Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-09 20:38
Beste Xbox 360 (of niet) bezitters..

Ik ben van plan om een xbox360 te kopen. maar wat ik me afvraag.
die wireless adaptertjes die je ziet kosten F^&$^F gewoon 80 euro.
Ik heb zelf gewoon zo'n usb adaptertje van sweex in me pc zitten. werkt dit ook op de xbox360? of moet je egt zo'n peper dure adapter kopen?

Alvast bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyoma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 12:59
ik heb donderdag een xbox 360 gekocht O+
alleen als ik een tijdje aan het gamen ben dan loopt de xbox voledig vast
het leek eerst te gebeuren op het moment dat ik xbox live aansloot maar dat is toch niet het geval
hij staat in een open kastje waar hij naar mijn weten genoeg ventilatie heeft
toch voelt de xbox aan de achter kant vrij warm aan na een tijdje
iemand enig idee wat dit kan wezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
Ken je iemand anders met een 360? Wissel dan eens van voeding en kijk of je dan geen problemen meer hebt. Als hij nu inderdaad genoeg vrije ruimte heeft is hij gewoon stuk vrees ik, vastlopen hoort natuurlijk gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels weer stapels hdds beschikbaar bij Nedgame & MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 13:56

Nikooos

huizenlol.nl

krijgnuwat schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:42:
Beste Xbox 360 (of niet) bezitters..

Ik ben van plan om een xbox360 te kopen. maar wat ik me afvraag.
die wireless adaptertjes die je ziet kosten F^&$^F gewoon 80 euro.
Ik heb zelf gewoon zo'n usb adaptertje van sweex in me pc zitten. werkt dit ook op de xbox360? of moet je egt zo'n peper dure adapter kopen?

Alvast bedankt. _/-\o_
werkt waarschijnlijk niet. Op je pc kan je drivers installeren en op je xbox niet..

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
psychonikeo schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:13:
[...]

werkt waarschijnlijk niet. Op je pc kan je drivers installeren en op je xbox niet..
Weet je dan misschien of ik een kabeltje kan leggen naar me xbox (utp kabel) van mijn pc met wifi.. dat internet gewoon doorstroomt door die kabel? of is dat niet mogenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

krijgnuwat schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:19:
[...]

Weet je dan misschien of ik een kabeltje kan leggen naar me xbox (utp kabel) van mijn pc met wifi.. dat internet gewoon doorstroomt door die kabel? of is dat niet mogenlijk.
hmm.. klinkt als een optie. Je kan in principe natuurlijk je internet delen via je computer.
Maar heb je geen router met nog een vrij poortje dan? Of staat die router ver weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Voor de Oblivion fanaten onder ons:

Supervette hands-on van IGN over de eerste vier uur van de game (net zoals alle major game-sites alleen deze is vrij gedetailleerd, tjek ook het uitgebreide interview met een van de developers in de video sectie met wat nieuw beelmateriaal):

http://xbox360.ign.com/articles/691/691449p1.html

En een hands-on van 1up die wat leuke vergelijkingen trekt tussen de pc en 360 versie, verplicht leesvoer iedereen!!

http://xbox360.1up.com/do/previewPage?cId=3148324&did=13

Wordt echt hele vette shit, 21 Maart eindpresentatie plus scriptie verdedigen, daarna zeeen van tijd... ;)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
psychonikeo schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:25:
[...]

hmm.. klinkt als een optie. Je kan in principe natuurlijk je internet delen via je computer.
Maar heb je geen router met nog een vrij poortje dan? Of staat die router ver weg?
staat ver weg inderdaad daarvoor hebben we draadloos genomen ;) maar ik heb het als eens eerder geprobeerd internet te delen. maar wat ik dan krijg is een ip fout ofzo.. wat zegt: dat er al een ip in gebruik is dat internet deelt 8)7 |:( dus dat snapte ik niet egt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos

Nikooos

huizenlol.nl

krijgnuwat schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:30:
[...]

staat ver weg inderdaad daarvoor hebben we draadloos genomen ;) maar ik heb het als eens eerder geprobeerd internet te delen. maar wat ik dan krijg is een ip fout ofzo.. wat zegt: dat er al een ip in gebruik is dat internet deelt 8)7 |:( dus dat snapte ik niet egt :P
tja.. van internet delen heb ik verder ook weinig kaas gegeten helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krijgnuwat
psychonikeo schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:33:
[...]

tja.. van internet delen heb ik verder ook weinig kaas gegeten helaas..
Zal ik maar wat moeten proberen :P..
Wat zijn trouwens de 2 beste games op de xbox360 die ik er bij kan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
krijgnuwat schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:39:
[...]

Zal ik maar wat moeten proberen :P..
Wat zijn trouwens de 2 beste games op de xbox360 die ik er bij kan nemen?
Da's natuurlijk compleet afhankelijk van welke genres je bevallen :) Als je shooters leuk vindt is CoD2 onmisbaar, DoA4 is een fantastische fighter, qua racen mag je PGR3 niet missen etc. etc.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DoA4 binnen, maar ik vind hem erg pittig. Er zit ook niet echt een trainingsmode in, wel sparring. Vind het blokken erg moeilijk en eenmaal in een combo van je tegenstander, dan kom je er bijna niet meer uit. Verder eerst maar eens de basic moves onder de knie krijgen en de story mode doen, daarna maar is online gaan kijken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
In sparring op Start drukken en vervolgens 'Exercise' selecteren. Wat nou geen training mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al een paar maanden zo'n play & charge kit, maar hij zit bij mij nog altijd aangesloten met kabel!!

Nu gebruik ik mijn 360 ook maar eens in de maand of zo (volgens mij is ie deze maand nog niet aan geweest)maar hoeveel streepjes moet je hebben bij die batterijafbeelding in je dashboard??

Is ie bij 3 streepjes vol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoorde op TV heel even langs schieten dat de 360 ook in het zwart word uitgebracht.. Is hier al meer over bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 21:49

BierPul

2 koffie graag

krijgnuwat schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:30:
[...]

Volgens mij pakt ie het IP van de computer waarmee je de brug heb, dat levert dan inderdaad een conflict melding op.

Kan je de xbox niet een fixed IP geven ?

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:12:
Ik hoorde op TV heel even langs schieten dat de 360 ook in het zwart word uitgebracht.. Is hier al meer over bekend ?
Zover ik weet niet. Er is wel een gelimiteerde Project Gotham Racing 3 versie uitgebracht, alleen is deze niet te koop. Je kan hem misschien op eBay oid aantreffen, maar verwacht een aardig prijskaartje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:12:
Het enigste dat ik weet over de zwarte Xbox 360 (Niet de debug versie) is dat er maar 100 van zijn gemaakt en niet te koop zijn.
Gisteren was er een Gamer op TV (TMF Game Pro) die een zwarte Xbox 360 had gewonnen op één of andere ''PGR3 Game Tournament,'' dus ik denk dat de zwarte versie alleen voor dat soort doeleinden zal worden gebruikt.
Personen die een unieke Xbox 360 willen hebben, zullen het moeten doen met de ''Face-Plates.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Of je moet zo'n skin (sticker) bestellen :)

Afbeeldingslocatie: http://toyzero.com/images/skins/400/xb06.jpg

Al weet ik niet hoe dat er in real life uitziet :X

Check http://cgi.ebay.com/360-S...egoryZ20385QQcmdZViewItem voor meer info :)

Nel Veerkamp(jes) is trouwens ook een XBOX 360 fan geworden na het bestellen van deze skin

Afbeeldingslocatie: http://toyzero.com/images/skins/xbf/xbf8.jpg :P

[ Voor 21% gewijzigd door BierPul op 25-02-2006 23:28 ]

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Weet iemand wat een incomplete HDD onder memory in het dashboard menu is??

Het is bij mij 1GB groot . Ik wil het verwijderen maar ik weet neit of dat wel mag zonder dat het mn 360 beschadigd.

[ Voor 27% gewijzigd door crzyhiphopazn op 26-02-2006 12:33 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe eht ziet met de wehkamp rgb kabels? komen die echt aan na 2 weken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:10:
weet iemand hoe eht ziet met de wehkamp rgb kabels? komen die echt aan na 2 weken?
Nee.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 14:42
wat je ook kan doen in plaatst van alles draadloos, is ethernet over stroom :)

ik heb 2 van die devices een boven bij me router in het stop contact andere beneden bij me xbox werkt als een trein en scheelt behoorlijk wat euro's was voor 70 eurie klaar

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57
Gewoon een incomplete download. Kun je verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe denken de mensen hier over die HD-DVD uitbreiding? Ik denk dat het best interessant is mocht HD-DVD echt de nieuwe standaard worden, maar tegen die tijd zijn we misschien al bij de volgende Xbox aanbeland :P. Ik vraag me echter af hoe ze dat ding willen aansluiten aangezien de 360 geen digitale uitgang heeft en de HD-DVD drive dit wel nodig heeft om het native aan te kunnen sturen (door de beveiliging van Hollywood moet het via een HDMI/DVI kabel), zou dit dus betekenen dat je voor die externe drive nog een aansluiting op je tv moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Njay schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:18:
wat je ook kan doen in plaatst van alles draadloos, is ethernet over stroom :)

ik heb 2 van die devices een boven bij me router in het stop contact andere beneden bij me xbox werkt als een trein en scheelt behoorlijk wat euro's was voor 70 eurie klaar
kan dat ook op verschillende groepen? bijvoorbeeld dat ik het boven van een andere groep heb dan dat beneden op de router zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
trouwens is COD2 demo nu ook te downloaden via marketplace. ik heb hem al en ik had hem ook op de kioskdisk gespeeld, maar is deze nu ook enhanced? want ik zie niet echt karteltjes ofzo.
kan iemand die COD2 compleet heeft ook ff de demo checken om te vergelijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 12:35
Cod2 demo is erg kort en erg simpel... maar das mijn mening :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Lord_T schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:39:
Cod2 demo is erg kort en erg simpel... maar das mijn mening :(
Ik vond em juist erg lang en uitgebreid, was er toch zeker 20 minuten mee bezig, in tegenstelling tot king kong waar je in 5 minuten doorheen was :Y)

Ik kwam trouwens ook nergens jaggies tegen, terwijl dat me juist opviel in de demo pods. (of zit het tussen de oren?)

[ Voor 16% gewijzigd door Collaborator op 26-02-2006 17:49 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Voor de mensen die nog een originele MS Advanced Scart kabel zoeken !!!!

