Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 14 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.254 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

test drive is die alleen online of heeft deze ook een offline modes?
en de online modes is dus free roaming?
beetje racen en missies doen als het ware?

ik kijk al echt uit naar die game _/-\o_

Verwijderd

Yeah anders ik wel. Lijkt me wel dat je ook offline kan, zal wel een career inzitten oid.
Schweino schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:35:
[...]

Moet je een keer doen met je headset op, kan je lachen ;)
Haha, dan vliegt je hoofd eraf en word je lichaam teruggeroepen om... OK ik speel teveel Q4 :+

Gewoon niet met controllers smijten jongens, het is maar een stukje hardware dat alleen doet wat jij zegt (als het goed is... nou meestal... soms dan. Goed goed, heel af en toe).

• MagicMau
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-05 14:04
Shiverzz schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:09:
[...]

Krijg zojuist de volgende mail van ze:

[...]

ff afwachten dus.... :/
Thanks for the update. Jammer dat het nog even duurt. Als ik hem ergens spot zal ik het je laten weten!

Xbox Live Gamertag

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
MagicMau schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 07:37:
[...]

Thanks for the update. Jammer dat het nog even duurt. Als ik hem ergens spot zal ik het je laten weten!
waarom niet gewoon de zwart/blauw versie (die overigens mooier is naar mijn idee) en stukken goedkoper, ik had em voor 55 euro ofzo. en die werkt dus ook gewoon met je xbox, de teletekst-kleuren knoppen werken als ABXY bijvoorbeeld

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Verwijderd

Toch nog ff een update van de MM LCD actie voor diegenen die nog een leuk Samsung schermpje bij hun 360 willen hebben, belde zojuist de winkel om te vragen wat de Samsung LE26R41B c.q. de LE26R51B bij hun kost. Enkel de eerste hebben ze op voorraad (veel zei ze) en kost alleen vandaag

839 Euro!

Één van de goedkoopsten op internet verkopen de LE26R51B nog voor rond de 880 Euro, dat scheelt toch al weer 40 Euri (bijna weer een 360 game ;) ) en heb je ook die rare punt niet die onderaan de 51B zit. Enige verschil verder tussen die twee is het geluid, de 41B heeft NICAM / A7, de 51B NICAM / A8. Iemand die daar het verschil exact tussen weet en m.n. of dat echt te horen is?

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 21:11:
zeg ik zou zweren dat ik gisteravond nog de King Kong playable demo zag staan op de marketplace...en nou is ie weg ! Ben ik gek of hebben meer mensen dit opgemerkt ?

wil ik em net lekker gaan downen...grrr :(
Wees blij, de King Kong demo zat vol met bugs, de 1e missie liep niet door, stonden 2 mannetjes niets te doen terwijl ze vooruit moesten lopen, vervolgens zou er een T-Rex komen die er niet kwam :D
Bij de 2e missie met King Kong himself tegen de T-Rex'n is het geluid corrupt.
Heb 'm gisteren verwijderd.

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Verwijderd

Ik weet dat ik dit al is heb gepost maar nu heb ik zelf ook een paar games besteld via hier Nl Far Cry en GRAW beide voor 50,48€ . Het enige wat ik heb gedaan is me op het forum aangemeld en dan de beschrijving gevolgd. Scheelt me weer heel wat euro's. Gaat voor zowel belgen als nederlanders.

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
lol, en ik maar zoeken waar ik nou heen moest in die demo :+
Maar eerlijk is eerlijk, het ziet er wel mooi uit, vind de first person heel origineel uitgewerkt :P

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
hier * Biobakker uit het FFXI topic :Y) kan iemand wat vragen beantwoorden over de FFXI beta op de xbox 360 :) ? dan kan ik die in de OP verwerken,

eigenlijk komt het hier op neer: Hoe kom je aan de FFXI 360 beta :? krijg je die bij je premium of moet je je ergens aanmelden voor de beta (op Live! ofzo ?) via http://www.playonline.com/betaeu/ werd ik ook al niet wijzer.

Dat zeg ik....

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Biobakker schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:58:
eigenlijk komt het hier op neer: Hoe kom je aan de FFXI 360 beta :?
Die staat op de demo disc die bij het OXM (Official Xbox Magazine) geleverd wordt. Weet alleen niet of het om de januari of februari uitgave gaat...

Verwijderd

Even een klein vraagje,

Ik heb een 62 cm breedbeeld televisie... haalt het iets uit kwa beeld om een advanced scart te kopen of zie ik geen verschil ten opzichte van mijn standaart kabel?

en hoe zit het met de audio, is er geen mogelijkheid meer om dit via mijn stereo te laten lopen via deze adavancd scart?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 11:43 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 11:42:
Even een klein vraagje,

Ik heb een 62 cm breedbeeld televisie... haalt het iets uit kwa beeld om een advanced scart te kopen of zie ik geen verschil ten opzichte van mijn standaart kabel?

en hoe zit het met de audio, is er geen mogelijkheid meer om dit via mijn stereo te laten lopen via deze adavancd scart?
Waarom denk je dat zoiets een advanced scart heet? En waarom leest niemand de TS waar duidelijk staat dat het aan te bevelen is om zo'n kabel te halen ipv de standaard scart? Niet voor de lol natuurlijk.
Audio aansluitingen staan ook her en der wel beschreven, zo niet op de website van www.xbox.nl onder hardware. Sowieso zijn dit soort vragen al tig keer voorbij gekomen, zou zeggen leer lezen en zoeken

Verwijderd

fulgore schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:34:
[...]

Wees blij, de King Kong demo zat vol met bugs, de 1e missie liep niet door, stonden 2 mannetjes niets te doen terwijl ze vooruit moesten lopen, vervolgens zou er een T-Rex komen die er niet kwam :D
haha ik had al zo'n vermoeden dat ie daarom verdwenen was... >:)
nou we wachten wel af of een bugfree demo online komt.......

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Is er een duidelijk verschil tussen Digital AV Cable Scart en die advanced scart kabel?

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 17:31

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Reconhell schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 13:59:
Is er een duidelijk verschil tussen Digital AV Cable Scart en die advanced scart kabel?
|:(

Gezien je post-historie heb ik de indruk dat elk antwoord niet goed gaat zijn; of zijn je overige topics over niet-passende SCART al opgelost?

En ja, er is al voldoende geschreven over de verschillen in de kabels; sorry als de topics zo snel gaan maar de antwoorden worden per deeltje meerdere malen gegeven.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Reconhell
ik heb search gebruikt en er wordt Het Grote Xbox 360 Topic aangegeven, maar er wordt al1 verteld over dat het te koop is en aan te raden in de start post, en niet hoe of wat voordeel/nadeel ten op zichte van de standaard kabels, tenminste zover ik zie. En ja is opgelost,ik heb een andere tv gekregen.

[ Voor 20% gewijzigd door Reconhell op 16-02-2006 15:02 ]

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Reconhell schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:00:
ik heb search gebruikt en er wordt Het Grote Xbox 360 Topic aangegeven, maar er wordt al1 verteld over dat het te koop is en aan te raden in de start post, en niet hoe of wat voordeel/nadeel ten op zichte van de standaard kabels, tenminste zover ik zie. En ja is opgelost,ik heb een andere tv gekregen.
Het voordeel van de advanced scart is dat je een RGB-signaal hebt. Dan heb je een scherper beeld en beter kleuren dan met de standaard meegeleverde kabels als je een non-HDTV hebt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Reconhell
Ah oke, nou weer ik niet of ik hier wel 25 eurotjes voor moet over hebben:P heb nl alleen zakgeld haha

Verwijderd

Je moet er wat voor over hebben om het maximale uit je 360 te halen

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

fulgore schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:34:
[...]

Daarom was het dus zon k*t demo, ik dacht dat het gewoon zo hoorde. Bij het eerste level kon ik alleen 2 vogels neerknallen, de tweede een beetje vechten waar ik geen hol van snapte en ook nog is saai was...

Verwijderd

Zojuist een Samsung LE26R41B opgehaald bij MM Zwolle voor 339 Eurootjes, nog mooier ook zonder die hoek in het zwarte vierkant naar beneden zoals de 51B heeft al zeg ik het zelf. Ze hadden er bij opening 20 stuks, om 13.20 nog 3...

Mooi dingetje hoor pfew

• Marcusso
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 16:10
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 10:18:
Toch nog ff een update van de MM LCD actie voor diegenen die nog een leuk Samsung schermpje bij hun 360 willen hebben, belde zojuist de winkel om te vragen wat de Samsung LE26R41B c.q. de LE26R51B bij hun kost. Enkel de eerste hebben ze op voorraad (veel zei ze) en kost alleen vandaag

839 Euro!

Één van de goedkoopsten op internet verkopen de LE26R51B nog voor rond de 880 Euro, dat scheelt toch al weer 40 Euri (bijna weer een 360 game ;) ) en heb je ook die rare punt niet die onderaan de 51B zit. Enige verschil verder tussen die twee is het geluid, de 41B heeft NICAM / A7, de 51B NICAM / A8. Iemand die daar het verschil exact tussen weet en m.n. of dat echt te horen is?
offtopic:
Ik weet niet hoor, maar de R41 heeft ook een punt aan de onderzijde, alleen de omlijsting van het beeld loopt bij de R41 recht, terwijl deze omlijsting bij de R51 een punt heeft.

Alleen de samsung M-serie (M51/M61) hebben een volledige vlakke onderkant. Voor foto`s zou ik even in het algemene topic over deze Samsung LCD`s kijken

@hierboven, ik neem aan dat je 839 euro bedoelt? :o Anders blaas ik em ook ff snel naar Zwolle als je em daar voor 339 kan halen >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Marcusso op 16-02-2006 16:01 ]

No Shame, only Fame!

Verwijderd

Wow, als ie daar echt voor 339 euro lag, waren ze nu al weg. Da's nog goedkoper dan mijn nieuwe oldskool CRT bak.

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

heb net DOA4 gekocht maar ik kan niet op start drukken gebeurt niets , weet iemand een oplossing hiervoor

Verwijderd

Stronkie schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:12:
heb net DOA4 gekocht maar ik kan niet op start drukken gebeurt niets , weet iemand een oplossing hiervoor
Je 360 op PAL-60 zetten bij display options

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

jep hij doet het nou

Verwijderd

S2801 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 15:58:
[...]

offtopic:
Ik weet niet hoor, maar de R41 heeft ook een punt aan de onderzijde, alleen de omlijsting van het beeld loopt bij de R41 recht, terwijl deze omlijsting bij de R51 een punt heeft.

Alleen de samsung M-serie (M51/M61) hebben een volledige vlakke onderkant. Voor foto`s zou ik even in het algemene topic over deze Samsung LCD`s kijken

@hierboven, ik neem aan dat je 839 euro bedoelt? :o Anders blaas ik em ook ff snel naar Zwolle als je em daar voor 339 kan halen >:)
Dat was een typefout, maar dat had je zelf ook gezien en begrepen aangezien je m'n bericht quote waar 839 in staat vermeldt!

Overigens, ik type ook: "nog mooier ook zonder die hoek in het zwarte vierkant naar beneden zoals de 51B heeft"

Dat zwarte vierkant is natuurlijk de omlijsting direct om het LCD beeld heen, aangezien de punt waar jij over spreekt in de buitenste zilvergekleurde rand zit. Bij mij is zilver geen zwart, maar wellicht dat wat kleurenblindheid hierbij helpt?! 8)7 ;)

Verwijderd

Ik heb een vraagje over update die je nodig hebt om oude xbox games te kunnen spelen. Toen ik de eerste keer een oud spel erin stak begon hij up te daten, maar ik denk dat er iets misgegaan is want hij zegt dat de versie niet ondersteund word en blabla. De spellen die ik eens wou spelen zijn er die op de backwards compability list staan dus daar kan het niet aan liggen. Dus wou ik eens weten of je ergens kan checken of hij werkelijk die update geinstalled heeft, en zo niet hoe ik die nog eens kan downloaden en installen (als ik een oud spel erin steek doet hij dit niet meer vanzelf, zoals de eerste keer.) en verder vroeg ik me af of ik daarom geen enkele loby kan vinden online in doa4, leaderboards werken wel bij mij. Ik weet dat er ook een mogelijkheid is om up te daten met een cdrom maar dat gaat nu niet want ik zit op kot en ik heb geen cd'r meer liggen. hopelijk weet iemand raad op mijn (verwarrende) vraag(en) :)

Verwijderd

Mja dat backwards compatable gezeik, veel games die in de lijst staan werken gewoon niet dus ik neem die lijst niet meer al te serieus. Als t goed is staat er v1.2 (dacht ik) nadat ie zegt dat de game niet compatable is, zo kan je ff snel checken of je de laatste versie hebt. Maar ik denk dat je gewoon up to date bent, en de oude game gewoon niet werkt. Ik het hetzelfde met bijvoorbeeld Sega GT.

Verwijderd

jongens ik heb net eindelijk na 3 en een halve maand! wachten mijn 360 premium binnen!
ik had hem gewonnen bij de BOX.
maar goe dik ben nu bezig een xboxlive accouunt aan te maken . En ik heb begrepen dat je 1 maand gold erbij krijgt. welke optie moet ik kiezen in het menutje om hier gebruik van te maken?
de redeem prepaid code? waar kan ik die ergens vinden?

Verwijderd

Kies voor silver en je krijgt vanzelf je maandje gold.

Verwijderd

Ok dank je.

Nu vragen ze om mijn adres gegevens waarom vragen ze hier na?

Ik wil liever anoniem blijven kan ik hier ook zomaar iets in vullen en kan ik dit later wijzigen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:09:
jongens ik heb net eindelijk na 3 en een halve maand! wachten mijn 360 premium binnen!
ik had hem gewonnen bij de BOX.
maar goe dik ben nu bezig een xboxlive accouunt aan te maken . En ik heb begrepen dat je 1 maand gold erbij krijgt. welke optie moet ik kiezen in het menutje om hier gebruik van te maken?
de redeem prepaid code? waar kan ik die ergens vinden?
Ook bij de Wehkamp besteld zoals een aantal anderen hier? ;)

edit: had je regeltje van de box ff over het hoofd gezien heel opmerkzaam van dat andere forumlid :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 20:01 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:18:
Ok dank je.

Nu vragen ze om mijn adres gegevens waarom vragen ze hier na?

Ik wil liever anoniem blijven kan ik hier ook zomaar iets in vullen en kan ik dit later wijzigen?
Anoniem blijven voor MS? Ik snap je probleem niet, je IP is toch bekend, je NAW gegevens staan in NL alleen al zo'n tig honderd keer geregistreerd, je staat in het telefoonboek, je hoeft je credit card niet te gebruiken...

Verwijderd

Ach, ik vertrouw het allemaal wel. Heb iig geen MS-mannetjes aan me deur gehad die even komen melden dat ik me XBox niet mag ombouwen oid :P En je kan het gewoon via je profiel wijzigen ja.
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 19:19:
[...]

Ook bij de Wehkamp besteld zoals een aantal anderen hier? ;)
Gewonnen bij the Box zei ie ;)

• Marcusso
  • Laatst online: 12-09 16:10
Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 17:54:
[...]

Dat was een typefout, maar dat had je zelf ook gezien en begrepen aangezien je m'n bericht quote waar 839 in staat vermeldt!

Overigens, ik type ook: "nog mooier ook zonder die hoek in het zwarte vierkant naar beneden zoals de 51B heeft"

Dat zwarte vierkant is natuurlijk de omlijsting direct om het LCD beeld heen, aangezien de punt waar jij over spreekt in de buitenste zilvergekleurde rand zit. Bij mij is zilver geen zwart, maar wellicht dat wat kleurenblindheid hierbij helpt?! 8)7 ;)
Dat van 339 euro was ook niet echt sirieus bedoelt, meer als verbetering. Maar ik had het misschien anders moeten formuleren.

Over die punt, in je eerste post om 10:08 rep je niks over een zwarte omlijsting, alleen over een punt aan de onderzijde. En op die post ben ik ingegaan en niet op je 2e post om 15:58 waar je iid hebt over een punt in de zwarte omlijsting. En had eroverheen gelezen dat je het in je 2e post wel over die zwarte omlijsting had :X ......Naja zand erover :P en veel plezier met je nieuwe tv!

No Shame, only Fame!

Verwijderd

ok vet deze shit.

Welk spel zal ik kopen?

2 Ik heb windows xp media center en mijn pc en kan ik die ooklaten functioneren zonder die afstand bediening

klopt het dat er een core handelding bij minn premium pakket heb gekrgen?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 20:23:
ok vet deze shit.

Welk spel zal ik kopen?

2 Ik heb windows xp media center en mijn pc en kan ik die ooklaten functioneren zonder die afstand bediening

klopt het dat er een core handelding bij minn premium pakket heb gekrgen?
1. Ga naar de media blade en klik op mediacenter, vervolgens gewoon de instructies volgen. Dit had je zelf ook even kunnen opzoeken.

2. Ja, hier blijkt een hele serie fout geleverd te zijn. Ik heb er zelf ook last van. Op internet kan je de goede downloaden (Xbox.nl).

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
Zo, net Kameo uitgespeeld. Dat einde vind ik een stuk mooier als ik had gedacht, damn :D
spoiler:
Alleen is wel onbekend WAAROM dat zusje die dikke troll nou moest zoenen :? En waarom die die glazenbollen-hagedis niet dood, hoor ik een Kameo 2? Hoor ik een Kameo: The Prequel? :+ Ik vond die eindbaas trouwens wel erg makkelijk, die robot was dat een stuk uitdagender eigenlijk...

sensei_d.fpv channel

• D4V3
Handleidingen zijn voor n00bs ;)

- Subjectieve meningmode -

Spellen die je moet kopen:

- Project Gotham Racing 3 (voor als je van racen houdt)
- Call of Duty 2 (gewoon een lekkere shooter, multiplayer nog buggy maar updates zijn onderweg)
- Perfect Dark Zero (singleplayer is wel leuk, multiplayer is nog leuker ;))
- Halo 2 (als je hem voor een prikkie kan krijgen heb je een leuke shooter die ook op de 360 niet misstaat).

Deze games zijn Goed, Mooi, Leuk, zowel online als offline te spelen en hebben allen een hoge replay waarde (door de leuke online modes)

Wat je niet moet kopen:

- EA games ;)

• cvs79
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:29
D4V3 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:15:
Handleidingen zijn voor n00bs ;)

- Subjectieve meningmode -

Spellen die je moet kopen:

- Project Gotham Racing 3 (voor als je van racen houdt)
- Call of Duty 2 (gewoon een lekkere shooter, multiplayer nog buggy maar updates zijn onderweg)
- Perfect Dark Zero (singleplayer is wel leuk, multiplayer is nog leuker ;))
- Halo 2 (als je hem voor een prikkie kan krijgen heb je een leuke shooter die ook op de 360 niet misstaat).

Deze games zijn Goed, Mooi, Leuk, zowel online als offline te spelen en hebben allen een hoge replay waarde (door de leuke online modes)

Wat je niet moet kopen:

- EA games ;)
Vind dat kameo niet mag ontbreken in deze lijst

• Reconhell
En dead or alive

Verwijderd

hey jongens ik ben bezig mijn xp media center te configureren zodat ik mijn xbox360 erop kan aansluiten alleen krijg ik een setup error in de extention software die ik net heb gedowload van www.xbox.com/pcsetup

dit is de preciese melding

Xbox 360 setup

Setup error

A problem occured during Setup. Please run Setup again. If the problem persists, contact your computer manufacturer for assistance.

Ik heb mijn mcaffee virusscanner en firewalls uitgedaan ik heb een Multi-pc PSTN ST546 van alcatel.
wwet iemand hoe ik die poorten opengooi hierin?

ik denk zelf dat er een paar poorten op mijn router/modem dicht zitten weet iemand hoe ik die kan opengooien?

Toepassing Protocol/poort Netwerk

ehshell.exe TCP 5555UDP 7777 Lokaal subnet
Lokaal subnet

Mcrdsvc.exe TCP 3376 Lokaal subnet

Svchost.exe UDP 1900 Lokaal subnet
TCP 3390 Lokaal subnet
TCP 2869 Lokaal subnet

MCXNetTw.exe Willekeurig Lokaal subnet

MCRMgr.exe TCP3932 Lokaal subnet

Ehexthost.exe Willekeurig Internet

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2006 22:38 ]

• nnndoh
  • Niet online
wanneer zouden die composite hd kabels weer eens in de winkels liggen? zit er al weken op te wachten....want mijn vga hd kabel zet de beeld teveer naar links...en de instellingen van de tv willen het ook niet verhelpen

en bol.com laat ook maar niks van zich horen

Verwijderd

Vandaag bij de Mediamarkt Zwolle zag ik overigens ook de games PGR3 (alle exemplaren) en Kameo (nog maar één exemplaar) voor 55 EUro liggen. COD2 was uitverkocht, andere games waren duurder.

Als ik dat afzet tegen prijzen op het internet (behalve de echt goedkope, zoals gcshop.nl etc. maar incl. verzendkosten zit je dan ook op 55 Euro) vind je ze niet goedkoper. Of het een fout is of niet, sla je slag indien je deze games nog zoekt voor een lage prijs in een normale -geen online- winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Bij mediamarkt Eindhoven liggen Kameo en PGR voor 49 in het rek, stond in het landelijke foldertje toen, dus zou zeggen dat ze in Zwolle hetzelfde kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aldmar
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:59

Aldmar

Niks...

Hier in MM enschede zijn Kameo en PGR3 ook al een week ofzo 49 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1LL3M schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:44:
Bij mediamarkt Eindhoven liggen Kameo en PGR voor 49 in het rek, stond in het landelijke foldertje toen, dus zou zeggen dat ze in Zwolle hetzelfde kosten...
Weet iemand TOT wanneer deze actie geldig zou moeten zijn? Dan haal ik PGR3 nog ff voordat de actie afgelopen is (als iemand nog het foldertje heeft wellicht ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vaag hoor, ik was online aan het PGR3 spelen, ineens disconnect iedereen achter elkaar. Nu kon ik gewoon de race uitrijden en stond ik 1e. Heb het al 2x gehad vanavond. Heb er nu wel 2 wins bij.. maar gebeurd dit vaker bij iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W1LL3M schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:44:
Ik lees net elders op het net over de landelijke prijs, dat MM ze in de folder had staan voor 59 Euro p/s ipv 65 of 69. Enkel zijn alle MM's franchisewinkels, waardoor sommige shops af kunnen en zullen wijken van de prijs, vandaar die 49 Euro bij jou en in een aantal andere MM's.

Dat is wat ik eruit opmaak, of iemand moet ff de brochure in kunnen scannen waar staat dat ze 49 Euro moeten kosten en hier posten ;)

Denk dus dat 55 Euro het goedkoopste is wat ik hier in de buurt tegen zal komen voor PGR3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 01:28:
Vaag hoor, ik was online aan het PGR3 spelen, ineens disconnect iedereen achter elkaar. Nu kon ik gewoon de race uitrijden en stond ik 1e. Heb het al 2x gehad vanavond. Heb er nu wel 2 wins bij.. maar gebeurd dit vaker bij iemand anders?
Dit heb ik ook al 2 keer gehad... Is volgens mij een bug, je schiet er ook niet echt mee op in de stand.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xander84
  • Laatst online: 10-09 13:46

Xander84

GamerTag: D3 R4X

Verwijderd schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:00:
hey jongens ik ben bezig mijn xp media center te configureren zodat ik mijn xbox360 erop kan aansluiten alleen krijg ik een setup error in de extention software die ik net heb gedowload van www.xbox.com/pcsetup

dit is de preciese melding

Xbox 360 setup

Setup error

A problem occured during Setup. Please run Setup again. If the problem persists, contact your computer manufacturer for assistance.

Ik heb mijn mcaffee virusscanner en firewalls uitgedaan ik heb een Multi-pc PSTN ST546 van alcatel.
wwet iemand hoe ik die poorten opengooi hierin?

ik denk zelf dat er een paar poorten op mijn router/modem dicht zitten weet iemand hoe ik die kan opengooien?

Toepassing Protocol/poort Netwerk

ehshell.exe TCP 5555UDP 7777 Lokaal subnet
Lokaal subnet

Mcrdsvc.exe TCP 3376 Lokaal subnet

Svchost.exe UDP 1900 Lokaal subnet
TCP 3390 Lokaal subnet
TCP 2869 Lokaal subnet

MCXNetTw.exe Willekeurig Lokaal subnet

MCRMgr.exe TCP3932 Lokaal subnet

Ehexthost.exe Willekeurig Internet
Probleem had ik ook, makkelijk op te lossen. Ga naar www.xbox.nl/pcsetup (ipv .com) en zorg dat je de nederlandse versie download, die moet zonder problemen werken.

XBOX 360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:23
Xander84 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Probleem had ik ook, makkelijk op te lossen. Ga naar www.xbox.nl/pcsetup (ipv .com) en zorg dat je de nederlandse versie download, die moet zonder problemen werken.
En zorg ervoor dat je eerst Media Center update. Vooral rollup 2, die is verplicht voor de xbox software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Macer schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 07:40:
[...]

Dit heb ik ook al 2 keer gehad... Is volgens mij een bug, je schiet er ook niet echt mee op in de stand.
Dit is geen bug.

De race wordt gehost op een 360 van een speler met de beste connectie. Als deze persoon zijn 360 uitzet, is dit het effect.

Overigens, als ik me niet vergis is er nog wel een 2de 360 in het spel die hem ook host. Normaal gesproken neemt deze Xbox het over, als de andere stopt. Dit kan een enkele keer mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft doa4 nu ook al last van de save bug? ik ben al mn data kwijt, dat worden weer dure uren investeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rox_NL
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:43:
[...]

Dit is geen bug.

De race wordt gehost op een 360 van een speler met de beste connectie. Als deze persoon zijn 360 uitzet, is dit het effect.

Overigens, als ik me niet vergis is er nog wel een 2de 360 in het spel die hem ook host. Normaal gesproken neemt deze Xbox het over, als de andere stopt. Dit kan een enkele keer mis gaan.
Bijna goed, maar niet helemaal ;). Als de host weggaat neemt niet een 2e 360 het over, maar een server van microsoft. Dan kan iedereen gewoon de race afmaken. Als alle andere deelnemers ineens weg zijn was jij host, maar ging er even iets niet goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
weet ieamnd waar in amsterdam dat official xbox magazine te krijgen is van januari nog? Daar zit die ffxi demo bij namelijk ;)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sensei_D
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 09:07
cvs79 schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 21:18:
[...]

Vind dat kameo niet mag ontbreken in deze lijst
Mee eens, maar hij had zijn "Subjectieve meningmode" aangezet he ;)

sensei_d.fpv channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
Kameo is uiteraard ook een supergame alleen er ontbreekt 1 belangrijke functie,
Replay waarde, uitgespeeld is uitgespeeld en multiplayer zit er (nog) niet in... Het spel zelf is super en dit is dan ook de enige reden die mij weerhoudt van het niet kopen er van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog iemand die bij doa4 wel de leaderboards kan bekijken maar niet online spelen (hij vind zogezegd geen games) en heeft er al iemand een oplossing gevonden hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t :P Weer een nieuw filmpje van de water rendering engine voor FarCry 360. Je zou er zo in willen duiken...

klik

edit:
Heb overigens Amped 3 geleend van een maat, wat een topspel! Heerlijk _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:07
Hey curry en MAX3400 ik heb jullie score in evolution wars eindelijk verbroken, en niet zo'n beetje ook _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

BlowFish schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:09:
Hey curry en MAX3400 ik heb jullie score in evolution wars eindelijk verbroken, en niet zo'n beetje ook _/-\o_ .
Jij bent niet lief!!! :+

Kan ik weer het hele weekend achter die 360 gaan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiseguy1983
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-08 08:06
zit al een uur de training van hayabusa(ofzo :P ) te doen! die trows zijn echt moeilijk! zit nu vast bij exercise 85, iemand nog tips? :P ik gebruik nu de analoge knuppel, ik deed eerst altijd de D-pad, maar probeer dit nu eventjes. Hoe zijn de meningen hierover?D-pad vs Knuppel in DOA 4 :D

GamerTag Live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-09 20:26
Ik vind het spelen met de stick een stuk handiger omdat ik er soepeler mee kan spelen (met name ingewikkeldere moves). Bijvoorbeeld bepaalde trappen van Ein/Hayate, kan ik niet doen met de D-Pad, zoals de trap waarop je de Stick van linksachter onderlanks naar rechtsvoor beweegt, die lukt me nooit met de D-Pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

FreeRecordShit:

Gears of war
Release info: 01-01-2099

Ik hoop het niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Volgens mij riep iemand een tijdje geleden al iets over het opzetten van een TestDrive Unlimited GoT clan/compo.

Gezien het feit dat sinds korte tijd eindelijk de fansite-kit beschikbaar is, lijkt het me misschien handig om me enkele mensen de virtuele koppen bij elkaar te steken om vast een opzet te maken zodat "niet op het laatste moment" er van alles geregeld moet worden, maar dat er bij de launch direct gespeeld kan worden met alle mogelijkheden en afspraken die we maken.

Zoals ik zei; kweenie meer wie het was. Contact me anders op GoT-naam @ gmail . com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-06 17:10

Nikooos

huizenlol.nl

Sh0ckTr00per schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:16:
[...]

En zorg ervoor dat je eerst Media Center update. Vooral rollup 2, die is verplicht voor de xbox software.
ik had diezelfde fout en blijf dezelfde fout houden in het nederlands.

Alleen weet ik niet waar ik die rollup2 vandaan moet halen. Van de microsoftsite is niet "compatibel met bij back-up" O-)
en het origineel kan ik ff zo snel niet vinden O-) O-)

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fulgore schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:43:
FreeRecordShit:

Gears of war
Release info: 01-01-2099

Ik hoop het niet 8)7
ja leuk he :+
Die bug had ik 2 topic delen terug al gemeld volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
psychonikeo schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:47:
[...]

Alleen weet ik niet waar ik die rollup2 vandaan moet halen. Van de microsoftsite is niet "compatibel met bij back-up" O-)
Is Rollup versie gebonden (dat je de NL Rollup moet hebben als je NL WMC hebt)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
psychonikeo schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:47:
[...]

Je moet gewoon naar http://www.xbox.com/nl-NL/pcsetup/alldownloads.htm gaan en dan de bovenste download link kiezen (dus: Windows MCE 2005), daar zit rollup 2 bij inbegrepen ;)

Rollup 2 is inderdaad language gebonden en dat is ook hetgene waar je een foutmelding voor krijgt, 1 van de hotfixes werkt namelijk niet met de error "Language unknown", hier heb ik uren voor in logboeken moeten zoeken en wil jullie dit graag besparen ;) Gewoon de NL versie van xbox.com/nl-NL downloaden en dan doet hij het zoals het moet (als je een NL windows MCE hebt dna he). Grrr.... en daar heb ik dan 2x voor geformat c:\-ed :r

[ Voor 29% gewijzigd door D4V3 op 17-02-2006 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met mijn windows media center is opgelost.
Ik kon geen windows update meer draaien omdat microsoft erachter is gekomen dat ik een crack draai. dit is waatrschjnlijk ook de reden waarom hin die pcsetup niet wou draaien heb toen systeem herstel gedraaid naar een punt dat microsfot er nog niet was achtergekomen en hij loopt voorteffeklijk windows mdeia center owned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ook van plan om een 360 te kopen.
En dus ben ik een beetje aan het lezen erover.

Maar begrijp ik nu goed dat je je bestaande comp (nu windows xp, dan MCE) en staat in een andere kamer.
Kan verbinden met de 360 die je dus binnen bij de tv zet.
En dat je daar dan gebruik van je MCE op de comp die in een andere kamer staat ???????
Of zit ik nu helemaal fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:01:
ben ook van plan om een 360 te kopen.
En dus ben ik een beetje aan het lezen erover.

Maar begrijp ik nu goed dat je je bestaande comp (nu windows xp, dan MCE) en staat in een andere kamer.
Kan verbinden met de 360 die je dus binnen bij de tv zet.
En dat je daar dan gebruik van je MCE op de comp die in een andere kamer staat ???????
Of zit ik nu helemaal fout ?
De xbox 360 fungeert als een extender, welke is gekoppelt aan je PC via een UTP kabel. Dit betekent dus dat je je PC lekker op je kamer laat en je xbox 360 beneden naast je tv zet, je kan de xbox besturen welke de films leest van je PC (bepaalde formats geen xvid en divx). Je hoeft dus enkel een kabeltje te spannen of een wireless adaptertje op je xbox te zetten mits je een wireless router hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmaar kan ik dan ook als ik achter mijn tv zit, iets laten opnemen ???
Dat hij dan op mijn pc gaat opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore

fulgore

goud

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:16:
[...]

ja leuk he :+
Die bug had ik 2 topic delen terug al gemeld volgens mij ;)
Mmm, door 'Het Grote Xbox Topic' bos een boom over het hoofd gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 18:09:
mmaar kan ik dan ook als ik achter mijn tv zit, iets laten opnemen ???
Dat hij dan op mijn pc gaat opnemen.
Als je PC met MCE een TV kaart beit welke is aangesloten via coax op de 'kabel' wel ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relax :)
toch maar eens kijken of ik hem ergens goedkoop kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:39:
relax :)
toch maar eens kijken of ik hem ergens goedkoop kan krijgen :)
Overal is hij nagenoeg 400 voor de premium en 300 voor de core. Verwacht ook maar niet dat die prijzen gaan dalen totdat er concurrentie op de markt komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen

ff over 5.1 praten

welke decoders ondersteund de xbox 360

je hebt zoveel verschillende dingen, dolby digital, dolby digital surround, pro logic 2, DTS, pro logic 2 EX etc. etc.

ik wil nu een hifi set kopen maar ik moet weten welke decoders de 360 ondersteund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Een collega had woensdag spontaan het idee om een Xbox 360 premium te kopen.. Even bartsmit.nl gechecked, op voorraad en vandaag al binnen...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand of de VGA HD AV-kabel al beschikbaar is?

http://www.xbox.com/nl-NL/hardware/x/xbox360vgahdcable/

dan kan ik mijn TFT van m'n pc aansluiten, ik zie geen steek met NFS:MW, vooral in de verte.
en ik heb toch 70cm. 100hz.

ik speel hem eigenlijk liever op mijn pc nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de vga kabel besteld en krijg hem komende week via bol.com

het is aan te raden dat je de officiele kabel van MS koopt, ik hoor van veel mensen dat andere bagger zijn.

weet iemand hoe het nou zit met de 5.1 en xbox 360

welke decoders ondersteund de 360 ? ( voor echte surround ! )

fab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Wat bedoel je percies? DD 5.1 DTS 5.1 dat?

Voor films zal denk ik zowel DD als DTS ondersteund worden. Voor games zullen ze denk ik DD 5.1 gebruiken maar ik heb geen Xbox360 dus durf het niet met zekerheid te zeggen. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
schnumi schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:40:
Wat bedoel je percies? DD 5.1 DTS 5.1 dat?

Voor films zal denk ik zowel DD als DTS ondersteund worden. Voor games zullen ze denk ik DD 5.1 gebruiken maar ik heb geen Xbox360 dus durf het niet met zekerheid te zeggen. :)
Who cares? een basic sony / phillips hifi setje speelt het allemaal... Dus lijk me eigenlijk een non-issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 23:08:
ik heb de vga kabel besteld en krijg hem komende week via bol.com

het is aan te raden dat je de officiele kabel van MS koopt, ik hoor van veel mensen dat andere bagger zijn.

fab
Wat een onzin de Joytech vga-kabel is minimaal net zo goed als die MS kabel. Heb ze beiden getest en totaal geen verschil tussen die twee kunnen vinden. Bij 3rd party advance scart kabels heb ik wel vaak kwaliteits verschil gezien maar bij een vga kabel is dit echt niet van toepassing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die GRAW willen gaan kopen; check deze video preview, als je dat nog niet had gedaan:

klik
bron: Gametrailers.com

:P zupa tol!

edit:
En check die nieuwe trailer van Dead Rising _/-\o_ omg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2006 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:21:
Voor de mensen die GRAW willen gaan kopen; check deze video preview, als je dat nog niet had gedaan:

klik

edit:
Godver dat HD filmpje van GRAW heeft me zojuist 60 euro gekost je wordt bedankt ID83 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat een preview van de xbox360 versie of de pc-versie. Ziet er prachtig uit. Vooral die explosies _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
Platforms(s): Xbox 360
:)

Ziet er heel goed uit inderdaad, al vind ik die HUD nog steeds wat te druk.

