Het grote Dell Inspiron 9400 topic!

Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste
Acties:
  • 14.558 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu te wachten op een nieuwe laptop van dell uit.

De laptop die hier in de hoek staat is waardeloos en kan ik niet gebruiken omdat ik geen backlight heb achter het lcd scherm. Dell heeft beloofd dat ik een nieuwe ga krijgen, maar ik wacht nog steeds op bevestiging van een ordernummer zodat ik kan volgen wat de status is. Zodra ik die heb ben ik er een beetje geruster op.

Inmiddels zijn we van order tot nu bijna 2 weken verder en heb ik er nog geen moment plezier van gehad :(

Maargoed, afwachten dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 14:29
Verwijderd schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 15:35:
Gericht aan de kopers van een 9400:

Enkele weken geleden heb ik voor mijn ouders een 9400 besteld. De laptop is netjes een dag of 8 later afgeleverd door Dell. Niks aan de hand. Naar aanleiding van de posts van Breiner over zijn scherm heb ik ook het scherm van onze laptop tegen de loep gehouden en kwam tot de conclusie dat het 'leakage'-verhaal ook hier opging. Voor de duidelijkheid, deze laptop beschikt over het wuxga scherm. Na telefoneren met dell werd besloten het scherm te vervangen. Vier dagen na dit gesprek is een monteur het scherm volgens afspraak komen vervangen. Het resultaat is een zeer grote verbetering! Het nieuwe scherm lekt enkel helemaal onderaan wat licht maar de witte waas is compleet verdwenen. Maw, het licht-probleem is mijns inziens exemplarisch en NIET 'works as designed'. Neem geen genoegen met een gemankeerd product zou ik zeggen en laat Dell dit oplossen.

Just my 2 cents.
Mijn scherm is heel helder maar dat ligt ook deels aan het thema van MCE,
van 'Leakage' zou ik toch niet spreken...

Gr,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

4Reload schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 21:43:
[...]

Mijn scherm is heel helder maar dat ligt ook deels aan het thema van MCE,
van 'Leakage' zou ik toch niet spreken...

Gr,
Ja, tuurlijk is het heel helder, maar kijk ook eens naar een zwarte achtergrond terwijl je zelf in het donker zit, iets wat niet helder zou moeten zijn. Zie je nu onderaan, of in de hoeken... een lichtere gloed. Stel dat je een donkere film zit te kijken, dan kan het heel storend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-11-2023
Pixal schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 23:40:
[...]

Ja, tuurlijk is het heel helder, maar kijk ook eens naar een zwarte achtergrond terwijl je zelf in het donker zit, iets wat niet helder zou moeten zijn. Zie je nu onderaan, of in de hoeken... een lichtere gloed. Stel dat je een donkere film zit te kijken, dan kan het heel storend zijn.
Ik heb geen Dell, maar ik heb die gloed wel. In principe kan ik dus een nieuw scherm eisen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
als het heel erg storend is, is het het proberen waard.

heeft iemand misschien een link met een goede review van een 9400 met 7800go?
googlen heeft me niet echt geholpen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

popcorn schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 01:12:
[...]

Ik heb geen Dell, maar ik heb die gloed wel. In principe kan ik dus een nieuw scherm eisen?
Let wel op dat het met TFT schermen bijna altijd wel voorkomt. Je zou je scherm moeten vergelijken met een ander model om te kijken of het bij jou erger is dan normaal. Ik denk dat we over hele dure schermen praten als er echt geen gloed te zien is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Pixal schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 16:20:
[...]

Let wel op dat het met TFT schermen bijna altijd wel voorkomt. Je zou je scherm moeten vergelijken met een ander model om te kijken of het bij jou erger is dan normaal. Ik denk dat we over hele dure schermen praten als er echt geen gloed te zien is.
Echt storend is het niet, dus ik hoef ook geen nieuw scherm, maar ik vroeg me af of je in het gelijk zou worden gesteld door de leverancier / fabrikant.

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:42

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

http://www.shorties.nl/zwart.html en dan op f11 om te testen :P

Maar heb er nauwelijks last van, hele lichte gloed idd, maar het was me nog niet eerder opgevallen.

Verwijderd

Nieuwe inspirion is net geleverd. Apparaatje werkt goed, Zelfs de wlan kaart vondt zowat alle netwerken hier in het appartementencomplex!
Er is wel sprake van lichtlekkage. Maar weet echter niet of dit 'normaal' of extreem veel is?!
Als het me gaat irriteren zie ik het vanzelf wel.

En nu verder op ontdekking!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 februari 2006 @ 12:32:
[...]

Hoi Lemke,

Ik zat te kijken of jij een emailadres had in je profiel maar helaas. Ik ben aan het onderhandelen met een Dell mannetje over ongeveer dezelfde config als jij maar hij wil niet naar mijn prijs toe (jouw 2000 incl). Zou jij mij kunnen mailen met de gegevens over jouw mannetje bij Dell en de config enzo?
Mail to: andre.dewaal @tiscali.nl please!
Sorry, no can do. Wordt trouwens een moeilijke. Daarbij wissel ik niet graag namen via forum uit. Bij mijn deal waren 2 verkopers betrokken. Omdat de ene op verlof was, deed ik een upgrade van de 7200rmp HD en case bij zijn collega. In eerste instantie gaf ik aan dat hij een deal had als het volledige pakket (zoals hierboven) voor 2000 Euro kon geleverd worden. Dat ging spijtig genoeg niet, maar ging toch akkoord met het order. De verkoper zou me de bevestiging sturen. En een half uur later had ik toch een aangepast offerte, met de volledige configuratie voor 2000 Euro!!! Dat was mazzel hebben.

Ondertussen de betaling gedaan. Echter, mijn order was tot 2 keer toe niet meer opvraagbaar (zie iets terug in deze thread). Het was gecancelled omwille van een fout in de confiuratie. Ik begon me toch zorgen te maken en meldde dat ze dan eventueel maar het geld moesten terug storten. Echter de verkoper was heel gedienstig. Ter compensatie bood Dell me nog een fotoprinter 540 met papier en patronen er boven op en zette na de 2de keer het order op hoge prioriteit.En inderdaad, het volledige pakket is reeds verstuurd sind gisteren. Een dikke week uiteindelijk.

Ik hoop dat ik even veel mazzel heb met het toestel zelf. Want uiteindelijk heb ik hier toch een geweldige deal kunnen gedaan.

Dus nogmaals, bel naar Dell, en onderhandel met een verkoper. En wees geduldig. Heb ook eerst 2 keer een 9300 offerte laten maken. En meldt tevens je vergelijk met gelijkaardige systemen die beter in prijs liggen.

Succes nog.
Lemke

Verwijderd

Cybje schreef op dinsdag 14 februari 2006 @ 16:00:
XP Home doet as far as I know wel gewoon SMP. Hyper-Threading is bijna hetzelfde (nou ja, gezien vanuit het OS dan) en wordt toch ook door Home ondersteund?

Maar goed, ik heb inmiddels een Inspiron 9400 met Home besteld. Ik installeer er toch meteen Linux op, dus meer geld uitgeven aan Windows is sowieso niet nuttig voor mij.
Nou Cybje, dan kan ik je alvast iets ontmoedigen. ik heb ook linux draaien nu, suse 10, maar je kunt met geen mogelijkheid wireless krijgen.
dit komt omdat de intel 3945 abg sowieso nog geen linux driver op internet kan krijgen, maar ook zelf maken met ndiswrapper of driverloader werkt met geen mogelijkheid.

Als jij 'm aan t werk krijgt, zou t top zijn, je weet maar nooit :)

op internet ook dagen gezocht,maar niemand heeft een oplossing zover.
officiele linux intel driver komt wel uit staat op intel site Q1 2006, dus straks hebben we hopenlijk geluk :)

• Cybje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 14:38

Cybje

First Post!

Ik gebruik wireless vrijwel niet ... en de plekken waar ik het gebruik kan ik bijna net zo makkelijk even een kabeltje leggen, dus dat scheelt heel veel. Meestal gooi ik op locatie veel data over (bijv. backup van een server even naar me laptop), dus dan schiet wireless sowieso niet op.

Ik krijg mijn Inspiron 9400 waarschijnlijk de 24e (als er geen vertraging ofzo is), dus dan ga ik er lekker mee spelen. Ik heb rondgezocht op Google, maar tot nu toe lijkt niemand deze kaart dmv een ndiswrapper werkend te krijgen. Ik verwacht op zich dat er binnenkort wel een gewone Linux driver voor komt, gezien er toch veel interesse is in de 3945.

Wat ruist er door het struikgewas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 12:11
De mijne ligt sinds vannacht in Eindhoven, geschatte leverdatum is de 23e. Dat vind ik best gek aangezien Eindhoven hier nog geen 40KM vandaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eldee
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-07 04:01
--Christiaan-- schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 07:20:
De mijne ligt sinds vannacht in Eindhoven, geschatte leverdatum is de 23e. Dat vind ik best gek aangezien Eindhoven hier nog geen 40KM vandaan is.
Ik wl je niet ongeduldig maken, maar ik heb vaker van Dell spullen enkele dagen vóór de 'verwachte' datum binnen gekregen. Volgens mij passen ze die niet (altijd) aan ook al is de bestelling verzonden.
Je moet alleen even wachten tot dag dat de distributeur jou plaats/wijk aandoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

--Christiaan-- schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 07:20:
Bij alle dell bestellingen die ik heb gedaan komt het, als het 's ochtends al in Nederland is, diezelfde dag nog aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net mijn 9400 binnen met een WUXGA (1920 x 1200) scherm. Kwaliteit is super scherp, maar Internet browsen is zowat niet te doen met deze font size. Ik heb dan al de dpi's/icons/etc vergroot, maar in je browser window blijft het akelig klein. Ja ik weet dat je de size ook binnen je browser kunt vergroten, maar dan klopt vaak de layout van de site niet meer...
Achteraf had ik misschien beter een 1440x900 scherm kunnen nemen...
Als iemand nog andere suggesties heeft heel graag.. Jammer dat je dit scherm dus ook niet op 1440x900 kunt zetten, deze ratio is niet beschikbaar bij de scherm instellingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Laptop is aangekomen. Het scherm lekt beduidend minder dan het vorige scherm, en de lekkage die wel aanwezig is neem ik maar voor lief. Dit is iig acceptabel.
Tot mijn verbazing heeft dit systeem wederom geen Bleutooth adapter *zucht*
Ik heb voor 9 euro een BT USB dongle gekocht en mezelf beloofd me de ellende te besparen om weer heel die Dell mallemolen weer in te gaan.

Strax het systeem maar eens naar mijn zin inrichten en kijken hoe die het doet.
Na 2 weken dan EINELIJK een werkend systeem. Chapeau!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Twee weken wachten, is dat bij pick up & return garantie, of ook bij next business day onsite? Ik heb die laatste namelijk en zou het absoluut niet kunnen waarderen om mijn laptop 2 weken kwijt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zie nu dat ik in mijn 9400 geen bluetooth heb zitten, terwijl het wel op de pakbon staat. naar ik mag aannemen zou deze bluetooth module ook als zodanig onder hardware beheer moeten staan?
Maandag dan toch maar eens met Dell bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

Onder apparaat beheer staat ie bij 'USB-controllers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

links van je accu zit een klepje met en schroefje, als je dit klepje open schroeft dan moet ie daar achter zitten. Bij mij zit daar een mooi wit stekkertje, maar geen BT module...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
Voor die gene die er over denken om een Logitech V270 (Bluetooth Muis) te kopen,
de software van Logitech Setpoint werkt op dit moment niet samen met de Toschiba
software voor de Bluetooth module.

Ook de nieuwste versie van Dell met Firmware update doet ut nie... :(
http://support.dell.com/s...formatcnt=1&fileid=152592

[ Voor 28% gewijzigd door 4Reload op 19-02-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
Iemand dit al eens gelezen over de combinatie Intel Dual Core/ Windows / USB2 extern ?
http://www.tgdaily.com/20...atch_for_power_drain_bug/

Denk dat we eerdaags een BIOS update kunnen gaan verwachten.... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
Verwijderd schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:22:
links van je accu zit een klepje met en schroefje, als je dit klepje open schroeft dan moet ie daar achter zitten. Bij mij zit daar een mooi wit stekkertje, maar geen BT module...
Vreemd, net nog gekeken op de site, je kan een 9400 gewoon niet zonder bestellen.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien ik zo lomp ben geweest geen drivers cd te bestellen en ik windows MCE eraf wil gooien en een verse winxp install wil doen. Vroeg ik me af of de drivers van de Dell site volstaan om te downloaden of moet ik nog andere drivers ergens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
Voor zover ik weet zou je moeten kunnen volstaan met de drivers op de volgende pagina,
http://support.dell.com/s...PNT_P4_9400&os=WW1&osl=EN

En anders kan je altijd nog kijken bij bijvoorbeeld Intel (Chipset, video enz.) Toshiba e.d.
voor de nieuwste drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4Reload schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:53:
Voor die gene die er over denken om een Logitech V270 (Bluetooth Muis) te kopen,
de software van Logitech Setpoint werkt op dit moment niet samen met de Toschiba
software voor de Bluetooth module.

Ook de nieuwste versie van Dell met Firmware update doet ut nie... :(
http://support.dell.com/s...formatcnt=1&fileid=152592
Neemt niet weg dat de muis het wel gewoon doet, inclusief scrollfunctie e.d. Logitech Setpoint is nou niet echt een stuk software wat je niet kunt missen. Ik ben in ieder geval blij met het ding, ook zonder logitech setpoint :)

p.s. Al ondersteund logitech de toshiba bluetooth stack dan zit nog steeds de software van de touchpad de installatie in de weg, volgens mij ondersteund windows geen twee "muis" software pakketten naast elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Ik heb hem nu ook hier binnen, een prachtig ding moet ik zeggen! Het grote scherm is best wennen, jammer dat het toetsenbord zo klein is. Ik had alleen een vraagje, ik wil het scherm altijd scherp, niet alleen als ik hem op netstroom zet. Hoe doe ik dat?

Ik heb trouwens totaal geen leakage :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

--Christiaan-- schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:56:
Ik heb hem nu ook hier binnen, een prachtig ding moet ik zeggen! Het grote scherm is best wennen, jammer dat het toetsenbord zo klein is. Ik had alleen een vraagje, ik wil het scherm altijd scherp, niet alleen als ik hem op netstroom zet. Hoe doe ik dat?

Ik heb trouwens totaal geen leakage :).
Het wordt niet minder scherp, gewoon minder fel. Je kan op elk moment de brightness aanpassen met FN en de pijltjestoetsen, die waar een zonnetje op staat. Let wel op dat je batterij op die manier ongeveer 12 % sneller leeg is.

Zie jij geen leakage of is het er helemaal niet, dat laatste is namelijk redelijk onmogelijk. Heb je al in een donkere kamer naar een zwart beeld gekeken? Dat grijze in de hoekjes is bijvoorbeeld leakage, zie je ook goed als je een donkere film kijkt die niet helemaal beeldvullend is.

[ Voor 5% gewijzigd door Pixal op 20-02-2006 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Pixal schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:38:
[...]

Het wordt niet minder scherp, gewoon minder fel. Je kan op elk moment de brightness aanpassen met FN en de pijltjestoetsen, die waar een zonnetje op staat. Let wel op dat je batterij op die manier ongeveer 12 % sneller leeg is.

Zie jij geen leakage of is het er helemaal niet, dat laatste is namelijk redelijk onmogelijk. Heb je al in een donkere kamer naar een zwart beeld gekeken? Dat grijze in de hoekjes is bijvoorbeeld leakage, zie je ook goed als je een donkere film kijkt die niet helemaal beeldvullend is.
Ik bedoelde ook brightness. bedankt voor de tip. Ik zie trouwens geen leakage, in een donkere kamer eigenlijk ook maar weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mail ontvangen van dell dat ik een datum moet opgeven om de oude laptop op te komen halen.
Zat er over te denken die datum 2 weken in de toekomst plannen, maar ach.. ding staat alleen maar in de weg hier zo..
Volgens Dell is het nog steeds normaal dat ik geen BT heb want dat is niet standaard volgens hun...

