Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.275 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-08 21:40
Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:23:
Hallo,

Ik heb nu een tijdje mijn xbox 360 core pack en heb hierbij een HD kabel gekocht.
Deze is van joytech. Ik sluit hem aan op mijn Samsung LE27T51B TV.

Moet ik nu mijn instellingen op 1080i zetten of op 720p om het beste beeld te krijgen ?

Ik heb al aardig gezocht maar kan gewoon geen concreet antwoord geven en HDTV is helemaal
nieuw voor me :'(
Dit is ook wel handig topic in dit opzicht: [rml][ HDTV] High-Definition TV. Wat is het precies topic deel 2[/rml]

verschil 720p of 1080i is minimaal (op jouw toestel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

720p is in alle gevallen mooier dan 1080i (540p is dat eigenlijk)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

TheEvilCuber schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:56:
720p is in alle gevallen mooier dan 1080i (540p is dat eigenlijk)
Natuurlijk is 1080i geen 540p.......
1080i is effectief 1920x1080, maar dan interlaced. Dus de beeldlijnen om en om.
Je kunt het eerder zien als een halvering van het aantal fps.

En bij de 360 wordt het ge-upscaled (upgescaled :?) van 720 naar 1080. Daarom heeft het ook niet zoveel zin.

[ Voor 14% gewijzigd door Shiver23 op 05-03-2006 14:09 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Shiver23 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:08:
[...]

Natuurlijk is 1080i geen 540p.......
1080i is effectief 1920x1080, maar dan interlaced. Dus de beeldlijnen om en om.
Je kunt het eerder zien als een halvering van het aantal fps.

En bij de 360 wordt het ge-upscaled (upgescaled :?) van 720 naar 1080. Daarom heeft het ook niet zoveel zin.
beeldlijnen om en om ja (met dus telkens een lijn niks ertussendoor) haal die niks lijnen weg en je houd 540p over.
Heeft helemaal niks met de fps te maken. maar met effectieve beeldlijnen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

http://gathering.tweakers...es/1099643///hdtv%2Ctopic

Lees dit maar eens. De breedte van het beeld laat je gewoon achterwege bijvoorbeeld.
540 beeldlijnen is natuurlijk niet 540p

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 16:46
atmoz schreef op zondag 05 maart 2006 @ 12:41:

Ik hoop trouwens echt dat de GRAW demo vandaag verschijnt. Gister heb ik echt ieder uur gekeken op live! of'ie er was... maar helaas :/ Een andere (Dead Rising ofzo) demo is ook goed, als ik maar wat nieuws kan doen. Ik ben echt toe aan een nieuw spel (lees: meerdere spellen)...
Vergeet het maar.... Komt pas na de relase uit.... Ik had ook een voorproefje verwacht..

http://games.fok.nl/news.php?newsid=9462

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Hmmm, ik heb ongeveer 1500 Euro uit te geven aan een nieuwe tv (kadootje van schoonpa :)) Waarschijnlijk ga ik voor een 37" lcd, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik zou moeten kopen. Iemand een aanrader? Bedrag mag iets hoger uitvallen, maar niet te gek, dan lap ik het er zelf wel bij :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 05-03-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:25:
Hmmm, ik heb ongeveer 1500 Euro uit te geven aan een nieuwe tv (kadootje van schoonpa :)) Waarschijnlijk ga ik voor een 37" lcd, maar ik heb werkelijk geen idee wat ik zou moeten kopen. Iemand een aanrader? Bedrag mag iets hoger uitvallen, maar niet te gek, dan lap ik het er zelf wel bij :)
Topic start

We willen het hier wel graag over de machine zelf hebben, en niet over randapparatuur die niet direct met de X360 te maken heeft. Dus: controllers en dergelijke horen hier zeker, maar hier graag geen ellenlange verhandelingen over surround setjes en flat TV's: die vragen komen in Audio, Video & HiFi Forum veel beter tot hun recht en verstoren de discussies over vette games, trailers en screenies dan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Laatst online: 02-05-2022
Tsja, zit wat in, maar er zullen vast LCD's zijn waarop de 360 geweldig presteert. Daar kan ik wel een topic ergens anders voor openen, maar hier zijn naar mijn idee meer mensen met die ervaring.

Ik wil dit overigens geen ellenlange verhandeling noemen. Dit is gewoon een simpele vraag. Een antwoord met alleen een verwijzing naar de topicstart lijkt me niet echt op zijn plaats.

[ Voor 8% gewijzigd door Pewwy op 05-03-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pewwy schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:35:
maar er zullen vast LCD's zijn waarop de 360 geweldig presteert.
Tuurlijk zijn die er, maar die leveren ook geweldige prestaties als het gaat om hd uitzendingen. Kortom, het is niet xbox 360 gebonden maar heeft eerder te maken met de aanwezige aansluitingen, zwart niveau, response time etc. Er zijn genoeg topics die hier informatie over geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Laatst online: 30-08 21:40
Pewwy schreef op zondag 05 maart 2006 @ 15:25:
doe mij zo'n schoonpa

De Samsungs (zowel M als R serie) en de LG 2 R serie zijn beide zeker de moeite van het bekijken waard, geven erg strak beeld icm de 360. zowel via component als VGA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf de samsung LE32M61B, en dat is echt een geweldige hdtv :) Voor 1450,- bij mokio.nl vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 13:49:
[...]

Uw beeldschermresolutie is 1366*768. Daar past 720p wel in, maar 1080i zal naar 768 teruggebracht worden. 1080i heeft 30 beeldjes per seconde, 720p heeft er 60.

Ik zou voor 720p gaan.
Met de VGA kabel, kan je je 360 ook instellen op 1360x768 :)

Dat geeft het beste beeld. Je scherm stretched anders de 1280x720 vanzelf naar zijn eigen 1366x768.

Het was voor mij echt een verschil die vga kabel :) (zelf ook een 1366x768 scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
PWM schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:56:
[...]

Met de VGA kabel, kan je je 360 ook instellen op 1360x768 :)

Dat geeft het beste beeld. Je scherm stretched anders de 1280x720 vanzelf naar zijn eigen 1366x768.

Het was voor mij echt een verschil die vga kabel :) (zelf ook een 1366x768 scherm)
dus verschil tussen de VGA en component kabel? en dan vertel jij dat VGA dan beter beeld geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verschilt per beeldscherm. Heb gezien dat bij sommige mensen VGA veel te licht is, en raar doet met resoluties. Dan was component was mooier

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Faxe schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:58:
Ik heb vanmiddag Call of Duty 2 gekocht, wil ik het spel nadat ik thuis ben proberen blijkt dat mijn X-box 360 de DVD niet kan lezen |:(

Als ik naar de DVD kijk verbaas ik me er ook niet over dat mijn X Box er niks mee kan, schijf zit vol krassen. Maandag dus maar omruilen voor een onbeschadigd examplaar.
waar had je het spel gehaald?

ik iig in hoorn (mediastore ofzo), spel zat ook vol met krassen. Had hem terug gebracht en een nieuwe meegekregen, misschien dat jij heel toevallig net dat exemplaar hebt overgenomen. Zou het wel belachelijk vinden als dat het geval blijkt te zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik dacht ik doe eens gek en dowlaod een EA demo, boksen. Dat ziet er goed uit zeg, prachig hoe die gezichten bewegen en hoe bijv. de huid van de boksers er uit ziet.
Nu is me opgevallen dat als ik een demo op de 360 speel, de 360 veel miner herrie maakt dan als ik een game op schijfvorm(DVDtje dus) speel. Is die takke herrie die tijdens het gamen op komt zetten, dan toch de DVD speler (ik weet dat er 2 types zijn)?! Ik dacht dat dat de fans van de 360 waren.
Als dit het geval is, baal ik dus wel dat ik niet een ander type DVD speler er in heb zitten. En vind ik het nog erger dat microsoft dit op de markt heb kunnen zetten in de huidige staat.

Contact opnemen met microsoft, en een stillere eissen zal wel weinig effect hebben...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:57

S2S

Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:55:
Zo ik dacht ik doe eens gek en dowlaod een EA demo, boksen. Dat ziet er goed uit zeg, prachig hoe die gezichten bewegen en hoe bijv. de huid van de boksers er uit ziet.
Nu is me opgevallen dat als ik een demo op de 360 speel, de 360 veel miner herrie maakt dan als ik een game op schijfvorm(DVDtje dus) speel. Is die takke herrie die tijdens het gamen op komt zetten, dan toch de DVD speler (ik weet dat er 2 types zijn)?! Ik dacht dat dat de fans van de 360 waren.
Als dit het geval is, baal ik dus wel dat ik niet een ander type DVD speler er in heb zitten. En vind ik het nog erger dat microsoft dit op de markt heb kunnen zetten in de huidige staat.

Contact opnemen met microsoft, en een stillere eissen zal wel weinig effect hebben...
Naar mijn weten, zijn alle X360 versies LOUD. Het is namelijk de DVD-drive die in overdrive gaat.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:50
Dat Dead or Alive 4 iets moeilijker is dan de voorgaande delen vind ik nogal een understatement :p
Dead or Alive 3 had ik binnen 2 á 3 dagen uitgespeeld en nu heb ik al moeite met het verslaan van de eerste vier tegenstanders in ''Story Mode'' en dan hebben we nog Alpha-152....... :/
Het is mij nu gelukt om haar 2x te verslaan, maar dat ging niet zonder moeite :*)
Al met al een heerlijk frustrerend spel :p
En wat zijn de ''Story Mode Ending Movies'' toch weer mooi :9~ Zonde dat de Dead or Alive Movie een ''echte'' film is, ik had liever gehad dat de mensen van Team Ninja een animatie film zouden maken, dat zou er veel beter uitzien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 13:34
Ben opzoek naar een webshop waar je de xbox 360 premium kan kopen met credit card, maar kan alleen dixons en alternate vinden en bij dixons is ie uitverkocht en alternate durft 40 euro boven retailprijs te zitten, iemand tips voor andere shops waar ik misschien meer geluk zal hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bezit een surround systeem namelijk een philips LX 700.
Ik heb deze aangesloten met een optical cable maar ik ben niet in geluid uit mijn boxen te krijgen :S
Mijn surround systeem bezit een dobly digital decoder maar als ik die instel bij mijn xbox krijg ik nog steeds geen geluid.
Ook is mijn systeem ingesteld voor geluid op optical :S
Iemand ideeen of ervaring hiermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-10 17:25

TdV

Hertog_Martin schreef op maandag 06 maart 2006 @ 04:16:
Ben opzoek naar een webshop waar je de xbox 360 premium kan kopen met credit card, maar kan alleen dixons en alternate vinden en bij dixons is ie uitverkocht en alternate durft 40 euro boven retailprijs te zitten, iemand tips voor andere shops waar ik misschien meer geluk zal hebben?
komplett alleen niet op voorraad zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:33
Ach ja daar gaan we weer... Probeer eens bij bartsmit.nl

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
Yonix schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:47:
Dat Dead or Alive 4 iets moeilijker is dan de voorgaande delen vind ik nogal een understatement :p
Dead or Alive 3 had ik binnen 2 á 3 dagen uitgespeeld en nu heb ik al moeite met het verslaan van de eerste vier tegenstanders in ''Story Mode'' en dan hebben we nog Alpha-152....... :/
Het is mij nu gelukt om haar 2x te verslaan, maar dat ging niet zonder moeite :*)
Al met al een heerlijk frustrerend spel :p
...
heb je eigenlijk ergens een difficulty optie? want ik heb em dus de eerste keer dat ik speelde binnen een uur met 3 characters uitgespeeld, niet geheel vlekkeloos maar toch ook niet dat ik zeg poeh poeh wat moeilijk

waarschijnlijk zal er wel ergens een optie zijn en staat die van mij op super easy ofzo?

doe anders eens sparring tegen een COM level 8 :D lol

[ Voor 73% gewijzigd door Phusebox op 06-03-2006 08:57 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Phusebox schreef op maandag 06 maart 2006 @ 08:56:
[...]

heb je eigenlijk ergens een difficulty optie? want ik heb em dus de eerste keer dat ik speelde binnen een uur met 3 characters uitgespeeld, niet geheel vlekkeloos maar toch ook niet dat ik zeg poeh poeh wat moeilijk

waarschijnlijk zal er wel ergens een optie zijn en staat die van mij op super easy ofzo?

doe anders eens sparring tegen een COM level 8 :D lol
Probeer de time attach maar eens.. Dat is echt verschrikkelijk.

Achievements zijn toch wel een goede toevoeging van de 360. Hierdoor ga je echt onderdelen spelen die je normaal links laat liggen..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben opzoek naar een webshop waar je de xbox 360 premium kan kopen met credit card
Kijk eens bij de webshop van BartSmit of E-Plaza.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Gisteravond Fight Night 3 en GRAW preordered bij GC Shop. Van beide spellen stond de releasedatum op 9-3-2005 (Donderdag dus), klopt dit?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ebayzo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:15:
Gisteravond Fight Night 3 en GRAW preordered bij GC Shop. Van beide spellen stond de releasedatum op 9-3-2005 (Donderdag dus), klopt dit?
Over GRAW: klikje.
Misschien morgen dus al 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:55

Pubbert

random gestoord

Maar als FN3 pas donderdag komt, heb je GRAW zelf niet eerder ;) Denk niet dat GCshop die eerder op gaat sturen namelijk, en 2 dagen later FN3 ;)

