Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Sinds gister heb ik Fight Night Round 3!!
En hij is echt te bruut gewoon. Ziet er zo ontzettend kick uit en ook het zelf maken van je boxer..
Het is gewoon net alsof ik zelf daar in die ring sta!
Erg leuk dat je ook voor elk gevecht een trainer moet aanstellen en dan een training naar keuze kan kiezen.
Ik wil GR:AW ook nog wel hebben, maar heb er geen spijt van dat ik nu FNR3 heb!!
echt wel een aanradertje hoor
En hij is echt te bruut gewoon. Ziet er zo ontzettend kick uit en ook het zelf maken van je boxer..
Het is gewoon net alsof ik zelf daar in die ring sta!
Erg leuk dat je ook voor elk gevecht een trainer moet aanstellen en dan een training naar keuze kan kiezen.
Ik wil GR:AW ook nog wel hebben, maar heb er geen spijt van dat ik nu FNR3 heb!!
echt wel een aanradertje hoor
hehe inderdaad lachen, maar goed beter laat dan nooitcurry684 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 04:15:
Voor de paar mensen die het nog niet hebben opgegeven met CoD2 multiplayer: klik. Lees met name de comments, die zijn lachwekkend
Ja wat een idiots daar, ze klagen van hier tot.... En ze hakken hun COD2 discs kapot, kep alle 9 pages door gekeken lachu man!harryvos schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:21:
[...]
hehe inderdaad lachen, maar goed beter laat dan nooit
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Dit topic is gesloten.
![]()