[PC]Battle for Middle Earth II

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste
Acties:
  • 13.457 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Dat leg ik net uit, in het tabblad "regels" waar je ook je begin geld op geeft,tussen het tabblad van je kaarten en chattabblad.(Ik speel het speel in het nederlands dus als je een ander taal gebruikt heet het tabblad ook anders)

Bij offline gewoon naast je tabblad van je kaarten. ;)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glrfndl
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Kun je zelf de taal instellen? Want ik wil wel een engelse interface.

Prepare for unforeseen consequences

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:07
jnijboer schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:57:
Kun je zelf de taal instellen? Want ik wil wel een engelse interface.
Als je bij de installatie voor Engels kiest, dan is het spel ook Engels. Kies je bij de installatie voor Nederlands, dan is het spel ook Nederlands, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16-09 01:15

xdc

in deel 1 kon je sommige units joinen / gastjes met speer en archers volgns mij ...
(soldiers of gondor)

ik kan die optie nu niet meer vinden in deel 2 , klopt dit ? of zie ik iets over het hoofd ?

Ik vind deel 1 btw lekkerder spelen

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij start de missie na zoveel tijd opnieuw, ineens gaat dan iedereen dood...hoort dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

reinstall dude :)

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Dat is een beveiliging van EA die al je units vernietigd als je met de bestanden heb zitten knoeien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:16

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
beveiliging van safedisc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huh?? Ik heb nergens mee zitten knoeien. :? Gewoon geinstaleerd, potje gespeeld en toen gebeurde het.

En die un-install doet het niet...moet ik alles nou gaan verwijderen en dan weer instaleren?

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:36:
Bij mij start de missie na zoveel tijd opnieuw, ineens gaat dan iedereen dood...hoort dit??
Is het een legale versie?dit gebeurd als je een crack exe bestand heb geinstalleerd. :+

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, de collectors edition. Ik heb alleen die patch geinstaleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kootstra
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:16
Wat ik mij afvroeg is of je de muur zo kunt maken dat je met je archers enzo op de muur kunt lopen zoals bij het eerste deel :? Owjah het spel werkt nu wel gewoon goed zonder de update :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, dat kan niet.

Hij werkt nu btw weer. Als ik op Autorun op de disk druk gaat ie weer installen. En nu sluit ie niet zomaar meer af. Bedankt. :)

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-09 11:59
Welke winkels verkopen Collectors Edition btw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn collectors edition heb ik gehaald bij de Dynabyte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:34

DR161

is sarcasminist

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 09:19:
Mijn collectors edition heb ik gehaald bij de Dynabyte.
ik zie hem niet staan :?

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-07 15:18

-=unicron=-

Betrayal can never be forgiven

Die kon je van te voren reserveren. Tot het uit verkocht was.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

UNICRONBOT schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:56:
[...]

Die kon je van te voren reserveren. Tot het uit verkocht was.
Droog :D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de Dynabyte waar ik hem kocht hingen er gewoon nog 4 Collectors Editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
Oke ik ben waarschijnlijk de enige hier die een soort ongeluk heeft met het installeren van demo's maar waarom vraagt hij 'please insert CD1/DVD' als ik de f*cking demo installeer??? Ik heb toch helemaal geen cd of dvd, anders was het toch geen demo meer.

Btw, ik ga hem wel kopen maar ik heb ff geen geld (nieuwe videkaart kopen was toch duurder dan ik dacht).)

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:36:
De oplossing is immidels gegeven. Ik had dit ook een keer gehad toen ik van NTFS naar FAT32 converteerde, een tijd geleden.

Ik weet niet wat het spel onder 'rommelen met bestanden' verstaat, maar ik heb veel INI's aangepast en er is veel veranderd. Echter werkt het zaakje nog prima.

Ik vermoed dat het spel een streambestand bevat dat niet werkt als er mee gerommeld is. Alleen ben ik dan benieuwd welk bestand dat is. Ik heb ook een no-cdDVD patch en dat heeft geen invloed. (het spel is legaal, maar om nu telkens de DVD in te laden voor een potje :P )

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Builder N00b schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:08:
Oke ik ben waarschijnlijk de enige hier die een soort ongeluk heeft met het installeren van demo's maar waarom vraagt hij 'please insert CD1/DVD' als ik de f*cking demo installeer??? Ik heb toch helemaal geen cd of dvd, anders was het toch geen demo meer.

Btw, ik ga hem wel kopen maar ik heb ff geen geld (nieuwe videkaart kopen was toch duurder dan ik dacht).)
Als je de Demo heb uitgepakt start dan deze file op lotrbfme2demo.exe en klaar. Installeren hoef niet bij de Demo.

AMD Ryzen 7 3800X/MSI MPG X570 Gaming Plus/HyperX Fury RGB HX432C16FB3AK2/64/Inno3D GeForce RTX 3060 TWIN X2 OC 12GB/Samsung SSD 850 EVO 500GB/2XSamsung 870 QVO 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Kootstra schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:16:
Wat ik mij afvroeg is of je de muur zo kunt maken dat je met je archers enzo op de muur kunt lopen zoals bij het eerste deel :? Owjah het spel werkt nu wel gewoon goed zonder de update :*)
Nope, kan volgens mij niet. Zit er ook een beetje me te klooien.
Ik maak meestal een verdedigingstoren achter mijn muur en stop daar de archers in.
Maar er komt maar 1 pijl uit (vraag mij af wat de toegevoegde waarde is van al die archers in die toren???)

Daarnaast als een stuk muur is gesloopt kan ik geen nieuwe bouwen op dezelfde plaats. Weet iemand hier iets voor?

(ben pas net begonnen met spelen, dus kan zijn dat ik iets over het hoofd zie hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle posts zo'n beetje door gelezen, maar kon niet echt iets vinden of ik heb er overheen gelezen.

Anyway,

ik zit in de laatste missie van de evil campaign op Hard. Wanneer mn basis overstroomd wordt met elven en eagles is het een beetje irritant als ik maar 1000 commandpoints heb en ik die op hard niet kan winnen, ook niet na 5 keer.

Welke settings in en in welke ini kan ik veranderen dat ik wat meer commandpoints krijg bij de campaings ?

Thnx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Waar heb je de beste kans om nog een CE te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:52:
Ik heb alle posts zo'n beetje door gelezen, maar kon niet echt iets vinden of ik heb er overheen gelezen.

Anyway,

ik zit in de laatste missie van de evil campaign op Hard. Wanneer mn basis overstroomd wordt met elven en eagles is het een beetje irritant als ik maar 1000 commandpoints heb en ik die op hard niet kan winnen, ook niet na 5 keer.

Welke settings in en in welke ini kan ik veranderen dat ik wat meer commandpoints krijg bij de campaings ?

Thnx in advance
Zoek dan maar nog eens. Het staat in dit topic.

Tip aan Arminz0r stel topic view zo in dat je 100 berichten kan zien dan zien het nog maar 4 pagina's. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door -=unicron=- op 04-03-2006 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Hidde schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:42:
Waar heb je de beste kans om nog een CE te scoren?
Internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UNICRONBOT schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:50:
[...]

Zoek dan maar nog eens. Het staat in dit topic.
Bedankt voor je tip..

Je kan me ook gewoon even helpen of verwijzen naar .. ipv me nog eens 15 pagina's door te laten zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

doh 8)7 verkeerde topic

[ Voor 93% gewijzigd door Angeloonie op 04-03-2006 22:18 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Welke webshop dan? Gcshop en bol hebben niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ik heb dus een probleem met het online spelen.
Overal word vrolijk verteld dat je een port moet kiezen en die forwarden.
Portnr invullen bij instellingen en dan werkt het..

Maar het vakje van installeren bij portnr. kan ik helemaal niks wijzigen :/
En het ip adres is ook het interne adres.. grr..

fucking irritant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ga eens naar netwerk game en dan naar optie anders kan je dat niet verander.(geen game starten maar waar je de game aanmaakt en dan links optie nemen)

Is volgens mijn een bug. :9

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

bij mij staat opties rechts :-/

En zelfs daar kan ik het niet invullen
ip adres staat ook 192.168.1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ja, volgens mij klopt dat toch? Je hebt waarschijnlijk een router of iets dergelijks. Gewoon in je router config de benodigde poorten forwarden naar je 192.168.1.x nummer en hoppa.

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 07-03-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Ik heb hem inmiddels ook uitgespeeld (op medium) , en de enige missie waar ik echt moeite mee had is de ene laatste van de Evil Campaign (waar je de throne in de grot moet vernietigen) ...

Daarna toch maar even een un-install. Naar mijn mening veels te korte single player ervaring, en ik had eigenlijk niet zo'n behoefte aan skirmisch / multiplayer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

ja maar er staat port 8088-65535

Dan moet je er 1 uitkiezen en die forwarden en dat portnr invullen bij opties.
Alleen kan ik dus geen portnummer invullen.

Heb nog keer alle porten doorgezet naar mijn pc.. kon er ineens op en toen pas veranderen :-/
Alleen heb nu regelmatig.. voornamelijk bij 2v2 games dat ie niet wil connecten naar een van de spelers

[ Voor 33% gewijzigd door AndereKoekoek op 07-03-2006 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Laatst online: 21-10-2018
Het is een ongelofelijke vette game!!!!!
Heb nu good uitgespeeld op hard, wat echt een eitje was alleen de laatste missie was erg lang.
Ik ging in het laatste level met catapults alleen het fort veroveren en toen ik een poort vernietigde kwam er opeens een BALROG, dus ik zo oh SHit!!@ en toen ging hij een verdieping hoger bij me catapults staan en daar bleef hij maar patrollen. Wat een domme a.i , ik heb hem gewoon na 10 minuten schieten met men catapults afgemaakt xD. Ik ga nu evil campgain halen , daarna war of ring, en daarna alle skirmish maps op hard met handicap halen, ik ben nog wel even zoet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 16:52:

Anyway,

Thnx in advance
LOL en nog heb je cheats nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-09 10:10
Ik heb nu steeds het probleem dat ik na 3 minuten ongeveer ineens zonder een vijand te zien verslagen ben :? Het maakt niet uit of ik in skirmish of in de war of the ring speel. Ook de settings (ras, moeilijkheidsgraad) maken niets uit... Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZandBak
  • Laatst online: 09-06-2023
Unneoetech schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:29:
Ik heb nu steeds het probleem dat ik na 3 minuten ongeveer ineens zonder een vijand te zien verslagen ben :? Het maakt niet uit of ik in skirmish of in de war of the ring speel. Ook de settings (ras, moeilijkheidsgraad) maken niets uit... Iemand een idee?
Klinkt als een old-school fout: klinkt gek maar bij Command & Conquer was dat ook had met de mouse drivers te maken.... best vaag

1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Algemeen EA beveiliging als je je bestanden bewerkt worden al je units/gebouwen vernietigd na 3 minuten, reinstall dus zonder h4x

[ Voor 6% gewijzigd door nudie op 12-03-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken
  • Laatst online: 13-07 23:05

DJ Chicken

De maat-schap-pij dat ben jij

Wanneer komt er ooit behoorlijke widescreen support in BMFE2 zeg...de hoogste reso is 1280x960 ofzo..lompe reso :/

In BMFE 1 psies hetzelfde liedje.

[ Voor 20% gewijzigd door DJ Chicken op 12-03-2006 17:02 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=unicron=-

-=unicron=-

Unneoetech schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:29:
Wat dach je van het spel kopen als je het leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Laatst online: 20:31
Ik heb nog steeds blokkerige shadows :P Moet ik misschien een nieuwere driver downloaden? driver is: 81.98. Ik heb trouwens een 6800le@GT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
Heb laatst een potje tegen de pc gespeeld op wreed en gewonnen. Het begin was ff zwaar om ze meteen af te vechten, maar daarna had ik zoveel elfenbowschieters gemaakt dat ze niet eens meer in de buurt kwamen. Flinke muur eromheen, de ring gevonden en Galadriel erbij. Toen was het platwalsen :D

Heb bij de singleplayer good campain wel een dikke bug gehad. Gimli (of Gloin ofzo) zat op den duur in mordor gewoon vast bovenop een muur :| Kon er een stukje mee lopen, maar dan bleef hij gewoon boven de grond zweven als het ware en kon niks. Ook in dat level met die draak had ik problemen. Ik was constant rechtsonderaan, waar die draak was. Molde hem bijna, maar dan naaide hij er steeds uit. Uiteindelijk kwam ik erachter dat ik hem bovenin die grot moest verslaan. Toch apart hoe dat beest dan ineens daar komt en steeds op tijd wegvliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ziezo de engelse versie beter want dingen als elfenboogschieters, wreed, en meer van die vertalingen zijn toch echt te erg voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:57:
Vind ziezo de engelse versie beter want dingen als elfenboogschieters, wreed, en meer van die vertalingen zijn toch echt te erg voor mij :P
Ze heten geen elfenboogschieters in het spel. Ik kon niet op de naam komen. Ik bedoel die "bows from merkwood" ofzo gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op zondag 12 maart 2006 @ 18:07:
[...]
Ze heten geen elfenboogschieters in het spel. Ik kon niet op de naam komen. Ik bedoel die "bows from merkwood" ofzo gevallen.
Mirkwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SOEDARKMASTER schreef op zondag 12 maart 2006 @ 17:36:
Ik heb nog steeds blokkerige shadows :P Moet ik misschien een nieuwere driver downloaden? driver is: 81.98. Ik heb trouwens een 6800le@GT
hier precies hetzelfde, met een 6800GT@ultra met de laatste 84.nogwat drivers,
heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-01-2023
Is het mogelijk om door het editen van configfiles verder uit te zoomen want vind dat het overzicht zo beetje bagger is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 19:48:
hier precies hetzelfde, met een 6800GT@ultra met de laatste 84.nogwat drivers,
heeft iemand hier een oplossing voor?
Bij mij hielp het de IIRC shaduwdetails niet op max. maar een er onder te zetten :)

Ik vond trouwens dat er best wat dingen minder zijn geworden in deel2 (of eigenlijk: zijn verhuisd naar het War of the rings deel), ook al werden dat door de mensen in het begin van dit topic juist als voordelen gezien. Het gegeven van vaste en beperkte plaatsen voor bouwen vond ik juist een leuk iets: je moest dan beslissen of je of voor resources of voor bouwen / upgrades ging. Idem het upgraden van gebouwen, nu is het simpelweg wat geld er in pompen. Ook had ik in de campaign hier helemaal niet dat ik graag mijn mensen allemaal levend wilde (moest) houden en de powerlevels max. moest krijgen om in de laatste levels ueberhaubt te kunnen overleven.

edit:
Quote toegevoegd, ik poste te laat

[ Voor 16% gewijzigd door F_J_K op 12-03-2006 20:11 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop dit spel maar niet dan... hoor niet echt reacties die me overtuigen om hem echt te kopen... ook loopt het spel niet echt vloeiend op mijn 6600gt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:12:
Ik koop dit spel maar niet dan... hoor niet echt reacties die me overtuigen om hem echt te kopen... ook loopt het spel niet echt vloeiend op mijn 6600gt 8)7
Koop het ook niet..niet boeiend gnoeg voor 60e.
Die download-versie speelt goed gnoeg, ook op LAN :)

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Verwijderd schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:12:
dat ligt dan aan je instellingen/ drivers. Op mijn 5900 draait het prima.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
bombadil schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:49:
[...]

Op mijn 6800le@GT ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ Chicken

DJ Chicken

bombadil schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:49:
[...]

draait hier ook goed op 6800ULTRA..zet anders shadow laag of uit! helpt veel!
of anders water detail op medium of low

[ Voor 4% gewijzigd door DJ Chicken op 12-03-2006 21:16 ]

aahh durka durka durka

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
F_J_K schreef op zondag 12 maart 2006 @ 20:10:
[...]

Bij mij hielp het de IIRC shaduwdetails niet op max. maar een er onder te zetten :)

Ik vond trouwens dat er best wat dingen minder zijn geworden in deel2 (of eigenlijk: zijn verhuisd naar het War of the rings deel), ook al werden dat door de mensen in het begin van dit topic juist als voordelen gezien. Het gegeven van vaste en beperkte plaatsen voor bouwen vond ik juist een leuk iets: je moest dan beslissen of je of voor resources of voor bouwen / upgrades ging. Idem het upgraden van gebouwen, nu is het simpelweg wat geld er in pompen. Ook had ik in de campaign hier helemaal niet dat ik graag mijn mensen allemaal levend wilde (moest) houden en de powerlevels max. moest krijgen om in de laatste levels ueberhaubt te kunnen overleven.

edit:

Quote toegevoegd, ik poste te laat
Als ik die shadows op normal zet, heb ik wel mooie shadows, maar die zijn niet dynamiek 8)7

(niet real-time)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Hoe kan je gebouwen repareren? Op veel gebouwtjes staat "automatic repair", maar dat werkt op de een of andere manier niet???

Verder leuk spel, maar wel beetje pittig.

edit: ben er al uit (twee emmertjes water halen :) )

[ Voor 23% gewijzigd door Dionysos op 13-03-2006 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

DJ Chicken schreef op zondag 12 maart 2006 @ 16:57:
Wanneer komt er ooit behoorlijke widescreen support in BMFE2 zeg...de hoogste reso is 1280x960 ofzo..lompe reso :/

In BMFE 1 psies hetzelfde liedje.
Tja, dat krijg je als een bedrijf 5 jaar lang blijft doormodderen met een verouderde engine en slechts hier en daar wat upgrades doet. Deze engine is dezelfde als die van C&C generals en dat is te zien ook. Grafisch ziet hij er identiek uit als generals/BFME 1 en misschien is dat wel een reden waarom het in dit topic to verdomde rustig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ik heb nu evil en good op hard uitgespeeld, en het is zooo makkelijk. De laatste missie krijg je iets van 10 heroes tot je beschkiing waardoor je geen commandpoints heb voor een leger lol:)
Wel is het zo gaaf dat je 3 vliegende nazgul kreeg, een draak, en sauron himself! tegen die tijd dat ze aan kwamen had ik de missie net gehaald haha snel een balrog summonnen:P
Nu is create a hero zooo vet in skirmish, ik speel op brutal en de AI is best goed tenminste beter dan in de campaign, ze gaan vooral op je resources af wat heeeel irritant is, maar wel realistisch.
War of the ring moet ik nog uitproberen , maar daar verwacht ik ook nog weken plezier van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn leadtek 6600 GT loopt BFME 2 op high detail wel redelijk, maar net zoals bij generals merk ik wel dat als er echt heel veel eenheden op t velt staan, dat mijjn pc veel trager gaat lopen(dezelfde Engine!!!) Daarom is 2 GB geheugen denk ik niet meer weg te denken!

Heb de beide campaigns uitgespeeld, ik moet zeggen dat ik zeer tevreden, vooral door de nieuwe verhaallijn over de dwarves en de elfs in BFME 2! OOk eigen hero's bouwen is wel tof!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m`n shadow problemen zijn niet opgelost afijn, ik neem het wel zoals het is, heeft iemand hier trouwens gehad in het begin van de Good camp. dat zodra je rivendel binnen loopt en elrond waarschuwd dat de goblins aanvallen, je meteen af bent?? het kan soms iets langer duren maar over het algemeen zodra je de cinematic hebt gezien, je meteen defeated bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ1815
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-08-2021
Heb je dan wel de legale versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AJ1815 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 13:09:
Heb je dan wel de legale versie???
jawel, hoezo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe ik dit spel werkend kan krijgen op windows 2000?
Windows xp installeren alleen voor dit spel vind ik een beetje te ver gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Reconhell schreef op maandag 13 maart 2006 @ 11:26:
Ik heb nu evil en good op hard uitgespeeld, en het is zooo makkelijk. De laatste missie krijg je iets van 10 heroes tot je beschkiing waardoor je geen commandpoints heb voor een leger lol:)
Wel is het zo gaaf dat je 3 vliegende nazgul kreeg, een draak, en sauron himself! tegen die tijd dat ze aan kwamen had ik de missie net gehaald haha snel een balrog summonnen:P
Nu is create a hero zooo vet in skirmish, ik speel op brutal en de AI is best goed tenminste beter dan in de campaign, ze gaan vooral op je resources af wat heeeel irritant is, maar wel realistisch.
War of the ring moet ik nog uitproberen , maar daar verwacht ik ook nog weken plezier van.
Grappig dat je dat zegt van die create hero... Ik heb een hero aangemaakt met erg veel kracht en armor.. Echter right hij nauwelijks schade aan op het slagveld.. Lijkt alsof hij er alleen maar langsslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

Ik hoor veel over de resolutie dat deze niet goed is aan te passen maar dat kan je gewoon in de optie ini doen dus ik zie het probleem niet(kijk maar eens bij generals werkt het zelfde en heb dit ook al in dit topic uit gelegt hoe dat moet). En dat het al een oude engine is vind ik juist fijn want die kan ik makelijk aanpassen omdat er heelveel over bekent is. en niet meer hoeft uit te zoeken waar wat zit (ini files en final big werkt gewoon met deze engine) en het loopt hier als een zonnentje 6800le en 9800pro

echt een vet spel heb er al heel wat dagen in zitten.(heb niks beters te doen :D )

Ik vind de elfen wel erg sterk met hun bogen misschien wel iets te sterk, wat zijn jullie meningen hier over?

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, als je met een leger goblins komt(of meerdere legers...) dan is het echt: 1-hit-ko. Maar ze brengen iedereen wel heel veel dmg toe. Towerguards gaan nog wel, maar legiolas schiet bijv Rohirrim in 1x dood. En met die upgrade die ze kunnen krijgen is er al helemaal niks meer tegen te beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 10:25:
Het is een ongelofelijke vette game!!!!!
Heb nu good uitgespeeld op hard, wat echt een eitje was alleen de laatste missie was erg lang.
Ik ging in het laatste level met catapults alleen het fort veroveren en toen ik een poort vernietigde kwam er opeens een BALROG, dus ik zo oh SHit!!@ en toen ging hij een verdieping hoger bij me catapults staan en daar bleef hij maar patrollen. Wat een domme a.i , ik heb hem gewoon na 10 minuten schieten met men catapults afgemaakt xD. Ik ga nu evil campgain halen , daarna war of ring, en daarna alle skirmish maps op hard met handicap halen, ik ben nog wel even zoet :D
Juist, jij weet dat spel te waarderen. Boven alles wat jij gaat doen doe ik er nog een schepje bovenop. Ik ga aan de gang met INI's })

Ik krijg nogal een leuke som geld terug van vadertje staat en daar kan dit spelletje makkelijk vanaf :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Laatst online: 28-03-2015
Hvl missies zijn er precies?

Ik ben bij missie 5 (naam kwijt) na de Grijze Havens, het is zo'n onder water gelopen stad, maar het lukt me maar niet om te halen.

Iemand tips?

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:29
mad_max234 schreef op maandag 13 maart 2006 @ 15:19:
Ik hoor veel over de resolutie dat deze niet goed is aan te passen maar dat kan je gewoon in de optie ini doen dus ik zie het probleem niet(kijk maar eens bij generals werkt het zelfde en heb dit ook al in dit topic uit gelegt hoe dat moet).
Het vervelende is, is dat het spel slecht rekening houd met afwijkende resolutie. Speel je bijvoorbeeld op een breedbeeld schermen stel je een breeldbeeld resolutie in, krijg je in de hoogte gewoon minder overzicht.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet meer online komen in bfme2. :( Ik had laatst internet problemen en toen heb ik mn firewall aangezet, maar dit hielp niet dus heb ik hem maar weer uitgezet. Dat staat ie nu nog steeds en bfme2 staat ook op de uitzonderingen lijst. Wat moet ik nu hieraan doen? re-installen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reconhell schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:41:
[...]

Wie koopt er nu nog tegenwoordig spellen 8)7 75% downloaden ze haha :+
er zijn zat mensen hoor die spellen kopen, downloaden doe ik overigens om te testen, vind ik het niks koop ik het niet...maja das een andere discussie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234

mad_max234

AMD Athlon II M320

[...]

Ik download ook welles een game maar niet vaak meestal koop ik het spel werkt gewoon wat beter dan een geript spel, zeker als je een spel heb met starforce moet je de drivers ontkopelen wat een werk. Dan koop ik het spel liever en wat is 50 euro op al die uren plezier minder dan 0.25 per uur(als je dat er niet voor over hebt dan ben je echt een vrek :D LOL), als ik ga stappen dan ben ik makelijk 50euro kwijt in 8 uur en dan de zaterdag nog. :9

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johann0r
  • Laatst online: 01-04 14:50
Ik ben bezig met skirmish met mordor maar moet je om je commandopunten uit de breiden steeds meer slachthuizen bouwen? beetje van de zotte om dan 20 van die dingen te gaan bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

hoe zo is dat raar? Je krijgt meer geld van de slachthuizen en meer command punten. Het uitbreiden van je basis en map control word dus rechtstreeks beloond.

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
mad_max234 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:25:
[...]

Ik download ook welles een game maar niet vaak meestal koop ik het spel werkt gewoon wat beter dan een geript spel, zeker als je een spel heb met starforce moet je de drivers ontkopelen wat een werk. Dan koop ik het spel liever en wat is 50 euro op al die uren plezier minder dan 0.25 per uur(als je dat er niet voor over hebt dan ben je echt een vrek :D LOL), als ik ga stappen dan ben ik makelijk 50euro kwijt in 8 uur en dan de zaterdag nog. :9
Geript spel is iets anders dan gekopieerd/gedownload spel, en die vergelijking van stappen kan je het niet mee vergelijken. En als jij liever 50 of 60 euro betaald dan in 2 min starforce te omzeilen dan moet jij dat zelf weten Al die mensen die zeggen dat ze hun spellen downloaden en daarna kopen betwijfel ik ook ten zeerste, als de game al hebt en hij is leuk, weet niemand dat je hem wel of niet echt koopt.
Ik download al mijn spellen heb er over de 100 en 10 ervan speel ik echt. En ik zou alleen een spel kopen als het niet te kraken valt, maximaal 35 euro is , of voor de online mogelijkheid.(zo heb ik al blizzard's games origineel)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:33:
[...]

er zijn zat mensen hoor die spellen kopen, downloaden doe ik overigens om te testen, vind ik het niks koop ik het niet...maja das een andere discussie...
Tuurlijk zijn er zat mensen die spellen kopen, laten we zeggen dat 35% van de mensen het spel koopt op de 100.000.000 zijn dat heel wat mensen ja.

[ Voor 30% gewijzigd door Reconhell op 15-03-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Weet je niet hoe lomp die mirwood archers zijn fully upgraded? Spam towerz met archers!!! Ik vind elves het beste ras denk ik.Ook omdat ze muren kunnen bouwen. (ja mordor heeft siege weapons , maar hun kamp is onbeveiligd van muren, en jij kan zelf ook siege weapons maken op de muur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
Inderdaad, die Towers van de Men/Goblins/Elves waar je gewoon 2 groepjes Archers met fire/elven-shit arrows erin stopt is echt zwaar goed en schiet heel ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Reconhell schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:44:
Al die mensen die zeggen dat ze hun spellen downloaden en daarna kopen betwijfel ik ook ten zeerste, als de game al hebt en hij is leuk, weet niemand dat je hem wel of niet echt koopt.
Ik download al mijn spellen heb er over de 100 en 10 ervan speel ik echt. En ik zou alleen een spel kopen als het niet te kraken valt, maximaal 35 euro is , of voor de online mogelijkheid.(zo heb ik al blizzard's games origineel)
Hoewel het een andere discussie is toch een opmerking. Er zijn genoeg mensen die spellen eerst downloaden en dan kopen als het bevalt. Ik ben er zelf 1 van. Het gaat er niet om hoe simpel iets is om te kraken, het gaat om het plezier dat je ergens uit haalt. Dat laaste mag gewoon beloond worden imho. Ik download nu gauw een jaar of 8 maar ik heb in die tijd ook ca. 150 games gekocht.

Verder, ik vind BFME II een leuk spel, speelt lekker weg en in multiplayer is het ook prima te doen. Ik vind elven duidelijk superieur. Ten eerste vanwege Mirkwood archers, ten tweede vanwege een sloot aan heroes, ten derde vanwege heal-mogelijkheden. Tel daar een self created hero bij op met self-heal en ik hak alles in de pan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:13
Ik ben er dus ook zoeen, dlén uitproberen, bevalt het, kopen, zo niet, weg ermee.
en als ik koop dan ook vaak gelijk de collectors edition. Van dit dus ook.

Met films doe ik hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt cool in Create a Hero, heb nu een Male archer gebouwd, welke beschikt over de abilities, self healing, stealth lopen(passive), wervelwind(die je zelf kan besturen en silver arrows furie attack!
Die hero is echt zo sterk en handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

[...]

En dat durf je met een smile te beweren? Jij bent zeker de grapjas van tweakers!! }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al hier een answer voor die bestuuring iriteer me er ook aan. De oude werkte beter kwa bestuuring.

Verder loopt het alleen lekker op lage instelling van de graphics.

spec: Pent 4 2,6
nvdia: 5500 128 mb
1 Gb

Iemand adviezen
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 10:59:
Nou.......na enkele uren speelplezier heb ik toch echt een dringende vraag.........

Bij deel 1 kon je de muissetting reversen (d.w.z. linkermuisbutton voor orders geven & rechtermuisbutton cancellen) B)

Nu kon ik die setting niet vinden in deel 2..... |:( Ik zit dus iedere keer mijn unit orders te geven i.p.v. cancellen :(

Graag helluuuup......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:22:
Iemand al hier een answer voor die bestuuring iriteer me er ook aan. De oude werkte beter kwa bestuuring.

Verder loopt het alleen lekker op lage instelling van de graphics.

spec: Pent 4 2,6
nvdia: 5500 128 mb
1 Gb

Iemand adviezen

[...]
Nieuwe vidkaart kopen :Y)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
en jij betaalt dat? ik denk dat hij iets van tweaks bedoelt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe video kaart dat kost eurries geen optie.

Iemand nog een oplossing voor die bestuuring?
Reconhell schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 12:37:
[...]

en jij betaalt dat? ik denk dat hij iets van tweaks bedoelt ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

Net de goede campagne uitgespeeld. Veels te snel, te weinig levels en de levels te makkelijk (op normaal). Ik heb maar één keer terug moeten vallen op een savegame.
(edit: verfuckte zin gerepareerd) Het is meer een uitbreiding dan een nieuw spel wat mij betreft..

Ik vind het trouwens lastig om aan de achterkant van forten torens te bouwen. Je kan niet makkelijk de uitbreidningsplekken aanklikken.

[ Voor 33% gewijzigd door bombadil op 18-03-2006 03:06 ]

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

bombadil schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:59:
Ik vind het trouwens lastig om aan de achterkant van forten torens te bouwen. Je kan niet makkelijk de uitbreidningsplekken aanklikken.
Je weet dat je de 'camera' kunt draaien? Kon in deel 1 trouwens ook al :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

bombadil schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 14:59:
Het is meer een add-on dan een uitbreiding wat mij betreft..
Wat is het verschil? :+

Ik ga hem denk ik binnenkort maar bestellen, downloaden lukt niet dus dan maar legaal doen :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Laatst online: 28-03-2015
Wie heeft er een goede server voor Hamachi?
Waar veel BMFE'ers zitten?

Join anders: bas116 pw; bas

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand een idee waarom ik doodga (game over) in level 1 nadat ik de poort naar dat dorp doorloop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

hoogstwaarschijnlijk had je ooit een illegale versie of een crack geinstalleerd. De sage engine games hebben zo'n beveiliging dat als hij iets illegaals heeft gevonden je game over bent na 30/40 seconden ofzo. Dus reinstall alles en patches en geen crack erover :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eswa
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 08:50
Ey, ik heb sinds kort ook BfME 2. En na een potje skirmish kwam ik erachter dat je niet meer kan groeperen! (dus archers + zwaardvechters oid). Is dat zo? Of mis ik iets?
Verder vind ik het ook jammer dat je niet meer op de muren kan staan...
Tot nu toe vind ik BfME 1 toch nét iets beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdc

xdc

ok game uitgespeeld ;)
zowel good als evil campaign , op normal te simpel dus ;)

ik ben op zoek naar een leuke gametrainer / cheat .
De trainers die ik tegenben gekomen , werken geen van allen.
heeft iemand een werkende versie voor 1.01 ?

slimmehotspot.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Achja... je weet hoe ze hier zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 20:51

Fuelke

Forza Ferrari

Blijven we wel even ontopic jongens?

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos_zwa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-04-2019

jos_zwa

Flying Dutchman

Ik heb versie 1.01 van dit spel, maar het lukt mij maar niet om die command points te editten zodat ik veel meer eenheden kan maken en niet max. 1000 (wat mega weinig is trouwens)

Ik heb al diverse websites bezocht om te lezen hoe het moet. Ik heb al een ini folder met content erin die je in de data map moet zetten. Hierna moet je de ini.big verwijderen, maar als ik het spel dan opstart crasht ie meteen met een foutmelding over de gamedata line xx ofzo iets.

iemand?
er moet toch een manier zijn?

Nikon D60 + AF-S DX 18-105mm G VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bombadil
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

F_J_K schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 15:06:
Je weet dat je de 'camera' kunt draaien? Kon in deel 1 trouwens ook al :P
:o hoe dan? :? Dadelijk zeg je dat het nog nut heeft de handleiding te lezen.

Heb nu net een paar potjes "War of the Ring" gedaan. Mwoah. Erg irritant dat je een maxium aantal units per held/land hebt.

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste