Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Morgen dus? :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 21:49

BierPul

2 koffie graag

Ik helemaal blij dat mn HD binnen was kom ik live niet op :(

Currently not available :(

Meer mensen die dat probleem hebben ?

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyclone
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:30

cyclone

-=Hacking is my life=- (NOT)

AzN_cRzY schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:21:
Yo Guys check deze shit MediaMarkt ROTTERDAM heeft F*cking 16 PREMIUM PACKS, +/- 25 CORE PACKS en 30 van die HDD's _/-\o_

Ik was vandaag langs geweest moest ff COD2 bij iemand ophalen en tot mijn verbazing was MM Rotterdam packed met 360 gear..

Hoezo 360 is moeilijk leverbaar?? :? 8)7

Ik wilde hiermee niet zeggen dat het OVERAL verkrijgbaar is. Ik woon in Amsterdam,als je hier en omstreken vraagt of ze Premium Packs hebben -> "NOPE komen in MAART weer"
Euh ik heb die eikels van MM Rotterdam Centrum ongeveer tot op vorige week 2 maal per week gestalkt door langs te gaan en om een Premium te vragen. De laatste weken zeiden ze " nee meneer die komen pas weer in April, problemen met geheugen chips " bullshit dus ..

Gelukkig heb ik fijne kennisjes die mijn gezeik omtrend de premium zo zat waren dat toen ze er vorige week vrijdag 8 zagen staan bij de MM in Breda ze me gebeld hebben en er 1 voor me bemachtigd hebben ( toen ze gingen stonden er nog maar 4 en dat binnen 15 minuten ).
Dus JA SLECHT LEVERBAAR !!
(Wel liev van je dat je het iig even op het forum deelt hier waar ze te krijgen zijn ... )

Uitermate irritant die leverbaarheid ! En ik leef mee met iedereen die er graag 1 wil maar nog niet heeft kunnen bemachtigen. Ik had mazzel vorige week vrijdag .. en ja hij was het wachten waard ..
Dus succes !

Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

Is het niet mogelijk mensen meer te kicken met xbox live en 360?
want ik host een game bij DOA4 maar ik kan dus een vervelend figuur niet eruit zetten?

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Heb zojuist een RGB kabel binnengekregen. Ik heb er 1tje via Ebay besteld (alternatieve kabel)
Was nog geen 13 euri inc verzenden dus het proberen waard.

Zojuist kwam ook met de post een advanced binnen van de wehkamp (had ik blijkbaar in een ver verleden besteld haha).

Nu heb ik eerst die alternatieve kabel ertussen gemikt en jeetje wat knapt dat beeld op.

Alleen is het beeld wat onrustig, lijkt een beetje te schuiven alsof iemand kleine tikjes heen en weer geeft.

Voordat ik de RGB van MS uit het pak haal (waardoor ik hem niet meer terug kan zenden) weet iemand of dat aan de kabel ligt of heeft de TV gewoon kuren?

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Iemand die kan bevestigen dat de Core's momenteel daadwerkelijk 30 euro goedkoper zijn bij de Mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Bl4ckviper schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:14:
Is het niet mogelijk mensen meer te kicken met xbox live en 360?
want ik host een game bij DOA4 maar ik kan dus een vervelend figuur niet eruit zetten?
Lobbyfunctionaliteit zit in de game zelf, dus is niet iets van XBL of de 360. Geen idee of het in een DOA4 lobby wel of niet kan, heb het geloof ik niet gezien.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

curry684 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:23:
[...]

Lobbyfunctionaliteit zit in de game zelf, dus is niet iets van XBL of de 360. Geen idee of het in een DOA4 lobby wel of niet kan, heb het geloof ik niet gezien.
Ja niet dus en het is al zo met die game als er iemand joint met een (*#*$@ verbinding dan lagt alles. en er zijn super veel mensen irritant dus kan je weer niets mee ..

gauw uitgekeken zo denk ik online

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.R.
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

D.R.

XBox Live Tag: CrazyCavia

MaZo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:20:
Iemand die kan bevestigen dat de Core's momenteel daadwerkelijk 30 euro goedkoper zijn bij de Mediamarkt?
Hmm, www.mediamarkt.nl en dan de aanbiedingen bekijken??

Maar ja in Mediamarkt krantjes werd de core voor € 266,- aangeboden en DOA4 en PGR3 voor € 33,- p.s.

Flickr | Groningen Eelde Aviation Society | Flightdiary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
D.R. schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:35:
[...]

Hmm, www.mediamarkt.nl en dan de aanbiedingen bekijken??

Maar ja in Mediamarkt krantjes werd de core voor € 266,- aangeboden en DOA4 en PGR3 voor € 33,- p.s.
Ik heb op de website gekeken, alleen vestiging Amsterdam (waar ik woon) heeft geen aanbiedingen (wat me sterk lijkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Je moet bij alkmaar kijken,
Media Markt is een franchise en daarom verzint elke vestiging op zich zijn aanbiedingen en prijzen,
Zo kan de Media Markt in Alkmaar 30 euro goedkoper zijn als de anderen...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik weet dat de Premiums slecht leverbaar zijn ik had de ALLERLAATSTE in Amsterdam kunnen krijgen.. Maar ik snap dan niet hoe the hell MM Rotterdam zoveel gear kan krijgen 8)7

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MAX3400 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:28:
* MAX3400 baalt dat GRAW is uitgesteld; kan ik mijn vrije dagen weer anders in gaan delen.

offtopic:
En ik wil naar huis!
Alle versies zijn uitgesteld, behalve de xbox360 versie. De geruchtensites posten veelal het uitstellen van de game, maar de echt betrouwbare melden niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 21:52
Hmm erg jammer :( Maar denk toch dat ik deze liever heb dan Ghost Recon.

