doe mij die trainer eens dan aub , kan nog altijd geen werkende vindenVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:31:
[...]
Heb ik ook last van als je een trainer gebruikt voor extra geld en command points
slimmehotspot.nl
doe mij die trainer eens dan aub , kan nog altijd geen werkende vindenVerwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 08:31:
[...]
Heb ik ook last van als je een trainer gebruikt voor extra geld en command points
slimmehotspot.nl
En toch is mij dit niet gelukt.Johann0r schreef op maandag 03 april 2006 @ 20:20:
die x 100 betekend 1000 x 100 oid, in iedergeval heel veel units ^^
Noobmeter WoT: Froekie
De vraag is dan, wil je computer dat ook?NC_Phreak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:22:
[...]
En toch is mij dit niet gelukt.
In Multiplayer via Lan netwerk heb ik de units op x1000 gezet.
Maar je hebt niet meer dan 1000-1200 commandpoints.
Wel heel jammer want ik zou wel een keer een massive battle willen spelen met meer dan 5000 commandpoints.
CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600
Verwijderd
Bij mij is dit helemaal niet zo, ik speel thuis geregeld multiplayer via LAN(router)met mijjn pc en laptop.NC_Phreak schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 14:22:
[...]
En toch is mij dit niet gelukt.
In Multiplayer via Lan netwerk heb ik de units op x1000 gezet.
Maar je hebt niet meer dan 1000-1200 commandpoints.
Wel heel jammer want ik zou wel een keer een massive battle willen spelen met meer dan 5000 commandpoints.
mmm dan moet ik dat toch nog maar eens gaan proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 15:27:
[...]
Bij mij is dit helemaal niet zo, ik speel thuis geregeld multiplayer via LAN(router)met mijjn pc en laptop.
Als ik in stel commandpoint x100(is de max) dan kan ik het gewoon uitbreiden naar 4000 commandpoints. Alleen bij bepaalde mappen zoals Minas Tirith, helm deep, Dol guldur en Minas morgul: waar je dus met een groot fort begint(dus geen fortress kan bouwen en geen fortress upgrades hebt)kun je maximaal maar 1000 command points hebben tenzij je uitgaat breiden buiten je poort~!
Noobmeter WoT: Froekie
[ Voor 44% gewijzigd door FlyEragon op 08-04-2006 00:25 ]
Helemaal mee eens, vreselijke taal, Nederlands in games.
Verwijderd
Verwijderd
SafeDisc kijkt als ik me niet heel erg sterk vergis naar de timestamp van de .BIG bestanden. Als deze wijzigd (kopieren tussen partities, naar andere map kopieren en een conversie van FAT32 naar NTFS of vica versa) ben je letterlijk de pineut. Het enigste wat helpt is even een reinstal doen.We Are Borg schreef op maandag 03 april 2006 @ 23:51:
[...]
EA gebruikt safedisc bij vrijwel alle games. Wanneer je een illegale game gebruikt, dan zorgt safedisc er voor dat of je spel niet opstart of je na 1 min je missie automatisch verloren hebt (alle units stuk). Als je een legale versie hebt, gewoon keertje uninstall draaien en weer opnieuw installeren. Soms draait safedisc iets te ver door en heb je zelf met een legale game 'last' van deze beveiliging. Reinstall werkt dan vaak wel. En als je illegale versie hebt, zie F_J_K
Verwijderd
Verwijderd
Logisch dat de pc trager wordt als je meer inheden op het veld hebt.Verwijderd schreef op maandag 10 april 2006 @ 12:53:
Op welke instellingen draait BFME 2 bij jullie mensen? (geef je systeemspecificaties er ook ff bij)
Bij mij draait deze op:
Moederbord: MSI K8N Neo Platinum
Processor: AMD Athlon 64 3000+Newcastle s754
Geheugen: Corsair 1 GB TWINX CAS2 PC3200 DDR S
Videokaart: Leadtek Winfast a6600 gt tdh 128 mb
Instellingen: High Quality, resolutie 1024 x 768(dit i.v.m. dat mijn pc trager wordt wanneer er veel eenheden op t veld zijn)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 13:39 ]
Verwijderd
En nu zijn zelfs AL mn stats van de doe-het-zelf-hero gereset...Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 16:46:
Zijn er meer mensen bij wie de stats van de zelfgemaakte hero opeens gereset worden? Of in ieder geval voor een groot deel? Bij mij zijn een groot aantal kills opeens weer naar nul gegaan, vooral van infanterie, andere stats (bijv. aantal skirmish victories en aantal gekillde spiderlings) zijn wel blijven staan...
Nederlands roels... OK, ik ben blij dat de stemmen niet vertaald zijn, zoals bijv. de Duitsers vaak doen, maar verder vind ik het prima zoals het nu is. Mogen meer games doen.UltraR-pc schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 14:06:
[...]
Helemaal mee eens, vreselijke taal, Nederlands in games.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Offtopic:Breepee schreef op maandag 10 april 2006 @ 15:30:
[...]
Nederlands roels... OK, ik ben blij dat de stemmen niet vertaald zijn, zoals bijv. de Duitsers vaak doen, maar verder vind ik het prima zoals het nu is. Mogen meer games doen.
Dat anti-NL'se van sommigen... Volgens mij hebben ze gewoon een minderwaardigheidscomplex t.o.v. de Angelsaksen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2006 16:13 ]
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2006 12:47 ]
Verwijderd schreef op zondag 09 april 2006 @ 18:04:
[...]
SafeDisc kijkt als ik me niet heel erg sterk vergis naar de timestamp van de .BIG bestanden. Als deze wijzigd (kopieren tussen partities, naar andere map kopieren en een conversie van FAT32 naar NTFS of vica versa) ben je letterlijk de pineut. Het enigste wat helpt is even een reinstal doen.
Dit kan je gewoon handmatig aanpassen, neem dit topic maar eens door, dan vind je het vanzelf!!!Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:47:
Een minpunt aan deze game vind ik wel de resolutie, waarom niet gewoon 1280x1024?
Nu moet je kiezen voor 1280x980 en dan loopt mijn pc dus te flippen.
Je krijgt dan een super uitgerekt beeld te zien.
Heb ik trouwens ook met BfME 1, C&C Generals en NFS Underground 2
Allemal EA titels.
Verwijderd
Gevonden na veel zoekenAJ1815 schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 13:51:
[...]
Dit kan je gewoon handmatig aanpassen, neem dit topic maar eens door, dan vind je het vanzelf!!!
[ Voor 48% gewijzigd door bombadil op 14-04-2006 14:26 ]
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2006 11:56 ]
Ik heb het spel maar weer es opgepakt (druk druk druk) maar kan iemand me dit vertellen?eswa schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 13:35:
Ey, ik heb sinds kort ook BfME 2. En na een potje skirmish kwam ik erachter dat je niet meer kan groeperen! (dus archers + zwaardvechters oid). Is dat zo? Of mis ik iets?
Verder vind ik het ook jammer dat je niet meer op de muren kan staan...
Verwijderd
Verwijderd
Dat probleem had ik voor het eerst met F.E.A.R. op mijn TFT en 6800Ultra. In de nVidia drivers is dit makkelijk aan te passen onder nVidia Display Settings. Ga naar Device Settings, Device Adjustments en zet de Display Mode Timing op Fixed Aspect ratio timing. Dan komen er onder en boven zwarte balkjes, maar wordt er in ieder geval niets uitgerekt. Ik weet niet of Ati zoiets in de drivers heeft, mijn vorige kaart was wel een 9800Pro, maar toen had ik ook maar een 15" TFT'je en dus geen last van de 1280x980 resolutie.Verwijderd schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 12:47:
Een minpunt aan deze game vind ik wel de resolutie, waarom niet gewoon 1280x1024?
Nu moet je kiezen voor 1280x980 en dan loopt mijn pc dus te flippen.
Je krijgt dan een super uitgerekt beeld te zien.
Heb ik trouwens ook met BfME 1, C&C Generals en NFS Underground 2
Allemal EA titels.
Verwijderd
Ik zou zeggen maak er maar 3 brutal van, en trouwens in die map als helms deep zijn 2 brutals sterker dan 3 brutals dat heeft te maken met de ruimte van de map om op te bouwen!We Are Borg schreef op zaterdag 06 mei 2006 @ 11:31:
En als je dat doet, kies dan wel 3 AI's op hard als tegenstander, want anders verveel je je wel heel snelZe komen alleen op de port af, in kleine groepjes, dus knal er een 5-tal archers neer en je hebt er geen omkijken meer aan
Verwijderd schreef op donderdag 04 mei 2006 @ 11:36:
Weet iemand waarom je 'War of the Ring' multiplayer niet meer dan met zijjn tweeën kan gamen. Je kan namelijk maar 1 poort open zetten en dan kan er maar 1 iemand mee doen?
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2006 19:05 ]
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2006 18:45 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat gaat van zelf naar een tijdje spelen. dan komt er ook meer geld bij.Nielsz schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:53:
Ik speel de demo versie hiervan, en dan meestal met de dwarfs. Als ik een tunnel bouw, dan staat er bij dat het level 1 is van 3. Maar ik kan nergens vinden hoe ik die zou moeten upgraden??
Iemand een idee?
AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB
Tevens worden er een aantal zaken aangepast, zoals het feit dat je je legers nu behoud in de stijd om de ring.In The Rise of the Witch King krijg je de controle over één nieuwe factie, een nieuwe singleplayer campagne en extra units voor alle zes reeds bestaande facties. De expansie is vooral gericht op de factie Angmar, die in de campagne in oorlog is met het gebied Arnor, waar de voorvaderen van Koning Aragorn vandaan komen. The Witch King is de leider van Angmar en speelt een grote rol in de nieuwe campagne. Angmar is net zoals Men of the West, Elves, Dwarves, Goblins, Mordor en Isengard speelbaar in skirmish, multiplayer en in de War of the Ring mode.
[ Voor 21% gewijzigd door A_A_R op 15-11-2006 08:38 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb een speciale easteregg voor jullie (aanpassingen voor games voor onze clan) die wat makkelijker is gezet voor fun gameplay.xdc schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 10:42:
[...]
doe mij die trainer eens dan aub , kan nog altijd geen werkende vinden
1
2
3
4
5
6
7
| #define EASY_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 10% #define MEDIUM_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 20% #define HARD_AI_SINGLE_PLAYER_DAMAGE_MULT 200% #define EASY_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 100% #define MEDIUM_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT100% #define HARD_AI_MULTI_PLAYER_DAMAGE_MULT 200% |
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 22:33 ]
JaVerwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:01:
Heeft iemand de expansion al?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik heb hem sinds gisterenVerwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 10:01:
Heeft iemand de expansion al?
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2006 13:49 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Verwijderd
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
correctie, met Elves magic arrows won je allesVerwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 16:27:
ALs ik jouw een hoop tijd geef om vaste voet te krijgen met een gigaleger, dan kom ik er niet meer door. Maar als jij zoveel tijd had, dan had ik dat ook. Dus kom jij er bij mij ook niet door. Zo heb ik wel een paar games gehad die zo ramvast zaten. Dan is het een 'smerige taktiek' vinden om je tegenstander voldoende af te leide en dan masaal aan te vallen.
Maar met goede arrows alleen win je niet hoor.
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2006 15:24 ]
Post je ie hier dan ook???Angeloonie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:35:
Goblins zijn echt zo zwak.. Eigenlijk lukt het pas echt als je alle helden hebt.. Infanterie is te langzaam en de spider riders zijn te zwak zonder upgrades.
Daarnaast is RotWK echt een fantastische uitbreidingIk ken geen expansion die zoveel toevoegingen bied sinds StarCraft: Brood War.
Ik ben op dit moment een uitgebreide review aan het schrijven, die zaterdag of maandag gepubliceerd kan worden.
De link ja
Ben erg benieuwdAngeloonie schreef op vrijdag 22 december 2006 @ 10:35:
Goblins zijn echt zo zwak.. Eigenlijk lukt het pas echt als je alle helden hebt.. Infanterie is te langzaam en de spider riders zijn te zwak zonder upgrades.
Daarnaast is RotWK echt een fantastische uitbreidingIk ken geen expansion die zoveel toevoegingen bied sinds StarCraft: Brood War.
Ik ben op dit moment een uitgebreide review aan het schrijven, die zaterdag of maandag gepubliceerd kan worden.
Godfather Bodybuilding topic reeks
Zeer mooie reviewAngeloonie schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 17:12:
Nou, eindelijk na flink wat vertraging (feestdagen enzo) staat m'n review online: http://www.techzine.nl/re...se-of-the-Witch-King.html
Thanks
[ Voor 14% gewijzigd door bombadil op 06-01-2007 16:47 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 20:16 ]
Verwijderd
Je hebt in RotWK in totaal 4 Hero Armies. Je kan alleen met deze legers aanvallen, en je zult je andere helden die je traint dus in dat leger moeten stoppen om met hun aan te vallen. Iemand promoveren tot Hero-army kan helaas niet.leonpwner1 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:06:
Net weer eens even BFME2 ROTWK lopen doen in War of the Ring mode, maar ik weet nog steeds niet hoe ik sommige units nu kan verplaatsen naar een vijandelijk gebied. Voorbeeld:
Ik heb 1 hero (die ik aan het begin kreeg) met wat soldaten -> kan ik gewoon mee aanvallen.
Ik heb 2 hero's (zelf gemaakt) -> die kan ik niet naar vijandelijk gebied moven, alleen naar eigen gebieden. Ook legertjes zonder hero kan ik niet verplaatsen naar vijandelijk gebied.
Dit stoort mij toch wel heel erg. Wie weet hoe ik een 'commander' kan maken in dat groepje zodat ik toch kan aanvallen?
Verwijderd
Wat is dat eigenlijk voor onzin. Heeft dit iets te maken met "The nights of the nine"?Angeloonie schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 22:11:
[...]
Je hebt in RotWK in totaal 4 Hero Armies. Je kan alleen met deze legers aanvallen, en je zult je andere helden die je traint dus in dat leger moeten stoppen om met hun aan te vallen. Iemand promoveren tot Hero-army kan helaas niet.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 08:21 ]
Dat is een expansion voor OblivionVerwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 08:12:
[...]
Wat is dat eigenlijk voor onzin. Heeft dit iets te maken met "The nights of the nine"?
Jaja, je maakt een easteregg? Juist..Ik kan vol trots melden aan mijn clan dat mijn nieuwe easteregg klaar is gekomen op 10 januari
-Hoe onnatuurlijk is het dat je een gebouw binnen 5 seconden kunt mollen met een drummertrol? trol groot, gebouw hout, hout stuk
-Hoe onnatuurlijk is het dat je binnen 2 minuten een bijna complete basis uit de grond kunt stampen?nog nooit een RTS gespeeld zeker?
-Hoe onnatuurlijk is het dat je Shelob zo kunt doden zonder teveel moeite. Die inmense spin! op level 1 wel ja, en zeker tegen pike-men is ze niet sterk. Tegen normale infanterie is ze wel redelijk hoor.
Wat dacht je van een proloogIk ken de uitbreiding niet en wij spelen deze ook niet. Nu gaan we een beetje te ver van de film af en gaat het meer om de uitbreiding zelf. Waarom zie ik op de screenshots units die ik niet terug vind in de film trilogie waar de games immers om draaien? Dat klopt niet.
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 11-01-2007 09:46 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Avalaxy op 11-01-2007 18:59 ]
leonpwner1 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 18:57:
Die nieuwe faction (Angmar) van ROTWK vind ik trouwens echt idioot. Het slaat gewoon nergens op. Die mannetjes van hun zijn alleen maar trollen en wolven en reuzen. De eenheden komen zelfs nergens in de film OF in het boek voor.
Ik speel dan ook nooit met of tegen Angmar, gewoon omdat ik dat niet leuk vind. Echt weer typisch EA Games om die rommel in het spel te stoppen en het Lord of the Rings thema te verkr*cht*n. Het draait er bij hun alleen maar om dat ze zoveel mogelijk uitbreidingspakketten uit de grond kunnen stampen om zoveel mogelijk geld te krijgen.
Verwijderd
Het is zeker geen onzin om het spel aan te passen. Ik heb dit bereikt.Angeloonie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 09:43:
Wat zit je allemaal raar te brabbelen? Snap er geen hout van..
[...]
Dat is een expansion voor Oblivion
Overigens is het geen onzin, maar om het spel tactischer te laten. Als je met 20 legers kan aanvallen ben je zo klaar en zal je nooit gaan verliezen.
[...]
The nights of the nine? De negen knechten uit de film trilogie. Ook genoemd de zwarte ruiters.
The nights of the nine zijn de hoge ruiters van Sauron. Zo heb je ook bijvoorbeeld "the mouth of Sauron" in het spel welke buiten de negen knechten valt. In principe kent Mordor maar een bevelvoerder en dat is "The witch King". Dat is dus de rol van de witchking
Jaja, je maakt een easteregg? Juist..![]()
[...]
[...]
Wat dacht je van een proloogDe games draaien niet om de film, maar om de boeken. De eerste game was wel gebaseerd op de film, maar met BFME2 gingen ze de andere volken verkennen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 19:37 ]
Ja, daar heb je wel gelijk in, in ontken ook niet dat Angmar bestaat (niet te letterlijk opnemen natuurlijkAngeloonie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:05:
[...]
Er zijn een aantal units verzonnen ja, maar dat geld voor alle facties wel. Lees jij de Apendix' nog maar eens, en de Hobbit en Silmarillion boeken. Daar wordt ook over Angmar gesproken.
Heh, das toch hetzelfde?Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:33:
[...]
dus strategisch inzicht is een must en geen vereiste.
[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 11-01-2007 19:44 ]
Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 19:33:
[...]
PS: easteregg = verborgen functie in een programma: Yep, het heet nu eenmaal zoDaar kan ik ook niets aan doen.
PS: easteregg = paasei en een paasei is vaak een verassing.
Verwijderd
Waar zie je ze dan wél mooi? Dat het lelijk is ligt gewoon aan het spel.Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:02:
Weet iemand hoe ik die lelijke schaduwen kan verhelpen? Ik zie eerder in dit topic screenshots waar ze wel mooi zijn, dus het is mogelijk.
Ik heb de laatste drivers van Nvidia op me computer geinstalleerd.
Verwijderd
De schaduwen bij mij zijn iig een stuk slechter /ruwer dan in bv deze screenshot. En ik speel de game met de hoogste kwaliteit en op 1600x1200.leonpwner1 schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:13:
[...]
Waar zie je ze dan wél mooi? Dat het lelijk is ligt gewoon aan het spel.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 15:50 ]
Ja maar dat is een officiele screenshotVerwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 15:49:
[...]
De schaduwen bij mij zijn iig een stuk slechter /ruwer dan in bv deze screenshot. En ik speel de game met de hoogste kwaliteit en op 1600x1200.
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 23:17 ]
Verwijderd
Sup
Heb precies hetzelfde probleem, schijnt aan vista te liggen en EA wil hiervoor geen oplossing maken. Erg jammer want had dit spel graag wel eens weer willen spele op mijn vista machine. Iemand hier misschien een oplossing voor gevonden?Harrie21 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:11:
Ik weet dat het spel inmiddels al bijna antiek is, maar toch maar als budget game gekocht (om s'avonds wat uurtjes te doden).
Nu wil ik het spel spelen, maar dat lukt niet... Ik kom niet verder dan een opstart (reclame) schermpje, waarna hij direct afsluit of vastloopt en ik bericht krijg dat ze het me laten weten als ze een oplossing hebben.
Aan mijn computer kan het niet liggen, net een nieuwe pc met intel core 2 duo E6750, 2048 mb geheugen, geforce GT8600 met 256MB videokaart.
Ik heb nu al een paar uur op internet gezocht, en wel meer topics gevonden van mensen met hetzelfde probleem, maar nog geen oplossing gevonden.
Ik vraag me af of hier nog mensen zijn die het spel in het verleden gespeeld hebben en weten wat eraan scheelt
Alvast bedankt!
Heb je al geprobeerd het spel op Windows XP Service Pack 2 Compatibility te zetten?Harrie21 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 20:11:
Ik weet dat het spel inmiddels al bijna antiek is, maar toch maar als budget game gekocht (om s'avonds wat uurtjes te doden).
Nu wil ik het spel spelen, maar dat lukt niet... Ik kom niet verder dan een opstart (reclame) schermpje, waarna hij direct afsluit of vastloopt en ik bericht krijg dat ze het me laten weten als ze een oplossing hebben.
Aan mijn computer kan het niet liggen, net een nieuwe pc met intel core 2 duo E6750, 2048 mb geheugen, geforce GT8600 met 256MB videokaart.
Ik heb nu al een paar uur op internet gezocht, en wel meer topics gevonden van mensen met hetzelfde probleem, maar nog geen oplossing gevonden.
Ik vraag me af of hier nog mensen zijn die het spel in het verleden gespeeld hebben en weten wat eraan scheelt
Alvast bedankt!
Verwijderd
misschien is er wel een patch maar dan niet door EA zelf kijk eens op gamecopyworld.comNippletwister schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:55:
[...]
Heb je al geprobeerd het spel op Windows XP Service Pack 2 Compatibility te zetten?
Ik draai zelf ook Vista en heb verder geen enkel probleem met dit spel.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 22-12-2007 16:37 ]
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
thanks! ik ga dat binnenkort eens proberenSithWarrior schreef op zondag 23 december 2007 @ 18:02:
lang verhaal
[ Voor 96% gewijzigd door F_J_K op 29-12-2007 10:55 ]
[ Voor 80% gewijzigd door F_J_K op 29-12-2007 10:54 ]
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| AllHealthBars = no AmbientVolume = 81.000000 AudioLOD = Low Brightness = 50 FlashTutorial = 0 GameSpyIPAddress = 192.168.1.1 HasSeenLogoMovies = yes IdealStaticGameLOD = Low MovieVolume = 70.000000 MusicVolume = 78.000000 Resolution = 1680 1050 SFXVolume = 80.000000 ScrollFactor = 30 SendDelay = no StaticGameLOD = UltraHigh TimesInGame = 62 UseEAX3 = no VoiceVolume = 69.000000 |
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq