Tele2 (Versatel) 20 Mb ADSL & Live Eredivisie - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 40.891 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niq
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-05 17:01

niq

Eet nooit gele sneeuw!

Anoniem: 186269 schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:29:
[...]
En waarom staat er dan op de website:
[...]
Je moet in eerste instantie wel een KPN telefoonlijn hebben. Zodra je je aanmeld bij Tele2, kan je aangeven dat Tele2 je KPN mag afzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 21:27

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
Spice schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:36:
Heeft iemand zo'n decoder werkloos liggen?
Ik heb tele2 compleet volgens de factuur en contract maar als ik op internet inlog heb ik ook tv volgens tele2, heb trouwens veel meer up* teveel dan volgens de officiele gegevens. Wil dus weleens zien of het werkt.
Heb overigens ter ruil 2 tele2 modems liggen (davolink modem 201 AMR)
'k zou er niet aan beginnen. De decoder+modem is niet jou eigendom :) Die moet je dus inleveren als je abo afloopt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

TheVMaster schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:26:
[...]

'k zou er niet aan beginnen. De decoder+modem is niet jou eigendom :) Die moet je dus inleveren als je abo afloopt!!
Ik heb er 3 :)

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186269

niq schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 09:40:
[...]

Je moet in eerste instantie wel een KPN telefoonlijn hebben. Zodra je je aanmeld bij Tele2, kan je aangeven dat Tele2 je KPN mag afzeggen.
Dat 20MB actie was toch tijdelijk? Totdat ik mijn internetabbonement hebt gesloten en een telefonie abbonement heb van kpn heb, is de actie volgens mij al afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192551

Tele 2 leverd sinds begin deze week adsl ook als je geen kpn lijn hebt. In ieder geval tele2 compleet.Dat wordt momenteel niet via hun website aangegeven. Er zijn ook geen aansluit kosten @ 50 euro's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192551 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:47:
Tele 2 leverd sinds begin deze week adsl ook als je geen kpn lijn hebt. In ieder geval tele2 compleet.Dat wordt momenteel niet via hun website aangegeven. Er zijn ook geen aansluit kosten @ 50 euro's.
Dus morgen? Want vandaag is het ''deze week'' en ik had gisteren gekeken en ze leverden geen compleet zonder kpn telefonie abbonement.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 186269 op 25-11-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35475

Zijn er mensen die (omgeving) Amsterdam(-west) wonen die op dit moment geen internet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186269 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:39:
[...]

Dus morgen? Want vandaag is het ''deze week'' en ik had gisteren gekeken en ze leverden geen compleet zonder kpn telefonie abbonement.
IK kan je verzekeren dat sinds begin deze week tele2 geleverd kan worden zonder KPN aansluiting. Ik heb namelijk gesproken met tele2 klantenservice, geinformeerd bij t4telecom en gekeken op de forum van tele2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 186269 schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:39:
[...]

Niet via hun website maar wel via de klantenservice van tele2. Laat tele2 je terugbellen. Het is leverbaar sinds begin deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198586

Ik zal wel eens navragen of het mogelijk is om Tele2 compleet zonder KPN aan te vragen. compleet lite kan het nog niet bij. dit heb ik pas nog gevraagd. zodra ik het weet meld ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39478

thefox154 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 10:07:
ik volg het topic nou al een tijdje en wat mij opvalt is dat er eigenlijk geen reviews of gebruikservaringen van de dienst worden gemeld. Kan iemand die de tv al een tijdje gebruikt is de moeite nemen om hier wat over te zeggen. Hoe is de zap snelheid van die decoder, hoe is de kwaliteit op lcd, veel storing, wel eens haperingen en dat soort dingen?? Alvast veeel dank. Dat de modem is dichtgespijkert heb ik inmiddels al 1000x gelezen in dit topic. Dus niet echt boeiende info meer, bedoel gewoon echt info cq ervaring.
Er was hier al op geantwoord, maar helaas zie je dan meer de negatieve verhalen. Nu weer keer een positieve reactie.

Ik zelf ben al bij Tele2 Compleet sinds de start van deze dienst, juli 2005. De eerst weken waren er wat problemen, internet lag er af en toe uit, maar omdat ik wist dat het een nieuwe dienst was vond ik dat geen probleem. Dit duurde echter nooit langer dan een paart uur. Na 1,5 jaar kan ik zeggen dat ik al ruim een jaar een stabiele verbinding heb, met constant 1,55 mb per/sec. Genoeg snelheid dus. Wel is de ping iets hoger dan ik gewend was bij UPC, was 20 is nu 30.

Ik wilde ook overstappen van KPN naar Tele2, maar wachtte daar nog wel een jaartje mee omdat de eerste berichten over de telefonie dienst van Tele2 Compleet niet denderend waren. Nu bel ik al 4 maanden via Tele2 en bevalt goed. Goed geluid, gratis nummerherkenning en heb ook weer voicemail. Voor mij nu lagere belkosten per maand.

Het TV beeld is gewoon scherp, scherper dan UPC. Na het een jaar aangekeken te hebben besloot ik oktober UPC er helemaal uit te gooien. Geen enkel momentje spijt van. Scheelt me 20 euro per maand en ik heb beter beeld dan UPC (was nog wel analoge verbinding). Geen schokkeringen en blokkerige beelden. Als goed is komt Tele2 dit jaar nog met een uitbreiding van het zenderpakket.

Al met al ben ik nu ongeveer per maand 55 euro kwijt per maand, incl belkosten. Dit was met KPN en UPC minimaal 90 euro! En dat alles met een goed lopende dienst, zonder uitval en storingen! Ben dus zéér tevreden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:55
Nou ik als voetbal compleet en toen een tijdje gratis tv gebruiker ben er niet tevreden mee. Juist ja, ontevreden in correct Nederlands. Ik ben overgestapt naar Casema digitale tv en ik vind dat beeld mooier. Waarom? Compressie lijkt minder. En bij Tele2 hikte de decoder echt altijd wanneer ik het juist niet wil. Soms dropte mijn snelheid ook met meer dan 400kb. Als ik tv keek kwam ik soms niet boven de 400kb download. Soms zakte het zelfs tot 150kb. Dat plus het in mijn ogen slechte beeld (wel mooie kleuren) en het echt zoooooo irritante gehik heeft mij doen besluiten om het maar niet te nemen.

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peetman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:52

Peetman

Tjah....

Ik zal hier ook maar even een positieve reactie neerzetten.
Afgelopen weekend de verbinding verhuisd, gisteren ochtend gelukt. Mijn telefoonlijn had ik afgelopen vrijdag verhuisd, de adsl had ik op zaterdag gezet. Misschien niet zo slim, dan was ik niet 3 dagen offline geweest, maar al met al een keurige verhuizing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is inderdaad mogelijk om bij tele2 compleet zonder KPN abbo aan te melden, bij compleet lite kan dit nog niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tele2 super kan ook zonder KPN aagevraagd worden, in ieder geval via t4telecom. Er zijn geen aansluit kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198586 schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:47:
Het is inderdaad mogelijk om bij tele2 compleet zonder KPN abbo aan te melden, bij compleet lite kan dit nog niet!!
Bedankt voor het navragen. Ik heb ze ook een mailtje gestuurd 2 dagen geleden, maar ze hebben nog steeds niet geantwoord. Dus voor het aanmelden zonder kpn abbo moet ik ze gewoon mailen?

Anoniem: 186269 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:34:
[...]

Bedankt voor het navragen. Ik heb ze ook een mailtje gestuurd 2 dagen geleden, maar ze hebben nog steeds niet geantwoord. Dus voor het aanmelden zonder kpn abbo moet ik ze gewoon mailen?
je kunt het beste de aanmeldlijn van tele2 bellen. als het mogelijk is op je adres kun je compleet aanvragen, zoniet dan kun je compleet lite aanvragen alleen kan het dan niet zonder KPN lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199316

Hey mensen even voor de duidelijkheid, want volgens mij is de internet lijn gewoon niet opgeleverd.
Dit is wat ik te zien krijg wat betekend dat? Dat de lijn gewoon nog niet is omgezet toch? plus alleen het sts lampje knipperd en ik weet zeker dat ik het goed heb aangesloten.

This information reflects the current status of service.

Provisioning Status: InComplete
Voice Service: Not Available
Internet Service: Not Available
VoD Service: Not Available
IP-TV Service: Not Available

This information reflects the current status of your DSL connection.

Line Rate - Upstream (Kbps):
Line Rate - Downstream (Kbps):
LAN IP Address: 192.168.1.1
Primary DNS Server: 192.168.1.1
Secondary DNS Server: 192.168.1.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199316 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:10:
Hey mensen even voor de duidelijkheid, want volgens mij is de internet lijn gewoon niet opgeleverd.
Dit is wat ik te zien krijg wat betekend dat? Dat de lijn gewoon nog niet is omgezet toch? plus alleen het sts lampje knipperd en ik weet zeker dat ik het goed heb aangesloten.

er is inderdaad wat mis denk ik, of de order is vastgelopen of iets anders. ik zou de servicedesk even bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 23-05 13:26

RammY

Dát!

Je hebt iig geen ADSL2+ sync op je lijn staan.
Anders had je een groen adsl lampje gehad en een groen inet lampje.
Buitendat zou je dus zowiezo een ander scherm krijgen want wat je nu ziet is firmware a fabriek.

Als je eenmaal verbonden bent zal het modem vanzelf de nieuwste firmware gaan downloaden...

Het kan natuurlijk ook zijn dat jij niet je ISRA punt hebt gebruikt omdat je helemaal geen signaal hebt.
Had je wel ADSL? Zo ja.. dan heb je het modem waarschijnlijk te ver weg staan van het ISRA punt.
(nee modem op zolder gaat niet werken)

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoeveel meter mag er tussen zitten dan? Want volgens mij zit het hele huis vol met van die ISRA boxen die weer uitkomen in een gewone telefoon aansluiting waar ik dus de spliter en daarna de modem op aangesloten heb. Dat lijkt me gewoon goed toch lampjes branden ook groen namelijk. Maar niet alle lampjes dus.

De modem zegt trouwens wel dat ie verbinding heeft de Primary DNS server dus ... ?

Ik heb zelf ADSL bij BBNed en de spliter zit bij mij ook gewoon op een telefoon aansluiting werkt prima nergens problemen mee dus snap niet waarom het hier dan niet zou moeten werken.

Nog even iets de modem staat inderdaad op zolder, maar waarom is het dan zo belangrijk dat hij dicht bij een ISRA punt wordt aangesloten dat vind ik vaag. Bij mij werkt het wel gewoon op de zolder.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 199316 op 01-12-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199316 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:29:
hoeveel meter mag er tussen zitten dan? Want volgens mij zit het hele huis vol met van die ISRA boxen die weer uitkomen in een gewone telefoon aansluiting waar ik dus de spliter en daarna de modem op aangesloten heb. Dat lijkt me gewoon goed toch lampjes branden ook groen namelijk. Maar niet alle lampjes dus.

De modem zegt trouwens wel dat ie verbinding heeft de Primary DNS server dus ... ?

Ik heb zelf ADSL bij BBNed en de spliter zit bij mij ook gewoon op een telefoon aansluiting werkt prima nergens problemen mee dus snap niet waarom het hier dan niet zou moeten werken.

Nog even iets de modem staat inderdaad op zolder, maar waarom is het dan zo belangrijk dat hij dicht bij een ISRA punt wordt aangesloten dat vind ik vaag. Bij mij werkt het wel gewoon op de zolder.
als de kabel tussen het is/ra punt en het modem langer dan 1.5-2 meter word dan treed er teveel verlies op en kan het zijn dat je je snelheid niet gaat halen en in het ergste geval krijgt je modem geen signaal (linesync) meer. de kabel die meestal tussen het ir/ra en modem zit is van die normale telefoonkabel en die zijn niet echt bedoelt voor hoge frequenties door te geven en mogen niet te lang worden. als je andere kabel gebruikt (cat5 of twisted) dan mag de kabel wat langer zijn. maar het beste is zo kort mogelijk te houden. je kan dan bijvoorbeeld de kabel van het modem naar de pc langer maken omdat dat netwerkkabel is en die mag wel langer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:18
Anoniem: 199316 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 19:29:
Niet het hele huis ziet hier vol mee. Het israpunt is het punt waarop de aansluiting van KPN daadwerkelijk je huis binnenkomt. Meestal is de meterkast en hangt hier ergens een (klein) wit kastje met kpn erop. Hiervandaan wordt het afgetakt naar de andere wandcontactdozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar jah dan vind ik het nog steeds raar dat het bij mij wel maximaal werkt en bij die andere persoon niet als dat het geval zou zijn. Ik heb mijn modem gewoon op een wandcontactdoos , gaat dus prima.
Maar zoals het er nu uit ziet wat zou het kunnen betekenen.

Dat de lijn nog niet is omgezet of dat het te ver van het ISRA punt is aangesloten? Niet te vergeten alle lampjes branden groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RammY
  • Laatst online: 23-05 13:26

RammY

Dát!

Nou... als jij deze info post heb jij zeker niet je INET lampje groen staan..
Die is rood of uit.

ADSL zou eventueel wel groen kunnen zijn maar dan moet je dat ook zien bij line upstream en line downstream.
Vermoedelijk heb jij nog een ADSL1 signaal op je modem staan ofzow als hij daar wat aangeeft.

Dat voice en internet en VoD etc zijn gewoon de services die niet verbonden zijn.
Dat zou dus vermoedelijk een probleem zijn of met je linesync of met alle diensten(?)

Bel anders gewoon even de klantenservice.. die zien wat meer dan wat ik kan in mn glazen bol..

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171130

Hey ik krijg binnekort ook deze verbinding mijn vraag is of je ook een goeie ping hebt bij het gamen bijv. counterstrike, counterstrike source en xboxlive? want ik weet dat je bij wanadoo 20mbit hele hoog ping hebt.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 06:44

Format-C

Tracing Rays

Ik heb net een Versatel Compleet abbo besteld van 20MB.

Vraagje; is 16 tot 20MB dl snelheid wel haalbaar met een router/ draadloze verbinding (vanaf nieuwsservers)?

Bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door Format-C op 04-12-2006 12:31 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Laatst online: 18:18
hoe sluiten julliie dit nu precies aan? Bij mij zit het israpunt van KPN in de meterkast bij de voordeur. In de woonkamer is 1 KPN contactdoos. Hie rstaat de tv bij en de pc staat aan dezelfde wan 6 meter verder. Nu wil ik hier eigenlijk het modem en decoder etc gaan plaatsen.

Kan toch moeilijk de modem in de meterkast neer gaan zetten. Ik heb geen cat5 liggen namelijk naar kamer. Een kabel is ook onmogelijk deze zal dan dwars door de gang heen moeten de kamer in. Zit in een appartement en alles is gelijk vloers.. Volgens de rekentool in de startpost zit ik op circa 300 meter van de centrale. Is het uberhaupt wel mogelijk om de modem en decoder op de plaats te zetten waar ik dit hebben wil???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199541

RappieRappie schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:21:

Vraagje; is 16 tot 20MB dl snelheid wel haalbaar met een router/ draadloze verbinding (vanaf nieuwsservers)?

Bedankt.
Theoretisch gezien heb je een maximale doorvoer van 20 mbit / 8 = 2,5 mb per seconde.

Nou weet ik niet hoe hard je werkelijk download, maar ik haal draadloos maximaal 2,5 mb per seconde bij transfer tussen 2 pc's. Het zou dus haalbaar moeten zijn, maar je zoekt de grenzen wel op!

Wireless 802.11g is trouwens 54 mbit per seconde, theoretisch bijna 2,5x zo snel dus. Praktijk is natuurlijk een ander verhaal...

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 199541 op 04-12-2006 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22-05 06:44

Format-C

Tracing Rays

Tja, ik heb hier al ftp kabels liggen van mijn @ home abbo. Die kan ik natuurlijk ook gewoon gebruiken...

Ik heb toch maar 1 PC, dus heeft draadloos ook geen/ weinig nut.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199541

RappieRappie schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:26:
Tja, ik heb hier al ftp kabels liggen van mijn @ home abbo. Die kan ik natuurlijk ook gewoon gebruiken...

Ik heb toch maar 1 PC, dus heeft draadloos ook geen/ weinig nut.
Niet als je vlakbij je modem/router zit nee :P, dan is bekabeling aan te bevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:51
RappieRappie schreef op maandag 04 december 2006 @ 12:21:

Bedankt.
Het is eerst nog maar de vraag of je wel 16 tot 20 MB gaat halen... Bij mij cappen ze de snelheid nog steeds op 15,3 MB (7512 ZE) en ik denk bij vele anderen ook nog steeds. Stoor me dan ook wel dat ze nog steeds adverteren met snelheden tot 20 MB terwijl dat eigenlijk tot 15 MB moet zijn (in mijn geval dan).

Afgezien hiervan ben ik al ruim een jaar zeer tevreden met het Compleet pakket. Internetsnelheid is stabiel, bellen gaat zonder problemen en tv ziet er strak uit en bijna nooit haperingen oid. Ben wel benieuwd wanneer ze het zenderaanbod gaan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoiLive
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:35
®Otto schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:26:
[...]

