En weer met succes......Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 13:24:
Ongelofelijk .. dit begint steeds meer op de ps2 vs Dreamcast te lijken .. Sony doet het weer
Heeft er al iemand gewonnen dan? Ik vind het persoonlijk een beetje raar om conclusies te trekken voor we de 360 en de ps3 naast elkaar hebben zien werken. En zelfs dan nog blijft alles redelijk subjectief.
En wat doet het er trouwens toe welke console er technisch 'beter' is? Ik ben zelf verre van expert op technisch gebied, maar het lijkt mij dat de console met de leukste games toch een grote kans heeft om succesvoller te zijn dan zijn concurrent. Ik vind de gamecube een goed voorbeeld. Technisch gezien zeker minderwaardig, maar je kunt moeilijk stellen dat deze console niet succesvol is. IMO hangt het allemaal af van de games, deze maken of breken (het succes van) een console.
Ik heb het niet over winnen inderdaad. Wel over de Buzz die er nu weer om de PS3 is. Eigenlijk hebben ze niks, maar toch zijn er hele hele hoge verwachtingeneqjim schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:08:
[...]
Heeft er al iemand gewonnen dan? Ik vind het persoonlijk een beetje raar om conclusies te trekken voor we de 360 en de ps3 naast elkaar hebben zien werken. En zelfs dan nog blijft alles redelijk subjectief.
De enige winnaars zijn de vaste bezoekers van dit topic, want die hebben vaak al zo'n machtig mooie 360eqjim schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:08:
[...]
Dat MS kloppend hard op mijn portemonnee zit te azen neem ik maar voor lief
Ik krijg nu een vage melding als ik COD 2 online wil spelen
" The current profile is not allowed to play on xbox live"
Abbo setting gekeken en hier staat netjes jaar abbo GOLD.
iemand hier ervaring mee?
Verwijderd
Heeft iemand al de valentijnsliefde geuit in dit topic aan z'n 360 vandaag? 
Ik dan maar bij deze: ik hou van die maagdelijk witte magische doos en die geile games! haha
Happy Valentinesday you sexy white thing! You turn my head 360 degrees around hahahaaaa
En uh, ik heb het vanzelfsprekend niet over fysieke liefdesuitingen, maar een ieder die het niet kan laten ik zou zeggen doe wat je niet laten kan
Ik dan maar bij deze: ik hou van die maagdelijk witte magische doos en die geile games! haha
Happy Valentinesday you sexy white thing! You turn my head 360 degrees around hahahaaaa
En uh, ik heb het vanzelfsprekend niet over fysieke liefdesuitingen, maar een ieder die het niet kan laten ik zou zeggen doe wat je niet laten kan
Alleen met CoD2?Justin2000 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:24:
Ik krijg nu een vage melding als ik COD 2 online wil spelen
Nope ook met PGR 3, op ms fora lees ik meer problemen.
Echt vaag!
Verwijderd
M.b.t. een MS kabel of 3rd party aan te schaffen, lees het volgende ook van xbox-scene forum. Ik zou enkel MS handel vertrouwen, geen gok voor die paar Euri winst!!!
"After picking up a core system last week, and obviously not being able to get a MS component cable anywhere, I opted for the Joytech version.
I've got a Sony KLV32-M1 LCD TV (1366x768 native) and all seemed fine at first, but I've noticed when I use 720p there is a 'shadowing' effect on the dash, and on in game text. Even the line running down the CoD2 title screen suffers from this 1mm(ish) offset.
It's not there when I switch to 480p/1080i, so am wondering if this is down to the quality of the Joytech cable, or just a quirk with 720p on my TV.
Does anyone else exprerience this when using the Official component cable, or the Joytech one on a different display?
Any opinions will be appreciated.
Thanks.
It's cable quality. Take it back and buy a M$ cable online...like from AMAZON or CIRCUIT CITY."
"After picking up a core system last week, and obviously not being able to get a MS component cable anywhere, I opted for the Joytech version.
I've got a Sony KLV32-M1 LCD TV (1366x768 native) and all seemed fine at first, but I've noticed when I use 720p there is a 'shadowing' effect on the dash, and on in game text. Even the line running down the CoD2 title screen suffers from this 1mm(ish) offset.
It's not there when I switch to 480p/1080i, so am wondering if this is down to the quality of the Joytech cable, or just a quirk with 720p on my TV.
Does anyone else exprerience this when using the Official component cable, or the Joytech one on a different display?
Any opinions will be appreciated.
Thanks.
It's cable quality. Take it back and buy a M$ cable online...like from AMAZON or CIRCUIT CITY."
De verwachtingen voor de PS3 zijn inderdaad iets te hoog. Vooral Cell zal teleurstellen, Cell zal namelijk op sommige gebieden erg goed zijn zoals bijvoorbeeld video en-/decoding en physics, maar het enorm laten afweten op het gebied van AI en andere non-lineaire code ten opzichte van de 360.PWM schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:13:
[...]
Ik heb het niet over winnen inderdaad. Wel over de Buzz die er nu weer om de PS3 is. Eigenlijk hebben ze niks, maar toch zijn er hele hele hoge verwachtingen
Verder maakt het inderdaad niet uit hoe krachtig een console is, het zijn de spellen die de console de moeite waard maken.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:39:
Heeft iemand al de valentijnsliefde geuit in dit topic aan z'n 360 vandaag?

edit:
Zie dat ik al meer dan 5 dagen niet meer op mn 360 heb gespeeld. Best erg, maar ja, het het een beetje druk op het moment. 24 maart maakt het me niet uit of ik het druk heb, Oblivion spelen zal ik!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 17:28 ]
Whoehoe ik heb 'm eindelijk
, heeft wat geduurd maarjah. Heb wel meteen al een probleem, xbox life werkt niet en de connectie met mn computer via mediaconnect werkt niet. Het ligt uiteraard aan mijn router en de instellingen hiervan (ik heb een zyxel Prestige2602H-61C internet modem + router). Wanneer ik xbox live connection test krijg ik volgende resultaten:
-network adapter: wired
-ip adress, DNS, MTU, ICMP: confirmd
-Xbox live: connected (ondanks dat kan ik mijn gamertag niet recoveren want zodra mij gamertag gedownload wordt krijg ik de melding kan niet verbinden met xbox live, ik heb overgens wel de update al gedownload)
-NAT: Strict (hier zit geloof ik het probleem)
En bij de media test het volgende:
-Network adapter: wired
-Ip adress: confirmd
-Computer: faild
Ik denk dus dat er iets met die NAT instellingen verkeerd is maar ik weet echt niet want (weet 0 van routers en poorten af). Misschien iemand hier die toevallig de zelfde router/modem heeft, ik kreeg'm bij een tiscali internet telefoni abbo
-Xbox live: connected (ondanks dat kan ik mijn gamertag niet recoveren want zodra mij gamertag gedownload wordt krijg ik de melding kan niet verbinden met xbox live, ik heb overgens wel de update al gedownload)
Ik denk dus dat er iets met die NAT instellingen verkeerd is maar ik weet echt niet want (weet 0 van routers en poorten af). Misschien iemand hier die toevallig de zelfde router/modem heeft, ik kreeg'm bij een tiscali internet telefoni abbo
Verwijderd
Ik heb dezelfde router, staat UPnP aan?Xander84 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:37:
Whoehoe ik heb 'm eindelijk, heeft wat geduurt maarjah. Heb wel meteen al een probleem, ik xbox life werkt niet en de connectie met mn computer via mediaconnect werkt niet. Het ligt uiteraard aan mijn router en de instellingen hiervan (ik heb een zyxel Prestige2602H-61C internet modem + router). Wanneer ik xbox live connection test krijg ik volgende resultaten:
Mjah ik krijg morgen de netwerk homeplugs binnen eens ff kijken of dit werkt, tis een ieder geval een goedkopere oplossing als een AP kopen met wireless bridge van MS
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Verwijderd
Er is iets heel vreemds aan de hand met mijn Live Gold abbo. Het liep bij mij eigenlijk af op 02-02-06 maar tot op heden kan ik nog steeds van de volledige Gold functies gebruik maken zoals online multiplayen enz. Even afwachten tot hoelang dit feest nog door gaat en anders maar weer gewoon trouw betalen. Misschien vind Microsoft mij wel heel aardig omdat ik binnen 2 maanden al 8 games heb gekocht
en denkt deze jongen verdiend een paar maanden gratis Gold.