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rox_NL schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:48:
[...]

Alle versies zijn uitgesteld, behalve de xbox360 versie. De geruchtensites posten veelal het uitstellen van de game, maar de echt betrouwbare melden niets.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Op zich niet eens zo slecht een beetje spreiding in de toptitels, Maart was op zich toch al een killer maand en dat blijft het ook wel zonder Battlefield 2.. (eigenlijk niets meer dan een port van de xbox/ps2 versies met verbeterde graphics en live opties, net als de aankomende Burnout voor de 360) Ubisoft kan goeie zaken doen, alle mensen die tussen deze titel en GRAW twijfelden zijn denk ik over de streep getrokken nu.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:00
Ik ga morgen toch maar even de DOA4 scoren voor 33 euro bij Media Markt Alkmaar.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:06:
[...]

[...]

Bedankt voor de sugesties :)

Ik had inderdaad al wat in het topic gelezen over niet werkende games. Maar om 14 delen door te lezen was toch iets te veel. Begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik er geen zin in had. Ik dacht dat het niet zo'n probleem zou zijn om het even te vragen. Mijn excuses _/-\o_
Oke, ik heb de suggesties opgevolgd. Wat blijkt nu, ik heb de UK versie. Ik customer support bellen, blijkt dat ze de UK version not abroad vervangen. Kan iemand me het nederlandse klantenservice nummer geven?

Lekker is dat, begin ik het spel net leuk te vinden, komt er een patch voor het online gebeuren, houd de dvd er mee op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Lol....krijg zojuist een mailtje dat de 360 vanaf Wehkamp is verstuurd!

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

BierPul schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:15:
Heb zojuist een RGB kabel binnengekregen. Ik heb er 1tje via Ebay besteld (alternatieve kabel)

Zojuist kwam ook met de post een advanced binnen van de wehkamp (had ik blijkbaar in een ver verleden besteld haha).

Nu heb ik eerst die alternatieve kabel ertussen gemikt en jeetje wat knapt dat beeld op.

Alleen is het beeld wat onrustig, lijkt een beetje te schuiven alsof iemand kleine tikjes heen en weer geeft.

Voordat ik de RGB van MS uit het pak haal (waardoor ik hem niet meer terug kan zenden) weet iemand of dat aan de kabel ligt of heeft de TV gewoon kuren?
Ken je niet heel toevallig iemand met een MS kabel om het even te vergelijken ? Zal wel niet anders vraag je het niet. Maar voor ons is het dan ook lastig om in te schatten of het aan de tv ligt of aan de kabel. Andere tv proberen ? Bij de buren ?

PS Ebayzo: Gefeliciteerd :*) En een mooi aquariumpje 8) Nu nog geduld hebben he, met indraaien etc. ! Mijn vader heeft een zee aquarium, heeft wel 6 maanden zonder vissen staan draaien aan het begin.

En nu weer ontopic :D

[ Voor 11% gewijzigd door fulgore op 28-02-2006 20:46 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 17:59

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

nou hoorde ik in het begin nog geruchten dat Xbox 360 games ook met toesenbord en muis te spelen zouden zijn, maar nu hoor ik er niemand meer over?

Is dit mogelijk ?

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:09
FUBAR schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:47:
nou hoorde ik in het begin nog geruchten dat Xbox 360 games ook met toesenbord en muis te spelen zouden zijn, maar nu hoor ik er niemand meer over?

Is dit mogelijk ?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

fulgore schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:43:
[...]

PS Ebayzo: Gefeliciteerd :*) En een mooi aquariumpje 8) Nu nog geduld hebben he, met indraaien etc. ! Mijn vader heeft een zee aquarium, heeft wel 6 maanden zonder vissen staan draaien aan het begin.

En nu weer ontopic :D
Hehehe...je hebt mijn outdated site bekeken begrijp ik :) Hahaha. Aquarium draait inmiddels alweer een aantal weken inclusief vissen! (Zonder problemen uiteraard ;) ) Maar toch bedankt voor de tips!

Mocht je SG toegang hebben: Ebayzo in "Het aquarium topic - Deel 4"

Die site wordt dus ook daadwerkelijk bekeken 8) Dus toch maar een nieuwe versie gaan maken die makkelijker te updaten is

Maar nu inderdaad ontopic!

Ik heb zojuist mijn VGA kabel binnen gekregen! Dus ik kan hem morgen gelijk aansluiten op mijn TFT. Wel even bekijken wat het beste bevalt! Voordeel van het aansluiten op de TFT is dat ik lekker op mijn bureaustoel kan hangen en het geluid via mijn Logitech setje kan laten lopen via optical. Alleen is het wel een 17" TFT...dus kijken hoe dat bevalt!

[ Voor 29% gewijzigd door Ebayzo op 28-02-2006 21:00 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Ebayzo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:57:
[...]
Hehehe...je hebt mijn outdated site bekeken begrijp ik :) Hahaha. Aquarium draait inmiddels alweer een aantal weken inclusief vissen! (Zonder problemen uiteraard ;) ) Maar toch bedankt voor de tips!

Mocht je SG toegang hebben: Ebayzo in "Het aquarium topic - Deel 4"

Die site wordt dus ook daadwerkelijk bekeken 8) Dus toch maar een nieuwe versie gaan maken die makkelijker te updaten is
He, da's geinig, wist niet eens van het bestaan af van dat topic, bedankt :)

Zo nu nog ff snel een bakkie koffie drinken, daarna kunnen we beginnen aan het GOT PGR3 toernooi die vandaag om 21:30 begint. Zal ik weer riant gaan verliezen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 20:41
is er iemand die voor mij DOA4 zou willen kopen bij de MM in Alkmaar als hij/zij daar toevallig komt?
Ik woon niet echt in de buurt en hier is die actie niet.

mail me maar : phusebox (apenstaartje) gmail (punt) com

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste allemaal,

Ben vanavond bij mediamarkt Alkmaar geweest en ze hadden nog een stuk of 20 Dead or Alive 4 liggen voor 33 euro. Dus... sla je slag!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:15

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Rox_NL schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:48:
[GRAW]

Dan zou die Demo toch ook wel snel te downen zijn via Marketplace. :*)

Ik lees dit net op Gamer.nl

Ubisoft heeft bekend gemaakt dat er enige verandering is opgetreden wat betreft releasedata van Ghost Recon: Advanced Warfighter. Zo zal de Xbox 360 versie van de game uitkomen op 10 maart en de Xbox versie op de 17de. De PS2 versie zal weer wat later uitkomen op de 31ste. GRAW voor de PC is echter wat meer vertraagd, want Ubisoft heeft het tweede kwartaal van dit jaar aangegeven als launchwindow voor de game. Een exacte datum staat dus niet vast.

[ Voor 41% gewijzigd door SV3NNER op 28-02-2006 23:46 ]

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Is dit mogelijk ?
Ik heb die geruchten nooit gehoord behalve dat er mensen waren die er op hoopten. En nee, tis onzin en zal altijd onzin blijven. Punt. Rumor permanently killed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

BierPul schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:15:

Het was even rommelen maar ik lijk het toch gevonden te hebben.

Het blijkt de combinatie van RGB en PAL 60 te zijn :)

Als ik via de RGB naar het dashboard kijk in PAL60 dan schudt mn beeld, start ik daarna DOA4 die misschien native PAL60 biedt heb ik er geen last meer van.

Dus ff terugschakelen naar PAL50 en bij DOA ff op PAL60 zetten.

FF lastig maar het betere beeld maakt een hoop goed :)

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Is dit mogelijk ?
Je kan wel je toetsenbord aansluiten op de USB-poort om een bericht te sturen naar je XBLive-vriendjes. Maar er is inderdaad nog geen mogelijkheid om muis/toetsenbord daadwerkelijk voor iets anders te gebruiken.
fulgore schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:15:
[...]

He, da's geinig, wist niet eens van het bestaan af van dat topic, bedankt :)

Zo nu nog ff snel een bakkie koffie drinken, daarna kunnen we beginnen aan het GOT PGR3 toernooi die vandaag om 21:30 begint. Zal ik weer riant gaan verliezen :'(
Hahaha, hopelijk was het gezellig. Ik zat bij de Thai aan de andere kant van het land, maar had me ook al netjes afgemeld. Vanavond worden de scores van gisteren en zaterdag ge-update; daar was ik helaas nog niet aan toegekomen. :X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FUBAR
  • Laatst online: 05-10 17:59

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

curry684 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:44:
[...]

Ik heb die geruchten nooit gehoord behalve dat er mensen waren die er op hoopten. En nee, tis onzin en zal altijd onzin blijven. Punt. Rumor permanently killed :)
:) :/ ;(

naja, maakt ook niet veel uit eigenlijk
ik ga binnenkort maar eens oefenen te spelen met een controller, misschien is het wel wat
(zijn blijkbaar genoeg mensen die er totaal geen problemen mee hebben)

welke fps is volgens jullie prima met een controller te spelen?

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

FUBAR schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:54:
[...]
ik ga binnenkort maar eens oefenen te spelen met een controller, misschien is het wel wat

Wat mij betreft geen eentje (tenminste, niet op de originele Xbox) maar binnenkort moet ik eraan geloven dus dat worden slapeloze trainings-nachten voor GRAW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Halo 2 is mooi om mee te leren schieten, zit een goeie aim-hulp in (vertraging als je over een tegenstander heen gaat)
Maar sowiso moet het eigenlijk geen probleem zijn hoor, nog nooit moeite met een controller gehad, geef heerlijke headshots in .25 sec >:)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
[...]

Ik had 10 jaar geen console gehad voor m'n 360 en op de PC games als HL2 en Q3A volstrekt grijs gespeeld. Ik werd gek toen ik de eerste keer met een controller Call of Duty 2 deed. Dat duurde welzeker een uurtje voordat ik genoeg gewend was om goed te kunnen schieten, en intussen heb ik dat spel op Veteran difficulty compleet rond en speel ik het op lagere niveau's gewoon probleemloos uit zonder echt op te letten. Tis echt paar uurtjes wennen, net zoals je ooit met de muis hebt moeten oefenen, en dan komt het wel goed. In het begin had ik in PDZ een K/D ratio van 0.4, sinds ik fatsoenlijk gewend ben zit ik alweer terug op 1.1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

[...]

Halo2 zoals eerder gemeld en Rainbow 6 3 zijn zeer goede fps'en om te oefenen.

ps MAX3400 het was gezellig, we waren met exact 8 man. Ik was uiteraard weer de minst talentvolle. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Microsoft voert produktie op? 10 tot 12 miljoen verkochte 360's @ http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=15009

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga zo een xbox360 premium met perfect dark zero halen bij de dixons hier in Drachten
Eindelijk is ie binnen, 4weken op moeten wachten! _/-\o_

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Zou vandaag niet de demos van GRAW en the outfit verschijnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:12:
Ik hoorde op TV heel even langs schieten dat de 360 ook in het zwart word uitgebracht.. Is hier al meer over bekend ?
Op 31 maart kun je een zwarte Xbox360 winnen, er zijn er 100 van.

Zie http://www.nightofxboxlive.nl/prijzen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
BlowFish schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:57:
Niet dat ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 12:50
BlowFish schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:57:
Volgens het onderstaande nieuwsbericht zal de demo van Ghost Recon: Advanced Warfighter niet lang meer op zich laten wachten. Wanneer de demo van The Outfit zal verschijnen is nog niet bekend volgens mij.
Nieuws: Datum Ghost Recon: Advanced Warfighter demo bekend - 13 / 02 / 2006.

De makers van de tactical shooter Ghost Recon: Advanced Warfighter hebben toegezegd dat er voor dat de daadwerkelijke release is van de game er op Xbox Marketplace een downloadalbe demo zal verschijnen.

Vandaag heeft Major Nelson in zijn Podcast bekend gemaakt dat er een demo zal verschijnen van Ghost Recon: Advanced Warfighter voor de Xbox 360. De demo zal ongeveer één à twee weken voor de daadwerkelijke release verschijnen in de marketplace. De game kent een release datum van negen maart, dus de demo zal al snel op marketplace verschijnen.

Bron: Gamed.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Outfit demo is tijdje terug aangekondigd voor 3 maart. We'll see :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 13:55
Nou, inmiddels ook de Adv. Scart van M$ en de Play&Charge gekocht... En Perfect Dark Zero, Kameo is uitgespeeld. Ook meteen maar een Scartsplitter gekocht om de Xbox en de 360 allebei RGB te geven, maar weet nog niet hoe ik t aan ga sluiten, als ik beide boxen op een ingang zet kan ik er maar een tegelijk aanzetten, dus als ik dan download kan ik niets met mn andere box doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
ah toch bijna goed, ik dacht zoiets gelezen te hadden, maybe in de war met n3 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den777
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 17:17
Weet niet of ze nog moeilijk te krijgen zijn maar,
volgens mij hebben ze bij bol.com zijn ze weer op vooraad.

Xbox 360 System
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huis
2005
bol.com prijs: € 399,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• den777
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-05 17:17
stond pas nog 4-6 weken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

* Underworld nog steeds erg happy met 360 ;)

Al iets bekend over TestDriveUnlimeted?
Zijn er meerdere mensen toe aan nieuwe spellen! ;)

N.B. Sinds ik mijn 360 heb (dec2005) is ie nog geen één keer vast gelopen.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Underworld schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 17:06:
* Underworld nog steeds erg happy met 360 ;)

Al iets bekend over TestDriveUnlimeted?
Zijn er meerdere mensen toe aan nieuwe spellen! ;)

N.B. Sinds ik mijn 360 heb (dec2005) is ie nog geen één keer vast gelopen.
Ja, TDU komt volgens de lijsten op 16 juni in de winkels. Verder is al meerdere malen gesproken over een GoT-community; hier bemoei ik me erg graag mee (ook om mijn nieuwe domein te benutten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Laatst online: 21:30
Ik zou me alleen niet blind staren op die release date. Aangezien die nog redelijk ver in de toekomst ligt is er nog alle tijd om (een paar keer) uitstel te krijgen helaas. Ben wel erg benieuwd naar het spel, goed uitgewerkt lijkt het me top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 13:56

Nikooos

huizenlol.nl

CyCLoNe schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:47:
[...]

Euh ik heb die eikels van MM Rotterdam Centrum ongeveer tot op vorige week 2 maal per week gestalkt door langs te gaan en om een Premium te vragen. De laatste weken zeiden ze " nee meneer die komen pas weer in April, problemen met geheugen chips " bullshit dus ..

Gelukkig heb ik fijne kennisjes die mijn gezeik omtrend de premium zo zat waren dat toen ze er vorige week vrijdag 8 zagen staan bij de MM in Breda ze me gebeld hebben en er 1 voor me bemachtigd hebben ( toen ze gingen stonden er nog maar 4 en dat binnen 15 minuten ).
Dus JA SLECHT LEVERBAAR !!
(Wel liev van je dat je het iig even op het forum deelt hier waar ze te krijgen zijn ... )

Uitermate irritant die leverbaarheid ! En ik leef mee met iedereen die er graag 1 wil maar nog niet heeft kunnen bemachtigen. Ik had mazzel vorige week vrijdag .. en ja hij was het wachten waard ..
Dus succes !
Ik was vanmiddag nog ff in de Media Markt Rotterdam... Waren nog wel een stapeltje HD's te verkrijgen, genoeg Core's en er waren nog 3 Premiums :o

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn aan/uit knop doet het niet :?
Nu moet ik de 360 aanzetten d.m.v. controller of disklade
Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

den777 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 16:41:
Weet niet of ze nog moeilijk te krijgen zijn maar,
volgens mij hebben ze bij bol.com zijn ze weer op vooraad.

Xbox 360 System
Op werkdagen voor 17.00 uur besteld, morgen in huis
2005
bol.com prijs: € 399,99
bij de wehkamp gaven ze ook weer "direct leverbaar" aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:52:
Hebben meer mensen dit?
neen, en dat hoort ook niet zo ;) misschien ff microsoft bellen...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik vind die posts over waar, nog hoeveel premiums te krijgen zijn een beetje lame worden.
nu heeft iedereen wel ongeveer een premium, en anders zijn ze wel onderhand volop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 12:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Vandaag Arnhem doorgespit (de grotere winkels) op zoek naar een premium pakket, niks te vinden... moest overal maar bestellen zeiden ze.