[ Voor 61% gewijzigd door Wekko306 op 18-02-2006 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:10
Geachte mede Xbox 360 bezitters ;)

Ik zit met een probleempje. Nadat ik na lang zoeken eindelijks een xbox 360 heb gevonden en na nog langer zoeken een wireless adapter leek mijn xbox feest voorlopig compleet.
Maar bij het aansluiten van de 360 op mijn wireless netwerk (LinkSyS WRT54G met firmware versie V.100.1 geloof ik) gaat er iets mis.

Nadat ik alle stappen heb doorlopen voor de wireless adapter (selecteren SSID en het invoeren van de beveiliging(WPA-Tkip)) en ik ga de xbox live test doen dan blijven de tests hangen bij de 2e test die van de verbinding met het wireless network, mijn 360 kan mijn netwerk dan niet vinden.
Terwijl als ik gewoon bij setting kijk hij zegt connected te zijn ondanks dat het rondje bij link rood is en er bij network type not set staat.
Overigens heb ik mijn (static) ip en DNS gegevens gechecked door er een netwerk kabel in te doen en toen doorliep ik wel alle tests met een goed einde.

Dus mijn vragen zijn :
Zie ik een instelling over het hoofd?
En wat betekenen die link en network type nou precies?

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
;)

Xbox 360's houden niet zo van WPA sleuteltjes, zet het even om naar een misschien iets minder veilige maar wel werkende WEP sleutel en je hebt een werkende connectie :)

p.s. Link is met welke hotspot je contact hebt en network type is het type netwerk, dus bedraad of wireless...

[ Voor 26% gewijzigd door D4V3 op 18-02-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 12:21:

klik

edit:
Ik kan echt niet wachten tot de release van Ghost Recon: Advanced Warfighter.
Ik vond Ghost Recon 1 en 2 al erg gaaf en ik ben dan ook zeer benieuwd naar dit deel, maar één ding is zeker: het ziet er onwijs gaaf uit! :9~

Wat zal maart een dure maand worden :p (Ghost Recon: Advanced Warfighter en Elder Scrolls: Oblivion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
bij mij mijn eerste dvd gescheurd door doosje, nba live, erg balen, kheb mail gestuurd naar EA, weet iemand hoelang het duurt voor ik een nieuw schijfje terug heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
mobygo76 schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 16:32:
bij mij mijn eerste dvd gescheurd door doosje, nba live, erg balen, kheb mail gestuurd naar EA, weet iemand hoelang het duurt voor ik een nieuw schijfje terug heb?
ik ben blij dat ik een opbergmapje heb voor mijn x360 games... als ik lees hoeveel problemen ermee zijn

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 15:53:
[...]

Ik kan echt niet wachten tot de release van Ghost Recon: Advanced Warfighter.
Ik vond Ghost Recon 1 en 2 al erg gaaf en ik ben dan ook zeer benieuwd naar dit deel, maar één ding is zeker: het ziet er onwijs gaaf uit! :9~

Wat zal maart een dure maand worden :p (Ghost Recon: Advanced Warfighter en Elder Scrolls: Oblivion).
En Fight night 3 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 18:15
We hadden het over goede spellen. :+
Hopelijk ga ik me wat langer vermaken met GRAW, PGR3 en Condemned heb ik nu wel gezien. En voor de rest is er niet veel wat ik nog interesant vind (zeker niet voor 60 euro. :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBM_NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05:10
Hmm ik heb mijn instellingen veranderd zoals D4V3 mij aanraden maar nog steeds heb ik last van het probleem dat hij bij de xbox live tests niet met mijn network wil connecten.
Maar hij geeft nu in ieder geval wel het network type weer samen met alle andere gegevens van het netwerk.
Ik zelf zit nu te denken dat mijn router(wrt54g) misschien een te zwak signaal afgeeft maar als ik zoek naar de netwerken geeft mijn xbox aan dat hij 4 (gele)streepjes vind en hij geeft aan connected te zijn.

Iemand nog suggesties?:?

http://gamercard.xbox.com/BraveBigman%20NL.card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:25
Albinoraptor schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 18:14:
[...]
Hopelijk ga ik me wat langer vermaken met GRAW, PGR3 en Condemned heb ik nu wel gezien. En voor de rest is er niet veel wat ik nog interesant vind (zeker niet voor 60 euro. :)).
Met dat probleem zit ik nu dus ook.
Ik bezit op dit moment de volgende spellen: Project Gotham Racing 3, Condemned en Perfect Dark Zero en eigenlijk heb ik die spellen nu zo'n beetje wel gezien op Perfect Dark Zero na, want daar heb ik niet veel van gezien, aangezien ik het spel weinig bijzonders vind (Het is niet zo dat het slechte spellen zijn, want ik ben er heel blij mee :) )
Dus laten we hopen dat GR:AW en Oblivion meer speelplezier zullen bieden. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 18-02-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThronVM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 16:02
Ik heb vanmiddag eindelijk een component hd-av cable (logic) op de kop kunnen tikken. Ik wilde 'm graag vergelijken met de hd-vga die ik al had. Nadat ik alles heb aangesloten kan ik echter in het menu van m'n 360 niet bij de HDTV instellingen en is het beeld zwart-wit. Er zit een knopje op de stekker wat je om kan zetten van sd naar hd maar dat haalt niets uit.
Kabel niet goed of hebben jullie andere suggesties??
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.