[PC]Battle for Middle Earth II

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 13.356 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167592

Met de 4 en 6 knoppen aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
Met skirmish zet je gewoon het aantal eenheden op x100 dan kun je zoveel bouwen als je wilt, het enige nadeel is dat er op het laatst te weinig plek word voor slachthuizen oid ;p

Ik vind een nadeel dat er geen grotere maps zijn, de maps zijn echt te klein, er is maar 1 leuke map om te spelen en dat is de 6 player map, die vlakte kan er zo ff niet op komen. liever een paar super grote maps gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Met 8 en 2 kan je ook in en uitzoomen op je map/slagveld. Soms wel handy :)

War of the ring heb ik gister voor het eerst gespeeld. En ik moet een aantal dingen nog even doorkrijgen, maar het is toch wel leuk :) Risk, maar dan in lotr met de battles van de campaign mode.

En 1000 te weinig units? Als je het daar niet mee kan, moet je maar wat beter oefenen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jelte op 21-03-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Jelte schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 17:06:
En 1000 te weinig units? Als je het daar niet mee kan, moet je maar wat beter oefenen :)
je kunt bij de instellingen voor je een skrimish game begint de command points op 1000x instellen. Dit betekend volgens mij nog niet dat je ook daadwerkelijk 1000 eenheden kan maken.. toch? :S

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163386

bombadil schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 15:20:
[...]

:o hoe dan? :? Dadelijk zeg je dat het nog nut heeft de handleiding te lezen.

Heb nu net een paar potjes "War of the Ring" gedaan. Mwoah. Erg irritant dat je een maxium aantal units per held/land hebt.
De scroll inhouden en dan je muis bewegen, dit is bij alle EA stategy games bijna!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

jos_zwa schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:42:
[...]

je kunt bij de instellingen voor je een skrimish game begint de command points op 1000x instellen. Dit betekend volgens mij nog niet dat je ook daadwerkelijk 1000 eenheden kan maken.. toch? :S
Idd, bij deel 1 (heb deel 2 niet, behalve dan demo die ik "had") kost een unit al gauw 10 tot 20 command points.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FF een vraagje, weet iemand waarom je met War of the Ring Multiplayer, met 2 pc 's(personen in een team) tegen 2 computers(ook in een team) alleen auto-resolve kan gebruiken als je tegen elkaar moet battlen voor een gebied, je kan alleen maar RTS kiezen wanneer je met elkaar(beide personen in het team) tegen de computer moet battlen voor een gebied. Ik heb bij rules al van alles geprobeerd, maar blijft hetzelfde, terwijl bij singleplayer War of the Ring je wel kan RTS of auto resolve kan kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153309

nudie schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:41:
Algemeen EA beveiliging als je je bestanden bewerkt worden al je units/gebouwen vernietigd na 3 minuten, reinstall dus zonder h4x
Ik heb hetzelfde probleem nu, maar ik snap niet helemaal wat je er mee bedoelt, kan je het voor deze naab even uitleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-04 14:50
die x 100 betekend 1000 x 100 oid, in iedergeval heel veel units ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Anoniem: 153309 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:58:
Ik heb hetzelfde probleem nu, maar ik snap niet helemaal wat je er mee bedoelt, kan je het voor deze naab even uitleggen ;)
offtopic:
Eeeehm. Als die knippoog bedoeld is als een manier om te vragen naar hoe brakke warez aan de praat te krijgen: doe maar niet :/

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:48

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Anoniem: 153309 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:58:
[...]

EA gebruikt safedisc bij vrijwel alle games. Wanneer je een illegale game gebruikt, dan zorgt safedisc er voor dat of je spel niet opstart of je na 1 min je missie automatisch verloren hebt (alle units stuk). Als je een legale versie hebt, gewoon keertje uninstall draaien en weer opnieuw installeren. Soms draait safedisc iets te ver door en heb je zelf met een legale game 'last' van deze beveiliging. Reinstall werkt dan vaak wel. En als je illegale versie hebt, zie F_J_K ;)

[ Voor 4% gewijzigd door We Are Borg op 03-04-2006 23:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123686

We Are Borg schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:51:
[...]

EA gebruikt safedisc bij vrijwel alle games. Wanneer je een illegale game gebruikt, dan zorgt safedisc er voor dat of je spel niet opstart of je na 1 min je missie automatisch verloren hebt (alle units stuk). Als je een legale versie hebt, gewoon keertje uninstall draaien en weer opnieuw installeren. Soms draait safedisc iets te ver door en heb je zelf met een legale game 'last' van deze beveiliging. Reinstall werkt dan vaak wel. En als je illegale versie hebt, zie F_J_K ;)
Heb ik ook last van als je een trainer gebruikt voor extra geld en command points :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-06 22:47

xdc

Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:31:
[...]

Heb ik ook last van als je een trainer gebruikt voor extra geld en command points :(
doe mij die trainer eens dan aub , kan nog altijd geen werkende vinden :(

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:21

Phreak

KTM SuperDuke

Johann0r schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:20:
die x 100 betekend 1000 x 100 oid, in iedergeval heel veel units ^^
En toch is mij dit niet gelukt.
In Multiplayer via Lan netwerk heb ik de units op x1000 gezet.
Maar je hebt niet meer dan 1000-1200 commandpoints.
Wel heel jammer want ik zou wel een keer een massive battle willen spelen met meer dan 5000 commandpoints.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:30

SgtStrider

Fractal Switchover!

NC_Phreak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:22:
[...]

Wel heel jammer want ik zou wel een keer een massive battle willen spelen met meer dan 5000 commandpoints.
De vraag is dan, wil je computer dat ook?

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NC_Phreak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:22:
[...]

Bij mij is dit helemaal niet zo, ik speel thuis geregeld multiplayer via LAN(router)met mijjn pc en laptop.
Als ik in stel commandpoint x100(is de max) dan kan ik het gewoon uitbreiden naar 4000 commandpoints. Alleen bij bepaalde mappen zoals Minas Tirith, helm deep, Dol guldur en Minas morgul: waar je dus met een groot fort begint(dus geen fortress kan bouwen en geen fortress upgrades hebt)kun je maximaal maar 1000 command points hebben tenzij je uitgaat breiden buiten je poort~!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:21

Phreak

KTM SuperDuke

Anoniem: 163386 schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:27:
[...]

Bij mij is dit helemaal niet zo, ik speel thuis geregeld multiplayer via LAN(router)met mijjn pc en laptop.
Als ik in stel commandpoint x100(is de max) dan kan ik het gewoon uitbreiden naar 4000 commandpoints. Alleen bij bepaalde mappen zoals Minas Tirith, helm deep, Dol guldur en Minas morgul: waar je dus met een groot fort begint(dus geen fortress kan bouwen en geen fortress upgrades hebt)kun je maximaal maar 1000 command points hebben tenzij je uitgaat breiden buiten je poort~!
mmm dan moet ik dat toch nog maar eens gaan proberen.
Het is mij namelijk nog niet gelukt, volgens mij had ik toen ook al halve map vol gebouwd met boerderijen en nog 2x een extra fort.
Ik ga het nog wel eens proberen, misschien dat ik verkeerd heb gekeken.

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:49

FlyEragon

Alien Monkeys

Gekke bug ?
"Vijanden herstellen als ze niet aan het vechten zijn" 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img450.imageshack.us/img450/9928/naamloos8ue.jpg

Zo had ik ook een keer last van een trol die niet dood ging...

[ Voor 44% gewijzigd door FlyEragon op 08-04-2006 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Erkandude: wie kiest dan ook NL bij de setup :X :P

Geweldig toch die melding als je command points verhoogd bij de instellingen. Dat ze waarschuwen dat het wat langzamer wordt, prima, maar om ook te melden dat de game instabiel kan worden..... 8)7 Kortom, we bieden de optie aan maar testen het niet en verwacht ook absoluut niet dat het stabiel loopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
We Are Borg schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 00:30:
Erkandude: wie kiest dan ook NL bij de setup :X :P
Helemaal mee eens, vreselijke taal, Nederlands in games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70464

Zijn er meer mensen bij wie de stats van de zelfgemaakte hero opeens gereset worden? Of in ieder geval voor een groot deel? Bij mij zijn een groot aantal kills opeens weer naar nul gegaan, vooral van infanterie, andere stats (bijv. aantal skirmish victories en aantal gekillde spiderlings) zijn wel blijven staan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Laatst online: 15-08-2021
vijanden herstellen als ze niet aan het vechten zijn... das toch niet moeilijk om te begrijpen? het betekent gewoon precies wat er staat!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146043

We Are Borg schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:51:
[...]

SafeDisc kijkt als ik me niet heel erg sterk vergis naar de timestamp van de .BIG bestanden. Als deze wijzigd (kopieren tussen partities, naar andere map kopieren en een conversie van FAT32 naar NTFS of vica versa) ben je letterlijk de pineut. Het enigste wat helpt is even een reinstal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op welke instellingen draait BFME 2 bij jullie mensen? (geef je systeemspecificaties er ook ff bij)

Bij mij draait deze op:

Moederbord: MSI K8N Neo Platinum
Processor: AMD Athlon 64 3000+Newcastle s754
Geheugen: Corsair 1 GB TWINX CAS2 PC3200 DDR S
Videokaart: Leadtek Winfast a6600 gt tdh 128 mb

Instellingen: High Quality, resolutie 1024 x 768(dit i.v.m. dat mijn pc trager wordt wanneer er veel eenheden op t veld zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163386 schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:53:
Op welke instellingen draait BFME 2 bij jullie mensen? (geef je systeemspecificaties er ook ff bij)

Bij mij draait deze op:

Moederbord: MSI K8N Neo Platinum
Processor: AMD Athlon 64 3000+Newcastle s754
Geheugen: Corsair 1 GB TWINX CAS2 PC3200 DDR S
Videokaart: Leadtek Winfast a6600 gt tdh 128 mb

Instellingen: High Quality, resolutie 1024 x 768(dit i.v.m. dat mijn pc trager wordt wanneer er veel eenheden op t veld zijn)
Logisch dat de pc trager wordt als je meer inheden op het veld hebt.
Probeer voor de grap Rome TotalWar, na wat aanpassingen, met 15.000 ventjes. :D
Dan word ie pas traag!!

MoBo: Asus A8R32-MVP / Ati Xpress3200 Crossfire
CPU: AMD Athlon 64 X2 4400+
DDR: 2x 1gig Corsair Dual Channel
Videokaart: 2x X1800XT (OC'ed)

Instellingen, alles op HIGH en 1280x1024.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 10-04-2006 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70464

Anoniem: 70464 schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:46:
Zijn er meer mensen bij wie de stats van de zelfgemaakte hero opeens gereset worden? Of in ieder geval voor een groot deel? Bij mij zijn een groot aantal kills opeens weer naar nul gegaan, vooral van infanterie, andere stats (bijv. aantal skirmish victories en aantal gekillde spiderlings) zijn wel blijven staan... :?
En nu zijn zelfs AL mn stats van de doe-het-zelf-hero gereset... :(

Hoe kan dit nou??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:22
UltraR-pc schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:06:
[...]

Helemaal mee eens, vreselijke taal, Nederlands in games.
Nederlands roels... OK, ik ben blij dat de stemmen niet vertaald zijn, zoals bijv. de Duitsers vaak doen, maar verder vind ik het prima zoals het nu is. Mogen meer games doen.

Dat anti-NL'se van sommigen... Volgens mij hebben ze gewoon een minderwaardigheidscomplex t.o.v. de Angelsaksen.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Breepee schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:30:
[...]

Nederlands roels... OK, ik ben blij dat de stemmen niet vertaald zijn, zoals bijv. de Duitsers vaak doen, maar verder vind ik het prima zoals het nu is. Mogen meer games doen.

Dat anti-NL'se van sommigen... Volgens mij hebben ze gewoon een minderwaardigheidscomplex t.o.v. de Angelsaksen.
Offtopic:
Mee eens!!

Het Nederlands verEngelst een beetje.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 10-04-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een minpunt aan deze game vind ik wel de resolutie, waarom niet gewoon 1280x1024?
Nu moet je kiezen voor 1280x980 en dan loopt mijn pc dus te flippen.
Je krijgt dan een super uitgerekt beeld te zien.

Heb ik trouwens ook met BfME 1, C&C Generals en NFS Underground 2
Allemal EA titels.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 11-04-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Safedisc kijkt naar bewust neergezette foute sectoren. Bij een kopie ontbreken deze (tenzij je het goed doet) vandaar dat het fout gaat. Verder wordt er gekeken naar emulatie software. Heb je daemon tools of iets dergelijks geinstalleerd heb je vaak ook een probleem.
Anoniem: 146043 schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:04:
[...]

SafeDisc kijkt als ik me niet heel erg sterk vergis naar de timestamp van de .BIG bestanden. Als deze wijzigd (kopieren tussen partities, naar andere map kopieren en een conversie van FAT32 naar NTFS of vica versa) ben je letterlijk de pineut. Het enigste wat helpt is even een reinstal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:47:
Een minpunt aan deze game vind ik wel de resolutie, waarom niet gewoon 1280x1024?

Allemal EA titels.
Dit kan je gewoon handmatig aanpassen, neem dit topic maar eens door, dan vind je het vanzelf!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

AJ1815 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:51:
[...]

Dit kan je gewoon handmatig aanpassen, neem dit topic maar eens door, dan vind je het vanzelf!!!
Gevonden na veel zoeken :D
Ga het vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

:? ik kan mn savegames niet vinden? En met een paar 100 van die dingen wordt bfme nogal traag en om ze nu stuk voor stuk ingame te gaan deleten..

Ik bouw overigens haast alleen maar paardrijders (lekker snel) en boogschutters. De paardjes kunnen iedereen aan behalve pikemen/ monsters maar daar rennen ze gewoon omheen. De boogrijders kunnen iedereen aan behalve wargrijders maar die rem ik met mn paardrijders

[ Voor 48% gewijzigd door bombadil op 14-04-2006 14:26 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

my documents\my games, etc......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi spel, alleen de schaduwen vind ik er slecht uitzien.
En wat ik een heel groot MINpunt van het spel vindt is het aantal levels.
In deel 1 heb je een leveltje of 20 (dacht ik) per campaign. Nu maar 8!!
Was net lekker bezig, springt het spel terug naar het menu. Dacht WTF, dit kan niet waar zijn!!!!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 123686 op 20-04-2006 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

tja, het is ook gewoon de generals engine... Dus eigenlijk zijn de visuals zoiezo een lachertje en vrijwel identiek aan deel 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-06 19:23
eswa schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:35:
Ey, ik heb sinds kort ook BfME 2. En na een potje skirmish kwam ik erachter dat je niet meer kan groeperen! (dus archers + zwaardvechters oid). Is dat zo? Of mis ik iets?
Verder vind ik het ook jammer dat je niet meer op de muren kan staan...
Ik heb het spel maar weer es opgepakt (druk druk druk) maar kan iemand me dit vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

Af en toe is EA wel heel erg simpel om op af te geven:

Begin aan war of the ring, eens kijken of daar iets leuks te doen is, wil ik "helms deep" (of hoe je het ook noemt, fort in de bergen in deel 2 van de film) veroveren. Voel de bui al hangen, dus bouw mijn eerste gebouw net voor de poort van helms deep. En ja hoor, komen alleen bouw mannetjes naar buiten om gebouwen neer te gooien. Bouwt niks binnen de muren, bouwt geen units behalve hero's (want die kon de AI al vanaf het begin bouwen) en ik wals dus zo binnen (poort wordt pas dichtgegooid als je met een leger heel dichtbij komt, want dan dus al te laat is.

Is het nu zo moeilijk om tenminste de AI te testen (en te laten functioneren) bij de officiele bestaande mappen die je in zo'n game stopt? Blijkbaar wel :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand waarom je 'War of the Ring' multiplayer niet meer dan met zijjn tweeën kan gamen. Je kan namelijk maar 1 poort open zetten en dan kan er maar 1 iemand mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144485

weet iemand hoe je in zown map als bijv helms deep of rivendel zelf aan de grote kant kan beginnen tegen meerdere computertegenstanders bij vrij gevecht?

Je kan natuurlijk met een paar tegenstanders tegen 1 grote, maar ik wel zelf nu wel die grote spelen.

als ik 3 vs 1 doe en CPU in team 2 allemaal gooi en mij in 1 of geen dan blijf k nog zo iemand die klein begint:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-06 20:30

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Je kunt op de map gewoon aanklikken welk team waar moet beginnen (gewoon in een van de startpunten/bolletjes klikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

En als je dat doet, kies dan wel 3 AI's op hard als tegenstander, want anders verveel je je wel heel snel ;) Ze komen alleen op de port af, in kleine groepjes, dus knal er een 5-tal archers neer en je hebt er geen omkijken meer aan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-05 13:47

Yngwie-

Murphy was an optimist

Anoniem: 123686 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:47:

Allemal EA titels.
Dat probleem had ik voor het eerst met F.E.A.R. op mijn TFT en 6800Ultra. In de nVidia drivers is dit makkelijk aan te passen onder nVidia Display Settings. Ga naar Device Settings, Device Adjustments en zet de Display Mode Timing op Fixed Aspect ratio timing. Dan komen er onder en boven zwarte balkjes, maar wordt er in ieder geval niets uitgerekt. Ik weet niet of Ati zoiets in de drivers heeft, mijn vorige kaart was wel een 9800Pro, maar toen had ik ook maar een 15" TFT'je en dus geen last van de 1280x980 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

We Are Borg schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:31:
En als je dat doet, kies dan wel 3 AI's op hard als tegenstander, want anders verveel je je wel heel snel ;) Ze komen alleen op de port af, in kleine groepjes, dus knal er een 5-tal archers neer en je hebt er geen omkijken meer aan :z
Ik zou zeggen maak er maar 3 brutal van, en trouwens in die map als helms deep zijn 2 brutals sterker dan 3 brutals dat heeft te maken met de ruimte van de map om op te bouwen!

PS: Wacht nog steeds op antwoordt op mijn vraag staat hieronder:
Anoniem: 163386 schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:36:
Weet iemand waarom je 'War of the Ring' multiplayer niet meer dan met zijjn tweeën kan gamen. Je kan namelijk maar 1 poort open zetten en dan kan er maar 1 iemand mee doen?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 163386 op 09-05-2006 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 10-06 23:22
Dit kun je zo vinden op de EA support site, en waarschijnlijk ook in de readme en handleiding.

[ Voor 61% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 24-05-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84120

Ik ben al lang uitgespeeld (single player). Ik kon op gewone mappen (landmappen dus) al met gemak meerdere geteamde brutals aan, en helmsdeep en dergelijke zijn ECHT te makkelijk, gewoon defence (arhcers, entjes, giants, whatsoever en dan af en toe afknallen wat je kan, je heldjes en spreuken max krijgen en dan ag en toe compleete aanvallen >> brutals weg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123813

Kun je ook gewoon skirmish doen tegen een vriend door direct op zijn IP te connecten? Of moet je altijd op EA haar servers inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik speel de demo versie hiervan, en dan meestal met de dwarfs. Als ik een tunnel bouw, dan staat er bij dat het level 1 is van 3. Maar ik kan nergens vinden hoe ik die zou moeten upgraden??
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-05 21:28

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Nielsz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:53:
Ik speel de demo versie hiervan, en dan meestal met de dwarfs. Als ik een tunnel bouw, dan staat er bij dat het level 1 is van 3. Maar ik kan nergens vinden hoe ik die zou moeten upgraden??
Iemand een idee?
Dat gaat van zelf naar een tijdje spelen. dan komt er ook meer geld bij.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

edit: al gevonden :P

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 20-08-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119762

En binnenkort een mooi uitbreiding dus: HD trailer

Voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Laatst online: 14:27
En de add-on komt 30 november uit (ik heb hem al gepreorderd).
Ziehier de trailer van The Rise of the Witch king.

Meer info:
In The Rise of the Witch King krijg je de controle over één nieuwe factie, een nieuwe singleplayer campagne en extra units voor alle zes reeds bestaande facties. De expansie is vooral gericht op de factie Angmar, die in de campagne in oorlog is met het gebied Arnor, waar de voorvaderen van Koning Aragorn vandaan komen. The Witch King is de leider van Angmar en speelt een grote rol in de nieuwe campagne. Angmar is net zoals Men of the West, Elves, Dwarves, Goblins, Mordor en Isengard speelbaar in skirmish, multiplayer en in de War of the Ring mode.
Tevens worden er een aantal zaken aangepast, zoals het feit dat je je legers nu behoud in de stijd om de ring.
Screenshots van EA:
Afbeeldingslocatie: http://www.electronicarts.nl/Images/screenshots/93028-LOTRBM2WpcSCRNthrallMasUnit.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.electronicarts.nl/Images/screenshots/91897-LOTRBM2WpcSCRNtmplTwltDebut.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.electronicarts.nl/Images/screenshots/91902-LOTRBM2WpcSCRNsumoShadeWolf.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door A_A_R op 15-11-2006 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het ziet er leuk uit. Hoop dat er een paar dingen zowieso veranderen: Dwergen IETS zwakker (daarmee win je altijd, lekker meteen zo'n heldje en dan de rest maar inhakken als ze wat doen). Verder, gaan ze ook nog een extra 'goed' ras maken? Om het weer beetje '3 vs 3 te maken'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

xdc schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:42:
[...]

doe mij die trainer eens dan aub , kan nog altijd geen werkende vinden :(
Ik heb een speciale easteregg voor jullie (aanpassingen voor games voor onze clan) die wat makkelijker is gezet voor fun gameplay.

Aangezien adverteren hier verboden kun je ook zelf aan de slag gaan met de FinalBIG editor

Trainers kunnen massaal de prullenbak in
Open in FinalBIG de INI.BIG file uit de gamedirectory (maak back-up van het origineel)
In de linker bewerkingscolumn zoek je op in GAMEDATA.INI met CTRL+F " AI Bonuses "

code:
1
2
3
4
5
6
7
#define EASY_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT  10%
#define MEDIUM_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT       20%
#define HARD_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT            200%

#define EASY_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT    100%
#define MEDIUM_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT100%
#define HARD_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT    200%

Stel hem zo eens in en probeer het dan eens opnieuw ;)

Wie heel veel geduld heeft kan zo veel wijzigen als hij/zij wil, maar pas op.

Voor damage is de hoogst geldige waarde 10000 (hoger kan, maar dan is het niet leuk meer)
Voor gezondheid is het maximale 10000 (hoger kan, maar dat is valsspelen als de pest, ben ik op tegen)
Voor shroud_clear is dat 800 (lekker ver kijken en toch langena niet de hele map kunnen zien)
Weaponrange kan maar maximaal op 600, bij een hogere waarde crashed de game

ARMOR.INI; Pas hier je armor aan. Des te lager het getal, des te meer armor je hebt (percentage van damage taken). Ga hier niet te veel mee rotzooien want dan loopt je game klote.

WEAPONS.INI
Je kunt hier hele mooie resultaten mee boeken, maar pas er mee op. De waardes hangen veel aan elkaar samen en bepalen een groot deel van de gameplay. Weet wat je doet!

SPECIAL POWERS.INI
Hier kun je de tijd instellen voor het opladen van je speciale powers, pas ook hiermee op.

SLOT: Speel asjeblieft niet vals. Als jij je eigen leger opvoert is het leuk om de vijand ook op te voeren. Jij neemt meer hitpoints, maar laat je vijand dan ook sneller bouwen of een ander leuk geintje.

Bij mij is easy ook echt easy. Medium is aangenaam pittig en hard is bij mij ook echt sick!

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 15-11-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand de expansion al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ik heb hem bij CD-WOW besteld, wordt 1 december (vandaag dus) als het goed is verzonden. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Laatst online: 14:27
Ik heb hem sinds gisteren :P Ziet er mooi uit, er is veel aandacht aan besteed volgens mij. Het loopt soepeltjes (lijkt haast wel soepeler dan TBFME2 zelf?!, 1920x1200 @7800 go (Insprion 9400)), en het is natuurlijk leuk dat je weer een nieuw "volk" hebt om midden-aarde mee te bestormen ;)
Omdat ik één missie heb gespeeld is het nog te vroeg voor een echte recensie, maar als je TBFME2 leuk vond is dit zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja heb hem als het goed is spoedig ook. En dat sneller lopen hoop ik toch wel. BFME was traag, en BFME2 was twee keer zo snel hier <laptop gamer>. BFME1 en 2 waren trouwens bijde goede spellen <alleen af en toe weinig balans>.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 84120 op 01-12-2006 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
BFME 2 was eht een slecht spel ga maar is versie 1.00 doen en dan met elves. :)

Btw ik heb nogal een probleem met die uitbereiding. Heb die hele campaign enzo al voltooid. Maar als ik samen met een maat wil netwerk gamen, krijgen we bij de witch king een melding dat we verrschillende versies hebben en dus niet kunnen lannen. Zuigt nogal:( iemand idee?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Overigens is het spel geen drol meer aan als je eenmaal Gondor Rangers of Ithilien Rangers (oid) hebt met Flaming Arrows of die andere elven pijlen upgrade, dan komt niets meer in je buurt, behalve een superpower :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ALs ik jouw een hoop tijd geef om vaste voet te krijgen met een gigaleger, dan kom ik er niet meer door. Maar als jij zoveel tijd had, dan had ik dat ook. Dus kom jij er bij mij ook niet door. Zo heb ik wel een paar games gehad die zo ramvast zaten. Dan is het een 'smerige taktiek' vinden om je tegenstander voldoende af te leide en dan masaal aan te vallen.

Maar met goede arrows alleen win je niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Net een paar leveltjes gespeeld. Vergelijkbaar met BFME 2.

Lijkt idd soepeler te draaien (piIV 2.8,1024mb, gf 5900)

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Anoniem: 84120 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:27:
ALs ik jouw een hoop tijd geef om vaste voet te krijgen met een gigaleger, dan kom ik er niet meer door. Maar als jij zoveel tijd had, dan had ik dat ook. Dus kom jij er bij mij ook niet door. Zo heb ik wel een paar games gehad die zo ramvast zaten. Dan is het een 'smerige taktiek' vinden om je tegenstander voldoende af te leide en dan masaal aan te vallen.

Maar met goede arrows alleen win je niet hoor.
correctie, met Elves magic arrows won je alles :P (tenminste voor een bepaalde patch ;p)

Ze arrows me de magic upgrade krijgen magic damage en laat magic damage nou net 100% door ALLES heen gaan zonder rekening te houden met armor ;)

Gelukkig hebben ze dat "redelijk"generft, maar ik 1.00 en 1.01 was het waanzinnig sterk.. Gewoon eerst een elven warrior squad, val de basis aan, en mede door de super hoge building damage poef gebouw dood. Hierna meteen archers pompen en langzaam aan naar voren ^_^

prachtig die balance ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiebbe, als je beide elven hebt, met fatsoenlijke range, dan blijven al die arrows nergens. Verder, als je maar veeeel stuurt, dan breken er vanzelf mensen door die toch elven afslachten, en dan gaat et vrij slecht. Zeker als hun economy gewoon reet is (wat toch vaak is). Dus als je elven hebt: gewoon zorgen dat je die elven korthoud, en zelf veel uitbreid, dan win je dat met gemak.

Het eenigste volk waar niemand mij plat mee kreeg was de dwergen. Met de helden kon je veel en snel afslachten, en dat voetvolk kon wel veel hebben.

Nou moet ik toegeven dat ik niet precies weet met welke versie ik begon :P Maar als die 1.0/1.01 gepatched was binnen twee weken, dan kan het zijn dat ik die nooit heb gespeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 84120 op 02-12-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:16
Laatst weer een aantal potjes online gespeeld. ( ROTWK v 2.0 )

Na het inloggen krijg je een scherm te zien met de gemiddelde tijd van de games, aantal spelers online en actuele spellen etc...

Het viel me hierbij op dat er heel veel gebruik gemaakt zou worden van Goblins ( 27,6 % ) maar volgens mij klopt dit niet want ik kom echt nergens iemand tegen die deze gebruikt, iedereen gebruikt namelijk Elfjes vanwege hun irritante zilverdoornpijltjes :P

Op dit moment vind ik de game ook niet echt gebalanceerd, het lukt mij namelijk niet om met Mordor, Isengard of Goblins een fatsoenlijke verdediging neer te zetten. Met Elven en Dwergen gaat me dit veel makkelijker af, met Men of the West en Angmar lukt het me ook wel om ze af te houden maar wel met iets meer moeite.

Heeft er iemand tips voor het spelen met Isengard, Mordor of Goblins? Het gaat me er vooral om goed te "counteren" op zilverdoornpijltjes. Ik ga binnenkort een aantal LAN potjes spelen en wil ze eens goed naaien met iets onverwachts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Goblins zijn echt zo zwak.. Eigenlijk lukt het pas echt als je alle helden hebt.. Infanterie is te langzaam en de spider riders zijn te zwak zonder upgrades.

Daarnaast is RotWK echt een fantastische uitbreiding _O_ Ik ken geen expansion die zoveel toevoegingen bied sinds StarCraft: Brood War. _O_

Ik ben op dit moment een uitgebreide review aan het schrijven, die zaterdag of maandag gepubliceerd kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
Angeloonie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:35:
Goblins zijn echt zo zwak.. Eigenlijk lukt het pas echt als je alle helden hebt.. Infanterie is te langzaam en de spider riders zijn te zwak zonder upgrades.

Daarnaast is RotWK echt een fantastische uitbreiding _O_ Ik ken geen expansion die zoveel toevoegingen bied sinds StarCraft: Brood War. _O_

Ik ben op dit moment een uitgebreide review aan het schrijven, die zaterdag of maandag gepubliceerd kan worden. :)
Post je ie hier dan ook???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

AJ1815 schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 15:49:
[...]

Post je ie hier dan ook???
De link ja :P Het hele artikel past nooit in 1 post :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Angeloonie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:35:

Ben erg benieuwd :)

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

(jarig!)
Aangezien C&C3 nog even duurt en ik al tijden geen RTS meer gespeeld heb heb ik zojuist deze ook maar besteld (15,- bij Bol.com).

Denk dat er wel een paar uurtjes spelplezier inzitten zo te lezen. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Nou, eindelijk na flink wat vertraging (feestdagen enzo) staat m'n review online: http://www.techzine.nl/re...se-of-the-Witch-King.html

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Angeloonie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:12:
Nou, eindelijk na flink wat vertraging (feestdagen enzo) staat m'n review online: http://www.techzine.nl/re...se-of-the-Witch-King.html

:)
Zeer mooie review :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thanks :) Heeft me ook best wat tijd gekost zo :P Tot nu toe m'n meest uitgebreidde review gok ik zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

bfme rotwk ondertussen ook flink wat gespeeld.

De AI is zeker beter geworden. Erg irritant dat de computer nu zich ook kan over geven. Is was heerlijk een massaal gevecht aan het overleven en langzaam maar zeker steeds wat meer land te winnen (torrentje, standbeeldje erbij) Had de vijandelijke basis nog niet eens gezien en dan geeft dat kutding zich over ;(

Mede hierdoor duren de grote gevechten vaak te kort om de grote gespaarde powers te kunnen gebruiken (flood enzo).

[ Voor 14% gewijzigd door bombadil op 06-01-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 10-06 23:22
Dat "overgeven" heb je voor zover ik weet alleen in "strijd om de ring mode". Ik heb de campaign uitgespeeld en speel best vaak single-maps en heb dat nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even getest en gespeeld:
De campaign is veel beter as die van BFME2, wel net minder als die van BFME1 (korter voroal), lekekre gevechten, leuke opdrachetn voor de afwisseling. ook nog af en toe gewoon weg WERKEN. Had alleen wel wat langer gemogen.

Skirmisch: Jeez die AI is zeker beter geworden, ze upgrade units, doen vaker counterunits (dus geen ubertrage dignen op een dik pak archers af). Wel nog problemen met de axe thrower van de dwarves. Verder sterk punt dat er meer grote redelijk symetrische battle-velden bij zijn gekomen.

De extra sterke-units vind ik tot nu toe zinloos <noldor rangers, die super-uruk, knights van dol armoth, superdwergen>, ze zijn vooral godsgruwelijk duur, en voort zelfde geld train je fatsoenlijke units die net zo lang mee gaan en met veel meer zijn.

Betrap me der verder wel op dat ik bij angmar continu alleen vecht met die dark rangers + axe throwers + helden voor de leadership bonus. En als het nodig wat siege weapons. Tis jammer dat die toch nog redelijk overpowerd zijn zo tezamen.

Met mensen en elven meot ik nog keer spelen, maar zalw el goed zitten. War of the ring nog niet gedaan. Doe ik zometeen wel een potje tegen AI.

edit:
Inmiddels War of the ring gedaan, werkt wel fijn. Alleen jammer dat bepaalde units overpowerd zijn <ik speelde met elven: dus gewone archers, met erigion forge: altijd silver thorne arrows>, dan kan je dus alles real time doen, en dan binnen enkele minuten zo'n level leeg te schieten.

Conclusie: Alle mini-hero groepen zijn zinloos in mijn ogen. Nog steeds archers/axe throwers overpowerd. Verder leuke dingen te doen, Mordor en Isengard zitten grotendeels wel goed in elkaar. Goblins blijft wat zwakjes <maar als je ergens een cave kan beheren: orcs/archers voor 25 resources is cheap, vooral als je ze kan upgraden>.

ToDo voor EA: Wat balanceren. Verder zit et goed.

Noot: Ik weet niet of alles wel zo zuiver is <vanuit Tolkien gezien>.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 84120 op 07-01-2007 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174022

uhm ik heb lotrbfme , en ik heb gehoord dat je een extra volk kan downloaden de elfen heeft iemand een link ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:38
Net weer eens even BFME2 ROTWK lopen doen in War of the Ring mode, maar ik weet nog steeds niet hoe ik sommige units nu kan verplaatsen naar een vijandelijk gebied. Voorbeeld:

Ik heb 1 hero (die ik aan het begin kreeg) met wat soldaten -> kan ik gewoon mee aanvallen.

Ik heb 2 hero's (zelf gemaakt) -> die kan ik niet naar vijandelijk gebied moven, alleen naar eigen gebieden. Ook legertjes zonder hero kan ik niet verplaatsen naar vijandelijk gebied.

Dit stoort mij toch wel heel erg. Wie weet hoe ik een 'commander' kan maken in dat groepje zodat ik toch kan aanvallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

leonpwner1 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:06:
Net weer eens even BFME2 ROTWK lopen doen in War of the Ring mode, maar ik weet nog steeds niet hoe ik sommige units nu kan verplaatsen naar een vijandelijk gebied. Voorbeeld:

Ik heb 1 hero (die ik aan het begin kreeg) met wat soldaten -> kan ik gewoon mee aanvallen.

Ik heb 2 hero's (zelf gemaakt) -> die kan ik niet naar vijandelijk gebied moven, alleen naar eigen gebieden. Ook legertjes zonder hero kan ik niet verplaatsen naar vijandelijk gebied.

Dit stoort mij toch wel heel erg. Wie weet hoe ik een 'commander' kan maken in dat groepje zodat ik toch kan aanvallen?
Je hebt in RotWK in totaal 4 Hero Armies. Je kan alleen met deze legers aanvallen, en je zult je andere helden die je traint dus in dat leger moeten stoppen om met hun aan te vallen. Iemand promoveren tot Hero-army kan helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:11:
[...]

Je hebt in RotWK in totaal 4 Hero Armies. Je kan alleen met deze legers aanvallen, en je zult je andere helden die je traint dus in dat leger moeten stoppen om met hun aan te vallen. Iemand promoveren tot Hero-army kan helaas niet.
Wat is dat eigenlijk voor onzin. Heeft dit iets te maken met "The nights of the nine"?

Ik kan vol trots melden aan mijn clan dat mijn nieuwe easteregg klaar is gekomen op 10 januari :)

-Hoe onnatuurlijk is het dat je een gebouw binnen 5 seconden kunt mollen met een drummertrol?
-Hoe onnatuurlijk is het dat je binnen 2 minuten een bijna complete basis uit de grond kunt stampen?
-Hoe onnatuurlijk is het dat je Shelob zo kunt doden zonder teveel moeite. Die inmense spin!

Mijn nieuwe easteregg moet meer terreur en strategie bieden. Zo heb ik heel veel aangepast en is het geheel gisteravond getest en goedgekeurd door de heren de clan. Ik heb er 18 uur werk aan gehad met testen en alles erbij (ik ben gek, maar het is mijn hobbie).

Waarom ik dit meld? Omdat ik vind dat een spel met zo'n goede titel beter verdient. De film "The return of the King"is van wereldklasse en het spel haakt daar op in. De engine van Middle-earth II kan zoveel meer aan dan je voorgeschoteld krijgt. Normaal bijvoorbeeld heeft het kwade huis maar 1000 commandopoints, maar wat als we dit verhogen naar 1500 en hun de mogelijk geef om hun units razendvlug te bouwen.

Het duurt echt geen 5 minuten voordat bij mijn wijzigingen de vijand op komt duiken. Als je op brutal speeld (ik doe daar mijn skills mee op) komt de vijand al binnen 1 minuut de rust verstoren ;)

De film ben ik nu voor de tweede keer aan het bekijken. Zo'n film snap je echt niet voor 100% met een keer kijken. Niemand kan 192 minuten stil zitten opletten.

Daarom heb ik er voor gezorgt dat de missies korter duren (gemiddeld 37 minuten op brutal en 14 minuten op easy) dan in het origineel omdat mensen hun aandacht dan verliezen en men vaak verliest door verslapping van de concentratie na een lange match. Ben je er bijna, heb je hun val niet door, jammer.

Ik ken maar 2 wereldtitels in games en dat zijn:
The battle for middle-earth I en II
UT2004 (de easteregg hiervoor is ook gister gereed gekomen)

Ik ken de uitbreiding niet en wij spelen deze ook niet. Nu gaan we een beetje te ver van de film af en gaat het meer om de uitbreiding zelf. Waarom zie ik op de screenshots units die ik niet terug vind in de film trilogie waar de games immers om draaien? Dat klopt niet.

Ik kan me ook ergeren aan de stijl waarmee de ini bestanden van het spel zijn gemaakt. De stijl is ronduit slordig te noemen en dat kan ik ook melden over degene die hem zo gemaakt heeft. De balans is niet in orde EA games en het spel word al betiteld met makkelijk. Wat nu makkelijk? Doe er maar moeite voor!

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 11-01-2007 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Wat zit je allemaal raar te brabbelen? Snap er geen hout van..
Anoniem: 146043 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 08:12:
[...]

Wat is dat eigenlijk voor onzin. Heeft dit iets te maken met "The nights of the nine"?
Dat is een expansion voor Oblivion _O-
Overigens is het geen onzin, maar om het spel tactischer te laten. Als je met 20 legers kan aanvallen ben je zo klaar en zal je nooit gaan verliezen.
Ik kan vol trots melden aan mijn clan dat mijn nieuwe easteregg klaar is gekomen op 10 januari :)
Jaja, je maakt een easteregg? Juist.. 8)7
-Hoe onnatuurlijk is het dat je een gebouw binnen 5 seconden kunt mollen met een drummertrol? trol groot, gebouw hout, hout stuk
-Hoe onnatuurlijk is het dat je binnen 2 minuten een bijna complete basis uit de grond kunt stampen? 8)7 nog nooit een RTS gespeeld zeker?
-Hoe onnatuurlijk is het dat je Shelob zo kunt doden zonder teveel moeite. Die inmense spin! op level 1 wel ja, en zeker tegen pike-men is ze niet sterk. Tegen normale infanterie is ze wel redelijk hoor.
Ik ken de uitbreiding niet en wij spelen deze ook niet. Nu gaan we een beetje te ver van de film af en gaat het meer om de uitbreiding zelf. Waarom zie ik op de screenshots units die ik niet terug vind in de film trilogie waar de games immers om draaien? Dat klopt niet.
Wat dacht je van een proloog :z De games draaien niet om de film, maar om de boeken. De eerste game was wel gebaseerd op de film, maar met BFME2 gingen ze de andere volken verkennen.

[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 11-01-2007 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Die nieuwe faction (Angmar) van ROTWK vind ik trouwens echt idioot. Het slaat gewoon nergens op. Die mannetjes van hun zijn alleen maar trollen en wolven en reuzen. De eenheden komen zelfs nergens in de film OF in het boek voor.

Ik speel dan ook nooit met of tegen Angmar, gewoon omdat ik dat niet leuk vind. Echt weer typisch EA Games om die rommel in het spel te stoppen en het Lord of the Rings thema te verkr*cht*n. Het draait er bij hun alleen maar om dat ze zoveel mogelijk uitbreidingspakketten uit de grond kunnen stampen om zoveel mogelijk geld te krijgen.

Mischien zijn er mensen die de nieuwe factie wel leuk vinden, maar ik had liever gezien dat iemand anders BFME2 had gemaakt... Mensen die zich tenminste aan het thema zouden houden |:(. Eigenlijk komt het spel niet goed tot z'n recht, want ik had van die veldslag op Pelenor Fields (uit bfme1) toch wel heel wat meer verwacht. Grote legers ofzo, maar nee; komen er 3 bataljons riddertjes ofzo. Alles is veel te kleinschalig en totaal niet realistisch (archers die op 5 meter afstand moeten gaan staan om te kunnen schieten |:( ).

Tja... de nieuwe eenheden zijn leuk, maar verder vind ik het maar crap (slechts mijn mening hoor).

Edit: eigenlijk... zou het spel heel goed tot zijn recht kunnen komen als mod voor Medieval 2 Total War. Prachtige graphics (vooral vergeleken met bfme), VEEL meer units, veel realistischer (archers schieten echt ver, etc.), grotere groepen soldaten, grote steden/kastelen. Ik hoop dat een andere maker nog een remake van BFME gaat maken :P

[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 11-01-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

leonpwner1 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:57:
Die nieuwe faction (Angmar) van ROTWK vind ik trouwens echt idioot. Het slaat gewoon nergens op. Die mannetjes van hun zijn alleen maar trollen en wolven en reuzen. De eenheden komen zelfs nergens in de film OF in het boek voor.

Ik speel dan ook nooit met of tegen Angmar, gewoon omdat ik dat niet leuk vind. Echt weer typisch EA Games om die rommel in het spel te stoppen en het Lord of the Rings thema te verkr*cht*n. Het draait er bij hun alleen maar om dat ze zoveel mogelijk uitbreidingspakketten uit de grond kunnen stampen om zoveel mogelijk geld te krijgen.
_O- Er zijn een aantal units verzonnen ja, maar dat geld voor alle facties wel. Lees jij de Apendix' nog maar eens, en de Hobbit en Silmarillion boeken. Daar wordt ook over Angmar gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Angeloonie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:43:
Wat zit je allemaal raar te brabbelen? Snap er geen hout van..

[...]

Dat is een expansion voor Oblivion _O-
Overigens is het geen onzin, maar om het spel tactischer te laten. Als je met 20 legers kan aanvallen ben je zo klaar en zal je nooit gaan verliezen.

[...]

:) The nights of the nine? De negen knechten uit de film trilogie. Ook genoemd de zwarte ruiters.
The nights of the nine zijn de hoge ruiters van Sauron. Zo heb je ook bijvoorbeeld "the mouth of Sauron" in het spel welke buiten de negen knechten valt. In principe kent Mordor maar een bevelvoerder en dat is "The witch King". Dat is dus de rol van de witchking

Jaja, je maakt een easteregg? Juist.. 8)7

[...]

[...]

Wat dacht je van een proloog :z De games draaien niet om de film, maar om de boeken. De eerste game was wel gebaseerd op de film, maar met BFME2 gingen ze de andere volken verkennen.
Het is zeker geen onzin om het spel aan te passen. Ik heb dit bereikt.

Easy is ook echt easy en ik vind dat ook mijn Oma van dit spel mag genieten
Medium is gewoon lekker spelen en winnen
Met Hard is het niet zeker dat je wint. Wacht je te lang dan wordt je overmeesterd en breken ze de basis onder je neus af terwijl jij nog je barracken aan het bouwen bent :)
Met brutal is het spel op zijn best. Vecht voor je overwinning, vecht op je best en hoop, heb hoop. De vijand haal alles uit de kast om jouw kleiner te krijgen. Helaas is het bij mijn aanpassingen zo dat je vijand sneller kan bouwen dus strategisch inzicht is een must en geen vereiste. Hun units zijn zwakker dan de jouwe, maar het zijn er dan ook heel erg veel.

Dat jij het niet snapt, daar kan ik niet aan doen. Ik schrijf op wat me van het hart gaat en als mensen dat niet snappen kan dat gebeuren. Ik ben daarom ook blij dat je me niet onderuit haald en dat je het op een gewone toon zegt. Dan ben ik heel wat meer wils om te schrijven ;)

PS: easteregg = verborgen functie in een programma: Yep, het heet nu eenmaal zo :) Daar kan ik ook niets aan doen.
PS: easteregg = paasei en een paasei is vaak een verassing.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 146043 op 11-01-2007 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Angeloonie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:05:
[...]

_O- Er zijn een aantal units verzonnen ja, maar dat geld voor alle facties wel. Lees jij de Apendix' nog maar eens, en de Hobbit en Silmarillion boeken. Daar wordt ook over Angmar gesproken.
Ja, daar heb je wel gelijk in, in ontken ook niet dat Angmar bestaat (niet te letterlijk opnemen natuurlijk :+), maar het past niet in het verhaal/tijdperk. Je hebt nu mordor, met Sauron en de 9 ringwraits (waarvan 1 de Witch-King). Nu heb je dus ook opeens een witch-king in Angmar, dus hij speelt voor 2 landen tegelijk :?

Ook in de film en in het BOEK van FOTR/TTT/ROTK komt Angmar nergens terug (mischien over verteld, maar ze doen verder nix ofzo). Dat Angmar ook bijna alleen maar trollen enzo heeft, dat is wat ik er niet leuk aan vind. Allemaal leuke sprookjes-figuur-monsters. Geen grote legers orks met een Witch-King als leider en eventueel een paar trollen, maar een leger van dieren, reuzen, trollen, wolven. Teveel fantasy imo. Niet echt lotr-theme.
Anoniem: 146043 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:33:
[...]
dus strategisch inzicht is een must en geen vereiste.
Heh, das toch hetzelfde? :+

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 11-01-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Anoniem: 146043 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:33:
[...]

PS: easteregg = verborgen functie in een programma: Yep, het heet nu eenmaal zo :) Daar kan ik ook niets aan doen.
PS: easteregg = paasei en een paasei is vaak een verassing.
8)7 Duh. Maar jij zegt dat je zelf een easteregg af hebt, en zelf gemaakt :?

Eastereggs maak je zelf niet. Mods maak je zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:38
easteregg = verborgen functie erin gezet door de makers. Geheime extra's zijn dit. Dat jij het spel het veranderd is geen easteregg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand hoe ik die lelijke schaduwen kan verhelpen? Ik zie eerder in dit topic screenshots waar ze wel mooi zijn, dus het is mogelijk.
Ik heb de laatste drivers van Nvidia op me computer geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Anoniem: 119762 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:02:
Weet iemand hoe ik die lelijke schaduwen kan verhelpen? Ik zie eerder in dit topic screenshots waar ze wel mooi zijn, dus het is mogelijk.
Ik heb de laatste drivers van Nvidia op me computer geinstalleerd.
Waar zie je ze dan wél mooi? Dat het lelijk is ligt gewoon aan het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leonpwner1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:13:
[...]

Waar zie je ze dan wél mooi? Dat het lelijk is ligt gewoon aan het spel.
De schaduwen bij mij zijn iig een stuk slechter /ruwer dan in bv deze screenshot. En ik speel de game met de hoogste kwaliteit en op 1600x1200.

[afbeelding]

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 119762 op 18-05-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Anoniem: 119762 schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:49:
[...]

De schaduwen bij mij zijn iig een stuk slechter /ruwer dan in bv deze screenshot. En ik speel de game met de hoogste kwaliteit en op 1600x1200.

[afbeelding]
Ja maar dat is een officiele screenshot ;) Die zijn altijd opgepoetst. Bij mij hebben de shadows er ook altijd lelijk en blokkerig uitgezien... In DirectX10 gaat dat veranderen met Soft Shadows, maar in DX9 moeten we het er helaas maar mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64369

leonpwner1:

Angmar is volgens Tolkien het rijk van de Witch-King, ten Noorden van Rivendell, het is inderdaad een anachronisme dat deze legers ten tijde van de val van de ring (einde Third Era) ingezet zouden kunnen worden, want toen bestond het rijk allang niet meer. De With-King was volgens eigen profetie onstervelijk, (maar vergat vrouwen en hobbits in zijn profetie mee te nemen) en heeft de val van zijn rijk overleefd.

Angmar had volgens Tolkien vooral Wargs, "bezeten" wolven, Wolven en Orcs, maar geen Uruks. Gundabad, de Goblin-berg, zou er mee geallieerd kunnen zijn. Reuzen komen voor in The Hobbit, nooit in een vorm van een georganiseerd leger. Trollen overigens ook niet, alleen Sauron was in staat deze zodanig te discliplineren dat ze in een leger konden meevechten. Dus Angmar zou normaal gezien alleen met Wargs,Wolven, corrupte mensen en vooral Orcs/Goblins dienen te vechten.

Over dwergenlegers heeft Tolkien weinig geschreven, daar is dus ook veel ruimte voor interpretatie. Maar ja, als je letterlijk de boeken gaat lezen, staan daar ook geen harnassen of kruisbogen in beschreven, alleen malienkolders, dus de Uruks van Saruman uit BFME deel 1 met hun pikes, full metal plate armour en crossbows zijn ook toevoegingen van Peter Jackson/ EA Games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eerder had ik het over lelijke schaduwen. Nu heb ik een nieuw systeem met een GF8600 en Vista Ultimate, en nu zien de schaduwen er echt een stuk beter uit. In mijn vorige systeem had ik een GF7600. Blijkbaar verschilt het dus ook nog al van videokaart hoe de schaduwen getoond worden. :S

Wel heb ik weer andere problemen met Vista en BFME2. Loopt erg veel vast helaas.

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 119762 op 30-05-2007 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223343

Ik heb een vraagje over dit spel wat ik niet terug kan vinden in het boekje;

Als je bijv. 10 forten in 1 spel vernietigd heb of 3.000 tegenstanders hebt afgemaakt dan verdien je medaillons. Ik kan echter nergens terugvinden welke ik nou al heb.
Kan iemand mij zeggen waar ze te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024

Harrie21

Damn..

Ik weet dat het spel inmiddels al bijna antiek is, maar toch maar als budget game gekocht (om s'avonds wat uurtjes te doden).

Nu wil ik het spel spelen, maar dat lukt niet... Ik kom niet verder dan een opstart (reclame) schermpje, waarna hij direct afsluit of vastloopt en ik bericht krijg dat ze het me laten weten als ze een oplossing hebben.

Aan mijn computer kan het niet liggen, net een nieuwe pc met intel core 2 duo E6750, 2048 mb geheugen, geforce GT8600 met 256MB videokaart.

Ik heb nu al een paar uur op internet gezocht, en wel meer topics gevonden van mensen met hetzelfde probleem, maar nog geen oplossing gevonden.

Ik vraag me af of hier nog mensen zijn die het spel in het verleden gespeeld hebben en weten wat eraan scheelt :D

Alvast bedankt!

Sup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 16-06 16:36

Knaak

It's me, Mario!

Nooit gehad, heb de game wel vaak gespeeld. En tja, EA heeft voor BFME veel trailers laten zien met enorme hoeveelheden vijanden. Maar mijn systeem kan ook doodleuk 7500 orcs vs 5 hero's afspelen. Alleen jammer dat dit niet in de game zelf zit, maar via mods/tweaks moet. :(

Wel leuke game, alleen na ROTWK was het bout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Harrie21 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:11:
Ik weet dat het spel inmiddels al bijna antiek is, maar toch maar als budget game gekocht (om s'avonds wat uurtjes te doden).

Nu wil ik het spel spelen, maar dat lukt niet... Ik kom niet verder dan een opstart (reclame) schermpje, waarna hij direct afsluit of vastloopt en ik bericht krijg dat ze het me laten weten als ze een oplossing hebben.

Aan mijn computer kan het niet liggen, net een nieuwe pc met intel core 2 duo E6750, 2048 mb geheugen, geforce GT8600 met 256MB videokaart.

Ik heb nu al een paar uur op internet gezocht, en wel meer topics gevonden van mensen met hetzelfde probleem, maar nog geen oplossing gevonden.

Ik vraag me af of hier nog mensen zijn die het spel in het verleden gespeeld hebben en weten wat eraan scheelt :D

Alvast bedankt!
Heb precies hetzelfde probleem, schijnt aan vista te liggen en EA wil hiervoor geen oplossing maken. Erg jammer want had dit spel graag wel eens weer willen spele op mijn vista machine. Iemand hier misschien een oplossing voor gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Harrie21 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:11:

Alvast bedankt!
Heb je al geprobeerd het spel op Windows XP Service Pack 2 Compatibility te zetten?
Ik draai zelf ook Vista en heb verder geen enkel probleem met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215024

Nippletwister schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:55:
[...]

Heb je al geprobeerd het spel op Windows XP Service Pack 2 Compatibility te zetten?
Ik draai zelf ook Vista en heb verder geen enkel probleem met dit spel.
misschien is er wel een patch maar dan niet door EA zelf kijk eens op gamecopyworld.com
staat veel op misschien ook wel een goeie patch ;)
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste