Tele2 (Versatel) 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste
Acties:
  • 40.902 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:47
Welkom in de wereld van Tele2 :D

Kan er nou ook niemand ingrijpen ofzo? Als waarschuwing? Wanadoo zal best wel al die mensen over willen nemen of niet ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-06 00:18
Houd er rekening mee dat de andere kant waar je van download ook moet meewerken om de snelheid te halen. Dat vergeten de meeste mensen en zeggen dat het meteen niet goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Operations
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-05 22:10
Voorlopig heb ik nog steeds maar 850 kb/s en heeft de service monteur me nog steeds niet gebeld, ja ik wilde graag wanadoo nemen was alleen niet beschikbaar bij mij thuis. En moet eerlijk zeggen vooraf leek het allemaal heel mooi dat Tele2. Dus de marketeers hebben hun werk wel goed gedaan bij tele2, nu de IT-ers nog :P

PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 192GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:48
Zag net in het menu dat je nou ook een aardig aantal films kunt huren, weet niet of dit al langer is, was me in ieder geval nog niet eerder opgevallen. Net ook een paar trailers bekeken en moet zeggen dat de kwaliteit best ok is.

Ook is er bij de tv-zenders Blue Hustler bijgevoegd, is alleen nog niets op te zien. Ben wel benieuwd naar het volledige zenderaanbod, hopelijk komt dat snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
En daar kom je nu al achter? Dat is vanaf het begin volgens mij al beschikbaar hoor.
En ik vind ut 3x niks kwaliteit als ik eerlijk ben, zelfs DVD is mooier :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:48
Nou volgens mij waren er vanaf het begin wel wat trailers beschikbaar, maar geen aanbod als nu hoor. Maar goed, kan het mis hebben. Vind het in ieder geval wel een goede zaak dat ze er mee bezig zijn, als zie ik mezelf niet zo snel zo'n film huren, vind het ook niet echt goedkoop. Ja de kwaliteit is niet zoals dvd, maar het kan slechter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prof
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 18:39
Ik heb een jaarabonnement lopen op Versatel Compleet voetbal (met telefonie) en betaal daar nu 49,95 per maand voor. Het nieuwe abonnement van Tele2 wat ook 20 mbit is met voetbal, telefonie en tv kost nu nog maar 44,95. Betaal ik voorlopig nog mijn oude bedrag en ga ik dan eind dit jaar vanzelf over? Lullig voor de mensen die een 2 of zelfs 3 jarig abonnement hadden afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

prof schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 09:03:
Ik heb een jaarabonnement lopen op Versatel Compleet voetbal (met telefonie) en betaal daar nu 49,95 per maand voor. Het nieuwe abonnement van Tele2 wat ook 20 mbit is met voetbal, telefonie en tv kost nu nog maar 44,95. Betaal ik voorlopig nog mijn oude bedrag en ga ik dan eind dit jaar vanzelf over? Lullig voor de mensen die een 2 of zelfs 3 jarig abonnement hadden afgesloten
het nieuwe pakket van tele 2 is toch 4 mbit

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:24
threedrules schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:21:
het nieuwe pakket van tele 2 is toch 4 mbit
Het is allemaal niet erg duidelijk nee, maar ik heb net even de website van Tele2 bekeken.

Bij het nieuwe pakket incl. televisie ontvang je een 20mb abonnement + televisiezenders + telefonie de eerste 6 maanden voor 39,90. Na 6 maanden kost het pakket 44,90. Vanaf 2007 moet voor het voetbal 10 euro extra worden betaald, samen ongeveer 55 euro.

Op dit moment betaal ik voor het Versatel Compleet abonnement 40 euro, aan de KPN betaal ik 10 euro en aan de CAI betaal ik 15 euro. Totaal 65 euro. Bij Tele2 betaal ik dus 10 euro minder en wanneer ik het live voetbal laat vallen zelfs 20 euro minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Wat is dat blue hustler eigenlijk op de tv? ik zie alleen copyright blabla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 21:25

@r!k

It is I, Leclerq

TweakersOnly schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 11:44:
[...]
Het is allemaal niet erg duidelijk nee, maar ik heb net even de website van Tele2 bekeken.

Bij het nieuwe pakket incl. televisie ontvang je een 20mb abonnement + televisiezenders + telefonie de eerste 6 maanden voor 39,90. Na 6 maanden kost het pakket 44,90. Vanaf 2007 moet voor het voetbal 10 euro extra worden betaald, samen ongeveer 55 euro.

Op dit moment betaal ik voor het Versatel Compleet abonnement 40 euro, aan de KPN betaal ik 10 euro en aan de CAI betaal ik 15 euro. Totaal 65 euro. Bij Tele2 betaal ik dus 10 euro minder en wanneer ik het live voetbal laat vallen zelfs 20 euro minder.
Televisie is alleen icm tele2 compleet, de goedkoopste variant van tele2 compleet kost je 29,95 per maand en is met 4Mb/sec internet. Tel daar de 9,95 en later 14,95 van televisie bij op en je komt aan die bedragen. Wil je dit met 20 Mb/sec internet zul je toch echt meer moeten gaan betalen.

Een hele rij microsoft certificeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakersOnly
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:24
ErikH schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:35:
Televisie is alleen icm tele2 compleet, de goedkoopste variant van tele2 compleet kost je 29,95 per maand en is met 4Mb/sec internet. Tel daar de 9,95 en later 14,95 van televisie bij op en je komt aan die bedragen. Wil je dit met 20 Mb/sec internet zul je toch echt meer moeten gaan betalen.
Volgens dit overzicht kost het complete pakket incl. 20mb snelheid het eerste halfjaar 40 euro, daarna 45 euro. :) Het 4mb pakket wordt als het ware geupdate naar het 20mb pakket.

[ Voor 6% gewijzigd door TweakersOnly op 14-03-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:23

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ik heb een vraagje:

Sinds 28 januari heb ik Versatel Telefonie. Op zich niets mis mee, maar nu ontvang ik van de week de factuur en nu facturen ze me dus lekker voor 2 periodes. NOrmaal gesproken ontving ik aan het eind van de maand een factuur over de afgelopen periode, nu kreeg ik een factuur waarin 2 periodes gefactureerd werden : 1 periode die al was afgelopen en 1 periode die nog maar net begonnen was.

Helaas heeft Versatel dit vantevoren niet gecommuniceerd, dus dit bevreemd mij nogal. Overigens heb ik ook de klantenservice gebeld en die vertelden mij dat dit 'normaal' was als je een nieuwe dienst afnam van Tele2/Versatel.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-04 09:35
Anoniem: 99190 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:28:
Wat is dat blue hustler eigenlijk op de tv? ik zie alleen copyright blabla
Ik denk best dat jij wel weet wat voor kanaal dit is. Jij krijgt alleen die copyright blabla omda jij nog niet oud genoeg bent kereltje :D LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
@google!!!

Blue Hustler
Blue Hustler is de zender voor liefhebbers van erotiek. Uitzendingen dagelijks van 23:00 tot 4:00 uur. Een dergelijk kanaal kan geblokkeerd worden.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:03:
@google!!!

Blue Hustler
Blue Hustler is de zender voor liefhebbers van erotiek. Uitzendingen dagelijks van 23:00 tot 4:00 uur. Een dergelijk kanaal kan geblokkeerd worden.
hehe lekker dan ik vind dat zo'n kanaal niet als volwaardig kanaal meegeteld mag worden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thalantis
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

TheVMaster schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:57:
Ik heb een vraagje:

Sinds 28 januari heb ik Versatel Telefonie. Op zich niets mis mee, maar nu ontvang ik van de week de factuur en nu facturen ze me dus lekker voor 2 periodes. NOrmaal gesproken ontving ik aan het eind van de maand een factuur over de afgelopen periode, nu kreeg ik een factuur waarin 2 periodes gefactureerd werden : 1 periode die al was afgelopen en 1 periode die nog maar net begonnen was.

Helaas heeft Versatel dit vantevoren niet gecommuniceerd, dus dit bevreemd mij nogal. Overigens heb ik ook de klantenservice gebeld en die vertelden mij dat dit 'normaal' was als je een nieuwe dienst afnam van Tele2/Versatel.

Hebben meer mensen hier last van?
bij mij werden ook 2 periodes afgeschreven, bij mijn collega ook, schijnbaar normaal

Jsunnyreports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

ik wou er ook telefonie bij aanvragen, heb nu alleen het 20mbit + voetbal. Tele2 gebeld, aangegeven dat ik dat wil. Zij eerst uitleggen nou inderdaad met tv en telefonie is het 20mbit en dan betaal je 39,95 per maand en daarna 44,90 per maand.

Dus ik denk dat is nog goedkoper ook, doe maar. Toen kwamen we bij de afspraak voor een monteur, ja ho ff ik heb alles al staan, er hoeft niemand langs te komen. Jawel antwoordde de beste vrouw me want er zijn wellicht wat instellingen anders, nou die kan ik zelf ook wel instellen hoor. Na wat bekvechten hierover en zeggen dat ik toch echt niet nog een keer ga betalen stelt ze voor om even de verkoopmanager mijn vraag voor te leggen. Blijkt dus dat ik het kan aanvragen er komt geen monteur langs maar omdat ik een bestaande klant ben zou ik dan 49,95 gaan betalen en daarna 54,90 omdat het voetbal gratis is voor nieuwe klanten er daarna dus wel voor betaald moet worden. Nou dan kom ik duurder uit dan ik het nu met KPN heb dus ik heb het maar geannuleerd. Vond het een erg stom verhaal eigenlijk. Ik wil televisie er helemaal niet bij, dus toen kwam haar verkooppraatje ja maar dan heb je alles van 1 leverancier hartstikke handig. Heel leuk maar ik heb sins kort UPC digital en dat bevalt me uitstekend eigenlijk.

Erg jammer dat Tele2 zo doet, iets wat bij versatel toen het al was overgenomen wel kon kan nu opeens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

Ja, ik begrijp er ook niks meer van. Volgens mij zijn ze klanten aan het wegjagen, dankzij hun nieuwe abonnementen.

Ik heb vorig jaar september de 20mbit genomen. Achteraf gezien helaas maar een éénjarig abonnement genomen. Straks kan ik mijn huidige abonnement dus niet meer houden en word ik waarschijnlijk gedwongen om OF een 4mbit abonnement OF een compleet abonnement met telefonie en televisie te nemen. Zaken die ik niet wil en niet nodig heb. Het voetbal vind ik dan wel weer geinig om te hebben, maar dat is voor mij geen reden om bij Tele2 te blijven.

Heel leuk dat televisie en ik zou graag overstappen van UPC naar Tele2, omdat ik een schijthekel aan UPC heb, maar als zichzelf respecterende televisieaanbieder zal Tele2 toch echt BBC 1 en 2 moeten aanbieden en ervoor zorgen dat ik naast in mijn woonkamer, ook op mijn slaapkamer televisie kan kijken. Draadloos. Want om nog een zooi kabels door het hele huis te gaan leggen, daar heb ik ook geen zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

CookiePower schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:29:
Ja, ik begrijp er ook niks meer van. Volgens mij zijn ze klanten aan het wegjagen, dankzij hun nieuwe abonnementen.

Ik heb vorig jaar september de 20mbit genomen. Achteraf gezien helaas maar een éénjarig abonnement genomen. Straks kan ik mijn huidige abonnement dus niet meer houden en word ik waarschijnlijk gedwongen om OF een 4mbit abonnement OF een compleet abonnement met telefonie en televisie te nemen. Zaken die ik niet wil en niet nodig heb. Het voetbal vind ik dan wel weer geinig om te hebben, maar dat is voor mij geen reden om bij Tele2 te blijven.

Heel leuk dat televisie en ik zou graag overstappen van UPC naar Tele2, omdat ik een schijthekel aan UPC heb, maar als zichzelf respecterende televisieaanbieder zal Tele2 toch echt BBC 1 en 2 moeten aanbieden en ervoor zorgen dat ik naast in mijn woonkamer, ook op mijn slaapkamer televisie kan kijken. Draadloos. Want om nog een zooi kabels door het hele huis te gaan leggen, daar heb ik ook geen zin in.
Ik hoop er nu dan ook op dat mijn abo stilzwijgend verlengd word in augustus, is dat niet het geval dan ga ik toch naar een andere provider kijken waarschijnlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CookiePower
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:40

CookiePower

Heeft iemand mijn bal gezien?

ErikH schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:36:
[...]
Ik hoop er nu dan ook op dat mijn abo stilzwijgend verlengd word in augustus, is dat niet het geval dan ga ik toch naar een andere provider kijken waarschijnlijk
Stiekem hoop ik daar ook op, maar ik verwacht dat ze tegen die tijd wel een aanbieding of zo opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Heel leuk dat televisie en ik zou graag overstappen van UPC naar Tele2, omdat ik een schijthekel aan UPC heb, maar als zichzelf respecterende televisieaanbieder zal Tele2 toch echt BBC 1 en 2 moeten aanbieden.
Dat zal ze voorlopig niet lukken, de kabelaars hebben exclusiviteit bedongen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi

Heb ook maar meteen even een brief opgesteld want dit is gewoon tegek voor woorden. Brief:
Ik ben al een poosje een zeer tevreden klant van de diensten welk door jullie worden aangeboden, te noemen 20mbit internet en de eredivisie voetbal wedstrijden. Ondanks de vele opstart problemen draaid alles inmiddels volledig naar behoren.

Echter zie ik vandaag tot mijn verontwaardiging jullie nieuwe abbonementen. Wat schetst daarin de verbasing een Tele 2 Compleet TV aanbod. Dit abbonement bevat:
* Televisie (50 kanalen + eredivisie)
* Telefonie
* Internet 20 mbit
Dit alles voor een 44,90 per maand waarbij de eerste 6 maanden maar 39,90 dient te worden betaald als actie aanbod.

Wat klopt er hier niet? Wellicht ziet u de link al. Ik als instappende klant ben ingestapt op het moment dat Versatel een nieuw avontuur begon. Ik heb te maken gehad met flinke opstart problemen en happeringen in de kwaliteit van de geleverde dienst omdat het allemaal nieuw was. Ik heb te maken gehad met een onbereikbare helpdesk.

Dit is mijn eigen keus geweest en dat is prima want 20 mbit is natuurlijk een zeer goede snelheid voor de aangeboden prijs.
Maar nu vindt ik het wel heel vreemd waar te nemen dat er nu een nog volwaardiger pakket op de markt wordt gezet voor een nog lagere instap prijs (39,90) waarbij het voor bestaande klanten niet mogelijk is het huidige abbonement te laten upgraden. Hoe denkt u dat de mensen zich voelen welk in het begin een abbonement voor 3 jaar hebben laten vastleggen, die voelen zich bedrogen. Want mijn 39,95 maandprijs bevat geen telefonie, nog de extra tv zenders. Indien ik deze pakketen er wel bij wil nemen ben ik verplicht een 9,95 voor de telefonie en 9,95 voor de tv zender te betalen wat uitkomt op een 60 euro in totaal, is dit de beloning voor pioniers?
Ik hoop dat u mijn relaas kan begrijpen en dat er wellicht actie kan ondernomen om de pioniers van de digitale revolutie beter tegemoet te komen dan nu het geval is.
Hopenlijk kunt u mijn vragen beantwoorden met een bevredigend antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

Ik hoop dat tele2/versatel alsnog snel met een goede oplossing over de brug komt, ik ben in ieder geval erg benieuwd of ze je nog een reactie sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06 18:56
Op zichzelf heb je een aardig punt dat de "beta" testers niet echt beloond worden voor hun avonturen. Maar daarintegen is het dom geweest als je de prijs voor 2 of 3 hebt laten vastleggen. Toen werd het ook al gezegd; de prijzen gaan echt niet omhoog als er meer concurrentie komt! Zie wannadoo, IPB etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-06 15:23
Echt met de dag krijg ik steeds meer spijt. Nu lees ik weer dat er een andere decoder komt waar je kunt doorlussen ofzo zodat je tot 4 decoders hebt. En de prijs is gezakt nadat hij eerst is gestegen. Waardeloos gewoon. Wedden dat ze veschuilen achter het argument dat ze nu Tele2 zijn... Dat waren ze al toen ik mijn abo afsloot!

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:30
Die Bruine schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:50:
Nu lees ik weer dat er een andere decoder komt waar je kunt doorlussen ofzo zodat je tot 4 decoders hebt.
Bron ? Ze zullen wel moeten natuurlijk. Heb hier bv. ook 3 tv's staan die dan ook bediend moeten worden met een signaal.

En waarom spijt ? Heb je je abbonement op een te vroeg tijdstip afgesloten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Iemand ervaring?

Zit er al een tijdje aan te denken om met mijn nieuwe computer op mijn kamer het geheel om te schakelen naar HTPC dus mijn huidige set-up + tv eruit en een HTPC + Dell 24" scherm erin.

Nu kan je natuurlijk met een analoog signaal gaan kloten maar op het Dell scherm lijkt me digitaal een stuk mooier. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om Versatel/Tele2 signaal van de TV op de een of andere manier met de HTPC te verbinden zodat je digitale tv kunt kijken via de HTPC op het Dell scherm.

Iemand enig idee of dit uberhaupt mogelijk is? (en dan vanuitgaand van 1 tv aansluiting in heel het huis (moeten er eigelijk 2 zijn maar das van latere zorg). Kan het zonder decoder? Of als het toch mét decoder moet hoe laat je dat dan communiceren met de HTPC (cq Wind. MC 2005).

Ben zelf niet zo ervaren met HTPC vandaar mijn vraag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Hier ligt de decoder eruit. Hij werkt nog wel, maar beeld blijft zwart. Meer mensen met dit probleem?
(Regio Best (in de buurt van Eindhoven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Schijnt vanaf 2200 een storing te zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94754

Ik heb net even voor het eerst (sinds de installatie 3 maanden geleden) geprobeerd digitale televisie aan de praat te krijgen. Het lukt met echter niet. Er blijft een pagina staan met:

Sorry
De opgevraagde pagina was helaas niet beschikbaar. Druk op OK om terug te keren naar het hoofdmenu.

Geen enkele knop geeft reactie. Iemand een idee wat het kan zijn?

//edit; ik lees net van die storing, maar volgens mij is dat bij mij niet het geval. Gister had ik ook dit probleem.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 94754 op 14-03-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99190

Heb hier ook een storing :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Anoniem: 94754 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:00:
Ik heb net even voor het eerst (sinds de installatie 3 maanden geleden) geprobeerd digitale televisie aan de praat te krijgen. Het lukt met echter niet. Er blijft een pagina staan met:

Sorry
De opgevraagde pagina was helaas niet beschikbaar. Druk op OK om terug te keren naar het hoofdmenu.

Geen enkele knop geeft reactie. Iemand een idee wat het kan zijn?

//edit; ik lees net van die storing, maar volgens mij is dat bij mij niet het geval. Gister had ik ook dit probleem.
14-03-06 Algemene decoder storing
Klanten met het Tele2 (ADSL2+) 2, 4 of 20Mbit abonnement kunnen problemen ondervinden met het bekijken van de kanalen. De storing zal zo spoedig mogelijk worden verholpen.
Begintijd: 22:00
Eindtijd: onbekend
Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Zal er dus 'op dit moment' wel degelijk mee te maken hebben......ook hier geen enkele beweging in te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168657

Tele2 meldt een decoder storing
Maar volgens mij is het een mediafarm storing.
Kan ook NOB probleem zijn, dus dat Tele2 geen signaal krijgt aangeboden.
Ik heb internet en telefoon, geen tv beeld, maar media browser en vidiotheek werkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Anoniem: 168657 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 23:16:
Tele2 meldt een decoder storing
Maar volgens mij is het een mediafarm storing.
Kan ook NOB probleem zijn, dus dat Tele2 geen signaal krijgt aangeboden.
Ik heb internet en telefoon, geen tv beeld, maar media browser en vidiotheek werkt wel.
Hier precies hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Ook hier had ik idd een storing gisteravond. (heb vanmorgen niet gekeken of het was opgelost)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166003

Obiwan Kanobi schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:55:
Ondanks de vele opstart problemen draaid alles inmiddels volledig naar behoren.

Echter zie ik vandaag tot mijn verontwaardiging jullie nieuwe abbonementen. Wat schetst daarin de verbasing een Tele 2 Compleet TV aanbod.

Ik heb te maken gehad met flinke opstart problemen en happeringen in de kwaliteit van de geleverde dienst omdat het allemaal nieuw was.

etc...
Ik zou wel even de spel- en stijlfouten uit die brief halen voordat je 'm gaat versturen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157370

Hier draait alles inmiddels weer naar behoren :) (Tiel e.o.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

TheVMaster schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:06:
Ook hier had ik idd een storing gisteravond. (heb vanmorgen niet gekeken of het was opgelost)...
Hier ist weer opgelost!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Yeah mooi zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obiwan Kanobi
Anoniem: 166003 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:35:
[...]

Ik zou wel even de spel- en stijlfouten uit die brief halen voordat je 'm gaat versturen ;).
Noted thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131539

Jeuj, zit nu ook al 3 dagen met versatel.
Ik haal 1,5mb's ong zonder decoder aan, dus gecapt :r

We hebben eergister pas het pakket geinstalleerd gekregen en telefoon krijgen we pas over 5 dagen.
Gister lag de decoder er al uit dus dat begind al goed (maar ik was dus niet de enige) :o

Maar ik zie hier in dit topic en op de site van versatel staan dat ze nu het pakket in de reclame hebben gegooit,dus vanmorge heeft me pa meteen ff gebeld, maar hem werd verteld dat het om een ander pakket gaat en er geen telefonie bij zit?
Maar de meneer aan de telefoon melde ook ff dat we het al eerder hadden afgesloten dus dat het dan zoiezo niet mogelijk was.

vind het well lullig hebben net 1dag internet en hup dan is het in de reclame en tja wij,, wij stikken maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Anoniem: 131539 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:16:
vind het well lullig hebben net 1dag internet en hup dan is het in de reclame en tja wij,, wij stikken maar.
Tja koop je vandaag een pak waspoeder en hij is morgen ook ineens 5 euro goedkoper omdat het een aanbieding is, krijg je die 5 euro ook niet terug. Dat is gewoon pech hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118662

Anoniem: 131539 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 10:16:
Jeuj, zit nu ook al 3 dagen met versatel.
Ik haal 1,5mb's ong zonder decoder aan, dus gecapt :r

We hebben eergister pas het pakket geinstalleerd gekregen en telefoon krijgen we pas over 5 dagen.
Gister lag de decoder er al uit dus dat begind al goed (maar ik was dus niet de enige) :o

Maar ik zie hier in dit topic en op de site van versatel staan dat ze nu het pakket in de reclame hebben gegooit,dus vanmorge heeft me pa meteen ff gebeld, maar hem werd verteld dat het om een ander pakket gaat en er geen telefonie bij zit?
Maar de meneer aan de telefoon melde ook ff dat we het al eerder hadden afgesloten dus dat het dan zoiezo niet mogelijk was.

en gisteren riep je op het @home forum:

Nu zit ik fijn met me versatel abbo wat gister door de monteur geinstalleerd is en het werkt gewoon PERFECT! *op de 15mbit cap na dan*

alles is onderhevig aan veranderingen, je was blij dus gewoon blij blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Gisteren modem reset gedaan ivm de decoder storing (bleek het niet aan te liggen), maar heb het idee dat mn verbinding weer sneller is nu. Nog wel steeds die cap, maar snelheden liggen weer hoger dan voorheen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

The_Cure schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 22:24:
Iemand ervaring?

Zit er al een tijdje aan te denken om met mijn nieuwe computer op mijn kamer het geheel om te schakelen naar HTPC dus mijn huidige set-up + tv eruit en een HTPC + Dell 24" scherm erin.

Nu kan je natuurlijk met een analoog signaal gaan kloten maar op het Dell scherm lijkt me digitaal een stuk mooier. Nu vroeg ik me af of het mogelijk is om Versatel/Tele2 signaal van de TV op de een of andere manier met de HTPC te verbinden zodat je digitale tv kunt kijken via de HTPC op het Dell scherm.

Iemand enig idee of dit uberhaupt mogelijk is? (en dan vanuitgaand van 1 tv aansluiting in heel het huis (moeten er eigelijk 2 zijn maar das van latere zorg). Kan het zonder decoder? Of als het toch mét decoder moet hoe laat je dat dan communiceren met de HTPC (cq Wind. MC 2005).

Ben zelf niet zo ervaren met HTPC vandaar mijn vraag! :)
Als je geen decoder wilt gebruiken, dan heb je kennis nodig van de gebruikte protocollen en je moet de aangeboden data omzetten in beeld, terwijl je ook aangemeld moet zijn om beeld te kunnen ontvangen.
Ik heb een keer gelezen dat iemand de data heeft kunnen omzetten naar beeld, maar details gaf hij niet :/
Overigens zitten er best goede video uitgangen op de decoder en ook een RGB uitgang (scart) die het beste beeld geeft (op mijn projector).
Ik gebruik een analoge tvkaart en de s-vhs uitgang, wat voor tv prima voldoet. Geluid gaat via spdif naar m'n receiver, dit klinkt een stuk beter dan de analoge stereo uitgang.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171055

Vorige week via site tele2 compleet voetbal aangevraagd, 49,95 per maand (24 maanden contract belachelijk lang!!!) na wat heen en weer gevraag over wie wat bij mijn huidige provider kpn/planet opzegt, zag ik eergisteren op de site van tele2 (ging enthousiast naar mijn tele2 kijken hoe de status van mijn order was.....) en zag dat de site veranderd was. Andere pakketten, gunstigere pakketten want er bestaat nu tele2 compleet tv, waar dus hetzelfde inzit als Tele2 compleet voetbal (in mijn ogen dan), alleen dit pakket is de eerste 6 maanden 15 euro goedkoper en daarna 5 euro. Want na 6 maanden ga je 44,90 betalen. Ik dus contact opnemen met tele2 want ik kies dan liever voor dat pakket natuurlijk. Nou je begrijpt het al heen en weer gebel, ik word netjes teruggebeld bla bla upgraden etc. Ik: upgraden??? Het pakket is het zelfde ik wil alleen voor het goedkopere tarief. Vanmorgen werd ik dus teruggebeld, ja hoor mevrouw het kan, ik wilde eigenlijk nog wel dat 24 maanden in 12 maanden veranderd werd maar dat kon niet, ik nou ja ok dan maar. Ik kan dus het tele2 compleet tv pakket nemen waarin zit: internet 20mb, telefonie, live eredivisie (tot 2007 gratis en daarna betalen), videotheek etc.

Plotseling zegt die dame ineens tegen mij dat ik 54,95 moet gaan betalen!!! Ik wat????? In het tele2 compleet voetbal pakket zit namelijk geen TV (????) en daar moet je dan weer apart voor gaan betalen en omdat het bij om een upgrade gaat bla bla bla, In ieder geval een heeeel vaag verhaal, ze weten niet waar ze mee bezig zijn bij Tele2, ze weten niet wat ze zegggen, ze kennen hun produkten niet, ik heb nog gelukkig 2 dagen bedenktijd, dus kan er nog vanaf al denk ik dat ze mij er al uitgeflikkerd hebben want bij "mijn tele2" staat geen orderstatus meer..... Voor degene die nu Versatel Live Eredivisie hebben kunnen volgende week een brief verwachten van Tele2 met daarin een aanbieding voor tv en videotheek, ben benieuwd wat voor prijskaartje daar aanhangt.....

mzzl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 03-06 18:05

psy

Zolang ze niet komen met een scherp aanbod voor een all-in pakket met óók overdag gratis bellen vind ik het vorig jaar afgesloten pakket voor 55 euro per jaar zo slecht nog niet.

En vier tv's aansluiten??? Hahaha laat me niet lachen! Dat trekt die verbinding never nooit niet. Misschien als je huis naast de telefooncentrale ligt ja, maar anders?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
psy schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 11:40:
Zolang ze niet komen met een scherp aanbod voor een all-in pakket met óók overdag gratis bellen vind ik het vorig jaar afgesloten pakket voor 55 euro per jaar zo slecht nog niet.

En vier tv's aansluiten??? Hahaha laat me niet lachen! Dat trekt die verbinding never nooit niet. Misschien als je huis naast de telefooncentrale ligt ja, maar anders?
hehe dat pakket heb ik dus ook, maar wat ik wel hoop is dat die abonnees het TV pakket voor de rest van hun 'termijn' gratis krijgen :p dat zou ik netjes vinden. Ik bedoel, dat zijn ook de mensen van het eerste uur. Die mag je best tegemoetkomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:18

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Anoniem: 171055 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 10:55:
Vorige week via site tele2 compleet voetbal aangevraagd, 49,95 per maand (24 maanden contract belachelijk lang!!!) na wat heen en weer gevraag over wie wat bij mijn huidige provider kpn/planet opzegt, zag ik eergisteren op de site van tele2 (ging enthousiast naar mijn tele2 kijken hoe de status van mijn order was.....) en zag dat de site veranderd was. Andere pakketten, gunstigere pakketten want er bestaat nu tele2 compleet tv, waar dus hetzelfde inzit als Tele2 compleet voetbal (in mijn ogen dan), alleen dit pakket is de eerste 6 maanden 15 euro goedkoper en daarna 5 euro. Want na 6 maanden ga je 44,90 betalen. Ik dus contact opnemen met tele2 want ik kies dan liever voor dat pakket natuurlijk. Nou je begrijpt het al heen en weer gebel, ik word netjes teruggebeld bla bla upgraden etc. Ik: upgraden??? Het pakket is het zelfde ik wil alleen voor het goedkopere tarief. Vanmorgen werd ik dus teruggebeld, ja hoor mevrouw het kan, ik wilde eigenlijk nog wel dat 24 maanden in 12 maanden veranderd werd maar dat kon niet, ik nou ja ok dan maar. Ik kan dus het tele2 compleet tv pakket nemen waarin zit: internet 20mb, telefonie, live eredivisie (tot 2007 gratis en daarna betalen), videotheek etc.

Plotseling zegt die dame ineens tegen mij dat ik 54,95 moet gaan betalen!!! Ik wat????? In het tele2 compleet voetbal pakket zit namelijk geen TV (????) en daar moet je dan weer apart voor gaan betalen en omdat het bij om een upgrade gaat bla bla bla, In ieder geval een heeeel vaag verhaal, ze weten niet waar ze mee bezig zijn bij Tele2, ze weten niet wat ze zegggen, ze kennen hun produkten niet, ik heb nog gelukkig 2 dagen bedenktijd, dus kan er nog vanaf al denk ik dat ze mij er al uitgeflikkerd hebben want bij "mijn tele2" staat geen orderstatus meer..... Voor degene die nu Versatel Live Eredivisie hebben kunnen volgende week een brief verwachten van Tele2 met daarin een aanbieding voor tv en videotheek, ben benieuwd wat voor prijskaartje daar aanhangt.....

mzzl
Ik heb dus versatel compleet met voetbal, 24/7 gratis telefonie enzo, dus ik hoop wel dat ze die televisie erbij gaan houden....... Anders zou t echt brak zijn :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169636

Ik betaal ,ongeveer 60 euro in de maand .
20mb waarvan ik 1.2 mb/sec aan overhoud.
Die snelheid ( iedereen wil meer) is goed te noemen.
Zoveel mensen hebben geeen 1.2 mb/sec.
Die tv decoder zie ik als een leuk extra tje.
En dat bellen is natuurlijk perfect ben nu gelukkig van
die Klote Kpn af. Ik betaalde bij kpn ongeveer 95 euro in de drie maand.
Ik betaalde bij @home 48.84 euro per maand.
Dus dat is ruim 80 per maand voor minder snel internet.
Nu dus 55 euro ( meestal 60 (mobiel bellen)).
En ook nog dat tv ding , is mooi toch.
En tja wat ze allemaal aan het doen zijn , laat ze lekker.
ik ben gewoon twee jaar lid en een paar maand voor dat afloopt gaan we wel
weer eens kijken wat er te krijgen is. Er gaat nog erg veel veranderen namelijk.
Ik denk dat ik dan opzoek ga naar een provider die snel internet aanbiedt met minder verlies
door bv de afstand van het koper. Hier is het of @slome of de dure xs4all.
Dus al met al maak je niet druk.Zie onderstaande prijzen hebben wij het toch goed niet.
Kocht vorige maand een DVD recorder en in nu al 100 euro goedkoper. Pech
maar het leven is te kort om overal mee te zitten . ( snap je ik ben Elvis)

XS4ALL Basic ADSL 6000/768 Geen ? 59,95 0,00 74,95

Via het netwerk van KPN, beschikbaar op:
- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, u krijgt het multi-pc modem of het draadloos modem gratis, gratis monteur installatie en u ontvangt een beveiligingspakket (Antivirus, firewall, spamfilter en e-mail VirusFilters t.w.v. ruim € 89,00) gratis!

Planet Internet ADSL Advanced 12000/1024 Geen ? 79,95 0,00 74,95

- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, u krijgt een gratis multi-pc modem t.w.v. € 79,00, het pakket wordt GRATIS geïnstalleerd door een monteur (optioneel) en de eerste 12 maanden kunt u gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland (avond en weekend)
Exclusieve aanbieding: Bestel via deze website en u ontvangt € 60,00 retour op uw rekening (binnen 1 maand na de eerste betaling aan Planet Internet)
Let op: Alle Planet Internet abonnementen kunt u de eerste 3 maanden vrijblijvend uitproberen, u zit dus niet meteen aan een jaarcontract vast!

XS4ALL Fast ADSL 12000/1024 Geen ? 79,95 0,00 74,95

- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, u krijgt het multi-pc modem of het draadloos modem gratis, gratis monteur installatie en u ontvangt een beveiligingspakket (Antivirus, firewall, spamfilter en e-mail VirusFilters t.w.v. ruim € 89,00) gratis!

KPN InternetPlusBellen Extra 12000/1024 Geen ? 79,95 0,00 74,95

- Een analoge lijn
- Een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 april en ontvang gratis het draadloos KPN Experia Box modem, u betaalt geen opstartkosten van € 74,95 en kunt kiezen voor een installatie door monteur voor € 50,-. Met InternetPlusBellen van KPN kunt u gratis en onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland.
Let op: De prijs van dit pakket is inclusief de kosten van uw KPN abonnement (BelBudget of BelBasis). Daarnaast kunt u tijdens het bestellen kiezen voor onbeperkt bellen in de avonden en het weekend (standaard weekend en 's nachts), of altijd onbeperkt bellen naar alle vaste nummers in Nederland. Heeft u geen telefoonlijn van KPN, dan kunt u dit pakket ook bestellen, de telefoonlijn zit bij de prijs inbegrepen (klik op info)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131539

Anoniem: 118662 schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:36:
[...]

en gisteren riep je op het @home forum:

Nu zit ik fijn met me versatel abbo wat gister door de monteur geinstalleerd is en het werkt gewoon PERFECT! *op de 15mbit cap na dan*

alles is onderhevig aan veranderingen, je was blij dus gewoon blij blijven.
Ben er ook zeker blij mee, vind het alleen btje lullig overkomen van versatel,maarja tov @home is dit echt een super verbinding.

Ze belden vandaag nog of de tv het weer deed, ik zij dat die het deed alleen hij stotterde wat veel, dan moest ik naar de helpdesk bellen zij ze maarja aangezien ik toch geen tv kijk op dat ding heb ik geen zin om daar weer over te gaan zeuren, zal vanzelf wel een keer goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
Begint KPN zieltjes te verliezen ??

Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159816

Sinds vanavond ook tele2.

1420kbyte/s gemiddeld op de 100mb bin van bbnet. Zit 17xx meter van de centrale volgens postcode check, dus zit wel snor lijkt mij. Upload is 88-105 dus ook wel te diggen.

Nu nog even bittorrent testen })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, Bittorrent werkt ook lekker.

Maar nu de vraag: mensen die bittorrent gebruiken; op welke upload max speed hebben jullie em staan? Bij m'n vorige verbinding was 50kb/s precies de grens tussen maximumspeed en download 200kb/s langzamer. Hoe is het hierbij?

Volgens mij is 80kbyte/s optimaal?

(jammer trouwens dat het gelimiteerd is op 1mbit, haal zo 2mbit voordat de limiter alles weer omlaag trekt :(, handig voor seeden ^^)

edit: Nieuwsserver van versatel : 10mbit (cap op die server denk ik). Denk dat ik ook maar eens nieuwsservers ga gebruiken \o/

edit2: downloaden van files is ghey -_-....35kbyte/s ... (headers 10mbit, files 35bkyte -_-)

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 17-03-2006 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hallo,

Als ik op cistron http://speedtest.cistron.nl meet dan kom ik op 9mb uit.
Ik zit op 1250 meter van de wijk centrale.
Mijn vraag mag ik tevreden zijn met die snelheid.
Een 100mb bestand haal ik binnen met 1.28MB/SEC.
Laat me even iets weten aub.
Ik heb namelijk gezien dat de gemiddelde snelheid van tele2 20 mb abbo dus ongeveer
8 MB is. Dat over duizenden gebruikers. Te zien bij speedtest( eerst acount aanmaken)
Dus post even jullie snelheid zodat ik een vergelijking heb.
Dan heb ik wat meer munitie als ik met tele2 ga praten.
Ik krijg namelijk maandag een gesprek met iemand van Tele2 die mij thuis
komt opzoeken. Komende weken gaan ze namelijk naar een aantal klanten
die er vanaf het begin bij zijn. Dus ik neem aan dat ik mijn zegje dan kan doen.
Ik ben zeker erg tevreden over het product. Maar zie hier op het forum veel mensen die
amper 800KB hebben en die nog dichter bij de centrale zitten dan ik.
Dus help me en laat me even iets weten. Doe het via dit forum
maar mailen mag ook , ik kan dan de reacties overleggen met hun.
Mail naar tele2elvisx@gmail.com
Om te meten gebruik de cistron test en het 100mb file van bbnet http://speedtest.bbned.nl/download/file100mb.bin
Bedankt voor jullie reactie ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes

ElvisX 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169636 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 02:26:
Hallo,

Als ik op cistron http://speedtest.cistron.nl meet dan kom ik op 9mb uit.
Ik zit op 1250 meter van de wijk centrale.
Mijn vraag mag ik tevreden zijn met die snelheid.
Een 100mb bestand haal ik binnen met 1.28MB/SEC.
Laat me even iets weten aub.
Ik heb namelijk gezien dat de gemiddelde snelheid van tele2 20 mb abbo dus ongeveer
8 MB is. Dat over duizenden gebruikers. Te zien bij speedtest( eerst acount aanmaken)
Dus post even jullie snelheid zodat ik een vergelijking heb.
Dan heb ik wat meer munitie als ik met tele2 ga praten.
Ik krijg namelijk maandag een gesprek met iemand van Tele2 die mij thuis
komt opzoeken. Komende weken gaan ze namelijk naar een aantal klanten
die er vanaf het begin bij zijn. Dus ik neem aan dat ik mijn zegje dan kan doen.
Ik ben zeker erg tevreden over het product. Maar zie hier op het forum veel mensen die
amper 800KB hebben en die nog dichter bij de centrale zitten dan ik.
Dus help me en laat me even iets weten. Doe het via dit forum
maar mailen mag ook , ik kan dan de reacties overleggen met hun.
Mail naar tele2elvisx@gmail.com
Om te meten gebruik de cistron test en het 100mb file van bbnet http://speedtest.bbned.nl/download/file100mb.bin
Bedankt voor jullie reactie ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes

ElvisX 8)
En By te Way...als er nog iemand een gmail acount wil mail me dan ik heb er nog 250.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
En wat voor persoon is dat? een accountmanager? denk niet dat die hoger staat dan sommigen hier op het forum hebben.

Ik heb zo'n vermoeden dat het ligt aan de DSLAM's, mensen die nog zijn aangesloten op de oude DSLAM's halen namelijk wel gewoon 12mbit of meer terwijl de nieuwe dat niet hebben.
Dit vermoeden kan ik niet 100% bevestigen, maar vraag het maar eens na zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hermanboer
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 03-06-2020
Ik heb sinds december versatel voetbal compleet. Nu is afgelopen dinsdag tijdens de grote decoderstoring bij Tele2 mijn decoder kapot gegaan. Na op verzoek van de klantenservice tientallen keren resetten, harder reset van het modem, doorverbinden van de splitter en diverse telefoontjes is besloten een nieuwe decoder te plaatsen. Daar moet ik 10 dagen op wachten voordat er een monteur langs kan komen. Voor 3 minuten werk. Een kwestie van stekker erin klaar, ik heb de kapotte nl al weggehaald. Ik heb diverse keren voorgesteld of ze er niet 1 konden opsturen of dat ik er 1 op kon halen, nee hoor NIET. Ze verschuilen zich bij de klantenservice achter hun procedures ipv hun klanten te proberen te helpen. 10 dagen zonder TV, de kabel was al opgezegd, voor 3 minuten werk. Schande, 3 maand tele2, opzeggen een NOOIT weer. Zal al mijn vrienden kennissen afraden om deze "service" verlenende, klant"vriendelijke" provider te gaan gebruiken nu en in de toekomst.

Harm

eimpy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MSoft06 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:33:
En wat voor persoon is dat? een accountmanager? denk niet dat die hoger staat dan sommigen hier op het forum hebben.

Ik heb zo'n vermoeden dat het ligt aan de DSLAM's, mensen die nog zijn aangesloten op de oude DSLAM's halen namelijk wel gewoon 12mbit of meer terwijl de nieuwe dat niet hebben.
Dit vermoeden kan ik niet 100% bevestigen, maar vraag het maar eens na zou ik zeggen ;)
Ik zit er sinds gisteravond op. 2keer bin test gedraait van bbnet. Eerste keer eindige ik op 1382 en tweede keer op 1410. (geen gemiddeldes maar eindsnelheiden vlak voor afronding dl)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 18-03-2006 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MSoft06
hermanboer schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:03:
Ik heb sinds december versatel voetbal compleet. Nu is afgelopen dinsdag tijdens de grote decoderstoring bij Tele2 mijn decoder kapot gegaan. Na op verzoek van de klantenservice tientallen keren resetten, harder reset van het modem, doorverbinden van de splitter en diverse telefoontjes is besloten een nieuwe decoder te plaatsen. Daar moet ik 10 dagen op wachten voordat er een monteur langs kan komen. Voor 3 minuten werk. Een kwestie van stekker erin klaar, ik heb de kapotte nl al weggehaald. Ik heb diverse keren voorgesteld of ze er niet 1 konden opsturen of dat ik er 1 op kon halen, nee hoor NIET. Ze verschuilen zich bij de klantenservice achter hun procedures ipv hun klanten te proberen te helpen. 10 dagen zonder TV, de kabel was al opgezegd, voor 3 minuten werk. Schande, 3 maand tele2, opzeggen een NOOIT weer. Zal al mijn vrienden kennissen afraden om deze "service" verlenende, klant"vriendelijke" provider te gaan gebruiken nu en in de toekomst.

Harm
Tja het is geen winkel, waar je je decoder kan uitkiezen he, dat kon je al weten eigenlijk op het moment dat je ervoor koos.
Ik snap nu ook ineens waarom ik er nooit voor zal kiezen iig (dat geldt dus ook voor alle andere aanbieders van 3P diensten).
Anoniem: 159816 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 12:19:
[...]

Ik zit er sinds gisteravond op. 2keer bin test gedraait van bbnet. Eerste keer eindige ik op 1382 en tweede keer op 1410. (geen gemiddeldes maar eindsnelheiden vlak voor afronding dl)
Ik doelde dus op de DSLAM's, die hangen in centrales, dus daar kan jij niks over zeggen, toevallig weet ik van een paar mensen dat ze nog zijn aangesloten op de oude apparatuur in de centrale.

[ Voor 17% gewijzigd door MSoft06 op 18-03-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ow, op die fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05:09
Modbreak:Wel eens van copyright gehoord?

[ Voor 96% gewijzigd door Xandrios op 20-03-2006 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga dat zeker vragen, maar ik heb bronnen die dat eigenlijk al bevestigd hebben.
You right,

ElvisX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-05 11:42

RammY

Dát!

Bronnen... link?

Geneuzel over dingen die "vanhoren zeggen" zijn zijn geen bronnen en kunnen ook niet worden bevestigd!

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter

Overigens gaan Security en ondergetekende zeer binnenkort op gesprek op het Tele2 HQ :) op uitnodiging van onze contactpersonen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheVMaster schreef op maandag 20 maart 2006 @ 10:15:
[...]

Overigens gaan Security en ondergetekende zeer binnenkort op gesprek op het Tele2 HQ :) op uitnodiging van onze contactpersonen....
Ik hoop dat jullie iets kunnen betekenen. Vooral voor de spoed gevallen.
Mensen met 650 Kb met een 20mb abbo.
Vraag eens waarom ze zelf de grens niet op 10 mb leggen ofzo.
Succes.

ElvisX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169866

De spoedgevallen op het gebied van snelheid zijn natuurlijk het meest belangrijk, maar ook de issue's met de modems dienen aandacht te krijgen.

Onder andere het niet kunnen maken van VPN verbindingen is erg teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-06 19:14
Even ter herinnering: Geen speedtest resultaten tenzij daar echt iets mee mis is
Veel mensen hier lijken te denken dat deze regel niet voor hun geldt. Toch wel dus.

whiteguy: Wel eens van copyright gehoord? Er moeten gewoon rechten voor die uitzendingen worden betaald.

ElvisX: Je maakt van een mug een olifant. De ADSL2+ techniek is simpelweg zo dat de snelheid nooit maximaal is. Dat wete je van te voren, en dat staat in je contract met tele2. Er wordt niets gegarandeerd qua snelheid.
Anoniem: 169866 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:04:
De spoedgevallen op het gebied van snelheid zijn natuurlijk het meest belangrijk, maar ook de issue's met de modems dienen aandacht te krijgen.

Onder andere het niet kunnen maken van VPN verbindingen is erg teleurstellend.
Spoedgevallen op het gebied van snelheid? Wat een leuke grap. We hebben het hier over een consumentenlijn van enkele tientjes, waar geen snelheid en geen uptime gegarandeerd wordt. Als jij een verlaging in snelheid zo belangrijk vindt, moet je daarvoor betalen. En niet moeilijk gaan doen bij een consumentenlijntje van drie tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Xandrios schreef op maandag 20 maart 2006 @ 13:19:
<font color=red>Even ter herinnering: Geen speedtest resultaten tenzij daar echt iets mee mis is</font>
Veel mensen hier lijken te denken dat deze regel niet voor hun geldt. Toch wel dus.

whiteguy: Wel eens van copyright gehoord? Er moeten gewoon rechten voor die uitzendingen worden betaald.

ElvisX: Je maakt van een mug een olifant. De ADSL2+ techniek is simpelweg zo dat de snelheid nooit maximaal is. Dat wete je van te voren, en dat staat in je contract met tele2. Er wordt niets gegarandeerd qua snelheid.

[...]

Spoedgevallen op het gebied van snelheid? Wat een leuke grap. We hebben het hier over een consumentenlijn van enkele tientjes, waar geen snelheid en geen uptime gegarandeerd wordt. Als jij een verlaging in snelheid zo belangrijk vindt, moet je daarvoor betalen. En niet moeilijk gaan doen bij een consumentenlijntje van drie tientjes.
Ik vind mensen die maar 600 Kb hebben met een 20 mb abbo wel spoedgevallen.
Daar moet tele2 echt iets aan doen. Dat er geen 2.2 mn/sec gehaald word prima.
Maar 600 kb is echt veel en veel te langzaam.
Dat hadden ze er neer moeten zetten: abbo tot 20mbit maar meestal kom je niet hoger dan
600 a 800 kb>>> maarja dat verkoopt zo kut.
Maar al moet ik het alleen doen ik heb contacten binnen tele2 en wie dat zij dat gaan op dit moment niemand wat aan, ik wil proberen die mensen te helpen met snelheidsproblemen.
Graag of niet. En mensen proberen te helpen>>> Daar is toch niet mis mee.
Mail naar tele2elvisx@gmail.com en ik zal U proberen te helpen.
En mijn complimenten aan de Vmaster en de tele2 klachtengroep.
Die doen tenminste wat ze kunnen. Ik zal ook mijn bevindingen aan hun doorsturen.

Groetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je langs gaat doe dan ook eens lobby-en (sp) om de nieuwsserver wat leuker te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gipsy King
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-05 11:14
We hebben hier sinds vandaag ook tele 2 , snelheid valt me een beetje tegen , kzit hier max aan de 900kb/s , niet echt veel sneller dan me oude demon 8mbit lijntje :'(

[ Voor 3% gewijzigd door Gipsy King op 20-03-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
ik zou tekenen voor 900 mb/s :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:19

Nikooos

huizenlol.nl

heb nou al een tijdje versatel/tele2 het compleet pakketje.. Maar als ik de gewone televisiezenders wil bekijken staat daar een slotje voor en dat ik met mijn abonnement geen rechten heb om dit te kijken ofzo..

Moet je het eerst unlocken ofzo?? 8)7

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Anoniem: 169636 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 17:18:
[...]
Ik vind mensen die maar 600 Kb hebben met een 20 mb abbo wel spoedgevallen.
Daar moet tele2 echt iets aan doen. Dat er geen 2.2 mn/sec gehaald word prima.
Maar 600 kb is echt veel en veel te langzaam.
Dat hadden ze er neer moeten zetten: abbo tot 20mbit maar meestal kom je niet hoger dan
600 a 800 kb>>> maarja dat verkoopt zo kut.
Maar al moet ik het alleen doen ik heb contacten binnen tele2 en wie dat zij dat gaan op dit moment niemand wat aan, ik wil proberen die mensen te helpen met snelheidsproblemen.
Graag of niet. En mensen proberen te helpen>>> Daar is toch niet mis mee.
Mail naar tele2elvisx@gmail.com en ik zal U proberen te helpen.
En mijn complimenten aan de Vmaster en de tele2 klachtengroep.
Die doen tenminste wat ze kunnen. Ik zal ook mijn bevindingen aan hun doorsturen.

Groetjes.
offtopic:
Waarom heb ik het idee dat ik jou hier al veel eerder in dit topic heb gezien met veel andere usernames? Am i right?
Maar goed....heb jij ook al contacten? Laat me raden : directiesecretaresse?
Anoniem: 159816 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 19:43:
Als je langs gaat doe dan ook eens lobby-en (sp) om de nieuwsserver wat leuker te krijgen ;)
Overigens is het doel van ons gesprek bij Tele2 niet om echt problemen bij ze neer te leggen, dat werkt super via e-mail. Wij gaan daar babbelen over de manier hoe wij de klachten bij Tele2 kunnen droppen...dus zeg maar de lijntjes naar binnen. :)

Overigens vind ik 600 KB/sec niet zo langzaam, als je op 2 km van de centrale af zit. De snelheid wordt gewoon niet gegarandeerd enneh....de maximale snelheid haalt zowat niemand :) alleen de mensen die zowat in de centrale wonen O-)

[ Voor 7% gewijzigd door TheVMaster op 21-03-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elvis, filter mijn resultaten maar eruit dan want blijkbaar heb ik mazzel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54152

Now moet niet zeggen ik zit 800 meter van de centrale, ik haal hier 1,6 mb. Alles wat verder is als 1 km wordt het gewoon slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Dat heet nou eenmaal afstand en infrastructuur.
Bepalend? Ja
Oplossing? Nee waarschijnlijk niet.

Een abbo tot 20mbit ... das dus niet van: "Nou.. laten we hem maar ff afknijpen".. ofzo.
Je krijgt gewoon een wide open lijn, 20 mbit ter beschikking, haal je dat dan niet? dan is het simpel om je ISP op de kop te geven he ...

Fout kan net zo goed aan jou cheap ass kabeltje o.i.d. liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54152 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:07:
Now moet niet zeggen ik zit 800 meter van de centrale, ik haal hier 1,6 mb. Alles wat verder is als 1 km wordt het gewoon slechter.
Ik weet mijn afstand niet, de 3 websites zeggen allemaal wat anders 1300,1500 en 1800 8)7 . Ik haal 1,4mb/s.

Misschien moeten mensen met lage snelheden eens TCP/IP optimizer even draaien?
http://www.speedguide.net/downloads.php
Ik zag er geen verschil mee, maar het is de moeite waard even te testen :P

@Rammy een cheapass utp kabeltje verpest je snelheid niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mina_1985916
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-08-2023
ik heb een vraagje ik hoop alleen niet dat ik reacties krijg als GA BETER ZOEKEN of GOOGLE IS YOUR BEST FRIEND!

vraag:
hoe moet ik mijn bittorent poorten open gooien in de router want ik kan nu maar met 5 kb downloaden. Ik heb het onder de NAT instellingen geprobeerd maar ik kwam er niet echt uit.(ook met boekje niet)

is er iemand die in paar regels kan zetten wat ik precies moet doen?

ik hoop snel te horen alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zorgen dat random port uitstaat in je bittorrent client. Poort kiezen. Nummertje onthouden natuurlijk :P

Dan je ipstatic maken:
http://portforward.com/networking/staticip.htm

Dan inloggen in router:
http://portforward.com/en...ink/DV-201AMR/default.htm

Kind kan de was doen.

Edit:
http://utorrent.com/testport.php?port= (even achter = poortinvullen om te testen of tie goed geforward is)
of deze:
http://www.canyouseeme.org/

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 21-03-2006 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159322

RammY schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 11:29:
Dat heet nou eenmaal afstand en infrastructuur.
Bepalend? Ja
Oplossing? Nee waarschijnlijk niet.

Een abbo tot 20mbit ... das dus niet van: "Nou.. laten we hem maar ff afknijpen".. ofzo.
Je krijgt gewoon een wide open lijn, 20 mbit ter beschikking, haal je dat dan niet? dan is het simpel om je ISP op de kop te geven he ...

Fout kan net zo goed aan jou cheap ass kabeltje o.i.d. liggen...
TOCH niet helemaal waar

er zijn een aantal mensen die sinds de laatste modem update een lagere snelheid hebben
ben zelf sinds toen ook van 1,6mb naar 1,2 mb gedropt
dus toch wel genepen op de een of andere manier

zou ook iets zijn om aan tele2 te vragen waarom dit is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY

RammY

Dát!

Anoniem: 159322 schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 12:43:
[...]

TOCH niet helemaal waar

er zijn een aantal mensen die sinds de laatste modem update een lagere snelheid hebben
ben zelf sinds toen ook van 1,6mb naar 1,2 mb gedropt
dus toch wel genepen op de een of andere manier

zou ook iets zijn om aan tele2 te vragen waarom dit is
En toch is dat weer niet helemaal waar ;)
Het is niet knijpen. Het is blijbaar een firmware issue dat de snelheden naar beneden gaan.
Echt.. neem van mij aan dat die jongens van Tele2 ook wel fora als deze onderhouden en ook wel zien wat er mis loopt hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159322

Dan wordt het ondertussen tijd dat er wat aan gedaan wordt toch ??

of zie ik dat verkeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165155

Als ze dan toch meelezen, Pas de firmware aan en zet meer mogelijkheden open bijvoorbeeld DHCP (uitzetten) en WPA. . Zorg ook dat mijn vpn client weer werkt zoals voor de firmware van 16 november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:33

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Vreemd probleempje heb ik sinds gisteren.

De decoder doet niets anders dan groen/rood knipperen met z'n STBY/ON lampje. Als ik hem op de stroom zet geeft hij het Versatel-logo aan en na 5 seconden is't beeld weer weg. Ik kan hem niet aanzetten of iets laten doen. Enige wat gebeurt is dat IR lampje gaat knipperen als je op de afstandsbediening drukt.

We hebben gisterochtend een korte stroomonderbreking gehad. Zou dat iets kunnen zijn?

Internet werkt prima, als ik de UTP van decoder naar PC zet en op het modem de stekker van poort 1/2 naar 3/4 zet werkt internet daar prima mee, kan ik mee concluderen dat het qua bekabeling in orde is (en anders nog, dan moet hij dat aangeven als in 'kan geen verbinding met de server maken' oid geloof ik?)

Iemand een idee? Ik kom op google niets tegen wat een antwoord geeft.

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Even kabel en en uit kastje je doen en even kloten :P. Had dat vanmiddag ook even, werkte op wonderwaarlijke wijze weer na paar keer kabel erin en eruit doen + aanuitzetten etc. Hoorde de gast van tele2 (overigens een aardige kerel) iets mompelen over juiste volgorde toen hij het kastje aansloot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaaZ
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:33

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Heb m al aan/uit gehad natuurlijk, vannacht van stroom gehad, maar helaas gebeurde er niks vanmorgen. Ook al eerst aanzetten dan UTP erin, ook met UTP erin aan/uitzetten.
Modem ook gereset, geen resultaat.
Het is dus niet hetzelfde als wanneer hij aangeeft dat hij geen server kan vinden he?
Of er nou wel of geen UTP in zit, hij doet elke keer precies hetzelfde. Lampje op modem brand trouwens wel, dus connectie ziet ie wel en ethernetpoort op decoder is dus ingeschakeld.

Edit: wat ik trouwens vreemd vind is dat als ik het modem reset, het internetlampje eerst een minuut ongeveer rood blijft terwijl hij er groen 'doorheen' knippert (lijkt dus wat oranje) Is dat normaal?

Edit2: en moet ik bij inschakeling van de decoder tegenwoordig geen Tele2 logo zien?

[ Voor 25% gewijzigd door HaaZ op 21-03-2006 20:33 ]

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikooos
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:19

Nikooos

huizenlol.nl

psychonikeo schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 03:02:
heb nou al een tijdje versatel/tele2 het compleet pakketje.. Maar als ik de gewone televisiezenders wil bekijken staat daar een slotje voor en dat ik met mijn abonnement geen rechten heb om dit te kijken ofzo..

Moet je het eerst unlocken ofzo?? 8)7
iemand enig idee wat het probleem bij mij is?

Huizenlol.nl - Lol met huizen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HaaZ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:26:
Heb m al aan/uit gehad natuurlijk, vannacht van stroom gehad, maar helaas gebeurde er niks vanmorgen. Ook al eerst aanzetten dan UTP erin, ook met UTP erin aan/uitzetten.
Modem ook gereset, geen resultaat.
Het is dus niet hetzelfde als wanneer hij aangeeft dat hij geen server kan vinden he?
Of er nou wel of geen UTP in zit, hij doet elke keer precies hetzelfde. Lampje op modem brand trouwens wel, dus connectie ziet ie wel en ethernetpoort op decoder is dus ingeschakeld.

Edit: wat ik trouwens vreemd vind is dat als ik het modem reset, het internetlampje eerst een minuut ongeveer rood blijft terwijl hij er groen 'doorheen' knippert (lijkt dus wat oranje) Is dat normaal?

Edit2: en moet ik bij inschakeling van de decoder tegenwoordig geen Tele2 logo zien?
Ik zie een versatellogo (zonder utp) en connecting met. Had net ook knipper wat jij ook had op de decoder. UTP kabel eruit, decoder uitschakelen (niet van netspanning af), utp erin, decoder aan...dat lostte het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116286

Hallo mensen hier ben ik weer.

Ik heb in december al kenbaar gemaakt dat ik onbeperkt wil bellen voor 5 euro meer.
Daar kreeg ik een email over dat ik dat via de website kon doen,als dat niet lukte moest ik de klanten service maar bellen.
Ik heb toen de klantenservice gebeld met de vraag of het omgezet kon worden.
Dat was echter geen probleem en ik zou daar zo spoedig mogelijk een email van ontvangen.
Ik heb nooit wat gekregen.
Nu heb ik in januari alweer een mail verstuurd met de vraag of mijn abbo omgezet kon worden.
Daar kreeg ik weer een mail terug dat ik het via de site kon doen en anders maar weer moest bellen.
Je snapt het al....nog steeds niks terug gekregen.
Gisteren heb ik dan maar eens vriendelijk gebeld met de vraag wat het voor een onzin is dat ik tot op heden nog steeds niks gehoord heb,en dat ze het dan maar ff wilden omzetten aangezien ik het in januari en december al kenbaar heb gemaakt.Dus dan gelden voor mij toch nog steeds de regels van versatel toch ?
Kreeg ik vandaag een mooie email waarin staat dat het NIET meer mogelijk is.
Wie kan mij verder helpen aub,want dat vind ik geen praktijken...

Groeten
Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinter79
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-11-2024
HaaZ schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 20:20:
Vreemd probleempje heb ik sinds gisteren.

De decoder doet niets anders dan groen/rood knipperen met z'n STBY/ON lampje. Als ik hem op de stroom zet geeft hij het Versatel-logo aan en na 5 seconden is't beeld weer weg. Ik kan hem niet aanzetten of iets laten doen. Enige wat gebeurt is dat IR lampje gaat knipperen als je op de afstandsbediening drukt.

We hebben gisterochtend een korte stroomonderbreking gehad. Zou dat iets kunnen zijn?

Internet werkt prima, als ik de UTP van decoder naar PC zet en op het modem de stekker van poort 1/2 naar 3/4 zet werkt internet daar prima mee, kan ik mee concluderen dat het qua bekabeling in orde is (en anders nog, dan moet hij dat aangeven als in 'kan geen verbinding met de server maken' oid geloof ik?)

Iemand een idee? Ik kom op google niets tegen wat een antwoord geeft.
Heej, ik heb exact hetzelfde probleem met mijn decoder (ook al tijdje terug vermeld op dit forum). Heb inmiddels 2 keer de klantenservice gebeld. Als het goed is, wordt mijn decoder omgeruild omdat ze me bij de klantenservice niet meer verder kunnen helpen na alle standaard truckjes uitgehaald te hebben.
Waarschijnlijk moet ik nog wel 30 keer bellen voordat het ding wordt opgehaald en vervangen... *zucht*

Maar als ik jou was zal ik gelijk de KS bellen en zeggen dat je em omgeruild wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:18

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Mijn neef heeft nu iets raars *typt lang verhaal*.
Ze hadden dus versatel 20 mbit aangevraagd (net voordat het tele2 werd), en dus hadden ze nog volledig gratis bellen etc.
Nu bleek dat ze ISDN hadden en dit moest dus opgezegd worden volgens de monteur.
Zo gezegd zo gedaan, maar dit duurt een tijdje, dus ze hadden geduld.
Nu heeft tele2 ineens 110 euro (eerste maand + aansluitkosten) van hun rekening afsgeschreven.
Wij bellen met tele2, zeggen ze: "Ja oh een foutje wij storten het geld terug, maar [door onze fout] moet u wel tele2 opnieuw aanvragen" en dus zouden ze niet meer volledig gratis bellen hebben etc.
Ook zeggen ze dat het ISDN ineens via tele2 loopt (wtf, dat kan toch niet je moet eerst dat 0800 nummer bellen :? ?).
Wij (zij) zijn nu dus niet erg blij, om t zachtjes uit te drukken :P.
Zouden die dudes die 'contacten' hebben @ tele2 dit niet kunnen melden ofzo, want dit is natuurlijk belachelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelukkig heb ik hier zero problemen.
Vorige week vrijdag aangesloten (monteur kwam 18:10 en was 19:30 weg ofzo). Geen downtime gehad, geen problemen met modem (behalve gebrek aan instellingen...). Telefoon wordt als het goed is vrijdag omgezet (kregen we brief van). Tot nu toe mogen we niet klagen :)

edit: Ik woon in Breda.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 22-03-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 21:39

B2

wa' seggie?

Ik heb Tele2TV icm Tele2 Compleet op 14 Maart aangevraagd. Nu zie ik eigenlijk al vanaf de aanvraag geen wijziging in het status scherm bij 'Mijn Tele2' Er staat nog steeds zo'n grijs streepje bij het registratieformulier is ontvangen.

De datum van oplevering verschuift ook iedere dag een dag. Is dit altijd zo, of moet ik eens gaan bellen of er iets niet goed gegaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• @r!k

@r!k

It is I, Leclerq

je bent 9 dagen verder, ik zou me er nog niet druk om maken, voor zover ik begrepen heb is de gemiddelde levertijd 3 a 4 weken inmiddels. Als je na 3 weken nog steeds geen verandering hebt zou ik eens gaan bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168657

Bij Tele2 komen zo'n 800 aanvragen per dag binnen.
Reken dus maar op een langere wachttijd, want er kunnen nooit 800 opleveringen per dag gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135412

Ik heb half januari Versatel Voetbal Totaal aangevraag....en een week later is alles werkend opgeleverd! Telefoonportering duurde wat langer, maar dat lag aan de KPN.
Bij wat vragen per mail kreeg ik binnen 36 uur een reactie (antwoord).
Snelheid is redelijk gezien de afstand tot mijn centrale.....dus wat dat betreft geen klachten.

Alleen de TV hapert zo veel dat het echt stoort. Voorlopig stap ik op dat onderdeel dus nog niet van de kabel af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 21:39

B2

wa' seggie?

ErikH schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 10:05:
je bent 9 dagen verder, ik zou me er nog niet druk om maken, voor zover ik begrepen heb is de gemiddelde levertijd 3 a 4 weken inmiddels. Als je na 3 weken nog steeds geen verandering hebt zou ik eens gaan bellen
Hm ok, toevallig zat vanmiddag de aanmeldbevestiging bij de post, dus ze zullen het inderdaad wel aardig druk hebben. We zien het vanzelf wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72138

Wat ik me afvraag is het iemand al gelukt om een film uit de Versatel/Tele2 online videotheek via de computer te bekijken en hem op DVD te branden?
Eh mag dat eigenlijk... nou ja vragen staat vrij.
Pagina: 1 ... 6 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Dit topic is NIET bedoeld om je speed-resultaten te dumpen. Inhoudelijk discussieren is prima, maar je snelheidsresultaten zonder reden neerzetten kost je een OW.