Bij Informatique hebben ze ze RUIM voorradig. Ik heb er gisteren zelf 1 gehaald.
Ze zijn nog goedkoper ook dan Dixons etc.

http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=632701

EDIT: Het plaatje op de site klopt niet.

[ Voor 9% gewijzigd door fulgore op 26-02-2006 18:19 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net te laat voor mij. Heb weken hun site in de gaten gehouden en nu net sinds twee weken een Joytech Advanced Scart gekocht. Gelukkig levert die goede kwaliteit vanwege de goldplated aansluitingen. Iemand trouwens al het verschil kunnen testen tussen de MS kabel en de Joytech kabel (of andere advanced scart kabel merken)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 15:50
Iemand die wat meer weet van de SanDisk Cruzer® Crossfire USB Flash Drive?

http://www.sandisk.com/Pr...fire_USB_Flash_Drive.aspx

Dit stickje zou je kunnen gebruiken als memory voor je 360. Heb je dat dure Microsoft geheugen niet meer nodig als je geen HD hebt.

Afbeeldingslocatie: http://www.sandisk.com/Assets/Image/Img/press/Crossfire_1GB_front_topooff_straight.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

wrcveen schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:11:
Iemand die wat meer weet van de SanDisk Cruzer® Crossfire USB Flash Drive?

http://www.sandisk.com/Pr...fire_USB_Flash_Drive.aspx

Dit stickje zou je kunnen gebruiken als memory voor je 360. Heb je dat dure Microsoft geheugen niet meer nodig als je geen HD hebt.

[afbeelding]
Ik vraag me af of dat wel werkt om save-games e.d. op te slaan... :?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 06-10 13:57
Gully schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:16:
[...]

Ik vraag me af of dat wel werkt om save-games e.d. op te slaan... :?
Die illusie wordt in ieder geval wel gewekt als je op de link klikt, maar ik geloof het pas als iemand het kan bevestigen. Het lijkt mij namelijk sterk, en ik geloof ook niet dat Microsoft het hierbij zou laten zitten als het wel zou werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat werkt niet. Alleen de HD of de Memory Unit kan je gebruiken voor savegames en downoads van de marketplace. Je kan wel zo'n stickje of een externe HD gebruiken voor muziek oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Laatst online: 06-10 13:57
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:41:
Nee, dat werkt niet. Alleen de HD of de Memory Unit kan je gebruiken voor savegames en downoads van de marketplace. Je kan wel zo'n stickje of een externe HD gebruiken voor muziek oid.
Heb je het geprobeerd dan met deze unit? Ik weet uiteraard dat het normaalgesproken niet zou moeten werken via de USB (heb het zelf ook al geprobeerd met een externe HD, toch altijd even proberen), maar het is omdat er in de specs van dat stickie specifiek verwezen wordt naar de 360 dat ik toch wel nieuwsgierig ben of dit nou gewoon marketing-BS is, of dat het misschien dan tóch mogelijk is. Ik hou het voorlopig maar op het eerste, maar je weet nooit...

[ Voor 5% gewijzigd door EQJim op 26-02-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

eqjim schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:47:
[...]

Heb je het geprobeerd dan met deze unit? Ik weet uiteraard dat het normaalgesproken niet zou moeten werken via de USB (heb het zelf ook al geprobeerd met een externe HD, toch altijd even proberen), maar het is omdat er in de specs van dat stickie specifiek verwezen wordt naar de 360 dat ik toch wel nieuwsgierig ben of dit nou gewoon marketing-BS is, of dat het misschien dan tóch mogelijk is. Ik hou het voorlopig maar op het eerste, maar je weet nooit...
Mjah, als ik dit lees:
You can store your JPEG images and view it on your TV and play your digital music while plugged into your Xbox 360. With SanDisk, you will be able to take your game data, music, video, and photos wherever you go – and share your music and photos from your PC to Xbox 360.
Dan klopt het idd wel, je kan immers muziek en foto's ervan af spelen en je kan volgens mij ook game data van je xbox hd/memory unit kopieren naar een andere schijf welke op de usb-poort van de xbox zit. Maar voor je save games zal je dus altijd wel een hdu of memory unit nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Excuses, had niet gezien dat hij 'speciaal' voor de 360 was, dan weet ik het niet. Misschien even wat andere fora checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:18:
Voor de mensen die nog een originele MS Advanced Scart kabel zoeken !!!!

Bij Informatique hebben ze ze RUIM voorradig. Ik heb er gisteren zelf 1 gehaald.
Ze zijn nog goedkoper ook dan Dixons etc.

http://www.informatique.n...n/iqshop.cgi?M=I&A=632701

EDIT: Het plaatje op de site klopt niet.
Als ik hem binnen heb ben ik je erg dankbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:10:
[...]

Als ik hem binnen heb ben ik je erg dankbaar.
Geen dank, we zijn hier tenslotte om elkaar te helpen nietwaar :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nicket84
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 16:46
GoT is niet bedoeld voor handels- en ruilpraktijken.

