Yesss goed nieuws lees ik hier over de Asus Asus A8R32-MVP Deluxe hier ben ik blij mee, die wil ik namelijk samen met een X1900 CrossFire.
Ik moet alleen nu straks nog weten hoe ik moet overklokken, lol, ik heb namelijk altijd Intel gehad en weet eigenlijk totaal niets van AMD wat ik weet is dat die geen FSB heeft maar hoe het allemaal zit weet ik niet.
Wat ik wou maar dus geloof ik niet zo werkt is de FX-60 (2,6GHz) dit met PC4800 of PC4000 geheugen.
Nu wil ik zo snel mogelijk het geheugen laten lopen en dan de cpu ongeveer 200MHz sneller, mag ook meer mag ook minder als het maar op lucht cooling kan en het moet natuurlijk 100% stabiel zijn en 24/7 kunnen draaien. Het is natuurlijk uitproberen.
Nu dacht ik zelf dus bijvoorbeeld met PC4800 (600MHz) gooi ik de MultiPlier (MP) op 9,5 (ipv 13) dan heb ik dus 9,5x300=2850MHz of 9x300=2700 maar zo werkt het geloof ik niet bij AMD. En dan hen je ook nog te maken met HTT enzo ik snap er nog niets van

Ik moet nog heel wat dingen bekijken hoe het met maar misschien kan iemand het uitleggen hoe dit precies zit en wat is slim om te doen met een FX-60 die een instelbare MultiPlier heeft.
En ik weet ook nog niet precies wat ik het beste kan nemen qua geheugen:
2x1GB (2GB) OCZ EB DDR PC-4000 Platinum Edition
Of
4x512MB (2GB) OCZ EL DDR PC-4800 Platinum Elite Edition
PC4800 is/kan sneller maar dan heb ik 4 modules dan kan je toch geen T1 draaien? Wat is dan beter.
En qua geld maakt het niet uit wat het kost eigenlijk het moet gewoon snelste zijn

en nee geen geld te veel ik heb er lang voor gespaard en dingen gelaten die veel geld kosten zoals vakantie.
• Wat ik ongeveer wil is dit
• Asus A8R32-MVP Deluxe
• AMD FX-60
• OCZ PC4000/4800 (totaal 2GB)
• Asus x1900 CrosFire en de XT/XTX (moet nog kijken wat ik het beste kan doen
• 4x (RAID0) Western digital WD740ADFD 74GB SATA150 10k 16MB dit is dus de nieuwe alleen niet 150GB maar 74GB. (dit puur voor snelheid, opslag heb ik speciaal een externe HD voor op Firewire800. Als het goed is, is de nieuwe 74GB het zelfde als de nieuwe 150GB Raptor alleen dus kleiner ook dit weet ik niet zeker, misschien neem ik ook wel 2x 150GB.
En de rest moet ik allemaal nog goed uitzoeken in deze maand.
Ik weet nog niet welke cooler of voeding ik neem ieder geval 600W of meer.
Misschien kan jij
"Astennu" mij is vertelen over hoe je je Asus hebt overgeklokt.
Omdat ik zie in een topic van jou dat jij hem op 306x9= 2754 MHz hebt en Mem zat rond de 250 MHz. Wat ik dus denk is dat die 306 je geheugen was maal de MP is je CPU snelheid maar dat zit dus anders, omdat je zegt dat die op 250Mhz zit.