Ik betaal ,ongeveer 60 euro in de maand .
20mb waarvan ik 1.2 mb/sec aan overhoud.
Die snelheid ( iedereen wil meer) is goed te noemen.
Zoveel mensen hebben geeen 1.2 mb/sec.
Die tv decoder zie ik als een leuk extra tje.
En dat bellen is natuurlijk perfect ben nu gelukkig van
die Klote Kpn af. Ik betaalde bij kpn ongeveer 95 euro in de drie maand.
Ik betaalde bij @home 48.84 euro per maand.
Dus dat is ruim 80 per maand voor minder snel internet.
Nu dus 55 euro ( meestal 60 (mobiel bellen)).
En ook nog dat tv ding , is mooi toch.
En tja wat ze allemaal aan het doen zijn , laat ze lekker.
ik ben gewoon twee jaar lid en een paar maand voor dat afloopt gaan we wel
weer eens kijken wat er te krijgen is. Er gaat nog erg veel veranderen namelijk.
Ik denk dat ik dan opzoek ga naar een provider die snel internet aanbiedt met minder verlies
door bv de afstand van het koper. Hier is het of @slome of de dure xs4all.
Dus al met al maak je niet druk.Zie onderstaande prijzen hebben wij het toch goed niet.
Kocht vorige maand een DVD recorder en in nu al 100 euro goedkoper. Pech
maar het leven is te kort om overal mee te zitten . ( snap je ik ben Elvis)
XS4ALL Basic ADSL 6000/768 Geen ? 59,95 0,00 74,95
Via het netwerk van KPN, beschikbaar op:
- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, u krijgt het multi-pc modem of het draadloos modem gratis, gratis monteur installatie en u ontvangt een beveiligingspakket (Antivirus, firewall, spamfilter en e-mail VirusFilters t.w.v. ruim € 89,00) gratis!
Planet Internet ADSL Advanced 12000/1024 Geen ? 79,95 0,00 74,95
- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, u krijgt een gratis multi-pc modem t.w.v. € 79,00, het pakket wordt GRATIS geïnstalleerd door een monteur (optioneel) en de eerste 12 maanden kunt u gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland (avond en weekend)
Exclusieve aanbieding: Bestel via deze website en u ontvangt € 60,00 retour op uw rekening (binnen 1 maand na de eerste betaling aan Planet Internet)
Let op: Alle Planet Internet abonnementen kunt u de eerste 3 maanden vrijblijvend uitproberen, u zit dus niet meteen aan een jaarcontract vast!
XS4ALL Fast ADSL 12000/1024 Geen ? 79,95 0,00 74,95
- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, u krijgt het multi-pc modem of het draadloos modem gratis, gratis monteur installatie en u ontvangt een beveiligingspakket (Antivirus, firewall, spamfilter en e-mail VirusFilters t.w.v. ruim € 89,00) gratis!
KPN InternetPlusBellen Extra 12000/1024 Geen ? 79,95 0,00 74,95
- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en ontvang gratis het draadloos KPN Experia Box modem, u betaalt geen opstartkosten van € 74,95 en kunt kiezen voor een installatie door monteur voor € 50,-. Met InternetPlusBellen van KPN kunt u gratis en onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland.
Let op: De prijs van dit pakket is inclusief de kosten van uw KPN abonnement (BelBudget of BelBasis). Daarnaast kunt u tijdens het bestellen kiezen voor onbeperkt bellen in de avonden en het weekend (standaard weekend en 's nachts), of altijd onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland. Heeft u geen telefoonlijn van KPN, dan kunt u dit pakket ook bestellen, de telefoonlijn zit bij de prijs inbegrepen (klik op info)