Je huurt de film in de online videotheek en bekijkt hem vervolgens op je tv. Naar wat ik ervan vernomen heb.Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 06:34:
Wat ik me afvraag is het iemand al gelukt om een film uit de Versatel/Tele2 online videotheek via de computer te bekijken en hem op DVD te branden?
Eh mag dat eigenlijk... nou ja vragen staat vrij.
Nou via analoge TV-in kaart lukt het natuurlijk sowieso, digitaal capturen is volgens mij nog niemand gelukt als ik dit topic lees. Want er waren ook al meerdere vragen geweest over het digitaal aansluiten van LCD-tv's of pc's direct op de decoder, zonder succes.Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 06:34:
Wat ik me afvraag is het iemand al gelukt om een film uit de Versatel/Tele2 online videotheek via de computer te bekijken en hem op DVD te branden?
Eh mag dat eigenlijk... nou ja vragen staat vrij.
Of het mag: natuurlijk niet, je betaalt om hem één keer te kijken, net als in de videotheek. Hoewel het door de NL wet volgens mij wel gedoogd wordt wanneer je het alleen voor eigen gebruik doet.
Dat ben ik niet met je eens 
Jij bent niet de rechtmatige eigenaar van "het product" (in dit geval een film dan).
Dus mag jij daar voor eigen gebruik nooit ee kopie van maken
Jij bent niet de rechtmatige eigenaar van "het product" (in dit geval een film dan).
Dus mag jij daar voor eigen gebruik nooit ee kopie van maken
Deze advertentieplaats is te huur!
Voor de mensen die zich het afvragen hoe hoog het limiet nu ligt heb ik wel interessant nieuws. Heb sinds kort hier een Zyxel 2602-R-61 modem/router combi aan mn versatel lijn hangen, het modem is ingesteld om als bridge te werken. De login procedure PPPoE wordt gedaan door m0n0wall (mn router). Dat wil heel prima.
De ping is omlaag gegaan van 35 naar 20 bij spellen als CS:S, en ik heb nu geen NAT achter NAT meer, dus het is een aanzienlijke verbetering van de situatie.
Nu het nieuwtje; mn modem traint in op 13200 kbps (het fluctueerd wel enigsinds, dus zeg maar plm. 13 mbit). Toen ik nog in de davolink (versatel modem) kom kijken trainde dat ding in op 15233.
Dat is dus wel een duidelijke afstelling naar beneden tov. het begin. Om dit te controleren heb ik trouwens een ook speedtouch aan mn lijn gehangen, die haalt ongeveer de zelfde snelheden.
De huidige snelheid komt overeen met ongeveer 1,25 mbyte/sec van de versatel 100mb.bin testfile ( www2.versatel.nl/100mb.bin )

Even een disclaimer; ik ben verder heel tevreden met versatel, en ik heb absoluut geen behoeft aan vervelende reacties op mijn bericht in de gees van 'wat zeur je over je snelheid' want dat doen ik dus duidelijk NIET.
Ik doe dit vooral omdat de 'cap' issue om de paar posts weer naar voren komt, en heel kort door de bocht. Ja, er zit een speedcap op, en als je daar niet tevreden over bent had je contract niet moeten tekenen, want er staat NERGENS in het contract dat versatel (of tele2 tegenwoordig) 24, laat staan, 24 megabit/s garandeerd.
ps. Nog meer mensen die hun davolink de deur uit hebben gegooid?
De ping is omlaag gegaan van 35 naar 20 bij spellen als CS:S, en ik heb nu geen NAT achter NAT meer, dus het is een aanzienlijke verbetering van de situatie.
Nu het nieuwtje; mn modem traint in op 13200 kbps (het fluctueerd wel enigsinds, dus zeg maar plm. 13 mbit). Toen ik nog in de davolink (versatel modem) kom kijken trainde dat ding in op 15233.
Dat is dus wel een duidelijke afstelling naar beneden tov. het begin. Om dit te controleren heb ik trouwens een ook speedtouch aan mn lijn gehangen, die haalt ongeveer de zelfde snelheden.
De huidige snelheid komt overeen met ongeveer 1,25 mbyte/sec van de versatel 100mb.bin testfile ( www2.versatel.nl/100mb.bin )

Even een disclaimer; ik ben verder heel tevreden met versatel, en ik heb absoluut geen behoeft aan vervelende reacties op mijn bericht in de gees van 'wat zeur je over je snelheid' want dat doen ik dus duidelijk NIET.
Ik doe dit vooral omdat de 'cap' issue om de paar posts weer naar voren komt, en heel kort door de bocht. Ja, er zit een speedcap op, en als je daar niet tevreden over bent had je contract niet moeten tekenen, want er staat NERGENS in het contract dat versatel (of tele2 tegenwoordig) 24, laat staan, 24 megabit/s garandeerd.
Ik zou wel willen, maar Tele2 geeft je inlognaam/password etc. toch niet vrij? Oftewel ik zou niet weten hoe ik een andere modem moet instellen.j-a-s-p-e-r schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:23:
...
Weet jij dat wel?
goed nieuws voor de mensen met ping problemen in spellen, maar hoe kan je nu die router van versatel vervangen, moet toch inloggen ?j-a-s-p-e-r schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:23:
(knip)
(knip)
heb ook nog telefonie
idd ik heb ook Telefonie
whehe...tell us hoe doe je het ??
Verwijderd
Dit hoeft (nog) niets te zeggen over een eventuele cap, het kan wel wat zeggen over hoe de chipsets/firmwares van speedtouch en zyxel samenwerken met de DSLAMS van samsung of utstarcomj-a-s-p-e-r schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:23:
Wat voor downloadsnelheid haal jij bijvoorbeeld met de davolink ? Dat zegt meer
Overigens kan er wel een "soort" cap op de intrainsnelheid zitten als gevolg van het hoger afstellen van de minimale SNR, indien deze eerst bijvoorbeeld op 6dB stond en later op 8dB is gezet dan zal het modem lager intrainen. De kans op een instabiele verbinding neemt dan af. Wat voor waarden krijg je in je modem bij de SNR ?
Ik zou graag mijn Davolink de deur uit willen gooien, maar helaas wil Tele2/versatel de PPPoE inlog gegevens niet geven. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?j-a-s-p-e-r schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:23:
Voor de mensen die zich het afvragen hoe hoog het limiet nu ligt heb ik wel interessant nieuws. Heb sinds kort hier een Zyxel 2602-R-61 modem/router combi aan mn versatel lijn hangen, het modem is ingesteld om als bridge te werken. De login procedure PPPoE wordt gedaan door m0n0wall (mn router). Dat wil heel prima.
knip
Ik ben eindelijk van het rode inet lampje af als m'n pc opstart en ook wordt het modem niet meer zo traag dat ik hem elke dag een keer uit moet zetten
Dit alles is niet aan Tele2 te danken, maar aan mezelf omdat ik een vermoeden had waar het probleem moest zitten
Blijkbaar heeft het modem er last van als je viavia met een cai kabel verbonden bent.
Nu weet ik van m'n audio hobby dat de cai kabel brom op de installatie kan geven omdat de lichtnet aarde en de cai aarde op elkaar storen
Dit kan dus ook een probleem zijn met je modem, deze zit via een netwerkkabel aan je pc en in mijn pc zit een tvkaart met cai kabel erop. Ook zit m'n pc aan een receiver, die ook een cai kabel erop heeft zitten, dus 2x zoveel kans op problemen
Nu heb ik een week lang alle cai kabels losgekoppeld en opeens bleef het modem normaal werken
De definitieve oplossing voor mij is een mantelstroomfilter, dit is een trafotje dat je tussen de cai kabel zet, waardoor de cai aarde niet meer rechtstreeks op je apparatuur zit.
Zo'n ding is dat dus:
Ik heb nu al 2 weken geen problemen meer met het modem en dat is erg lang voor mijn doen
Dit alles is niet aan Tele2 te danken, maar aan mezelf omdat ik een vermoeden had waar het probleem moest zitten
Blijkbaar heeft het modem er last van als je viavia met een cai kabel verbonden bent.
Nu weet ik van m'n audio hobby dat de cai kabel brom op de installatie kan geven omdat de lichtnet aarde en de cai aarde op elkaar storen
Dit kan dus ook een probleem zijn met je modem, deze zit via een netwerkkabel aan je pc en in mijn pc zit een tvkaart met cai kabel erop. Ook zit m'n pc aan een receiver, die ook een cai kabel erop heeft zitten, dus 2x zoveel kans op problemen

Nu heb ik een week lang alle cai kabels losgekoppeld en opeens bleef het modem normaal werken
De definitieve oplossing voor mij is een mantelstroomfilter, dit is een trafotje dat je tussen de cai kabel zet, waardoor de cai aarde niet meer rechtstreeks op je apparatuur zit.
Zo'n ding is dat dus:

Ik heb nu al 2 weken geen problemen meer met het modem en dat is erg lang voor mijn doen
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Mijn welgemeende complimenten , ik hoop dat je hier veel mensen mee helptSpeedy-Andre schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:15:
Ik ben eindelijk van het rode inet lampje af als m'n pc opstart en ook wordt het modem niet meer zo traag dat ik hem elke dag een keer uit moet zetten![]()
Dit alles is niet aan Tele2 te danken, maar aan mezelf omdat ik een vermoeden had waar het probleem moest zitten![]()
Dit kan dus ook een probleem zijn met je modem, deze zit via een netwerkkabel aan je pc en in mijn pc zit een tvkaart met cai kabel erop. Ook zit m'n pc aan een receiver, die ook een cai kabel erop heeft zitten, dus 2x zoveel kans op problemen![]()
Nu heb ik een week lang alle cai kabels losgekoppeld en opeens bleef het modem normaal werken![]()
Zo'n ding is dat dus: [afbeelding]
Dank je, ik denk dat ik niet de enige ben waarbij de situatie zo isVerwijderd schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 01:59:
[...]
Mijn welgemeende complimenten , ik hoop dat je hier veel mensen mee helpt
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik gok zo'n 1 tot 1,4 km, maar dankzij het niet beschikbaar zijn van een goede database is dat dus een gok lopend van de dichtsbijzijnde centrale over grote wegen naar mijn huis. mogelijk gemaakt door map24Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:32:
...duidelijk verhaal.
Wat is de afstand tot de wijkcentrale voor jou?
Login naam /password heb ik destijds uit mn modem geript. Misschien kan je het alsnog doen door de 'modem' html bestanden offline op te slaan en kijken of je met wat gelukt het er nog uit krijgt.TheLemon schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 15:54:
[...]
Ik zou wel willen, maar Tele2 geeft je inlognaam/password etc. toch niet vrij? Oftewel ik zou niet weten hoe ik een andere modem moet instellen.
Weet jij dat wel?
Zie hierboven. Voor telefonie heb ik nog niet echt een out-of-the-box oplossing behalve dat je gewoon een SIP compatibel kastje in je netwerk gooit, dat zou opzich wel moeten kunnen. Ik heb zelf geen telefonie trouwens, daar ga ik met adsl ook echt niet aan beginnen, de betrouwbaarheid is zo verschrikkelijk ondermaats dat me dat niet handig lijkt.threedrules schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 16:08:
[...]
goed nieuws voor de mensen met ping problemen in spellen, maar hoe kan je nu die router van versatel vervangen, moet toch inloggen ?
heb ook nog telefonie
Het Zyxel modem heeft trouwens twee sip-compatible VOIP poorten, dus opzich zouden die wel willen werken icm een willekeurige SIP provider. Het probleem is alleen dat het modem in bridgemode staat, en dus alle data ongezien doorstuurt naar mn router. Dus daar moet óf een soort van filter op komen, of een los sipkastje achter mn router ofzo.
zoals ik vertelde heb ik twee compleet verschillende modems eraan gehangen, met verschillende chipsets dus wat dat betreft zal het niet zo zeer de compabilieit tussen de dslams / chipset zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 17:19:
[...]
Dit hoeft (nog) niets te zeggen over een eventuele cap, het kan wel wat zeggen over hoe de chipsets/firmwares van speedtouch en zyxel samenwerken met de DSLAMS van samsung of utstarcom.
Wat voor downloadsnelheid haal jij bijvoorbeeld met de davolink ? Dat zegt meer.
Overigens kan er wel een "soort" cap op de intrainsnelheid zitten als gevolg van het hoger afstellen van de minimale SNR, indien deze eerst bijvoorbeeld op 6dB stond en later op 8dB is gezet dan zal het modem lager intrainen. De kans op een instabiele verbinding neemt dan af. Wat voor waarden krijg je in je modem bij de SNR ?
Ik ga nog wel eens kijken naar wat instellingen zoals de PCR enzo, misschien dat dat nog verschil kan maken.
Eigelijk ben ik van mening dat als versatel de verantwoordelijkheid van de netwerk apparatuur bij de gebruiker legt, zij je ook de mogelijk moeten geven om dan je eigen apparatuur te kiezen. Ik ben voorals voor de kwaliteit van het modem overgestapt op zyxel, maar ook wel door de waardeloze beveiliging. Daar zal ik verder niet op ingaan (lees het versatel modem tips/tricks topic maar).JungleJim schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:31:
[...]
Ik zou graag mijn Davolink de deur uit willen gooien, maar helaas wil Tele2/versatel de PPPoE inlog gegevens niet geven. Hoe heb jij dat voor elkaar gekregen?
Maargoed, als ik jou wasa zou ik een duidelijke brief sturen richting onze tele2/versatel vrienden met een uiteenzetting over waarom zij jou in de inlog gegeven gaan geven
Dat zou toch geen punt voor ze moeten zijn. Enige nadeel is dus nu het gebeuren met VOIP, dat is zo 123 niet voor elkaar te krijgen met een andere modem/router. Het protocol is niet bekend, en de inlog gegevens (dus) ook niet.
Zo, nu hoop dat ik niemand over heb geslagen
Als ik er weer eens tijd voor heb, dan zal ik de modem weer eens onder handen nemen, ik zoek nog een proef persoon
Gisteravond korte tijd de linesync kwijt geweest. Lijkt er wel op dat ze in de centrale iets geupgrade hebben. Pingtijden op de eerste hops waren altijd rond de 23-25 ms, nu zie ik
Groet,
Paul
Gamers? Iets van te merken?Tracing route to nu.nl [62.69.168.11]
over a maximum of 30 hops:
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.1.1
2 17 ms 16 ms 17 ms ip1-160-173-82.adsl2.versatel.nl [82.173.160.1]
3 16 ms 15 ms 16 ms ge-1-1-0-2207.ncr01rt.versatel.net [217.16.41.65]
4 19 ms 18 ms 17 ms ge-2-1-0-0.ncr01ht.versatel.net [217.16.47.10]
5 20 ms 20 ms 19 ms 212.53.18.114
6 20 ms 20 ms 20 ms ams-ix.ilse.nl [195.69.144.219]
7 22 ms 20 ms 20 ms 62.69.168.11
Groet,
Paul
Oversteken is an art ;-)
Verwijderd
Hoe is dit te checken ???BigBonanza schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:33:
Gisteravond korte tijd de linesync kwijt geweest. Lijkt er wel op dat ze in de centrale iets geupgrade hebben. Pingtijden op de eerste hops waren altijd rond de 23-25 ms, nu zie ik
[...]
Gamers? Iets van te merken?
Groet,
Paul
Verwijderd
Klinkt hoopgevend. Ik ga het meteen proberen. Ik heb al sinds dat ik op 7 november vorig jaar ben aangesloten een verbinding die er om de havenklap uitvalt. Het modem is al eens vervangen en ze hebbende lijn al helemaal doorgemeten, maar kunnen niks vinden. Ik heb in het netwerk twee pc's met een tuner aan een cai-kabel. Ik hoop zo dat dit de oplossing is!!!!Speedy-Andre schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:15:
Ik ben eindelijk van het rode inet lampje af als m'n pc opstart en ook wordt het modem niet meer zo traag dat ik hem elke dag een keer uit moet zetten![]()
Dit alles is niet aan Tele2 te danken, maar aan mezelf omdat ik een vermoeden had waar het probleem moest zitten![]()
Dit kan dus ook een probleem zijn met je modem, deze zit via een netwerkkabel aan je pc en in mijn pc zit een tvkaart met cai kabel erop. Ook zit m'n pc aan een receiver, die ook een cai kabel erop heeft zitten, dus 2x zoveel kans op problemen![]()
Nu heb ik een week lang alle cai kabels losgekoppeld en opeens bleef het modem normaal werken![]()
Zo'n ding is dat dus: [afbeelding]
Dat zou inderdaad een superoplossing zijn !!
Keep us informed
Keep us informed
Verwijderd
Hebben andere mensen ook het probleem dat de verbinding regelmatig weg valt?
Gewoon surfen is geen probleem, althans dan merk ik er bijna niets van. Ik merk het doordat streaming video heel regelmatig buffert en MSN om de haverklap opnieuw begint aan te melden.
Ik heb dit probleem op twee computers. Wel is me opgevallen dat streaming video een stuk beter loopt als ik het downloaden via de nieuwsgroepen uit zet. Frappant is dat die nieuwsgroepen ook niet je van het zijn en zelden boven de 100 kb/s komen. Dat zou niet de bottleneck kunnen zijn.
Wel heb ik in newsleecher 2 x 3 lijnen open staan om te downloaden via versatel.nl en versatel.net. Maar ik neem aan dat zes connecties ook geen probleem mag zijn.
De splitter heb ik er even geleden al tussenuit gehaald.
Gewoon surfen is geen probleem, althans dan merk ik er bijna niets van. Ik merk het doordat streaming video heel regelmatig buffert en MSN om de haverklap opnieuw begint aan te melden.
Ik heb dit probleem op twee computers. Wel is me opgevallen dat streaming video een stuk beter loopt als ik het downloaden via de nieuwsgroepen uit zet. Frappant is dat die nieuwsgroepen ook niet je van het zijn en zelden boven de 100 kb/s komen. Dat zou niet de bottleneck kunnen zijn.
Wel heb ik in newsleecher 2 x 3 lijnen open staan om te downloaden via versatel.nl en versatel.net. Maar ik neem aan dat zes connecties ook geen probleem mag zijn.
De splitter heb ik er even geleden al tussenuit gehaald.
Ik heb nu Versatel/Tele 2 Compleet Voetbal (dus 20/1 + voetbal) + onbeperkt bellen.
Nu lees ik een email van de klantenservice dat je nu voor TV kunt kiezen, maar dat bij dit pakket Tele 2 Compleet TV je niet meer onbeperkt kunt bellen. Wat is dit voor ongein? Als ik nu dus TV erbij kies, vervalt mijn onbeperkt bellen en moet ik elke keer een starttarief gaan betalen?!?
Zijn wel lekker aant rotzooien met die abo's zeg... naamsverandering is inhoudsverandering??
Daarnaast is mijn decoder nu al enkele weken kapot en is ie nog steeds niet omgeruild.. heb al 3 keer de KS gebeld en het zou geregeld worden.. Je zou haast niet meer betalen.. kijken of de decoder dan sneller omgeruild wordt.. (kan nu dus ook al weken geen voetbal of digi tv kijken). Iemand ideeen wat te doen??
Nu lees ik een email van de klantenservice dat je nu voor TV kunt kiezen, maar dat bij dit pakket Tele 2 Compleet TV je niet meer onbeperkt kunt bellen. Wat is dit voor ongein? Als ik nu dus TV erbij kies, vervalt mijn onbeperkt bellen en moet ik elke keer een starttarief gaan betalen?!?
Zijn wel lekker aant rotzooien met die abo's zeg... naamsverandering is inhoudsverandering??
Daarnaast is mijn decoder nu al enkele weken kapot en is ie nog steeds niet omgeruild.. heb al 3 keer de KS gebeld en het zou geregeld worden.. Je zou haast niet meer betalen.. kijken of de decoder dan sneller omgeruild wordt.. (kan nu dus ook al weken geen voetbal of digi tv kijken). Iemand ideeen wat te doen??
Inderdaad.....het onbeperkt bellen vervalt, tis een aanbieding waarbij ik spontaan ging lachen (en dan nog maar niet te spreken van het 2-jarig abbotje ipv van 1 jaar).Robinter79 schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 17:00:
Ik heb nu Versatel/Tele 2 Compleet Voetbal (dus 20/1 + voetbal) + onbeperkt bellen.
Ze lopen op dit moment te schermen met die Digitale TV van ze, maar het product heeft op dit moment niet zo'n grote voorsprong dan het analoge lijntje van UPC wat ik binnen krijg.....oke het beeld is inderdaad met wat minder ruis en dus strakker....maar soms is het beeld zo blokkerig dat het gewoonweg grappig is om naar te kijken......nee dat product komt bij mij niet in huis....
Ik heb gewacht met het bestellen van UPC digital om eerst te kijken naar TELE2 digital (ben pas sinds 01-03-2006 lid) maar ga nu toch echt maar eens UPC digital proberen.....Daar is het ook de eerste 6 maanden gratis.....
Dacht na de helpdesk van chello, alles meegemaakt te hebben maar de tele2 helpdesk slaat echt alles.
Verbinding is zo traag als dikke poep (zo traag dat de decoder schokt icm internetpagina's max 750 kb/s) dit is al 2 weken bekend bij tele2 (dat bevestigen ze ook). En het enige wat ze zeggen is (heb net nog ff gebeld om de status op te vragen), hij is door gezet naar de TD en die hebben de status op "In behandeling" staan. Verder wat het probleem is, hoe het er mee staat, hoe lang het nog gaat duren e.d. is niet bekend. Bellen/mailen met de TD kunnen ze niet, zelf krijg je ook geen contactmogelijkheid.
Heb al 3 x gevraagd of ik daar over teruggebeld kan worden, deze requests stonden ook netjes in de computer. Maar teruggebeld worden door de TD is blijkbaar onmogelijk.
Dus hoe raar dit ook gaat klinken tele2 kan nog iets leren van chello. Gelukkig is de (trage) verbinding inmiddels wel redelijk stabiel.
Verbinding is zo traag als dikke poep (zo traag dat de decoder schokt icm internetpagina's max 750 kb/s) dit is al 2 weken bekend bij tele2 (dat bevestigen ze ook). En het enige wat ze zeggen is (heb net nog ff gebeld om de status op te vragen), hij is door gezet naar de TD en die hebben de status op "In behandeling" staan. Verder wat het probleem is, hoe het er mee staat, hoe lang het nog gaat duren e.d. is niet bekend. Bellen/mailen met de TD kunnen ze niet, zelf krijg je ook geen contactmogelijkheid.
Heb al 3 x gevraagd of ik daar over teruggebeld kan worden, deze requests stonden ook netjes in de computer. Maar teruggebeld worden door de TD is blijkbaar onmogelijk.
Dus hoe raar dit ook gaat klinken tele2 kan nog iets leren van chello. Gelukkig is de (trage) verbinding inmiddels wel redelijk stabiel.
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Verwijderd
Jongens, ik heb ff een vraagje over de samsung decoder, waarmee je het voetbale enzo ontvangt. Ik kan hem sinds kort (een weekje of 2 ofzo) niet meer harder zetten! Hij reageert niet meer op de volumergeling dmv de afstandsbediening of de knoppen op het apparaat zelf.. En het probleem is dat als je het apparaat opstart het geluid heel zacht staat.. 
Ik moet nu dus de tv heel hard zetten waardoor je een vervelende ruis hoort, iemand ander hier ook problemen mee of enig idee wat de oplossing kan zijn? (Had geprobeerd te resetten maar dat maakt nisk uit.)
Ik moet nu dus de tv heel hard zetten waardoor je een vervelende ruis hoort, iemand ander hier ook problemen mee of enig idee wat de oplossing kan zijn? (Had geprobeerd te resetten maar dat maakt nisk uit.)
Verwijderd
Ik heb inmiddels de aanbieding gehad, en voor 5 euro extra krijg ik dan ook televisie. Maar als ik een nieuwe aanmelder zou zijn betaal ik voor exact hetzelfde pakket 10 euro minder.
Of zie ik iets over het hoofd. Heb ik als "oud-gediende" nog extra's zoals alle voetbal kanalen en niet alleen het eredivisie kanaal.
Of zie ik iets over het hoofd. Heb ik als "oud-gediende" nog extra's zoals alle voetbal kanalen en niet alleen het eredivisie kanaal.
Doe je em wel harder zetten met de volume knop op je AB want de < links / recht > werkt tijdelijk niet voor de volume.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 03:15:
Jongens, ik heb ff een vraagje over de samsung decoder, waarmee je het voetbale enzo ontvangt. Ik kan hem sinds kort (een weekje of 2 ofzo) niet meer harder zetten! Hij reageert niet meer op de volumergeling dmv de afstandsbediening of de knoppen op het apparaat zelf.. En het probleem is dat als je het apparaat opstart het geluid heel zacht staat..
Ja, eerder werkte dat wel (links/rechts) was echt ideaal. Bij Video's werkt het ook, maar bij TV kijken weer niet.xtr3me schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 09:31:
Doe je em wel harder zetten met de volume knop op je AB want de < links / recht > werkt tijdelijk niet voor de volume.
Verder snap ik ook niet dat ik maar maximaal to 07 kan typen met m'n AB, om naar RTL7 te gaan. 08 werkt niet
Zo dat waren mijn frustraties
/me weet geen leuke quote voor in zijn signature
Verwijderd
Hallo, Tja ik heb weer iets aparts.
Wie van jullie heeft de virus scanner Nod32 geinstaleerd.
Dat zullen er toch wel een aantal zijn niet........................
En wie meet wel eens hun downloadsnelheid op BV cistron speedtest
of op Bbnet speedtest.
Meet daar je snelheid maar eens als je nod32 nog heb geinstaleerd.
Daarna gooi je die nod en voor de meeste die nodfix er maar eens af.
Even een reboot doen en je merk dat je op de speed testen 2a3 mb sneller bent.
Raar maar waar. Is wel fictief want een 100 mb bestand binnen halen gaat niet sneller.
Maar voor degen die graag ipv bv 8 mb graag 10 of 11 mb zien is dat een optie.
Als je de viruscanner AVG, Bitdefender , Of Kaspersky gebruikt heb je daar geen last van , dus
kun je die er beter opknallen. Vooral Bitdefender is een echte aanrader. Ik heb mijn systeem besmet
met een boel leuke virusjes en de enige die ze allemaal vond was Bitdefender. Toen merkte ik dus ook ineens
het snelheid verschil op die testen. Lachen toch.
Graag reacties of dat bij jullie ook zo is vrienden.
Groetjes ElvisX
Wie van jullie heeft de virus scanner Nod32 geinstaleerd.
Dat zullen er toch wel een aantal zijn niet........................
En wie meet wel eens hun downloadsnelheid op BV cistron speedtest
of op Bbnet speedtest.
Meet daar je snelheid maar eens als je nod32 nog heb geinstaleerd.
Daarna gooi je die nod en voor de meeste die nodfix er maar eens af.
Even een reboot doen en je merk dat je op de speed testen 2a3 mb sneller bent.
Raar maar waar. Is wel fictief want een 100 mb bestand binnen halen gaat niet sneller.
Maar voor degen die graag ipv bv 8 mb graag 10 of 11 mb zien is dat een optie.
Als je de viruscanner AVG, Bitdefender , Of Kaspersky gebruikt heb je daar geen last van , dus
kun je die er beter opknallen. Vooral Bitdefender is een echte aanrader. Ik heb mijn systeem besmet
met een boel leuke virusjes en de enige die ze allemaal vond was Bitdefender. Toen merkte ik dus ook ineens
het snelheid verschil op die testen. Lachen toch.
Graag reacties of dat bij jullie ook zo is vrienden.
