Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.276 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
Eurogamer is ook niet heilig. Als ik op journalisme-inside-info kijk zie ik:
Tom Clancy's Ghost Recon Advanced Warfighter Ubisoft 3/3/2006
Fight Night Round 3 EA 10/3/2006
The Outfit THQ 17/3/2006
Far Cry Instincts Predator Ubisoft 31/3/2006
Blazing Angels: Squadrons of WWII Ubisoft March 2006
Monster Madness Artificial Studios Q1 2006
Football Manager 2006 Sega 13/4/2006
Final Fantasy XI Square Enix 20/4/2006
Final Fantasy XI Treasures of Aht Urhgan Square Enix 20/4/2006
En dat komt rechtstreeks van de publishers, maar zijn idd wel expected dates, niet per definitie vastgelegd.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, nix is heilig. Dat van eurogamer, daar kom je via gamesindustry.biz, over het algemeen toch wel een gerespecteerde site lijkt me zo.

Laten we niet negatief doen en gewoon w88 op de TOP-spellen die in maart uit gaan komen, ik heug me zo op de nieuwe Morrowind _/-\o_

Vreemd dat Blazing Angels er bij eurogamer NIET tussenstaat :S

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:27:
ik heug me zo op de nieuwe Morrowind _/-\o_
Er komt geen nieuwe Morrowind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

curry684 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:35:
[...]

inderdaad, we hebben het over de 'The Elder Scrolls' serie. :+

Het nieuwste deel daarvan 'Oblivion', daar heb ik zin in _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 22-02-2006 16:41 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 16:35:
[...]

Stelletje zijkerds :P

Ja, uiteraard bedoel ik: Elder Scroll`s : Oblivion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Fight Night 3 is uit:
De normale xbox versie heb ik inmiddels ;)

http://eastore.ea.com/sho...&sPlatform=0&keyword=fnr3

edit: link klopte niet.

ps Aardig prijsverschil tussen beide versies ....

[ Voor 36% gewijzigd door fulgore op 22-02-2006 19:26 ]

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-10 21:09
In de states? of ook in ons kaas land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop hier ook. Zit al heletijd op hem te wachten :( Me 360 staat een beetje stof te happen nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:50:
battlefield 2: modern combat staat er ook niet tussen :? Ik hoop maar dat deze wel in maart verschijnt >:)
Jawel hoor.......releasedatum kwartaal 4 2006.......????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
  • Laatst online: 30-08 21:40
ik begrijp niet dat er door de ontwikkelaars niet meer gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheid demo's via de marketplace aan te bieden??

Er staan genoeg nieuwe releases op stapel, maar demo's ho maar....

Of zouden de ontwikkelaars wellicht flink in de buidel moeten tasten om de demo's op deze wijze te promoten via MS z'n marketplace? EA demo's staan er allemaal wel op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:07

S2S

WOW GRAW al 3 Maart...laten we het hopen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Deegeeooh schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:48:
ik begrijp niet dat er door de ontwikkelaars niet meer gebruik wordt gemaakt van de mogelijkheid demo's via de marketplace aan te bieden??

Er staan genoeg nieuwe releases op stapel, maar demo's ho maar....

Of zouden de ontwikkelaars wellicht flink in de buidel moeten tasten om de demo's op deze wijze te promoten via MS z'n marketplace? EA demo's staan er allemaal wel op...
die demo's van EA zijn allemaal games die al lang gereleased zijn. al dat sport troep blijft elk jaar maar komen.

en misschien kunnen er niet meer demo's komen omdat de code er nog niet toe instaat is een opzichzelf staande progje te draaien.

ik wacht vrolijk af (check wel wekelijks de new downloads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Zuider-Park Games zijn een aantal games voor €49,95 (in de aanbieding?). O.a. PGR 3 en DoA 4, maar ook pre-orders zoals Far Cry zijn scherp geprijsd!

Is er al iets bekend over een HDMI/DVI kabel voor de 360, en kan die het technisch uberhaupt wel aan?

Ik zit btw vast bij Kameo, ik heb net het Ogre Swamp voltooid en moet nu naar Thorn's pass, maar nu ben ik bij de laatste brug met die laatste tank en al die orcs, maar hoe kom ik hier voorbij. Ik ga iedere keer dood :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:04:
[...]

die demo's van EA zijn allemaal games die al lang gereleased zijn. al dat sport troep blijft elk jaar maar komen.

en misschien kunnen er niet meer demo's komen omdat de code er nog niet toe instaat is een opzichzelf staande progje te draaien.

ik wacht vrolijk af (check wel wekelijks de new downloads)
Dat lijkt me erg sterk.. Demo's zijn prima te distribueren.

EA bedoelde ik eigenlijk als voorbeeld dat zij kennelijk een van de partijen zijn die de deal met MS hebben om al hun demospul (dus niet alleen de sport stuff) via de marketplace te promoten.

maar wellicht dat het allemaal gewoon nog een beetje op gang moet komen (laten we het hopen, de live arcade content komt ook nog niet echt los)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55
hmm ik lees mensen die HDD's zoeken, ben 2 dagen in Antwerpen geweest en daar lagen ze overal in vrijwel alle winkels...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de buurt van Gorinchem dixons heeft daar de scart en vga kabels op vooraad,vanmiddag de vga kabel gehaald van logitech dan wel maar in mijn ogen net zo goed (de scart kabel wel).
Al 2 weken in bezit .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 20:49

Underworld

+1 Inzichtvol

Volgens mij is het inmiddels oud nieuws maar ik kan nergens vinden of iemand het al heeft gepost
...
Heeft iemand dit al gezien (bij mij werkt het overigens perfect!!!!)
En dit is zeker ook iets voor de TS!

http://www.gamersreports.com/news/1293/
http://www.anpark.com/software.aspx

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ook zonder internet xbox spellen kan spelen op de 360? Me broer heeft namenlijk wel een premium, maar geen internet. Of moetje daar updates voor downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deegeeooh
Hoe kun je demo's downloaden bestemd voor andere regio's:

http://www.gamersreports.com/article/19/

iemand al geprobeerd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crawl NL schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 19:44:
[...]
SOEDARKMASTER schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:50:
battlefield 2: modern combat staat er ook niet tussen Ik hoop maar dat deze wel in maart verschijnt

Jawel hoor.......releasedatum kwartaal 4 2006.......????
Kijk hier maar en die zitten bijna nooit naast.
http://www.tothegame.com/game.asp?id=4174

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joytech XBox 360 Media Remote Control.
http://www.play.com/play2...=&cpage=1&pa=cart&Cur=258

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:21
Yeah! net ze er allemaal uitgereden bij Full Auto :) !
Was nogal pittig!

Maar echt zo weird die Amerikanen!, bij de start al, je reedt weg BAF alle auto`s opelkaar omdat die amerikanen die weg versperde :O |:( .
Ben je aan het rijden, komen eroppeens een paar idioten als spookrijders je tegemoet :Z weer die amerikanen! en sirieus ze bleven de hele race zo rijden :r een hele groep, en onderling hadden ze de grootste lol :Z appart..

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:06:
Weet iemand of je ook zonder internet xbox spellen kan spelen op de 360? Me broer heeft namenlijk wel een premium, maar geen internet. Of moetje daar updates voor downloaden?
Jep dat kan, je kan een cd fikken of een cd bestellen zelfs bij microsoft.
zie ook: http://www.xbox.com/nl-NL/games/backwardscompatibility.htm :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Deegeeooh schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:26:
Hoe kun je demo's downloaden bestemd voor andere regio's:

http://www.gamersreports.com/article/19/

iemand al geprobeerd toevallig?
Demo's kan je niet downloaden ... maar de trailers en sommige themes wel

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:51

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Hmm meteen besteld maar :D 15 euro is niet duur :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• boefje79
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 21:25
Is de Logitech Harmony Advanced 360 al door iemand in NL gesignaleerd?

De releasedatum staat bij enkele sites op 10-02, maar die reageren niet op mijn vraag omtrent beschikbaarheid. Op pricewatch kom ik hem nog niet tegen...

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

boefje79 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:01:
De releasedatum staat bij enkele sites op 10-02, maar die reageren niet op mijn vraag omtrent beschikbaarheid. Op pricewatch kom ik hem nog niet tegen...
Een week of twee geleden heb ik Logitech NL hierover gebeld, maar ze hadden nog geen idee van mogelijke Nederlandse release datum...

Heb er inmiddels maar een via ebay besteld...ben benieuwd :9

• boefje79
Shiverzz schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:16:
[...]

Een week of twee geleden heb ik Logitech NL hierover gebeld, maar ze hadden nog geen idee van mogelijke Nederlandse release datum...

Heb er inmiddels maar een via ebay besteld...ben benieuwd :9
zijn er dan geen compatibiliteitsproblemen te verwachten?
dat ie alleen amerikaanse hardware ondersteund en dat europees apparatuur niet wordt toegevoegd door logitech?

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 21:49

BierPul

2 koffie graag

Phusebox schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:45:
hmm ik lees mensen die HDD's zoeken, ben 2 dagen in Antwerpen geweest en daar lagen ze overal in vrijwel alle winkels...
Dixons.nl heeft ze ook weer binnen, kreeg net een mailtje :)

Gelijk die creditcard maar weer laten branden :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door BierPul op 23-02-2006 11:32 ]

Ja man

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

boefje79 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:29:
dat ie alleen amerikaanse hardware ondersteund en dat europees apparatuur niet wordt toegevoegd door logitech?
De hardware die ik ermee aan wil sturen is/was ook gewoon in de VS te koop, dus ik verwacht eigenlijk geen problemen met compatibiliteit.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54
Volgens mij werken ze met een andere infraroodfrequentie in de USA... Dit probleem heb je volgens mij ook bij de Philips Pronto (Amerikaanse versie). Maar ik hoop voor je dat het werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door M@cer op 23-02-2006 11:34 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• boefje79
Macer schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:34:
Volgens mij werken ze met een andere infraroodfrequentie in de USA... Dit probleem heb je volgens mij ook bij de Philips Pronto (Amerikaanse versie). Maar ik hoop voor je dat het werkt.
psies...daar ben ik ook bang voor...

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Macer schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 11:34:
Mocht dat idd zo zijn kan je altijd nog met de IR-learning functie aan de gang (dus niet via de database, maar gewoon de IR signalen van de originele ab’s kopiëren). Ik laat wel ff weten hoe het werkt… :)

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15-09 22:23

Xander84

GamerTag: D3 R4X

boefje79 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:01:

Ik heb de normale Harmony versie gekocht die is hetzelfde als de advanced 360 alleen zonder de a b x y knopjes (maar daar gebruik ik de rood, groen, geel, blauwe teletekst knopjes voor :P ) en hij is een stuk goedkoper. Ik heb hem bij de paradigit gekocht voor 69,- euro + gratis dvd :P, dus hij is ook gewoon meteen beschikbaar.

XBOX 360 Gamertag

• boefje79
Xander84 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:39:
[...]

Ik heb de normale Harmony versie gekocht die is hetzelfde als de advanced 360 alleen zonder de a b x y knopjes (maar daar gebruik ik de rood, groen, geel, blauwe teletekst knopjes voor :P ) en hij is een stuk goedkoper. Ik heb hem bij de paradigit gekocht voor 69,- euro + gratis dvd :P, dus hij is ook gewoon meteen beschikbaar.
en de mediacenter-functionaliteit is ook goed te gebuiken?
"info" , "display" , "green button" , "back"...

want dat ir-learning wil ik echt slechts in nood hoeven te gebruiken...

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 21:52
Ik heb vandaag mijn eigen credit card ontvangen zodat ik die van mijn ouders niet meer hoef te gebruiken. Echter wil ik dus graag de oude verwijderen uit mijn xbox 360 account. Dit krijg ik niet gedaan, dus heb er nu 2 CC's staan, weet iemand hoe ik dit gedaan krijg?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:54
Shiverzz schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 12:04:
[...]