Ja geloof van wel, ik heb vinkje staan bij "Enable the Universal Plug and Play(UPnP) Service" en "Allow UPnP to pass through Firewall".Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:47:
[...]
Ik heb dezelfde router, staat UPnP aan?
Verwijderd
Oja wacht, ik had poort 88 ook nog naar mijn 360 geforward, misschien dat even proberen?Xander84 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:52:
[...]
Ja geloof van wel, ik heb vinkje staan bij "Enable the Universal Plug and Play(UPnP) Service" en "Allow UPnP to pass through Firewall".
Die andere 2 poorten die in de TS vermeld staan lukte niet omdat die al in gebruik waren, behalve 88, misschien dat ie die niet goed pakt ofzo
hmmm daar zit het probleem ik weet niet hoe ik dat moet doen...Zou je me kort even kunnen mailen hoe jij die poort open gezet hebt (mn mail is x_2_the_r@hotmail.com). Zou je me erg mee helpenVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:00:
[...]
Oja wacht, ik had poort 88 ook nog naar mijn 360 geforward, misschien dat even proberen?
Die andere 2 poorten die in de TS vermeld staan lukte niet omdat die al in gebruik waren, behalve 88, misschien dat ie die niet goed pakt ofzo
Lijkt me een leuk plan, maar ik wil eerst even afwachten of de game mijn verwachtingen kan waarmaken. Als dat zo is ben ik best in voor een clan of toernooi. Zelfde geldt voor GRAW trouwensMAX3400 schreef op maandag 13 februari 2006 @ 21:53:
[...]
* MAX3400 houdt ook van copyrights, maar dan wel via grijze invoer.
Zijn er al plannen om voor TestDrive Unlimited een GoT-clan op te zetten? Aangezien ik de laatste tijd nogal bezig ben geweest voor de PGR3-compo (waar helaas maar een beperkt groepje die-hards aan meedoet), wil ik anders bij deze vast wel melden dat ik het e.e.a. aan organisatie en dergelijke voor mijn rekening kan nemen.
Verwijderd
Heel simpel eigenlijk. Duik je router binnen, ga naar NAT onder advanced setup, vink SUA Only en klik edit details. Start en End port vul je 88 in, en onder IP adres de IP van je 360. Save/apply en voor de zekerheid dat ding even rebooten. (Misschien die andere 2 poorten die in de TS staan ook even proberen)Xander84 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:08:
[...]
hmmm daar zit het probleem ik weet niet hoe ik dat moet doen...Zou je me kort even kunnen mailen hoe jij die poort open gezet hebt (mn mail is x_2_the_r@hotmail.com). Zou je me erg mee helpen. Heb jij trouwens vaste of dynamische ip's op je box en je computer?? Ik heb ze naar static omgezet.
Verder krijgen mijn PC's en 360 automatisch een IP toegewezen, die blijven toch hetzelfde tenzij ik een netwerk adapter vervang oid.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2006 18:19 ]
Verwijderd
Applausje voor Wehkamp! We hoorden al zo weinig meer van je de afgelopen 3 wekenXander84 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:37:
Whoehoe ik heb 'm eindelijk, heeft wat geduurt maarjah. Heb wel meteen al een probleem, ik xbox life werkt niet en de connectie met mn computer via mediaconnect werkt niet. Het ligt uiteraard aan mijn router en de instellingen hiervan (ik heb een zyxel Prestige2602H-61C internet modem + router). Wanneer ik xbox live connection test krijg ik volgende resultaten:
Dus ze hebben er nu uiteindelijk 2,5 maand over gedaan om je een premium te leveren? Ik zeg nooit meer bestellen bij die rukkers, zonder zoeken hier binnen 1,5 week over de post in huis zit al ruim 1,5 week te genieten
Heb je de Zyxel via Tiscali? Volgens mij is er een forum op Tiscali site of bij Zyxel te vinden voor de xdoos... dacht ik. Is 't checken echter wel waard
Verwijderd
Er zijn vandaag problemen op het netwerk van Tiscali geweest, misschien dat je daar last van had.Xander84 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:37:
Ik kan bij die NAT instellingen niet aangeven of het udp of tcp moet zijn (bij poort 3074). Dus heb nu 88 en 3074 opgengezet, maar nog steeds hetzelfde resultaat.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:18:
[...]
Heel simpel eigenlijk. Duik je router binnen, ga naar NAT onder advanced setup, vink SUA Only en klik edit details. Start en End port vul je 88 in, en onder IP adres de IP van je 360. Save/apply en voor de zekerheid dat ding even rebooten. (Misschien die andere 2 poorten die in de TS staan ook even proberen)
Verder krijgen mijn PC's en 360 automatisch een IP toegewezen, die blijven toch hetzelfde tenzij ik een netwerk adapter vervang oid.
Hahaha ja het zijn rukkers, ik maak mijn tegoedbonnen nog op bij hun en dan zien ze me niet meer terugApplausje voor Wehkamp! We hoorden al zo weinig meer van je de afgelopen 3 weken
Dus ze hebben er nu uiteindelijk 2,5 maand over gedaan om je een premium te leveren? Ik zeg nooit meer bestellen bij die rukkers, zonder zoeken hier binnen 1,5 week over de post in huis zit al ruim 1,5 week te genieten
Heb je de Zyxel via Tiscali? Volgens mij is er een forum op Tiscali site of bij Zyxel te vinden voor de xdoos... dacht ik. Is 't checken echter wel waard
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik ben zaterdag naar de winkel gelopen en heb hem meegenomenVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 18:21:
[...]
Applausje voor Wehkamp! We hoorden al zo weinig meer van je de afgelopen 3 weken
Heb ze toevallig vanochtend allemaal bekeken en het ziet er inderdaad erg goed uit. Wat ik wel jammer vond, maar dat kan ook aan de kwaliteit liggen, was dat het contrast van je HUD-display niet al te hoog stond. Mannetjes achter muurtjes, die rood gekleurd moesten worden, waren meer donkerrood/roestbruin. En nee, het ligt niet aan mijn monitor...Phusebox schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:12:
een hoop vette GRAW filmpjes: http://www.gamespot.com/x...cysghostrecon3/media.html
can't wait

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Nu zijn ze weer verkrijgbaar in de shops idd, maar kort daarvoor nog niet. Ik had 'em toen al 6 dagen in huisPewwy schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:26:
[...]
Ik ben zaterdag naar de winkel gelopen en heb hem meegenomenGeen dag hoeven wachten. Behalve deze week, want ik heb tentamens
Verkeerde week voor de 360, maar als ik deze week doorkom kan ik met Kameo aan de slag.
Maar ook jij gefeliciteerd met je 360!
Al gelezen?? nieuws: Xplorer360 maakt Xbox 360-hd toegankelijk
Biedt mogelijkheden tot toegang tot je XB360; mij boeit het persoonlijk weinig of dit ook voor "backups" gaat gelden, maar voor overige bende zoals video's lijkt het met erg handig als ze dit netjes uit kunnen buiten.
Biedt mogelijkheden tot toegang tot je XB360; mij boeit het persoonlijk weinig of dit ook voor "backups" gaat gelden, maar voor overige bende zoals video's lijkt het met erg handig als ze dit netjes uit kunnen buiten.
Verwijderd
Ziet er inderdaadPhusebox schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:12:
een hoop vette GRAW filmpjes: http://www.gamespot.com/x...cysghostrecon3/media.html
can't wait
Ik heb vandaag toch maar een Play & Charge Kitje gehaald ook al waren de batterijen nog niet op. Batterijen verwisselen heb ik helemaal geen zin in. Maar hoelang duurt het voordat die volledig is opgeladen (voor de eerste keer)?
4 á 5 uur ongeveer, niet heel lang in ieder geval. Tijdens het opladen heb ik trouwens ook vrijwel continu gespeeld.
Ik heb de filmpjes net bekeken, en ik vind de rode omlijning om vijanden toch erg duidelijk hoor, absoluut niet donker of roest-kleurig.MAX3400 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 19:41:
[...]
Heb ze toevallig vanochtend allemaal bekeken en het ziet er inderdaad erg goed uit. Wat ik wel jammer vond, maar dat kan ook aan de kwaliteit liggen, was dat het contrast van je HUD-display niet al te hoog stond. Mannetjes achter muurtjes, die rood gekleurd moesten worden, waren meer donkerrood/roestbruin. En nee, het ligt niet aan mijn monitor...
[ Voor 73% gewijzigd door Wekko306 op 14-02-2006 20:19 ]
Het opzetten van de poorten heeft toch gewerkt. Ik heb ik xbox live en xbox connect aan de praat, mijn dank is groot
.

[ Voor 22% gewijzigd door Xander84 op 15-02-2006 15:18 ]
Zooo DOA is idd lastig zeg! ik zie steeds het verschil niet tussen een high kick/punch en een middle kick/punch. Echt te klote gewoon dat je voor middle ---> en X moet doen en voor de rest <----X. Net 35 wins gfehaald in tag team survival met Ein en Hitomi, nu ff mijn vingers rusten
. Als iemand me wilt toevoegen voor live! graag
GT = wiseguy1983.
Oftopic: Wie kan mijn helpen zo'n linkje als signature te krijgen zoals iedereen heeft?
Oftopic: Wie kan mijn helpen zo'n linkje als signature te krijgen zoals iedereen heeft?
[ Voor 18% gewijzigd door Wiseguy1983 op 14-02-2006 22:57 ]
Verwijderd
83 gewonnen en 27 verloren...snap zoiezo heel het ranking systeem nietpsychonikeo schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 01:42:
[...]
ik ben de afgelopen 2 weken nu zwaar aan het online fifa-en, maar sta nu zo rond de 700e van de wereld..
Ik weet niet hoeveel potjes jij voor de 2 maanden gespeeld en gewoon hebt
Verwijderd
"Connect360 v1.5 public beta
>> Another update of Connect360, the tool to stream your music and images from your Mac OSX to your Xbox 360 console, has been released.
What's new/fixed:
* Shoutcast streaming: Connect360 now supports streaming of live Internet radio broadcasts to your Xbox360! Simply add any station to a playlist and enjoy the live tunes from your Xbox!
* Networking: It gets even easier, Connect360 can now automatically configure your built-in Mac OS X firewall with a single click!
Official Site: http://www.nullriver.com
Download: nullriver.com (free trial, full version $10)
Discuss this news item on our forums: forums.xbox-scene.com "
Nu ook live internet radio broadcast naar je 360 streamen zonder MCE. Nog even wachten en ze zullen oo kwel video kunnen streamen, mooie vervanging voor een compleet MCE systeem
>> Another update of Connect360, the tool to stream your music and images from your Mac OSX to your Xbox 360 console, has been released.
What's new/fixed:
* Shoutcast streaming: Connect360 now supports streaming of live Internet radio broadcasts to your Xbox360! Simply add any station to a playlist and enjoy the live tunes from your Xbox!
* Networking: It gets even easier, Connect360 can now automatically configure your built-in Mac OS X firewall with a single click!
Official Site: http://www.nullriver.com
Download: nullriver.com (free trial, full version $10)
Discuss this news item on our forums: forums.xbox-scene.com "
Nu ook live internet radio broadcast naar je 360 streamen zonder MCE. Nog even wachten en ze zullen oo kwel video kunnen streamen, mooie vervanging voor een compleet MCE systeem
Je moet geen gebruik maken van a href maar tussen rechte haken [ URL=http:///naar-gamer-tag ] MIJ XB 360 TAG [ / URL ]Wiseguy1983 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:07:
En waar nodig de spaties weglaten.
Verwijderd
Even een vraagje tussendoor, ik wil eigenlijk een hd-ready scherm kopen voor mijn xbox360. Maar 1000 euro voor een samsung lcd-tv is misschien wat teveel voor mijn girorekening. Nu zat ik te denken om met de vga-kabel, een breedbeeld tft te kopen, bijvoorbeeld de benq FW202 linkje: http://benq.com/products/product.cfm?product=608. Maar ziet dit er wel uit op een breedbeeld (computerscherm)? Kan ik dan ook de hd-resolutie 1020p gebruiken?
Of kan ik toch beter doorsparen voor een lcd-tv? (ik ga deze ook eigenlijk niet gebruiken voor de tv, alleen voor de xbox).
bedankt!
Of kan ik toch beter doorsparen voor een lcd-tv? (ik ga deze ook eigenlijk niet gebruiken voor de tv, alleen voor de xbox).
bedankt!
Eerlijk antwoord? Spaar voor een TV.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:40:
Even een vraagje tussendoor, ik wil eigenlijk een hd-ready scherm kopen voor mijn xbox360. Maar 1000 euro voor een samsung lcd-tv is misschien wat teveel voor mijn girorekening. Nu zat ik te denken om met de vga-kabel, een breedbeeld tft te kopen, bijvoorbeeld de benq FW202 linkje: http://benq.com/products/product.cfm?product=608. Maar ziet dit er wel uit op een breedbeeld (computerscherm)? Kan ik dan ook de hd-resolutie 1020p gebruiken?
bedankt!
Heb zelf een Acer 20" wide-screen monitor en een 37" LCD-TV. De laatste is stukkkkeeennn beter dan de monitor (beiden nog geen 2 maanden oud).
Verwijderd
Kijk ik ben aan het denken om een Xbox 360 te kopen , maar wat is nou egt een heel cool spel voor xbox 360 en wat is nou een egte coole online shooter voor de xbox 360 wat halo voor de xbox was ?
Verwijderd
Je stelt hier wel een erg brede vraag. Je kan het beste even op internet kijken wat er al uit is, bijv. TeamXbox.com. Halo 3 zal hoe dan ook komen voor de 360, maar wanneer is nog niet bekend. Een game wat Halo voor de Xbox was? Perfect Dark Zero heeft, naar een aantal reviews, een ruk SP, maar maakt het goed op Live. Bovendien zijn er zat andere spellen zoals DoA4, PGR3 en Kameo. Binnenkort komen Oblivion, Ghost Recon 3: AW en Battlefield 2: MC. Later dit jaar komen ook Gears of War en Splinter Cell 4, hoewel die laatste multiplatform is.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:56:
Kijk ik ben aan het denken om een Xbox 360 te kopen , maar wat is nou egt een heel cool spel voor xbox 360 en wat is nou een egte coole online shooter voor de xbox 360 wat halo voor de xbox was ?
Kortom, er komen genoeg spellen uit, maar het draait allemaal om smaak
GefeliciteerdXander84 schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 17:37:
Whoehoe ik heb 'm eindelijk, heeft wat geduurt maarjah.
Veel plezier, en waarschijnlijk komen we elkaar nog wel een keer tegen op live
leuk artikeltje, zoals je kunt zien is 720p eigenlijk beter dan 1080i, omdat er bijna 2x zoveel info in 720p zit als 1080i
http://www.alvyray.com/DigitalTV/Naming_Proposal.htm
http://www.alvyray.com/DigitalTV/Naming_Proposal.htm
Mjah, van mij mogen er al wat spellen komen weerVerwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:03:
[...]
Je stelt hier wel een erg brede vraag. Je kan het beste even op internet kijken wat er al uit is, bijv. TeamXbox.com. Halo 3 zal hoe dan ook komen voor de 360, maar wanneer is nog niet bekend. Een game wat Halo voor de Xbox was? Perfect Dark Zero heeft, naar een aantal reviews, een ruk SP, maar maakt het goed op Live. Bovendien zijn er zat andere spellen zoals DoA4, PGR3 en Kameo. Binnenkort komen Oblivion, Ghost Recon 3: AW en Battlefield 2: MC. Later dit jaar komen ook Gears of War en Splinter Cell 4, hoewel die laatste multiplatform is.
Kortom, er komen genoeg spellen uit, maar het draait allemaal om smaak.
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
van xboxworld.nl:Gully schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:12:
[...]
..Ik had eigenlijk NHL 2k6 bijvoorbeeld al willen hebben, maar hoewel hij in de us of a wel uit is, kan ik voor europe nog geen releasedatum vinden. ..
NHL 2K6
Release Datum: 10 maart 2006
Verwijderd
@ Gully.
Misschien dat het erg persoonlijk is maar ik raad je ten zeerste af om quake aan te schaffen voor de xbox 360. Heb hem zelf gekocht en heb er nog steeds spijt van ( inmiddels omgeruild ). Het spel loopt gewoon niet lekker. Daarmee bedoel ik vloeiend. Veel framedrops, en natuurlijk altijd op de momenten dat het niet uitkomt. Hoewel je er op een gegeven moment mee leert leven, het blijft irritant. Blijft het feit dat het er gewoon niet 'xbox 360' uitziet, kan veel mooier volgens mij. Ze hadden beter het spel kunnen afwerken ipv het meteen de markt op te gooien. Daarentegen heb ik het spel op de pc trouwens wel als een gave game ervaren.
Misschien dat het erg persoonlijk is maar ik raad je ten zeerste af om quake aan te schaffen voor de xbox 360. Heb hem zelf gekocht en heb er nog steeds spijt van ( inmiddels omgeruild ). Het spel loopt gewoon niet lekker. Daarmee bedoel ik vloeiend. Veel framedrops, en natuurlijk altijd op de momenten dat het niet uitkomt. Hoewel je er op een gegeven moment mee leert leven, het blijft irritant. Blijft het feit dat het er gewoon niet 'xbox 360' uitziet, kan veel mooier volgens mij. Ze hadden beter het spel kunnen afwerken ipv het meteen de markt op te gooien. Daarentegen heb ik het spel op de pc trouwens wel als een gave game ervaren.
Weet iemand wanneer Football Manager 2006 uitkomt? Op elke site staat een andere datum vermeld, dus daar wordt ik ook niet veel wijzer van. Misschien één van jullie die het weten?
[ Voor 5% gewijzigd door Manzor90 op 14-02-2006 22:39 ]
Iemand nog wat tips om bij COD het headquarter te veroveren bij battle of Caen.
Heb alle andere punten al verovert,alleen HC dus nog.Speel in Veteran mode en is bizar moeilijk(voor mij dan..)
Ga via de flank,gooi dan wat smoke grenades en kom dan tot de hekken van het HC.Als ik HC inga dan is het afgelopen.Misschien een andere route?
Heb alle andere punten al verovert,alleen HC dus nog.Speel in Veteran mode en is bizar moeilijk(voor mij dan..)
Ga via de flank,gooi dan wat smoke grenades en kom dan tot de hekken van het HC.Als ik HC inga dan is het afgelopen.Misschien een andere route?
Heb je Gamefaqs al geprobeerd? En welke missie zit je dan met de Battle For Caen, want er zijn drie missies.. Ik heb hem al gehaald, ik kan je wel helpen maar ik weet niet in welke map je nu zit.Bluto schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:45:
Iemand nog wat tips om bij COD het headquarter te veroveren bij battle of Caen.
Ik snap werkelijk niks van media center in combinatie met de xbox360, alles wat op mijn pc wel goed werkt, werkt helemaal niet op de xbox360. Op het weer na dan
Maar goed wou dus even een RSS feeder installeren werkt op de pc prima alleen als ik op de xbox 360 naar media center ga dan staat daar keurig netjes geen data beschikbaar. (gek word ik er van)
iemand zo iets al aan de praat gekregen. (heb wel een nederlandse MCE, als het daar al iets mee te maken heb)

Maar goed wou dus even een RSS feeder installeren werkt op de pc prima alleen als ik op de xbox 360 naar media center ga dan staat daar keurig netjes geen data beschikbaar. (gek word ik er van)
iemand zo iets al aan de praat gekregen. (heb wel een nederlandse MCE, als het daar al iets mee te maken heb)
weet iemand misschien een shop in de buurt van Hengelo (OV) die ook 2e hands xbox games inkoopt/inruilt?
Ik ben wel eens bij replay geweest in Nijmegen maar dat is voor mij een pokkeeind rijden.
Er schijnt hier iets in de buurt te zijn ........
Ik ben wel eens bij replay geweest in Nijmegen maar dat is voor mij een pokkeeind rijden.
Verwijderd
Yep...Nedgame in Enschede ruilt games in.ZakHooi schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:45:
weet iemand misschien een shop in de buurt van Hengelo (OV) die ook 2e hands xbox games inkoopt/inruilt?
Verwijderd
En in Zwolle?Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 00:41:
[...]
Yep...Nedgame in Enschede ruilt games in.
Niets
Verwijderd
Ah Entertainer nog eind vorig jaar gebeld, toen zaten ze er nog. Dus vrij onlangs foetsie gegaan dan. Apart. Geen toko met 2e hands games dus. Iets in de buurt van Zwolle dan? Kampen, Meppel, Raalte, Deventer, Hoogeveen?Rox_NL schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:32:
[...]
Niets. Zwolle is volgens mij nu gamewinkel-loos. De Entertainer is weg, voor de rest zijn het alleen nog maar de gebruikelijke ketens (Dixons, Dynabyte,etc.).
Verwijderd
Paar uurtjes, niet echt lang. Maar het maakt niet echt uit, want ik kwam achter een hele leuke feature: als je de Xbox uitzet terwijl een controller met de Play & Charge kit is aangesloten, blijft de Xbox de usb-poort van stroom voorzien totdat de accu opgeladen is. Je hoort duidelijk dat de fan van de Xbox nog draait na het uitzetten, en het lampje op de kit blijft branden, en beiden gaan op een gegeven moment uit.Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 20:01:
[...]