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, mijn 360 schokt heel erg als ik een DVD afspeel. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand wat ik hier tegen kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:47:
Hmm, mijn 360 schokt heel erg als ik een DVD afspeel. Hebben meer mensen hier last van of weet iemand wat ik hier tegen kan doen?
Zet de xbox maar op PAL50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga ik straks even proberen. Waarom doet die het niet goed op PAL 60 als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10 08:56
Ik heb sinds kort een Creative Soundblaster Audigy 4 waarbij de Xbox360 nu op de line-in is aangesloten. Ik krijg hier echter dan stereo geluid op terwijl ik liever Dolby Digital heb...

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een VGA HD kabel voor de Xbox, maar deze heeft gewoon tulp->3mm als aansluiting en ik zou niet weten hoe ik dit zo kan aansluiten dat ik Dolby Digital geluid doorkrijg op mijn PC.

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:29:
[...]

Ga ik straks even proberen. Waarom doet die het niet goed op PAL 60 als ik vragen mag?
Omdat ie dan 60 frames per second moet vullen met 50 frames van een normale PAL-DVD waardoor ie 1 op de 5 frames dubbel moet tonen wat een schokkerig effect geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

MariahCareyLover schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:13:
Ik heb sinds kort een Creative Soundblaster Audigy 4 waarbij de Xbox360 nu op de line-in is aangesloten. Ik krijg hier echter dan stereo geluid op terwijl ik liever Dolby Digital heb...

Heeft iemand hier ervaring mee? Ik heb een VGA HD kabel voor de Xbox, maar deze heeft gewoon tulp->3mm als aansluiting en ik zou niet weten hoe ik dit zo kan aansluiten dat ik Dolby Digital geluid doorkrijg op mijn PC.
Een optische kabel kopen en die aansluiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Gully schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:16:
[...]

Een optische kabel kopen en die aansluiten :)
Vergeef mijn noobness, maar bedoel je een optische kabel voor de 360 als in een aparte kabel? Of een verlengstuk van mijn huidige VGA kabel waaraan nu de 2 tulpaansluitingen zitten?

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

MariahCareyLover schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:36:
[...]

Vergeef mijn noobness, maar bedoel je een optische kabel voor de 360 als in een aparte kabel? Of een verlengstuk van mijn huidige VGA kabel waaraan nu de 2 tulpaansluitingen zitten?
Een aparte kabel. Aan de kant van de xbox zit de optische connector, via een aparte optische kabel sluit je die aan op de optische ingang van je audioset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
Gully schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:54:
[...]

Een aparte kabel. Aan de kant van de xbox zit de optische connector, via een aparte optische kabel sluit je die aan op de optische ingang van je audioset.
Volgende keer zal ik beter opletten, ik lees het namelijk net ook in de topicstart. Thnx!

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:02
Hallo!

Wilde toch ook ff kwijt dat ik in een opwelling een Xbox heb gekocht, was het zoeken naar een Premium Edition zo zat dat ik bij de Dixons vroeg om een 360 in een witte doos, 'nou', zegt die jongen, 'die is er vandaag precies één binnengekomen, maar je moet er wel een spel bij kopen'. Maar twee spellen erbij gekocht, PGR3 en Kameo (dat spel was voor mij de doorslaggevende reden om de 360 te kopen, ben nogal Zelda-liefhebber). Nu net nog een RGB scartje kopen, charge&play kabeltje en als mn maand Gold erop zit een gold abootje, misschien nog een paar van die points, vind ik wel een interessant systeem. Ook kan ik nog niets streamen maar dat vind ik ook niet zo belangrijk, koop wel een USB stickje van een gig waar ik mp3tjes op zet om te draaien tijdens PGR3. Wordt zo wel een druk AV-kastje, met een 360, Gamecube, PS2 een een Xbox, deze laatste gebruik ik meer om media op te streamen. Denk niet dat ik de 360 ooit om laat bouwen, vind dat Live wel een okee feature en ben er van overtuigd dat ze binnen de kortste keren een programmaatje hebben om de 360 te laten denken dat je PC een MCE is en daardoor ook video kan laten streamen, niet dat dat voor mij nodig is, ik laat de zwarte Xbox zeker staan, dit is de enige, naast de TV dan, misbare machine in mn huisje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dezeppo schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:33:
Hallo!

Wilde toch ook ff kwijt dat ik in een opwelling een Xbox heb gekocht, was het zoeken naar een Premium Edition zo zat dat ik bij de Dixons vroeg om een 360 in een witte doos, 'nou', zegt die jongen, 'die is er vandaag precies één binnengekomen, maar je moet er wel een spel bij kopen'. Maar twee spellen erbij gekocht, PGR3 en Kameo (dat spel was voor mij de doorslaggevende reden om de 360 te kopen, ben nogal Zelda-liefhebber). Nu net nog een RGB scartje kopen, charge&play kabeltje en als mn maand Gold erop zit een gold abootje, misschien nog een paar van die points, vind ik wel een interessant systeem. Ook kan ik nog niets streamen maar dat vind ik ook niet zo belangrijk, koop wel een USB stickje van een gig waar ik mp3tjes op zet om te draaien tijdens PGR3. Wordt zo wel een druk AV-kastje, met een 360, Gamecube, PS2 een een Xbox, deze laatste gebruik ik meer om media op te streamen. Denk niet dat ik de 360 ooit om laat bouwen, vind dat Live wel een okee feature en ben er van overtuigd dat ze binnen de kortste keren een programmaatje hebben om de 360 te laten denken dat je PC een MCE is en daardoor ook video kan laten streamen, niet dat dat voor mij nodig is, ik laat de zwarte Xbox zeker staan, dit is de enige, naast de TV dan, misbare machine in mn huisje!
Best belachelijk dat je er een spel bij moest kopen (ondanks dat je natuurlijk wel een spel nodig hebt). Een verkoper kan je toch niet zomaar verplichten om een spel erbij te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 23:16

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

dezeppo schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:33:...'die is er vandaag precies één binnengekomen, maar je moet er wel een spel bij kopen'. Maar twee spellen erbij gekocht, PGR3 en Kameo...
Was dat verplicht? dan ben je mooi afgezet... die kosten daar 59.99 per stuk als ik het goed heb, dat is 10,99 duurder dan bij de mediamarkt (en eventueel webshops).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
Tja, ach, wat je voorganger zei, ik wilde toch een spel, plus als ik naar de Mediamarkt ga verbrand ik toch brandstof en tijd, de dichtstbijzijnde is in Middelburg, het gemak wil ook wat, dus ik heb er daar maar twee gekocht, het bedrag was imo toch al belachelijk dus die twee tientjes maken dan niet meer zoveel uit. Koop sowieso niet graag bij Dixons maar in dit geval was iemand die er één had de verkoper dus... Zit er wel een te denken dat frontje op te laten leuken door een vriendin...

[ Voor 9% gewijzigd door dezeppo op 27-02-2006 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:45:
[...]

Best belachelijk dat je er een spel bij moest kopen (ondanks dat je natuurlijk wel een spel nodig hebt). Een verkoper kan je toch niet zomaar verplichten om een spel erbij te kopen?
Dat is zelfs koppelverkoop wat illegaal is in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Laatst online: 06-10 23:16

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarschijnlijk gewoon een verkoper die weer wat extra verdient als ie meer verkoopt. Bij de dixons proberen ze je altijd de duurste produkten aan te smeren als je het mij vraagt. Ik vraag daar dan ook nooit om advies aan de verkopers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dezeppo
Koppelverkoop is inderdaad verboden, maar er is een uitzondering als de geleverde goederen een duidelijke relatie hebben. Bij een telefoon en een abonnement is dat het geval; bij bijvoorbeeld een auto met stoelen en sierstrips ook.
Het is ook toegestaan als je iets cadeau geeft dat niks met de verkochte zaak te maken heeft, maar dan valt het onder de cadeauwet: het cadeau mag niet te duur zijn.

Dus: koppelverkoop is inderdaad verboden, maar er zijn een hoop uitzonderingen die wel zijn toegestaan, waaronder GSM met een lock.

Maar ik ben hier NIET om Dixons recht te lullen. Ik ben blij met mn 360 en mn spellen.

[ Voor 9% gewijzigd door dezeppo op 27-02-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul

BierPul

2 koffie graag

Bij de Vendex keten is bijverkoop een appart punt bij je functioneringsgesprek.

Daar wordt je ook op beoordeeld (iig in mijn tijd).

:)

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Dat is bij hun electronica zaken wel zo ja, maar bij bijvoorbeeld hun juwelier ketens niet zo. Mocht je je het afvragen ja ze hebben een juwelier keten genaamd schaap & citroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 20:33

Maximus

There is no substitute

Ik heb op de doos van PGR3 niet kunnen vinden of er downloadable content zal komen. Dit stond op de doos van PGR2 wel aangegeven. Mijn vraag in deze is dus ook, heeft PGR3 de mogelijkheid voor downloadable content en zoja, wat mogen we dan wanneer verwachten?

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 03-10 10:13
W1LL3M schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:52:
[...]
Was dat verplicht? dan ben je mooi afgezet... die kosten daar 59.99 per stuk als ik het goed heb, dat is 10,99 duurder dan bij de mediamarkt (en eventueel webshops).
Hier klopt toch wel iets niet hé. tenminste niet bij media markt in middelburg, kosten daar precies het zelfde :X

Oja voor alle fans GRAW is 2 weken uit gesteld http://www.xboxarena.nl/artikel.php?id=3542

[ Voor 22% gewijzigd door harryvos op 27-02-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ik krijg net mijn mediamarkt krantje binnen, en wat lees ik
Xbox 360 Core edition 266 eurotjes! best een redelijke verlaging, ze verkopen duidelijk niet genoeg, iedereen wil Premium hebben. En zie ook een plaatje met PGR3 en DOA4 33 euro maar! Nou heb ik al doa4, en pgr3 hoef ik niet, jammer dat ze niet andere games in de aanbieding hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toch wel een chille aanbieding, vooral die spellen
zal pgr3 zeker halen van de week in Groningen bij mm dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-10 20:33

Maximus

There is no substitute

Idd, als die aanbieding van DOA4 ook voor 33 is in groningen ga ik langs.

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:20

RnB

Reconhell schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:05:
Ik krijg net mijn mediamarkt krantje binnen, en wat lees ik
Xbox 360 Core edition 266 eurotjes! best een redelijke verlaging, ze verkopen duidelijk niet genoeg, iedereen wil Premium hebben. En zie ook een plaatje met PGR3 en DOA4 33 euro maar! Nou heb ik al doa4, en pgr3 hoef ik niet, jammer dat ze niet andere games in de aanbieding hebben.
Ik heb vandaag ook t mediamarktkrantje binnengehad, maar ik heb niks meegekregen van die aanbieding.. Ik ben net jarig geweest (geld.. :P ) en ik heb dus wel interesse in die xbox 360.. Is het een lokale aanbieding mss?? Op de site staat het ook niet.. :'( Ik woon btw in Noord-Brabant..

[ Voor 5% gewijzigd door RnB op 27-02-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Reef_91 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:55:
[...]

Ik heb vandaag ook t mediamarktkrantje binnengehad, maar ik heb niks meegekregen van die aanbieding.. Ik ben net jarig geweest (geld.. :P ) en ik heb dus wel interesse in die xbox 360.. Is het een lokale aanbieding mss?? Op de site staat het ook niet.. :'( Ik woon btw in Noord-Brabant..
Dat zou kunnen, ik woon in alkmaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
eigenlijk schandalig DOA4 en PGR3 voor 33 euro, en als bonus de core ook nog 30 euro goedkoper. Komt er gewoon op neer als je hem van te voren al besteld had dat je gewoon keihard genaaid word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik vragen tot wanneer die actie geldig is in Alkmaar?!?!?! Ben namelijk zelf woonachtig in Schagen dus ga dan effe langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
harryvos schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:11:
eigenlijk schandalig DOA4 en PGR3 voor 33 euro, en als bonus de core ook nog 30 euro goedkoper. Komt er gewoon op neer als je hem van te voren al besteld had dat je gewoon keihard genaaid word.
Ja stel je voor dat dingen in prijs verlaagd worden, zijn de eerdere kopers altijd keihard genaaid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

harryvos schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:11:
idd ja.. toen met de lancering van de eerste xbox, toen was de prijs kort na de lancering ook erg gedaald en volgens mij hebben de eerste afnemers toen een gratis game gekregen, toch? als we nou met zn allen ff klagen bij microsoft, misschien doen ze dan hetzelfde ;) (al zullen ze nu gewoon zeggen dat t een lokale, tijdelijke acties is...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
curry684 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:46:
[...]

Ja stel je voor dat dingen in prijs verlaagd worden, zijn de eerdere kopers altijd keihard genaaid!
Als er voldoende leverbaar waren geweest had ik er niet zo mee gezeten, maar goed laat maar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Gully schreef op maandag 27 februari 2006 @ 20:47:
[...]

idd ja.. toen met de lancering van de eerste xbox, toen was de prijs kort na de lancering ook erg gedaald en volgens mij hebben de eerste afnemers toen een gratis game gekregen, toch? als we nou met zn allen ff klagen bij microsoft, misschien doen ze dan hetzelfde ;) (al zullen ze nu gewoon zeggen dat t een lokale, tijdelijke acties is...)
2 games + controller dacht ik :X

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

TheEvilCuber schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:04:
[...]

2 games + controller dacht ik :X
Ja klopt, en door een foutje van MS destijds zelfs 4 games en 2 controllers hahah.. Maargoed ik kan er niet mee zitten hoor, heb dat ding nou al 3 maanden en het is het dubbel en dwars waard!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Is geen prijsverlaging,
Is gewoon een stuntje van de mediamarkt, ze hebben beperkt voorraadje voor die periode (zeg 20 stuks core, 20 stuks PGR3 en 20 stuks DOA4), die verdelen ze een beetje (dag 1 5 DOA's in de schappen, dag 2 weer 5 enz.) en dan maken ze gewoon geen winst of leggen ze zelfs toe op de spellen / console alleen om publiciteit te maken (KIJK, WIJ zijn goedkoop, WIJ bieden games aan onder de inkoop van andere shops, KOOP voortaan je 360 games bij ONS). Naaiers zijn 't ;) Ik sta er dan ook niet van te kijken dat ze allemaal weg zijn als je van de week gaat kijken bij de MM in Alkmaar...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Even over dat 5.1 Aiwa setje waar het een tijdje terug de heletijd over ging. Ik wil graag die boxen aan de muur hangen, weet iemand waarmee je die dingen kan ophangen, en waar je het kan kopen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou lekker is dat. Begin ik net een beetje goed te worden in Call of Duty, Gaat de DVD kapot. Scheuren vanuit het midden. Xbox leest em helemaal niet meer. Lullige is dat ik de bon kwijt ben. :(

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Suggestie 1: Lees het topic eens goed door!
Suggestie 2: Bel morgen Contact Data even (zoek het nummer zelf maar op), die geven je wel een nieuwe...

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Suggestie 3: Lees het boekje eens door wat je bij de game gekregen hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Voor mensen die een Xbox 1 Starters Livekit Code hebben kunnen het gewoon gebruiken voor je X360 Je moet het as een prepaid code invoeren >:) .. Ik heb mn Live met 12 maanden velengd en ik heb nog 2 maandne trial van halo2 :+

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AzN_cRzY schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:28:
Voor mensen die een Xbox 1 Starters Livekit Code hebben kunnen het gewoon gebruiken voor je X360 Je moet het as een prepaid code invoeren >:) .. Ik heb mn Live met 12 maanden velengd en ik heb nog 2 maandne trial van halo2 :+
Dus een goedkoop Xbox 1 starters pakketje scoren en die gebruiken voor de 360? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:44:
[...]

Dus een goedkoop Xbox 1 starters pakketje scoren en die gebruiken voor de 360? >:)
yes ik had nog een oude starterskit over want ik heb geen CC dus ff die code als prepaid code voor 12 maanden invoeren en voila _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareHugo
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 21:49:
offtopic:
Even over dat 5.1 Aiwa setje waar het een tijdje terug de heletijd over ging. Ik wil graag die boxen aan de muur hangen, weet iemand waarmee je die dingen kan ophangen, en waar je het kan kopen?
Geen idee, zit in ieder geval schroefdraad achter de rear-speakers, misschien met ophangbeugels van Vogel's ( http://www.vogels.nl/ ) of iets dergelijks. Zat er ook aan te denken mijn boxen te gaan ophangen.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:38
AzN_cRzY schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:28:
Dat is goed nieuws..

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:18:
Suggestie 1: Lees het topic eens goed door!
Suggestie 2: Bel morgen Contact Data even (zoek het nummer zelf maar op), die geven je wel een nieuwe...

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 07:54:
Suggestie 3: Lees het boekje eens door wat je bij de game gekregen hebt. ;)
Bedankt voor de sugesties :)

Ik had inderdaad al wat in het topic gelezen over niet werkende games. Maar om 14 delen door te lezen was toch iets te veel. Begrijp me niet verkeerd, het is niet dat ik er geen zin in had. Ik dacht dat het niet zo'n probleem zou zijn om het even te vragen. Mijn excuses _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Suggestie 3 was natuurlijk bloody obvious, altijd even contact opnemen met de importeur cq. fabrikant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Nou, dat plastic stuk prul van een headset heeft bij mij gisteren de geest gegeven. Valt me eigenlijk nog mee dat ie ’t nog 3 maanden heeft uitgehouden :+ . Eerst ff proberen bij MS een nieuwe los te peuteren, maar anders wil ik toch op zoek naar een iets duurzamere oplossing. Iemand mss ervaring met de Halo2 headset van Plantronics icm de 360?
Afbeeldingslocatie: http://www.gameexpress.com/images/product/original/017229118829F.JPG
Zal waarschijnlijk wel werken, maar als iemand er ervaring mee heeft hoor ik ’t graag :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zou mogen kiezen op te gamen op de volgende schermen, welke zou het dan worden en waarom ? Ik heb een XBOX aangesloten gehad op een 32" LCD scherm met dezeflde specificaties als de samsung hieronder en dit zag er erg goed uit.. Ook op een nieuwe Philips plasma was het onwaarschijnlijk mooi.. Staar ik me nu blind op de resoluties ?

Afbeeldingslocatie: http://www.pcmegastore.nl/catalog/images/imagecache/samsung_320p.jpg

Beeldgrootte: 32 "
Breedbeeld: Ja
max. Resolutie: 1280 x 768
Contrast ratio: 1000 :1
Helderheid: 450 cd/m2
Muurbevestiging: Ja
Dot-pitch: 0,511 mm
max. Hor. freq.: 70 kHz
Responstijd: 8 ms
Digitale ingang: Ja
max. Vert. freq.: 85 Hz
Voeding: Ingebouwd

Afbeeldingslocatie: http://accessories.euro.dell.com/sna/images/products/210-15489.jpg

Monitorformaat en -type : 30 inch (76,2 of 762 mm) active matrix TFT
Resolutie : 2.560 x 1.600 (WQXGA)
Responstijd / helderheid / contrastverhouding : 14 ms (zwart-naar-wit) / 400 cd/m2 / 700:1
Afmetingen (HxBxD) : 469,7 / 559,7 (gecomprimeerd / uitgebreid) x 690 x 200 mm
Gewicht : 11,38 kg
Connectors / poorten / sleuven : Digitaal / DVI-D (HDCP) / 4 downstream-poorten, 1 upstream-poort / 1.Compact Flash (CF) / Security Digital (SD) / Memory Stick (MS) / Smart Media (SM) / Multimedia Card (MMC)
In hoogte verstelbare standaard / Audiomogelijkheid : Ja (90 mm verschil) / optionele Dell-multimedialuidsprekers voor flatpanelbevestiging AS501
Compatibel met VESA-montage / beveiligingssleuf : Ja (100 mm) / Ja
Ingebouwd : Geïntegreerde USB 2.0-hub met voeding / 9-in-2 kaartlezer
Garantie : 3 jaar omruilservice op de volgende werkdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
70373R: die vraag komt een stuk beter tot z'n recht in Audio, Video & HiFi Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-09 22:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

* MAX3400 baalt dat GRAW is uitgesteld; kan ik mijn vrije dagen weer anders in gaan delen.

offtopic:
En ik wil naar huis!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF2MC is ook uitgesteld helaas :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:28:
* MAX3400 baalt dat GRAW is uitgesteld; kan ik mijn vrije dagen weer anders in gaan delen.

offtopic:
En ik wil naar huis!
Hoezo uitgesteld? Elke site houdt weer een andere datum aan. Ik ga nog uit van 9 maart.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Laatst online: 10:33
Heb vandaag me 360 aan me plasmascherm gehangen, moet zeggen dat het erg lekker
gamed hhehehe :9

Heb de 360 aangesloten met monstercables, en gelijk ook optical naar me surround toe.
Wist echt niet wat ik hoorde ongelovelijk goed geluid ook .

Maar ik heb ook een vraag, ik weet niet 100% zeker wat mijn max resolutie is van mijn plasma.
Dus heb ik in het display menu even met de resolutie zitten kloten .
1024x786 kreeg ik gewoon normaal beeld, ben nog niet verder gegaan.
Maar ik neem aan dat als ik een resolutie selecteer die het scherm niet aan kan,
ik daar snel genoeg achter ben of niet ?

Edit : zie dat mijn plasma een resolutie heeft van 852 x 480 , vreemd dat ie dan
wel gewoon een hogere resolutie pakt...
Heb trouwens een LG 42px4rv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:38

S2S

Verwijderd schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:02:
Nou lekker is dat. Begin ik net een beetje goed te worden in Call of Duty, Gaat de DVD kapot. Scheuren vanuit het midden. Xbox leest em helemaal niet meer. Lullige is dat ik de bon kwijt ben. :(

Iemand suggesties?
Contact data mailen. Ik heb dat vorige week gedaan, ik had ook scheuren in mijn COD2 disc. In de mail die ik terug kreeg stond dit:

Bij een aantal COD2 schijfjes voor de Xbox 360 is dit probleem voorgevallen.De oorzaak van dit probleem (inscheuren/afbrokkelen vanuit het middelpunt van de CD) is nog niet bekend.Op dit moment is men druk bezig dit te onderzoeken of een produktiefout of materiaalfout of een andere fout de oorzaak is van dit probleem.

Zolang er nog niet bekend is waarom deze schijfjes inscheuren, kunnen klanten hun defecte schijfje omruilen (voor een nieuw exemplaar) bij de winkel waar men het schijfje gekocht heeft.De winkelier is hier door onze verkoop over ingelicht en kan de defecte schijfjes middels een retouraanvraag weer bij ons claimen.

Mvrgr

CD Contact Data BV

Dus terug naar de winkel met de disc, mag je hopen dat je de bon nog hebt ;)

:btw suggestie 3, was bij mij geen optie. Aangezien het een UK boekje was!

[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 28-02-2006 13:44 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:13:
[...]

Hoezo uitgesteld? Elke site houdt weer een andere datum aan. Ik ga nog uit van 9 maart.
Officieel staat GRAW op 10-3-2006 voor US release, en BF2MC nog immer op TBA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Yo Guys check deze shit MediaMarkt ROTTERDAM heeft F*cking 16 PREMIUM PACKS, +/- 25 CORE PACKS en 30 van die HDD's _/-\o_

Ik was vandaag langs geweest moest ff COD2 bij iemand ophalen en tot mijn verbazing was MM Rotterdam packed met 360 gear..

Hoezo 360 is moeilijk leverbaar?? :? 8)7

Ik wilde hiermee niet zeggen dat het OVERAL verkrijgbaar is. Ik woon in Amsterdam,als je hier en omstreken vraagt of ze Premium Packs hebben -> "NOPE komen in MAART weer"

[ Voor 26% gewijzigd door crzyhiphopazn op 28-02-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

AzN_cRzY schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:21:
Yo Guys check deze shit MediaMarkt ROTTERDAM heeft F*cking 16 PREMIUM PACKS, +/- 25 CORE PACKS en 30 van die HDD's _/-\o_

Ik was vandaag langs geweest moest ff COD2 bij iemand ophalen en tot mijn verbazing was MM Rotterdam packed met 360 gear..

Hoezo 360 is moeilijk leverbaar?? :? 8)7
Ik was zaterdag in de MM Rotterdam Alexandrium, daar hadden ze GEEN premiums, GEEN Scart kabels, GEEN HD's, alleen Cores.

Dus dat ze nu toevallig weer een levering hebben gehad wil nog niet zeggen dat ze nu OVERAL in het land leverbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag:

Ik ga vanmiddag mn 360 halen, en heb een advanced scart kabel besteld voor m'n TV.

Hoe kan ik nu het beste het geluid regelen.
Ik heb een Pioneer VSX-814

http://www.pioneer.nl/nl/...814.pdf&method=attachment

Als ik het goed begrijp is kan ik het mooiste geluid tevoorschijn toveren door een optische kabel te gebruiken. Klopt dit?

En 2e:
http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/
Op deze pagina rechtsonder staat een veligheidsbericht, waar je op zou moeten kunnen klikken, wat niet kan, wie weet hier meer van?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Op elke videokabel zit een optical uitgang, daarmee krijg je inderdaad het mooiste geluid.
Het veiligheids bericht gaat over de stroomkabel van xboxen van voor 2003/2004, die kunnen in de fik vliegen oid (in extreme gevallen) en worden gratis vervangen.

[ Voor 11% gewijzigd door Collaborator op 28-02-2006 15:21 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:20:
Op elke videokabel zit een optical uitgang, daarmee krijg je inderdaad het mooiste geluid.
Het veiligheids bericht gaat over de stroomkabel van xboxen van voor 2003/2004, die kunnen in de fik vliegen oid (in extreme gevallen) en worden gratis vervangen.
Ok, dus ff nog een optisch kabeltje scoren, en t 2e hoef ik me geen zorgen over te maken.

Thanks.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.