Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.256 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Dju, dat Ghost Recon ziet d'r echt hevig uit!!
Alleen jammer idd van die HUD. Vooral die blauwe "vierkant" stoort me enorm. Dat ding zie je gewoon echt de hele tijd he.... Niet verstandig om dit 10 uur achter elkaar op m'n plasma te doen. Zo heel snel zal die niet inbranden (gaat toch vanzelf weg), maar zo'n groot ding wat echt de hele tijd op het scherm staat is ook niet echt handig.

Maargoed, misschien kun je vanalles uitzetten bij de options :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
atmoz schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:25:
Dju, dat Ghost Recon ziet d'r echt hevig uit!!
Alleen jammer idd van die HUD. Vooral die blauwe "vierkant" stoort me enorm. Dat ding zie je gewoon echt de hele tijd he.... Niet verstandig om dit 10 uur achter elkaar op m'n plasma te doen. Zo heel snel zal die niet inbranden (gaat toch vanzelf weg), maar zo'n groot ding wat echt de hele tijd op het scherm staat is ook niet echt handig.

Maargoed, misschien kun je vanalles uitzetten bij de options :)
Hallo, wat voor plasma heb jij??? Eentje uit het jaar 0 ofzo?? Als je een recente plasma hebt hoef je niet zo bang te zijn voor inbranden, gebeurd bijna niet. Verder is het probleem van het inbranden eigenlijk alleen maar de eerste 200 uur dat je TV aanstaat.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Macer schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 19:32:
[...]

Hallo, wat voor plasma heb jij??? Eentje uit het jaar 0 ofzo?? Als je een recente plasma hebt hoef je niet zo bang te zijn voor inbranden, gebeurd bijna niet. Verder is het probleem van het inbranden eigenlijk alleen maar de eerste 200 uur dat je TV aanstaat.
Ik weet dat ik niet bang hoef te zijn ervoor. Maar na een paar uur (4/5 ofzo) spelen is het wel altijd TIJDELIJK ingebrand. Dus als ik 10x achter elkaar 4/5 uur speel dan is dat natuurlijk niet zo heel best. M'n plasma komt niet uit het jaar 0, maar uit 2005. Een (vrij) nieuw model dus. Loewe Modus L42 (inch). Ik heb er nu al zeker 200 uur opzitten, maar toch hou ik niet van dat soort statische beelden!!

[edit]

Nu is die rand bij GRAW gelukkig niet al te fel. Dat scheelt ook een hoop :)

[ Voor 6% gewijzigd door Atmoz op 18-02-2006 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07:33

S2S

Iemand hier op het forum had ook last van een barst in Call of Duty 2. Nou ik heb hem nu dus ook, zomaar gister nacht stopt de game er mee. Ik kijken een barst van hier tot.....

In ieder geval, zou iemand mij kunnen vertellen met wie ik het best contact op kan nemen? In het boekje staan alleen UK gegevens.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hier waar ik de officeele RGB kabel kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:55:
Iemand hier op het forum had ook last van een barst in Call of Duty 2. Nou ik heb hem nu dus ook, zomaar gister nacht stopt de game er mee. Ik kijken een barst van hier tot.....

In ieder geval, zou iemand mij kunnen vertellen met wie ik het best contact op kan nemen? In het boekje staan alleen UK gegevens.
op een ander forum,is dit probleem al regelmatig voorbij gekomen,het ligt aan het hoesje,je zult er gewoon mee terug moeten gaan,naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graveheart
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07:38

Graveheart

Say what?

S2S schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:55:

Even mailen met helpdesk@contactdata.nl
Even je probleem uitleggen, en als het goed is, krijg je een retour adres teruggestuurd.

Succes ermee.
(Mijn nieuwe Call of Duty II lag na 2 weken in de bus.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 12:10:
[...]

Waarom denk je dat zoiets een advanced scart heet? En waarom leest niemand de TS waar duidelijk staat dat het aan te bevelen is om zo'n kabel te halen ipv de standaard scart? Niet voor de lol natuurlijk.
Audio aansluitingen staan ook her en der wel beschreven, zo niet op de website van www.xbox.nl onder hardware. Sowieso zijn dit soort vragen al tig keer voorbij gekomen, zou zeggen leer lezen en zoeken
Waarom ik denk dat zoiets "advanced scart" heet? omdat ik wel bekend ben met de marketing truukjes van M$ kabeltje hier HDD'tje daar en weer 200 euro armer..

Ik wou even pijlen of het wel echt de moeite is om zo een AS aan te schaffen.
Ik moet eerlijk bekennen dat het echt enorm scheelt en dat het je minimale 25 eurotjes meer dan waard is.... eigenlijk zou deze kabel bij alle twee de type consoles moeten zitten. (maar ja marketing he..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-09 19:47
Heeft iemand hier de Madcatz Scart kabel? Ik ben van plan om in ieder geval een betere kabel te kopen dan de standaard bijgeleverde, maar de Advanced Scart kabel van Microsoft zelf is nergens verkrijgbaar hier. Is de kabel van Madcatz dan een goede optie, of heeft die toch mindere kwaliteit dan die van MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer die joytech kabel, is te koop bij bijna elke dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:41
omg heeft iemand die nieuwe trailer van dead rising al gezien...

http://xboxyde.com/leech_2217_en.html

ik heb hem gelijk besteld bij play.com :D :D

evenals GRaw

[ Voor 13% gewijzigd door lowfi op 19-02-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SV3NNER
  • Laatst online: 14-09 11:02

SV3NNER

Hello..Follow Me.....OK

Wekko schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:22:
Heeft iemand hier de Madcatz Scart kabel? Ik ben van plan om in ieder geval een betere kabel te kopen dan de standaard bijgeleverde, maar de Advanced Scart kabel van Microsoft zelf is nergens verkrijgbaar hier. Is de kabel van Madcatz dan een goede optie, of heeft die toch mindere kwaliteit dan die van MS?
Ik heb zelf de Xbox 360 Premium RGB Scart met TOSlink (Snakebyte) voor 19.99euro en ben er zeer tevreden over
Gekocht bij Dimensionplus

| Youtube |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
D4V3 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:35:
;)

Xbox 360's houden niet zo van WPA sleuteltjes, zet het even om naar een misschien iets minder veilige maar wel werkende WEP sleutel en je hebt een werkende connectie :)

p.s. Link is met welke hotspot je contact hebt en network type is het type netwerk, dus bedraad of wireless...
T'is al een aantal maanden geleden dat ik 't heb ingesteld maar WPA werkt feilloos op mijn Xbox360 hoor... Ik gebruik een Linksys WAP54G (ver.3). Herinner me alleen dat ik aanvankelijk het verkeerde MAC adress had ingevuld in de MAC filter van de wireless access point. (het is niet de MAC die op het wireless adaptertje staat, maar de MAC op de Xbox zelf die je moet gebruiken... vreemd I know, maar 't werkt zo wel...)

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
SV3NNER schreef op zondag 19 februari 2006 @ 14:52:
[...]

Ik heb zelf de Xbox 360 Premium RGB Scart met TOSlink (Snakebyte) voor 19.99euro en ben er zeer tevreden over
Gekocht bij Dimensionplus
Dank je, ik neem aan dat met deze kabel het beeld duidelijk beter is dan met de standaard kabel?
lowfi schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:44:

evenals GRaw
Het ziet er wel leuk uit, maar ik vind het geen 55 euro waard. Lijkt me echt zo'n mindless mep spel waar ik na een kwartier genoeg van heb :P

[ Voor 36% gewijzigd door Wekko306 op 19-02-2006 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Hey,

Ik ben van plan om een xbox 360 te kopen, maar is het echt zo erg wat ik lees en is het overal uitverkocht? Of valt het wel mee.. En moet ik hem binnenkort kopen of liever even wachten, totdat er een nieuwe versie is met minder bugs ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Hij is nog steeds op veel plaatsen uitverkocht ja, met name de Premium. Of je er nu 1 koopt of pas later maakt waarschijnlijk niet uit. Software updates kan je toch altijd downloaden dus daar zit geen verschil in. Wanneer MS hardware updates doorvoert (stillere koeling oid) is ook niet bekend dus daarop wachten lijkt me niet echt nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Okee bedankt :) en hoe groot zijn gemiddelde demo's ongeveer op marketplace?

offtopic: wekko van gamer.nl ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Dat verschilt nogal. Demo's zijn meestal tussen de 500Mb en 1.2Gb ofzo.

Andere Wekko ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op zondag 19 februari 2006 @ 13:44:

evenals GRaw
waarom bij play.com. Ze zijn duurder dan gcshop, plus dat ze bijna nooit op tijd leveren gemiddeld een week a twee weken later.

ohjah en de aangegeven release op play.com klopt niet 31 maart staat er, maar volgens ign komt het spel pas in de zomer uit. http://xbox360.ign.com/objects/748/748396.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Okee :) bedankt! Is er al bekend wanneer er een nieuwe levering komt? Ik zag laatst dat er binnen 4-6 week heel veel nieuwe kwamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig ben in binnekort jarig :*)

- GRAW
- Oblivion (limited edition tijdje terug besteld)
- 2e controller (van mijn lieve vriendin)

en ik heb al zo weinig tijd, moet kameo en amped ook nog uitspelen... :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:43:
[...]

waarom bij play.com. Ze zijn duurder dan gcshop, plus dat ze bijna nooit op tijd leveren gemiddeld een week a twee weken later.
Say what?? Ik heb ondertussen al voor iets van €1500.- bij Play.com besteld de afgelopen 3 jaar. Tot op heden heb ik er alleen maar goede ervaringen mee. Levertijden van pre-orders zijn 99% van de tijd gewoon op launch-day bij je op de stoep (oftewel; ze versturen dus al een paar dagen voor launch-day naar je); sommige produkten zijn er zelfs sneller aangezien ik tot op heden al 3 DVD's eerder kreeg dan de officiele datum van de film-studio en ik denk dat je weinig overzeese bedrijven kan vinden die gratis versturen (en al helemaal hun zuster-bedrijf www.playusa.com).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:43:
[...]

ohjah en de aangegeven release op play.com klopt niet 31 maart staat er, maar volgens ign komt het spel pas in de zomer uit. http://xbox360.ign.com/objects/748/748396.html
ik woon niet in nederland... dus voor mij is dit het makkelijkste ;)

bovendien is de levering idd gratis plus dat al mijn ervaringen met play goed zijn zoals me voorganger ook al zegt.

[ Voor 11% gewijzigd door lowfi op 19-02-2006 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog 2 vraagjes

1: weet iemand hoe die gamewinkel op het utrechtse centraal station heet is dat gewoon de e plaza?
2: weet iemand hoe die game winkel heet in de rijnstraat of was het nou de van woustraat?

ik ben nmaelijk opzoek naar de officeele rgb kabel heb hun nog niet opgebeld.
weet iemand nog een winkel/website die hem heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Die vlakbij de MediaMarkt in Utrecht is inderdaad de E-Plaza (was vroeger een andere winkel met oa tweedehands spul).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

guys wat is het verschil tussen de De geavanceerde SCART AV-kabel voor de Xbox 360™

http://www.xbox.com/nl-NL...x360advancedscartavcable/

en de 5. Xbox SCART-kabel (uitgebreid)

http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xboxscart-cable/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
1 is voor de xbox360 en de andere voor de xbox 1 aan de plaatjes te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lowfi schreef op zondag 19 februari 2006 @ 18:37:
1 is voor de xbox360 en de andere voor de xbox 1 aan de plaatjes te zien ;)
ok shit dus daar heb ik niets aan..

http://www.brugmancomputers.com staat dat diee kabel ook voor de 360 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:25

Maximus

There is no substitute

Net MotoGP URT 2006 ge-preorderd, ik hoop dat de game nu ook daadwerkelijk 31-03 uit komt. Mede omdat ik veel van de game verwacht.

* Maximus is erg trots dat hij in de laatste missie van de russen zit op Veteran :Y)

Afbeeldingslocatie: http://card.mygamercard.net/MrMaximusNL.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Maximus op 19-02-2006 19:25 ]

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Zoo ik heb ook Xbox Live Gold :D

Afbeeldingslocatie: http://www.glop.org/gamercard/card/onno+devine-forumgames.png

Mensen mogen me als buddy toevoegen :) : Onno Devine

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Maximus schreef op zondag 19 februari 2006 @ 19:24:
Net MotoGP URT 2006 ge-preorderd, ik hoop dat de game nu ook daadwerkelijk 31-03 uit komt. Mede omdat ik veel van de game verwacht.
Helaas, ik had er zelf ook zo op gehoopt dat het idd eind maart zou worden, maar het lijkt erop dat we toch moeten wachten tot mei... ;(

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
gister heb ik een partij tweakers als friend uitgenodigd maar nog geen gehoor gekregen :P Wil niemand mijn vriend zijn?;)

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Shiverzz schreef op zondag 19 februari 2006 @ 20:28:
[...]

Helaas, ik had er zelf ook zo op gehoopt dat het idd eind maart zou worden, maar het lijkt erop dat we toch moeten wachten tot mei... ;(

bron
Jammer inderdaad, al kan ik hierdoor mijn uitgaven wel beter spreiden :P Helaas komt Tourist Trophy niet uit voor de 360, wel voor de PS2 en dat schijnt een erg goed spel te zijn (realistisch ook).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuws:

Rare werkt aan een nieuwe Banjo-Kazooie !
Onderwerp: Banjo-Kazooie voor de Xbox 360 onthuld
Datum: zondag 19 februari - Auteur: Z@3 Redrum - Tip een vriend - Views: 9

Ed Ventura, werkzaam bij Microsoft, heeft in een interview dat hij met Game Informer hield gezegd dat Rare op dit moment bezig is met Banjo-Kazooie voor de Xbox 360. Er is nog vrij weinig informatie rondom deze game bekend gemaakt op dit moment, de screens zullen we je dan nog even moeten besparen. Banjo-Kazooie kennen we onder andere van vroeger, dit spel kwam namelijk ook op de Nintendo 64 (foto) uit enige tijd geleden.