Ik heb vandaag toch maar een Play & Charge Kitje gehaald ook al waren de batterijen nog niet op. Batterijen verwisselen heb ik helemaal geen zin in. Maar hoelang duurt het voordat die volledig is opgeladen (voor de eerste keer)?
Erg netjes.
Iemand informeerde naar NHL 2k6: als die pas in maart uitkomt, wacht ik wel nog een paar maandjes tot NHL 07 van EA er is... 2k6 krijgt toch niet zulke geweldige reviews, ik wacht dan liever op EA's tweede lading 360 sport-games (ok, NHL 07 zou EA's eerste NHL-game op de 360 zijn, maar toch...)
Yup, het was voor mij ook wel een verrassing. Toen de demo-pod van de 360 er stond,hing er wel een opheffingsuitverkoopding. Maar die was met de launch zelf verdwenen. En ergens halverwege januari waren ze weg.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:52:
[...]
Ah Entertainer nog eind vorig jaar gebeld, toen zaten ze er nog. Dus vrij onlangs foetsie gegaan dan. Apart. Geen toko met 2e hands games dus. Iets in de buurt van Zwolle dan? Kampen, Meppel, Raalte, Deventer, Hoogeveen?
Verwijderd
De Free Record Shop doet ook in 2e hands games.ZakHooi schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:45:
Ben zelf op dit moment niet echt onverdeeld gelukkig met mijn 360. Heb het apparaat gekocht onder het motto het is de opvolger van de door mij geliefde Xbox maar ik mis toch het type games wat ik op mijn Xbox en de PS2 (jawel beide kan ook) speelde nl. leuke platformers zoals bijv. Jak&Daxter, Psychonauts en Sly Raccoon. Verder kan ik nog niet nieuwere kits toevoegen aan PES5 en moet het dus nog steeds doen met de originele standaard kits en teams. Natuurlijk is er Kameo en natuurlijk ziet het er allemaal schitterende uit met een briljante Live dashboard. Maar toch blijft in mijn achterhoofd knagen dat ik af en toe gewoon graag mijn oude PS2 of Xbox terughad om een van de eerder genoemde spellen te spelen. Voor mij in ieder geval een te vroege aankoop en nu maar afwachten op nieuwe spellen later dit jaar. De bakken met fps'en en racegames die er in de releaselijsten staan kunnen mij op dit moment nog niet warm maken.Gully schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 22:12:
[...]
Mjah, van mij mogen er al wat spellen komen weerHeb de 360 nu sinds half december en echt heel veel nieuws is er sindsdien niet bijgekomen nog. De games die er nu zijn, zit weinig van mn smaak verder tussen. Ik had eigenlijk NHL 2k6 bijvoorbeeld al willen hebben, maar hoewel hij in de us of a wel uit is, kan ik voor europe nog geen releasedatum vinden. Verder MotoGP, Oblivion, TestDrive, een gave flight sim, en nog eens een volwaardig voetbalspel (pro evolution 6 ofzo
) dat zou nu wel beschikbaar mogen zijn als je het mij vraagt
FPS enzo dat speel ik bv toch liever op de PC. De Quake demo al ns gespeeld, maar de controls zijn zeg maar ff wennen
"Better ask questions before you shoot"
Let op, je krijgt niet meer dan 2 tot 5 euro(max) per game (PGR2 3 euroVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 10:52:
[...]
De Free Record Shop doet ook in 2e hands games.
This space is occupied
Verwijderd
Is de Entertainer weg, grappig zegVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 09:52:
[...]
Ah Entertainer nog eind vorig jaar gebeld, toen zaten ze er nog. Dus vrij onlangs foetsie gegaan dan. Apart. Geen toko met 2e hands games dus. Iets in de buurt van Zwolle dan? Kampen, Meppel, Raalte, Deventer, Hoogeveen?
Verwijderd
Dat ligt er maar aan hoe oud de game is, het maximum is 15 Euro.TheEvilCuber schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:06:
[...]
Let op, je krijgt niet meer dan 2 tot 5 euro(max) per game (PGR2 3 euro)
Ik zal het nog even navragen bij iemand die er werkt.
Verwijderd
FRS neemt volgens mij niet op dit moment games terug, starten april een hele nieuw inkoopbeleid. Huidige 2dehands games worden nu ook verkocht totdat het op is...
Iemand nog een suggestie voor mijn vraag (zie halvewege p.6) over xbox360 aansluiten op een lcd-tv (via hd-ready) of via een 20"breedbeeld benq pc-monitor (met de vga-kabel) ??
Thanks!
Iemand nog een suggestie voor mijn vraag (zie halvewege p.6) over xbox360 aansluiten op een lcd-tv (via hd-ready) of via een 20"breedbeeld benq pc-monitor (met de vga-kabel) ??
Thanks!
Dit had je natuurlijk voordat je je 360 aanschafte al kunnen weten imho. Als er niet zoveel shooters en racegames aangekondigd waren (die ook al vrij kort na de 360 launch uitkomen) had ik ook nog wel even gewacht met de aankoop, maar aangezien dit mijn favo genres zijn….Chocovla schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:00:
Ben zelf op dit moment niet echt onverdeeld gelukkig met mijn 360. Heb het apparaat gekocht onder het motto het is de opvolger van de door mij geliefde Xbox maar ik mis toch het type games wat ik op mijn Xbox en de PS2 (jawel beide kan ook) speelde nl. leuke platformers zoals bijv. Jak&Daxter, Psychonauts en Sly Raccoon. Verder kan ik nog niet nieuwere kits toevoegen aan PES5 en moet het dus nog steeds doen met de originele standaard kits en teams. Natuurlijk is er Kameo en natuurlijk ziet het er allemaal schitterende uit met een briljante Live dashboard. Maar toch blijft in mijn achterhoofd knagen dat ik af en toe gewoon graag mijn oude PS2 of Xbox terughad om een van de eerder genoemde spellen te spelen. Voor mij in ieder geval een te vroege aankoop en nu maar afwachten op nieuwe spellen later dit jaar. De bakken met fps'en en racegames die er in de releaselijsten staan kunnen mij op dit moment nog niet warm maken.
Maart wordt iig een goede maand voor de shooterfans onder ons
Ja natuurlijk de hele nieuwe krijg je nog wel wat voor, maar de meeste (oude) nemen ze niet meer in of geven ze max 2/3 euro voor. (stond er bij toen iemand 10 games wilde inruilen)Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:20:
[...]
Dat ligt er maar aan hoe oud de game is, het maximum is 15 Euro.
Ik zal het nog even navragen bij iemand die er werkt.
This space is occupied
Klopt helemaal. Valt me alleen wel tegen dat de diversiteit van de diverse spellen op dit moment mij toch behoorlijk tegenvalt. Het zijn voornl. racing games, fps'en en wat verdwaalde sports games. Buiten dat blijft de box gewoon staan. Slechts een kwestie van tijd alleen zal ik de volgende keer wat minder snel een console halen bij de launchShiverzz schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:33:
[...]
Dit had je natuurlijk voordat je je 360 aanschafte al kunnen weten imho. Als er niet zoveel shooters en racegames aangekondigd waren (die ook al vrij kort na de 360 launch uitkomen) had ik ook nog wel even gewacht met de aankoop, maar aangezien dit mijn favo genres zijn….
"Better ask questions before you shoot"
Verwijderd
Je vergelijkt nu ook wel op een aparte manier, niet?Chocovla schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:00:
[...]
Ben zelf op dit moment niet echt onverdeeld gelukkig met mijn 360. Heb het apparaat gekocht onder het motto het is de opvolger van de door mij geliefde Xbox maar ik mis toch het type games wat ik op mijn Xbox en de PS2 (jawel beide kan ook) speelde nl. leuke platformers zoals bijv. Jak&Daxter, Psychonauts en Sly Raccoon. Verder kan ik nog niet nieuwere kits toevoegen aan PES5 en moet het dus nog steeds doen met de originele standaard kits en teams. Natuurlijk is er Kameo en natuurlijk ziet het er allemaal schitterende uit met een briljante Live dashboard. Maar toch blijft in mijn achterhoofd knagen dat ik af en toe gewoon graag mijn oude PS2 of Xbox terughad om een van de eerder genoemde spellen te spelen. Voor mij in ieder geval een te vroege aankoop en nu maar afwachten op nieuwe spellen later dit jaar. De bakken met fps'en en racegames die er in de releaselijsten staan kunnen mij op dit moment nog niet warm maken.
Je vergelijkt een XBOX/PS2 met de beste games aan het eind van de lifecycle van deze consoles (Psychonauts bijv.) met een console die net 2,5 maand op de markt is en haar eerste generatie games te spelen is.
Die vergelijking valt totaal nog niet te trekken. Ik snap wel dat je op dit moment dat soort games mist. Echter over een maandje of 6 a 10 denk ik dat je jezelf meer dan genoeg zult vermaken. Overigens verwacht ik nog steeds dat Psychonauts ondersteund gaat worden via de emulator op de 360 aangezien deze ondergewaarde en relatief slecht verkochte game één van de beste games ooit is.
Sowieso, wie verkoopt er nu z'n XBOX als hij een 360 aan gaat schaffen... Da's net zoiets als je oudste kind buiten de deur zetten als er een baby op komst is. Ik snap dat niet. Om het geld hoef je het niet te doen. Overigens, als je 'em echt mist, binnenkort zijn ze nieuw te koop voor 109 Euro zonder game met 1 controller, of voor 119 Euro met een game erbij (o.a. Halo 2 en weet ik wat nog meer)
Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:25:
Thanks!
offtopic:
Suggesties worden de laatste tijd niet meer echt gedaan vanwege eerdere oeverloze discussies over merken, typen, kabels, stekkertjes, winkels en dergelijke.
Suggesties worden de laatste tijd niet meer echt gedaan vanwege eerdere oeverloze discussies over merken, typen, kabels, stekkertjes, winkels en dergelijke.
On-topic; gisteren erg kwaad geworden op Alpha in DOA4. Resulteerde uiteindelijk in een botsing tussen de verwarming-radiator en mijn wireless controller. De laatste heeft verloren en mist nu een klein stukje plastic.
Normala speel ik met Ryu (ninja gainden) en kom alpha niet vorbij op hard. Dus ik dacht naja ik probeer eens een ander mannetje, weet niet hoe hij heetMAX3400 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:58:
[...]
offtopic:
On-topic; gisteren erg kwaad geworden op Alpha in DOA4. Resulteerde uiteindelijk in een botsing tussen de verwarming-radiator en mijn wireless controller. De laatste heeft verloren en mist nu een klein stukje plastic.
.. nah moest het ff kwijt
btw, sta jij niet in mijn live friend list ? dan moeten we maar een x tegen elkaar DOA
[ Voor 5% gewijzigd door BlowFish op 15-02-2006 12:03 ]
Vast wel; voeg me anders maar ff toe. Dan moet je maar een gil geven als ik online ben.BlowFish schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:02:
[...]
btw, sta jij niet in mijn live friend list ? dan moeten we maar een x tegen elkaar DOA
Zat gister film te kijken en zag je online komen. Overwoog om een voice-chat te starten, maar blijkbaar ben ik verstandig dat ik dat niet gedaan hebMAX3400 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 11:58:
[...]
offtopic:
Ik moet wel zeggen dat het erg verleidelijk is om met die controller te smijten. Het lijkt wel een boemerang (alleen zal die niet terug komen
@ MAX3400:
Hoe zit dat morgen met de 3e race in de PGR compo. Zijn we echt van plan de ‘point-to-point’ Schwalbenschwanz te rijden
(heen en terug, aangezien voor richting ‘both’ wordt aangegeven)? Kunnen we niet beter een ‘normaal’ circuit kiezen aangezien de Schalbenschwanz wel erg kort is?
Er is op het PGR forum al een opmerking door CrazyCavia over geplaatst, maar ik zag nog geen reactie…
Hoe zit dat morgen met de 3e race in de PGR compo. Zijn we echt van plan de ‘point-to-point’ Schwalbenschwanz te rijden
Er is op het PGR forum al een opmerking door CrazyCavia over geplaatst, maar ik zag nog geen reactie…
Hahaha.... Dat was inderdaad niet een goed idee geweest om me op dat moment op de chat te hebben.Rox_NL schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:29:
[...]
Zat gister film te kijken en zag je online komen. Overwoog om een voice-chat te starten, maar blijkbaar ben ik verstandig dat ik dat niet gedaan heb. Al die oer/frustratiegeluiden verpesten de film-ervaring zo.
Ik moet wel zeggen dat het erg verleidelijk is om met die controller te smijten. Het lijkt wel een boemerang (alleen zal die niet terug komen). Heb met Madden het bijna gedaan, maar vind ze toch te kostbaar om te gaan gooien
. Toen mikte ik ook nog op mijn monitor, wat natuurlijk dubbel stom zou zijn

Wel opvallend, want voor een game als Amped heb ik echt bakken meer geduld om een move onder de knie te krijgen maar met DOA heb ik dat weer totaaal niet.
Nou, wat komt er de komende tijd aan? GRAW, Gears of War & TestDrive Unlimited; allemaal spellen waar ik wel mee overweg kan.
Verwijderd
Waarom staat er geen playable demo van COD 2 op Live. Ik ga nl. eind maart die game halen, maar in de tussentijd gamen vanaf de demodisc om het gevoel erin te houden 
Anders had ik de 360 allang aan Live gehangen, zij het dat de demodisc dan niet meer werkt
Anders had ik de 360 allang aan Live gehangen, zij het dat de demodisc dan niet meer werkt
Verwijderd
Voor de geïnteresseerden: Black zal ook zo ongeveer uit zijn, op FTD kwam 'ie al voorbij. Game voor de normale xdoos, maar zal ook wel voor de 360 in emulatie worden meegenomen mag ik hopen. Of er komt vast wel een versie 360 mocht dat niet qua emulatie kunnen!
Links:
http://www.gamespot.com/p...20901&img=1&sid=undefined
http://www.gamespot.com/xbox/action/black/screenindex.html
Links:
http://www.gamespot.com/p...20901&img=1&sid=undefined
http://www.gamespot.com/xbox/action/black/screenindex.html
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2006 14:25 ]
Ik wil een racegame kopen maar ik twijfel tussen PGR3 en NFS-MW.
PGR3 heeft betere ggrapihcs lijkt me en NFS heeft een mooier spelelement (denk aan chases met politie).
Mijn keuze zou vallen op het spel die het langst leuk blijft om te doen (mn online).
En juist het online gedeelte van beide games is mijniet duidelijk.
GothamTV is natuurlijk een motivator om PGR3 te spelen maar heeft NFS nog leuke online features die je steeds maar weer blijven trekken? (misschien het tunen van je bolides)???
En zijn beide games goed op XBL vertegenwoordig in de zin van het aantal mensen dan online speelt?
Ik heb geen zin in lege lobby's.
PGR3 heeft betere ggrapihcs lijkt me en NFS heeft een mooier spelelement (denk aan chases met politie).