Mocht dat idd zo zijn kan je altijd nog met de IR-learning functie aan de gang (dus niet via de database, maar gewoon de IR signalen van de originele ab’s kopiëren). Ik laat wel ff weten hoe het werkt… :)
Dat zal in dat geval niet uitmaken... Het is een ander protocol wat ze gebruiken zover ik nog weet. Stond toen op het punt om een amerikaanse Pronto te kopen, maar er waren problemen met het infrarood deel.. Maar nogmaals, ik hoop dat het bij jou harmony wel werkt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• curry684

curry684

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 20:15:
Ik zit btw vast bij Kameo, ik heb net het Ogre Swamp voltooid en moet nu naar Thorn's pass, maar nu ben ik bij de laatste brug met die laatste tank en al die orcs, maar hoe kom ik hier voorbij. Ik ga iedere keer dood :(.
Met Thermite op afstand die tank bombarderen, orcs verder gewoon negeren. Zodra de tank stuque is kun je de orcs op je dooie akkertje platbombarderen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:55
hmm ik zag net het multiplayer filmpje van GRAW op xboxyde, maar dat zag er behoorlijk bagger uit. nu waren dit de multiplayer campaigns, maar je kunt toch zeker ook "gewoon" multiplayer gamen over Live in Mexico City?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 16:34

Collaborator

You! Cake or Death?

Phusebox schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:07:
hmm ik zag net het multiplayer filmpje van GRAW op xboxyde, maar dat zag er behoorlijk bagger uit. nu waren dit de multiplayer campaigns, maar je kunt toch zeker ook "gewoon" multiplayer gamen over Live in Mexico City?
Voor de multiplayer zijn er natuurlijk aparte maps, geen idee of die al bekend zijn. (meestal nogal veel jungle levels)

This space is occupied

• Xander84

Xander84

boefje79 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 13:09:
[...]

en de mediacenter-functionaliteit is ook goed te gebuiken?
"info" , "display" , "green button" , "back"...

want dat ir-learning wil ik echt slechts in nood hoeven te gebruiken...
Jup werkt allemaal perfect, enne ik heb de learn functie nog niet hoeven te gebruiken. Alleen maar voor mijn versterker omdat die voor 2 functies een toetscombinatie vereist waarbij je op shift + een toets moet drukken. Maar de rest wordt allemaal via een internet database automatisch ingesteld en kun je dan eventueel nog naar eingen smaak aanpassen.

[ Voor 5% gewijzigd door Xander84 op 23-02-2006 15:48 ]

XBOX 360 Gamertag

Verwijderd

hmm, battlefield 2 : modern combat : mid-march
Gears of war, ghost recon...

Misschien toch maar eens een xbox overwegen nu er wat meer titels op verschijnen. Niet dat ik daarmee wil zeggen dat de launch mager was, 18 games bij launch is indrukwekkend. Maar nadien is het wat stil geweest (en dat zie je ook aan het 'waar koop ik welk accessoire' posts)

Op teamxbox en ign valt ook weinig nieuws te beleven, en dat volg ik ook op de voet. Ik vermoed dat ik zelf niet meer ga wachten op de release van de ps3 om te kunnen vergelijken. Van de hardware en de console als game-apparaat was ik al redelijk overtuigd, nu ook de andere games stilletjes aan beginnen te verschijnen heb ik er steeds meer zin in. Anderzijds is voor mij 400+games geen aankoop die ik zomaar effe doe. Dus ja... En mijn pc mag dan ook wel wat gedowngraded worden, die gebruik ik dan toch niet meer om te gamen, behalve trackmania. En de volgende aankoop van een pc zal dan nog wel heel veraf staan, aangezien het dan toch niet meer nodig is

Die ghost recon ziet er iig geweldig mooi en fun uit, en ook al heb ik nog nooit een rpg gespeeld, interesseert oblivion me ook wel.
En uiteraard battlefield: klik

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-02-2006 16:39 ]

• curry684

curry684

Topicstarter
Mjah voor BF2 heb ik geen tijd ben ik bang, GRAW en Oblivion gaan me druk genoeg houden :)

• Manzor90
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-09-2023
Jongens ik ben ten einde raad :(
Ik zit nu al vast bij Kameo, en ik ben nog maar net begonnen. Ik sta nu voor een viertal bomen die ik moet "stunnen" met Rubble. Voor die bomen loopt een bewaker die zegt dat het bos afgesloten is. Als ik Ortho raadpleeg zegt ie dat ik met Rubble die bomen in de ogen moet raken. Maar wat ik ook probeer, er gebeurt helemaal niks :( Doe ik het nu dan helemaal verkeerd? Ik heb ook al op Gamefaqs.com gekeken maar daar wordt ik ook niks wijzer van.

