Uit m'n hoofd weet ik het zo niet maar ik kan het wel voor je opzoeken. Er is niet zo heel veel nodig voor het audio gedeelte, eigenlijk alleen een AVR, geheugen, opamp en wat klein spul (R en C's e.d.). Geluid wordt via PWM gegenereerd dus een DAC is niet nodig (misschien wel beter geluid maarja die MOD samples zijn toch niet zo hoge kwaliteit).
En kan je ook vertellen wat die aansluitingen op het ding doen? Puur een stel audio uitgangen? of komt er ook nog video uit?
Er komt ook nog video op inderdaad, of nouja soort van vector signalen voor m'n oscilloscoop. Beetje zoals laser aansturing dus. Maar het videogedeelte is nog niks aan gebeurd, komt omdat ik voorbamelijk met die modplayer ben bezig geweest. En dat terwijl grafische output volgens mij verplicht was voor deze contest

Nouja daar ga ik dus ook nog aan werken.
De 3 BNC stekkers op het ding zijn voor de video (X, Y en 'Z' (blanking)), de overige 2 zijn gewoon cinch stekkertjes voor het stereo geluid.
Btw, als ik een mod file naar je stuur, kan (en wil) je daar dan een opname van maken?

Jahoor prima, ik zal dan nog de effecten implementeren als ik tijd heb anders heb je grote kans dat het raar klinkt (die mod die er nu in zit is een beetje een uitzondering).
edit: en hoeveel KB aan data kan je nou in dat ding kwijt eigenlijk?
Het flashgeheugen is 512KB (kbytes, 4Mbit dus)), dat is helemaal voor de MOD. M'n converter programma maakt de patterns nog 25% kleiner en gooit namen e.d. eruit dus er passen zelfs ietsje grotere MODs in. De software gebruikt nu 3 byte adressen, in principe kun je er dus geheugens tot 16MByte aan hangen

Verder zit er een 'beperking' op per MOD sample van 64KB maar ik heb nog nooit een MODs gezien die grotere samples heeft. Samplegroottes en offsets worden gedeeld door twee en dan als 16-bits getallen opgeslagen maar ik vermoed dat hier een extra beperking aan zit (de standaard voor zover die er is zegt er niks over).