Kom ik thuis, zegt een huisgenoot, 'oh wacht maar ff'... belt hij een vriend op die bij een kleinere gamewinkel werkt, bingo, uur later had ik het premium pakket ook binnen :D

Woo en yay enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:52:
Hebben meer mensen dit?
mm, niet dat ik weet... Ik zet hem namelijk altijd aan met de ab of controller... Maar ik zal gewoon ff ms bellen of mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:24:
ik vind die posts over waar, nog hoeveel premiums te krijgen zijn een beetje lame worden.
nu heeft iedereen wel ongeveer een premium, en anders zijn ze wel onderhand volop te krijgen.
Ik wordt een beetje moe van die mensen die maar blijven beweren dat er geen tekort is aan 360's omdat zij er toevallig een paar hebben zien staan in de winkel. Ik weet dat het in Amsterdam nogsteeds een probleem is om een 360 te krijgen dus kunnen dit soort tips erg handig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:37:
[...]

Ik wordt een beetje moe van die mensen die maar blijven beweren dat er geen tekort is aan 360's omdat zij er toevallig een paar hebben zien staan in de winkel. Ik weet dat het in Amsterdam nogsteeds een probleem is om een 360 te krijgen dus kunnen dit soort tips erg handig zijn...
Amsterdam was zondag in ieder geval volledig leeg (ELKE winkel gecheckt :*) )

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nou al iets bekend over de release date van Fight night round 3? Op somige sites zie ik 9 maart staan, en weer op andere 3 maart. Ik hoop 3 maart, want ik verveel me echt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Wehkamp heeft ze in iedergeval weer in overvloed! Ik en een vriend hebben gister de premium mogen ontvangen :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:37:
[...]

Roger that... Alsmede "welke kabel & waar", "welke TV & hoe" en "welke game & waar & wanneer". Er zijn zat sites, topics, posts en dergelijke waar al die informatie te halen is. Ja, roept iemand dan, maar zet het in de startpost. Waarom dan, aangezien niemand zit te wachten op een startpost die de functie van de zoek-knop en Google over moet nemen; we zijn geen kleine kinderen dus kunnen best wat zelfwerkzaamheid naar voren brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

MAX3400 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:06:
[...]

Roger that... Alsmede "welke kabel & waar", "welke TV & hoe" en "welke game & waar & wanneer". Er zijn zat sites, topics, posts en dergelijke waar al die informatie te halen is. Ja, roept iemand dan, maar zet het in de startpost. Waarom dan, aangezien niemand zit te wachten op een startpost die de functie van de zoek-knop en Google over moet nemen; we zijn geen kleine kinderen dus kunnen best wat zelfwerkzaamheid naar voren brengen.
precies.. en zullen we dan ook ophouden met het praten over spellen van de 360, wanneer wat uitkomt, waar jouw 360 staat, welke geluid jij op je 360 aansluit, welke beeldscherm/televies jij gebruikt voor je 360, want dat wordt ik zat 8)7

Oh zullen we het anders gewoon helemaal niet over de 360 hebben! :+

overdreven i know.. maar denk dat het je goed recht is om te vragen waar er weer premiums te krijgen zijn en HD's en stuff.. totdat er een winkel echt een weekje geen premium verkoopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Hebben jullie wel eens problemen met demo downloads?

Gisteren ging het goed, maar sinds vanochtend als ik een demo download, begint hij op 5% en daarna komt hij niet verder....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

psychonikeo schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:17:
[...]

precies.. en zullen we dan ook ophouden met het praten over spellen van de 360, wanneer wat uitkomt, waar jouw 360 staat, welke geluid jij op je 360 aansluit, welke beeldscherm/televies jij gebruikt voor je 360, want dat wordt ik zat 8)7

Oh zullen we het anders gewoon helemaal niet over de 360 hebben! :+

overdreven i know.. maar denk dat het je goed recht is om te vragen waar er weer premiums te krijgen zijn en HD's en stuff.. totdat er een winkel echt een weekje geen premium verkoopt
Ik denk dat we allemaal precies weten waar het over gaat; in elk deeltje van het XB-topic vragen 100 mensen "wat is de kwaliteit van kabel X" terwijl het antwoord nog geen 3 minuten eerder aan de vorige is gegeven. Zelfde geldt voor de demo's; iedereen heeft een datum/gerucht wanneer er te downloaden is, maar niemand weet het zeker en dus paniekvoetbal als de ene na de andere deadline verschuift over een demo en "blijkbaar" is GoT een autoriteit op het gebied van release-data dus verder kijken is er niet bij.

Tuurlijk kan er over alles en nog wat gepraat worden, maar de meest basale open deur constant intrappen draagt niets bij aan dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Laatst online: 03-03 19:41
kan iemand dit bevestigen.

Ultimate Avengers: The Movie’ trailer en Ghost Recon: Advanced Warfighter Dev Diary’ now on Marketplace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

The D schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:43:
kan iemand dit bevestigen.

Ultimate Avengers: The Movie’ trailer en Ghost Recon: Advanced Warfighter Dev Diary’ now on Marketplace
GRAW zijn enkel development diary's en over Ultimate Avengers vind ik helemaal nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij lukt t niet om muziek van de mp3 speler op de HD op te slaan, streamen lukt echter wel gewoon. Bij een vriend van mij lukt het opslaan van muziek op z'n HD wel... Ik heb mijn xbox nog nooit aan live gehangen, mischien komt het doordat hij nog geen update heeft gehad :?
Ik hoop wel dat er binnekort een update komt dat je ook video's op je HD kan opslaan via een memory stick ofzo ipv alleen xbox live :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The D
  • Laatst online: 03-03 19:41
psychonikeo schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:49:
[...]