Nahja..als ik het opnieuw moest doen nam ik geen Dell meer. Niet omdat het perse een slecht apparaat is, maar als je kijkt wat een gezeur je krijgt voor dat geld... dan zijn er concurenten die voor het zelfde geld wel goed spul leveren en weten hoe service werkt..

Na twee weken gezeur heb ik dan eindelijk een werkende 9400 met minimale leakage (je ziet het wel, maar al stukken minder als bij de vorige) en eerlijk is eerlijk, hij is bloedsnel.
Ik mis alleen een pcmcia/pccard bus (mijn umts datacard is nu onbruikbaar :( ) dus ik moet nog een oplossing gaan zoeken om mobiel te WoW-en.. iemand een idee? Mijn Mda Vario ondersteunt helaas geen UMTS, en GPRS is te traag geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:24:
Net mail ontvangen van dell dat ik een datum moet opgeven om de oude laptop op te komen halen.
Zat er over te denken die datum 2 weken in de toekomst plannen, maar ach.. ding staat alleen maar in de weg hier zo..
Volgens Dell is het nog steeds normaal dat ik geen BT heb want dat is niet standaard volgens hun...

Nahja..als ik het opnieuw moest doen nam ik geen Dell meer. Niet omdat het perse een slecht apparaat is, maar als je kijkt wat een gezeur je krijgt voor dat geld... dan zijn er concurenten die voor het zelfde geld wel goed spul leveren en weten hoe service werkt..

Na twee weken gezeur heb ik dan eindelijk een werkende 9400 met minimale leakage (je ziet het wel, maar al stukken minder als bij de vorige) en eerlijk is eerlijk, hij is bloedsnel.
Ik mis alleen een pcmcia/pccard bus (mijn umts datacard is nu onbruikbaar :( ) dus ik moet nog een oplossing gaan zoeken om mobiel te WoW-en.. iemand een idee? Mijn Mda Vario ondersteunt helaas geen UMTS, en GPRS is te traag geloof ik...
Is dat dat ding niet wat rechts zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 09:18:
[...]

Neemt niet weg dat de muis het wel gewoon doet, inclusief scrollfunctie e.d. Logitech Setpoint is nou niet echt een stuk software wat je niet kunt missen. Ik ben in ieder geval blij met het ding, ook zonder logitech setpoint :)

p.s. Al ondersteund logitech de toshiba bluetooth stack dan zit nog steeds de software van de touchpad de installatie in de weg, volgens mij ondersteund windows geen twee "muis" software pakketten naast elkaar
Ja, de muis doet het ook goed, alles werkt, soms moet de muis even wakker worden maar
dat is niet hinderlijk lang... De setpoint software installeert allen het muis gedeelte en kan
daarom samen werken met de toouchpad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:24:
Heb je ze ooit aan de lijn gehad dat ze met je meekeken als je de 9400 gaat bestellen via hun site? Dan kunnen ze zien dat BT altijd aan staat, je kan het zelfs niet deselecteren...

Voor de rest ben je wel een beetje een winer hoor breiner. Eén en al gezeur. Dat terwijl er al 2x een monteur bij je langs is geweest en je nu toch in 2 weken een nieuwe hebt. En nu begin je weer over een PCMCIA kaart waarvan je meteen al kon zien dat ie er nooi in zat. Okee, je had pech met je scherm maar ik vind dat het toch nog zeer snel is goedgekomen. En je hebt nu wel mooi een krachtpatser voor een hele scherpe prijs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:13:
[...]
Voor de rest ben je wel een beetje een winer hoor breiner. Eén en al gezeur.
Ýep!
Wie zorgt dat dit jochie een eigen forum krijgt zodat ie de hele dag kan zeiken zonder dat ie dit hele topic verziekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:13:
[...]

Heb je ze ooit aan de lijn gehad dat ze met je meekeken als je de 9400 gaat bestellen via hun site? Dan kunnen ze zien dat BT altijd aan staat, je kan het zelfs niet deselecteren...

Voor de rest ben je wel een beetje een winer hoor breiner. Eén en al gezeur. Dat terwijl er al 2x een monteur bij je langs is geweest en je nu toch in 2 weken een nieuwe hebt. En nu begin je weer over een PCMCIA kaart waarvan je meteen al kon zien dat ie er nooi in zat.
Dude, als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je hoofd. Slaat nergens op. Wat wil je zeggen, dat ik gewoon niks had mogen zeggen hier en iedereen laten denken dat Dell een goed bedrijf is dat zijn zaken op orde heeft?
Ik heb alleen een verslag gedaan van wat mij is overkomen. Dat noem jij dan zeuren, werk je soms voor Dell ofzo? *zucht*
Gaat er niet om dat ik voor een laag bedrag een snel systeem heb, het tegendeel heb ik nooit beweerd, waar het om ging is dat de service van Dell slecht is. De enige reden dat het binnen twee weken geregeld is, ligt in het feit dat ik daar ZELF voor heb moeten "zeuren"bij Dell. Maargoed. lees het maar terug..

Typische reactie. Regel je zelf je oplossing, komt er een wel weer een spuit elf met "wat zeur je nou, het is toch opgelost?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 10:35:
[...]

Ýep!
Wie zorgt dat dit jochie een eigen forum krijgt zodat ie de hele dag kan zeiken zonder dat ie dit hele topic verziekt?
en daar heb je spuit elf..
Ga ergens anders steuken, neppe patser

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:36:
[...]

Dude, als je niks zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je hoofd. Slaat nergens op.

...

Typische reactie. Regel je zelf je oplossing, komt er een wel weer een spuit elf met "wat zeur je nou, het is toch opgelost?"
Ben je helemaal gek worden ofzo? Ik heb je in dit topic meerdere malen beleefd proberen te helpen met info over de bluetooth en mijn (bestel)ervaringen enzo. Wordt ik alsnog voor spuit elf uitgemaakt en krijg ik naar mijn kop dat ik bij Dell werk ofzo. Probleem is dat jij maar blijft zeiken en zo'n antwoord als dit bewijst maar weer eens met wat voor een persoon we hier te maken hebben. Zak lekker door de strond man! Dit hele topic loop je al te mekkeren, nu weer over PCMCIA die er sowieso nooit in zit. Post dan niet als je alleen maar gal loopt te spuien en toch alleen maar naar jezelf luistert! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 16:50:
[...]

Ben je helemaal gek worden ofzo?
Nee
Ik heb je in dit topic meerdere malen beleefd proberen te helpen met info over de bluetooth en mijn (bestel)ervaringen enzo.
Ah, toen was het geen "gewine"...
Wordt ik alsnog voor spuit elf uitgemaakt Nietwaar, LEES de reactie maar
en krijg ik naar mijn kop dat ik bij Dell werk ofzo. Da's wel waar

Probleem is dat jij maar blijft zeiken en zo'n antwoord als dit bewijst maar weer eens met wat voor een persoon we hier te maken hebben. Zak lekker door de strond man!
En zo volwassen als jij reageert, is een toonbeeld van tweakerschap zullen we zeggen

Dit hele topic loop je al te mekkeren,

Klopt ook niet, lees maar terug, en ik mekker niet, ik deed een verslag van mijn bestel ervaring, maargoed, als Dell medewerker is het mss moeilijk om kritiek te krijgen?

nu weer over PCMCIA die er sowieso nooit in zit. Ook gelul, tot voorkort was PCMCIA standaard, alleen Dell en Fujitsu Siemens leveren GEEN poort meer, Toshiba en Sony leveren beide poorten. Get your facts straight

Post dan niet als je alleen maar gal loopt te spuien en toch alleen maar naar jezelf luistert! :r

En daar is de gedachtenpolitie weer, welkom in 1984 meneer Orwell...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anyway.. terug on topic dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
niet geheel ontopic, maareh brijner, heb jij mail gekregen van mij ? vinzzz[at]vinzzz[punt]nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Vinzz, en jehebt al mail terug, als het goed is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
[b]Ook gelul, tot voorkort was PCMCIA standaard, alleen Dell en Fujitsu Siemens leveren GEEN poort meer, Toshiba en Sony leveren beide poorten. Get your facts straight[/b]

Als je dit zo goed weet, waarom zeik je dan zo dat deze er niet in zit...
Het heeft nooit op de website gestaan bij de specs, dus zit het er ook niet in...
Je hebt gewoon nooit goed gekeken, en dat is nu jammer, je hebt geen BT in je
laptop en dat is ook vette pech voor je... Wij wel want bij ons was het standaard.

en nu weer verder over de laptop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ik kan me best voorstellen dat ie zeikt dat zn bluetooth er niet in zit, dit werd wel vaker vergeten bij bestellingen. Op de website is zelfs de goedkoopste uitvoering al standaard met bluetooth dus het lijkt me dat het erin hoort te zitten. Aan hem is de taak om te kijken of hij er echt niet in zit of dat hij gewoon kapot is en niet herkend wordt, ook dit kwam wel eens voor aangezien die bluetooth kaarten echt zwak zijn. (zwak als in kapot na herinstallatie van een driver).

Dus kijk even of ie er zit:
Afbeeldingslocatie: http://support.dell.com/support/edocs/systems/ins9400/en/sm/zanziba5.jpg

Verder kan ik me ook voorstellen dat je over de zeik gaat als je backlight defect is bij levering. Iedereen met verstand van computers weet dat dit zo af en toe kan gebeuren.. de domste vragen bij Dell aan de telefoon waren altijd nog "het is toch niet normaal dat een harddisk na 5 dagen al kapot is!!!!!?". Eeeeh nou meneer, zeker nooit een lekke band gehad?

Ik heb redelijke tijd bij Dell op de tech support gewerkt. God zij gedankt dat ik er weg ben, maar als er één ding zeker is is dat ik nooit een Dell zal aanschaffen. Vanwege de known issues die ze ontkennen tot de kleinste zaken waar nutteloze procedures voor geschreven zijn. Dell is Amerikaans, ook in Nederland handhaven ze Amerikaanse handelswijzen en die werken niet altijd hier in ons landje.

Dat ie niet weet dat er geen pcmcia slot in zit is gewoon stom, je krijgt genoeg kans om de laptop vanuit elke hoek 3D te bekijken en in te zoomen. Enige wat ik niemand kan kwalijk nemen die een Dell koopt is dat ze hem achteraf lelijk of te zwaar vinden en mensen die teleurgesteld zijn over de beeldkwaliteit. Toch heb ik nieuws voor die mensen: Koop een computer die je vooraf kan vasthouden en uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijno2000
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-07 15:59
Beste mensen ik heb zojuist ook m'n 9400 ontvangen (2 stuks 1 voor mij) gezien. Het is een super snelle laptop dat wel. Enige minpuntje het scherm....light leakage onderin das jammer voor de rest heerlijk. Lekker stil en dan ook echt stil...d8 eerst wat te horen en dat klopt wel...heel heeeel licht gezoem en toen opeens doodse stilte....d8 dat hij uit was...maar alles brandde nog het kon blijkbaar nog stiller....Dat vind ik echt super aan deze laptop hij is gewoon onhoorbaar zowat..Verder...gelijk alle dell troep eraf gegooid, er draaide vanaf de fabriek af en aan 63 processen nu zit ik op de 40-45 . HD hoor je heel heel licht als hij laadt maar totaal niet storend. Wireless werkt trouwens ook perfect.

Specs:
Scherm 1440x900
1024Mb 533mhz
1.83ghz Duo
80Gb schijf 5400rpm
7800 Go

Wilde even mijn mening en ervaring met jullie delen dus hoop dat het mensen helpt...

Voor vragen hoor ik het wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:26:
Dat ie niet weet dat er geen pcmcia slot in zit is gewoon stom, je krijgt genoeg kans om de laptop vanuit elke hoek 3D te bekijken en in te zoomen.
okay.. I'll bite.
De pcexpress en pcmcia/pccard slot zien er van buiten EXACT hetzelfde uit. Hoe zie je DAAR het verschil aan?

Ik had, en daar heeft iedereen die DAT beweert wel gelijk in, de specs beter moeten lezen, want daar stond het wel in. Maar, en ik denk dat velen met mij hetzelfde hebben gedacht, in de 9300 zat er gewoon een pcmcia slot op die plek, en ik ben er simpelweg van uit gegaan dat het in de 9400 hetzelfde zou zijn, zonder het te controleren omdat Dell nergens een melding heeft gemaakt pcexpress te gaan supporten. Fujitsu siemens en Toshiba hebben dat WEL gedaan dus daar verwacht je die slots gewoon eerder.

ik ZEIK niet dat ik geen BT heb, ik MELD dat hij zonder BT kaartje in het afgebeelde slot is geleverd. Waar ik over "Zeik" is de rare reactie van Dell, en gelukkig zijn er meer mensen het met mij eens dat Dell hier op zijn minst eenduidig op kan reageren, en niet voor elke klant een ander antwoord bedenken.

Ik ZEIK vervolgens ook niet dat ik geen pcmcia slot heb, maar meldde het MET de vraag of iemand een alternatief wist (leest u even terug?) Daarnaast is nu wel ineens voor IEDEREEN duidelijk dat de 9400 dus geen pcmcia/pccard slot heeft, mocht iemand het zich nu nog afvragen.

Allemaal zaken die in andere topics op een normale manier worden besproken zonder met modder te hoeven gooien. Helaas, als je in een topic terecht komt met 4Reload, Martijn1002 en Driexl moet er schijnbaar gescholden worden.

Gelukkig is het merendeel van de tweakers ouder dan 11 en hebben we het geduld om ook jullie te woord te staan, maar gedraag je eens een beetje, en anders lever je de 9400 maar weer in en ga je maar op je v-tech spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Ach zie het zo. De doelgroep die jou uitscheldt koopt een Inspiron 9400 en is heel tevreden over Dell.

;)

Blijkbaar is dat een erg vervelend type mens. :p

En ik heb het hele topic niet eens doorgelezen dus ik zou niet weten of je wel of niet zeikt of gewoon veel meldt. Ik vond sommige klanten ook zeiken maarja, als ik in hun positie zou zitten zou ik hetzelfde doen. Feit blijft, als je eenmaal een probleem bij Dell hebt sta je er alleen voor. De mensen in dit topic die geen problemen hebben moeten het niet raar vinden dat sommige mensen alleen maar hinder van Dell hebben. Het probleem is dat er ontzettend veel stomme mensen worden aangenomen op de tech support. Zodra ergens geen procedure voor bestaat kom je nergens, totdat je echt niet meer te genieten bent aan de telefoon. Dan krijg je te maken met iemand die je terugbelt en iets meer kan regelen. (nog steeds met handen en voeten gebonden aan procedures maar met genoeg mailtjes richting een andere afdeling is er dan in een later stadium wel van af te wijken.) Ondertussen ben je 2 weken verder maar dan heb je wel wat. Ik zat een tijdje op dat terugbel team en automatisch dus tussen de zwaardere problemen, elke keer weer werden problemen pas serieus genomen als minstens iedere werknemer de case uit zijn hoofd kende.

Sommige klanten hoor je nooit, sommige elke dag. Er was eens een klant die 2 keer achter elkaar een defecte notebook geleverd kreeg, eerste keer defecte backlight, 2e keer harddrive. Dan kan IK me voorstellen dat die gozer van de koop afziet omdat ie niet nog een keer een week wil wachten, die gaat dan liever met zn geld naar een willekeurige winkel om een Asus ofzo te kopen. Customer Care vond dat geen probleem, moest ie wel even 180 euro verzendkosten dokken!

Nou maak ik me weer even uit de voeten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 22:35:
[...]

ik ZEIK niet dat ik geen BT heb, ik MELD dat hij zonder BT kaartje in het afgebeelde slot is geleverd. Waar ik over "Zeik" is de rare reactie van Dell, en gelukkig zijn er meer mensen het met mij eens dat Dell hier op zijn minst eenduidig op kan reageren, en niet voor elke klant een ander antwoord bedenken.
Je zegt het anders wel 3 keer, 2x op 7 februari en 1x op 18 februari. En nu weer...
Daarbij probeer ik je 2x te helpen met een reply:

1). Dat is flauwekul. Die optie zit er standaard in en kan je niet eens uitschakelen in je bestelling. Kijk maar op www.dell.nl als je gaat configureren, die optie is ghosted en staat altijd aangevinkt...
2). Heb je ze ooit aan de lijn gehad dat ze met je meekeken als je de 9400 gaat bestellen via hun site? Dan kunnen ze zien dat BT altijd aan staat, je kan het zelfs niet deselecteren...

Maar meneer is blijkbaar zo op z'n teentjes getrapt dat hij dit niet meer leest in mijn reply. Anyway, als je 1 seconde had gekeken tijdens je bestelling had je kunnen zien of je BT had of niet.

Ik ZEIK vervolgens ook niet dat ik geen pcmcia slot heb, maar meldde het MET de vraag of iemand een alternatief wist (leest u even terug?) Daarnaast is nu wel ineens voor IEDEREEN duidelijk dat de 9400 dus geen pcmcia/pccard slot heeft, mocht iemand het zich nu nog afvragen.
Je loopt anders wel te zuchten:
5 feb: Okay.. WAAR is de pcmcia poort heen? *zucht* zit er OOK al niet meer op
20 feb: Ik mis alleen een pcmcia/pccard bus (mijn umts datacard is nu onbruikbaar) dus ik moet nog een oplossing gaan zoeken om mobiel te WoW-en.. .

Allemaal zaken die in andere topics op een normale manier worden besproken zonder met modder te hoeven gooien. Helaas, als je in een topic terecht komt met 4Reload, Martijn1002 en Driexl moet er schijnbaar gescholden worden.

Gelukkig is het merendeel van de tweakers ouder dan 11 en hebben we het geduld om ook jullie te woord te staan, maar gedraag je eens een beetje, en anders lever je de 9400 maar weer in en ga je maar op je v-tech spelen.

Ahem, meneer draait even de rollen om. Ik heb dus niet gescholden. Jij daarentegen wel, tegen meerdere personen, met "spuit elf" en "neppe patser". Pas na jouw belachelijke reactie gooide ik wat meer gewicht in de strijd. Man, ik heb je diverse keren geprobeerd te helpen maar je stelt steeds weer dezelfde vragen en je trekt je toch niets van anderen aan. Steeds weer dezelfde vragen met *zucht* erbij, wat is dat dan, als dat geen zeiken is?

Leuk ook dat je over mijn leeftijd en werk begint te raden. Ik ben trouwens 35 en ik werk niet bij Dell dus ik begijp jouw insinuaties niet. Maar op de manier zoals jij hapt lijk jij eerder zelf niet ouder dan 11 jaar. De enige die het hier over spelletjes spelen heeft ben jij, dus hou je commentaar over "ga maar op je v-tech spelen" maar voor je..

Zoals ik al beleefd zei, je hebt pech gehad met je scherm maar ik vind dat het snel is opgelost. De monteur is in 2 weken tijd meerdere malen bij je langs geweest en je hebt een nieuw scherm. Wil je nog snellere service (ik betwijfel of dat kan), haal dan je spul bij de MediaMarkt ofzo maar niet over het internet/post.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 12:12
Hé folks,

ik heb dit topic gestart met het doel om elkaar over ervaringen met de Inspiron 9400 te informeren. Sommige mensen hebben goede ervaringen en andere minder goede, en het is goed als beide aan bod komen.

Dit topic is niet (geen enkel topic overigens) bedoeld om te flamen of trollen, en ik stel dan ook voor dat we nu weer over gaan tot de orde van de dag, dwz. ontopic, en niet langer elkaars reakties gaan zitten becommentariëren.

Zo niet dan voorzie ik een spoedig ingrijpen van onze moderators en gaat dit topic mogelijk op slot. Daarmee is niemand gebaat want er is nog genoeg te melden over de Inspiron 9400, goed of slecht.

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sluit me aan bij wesco, en slik verder commentaar in.
Als driexl nog verder wil bakkeleien stel ik mijn mail adres beschikbaar, in alle andere gevallen:
on topic maar weer.

Zijn er meer mensen die fluitende accu's hebben? Het klinkt lachwekkend, ik weet het, maar een van de twee accu's die ik hier heb liggen "fluit". Nahja, niet echt fluiten, maar een hoogfrequent pieptoon bij het laden. Gelukkig heb ik de "defecte" laptop nog hier, en kon ik de accu omruilen met die. Dat lost mijn probleem welliswaar op, maar ik vroeg me af of meer mensen dit fenomeen hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Reload
De hoge toon bij het laden heb ik al eerder gemeld,
het vreemde is dat het na een paar keer laden niet
meer voor komt.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 22ste maar weer eens gekeken op de dell site. Ik denk dat Brijners nieuwe laptop (wegens zijn stukke oude nieuwe)voorloopt op de huidige aanbieding wat betreft bluetooth want dit is een optie die nu wel bewust gkozen moet worden a 23 euro. Verder zit er wel dubbel geheugen op (1024Mb) wat wel raar is is dat je tegen 0 euro meerprijs kunt kiezen voor 667 Mhz FSB geheugen i.p.v. 533 Mhz.

Dit snap ik niet helemaal. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
bij een andere aanbieding kon je ook voor 0 euro meerprijs een 7200 rpm schijf kiezen ipv 5400... weet ook niet wat gedachte is, maar lijkt me zowiezo handig als je niet via de site besteld maar via de telefoon (ik moet dat toch, want wil UK versie van XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 02:54:
Zijn er meer mensen die fluitende accu's hebben? Het klinkt lachwekkend, ik weet het, maar een van de twee accu's die ik hier heb liggen "fluit". Nahja, niet echt fluiten, maar een hoogfrequent pieptoon bij het laden. Gelukkig heb ik de "defecte" laptop nog hier, en kon ik de accu omruilen met die. Dat lost mijn probleem welliswaar op, maar ik vroeg me af of meer mensen dit fenomeen hebben..
Mijn 80Whr 9 cell accu maakt ook een fluitend / zuigend geluid zodra hij opgeladen wordt. Ik heb hem nog niet heel intensief gebruik cq. vaak opgeladen maar ik wacht nog even af hoe dit zich ontwikkeld. Als het zo blijft wordt het een call naar Dell want het is wel storend.

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
Vinzzz schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:00:
bij een andere aanbieding kon je ook voor 0 euro meerprijs een 7200 rpm schijf kiezen ipv 5400... weet ook niet wat gedachte is, maar lijkt me zowiezo handig als je niet via de site besteld maar via de telefoon (ik moet dat toch, want wil UK versie van XP)
De site van Dell is af en toe niet helemaal correct in de meerprijzen, en zo kun je soms je slag slaan. Er zijn volgens mij bij sommige laptops ook processor upgrades voor 0 Euro... Als je een beetje mazzel hebt valt het niet op en wordt je order gewoon geleverd (omzet is altijd fijn). Dus het kan dan zeker zinvol zijn om via de site te bestellen, als je dan gaat bellen kom je waarschijnlijk hoger uit.

Af en toe staan er grote fouten in (bv. een grotere schijf voor een minderprijs van 700 Euro). Ik heb wel eens zo'n systeem besteld (een Precision laptop voor rond de 1000 Euro!) maar die bestelling werd toen gecancelled door Dell, daar werd dan blijkbaar echt verlies op gemaakt...

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik zo vervelend vind aan Dell is de onvoorspelbaarheid van hun "acties" en kortingen.
Gisteren wou ik nog een Inspiron 630m bestellen, voor 799 euro inclusief BTW en verzending.
En vandaag kost een identieke configuratie plots TWEEHONDERD euro meer?
Maar dan krijg je wel een virus-scanner gratis, waar ik dus totaal geen nut aan heb :(
Het is echt gokken gewoon... De laptop die je vandaag koopt, kan morgen een pak goedkoper zijn, ofwel een pak duurder...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-02-2006 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al 667Mhz geheugen gehad.
ik heb per ongeluk 2*512 MB 667 Mhz gehad en moest 1 maal 1 gig 667 zijn.
nu zie ik op de site van dell alleen maar 533 Mhz gehuegen bij deze laptop staan.
zijn er leveringsproblemen of zo met dit geheugen aangezien het vrij nieuw is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb in beide systemen 2x1Gb 667 Mhz gehad, en de nieuwste is begin deze week geleverd.
Dat zegt natuurlijk niks, maar in dit geval zou ik zeggen dat de 667 Mhz modules wel leverbaar zijn

Een van de twee systemen gaat deze week ergens terug, dus binnen kort hebben ze in ieder geval 2 reepjes van 1 Gig op 667 Mhz liggen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:37:
Vandaag de 22ste maar weer eens gekeken op de dell site. Ik denk dat Brijners nieuwe laptop (wegens zijn stukke oude nieuwe)voorloopt op de huidige aanbieding wat betreft bluetooth want dit is een optie die nu wel bewust gkozen moet worden a 23 euro. Verder zit er wel dubbel geheugen op (1024Mb) wat wel raar is is dat je tegen 0 euro meerprijs kunt kiezen voor 667 Mhz FSB geheugen i.p.v. 533 Mhz.

Dit snap ik niet helemaal. Iemand een idee?
Dit is intussen alweer aangepast... Kost nu 47,60 extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Ik heb dinsdag me 9400 binnengekregen, maar even geen tijd gehad om te posten. Druk geweest met werk, auto repareren (dan wel restaureren - ding uit 1994 :P) en me laptop installeren.

Op Linux draait het beestje als een zonnetje. Alleen Wireless LAN werkt niet, maar dat is in mijn geval niet zo'n groot probleem. Alleen hoe Windows wordt opgeleverd op zo'n Dell is wel echt walgelijk. Die laptop werkte gewoon trager dan een oud Pentium 4 systeem hier, zoveel troep stond er al op. Maar daar heeft de GoT/t.net user niet zo'n last van, die doet toch meteen een reinstall ;)

Het scherm is redelijk, maar valt mij iets tegen. Boven en onder zie je toch wel duidelijk licht. Alhoewel het niet direct opvalt, zie je het wel redelijk goed met een zwart scherm. Ook reflecteerd het scherm alles, dus is het soms net alsof je in een spiegel zit te kijken (of ben ik soms vergeten er iets af te halen ofzo?). Ik snap dat hele reflectie-verhaal niet zo: als schermen van 10 jaar terug dat al niet hadden, waarom maken ze nu ineens schermen die dan minder goed zijn?

De resolutie van 1920x1200 is wel lekker hoog. Het is even wennen en je moet sommige fonts wat groter zetten, maar het werkt wel akelig lekker. Je hebt erg veel detail, vooral als je bijvoorbeeld foto's kijkt. Met die 5 megapixel camera's van tegenwoordig is het niet bar interessant om je foto's op 1024x768 te kijken zeg maar.

De laptop zelf voelt in Linux erg snel aan. Je merkt wel duidelijk dat er 2 cores in zitten, alles loopt gewoon net wat soepeler. Als AMD64 fan zijnde valt me dit allemaal erg mee. Bij Intel kreeg ik altijd een wat minder soepele feeling dan bij de AMD64 processoren, maar deze Duo Core maakt het helemaal goed.

Kort de specificaties:
- Intel Duo Core T2400 CPU
- 1024 MB RAM (DDR2 533)
- 80 GB HDD (5400 rpm geloof ik?)
- 1920x1200 scherm
En de rest is niet heel boeiend denk ik qua specificaties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 22:25:
heeft iemand al 667Mhz geheugen gehad.
ik heb per ongeluk 2*512 MB 667 Mhz gehad en moest 1 maal 1 gig 667 zijn.
nu zie ik op de site van dell alleen maar 533 Mhz gehuegen bij deze laptop staan.
zijn er leveringsproblemen of zo met dit geheugen aangezien het vrij nieuw is ?
Ik heb mijn 9400 wel met 667 Mhz geheugen besteld en gekregen, enkele weken terug, maar vrij snel daarna was deze optie niet meer mogelijk. Overigens moest ik er toen een meerprijs van 59 Euro voor betalen (bij 1024 Mb).

Inmiddels is er dus blijkbaar weer wat voorraad. Overigens schijnt het snellere 667 Mhz geheugen maar hooguit 5% snelheidswinst op te leveren.

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
Cybje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:40:
...
Op Linux draait het beestje als een zonnetje. Alleen Wireless LAN werkt niet, maar dat is in mijn geval niet zo'n groot probleem.
...
Cybje, welke Linux distro heb je geinstalleerd?

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Wesco schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:50:
[...]

Cybje, welke Linux distro heb je geinstalleerd?
Mepis. Normaal gesproken installeer ik Gentoo, maar ik had geen zin om alles weer te compilen. Dus ben een paar Linuxjes uit gaan testen en Mepis werkt het lekkerst vind ik. Je moet even klooien om de resolutie werkend te krijgen (nou ja, je moet 1024x768 veranderen in 1920x1200 in je xorg.conf) en je moet even een SMP kernel installeren. Ubuntu had ik wat problemen mee.

Grote voordeel van Mepis is dat je het uit kunt proberen vanaf de CD en dan kunt installeren naar de harddisk. Vanaf de harddisk kun je uiteraard wel veel meer. Knoppix kan dit op zich ook, maar bij Mepis vind ik het allemaal net even beter werken. En alles werkt standaard bij Mepis (bijv. java en flash in je browser).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dodgy_Bob
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-07 19:08
zijn er al nieuwe drivers voor de 7800go? op de nvidia site staan alleen drivers voor de 7800go GTX. ik kan overgens niet eens de originele driver voor de 7800go vinden. niet op dell en niet op nvidia, maar misschien ben ik wel scheel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 10:57:
[...]

Mepis. Normaal gesproken installeer ik Gentoo, maar ik had geen zin om alles weer te compilen. Dus ben een paar Linuxjes uit gaan testen en Mepis werkt het lekkerst vind ik. Je moet even klooien om de resolutie werkend te krijgen (nou ja, je moet 1024x768 veranderen in 1920x1200 in je xorg.conf) en je moet even een SMP kernel installeren. Ubuntu had ik wat problemen mee.
.
Ja joh,...ik werk met Linux Hoempapa;....dat werkt echt naar behoren....lol..!!! :D

ps. sorry voor m'n melige bui... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijno2000
Net gebeld met Dell of ze m'n laptop komen ophalen. Heb last van (back)Light Leakage....en naar mijn mening is de kijkhoek VER onder de maat. Kan iets op en neer bewegen met me hoofd en heb dan al donker beeld op me scherm....het is eigenlijk nooit egaal van kleur. Brightness etc heb ik allang geprobeerd daar verhelp je het niet mee...Dus mensen die er nog een willen kopen de kijkhoek zou ik zeker even over nadenken. Verder is de laptop perfect das juist het klote eraan. Hij is fluisterstil, supersnel...maar ja het scherm kijk je toch dagelijks na he.

Ps. Heb 2 laptops met alle 2 hetzelfde probleem (voor de mensen die gaan zeggen dat het mss aan 1 laptop ligt)
- Dell support vertelde me dat dat scherm gewoon het scherm is wat ze blijven gebruiken en dat de kijkhoek dan gewoon zo blijft...eigenschap van het scherm dus...

Hoop dat jullie er wat mee kunnen, mensen die hetzelfde probleem hebben hoor ik het graag van.

[ Voor 11% gewijzigd door Martijno2000 op 24-02-2006 15:41 . Reden: Typfouten oa ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:13:
[...]
Ja joh,...ik werk met Linux Hoempapa;....dat werkt echt naar behoren....lol..!!! :D

ps. sorry voor m'n melige bui... ;)
Ga lekker op Fok lopen spelen, als je melig bent ... ik probeer hier gewoon een zinnige reactie te geven. Kom jij aan met een lame-ass reactie van Linux Hoempapa. Je weet zelf ook best (mag ik hopen) dat er honderden Linux distro's zijn, dan ga je toch niet bij elke distributie naam "Linux Hoempapa" roepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
Martijno2000 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:40:
Net gebeld met Dell of ze m'n laptop komen ophalen. Heb last van (back)Light Leakage....en naar mijn mening is de kijkhoek VER onder de maat. Kan iets op en neer bewegen met me hoofd en heb dan al donker beeld op me scherm....het is eigenlijk nooit egaal van kleur. Brightness etc heb ik allang geprobeerd daar verhelp je het niet mee...Dus mensen die er nog een willen kopen de kijkhoek zou ik zeker even over nadenken. Verder is de laptop perfect das juist het klote eraan. Hij is fluisterstil, supersnel...maar ja het scherm kijk je toch dagelijks na he.

Ps. Heb 2 laptops met alle 2 hetzelfde probleem (voor de mensen die gaan zeggen dat het mss aan 1 laptop ligt)
- Dell support vertelde me dat dat scherm gewoon het scherm is wat ze blijven gebruiken en dat de kijkhoek dan gewoon zo blijft...eigenschap van het scherm dus...

Hoop dat jullie er wat mee kunnen, mensen die hetzelfde probleem hebben hoor ik het graag van.
Ik herken de problematiek, mijn scherm heeft min of meer hetzelfde. Bij een zwart scherm heb ik onderaan wat light leakage, maar bij andere kleuren valt het niet echt meer op. Het hangt ook af van de hoek waaronder je kijkt, hoe meer je van boven kijkt hoe meer het opvalt.

En je moet inderdaad recht voor het scherm zitten om een min of meer egaal beeld te krijgen, zodra je met je hoofd gaat bewegen zie je inderdaad sommige delen wat donkerder en lichter worden.

Samengevat is het WXGA+ scherm (1440x900) niet echt geweldig, maar ik denk niet dat Dell het als onder de maat beschouwt als het gelijk is aan de andere exemplaren. Als het echt duidelijk slechter is als de rest van hun 9400 schermen dan zullen ze het wel vervangen.

Ik denk dat dit een van de componenten is waar Dell wat op heeft bezuinigd.
Overigens schijnt het WUXGA scherm (glossy) wat beter van kwaliteit te zijn, althans minder klachten.

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Cybje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:42:
[...]

Ga lekker op Fok lopen spelen, als je melig bent ... ik probeer hier gewoon een zinnige reactie te geven. Kom jij aan met een lame-ass reactie van Linux Hoempapa. Je weet zelf ook best (mag ik hopen) dat er honderden Linux distro's zijn, dan ga je toch niet bij elke distributie naam "Linux Hoempapa" roepen?
Mompelt iets over kort lontje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijno2000
@ Wesco ik denk ook dat het een probleem is van Dell...mss wel goedkope schermen maar ja je mag toch verwachten dat als je een ' top of the line' laptop koopt dat ze ook een goed scherm ingebouwd hebben niet dan? Het is nu niet eens van de goedkoopste laptops laten we eerlijk wezen. En dan vind ik de kwaliteit van het scherm toch echt onder de maat. Jij nog enig idee hoeveel beter zo'n 1920x1200 scherm is? De videokaart moet dan ook veel meer pixels verwerken he, das niet handig voor spellen (en de FPS). Ze gaan hem nu omruilen waarschijnlijk maar ja dan krijg ik mss weer zo'n k*t scherm ervoor terug. Zit al te kijken naar vervangende modellen maar dat is ook al zoiets. De laptop op zich werkt prima...alleen dat scherm....wat baal ik daar van :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

popcorn schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 17:52:
[...]

Mompelt iets over kort lontje :/
Ja sorry hoor, maar ik geef een serieuze reactie, dan heb ik daar gewoon geen zin in, dat mensen me uitlachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• popcorn
Cybje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:34:
[...]

Ja sorry hoor, maar ik geef een serieuze reactie, dan heb ik daar gewoon geen zin in, dat mensen me uitlachen.
Grapje moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:34:
[...]

Ik vond hem ook wel lache dat grapje. Maar het leukst vond ik nog jouw boze reactie erop ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 04:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cybje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 15:42:
[...]

Of je nou een zinnige reactie geeft over Linux Ubuntu, Kubuntu, Gentoo, Mandriva, Fedora, Mepis, Debian of Hatseflats;......doe dat dan ook in een Linux-topic..! Dit is een Inspiron 9400-topic..!
Trouwens, zeg nou zelf;....het zijn toch ook van die grappige namen.!
Enne,..als je niet tegen zulke grappen kan,...bij deze mijn welgemeende excuses....mr. Serious..! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybje

Cybje

First Post!

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 04:14:
[...]

Ik vond hem ook wel lache dat grapje. Maar het leukst vond ik nog jouw boze reactie erop ;)
Ik overdreef 'm ook een beetje erg, dus ben blij dat je 'm leuk vond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets heel anders mensen.

Weet iemand of je ook bij de Duitse Dell kunt bestellen nu deze meestal wat goedkoper zijn als de nederlandse tegenhanger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
de (nederlandse) verkoper die ik gister aan de lijn had, wist helemaal NIETS over dit scenario. Zelfs niet of het uberhaupt mogelijk was om een qwerty toetsenbord in duitsland te bestellen (wat mij toch wel mogelijk lijkt te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dell.de levert enkel in Duitsland, ze zullen je gewoon doorverwijzen naar dell.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 12:01:
dell.de levert enkel in Duitsland, ze zullen je gewoon doorverwijzen naar dell.nl
Ik neem aan dat Pimdeman (net zoals mij) dan ook een adresje heeft in Duitsland, bekende ofzo. Prijzen verschillen nogal op de duitse website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesco
Dan krijg je standaard ook een Duitse Windows XP en toetsenbord met umlauts :?

Opel Ampera-e (2020)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Wesco schreef op maandag 27 februari 2006 @ 09:31:
Dan krijg je standaard ook een Duitse Windows XP en toetsenbord met umlauts :?
ehm ja? daarom mijn vraag 5 berichten hierboven :)

[ Voor 14% gewijzigd door Vinzzz243 op 27-02-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

okay, met het risico weer voor whiner uitgemaakt te worden:

Mijn scherm is inmiddels alweer kapot. Net als bij de vorige , maar dan spontaan, geen backlight meer... Je kan het met fn+pijltjeomhoog of fn+pijltjeomlaag niet meer in helderheid bijstellen.
wel zie ik heel vaag dat zonnetje met die gele balk, die op of afloopt op het scherm verschijnen, maar daar houdt het op. de lampjes achter het scherm blijven uit..

Het enige dat ik gedaan heb is gister de laptop in de slaapstand zetten en vandaag laten ontwaken, en daarna deed ie dit.. Ben nu met Dell aan het bellen, maar hang vooralsnog in de wacht.

Ik wil niet speculeren ofzo, maar zou er een probleem met de Nvidia kaarten zijn? Dit is al de 2e Laptop bij mij die zo doet. Kan natuurlijk ook aan aardstralen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

HAHAHAHA.. :X

tsss. pas op hoor, na drie keer geloven ze je niet meer, dan gaan ze er vanuit dat je hem zelf sloopt.

Maar ik vind je geen whiner hoor, ze maken niet expres lompe schermen maar het komt wel vaker voor. Ik ben 10 maanden in dienst geweest bij Dell en als je eenmaal pech hebt kom je er nooit meer vanaf >:) ook niet als ze je een nieuw systeem aanbieden. Net als de service tag verhuist de duivel gewoon met de computer mee.

Maar veel plezier met het reseaten van je lcd kabeltje wat toch geen fuk gaat helpen. (slagingspercentage van 1%)

[ Voor 18% gewijzigd door Pixal op 28-02-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Net een offerte aangevraagd:

Inspiron 9400 N03947
1.83 Ghz
2gb 533Mhz DDR2
80GB 5400
WXGA+

Inspiron 6000 N03605
1.73 Ghz
512mb 533Mhz DDR2
60gb 5400
WXGA

Totaal 2685 euro.

Paar dagen geleden heb ik ook al gebeld en het onderhandelen over een prijs lijkt er niet meer in te zitten. De eerste verkoper kon me (toen op een offerte voor 9400 + 1300) de 2 extra batterijen + resource cd's enzo gratis doen. Dus op 2700 euro nog geen 50 euro korting. En ik MOEST verzendkosten betalen.

Heb vandaag een andere verkoper gehad en die ging het verhaal van de eerste verkoper na...Die eerste verkoper mocht dat helemaal niet doen (ja wie moet je nu geloven) en ik kreeg nu alleen 12 euro korting (de backupcdtjes), maar op de site staat dat verzending gratis is voor beide dus dat scheelt weer 190 euro.

Als ik vanavond akkoord geef zou het ZEKER binnen 12 dagen geleverd worden. Ben benieuwd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vinzzz243 op 01-03-2006 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zowiezo niet echt slim om 2gb ram te bestellen bij Dell.
Als je dat in de winkel om de hoek haalt, en er zelf in stopt, kom je een pak goedkoper uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
In de pricewatch staat bv 1GB PC5300 DDR2 SO-DIMM (Kingston, KVR667D2S5/1G) voor 130 a 140 euro. Zou jij dan 1gb erin laten zitten en deze erbij doen? Is het niet beter als het van zelfde merk ofzo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-09 09:50
Zo te zien zijn er een paar verkopers op de vingers getikt wegens de kortingen. Die offertes bij het bellen stellen namelijk ook niet meer veel voor.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

En wat een bullshit dat ze zeggen dat die cd's gratis zijn. Die troep zit je niet op te wachten, en sinds vorig jaar krijg je er al geen windows en drivers cd meer bij ook. Die kan je wel gratis aanvragen als je in de problemen komt te zitten maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om madonna te kwooten "ek ben droevik"

De technische dienst van Dell zegt dat de problemen die ik heb met mijn scherm "Nou eenmaal voorkomen". Volgens hun is dat een reden om het dan maar te accepteren. Ze willen wederom een nieuw scherm sturen, maar let op. Dit keer moet ik 150 euro bijbetalen... volgens hun omdat het al de 3e keer is.. Ik zeg da's goed, maar voor die 150 euro zetten jullie er dan een WUXGA scherm in? (da's namelijk ongeveer het prijsverschil dacht ik). je raad het al.. niet dus...

Hier ga ik dus niet mee accoord. Het alternatief is dat ze 75 euro op mijn rekening overmaken als "coulance" en dat ik zelf een volledig nieuw scherm bestel bij Dell voor , hou je vast, 589 euro.
Het andere alternatief is dat ik van de aankoop afzie, en dan krijg ik mijn geld terug met , 264 euro arvanaf getrokken voor de verzendkosten die ze hebben gemaakt...

de service van Dell in een notendop. 150 euro betalen om iets dat onder garantie valt te laten repareren, 75 euro terug krijgen en vervolgens voor 589 euro zelf een ander scherm bestellen, of 264 euro betalen om je geld terug te krijgen. Ben ik de enige die het raar vind dat Dell geld vraagt om service te verlenen die onder garantie valt?

de Goedkoopste oplossing is voor mij , om voor 150 euro het scherm te laten repareren, en de laptop dan ZSM te verkopen in de hoop niet te veel verlies te lijden.. Maar eigenlijk is dit toch van de gekke of niet? pardon my whining.. maar hier zouden wetten tegen moeten zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
Ik zou zelf even een ritje nemen naar Dell support. Persoonlijk met een manager of iets dergelijks spreken is misschien beter.

Ik weet waar ze zitten, mocht je dit willen doen. Ben eigenlijk wel benieuwd naar het resultaat. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
Vinzzz schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:16:
In de pricewatch staat bv 1GB PC5300 DDR2 SO-DIMM (Kingston, KVR667D2S5/1G) voor 130 a 140 euro. Zou jij dan 1gb erin laten zitten en deze erbij doen? Is het niet beter als het van zelfde merk ofzo is?
Ik heb de bestelling toch zo geplaatst. Ben benieuwd.

@Brijner. Als ik je verhaal zo lees, wordt het nog spannend hoe t dadelijk bij mij gaat. (Maar goed, ze verkopen ZOveel....achja, afwachten :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

whahahaha. wat een hoerelenlopers daar.

Je moet voor de Inpsiron support niet bij het Dell gebouw zijn aan de Kabelweg in Amsterdam maar bij dat gebouw aan de overkant met blauwgroene strepen. 2e verdieping moet je zijn, maar ze laten je niet naar binnen vermoed ik :)

De inspiron afdeling is uitbesteed aan een ander bedrijf.

Trouwens, je hebt nu compleet GEEN backlight begrijp ik??? Dan kunnen ze NIET zeggen dat dit niet onder de garantie valt. Daarmee zijn ze in strijd met elke wet die je maar kan verzinnen. Ik zou zelfs contact opnemen met de politie dat je opgelicht wordt ofzo, ik zou NOOIT... maar dan ook NOOIT betalen.

En Vinzzz, dapper hoor, bestellen terwijl Dell voor je neus klanten misbruikt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
@pixal,

Ik heb toevallig een pas voor het clippergebouw ;)

Maar ik wist niet dat de support voor de Insprion 9400 uitbesteed was, dan houd het al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

fiftyfive schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:21:
@pixal,

Ik heb toevallig een pas voor het clippergebouw ;)

Maar ik wist niet dat de support voor de Insprion 9400 uitbesteed was, dan houd het al op.
Het clippergebouw kom je zonder pas in, kom je echter met de pas ook langs de deuren bij de receptie op de 2e verdieping? Zoja, dan kan je natuurlijk eens een stinkbom naar binnen gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus je hebt 1 jaar garantie, maar als eenzelfde onderdeel meerdere malen stuk gaat, dan heb je opeens geen garantie meer?
Onzin!
IK zou zeggen we halen de consumentenbond erbij, want dit is toch echt schandalig hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:22:
Dus je hebt 1 jaar garantie, maar als eenzelfde onderdeel meerdere malen stuk gaat, dan heb je opeens geen garantie meer?
Onzin!
IK zou zeggen we halen de consumentenbond erbij, want dit is toch echt schandalig hoor.
Juist niet volgens mij. Want op elk nieuw onderdeel moet op zich weer 3 maanden garantie zitten, althans, zo gebeurt het vaak. En wel zo netjes ook natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Nee, als je buiten de garantie een reparatie laat plaatsvinden heb je op dat onderdeel, of de reparatie met aanverwante onderdelen bijvoorbeeld 3 maanden garantie.

Als jij een laptop koopt met 1 jaar garantie en na een week gaat je scherm kapot, dan moet er binnen garantie een nieuw scherm in blijf je een jaar - 1 week garantie houden.

Als je scherm op de laatste dag van je garantie kapot gaat moet er een nieuw scherm in en is de garantie op dat scherm 3 maanden (of een andere reele tijdsduur die de fabrikant op reparaties legt) de garantie op de andere onderdelen is dan inmiddels wel verlopen.

Wat Dell in dit geval doet is ronduit schunnig NOTE> Als brijner de waarheid vertelt en de backlight inderdaad niks meer doet iig.

[ Voor 23% gewijzigd door Pixal op 02-03-2006 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixal schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:19:
NOTE> Als brijner de waarheid vertelt en de backlight inderdaad niks meer doet iig.
Sjah.. daar moet je me dan maar op geloven, nietwaar? (ik kan wel foto's maken, maar geloof me.. daar zie je niks op, want de backlight doet het immers niet)

Anyway.. ik heb vandaag weer gebeld en wat stennins geschopt bij de technische dienst omdat ik de huidige gang van zaken niet vind kunnen. De medewerker aan de telefoon was het met me eens en vond het een ronduit vreemde gang van zaken. Hij heeft de call nu "geescaleerd" naar een hogere afdeling en ik wordt binnen 48 terug gebeld door die afdeling. In de tussentijd wacht ik af en hoef ik voorlopig nog even niks te betalen.

Ben wederom benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixal
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Mooi nu word er naar gekeken door mensen die wel iets van computers weten. Ik heb dat werk op de escalatie afdeling ook een paar maanden gedaan, dan wordt elk geval in ieder geval persoonlijk bekeken en door 1 iemand afgehandeld. Die zullen ook inzien dat deze gang van zaken niet kan. (tenzij dat een of andere nieuwe procedure is tegenwoordig, ik heb die nooit meegemaakt iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
Pixal, ik kom dus ook achter die deuren. Ik heb een tijdje gewerkt bij Stream, bij een ander afdeling. Toen ik weg ging hebben ze nooit om me pas gevraagd O-)
Pagina: 1 ... 3 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.