Ik heb ook een tegoedbon gekregen voor een 360 game, heb nu NFSMW, PD0, PGR3, DoA4, en Amped3, en ik wacht denk ik ff tot eind van de maand, vooral Farcry interesseert me wel.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond pogen om de laatste missie in CoD2 te spelen, dan heb ik die vast rond (op normal)... kan ik met een gerust hard aan de slag met veteran :+

Zit met smart te wachten op TopSpin 2, hier al mensen er iets goeds/slechts over gehoord?

edit:
*SNIF*
Published by: 2K Sports
Developed by: Indie Built
Genre: Sports
Release Date:
US: April 3, 2006 \

IGN

Ziet er wel erggggg cool uit!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:50:
[...]

Over GRAW: klikje.
Misschien morgen dus al 8)
Yeah!! :*)
Eindelijk weer een game die de moeite waard is, en sneller dan verwacht! :*)
Dan wordt het morgen ipv. vrijdag :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 03-10 10:13
zozo heftige maar korte trailer van medal of honor http://youtube.com/watch?...M&search=medal%20airborne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarNieser
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01-10 15:38

ElmarNieser

3dsmax gebruiker

Hoihoi,

Ik heb even vlug dit topic doorgelezen en ik weet zeker dat het er vast wel in staat maar kon het zo snel niet vinden. Mijn vraag is namelijk wanneer er weer een nieuwe reeks Xbox360 spellen in de winkel komt te liggen. Want ik heb nu 2 spellen maar ik wil er best meer, maar ik vind dat er op dit moment geen leuke spellen te koop zijn. Weet iemand wanneer er weer een nieuwe reeks in de winkel komt te liggen?

Groetjes!

Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-10 13:34
Hey bedankt voor de hulp. Bol.com en bartsmit hebben ze inderdaad. Zijn allebei wel beetje vaag over levertijd, kunnen ze niet garanderen maar staat wel gewoon 2 dagen normaalgesproken.

Met beide geen ervaringen maar ga denk ik maar voor bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ElmarNieser schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:55:
Hoihoi,

Ik heb even vlug dit topic doorgelezen en ik weet zeker dat het er vast wel in staat maar kon het zo snel niet vinden. Mijn vraag is namelijk wanneer er weer een nieuwe reeks Xbox360 spellen in de winkel komt te liggen. Want ik heb nu 2 spellen maar ik wil er best meer, maar ik vind dat er op dit moment geen leuke spellen te koop zijn. Weet iemand wanneer er weer een nieuwe reeks in de winkel komt te liggen?

Groetjes!
Ghost Recon: Advanced Warfighter komt morgen of overmorgen of deze week igg :*)
The Elder Scrolls IV: Oblivion komt eind deze maand in de week van 20 maart.

Dat zijn de spellen waar ik zelf heel erg naar uitkijk. Maar volgens mij komt Fight Night Round 3 ook deze/volgende week uit? En Far Cry Instincts: Predator komt dacht ik ook eind deze maand. Daarnaast komen er nog wat andere (voor mij) minder interessante titels uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik eerlijk ben vind ik het hele consolegamen een beetje saai !! :r Maar ik moet eerlijk zijn af en toe heeft de gameplay wel iets leuks vooral als je VS tegen elkaar kan spelen >:) .maar zoals ik al een aantal keer gehoord heb ZOU het beeld verbeterd worden, maar daar ben ik niet zo zeker van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
ElmarNieser schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:55:
Hoihoi,

Groetjes!
Deze maand: Ghost Recon Advanced Warfighter, Blazing Angels, Elder Scrolls IV: Oblivion, Far Cry Instincts Predator, The Outfit, Fight Night Round 3.

Volgende maand iig Battlefield 2.

Dat zijn degenen die op dit moment bekend zijn.
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:08:
Als ik eerlijk ben vind ik het hele consolegamen een beetje saai !! :r
Dan moet je het niet doen he.
maar zoals ik al een aantal keer gehoord heb ZOU het beeld verbeterd worden, maar daar ben ik niet zo zeker van...
Huh? Hoezo beeld verbeterd? Lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren tenzij jij een betere kabel of TV koopt.

[ Voor 23% gewijzigd door curry684 op 06-03-2006 12:13 ]

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: ik heb mijn Gamertag gekoppeld aan een (oud) email adres, maar ik wil die nu graag aan een nieuw email adres koppelen. Is dit mogelijk of zit ik mijn Gamertag nu eeuwig gekoppeld aan mijn (oude) email adres? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Hertog_Martin schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:02:
Hey bedankt voor de hulp. Bol.com en bartsmit hebben ze inderdaad. Zijn allebei wel beetje vaag over levertijd, kunnen ze niet garanderen maar staat wel gewoon 2 dagen normaalgesproken.

Met beide geen ervaringen maar ga denk ik maar voor bol.com
Een collega van mij heeft hem bij bartsmit vandaan, was binnen 2 dagen binnen.. Als ze niet op voorraad zijn kan je hem volgens mij niet bestellen daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik wacht met smart op Blazing Angels. (of in elk geval op een review.. tenzij het troep of bijna-troep is, koop ik die meteen :D)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Yesss ghostrecon is al tekoop ik ga hen nu halen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 05-10 20:19
deltananie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:37:
waar dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Laatst online: 24-09 14:47
idd waar dan? Bart Smit hier in Arnhem heeft hem niet helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-10 07:55

Atmoz

Techno!!

Idd, waar dan?

Ik las net dat een webshop (digifan) ze vandaag binnen krijgt, en probeert ze morgen thuis te laten bezorgen als je vandaag voor 17:00 besteld. Ook best snel dacht ik zo.

Maar als hij vandaag ergens te halen is wil ik dat wel eens graag weten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Wanneer komt Test Drive Unlimited.. volgende week een xbox360 en dat spel willik egt gewoon heel graag :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

OFFTOPIC

dat klopt, echt geen idee wat dat hier te zoeken had 8)7

[ Voor 91% gewijzigd door curry684 op 06-03-2006 17:17 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Een klassiek voorbeeld van een nutteloze melding :P

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
krijgnuwat schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:59:
Wanneer komt Test Drive Unlimited.. volgende week een xbox360 en dat spel willik egt gewoon heel graag :9
staat helaas pas gepland voor 20 juni, maar zal vast nog wel een keer gedelayed worden
Xander84 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:09:
[...]
Een klassiek voorbeeld van een nutteloze melding :P
offtopic:
het klassieke voorbeeld van een nutteloze reply op een nutteloze melding

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 06-03-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
[quote]Phusebox schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:25:
[...]

staat helaas pas gepland voor 20 juni, maar zal vast nog wel een keer gedelayed worden

[...]

aah shit man.. :'(
Is PGR3 een goeie game dan? maar het lijkt mij zo alleen maar racen, of is het net zoiets als GT4 op ps2.. dat je ook je bak ken tunen enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
[quote]krijgnuwat schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:42:
Phusebox schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:25:
[...]

[...]

Is PGR3 een goeie game dan? maar het lijkt mij zo alleen maar racen, of is het net zoiets als GT4 op ps2.. dat je ook je bak ken tunen enzo..
nee alleen racen, voor tunen en die crap (ja zo noem ik t ff) moet je bij NFS:MW zijn, alhoewel dat wel een erg arcade racer is

tip: zodra je je xbox binnen hebt download je beide demo's en dan kun je zelf testen welke je het meest bevalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Phusebox schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:25:
[...]

[...]

Nee, je kunt niet tunen/bouwen maar het is wel een supervet spel. Heerlijk racen, en ERG mooi getekend :)

[edit]
^^ was dus eerder

[ Voor 5% gewijzigd door Atmoz op 06-03-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Goed, nu graag nog antwoord van die knakkers die beweren G.R.A.W. 360 in huis te hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yuco
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 20:01

Yuco

Womanizer!

hully schreef op maandag 06 maart 2006 @ 16:01:
Goed, nu graag nog antwoord van die knakkers die beweren G.R.A.W. 360 in huis te hebben...
http://www.foregames.nl/nieuwsitem.php?id=623

[ Voor 69% gewijzigd door Yuco op 06-03-2006 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltananie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-03 18:37
Ik heb hem net gehaald in Tilburg. Eigenlijk mag hij pas op 9 maart verkocht worden maar die gast is zo vriendelijk dat ik hem vandaag heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker dan, ik loop net bij mijn gameshop naar binnen en die verteld dat hij hem vrijdag pas kan verkopen omdat ie donderdag pas gereleased wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens, lekker belangrijk. Ik krijg hem waarschijnlijk ook a.s. donderdag pas (GC-Shop). Wat maken die paar dagen nou uit? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
deltananie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 17:04:
[...]

Ik heb hem net gehaald in Tilburg. Eigenlijk mag hij pas op 9 maart verkocht worden maar die gast is zo vriendelijk dat ik hem vandaag heb gekregen.
vertel ons hoe ie is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
zwaar klote zonder southpaw ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
wat zijn de beste multiplayer games voor xbox360 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cvs79
  • Laatst online: 16:39
Waar in tilburg gehaald? Dan ga ik daar morgen in de pauze effe langs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Phusebox schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:04:
[...]

Probeer het eens zonder southpaw
Het is gewoon wennen denk ik ;) (geef het een kans :*) )
Ik zie dat je zoveel consoles hebt, er zullen ook zeker wel spellen bij zitten die dit niet ondersteunen.

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Ja phuse, wees eens niet zon watje een leer 'even' gewoon spelen. Zal niet meer dan een paar uur duren. Ik heb de switch zelf ook in een dagje gemaakt (Goldeneye, Perfect Dark, JB: Agent Under Fire en toen ineens Halo :X, daarna wilde ik niet meer terug :D)

En anders gewoon niet zo zeuren ;) (en dat zegt een linkshandige)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Ik (en ik denk vele anderen) zien de GRAW reviews graag tegemoed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phu.., download van The Outfit Demo gaat traag......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:11
MaZo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:04:
Ik (en ik denk vele anderen) zien de GRAW reviews graag tegemoed. :)
In de power unlimited heeft ie een 9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Phusebox schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:04:
[...]

en voor ons mensen die geen problemen hebben zonder southpaw? deel ff met ons of het een gave game is of niet en waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:18:
Phu.., download van The Outfit Demo gaat traag......
Bedankt voor het melden dat ie online staat man. _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Ik vind The oufit maar niks, inieder geval niet mijn ding :| Nu maar wachten op GRAW :9

[ Voor 19% gewijzigd door Xander84 op 06-03-2006 20:17 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben meer mensen problemen met The Outfit demo? Als ik 'm start komt ie met de melding dat het spel is gemaakt voor PAL60 en ik dat even om moet zetten, maar ik heb de 360 op een HDTV zitten, dus geen PAL50/60 settings.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:19:
Hebben meer mensen problemen met The Outfit demo? Als ik 'm start komt ie met de melding dat het spel is gemaakt voor PAL60 en ik dat even om moet zetten, maar ik heb de 360 op een HDTV zitten, dus geen PAL50/60 settings.. 8)7
Oo das een mooie bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad! het mooie is dat ie dus ook niet doorstart en ik de demo niet kan spelen.. tja..helaas pindakaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:24:
[...]

Inderdaad! het mooie is dat ie dus ook niet doorstart en ik de demo niet kan spelen.. tja..helaas pindakaas..
Mss detecteerd ie wel dat ie PAL staat de console! en dus zoekt naar een 50/60 Hz instelling, ondanks dat de console in HD staat. DOM DOM van de devs.

Maar ik weet zeker dat ze de demo er weer afhalen als dat zo is, gelukkig heb ik hem binnen.

Gebruik je mss een VGA kabel?

[ Voor 6% gewijzigd door S2S op 06-03-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:24:
[...]

zijn we lekker mee dan, je zou toch zeggen dat ze zo iets eerst eens zouden checken voordat ze hem uploaden 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
harryvos schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:33:
[...]

zijn we lekker mee dan, je zou toch zeggen dat ze zo iets eerst eens zouden checken voordat ze hem uploaden 8)7 8)7
Misschien heeft hij het wel niet goed aangesloten, laten we eerst zelf maar eens kijken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
BlowFish schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:40:
[...]

Misschien heeft hij het wel niet goed aangesloten, laten we eerst zelf maar eens kijken :Y)
ben druk bezig maar gaat niet zo snel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:32:
[...]

Mss detecteerd ie wel dat ie PAL staat de console! en dus zoekt naar een 50/60 Hz instelling, ondanks dat de console in HD staat. DOM DOM van de devs.

Maar ik weet zeker dat ze de demo er weer afhalen als dat zo is, gelukkig heb ik hem binnen.

Gebruik je mss een VGA kabel?
Nee. gewone HD component kabel.. DOA4 werkt wel goed trouwens (ook pal60 only)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij werkt ie ook niet... vga kabel... Zo ff de standaard component kabel proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
Ik zet net de XBOX 360 aan om the outfit te gaan downloaden krijg ik een update voor me kiezen.

Anderen ook die update gehad? en zoja wat hield die update in?

Zie zo effe geen verschil.

Vind het wel jammer dat ze er niet bij zetten waarvoor die update is en wat er zoal verandert is.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 13:44
Hier hetzelfde probleem, component kabel en gezeur dat die in 50hz staat. Geweldig weer :+ En nu zie ik ook nog eens dat het MP only is dus heb geen zak aan die demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Yamy_Daffy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 20:57:
Ik zet net de XBOX 360 aan om the outfit te gaan downloaden krijg ik een update voor me kiezen.

Anderen ook die update gehad? en zoja wat hield die update in?

Zie zo effe geen verschil.

Vind het wel jammer dat ze er niet bij zetten waarvoor die update is en wat er zoal verandert is.
Wanneer was de laatste x dat je je xbox aan had? er was vorige week ook een update voorbij gekomen, kleine updates niets zienbarends. Deze al gedownload. zo niet dan is het deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:47
BlowFish schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:05:
[...]

Wanneer was de laatste x dat je je xbox aan had? er was vorige week ook een update voorbij gekomen, kleine updates niets zienbarends. Deze al gedownload. zo niet dan is het deze :)
Ik heb hem gevonden inderdaad.
Update voor Dashboard

Wel jammer dat ze niet melden waar die update over gaat.

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz

Atmoz

Techno!!

Hier werkt het ook niet.
Component op 720p. Erg jammer. Had de demo graag gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Yamy_Daffy schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:07:
[...]

Ik heb hem gevonden inderdaad.
Update voor Dashboard

Wel jammer dat ze niet melden waar die update over gaat.
Staat dus precies vermeld, update voor toekomstige games..etc...dat was het. Meer zit er niet achter.

Als jullie is proberen om op 480p te spelen, zou dat werken?

[ Voor 10% gewijzigd door S2S op 06-03-2006 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
ff een vraagje.. hoeveel mensen hebben hier last gehad van vastlopers enzo.. en al zou je eht krijgen wat valt er aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
S2S schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:17:
[...]

Staat dus precies vermeld, update voor toekomstige games..etc...dat was het. Meer zit er niet achter.

Als jullie is proberen om op 480p te spelen, zou dat werken?
480p werkt ook niet
dan maar aan de composiet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo is wel leuk, maar heeft me niet weten te overtuigen om de full te kopen.

Het lijkt wat op battlefield gemixd met iets ??? unieks??? Iig vind ik battlefield beter spelen. In the outfit voelt het allemaal wat statisch aan, de animatisch zijn niet echt vloeiend te noemen. Daarnaast heb je ook niet de totale vrijheid die je bij de bf serie wel hebt.

De tanks en apc's in het spel, stellen niks voor. Ze rijden allemaal als een blok hout, een draaicirkel van nul en hetzelfde geld voor de physics die stammen in dit geval ook uit het jaar 0. Ze doen bijna geen schade.

Waar het op neerkomt is dat je constant aan het schieten bent met je eigen twee guns of het droppen van supportende artillery en dan niet de luchtversie, maar de grondversie. Aan de luchtversie heb je namelijk ook niks. Het ziet er weliswaar leuk uit, maar tegen de tijd dat die gedropt is zijn de spelers vaak alweer een end verder. Ook hier stelt de damage niets voor iig niet bij de hero's. Sterker nog de hero's zijn sterker dan wat dan ook in het spel, tenzij je over ze heen rijdt dan zijn ze wel in 1 keer dood.

Ik heb het idee dat het oorspronkelijk voor de xbox werd ontworpen. Het ziet er niet uit (voor een 360 spel) en zo speelt het ook. Al met al is het een vermakelijke spel, maar met een lage replay waarde. Het wordt snel saai door de simpele uitwerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Outfit Fix:
They may be reading the PAL setting anyway, even if you are in 720p mode. Switch to SDTV on the YUV cable and activate PAL60. Then go back to HD position and see if it makes a difference.
The demo works nicely on my PAL retail 360.
Bron: Blimblim van Xboxyde

Schijnt te werken voor het probleem met Outfit en de 50/60hz gedoe :)

Edit: Getest en het werkt. Alleen ik heb er niets aan, geen Xbox Live Gold...what to do.. :+ 3 maandjes erbij in de hoop dat Ghost Recon me ook online zal bevallen? B)

[ Voor 20% gewijzigd door Koffiezuiper op 06-03-2006 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Koffiezuiper schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:35:
Outfit Fix:

[...]

Edit: Getest en het werkt. Alleen ik heb er niets aan, geen Xbox Live Gold...what to do.. :+ 3 maandjes erbij in de hoop dat Ghost Recon me ook online zal bevallen? B)
voor deze demo zou ik zeker geen live aanschaffen, wacht dna nog maar ff op GRAW, maja hey that's just me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:21
Omzetten van 50 naar 60 Hz in combi met component en HDTV....Even de switch op de componentkabel omzetten naar de TV stand. Hierna in de displaysettings op 60 Hz zetten. Switch weer omzetten en gaan met die banaan.

EDIT....was dus al gepost.....sorry

[ Voor 9% gewijzigd door Crawl NL op 06-03-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
BlowFish schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:51:
[...]

voor deze demo zou ik zeker geen live aanschaffen, wacht dna nog maar ff op GRAW, maja hey that's just me :P
Het is meer dat ik sowieso deze week toch Live zou aanschaffen alleen dan is het dus alleen voor GRAW ;) Twijfel nog een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomsouren
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb net ook de outfit demo gedownload. Helaas hetzelfde probleem met pal 60. Ik gebruik een philips 32PW9520 en als ik de xbox op pal 60 zet gaat mijn hele beeld trillen en zie ik niets meer. Wat heb ik verkeerd staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu al 2 keer gehad dat tijdens het spelen van NFS:MW mijn 360 compleet vastloopt middenin een race! wat zijn dit voor microsoft grappen.. oh ja, xbox is MS |:(

nee serieus, daar ben je echt ziek van na een avond spelen zonder saven.
iemand anders ook wel eens vastlopers?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
hmm ben nu niet echt onder de indruk van the outfit, denk dat ik met het downloaden van de demo mezelf net 60 euro's heb bespaard. gewoon niet mijn spel, komt heel chaotisch over op mij.
Puu persoonlijk zullen best mensen zijn die zich prima zullen vermaken met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
tomsouren schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:57:
Ik heb net ook de outfit demo gedownload. Helaas hetzelfde probleem met pal 60. Ik gebruik een philips 32PW9520 en als ik de xbox op pal 60 zet gaat mijn hele beeld trillen en zie ik niets meer. Wat heb ik verkeerd staan?
Ik heb dat ook op mijn Philips 32pf9966.
Nadat je 60hz hebt gekozen moet je op je controler omhoog + a indrukken.
Hiermee bevestig je de 60hz instelling (ookal zie je niets).
En na het verwisselen van de kabel naar component en het omzetten van het schakelaartje werkt het weer gewoon.

p.s. The Outfit ziet er inderdaad uit alsof hij voor de eerste Xbox is gemaakt, erg jammer

[ Voor 8% gewijzigd door AP3X op 06-03-2006 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainbow Six: Vegas

Jongens kappen nou, ik hou geen cent meer over als het zo door gaat ;)

Check de heerlijke screenshots (vet dat ze de GRAW engine gebruiken):
klik

voorproeftje: Afbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2730/965_0008.jpgAfbeeldingslocatie: http://images.xboxyde.com/gallery/public/2730/965_0004.jpg
KWIJL! :9~

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op maandag 06 maart 2006 @ 21:35:
Outfit Fix:

[...]

Gewoon opnieuw een acount aanmaken, en nog een gratis maandje Xbox live krijgen :P
Heb ik net ook even gedaan, aangezien ik nog geen zin heb om een jaar abbo te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
Chaser2600 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:29:
[...]

p.s. The Outfit ziet er inderdaad uit alsof hij voor de eerste Xbox is gemaakt, erg jammer
inderdaad, grafisch echt xbox kwaliteit. Ben benieuwd naar GRAW; als die dan ook maar niet tegenvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:34:
[...]

Gewoon opnieuw een acount aanmaken, en nog een gratis maandje Xbox live krijgen :P
Heb ik net ook even gedaan, aangezien ik nog geen zin heb om een jaar abbo te kopen.
Kwam erachter dat er ook een optie voor een maand was. Ookal behoud je nog wel je oude account zit ik wel met een friendlist die ik dan mis. Maandje erbij en kijk wel of langer het wel waard is, maar ik heb zo vermouden dat het met GRAW wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Zo, dat was een snel spelletje Outfit ;) Ik heb nog geen Live Gold en als ik de rest zo lees, dan is deze demo dat in elk geval niet waard ;)

Overigens, vanwaar zijn er ineens games die per sé 60Hz nodig hebben? Eerst al DOA4 en nu Outfit. Volgens mij is Pal-60 toch niet echt de/een standaard... Mn niet al te nieuwe Aiwa TV kan weliswaar 60Hz aan, maar het beeld vertekent dan wel, is helemaal naar boven uitgerekt. Dat betekent dus dat 60Hz games ik beter maar niet kan kopen, toch jammer op zich...

Iemand een idee waarom er uberhaupt games op alleen PAL-60 worden gemaakt?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.