Groetjes ElvisX
Verwijderd
Ik heb mijn decoder al een tijdje niet gebruikt.
En nu aangesloten met een UTP kabel, maar dat schijnt niet te werken...
Welke kabel moet ik grbuiken..?
En nu aangesloten met een UTP kabel, maar dat schijnt niet te werken...
Welke kabel moet ik grbuiken..?
Heb ik ook eens gehad....bleek dat het digitaal geluidsniveau helemaal uit stond (na reset decoder). Dus zorg ervoor dat het digitaal geluidsniveau balkje helemaal vol komt staan (mbv linker naar boven/beneden knop op AB).Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 03:15:
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Hmm, eigenaardig, heb jij nu het pakket met telefonie erbij ofzo? Ikzelf heb dit niet en daarom is de aanbieding voor mij opeens dezelfde prijs als nieuwe abonnee''s ik zit er erg sterk aan te denken om dit nu alsnog te nemen. Eigenlijk alleen vanwege het telefonie gedeelte. TV via adsl boeit me helemaal niks, ik heb trouwens ook sterk het idee dat de beeldkwaliteit ervan achteruit is gegaan sinds ze er al die zenders bij hebben gegooid.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 07:31:
Ik heb inmiddels de aanbieding gehad, en voor 5 euro extra krijg ik dan ook televisie. Maar als ik een nieuwe aanmelder zou zijn betaal ik voor exact hetzelfde pakket 10 euro minder.
Een hele rij microsoft certificeringen.
Verwijderd
Ik heb nu het internet+telefonie+voetbal voor 49,95. En als ik TV neem moet ik 54,95 gaan betalen. Terwijl nieuwe abonnee's 29,95+14,95 gaan betalen =45,90.ErikH schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 17:13:
[...]
Hmm, eigenaardig, heb jij nu het pakket met telefonie erbij ofzo? Ikzelf heb dit niet en daarom is de aanbieding voor mij opeens dezelfde prijs als nieuwe abonnee''s ik zit er erg sterk aan te denken om dit nu alsnog te nemen. Eigenlijk alleen vanwege het telefonie gedeelte. TV via adsl boeit me helemaal niks, ik heb trouwens ook sterk het idee dat de beeldkwaliteit ervan achteruit is gegaan sinds ze er al die zenders bij hebben gegooid.
Ik vind het maar raar.
Verwijderd
Ik heb natuurlijk ook zo'n mooi aanbod gehad, alleen al het feit dat de contractduur naar twee jaar gaat is een goede reden om te bedanken.
Nu kan ik in februari 2007 tenminste een goede keuze maken. Aan de tele2 de kans om tegen die tijd de zaakjes voor elkaar te hebben.
Nu kan ik in februari 2007 tenminste een goede keuze maken. Aan de tele2 de kans om tegen die tijd de zaakjes voor elkaar te hebben.
Hmm Volgens mij heb ik een andere aanbieding gekregen. Totaal pakket (TV+telefonie, 0 ct tarief etc) eerste 6 maanden gratis, daarna 44,95 (5 euro duurder dan wat ik nu voor TV+Voetbal) betaal. Voetbal is dan gratis tot... daarna kan ik alsnog kiezen het te houden/ niet te houden.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 19:59:
[...]
Ik heb nu het internet+telefonie+voetbal voor 49,95. En als ik TV neem moet ik 54,95 gaan betalen. Terwijl nieuwe abonnee's 29,95+14,95 gaan betalen =45,90.
Ik vind het maar raar.
Verwijderd
Momenteel heb ik het 20Mb + voetbal + gratis bellen(voor 5 euro).
Dit wordt omgezet naar het tele2 compleet tv , eerste 6 maanden 49,90 dan wordt het 54,95
Gebeld met 0800-1602, wordt direkt geregeld.
Via internet lukt het niet omdat, dit een wijziging betreft.
Lukt niet op de pagina. Deze is alleen voor nieuw aanvragen.
Dit wordt omgezet naar het tele2 compleet tv , eerste 6 maanden 49,90 dan wordt het 54,95
Echt maf ik heb dit onderaan de mail staan:
Ik heb nu Voetbal:
Abonnementskosten € 39,95 per maand
Als ik Tele2 Compleet TV bestel, betaal ik:
Eerste 6 maanden € 39,90 per maand.
Daarna € 44,90 per maand.
Ik heb nu Voetbal:
Abonnementskosten € 39,95 per maand
Als ik Tele2 Compleet TV bestel, betaal ik:
Eerste 6 maanden € 39,90 per maand.
Daarna € 44,90 per maand.
Verwijderd
En jij vind het normaal dat iemand die nieuw is bij Tele 2 voor precies het zelfde aanbod eerst 39.95 wordt en daarna 45.95 betaalt. Maw je wordt gestraft met 10 euro voor je loyaliteit.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:16:
Momenteel heb ik het 20Mb + voetbal + gratis bellen(voor 5 euro).
Nogmaals dit is toch raar, of ben ik de enige.
Tis in iedergeval niet zo'n mooie exclusieve aanbieding zoals ze het voorspiegelen:Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:52:
[...]
En jij vind het normaal dat iemand die nieuw is bij Tele 2 voor precies het zelfde aanbod eerst 39.95 wordt en daarna 45.95 betaalt. Maw je wordt gestraft met 10 euro voor je loyaliteit.
Ik heb nu zelf voetbal 20mb met als test die televisie voor 40 euro (geen bellen), nu mag ik voor 5 euro meer tv kijken tot 2007. MAAR in 2007 moet ik dan 10 euro gaan betalen anders heb ik geen voetbal meer?? WTF, ik betaal toch nu juist voor het voetbal pakket, hoezo moet ik dan opeens extra gaan betalen. Dit zou dus betekenen dat ik gewoon bij de mensen kom die nu ook zo'n pakket aanschaffen zonder voetbal (en voetbal er tot 2007 gratis bijkrijgen).
Overigens zijn de prijzen hetzelfde, die 30 euro + 15 euro is ex voetbal, althans na 2007, dat 10tje extra is dan voor het voetbal, echt kleine lettertjes Versatel weer...
[ Voor 51% gewijzigd door Timmio op 30-03-2006 23:17 ]
Verwijderd
Maar eind 2007 is over ruim anderhalf jaar. Dit betekent dat er de komende tijd geen enkel verschil is tussen de twee abonnementen, en toch 10 Euro verschil. Maar als ik zo om me heen kijk op de verschillende fora blijkt de campagne toch goed te werken, want ik zie genoeg enthousiaste reactie's.Timmio schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 23:14:
[...]
Tis in iedergeval niet zo'n mooie exclusieve aanbieding zoals ze het voorspiegelen:
Ik heb nu zelf voetbal 20mb met als test die televisie voor 40 euro (geen bellen), nu mag ik voor 5 euro meer tv kijken tot 2007. MAAR in 2007 moet ik dan 10 euro gaan betalen anders heb ik geen voetbal meer?? WTF, ik betaal toch nu juist voor het voetbal pakket, hoezo moet ik dan opeens extra gaan betalen. Dit zou dus betekenen dat ik gewoon bij de mensen kom die nu ook zo'n pakket aanschaffen zonder voetbal (en voetbal er tot 2007 gratis bijkrijgen).
Overigens zijn de prijzen hetzelfde, die 30 euro + 15 euro is ex voetbal, althans na 2007, dat 10tje extra is dan voor het voetbal, echt kleine lettertjes Versatel weer...
volgens mij was het per 1 januari 2007 en niet eind 2007 maar ik kan me vergissen, ik vind het wel heel erg krom echter dat je met dit abonnement geen onbeperkt bellen meer zou hebben.
Dan verdwijnt voor mij meteen alle reden om dat abonnement te nemen
Dan verdwijnt voor mij meteen alle reden om dat abonnement te nemen
Ik heb ook het compleet + voetbal + €5,- onbeperkt bellen pakket.
Als ik op de aanbieding in ga betaal ik na 6 maand evenveel als nu (€54,95).
MAAR; dan heb ik digitale TV erbij en ben ik m'n gratis bellen kwijt!?
Stel dat ik niet op die aanbieding in ga; behoud ik dan mijn gratis bellen voor die €5,- ?
Zo zwaar til ik niet aan digitale tv, aan een te hoge telefoonrekening wel (was 1 van de redenen om destijds voor versatel te kiezen)
Wie 't weet mag 't zeggen!
Stel dat ik niet op die aanbieding in ga; behoud ik dan mijn gratis bellen voor die €5,- ?
Zo zwaar til ik niet aan digitale tv, aan een te hoge telefoonrekening wel (was 1 van de redenen om destijds voor versatel te kiezen)
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Verwijderd
Als ik het goed gelezen heb: Als je niet ingaat op het aanbod behoud je je contract met de huidige voorwaarden. Dus ook gratis bellen.(Bij het aanbod krijg je een nieuw contract voor 24 maandenStinger_ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 08:55:
Ik heb ook het compleet + voetbal + €5,- onbeperkt bellen pakket.

Ik hou het bij het huidig contract. Gezien de hoeveelheid belminuten wat wij bellen is het voor ons voordeliger om het huidige abbo te houden. We betalen op dit moment ook geen starttik.
Dus voor mij is het wel duidelijk.
