[BfME] Spel loopt steeds vast tijdens spelen*

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw systeem welke draaid onder Windows Vista Ultimate. Nu loopt Battle for Middle earth 2 alleen steeds vast tijdens het spelen. Op mijn vorige systeem met Windows XP pro (en een GF 7600) had ik hier geen problemen mee. Ik heb alle laatste drivers van Nvidia voor zowel videokaart als chipset. Verder heb ik ook de laatste updates van BFME 2 allemaal geinstalleerd.

Ik vraag mij nu af of er meer mensen zijn die hier problemen mee hebben en/of weten hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die mij hier mee kan helpen? :|

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou het helaas niet weten, maar ik hoor tot nu toe alleen nog maar problemen bij het draaien van games op Windows Vista...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mishmash
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-12-2023
Vast als in gewoon hangen of vast als in blue screen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mishmash schreef op donderdag 31 mei 2007 @ 09:18:
Vast als in gewoon hangen of vast als in blue screen?
Het spel wordt gewoon abrupt afgesloten en ik krijg een fout melding in Wndows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geef de foutmelding eens want ik heb er totaal geen problemen mee... en ik heb vista 64 bits premium...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu weer de alloude Win XP pro SP2 draaien, maar hij doet het nog steeds. Iedere keer na een minuutje of 10 gooit ie het spel gewoon uit. En dan stuurt ie een fouten rapport naar Microsoft waar ik ook geen wijs uit kan.

Zou het mss liggen aan me videokaart? Misschien wordt ie wel te warm. Maar ik zou zo niet weten waar ik die gegevens mee kan af lezen.Bij de software van nVidia hebben ze tegenwoordig ook geen temp gegevens meer helaas.Heb verder bij desktop werkzaamheden nergens problemen mee. En 3D Mark werkt ook gewoon prima.

Al kan het mss ook aan me moederbord liggen. Ik heb nml de processor en de videokaart ook op een Asrock Am2 moederbordje gehad en had toen nergens problemen mee. Heb nu een Asus M2N-E met nForce 570 chipset. Heb verder al de laatste drivers en updates er op staan. Is er mss iemand bekent met dat BFME 2 problemen heeft met die chipset of zo? Anders weet ik het verder ook niet wat het kan zijn :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:26
Je noemde beta drivers. Hoe draait het met de laatste stabiele drivers? Heb je eventueel een IRQ conflict?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je het systeem zelf in elkaar gezet..
controlleer de tempratuur van de cpu eens kan zijn dat ie mischien te warm wordt.
het kan ook zijn dat geheugen niet goed is tip probeer es memtest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 16:26:
heb je het systeem zelf in elkaar gezet..
controlleer de tempratuur van de cpu eens kan zijn dat ie mischien te warm wordt.
het kan ook zijn dat geheugen niet goed is tip probeer es memtest
Ik heb het systeem zelf in elkaar gezet ja. Ik heb de standaard mee geleverde koeler op me processor zitten. Deze is idle ongeveer 48 / 50 graden, en met full load ongeveer 60 graden. Maar ik had al begrepen dat dat voor X2 6000 geen te hoge e temperatuur is. Ik zal zeker de mem test ff uitvoeren, want die kan ik in de Bios ook al niet op 800 zetten. Dus zou zomaar kunnen dat daar wat mee is. Verder kom ik bij apparaat beheer geen gekke of falende dingen tegen voor wat betreft me andere hardware iig. Maar dat zegt ook niet altijd alles vlgns mij.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2007 21:11 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 juni 2007 @ 00:39:
Ik heb nu weer de alloude Win XP pro SP2 draaien, maar hij doet het nog steeds. Iedere keer na een minuutje of 10 gooit ie het spel gewoon uit. En dan stuurt ie een fouten rapport naar Microsoft waar ik ook geen wijs uit kan.

Zou het mss liggen aan me videokaart? Misschien wordt ie wel te warm. Maar ik zou zo niet weten waar ik die gegevens mee kan af lezen.Bij de software van nVidia hebben ze tegenwoordig ook geen temp gegevens meer helaas.Heb verder bij desktop werkzaamheden nergens problemen mee. En 3D Mark werkt ook gewoon prima.

Al kan het mss ook aan me moederbord liggen. Ik heb nml de processor en de videokaart ook op een Asrock Am2 moederbordje gehad en had toen nergens problemen mee. Heb nu een Asus M2N-E met nForce 570 chipset. Heb verder al de laatste drivers en updates er op staan. Is er mss iemand bekent met dat BFME 2 problemen heeft met die chipset of zo? Anders weet ik het verder ook niet wat het kan zijn :'(
Niets mis met dat bordje dat draait BFME prima. Blijft klinken naar driver problemen van je videokaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu De Return of the Witchking geinstalleerd, en alle problemen lijken opgelost. Hij loopt iig niet meer vast.
Pagina: 1