GRAW zijn enkel development diary's en over Ultimate Avengers vind ik helemaal nix
Ultimate Avengers is zeker alleen in amerika. bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

MAX3400 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:36:
[...]

Ik denk dat we allemaal precies weten waar het over gaat; in elk deeltje van het XB-topic vragen 100 mensen "wat is de kwaliteit van kabel X" terwijl het antwoord nog geen 3 minuten eerder aan de vorige is gegeven. Zelfde geldt voor de demo's; iedereen heeft een datum/gerucht wanneer er te downloaden is, maar niemand weet het zeker en dus paniekvoetbal als de ene na de andere deadline verschuift over een demo en "blijkbaar" is GoT een autoriteit op het gebied van release-data dus verder kijken is er niet bij.

Tuurlijk kan er over alles en nog wat gepraat worden, maar de meest basale open deur constant intrappen draagt niets bij aan dit topic.
Tuurlijk dat over de kwaliteit is ook gewoon onzin, dat ben ik met je eens.. Alleen over de demo's mag toch best gespeculeerd worden? Of wil je dat er alleen berichten staat als "Demo die en die staan nu op Market Place" en mag er niet meer worden gesproken over "Ooh.. als het goed is staat over 2 dagen die en die demo op Market Place".
Het praten over het verschuiven van releasedates lijkt me ook niet echt zo heel raar..

maar ja.. ik hou er over op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:50:
Bij mij lukt t niet om muziek van de mp3 speler op de HD op te slaan, streamen lukt echter wel gewoon. Bij een vriend van mij lukt het opslaan van muziek op z'n HD wel... Ik heb mijn xbox nog nooit aan live gehangen, mischien komt het doordat hij nog geen update heeft gehad :?
Ik hoop wel dat er binnekort een update komt dat je ook video's op je HD kan opslaan via een memory stick ofzo ipv alleen xbox live :9
MP3 van MP3speler/PC/CD naar je 360 HD kan ook helemaal niet volgens mij, streamen wel. De enige manier om muziek op je 360 HD te krijgen is door een gewone CD te rippen via je 360, nogal omslachtig dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 23:24:
Geef je helemaal gelijk, iedereen maar van waar kan ik dit halen en dat dan.. pffff
100x dezelfde vragen over die scart kabels, premium, HDTV enz...

Ik leed het topic niet zo veel meer als in het begin, constand hetzelfde :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Gewoon een tipje
Ik heb mijn xbox360 premium twee dagen voor kerstmis 2005 weten te bemachtigen zonder hem besteld te hebben of getild te zijn door iemand die even snel munten wilden verdienen via marktplaats.

Ik belde de Makro in Amsterdam zuidoost en die hadden op dat moment nog 4 premiums liggen en geeneen was er gereserveerd. Toen we er aan kwamem 3 uur later waren er nog steeds 4 te koop.

Misschien een belletje doen naar de Makro ? Tis een onverwachtse plek maar misschien hebben ze nog xboxen liggen.

En iets heel anders:

Speelt er hier iemand de ffxi beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:01:
[...]

Geef je helemaal gelijk, iedereen maar van waar kan ik dit halen en dat dan.. pffff
100x dezelfde vragen over die scart kabels, premium, HDTV enz...

Ik leed het topic niet zo veel meer als in het begin, constand hetzelfde :X
OMFG IK HEB M'N PREMIUM, ben zo blij dat moet echt iedereen weten en is voor iedereen van belang.
Veel erger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Laatst online: 26-09 12:35
XxKr0n3xX schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:10:

En iets heel anders:

Speelt er hier iemand de ffxi beta?
Kon helaas die beta niet krijgen... zat bij een januari nummer van magazine en kon toen ik dat wist alleen het februari nummer vinden :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

zouden julie dan ook willen stoppen met ze moeten stoppen met zulke vragen stellen, want jullie doen nu het zelfde!!

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik had em al nooit gekocht voor 400,- nu heb ik em ivm. verlenging tel abbonement.
En binnen een uur was tie stuk.
Proberen te connecten met XBox live, update ophalen. (Erger erger)..Duurde allemaal langggg...half uur.

Toen was ik er..of iets in die richting, liep de XBOX vast, niks hielp..uit en aan.
Error 67, maar gelijk bellen met xbox support...werkt xbox support niet met de mobiele telefoon..(erger erger).

Nu heb ik dus schijnbaar pech..en is de xbox stuk...tuuuurrrrlijkkkk..Harddisk failure of de connectie ervan.
Dat kan/mag niet gebeuren voor iets van 400,- niet dat de telefoondame er iets kan doen.
Maar het blijft weer het aloude MS verhaal..frustratie, frustratie..

Nu wordt ie opgehaald door UPS, binnen 4 werkdagen..kan dus nog tot woensdag duren.
Dan duurt t 8 werkdagen voor dat ik te horen krijg of ik een nieuwe of gerepareerde krijg, dan weer 4 dagen later krijg ik een nieuwe of gerepareerde..dus al met al een maand.
Zie t er wel 2 worden.
Lekkere service..NOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timenator
  • Laatst online: 23:09
De service van Microsoft is ontzettend goed.

Zondag 's avonds ging mijn Xbox kapot (rode ledjes). Maandags gebeld met Microsoft. Vlak daarna een mailtje gekregen met UPS labels en informatie. Maandagavond gebeld met UPS voor een afspraak. Dinsdags Xbox opgehaald door UPS. Donderdagmorgen is de nieuwe Xbox weer thuis afgeleverd. Krijg ik donderdag 's middags nog mail dat ik een nieuwe Xbox krijg opgestuurd.

Al met al is Microsoft's service sneller dan hun eigen email. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Sinds gisteren staat er trouwens een Co-op preview over GRAW op IGN, best leuk om even te lezen. Jammer alleen dat er maar 4 maps voor Co-op in zitten, ik weet niet precies hoe groot die maps zijn maar 4 lijkt me nou niet echt royaal al hebben de Co-op maps wel een eigen verhaal. Ook zit er geen Southpaw config in voor linkshandige mensen.
This is definitely one of those games where you want to play with friends or a clan, though it's likely to garner a lot of talk and group play even if you're a noob.
.....
The options online are huge and impressive and setting this option is easy as pie, but it's probably not a great idea to start your first game with no respawns.
:9~
Ik kon al niet meer wachten, maar nu na deze preview zit ik helemaal te springen om GRAW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Ik heb geprobeerd gisteren FFXI beta st spelen maar hij zegt dat me playonline code niet goed was. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XxKr0n3xX
  • Niet online
Lord_T schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:35:
[...]

Kon helaas die beta niet krijgen... zat bij een januari nummer van magazine en kon toen ik dat wist alleen het februari nummer vinden :(
Waterstone's in Amsterdam is een engelse boek handel die ook engelse tijdschriften verkoopt :)

Vergeet overigens niet dat je een beta code aan moet vragen bij playonline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:55:
Dat kan/mag niet gebeuren voor iets van 400,-
Bull, hoe duurder het apparaat hoe hoger de DOA-rates. Ik geloof Microsoft's getallen van 3% rustig, en dat zijn nogal standaardwaardes in de industrie voor complexe hightechapparaten. Je hebt pech, maar dat is niet abnormaal.
Maar het blijft weer het aloude MS verhaal..frustratie, frustratie..
Wacht nou maar eerst of je goed geholpen wordt voordat je gefrustreerd raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wekko schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:06:
Sinds gisteren staat er trouwens een Co-op preview over GRAW op IGN, best leuk om even te lezen. Jammer alleen dat er maar 4 maps voor Co-op in zitten, ik weet niet precies hoe groot die maps zijn maar 4 lijkt me nou niet echt royaal al hebben de Co-op maps wel een eigen verhaal. Ook zit er geen Southpaw config in voor linkshandige mensen.

[...]

:9~
Ik kon al niet meer wachten, maar nu na deze preview zit ik helemaal te springen om GRAW.
GEEN SOUTHPAW!!! ??? omfg... ik ben niet links maar kan alleen met southpaw spelen, komende uit het Turok tijdperk van de N64... ff mijn pre-order cancellen dan maar...

wat een catastrofale misser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Zoals curry aangeeft; 3% is een redelijk normaal aantal. En, na gebruik gemaakt te hebben van de zoek-functie, duurt de vervanging geen 2 maanden maar ga uit van 5 tot 10 werkdagen ofzo. Microsoft heeft de situatie van uitval gewoon goed ingeschat en wil mensen niet lang zonder XB laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Phusebox schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:55:
[...]

GEEN SOUTHPAW!!! ??? omfg... ik ben niet links maar kan alleen met southpaw spelen, komende uit het Turok tijdperk van de N64... ff mijn pre-order cancellen dan maar...

Ik ben zelf niet linkshandig en speel niet met Southpaw dus het maakt mij persoonlijk niet uit, maar ik vind het wel vreemd inderdaad. In die preview zeggen ze dat er 3 button configs zijn, waarom niet gewoon 1 volledig instelbare? Dat moet toch geen enkel probleem zijn en dan kan iedereen prima met het spel overweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Laatst online: 04-10 13:44
Phusebox schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:55:
[...]

Southpaw? Ik heb veel gehoord maar wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Southpaw wordt vooral gebruikt door linkshandige mensen, het komt er op neer dat de controls omgedraaid zijn, dus dat je loopt met de rechter stick en kijkt met de linker. Voor mensen die dit gewend zijn is het natuurlijk vreselijk irritant als zo'n setting niet in een game zit.

+ dat wat hier onder staat maar dat is bij games natuurlijk niet zo belangrijk :P

[ Voor 15% gewijzigd door Wekko306 op 02-03-2006 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-10 13:55
Southpaw, Rocky was een Southpaw, een linkshandige, wiki zegt:

The generally accepted origins of the term is from baseball. Ballparks are often designed so that the batter is facing east to avoid the afternoon or evening sun shining in his eyes. This means that left-handed pitchers are throwing from the south side. The first usage is credited to Finley Peter Dunne. However, the Oxford English Dictionary lists a non-baseball citation for "south paw", meaning a punch with the left hand, as early as 1848[1], just three years after the first organized baseball game.

Boxing
In boxing a left handed boxer is usually refered to as southpaw. They are often considered a more tricky opponent than the more common right-hander. The term is also used to refer to a stance in which the boxer places his right foot in front of his left.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oooohkee...

Voor de fans van SC4, check dit geweldige interview (deel 2) over de gameplay, etc. Die gasten hebben voor de 360 versie de complete skyline van Shang Hai nagebouwd. Kijk nog meer uit naar deze dan GRAW _/-\o_

klik

edit:
Trailer 2 is ook wel de moeite waard om ff te checken :9~

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
*zucht* zou Ubisoft wel zo slim zijn geweest om xbox360's native thumbstick switching te ondersteunen? vast niet als ze niet eens aan southpaw hebben gedacht...

* Phusebox belt naar winkel en annuleert pre-order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:24:
[...]

Bull, hoe duurder het apparaat hoe hoger de DOA-rates. Ik geloof Microsoft's getallen van 3% rustig, en dat zijn nogal standaardwaardes in de industrie voor complexe hightechapparaten. Je hebt pech, maar dat is niet abnormaal.

[...]

Wacht nou maar eerst of je goed geholpen wordt voordat je gefrustreerd raakt.
Hoe duurder het apparaat hoe hoger de doa rates.. 8)7
Hoe meer ik voor iets betaal hoe meer kwaliteit en service ik verwacht.
Lijkt me logisch, en t is wel typerend dat dit altijd bij Ms produkten gebeurd.
En btw..hij was niet DOA, hij werkte..een uur.. :X

In mijn geval, is het dus niet zo dat UPS gelijk belt en t apparaat komt ophalen.
Ik zal t wel laten weten als ik em weer terug heb, ik gok dat mijn tijdpad van 2 maanden dichter in de buurt komt dat die van 10 werdagen (2 weken) die ik ergens las.
En t maakt me trouwens niet uit of ik goed geholpen wordt, ik wil helemaal niet geholpen worden, t moet gewoon werken, en als t niet werkt wil ik gewoon mobiel kunnen bellen.
Ben namelijk ook geen KPN-fan. :r

Maar goed, domme pech zeggen we maar. O-)

Voor de rest ben ik niet zo'n zeur hoor.. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:30:
[...]

Hoe duurder het apparaat hoe hoger de doa rates.. 8)7
Duurdere apparaten zijn duur met een reden, veelal wegens complexiteit en gevoelige componenten. Dus ja, prijs is een factor in de uitvalratio.
Hoe meer ik voor iets betaal hoe meer kwaliteit en service ik verwacht.
Krijg je toch ook? Ze sturen een godvergetes koerier om het ding op hun kosten op te halen en te vervangen binnen een fscking week. Dat heb ik nog nooit bij wat voor hightech produkt meegemaakt, die moest ik altijd zelf terug naar de winkel zeulen (en ik heb een TV van 65kg en woon 3 hoog :X )
Lijkt me logisch, en t is wel typerend dat dit altijd bij Ms produkten gebeurd.
Deze opmerking mag je echt wel eens wat beter onderbouwen. Allereerst gebeurt er niets slechts, daarna zou ik wel eens willen weten welke MS produkten zoal bekend staan om makkelijk kapot gaan.
En btw..hij was niet DOA, hij werkte..een uur.. :X
Overlijden binnen 8 dagen kwalificeert standaard als Dead on Arrival.
In mijn geval, is het dus niet zo dat UPS gelijk belt en t apparaat komt ophalen.
Ik zal t wel laten weten als ik em weer terug heb, ik gok dat mijn tijdpad van 2 maanden dichter in de buurt komt dat die van 10 werdagen (2 weken) die ik ergens las.
Als het allemaal zo kut is met MS en hun rukprodukten en kutservice, breng het ding terug naar de winkel en haal een PS2 okee 8)7

Sorry als ik enigszins onsubtiel uit de hoek komt, maar je bent gewoon als een klein kind aan het jengelen over een hele hoop dingen die simpelweg bewijsbaar onzin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kepler
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:39
even voor de duidelijkheid:

de South-paw mogelijkheid zit bij de standaard configuraties.

Ga naar je profiel, kies game-defaults. Vervolgens kun je kiezen of je met de linker of recht stick wil lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

kepler schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:59:

Ga naar je profiel, kies game-defaults. Vervolgens kun je kiezen of je met de linker of recht stick wil lopen.
ik ben niet links dus ik gebruik dat southpaw niet, maar ik vind het nu soms als lastig met CoD2 dat ik niet kan lopen, kijken en springen tegelijkertijd.
Nu neem ik het genoeg dat ik dus wel kan lopen en springen tegelijkertijd en niet kijken. Maar als dat lopen en kijken dus omgedraait zit lijkt het me nog lastiger..

Maar ja dat zal wel gewoon zijn dat je eraan gewend bent..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 08:56
Sorry mensen, weer een vraag over bekabeling...
De HD AV cable die bij de Premium zit heeft component aansluitingen, maar behaal je daarmee dezelfde kwaliteit als met de VGA kabel? Oftewel, behaal je daar de resolutie van 1280x720 mee? Ik heb nu VGA, maar moet steeds wisselen tussen mijn 360 en mijn PC op de TV en zit erover te denken een component kabel te halen, maar dan zou ik het bovenstaande graag eerst willen weten...

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
kepler schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:59:

ja, maar als Ubisoft die mogelijkheid niet ondersteund ben je alsnog de zak... zoals het ernaar uitziet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

MariahCareyLover schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:04:
Sorry mensen, weer een vraag over bekabeling...
De HD AV cable die bij de Premium zit heeft component aansluitingen, maar behaal je daarmee dezelfde kwaliteit als met de VGA kabel? Oftewel, behaal je daar de resolutie van 1280x720 mee? Ik heb nu VGA, maar moet steeds wisselen tussen mijn 360 en mijn PC op de TV en zit erover te denken een component kabel te halen, maar dan zou ik het bovenstaande graag eerst willen weten...
Jep, de componentkabel ondersteund 720p, automatisch kiesbaar bij je system settings als deze kabel zit aangesloten
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.