Jouw domme actie in het verkeer?

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 7.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:05

4x2

lộn xộn quá

Henkie-Jan schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 14:51:
Maar dat zijn wel rot situaties vind ik, als je ergens van uit gaat en ze dan in 1 keer op de rem staan...
Assumptions are the mother of all fuck-ups :P
Yoshi schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:44:
[...]

Dat is waar.. Het was slechts om te illustreren dat een wiel blokkeren op de motor niet automatisch betekent dat je ook neergaat...
Achterwiel niet, voorwiel ook niet als je m perfect recht houd (wat bijna niet te doen is), dus die moet je verdomd snel loslaten over het algemeen.
Ik heb ook wel eens een slipspoor van 3-4 meter gezet met het voorwiel van mn NX, maar fijn is anders :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
6 weken mijn rijbewijs nu, rij al lekker ontspannen in me eentje etc. Ik vind het ook hartstikke leuk. Besluit ik gister even de auto van mijn moeder te lenen en naar Rotterdam te rijden naar een gitaarzaak. Rij ik het allereerste stoplicht gewoon door rood :(
Ongelooflijk..ik schrik me lijp. Nu was het wel zo dat de wegen van links en van rechts afgesloten waren vanwege werkzaamheden, dus eigenlijk niks aan de hand, maar ik zit daar echt van "WTF Doe je nou stomme aap!"

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schrikken van door rood rijden? Hier heb je van die stoplichten die na 2 a 3 auto's weer op oranje springen, maar als er 30 auto's staan (wat eerder regel dan uitzondering is) dan rijden de na die eerste paar makkelijk nog 4 of 5 gewoon door rood heen. Heb het zelf vanmiddag ook nog gedaan. (nja, ik zat echt op het randje, oranje toen ik reed, rood toen ik hem net passeerde, lag anders voor de 4 auto's die volgde achter me :D)

Had wel een domme actie, maar dat had niks met rijden te maken. Heb de hele week al auto's van de zaak mee, maar waar ik dus dacht dat die krengen overal op gecontroleerd werden, was dat dus niet het geval. Zo had de auto die ik gisteren mee had (en vandaag uit pure frustratie weer ingelevert heb) een slappe voorband (valt op te pompen), een defect bijrijders ruit (als ie dicht bleef, prima, maar dit ding zakte steeds open en dan bleef ie alleen maar dicht door de motor helemaal uit te zetten 8)7 :X. De gordel van de passagier naast me kon niet in het slot, was kapot, en er zat een beschadiging achterop de bumper.

Ohja, dat onding was ook nog eens niet afgetankt. Heb dat zelf dus ook niet meer volledig gedaan toen ik hem inleverde vandaag. Ben blij dat ik mijn eigen auto weer heb. :D

/edit:
vergeet ik te melden waarom dit zo dom was ook nog 8)7
Omdat ik dit niet gemeld heb na het mee krijgen van de auto hadden ze _alle_ kosten op mij kunnen verhalen :r Gelukkig kan ik goed overweg met die jongens, en is er verder niks meer mis.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2006 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-09 00:05

MBV

@GC: als je het bewust doet, en je bewust bent van het risico, is dat toch anders dan wanneer je daarna pas erachter komt dat je een stoplicht hebt gemist. Is mij maar 1x gebeurd, en toen zat er een instructeur naast me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:11

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Daarstraks tegen een boom gereden :/

ik moest snel zijn, er was iets met mijn dinnetje, ik rij er naartoe, ik zie een parkeervakje aan de linkse kant van de baan, het kon mij op dat moment echt niets intereseren dat ik daar niet mag staan. [ja... in België mag je niet tegen de richting in van het verkeer parkeren.]

Ik gooi alles dicht, kinderkopkes met loszand :X en ik schuif gewoon door, KNAL, ok... boeie, ik sta stil !!

Wonder boven wonder niets aan de wagen

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-12-2024
Welke andere regels kent belgie nog meer in het verkeer???

Want als Nederland leer je geen zak , wat wel en niet mag in belgie.
Terwijl je wel mag dokken , mocht je de fout ingaan...

Overgens heb ik dit al 3x gemeld bij het CBR.

Eerste x dat ik iemand achterop had op de brommer , kwam ik er gelukkig af met een waarschuwing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 19:12

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Je bent zelf verantwoordelijk voor het kennen van de verkeersregels in het buitenland, daar heeft het CBR niets mee te maken, of wil je ook graag alle verkeersregels in het buitenland leren voor je rijbewijs (en er examen in doen)? ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Maasluip op 30-03-2006 07:52 ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 19:48
Alle regels van alle landen misschien niet, maar de afwijkender dagelijkse dingen van BE en DE zuo is best zo willen weten :)

Bijvoorbeeld het niet aan de overkant mogen parkeren of niet met 2en op 1 scooter zoals hier aangehaald zijn toch dingen waar je als Nederlander niet bij stilstaat maar die je (voor mij) 10km zuidelijker schijnbaar toch een prent opleveren.

Daarnaast: Als jij naar Spanje op vakantie gaat met de auto dan zit jij ook niet de maanden ervoor iedere avond meerdere uren met je hoofd in de boeken (nog afgezien van het feit dat je die boeken amper aan zult kunnen komen vanuit het buitenland en ze dan meestal ook nog eens in de taal van het land waarvoor ze gelden zijn geschreven) om maar de regels van België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje te leren. Niet geholpen door enige daadwerkelijke kennis in die materie lijkt het me dat de politie juist bij mensen uit het buitenland wat coulanter is bij dat soort kleine dingen.

"Iedere Nederlander wordt geacht de (Nederlandse) wet te kennen"... Ja, daarom bestaan er ook geen advocaten die er jarenlang voor hebben gesturdeerd en dan nog pas een klein gebied echt kennen.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Paul Nieuwkamp schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:38:
Alle regels van alle landen misschien niet, maar de afwijkender dagelijkse dingen van BE en DE zuo is best zo willen weten :)

Bijvoorbeeld het niet aan de overkant mogen parkeren of niet met 2en op 1 scooter zoals hier aangehaald zijn toch dingen waar je als Nederlander niet bij stilstaat maar die je (voor mij) 10km zuidelijker schijnbaar toch een prent opleveren.

Daarnaast: Als jij naar Spanje op vakantie gaat met de auto dan zit jij ook niet de maanden ervoor iedere avond meerdere uren met je hoofd in de boeken (nog afgezien van het feit dat je die boeken amper aan zult kunnen komen vanuit het buitenland en ze dan meestal ook nog eens in de taal van het land waarvoor ze gelden zijn geschreven) om maar de regels van België, Luxemburg, Frankrijk en Spanje te leren. Niet geholpen door enige daadwerkelijke kennis in die materie lijkt het me dat de politie juist bij mensen uit het buitenland wat coulanter is bij dat soort kleine dingen.

"Iedere Nederlander wordt geacht de (Nederlandse) wet te kennen"... Ja, daarom bestaan er ook geen advocaten die er jarenlang voor hebben gesturdeerd en dan nog pas een klein gebied echt kennen.
Daar kan je zelfs bij de ANWB voor terecht. Ik had toen ik naar spanje ging nooi tna gedacht over een tweede gevaren driehoek. Die was weliswaar in Spanje niet verplicht voor toeristen, maar er werden wel boetes uitgedeeld. Toch maar meegenomen. Zelfde geldt voor gele hesjes, winterbanden etc. Verschilt per land, maar kan je zo navragen. Zo heel verschillend is het nu ook allemaal niet hoor ;) .

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2024
pff nou ik heb ook wel wat kleine blundertjes gehad :P
nieuwe auto van mn auto, stond heel krap file geparkeerd en ik ging vrolijk uit parkeren, ff achteruit (boem is ho :P ) en weer vooruit, daar stond een boom met een rond stoepje er omheen, dus ik denk ik rij wel met 1 wiel ff over dat stoepje dan kan ik er in 1x uit... Helaas pindakaas stond er nog zo'n gele betonnen balk die je veel hebt in amsterdam. Met mn bumper er precies overheen en -klem- :|
kwam een vrachtwagen aan die kon er niet langs, ff gevraagd of ze wilden helpen, die hadden een plaat met een knik er in, onder het achterwiel gelegd en achteruit gereden, dus de auto kwam btje omhoog en was weer vrij :) duss als je een x vast zit en je wil je bumper sparen.... zoek iets diks en hards en leg hem achter je wiel :)

verder doe ik weinig domme dingen O-)
Ja een nieuwe pajero die niet van mij was, rotonde 1 kwart, reed achter de zoon van de eigenaar aan, die reed in een chevrolet silverado, die ik bij moest houden... dus ik neem die bocht na hem maar was iets gladder dan ik dacht, en dan rij je opeens in een 3.0l V6 :| oftewel, mn achterkrant breekt vol naar links uit, ik natuurlijk naar links tegensturen, van schrik gas in 1 x los dus ik krijg weer grip en auto stuurt dus in 1x vol naar links waar een paatje stond :| gelukkig boog die mee, weinig schade....

Maar hoe doen jullie dat als je uitbreekt? je gaat natuurlijk eerst me je stuur corrigeren maar als dat niet genoeg is.... als ik dan rustig mn koppeling in trap krijgtie zo snel weer grip dat je óf vervolgens de andere kant op uitbreekt, óf je rijd in 1x de verkeerde kant op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Vrij simpel: altijd sturen waar je heenwilt, niet om te corrigeren maar de goede kant op te gaan. Blijf kijken waar de 'ontsnappingsroute' is, en blijf daarheen sturen. Voorkomt overcompensatie. Trouwens: als je weet dat het glad is en je wilt ontwijken, moet je niet meer sturen dan je anders doet met inhalen. gewoon 15 graden het stuur draaien, en recht zetten zodra je een beetje dwars begint te gaan.
Als het met een achterwielaandrijver is door teveel gas, moet je een beetje gas loslaten tot je de bocht kan maken, hoe meer spin hoe minder grip, dus daar kan je mee 'sturen'. Gas erbij is scherper de bocht om, gas minderen is minder scherp. Kijk maar naar driftraces ;)
Bij een voorwielaandrijver zal het nooit door teveel gas komen. Gaat de voorwielaangedreven auto bijna dwars, dan wil het wel eens helpen om gas erbij te geven. Als je vervolgens aan het slingeren gaat (overcompensatie), moet je je koppeling indrukken vlák voor je in een rechte lijn rijdt. Je krijgt dan even iets meer grip aan de achterkant, waardoor je minder ver doorschiet.
Achterwielaandrijving is wat ik van tv weet, voorwielaandrijving heb ik geleerd bij slotenmakers.

[ Voor 13% gewijzigd door MBV op 30-03-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Eigenlijk mijn laatste domme actie nog plaatsen.

We rijden 's morgens vroeg over de E25 door de Ardennen, donker, koud, sneeuw, redelijk mistig, linker baan niet geveegd, wel sporen, rechterbaan wel geveegd, vluchtstrook niet geveegd. Voor mij rijden een aantal auto's, het zal 80 km/h gaan wat ik gezien de conditie van de weg aan de langzame kant vond. Op gegeven moment ging men nog langzamer rijden dus ik ben klaar om in te gaan halen, zit net op de linker baan, zie ik de reden dat er langzamer gereden wordt: twee auto's blokkeren de linker baan en er staat al politie bij. Maar goed, met 200 meter zicht zie je dat niet op tijd. Het was dus glad op de linker baan, ik vol in de ankers en met meer geluk dan wijsheid glij ik dwars door de rechter baan (blijkbaar precies tussen twee auto's door) richting de vluchtstrook waar auto #3 met blikschade al staat te wachten. Ik kom tot stilstand op 2 meter van die auto met mijn rechter wielen in de afvoergoot die de autoweg van de vangrail scheidt.
Geen schade. Aan de auto tenminste. Wel aan het ego. Dat had echt heel fout kunnen aflopen daar. :o Er lag zoveel sneeuw op de vluchtstrook dat ik nog een aanloop nodig had om uit die goot te komen.
Ik denk dat dit wel de domste aktie is geweest die ik ooit heb uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Dan heb je dat filmpje nog niet gezien uit amerika. Auto op de linker baan 'geparkeerd', waar vervolgens 10 auto's op inrijden binnen 1 minuut tijd :X Was met een busje, waar een Ford Probe ofzo op inreed, gevolgd door allerlei slingerende en slippende auto's. En daar was het dus níet glad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

Heb nu 2 week m'n rijbewijs, en toch ook al wel 2 behoorlijk domme acties gemaakt.

1e actie: Sta in papa's Scenic aan het stoplicht bij een 4 baans weg in de bebouwde kom. Rechts van me staat een Polotje met dubbele uitlaatpijpen en ook een jong ventje achter het stuur. Nou je raad het al, licht was groen, allebei vol weg waarbij ik 'm goed voorbleef. Voor ik het wist reed ik wel 70 :/ ff wennen van de lesstijl, als je zelf eindelijk eens het roer in handen hebt. Vooralsnog weet ik niet zeker of daar nou wel of geen flitspalen staan. Iemand die weet hoelang het gemiddeld duurt voor er een bekeuring op de deurmat ligt?

2e actie: Net vanavond, reed in m'n eentje terug van de Praxis. De weg was behoorlijk nat enzo, en er reden al de nodige maniakken rond die naar koopavond in het centrum gingen. Laat ik me hier vlakbij het station toch iets te goed kennen door een stoplicht sprintje te doen. Ik kwam prachtig de bocht door, maar de andere bestuurder kon z'n auto maar net gecontroleerd op het asfalt houden. Dan wel niet in directe zin mijn schuld, maar als het fout ging, was het mijn richting die hij op zou glijden.

Ik leer iig wel een hoop nu als ik in m'n eentje rijd B) komende tijd maar gewoon lekker cruisen, en hopen dat ik geen bekeuringen op de deurmat mag vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

@cooolkast: Doe me een lol en blijf kijken zoals je met je rijles hebt geleerd. Zeker als je zo hard gaat rijden, heb je alle info nodig die je kan krijgen. En het is veel makkelijker om een rijstijl niet aan te leren dan af te leren. Jouw nieuwe rijstijl is erg duur met bandjes, motoronderhoud, boetes e.d. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Vandaag rechts ingehaald. Eikel in Mercedes reed links voor geen reden. Tja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cooolkast, 2 weken je rijbewijs, en al 2 stoplichtsprintjes gedaan. Ga alsjeblieft terug naar de albert heijn om je rijbewijs en het bijbehorende pakje boter terug te brengen :{

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2006 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

cooolkast schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:26:
1e actie: Sta in papa's Scenic aan het stoplicht bij een 4 baans weg in de bebouwde kom. Rechts van me staat een Polotje met dubbele uitlaatpijpen en ook een jong ventje achter het stuur. Nou je raad het al, licht was groen, allebei vol weg waarbij ik 'm goed voorbleef. Voor ik het wist reed ik wel 70 :/ ff wennen van de lesstijl, als je zelf eindelijk eens het roer in handen hebt. Vooralsnog weet ik niet zeker of daar nou wel of geen flitspalen staan. Iemand die weet hoelang het gemiddeld duurt voor er een bekeuring op de deurmat ligt?
Duurt een maandje over het algemeen (tenzij het >30km/h te hard is, dan wil het wel eens langer duren).
En wel 70 waar je 50 mocht, oei oei oei, stout hoor :X
dat rijd ik dus bijna standaard met de motor en wel harder ook, in 9 vd 10 gevallen lenen de wegen zich daar prima voor
En Polo'tjes met dubbele pijpen hoor je uit te dagen, waar je ook mee bent, kans dat je wint is vrij groot over het algemeen :X.
Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:43:
cooolkast, 2 weken je rijbewijs, en al 2 stoplichtsprintjes gedaan. Ga alsjeblieft terug naar de albert heijn om je rijbewijs en het bijbehorende pakje boter terug te brengen :{
Och guttegut....

[ Voor 14% gewijzigd door 4x2 op 30-03-2006 23:04 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Dentheman

Zie signature

jij hebt je natuurlijk tot (minstens) een jaar na het behalen van je rbw keurig gedragen, nooit te hard gereden, 'm nooit geplankt, nooit een bochtje omgegooid.

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

MBV schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 22:08:
@cooolkast: Doe me een lol en blijf kijken zoals je met je rijles hebt geleerd. Zeker als je zo hard gaat rijden, heb je alle info nodig die je kan krijgen. En het is veel makkelijker om een rijstijl niet aan te leren dan af te leren. Jouw nieuwe rijstijl is erg duur met bandjes, motoronderhoud, boetes e.d. :P
Het kijken en gewone veilig rijden houd ik me sowieso wel aan :) maargoed, is inderdaad wel handig om m'n "oude rijstijl" weer op te pakken. Merk nu dat ik me te makkelijk ook laat beinvloeden door andere weggebruikers.
Hihi, weet nou niet echt bepaald hoe je dit bedoelt maargoed. Heb m'n rijbewijs vrij vlot gehaald, en van m'n examinator alleen goede dingen gehoord over mijn rijgedrag :) Ik zet hier nu 2 domme acties neer, waar ik juist weer geleerd van heb, maargoed.
4x2 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:03:
Duurt een maandje over het algemeen (tenzij het >30km/h te hard is, dan wil het wel eens langer duren).
En wel 70 waar je 50 mocht, oei oei oei, stout hoor :X
dat rijd ik dus bijna standaard met de motor en wel harder ook, in 9 vd 10 gevallen lenen de wegen zich daar prima voor
En Polo'tjes met dubbele pijpen hoor je uit te dagen, waar je ook mee bent, kans dat je wint is vrij groot over het algemeen :X.
Hm, nog even afwachten dan maar. Het feit dat ik 70 reed vind ik zelf ook niet zo erg, zeker niet gezien de situatie daar(2 dikke bermen er omheen, tussen het andere richtingsverkeer en voetgangers/fietsers), maargoed, als ik zie wat voor een smak geld dat zou kunnen gaan kosten :X

Al met al heb ik nu in 2 week een kleine 800km afgelegd, waar ik nog weer elke keer weer wat leer, en das maar goed ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Met een brommer bij de Floriande...kwam van de berg af naar beneden (het was donker) en er stond een harde wind.. Het is een stuk weg van ongeveer 200 meter denk ik, die eindigt in een weg die er dwars op loopt en gelijk daarna krijg je een betonnen rand van 25cm hoog met daarachter water :X

Ging van 70 naar 0 in 25/20 meter ongeveer...voor een brommer is dat aardig snel op een helling. Stond echt NET op tijd stil, scheelde centimeters.

Jeugdige roekeloosheid zullen we maar zeggen :X

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 13:23

FlyEragon

Alien Monkeys

Na het zwemmen lekker naar huis rijden. Alleen er waren een paar auto's zo ontiegelijk langzaam(30-40km) voor me aan het rijden op een best lange weg waar je gewoon 50 mag.
Gefrusteerd als ik was heb ik 'm toen in z'n 2 gezet en links over de trambaan volgas ingehaald, het stomme was dat ik bijna 80 reed midden in de stad |:( Domme actie, JA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Moet je bij Rotterdam eens van de brienenoord afgaan met 100km/u (op het fietspad dus). Volgens mijn vader was die bocht dan érg scherp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

naja niet mijn domme actie, maar ben gisteren tegen een auto op gereden die net om een hoekje een parkeerplaats uit wou :/
voorvork van mijn fiets een beetje verbogen en ketting er af. ik een blauwe plek boven mijn kont aan de rechterkant, wondje aan mijn kin en stijve spieren van hier tot aan tokio :P
maja ben verder gelukkig nog heel :)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet dom, wel fout.

Gister avond, 6 uur klaar op stage, half 7 volgende baan. Was om kwart over 6 thuis, eten klaar laten maken (magnetron), tussentijd omgekleed, rustig gegeten, zie ik dat het 3 voor half 7 was, en werk is met vlot rijden 5 minuten. Flink lopen kachelen dus, motor was nog goed warm gelukkig.

Kom ik op een 50 weg. Super overzichtelijk, 2 auto's voor me, reden ze 40 :X
Het was het type weg wat precies breed genoeg is voor 2 auto's als je allebij zoveel mogelijk aan de rand zit. Dan zit er nog een fietspad op met afscheiding (die de baan dus wel wat breder maakt waardoor je krapjes met zijn 3en naast elkaar kan) die doorgetrokken is. Dus hop, versnelling terug in zijn 2, goed rechts kijken, en derlangs O-) Die jonge knullen in de escort links van me keken me toch ff aan van :o en moest er stiekem wel om lachen. Wat de bestuurder daarvoor ervan dacht kon ik niet zien, toen reed ik er al langs alsof ie stil stond :o
Rechts inhalen, doorgetrokken lijn overschrijden, 100 waar je 50 mag...hmm, gelukkig doe ik het niet zo vaak ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

* Mx. Alba schopt GC_Stef naar het wegmisbruikerstopic :(

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Nu online
cooolkast schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:28:
Hihi, weet nou niet echt bepaald hoe je dit bedoelt maargoed. Heb m'n rijbewijs vrij vlot gehaald, en van m'n examinator alleen goede dingen gehoord over mijn rijgedrag :) Ik zet hier nu 2 domme acties neer, waar ik juist weer geleerd van heb, maargoed.
Wat heet dom he, heb nu dik 2 jaar mijn rijbewijs en ik deed dat ook wel vanaf het begin. Alleen wist ik altijd wel als er palen stonden ofniet. Met de Transporter die pa en ma destijds hadden was dat leuk, 2,5tdi, korte 1 en 2, dus je bleef ze sowieso tot halverwege de 3 voor... die blikken :P

Afgelopen weekend in leeuwarden laatste stoplicht voor de snelweg, Megane 2.0 16v uit 2003 naast mijn 1.8 8v uit 1994... trok verkeerd op in de 1, daarom reed ik ze niet keihard weg, maar bleef desondanks ze toch ruim voor... bij de 140 gestopt. Later kwamen ze me volgas voorbij... me niet laten uitdagen :P

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mx. Alba schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:27:
/me schopt GC_Stef naar het wegmisbruikerstopic :(
Hmm, daar had het idd beter gestaan O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dom als in, er was geen ruimte, veel te krap, etc.
Er was genoeg ruimte, en kon er makkelijk langs. Het mocht alleen niet van de regeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

Met kameraad (net onze rijbewijs) ff slippen met handremmetje op parkeerterrijn met laagje zand...

Ging vet leuk tot ik zei: gewoon handrem aantrekken in dat bochtje en dan volgas in z's twee tegen sturen glij je lekker door de bocht heen.

Hij doet dat vervolgens trekt handrem aan geeft volgas in de tweede versnelling we schuiven lekker door het zand komt de stoep wel heel erg dichtbij.
Boem! en toen stonden we stil maatje stapt uit kijkt roept gelukkig de band is nog heel!
stapt in rijd weg.... piep piep wiegel wiegel, Ik: eehh maatje? waarop hij zegt och wiel staat wel een beetje scheef... ;(

Bleek het wiel echt in een hoek van 45 graden onder de auto te staan.

Was een suzuki swift uit 1987 ofzow

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Haha... Zoiets heb ik ook gade mogen slaan voor mijn oude huis. Nat (glad) wegdek. Een Sjonnie met een gepimpt Golfje (ja echt) wil lekker strak rechtsaf op de kruising, onderstuur, iiieeeeee *BAF* het trottoir op gegleden. Hij stapt uit, kijkt, vloekt, stapt in, rijdt weg, en de auto doet wiegel wiegel wiegel wiegel. Sjonnie stapt uit, kijkt, vloekt, geeft zijn zielige golfje nog een trap na, stapt weer in, en wiegelt langzaam verder :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cooolkast
  • Niet online

cooolkast

Meeeh

ephymerous schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:30:
[...]

Wat heet dom he, heb nu dik 2 jaar mijn rijbewijs en ik deed dat ook wel vanaf het begin. Alleen wist ik altijd wel als er palen stonden ofniet. Met de Transporter die pa en ma destijds hadden was dat leuk, 2,5tdi, korte 1 en 2, dus je bleef ze sowieso tot halverwege de 3 voor... die blikken :P

Afgelopen weekend in leeuwarden laatste stoplicht voor de snelweg, Megane 2.0 16v uit 2003 naast mijn 1.8 8v uit 1994... trok verkeerd op in de 1, daarom reed ik ze niet keihard weg, maar bleef desondanks ze toch ruim voor... bij de 140 gestopt. Later kwamen ze me volgas voorbij... me niet laten uitdagen :P
Ja, das leuk ook gewoon, zo'n wolf in schaapskleren :D

Maargoed, dacht dat ik er wat van geleerd had, gisteravond toch wat minder leuk. Met 80+ gepakt hier net een kilometertje voor het bordje bebouwde kom. Punt erbij op het rijbewijs en een boete van circa 170 euro :/ . Werd gelijk lekker in een hokje geduwt door de agenten in kwestie, net 2 weken je rijbewijs blabla. Dat wordt deze maand ff heel goedkoop leven :|
Edit, damnit, niemand uit de tent kunnen lokken met m'n 1 april grap :>

[ Voor 5% gewijzigd door cooolkast op 02-04-2006 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 15:05:
Niet dom, wel fout.

Gister avond, 6 uur klaar op stage, half 7 volgende baan. Was om kwart over 6 thuis, eten klaar laten maken (magnetron), tussentijd omgekleed, rustig gegeten, zie ik dat het 3 voor half 7 was, en werk is met vlot rijden 5 minuten. Flink lopen kachelen dus, motor was nog goed warm gelukkig.

Het was het type weg wat precies breed genoeg is voor 2 auto's als je allebij zoveel mogelijk aan de rand zit. Dan zit er nog een fietspad op met afscheiding (die de baan dus wel wat breder maakt waardoor je krapjes met zijn 3en naast elkaar kan) die doorgetrokken is. Dus hop, versnelling terug in zijn 2, goed rechts kijken, en derlangs O-) Die jonge knullen in de escort links van me keken me toch ff aan van :o en moest er stiekem wel om lachen. Wat de bestuurder daarvoor ervan dacht kon ik niet zien, toen reed ik er al langs alsof ie stil stond :o
Rechts inhalen, doorgetrokken lijn overschrijden, 100 waar je 50 mag...hmm, gelukkig doe ik het niet zo vaak ;)
ik ken je frustratie.. ik vreet mezelf ook af en toe op.. soms slik ik het, soms niet..

wat wel leuk is, is dat mn ouders nu een ML 320 hebben.. automatische 7 traps versnellingbak.. staat er bij een stoplicht met 2 sorteervakken (1 links, 1 rechtdoor) een vrachtauto voor rechtdoor vooraan, zegt mn pa, joh, zet em er links naast, die trek je er wel uit :P

nu ging het ook makkelijk, maar die auto is pas 2 mndjes oud.. haha, heerlijk zo een (beetje) simpele pa.. maar verder let ik wel heel goed op.. 1 ongelukje gehad, tijdje geleden, en gisteren eentje bijna, door een volvo ofzo.. zal het ff uitleggen

voor de mensen die bekend zijn rond den haag..

als je bij prins claus plein, vanaf delft komt, krijg je de samenkoming van de A4 en de A13 die samen weer splitst naar de A12 richting den haag, en A12 richting zoetermeer.

4 banen (2x2) komen dus samen, en splitsen weer in 2x 2 banen. ik rijd in de meest linker baan richting den haag, en een auto snijd me vanaf baan 3 of 4 van rechts zo voor mij langs.. moest goed in de ankers, en scheelde denk ik 20 cm ofzo :X

ik vol op de toeter, kreeg wel een hand omhoog, maar die lul had op moeten letten.. schoof in 1 klap minimaal 2 banen over.. ik zat blijkbaar in zn dode hoek, maar die moet je als automobilist kunnen zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Weten dat er iets mis is met je remmen, niets aan doen en vervolgens deze nacht erachter komen dat je remblokken volledig op zijn :X

[ Voor 13% gewijzigd door Jellabie op 02-04-2006 10:59 ]

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

rondfietsen op een geleende fiets waarbij de remblokjes op zo'n manier erop zitten dat ze níet werken :( Al 3x doodsangsten uitgestaan...

Als mijn normale fiets begint met remmen, nou, die remkracht heb ik dus als ik extreem veel kracht zet B)

edit:
Remblokjes recht gezet, maar helpt niet genoeg. Helaas is morgen pas de fietsenwinkel open voor een nieuw bandje voor mijn eigen fiets...

[ Voor 26% gewijzigd door MBV op 03-04-2006 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20:38

Zewatanejo

Fine Thanks!

Hmm mijn domste actie in het verkeer?

Ergens in de jaren 90..
Met een stel vrienden naar een feestje geweest. Natuurlijk niet met drank achter het stuur dus netjes blijven slapen. Had ik me zelf verslapen voor mijn werk,... dus haast haast in de auto op naar huis.

Ondertussen was het behoorlijk gaan regen en mijn vrienden hadden honger, dus snel even bij de Mac eraf met een iets te grote vaart. Ik stuur naar rechts....maar de auto gaat recht door.

Resultaat: lantaarnpaal eruit, netjes opgevouwen langs de auto.

Het opmerkelijke is dat de auto bijna geen schade had (klein scheurtje in de koplamp)
(wat wil je met een volvo 740, das zoals een tank) :>

Kon mezelf wel voor mijn kop slaan natuurlijk.
Achteraf hoorde ik dat je een behoorlijke boete kunt krijgen voor het ontwortelen van lantaarnpalen.

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 15:38
Hmmz onlangs nog, pas 2 weken mijn voorlopig rijbewijs. Overal in Gent is het zone 30. Dus ik rij ergens en houd mij gewoon mooi aan de maximumsnelheid. Maar aangezien 30 echt traag is verslapt de aandacht nogal snel. Ik was wat aan het prutsen met de radio zonder nog te letten op de weg, er was niemand, ik reed traag, etc. Ineens hoor ik motorgebrul van links komen en er vlamt echt een grote rode jeep aan minstens 70 per uur voor mijn neus voorbij, ik kon nog net op tijd vol in de ankers en heb hem mss met 10 cm gemist. Ik had voorang wel, maar zo'n grote jeep in je flank moet niet echt prettig zijn. Ook op de autostrade willen verwisselen van rijstrook, zie niks in de spiegel, draai wat aan mn stuur en ineens een oorverdovende camionclaxon, bleek er dus een grote oranje man-truck schuin naast mij te rijden, hoe je dat niet kon zien, dnno 8)7 . Kijk voortaan wel goed uit mijn doppen bij het verwisselen van rijstrook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09 10:03
Best veraderlijk die dode hoek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Normaal gezien (als je spiegels goed staan) is er bijna geen dode hoek aan de linkerkant, en ik had ook niet gedacht dat er zo'n groot object zou in passen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest auto naar Masterfoods brengen, en collega reed voor me, want met hem moest ik weer mee terug. Ik reed dus achter hem, toen een auto van links ineens te voorschijn ziet. Dat was close, want hij had bijna mijn collega geraakt, ik zag het gebeuren en remde al af. Maar die knakker trapte zelf ook op de rem waardoor hij op het midden van de weg stil kwam te staan. Omdat ik geanticipeert had dat hij door zou rijden en geen nood stop wilde maken stuurde ik naar rechts, week ik uit en reed er voorbij. Ik had dan ook gewoon voorrang overigens, en alles leek goed afgelopen te zijn.

Tot die lul toeterde en opgefokt naar zijn voorhoofd wees :|

Heb toen netjes mijn middelvinger naar achteren opgestoken, zodat ie het duidelijk kon zien, en toen toeterde hij nog een keer. Vond het te belachelijk voor worden, die mongool veroorzaakt bijna 2 ongelukken, dan zorg ik ervoor dat er een veilige oplossing komt, en dan haalt die het in zijn hoofd er nog tegen in te gaan ook...

Kansloos ventje.

Andere lompe actie, collega rijd in zijn mercedes naar huis, rijd langs een afrit van de merc-benz bedrijfswagen dealer, komt er net een Merc die oprit afgestormt. Kijkt nergens naar, en ramt zo die merc van mijn collega aan de achterkant, die maakte op de moment net een bocht naar links, en ramt vol een hekwerk van (hoe typerend) een Merc personenwagen-dealer...lang verhaal kort, mensen daar rijden lomp en kijken nergens naar om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nealzie
  • Laatst online: 03-07-2024
MMach schreef op maandag 03 april 2006 @ 18:35:
Normaal gezien (als je spiegels goed staan) is er bijna geen dode hoek aan de linkerkant, en ik had ook niet gedacht dat er zo'n groot object zou in passen :p
hmm ja hangt nogal van je auto af, zo reed ik een tijdje rond in een ford scorpio, die zij spiegels vergroten de boel nogal meer dan menig andere auto :? ik kon met een normale afstelling een grote mercedes sprinter in mn dode hoek laten verdwijnen... dan ist van He waar is die bus nou? hoofdje draaien... Owh daar... oppassen geblazen dus, altijd netjes spiegelen en dode hoek checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07:31

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Situatie:

5 baans, drie linker banen doorgaande snelweg, 2 rechterbanen afslag en dit alles behoorlijk bergafwaards.

Twee rechterbanen stonden echt flink vol (en stil). Kortom, in de file om de snelweg af te gaan en dat voor minimaal 2 km. Behoorlijk stuk dus :)

Nu zit ik op de rechterbaan van de 3 banen die wel gewoon op de snelweg blijven. Denkt een vrachtwagen opeens dat het te lang duurt bij de afslag en draait vanaf stilstaande positie mijn strook op. Twee banen links van mij toevallig bezet (niet super druk, maar toch) en kom ik daar aan met 120 km per uur. Geen ABS, flinke helling naar beneden, dus mijn achterkant begint te schuiven omdat ik te hard op de rem knal. Domme actie van vrachtwagen, maar ook van mij. Had nooit iemand dom genoeg ingeschat om vanaf stilstaande strook de snelweg op te draaien en omdat ik dus zo hard op de rem knalde (reflex, fout, I know) begon ik te schuiven. Gelukkig zag auto naast me dat ik dat niet ging redden en ging opzij. Dan voel je je gelijk klaarwakker :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
in dat soort situaties is misschien ook beter om op de middelste doorrijdende baan te gaan rijden ;)

[ Voor 7% gewijzigd door marteltor op 04-04-2006 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En van die niet doordachte ideen krijgt nederland zijn oh-zo-geliefde files. Mensen horen gewoon niet zo dom te zijn om vanuit stilstand in te willen voegen, en ondanks dat je daar wel op mag anticiperen is het nog geen reden om onnodig links te gaan rijden.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2006 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KatirZan
  • Laatst online: 12-09 13:06

KatirZan

Wandelende orgaanzak

Niet dom, wel fout.

Overduidelijke wegmisbruikers actie :)

Mag je blij zijn dat je niet aangereden bent, heel veel mensen slingeren van links naar rechts over een 1-banige autoweg, ondanks dat deze breed genoeg zou zijn.

Wabbawabbawabbawabba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, met 2 meter er tussen hadden ze flink moeten zwabberen om tegen me aan te komen in de 3 seconden dat ik erover deed om beide heren/auto's te passeren. Daarbij reden ze behoorlijk constant links :) (ja, wat geen garantie voor de toekomst is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR35
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 26-08 13:51
Leuk topic dit.... where to start where to start.... zoveel maar jullie houden nog wat van mij tegoed, nu ff geen zin in. Eerst ff bedenkenen welke ik ga plaatsen :+ . Ik heb ook vaak pizza's bezorgt met de auto maar tijdens dat werk(waarin ik leip rijd, maar constant gefocussed, brommer ook niet vaak maar das anders :P ) nog geen domme fouten gemaakt. Maar normaal rijden dan kun je wel es afgeleid zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Niet dom, wel fout.

Ik heb ook ooit zo'n moment gehad dat ik me niet in kon houden. Reed al een kwartier achter een tractor en er bleven tegenliggers komen zodat ik niet in kon halen. Toen ben ik ook over het fietspad er langs gegaan (alleen was het fietspad bij mij gescheiden door zand en bomen waar ik tussen zwabberde) Dat soort acties moet je niet te vaak uithalen want dan zie je jezelf inderdaad terug bij wegmisbruikers :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Dat dan zo'n tractor niet eventjes aan de kant gaat op een parkeerplaats ofzo om die file achter hem langs te laten... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 13:01

The_Scarabial

MTB for life!

die mogelijkheid is er heel vaak niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Woaa *adrenalinerush*
Ik was daarnet met het buske naar t stort gegaan (T3 tje). Nu was die camionette dus helemaal volgeladen toen ik er voort eerst mee reed, dus ongeveer 700kg rommel erin. En da is niet vooruit te branden dan bijna, dus altijd pedaal tot op de vloer in elke versnelling om mee te kunnen komen. Maar op de terugweg was die dus 700 kg lichter, en da rijgedrag was helemaal anders, nogal een dartele staart zoiets. Kwas de traagheid van het ding gewoon, dus ook nu weer planche in elke versnelling, maar deze keer ging ze heel wat vlotter vooruit en ik nader de eerste vluchtheuvel met een snelheid tussen de 50-30 (vage kilometriek ;), snelheid schatten), veels te snel dus en ik rijd daar op en die camionette vliegt mij nu toch omhoog zeg, niet te schatten, mss dat de voorste wieletjes zelfs even airbourne waren. Met veel geschok van de achterste bladveren erna toch mooi rechtendoor blijven gaan :p. Er was daar gelukkig geen verkeer op da industrieterrein. Toch even verschieten, en stiekem toch een beetje fun. Er is niet echt iets kapot vanonder of zo ding heeft namelijk serieus wat grondspeling ongeladen. Voor de rest van de rit toch wat rustiger gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Wat klinkt dat toch heerlijk smeuïg in het Vlaams :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

En het haalt herinneringen los van mijn wegmisbruikerige acties met busjes.
Verlengde Citroen C35 (model voor het model voor de Jumper), 6 meter lang, 4 wielen van de grond. Plaats van misdrijf: brugje over de Abeek tussen Bocholt en Stramproy.
Daarna nog een paar keer gedaan, vond het wel cool eigenlijk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MMach
Tis toch een springend schatje O+
Afbeeldingslocatie: http://mmach.samymodding.be/MMach/T3tje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Maasluip schreef op woensdag 05 april 2006 @ 15:51:
En het haalt herinneringen los van mijn wegmisbruikerige acties met busjes.
Verlengde Citroen C35 (model voor het model voor de Jumper), 6 meter lang, 4 wielen van de grond. Plaats van misdrijf: brugje over de Abeek tussen Bocholt en Stramproy.
Daarna nog een paar keer gedaan, vond het wel cool eigenlijk :/
Met een alto ook wel eens gehad. Een beetje 'gehaast' ( = niks bij me, geen verkeer, dus gaan met de banaan B)) van Rotterdam naar Ouderkerk. Als je dan van de doorgaande weg richting Gouda naar links gaat, heb je 2 scherpe bochten, en vervolgens een lang recht stuk. 100km/u geen probleem dus. Alleen is er ergens in het midden een bruggetje. Voordat het opnieuw geasfalteerd was kon je niet harder dan 90 ofzo vanwege het slechte asfalt, en viel dat bruggetje nog redelijk op. Maar als je dan stug 90 blijft gaan komen die voorwieltjes prima los :X

Nu het opnieuw is geasfalteerd moet je er echt op letten, je rijd snel te hard erover heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Kennis van me:

Met een Volvo 340 een lantaarnpaal hardstikke head-on omver rijden en dan die auto helemaal geweldig vinden omdat hij er nog gewoon verder mee kon rijden :/

Hij is nu Volvo-fan.

:D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Ik denk niet dat je dat met een S/V40, S/V50, S60, of nieuwe V70 moet proberen, die kreukelen heel velig in :P

[ Voor 16% gewijzigd door MBV op 05-04-2006 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

* Mx. Alba is fan van de old style Volvo's. 240, 960, maar vooral 780. O+ Echte tanks, niet stuk te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Mx. Alba schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:27:
* max is fan van de old style Volvo's. 240, 960, maar vooral 780. O+ Echte tanks, niet stuk te krijgen.
* max loves his 940 station O+

960 is nog leuker maar daarvan vind ik de voorkant lelijk (stomme koplampen enz.)

[ Voor 16% gewijzigd door max op 05-04-2006 23:29 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanax959
  • Laatst online: 13-09 17:58

Xanax959

relax...

Een domme actie van mij een poosje geleden. Samen met vriendin naar Den Haag. Zij zou navigeren. Op zich geen probleem, alleen was ik zo slim geweest haar een oude "het beste boek" te geven waar een mooie duidelijke kaart van Den Haag instond. Eenmaal in Den Haag kwamen we er achter dat je met een kaart uit 1978 niet meer zo goed uit de voeten kan in de binnenstad. B.v. met 50 vanaf de verkeerde kant een éénrichtingsweg in komen scheuren. Stom geluk gehad dat er toevallig geen auto voor het verkeerslicht stond te wachten, anders was ik er frontaal ingeklapt. Of vriendin zegt "hier naar links" en dan kom ik er net optijd achter dat "links" niet meer bestaat. (groot hek)

Toch maar een nieuwe kaart gekocht...

[ Voor 4% gewijzigd door Xanax959 op 06-04-2006 01:32 ]

Atari portfolio Dos 2.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

uhm, volgens mij is dan de bestuurder toch fout, of zie ik dat verkeerd? 8)7 Heeft niks met kaarten te maken hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Laatst online: 12-09 22:18

DataGhost

iPL dev

MBV schreef op donderdag 06 april 2006 @ 01:43:
uhm, volgens mij is dan de bestuurder toch fout, of zie ik dat verkeerd? 8)7 Heeft niks met kaarten te maken hoor :z
het is sowieso stom een vrouw te laten kaartlezen, toch? :+
en je doet me verder aan die planet-reclame denken... 'sla NU rechtsaf'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Zoontje geeft de weg aan naar het huis van een vriendje:

"Hier rechtsaf"
* Mx. Alba gaat rechtsaf.
"Nee, andere kant!"
"Dat is links."
"Ohja, shit."
:/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Mx. Alba schreef op woensdag 05 april 2006 @ 23:27:
* Maasluip is fan van de old style Volvo's. 240, 960, maar vooral 780. O+ Echte tanks, niet stuk te krijgen.
offtopic:
Volvo 780 :*) Als ik op het goede tijdstip een mooie met de heerlijke 6 cylinder diesel kan vinden dan moet ik hard denken om dat ding niet te kopen. Schmidt in Gemert heeft een paar benzines te koop. Voor veeeel te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Maasluip schreef op donderdag 06 april 2006 @ 07:48:
offtopic:
Volvo 780 :*) Als ik op het goede tijdstip een mooie met de heerlijke 6 cylinder diesel kan vinden dan moet ik hard denken om dat ding niet te kopen. Schmidt in Gemert heeft een paar benzines te koop. Voor veeeel te veel geld.
offtopic:
* Mx. Alba had ook heeeel veel moeite om een 780 6 cylinder diesel à 5.000€ niet te kopen... Echt eeuwig zonde. Als ik er op de één of andere manier mijn hele gezin in zou hebben kunnen proppen (4 kinderen.......) dan had ik het echt gedaan. Maar als er eenmaal het budget is voor een 2e auto dan moet vrouwlief toch echt praten als Brugman als ze niet wil dat dat een 945, 965 of 782 wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Mx. Alba op 06-04-2006 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Mx. Alba schreef op donderdag 06 april 2006 @ 07:36:
Zoontje geeft de weg aan naar het huis van een vriendje:

"Hier rechtsaf"
* MBV gaat rechtsaf.
"Nee, andere kant!"
"Dat is links."
"Ohja, shit."
:/ :D
"a gauche" en "a droit" klinkt nou niet echt hetzelfde ofzo. Als het nou "a droit" en "tout droit" was geweest...

Domme acties van mezelf van vandaag:
• In Amsterdam denken dat je ergens gratis mag parkeren 8)7. Nergens een parkeerautomaat gezien ofzo, maar zal er vast wel een gestaan hebben. Gelukkig betaalt de klant de helft van €48. Dat was het salaris voor vandaag weer.... :(
• In Eindhoven (op de fiets) denken: "Mooi, daar komt niks van links", en oversteken. Helaas waren ze daar aan het verbouwen (bij het station) en kon er ook verkeer van rechts komen. Heb niet eens gekeken, God zij dank kwam die taxi pas 10 sec te laat om mij te raken... :/
• Verderop (dit keer wel goed gekeken) door rood licht gefietst. Zie ik rechts op 100 meter afstand een motoragent een rondje draaien, bij een scooter die hij had aangehouden :X Heb 2 minuten in de zenuwen gezeten bij elke bus/auto/... die voorbij reed, en niet achterom durven kijken :X

Nee, door rood licht rijden is in Eindhoven om 10 uur 's avonds níet dom. Scheelt op 15 minuten fietsen volgens mij 30 minuten, heb het alleen nog nooit uitgeprobeerd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

MBV schreef op donderdag 06 april 2006 @ 23:05:
Nee, door rood licht rijden is in Eindhoven om 10 uur 's avonds níet dom. Scheelt op 15 minuten fietsen volgens mij 30 minuten, heb het alleen nog nooit uitgeprobeerd :+
Als de fietserslichten net zo goed staan afgesteld als de gewone verkeerslichten geloof ik je op je woord en denk ik dat je nog optimistisch schat :X

Oww, uhh, mijn actie voor in het topic (dom vond en vind ik het niet trouwens).
Persoonlijk snelheidsrecord binnen de bebouwde kom maar eens verbroken met mn VF400.
156,7km/h op het fietstellertje waar je 50 mocht.
Toch vrij redelijk voor een motortje waarbij het bij 170 op dat fietstellertje toch behoorlijk afgelopen is.

[ Voor 29% gewijzigd door 4x2 op 07-04-2006 01:39 ]

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
4x2 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:36:
230 :X Bebouwde kom waar 5 huizen staan :X
jellabie schreef op zondag 02 april 2006 @ 10:59:
Weten dat er iets mis is met je remmen, niets aan doen en vervolgens deze nacht erachter komen dat je remblokken volledig op zijn :X
|:(

[ Voor 39% gewijzigd door Chevy454 op 07-04-2006 02:06 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietjuh
  • Laatst online: 20:50
Naja dom, 80 door een krappe haakse bocht en gas erbij... 5 km harder en ik ging waarschijnlijk rechtdoor, auto begon een beetje te stuiter voor, ofja hoe noem je dat, als je op het randje zit.
Toch maar een keer een stabilisator stang gaan halen :) .

Wel een aantal keren lompe acties voorkomen. In een smalle dorpsstraat gooit een moeder ineens 4 meter voor mijn auto haar autodeur open, kon ik nog maar net ontwijken.

Rij naar huis van de stage, flikkert er van een pick-up 2 balken van 10x10x150 cm af, bijna door mijn motorkap, mooie uitwijkmaneuvre niets aan het handje. De motorrijder achter mij kon nog maar net ontwijken. Die gasten kon ik niet meer bijhouden, bedrijfsnaam opgeschreven, en het bedrijf en de politie gebeld omdat er balken op de weg lagen. Toen had ik me wel verschrokken.

Laats ook een plas olie of iets op de rotonde, wagen in de slip. 2 corrigerende trekken aan het stuur en ik heb niets geraakt :D.

[ Voor 4% gewijzigd door Pietjuh op 07-04-2006 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Niet echt een domme actie, maar eerder een vraag;

Je rijdt op een smalle binnenweg, en je ziet een tegenligger, dat is een zware en grote 4x4, waarom vertikken die _altijd_ om in de berm te rijden? dus totaal niet van de baan gaan, zodat ik bijna altijd in de beek sukkel ? :/

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

ik ben groot en jij klein dus crushen? Bij zulk soort dingen ben ik opeens heel achtelijk (altijd al geweest) en rij ik stug door (zolang ik weet dat het veilig is voor mezelf) nadat ik 'mijn gedeelte' opzij ben gegaan. Probeer maar, knal maar tegen me aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik woon in Australië, men rijdt daar dus aan de linkerkant (Staat hieronder ook nog even met pijlen aangegeven)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
    |    |   ||
    |    |   v|
    | ^ ^| A  |
    | | ||    |
____|    |B   |______
 ->              ->  

<-              <-  
----|   I|    |------
    | ^  | | ||
    | |  | v v|
    |    |    |
    |    |    |

I = Ik (wil rechtsaf slaan en sta voorgesorteerd in de juiste strook met de fiets)
B = busje wat linksaf wil en staat te wachten op rechtdoorgaand verkeer van mijn kant
A = auto die half achter het busje staat en niet te zien is.

Ik zie het busje stoppen en denk: ha! Dat is mooi, dan kan ik rechtsaf de kruising over. Dat ging maar net goed, omdat A op hetzelfde moment dacht: ha, ik kan de kruising over. Ik ging er vlak voorlangs :X Voortaan maar iets beter opletten daar...

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

4x2 schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 01:36:
[...]

Als de fietserslichten net zo goed staan afgesteld als de gewone verkeerslichten geloof ik je op je woord en denk ik dat je nog optimistisch schat :X
Daar staat iets eerder in dit topic al een hele discussie over, tussen een zekere 4x2 en MBV ;)
Oww, uhh, mijn actie voor in het topic (dom vond en vind ik het niet trouwens).
Persoonlijk snelheidsrecord binnen de bebouwde kom maar eens verbroken met mn VF400.
Toch vrij redelijk voor een motortje waarbij het bij 170 op dat fietstellertje toch behoorlijk afgelopen is.
Dat is dus altijd dom. In de bebouwde kom kan er een kind tussen de geparkeerde auto's uit springen ofzo, daar doe je dus echt níks meer tegen met meer dan 80km/u.
Dan heb ik het dus over de 'echte' bebouwde kom, niet bijv. dat stuk vanaf Son en Breugel richting Centrum. Daar staat dan wel een bord Eindhoven, maar dat vind ik dus géén bebouwde kom ;)

Nog een domme actie van mijn kant: Als chauffeur in Amsterdam parkeren. Nergens een automaat te zien, mijn klant loopt met 3 andere collega's naar het restaurant (die ook alle drie niet betalen om te parkeren). Ik ga ook wat eten, en rijd even later de klant naar zijn huis toe. Zie ik op de snelweg ineens een wit papiertje wapperen onder de ruitewisser |:( €48 :(
Wat is hier dom aan: zo naïef zijn om te denken dat je in hartje Amsterdam gratis kan parkeren B)
klant was heel aardig, en deed het bedrag doormidden. Mooi, heb ik niet de hele dag voor niets gewerkt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

MBV schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 22:02:
Dat is dus altijd dom. In de bebouwde kom kan er een kind tussen de geparkeerde auto's uit springen ofzo, daar doe je dus echt níks meer tegen met meer dan 80km/u.
Dan heb ik het dus over de 'echte' bebouwde kom, niet bijv. dat stuk vanaf Son en Breugel richting Centrum. Daar staat dan wel een bord Eindhoven, maar dat vind ik dus géén bebouwde kom ;)
Kennedylaan bedoel je, daar mag je trouwens 70.

Kindjes worden dr trouwens altijd bij gehaald, als ie stom genoeg is om de weg op te springen voor een aanstormend iets was dat gewoon een gevalletje natuurlijke selectie, dingen die snel gaan doen pijn, klaar...
niet 100% serieus

Reed het overigens op de Eindhovenseweg, van geldrop af eindhoven in om 1 uur 's nachts ofzo.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

We Are Borg schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 03:11:
ik ben groot en jij klein dus crushen? Bij zulk soort dingen ben ik opeens heel achtelijk (altijd al geweest) en rij ik stug door (zolang ik weet dat het veilig is voor mezelf) nadat ik 'mijn gedeelte' opzij ben gegaan. Probeer maar, knal maar tegen me aan.
Ik heb er ook een hekel aan inderdaad. Nu zijn de auto's waarmee ik rij niet piepklein maar toch vertik ik het om de berm in te gaan voor een aanrazende tegenligger. Hoe harder hij rijd hoe minder aan de kant ik ga. Ik doe dat uit zuinigheid op de auto waar ik in rij. De berm zit vol kuilen en blubber heb geen zin in kapotte en of vuile auto. Bovendien is door de berm rijden gevaarlijk ivm gladheid.
Ik ga daarom zo veel mogelijk aan de kant en ga daar zo goed als stil staan, dan is een evt botsing niet mijn schuld. Alle wegen die ik ken zijn namelijk breed genoeg om makkelijk met 2 auto's te passeren. Als je maar goed mikt; en dat gaat het best bij lage snelheid.

Mijn domste actie is dat ik een auto niet zag in mn dode hoek bij het verlaten van een "file-parkeerplaats"...klats; ik met mn bumper in zijn zijkant (van voor tot achter :X ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

4x2 schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:23:
[...]

Kennedylaan bedoel je, daar mag je trouwens 70.
Eerste stuk is 80 (geen idee of dat al bebouwde kom is, zal wel niet). Bedoelde het gewoon als voorbeeldje.
Kindjes worden dr trouwens altijd bij gehaald, als ie stom genoeg is om de weg op te springen voor een aanstormend iets was dat gewoon een gevalletje natuurlijke selectie, dingen die snel gaan doen pijn, klaar...
niet 100% serieus

Reed het overigens op de Eindhovenseweg, van geldrop af eindhoven in om 1 uur 's nachts ofzo.
Toch is ook daar het snelheidsverschil met 'normaal' érg groot op die snelheid. En wat te denken van de verdwaalde 'blik-op-de-weg'-auto?

edit:
Ik bedoelde natuurlijk dat als er íemand rijdt, of íemand wilt invoegen, of íemand straalbezopen is en 100 meter wil afsnijden 'omdat daar toch nooit iemand rijdt om 1 uur' geen rekening houdt met 200km/u, maar wel met 80km/u'.

Ben je zo dom, of doe je alsof ;)

[ Voor 17% gewijzigd door MBV op 10-04-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

MBV schreef op maandag 10 april 2006 @ 03:31:
[...]

Eerste stuk is 80 (geen idee of dat al bebouwde kom is, zal wel niet). Bedoelde het gewoon als voorbeeldje.
Eerste stuk is idd geen bebouwde kom, die begint net voor het 1e viaduct dacht ik.
Daar rijd ik trouwens minder snel 160 om 2 uur 's nachts dan op de eindhovenseweg, stuk drukker en dr staan flitskasten.
[...]

Toch is ook daar het snelheidsverschil met 'normaal' érg groot op die snelheid. En wat te denken van de verdwaalde 'blik-op-de-weg'-auto?
Welk verkeer :P ?

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Nvidiot schreef op zaterdag 08 april 2006 @ 03:32:
Ik woon in Australië, men rijdt daar dus aan de linkerkant <knip>...
Fietsen down under is zowiezo een domme actie ;)
In Sydney fietste ik ook wel eens naar mijn werk, levensgevaarlijk.. en in Perth is het nog een stuk heter ook.. en dan met je verplichte helm op..puf puf..

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcIDeR
  • Laatst online: 30-12-2024
DopdeDouwer schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:33:
[...]

Ik heb er ook een hekel aan inderdaad. Nu zijn de auto's waarmee ik rij niet piepklein maar toch vertik ik het om de berm in te gaan voor een aanrazende tegenligger. Hoe harder hij rijd hoe minder aan de kant ik ga. Ik doe dat uit zuinigheid op de auto waar ik in rij. De berm zit vol kuilen en blubber heb geen zin in kapotte en of vuile auto. Bovendien is door de berm rijden gevaarlijk ivm gladheid.
Ik ga daarom zo veel mogelijk aan de kant en ga daar zo goed als stil staan, dan is een evt botsing niet mijn schuld. Alle wegen die ik ken zijn namelijk breed genoeg om makkelijk met 2 auto's te passeren. Als je maar goed mikt; en dat gaat het best bij lage snelheid.

Mijn domste actie is dat ik een auto niet zag in mn dode hoek bij het verlaten van een "file-parkeerplaats"...klats; ik met mn bumper in zijn zijkant (van voor tot achter :X ).
Met die reden sta ik gemiddeld 2x per week stil.
Meestal ga ik op mijn gemakje op de motorkap zitten.

Waarom??

Omdat ik weiger de berm in te gaan , omdat andere hun net gewassen dure wagen niet door de modder willen rijden.
Gewoon 1 wiel in de berm... en laat ze dan maar wachten..je hebt immers JOU deel gedaan.(ik wil ook geen onnodig vieze wagen toch? ;)

Overgens word je als motorijder ook vaak tussen de stoep en een auto in gedrukt..
Maar no way dat ik ver naar rechts ga op mijn weghelft gaat...jezelf lekker breed maken en desnoods beetje agressief zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door AcIDeR op 10-04-2006 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Gewoon op je achterwiel verder rijden, gaan ze vanzelf aan de kant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend verkeerd voor gesorteerd, dus ipv er maar even tussen pushen/kruipen gewoon vooraan gaan staan, naar het stoplicht van de baan waar ik eigenlijk op moest staan gaan kijken, en toen die op groen stond hard weg gespurt, zat de volvo gelukkig ruim voor, en kon die situatie netjes oplossen. Voelde me wel behoorlijk lullig, omdat ik die hele rij overgeslagen had :o

Gelukkig kan mijn bijrijder er wel om lachen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Jaja...
Dat doe ik ook wel eens per ongeluk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 14:25

Sick Nick

Drop the top!

Moet je toch geen politie in dat rijtje hebben staan (al dan niet in burger), krijg je toch een mooie boete :p Want het smoesje van verkeerd voorgesorteerd kennen ze wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Oh ja, danzij een preek van mijn vader denk ik weer aan vorige week zondag. Stond met mijn vader's C5 (diesel-automaat, 13 sec 0-100) achter een mercedes. Licht gaat op groen, gebeurt niks. *toet* nog niks *tooooeeeet* nog niks. Licht op oranje, licht op rood, mercedes weg. Ik ga dus geen 3 minuten wachten op de volgende keer rood licht, maar was o.a. vergeten dat mijn vaders auto 0-50 langzamer doet dan mijn moeders auto :(. En vooral dat mijn moeder nogal allergisch is voor rode lichten, en naast me zat :(

Dus ik kreeg vrijdag een preek dat ik NOOIT mag stunten met hun auto's. "Maar dat doe ik toch bijna nooit?" "voor dat 'bijna' koop je maar een eigen auto". En ik rijd écht 90% van de tijd of ik een klant bij me heb als chauffeur :( Ok, de volgende keer ga ik er gewoon direct links langs, dat had ook gekund. Vond ik alleen zo asociaal staan, en volgens mij deed die auto het erom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 22:23

hneel

denkt er het zijne van

Bij T-splitsing naar rechts. Vanaf links komt meestal veel verkeer wat rechtdoor gaat, maar nu zat er een groot gat. Ik begon dus terwijl ik naar het verkeer links keek weg te rijden en was er vanuit gegaan dat de auto die schuin rechts voor me stond ook al lang was weg gereden. Maar die stond daar nog steeds te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hneel
  • Laatst online: 22:23

hneel

denkt er het zijne van

In de categorie dom en grappig:

Jaren geleden reed ik eens op de N59 Grevelingendam en zag dat de brug bij Bruinisse open stond. Lange rij auto's er voor. Nu kan je een paar kilometers daar voor de paralel-weg op. Dat deed ik dus en kwam helemaal vooraan te staan bij de brug. "Gnagnagna, lekker die hele rij voorbij gereden".

Maar toen ging de brug weer open en kon ik weer gaan rijden. En een paar kilometer verder kon ik de hoofdweg weer op. Ware het niet dat de voorste auto's op de hoofdweg me voor waren en ik dus moest wachten tot heel de file voorbij was voordat ik de hoofdweg weer op kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-lennium
  • Laatst online: 24-06 21:34

B-lennium

Volvo 164 1975!

ik wil even een mening dumpen en dit lijkt me het juiste topic...

is het vreemt dat je de maximale snelheid van je auto weet?

ik heb namenlijk geen idee maar vind 150 hard zat, iedereen om mij heen weet wel hoe hard hun auto kan..(ik heb ook nog nooit een bekeuring gehad, schijnt ook ongewoon te zijn ! 3 jaar rijbewijs)

maatje:

peugeot 309 1.9 diesel 300.000 km 86'-89' max 167km/h
nou ik vind 120 al een hele belevenins in het ding

rijd zelf een volvo 164 1972' die heb ik dus op 150 gehad, maar harder ga ik echt niet (heb nog wel gas over zeker totaan 170 denk ik)

dus, vreemt? of gewoon iets meer verstand van techniek en bang dat er iets kapot gaat?

[ Voor 9% gewijzigd door B-lennium op 11-04-2006 03:05 ]

De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
ikke ben VOOR dat ik mn rijbewijs had een keer toeterzat en knetter stoned 10 km naar huis gescheurt met de wagen :D :o

maar toen werd ik 18 en was ik in 1 klap volwassen.... nooit meer zoiets gedaan :+ O-)

nou ik er aan denk,,, maar dat durf ik niet te vertellen!

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3rcury
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

M3rcury

Quick

B-lennium schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 03:04:
ik wil even een mening dumpen en dit lijkt me het juiste topic...

is het vreemt dat je de maximale snelheid van je auto weet?

ik heb namenlijk geen idee maar vind 150 hard zat, iedereen om mij heen weet wel hoe hard hun auto kan..(ik heb ook nog nooit een bekeuring gehad, schijnt ook ongewoon te zijn ! 3 jaar rijbewijs)

maatje:

peugeot 309 1.9 diesel 300.000 km 86'-89' max 167km/h
nou ik vind 120 al een hele belevenins in het ding

rijd zelf een volvo 164 1972' die heb ik dus op 150 gehad, maar harder ga ik echt niet (heb nog wel gas over zeker totaan 170 denk ik)

dus, vreemt? of gewoon iets meer verstand van techniek en bang dat er iets kapot gaat?
Waarom zou dat vreemd zijn. Vind het eigelijk helemaal normaal, niet iedereen heeft behoefte om hard te rijden :P

No signature required.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACID-dude
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08 10:30

ACID-dude

Make More Music!

DopdeDouwer schreef op maandag 10 april 2006 @ 01:33:
[...]

Moet je voor de gein eens met zo'n ding Afbeeldingslocatie: http://www.eiksenteret.com/eik/wP_resources.nsf/(files)/Fendt%20930%20Vario%20tms.jpg/$FILE/Fendt%20930%20Vario%20tms.jpg
proberen. Als ik daarmee aankom staan ze 200m van te voren al helemaal in de berm :Y). Doe ik zelf trouwens ook in de auto :P. Als ik met de Landrover over smalle weggetjes rijdt, ben ik eigenlijk altijd degene die hem zover mogelijk de berm in stuurt. Juist omdat de auto daar geen probleem mee heeft en er ook niet stuk van kan gaan. Met de 323F is het weer een ander verhaal..

nee, geen boer nee ;)

iRacing Profiel Hier stonden hele oude specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg

We Are Borg

autodidact schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 03:28:
ikke ben VOOR dat ik mn rijbewijs had een keer toeterzat en knetter stoned 10 km naar huis gescheurt met de wagen :D :o

maar toen werd ik 18 en was ik in 1 klap volwassen.... nooit meer zoiets gedaan :+ O-)

OMG :X Ik doe een hoop domme dingen, maar met drank achter het stuur is iets wat ik nooit wil doen. Moet er niet aan denken dat ik iemand overhoop rij wanneer ik lazerzat achter het stuur kruip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
We Are Borg schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:22:
[...]

OMG :X Ik doe een hoop domme dingen, maar met drank achter het stuur is iets wat ik nooit wil doen. Moet er niet aan denken dat ik iemand overhoop rij wanneer ik lazerzat achter het stuur kruip
Zonder rijbewijs.. tsss..
Kennis van me reed zonder rijbewijs rond en kreeg een klein ongevalletje, bumpertje eraf en wat blikschade bij de ander, hij heeft heel wat jaren vakken moeten vullen voor ie de schade afbetaald had ;) Moet je voorstellen als je iemand in een rolstoel helpt..

En met drank op achter het stuur had je waarschijnlijk een strafblad gekregen, en had je een flink aantal jaar geen bewijs van goed gedrag meer kunnen krijgen. Dan vallen er al een aantal banen af in je toekomstige carriereplanning..

Maar goed, waarom zou je als jongere nadenken over de toekomst ;)

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

autodidact schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 03:28:

Ik heb eens 1 keer stoned achter het stuur gezeten, het was maar 5km.

Maar gvd, wat was ik blij dat ik thuis was !!!
Ik kreeg gewoon schrik van mijn eigen !

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

ach, ze kunnen het niet meten, dus een strafblad zal je niet krijgen :z
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Niet online
B-lennium schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 03:04:
ik zie niet direct een verband tussen meer verstand van techniek en hoge snelheden. Paar mensen in mijn omgeving rijden 300km/h (driehonderd) en kenden tot voor kort ook noppes van techniek. Sommige mensen hebben de drang tot supersnel rijden niet nodig. Ik rijd af en toe ook wel eens volle gas maar ik geniet net zo hard wanneer ik cruise.

[ Voor 17% gewijzigd door Chevy454 op 11-04-2006 17:26 ]

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DopdeDouwer schreef op maandag 10 april 2006 @ 21:31:
Jaja...
Dat doe ik ook wel eens per ongeluk
Ja goed, ik deed het dus daarwerkelijk wel per ongeluk. 3 banen, een vierde was afgesloten, met een afrit naar rechts. Ik had dus niet verwacht dat als ik de middelste baan zou nemen ik voor een afslag naar links zou komen te staan.

Dat de bijrijder er om kan lachen...tsja, ik hoopte maar dat er geen politie in het rijtje stond, en ik zal nu wel weer een bepaalde mening over honda crx'jes bij een aantal mensen bevestigd hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Afgelopen zaterdag in Helmond.

Mijn GPS navigatie (Tomtom BT muis + telefoon) deed vaag. Voor de voorruit had ik (net) voldoende bereik om mijn weg te vinden, maar een keer gasgeven of de bocht om en het signaal was weg :/

Nu ja, rechtsaf bij de verkeerslichten (zat op die grote doorgaande weg naar Eindhoven) een woonwijk in, gestopt en besloten de muis dan maar op het dak te zetten. Ding heeft toch een magneet, dat blijft wel staan :P

Dan weer terug de hoofdweg op: keren, voorsorteren naar rechts. Eenmaal voorgesorteerd heeft de muis weer verbinding. Wat blijkt, ik moest daar inderdaad al die woonwijk in, die ik nu dus weer vrolijk uit ga rijden. Nu ja, dan maar linksaf, met wat geluk krijgt alles tegelijk groen...

Niet dus, rechtsaf eerst :'( Dan maar vrijwel overdwars op de middelste baan (rechts zaten voor en achter me auto's, in het midden tot vlak voor mij, links tot ergens achter me) zodat rechts iig door kan rijden..

Wordt het midden ineens ook groen... Voor rechtsaf kwam er niets meer aan, maar er stond inmiddels een TPG-bus die rechtdoor wilde, dus in de achteruit terug naar de rechtervoorsorteerstrook 8)7

Ik + die Volvo die achter dat TPG-busje vandaan kwam (om rechts voor te sorteren) flink in de ankers, TPGbus weg, ik weer naar het midden, Volvo + rest voor rechtdoor en rechtsaf weg dus ik achteruit naar linker voorsorteerstrook...

Pff, leek wel een potje Gridlock
*ik ben niet verantwoordelijk voor enige opspelende verslavingsverschijnselen...

Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Je bedoelt de koenraadlaan, bij een BP-station? DieSoms staan stoplichten zo afgesteld dat het wel vast móet lopen, ook wel eens gehad op zaterdag met een bestelbus. Mijn vader reed gelukkig, maar als je daar vanaf de strijpsestraat komt en naar links wilt, heb je af en toe een probleem... :X
@sjonnie in CRX: tja, kan gebeuren. Bij CRX-jes gebeurt het wel vaker dan bij de rest, maar daar zeg ik maar niks over :P

edit:
Ik vond de situatie zó herkenbaar dat ik maar even de plaats had veranderd :X

[ Voor 13% gewijzigd door MBV op 12-04-2006 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
Geen idee welke wegen precies :) Ik had juist navigatie aan omdat ik er totaal niet bekende ben ;)

De eerste mogelijkheid rechts een woonwijk in als je vanaf 's Hertogenbosch komt en daar al eens rechts bent gegaan zodat je echt Helmond zelf in kan. Maakt ook niet heel veel uit voor het verhaal :P

Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.