• FireFly3k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 20:01
rooie60 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:57:
[...]Als dat zo is,is dat mooi K*T,ik koop al mijn gsm's tussendoor simlockvrij! dan zal ik een kpn versie moeten nemen met mijn HI30,maar een rode zal ik krijgen.
In Duitsland worden ze wel in het rood verkocht, simlock vrij.

Mijn firmware versie is: CXC1250374R1CB001060608

Je kan de telefoon ook als mass storage device gebruiken. Daar heb je wel de USB kabel voor nodig. Het 64MB kaartje is er idd wel erg klein voor, maar in vergelijking met m'n camera waar ik er maar 32MB bij kreeg valt het toch best mee. Hier zijn ze trouwens best goedkoop:
http://www.one2remember.n...e54ed362fb7444d80c1922d83

Hier wordt ie trouwens wel in het rood verkocht:
http://www.pixmania.nl/nl...-ericsson/k610i-rood.html

[ Voor 7% gewijzigd door FireFly3k op 12-08-2006 10:30 ]

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Die zal wel geen nederlands menu hebben,ik had daar 2 maanden geleden bijna de V3X moto gekocht (was ook te goedkoop) maar had dus geen ned. menu.
De nokia N73 heeft dat daar ook niet,dus de K610i zal het ook wel niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen. Bij mij werkt de installatie van de drivers niet. Meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turkosh
  • Laatst online: 26-04 23:11
Ik heb ook problemen met drivers. Mijn telefoon wordt niet altijd gedetecteerd als ik het aansluit. Kortom, beetje brakke drivers lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43
Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een nieuwe gsm, maar wat ik mij eigenlijk af vroeg. Deze telefoon is in staat mp3's af te spelen, maar aangezien ik niet al te veel vertrouwen heb in zo'n standaard speakertje. Is het ook mogelijk om iets van een headset/oortjes hier op aan te sluiten ?

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Kan er zo kwaad om worden he! komen ze met review over de K610 in 3 kleuren,kan je alleen maar de zilveren krijgen!
In geen enkele winkel is ie in het rood te krijgen,vriendin heeft poging gedaan bij oa,phonehouse,belcompany,tfor telecom,niks.
Ik báál hiervan,wilde ik ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is nog steeds van baal is dat de usb verbinding niet werkt door de brakke drivers. ;( Hoe kan ik de drivers deinstalleren zodat ik het nog eens kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
TankiEEE schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 14:11:
Ik ben me een beetje aan het orienteren voor een nieuwe gsm, maar wat ik mij eigenlijk af vroeg. Deze telefoon is in staat mp3's af te spelen, maar aangezien ik niet al te veel vertrouwen heb in zo'n standaard speakertje. Is het ook mogelijk om iets van een headset/oortjes hier op aan te sluiten ?
Je kan losse headsets kopen. Ze zijn er volgens mij ook met een aansluiting voor een normale koptelefoon.
Verwijderd schreef op woensdag 16 augustus 2006 @ 17:56:
Waar is nog steeds van baal is dat de usb verbinding niet werkt door de brakke drivers. ;( Hoe kan ik de drivers deinstalleren zodat ik het nog eens kan proberen?
Als je de telefoon aansluit dan kan je bij hardware de driver uninstallen en daarna opnieuw instaleren of je kan de driver direct updaten. Ik heb er geen last van. Hij deed alleen lastig met de modem drivers maar die gebruik ik toch niet.
Ik vind de USB kabel een beetje irritant omdat de telefoon dan opnieuw opgestart wordt, met bluetooth hoeft dat niet.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TankiEEE
  • Laatst online: 21:43
FireFly3k, thx! (was er zelf naar het doorzoeken van de accesoires lijst ook achter gekomen :P )

Maar zelf toch maar besloten om voor de w810i te gaan, alhoewel ik persoonlijk de k610 mooier vind is het alleen jammer dat ze bepaalde functies half/niet hebben. Zo heeft hij geen autofocus/flits & geen FM radio.
Tel daarbij op dat je maar een 64mb kaartje erbij krijgt, en een 512mb uitvoering ook al gauw 30 euro kost met verzenden.

Dus toen heb ik maar besloten om voor de w810i te gaan (E 287,00) persoonlijk een iets minder mooie telefoon, maar wel een die compleet gelevert wordt, dus met FM radio, autofocus & flits. En het mooiste is dat er bij deze wel een 512mb kaartje wordt gelevert standaard, dus dan zit je qua totaal prijs gelijk aan de k610i :)

En deze zomer krijgt iedereen die een w810i koopt gratis een MDS-60 speakerset erbij, dus dan is het helemaal een mooi pakketje :*)

Mini-ITX || Gigabyte H55N-USB3 | Core i7 870 | GTX460 | 4GB OCZ DDR3| Lian Li PC-Q11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
En het leuke van de laatste modellen vind ik,dat je zelf je software versie kunt upgraden.
Heb het eergisteren gedaan met mijn W550 duurde alles bij elkaar half uurtje en hoefde er niks voor te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
Heb je de firmware van de K610i al eens proberen te updaten? Ik heb het wel eens bij m'n K700i gedaan en dat is zowel bij mijn toestel als bij dat van m'n moeder een keer fout gegaan. :/
Plaatjes waren corrupt, taal veranderd, camera werkte niet meer, kon niet meer bellen. Weet niet of ik het dus snel een keer zal proberen.
Alhoewel er nu wel twee jaar garantie op zit :9.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:11

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

SE komt binnenkort met de K610im die wel i-mode ondersteunt (en RSS) i.t.t. de K610 :)
Aangezien ook de K800 wel umts heeft, maar niet met i-mode om kan gaan lijkt het mij niet ondenkbaar dat hier ook een im versie van komt O-)
Kennelijk heeft Kpn (samen met NTT Docomo) best veel invloed op de markt, anders wordt een bestaand toestel niet speciaal aangepast voor i-mode B)

[ Voor 0% gewijzigd door Speedy-Andre op 21-08-2006 16:50 . Reden: typo ]

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFly3k
De K610i heeft ook al ondersteuning voor RSS he ;-)
Alleen wel jammer dat de RSS content niet via USB erop te zetten is. Ik wil namelijk geen internet op m'n mobiel.

PSN - 500px - Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

FireFly3k schreef op maandag 21 augustus 2006 @ 22:33:
De K610i heeft ook al ondersteuning voor RSS he ;-)
Alleen wel jammer dat de RSS content niet via USB erop te zetten is. Ik wil namelijk geen internet op m'n mobiel.
Met een beetje geluk kan je de internetverbinding van je pc gebruiken (zie mijn sig), dan kan je thuis de RSS feeds binnen halen :)
Overigens gaat het veelal om tekst dus echt veel data zal je niet verbruiken denk ik.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Als iemand van jullie weet wanneer en waar de rode K610i te koop is of te krijgen is met verlenging van Hi abo,wil diegene dat dan even melden aub! over 1 maand kan ik verlengen en ik wil alleen de rode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

aerofreak

Steve Jobs

op nieuwe mobiel staat trouwens de K618 klik

lijk wel veel op de V630 :z

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09-2020
aerofreak schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:30:
op nieuwe mobiel staat trouwens de K618 klik

lijk wel veel op de V630 :z
ik denk dat het een uitvoering is voor het buitenland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
firefighter2 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 22:39:
[...]

ik denk dat het een uitvoering is voor het buitenland.
Het is de normale verkoopversie van de V630 oftewel n witte K610i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

oei een witte versie :)

http://www.sonyericsson.c...ty_white_frontatangle.jpg

dat wordt mijn volgende foon :9

[ Voor 10% gewijzigd door Eggy op 15-09-2006 18:53 ]

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 11:40
Ik ben hard aan het twijfelen tussen deze of de K750i. Deze heeft UMTS maar de K750i is 55euro goedkoper. Twijfelpunt zal het scherm worden: K610i scherm is ietsje groter (maar zelfde resolutie) maar is TFD tov TFT voor de K750i.

Is er al iemand die beide gehad heeft? Of heeft kunnen vergelijken? Als het scherm van de K610i minstens even goed is dan is de keuze voor mij gemaakt!

• firefighter2
Kiff schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:20:
Ik ben hard aan het twijfelen tussen deze of de K750i. Deze heeft UMTS maar de K750i is 55euro goedkoper. Twijfelpunt zal het scherm worden: K610i scherm is ietsje groter (maar zelfde resolutie) maar is TFD tov TFT voor de K750i.

Is er al iemand die beide gehad heeft? Of heeft kunnen vergelijken? Als het scherm van de K610i minstens even goed is dan is de keuze voor mij gemaakt!
ik heb eerst de k750i gehad en nu de k610.

k750i heeft een klepje voor de camera wat hem erg dik maakt.
deze telefoon is verder bijna hetzelfde en het scherm heeft volgens mij dezelfde prestaties.
ik merk geen verschil.

belangrijk punt vond ik dat er geen klepje achter op de telefoon zit waar zand en dergelijke tussen komt.

ik zou voor de k610 gaan

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Kiff schreef op woensdag 13 september 2006 @ 15:20:

k610 scherm is beter, niet zozeer kleur en helderheid, das gelijk, maar de k610 draait op een nieuwer systeem, met veel mooiere lettertypes ed, dat ziet er dus best een stuk beter uit.