Mijn keuze zou vallen op het spel die het langst leuk blijft om te doen (mn online).
GothamTV is natuurlijk een motivator om PGR3 te spelen maar heeft NFS nog leuke online features die je steeds maar weer blijven trekken? (misschien het tunen van je bolides)???
En zijn beide games goed op XBL vertegenwoordig in de zin van het aantal mensen dan online speelt?
Het tunen ins NFS:MW is niet zo uitgebreid als in Underground-series. Zelf vind ik NFS:MW er niet uitzien op de XB360 terwijl PGR3 juist netjes op beeld komt op een goede TV, maar dat is misschien persoonlijk.ZakHooi schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:11:
Er zijn zat GoT'ers in ieder geval die ik op PGR tegenkom; heb ondertussen een lijst van 70 man ofzo waar met enige regelmaat mee wordt gespeeld (ook competities).
Als je het echt wil weten; download beide demo's van de Marketplace.
Als je nog nooit NFS:MW hebt gespeeld kan je dat nemen, vind het persoonlijk een baggerspel op de 360 aangezien het spel gewoon een regelrechte port is. De multiplayer kan ik niet over oordelen maar het zal niet veel soeps zijn. PGR3 daarintegen is origineel, mooi, realistisch (auto's rijden erg goed) en leuk om te doen, ook online, zeker omdat er online veel Nederlanders zitten. zie het als Fifa en Kameo, of NBA & Perfect Dark, het zijn originele games (met nieuwe toepassingen enzo) tegen Sequels die voor de 20e keer uitgemelkt worden. Ik weet het wel...ZakHooi schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:11:
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Verwijderd
PGR3 daarintegen is origineelD4V3 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 17:38:
[...]
Als je nog nooit NFS:MW hebt gespeeld kan je dat nemen, vind het persoonlijk een baggerspel op de 360 aangezien het spel gewoon een regelrechte port is. De multiplayer kan ik niet over oordelen maar het zal niet veel soeps zijn. PGR3 daarintegen is origineel, mooi, realistisch (auto's rijden erg goed) en leuk om te doen, ook online, zeker omdat er online veel Nederlanders zitten. zie het als Fifa en Kameo, of NBA & Perfect Dark, het zijn originele games (met nieuwe toepassingen enzo) tegen Sequels die voor de 20e keer uitgemelkt worden. Ik weet het wel...
pgr3 is echt niet orgineel en fifa al helemaal niet
Aan PGR3 is ook weinig origineels inderdaad (behalve misschien het Kudo systeem wat alleen in eerdere PGR's zit) maar toch is het best een leuk spel als je op Xbox Live speelt. Singleplayer vind ik er weinig aan omdat het constant hetzelfde is (ook redelijk logisch met een racegame). Ik zou zeggen download beide Demo's even en kijk wat je er van vindt.
Zelf ben ik nog beniewd naar Test Drive Unlimited, lijkt me ook een erg leuke game met onder andere free-roaming.
Zelf ben ik nog beniewd naar Test Drive Unlimited, lijkt me ook een erg leuke game met onder andere free-roaming.
voetbalspel is nou ook niet echt heel makkelijk origineel te maken denk ikVerwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:00:
[...]
PGR3 daarintegen is origineel
pgr3 is echt niet orgineel en fifa al helemaal niet
ik bedoelde ook Kameo als origineel en Fifa niet 
En Oke, PGR3 is misschien niet origineel maar het is pas deel 3, van Fifa en NBA zijn al vele versies meer gemaakt
En Oke, PGR3 is misschien niet origineel maar het is pas deel 3, van Fifa en NBA zijn al vele versies meer gemaakt
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Ik probeer mijn 360 aan mijn media center pc te koppelen maar zogauw als ik via http://www.xbox.com/en-US/pcsetup de setup files wil downloaden dan houdt het op.Hij opend de site niet.
Ik kom ook niet meer op microsoft.com.Iemand een idee wat dit kan zijn?
Heb mijn firewall uitstaan trouwens.
Firefox? Welk type MCE heb je??Bluto schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:00:
Ik probeer mijn 360 aan mijn media center pc te koppelen maar zogauw als ik via http://www.xbox.com/en-US/pcsetup de setup files wil downloaden dan houdt het op.Hij opend de site niet.
*edit*To connect the Xbox 360 console to this computer, you must have either Windows XP Media Center Edition 2005, Update Rollup 2 for Windows XP Media Center Edition 2005 or Windows XP Service Pack 2.
MCE2005: http://download.microsoft...34431/XboxMCEFULL-ENU.exe
MCE2005 Rollup: http://download.microsoft...34431/XboxMCELite-ENU.exe
WinXP: http://download.microsoft...2734431/XboxXPSP2-ENU.exe
[ Voor 50% gewijzigd door MAX3400 op 15-02-2006 19:14 ]
Verwijderd
Ik heb ook Media Connect geinstalleerd en het werkt vlekkeloos, heb geen MCE dus het beperkt zich tot muziek en foto's, maar dat is voor nu prima. Hele mooie feature
, mooi vanaf je pc zonder dat je alles naar de 360 hoeft te kopiëren. Je pc moet uiteraard aanstaan, maar bon
.
Waar kan je GRAW trouwens het goedkoopst pre-orderen? Ik hoorde Curry zeggen dat hij bij GCShop.nl €49,- was, maar hij is daar 54 en dat is nou niet bepaald goedkoop. Bij 360party is hij 50, maar daar staat de release op 30/03/06
. Twijfel of ik hem haal, ben eigenlijk aan het sparen voor een LCD-tv, maar wil ook nog wel een game halen
. Een demo van DOA4 zou trouwens ook niet verkeerd zijn.
Waar kan je GRAW trouwens het goedkoopst pre-orderen? Ik hoorde Curry zeggen dat hij bij GCShop.nl €49,- was, maar hij is daar 54 en dat is nou niet bepaald goedkoop. Bij 360party is hij 50, maar daar staat de release op 30/03/06
Release van GRAW is 7 maart volgens mijn telefonische pre-order bij Replay... Ik merk het wel; dagje meer of minder boeit me eigenlijk niet zo.Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:26:
Ik heb ook Media Connect geinstalleerd en het werkt vlekkeloos, heb geen MCE dus het beperkt zich tot muziek en foto's, maar dat is voor nu prima. Hele mooie feature, mooi vanaf je pc zonder dat je alles naar de 360 hoeft te kopiëren. Je pc moet uiteraard aanstaan, maar bon
.
Waar kan je GRAW trouwens het goedkoopst pre-orderen? Ik hoorde Curry zeggen dat hij bij GCShop.nl €49,- was, maar hij is daar 54 en dat is nou niet bepaald goedkoop. Bij 360party is hij 50, maar daar staat de release op 30/03/06. Twijfel of ik hem haal, ben eigenlijk aan het sparen voor een LCD-tv, maar wil ook nog wel een game halen
. Een demo van DOA4 zou trouwens ook niet verkeerd zijn.
Demo van DOA4; tja... Op zich zou dat wel leuk zijn, maar in mijn ogen is & blijft het een vechtspel. Het moet je dus aanstaan of niet. De graphics zijn wel een stuk opgepoetst maar als je DOA3 hebt gespeeld, kan je zo aan de slag want de moves zijn hetzelfde gebleven. Extra is natuurlijk de online-mogelijkheid voor Survival mode en tegen elkaar vechten in lobbies.
Verwijderd
Ik heb DOA3 niet gespeeld dus vandaarMAX3400 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:36:
[...]
Release van GRAW is 7 maart volgens mijn telefonische pre-order bij Replay... Ik merk het wel; dagje meer of minder boeit me eigenlijk niet zo.
Demo van DOA4; tja... Op zich zou dat wel leuk zijn, maar in mijn ogen is & blijft het een vechtspel. Het moet je dus aanstaan of niet. De graphics zijn wel een stuk opgepoetst maar als je DOA3 hebt gespeeld, kan je zo aan de slag want de moves zijn hetzelfde gebleven. Extra is natuurlijk de online-mogelijkheid voor Survival mode en tegen elkaar vechten in lobbies.
Wat kan je in Kameo trouwens met die muntjes, in shops dingen kopen neem ik aan, maar waar zitten die? Verder kan ik mijn rank niet echt verbeteren, hoe krijg je veel brutal/frenzy carnage?
Bij m'n Ps2 kon ik me nog altijd in bedwang houden om niet te gaan gooien met de controller puur omdat hier nog een kabel aan zit(aan de console vastzit). Bij de 360 is het een heel ander verhaal, controller is al een paar keer door de kamer gevlogen.Rox_NL schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 12:29:
Ik moet wel zeggen dat het erg verleidelijk is om met die controller te smijten. Het lijkt wel een boemerang (alleen zal die niet terug komen). Heb met Madden het bijna gedaan, maar vind ze toch te kostbaar om te gaan gooien
. Toen mikte ik ook nog op mijn monitor, wat natuurlijk dubbel stom zou zijn

GR: AW gaat de game worden voor mij.
| Youtube |
offtopic:
Sorry, maar toch over televisies...
Alle MediaMarkt-vestigingen in Nederland hebben donderdag 16 februari geen BTW-bedrag op alle plasma & LCD-TV's. Dit betekent dat een TV die nu voor €1000.- staat vermeld alleen donderdag mee kan worden genomen voor €862,07 (MediaMarkt claimt 16% BTW te hebben).
Ik weet het; het is een XB360-topic, maar misschien kan er dan net een GoT'er extra genieten van groot/mooi beeld voor weinig!
Openingstijden voor elke vestiging van 08:00 tot 22:00. Zoals gewoonlijk geldt: op = op. Voor zover bekend is uitgestelde betaling niet mogelijk; dus zorgen voor gevulde pinpas, portomonnee of credit-card!
Disclaimer: dit betekent dus niet dat de komende 6 pagina's gevuld kunnen worden met wat je moet kopen.
[ Voor 29% gewijzigd door MAX3400 op 15-02-2006 20:21 ]
Verwijderd
Ben benieuwd of ze ook alle tv's aanbieden, of dat ze maar een paar modellen neerzetten die ze willen dumpen, dan heb je er ook niks aanMAX3400 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:13:
offtopic:
Alle MediaMarkt-vestigingen in Nederland hebben donderdag 16 februari geen BTW-bedrag op alle plasma & LCD-TV's. Dit betekent dat een TV die nu voor €1000.- staat vermeld alleen donderdag mee kan worden genomen voor €862,07 (MediaMarkt claimt 16% BTW te hebben).
Ik weet het; het is een XB360-topic, maar misschien kan er dan net een GoT'er extra genieten van groot/mooi beeld voor weinig!
Openingstijden voor elke vestiging van 08:00 tot 22:00. Zoals gewoonlijk geldt: op = op. Voor zover bekend is uitgestelde betaling niet mogelijk; dus zorgen voor gevulde pinpas, portomonnee of credit-card!
Disclaimer: dit betekent dus niet dat de komende 6 pagina's gevuld kunnen worden met wat je moet kopen.
ook in de gewone internet explorer laad de pagina niet.
Dit staat er dan,maar lijkt met sterk dat dat al 2 weken zo is...
Due to current high demand, the page you are looking for cannot be delivered right now.
Zelfs microsoft.com laad hij niet,die ligt toch niet 2 weken plat al?
[ Voor 35% gewijzigd door Bluto op 15-02-2006 21:01 ]
Ook niet met die directe links hierboven? Misschien adware; zodat je geen Microsoft Anti-Spyware kan downen, snap je...Bluto schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:57:
[...]
Verwijderd
Ik heb hem net zelf ook binnengehaald, let wel op dat je de NL versie neemt, want volgens mij moest die taal gelijk zijn als je mce/xdoos (correct me if I'm wrong).Bluto schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:57:
[...]
Dit staat er dan,maar lijkt met sterk dat dat al 2 weken zo is...
Due to current high demand, the page you are looking for cannot be delivered right now.
Zelfs microsoft.com laad hij niet,die ligt toch niet 2 weken plat al?
Verwijderd
zeg ik zou zweren dat ik gisteravond nog de King Kong playable demo zag staan op de marketplace...en nou is ie weg ! Ben ik gek of hebben meer mensen dit opgemerkt ?
wil ik em net lekker gaan downen...grrr
wil ik em net lekker gaan downen...grrr
Mjah, ik heb PGR3 en heb de demo van NFS-MW gespeeld. En die laatste heb ik een kwartier aangekeken en toen had ik het wel gezien, ik vind het niets dus zeg maarZakHooi schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 15:11:
GullyTM is protected by copyright laws since 1978.
Ach, als het tegenzit kom je ook volgas-kleuters tegen in PGR3-lobbies.

Verwijderd
Als ik mijn 2e 6600GT in mijn PC heb hangen, ga ik zeker sparen voor een XBOX 360, die ik dan aan mijn PC monitor ga hangen .. en dan af en toe ff lekker Q4 doen ofzo op dat dingetje ..
Maar eerst die 2e videokaart .. en het geld natuurlijk ..
Verwijderd
Één vraagje dan:MAX3400 schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 20:13:
offtopic:
is hier toevallig ook een MM verkoper aanwezig die weet wat de prijs is voor de
Samsung LE26R51B ?
ofwel normale prijs, die 19% BTW reken ik er zelf wel ff vanaf. Kom ik na aftrek van de BTW goedkoper uit dan die TV bij Salland Automatisering voor 880 Euro incl. BTW vraag ik me nl. af!
In dit topic staat vanaf pagina 33 en verder het een en ander over die actie bij de MM, voor de geïntereseerden.....en nu weer verder over de 360
No Shame, only Fame!
Wil niet lullig doen maar Q4 kun je beter voor je PC halen. Op de 360 loopt ie (vooral in de drukkere scenes) zo traag als dikke str#nt. Heeft overigens niets te maken met de capaciteiten van de 360, maar het is simpelweg een slechte poort en dus niet geoptimaliseerd voor de 360 hardware. Op de PC vond ik het overigens best een vermakelijke game, maar tegen de tijd dat jij een 360 gaat halen kun je je pijlen beter richten op GR:AW of BF2…Verwijderd schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:00:
Als ik mijn 2e 6600GT in mijn PC heb hangen, ga ik zeker sparen voor een XBOX 360, die ik dan aan mijn PC monitor ga hangen .. en dan af en toe ff lekker Q4 doen ofzo op dat dingetje ..
offtopic:
Morgen maar eens ff bij MM gaan kijken of ze de Philips 37PF9830 nog hebben staan...
Morgen maar eens ff bij MM gaan kijken of ze de Philips 37PF9830 nog hebben staan...
Moet je een keer doen met je headset op, kan je lachenSV3NNER schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 19:55:
[...] Bij de 360 is het een heel ander verhaal, controller is al een paar keer door de kamer gevlogen.
Geheel offtopic, maar ik zie dit ook helemaal voor meSchweino schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 22:35:
[...]
Moet je een keer doen met je headset op, kan je lachen
"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."
Dit topic is gesloten.