Ja wat mij vooral tegenstaat is de nieuwe contractduur (als je dus akkoord gaat met de nieuwe voorwaardeen) van 24 maanden. Ze zijn niet goed snik!!! Op zich vind ik die startkosten per telefoongesprek niet zo erg, zoveel bel ik toch niet naar vaste nummers. Maar de verlening van je contract....pfff..Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 09:07:
[...]
Als ik het goed gelezen heb: Als je niet ingaat op het aanbod behoud je je contract met de huidige voorwaarden. Dus ook gratis bellen.(Bij het aanbod krijg je een nieuw contract voor 24 maanden) Ze geven namelijk aan dat het gratis bellen in combinatie met Tele2 compleet +voetbal dat onbeperkt bellen niet meer mogelijk is.
Ik hou het bij het huidig contract. Gezien de hoeveelheid belminuten wat wij bellen is het voor ons voordeliger om het huidige abbo te houden. We betalen op dit moment ook geen starttik.![]()
Dus voor mij is het wel duidelijk.
Nu heb ik overigens sinds november 20Mb....maar pas sinds half januari telefonie. Nu loopt het adsl gedeelte af in november en mijn telefoniegedeelte dus in januari.
Ik ben benieuwd hoe ze daar mee omgaan. Ook het feit dat ik misschien weer over wil stappen naar bv. KPN....met behoud van me nummer natuurlijk
Verwijderd
weet wel als je overstapt naar het nieuwe pakket je na 1/1/2007 geen voetbal meer ontvangt en dat kan je dan ook niet meer aanschaffen. Alleen degene die nu het totale voetbalpakket hebben zullen na 1/12007 voetbal kunnen ontvangen.Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 21:52:
[...]
En jij vind het normaal dat iemand die nieuw is bij Tele 2 voor precies het zelfde aanbod eerst 39.95 wordt en daarna 45.95 betaalt. Maw je wordt gestraft met 10 euro voor je loyaliteit.
nou dan zou ik dus wel gek zijn om mijn huidige abonnement om te gaan zetten. Ik neem aan dat mijn huidige contract na een jaar dan stilzwijgend verlengd wordt met de zelfde voorwaarden als waarmee ik toendertijd akkoord ben gegaan
Ik heb de aanbieding ook gehad.
Heb nu:
Compleet voetbal pakket a 39,95, dus zonder tv straks en zonder telefonie en
betaal los 9,95 per maand aan de KPN = 49,90
Heb als aanbieding nu ontvangen:
20 mbit internet + 50 kanalen TV en Radion + Telefonie met dat gratis bellen in de avond en weekenden + voetbal voor 39,95 de eerste 6 maanden en daarna 44,90.
Reken uit mijn winst. Eerste 6 maanden dus 6 * 9,90 voor de KPN kosten die wegvallen en daarna 5 euro in kosten minder per maand!
Dan heb ik dus een stuk meer voor minder toch? Goed bezig dat Versatel daar ik het eigenlijk toch alleen voor de snelle internetlijn doen en de prijs zeer redelijk is.
Heb nu:
20 mbit internet + 50 kanalen TV en Radion + Telefonie met dat gratis bellen in de avond en weekenden + voetbal voor 39,95 de eerste 6 maanden en daarna 44,90.
Reken uit mijn winst. Eerste 6 maanden dus 6 * 9,90 voor de KPN kosten die wegvallen en daarna 5 euro in kosten minder per maand!
Dan heb ik dus een stuk meer voor minder toch? Goed bezig dat Versatel daar ik het eigenlijk toch alleen voor de snelle internetlijn doen en de prijs zeer redelijk is.
laat maar....
[ Voor 93% gewijzigd door RammY op 31-03-2006 11:15 ]
Verwijderd
Dan heb je inderdaad een mooie aanbieding. Echter alle mensen die al 20 Mbit + telefoon hadden van Versatel/Tele 2 worden daarvoor gestraft, want zij moeten per maand 54,95 gaan betalen voor precies hetzelfde wat jij krijgt,( maar dan voor 44,90).Obiwan Kanobi schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:03:
Heb nu:
En dat snap ik nu dus niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2006 11:18 ]
ik 'snap' het wel.
Zoveel mogelijk klanten werven en de bestaande klanten lekker laten stikken want die hebben toch al een contract. Nix nieuws onder de zon toch...?
Erg veel aandacht aan de nieuwe klanten (potentiele kopers) en de bestaande klanten... ach...
ik wacht nu al 4 weken op een nieuwe decoder bijv. Volgens mij hebben ze 90% van de KS gezet op nieuwe klanten en mooie aanbiedingen verzinnen en 10% op de bestaande klanten.
Maar blijf het idd erg maf vinden dat als ik nu TV erbij zou willen (met mijn kapotte decoder) dat ik ineens niet meer gratis kan bellen.. snap het verband niet zo..
Zoveel mogelijk klanten werven en de bestaande klanten lekker laten stikken want die hebben toch al een contract. Nix nieuws onder de zon toch...?
Erg veel aandacht aan de nieuwe klanten (potentiele kopers) en de bestaande klanten... ach...
ik wacht nu al 4 weken op een nieuwe decoder bijv. Volgens mij hebben ze 90% van de KS gezet op nieuwe klanten en mooie aanbiedingen verzinnen en 10% op de bestaande klanten.

Maar blijf het idd erg maf vinden dat als ik nu TV erbij zou willen (met mijn kapotte decoder) dat ik ineens niet meer gratis kan bellen.. snap het verband niet zo..

Vergeet je niet dat je voor 24maanden tekent?Obiwan Kanobi schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:03:
Heb nu:
In 2 jaar tijd zitten de KPN/Chello/Wanadoo/Tiscali's niet stil.
Verwijderd
ja, maar vanaf 1/1/2007 heb jij dus geen voetbal meer en kan je het ook niet meer aanschaffen..........Obiwan Kanobi schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:03:
Heb nu:
Nee dat was ik niet vergeten. Vindt het niet erg...is voorlopig snel genoeg voor die prijsdolby schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 11:50:
[...]
Vergeet je niet dat je voor 24maanden tekent?
In 2 jaar tijd zitten de KPN/Chello/Wanadoo/Tiscali's niet stil.
Ik heb het ook niet aangeschaft voor het voetbal dus dat scheelt. Maar wat je zegt klopt niet want dat kan je na die datum voor 10 euro weer aanschaffen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:35:
[...]
ja, maar vanaf 1/1/2007 heb jij dus geen voetbal meer en kan je het ook niet meer aanschaffen..........
En voor diegene met telefonie welk geen gebruik van dit aanbod kunnen maken lijkt het me zeer stug als ze voor deze gebruikers niet dezelfde aanbieding zullen doen, gewoon even gedult hebben. Vorige week konden ze ook niet voor de huidige voetbal compleet abbonees dit aanbod doen. Ik moet toen ook nog 9,95 voor de tv extra betalen en nog eens 9,95 voor telefonie en nu dus opeens beide voor 4,45. Dus komt vanzelf goed!
Verwijderd
Tegen mij is gezegd dat dat niet kon, heb dus de aanbieding gelaten voor wat hij was en toch gekozen voor tele2 compleet voetbal, welke nu niet meer bestaat trouwens en je dus niet kan bestellen. Ik vind het allemaal heel erg vaag.Obiwan Kanobi schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:38:
[...]
Nee dat was ik niet vergeten. Vindt het niet erg...is voorlopig snel genoeg voor die prijs
[...]
Ik heb het ook niet aangeschaft voor het voetbal dus dat scheelt. Maar wat je zegt klopt niet want dat kan je na die datum voor 10 euro weer aanschaffen.
!
Verwijderd
In de e-mail staat "Live Eredivisievoetbal: tot 2007 gratis en zonder verplichtingen alle wedstrijden van alle clubs live op uw tv. Daarna kiest u zelf of u Live Eredivisievoetbal wilt houden. Daarvoor betaalt u dan vanaf 1 januari 2007 € 10,00 per maand extra. " dus je kan het wel extra erbij nemen.Verwijderd schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 12:35:
[...]
ja, maar vanaf 1/1/2007 heb jij dus geen voetbal meer en kan je het ook niet meer aanschaffen..........
Voor mij is het duidelijk... ga absoluut niet in op de aanbieding. Heb nu Voetbal Compleet zonder TV en Bellen.
Bellen interessent me niet (de telefoonlijn waar internet overloopt is niet van mij), het gaat me om internet en het voetbal. Bij het huidige abonnement ben ik in iedergeval verzekert van Voetbal ook na 1 jan 2007, voor hetzelfde bedrag van 39,95 euro (als ik het allemaal goed begrijp).
Bellen interessent me niet (de telefoonlijn waar internet overloopt is niet van mij), het gaat me om internet en het voetbal. Bij het huidige abonnement ben ik in iedergeval verzekert van Voetbal ook na 1 jan 2007, voor hetzelfde bedrag van 39,95 euro (als ik het allemaal goed begrijp).
Bij tele2 ben je nergens meer van verzekerd....
Oversteken is an art ;-)
Je bent verzekerd van Voetbal tot het einde van je afgesloten contract.MrTGT schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:48:
Voor mij is het duidelijk... ga absoluut niet in op de aanbieding. Heb nu Voetbal Compleet zonder TV en Bellen.
02-04-2006 Upgrade modem software regio Amsterdam
In de nacht van zondag 2 april op maandag 3 april zal er een update van de modem software worden uitgebracht in de regio Amsterdam. Hierdoor kan het zijn dat klanten met een Tele2 2, 4 en 20Mbit enige tijd geen werkende diensten hebben.
Begintijd: 03:00
Eindtijd: onbekend
Onze excuses voor eventueel ongemak.
Weet iemand al om wat voor update het gaat?
In de nacht van zondag 2 april op maandag 3 april zal er een update van de modem software worden uitgebracht in de regio Amsterdam. Hierdoor kan het zijn dat klanten met een Tele2 2, 4 en 20Mbit enige tijd geen werkende diensten hebben.
Begintijd: 03:00
Eindtijd: onbekend
Onze excuses voor eventueel ongemak.
Weet iemand al om wat voor update het gaat?
Oversteken is an art ;-)
Verwijderd
Ik heb alles uitgezet,dus firewall,virusscanner,downloads,torrents...en nog is mijn msn upload heel erg laag!Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 03:07:
heb je de windows firewall wel uit, kijk verder of je virusscanner niet het probleem is, of een spyware scanner. Ik had hetzelfde probleem,maar na een schone installatie niet meer. Ik draai nu nod32, en seagate firewall. En gebruik msn 8.0 beta. Wel is mijn 20 mb snelheid maar 1.4mb/sec en twijfel ik of dat goed is ik zit op ongeveer 1200 meter van de centrale.
[...]
Heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden.
Je weet dat de upload in msn meestal maar 33kb/s is? Bovendien moet je het probleem voor >90% zekerheid bij jouw/msn zoeken en niet bij je provider. Dat wordt vaak vergeten met dit soort software problemen. Dus deze vraag hoort hier eigenlijk nietVerwijderd schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 21:22:
[...]
Ik heb alles uitgezet,dus firewall,virusscanner,downloads,torrents...en nog is mijn msn upload heel erg laag!
Heb nog steeds geen oplossing kunnen vinden.
pepernooot
Verwijderd
Omdat ik niet de enige ben met deze zelfde probleem..t ligt niet aan MIJ,of het ligt aan MSN of aan Tele2!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2006 18:27 ]
Verwijderd
Gaat Tele2 in de toekomst uberhaupt wel door met voetbal? gaan ze opnieuw de rechten kopen in de toekomst? of willen ze er straks van af? dat is ook belangrijk om in je achterhoofd te houden.
verder is het zeker jammer dat je niet de hele dag meer gratis kan bellen voor de 5 euro extra. Dat was juist het mooie van het bellen via versatel. en het starttarief komt daar nog bovenop. beetje jammer allemaal! dus wachten op een nieuwe aanbieding?
wat ik mij alleen afvraag is of ik voor het seizoen 2006/2007, als ik voetbal wil gaan kijken, op het Versatel contract kan doorblijven gaan (wat rond juli afloopt), toch jammer dat ik niet direct voor 2 jaar met versatel heb afgesloten
want dan moet ik waarschijnlijk uiteindelijk toch met Tele2 een contract gaan sluiten als ik voetbal wil zien!
verder is het zeker jammer dat je niet de hele dag meer gratis kan bellen voor de 5 euro extra. Dat was juist het mooie van het bellen via versatel. en het starttarief komt daar nog bovenop. beetje jammer allemaal! dus wachten op een nieuwe aanbieding?
wat ik mij alleen afvraag is of ik voor het seizoen 2006/2007, als ik voetbal wil gaan kijken, op het Versatel contract kan doorblijven gaan (wat rond juli afloopt), toch jammer dat ik niet direct voor 2 jaar met versatel heb afgesloten
Ik geef Dinkelover gelijk en geef je meer kans met een nieuw topic in SA of NT ofzo. Mijn upload van MSN is gewoon een dikke 900kbit, afhankelijk van de ontvanger uiteraard, dus het ligt niet puur aan Versatel en/of MSN. Zal toch ergens anders in zitten waarschijnlijk.Verwijderd schreef op zondag 02 april 2006 @ 18:03:
Omdat ik niet de enige ben met deze zelfde probleem..t ligt niet aan MIJ,of het ligt aan MSN of aan Tele2!
Verwijderd
Ik heb nu een tijdje 20 MB internet van versatel/tele2
Ik gebruik een laptop en een PC, op deze pc game ik veel. Ik heb hier een draadloze verbinding op
De laatste tijd als ik game, valt internet steeds uit. Als ik dan naar windows ga, en wacht 5 seconden, word internet 'weer groen' dan doet hij het weer. Dit is heel erg vervelend als je in game zit.
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ik gebruik een laptop en een PC, op deze pc game ik veel. Ik heb hier een draadloze verbinding op
De laatste tijd als ik game, valt internet steeds uit. Als ik dan naar windows ga, en wacht 5 seconden, word internet 'weer groen' dan doet hij het weer. Dit is heel erg vervelend als je in game zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2006 14:48 ]
Verwijderd
druk er es een utp kabel in , dan weet je waar het probleem zit , grote kans dat je dan keurig online blijftVerwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:47:
Ik heb hetzelfde probleem: mijn draadloze verbinding valt steeds weg en komt dan weer terug, terwijl mijn draad-verbinding zo stabiel is als wat. Ik ga deze week een andere wifi-kaart testen en als dat niet helpt, dan ga ik bellen. Maar ik verwacht dat het toch een fout is van de modem. Het is al maanden zo en een aantal updates van de modem hebben niet geholpen.Verwijderd schreef op maandag 03 april 2006 @ 14:47:
ik heb hetzelfde probleem met draadloos valt af en toe wegLuukNouwen schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:24:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem: mijn draadloze verbinding valt steeds weg en komt dan weer terug, terwijl mijn draad-verbinding zo stabiel is als wat. Ik ga deze week een andere wifi-kaart testen en als dat niet helpt, dan ga ik bellen. Maar ik verwacht dat het toch een fout is van de modem. Het is al maanden zo en een aantal updates van de modem hebben niet geholpen.
Is het nou de bedoeling dat als je nog geen abbonement hebt van bijv. KPN en je wilt wel op de actie ingaan van tele2, dat je eerst een jaar kpn erbij moet nemen (a 19euro per maand) voordat je alleen tele2 over houdt
?
[ Voor 5% gewijzigd door bop op 03-04-2006 17:10 ]
doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh
Ja, maar het hoeft niet voor 19,- maand. Je kunt ook belbudget nemen, voor 9,67 x 12 maanden = 116,- ben je dan in totaal kwijt. Zorg wel dat je hem direct weer opzegt vast, want dan kun je dat niet vergeten voor je er weer een jaar aan vast zit.
Vandaag is bij mij alles aangesloten, volgens de installateur is de decoder nog niet voorzien van de nieuwste firmware en zou de tv kwaliteit met een nieuwere firmware beter moeten worden.
Is het ook mogelijk om handmatig de modem te forceren om de meest nieuwste firmware op te halen?
Is het ook mogelijk om handmatig de modem te forceren om de meest nieuwste firmware op te halen?
edit:
Vannacht heeft de decoder blijkbaar al de nieuwste firmware opgehaald :-)
Vannacht heeft de decoder blijkbaar al de nieuwste firmware opgehaald :-)
[ Voor 15% gewijzigd door B2 op 04-04-2006 08:50 ]
Ook hier hetzelfde probleem. Ik dacht altijd dat het aan me wifikaart lag in de computer.. maar begin nu toch wel te twijfelen.. kbegin een beetje over alles van Versatel/Tele2 te twijfelen. Ook me decoder is al 4 weken kapot hier.. wacht nog steeds op omruiling.. die communicatie moet stukken beter.. (KS vertelde gisteren dat ze mij 'vergeten' waren te bellen over omruiling... al de derde keer op rij vergeten dus..).threedrules schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:29:
[...]
ik heb hetzelfde probleem met draadloos valt af en toe weg
Nou ja, gelukkig hebben we te eten in Nederland
Verwijderd
Is er al bekend wat er in de nieuwe versie van de modemsoftware aangepast is? En wanneer het in de rest van Nederland verspreid gaat worden?
Verwijderd
Het zou handig zijn als er releasenotes zouden zijn, zodat je weet wat er aangepast is en wat eventueel de nog openstaande issues zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 12:29:
Is er al bekend wat er in de nieuwe versie van de modemsoftware aangepast is? En wanneer het in de rest van Nederland verspreid gaat worden?
Verwijderd
Hoi,
Ik heb dan wel geen 20 mb adsl. Maar lees het volgende en hou Tele2 goed in de gaten.
Ik heb dus het volgende abbo: ADSL 2+ verbinding met 4 Mb Internet + Telefonie + Voetbalkanaal.
Ook ik heb die aanbieding gehad. Betaal nu €44.95. Eerst leek het me wel wat.
MAAR ik zat met een aantal vragen
1 Hoe luister je radio?
2 Hoe zit het met TV/Video programma's op aanvraag?
3 Is het bij mij beschikbaar? Zo niet, wat dan?
Klantenservice gebeld en die gaven de volgende antwoorden:
1 radio luister je via de TV
2 TV/Video programma's op aanvraag na 31 mei niet meer beschikbaar bij bovenstaand abbo.
3 niet beschikbaar!!
Ik zat dus met een duur abbo + UPC €47.48 per kwartaal. Want voetbal kan me gestolen worden.
Maar downgraden naar een abbo telefonie + adsl 4MB mocht niet.
Na veel en vooral lang bellen en doorverbonden worden, word ik toch gedowngrade.
Waarom? (heel simpel in mijn contract staat: Product (5): TV/Video programma's op aanvraag)
Contractbreuk, want dit product verdwijnt na 31 mei op mijn abbo.
Helaas wel het gratis bellen kwijt. Maar bellen doen we dan 's avonds wel weer.
En is altijd nog goedkoper dan een duur abbo van versatel (die ik niet compleet benut) + UPC
Betaal nu nog maar "€29.95" + starttikken+ belkosten overdag en apart Upc abbo.
Voordeel is wel: geen internet = wel tv of radio, geen tv of radio = wel internet.
Ik heb dan wel geen 20 mb adsl. Maar lees het volgende en hou Tele2 goed in de gaten.
Ik heb dus het volgende abbo: ADSL 2+ verbinding met 4 Mb Internet + Telefonie + Voetbalkanaal.
Ook ik heb die aanbieding gehad. Betaal nu €44.95. Eerst leek het me wel wat.
MAAR ik zat met een aantal vragen
1 Hoe luister je radio?
2 Hoe zit het met TV/Video programma's op aanvraag?
3 Is het bij mij beschikbaar? Zo niet, wat dan?
Klantenservice gebeld en die gaven de volgende antwoorden:
1 radio luister je via de TV
2 TV/Video programma's op aanvraag na 31 mei niet meer beschikbaar bij bovenstaand abbo.
3 niet beschikbaar!!
Ik zat dus met een duur abbo + UPC €47.48 per kwartaal. Want voetbal kan me gestolen worden.
Maar downgraden naar een abbo telefonie + adsl 4MB mocht niet.
Na veel en vooral lang bellen en doorverbonden worden, word ik toch gedowngrade.
Waarom? (heel simpel in mijn contract staat: Product (5): TV/Video programma's op aanvraag)
Contractbreuk, want dit product verdwijnt na 31 mei op mijn abbo.
Helaas wel het gratis bellen kwijt. Maar bellen doen we dan 's avonds wel weer.
En is altijd nog goedkoper dan een duur abbo van versatel (die ik niet compleet benut) + UPC
Betaal nu nog maar "€29.95" + starttikken+ belkosten overdag en apart Upc abbo.
Voordeel is wel: geen internet = wel tv of radio, geen tv of radio = wel internet.
Verwijderd
Zelfde hier met laptop via wifi, er zijn dus duidelijk problemen met het modem van Tele2.LuukNouwen schreef op maandag 03 april 2006 @ 16:24:
[...]
Ik heb hetzelfde probleem: mijn draadloze verbinding valt steeds weg en komt dan weer terug, terwijl mijn draad-verbinding zo stabiel is als wat. Ik ga deze week een andere wifi-kaart testen en als dat niet helpt, dan ga ik bellen. Maar ik verwacht dat het toch een fout is van de modem. Het is al maanden zo en een aantal updates van de modem hebben niet geholpen.
staat er een DECT basis station in de buurt van je modem?Verwijderd schreef op woensdag 05 april 2006 @ 12:14:
[...]
Zelfde hier met laptop via wifi, er zijn dus duidelijk problemen met het modem van Tele2.
Bij mij wel en ook nog een 2e wifi station, toch heb ik in het hele huis (4 etages) bereikxtr3me schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:15:
[...]
staat er een DECT basis station in de buurt van je modem?
Soms helpt het om een ringetje op de antenne aansluiting weg te halen, dan zit de antenne er iets steviger op.
Zelf heb ik een externe antenne gehaald, zodat ik deze gunstig kan plaatsen zonder het modem onbereikbaar te maken.
Je zou een andere frequentie kunnen kiezen (keuze uit 11 stuks), misschien gaat het dan beter
ringetje heb ik ook weggehaald idd. Werd iets beter. En heb er een andere antenne van een ander wifi-modem opgezet, maar toch nog steeds een vrij instabiele verbinding (soms kan ie ook geen netwerkadres verkrijgen..)
En even wat anders:
Ik wacht inmiddels 4,5 week op een omruiling van mijn kapotte decoder.. (ik zou vandaag 's ochtends wederom gebeld worden voor afspraak, maar niet gebeurd).
Zal ik eens testen hoe snel ik gebeld word als ik mijn zojuist afgeschreven abonnementsgeld storneer?
Ik kan nu al weken geen voetbal kijken en ook geen digi tv (testen).
Sta ik een beetje in me recht om te storneren? Of moet ik gewoon maar weer 100 jaar aan de KS-lijn gaan hangen..
En even wat anders:
Ik wacht inmiddels 4,5 week op een omruiling van mijn kapotte decoder.. (ik zou vandaag 's ochtends wederom gebeld worden voor afspraak, maar niet gebeurd).
Zal ik eens testen hoe snel ik gebeld word als ik mijn zojuist afgeschreven abonnementsgeld storneer?
Ik kan nu al weken geen voetbal kijken en ook geen digi tv (testen).
Sta ik een beetje in me recht om te storneren? Of moet ik gewoon maar weer 100 jaar aan de KS-lijn gaan hangen..

Ik lees nu op een tele2/versatel gedupeerden site een verhaal van een man die ook aan het lijntje werd gehouden door de KS en het bij hem 2 weken had geduurd voordat ie naar Versatel zelf maar ging (in A'dam):
Nadat ik mijn auto bij de IKEA geparkeerd had, ben bij het Versatel hoofdgebouw C naar de receptie gestapt. Daar zat een vriendelijke dame en zeer stevig gebouwde beveiligingsbeambte. Ik vertelde dat mijn decoder al twee weken kapot was, en dat ik door de helpdesk voortdurend aan het lijntje gehouden werd, zodat ik maar direct naar Versatel was gekomen voor een andere decoder. Ik kreeg eerst een formulier onder mijn neus gedouwd, of ik die maar even in wilde vullen. Mijn gegevens heb ik daar op ingevuld, en onderaan het formulier moest ik verklaren dat ik de huisregels op achterkant gelezen had en dat ik daar mee akkoord ging. Even summier de huisregels: Geen huisdieren meenemen, niet agressief worden en ook geen hinderlijk gedrag vertonen, anders werd je aan de politie overgedragen. Ik heb dus niet voor akkoord getekend en gezegd dat ik pas weg zou gaan als ik een andere decoder had gekregen. Er werd gebeld, ik moest even wachten, en na een kwartier kwam er een zeer vriendelijke man naar beneden met een nieuwe decoder. Bovendien kreeg ik van deze uiterst aardige man ook nog een aantal gadgets om de pijn te verzachten. Na al die aardige mensen vriendelijk een prettig weekend te hebben gewenst ben ik enorm gelukkig weer naar huis gereden. Ik heb thuis de decoder weer aangesloten, en waarachtig alles doet het weer. Kortom uiteindelijk toch nog een goed weekend in het vooruitzicht. En een lange neus naar die vervelende helpdesk, waar mijn storing waarschijnlijk nog steeds als "in behandeling staat genoteerd". Hartelijk dank aan die vriendelijke mensen van de receptie in Amsterdam.
Ziet er naar uit dat dit ook nog een oplossing is..
Nadat ik mijn auto bij de IKEA geparkeerd had, ben bij het Versatel hoofdgebouw C naar de receptie gestapt. Daar zat een vriendelijke dame en zeer stevig gebouwde beveiligingsbeambte. Ik vertelde dat mijn decoder al twee weken kapot was, en dat ik door de helpdesk voortdurend aan het lijntje gehouden werd, zodat ik maar direct naar Versatel was gekomen voor een andere decoder. Ik kreeg eerst een formulier onder mijn neus gedouwd, of ik die maar even in wilde vullen. Mijn gegevens heb ik daar op ingevuld, en onderaan het formulier moest ik verklaren dat ik de huisregels op achterkant gelezen had en dat ik daar mee akkoord ging. Even summier de huisregels: Geen huisdieren meenemen, niet agressief worden en ook geen hinderlijk gedrag vertonen, anders werd je aan de politie overgedragen. Ik heb dus niet voor akkoord getekend en gezegd dat ik pas weg zou gaan als ik een andere decoder had gekregen. Er werd gebeld, ik moest even wachten, en na een kwartier kwam er een zeer vriendelijke man naar beneden met een nieuwe decoder. Bovendien kreeg ik van deze uiterst aardige man ook nog een aantal gadgets om de pijn te verzachten. Na al die aardige mensen vriendelijk een prettig weekend te hebben gewenst ben ik enorm gelukkig weer naar huis gereden. Ik heb thuis de decoder weer aangesloten, en waarachtig alles doet het weer. Kortom uiteindelijk toch nog een goed weekend in het vooruitzicht. En een lange neus naar die vervelende helpdesk, waar mijn storing waarschijnlijk nog steeds als "in behandeling staat genoteerd". Hartelijk dank aan die vriendelijke mensen van de receptie in Amsterdam.
Ziet er naar uit dat dit ook nog een oplossing is..
Nou, wat moet je er mee en wie ben jij dan?

TD @ Tele2
[ Voor 40% gewijzigd door xtr3me op 06-04-2006 08:16 . Reden: mail adres weg gehaald ]
Verwijderd
Voor degene die niet weet hoe de radio werkt.
Je sluit je radio aan op de decoder.
Via de TV zoek je de juiste zender
Je zet je radio aan en zet hem op external
Nu heb je de zender op je radio
en zet de tv uit.
Volume kan via radio en decoder geregeld worden.
en zet de tv uit.
Verwijderd
Nope heb alleen een analoog toestel.xtr3me schreef op woensdag 05 april 2006 @ 13:15:
[...]
staat er een DECT basis station in de buurt van je modem?
Zal wel een maf iets blijven.. radio via je TV.. gewoon te omslachtig eigenlijk, omdat je je TV er wel voor moet aanzetten om naar radio te gaan enzo en dan ook maar een paar radiozendertjes.. (ter vergelijking: Via de Xbox heb je ook access tot honderden internet radiostreams, alleen dan dus veel meer en zonder reclame ;-))Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 09:36:
Voor degene die niet weet hoe de radio werkt.
en zet de tv uit.
Maar goed, kdenk dat ze dat gewoon voor de volledigheid erbij hebben gedaan en dat het gaat om de TV uiteraard.
Inmiddels na 4,5 week een afspraak kunnen maken om kapotte decoder om te ruilen!! JOEZEE JOEZEE!! Het is een wonder straight from heaven..
Super, goed om te horen.... kep het ook een lichtelijk duwtje gegevenRobinter79 schreef op donderdag 06 april 2006 @ 13:13:
[...]
Inmiddels na 4,5 week een afspraak kunnen maken om kapotte decoder om te ruilen!! JOEZEE JOEZEE!! Het is een wonder straight from heaven..

Verwijderd
XTR3MExtr3me schreef op donderdag 06 april 2006 @ 14:21:
[...]
Super, goed om te horen.... kep het ook een lichtelijk duwtje gegeven![]()
dan weet jij ook wat de modem update inhoud
en of iedereen die gaat krijgen zodat de cap van 12mb er af gaat misschien
Helaas kan ik daar nog geen uitspraken over doen,... maar bijvoorbeeld (verbeterde) nummerweergave zit er in.Verwijderd schreef op donderdag 06 april 2006 @ 20:03:
[...]
XTR3ME
dan weet jij ook wat de modem update inhoud
en of iedereen die gaat krijgen zodat de cap van 12mb er af gaat misschien
Ik wordt #$%^&** van die abuse afdeling van Tele2 !
Heb vanavond de 2de waarschuwing binnen gekregen; er is gister spam vanaf mijn IP adres verstuurd!?
OMG, HOE?! op een enkele dag in het weekend na is er geen enkele PC op dat kreng aangesloten!
En ja, draadloos staat uit!
De vorige keer kreeg ik een dag later ook nog een waarschuwing per brief. Als ik morgen weer een brief in de bus heb liggen ga ik iemand, maakt me niet uit wie, es goed uitkafferen!
Een beschuldiging richting mij, prima. Maar kom dan met harde bewijzen!
En voor zover ik weet kan er onmogelijk spam vanaf "mijn" IP verstuurd worden wanneer er
1) geen pc op aangsloten is.
2) draadloos uit staat.
Zijn er nog meer mensen die deze waarschuwingen 'regelmatig' onterecht krijgen?
Heb vanavond de 2de waarschuwing binnen gekregen; er is gister spam vanaf mijn IP adres verstuurd!?
OMG, HOE?! op een enkele dag in het weekend na is er geen enkele PC op dat kreng aangesloten!
En ja, draadloos staat uit!
De vorige keer kreeg ik een dag later ook nog een waarschuwing per brief. Als ik morgen weer een brief in de bus heb liggen ga ik iemand, maakt me niet uit wie, es goed uitkafferen!
Een beschuldiging richting mij, prima. Maar kom dan met harde bewijzen!
En voor zover ik weet kan er onmogelijk spam vanaf "mijn" IP verstuurd worden wanneer er
1) geen pc op aangsloten is.
2) draadloos uit staat.
Zijn er nog meer mensen die deze waarschuwingen 'regelmatig' onterecht krijgen?
[ Voor 3% gewijzigd door Nnoitra op 07-04-2006 00:58 ]
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Eind van de maand krijg ik 4mbit incl telefonie maar zonder TV (actiecode 568)
Heb wel even moeten zeuren, wensdatum stond op half juli omdat de centrale dan pas geschikt was, maar via de postcode check kwam ik erachter dat ze nu wel 4mbt konden aansluiten. Contactformulier ingevuld en de datum is veranderd
Maar krijg ik nu hetzelfde dichtgetimmerde modem als de mensen met TV ?
Ik heb liever een modem met wat meer ethernet aansluitingen (die alle bruikbaar zijn voor ADSL)
(en wat minder dichtegetimmerd
)
Heb wel even moeten zeuren, wensdatum stond op half juli omdat de centrale dan pas geschikt was, maar via de postcode check kwam ik erachter dat ze nu wel 4mbt konden aansluiten. Contactformulier ingevuld en de datum is veranderd
Maar krijg ik nu hetzelfde dichtgetimmerde modem als de mensen met TV ?
Ik heb liever een modem met wat meer ethernet aansluitingen (die alle bruikbaar zijn voor ADSL)
(en wat minder dichtegetimmerd
Verwijderd
Ik verwacht dat je hetzelfde modem krijgt. Ze gaan er vast vanuit dat ze je in de toekomst wellicht een upgrade neemt en je dit dan kunt krijgen zonder dat ze je een nieuwe modem hoeven sturen.[b][message=25531698,noline]Maar krijg ik nu hetzelfde dichtgetimmerde modem als de mensen met TV ?
(en wat minder dichtegetimmerd)
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2006 10:43 ]
ik heb mij abbo afgesloten toen het nog versatel was en heb een compleet abbo..
Is het nu ook mogelijk om daar tv bij te krijgen? Ik betaal nu natuurlijk al meer 54,95 (compleet abbo met telefonie gratis), dat is al aanzienlijk duurder als het compleet tv abbo van tele2 nu is. Die kost normaal gesproken (dus zonder die eerste 6 maanden) 44,90 per maand.
Weet iemand hoe dit zit??
Is het nu ook mogelijk om daar tv bij te krijgen? Ik betaal nu natuurlijk al meer 54,95 (compleet abbo met telefonie gratis), dat is al aanzienlijk duurder als het compleet tv abbo van tele2 nu is. Die kost normaal gesproken (dus zonder die eerste 6 maanden) 44,90 per maand.
Weet iemand hoe dit zit??
Heb je geen aanbod gehad van Tele2?
Hij staat hier
http://www.tele2klachtgroep.nl/
In het kort, eerst afsluiten en dan weer aanvragen wil je een abo volgens de huidige voorwaarde
Hij staat hier
In het kort, eerst afsluiten en dan weer aanvragen wil je een abo volgens de huidige voorwaarde
ik heb geen aanbod gehad..hjs schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 17:25:
Heb je geen aanbod gehad van Tele2?
Hij staat hier

Maar als je eerst wil afsluiten zit je toch nog aan je contract vast? Ik heb een contract van 2 jaar afgesloten (ja ik weet het.. stom). Op de site van klachtgroep vind ik er zo snel niets over. Ik heb nu ook niet zoveel tijd, ik zal nog wel ff goed kijken vanavond dan..
Zondag op Maandagnacht word een firmware upgrade uitgevoerd.xtr3me schreef op donderdag 06 april 2006 @ 21:19:
[...]
Helaas kan ik daar nog geen uitspraken over doen,... maar bijvoorbeeld (verbeterde) nummerweergave zit er in.
Deze upgrade zal zorgen voor de volgende verbeteringen:
- Betere ondersteuning voor het T34 protocol (fax)
- Echo Fix
- Line Quality (Less Drop Outs)
- Betere ondersteuning nummerweergave.
Je vergeet er 2,... betere vpn support + ftp support
[ Voor 3% gewijzigd door xtr3me op 07-04-2006 21:05 ]
Je bedoelt hiermee de echo zoals in de eerste paar tellen tijdens een telefoongesprek ?connected schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:10:
[...]
Zondag op Maandagnacht word een firmware upgrade uitgevoerd.
- Echo Fix
Ik zit nog met het fax gebeuren in m' n maag, daarom heb ik nog kpn telefonie.connected schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 20:10:
[...]
Zondag op Maandagnacht word een firmware upgrade uitgevoerd.
- Betere ondersteuning voor het T34 protocol (fax)
- Echo Fix
- Line Quality (Less Drop Outs)
- Betere ondersteuning nummerweergave.
Waar ik heen wil is 20Mb, voetbal weg, tv erbij en eigenlijk liever geen voip telefonie omdat ik dan geen backup meer heb als alles uitvalt

Als ik niets doe na m'n contract dan wordt het ongewijzigd voortgezet, dus 20Mb met voetbal.
De enige aanbieding die ik nu ken is tv en telefonie 2 jaar lang en dan vanzelf geen voetbal meer na een half jaar.
Pfff, lastig kiezen is dit

Verwijderd
Bedoel je dat ook netscreen en cisco met ssl/ipsec/3des gaat werken ?xtr3me schreef op vrijdag 07 april 2006 @ 21:05:
[...]
Je vergeet er 2,... betere vpn support + ftp support
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op: Dit topic is NIET bedoeld om je speed-resultaten te dumpen. Inhoudelijk discussieren is prima, maar je snelheidsresultaten zonder reden neerzetten kost je een OW.
Let op: Dit topic is NIET bedoeld om je speed-resultaten te dumpen. Inhoudelijk discussieren is prima, maar je snelheidsresultaten zonder reden neerzetten kost je een OW.