Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.275 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:39
Phusebox schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:33:
[...]

ja, maar als Ubisoft die mogelijkheid niet ondersteund ben je alsnog de zak... zoals het ernaar uitziet dus
zover ik heb begrepen moet elke game deze functionaliteit ondersteunen :)
anders heeft het weinig zin om game-defaults in te bouwen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13:48
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:55:
Nou ik had em al nooit gekocht voor 400,- nu heb ik em ivm. verlenging tel abbonement.
En binnen een uur was tie stuk.
Proberen te connecten met XBox live, update ophalen. (Erger erger)..Duurde allemaal langggg...half uur.

Toen was ik er..of iets in die richting, liep de XBOX vast, niks hielp..uit en aan.
Error 67, maar gelijk bellen met xbox support...werkt xbox support niet met de mobiele telefoon..(erger erger).

Nu heb ik dus schijnbaar pech..en is de xbox stuk...tuuuurrrrlijkkkk..Harddisk failure of de connectie ervan.
Dat kan/mag niet gebeuren voor iets van 400,- niet dat de telefoondame er iets kan doen.
Maar het blijft weer het aloude MS verhaal..frustratie, frustratie..

Nu wordt ie opgehaald door UPS, binnen 4 werkdagen..kan dus nog tot woensdag duren.
Dan duurt t 8 werkdagen voor dat ik te horen krijg of ik een nieuwe of gerepareerde krijg, dan weer 4 dagen later krijg ik een nieuwe of gerepareerde..dus al met al een maand.
Zie t er wel 2 worden.
Lekkere service..NOT.
Mag ik de website weten van de belcompany waar j hem gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
net trouwens DOA4 en PGR3 voor 33 euro de stuk gekocht in MM alkmaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluto
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 11:38
Fijn dat je dat met ons allen wilde delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 360 aan/uit knop op de console deed het niet, toen heb ik een mail naar microsoft verstuurd met het probleem. Ze antwoorden dat ik alle kabels van de stroom even opnieuw moest aansluiten.
Nu doet ie het!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
Bluto schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:35:
Fijn dat je dat met ons allen wilde delen...
Probeer hem ergens anders voor goedkoper te krijgen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rav994 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:27:
dat zal je phusebox leuk vinden om te horen :p

tis dat ik maar zelden in alkmaar kom, anders had ik hem wel voor je willen halen. Ruim 25 km afstand en de enige MM, als ik naar alkmaar ga is het vaak ook alleen daarvoor

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:22
Deed net m'n 360 aan en kreeg de melding dat ik moest updaten. Iemand bekend met deze update?
Dashboard versie is nu 2.0.2258.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep. Hier ook een update.

Op de forum van live.xbox.com weet ook niemand waar ie voor is.... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:55:
Yep. Hier ook een update.

Op de forum van live.xbox.com weet ook niemand waar ie voor is.... 8)
Volgens Major Nelson zijn er geen nieuwe features of functies, net zoals de vorige keer dus. Het zijn dus waarschijnlijk alleen maar een paar bug-fixes.

Wanneer gaan ze nu eindelijk die backwards-compatibility lijst updaten?

EDIT:
March 2006 System Update for Xbox 360

The March 2006 Xbox 360™ update will prepare your Xbox 360 console for future system and title updates. This free* update is available to all Xbox Live® members. Your console will be updated the next time you sign in to Xbox Live.

*Requires a broadband connection and an Xbox Live account.
Bron

[ Voor 35% gewijzigd door MetroidPrime op 02-03-2006 22:03 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik zie het.

Zeker wat anti mod bug fixes :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

MetroidPrime schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:00:
[...]

Volgens Major Nelson zijn er geen nieuwe features of functies, net zoals de vorige keer dus. Het zijn dus waarschijnlijk alleen maar een paar bug-fixes.
Dus nog steeds geen DOS-prompt? :+

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:41
rav994 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:27:
argh en ik vraag of iemand er eentje voor me wil meenemen maar no luck so far

(ja iemand heeft het wel beloofd maar die wist niet of ie er tijd voor had)

ps. Oblivion 20 maart
zie ook: http://xbox360.ign.com/articles/693/693109p1.html

[ Voor 13% gewijzigd door Phusebox op 02-03-2006 22:56 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:11
Is die aanbieding echt niet in amsterdam arena? (mediamarkt) Want ik wil doa4 echt kopen, en nee, niet voor 60 euro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/691/691449/the-elder-scrolls-iv-hands-on-20060224062544198.jpg
Zou wel heel vet zijn als dat menneke live zit te schilderen. rond 20 maart kan ik het aanschouwen...

In een interview op GameTrailers wordt er overigens verteld dat je met de main- & sub guests in Oblivion al zo'n kleine 200 uur zoet bent... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Nou, gisteravond vol goede moed (na er vanuit te zijn gegaan dat Microsoft de leveringen eindelijk op orde zou hebben) naar de Mediamarkt hier in Amsterdam in de hoop een Premium te scoren, maar het mocht niet baten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Er is weer een update voor de console! "Update in progress..."
Ben benieuwd!

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-02-2023
SquareHugo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:53:
Ben benieuwd!
Weet iemand waar ik de specs van deze update kan vinden?
Ik wil wel graag weten wat er nu 'verbeterd' zou moeten zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:27

S2S

ZakHooi schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:03:
[...]

Weet iemand waar ik de specs van deze update kan vinden?
Ik wil wel graag weten wat er nu 'verbeterd' zou moeten zijn......
Ik zou zeggen lees ff de posts hierboven.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:33
MaZo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:13:
Nou, gisteravond vol goede moed (na er vanuit te zijn gegaan dat Microsoft de leveringen eindelijk op orde zou hebben) naar de Mediamarkt hier in Amsterdam in de hoop een Premium te scoren, maar het mocht niet baten!
Online bij bartsmit is hij nog steeds leverbaar volgens mij.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rav994 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:22:
[...]

Mag ik de website weten van de belcompany waar j hem gekocht heb.
www.gsm-shop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:58:
[...]

Duurdere apparaten zijn duur met een reden, veelal wegens complexiteit en gevoelige componenten. Dus ja, prijs is een factor in de uitvalratio.
.
Dure apparaten moeten vol zitten met hoogwaardig kwalitatieve componenten.
Krijg je toch ook? Ze sturen een godvergetes koerier om het ding op hun kosten op te halen en te vervangen binnen een fscking week. Dat heb ik nog nooit bij wat voor hightech produkt meegemaakt, die moest ik altijd zelf terug naar de winkel zeulen (en ik heb een TV van 65kg en woon 3 hoog :X )

Deze opmerking mag je echt wel eens wat beter onderbouwen. Allereerst gebeurt er niets slechts, daarna zou ik wel eens willen weten welke MS produkten zoal bekend staan om makkelijk kapot gaan.
Nog geen koerier gezien, en ik zou em liever naar een winkel brengen dan die koerier, dan heb ik gelijk een nieuwe, maar ze zijn niet op voorraad, dat is gewoon microsoft.
Accesoires zijn ook slecht leverbaar, dat vind ik behoorlijk slecht, en tis gewoon een feit microsoft nog nooit echt een superster is geweest in testen. (demo windows 98, winXP bugs, standaard lekkages in ISA server, "klein" bugje in SBS server)
Overlijden binnen 8 dagen kwalificeert standaard als Dead on Arrival.
Bull ....
Als het allemaal zo kut is met MS en hun rukprodukten en kutservice, breng het ding terug naar de winkel en haal een PS2 okee 8)7
Heb ik al.. ga ik van t weekend maar weer op spelen.
Maar laten we er aub over ophouden, we zijn t niet met elkaar eens dat kan, beetje zinloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De koerier zie je pas nadat je met Microsoft hebt gebeld en ze ook daadwerkelijk een koerier op pad sturen. 3% uitval is geaccepteerd & normaal; dat jij er over struikelt is meer jouw probleem dan van alle electronica-giganten bij elkaar.

En ik vraag me in hemelsnaam af waarom je ISA-server vergelijkt met een XB360; dan zou je net zo goed kunnen zeggen dat een PS2 ook slecht en breekbaar is omdat Sony ook Star Wars Galaxies slecht op de markt heeft gebracht en constant moest patchen. |:( |:( |:(

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

MaZo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:13:
Kreeg net onderstaand mailtje van BartSmit:
Geachte internetklant,

Wij danken u voor uw reservering van producten bij Bart Smit. Er is een klein aantal Xbox 360 system consoles bij ons binnengekomen. Indien u nog geïnteresseerd bent, heeft u nu de mogelijkheid om de Xbox 360 te bestellen. Nogmaals, het aantal is zeer beperkt. U heeft:

Xbox 360 System + Wireless Controller (http://www.bartsmit.com/i...bladid=0&productid=107467)

bij ons gereserveerd en kunt u nu bestellen.

In april verwachten wij voldoende voorraad te ontvangen. Door het beperkte aantal van deze zending laten wij u in ons reserveringsbestand staan en zullen u in april wederom de mogelijkheid bieden om de Xbox 360 system te bestellen. Indien u geen interesse meer heeft, kunt u deze mail als niet geschreven beschouwen en kunt u uw reservering zelf verwijderen via www.bartsmit.com/mijn gegevens.

Wij hopen u binnenkort weer als klant te mogen begroeten.

Met vriendelijke groeten,

De shopmanager
Aangezien ik mijn box 'al' via Wehkamp heb gehad mag je die van mij 'hebben' 8)

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand Fight night 3 al in de winkel zien liggen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nog een poging: is er iemand die voor mij 1 of 2 Dead or Alive 4's wil kopen bij de Mediamarkt in Alkmaar?

phusebox [apenstaartje] gmail [punt] com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Waar woon je ergens ?

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nevermind ik ben al geholpen, thanks anyway

ps. ik woon in the middle of nowhere... ehm limburg sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik zat er eerder al aan te denken om hem ook bij die shop te bestellen. Is de bestelling een beetje naar wens gegaan? Snelle levering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Vanavond maar weer gaan gamen. Weinig tijd gehad laatste dagen :P pas een uurtje op mijn 360 kunnen spelen.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of DOA4 ook € 33,- kost bij de MM in Amsterdam? Enne Burnout 4 ... komt die nou nog morgen uit? Ik zag op Dimensionplus alweer 10mrt staan en op GC Shop zelfs 16mrt. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:50
Net Dead or Alive 4 gekocht en het spel is inderdaad moeilijker dan de eerdere delen :p
Ik merk dat ik weer wat moet gaan oefenen, dus dat zal ik dan maar eens gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:57
MaZo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:01:
[...]
Ik zat er eerder al aan te denken om hem ook bij die shop te bestellen. Is de bestelling een beetje naar wens gegaan? Snelle levering?
Ik heb de 360 daar eind december besteld, en ik had hem 2 weken later. Dit is zeer snel als je bedenkt dat ze toen praktisch nergens te krijgen waren. De levering ging gewoon netjes via de post. Rembourskosten aan de postbode betalen ed. Ik was in eerste instantie bang dat het wel een core zou zijn als hij toch zo snel geleverd kon worden, maar niets was minder waar. Het was een echte premium.

Ze reageren ook netjes en snel op eventuele vragen. Wat mij betreft een aanrader! Succes met beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rav994
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:32:
Weet iemand of DOA4 ook € 33,- kost bij de MM in Amsterdam? Enne Burnout 4 ... komt die nou nog morgen uit? Ik zag op Dimensionplus alweer 10mrt staan en op GC Shop zelfs 16mrt. :|
http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/index.php3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:01:
[...]
Vrijdag langs gegaan, dinsdagmiddag werd ik gebeld dat ze em hadden (de premium was niet op voorraad).
Gelijk wezen halen in R'dam centrum. Allemaal prima gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 16:46
Heb nu sinds 2weken DOA4. Niet meer dan 5x effe gespeeld omdat een potje knokken zo om is, en het geen wereld game vind. Toen zag ik vandeweek een review op inet of tv, met de online mode. Dat je met zo'n avatar(etje) kan rondlopen en gevechten kan aangaan.

Ik d8 misschien is het online toch een stuk leuker. dus stop het spel erin, krijg intro videotje met die storm op zee. Press start to blabla en hij doet het gewoon niet. Reageert nergends op. Ik kan wel gewoon met de Media knop naar het dashboard, en dit heb ik sinds ik een 2e controller aangesloten heb gehad.