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k750/pic19-14.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/sonyeric/k610/scr03-1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-08 08:08
Ik ben aan het twijfelen tussen de K610(im) of de K800. Waar zitten nu werkelijk de belangrijke verschillen want ik zie door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
JP-tjuh schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 20:20:
Ik ben aan het twijfelen tussen de K610(im) of de K800. Waar zitten nu werkelijk de belangrijke verschillen want ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ga ff naar newmobile.n selecteer links in de rij sonyericsson,zoek dan je toestel klik erop,dan krijg je alle specificaties van dar model,klik bovenin op 'vergelijk' zoek je andere model en voila ze staan naast elkaar en je kan ze vergelijken.

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de pictogrammen die bovenaan in het display verschijnen.

Ik zou graag weten wat het pictogram betekent dat op de foto is omcirkeld. Ik kan het nergens terugvinden.

Btw: Ik heb de K610i nu enkele dagen en hij doet het uitstekend!

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/6715/dsc02611nh0.jpg

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat is een symbooltje voor Umts/3G dus kennelijk ontvangt je toestel dat :)
Indien je geen Umts/3G gebruikt (voor snel dataverkeer) dan zou ik het uit zetten omdat de batterij nu sneller leeg loopt. Kijk even bij verbindingen/mobiele netwerken/Gsm-3G netwerken.

• NuKeM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:11
Vandaag ben ik de V630i gaan kopen (België), de Vodaphone versie van de K610 dus. Er was nog niets mis met mijn oude SE T610 (die ziet er nog net als nieuw uit en ik heb er dus mijn vader blij mee kunnen maken), maar het hele 3G/UMTS gebeuren deed mij hunkeren naar meer. Ik wil snel kunnen surfen op mijn PDA om het even waar ik ben of ga.
Ik ben niet zo zot van al die andere snufjes. Een gsm om te bellen samen met UMTS mogelijkheden en ik ben al heel blij (HSDPA gsm's zijn er nog niet of zijn te duur :( ). Spijtig dat de meeste merken 3G enkel in hun topmodellen steken (lees: modellen met teveel snufjes en te duur). Uiteindelijk toch iets interessant kunnen vinden, namelijk de SE V630i, deze is hetzelfde als de K610i, maar dan wat aangepakt door Vodafone. Resultaat, 256MB memory stick ipv 64MB stick op de K610, usb-kabel in de doos, koptelefoontjes en nog andere extraatjes... en dat voor ... 30 euro minder!
Snel gekozen dus, €249 voor een nette gsm met alles wat ik nodig heb en nog een paar kleine extraatjes (die mij eigenlijk niet boeien).
Persoonlijk vind ik hem niet zo mooi (T610 was veel mooier), maar dat doet er niet toe, hij zal toch verdwijnen in een omhulsel van zodra ik er een vind.

Hierjuist even zitten testen en met 3G haal je inderdaad duidelijk een betere snelheid (tov GPRS met mijn T610). Speedtestje bevestigde op de PDA dat ik vlotjes de theoretische 384kbps haal... Wat een luxe :)
Ik zie 3G helemaal zitten. De komende weken ga ik ook eens evalueren of ik voor een echt 3G abonnement ga of bij het standaard (hoge) per minuut tarief blijf.

Binnenkort zal ik misschien wat meer bedenkingen posten, ik heb hem immers nog maar een goede 5 uur in bezit. Toch kan ik nu al enkele opmerkingen maken:
- op de doos staat "FM radio", maar die is nergens terug te vinden (geen ramp)
- genomen foto's zijn slecht (erg slecht). Ik heb enkel nog maar wat zitten foto's trekken in mijn kamer (geen daglicht) en in deze omstandigheden is de ruis echt wel storend. (wederom voor mij geen ramp, maar wel spijtig)

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Speedy-Andre schreef op donderdag 21 september 2006 @ 11:36:
Dat is een symbooltje voor Umts/3G dus kennelijk ontvangt je toestel dat :)
Indien je geen Umts/3G gebruikt (voor snel dataverkeer) dan zou ik het uit zetten omdat de batterij nu sneller leeg loopt. Kijk even bij verbindingen/mobiele netwerken/Gsm-3G netwerken.
Is dat nou echt zo, dat het UMTS-gebruik meer energie neemt?

Ik had namelijk ook nog wel het idee dat-ie bij UMTS-dekking gewoon UMTS pakt in plaats van GSM. En dat voor regulier bellen dus ook gewoon het UMTS-net wordt gebruikt. Is dit zo?

In dat geval gaat het namelijk altijd nog maar om 1 systeem tegelijk (UMTS óf GSM), en hoeft het dus niet per se meer energie te gebruiken. Als het nou UMTS én GSM tegelijk is lijkt extra verbruik me wel logisch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:03

Mach

[END]Avengers

Volgens mij heeft Wicher gelijk. Ik merk er namelijk niks van dat ie met UMTS sneller leeg zou lopen.

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Het heeft mede te maken met de dekking van umts, als het toestel vaak een umts signaal moet zoeken dan kost dat energie, in NL merk je dat goed als je veel reist.
Omdat umts op een andere frequentie zit dan gsm gebruik je 2 ontvangers tegelijk, zodra umts weg valt neemt gsm het over.
Ik zet umts aan als ik goed bereik heb en wil internetten, in de auto zet ik umts uit (K800).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firefighter2
is er al een firmware update uitgebracht voor deze telefoon????

ikkan nl niets vinden hierover.

w810 enzo worden regelmatig ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Als je op de specs pagina's van SE kijkt kan je dus zien dat de K610im en de V630 allebei Flash Lite aan boord hebben... Waarom dan de k610 niet?

Het schijnt trouwens binnenkort via wotan mogelijk te zijn k610i naar k610im te flashen, mja imode he.. Ik wordt er ook wel gallig van dat de nieuwste firmwares nog steeds niet op SEUS staan.... itt de k800 enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb intussen wel een naar probleempje met mijn K610i.

Vorige week plugte ik 'm in met de datakabel om er wat nieuwe muziek op te zetten. De telefoon zat echter weer eens een beetje te kloten met het opzetten van de verbinding. Dan gaat-ie eerst in telefoonmodus en wil-ie niet echt in gegevensmodus komen.
Geen punt, dat had ik eerder weleens gehad. Als-ie echt niet wilde gewoon even kabel er weer uit, telefoon even uitzetten en opnieuw proberen.

Nu dus ook. Telefoon bleef hangen in een wit scherm, viel niks mee aan te vangen. Dus maar even datakabel eruit voor een nieuwe poging. Alleen: vanaf toen wilde-ie dus niet meer aan. Als je op het aan/uitknopje aan de bovenkant drukt is de enige reactie dat het ledje ernaast rood gaat knipperen. Verder reageert-ie nergens op. Met of zonder oplader, simkaart, memorystick, maakt allemaal niks uit.
Dus naar een SE-servicepoint, en die hebben 'm moeten terugsturen naar de fabriek. Nu maar afwachten dus. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online

aerofreak

Steve Jobs

das niet zo mooi ;( ik hoop voor je dat je em snel terug hebt

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 21:06
een wit scherm op een sonyericsson is nooit goed ;)

ik denk eraan van deze te kopen, of een Z550i, maar de k610 is wel 50 euro duurder... is dat verschil het waard? 3G zal ik alvast niet veel gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort ook de K610i in mijn bezit en hij bevalt me prima. Nu wil ik alleen mijn e-mail uit outlook graag synchroniseren met mijn telefoon via bleutooth, de standaard SE tool lijkt dit niet te ondersteunen, heeft iemand een idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zijn er al mensen die de K618i (witte versie) hebben?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobiles-actus.com/photos/news/sony-ericsson-k618i-2.jpg

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
is dat dezelfde foon? ziet er wel strak uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
btw, als ik nu bij pixmania deze foon koop(k610), heeft deze een engels en frans menu. kan ik dan door te flashen daar een andere taal op krijgen? engels is geen probleem mar nederlands is leuker natuurlijk

willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de SE K610i al een maand in mijn bezit en door internaat echt bijna nog niet gebruikt maar ik heb al problemen er mee.
Soms moet ik lang drukken op de start knop tot hij in actie schiet en dan gaan de knoppen naar beneden, 2, 3, 8, 9 niet. als ik hem dan terug af leg en een minuutje wacht of zoiets en terug aanleg (en niet lang moet drukken) werkt alles terug van knoppen.
maar dit is nog maar het minste probleem gij valt ook veel uit door denk ik schokken valt mijn gsm uit.
Er is bijna nog niet mee gewerkt geweest en zeker nog niet gevallen en toch al zoveel problemen zijn er nog mensen met deze problemen of weet iemand als dit alles binnen de garantie valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:29:
Ik heb de SE K610i al een maand in mijn bezit en door internaat echt bijna nog niet gebruikt maar ik heb al problemen er mee.
Soms moet ik lang drukken op de start knop tot hij in actie schiet en dan gaan de knoppen naar beneden, 2, 3, 8, 9 niet. als ik hem dan terug af leg en een minuutje wacht of zoiets en terug aanleg (en niet lang moet drukken) werkt alles terug van knoppen.
maar dit is nog maar het minste probleem gij valt ook veel uit door denk ik schokken valt mijn gsm uit.
Er is bijna nog niet mee gewerkt geweest en zeker nog niet gevallen en toch al zoveel problemen zijn er nog mensen met deze problemen of weet iemand als dit alles binnen de garantie valt?
Dude, no offence.. maar... waar heb je het over? Ik snap er echt niks van 8)7 :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
heeft iemand de rode versie? want ik wil weten of dat een beetje doenbaar is als man, de rode versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik heb een SE K610i. Hopelijk versta je dit:

Soms moet ik de START knop lang indrukken tot gij reageert.
Als dit gebeurd dan kan ik de toetsen 'omlaag',2,3,8 en 9 niet gebruiken.
Als ik hem dan terug uitschakel en een eindje wacht en terug aan leg werkt alles terug :?

Volgend probleem:
De GSM valt heeeeeeel veel uit.
Ik heb hem nog nooit laten vallen en nog maar maximaal 500uren gebruikt.
Ik heb hem wel al een maand en ik heb geen verzekering aangevraagd.
Ik heb de GSM gekocht bij Phonehouse (België).

Zou dit onder garantie vallen?
of ga ik de reparatie moeten vergoeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
heb je de firmware al geupdated?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:01:
[...]

Dude, no offence.. maar... waar heb je het over? Ik snap er echt niks van 8)7 :>
Cursusje Belgische taal nemen misschien :9
Belgen zeggen 'terug' en dat is 'weer' bij ons :z
Als ze weer terug zijn dan zeggen ze dus 'Ik ben terug terug' :+
Belgisch is een heel plezant taaltje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik heb de gsm al geupdate

inderdaad Belg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Wat is de nieuwstw software versie(vraag ik voor een collega)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
een van de dagen bestel ik mijn rode k610 bij www.it-bazar.nl, en via een kaila afhaalpunt op minder dan een kilometer bij mijn deur bezorgd hier in belgie :*)

groetjes willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 17:15:
een van de dagen bestel ik mijn rode k610 bij www.it-bazar.nl, en via een kaila afhaalpunt op minder dan een kilometer bij mijn deur bezorgd hier in belgie :*)

groetjes willy
Weet je zeker dat het echt de evening red is? ik heb op vele sites de rode zien staan,bij navraag via email bleek het steeds de urban silver te zijn!
En heeft ie ook ned menu? want bij pixmania kan je hem ook in het rood bestellen maar dan wel met engels menu.
Ik wacht zelf ook al heellang op de rode K610i :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Fijn dat ik antwoord krijg op 2 vragen,en zo snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik moet erover gekeken hebben, ik kijk nl. alle dagen wel een aantal keer
nu heb je in elk geval niet te klagen ;)
ja het is de evening red, ik heb het nog eens extra nagevraagd, en als het die niet is heb je zowieso toch 7 dagen de tijd om terug te sturen. hij heeft een nederlandstalig menu maar duitse handleiding.
ik heb hem nu dus besteld, het geld wordt dit weekend dus overgemaakt, en binnen een week ofzo heb ik hem dan, ten laatste 6 december ongeveer.

en anders bestaat er nog altijd pm ;)

bij de weg je kan op msn praten tegen de man van it-bazar.nl, dat is wel erg gemakkelijk.

goeienacht, ik ga maar eens slapen, morgen school 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ja op redcoon.nl staat ie ook voor €219 en in het rood zag ik net,thnx voor je info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
heb je hem al gekocht? de mijne komt binnen een paar dagen toe :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

rooie60 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 01:47:
Fijn dat ik antwoord krijg op 2 vragen,en zo snel.
Moet je ook maar niet van die google vragen stellen...

R1EG001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Als er één alles opzoekt op google ben ik het wel,maar de software versie van de K610i kon ik nergens vinden,daar komt bij dat ik wel vaker hier vragen zie warvan ik denk........lees ff terug daar staat het antwoord.

Dus niet zo flauw doen Sabbi,dit forum is er om vragen te stellen over de betreffende telefoon en al helemaal over de software versie.

Willy486? ja ik heb hem besteld bij redcoon,zou binnen een week hier zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

rooie60 schreef op maandag 04 december 2006 @ 10:11:
Als er één alles opzoekt op google ben ik het wel,maar de software versie van de K610i kon ik nergens vinden,daar komt bij dat ik wel vaker hier vragen zie warvan ik denk........lees ff terug daar staat het antwoord.

Dus niet zo flauw doen Sabbi,dit forum is er om vragen te stellen over de betreffende telefoon en al helemaal over de software versie.

Willy486? ja ik heb hem besteld bij redcoon,zou binnen een week hier zijn.....
Geen zweet, maar meestal als er geen antwoord op je vraag komt is het of een hele moeilijke of een hele domme vraag ;) Het snelste is meestal te kijken bij een firmware flasher als wotan, zoeken is inderdaad vrij tricky omdat de firmwares voor verschillende telefoons tegenwoordig dezelfde namen hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
No hard feelings,maar van mijn nokia 6681 en 6230i SE W550,K750 en mijn N73 ben ik gewend dat ze altijd op de forums (die ik bijhoud) de nieuwste SW versies melden,ikzelf zet dat er ook op als ik een nieuwe heb.

Wotan?heb ik nog nooit van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik zal dat bijhouden vanaf nu, van als ik mijn speelgoedje heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Ja, hij is er :*)
straks zal ik nog wat fotootjes posten ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.jakobherreman.be/foto/albums/gsmkl/normal_HPIM2489.jpg
nog iemand die nieuwsgierig is...

Afbeeldingslocatie: http://www.jakobherreman.be/foto/albums/gsmkl/normal_HPIM2490.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jakobherreman.be/foto/albums/gsmkl/normal_HPIM2491.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jakobherreman.be/foto/albums/gsmkl/normal_HPIM2492.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jakobherreman.be/foto/albums/gsmkl/normal_HPIM2493.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jakobherreman.be/foto/albums/gsmkl/normal_HPIM2494.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jakobherreman.be/foto/albums/gsmkl/normal_HPIM2495.jpg

[ Voor 82% gewijzigd door jakob op 06-12-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
ooh nu word ik helemaal hebberig!!! die kleur!!! en wat een lief poesje....uh kitten
Heb de K610i zaterdag online besteld en geld gelijk overgemaakt,het is in behandeling.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
hmm en nu heb ik net met iTunes Agent mijn foon kunnen laten syncen met iTunes dus, heerlijk :9~
ik ga wel eens op zoek naar een kaartje van 1 GB maar das nog niet voor direct in elk geval. mijn HPM-70 gaat er ook goed op, hij geeft goed geluid.

het kleur bevalt mij ook, het is echt shiny :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 13:48:
hmm en nu heb ik net met iTunes Agent mijn foon kunnen laten syncen met iTunes dus, heerlijk :9~
ik ga wel eens op zoek naar een kaartje van 1 GB maar das nog niet voor direct in elk geval. mijn HPM-70 gaat er ook goed op, hij geeft goed geluid.

het kleur bevalt mij ook, het is echt shiny :)
En??? bevalt ie,en staat de nieuwste software erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
hij bevalt super, speelt zeer deftig muziek, had ik niet verwacht van een niet-walkman gsm. de foto's overdag vallen wel mee, het keypad is ook goed bruikbaar, goed scherm toch...
het fotogedeelte is ook goed, met tijdslijn. een globale inbox vind ik uiterst handig, alle smsjes en mmsjes komen in een enkele inbox toe. de kleur lokt ook veel nieuwsgierige blikken :-)
vlotte spelletjes, al is tennis wat moeilijk :p
het is ook qua formaat een leuke gsm, licht en zo en afgeronde hoeken maar toch veel grip door de zwarte band die langs de zijkanten loopt.

ik ben er in elk geval tevreden van :)

en de laatste nieuwe software stond er al op. ik merk wel dat de software van SE mijn lappie erg vertraagt...(core duo T2400, gieg ram)

[ Voor 10% gewijzigd door jakob op 11-12-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Oke dank je, en de nieuwste SW is neem ik aan R1EG001 (nog steeds) die hier boven in een topic vermeld staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
bij mij staat R1ED001, maar seus zegt dat dat de nieuwste is. zo dadelijk nog eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

De nieuwste firmware is tegenwoordig R1EL002, maar die is nog niet algemeen verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
die zal wel op seus komen zeker? en heb je een changelog toevallig?

willy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Waarkan ik dat vinden?ik krijg deze week mijn rode K610i en wil dat graag bijhouden. Heb heel veel gegoogled maar kan dat nergens vinden,bij het K750/W800 toppic staat dat altijd netjes in de SP.

Is het nog steeds rechts *links,links*links * ? om Software versie te bekijken

[ Voor 17% gewijzigd door rooie60 op 13-12-2006 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik zit op het moment te twijfelen tussen een zilveren K610i of een zwarte K610im...

op sommige plaatjes zie ik de zilvere versie een wat donkergrijze kleur hebben, op andere foto's is ie een heel stuk lichter, meer zilver zegmaar... wat is nu de echte kleur???

zelf neig ik al naar de zwarte 610im vanwege z'n gelikte zwarte kleur, maar die heeft weer een knop voor imode erop zitten, waar ik eigenlijk liever niet aankom... (als je daar per ongeluk op drukt, gaat ie webbrowser starten, zal wel weer ff duren voordat dat weggedrukt is, en eventuele data word wel in rekening gebracht, enz enz)

Ook kan ik nog geen enkele online NL shop vinden die de 610im op voorraad heeft, behalve kpn dan, maar die vraagt een belachelijke prijs van over de 350 euro...

wat is verstandig om te kiezen!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Dank jullie wel jongens :>

Nog ff een vraag,ik heb tijden geleden mijn W550 geupdate via telefoon zelf (18 euro) maar werkte direkt,nu wilde mijn collega vandaag hetzelfde doen met haar K610i,maar ze kreeg steeds scherm met; communicatie onderbroken.....
Weet iemand van jullie wat dat kan zijn?ze heeft wel gprs,want ze kan mmsen en de foon staat op GSM/UMTS,ik heb dat op GSM gezet maar lukte weer niet.

[ Voor 50% gewijzigd door rooie60 op 14-12-2006 01:04 ]

• jakob
er is toch SEUS? waarom dan zoveel geld hangen aan een gprs update?
en de zilveren is wat mat-zilver-achtig :)

de zwarte is idd erg mooi, maar 350 euro zou ik er nu niet voor betalen. moet wel ergens goedkoper te vinden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:56:
er is toch SEUS? waarom dan zoveel geld hangen aan een gprs update?
en de zilveren is wat mat-zilver-achtig :)

de zwarte is idd erg mooi, maar 350 euro zou ik er nu niet voor betalen. moet wel ergens goedkoper te vinden zijn...
Omdat ik dat liever zo doe Willy486,maar weet niemand het probleem van het niet kunnen updaten via de foon voor mijn collega?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Nou fijn!! het menu is engels van mijn rode K610i!! terwijl ik via mail eerst geinformeerd heb.ja menu kan in nederlands gezet worden,zit wel duitse handleiding bij.

Software versie is R1ED001 zou ik nederlands erop krijgen als ik de nieuwste software erop zet?

Bij de instellingen kan ik niet kiezen voor ned,er staat alleen according to sim,maar blijft engels.
#@#%$!

laat maar heb geupdate en volgens de updater had ik al de nieuwste? heb toch op doorgaan geklikt en hij werkte de software bij,maar nee geen nederlands,hij gaat terug!

[ Voor 18% gewijzigd door rooie60 op 16-12-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
succes nog ermee :)
ik heb juist nog eens gekeken, en nog altijd is er geen nieuwere versie op SEUS. maar if it ain't broken, don't fix it zeggen ze soms maarja, anders zou ik geen tweaker zijn nietwaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
Ik zou die update ook nooit geprobeerd hebben als ik gewoon (zoals de site meld) nederlands menu er op had! dus ik denk ikprobeer update maby staat dan nederlands erbij,maar nee dus.
Ik bel morgen en stuur hem terug,bestel hem wel bij it-bazar net zoals jij.

Hoor jij ook amper iets als je de foon aanzette?ik heb 5 sony ericssons gehad en bij ale hoor je een opstartmuziekje,bij deze alleen n soort piepje?

[ Voor 22% gewijzigd door rooie60 op 17-12-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ik een klein muziekje van ongeveer 3 a 4 seconden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op zondag 17 december 2006 @ 19:20:
ik een klein muziekje van ongeveer 3 a 4 seconden
Oke,hoop dat ze het terug nemen en ik over 2 weken een K610i met ned. menu heb :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
je hebt 7 dagen bij verkoop op afstand, is wettelijk bepaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:46:
je hebt 7 dagen bij verkoop op afstand, is wettelijk bepaald
Heb vanmorgen gebeld,de K610i word vrijdag opgehaald en heb inmiddels de K610i besteld bij it-bazar.
Helaas is er een wachttijd maar hij is het wachten waard.
Bedankt voor jullie respons :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
hij wordt opgehaald? mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
precies een soort van bug ontdekt. ik had tegen de 200 berichtjes naar mijn vriendin, en hij gaf de status niet meer weer bij het bericht(bv. bezorgd)
ik krijg wel een melding 7 seconden nadat het bericht is verzonden, maar geen vinkje meer bij de verzonden berichten. de uitbox opruimen loste dat probleem op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 21:58:
precies een soort van bug ontdekt. ik had tegen de 200 berichtjes naar mijn vriendin, en hij gaf de status niet meer weer bij het bericht(bv. bezorgd)
ik krijg wel een melding 7 seconden nadat het bericht is verzonden, maar geen vinkje meer bij de verzonden berichten. de uitbox opruimen loste dat probleem op ;)
Ja vol is vol he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
maar hij was nog niet vol, alle verzonden berichten kwamen er nog bij, maar enkel die naar mijn meisje kregen geen vinkje, de rest wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
hier in belgie kan je volgens de reclames 2 gratis filmtickets krijgen als je een k610 of k800 ofzo koopt, ik hoop nu maar dat dat ook gaat als ik hem ergens anders(nederland dus :P )gekocht heb. is dat in nederland ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op zondag 24 december 2006 @ 00:38:
hier in belgie kan je volgens de reclames 2 gratis filmtickets krijgen als je een k610 of k800 ofzo koopt, ik hoop nu maar dat dat ook gaat als ik hem ergens anders(nederland dus :P )gekocht heb. is dat in nederland ook?
Niet tegengekomen,maar je hebt de K610i toch al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
ja, maar mss dat ik nog iets kan forceren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:56:
Je kan het altijd proberen....ahum :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt het als ik die telefoon bij it-bazar bestel in het rood dat hij dus gewoon met nederlands menu is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
willy486 schreef op zondag 24 december 2006 @ 12:56:
Ik kijk net op de HI site en daar krijg je ook 2 bios kaartjes bij de K800i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2006 @ 15:16:
klopt het als ik die telefoon bij it-bazar bestel in het rood dat hij dus gewoon met nederlands menu is ?
ja, ik heb het op voorhand gevraagd en het is effectief zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:37
Vorige week heb ik een nieuw KPN mobiel abonnement afgesloten en daarbij een K610im gekozen. Aanstaande woensdag word het toestel met simkaartje gebracht op mijn werk. Ik zal komende week mijn bevindingen posten met misschien een mini-review posten.

[ Voor 29% gewijzigd door Miki op 01-01-2007 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
mooi, das een zwarte zeker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Inderdaad de zwarte incl. imode ondersteuning, kan niet wachten. De KPN service was wel top, alles telefonisch geregeld zonder enig probleem en daarbij bezorging op mijn werk..mooier kan niet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabbi
  • Nu online

Sabbi

je denkt aan mij.

Nieuwe firmware: R1GB001

Nog geen changelog gevonden, maar grote kans dat ik hem vanmiddag erop zet (via wotan overigens, niet seus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
jij post je bevindingen dan wel eens zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je ook wat foto's posten die de telefoon gemaakt heeft

ben wel benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Helaas mensen heb ik het de laatste tijd erg druk gehad met mijn werk. Maar ik beloof dat ik dit weekend even een review opzet. Ik wil dan ook foto's maken met een sony cybershot P9 (4m pixel) om zo de verschillen (als die er zijn) aan te tonen. Daarnaast is ook het wel fijn dat ik even een tijdje met de telefoon heb kunnen werken. Hierdoor is de review ook objectiever aangezien je de eerste dagen altijd in een soort "nieuwe aanwinst" roes zit en eventuele mindere aspecten niet ziet.

Wat ik wel nu al kan zeggen is dat mensen die een T610 of T630 hebben gehad en er tevreden over waren niet verder hoeven te zoeken als ze een nieuw toestel nodig hebben. De K610i(m) is de perfecte vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:11
Voor een overzicht en changelogs mbt specifieke firmware versies, zie :
http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=131325
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste