[PC]Battle for Middle Earth II

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:
  • 13.357 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 15:49

Bosmonster

*zucht*

Heb dit spel op de kop getikt en met veel plezier uitgespeeld. Ben nu met de rise of the witch-king bezig, maar die is een stuk moeilijker valt mij op.

Ik zit hopeloos vast op level 6 (Carn Dun). Ik moet het fort verdedigen met handje vol en ze blijven maar komen met ervaren units. Ik speel op medium, maar weet niet hoe ik het (tijdelijk) terug kan zetten naar easy, om hier langs te komen.

Of heeft iemand nog goeie tips? De 'uitleg' op gamefaqs geeft ook weinig tips, behalve dat je dark rangers moet bouwen (duh). Maar zelfs een paar units max upgrade/level dark rangers worden zo overlopen.

Iemand die dit level nog een beetje in zn geheugen heeft en wat tips wil delen? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2007 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-05 15:54

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

De truuk te zorgen dat ze niet overlopen worden ;) Als je begint, meteen overal harvest shizzel bouwen (duh?) vervolgens hero's bij de voordeur zetten (er voor dus) in het begin vallen ze steeds daar aan, maar als je met de hero's eerst die slinger dingen sloopt, en daarna de mannetjes heb je net genoeg tijd om de deur auto repairen als de volgende wave komt.

Tot dat je iets hoord van "you will feel the might of bla bla" dan komen ze met zooi katapulten en dan bashen ze met 1 kogel schot een heel stuk muur weg rechts. En vervolgens hossen ze met ze alle naar binnen en ben je zo goed als dood :P Het beste is dus om dat te verhinderen, maar helaas waar die stijgers staan is zo gammel dat 1 kogelshot al genoeg is om de boel te laten instoren.

Dus nu komt de grote truuk, the next best ding is volbouwen, je zet meteen bij start een rij torens er vlak achter met upgrading en je geliefde dark rangers er in. (en vlak achter dat huis zet je 2 katapulten neer Dan flipt de computer compleet, hij kan er niet langs met zijn katapulten en begint ie met zijn mannetjes alleen maar op je torens te richten. Dan kan je rustig met je hero's zijn katapulten slopen, zodat je torens niet neer gaan als vliegjes (de deur kijken ze niet meer naar vanaf dat punt)

En omdat je dark rangers in die torens hebben zitten met upgrading (en als je stuk of 6 / 7 torens hebt) zijn ze veel te sterk en blijft de computer daar heel lang steken (ik bouwde als er 1 gesloopt werd weer 1 bij)

Er kwam bij mij igg een punt dat ze met te veel kwamen en dat je het daar verliest (of dat ze ergens anders gat maken) maar dan ben je al zo veel tijd verder, dat je een een goed leger hebt kunnen opbouwen. Dat heb ik achter de hand gehouden tot de versterkingen komen. (als dat namelijk gebeurd gaat de computer gelijk op je hoofdvesting af door je laatste deur te slopen) dus zet je alles wat je gebouwd hebt er voor, lang genoeg tot dat de versterkingen omhoog kunnen komen, en presto je hebt gewonnen!

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:46

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Vooral die Ice Arrows upgrade niet vergeten.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

thanks! ik ga dat binnenkort eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Knip. Zie [LOTR 2: BFME] fout bij installeren, op een plaats vragen is genoeg.

[ Voor 96% gewijzigd door F_J_K op 29-12-2007 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voidth
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Knip. Het is niet de bedoeling handel te drijven via het forum..

[ Voor 80% gewijzigd door F_J_K op 29-12-2007 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Voor alle vista gebruikers van dit spel, ik heb hem aan de praat gekregen.

Maak in
C:\Users\<Acc Name>\AppData\Roaming\My Battle for Middle-earth(tm) II Files

Twee bestanden aan.

Één map, die noem je Maps.
En een text document die noem je "Options.ini"

In de Options.ini doe je het volgende:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
AllHealthBars = no
AmbientVolume = 81.000000
AudioLOD = Low
Brightness = 50
FlashTutorial = 0
GameSpyIPAddress = 192.168.1.1
HasSeenLogoMovies = yes
IdealStaticGameLOD = Low
MovieVolume = 70.000000
MusicVolume = 78.000000
Resolution = 1680 1050
SFXVolume = 80.000000
ScrollFactor = 30
SendDelay = no
StaticGameLOD = UltraHigh
TimesInGame = 62
UseEAX3 = no
VoiceVolume = 69.000000

Vergeet niet de instellingen zoals resolutie aan te passen aan je systeem voordat je het spel start, anders kan je hiermee in de problemen komen.

Succes ermee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Kweet ook niet of je de 1.06 patch al geinstalleerd had, maar dat kan ook wel helpen misschien.

@Voidth:
15 euro al teveel voor zo'n topspel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-06 12:55
Hallo,

Even een kickje, ik heb een probleem. Ik heb dit spel gekocht en gëinstalleerd, en de patch 1.06 erop gezet. Maar hij blijft vragen om de DVD die er gewoon in zit. :S

Ik heb een no DVD crack gezocht op internet, maar dan doet die het nog steeds niet, ik krijg een foutmelding, dat de game.dat niet goed is.

Iemand enig idee?

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

Om deze extreem oude draad maar wat nieuw leven in te blazen plaats ik hier het nieuwtje dat er een online petitie is gestart waarin EA gevraagd wordt de LOTR spellen opnieuw uit te brengen voor de PC (digitaal via bijv. Steam). Het gaat dan o.a om het veelgeprezen The Battle for Middle Earth II (2006) en zijn uitbreiding The Rise of the Witch-King (2006).

EA had als enige de rechten voor deze Tolkien-franchise in handen, maar die vergunning is jaren geleden al verlopen. Hier en daar zijn er nog tweedehands dvd's van tBfME II en RotWK te vinden, maar die worden wegens de schaarste soms aangeboden voor vrij belachelijke prijzen ( tot ca.100 euro).

De petitie loopt al een tijd en heeft inmiddels meer dan 8000 handtekeningen:
https://www.gamebyte.com/...-lotr-harry-potter-games/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-06 14:25
Voor de geïnteresseerden is er een nieuwe (niet officiële) community patch uitgebracht.
Er was al een tijdje patch 1.09, nu is er 1.09 v2. Heeft ruim vier jaar tussen de laatste twee community patches gezeten.

Een heleboel veranderingen, nieuwe maps en bug fixes. Zo is onder andere de out of sync bug gefixed als je online wilt spelen. Behoorlijk goede patch!
Zie nu op GameRanger (de tool om online te spelen) ook bijzonder veel spelers online. Gisteren alleen al waren er meer dan 25 lobbies voor 1.09v2 games. Bij elkaar meer dan 50 lobbies als je ook 1.0 en 1.6 patches meetelt. Heel vet!
Meer info hier: https://www.gamereplays.o...tch-1.09-version-2.0-live

PS) Voor de échte multiplayer veteranen onder ons: clanwars.cc is ook weer actief! Deze maand al ruim 1200 games gespeeld, dus meer dan genoeg competitieve games :) Mocht je meer info willen hierover, laat maar weten!
www.clanwars.cc/league_home.aspx?GID=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:36
Tussen alle RTS remakes van tegenwoordig mis ik deze eigenlijk wel een beetje!

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste