in de vrachtwagen moet ik altijd zoooo erg opletten.. niet te zuinig meer.. laat even duidelijk zijn, ik ben jong, 21 lentes

maar af en toe zie ik mensen risico's nemen die niet tof meer zijn.. mensen verwachten dat je in een vrachtwagen de hele wereld kan zien, terwijl je halve vrachtwagen een blinde/dode hoek is.. (vraag je maar eens af hoezo het zo heet..)
enfin.. rijd vooruit een laantje op, blijk ik er achteruit op te moeten. dit laantje ligt aan een 80 kilometer weg. mensen rijden daar dus soms gerust 100.. kan ook wel, maar niet als ik er ben.. ik rijd dus met al mn toeters en bellen naar achteren met waarschuwingslichten, om de vrachtwagen achteruit naar rechts te draaien, stukje naar voren te rijden, en dan linksom achteruit het laantje op.. rijd dus _zeer_ rustig achteruit, wetend dat er malloten een rijbewijs hebben. komt er dus een bestelbusje met een noodgang nog ff achter de vrachtwagen door klappen.. had ik meer gas gegeven, had hij dood geweest door een boom in de berm.. die teringlijer
daarnaast mensen die als je achteruit rijd, met halve meter aan je rechterkant, ff snel langs je heen fietsen.. mensen met doodswensen ofzo

auto's die ongeduldig zijn, dat als je je voordraaid voor een bocht naar linksachteren, dat je stukje linkerbaan pakt, om vervolgens terug op de rechterbaan te komen om de achterkant goed te krijgen.. maakt niet uit of je waarschuwingslichten aan heb, die eikels gooien em er gerust tussen..
naar rechts uitvoegen op de snelweg is ook billenknijpen, aangezien je 1 grote blinde/dode hoek heb naast de vrachtwagen.. je zet dus ruim van tevoren je knipperlicht aan, en doet de vrachtwagen heel rustig naar rechts.. als je dan niet de auto's telt, dan kan je dus weleens een auto van de weg drukken.. is mij niet gebeurt, omdat ik auto's telde.. telde er 2, en 1 kneus blijft relex in je blinde hoek hangen met zn rammelbak
gisteren denk ik 5-6 situaties gehad die levensgevaarlijk hadden afgelopen als ik niet had opgelet.. nu prijs ik mezelf niet heilig.. het ongeluk komt nog wel.. maar ik snap niet dat mensen het niet inzien.. zijn ze zo kortzichtig??
klein beetje blonde fout van mijzelf... gisteren had ik ineens heel veel vrienden.. iedereen zat te lichten naar mij en te zwaaien.. vond het wel leuk.. na 10 minuten besefte ik, dat ik mn toeters en bellen aan de voorkant had aanstaan.. mistlichten, en de andere 8 verschijners aan de voorkant enzo
oeps
op de oprit van de snelweg, 2 banen. 2 auto's naast elkaar beetje tegen elkaar racen.. ik in de ML320 van vaderliefs.. rustig erachter halfgas

.. beetje drukken dat er 1 opzij gaat, gaat opzij, ik vol gas in, auto die rechts racede, ook inhalen, en dan snel je afrit pakken met 160-170.. (1 km verder vanaf begin)