"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
mooi dingetje heAlnitak schreef op zondag 19 februari 2006 @ 15:40:
ik ben overnieuw begonnen, hoop dat ik hem nog afkrijg
[afbeelding]
Edit: nog ff wat op en aanmerkingen, je schermpje moet wat lager liggen. De buitenste rand moet ronder zijn.
[ Voor 14% gewijzigd door FreezingPixels op 19-02-2006 16:19 ]
ik heb hier alleen maar plaatjesrobin222 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 16:17:
[...]
mooi dingetje heIk heb uhm ook, in het echt dan he. Ziet er al goed uit in iedergeval.
Edit: nog ff wat op en aanmerkingen, je schermpje moet wat lager liggen. De buitenste rand moet ronder zijn.

ik neem je comentaar mee, maar ik gebruik het model alleen als basis de achterkant wordt een beetje anders
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Volgens mij mag het cassetebandje wel wat dikker, tenzij het een bijzonder formaat is oid.
ik vind die metaal texture/shader op de knoppen echt heel goed.Anoniem: 147262 schreef op zondag 19 februari 2006 @ 23:33:
Thanx Bozozo, ik zal eens kijken naar me tape, vandaag eens ouderwets iets te lang aan 3D max gezeten. Weltrusten en tot morgen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
op de jack-plug komt ie een beetje onnatuurlijk over, die moet volgens mij een iets reflecterender.
en de verhoudingen van de jackplug kloppen niet helemaal

het gaat vooral om het voorste gedeelte, de versmalling zit direct na de laatste groene ring
- edit -
tenzij dat natuurlijk zo hoort het is al een wat ouder apperaat.
[ Voor 5% gewijzigd door Alnitak op 20-02-2006 10:54 ]
Little known fact about Middle Earth: The Hobbits had a very sophisticated computer network! It was a Tolkien Ring...
Volgens mij horen die polygonen niet zo duidelijk aanwezig te zijn (in het midden van plaatje).
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Vind hem er zelf wel leuk uitzien, ben alleeen bang dat ik het niet met mijn PHILL ga winnen
PHILL is een mini-computer die in je hand te houden is, met snel-toetsen voor mp3's en touchpad met toepassende knoppen. Hij heeft ook stekker gaatjes, maar die kan je helaas niet zien van deze kant (heb ik stom gedaan

had er ook nog oorjes bij kunnen maken, maar daar ben ik niet aan toe gekomen, mischien doe ik dat nog een keer.
De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?
Ziet er cool uit, maar render ook een met AA aan, want nu is het allemaal wel kartel kartel.Alnitak schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:19:
nog een wipje van mijn kant
[afbeelding]
heb hem na deze render al een paar dingen aangepast hij is wat dikker geworden en ik heb de lens 90 graden geroteerd.
c&c is altijd welkom
Na een paar minuten naar de details gapen, is het enige foutje dat ik kan vinden het ongecamferde hoekje van het schermpje. Maar dat had je al gevonden waarschijnlijk...
Qua setting... een auto ligt voor de hand. Andere mogelijkheden zijn:
- op de verpakking;
- in een jaszak (donkere render
- in een handpalm;
- op een rommelig bureau
- op een jaren '80 Scarface-bureau, naast een kilo coke en een Magnum (accentueert coolheid);
- naast de nieuwste walkman (nieuws: Sony Walkman NW-A3000: mooi, maar geen iPod-killer);
- in een etalage;
- op een schaal huzarensalade;
- etc.
uiteraard, maar door de kleine detail moet de sample rate zo hoog dat ik voor elke render een uur kwijt benHeaget schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:58:
[...]
Ziet er cool uit, maar render ook een met AA aan, want nu is het allemaal wel kartel kartel.
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
voor een wipje
[ Voor 7% gewijzigd door Guillome op 20-02-2006 20:38 ]
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Asus Tuf OC 3080, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Anoniem: 147262
Goed plan om de neiuwste walkman ernaats te leggen, had zelf ook zoiets in gedachte maar had die allernieuwste ngo neit gezien, hieronder een eerste vorm/shader testje. Weet neit of het beetje overkomt maar die letters liggen onder het bovenste transparante materiaal in ieder geval (net als in het echt).

EjectAnoniem: 147262 schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 17:38:
Een updeetje nog; wat duurt zon translucent shader belachelijk lang om te renderen trouwens
[afbeelding]
als je daar op drukt kun je de HD eruit halen ?
Kun je geen vray light material gebruiken?XLerator schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 18:59:
Weet jij (Marc) toevallig ook of er een Self Illumination optie is voor het VRay material?
Mijn zoveelste final

Vet! ik vind het contrast natuur <-> gadget goed! Ook roept het een beetje het gevoel op van lekker in het gras liggen, in de zomer / lente met een fijn muziekje. Chill!XLerator schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:20:
Als dat er is, ik zal eens zien
Mijn zoveelste final
[afbeelding]
Kan er maar 1 ding van zeggen, hij is prachtig!XLerator schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:20:
Mijn zoveelste final
[afbeelding]
Anoniem: 161585
C&C welkom en liefst zo snel mogelijk

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 22-02-2006 15:53 ]
De kleur ziet er wel goed uit.
[ Voor 56% gewijzigd door endless op 22-02-2006 17:14 ]
Jezus, ik zat gewoon even te kijken ik dacht serieus dat het een foto wasXLerator schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 19:20:
Mijn zoveelste final
[afbeelding]

Kortom: Mooi man
idd , zo'n koffertje van het leger
kzal er wat granaten inleggen om verwarring te vermijden.
er moeten dus wel nog scharnieren aan komen he
update (WIP) : ik ben wel al tevreden , toch voor mijn niveau , als beginnende modeller

--------------------------------------
edit: hier is de FINAL: deze is nog WIP , echte final komt eraan

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 23-02-2006 16:42 ]
hier is mijn laatste wipje:

[ Voor 4% gewijzigd door indexample op 23-02-2006 15:32 ]
je handgranaten zijn te klein in verhouding tot het scherm en de rook/flash granatenAnoniem: 161585 schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:03:
[...]
idd , zo'n koffertje van het leger
kzal er wat granaten inleggen om verwarring te vermijden.
ZipoBibrok5-108 in "3D Contest v40: Gadgets"
Met dank aan Aarbei en nXXt voor de tips over de textures, en dank aan Erwin de Vries voor de foto van het schermpje.
[ Voor 5% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 23-02-2006 12:03 ]
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Anoniem: 105830
Nog een tip voor alle mensen met ondergrondjes van hout: gebruik ook nog even een bump/specularmap voor wat meer realisme.
(als je geen bump/specmap hebt open je de colormap in Photoshop, gooi je het contrast/brightness omhoog en gebruik je dat als bumpmap. je zal even met de instellingen moeten spelen om uit te vinden wat goed en verkeerd om is. Hetzelfde voor de specularmap maar deze moet geloof ik de grijswaarden omgekeerd hebben (zie invert functie in PS))
goeie!Anoniem: 105830 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 14:23:
Ziet er allemaal prachtig uit!
Nog een tip voor alle mensen met ondergrondjes van hout: gebruik ook nog even een bump/specularmap voor wat meer realisme.
***FINAL***

[ Voor 4% gewijzigd door indexample op 23-02-2006 15:39 ]
Anoniem: 73881

Ik weet het, het is nogal een donker plaatje. Laten we maar gewoon stellen dat het nacht is, en dat de lichten dan alleen op de "waaklicht" stand staan.
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 23-02-2006 15:51 ]
maar ik moet wel alle mailtjes voor maandag hebben, want maandag ben ik op vakantie. als dit te korte tijd is moet iemand anders het overnemen. maar ik denk dat een mailtje versturen wel kan vanaf
vrijdag middag tot zondag middag of zo, anders moet iemand het overnemen (wel voordat iedereen begint te sturen
Anoniem: 131038

wegens stage niet veel tijd meer gehad, maar er toch maar het beste van gemaakt
De materialen in jouw afbeeldingen zien er altijd echt erg mooi uit! <insert duim omhoog>Anoniem: 147262 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:43:
Zoow me laatste wip hopelijk; nog paar aanpassinkjes en dan me final eens in elkaar gaan draaien en laten renderen
[afbeelding]
Ik kan in deze bijna de vingerafdrukken zien... je weet toch wel zeker dat dit niet een echte foto is he?
Zo ja, dan zou ik graag willen weten waar ik em kan kopen
* Anoniem: 105830 is blij dat hij niet hoeft te stemmen
in de winkelAnoniem: 105830 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:14:
[...]
De materialen in jouw afbeeldingen zien er altijd echt erg mooi uit! <insert duim omhoog>
Ik kan in deze bijna de vingerafdrukken zien... je weet toch wel zeker dat dit niet een echte foto is he?
Zo ja, dan zou ik graag willen weten waar ik em kan kopen
* Anoniem: 105830 is blij dat hij niet hoeft te stemmen
hoe heet ie dan, ben wel benieuwd hoe die er in het echt uit zietjimbojansen90 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 20:25:
[...]
in de winkel(pricewatch)
is gewoon een echt ding hoor..
![]()
(niet de foto maar het speeltje zelf)
hij ziet er inderdaad realistisch uit
\edit
heb hem al gevonden ziet er inderdaad leuk uit
en nog één ding de pijltjes/play and pause icoontjes op die toetsen lijken niet in het midden van de toetsen te staan, zeg me als ik het mis heb,
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 23-02-2006 20:36 ]
Bij deze mijn FINAL, had niet meer echt tijd om leuke setting bij te maken,

*klik voor de 1600x1200 versie*
het verhaal achter het plaatje is de vooruitgang op het gebied van draagbare audio, de baksteen is sony's eerste walkman uit 1979 en het abstracte dingetje is sony's meest recente walkman (geloof ik).
FF over die knoppen das idd een beetje vreemd maar die witte knoppen zitten onder het oppervlak denk dat het iets te maken heeft met translucentie en refreactie vanhet materiaal waardoor ze op het oppervlak verschoven lijken te zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 147262 op 23-02-2006 21:45 ]
Nijs, heel erg nijs. T concept heb je mooi uitgewerkt.Anoniem: 147262 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:43:
Thanx mensen.
[afbeelding]
het verhaal achter het plaatje is de vooruitgang op het gebied van draagbare audio, de baksteen is sony's eerste walkman uit 1979 en het abstracte dingetje is sony's meest recente walkman (geloof ik).
FF over die knoppen das idd een beetje vreemd maar die witte knoppen zitten onder het oppervlak denk dat het iets te maken heeft met translucentie en refreactie vanhet materiaal waardoor ze op het oppervlak verschoven lijken te zijn.
Ziet er echt heel goed uit! Alleen: is die minijack (ik neem aan dat het een mini is) niet heel erg groot? Of is die nieuwe walkman gewoon erg klein?? Ik dacht namelijk dat hij groter was toen ik hem ooit in mn handen had?Anoniem: 147262 schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 21:43:
Thanx mensen.
[afbeelding]
Mixed Reality dev

*klik plaatje voor 1600x1200 versie*
Thanx Xlerator, ja die cassette bandjes meot ik nog keer wat mee doen (leuke labels voor maken ofzo) iig fatsoenlijk texturen, en die mini jack plug is vrees ik in echt ook zo lelijk
Verder uhmmm wanneer moet gestemd worden/zijn? Ik ga namelijk morgen weekje skieen
Pfoe! Ik ben niet met 3D bezig en doe dus ook niet mee maar volg deze contest wel een beetje. Maar wat ik kwijt wil: deze is echt niet normaal! Wat een detail, echt superstrak. Kan er niks anders van zeggen. Succes met de uitslag (net als de rest)Anoniem: 147262 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 01:45:
Je hebt gelijk Menesis dat ding is inderdaad iets groter in echt, zo klopt het iets meer denk ik (hij is ongeveer 3/4 van een cassetebandje). Maar goed een nieuw Final dus
[afbeelding]
*klik plaatje voor 1600x1200 versie*
Thanx Xlerator, ja die cassette bandjes meot ik nog keer wat mee doen (leuke labels voor maken ofzo) iig fatsoenlijk texturen, en die mini jack plug is vrees ik in echt ook zo lelijk.
Verder uhmmm wanneer moet gestemd worden/zijn? Ik ga namelijk morgen weekje skieen
FINALS | ||||||||||||||||||||||
|
deze tekst/tabel is gewoon gekopierd uit de "concept car contest" met dank aan Robin222
maar ik moet wel alle mailtjes voor maandag hebben, want maandag ben ik op vakantie. als dit te korte tijd is moet iemand anders het overnemen. maar ik denk dat een mailtje versturen wel kan vanaf
vrijdag middag tot zondag middag, anders moet iemand het overnemen (wel voordat iedereen begint te sturen
sorry voor al die rode vlakken, heb gewoon geen zin om allemaal tumbnails te zoeken of te maken en bij die links weet ik niet waarom je geen afbeelding ziet
Mochten er fouten in de lijst zitten of je staat er niet bij moet je t maar ff zeggen.
Waar ligt dit aan ?
Bij mij laden ze wel gewoonRefleXion schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:06:
Ik wilde eigenlijk nu gaan stemmen. Maar de finals van eperon en dntje laden niet (van imageshack), dat is dus niet echt eerlijk.
Waar ligt dit aan ?
RefleXion, jouw ontwerp wordt toch wel echt uitgevoerd hè? Ik móet er echt gewoon zo eentje hebben...
[...]
Ik zie ze nog steeds niet. Maar een stukje terug in de thread zie ik ze wel, dus dat is verder geen probleem.
En als tweaker... wat er niet is kun je zelf maken he.
Update: Ik heb mijn scores ingestuurd
PS wanneer wordt de uitslag bekend gemaakt? Ik ga namelijk morgen op vakantie.
[ Voor 19% gewijzigd door RefleXion op 24-02-2006 15:25 ]
Staat in de startpost.
Wegens succes is de Formule-1
puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste
krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan. Helaas. Éen punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit. Mail de scores naar mij: bram.vossenberg@gmail.com
In deze mail zet je twee lijstjes met op #1 degene die je het best vond, aflopend naar #8. Punten hoef je er niet bij te schrijven. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Zorg er ook voor dat je je Tweakers username vermeldt en de email verstuurt in platte tekst vorm, dus geen Word, Excell oid.
De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore
[ Voor 83% gewijzigd door RefleXion op 24-02-2006 15:26 ]
in startpost staan 8 cijfers, en er wordt gesproken over (indien meer dan) 8 deelnemers, maar dat moet dus 9 deelnemers zijn als je zelf geen punten krijgt
[ Voor 253% gewijzigd door indexample op 24-02-2006 15:51 ]
Om ook nog nuttige informatie te geven: nee idd
edit
Gemaild
[ Voor 15% gewijzigd door Guillome op 24-02-2006 16:14 ]
@jimbojansen90: Vet!
@wie dit leest: 11 finals!!
bedoel je die 3d hud?XLerator schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:41:
Waar is die 3e hud gebleven?
dat had ik gemaakt maar het lukte niet om een mooi effect te krijgen met die volumetrische lichten.
[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 24-02-2006 16:55 ]
dan zijn er maar 10 finalsAnoniem: 105830 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:44:
@eperon: Het zijn er 8. Jijzelf telt nooit mee, dus kunnen het er ook geen 9 zijn.
+
@wie dit leest: 11 finals!!Zou het dan toch weer goedkomen met deze contests...

edit: enorm boeiend
[ Voor 8% gewijzigd door indexample op 24-02-2006 18:41 ]
Best lastig nog die punten verdelen.
Anoniem: 149249
Euhm...
Ik heb de moderators een tijdje terug ge-e-maild over het Foto Namaken Contest Idee,
ze zeiden dat ze liever geen 2 contests tegelijk hadden.
Zelf vind ik dat dit wel moet kunnen, wat is jullie mening daarover?
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 149249 op 25-02-2006 18:23 ]
Nou ik vind dat eigelijk niet kunnen. Wacht gewoon even rustig totdat deze contest helemaal afgelopen s en zorg dan dat dat het nieuwe onderwerp wordt. Ik zal in ieder geval denk ik wel mee doen dan.Anoniem: 149249 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:22:
Omdat ik nog nooit aan een contest mee heb gedaan ga ik mee doen met de volgende.
Euhm...
Ik heb de moderators een tijdje terug ge-e-maild over het Foto Namaken Contest Idee,
[ Voor 3% gewijzigd door FreezingPixels op 25-02-2006 23:10 ]
Maarre ik vind 2 contests voor deze drukte veel te veel. 1 is prima, 2 is niet leuk.
Ten tweede is het onderwerp niet leuk. Iig, ik vind dat niet leuk
Mee eens je kunt veel leukere dingen verzinnenXLerator schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:57:
k k k k k? Je bedoelt "ik"?
Ten tweede is het onderwerp niet leuk. Iig, ik vind dat niet leuk
Edit: zijn gamefiguren geen leuk idee voor de volgende contest ?
[ Voor 14% gewijzigd door Megajr op 25-02-2006 21:34 ]
Ik zal hem even ergens anders uploaden:

Ik ga nu ff me scores versturen.
edit:
Verstuurd
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 25-02-2006 22:38 . Reden: =) ]
Ik ben het volledig met robin222 en XLerator eens, 2 contest tegelijk is gewoon geen optie.Anoniem: 149249 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:22:
Omdat ik nog nooit aan een contest mee heb gedaan ga ik mee doen met de volgende.
Euhm...
Dit is weer eens een contest die wel weer redelijk is verlopen met 11 finals, in verhouding tot de vorige contest is deze zelfs super verlopen maar laten we niet te vroeg juichen en de zaken gewoon even rustig aanzien.
Als er genoeg animo is voor voor een contest om een foto na te maken dan zal dat onderwerp vanzelf wel een keer aan bod komen (poll anyone?
Begrijp me niet verkeerd, je enthousiasme wordt wel degelijk op prijs gesteld maar je timing (paar slecht verlopen contests hiervoor) en een beperkt aantal 3D-ers hier op G.O.T. bieden te weinig ruimte voor 2 contests.
In de hoop dat je nog steeds wel mee wilt doen aan de volgende contest (ongeacht het onderwerp)
om eerlijk te zijn vond ik het onderwerp van de vorige contest nogal moeilijk/oninterresant maar ik vind ook dat er best 1 contest tegelijk gehouden word.ZipoBibrok5-108 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 02:22:
[...]
Ik ben het volledig met robin222 en XLerator eens, 2 contest tegelijk is gewoon geen optie.
Dit is weer eens een contest die wel weer redelijk is verlopen met 11 finals, in verhouding tot de vorige contest is deze zelfs super verlopen maar laten we niet te vroeg juichen en de zaken gewoon even rustig aanzien.
Als er genoeg animo is voor voor een contest om een foto na te maken dan zal dat onderwerp vanzelf wel een keer aan bod komen (poll anyone?) maar zeker niet als 2de contest, daar zijn gewoonweg te weinig kandidaten voor hier op G.O.T.
Begrijp me niet verkeerd, je enthousiasme wordt wel degelijk op prijs gesteld maar je timing (paar slecht verlopen contests hiervoor) en een beperkt aantal 3D-ers hier op G.O.T. bieden te weinig ruimte voor 2 contests.
In de hoop dat je nog steeds wel mee wilt doen aan de volgende contest (ongeacht het onderwerp)
Zo... nu eerst een Bavaria
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 26-02-2006 18:22 ]
@KaBRamm: Ik heb je mail gelezen, heb net meteen verbeterde versie opgestuurd.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 73881 op 26-02-2006 16:07 . Reden: =D ]
kuche
je moet het zien als :eperon schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:01:
haha ik vind het zeker spannend! wordt ik laatste of enerlaatste?
je staat in iig hoger dan degenen die niet meegedaan hebben
en al die mooie werkjes.... wie is nu niet bang om laatstes te zijn
maar met al die nieuwe dingen die je eruit kan leren kan je niet echt zeggen dat je "verloren" hebt(is niet op jou bedoeld hoor , gewoon in het algemeen)
maar ondertussen kan er al over een nieuw onderwerp nagedacht worden.
-muziek
-egypte
Allemaal een fijne vakantie!!
Nog een leuk idee voor een volgende contest:
Fietsen
je hebt voor het weekend al aangegeven dat het dit weekend moest, dus wat mij part kunnen we dan ook wel zonder de punten van MarcAnoniem: 163535 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:12:
ik heb nog steeds niks van marc1023 ontvangen dus ik denk dat de uitslag pas over een paar dagen komt, zaterdag of zo. of ik moet nog binnen 2 uurtjes een mailtje ontvangen.
maar ondertussen kan er al over een nieuw onderwerp nagedacht worden.
-muziek
-egypte
Allemaal een fijne vakantie!!
Dan gaan er namelijk niet 40 punten ofzo (10 + 8 + 6 + 5 etc) van hem richting de rest
39 puntenXLerator schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:00:
Echt niet, dan klopt het niet meer. Dan heeft hij meer voordeel om 1e te worden
Dan gaan er namelijk niet 40 punten ofzo (10 + 8 + 6 + 5 etc) van hem richting de rest
ja zou het kunnen verrekenen, ik heb alleen geen zin om een week te wachten
de punten die door iedereen gegeven zijn: mischien is het wel handig als marc1023 zijn scores nog geeft via het forum.
meer kan ik niet helpen.
Dit kan niet de uiteindelijke score zijn... marc1023 moet er gewoon helemaal uit gehaald worden, of er moet nog even een deadline komen zodat ie toch nog de tijd krijgt. Zoals eerder al s aangegeven iedereen die meedoet moet ook stemmen anders krijg je het zelfde effect als in de concept car contest... Marc1023 heeft nu meer stemmen dan andere.Anoniem: 163535 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:26:
http://foxmountain.nl/KaB...g%20contest%20gadgets.xls
de punten die door iedereen gegeven zijn: mischien is het wel handig als marc1023 zijn scores nog geeft via het forum.
meer kan ik niet helpen.
[ Voor 6% gewijzigd door FreezingPixels op 26-02-2006 22:38 ]
hangt er misschien vanaf wat je met origineel bedoeld...XLerator schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:25:
Idd, ik zie het. Gefeliciteerd MarcMijnes was zo te zien alles behalve orgineel
Jammer, ik vond m zelf wel orgineel, maargoed
Goed gewonnen
het is een bestaande mp3 speler , maar wel enorm mooi uitgewerkt
je was ook een verdiende winnaar geweest
Okay, ik ben dus blijkbaar de enige die een MP3-speler in een grasveld (en nog een mooi uitgevoerd grasveld ook) etaleren wel 10 punten waard vind qua originaliteitXLerator schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:25:
Goed gewonnen

Maar Marc1023 gefeliciteerd!
mischien moeten we ook wel af van die originaliteit's beoordeling.XLerator schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:25:
Goed gewonnen
het voegt niet echt iets toe vind ik.
en uitwerking is al net zo vaag.
mijn voorstel is voor de volgende contest gewoon te beoordelen op wat vind ik de mooiste render.
dan had Marc1023 of Xlerator ook wel gewonnen.
anders maken we er een echte jury sport van met moeilijkheidsgraad en punten aftrek
ik vind toch die originaliteit belangrijk hoor...Alnitak schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:08:
[...]
mischien moeten we ook wel af van die originaliteit's beoordeling.
het voegt niet echt iets toe vind ik.
en uitwerking is al net zo vaag.
mijn voorstel is voor de volgende contest gewoon te beoordelen op wat vind ik de mooiste render.
dan had Marc1023 of Xlerator ook wel gewonnen.
anders maken we er een echte jury sport van met moeilijkheidsgraad en punten aftrek
Misschien ook wel doordat ik daar het hoogst in scoor
anders word het nogal duidelijk wie er gaat winnen , nu komt er nog wat spanning in door 2 verschillende punten.
Dit topic is gesloten.