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:07

S2S

Grossen schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:50:
Jongens ik ben ten einde raad :(
Ik zit nu al vast bij Kameo, en ik ben nog maar net begonnen. Ik sta nu voor een viertal bomen die ik moet "stunnen" met Rubble. Voor die bomen loopt een bewaker die zegt dat het bos afgesloten is. Als ik Ortho raadpleeg zegt ie dat ik met Rubble die bomen in de ogen moet raken. Maar wat ik ook probeer, er gebeurt helemaal niks :( Doe ik het nu dan helemaal verkeerd? Ik heb ook al op Gamefaqs.com gekeken maar daar wordt ik ook niks wijzer van.
:+ Probeer is al zn stenen tegelijk af te schieten ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

• Manzor90
S2S schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:53:
[...]

:+ Probeer is al zn stenen tegelijk af te schieten ;)
Ik heb echt alles al geprobeerd, maar er gebeurd helemaal niets. Moet ik ergens speciaal op mikken ofzo?

• curry684

curry684

Topicstarter
Die 4 bomen negeren en stuk naar achter in het bos staan 4 andere bomen met een stenen plaat in het midden. Op die steen even "boem" doen met Rubble :)

Verwijderd

boefje79 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 10:29:
[...]

Ik heb de mijne 1,5 week geleden binnen gekregen vanuit amerika via Ebay en hij werkt gewoon perfect hierro.

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-10 10:13
curry684 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:01:
Die 4 bomen negeren en stuk naar achter in het bos staan 4 andere bomen met een stenen plaat in het midden. Op die steen even "boem" doen met Rubble :)
hehe idd dit is de oplossing heeft bij mij ook een tijdje geduurd voordat ik dat door had. Gewoon voor die rivier op dat platform gaan staan en rubble gebruiken.

[ Voor 14% gewijzigd door harryvos op 23-02-2006 17:27 ]

• Manzor90
Bedankt voor de tips, het is me nu gelukt. Ik snapte er niks van, maar ja ik ben er nu uit :)

Verwijderd

Hoe sluiit ik mijn Xbox 360 aan op de Coacial ingang van mijn Dolby Digital versterker? De optische ingang op mijn versterker is namelijk kapot.

• Xander84

Xander84

niet zover ik weet, tenzij je uiteraard een omvormer van optisch naar coaxiaal koopt, in dat geval -> GOOGLE ;)

XBOX 360 Gamertag

• Marcusso
  • Laatst online: 14:21
Verwijderd schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 17:39:
Hoe sluiit ik mijn Xbox 360 aan op de Coacial ingang van mijn Dolby Digital versterker? De optische ingang op mijn versterker is namelijk kapot.
klik!

No Shame, only Fame!

Verwijderd

het is echt raar nu doet miin versterker het weer perfect. ik had dat concvertje ook gezien... dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-10 07:55

Atmoz

Techno!!

Trailer van Oblivion is te downloaden via LIVE!

[ Voor 3% gewijzigd door Atmoz op 24-02-2006 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

atmoz schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:06:
Trailer van Oblivion is te downloaden via LIVE!
Jep, maar jammergenoeg de trailer die we al van E3 vorig jaar kennen... wel in 720p though...

Die nieuwe Oblivion theme en gamerpic's zien er wel cool uit trouwes, vooral dat evil pack!

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers, Dimensionplus heeft de Advanced scart RGB cables en de harddisks weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geengrenzuh schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 00:22:
[...]

Jep, maar jammergenoeg de trailer die we al van E3 vorig jaar kennen... wel in 720p though...
Best triest eigenlijk. Ik wil gewoon die game of eerst een demotje als lekkermakerij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:36:
[...]

Best triest eigenlijk. Ik wil gewoon die game of eerst een demotje als lekkermakerij ;)
Lijkt me lastig om een demootje van Oblivion in mekaar te zetten... Maar die game laat echt niet meer lang op zich wachten hoor, dr zijn gasten die al flink wat achievements hebben gehaald van Oblivion (laatste playtests?!)

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik zie nu overigens ook een demo van CoD2 op de Marketplace staan. Of is dit oud nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope die staat er sinds vandaag :) ... moet hem nog downen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Iemand al een nieuwe versie van de backwardcompatibility emulator gespot ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:16:
Iemand al een nieuwe versie van de backwardcompatibility emulator gespot ?
Nope die word in maart verwacht ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
kazuka schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:13:
Ik zie nu overigens ook een demo van CoD2 op de Marketplace staan. Of is dit oud nieuws?
Oh ok dan! :) Had de demo al op de pc en het hele spel ook. Ook had ik deze wel eens gezien op de demopod, maar ik wil toch wel ff kijken hoe het er uit ziet en vooral speelt op de xbox 360. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 11:23:
[...]

Nope die word in maart verwacht ...
Hopelijk zit Pes4 of Fifa 2005 er in. Ik heb beide spellen, maar ze doen het nu nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Xander84 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 15:46:
[...]

Jup werkt allemaal perfect, enne ik heb de learn functie nog niet hoeven te gebruiken. Alleen maar voor mijn versterker omdat die voor 2 functies een toetscombinatie vereist waarbij je op shift + een toets moet drukken. Maar de rest wordt allemaal via een internet database automatisch ingesteld en kun je dan eventueel nog naar eingen smaak aanpassen.
op jouw aanraden deze gisteren ook gescored. (62,50 omdat ik de dvd niet hoefde ;) )
en TOP!!!

hij doet alles inderdaad perfect.
ik hoefde alleen de UPC-digitaal-decoder-functies aan te leren...

de 360, de versatel-decoder, de receiver, de tv en de pstwo pakt hij probleemloos!

Thanx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Hmm toch leuk CoD2 demo op de xbox 360, vind hem veel leuker spelen dan op de PC. Vooral doordat het schieten met automatische wapens lekker soepel gaat. Oh en tis gewoon leuk dat als iemand achter je wat zegt je het ook echt achter je hoort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Laatst online: 05-10 14:02
Eindelijk mijn advanced scartkabel verzonden , bij bol.com.

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
http://games.fok.nl/news.php?newsid=9245

http://www.origamiproject.com/
Where i can go
Ik denk aan een handheld of iets dergelijks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gister DoA4 besteld en betaald, paar uur later was de orderstatus al veranderd en vanmorgen al verzonden :D, erg snel. Hoop hem morgen binnen te krijgen. Dit wordt mijn eerste Live spel en wil toch nog even online gamen voordat mijn eerste (gratis) maand verloopt. Dus als er mensen zin heben in een potje DoA4, voeg me toe. Moet nog wel even oefenen :P.

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/WolfsNL.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-09 10:11

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Laat THQ nu net een overeenkomst met Microsoft hebben gesloten om Mechassault op de Nintendo DS uit te brengen. Het wordt waarschijnlijk de iPod concurrent waar Microsoft het al een tijd over heeft.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Deze al gezien :)

http://www.origamiproject.com/1/

EDIT

:X |:(

*Kuch*, 2 posts boven me*kuch*

[ Voor 36% gewijzigd door PWM op 24-02-2006 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 21:49

BierPul

2 koffie graag

iemand ervaring met deze kabel ?

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...Bay_Pr4_PcY_BIN_Stores_IT

Kost 13 euris inc verzenden :)

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:20
boefje79 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:18:
[...]

op jouw aanraden deze gisteren ook gescored. (62,50 omdat ik de dvd niet hoefde ;) )
en TOP!!!

hij doet alles inderdaad perfect.
ik hoefde alleen de UPC-digitaal-decoder-functies aan te leren...

de 360, de versatel-decoder, de receiver, de tv en de pstwo pakt hij probleemloos!

Thanx!
Ben even de draad kwijt maar bedoelen jullie deze ???

Afbeeldingslocatie: http://www.gistron.com/img/i.php?type=i&file=1114684182.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:21
Nu Game shop pro op TMF!! PGR3 online spelen!
Kan je tegen die gasten van Gamekings ;) !

[ Voor 3% gewijzigd door Onno_Devine op 24-02-2006 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet meer wachten tot volgende week, als het goed is ontvang ik dan GRAW van meneer Bol.com _/-\o_

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 12:10 . Reden: Ook dat is spam ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Misschien dat het al is gezegd maar ik kan het het niet vinden op google of hier op Got. Wat is de download snelheid van Xbox Live zelf m.a.w. de wat is de maximumsnelheid voor het downloaden dat xbox live toestaat??

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
MetroidPrime schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:28:
[...]

Laat THQ nu net een overeenkomst met Microsoft hebben gesloten om Mechassault op de Nintendo DS uit te brengen. Het wordt waarschijnlijk de iPod concurrent waar Microsoft het al een tijd over heeft.
Kan ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boefje79
Crawl NL schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 20:22:
[...]

Ben even de draad kwijt maar bedoelen jullie deze ???

[afbeelding]
Nee, de Logitech Harmony 525

Ik heb hem voor 62,50 bij Paradigit kunnen scoren. Via Pricewatch zijn ze er nog iets goedkoper.
Ik wachtte eerste op de Speciale 360-harmony, maar na een tip hier heb ik deze gekocht en hij is perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben al tijden opzoek naar een leuk scherm voor de PC.. Nu ik steeds vaker achter de XBOX 360 zit wil ik er een scherm bij kopen.. Nu heb ik veel gelezen op b.v. de volgende links :

http://www.widescreengami...e51f74aaed1eb6de551fcd984

http://hardforum.com/show...148&t=973982&page=3&pp=20

Waar de 360 is aangesloten op een Dell scherm.. Dit ziet er enorm goed uit.. Dus ik een Dell scherm geleend van een maatje om te kijken van hoe en wat... En ik moet zeggen het beeld is goed, maar niet zoals ik wil.. Zijn er mensen die in het echt ( dus niet op specs afgaan ) de 360 hebben aangesloten op een goede plasma/LCD ? Wat zijn jullie bevindingen ? Wat is nu het beste op een 360 op aan te sluiten ?

Op hardforum staat er ook 1 op een 30" Dell ( Die nieuwe ) en dan ziet het er niet meer uit.. Leuk stukje leesvoer wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 21-09 21:41
kan je als je in belgie een xdoos 360 koopt gewoon nederlandse games etc etc doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

warchaser schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:22:
kan je als je in belgie een xdoos 360 koopt gewoon nederlandse games etc etc doen ?
Nederlandse games zijn er niet.. Het werkt met regio's..

Microsoft heeft bevesigd dat de 360 "Region-Locked" zal zijn. Dit betekend dat je geen games of DVD's kan chekken op je Europese 360 uit bijvoorbeeld de VS of Japan. Uiteraard ook niet andersom.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warchaser
  • Laatst online: 21-09 21:41
dus belgie en nederland kan wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84

Xander84

Ik heb een jaar xbox live aangeschaft, maar weet iemand hier of je dat voor een bepaalde tijd moet activeren? Ik kan de komende tijd door vakantie en uni, niet zoveel spelen en wil wachten tot ik wat meer tijd heb. Wil niet het risico lopen dat het voor een bepaalde tijd geactiveerd had moeten worden en dat het dan verlopen is :P

Btw @ ID83: Die portfolio site van je ziet dr vet uit _/-\o_ , nice job 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Xander84 op 25-02-2006 11:52 ]

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Je kunt je Xbox live pakket jaren laten liggen alvorens te activeren. Er zit geen verjaringsdatum op.
Ik heb hier nog een xbox live starter pakket van de oude xbox liggen die ik over een week ga activeren op m'n xbox360 wanneer mijn 1 maand gold is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Tweakers.net Vraag&Aanbod

[ Voor 97% gewijzigd door curry684 op 25-02-2006 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:51:

Btw @ ID83: Die portfolio site van je ziet dr vet uit _/-\o_ , nice job 8)
Thnx dude. Sorry Terr voor de spam. Kon het na ruim 2 maanden zwoegen, in mijn enthousiasme niet laten ;)

Heb nu eindelijk weer wat meer tijd om te gamen. _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:19:
Voor de liefhebbers, Dimensionplus heeft de Advanced scart RGB cables en de harddisks weer op voorraad.
Bedankt voor de tip! Heb net een Xbox 360 core besteld + harddisk :)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-10 13:57
fulgore schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:37:
Ik heb hier nog een xbox live starter pakket van de oude xbox liggen die ik over een week ga activeren op m'n xbox360 wanneer mijn 1 maand gold is afgelopen.
Kan dit? Ik meen dit al eerder gelezen te hebben, maar dan is het toch gewoon veel goedkoper om Halo 2 (of een ander dergelijk starterspakket ) te kopen met een jaar live gratis? Het zou mij verbazen... kan iemand bevestigen dat dit werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:40
Is er nog steeds een tekort aan Premium's en HDD's ?

Ik was van de week in Aken [Duitsland] in de Mediamarkt.
Ze hadden daar alles .. vele premium's en hdd's en alle kabels enzo.

Dus misschien voor mensen die dicht bij de grens wonen een tip :*)

Trouwens heeft iemand nog interesse in een orginele Advanced Scart :)

Ik word wel gek van COD online .. steeds het niet doen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:59:
Kan niet meer wachten tot volgende week, als het goed is ontvang ik dan GRAW van meneer Bol.com _/-\o_
maak daar maar twee weken van
eqjim schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 13:17:
[...]

Kan dit? Ik meen dit al eerder gelezen te hebben, maar dan is het toch gewoon veel goedkoper om Halo 2 (of een ander dergelijk starterspakket ) te kopen met een jaar live gratis? Het zou mij verbazen... kan iemand bevestigen dat dit werkt?
ben ik ook erg benieuwd naar.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

carfreak02 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:25:
Is er nog steeds een tekort aan Premium's en HDD's ?

Ik was van de week in Aken [Duitsland] in de Mediamarkt.
Ze hadden daar alles .. vele premium's en hdd's en alle kabels enzo.

Dus misschien voor mensen die dicht bij de grens wonen een tip :*)

Trouwens heeft iemand nog interesse in een orginele Advanced Scart :)

Ik word wel gek van COD online .. steeds het niet doen :X
er is nu een patch op live voor cod
of heb je die al geinstaleerd is volgens mij vandaag online gekomen die patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dit werkt gewoon, Xbox Live is één service dus het maakt niet uit of je een code invoert die nog van de eerste Xbox is. Heb het zelf ook nog gedaan met een oud starterkitje. Heb nu tot 2007 live ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:27:
[...]

Nederlandse games zijn er niet.. Het werkt met regio's..

Microsoft heeft bevesigd dat de 360 "Region-Locked" zal zijn. Dit betekend dat je geen games of DVD's kan chekken op je Europese 360 uit bijvoorbeeld de VS of Japan. Uiteraard ook niet andersom.
Als ik het goed heb is de 360 niet regio locked maar kunnen devs er voor kiezen om games te locken of niet. Zo is DOA4 regio vrij en er zijn er nog wel meer, maar niet alle games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

[...]

Dit kan, ff googlen.

http://forums.britxbox.co...037a3dd2fac0ee6011d4653ad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
nice try Curry check de Evolution wars score nog maar eens :Y)

[ Voor 6% gewijzigd door BlowFish op 25-02-2006 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 21:30
Damn wil ik net de Advanced Scart kabel bestellen, is hij bij zowel Dim+ als Dixons al weer uitverkocht :(
Waarom blijven alle accesoires toch zo moeilijk leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684

curry684

Topicstarter
BlowFish schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:27:
nice try Curry check de Evolution wars score nog maar eens :Y)
Huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Lol je had mijn score verbeterd met 600k+ ben er overheen met 775K :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.