The Viva Pinata project is being closely kept under wraps, but our money is firmly behind Banjo-Kazooie to appear on the Xbox 360 , be turned into a cartoon and anything else that can sting the public for a few extra quid here and there, such as card games and toiletries..

Bron: http://www.evilgamerz.com...ws&showcomments=1&id=4191
>:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geengrenzuh
  • Laatst online: 21-12-2020

Geengrenzuh

Jeweet!

Fantastisch nieuws, ik hoop alleen dat ze dit keer de tijd krijgen om 't spel wel super-gepolished af te leveren... Banjo I & II waren echt supervet op de n64.

PSN: Geengrenzuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Ik herhaal mijn vraag dan nog maar eventjes, weet iemand toevallig wanneer er een nieuwe lichting xbox 360 premiums komt in nederland? :) Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-09 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Luqq schreef op zondag 19 februari 2006 @ 22:25:
Ik herhaal mijn vraag dan nog maar eventjes, weet iemand toevallig wanneer er een nieuwe lichting xbox 360 premiums komt in nederland? :) Bvd
Volgens de meest recente berichten worden de tekorten tussen nu en 4 weken ingelopen. Dat betekent dus niet dat ze volop verkrijgbaar zijn. Desondanks worden winkel na winkel constant voorzien van kleine leveringen die al dan niet gereserveerd zijn.

offtopic:
Hier wordt sinds 2 december al over gediscussieerd; hoe moeilijk is het?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:34
Check ff bartsmit.nl, daar waren ze afgelopen week op voorraad.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn 360 heeft de laatste tijd de neiging om mn DVD`s te beschadigen!!
Hij staat gewoon normaal rechtop en uiteraard ga ik m niet omdraaien terwijl hij aanstaat.

Kan ik nu het beste garantie claimen?

(Trouwens net DoA4 besteld ;) lekker rammen )

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Ik zou niet op die nieuwe lading wachten. Ze komen ook @ random binnen bij verschillende winkels. Moet je gewoon vaak ff bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waarschijnlijk niet ... maar wat is de beschadiging precies? Krasjes of anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag nog een stuk of 4 premiums liggen bij de bijenkorf in amsterdam, als je er 1 zoekt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:53:
Nieuws:

[...]

ehm die staat al sinds december op de releaselijsten... dus echt nieuws is dit niet ?

ik heb em ook al op mijn lijstje staan als Banjo Kathreeie

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 10:47:
waarschijnlijk niet ... maar wat is de beschadiging precies? Krasjes of anders?
Kleine krasjes op het eind van de DVD. Voornamelijk bij back-up`s omdat ie daar denk ik wat meer moet zoeken en dus meer toeren draait. Is nu al bij zo`n 4 DVD`s gebeurt van het merk PLATINUM.
Bij originele is het mij nog niet opgevallen, zal vanavond is ff testen.

Hebben meer mensen hier last van?

(die kleine krasjes zorgen ervoor dat de DVD niet meer leesbaar is op het eind, het was Andromeda, laatste episode werkt dus niet meer :( )

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onno_Devine
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-09 19:45
Hmmm nee ik heb nog geen krasjes nee, tot mijn verbazing zag ik wel een paar hele lichte krasjes opzitten.
Maar dit komt door FRS, als ze die schijfjes uit die berschermhoesjes halen bij de kassa. :r
Toch vind ik het vreemd dat de één wel het krasjes probleem heeft en de ander niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie weet hoe die gamewinkel in de van wou straat heet? het kan ook de rijnstraat zijn in amsterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:27:
wie weet hoe die gamewinkel in de van wou straat heet? het kan ook de rijnstraat zijn in amsterdam
Wou Straat: http://www.gameshop-powerplay.nl/

edit: http://www.gameshop-powerplay.nl/winkel.php

En die in de Rijnstraat heet gameshop No Limit videogames
Rijnstraat 229 1079 HH Amsterdam tel. 020-6442848 fax 020-4421726

Beide op-ge-googled. ;)

Kijk anders hier even; 2 betrouwbare shops. Ik koop er regelmatig iets:

http://www.dimensionplus.nl/

http://www.nedgame.com/

[ Voor 22% gewijzigd door Format-C op 20-02-2006 12:41 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:33:
[...]

Wou Straat: http://www.gameshop-powerplay.nl/

edit: http://www.gameshop-powerplay.nl/winkel.php

En die in de Rijnstraat heet gameshop No Limit videogames
Rijnstraat 229 1079 HH Amsterdam tel. 020-6442848 fax 020-4421726

Beide op-ge-googled. ;)

Kijk anders hier even; 2 betrouwbare shops. Ik koop er regelmatig iets:

http://www.dimensionplus.nl/

http://www.nedgame.com/
Dank je :) dat 020-4421726 klopt niet moest ff zeggen dat ik verkeer dverbonden was :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 21:53:
Nieuws:

[...]

rare kennende komt deze wel op de xbox 720 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

No limit neemt niet op de rest hebben die RGB kabel niet . Weet iemand hier hoe ik zon kabel kan scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:07
ehm misschien dat de vraag al eens voorbij is gekomen maar weet iemand hoe je misschien gegevens (savegames en achievements) kan overzetten naar een andere gamertag of is dit niet mogelijk?

PS: ik het wel geprobeerd het topic te doorzoeken maar ik kreeg alleen errors terug:?

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:27:
[...]

Dank je :) dat 020-4421726 klopt niet moest ff zeggen dat ik verkeer dverbonden was :/
Kan ik ook niets aan doen. Ik heb alleen voor je gezocht, ik heb niet gebeld om te kijken of het klopte. ;)

Volgens mij is die zaak dicht ofzo.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:54:
[...]

Kan ik ook niets aan doen. Ik heb alleen voor je gezocht, ik heb niet gebeld om te kijken of het klopte. ;)

Volgens mij is die zaak dicht ofzo.
Ahaha nee maakt niet uit man je hebt me vet geholpen in mijn queste naar de RGB kabel ik weet nu dat mijn quest digitaal moet zijn ik moet hem online ergens denk ik bestellen ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:58:
[...]

Ahaha nee maakt niet uit man je hebt me vet geholpen in mijn queste naar de RGB kabel ik weet nu dat mijn quest digitaal moet zijn ik moet hem online ergens denk ik bestellen ergens.
Bel of mail gewoon naar wat winkels, dit forum word overspoeld met vragen van waar kan ik dit/dat krijgen :S

Ik weet wel dat Alternate altijd een grootte voorraad heeft, nog goedkoper dan in winkel ook!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:38:
[...]

Bel of mail gewoon naar wat winkels, dit forum word overspoeld met vragen van waar kan ik dit/dat krijgen :S

Ik weet wel dat Alternate altijd een grootte voorraad heeft, nog goedkoper dan in winkel ook!!
tnx!!

ik zie een xbox 360 skart kabel staan bij alternate. alleen is het precies dezelfde als die voor de xbox?
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=QBZM06&

hier zie je hem ook staan op de xbox site

vreemd..

heb ze opgebeld. ze hebben hem zowiezo niet op voorraad maar bel ze weer op..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:08:
[...]

tnx!!

ik zie een xbox 360 skart kabel staan bij alternate. alleen is het precies dezelfde als die voor de xbox?
http://www.alternate.nl/h...etails.html?artno=QBZM06&

hier zie je hem ook staan op de xbox site

vreemd..

heb ze opgebeld. ze hebben hem zowiezo niet op voorraad maar bel ze weer op..
Omg, je hebt nu weer de verkeerde....Of in ieder geval heeft die webwinkel het verkeerde plaatje er bij staan. Dit is namelijk de afbeelding voor de kabel van de OUDE xbox. Ik weet toevallig dat bij wehkamp.nl je wel de juiste kunt bestellen (kom ik weer met mn wehkamp ;) ), ik heb hem daar namelijk besteld omdat ik daar nog waardebonnen open had staan. Wel een levertijd van 2 weken, maar dan weet je wel zeker dat je de goede hebt.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De bovenste is idd de goede met een verkeerd plaatje lijkt mij, prijs klopt ook want mijne komt daar ook vandaan voor die prijs!

Onderste idd voor de Doos 1

Enne, Bol.com heeft het ook gewoon!
http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1
(ook oud plaatje)

(Niemand meer met problemen van bekrassen van de DVD`s ?)

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Bol.com heeft hem niet, ik heb er begin december daar één besteld en ze weten daar nog steeds niet wanneer de kabel binnen zal komen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Xander84 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:37:
[...]