Heb de xbox ook gereboot en de andere controller getest, reconect met de xbox etc etc.. maar kom er niet uit..

Iemand anders dit vreemd probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueAce
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-01-2021
Lees eens die bijlage van DOA4. Daar staat in dat je je 360 op PAL-60 moet zetten (System blade -> display -> PAL setting) anders werkt hij niet. Ik had hetzelfde probleem, maar als je die instelling goed zet werkt je controller gewoon.

[ Voor 20% gewijzigd door BlueAce op 03-03-2006 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nicket84 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:15:
Heb nu sinds 2weken DOA4. Niet meer dan 5x effe gespeeld omdat een potje knokken zo om is, en het geen wereld game vind. Toen zag ik vandeweek een review op inet of tv, met de online mode. Dat je met zo'n avatar(etje) kan rondlopen en gevechten kan aangaan.

Ik d8 misschien is het online toch een stuk leuker. dus stop het spel erin, krijg intro videotje met die storm op zee. Press start to blabla en hij doet het gewoon niet. Reageert nergends op. Ik kan wel gewoon met de Media knop naar het dashboard, en dit heb ik sinds ik een 2e controller aangesloten heb gehad.

Heb de xbox ook gereboot en de andere controller getest, reconect met de xbox etc etc.. maar kom er niet uit..

Iemand anders dit vreemd probleem gehad?
Voor DOA moet je de xbox op pal 60 zetten, staat ook op het doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SquareHugo schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:53:
Ben benieuwd!
En?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:30
Geen enkel merkbaar verschil, helaas.
De GRAW demo zou dit weekend toch wel moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Wekko schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:50:
[...]

Geen enkel merkbaar verschil, helaas.
De GRAW demo zou dit weekend toch wel moeten komen...
Ik hoop het! Ben echt benieuwd naar dat spel. Ghost recon 2 vond ik al goed dus kan eigenlijk niet verkeerd gaan :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56
Heeft iemand bij het spelen van Xbox-games wel eens last van vastlopers?

Heb sinds gisteren de hdd en speel nu Fable, maar hij is nu 'al' 2x hard vastgelopen. Geen beeld, geen reset, alleen uit en weer aan werkt. Zou zonde zijn als mijn Xbox stuq is, zou anderzijds ook zonde zijn als de ondersteuning voor oude games te wensen over laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-10 22:32
Heb ik geen last van paknaald, maar ik lees wel eens dat dat komt omdat je voeding te heet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tijdens een game nog nooit een vastloper gehad. Maar wel gisteren weer eens ouderwets in PGR3 toen ik iemands gamecard wilde bekijken. Bij het teruggaan naar de lobby liep de boel vast.
Heeft die patch toch niet alle problemen verholpen blijkbaar :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=splintercelldoubleagent6_953489.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=splintercelldoubleagent8_6171.jpg
Ai, die gezichten zien er vet uit! :9~ September duurt echt nog te lang...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Het kan aan mij liggen maar sinds ik de laatste update gedownload heb zie ik dat ik bij het downloaden van een trailer de mogelijkheid heb om een storage device te kiezen.
Of was deze er ook al voor de update ? Hij valt me nu pas op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Dat was er al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:26:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ai, die gezichten zien er vet uit! :9~ September duurt echt nog te lang...
Helemaal mee eens. Dit lijkt me ook een geweldige game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
paknaald schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:15:
Heeft iemand bij het spelen van Xbox-games wel eens last van vastlopers?

Heb sinds gisteren de hdd en speel nu Fable, maar hij is nu 'al' 2x hard vastgelopen. Geen beeld, geen reset, alleen uit en weer aan werkt. Zou zonde zijn als mijn Xbox stuq is, zou anderzijds ook zonde zijn als de ondersteuning voor oude games te wensen over laat.
Vanmiddag toevallig tijdens CoD2 in een lobby, verder eigenlijk niet. Zorg in ieder geval voor voldoende koeling, als hij dan nog blijft vastlopen gewoon terug naar de winkel gaan of MS bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou mijn 360 lijkt ook de geest te gaan geven, de paar uurtjes die die nu nog maakt zullen waarschijnlijk zijn laatste zijn :9

Heb het volgende probleem, om dezoveel minuten/seconden wordt het beeld zomaar voor een moment zwart en gaat daarna weer verder. Erg hinderlijk als je net een bocht in pgr moet nemen. Maar goed het is simpelweg garantie ik maak me er niet druk om. Ga wel gewoon naar de winkel, want heb geen zin om me hd in te moeten leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Luqq schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:21:
Heb ik geen last van paknaald, maar ik lees wel eens dat dat komt omdat je voeding te heet wordt.
waterkoelen :-)

lijkt me opzich wel pwn worden , xbox 360 water gekoeld :) plaatjes ervan zien er vet uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

WTF?! Een xbox360 exclusive van Rockstar....

..roffel..roffel...

Tafeltennis! jaja mensen, pingpongen over xbox live! hahah, da's nou niet bepaald een nieuwe GTA oid..

bron:
http://xbox360.ign.com/articles/693/693369p1.html

pics:
http://media.xbox360.ign.com/media/815/815145/imgs_1.html

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paknaald
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:56
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:28:
[...]

waterkoelen :-)

lijkt me opzich wel pwn worden , xbox 360 water gekoeld :) plaatjes ervan zien er vet uit
God ja.... "Eeeej paknaald, doe je 360 toch gewoon waterkoelen, 's vet man eeej" :+

Heb nog nooit last gehad van vastlopers in Xbox 360-games, dus vooralsnog houd ik het toch op de emulatie. Emuleren veel mensen probleemloos oude spellen (Fable?)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Kom er net achter dat je via je xbox 360 en een mediacenter zelfs kunt tv/internetbankieren via de rabobank. damn zelfs dat had ik niet eens durven dromen...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Trouwens, merk net dat de aangekondigde update voor DOA4 er is.. Dus geen angst meer voor de savegame/ dashboard-bug als het goed is.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Is na de afgelopen update de dvd-speler ge-upgrade? Het kan natuurlijk mijn wishful thinking zijn, maar volgens mij is het beeld een stuk vloeiender geworden. Waar het eerst bij mij enorm schokkerig was, vooral bij het afspelen van NTSC films, lijkt dat nu een stuk minder.

Hebben meer van jullie dit idee?

Xbox Live Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ik weet het niet. Bij mij schokt het beeld ook wel eens als ik een spel speel, en dan zonder het spel eruit te halen naar het dashboard te gaan, en dan een trailer ofzo te bekijken. Dan schokt hij ook behoorlijk. Totdat ik het spel eruit haal. Dan doet hij het weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Oja, nog even snel 1 klein vraagje ;) is er ook een tekort aan draadloze controllers? Of valt dit wel mee... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:57
Volgens mij niet. Op internet zie je ze geregeld, en ook bij de mediamarkt Utrecht liggen er (meestal) genoeg. Ik heb iig geen moeite moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Heeft iemand dit artikel al gelezen http://www.llamma.com/xbo..._DVD_Drive_Comparison.htm?

Zijn er hier al mensen met de "nieuwere" samsung drive? Mijn xbox is van 1-1-06 en ik heb nog een "oude" lawaai makende drive (vind het persoonlijk wel mee vallen met het lawaai maar goed).

[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 04-03-2006 14:22 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb kennelijk een 'nieuwe', mijn DVD drive heeft namelijk geen gaten. Alleen ik heb mijn 360 half december gekocht, dus kan het toch niet zijn dat ik een 'nieuwe' heb, en jij een 'oude' aangezien ik mijn 360 al had voordat de jouwe gemaakt werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Wekko schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:26:
Ik heb kennelijk een 'nieuwe', mijn DVD drive heeft namelijk geen gaten. Alleen ik heb mijn 360 half december gekocht, dus kan het toch niet zijn dat ik een 'nieuwe' heb, en jij een 'oude' aangezien ik mijn 360 al had voordat de jouwe gemaakt werd.
Hmm ja das behoorlijk vaag op die site staat een xbox van 6 dec 2005 met een nieuwe en een van 28 nov met een oude...waarom ik dan een oude heb....... :? Misschien is dat wel de bottelneck van de 360 productie 8)7 :+ en de reden voor de tekorten van voorheen.

[ Voor 17% gewijzigd door Xander84 op 04-03-2006 14:38 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 11:22
Xander84 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:21:
Heeft iemand dit artikel al gelezen http://www.llamma.com/xbo..._DVD_Drive_Comparison.htm?

Zijn er hier al mensen met de "nieuwere" samsung drive? Mijn xbox is van 1-1-06 en ik heb nog een "oude" lawaai makende drive (vind het persoonlijk wel mee vallen met het lawaai maar goed).
Heb zelf even gecheckt en de mijne heeft een samsung drive erin zitten. Heb geen idee van wanneer mijn xbox is. Heb hem sinds 4 feb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Heel vreemd dan. Waarschijnlijk hebben dan alleen de 360's die met de launch geleverd werden de Hitachi drive.
BTW Xander84, waar zie jij de data van die drives staan? Ik zie ze nergens.

Nevermind, zag het al staan. Had wel gedacht dat het in het artikel zelf zou staan.

[ Voor 21% gewijzigd door Wekko306 op 04-03-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Wekko schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:58:
BTW Xander84, waar zie jij de data van die drives staan? Ik zie ze nergens.
Even op het linkje "xbox 360 main page" klikken en het artikkel terug zoeken (3e of 4e van boven zoiets).
PhuSioN schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:51:
[...]
Heb geen idee van wanneer mijn xbox is. Heb hem sinds 4 feb.
De productie datum staat op de sticker achter op de xbox (boven de netwerk aansluiting)

[ Voor 38% gewijzigd door Xander84 op 04-03-2006 15:07 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
ik heb hem met gaatjes... gekocht eind rond 20 januari..

productie datum: 2006-01-02

Dus 2 januari denk ik.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm even gechecked en ja hoor ik heb de lawaaiige Hitachi. Ik vond die van een maat van mij al een stuk stiller en ja hoor hij heeft een Samsung drive. Bij de Xbox 1 was de Samsung al stukken beter dan de Philips en de Thompson drives. Ik voel me opzich best wel benadeeld omdat die maat van me hem maar 2 weekjes later dan mij heeft (ik heb hem sinds de launch). Als ze die Samsungs pas over een half jaar zouden gebruiken zou ik er meer vrede mee hebben en vind ik het niet netjes van Microsoft dat ze legios mensen een redelijk "lawaaiige" 360 verkopen terwijl er ook mensen zijn met een stillere versie voor hetzelfde geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:38:
Als ze die Samsungs pas over een half jaar zouden gebruiken zou ik er meer vrede mee hebben en vind ik het niet netjes van Microsoft dat ze legios mensen een redelijk "lawaaiige" 360 verkopen terwijl er ook mensen zijn met een stillere versie voor hetzelfde geld.
Huilie....dan had je maar niet als eerste de Xbox willen hebben en had je eerst maar even op de eerste bugfixen moeten wachten!

Mijn drive maakt volgens mij ook wel "lawaai", maar wie hoort dat nou tijdens een potje gamen :?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Maar gezien bovenstaande reacties maakt het dus niet veel uit van welke datum je xbox is (iemand met een xbox van februarie heeft ook een "oude" drive net als ik januarie), heb zo'n idee dat ze er in flikkeren wat ze op dat moment tot hun beschikking hebben. Mij boeit het niet veel, ik kan er wel mee leven, maar tis niet echt netjes.

[ Voor 17% gewijzigd door Xander84 op 04-03-2006 15:45 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
De Xboxen worden in verschillende fabrieken gemaakt, en ik neem aan dat ze gewoon eerst de oude voorraad drives hebben opgemaakt. Dat zal in de ene fabriek langer hebben geduurd dan in de andere, dus je zult ook die Hitachi's nog in latere Xboxen tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ebayzo schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:42:
[...]
Huilie....dan had je maar niet als eerste de Xbox willen hebben en had je eerst maar even op de eerste bugfixen moeten wachten!

Mijn drive maakt volgens mij ook wel "lawaai", maar wie hoort dat nou tijdens een potje gamen :?
Dit heeft niets met bugfixen te maken hoor als je goed leest heeft die maat van me hem 2 weken later dus wat valt er te fixen in die tijd want de productie data liggen 5 dagen van elkaar m.a.w. ik had ook een Samsung drive kunnen hebben in mijn 360...het gaat me om het principe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 09:42
Hhmm ik heb ook de lawaaierige 360 :s terwijl ik hem 3 weken geleden heb gekocht!
Datum waar hij op gemaakt is 2005-12-29 :? 8)7 8)7 |:(

Toch heb ik liever een stillere drive, valt hier (n)iets aan te doen O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
hmm cool, na de dashboard update zie je nu bij DOA4 een melding als je je xbox niet op PAL 60 hebt staan. Is iig een stuk duidelijker voor mensen die het spel voor het eerst proberen te spelen.

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Onno_Devine schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:04:
Hhmm ik heb ook de lawaaierige 360 :s terwijl ik hem 3 weken geleden heb gekocht!
Datum waar hij op gemaakt is 2005-12-29 :? 8)7 8)7 |:(

Toch heb ik liever een stillere drive, valt hier (n)iets aan te doen O-) ?
Nope, dat is nou eenmaal het risico van iets kopen: dat er net iets later betere/stillere onderdelen gebruikt worden.
Jammer voor degenen die een Hitachi drive hebben (al vraag ik me af hoe groot het verschil nu precies is) maar er is verder niks aan te doen. Dit verklaart denk ik wel waarom de mensen in het begin veel over het lawaai klaagden en mensen die er pas net één hebben dat niet of veel minder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Bestaat er een manier om de autostart functie van spellen uit te schakelen bij het booten?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-10 08:34
met de eject knop aandoen... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Of de Media Center knop op de afstandsbediening als je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Laatst online: 09:42
Wekko schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:33:
[...]

Nope, dat is nou eenmaal het risico van iets kopen: dat er net iets later betere/stillere onderdelen gebruikt worden.
Jammer voor degenen die een Hitachi drive hebben (al vraag ik me af hoe groot het verschil nu precies is) maar er is verder niks aan te doen. Dit verklaart denk ik wel waarom de mensen in het begin veel over het lawaai klaagden en mensen die er pas net één hebben dat niet of veel minder doen.
vindk het toch appart dat ik dan nog een vrij oude heb want ik heb hem ongeveer iets meer dan 2 maanden na de release pas gekocht, en toen was de "nieuwe versie" er al.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Het zal inderdaad wel zijn dat ze bij de ene fabriek al gauw door de Hitachi's heen waren en bij de andere nog niet, of dat ze gewoon beide drives gebruiken ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21
Damn, toennet de GTA Trilogy gekocht, doet San Andreas het niet; ff googlen en blijkt dat de losse wel werkt, alleen die uit de tirlogy niet :( hij doet wel eerst updaten, en dan daarna fout dat het niet gaat :(

Iemand een idee of hier zowiezo nog een update voor komt? Anders breng ik hem maandag terug nml.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Niemand weet dat volgens mij..... Helaas zijn er nog veel problemen met de backward compatibility van veel games, en Microsoft maakt ook niet bekend aan welke games ze bezig zijn om te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:21
Maar er is wel een kans dattie het wel gaat doen denk ik of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Ik heb geen flauw idee. Ik snap niet waarom hij het uberhaupt niet doet (opzich is het toch gewoon hetzelfde spel) dus ik heb ook geen idee of hij na een update wel ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ik heb net een draadloze controller bij de MM in groningen gehaald, twas de laatste. Er lagen nog wel 4 met draad. Er lagen daar btw ook nog een aantal cores, draadloze adapters en nog 5 hardeschijven voor 99,99 per stuk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Edd

Ik heb eindelijk sinds donderdag ook een xbox 360.. uiteraard een premium versie. Heb eerst wel even getwijfeld of ik het zou doen, maar ben toch blij dat ik het gedaan heb. Ben vorig weekend op zoek gegaan naar een 360. Ze hadden alleen maar cores staan. Heb afgelopen zondag bij gameshop.nl gereserveerd en werd maandag direct al gebeld dat ze m klaar hadden staan..

En nu... wachten op Fight Night Round 3...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker boeiend welke DVD drive je in je 360 heb zitten, als een game éénmaal draaid komt het geluid van de fanx toch wel er boven uit.
Wat word dit trouwens een heerlijke 360 maand, GRAW, Oblivion... :9 Nu maar hopen dat de 360 het maar niet gaat begeven opeens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faxe
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-07 17:08
Ik heb vanmiddag Call of Duty 2 gekocht, wil ik het spel nadat ik thuis ben proberen blijkt dat mijn X-box 360 de DVD niet kan lezen |:(

Als ik naar de DVD kijk verbaas ik me er ook niet over dat mijn X Box er niks mee kan, schijf zit vol krassen. Maandag dus maar omruilen voor een onbeschadigd examplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:21
Ik hoop in ieder geval dat de aankomende games niet zo intens gebruik maken van de DVDDRive als PGR3.....bij deze game is de drive constant aan het spinnen wat ik opzich zeer irritant vind...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 05-10 08:34
echt waardeloos denken ze dat je een spel speelt als spectator ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
Ja, er komen niet veel in-game screens he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
cool die dead rising trailer!

Lekker zombies slachten met volgens mij zo ongeveer alles wat er in de scenery aanwezig is })

Van mij mag 'tie komen... Ben wel toe aan een bloedbad >:)

demotje zou niet verkeerd zijn ...zucht....

Benieuwd wanneer die uitkomt... op ign staat Q2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Xbox 360 webcam

Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2725/1_0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2725/1_0002.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2725/1_0003.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2725/1_0004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2725/1_0005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2725/1_0006.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2725/1_0007.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Snap ik het goed dat je je eigen gezicht in een spel kan gebruiken? dat zou wel heel erg vet zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-10 07:55

Atmoz

Techno!!

Tja, dat zou je denken. Anders zou ik niet weten waarom die 3e foto van onder bedoeld is.
Het zou inderdaad erg vet zijn als je je eigen als game character kon zijn :)

Ik hoop trouwens echt dat de GRAW demo vandaag verschijnt. Gister heb ik echt ieder uur gekeken op live! of'ie er was... maar helaas :/ Een andere (Dead Rising ofzo) demo is ook goed, als ik maar wat nieuws kan doen. Ik ben echt toe aan een nieuw spel (lees: meerdere spellen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb nu een tijdje mijn xbox 360 core pack en heb hierbij een HD kabel gekocht.
Deze is van joytech. Ik sluit hem aan op mijn Samsung LE27T51B TV.

Moet ik nu mijn instellingen op 1080i zetten of op 720p om het beste beeld te krijgen ?

Ik heb al aardig gezocht maar kan gewoon geen concreet antwoord geven en HDTV is helemaal
nieuw voor me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:23:
Hallo,

Ik heb nu een tijdje mijn xbox 360 core pack en heb hierbij een HD kabel gekocht.

Moet ik nu mijn instellingen op 1080i zetten of op 720p om het beste beeld te krijgen ?

Ik heb al aardig gezocht maar kan gewoon geen concreet antwoord geven en HDTV is helemaal
Je ziet toch zelf wel wat beter beeld geeft???
Gewoon proberen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
atmoz schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:41:
Tja, dat zou je denken. Anders zou ik niet weten waarom die 3e foto van onder bedoeld is.
Het zou inderdaad erg vet zijn als je je eigen als game character kon zijn :)

Ik hoop trouwens echt dat de GRAW demo vandaag verschijnt. Gister heb ik echt ieder uur gekeken op live! of'ie er was... maar helaas :/ Een andere (Dead Rising ofzo) demo is ook goed, als ik maar wat nieuws kan doen. Ik ben echt toe aan een nieuw spel (lees: meerdere spellen)...
die 3e foto van onderen zie je gewoon het beeld van de webcam van de andere speler. (video filmpje)

maar op de 2e en 3e foto zie je duidelijk een 3d model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
720p :)
This week in the 'All Talk' section we again talk about
another innovative and fun web site called Digimask.
Digimask allows individuals to import their own heads into
a number of 3D environments on the Internet, in video games,
mobile phones and even interactive TV. With two pictures of
your head you can shortly have your own 3D head.

[ Voor 97% gewijzigd door Wekko306 op 05-03-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:23:
Hallo,

Uw beeldschermresolutie is 1366*768. Daar past 720p wel in, maar 1080i zal naar 768 teruggebracht worden. 1080i heeft 30 beeldjes per seconde, 720p heeft er 60.

Ik zou voor 720p gaan.
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.