dan gewoon op SE uit. (nokia is gewoon achterlijk duur. Wie een nokia kan aanraden met de specs van een K610i bvb voor gelijkaardige prijs, be my guest).
Maar ik twijfel tussen de K750i en de K610i
De K750i kost me 139 euro
De K610i kost me 179 euro
Voordeel van de K750 is het lichtje en de flash wat bij donkere situaties toch nog een 'acceptabel' fotootje maakt.
Voordeel van de K610i is umts, design (geen schuifklep achteraan). GEEN JOYSTICK!!
Maar helaas dus geen flash of licht... en geen FM
Verder zijn ze nagenoeg gelijk (zelfde resolutie van scherm bvb). Maar de hier aangegeven verschillen zijn voor mij toch wel een breekpunt
Plus dat de K610i dan nog eens 40 euro duurder is. (en ik bij beide nog eens extra moet uitgeven voor een geheugenkaartje, want ik wil het apparaat gebruiken als mp3 speler).
Dilemma!!

nou, de K610i is 125 euro als je hem koopt bij rabobank. maar dan moet je wel rabobank hebben of via iemand doen die het heeft. (zit verder geen prepaid of simlock op)
Ik moet ook toegeven dat de camera van de K610i best goede foto's maakt, het is een stuk strakker dan die van de K750.. volgens mij heeft die trouwens ook geen 2mp, maar dat weet ik niet zeker.
Verder inderdaad het joystickje, de k610i werkt echt heerlijk, die joypad heb ik echt geen problemen mee terwijl die pookjes áltijd wel lam worden..
De optie hierboven is natuurlijk helemaal perfect!
Als je moest kiezen is de K610i zeker een aanrader 
Wat overigens wel is, volgens mij heeft de K750 MemoryStick Duo, en de K610i heeft Micro, waardoor de K750 dan naar 2(of 4?)gb kan, de K610i (nog) tot 1GB.
//edit:

Inderdaad Memory Stick Duo, veel meer geheugen dus.
Verder inderdaad het joystickje, de k610i werkt echt heerlijk, die joypad heb ik echt geen problemen mee terwijl die pookjes áltijd wel lam worden..
De optie hierboven is natuurlijk helemaal perfect!
Wat overigens wel is, volgens mij heeft de K750 MemoryStick Duo, en de K610i heeft Micro, waardoor de K750 dan naar 2(of 4?)gb kan, de K610i (nog) tot 1GB.
//edit:

Wat inmiddels al het geval is, 4gb kaartjes zijn te krijgen!quote: http://moblie-review.comUp to 4 GB of memory is supported and cards up to 2 GB are announced.
[ Voor 20% gewijzigd door stevenP op 10-05-2007 11:12 ]
Verwijderd
De K750i heeft dezelfde camera. Foto's zijn (als ik de reviews zo bekijk) gelijkaardig. Maar de K610i heeft dan wel die flash niet. (en die werkt best wel goed, zoals ik heb kunnen testen op een K750i, in een donkere omgeving heb je dan tenminste plaatjes waarop je iets kan herkennenstevenP schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 11:08:
Ik moet ook toegeven dat de camera van de K610i best goede foto's maakt, het is een stuk strakker dan die van de K750.. volgens mij heeft die trouwens ook geen 2mp, maar dat weet ik niet zeker.
De optie hierboven is natuurlijk helemaal perfect!Als je moest kiezen is de K610i zeker een aanrader
//edit:
[afbeelding]
[...]
Wat inmiddels al het geval is, 4gb kaartjes zijn te krijgen!
Het voordeel is idd de pad ipv het stickje... Ik had trouwens ook niet door dat de K750i een gewone mem card nodig heeft en de K610i een micro variant. Toch even opzoeken.
Verder, zijn beide telefoons qua 'os' (software) gelijkaardig? Aangezien ze qua specs bijna gelijk zijn en in dezelfde serie thuishoren ga ik er van uit dat alles wat op een K750i kan ook op een K610i kan (en omgekeerd). Qua themes, java apps, andere dingen...
Ok, de camera had ik verkeerd, mijn fout 
Qua software zijn ze vrijwel het zelfde, het 'standaard' SE pakket. Misschien heb je een iets ander menu door bijvoorbeeld PlayNow-service (muziek kopen) of radio oid, maar over het algemeen zijn ze het zelfde (net als de andere K en W telefoons).
Het scherm is even groot met 176 x 220 pixels, waardoor de meeste spellen / apps / screensavers / wallpapers etc etc gewoon zullen werken
Ik heb zelf de K610im (i-mode variant) en daarbij heb ik wel problemen met java (hierboven ook te lezen), is in de firmware uitgezet dat ik nieuwe .jar-files kan installeren..*sigh
Over de memory nog even: geen enkel kaartje is "gewoon", er zijn tegenwoordig honderden soorten en SE heeft zijn eigen lijn: de Memory Stick serie. Deze heb je in 3 varianten: Memory Stick Pro, Memory Stick Duo, Memory Stick Micro (M2).
MSP was de eerste, toen kwamen ze met de MSD. De naam zegt het al: hij heeft het dubbele van een normaal kaartje. De M2 is lekker klein, vergelijkbaar met MiniSD, wat weer veel in Nokia's zit.
SD is iets goedkoper dan MS geheugen, maar zegt niet over de kwaliteit. M2 is wel iets duurder dan MSD geloof ik, maar dat moet je even zelf uitzoeken voor de zekerheid.
Qua software zijn ze vrijwel het zelfde, het 'standaard' SE pakket. Misschien heb je een iets ander menu door bijvoorbeeld PlayNow-service (muziek kopen) of radio oid, maar over het algemeen zijn ze het zelfde (net als de andere K en W telefoons).
Het scherm is even groot met 176 x 220 pixels, waardoor de meeste spellen / apps / screensavers / wallpapers etc etc gewoon zullen werken
Ik heb zelf de K610im (i-mode variant) en daarbij heb ik wel problemen met java (hierboven ook te lezen), is in de firmware uitgezet dat ik nieuwe .jar-files kan installeren..*sigh
Over de memory nog even: geen enkel kaartje is "gewoon", er zijn tegenwoordig honderden soorten en SE heeft zijn eigen lijn: de Memory Stick serie. Deze heb je in 3 varianten: Memory Stick Pro, Memory Stick Duo, Memory Stick Micro (M2).
MSP was de eerste, toen kwamen ze met de MSD. De naam zegt het al: hij heeft het dubbele van een normaal kaartje. De M2 is lekker klein, vergelijkbaar met MiniSD, wat weer veel in Nokia's zit.
SD is iets goedkoper dan MS geheugen, maar zegt niet over de kwaliteit. M2 is wel iets duurder dan MSD geloof ik, maar dat moet je even zelf uitzoeken voor de zekerheid.
Verwijderd
Ik bedoelde 'gewoon' als in een gewoon memory stick kaartje (van sony dus). Zoveel ben ik ook nog wel op de hoogte. (en micro als in memory stick micro, ook uit de sony serie dus)stevenP schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 13:49:
Max 1 Gb is btw niet echt een probleem. (ga het ding ook gebruiken als mp3 speler, en dan is dit volume op zich meer dan genoeg)
Ok, als 1Gb voldoende is voor je, dan is het helemaal geen probleem!Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:09:
[...]
Ik bedoelde 'gewoon' als in een gewoon memory stick kaartje (van sony dus). Zoveel ben ik ook nog wel op de hoogte. (en micro als in memory stick micro, ook uit de sony serie dus)
Max 1 Gb is btw niet echt een probleem. (ga het ding ook gebruiken als mp3 speler, en dan is dit volume op zich meer dan genoeg)
Verder nog vragen over het toestel, of moet het wel lukken zo?
Verwijderd
Het zal wel lukken zostevenP schreef op donderdag 10 mei 2007 @ 14:18:
[...]
Verder nog vragen over het toestel, of moet het wel lukken zo?[/small]
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2007 14:24 ]
Euhhh, dat klinkt interessant, maar je kunt hem toch alleen krijgen bij een abonnement van 5,95 per maand.yasinhm schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:11:
nou, de K610i is 125 euro als je hem koopt bij rabobank. maar dan moet je wel rabobank hebben of via iemand doen die het heeft. (zit verder geen prepaid of simlock op)
Ik heb rabobank en ik heb wel oren naar zo'n k610i om mijn 6233 op te volgen, die is al hard stuk aan het gaan namelijk
Please advise, waar kan ik dat ding kopen voor 125,- euro, dan ga ik em straks nog halen namelijk
I have the body of a god, shame it's a buddha......
ja, maar als je gewoon een los model selecteerd staat hij er voor 125 euro, even goed kijken dus.
Verwijderd
Een tijdje geleden heb ik bij Vodafone een nieuwe K610i gekegen bij een nieuw contract van ons bedrijf. Nu ben ik een beetje dom geweest om mijn telefoon in m'n broekzak te steken samen met wat sleutels en wat moertjes en boutjes en kleingeld...kortom....na een halve dag realiseerde ik me dat pas...maar toen was het leed al geleden. De gehele zijkant is flink afgebladderd en op het schermpje zitten een paar forse krassen. Om over de achterkant nog maar niet te spreken.
Aangezien ik binnenkort een HTC van het bedrijf krijg en deze naar iemand anders moet ben ik bang dat ik flink op mijn lazer zal krijgen als ze zien hoe het toestel eruit ziet.
Nu vraag ik me af. Als ik alleen de frontcover, de antennecover en het batterijklepje vervang, dan ziet de telefoon er weer als nieuw uit. Maar kan ik dan ook problemen krijgen met de garantie? Of moet ik naar een Sony-Ericsson Service punt om dat te laten ombouwen? In het verleden heb ik het wel eens gedaan met een V600i en een T610....het is niet zo moeilijk.
Aangezien ik binnenkort een HTC van het bedrijf krijg en deze naar iemand anders moet ben ik bang dat ik flink op mijn lazer zal krijgen als ze zien hoe het toestel eruit ziet.
Nu vraag ik me af. Als ik alleen de frontcover, de antennecover en het batterijklepje vervang, dan ziet de telefoon er weer als nieuw uit. Maar kan ik dan ook problemen krijgen met de garantie? Of moet ik naar een Sony-Ericsson Service punt om dat te laten ombouwen? In het verleden heb ik het wel eens gedaan met een V600i en een T610....het is niet zo moeilijk.
Het lijkt me niet dat een frontje een probleem moet opleveren.. Waarom problemen met de garantie als je er gewoon een nieuwe buitenkantje op zet? Je kan het voor de zekerheid navragen maar via eBay zijn genoeg frontjes te krijgen!
(ook keypads trouwens)
ik heb zojuist europa 3 erop geknald, maar er is precies niets uiterlijks veranderd...
ik zie dit topic nu voor het eerst, maar kan het zijn dat de k610i ondertussen van de rabobank site weggehaald is? ik zie wel de w610i, of is de k610i ergens goed verstopt?yasinhm schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 15:20:
ja, maar als je gewoon een los model selecteerd staat hij er voor 125 euro, even goed kijken dus.
Verwijderd
Kwam gisteren toevallig dit topic tegen. Heb toen maar ff gekeken bij de Rababank. Ik kwam tot de zelfde conclusie als jij, ik kon het toestel ook niet vinden. Het zal dan wel uit het assortiment zijn gehaald. Jammer, 125 euri was een zeer moie prijslitemotiv schreef op dinsdag 22 mei 2007 @ 23:56:
[...]
ik zie dit topic nu voor het eerst, maar kan het zijn dat de k610i ondertussen van de rabobank site weggehaald is? ik zie wel de w610i, of is de k610i ergens goed verstopt?
Bij google cache staat de telefoon er nog wel, maar dan met een 5,95p/m abonnement.
Hmm dat is jammer inderdaad
Het is een erg relaxte telefoon, maar neemt niet weg dat de andere SE telefoons ook goed zijn hoor
De W610i vind ik er wat minder uitzien, vooral de ergonomie op de toetsen..
Verwijderd
mmh ik heb nu ff een probleempje met mijn k610im
hij slaat de gevoerde gesprekken (in en uitkomend) niet meer op onder gesprek terwijl hij dat wel eerst deed.
iemand ook zoiets gehad?
of heb ik met mijn domme hoofd per ongeluk een setting aangepast die erg moelijk te vinden is
hij slaat de gevoerde gesprekken (in en uitkomend) niet meer op onder gesprek terwijl hij dat wel eerst deed.
iemand ook zoiets gehad?
of heb ik met mijn domme hoofd per ongeluk een setting aangepast die erg moelijk te vinden is
Heb een SE V630i, de Vodafone editie dus, maar die heeft helaas geen automatische toetsenblokkering (voor zover ik kan vinden). Heeft iemand enig idee hoe ik dat er wel op kan krijgen? Is het bijvoorbeeld mogelijk software van een andere SE telefoon er op te zetten?
Bij mijn K610im: Menu -> Settings -> General (eerst tab) -> Security -> Auto KeylockKappuhH schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 15:29:
Heb een SE V630i, de Vodafone editie dus, maar die heeft helaas geen automatische toetsenblokkering (voor zover ik kan vinden). Heeft iemand enig idee hoe ik dat er wel op kan krijgen? Is het bijvoorbeeld mogelijk software van een andere SE telefoon er op te zetten?
Bij mijn V630i ookstevenP schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 16:19:
[...]
Bij mijn K610im: Menu -> Settings -> General (eerst tab) -> Security -> Auto Keylock
Heb ook een v630i vodafone editie maar die slaat geen uitgaande, inkomende en gemiste gesprekken op in het gespreks menu. Is er misschien iemand die dit ook heeft ?
Valt er iets aan te doen of is de gsm gewoon brak ?

Verwijderd
Ik schreef dit een paar posts boven je:taz3d_nl schreef op zondag 27 mei 2007 @ 16:44:
Heb ook een v630i vodafone editie maar die slaat geen uitgaande, inkomende en gemiste gesprekken op in het gespreks menu. Is er misschien iemand die dit ook heeft ?
Maar het alle opties doorgespit, wat op google gezocht maar nog steeds niet gevondenVerwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:14:
mmh ik heb nu ff een probleempje met mijn k610im
bump!Verwijderd schreef op zondag 27 mei 2007 @ 18:16:
[...]
Ik schreef dit een paar posts boven je:
[...]
Maar het alle opties doorgespit, wat op google gezocht maar nog steeds niet gevonden
zou iemand hier zo vriendelijk willen zijn van een image van de k610i cd te maken en die ergens te willen uploaden? ik ga namelijk mijn k610i verkopen en ik ben dat cd'tje precies uit het oog verloren...
vriendelijk bedankt!
vriendelijk bedankt!
Ik wil wel mijn V630i verkopen, voor 150 euro stuur ik hem verzekerd naar je op. Contacteer me dan even op hendrikkappe |aepenstaertje| gmail |punt| com. Hij is nog splinternieuw in doos, heb hem alleen 1x aangehad om te kijken hoe en wat maar kvind de indeling niet handig en blijf gewoon lekker mijn Nokia 6100 gebruiken. Had um namelijk gratis bij een abonnement gekregen.rnbprod schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:36:
Is er iemand die z'n K610 wil verkopen?
[ Voor 26% gewijzigd door KappuhH op 15-06-2007 23:44 ]
Ik heb dit toestel deze week aangeschaft, de Carbon Black imode edition. Mooi dingetje en gemakkelijk te bedienen, tis wel inmiddels al een wat ouder toestel maar wel een verbetering tov mijn vorige
. Hij kost inmiddels niet zo veel meer en ik ben er blij mee
Nou had ik eigenlijk een vraagje; ik kan nergens vinden waar ik het geluid van de mp3 speler kan aanpassen. Of is dit wel mogelijk? Hetzelfde geldt voor het geluid van de wekker.
Weet iemand hier misschien hoe dit moet? Alvast bedankt!
Nou had ik eigenlijk een vraagje; ik kan nergens vinden waar ik het geluid van de mp3 speler kan aanpassen. Of is dit wel mogelijk? Hetzelfde geldt voor het geluid van de wekker.
Dit is er bij mij allemaal met de paplepel ingeslagen.
'geluid' van de MP3speler? Hoe bedoel je? Het volume? Met de knopjes rechts op je telefoon, naast je display! Hier kan je alleen het volume mee veranderen als je muziek speelt of als de music player open staatBamiHap schreef op dinsdag 10 juli 2007 @ 23:09:
Ik heb dit toestel deze week aangeschaft, de Carbon Black imode edition. Mooi dingetje en gemakkelijk te bedienen, tis wel inmiddels al een wat ouder toestel maar wel een verbetering tov mijn vorige. Hij kost inmiddels niet zo veel meer en ik ben er blij mee
![]()
Nou had ik eigenlijk een vraagje; ik kan nergens vinden waar ik het geluid van de mp3 speler kan aanpassen. Of is dit wel mogelijk?
Of bedoel je de Equalizer? Die zit hier:
In Music Player ga je naar More -> Settings -> Equalizer. Hiermee kan je dus veranderen over hoeveelheid bass / treble etc!
Geluid van de wekker stel je in per wekker, je gaat naar je menu, ramt op 0 (Organizer), kiest alarms en zo kan je daar per alarm instellen welk geluidje je wil!Hetzelfde geldt voor het geluid van de wekker.
Btw, sorry voor de andere termen misschien, maar mijn k610im staat op engels, foute gewoontes van mij om alles engels te zetten
Ik bedoelde inderdaad het volume, stom dat ik het zo verwoordde.
Maar die knopjes, ik dacht dat ik die al geprobeerd had, maar goed die zijn dus voor het volume
Bedankt
Maar die knopjes, ik dacht dat ik die al geprobeerd had, maar goed die zijn dus voor het volume
Bedankt
Kan iemand mij misschien vertellen als ik via de Sony Ericsson Update Service (programma) mijn K610i update, er gegevens weg raken of instellingen op fabriekswaarden worden gezet ?
Ook algemene ervaringen met het updaten zijn van harte welkom. Ik ben hier namelijk een beetje huiverig over maar zou toch ook graag de nieuwste software gebruiken.
Ook algemene ervaringen met het updaten zijn van harte welkom. Ik ben hier namelijk een beetje huiverig over maar zou toch ook graag de nieuwste software gebruiken.
[ Voor 31% gewijzigd door daanNL op 20-07-2007 17:51 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
heb er hier wel 1 te koop staanrnbprod schreef op vrijdag 15 juni 2007 @ 20:36:
Is er iemand die z'n K610 wil verkopen?
Verwijderd
Ik heb sinds deze week een 4GB M2 kaartje van Sandisk.. en die werkt zonder problemen
Ik had al een Stereo headset gekocht, maar met dit kaartje erin heb ik een Ipod op zak, die video afspeelt, internet, en ook nog kan bellen
Zeker omdat de standaard muziek speler bijna identiek is aan die van de Walkman series heb ik ook Extra Bass en Shuffle erop ... wat een genot zeg
Jammer dat er geen radio op zit, maar ja je kan niet alles hebben he...
Dus als mensen nog een K610i kunnen kopen, is het zeker aan te raden, omdat deze nog prima mee kan met de nieuwste MP3 spelers.
Ik had al een Stereo headset gekocht, maar met dit kaartje erin heb ik een Ipod op zak, die video afspeelt, internet, en ook nog kan bellen
Zeker omdat de standaard muziek speler bijna identiek is aan die van de Walkman series heb ik ook Extra Bass en Shuffle erop ... wat een genot zeg
Jammer dat er geen radio op zit, maar ja je kan niet alles hebben he...
Dus als mensen nog een K610i kunnen kopen, is het zeker aan te raden, omdat deze nog prima mee kan met de nieuwste MP3 spelers.
Verwijderd
Ben inmiddels ook aan het flashen geweest, wat een genot dat nu alle mogelijkheden te gebruiken zijn....

Iemand die mij via de mail/msn op de hoogte kan brengen over het flashen? en flashlite? heb een K610im en wil deze ook terug naar K610i zodat ik mijn mms account enz kan gaan instellen.. op dit moment kan dat allemaal niet. + de davinciteam menuutjes heb ik bij iemand gezien op een W8xx en dat zag er ook heel leuk uit allemaal!
pieterheuvel "apenstaartje" hotmail.com
pieterheuvel "apenstaartje" hotmail.com
[ Voor 6% gewijzigd door PvdH op 19-08-2007 01:36 ]
Godver, het lijkt er op dat mijn toestel officieel kuren krijgt.. en dat na nog geen half jaar gebruik!
Het lijkt wel of er een contactje half los zit, aangezien ik soms na fietsen (met telefoon in mijn steekzak, op m'n bovenbeen dus) in eens met een uitgevalle toestel zit. Vandaag ook, in plaats van de telefoon helemaal neer te leggen liet ik hem van 10~5 cm hoogte op m'n kussen vallen, knalt hij uit
Het is niet dat ik onwijs onvoorzichtig met mn spullen omga, in tegendeel. Maar dit klopt toch ook niet helemaal.. Ik heb vandaag even de contactjes van telefoon + accu schoongemaakt met wat alcohol, hopelijk zit het hem gewoon daar in!
..meer mensen met dit probleem?
Het lijkt wel of er een contactje half los zit, aangezien ik soms na fietsen (met telefoon in mijn steekzak, op m'n bovenbeen dus) in eens met een uitgevalle toestel zit. Vandaag ook, in plaats van de telefoon helemaal neer te leggen liet ik hem van 10~5 cm hoogte op m'n kussen vallen, knalt hij uit
Het is niet dat ik onwijs onvoorzichtig met mn spullen omga, in tegendeel. Maar dit klopt toch ook niet helemaal.. Ik heb vandaag even de contactjes van telefoon + accu schoongemaakt met wat alcohol, hopelijk zit het hem gewoon daar in!
Mijn K610i doet het plots niet meer!!!
Na het wisselen van een simkaart gaat ie niet meer aan. Het lampje bovenop flikkert 7 keer, en dat is alles!
Ik dacht eerst dat de batterij niet goed meer was, maar met een andere batterij gebeurde precies hetzelfde.
Ik zit in Israel atm, en de SE servicecentre hier wil geld zien omdat ze niet onder de europese garantie vallen
Weet iemand raad?
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Mijne is 3 weken geleden ook kapot gegaan, bij het maken van een foto ging het beeld knipperen.
Kon vervolgens niet meer verbinden met het netwerk en kon niet meer in de telefoonboek.
Heb hem opgestuurd ter reparatie, maar er was iets goed mis. Heb een nieuwe telefoon gekregen !!
In de tussentijd heb ik een andere telefoon gebruikt en in die tijd ben ik erachter gekomen hoe fijn deze telefoon wel niet is!!
Kon vervolgens niet meer verbinden met het netwerk en kon niet meer in de telefoonboek.
Heb hem opgestuurd ter reparatie, maar er was iets goed mis. Heb een nieuwe telefoon gekregen !!
In de tussentijd heb ik een andere telefoon gebruikt en in die tijd ben ik erachter gekomen hoe fijn deze telefoon wel niet is!!
Verwijderd
mmm heb nen tijd gleden een V630i+opleg geruild tegen nen mio A701GPS. nu kommt em echter af da zen java niet meer werkt. alles wat met java te maken heeft werkt dus nimeer. em heeft al nen reset gedaan en ne FW flash en nog werkt het ni.
nu ik dacht dat SE het wel zonder kassabewijs zou kunnen fxen maar blijkbaar niet. de GSM komt echter van de proxiclub en heb er geen bewijs van gehad. klopt dit dat ze de gsm dan niet aannemen?
btw moest iemand een oplossing hebben zou ook leuk zijn
nu ik dacht dat SE het wel zonder kassabewijs zou kunnen fxen maar blijkbaar niet. de GSM komt echter van de proxiclub en heb er geen bewijs van gehad. klopt dit dat ze de gsm dan niet aannemen?
Wat zeg je allemaal?Verwijderd schreef op zondag 16 september 2007 @ 16:52:
mmm heb nen tijd gleden een V630i+opleg geruild tegen nen mio A701GPS. nu kommt em echter af da zen java niet meer werkt. alles wat met java te maken heeft werkt dus nimeer. em heeft al nen reset gedaan en ne FW flash en nog werkt het ni.
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn K610i. Heel vaak stond de telefoon uit als ik hem uit mijn broekzak haalde, tot vandaag begreep ik niet hoe dat kon. Maar het blijkt dat als ik op het display druk, vlak boven de OK/calls knop gaat de telefoon spontaan uit. Zou er ergens kortsluiting zitten? Iemand anders hier problemen mee? De telefoon is bijna 2 jaar oud.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ook ik heb problemen gehad met dat het toestel spontaan uitviel. Het gekke is dat ik toen ik een nieuwe telefoon wilde kopen het toestel niet meer is uit gevallen.
Het vreemde van dit alles is dat mijn toestel netjes in mijn broekzak of in mijn colbertje zit. Mijn toestel ziet er dus nog uit alsof hij nieuw is, er zit geen krasje nog gebruikers sporen op.
Ik wacht het nog even af en anders haal ik wel een nokia 6300 of een E90(ligt aan me Palm TX of deze ook vroegtijdig streft). Ik heb het een beetje gehad met SE, het zijn zeer fijne toestelletjes met een ontzettend goed doordacht menu maar build-kwaliteit is zeer matig. Zo had ik al eerder ook problemen met mijn T630, die ook na een klein jaar gekke kuren ging vertonen.
Het vreemde van dit alles is dat mijn toestel netjes in mijn broekzak of in mijn colbertje zit. Mijn toestel ziet er dus nog uit alsof hij nieuw is, er zit geen krasje nog gebruikers sporen op.
Ik wacht het nog even af en anders haal ik wel een nokia 6300 of een E90(ligt aan me Palm TX of deze ook vroegtijdig streft). Ik heb het een beetje gehad met SE, het zijn zeer fijne toestelletjes met een ontzettend goed doordacht menu maar build-kwaliteit is zeer matig. Zo had ik al eerder ook problemen met mijn T630, die ook na een klein jaar gekke kuren ging vertonen.
/me citeerd zichzelf:zonoskar schreef op maandag 17 september 2007 @ 10:24:
Ik heb al een tijdje een probleem met mijn K610i. Heel vaak stond de telefoon uit als ik hem uit mijn broekzak haalde, tot vandaag begreep ik niet hoe dat kon. Maar het blijkt dat als ik op het display druk, vlak boven de OK/calls knop gaat de telefoon spontaan uit. Zou er ergens kortsluiting zitten? Iemand anders hier problemen mee? De telefoon is bijna 2 jaar oud.
Ik heb er dus ook last van (gehad).. ik heb met een wattenstaafje met wat pure alcohol alle contactjes rond mijn simkaart / batterij schoongemaakt en sindsdien niet echt meer problemen gehad, erg merkwaardig.. Dus tip van flip: maak je contactjes eens schoonstevenP schreef op zondag 26 augustus 2007 @ 15:41:
Godver, het lijkt er op dat mijn toestel officieel kuren krijgt.. en dat na nog geen half jaar gebruik!
Ik kan mijn eigen vraag beantwoorden!!!!birdibird schreef op donderdag 13 september 2007 @ 12:30:
![]()
Mijn K610i doet het plots niet meer!!!
Na het wisselen van een simkaart gaat ie niet meer aan. Het lampje bovenop flikkert 7 keer, en dat is alles!
Ik dacht eerst dat de batterij niet goed meer was, maar met een andere batterij gebeurde precies hetzelfde.
Ik zit in Israel atm, en de SE servicecentre hier wil geld zien omdat ze niet onder de europese garantie vallen
Weet iemand raad?
Op howard wordt in dit draadje uitgebreid over het probleem gesproken, en de oplossing blijkt te zijn dat je je erom moet repareren.
Dit kan door een nieuwe flash te (laten) doen, of via bv Wotan de erom te resetten.
birdibird blij met deze kennis en nu op zoek in israel naar iemand die dat een usb kabel heeft
Renault Zoe R135 52kWh & Q210 22kWh, 6885 Wp off grid, 7.2kWh LFP Pylontech huisaccu, 140L zonneboiler
Kun je het geluid bij het nemen van een foto uitschakelen? Op stille plaatsen neem ik liever een foto zonder dwaze geluidseffecten.
Tja hier heb ik ook naar gekeken, maar kon het ook niet vinden.
Ik heb nou maar geluidje 3, die is nog het stilst...
Ik heb nou maar geluidje 3, die is nog het stilst...
Hmm, dit kan niet standaard. Er zijn (hint: googlenniicc schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 21:24:
Kun je het geluid bij het nemen van een foto uitschakelen? Op stille plaatsen neem ik liever een foto zonder dwaze geluidseffecten.
Ik heb de laatste tijd veel connectie problemen en ik twijfel sterk of dit aan de provider ligt (kpn). Ik heb al gekeken bij SE of er updates zijn maar omdat ik dus een branded K610im heb zijn er geen updates. Als ik het had geweten had ik nooit een "im" versie gekocht want support is dus ver te zoeken
Hmm, dat klinkt niet zo handig.. /me heeft ook een 610imMiki schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 23:49:
Ik heb de laatste tijd veel connectie problemen en ik twijfel sterk of dit aan de provider ligt (kpn). Ik heb al gekeken bij SE of er updates zijn maar omdat ik dus een branded K610im heb zijn er geen updates. Als ik het had geweten had ik nooit een "im" versie gekocht want support is dus ver te zoeken
Misschien kan je hem reflashen naar een 'normale'? Er zijn meerdere mensen uit dit topic die er ervaring mee hebben, alleen is het discussieren over flashen / hacken hier op GoT verboden. Aanrader: zoek even in dit topic (laatste 1 of 2 pagina's, vrij recent) en neem even persoonlijk contact op met een van deze figuren!
Verwijderd
Hoi guys,...
ik heb me gisteren een nieuwe GSM gekocht ---> Sony Ericsson V630i, de vodaphone edition
Probleem waar mijn vraag over gaat ---> snelkeuze via de toetsen 1 t.e.m.9 op het klavier,.. je weet wel .. lang duwen is een vooraf toegewezen nummer onmiddelijk bellen ... wel .... ik krijg het niet meer aan de praat
Er zijn nummers toegewezen aan de toetsen,.. als ik er lang op druk dan springt de GSM nu gewoon op een nummer in mijn contacten-lijst, doet er verder niets mee,... en niet op de nummers die voorgeprogrammeerd zitten als snelkeuze.
Het heeft op de aankoopdag nog gewerkt,.... omdat mijn GSM in een soort van Proximus promotie-pakket (Belgische operator) zat en ik met Mobistar werk heb ik wel eens een master reset uitgevoerd op de GSM om van al die Proximus rommel verlost te raken wat blijkbaar niet lukt op die manier,... kan het daar misschien iets mee te maken hebben
Ik heb er mij hier al onnozel op gezocht en de manual maakt me ook al niet veel wijzer. Alles is volgens mij juist uitgevoerd ... het wil gewoon niet meer werken.
ik heb me gisteren een nieuwe GSM gekocht ---> Sony Ericsson V630i, de vodaphone edition
Probleem waar mijn vraag over gaat ---> snelkeuze via de toetsen 1 t.e.m.9 op het klavier,.. je weet wel .. lang duwen is een vooraf toegewezen nummer onmiddelijk bellen ... wel .... ik krijg het niet meer aan de praat

Er zijn nummers toegewezen aan de toetsen,.. als ik er lang op druk dan springt de GSM nu gewoon op een nummer in mijn contacten-lijst, doet er verder niets mee,... en niet op de nummers die voorgeprogrammeerd zitten als snelkeuze.
Het heeft op de aankoopdag nog gewerkt,.... omdat mijn GSM in een soort van Proximus promotie-pakket (Belgische operator) zat en ik met Mobistar werk heb ik wel eens een master reset uitgevoerd op de GSM om van al die Proximus rommel verlost te raken wat blijkbaar niet lukt op die manier,... kan het daar misschien iets mee te maken hebben
Ik heb er mij hier al onnozel op gezocht en de manual maakt me ook al niet veel wijzer. Alles is volgens mij juist uitgevoerd ... het wil gewoon niet meer werken.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2007 23:44 ]
Met een master reset haal je ál je settings kwijt, dus ook speed dial..Verwijderd schreef op zaterdag 20 oktober 2007 @ 23:38:
Hoi guys,...
Probleem waar mijn vraag over gaat ---> snelkeuze via de toetsen 1 t.e.m.9 op het klavier,.. je weet wel .. lang duwen is een vooraf toegewezen nummer onmiddelijk bellen ... wel .... ik krijg het niet meer aan de praat![]()
Het heeft op de aankoopdag nog gewerkt,.... omdat mijn GSM in een soort van Proximus promotie-pakket (Belgische operator) zat en ik met Mobistar werk heb ik wel eens een master reset uitgevoerd op de GSM om van al die Proximus rommel verlost te raken wat blijkbaar niet lukt op die manier,... kan het daar misschien iets mee te maken hebben![]()
Open je contacts -> Options -> Speed dial. Kies hier het nummer, selecteer een contact erbij en ga dan terug. Zo hoort hij nummers aan speeddial toe te voegen... Overigens belt hij bij mij ook dat nummer niet als ik gewoon "7" ingedrukt hou, maar wel 7 -> bellen. Dan pakt hij automatisch dat contact erbij!
Om van die 'rommel' af te komen, moet je je telefoon flashen naar een normale 610i. Deze is preciés het zelfde als de V630i, alleen heeft de laatste een ander buitenkantje en is de software iets aangepast. Flashen mag officieel niet over worden gesproken hier (niet 100% legaal), maar ik raad je aan even een pagina terug te kijken, daar hebben meerdere mensen al geflashed. Als je even contact met deze mensen opzoekt, zullen zei je vast wat meer info kunnen voorzien! (Of een google-sessie!).
Verwijderd
Had ik ondertussen ook al ontdekt dat je ook nog eens op bellen moest duwenstevenP schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 12:15:
[...]
Met een master reset haal je ál je settings kwijt, dus ook speed dial..
Open je contacts -> Options -> Speed dial. Kies hier het nummer, selecteer een contact erbij en ga dan terug. Zo hoort hij nummers aan speeddial toe te voegen... Overigens belt hij bij mij ook dat nummer niet als ik gewoon "7" ingedrukt hou, maar wel 7 -> bellen. Dan pakt hij automatisch dat contact erbij

Ga ik zeker eens bekijken, thxOm van die 'rommel' af te komen, moet je je telefoon flashen naar een normale 610i. Deze is preciés het zelfde als de V630i, alleen heeft de laatste een ander buitenkantje en is de software iets aangepast. Flashen mag officieel niet over worden gesproken hier (niet 100% legaal), maar ik raad je aan even een pagina terug te kijken, daar hebben meerdere mensen al geflashed. Als je even contact met deze mensen opzoekt, zullen zei je vast wat meer info kunnen voorzien! (Of een google-sessie!).
Kan iemand mij helpen mijn zwarte sony ericsson k610im naar een k610i te flashen? vind niks op google stuur een mail naar tonversteeg[at]hotmail[dot]com of voeg me toe.
Mvg,
Ton versteeg
Mvg,
Ton versteeg
Ik heb alweer problemen met mijn K610i, namelijk dat hij niet wil bellen.
Dit is nu mijn 2e K610i en beide hebben hetzelfde probleem. Ik bel, 30sec later hoor ik niks meer.
Hang ik op, probeer ik terug te bellen, zegt ie dat het niet mogelijk is.
Ik ben bang dat het aan mijn simkaart ligt, misschien ook maar even schoonmaken met alcohol.
Dit is nu mijn 2e K610i en beide hebben hetzelfde probleem. Ik bel, 30sec later hoor ik niks meer.
Ik ben bang dat het aan mijn simkaart ligt, misschien ook maar even schoonmaken met alcohol.
Hmm, ja dat is inderdaad het minste wat je kan doen. Ik heb ook gezanik gehad met steeds uitvallen, nadat ik mijn simkaart en batterij-contacten etc schoon heb gemaakt met alcohol doet hij het primaPinjataaa schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:39:
Ik heb alweer problemen met mijn K610i, namelijk dat hij niet wil bellen.
Mijn telefoon is al een keer weg geweest ter reparatie, heb een nieuwe gekregen.stevenP schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:58:
[...]
Hmm, ja dat is inderdaad het minste wat je kan doen. Ik heb ook gezanik gehad met steeds uitvallen, nadat ik mijn simkaart en batterij-contacten etc schoon heb gemaakt met alcohol doet hij het prima
Nu heb ik weer kuren, daar baal ik toch wel van hoor
Na een paar minuten kapt ie gewoon met het geluid!
Verwijderd
Dames, ik ben sinds een maand of twee in bezit van een V630i. Erg leuk toestel, alleen werkt bij mij de belgeschiedenis niet. Dus wie ik heb gebeld, wie mij heeft gebeld, gemiste gesprekken... Allemaal leeg! Is er iemand hier die dit probleem herkent en/of een oplossing/tips heeft?
Avé
Paul
Avé
Paul
Ik herken het probleem met mijn k800i, ik had hetzelfde probleem tot ik hem geflashed had, toen deden ze het opeens weer en hebben het sindsdien gedaan. (ik zit hier even te sneupen omdat mijn broer net een v630i heeft, ik denk dat ze ongeveer hetzelfde werken aangezien de menu's er vrijwel identiek uitzien.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 09:38:
Dames, ik ben sinds een maand of twee in bezit van een V630i. Erg leuk toestel, alleen werkt bij mij de belgeschiedenis niet. Dus wie ik heb gebeld, wie mij heeft gebeld, gemiste gesprekken... Allemaal leeg! Is er iemand hier die dit probleem herkent en/of een oplossing/tips heeft?
Avé
Paul
Hallo,
Ik heb sinds een jaar een V630i.
Nu vroeg ik mij af, kan ik deze mobiel ook als webcam gebruiken via de USB-Kabel ?
Ik weet namelijk niet als dit kan, plus het feit is dat ik Vista X64 heb, wat het mogelijk helemaal niet toepasselijk maakt.
Weet iemand hier meer van ?
Ik heb sinds een jaar een V630i.
Nu vroeg ik mij af, kan ik deze mobiel ook als webcam gebruiken via de USB-Kabel ?
Ik weet namelijk niet als dit kan, plus het feit is dat ik Vista X64 heb, wat het mogelijk helemaal niet toepasselijk maakt.
Weet iemand hier meer van ?
Hallo ik heb ook en v630i
Bestaat er een mogelijkheid om mijn firmware te upgraden via een apple
ik heb namelijk geen pc !
ps hoe check ik mijn firmware versie
thx
Bestaat er een mogelijkheid om mijn firmware te upgraden via een apple
ik heb namelijk geen pc !
ps hoe check ik mijn firmware versie
thx
http://web.mac.com/kl00n
Verwijderd
Niet mogelijk. Of via de pc of via de het toestel zelf onder instelling kwa software update check. Via de mac gaat niet helaas.
Verwijderd
even laten reflashen, ik heb het ook gehad.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 09:38:
Inmiddels is mijn telefoon toe aan een 2e probleem. Mijn hele rechterkant van het toetsenbord is zo ongeveer uitgevallen. Ik kan een gesprek opnemen maar niet meer beeindigen, geen spaties in smsjes meer etc. Iemand tikte hem laatst uit mijn handen in de kroeg en hij viel op de grond toen deed hij het wel weer kort.
Moet maar weer eens langs een service center
Ik heb een V630i (van proximus) en gebruik een java programma mgmaps om mijn weg te vinden met gedownloade googlemaps kaarten .Maar mijn V630i wil de signed jad file nooit installeren en daardoor moet ik elke keer toelating geven om een maptegel te laden. Hoe kan ik dit oplossen?
Thx
Nyboy
Thx
Nyboy
Nog steeds super tevreden met deze telefoon, maar nu nóg meer!
Blijkt dat je deze telefoon kan omzetten naar een w660i en daarmee worden al mijn vorige problemen opgelost, en walkman v2 is super!
Top apparaat!
Blijkt dat je deze telefoon kan omzetten naar een w660i en daarmee worden al mijn vorige problemen opgelost, en walkman v2 is super!
Top apparaat!
Hmm, het klinkt alsof hij lichtelijk is dichtgespijkerd.. Ik kan zelf ook geen 3th party-applicaties starten op mijn K610im (I-mode variant van KPN), ik vrees dat het zo'n geval is.. Misschien kan je hem reflashen naar een K610i, maar dat zou ik wel als een van de laatste opties houden..nyboy1 schreef op zondag 02 maart 2008 @ 13:57:
Ik heb een V630i (van proximus) en gebruik een java programma mgmaps om mijn weg te vinden met gedownloade googlemaps kaarten .Maar mijn V630i wil de signed jad file nooit installeren en daardoor moet ik elke keer toelating geven om een maptegel te laden. Hoe kan ik dit oplossen?
Thx
Nyboy
@hierboven:
een w660i van maken? Klinkt nice ^^ Wat haal je er dan nog meer uit behalve die Walkman V2-software? Of is het meer voor de leuk?
Quote van de site:stevenP schreef op maandag 17 maart 2008 @ 18:25:
[...]
Hmm, het klinkt alsof hij lichtelijk is dichtgespijkerd.. Ik kan zelf ook geen 3th party-applicaties starten op mijn K610im (I-mode variant van KPN), ik vrees dat het zo'n geval is.. Misschien kan je hem reflashen naar een K610i, maar dat zou ik wel als een van de laatste opties houden..
@hierboven:
een w660i van maken? Klinkt nice ^^ Wat haal je er dan nog meer uit behalve die Walkman V2-software? Of is het meer voor de leuk?
Het ziet er echt super uitiii) Why flash to W660?
Flashing to W660 firmware brings many improvements over the stock firmware of said phones. Most notably, Walkman 2.0, Flash Lite, Java Platform 7.5 and TrackID. .
Maar let wel op, ze zijn nog bezig met bugs verwijderen, bijvoorbeeld dat je de brightness op 70% moet hebben om walkman te kunnen gebruiken
[ Voor 35% gewijzigd door Pinjataaa op 17-03-2008 21:18 ]
Piet jan doppie! 
Nu valt ook mijn toestel steeds vaker uit bij een beetje schokkerige beweging.. Ik denk dat het niet 100% zit bij de contactjes van de batterij want hij werkt verder prima. Ik weet dat meer mensen er hier problemen mee hadden, kregen jullie zonder problemen een nieuwe / reparatie? Aangezien die van mij nu iets van 13maanden oud is, weet ik niet zeker of ik nog officiele garantie heb (alhoewel ik wel een 2jarig tel-abbo heb..).
Nu valt ook mijn toestel steeds vaker uit bij een beetje schokkerige beweging.. Ik denk dat het niet 100% zit bij de contactjes van de batterij want hij werkt verder prima. Ik weet dat meer mensen er hier problemen mee hadden, kregen jullie zonder problemen een nieuwe / reparatie? Aangezien die van mij nu iets van 13maanden oud is, weet ik niet zeker of ik nog officiele garantie heb (alhoewel ik wel een 2jarig tel-abbo heb..).
Nou, nadat ik een stukje WCpapier tussen de batterij en de onderkant van m'n telefoon heb gedaan om wat meer druk te creeëren op de aansluiting, lijkt het verholpen te zijn. De batterij zit nou weer echt klem, wat naar mijn idee ook hoortstevenP schreef op zondag 20 april 2008 @ 11:40:
Piet jan doppie!
Heb 'm afgelopen weekend gekocht als vervanger voor mijn trouwe K700i. De K610i bevalt tot nu toe goed. De werking is nagenoeg gelijk aan de K700i, alleen zitten er wat meer features op. En hij lijkt iets steviger in z'n behuizing te zitten. Mijn K700i kraakte nogal.
Leuk:
Leuk:
- Uitbreidbaar geheugen.
- Handige USB-interface / software.
- Design.
- Activities knop / menu.
- Joypad (lijkt in ieder geval beter dan de joystick op K700i).
- Profiel selectie d.m.v. aan/uit-knop (met dank aan Nokia).
- Update service
- Slechte speaker. Weinig body in het geluid. Handsfree klinkt beroerd, ook voor degene die je aan de lijn hebt.
- Als de telefoon op z'n rug ligt, dan wordt de speaker bedekt en dan hoor je de ringtone erg slecht. Als ik 'm op onze leren bank leg, dan hoor je het toestel nauwelijks. Waarom geen speaker aan de zijkant, zoals bij mijn zakelijke Nokia 6021? De K700i had hier geen last van, waarschijnlijk omdat er een opstaande rand om de camera zat, waardoor 'ie nooit helemaal recht op z'n rug lag.
- Constant knipperend groen lampje. Vooral 's nachts in de slaapkamer erg irritant.
- Volume toetsen nauwelijks voelbaar en lastig in te drukken. De K700i had betere toetsen.
- Accu-duur mocht iets beter zijn.
What's the speed of Dark?
Mijn accu-duur is echt hoog!? Ik heb 1 week gehaald met intensief gebruik. Veel bellen en internetten. Muziek luisteren etc.lzandman schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:13:
Heb 'm afgelopen weekend gekocht als vervanger voor mijn trouwe K700i. De K610i bevalt tot nu toe goed. De werking is nagenoeg gelijk aan de K700i, alleen zitten er wat meer features op. En hij lijkt iets steviger in z'n behuizing te zitten. Mijn K700i kraakte nogal.
Leuk:Helaas zijn er ook een aantal minpunten aan deze telefoon:
- Uitbreidbaar geheugen.
- Handige USB-interface / software.
- Design.
- Activities knop / menu.
- Joypad (lijkt in ieder geval beter dan de joystick op K700i).
- Profiel selectie d.m.v. aan/uit-knop (met dank aan Nokia).
- Update service
- Slechte speaker. Weinig body in het geluid. Handsfree klinkt beroerd, ook voor degene die je aan de lijn hebt.
- Als de telefoon op z'n rug ligt, dan wordt de speaker bedekt en dan hoor je de ringtone erg slecht. Als ik 'm op onze leren bank leg, dan hoor je het toestel nauwelijks. Waarom geen speaker aan de zijkant, zoals bij mijn zakelijke Nokia 6021? De K700i had hier geen last van, waarschijnlijk omdat er een opstaande rand om de camera zat, waardoor 'ie nooit helemaal recht op z'n rug lag.
- Constant knipperend groen lampje. Vooral 's nachts in de slaapkamer erg irritant.
- Volume toetsen nauwelijks voelbaar en lastig in te drukken. De K700i had betere toetsen.
- Accu-duur mocht iets beter zijn.
Wat wel bij de nadelen mag staan is iets wat jij nog niet weet

En de aansluiting van de lader/usb kabel. Deze zit heel gauw bedekt met stof en dan reageren de kabels niet meer
[ Voor 3% gewijzigd door Pinjataaa op 13-05-2008 23:28 ]
Het groene lichtje vind ik juist heel handig, zéker 's nachts in de slaapkamer! Ik knikker meestal mijn telefoon ergens op mn bed, is het licht uit 's avonds weet ik ten minste zeker dat ik hem terugvind / ik er niet op ga zitten 
De hoekjes vervagen wel wat, maar ik heb nog geen 'grondlaag' gezien (ik heb een zwarte body, kan misschien wat uitmaken?). Ook het 'aansluitprobleem' heb ik niet meegekregen, maar mijn broertje wel (met een 530i geloof ik, zelfde connector).
Knopjes op de zeikant doen prima hun werk vind ik
Als het keypad gelocked is druk je op die knop en je scherm licht op met de tijd en eventuele meldingen (sms, gemiste oproep, silent mode etc), perfect!
Als de telefoon op z'n rug ligt is inderdaad de richting slecht te horen, dat is heel erg jammer inderdaad. Dit is iets wat je echt even in de gaten moet houden, anders wil je nog wel 's je wekker missen o.i.d.
Maar ik moet zeggen, na een jaar flink gebruik (lees: 3500smsjes verstuurd, maar slechts 30uur gebeld en af en toe even wat Imode-gebruik) maar vooral de slachting van uitgaan, kleine tikjes etc doet hij het nog echt perfect en ben ik er zeer over te spreken
De hoekjes vervagen wel wat, maar ik heb nog geen 'grondlaag' gezien (ik heb een zwarte body, kan misschien wat uitmaken?). Ook het 'aansluitprobleem' heb ik niet meegekregen, maar mijn broertje wel (met een 530i geloof ik, zelfde connector).
Knopjes op de zeikant doen prima hun werk vind ik
Als de telefoon op z'n rug ligt is inderdaad de richting slecht te horen, dat is heel erg jammer inderdaad. Dit is iets wat je echt even in de gaten moet houden, anders wil je nog wel 's je wekker missen o.i.d.
Maar ik moet zeggen, na een jaar flink gebruik (lees: 3500smsjes verstuurd, maar slechts 30uur gebeld en af en toe even wat Imode-gebruik) maar vooral de slachting van uitgaan, kleine tikjes etc doet hij het nog echt perfect en ben ik er zeer over te spreken
Mmm... Nou, dan moet mijn accu zeker nog even wat wennen...Pinjataaa schreef op dinsdag 13 mei 2008 @ 23:26:
Mijn accu-duur is echt hoog!? Ik heb 1 week gehaald met intensief gebruik. Veel bellen en internetten. Muziek luisteren etc.
ZeikantstevenP schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 00:30:
Knopjes op de zeikant doen prima hun werk vind ikAls het keypad gelocked is druk je op die knop en je scherm licht op met de tijd en eventuele meldingen (sms, gemiste oproep, silent mode etc), perfect!
rofl, disleiptie!
Los daarvan, mijn uitval-problemen zijn echt volledig verholpen met hulp van de oh zo lieve Page-puppy
Verwijderd
WC-papier heeft óók bij mij het probleem van regelmatige uitval van mijn Sony Ericsson K610i verholpen (nu sinds zondag 10 augustus géén onbedoelde uitval)stevenP schreef op woensdag 14 mei 2008 @ 23:48:
[...]
rofl, disleiptie!Nee, ik had 'm serieus niet door tot jij het nu zegt..
Los daarvan, mijn uitval-problemen zijn echt volledig verholpen met hulp van de oh zo lieve Page-puppyEen klein puntje wc-papier een paar keer dubbel gevouwen en tussen mijn accu en onderkant van de telefoon gestoken (aan de kant van de connector dus), waardoor de druk groter wordt op het contact. Hij doet het nu weer prima
Hi! Ik zou ook graag reguliere firmware op dit oude beestje willen draaien. Is dat nog mogelijk?Katseviool schreef op vrijdag 13 april 2007 @ 22:05:
Nou heb m'n K610im geflashed naar een reguliere K610i met nieuwste firmware, maar wat een genot is dat zeg
Dat imode model heeft veel te veel restricties en beperkingen. Lekker van imode af en surf nu met Opera mini, RSS reader is weer terug, Gmail en andere Java applicaties zijn gewoon te installeren.
Nu is het nog een fijner toestel
Verwijderd
Ik heb een probleempje met mijn v630i. Heb hem overgenomen van een kennis die hem twee maanden heeft gebruikt en toen door een fout alweer een nieuwe kon uitzoeken. Ik heb hem bij "ali chemicali" van de vodafone sim-lock laten ontdoen voor enkele euro's en sindsdien heb ik er twee weken plezier van gehad. Ik had echter een probleem bij het starten van een spelletje (althans ik ga er vanuit dat het een spel was, het was in ieder geval een java toepassing en heette "executor" oid?) Ik kreeg vervolgens een wit scherm en kon uiteindelijk niets anders meer doen dan de accu verwijderen. Daarna heb ik hem met geen mogelijkheid meer aangekregen, ook met de lader eraan, geen teken van leven en de batterij was ook nog lang niet leeg. Nu heb ik geprobeerd met de SE Suite de firmware te updaten. Ik zie dan nog steeds geen enkel leven in de telefoon, maar mijn pc herkent het een en ander en kan me wel vertellen dat de firmware up-to-date is.
Heeft iemand enig idee waar het aan ligt? of het puur softwarematig kan zijn en ik hem wellicht kan flashen, of de firmware verwijderen en opnieuw installeren? of is het echt een hardware probleem? Ik doe inmiddels ook een beroep op de garantie, mocht die nog gelden.
Help me
Heeft iemand enig idee waar het aan ligt? of het puur softwarematig kan zijn en ik hem wellicht kan flashen, of de firmware verwijderen en opnieuw installeren? of is het echt een hardware probleem? Ik doe inmiddels ook een beroep op de garantie, mocht die nog gelden.
Help me
Kan me herinneren, eens gelezen te hebben, dat iemand met een ander type SE hetzelfde probleem had.
In het kort komt het erop neer, dat deze toestellen softwarematig geunlockt zijn en dat de unlocker je had moeten vertellen, dat je moet afblijven van "executor", dat is n.l. geen spelletje, zoals je inmiddels wel begrepen zult hebben, maar een Java applicatie, die bij het unlocken gebruikt is.
Maar helaas houden unlockers niet altijd rekening met nieuwsgierige tweakers
.
Uiteraard heb je nu dus geen garantie meer, je kunt proberen, de firmware zelf opnieuw te installeren, anders kan een goed unlock/reparatiebedrijf het wel (tegen betaling) voor je doen.
Wil je het zelf proberen, is er via Google wel het een en ander over te vinden, ik denk niet, dat wij je hiermee verder mogen helpen, aangezien de gebruikte unlockmethode illegaal is, dit in tegenstelling tot het unlocken met een code.
Overigens zal het toestel waarschijnlijk, met de nieuwe firmware, ook de simlock weer terug krijgen, aangezien hij immers niet daadwerkelijk, maar slechts softwarematig geunlockt is.
Succes in ieder geval
.
In het kort komt het erop neer, dat deze toestellen softwarematig geunlockt zijn en dat de unlocker je had moeten vertellen, dat je moet afblijven van "executor", dat is n.l. geen spelletje, zoals je inmiddels wel begrepen zult hebben, maar een Java applicatie, die bij het unlocken gebruikt is.
Maar helaas houden unlockers niet altijd rekening met nieuwsgierige tweakers
Uiteraard heb je nu dus geen garantie meer, je kunt proberen, de firmware zelf opnieuw te installeren, anders kan een goed unlock/reparatiebedrijf het wel (tegen betaling) voor je doen.
Wil je het zelf proberen, is er via Google wel het een en ander over te vinden, ik denk niet, dat wij je hiermee verder mogen helpen, aangezien de gebruikte unlockmethode illegaal is, dit in tegenstelling tot het unlocken met een code.
Overigens zal het toestel waarschijnlijk, met de nieuwe firmware, ook de simlock weer terug krijgen, aangezien hij immers niet daadwerkelijk, maar slechts softwarematig geunlockt is.
Succes in ieder geval
Verwijderd
Hm...:S, In ieder geval dank voor je snelle reactie! En dus ook nuttig dat ik precies vermeldde waar ik op had gedrukt. Ik snap dan alleen nog niet wat er dan nu gebeurd is met de telefoon dat ik er niets meer mee kan. En als dit softwarematig unlocken zo gevoelig is, dan kan ik ook nooit zelf teveel aanklooien met mn tel.
Inderdaad had de beste man mij best even mogen vertellen wat hij had gedaan, en als die executor de oorzaak was dan had hij het handmatig moeten verwijderen, dus ik ga hem nog even aan zijn jas trekken.
Als ik het oplos en hem hardwarematig wil unlocken kan dat dan alleen via een legale code?
nomaals dank voor het antwoord, ik snap er al weer meer van.
Inderdaad had de beste man mij best even mogen vertellen wat hij had gedaan, en als die executor de oorzaak was dan had hij het handmatig moeten verwijderen, dus ik ga hem nog even aan zijn jas trekken.
Als ik het oplos en hem hardwarematig wil unlocken kan dat dan alleen via een legale code?
nomaals dank voor het antwoord, ik snap er al weer meer van.
Hallo,
Ik heb het volgende probleem met mijn K610i en ik krijg het maar niet opgelost:
Eergisteren kreeg ik deze telefoon van mijn neef, die zij dat hij nog werkte maar dat hij hem al lang niet meer had gebruikt. Dus ik zette hem aan, met als het resultaat: niets gebeurde. Geen probleem, ik laad hem gewoon weer op dacht ik. na een goede 5 uren zette ik de telefoon weer aan maar er gebeurde weer niets..
de dag erna weer opgeladen en aangezet, maar toen ook niets. Ik begon wat rond te kijken op het internet en zag staan dat ik de EROM moest vervangen / flashen / restore / ... Dus, ik probeerde dit met als resultaat hij sprong aan en werkte weer.. ik sloot mijn adapter aan en lade hem weer ongeveer een 5 tal uren op. hij ging aan maar het batterij icoontje was leeg. En na een tijdje sloeg hij weer uit. En dat gebeurde elke keer opnieuw. Meestal geraak ik niet verder dan mijn pincode indrukken. Nu, zag ik na proberen en proberen toevallig staan: charging UNKNOWN battery. Dus mijn vraag: geeft er hier iemand dit nog meegemaakt, of weet er iemand hier een oplossing voor..
(p.s. sorry voor dit te vertellen in verhaal vorm, maar het leek mij makkelijker om het zo uit te leggen.)
Ik heb het volgende probleem met mijn K610i en ik krijg het maar niet opgelost:
Eergisteren kreeg ik deze telefoon van mijn neef, die zij dat hij nog werkte maar dat hij hem al lang niet meer had gebruikt. Dus ik zette hem aan, met als het resultaat: niets gebeurde. Geen probleem, ik laad hem gewoon weer op dacht ik. na een goede 5 uren zette ik de telefoon weer aan maar er gebeurde weer niets..
de dag erna weer opgeladen en aangezet, maar toen ook niets. Ik begon wat rond te kijken op het internet en zag staan dat ik de EROM moest vervangen / flashen / restore / ... Dus, ik probeerde dit met als resultaat hij sprong aan en werkte weer.. ik sloot mijn adapter aan en lade hem weer ongeveer een 5 tal uren op. hij ging aan maar het batterij icoontje was leeg. En na een tijdje sloeg hij weer uit. En dat gebeurde elke keer opnieuw. Meestal geraak ik niet verder dan mijn pincode indrukken. Nu, zag ik na proberen en proberen toevallig staan: charging UNKNOWN battery. Dus mijn vraag: geeft er hier iemand dit nog meegemaakt, of weet er iemand hier een oplossing voor..
(p.s. sorry voor dit te vertellen in verhaal vorm, maar het leek mij makkelijker om het zo uit te leggen.)
En wat heb je ermee gedaan, vervangen/flashen? Ik neem aan het laatste.Renaud schreef op woensdag 02 september 2009 @ 17:40:... Ik begon wat rond te kijken op het internet en zag staan dat ik de EROM moest vervangen / flashen / restore / ... Dus, ik probeerde dit met als resultaat hij sprong aan en werkte weer..
Maar hij geeft aan unknown battery, is je batterij nog wel goed? Je kan de contactpunten aan zowel de telefoonkant als de batterijkant eens schoonmaken met bijv isopropyl alcohol (schoonmaakalcohol in een flesje) of eens de batterij uitwisselen uit een andere vergelijkbare telefoon.
De levensduur van een batterij verslechtert enorm wanneer die lang niet wordt gebruikt. Maar ook in de batterij zit een elektronisch circuitje, misschien dat dat defect is.
Je kan daarom het beste eens een andere batterij proberen, grote kans dat het m daarin zit omdat ie zo lang stilgelegen heeft.