Het is eerst nog maar de vraag of je wel 16 tot 20 MB gaat halen... Bij mij cappen ze de snelheid nog steeds op 15,3 MB (7512 ZE) en ik denk bij vele anderen ook nog steeds. Stoor me dan ook wel dat ze nog steeds adverteren met snelheden tot 20 MB terwijl dat eigenlijk tot 15 MB moet zijn (in mijn geval dan).
Ik neem aan dat je het over 15,3 Mb hebt? en niet over 15,3 MB? Anders wordt ik namelijk genaait :+ Ik download hier met ongeveer 2 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:51
FiZz schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:44:
[...]

Ik neem aan dat je het over 15,3 Mb hebt? en niet over 15,3 MB? Anders wordt ik namelijk genaait :+ Ik download hier met ongeveer 2 MB/s.
Ja 15,3 Mbit inderdaad, ik download met 1,5 MB/s ongeveer. Denk dat jij geluk hebt dan, of zijn er meer die 2 MB/s halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Cure
  • Nu online
Zou iemand uit kunnen leggen wat ik precies moet doen wil ik Teamspeak of Ventrilo (serverversie) werkend krijgen via Versatel?

Ik heb er al wat over gelezen op het forum maar ik kan bij 192.168.1.1 uit verschillende opties kiezen bij NAT maar ik weet niet precies wat ik moet doen wil die poort echt open staan.

Nu kan ik alleen op mijn server inloggen via het interne IP, als ik het externe (WAN) IP adres invoer maakt hij geen verbinding.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

Voor de mensen die wel een tweede TV willen gebruiken bij tele2 TV, Je kan via de klantenservice een tweede decoder aanvragen (eenmalig 50E)
Meestal binnen 4 dagen wordt deze dan thuis afgeleverd, met ongeveer 20m cat5 UTP kabel .
Aansluiten en gebruikersnaam + wachtwoord ingeven et voila een 2e aansluiting is klaar voor gebruik.

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:20

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tele2 kan wel eens snel zijn :P
Dinsdag j.l. heb ik 's avond met het voip nummer gebeld naar m'n Kpn lijn, hiermee zet je de portering in gang.
Vandaag lag er een brief van Kpn in de bus met de mededeling dat 8 dec de portering wordt uitgevoerd ;)
Ik denk dat ik het maar door laat gaan, het scheelt zeker €20,- per maand (als ik niet bel met de Kpn lijn) en dat is me teveel.
Faxen werkt gelukkig goed via voip dus er is niets meer wat nog problemen zou kunnen geven.
Op hoop van zegen dus O-)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39478

Vanaf maandag nieuw zenderpakket beschikbaar:

http://forum.tele2.nl/viewtopic.php?t=14935

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:20

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

De portering is goed gegaan en op 'mijn Tele2' kan ik nu de telefoonrekening bekijken :)
Ik heb nu 2 nummers met het kengetal van mijn woonplaats, heel netjes dus ;)

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-05 20:31
Van de week kwam ik erachter dat het Tele2 Compleet abonnement (incl. telefonie) nu ook 20/1 Mb/s is. Nu heb ik zelf in juli een Tele2 Compleet TV abonnement (incl. telefonie en TV) aangeschaft omdat ik 20 Mb/s internet wou en Tele2 de enige provider bij mij in de buurt is die dit leverde. Tevens was toen het abonnement met TV de enige optie met 20 Mb/s. Echter de digitale TV gebruik ik toch niet aangezien het signaal bagger is.

Ik belde zojuist Tele2 met de vraag of ik mijn huidige abonnement ook kon downgraden naar een Tele2 Compleet abbo. Dus enkel met 20 Mb/s internet en telefonie. Dit kon niet vertelden ze mij. Ook niet met extra kosten. Kortom ik voel me genaaid. Nu zit ik dus nog 1.5 jaar vast aan mijn huidige contract..........Tja contract is contract maar toch :(

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42
Modbreak:Wil iemand een nieuw topic starten? Deze is ruim over de 1000 reacties heen en zal binnenkort worden gesloten.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 24-05 21:27

TheVMaster

Moderator WOS
Topicstarter
LET OP : Er is een nieuw topic : [TELE2] Het Grote ADSL-Telefonie-TV Topic Deel 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-05 12:42

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op: Dit topic is NIET bedoeld om je speed-resultaten te dumpen. Inhoudelijk discussieren is prima, maar je snelheidsresultaten zonder reden neerzetten kost je een OW.