Omg, je hebt nu weer de verkeerde....Of in ieder geval heeft die webwinkel het verkeerde plaatje er bij staan. Dit is namelijk de afbeelding voor de kabel van de OUDE xbox. Ik weet toevallig dat bij wehkamp.nl je wel de juiste kunt bestellen (kom ik weer met mn wehkamp ;) ), ik heb hem daar namelijk besteld omdat ik daar nog waardebonnen open had staan. Wel een levertijd van 2 weken, maar dan weet je wel zeker dat je de goede hebt.
Levertijd van 2 weken eh, net als die xboxen die meer als 2 maanden te laat kwamen :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen de laatste tijd bij CoD2, zo vaak het bericht "unable to joy game...." als je loby wilt betreden? Ik vindt het een heerlijke game, maar het is gewoon jammer dat het online niet allemaal dik voor mekaar is. erg zonde allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:30:
Meer mensen de laatste tijd bij CoD2, zo vaak het bericht "unable to joy game...." als je loby wilt betreden? Ik vindt het een heerlijke game, maar het is gewoon jammer dat het online niet allemaal dik voor mekaar is. erg zonde allemaal.
Vaak? vaak? das nog zacht uitgedrukt!!! Ik heb het de laatste maand alleen maar 100x achter elkaar ofzo! Vooral in de nacht van zaterdag op zondag wanneer ik zit te gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan is halo 2 ook niet mogelijk online, omdat mijn resolutie niet juist is volgens de foutmelding....ik heb een vga kabel. Wat een rommelige zooi allemaal. CoD2 is de enige game die ik nog speelde, maar nu is alleen al online komen een hele opgave geworden. Ze moeten zich schamen....zal wel niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:33:
No limit neemt niet op de rest hebben die RGB kabel niet . Weet iemand hier hoe ik zon kabel kan scoren?
Dat wordt lastig voorlopig, ben vandaag weer langs diverse winkels geweest, NIEMAND heeft ze en NIEMAND weet wanneer ze weer komen. De winkels bestellen ze wel maar leveren doet MS niet.
Had ik hem nu maar vorig jaar gekocht toen ik ze zag hangen bij de V&D, alleen had ik destijds de box nog niet :'(

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:07

BierPul

2 koffie graag

Ook nog steeds op zoek naar een Hard drive :(

Liep van het weekend langs de Bart Smit zie ik de verpakking van een HD hangen.

Ik ren naar binnen, 3 koters ondersteboven dwars door het Barbie schap heen.... Maar ik had m...

De verpakking, bij de kassa vertelde ze me doodleuk dat het een dummy verpakking is.

En die trut hangt hem gewoon terug ook nog 8)7

Ja man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft Drgames in utrecht hem niet?
of csquare niet die rgb kabel

misschien kun je die morgen even bellen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

offtopic:
Het lijkt hier wel het Grote Shopping Topic :X , kan dat niet elders??

Heeft iemand trouwens ervaring met normale oplaadbare batterijen voor de controller, werkt dat een beetje? Gewone (niet-oplaadbare) batterijen gaan best lang mee opzich, maar oplaadbaar is dan kostentechnisch wat handiger ;) Een play-and-charge kit vind ik persoonlijk niet handig. Volgens mij is er ook een battery-pack + charging dock of niet?

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Ik heb iets raars. Ik heb 2 controllers, een Wired en een Wireless. Die wireless zat bij mn Premium. Nu heb ik 2 weken geleden een wired erbij gekocht, maar nu merk ik net na een potje NBA dat de linker stick een stukje op en neer kan bewegen (zeg 5mm). Hiermee bedoel ik uiteraard niet de clickfunctie, maar echt speling omhoog en omlaag. Mijn wireless controller heeft dit niet. Ik moet zeggen dat ik er geen last van ondervind, maar ik vroeg me af of iemand anders dit ook heeft. Het lijkt me redelijk ongewoon. En wat moet ik ermee doen? gewoon terugbrengen? Ik heb hem in Engeland gekocht dus dat wordt moeilijk. Naar Microsoft bellen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gully schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:27:
offtopic:

Heeft iemand trouwens ervaring met normale oplaadbare batterijen voor de controller, werkt dat een beetje? Gewone (niet-oplaadbare) batterijen gaan best lang mee opzich, maar oplaadbaar is dan kostentechnisch wat handiger ;) Een play-and-charge kit vind ik persoonlijk niet handig. Volgens mij is er ook een battery-pack + charging dock of niet?
de battery pack + charging dock komt in de zomer / najaar op de markt ... de play and charge kit werkt erg goed en je kan de controller ook opladen als de xbox 360 uit staat... dus op zich merk je er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pewwy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-05-2022
Gully schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:27:
offtopic:

Niet handig? Je kan zelfs gamen als je accu leeg is. Wat mij betreft één van de beste uitvindingen voor draadloze controllers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZakHooi
  • Laatst online: 16-02-2023
Ik heb gewoon zo'n setje van 39,- bij de MM gekocht: 4 penlites met lader (laadtijd 2 uur).
Bij elke dag spelen (a +- 3 uur p/d) gaan ze net geen 2 weken mee.
De originele batterijen die ik bij de xbox kreeg waren na 1 week al leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet trouwens niet of het al in dit topic is gezegd, maar er is nu een aardige tool om toch divx films te kijken via de MCE extender. Het programmaatje converteert de divx on-the-fly naar een formaat wat MCE wel kan afspelen. Zoiets was al eerder ondekt, maar nu zit het verpakt in een mooie app met installer enzo.. Werkt prima al zeg ik het zelf ! Met een kleine aanpassing is het me zelfs gelukt om quicktime .mov files af te spelen (alleen quicktime HD nog niet, maar misschien is mn pc daar te langzaam voor..)

Het heet transcoder 360, link weet ik ze snel niet...ff googlen dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:46:
weet trouwens niet of het al in dit topic is gezegd, maar er is nu een aardige tool om toch divx films te kijken via de MCE extender. Het programmaatje converteert de divx on-the-fly naar een formaat wat MCE wel kan afspelen. Zoiets was al eerder ondekt, maar nu zit het verpakt in een mooie app met installer enzo.. Werkt prima al zeg ik het zelf ! Met een kleine aanpassing is het me zelfs gelukt om quicktime .mov files af te spelen (alleen quicktime HD nog niet, maar misschien is mn pc daar te langzaam voor..)

Het heet transcoder 360, link weet ik ze snel niet...ff googlen dus :P
www.runtime360.com O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Nou, na veel zoeken bij onder andere dimensionplus, dynabyte, nedgame, toys'r'us, hypnose, city pc, etc heb ik een xbox 360 premium besteld bij de mediamarkt groningen! En nu maar afwachten...

offtopic: Zeer uitgebreid en professioneel reserveringssysteem btw! Als u uw naam en telefoon nummer geeft, wordt u gebeld zodra er eentje bij ons binnenkomt. *opent notepad 360.doc :+ *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Voor de mensen die nog RGB-scart kabels zoeken,
De MadCatz ligt bij de MediaMarkt Rotterdam in de schappen voor 20 eurie,
Heb er vandaag gelijk 1 meegenomen :)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Laatst online: 08:07
Na wat proberen en met het advies van hier ben ik toch op Live gekomen _/-\o_

Maar nu heb ik last van een ander probleempje. Weet iemand of het mogelijk is om met een LinkSyS WRT54G (firmware :v.100.1) mogelijk is om je nat open te krijgen? want ik heb nu al geprobeerd mijn xbox in mijn DMZ te zetten en de xbox live ports geforward en getriggerd (88 en 3074 en 1900) maar ik blijf een strict nat houden, ik kan nu geen enkele game goed joinen , zelf bij het zoeken krijg ik al een error dat hij de match niet kan joinen B)

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok fuck it ik heb de RGB kabel maar bij de Wehkamp besteld. Dit duurt maar 2 weken toch? Als iemand anders weet waar die nog op voopraad is laat het me dan alsjeblieft weten!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:49:
Ok fuck it ik heb de RGB kabel maar bij de Wehkamp besteld. Dit duurt maar 2 weken toch? Als iemand anders weet waar die nog op voopraad is laat het me dan alsjeblieft weten!!!
Wehkamp staat al weken op '2 weken' evenals Bol.com :D

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 09:07
Is Fight night round 3 deze week te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DBM_NL schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:21:

Maar nu heb ik last van een ander probleempje. Weet iemand of het mogelijk is om met een LinkSyS WRT54G (firmware :v.100.1) mogelijk is om je nat open te krijgen? want ik heb nu al geprobeerd mijn xbox in mijn DMZ te zetten en de xbox live ports geforward en getriggerd (88 en 3074 en 1900) maar ik blijf een strict nat houden, ik kan nu geen enkele game goed joinen , zelf bij het zoeken krijg ik al een error dat hij de match niet kan joinen B)
dmz is genoeg of alleen de ports open zetten zou ook genoeg moeten zijn, mits het de goede zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:49:
Zowel mediamarkt Den Haag als de Gameshop in het centrum hebben de madcatz scart op voorraad Mediamarkt is hij 20 euro en Gameshop 25 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

1900? volgens mij gebruikt live 3074, 88 en 53. Waar is die 1900 voor? Bij mij zegt ie ook strict maar mijn poorten staan gewoon open. Ik heb nooit last met games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 07:01:
[...]

de battery pack + charging dock komt in de zomer / najaar op de markt ... de play and charge kit werkt erg goed en je kan de controller ook opladen als de xbox 360 uit staat... dus op zich merk je er niets van.
Ow, dat wist ik niet dat die play and charge kit het ook deed als de 360 uit staat! :) dat is dan idd opzich wel weer handig. Toch maar eens kijken daarvoor dan, al heb ik nog een batterij of 10 liggen ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
Lampje op de controller gaat bij mij echt niet branden als de xbox uitstaat. Ik hang controller gewoon aan mijn computer dan wordt ie ook opgeladen. Computer staat vrijwel altijd aan itt xbox.

[ Voor 5% gewijzigd door lowfi op 21-02-2006 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

lowfi schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:48:
Lampje op de controller gaat bij mij echt niet branden als de xbox uitstaat. Ik hang controller gewoon aan mijn computer dan wordt ie ook opgeladen. Computer staat vrijwel altijd aan itt xbox.
lampje op de controller inderdaad niet, maar wel het lampje op de charge kit (het gedeelte wat je in je controller propt. Bij mij in ieder geva wel.

Je trekt niet de stroom van je xbox af neem ik aan? Dan lijkt het logisch dattie niet gaat oploden B)

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
psychonikeo schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:09:
[...]

lampje op de controller inderdaad niet, maar wel het lampje op de charge kit (het gedeelte wat je in je controller propt. Bij mij in ieder geva wel.

Je trekt niet de stroom van je xbox af neem ik aan? Dan lijkt het logisch dattie niet gaat oploden B)
Laden van de controller gaat niet als de Xbox uit staat, maar de Xbox blijft wel de controller laden als je de play and charge kit aangesloten hebt en de Xbox dan uit zet. De voeding van de Xbox blijft dan draaien en de controller laadt dan idd op (het rode lampje op de play and charge cable brand, etc etc)... Als de batterij opgeladen is gaat de Xbox vanzelf uit...

Als je de controller aansluit om op te laden als de Xbox uit staat gaat hij niet laden...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
1-0-Ed schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:22:
[...]

Laden van de controller gaat niet als de Xbox uit staat, maar de Xbox blijft wel de controller laden als je de play and charge kit aangesloten hebt en de Xbox dan uit zet. De voeding van de Xbox blijft dan draaien en de controller laadt dan idd op (het rode lampje op de play and charge cable brand, etc etc)... Als de batterij opgeladen is gaat de Xbox vanzelf uit...

Als je de controller aansluit om op te laden als de Xbox uit staat gaat hij niet laden...
ik laad mijn controllers gewoon op mn PC op als ze leeg zijn, gewoon in een USB poort stoppen als de PC aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
weet iemand of black compatible is met xbox 360? kan er via google weinig over vinden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
zelf bij het zoeken krijg ik al een error dat hij de match niet kan joinen B)
Dat is redelijk normaal in PDZ en CoD2 helaasch.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
Donnie Darko schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 08:51:
weet iemand of black compatible is met xbox 360? kan er via google weinig over vinden.....
Voor zover ik weet is black voor de gewone xbox en de xbox 360. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
Luqq schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:19:
[...]

hmmm maar eens bij mn gameshoppie checken dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Luqq schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:19:
Was gistermiddag bij Replay langsgeweest met dezelfde vraag. Meteen even de proef op de som genomen....maar helaas, BLACK werkt dus (nog) niet op de 360! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
http://www.xboxworld.nl/article/620/
Platforms
Xbox
Xbox 360

Release datum
Xbox
23 februari 2006
Xbox 360
Onbekend
Dusja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18
Zo volgende maand eindelijk eens wat nieuwe releases, word wel een beetje tijd ook. De games die er nu zijn heb ik wel gezien.

volgende maand:

Tom Clancy’s Ghost Recon Advanced Warfighter
Burnout Revenge
The Outfit
College Hoops 2K6
The Elder Scrolls IV: Oblivion
Blazing Angels Squadrons of WWII
Far Cry Instincts Predator

Nu maar hopen dat ze ook op tijd uitkomen en niet uitgesteld worden, ben benieuwd in in ieder geval.
Kijk in ieder geval met een goed gevoel naar de maand Maart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:48:
[...]

ik laad mijn controllers gewoon op mn PC op als ze leeg zijn, gewoon in een USB poort stoppen als de PC aan staat
uhm, de 360 houd ALTIJD spanning op de 3 USb poorten...

@ hierboven.

Kijk jij eens op http://www.eurogamer.net/releases.php?platform=xbox360 daar zie je er nog bijna niks is bevestigd voor maart!
Grote kans dat er hoop uitgesteld gaat worden!!

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

De emulatiesoftware zal ongetwijfeld klaarstaan om BLACK op de 360 te laten draaien (wellicht morgen op de ‘officiële’ release dag), op dit moment draait ie echter nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 14-09 08:18
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:04:
[...]

@ hierboven.

Kijk jij eens op http://www.eurogamer.net/releases.php?platform=xbox360 daar zie je er nog bijna niks is bevestigd voor maart!
Grote kans dat er hoop uitgesteld gaat worden!!
handige site trouwens, zie niet veel veranderingen staan, dus we gaan het zien. over een maandje weten we allles. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:53
battlefield 2: modern combat staat er ook niet tussen :? Ik hoop maar dat deze wel in maart verschijnt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Probeer de firmware van je router eens te updaten. Ik had eerst ook alleen een strict NAT, ook na het openen van de poorten, en kon bij PDZ bijna geen enkele match joinen. Na een firmware update had ik zelfs een aparte xbox live functie die ik in mn router kon aanzetten en nu werkt als perfect en heb ik geen strict NAT meer (ik heb wel een andere router btw, maar misschien werkt het voor jou router ook nadat je geupdated hebt)
Bij mij staat de levertijd op "levertijd onbekend" wat bij Wehkamp zoiets betekend als nog heel lang wachten :O

XBOX 360 Gamertag

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.