pff nou ik heb ook wel wat kleine blundertjes gehad

nieuwe auto van mn auto, stond heel krap file geparkeerd en ik ging vrolijk uit parkeren, ff achteruit (boem is ho

) en weer vooruit, daar stond een boom met een rond stoepje er omheen, dus ik denk ik rij wel met 1 wiel ff over dat stoepje dan kan ik er in 1x uit... Helaas pindakaas stond er nog zo'n gele betonnen balk die je veel hebt in amsterdam. Met mn bumper er precies overheen en -klem-

kwam een vrachtwagen aan die kon er niet langs, ff gevraagd of ze wilden helpen, die hadden een plaat met een knik er in, onder het achterwiel gelegd en achteruit gereden, dus de auto kwam btje omhoog en was weer vrij

duss als je een x vast zit en je wil je bumper sparen.... zoek iets diks en hards en leg hem achter je wiel
verder doe ik weinig domme dingen
Ja een nieuwe pajero die niet van mij was, rotonde 1 kwart, reed achter de zoon van de eigenaar aan, die reed in een chevrolet silverado, die ik bij moest houden... dus ik neem die bocht na hem maar was iets gladder dan ik dacht, en dan rij je opeens in een 3.0l V6

oftewel, mn achterkrant breekt vol naar links uit, ik natuurlijk naar links tegensturen, van schrik gas in 1 x los dus ik krijg weer grip en auto stuurt dus in 1x vol naar links waar een paatje stond

gelukkig boog die mee, weinig schade....
Maar hoe doen jullie dat als je uitbreekt? je gaat natuurlijk eerst me je stuur corrigeren maar als dat niet genoeg is.... als ik dan rustig mn koppeling in trap krijgtie zo snel weer grip dat je óf vervolgens de andere kant op uitbreekt, óf je rijd in 1x de verkeerde kant op...