Het grote Dell Inspiron 9400 topic!

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 14.567 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 12:58
Ik heb hem vandaag besteld, kan niet wachten tot ie binnen is. Vooral omdat m'n desktop echt brak is (Athlon 1800+ zegt waarschijnlijk al genoeg 8)7 ). Ik heb de volgende config besteld.

Processor Intel ® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
Geheugen 2048MB 553MHz DDR2 SDRAM )
Grafische Kaart 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
Harde Schijf 120GB (5.400 rpm) SATA Hard Drive
Optical Drives 8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Standaard Garantie 1 Jaar Collect & Return service
Bluetooth Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module
Batterij 9 Cell 80 WHr batterij
LCD Scherm 17" Wide Screen WXGA+(1440x900)
Snap-On LCD Cover (carbon fibre)

Alleen een tweetal vraagjes, die HDD kan dat een bottleneck worden?
en maakt 553MHZ veel uit t.o.v. 667MHZ, er van uitgaande dat ik niet ga overclocken etc.??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje nutteloos aangezien je al besteld hebt eh? :P
anyway: het is altijd beter als je geheugen gelijkgeloopt met je cpu, dus je had beter die upgrade aangevinkt. verder vormt die hd niet echt een bottleneck (kleinere hd => minder rpm nodig om even snel te zijn als een 3,5"hd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg interessante topic. Ik sta op het punt van een Inspiron te kopen, alleen ben ik er nog niet uit of het de 6400 of de 9400 wordt.

Nu heb ik misschien een dom vraagje, maar zit er een 5-in-1card reader in de Inspirons?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kheb afgelopuh woensdag een inspiron besteld met een 7900 GS, maar nou hoorde ik van een maat van me die dezelfde dag had besteld (heeft zijn orderbevestiging al binnen, ik niet) dat hij pas 27 Junie gelverd kan worduh.....

Zijn er meer mensuh met die wacht tijd en is dit lang voor dell??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:43:
Kheb afgelopuh woensdag een inspiron besteld met een 7900 GS, maar nou hoorde ik van een maat van me die dezelfde dag had besteld (heeft zijn orderbevestiging al binnen, ik niet) dat hij pas 27 Junie gelverd kan worduh.....

offtopic:
uh... geen idee :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb de mijne net binnen!! was dinsdag besteld en vandaag dus binnen! scherm valt reuze mee, me happy

even formatteren en dan verder verslag uitbrengen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Muhaha ik heb hem vorige week vrijdag besteld.. en verwacht hem binnen 2 dagen binnen te hebben :)

Ramm slammm alles erop en eraan :) behalve de 2gb geheugen maar 1gb (zakelijk ;) ;) gebruik)

5. Verzonden zaterdag, juni 17, 2006
Geschatte leverdatum (op of voor deze datum): 28-6-2006

Walsh wester Track & trace
Sent On 17/06/2006
ETA 21/06/2006

Dus nog 2 daagjes wachten :D Can't wait

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2006 @ 08:43:

Sorry maar kan je ook in gewoon NL schrijven? "mensuh", "worduh", "junie" .. etc etc, gooi hem op zijn minst even door een spellingscontrole. Verder is het nogal verschillend van persoon tot persoon wanneer de levering is.. 27juni valt nog best mee, een ruim weekje.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
stalker_90909 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 11:56:
Muhaha ik heb hem vorige week vrijdag besteld.. en verwacht hem binnen 2 dagen binnen te hebben :)
Oww dat zou mooi zijn, ik heb hem namelijk ook op vrijdag besteld. Alleen ik kan de status van mijn bestelling niet volgen op de Dell site :/ , ik krijg dan de melding:
"Uw order is gevonden maar een status kan niet gegeven worden. Neem s.v.p. contact op met Customer Care volgens onderstaande instructies en Dell zal contact met u opnemen."

Kan ik dan gewoon Costumer Care kunnen mailen en mijn status opvragen of gaat dat een beetje moeilijk? :P

Nou ja ik hoop hem ook snel binnen te hebben, ik reken op begin volgende week maar elke dag eerder is natuurlijk beter ^^.[

Edit:
stalker_90909 schreef op maandag 19 juni 2006 @ 20:10:

Misschien het verschil tussen zakelijk en als consument bestellen :) In mijn geval zakelijk :p Naja volgens mijn baas dan.. Het eerst wat ik doe is dual partitie en een zooi games erop

[...]
Same here, kan niet wachten tot ik Oblivion zie op deze set-up, met WoW nooit meer hangen in lagforge lijkt me heerlijk :P ( degene die WoW spelen weten waar ik het over heb). Maar dat je baas gek genoeg is om je een 7900GS te geven, als ie toch alleen maar voor 'zakelijk' gebruik is :P.

[ Voor 34% gewijzigd door Mcell op 19-06-2006 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Misschien het verschil tussen zakelijk en als consument bestellen :) In mijn geval zakelijk :p Naja volgens mijn baas dan.. Het eerst wat ik doe is dual partitie en een zooi games erop
Mcell schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:21:
[...]

Oww dat zou mooi zijn, ik heb hem namelijk ook op vrijdag besteld. Alleen ik kan de status van mijn bestelling niet volgen op de Dell site :/ , ik krijg dan de melding:
"Uw order is gevonden maar een status kan niet gegeven worden. Neem s.v.p. contact op met Customer Care volgens onderstaande instructies en Dell zal contact met u opnemen."

Kan ik dan gewoon Costumer Care kunnen mailen en mijn status opvragen of gaat dat een beetje moeilijk? :P

Nou ja ik hoop hem ook snel binnen te hebben, ik reken op begin volgende week maar elke dag eerder is natuurlijk beter ^^.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verleden week woensdag besteld, en vandaag komt ie waarschijnlijk binnen :7
wel nog examens tot vrijdag dus ik laat de dozen nog even ongeopend :|
zaterdag post ik wel eens wat ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 10:39:
verleden week woensdag besteld, en vandaag komt ie waarschijnlijk binnen :7
wel nog examens tot vrijdag dus ik laat de dozen nog even ongeopend :|
zaterdag post ik wel eens wat ervaringen
Muhaha ik ken het gevoel

20/06/06 09:19 TILBURG ORDER DISPATCHED FROM HUB.
20/06/06 09:18 TILBURG FIRST BOX SCANNED OUT OF HUB.
20/06/06 01:44 TILBURG ORDER COMPLETE IN HUB.
20/06/06 01:42 TILBURG FIRST BOX SCANNED INTO HUB.
17/06/06 14:15 RAHEEN DEPARTED EMF LIMERICK.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
lichtelijk offtopic:
Als ik bij dell altijd op een laptop klik om hem te configureren, valt de laptop altijd opeens een paarhonderd euro duurder uit. Er stond dan bijv. €1499,- wat opeens €1808,- wordt. Hebben ze bij dell zulke dure bezorgingskosten? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koetjeboe
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:06

Koetjeboe

Boe, zegt de koe

flappie27 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:34:
lichtelijk offtopic:
Als ik bij dell altijd op een laptop klik om hem te configureren, valt de laptop altijd opeens een paarhonderd euro duurder uit. Er stond dan bijv. €1499,- wat opeens €1808,- wordt. Hebben ze bij dell zulke dure bezorgingskosten? :/
Nee, prijs op overzicht is met de goedkoopste garantie meuk, standaard prijs bij configuratie is met een wat duurder pakket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
flappie27 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 11:34:
lichtelijk offtopic:
|:( Even die (volgens mij toch wel behoorlijk opvallende) rode letters bovenaan lezen! |:(

dat is de 2 jaar extra garantie die dell er standaard bij configureert, maar voor die vanafprijs geldt maar 1 jaar garantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
offtopic:
sorry :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephanoff
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 09:50
Wat is eigelijk beter? Een 2.16ghz processor en 1024mb(667mhz) of 1.83ghz en 2048mb(667mhz)
Beste is natuurlijk allebei maar das een beetje prijzig ;)
Ik bedoel kwa proc snelheid scheelt het slechts 330mhz en aan de andere kant verdubbeld geheugen. Of merk je dat verschil in de processor wel?

Gasloos sinds 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben voor de 2,16ghz gegaan
geheugen kun je later immers gemakkelijker vervangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

processor ook :P Als je hem nu koopt met 2gb ram, dan kan je volgend jaar de core2duo erin prikken, hoef je dus maar 1 component te vervangen.. Verder denk ik dat je het verschil in geheugen meer merkt dan die paar mhz in processor snelheid, denk eerder dat de GPU de bottleneck wordt.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de meerprijs van 2GB ram kan je net zo goed zelf 2GB geheugen kopen, dan ben je nog ruim 100 euro goedkoper uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stephanoff schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 01:08:
Wat is eigelijk beter? Een 2.16ghz processor en 1024mb(667mhz) of 1.83ghz en 2048mb(667mhz)
Beste is natuurlijk allebei maar das een beetje prijzig ;)
Ik bedoel kwa proc snelheid scheelt het slechts 330mhz en aan de andere kant verdubbeld geheugen. Of merk je dat verschil in de processor wel?
op vlak van snelheid zal die 1.83 met de 2 gig ram ZEKER sneller zijn als de andere configuratie. Is ook niet meer dan logisch me dunkt.

ps: ik heb mijn 9400 nu 2 dagen en ik moet zeggen ... HET IS EEN FANTASTISCHE LAPTOP ( wss ook omdat het men eerste is)

het enige nadeel is het gewicht (zeker met 9cell batt) maar dat is eigenlijk ook geen nadeel want mensen die een 9400 kopen beschouwen deze voornamelijk als een DTR , dus dit is absoluut geen probleem;

maar mensenlief, wat een mooi scherm... je raakt er niet op uitgekeken!! de resolutie 1920x1200 is ongelofelijk mooi. verder loopt de laptop heel vlotjes, alle mogelijke software vormt geen enkel probleem... BF2/Fear/Oblivion spelen ook hééél vlotjes

ps2 ik had nog een vraagje: er is geen windows CDROM bijgevoegd, als ik bv wil formatteren, hoe gebeurt dit dan precies ? zit windows er gewoon ingebakken ofzo? dat had er wel mogen bijzitten vind ik , alsook een HANDLEIDING !!!!!

binnenkort volgen uiteraard foto's

Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mcell
Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:23:
[...]

op vlak van snelheid zal die 1.83 met de 2 gig ram ZEKER sneller zijn als de andere configuratie. Is ook niet meer dan logisch me dunkt.

ps: ik heb mijn 9400 nu 2 dagen en ik moet zeggen ... HET IS EEN FANTASTISCHE LAPTOP ( wss ook omdat het men eerste is)

het enige nadeel is het gewicht (zeker met 9cell batt) maar dat is eigenlijk ook geen nadeel want mensen die een 9400 kopen beschouwen deze voornamelijk als een DTR , dus dit is absoluut geen probleem;

maar mensenlief, wat een mooi scherm... je raakt er niet op uitgekeken!! de resolutie 1920x1200 is ongelofelijk mooi. verder loopt de laptop heel vlotjes, alle mogelijke software vormt geen enkel probleem... BF2/Fear/Oblivion spelen ook hééél vlotjes

ps2 ik had nog een vraagje: er is geen windows CDROM bijgevoegd, als ik bv wil formatteren, hoe gebeurt dit dan precies ? zit windows er gewoon ingebakken ofzo? dat had er wel mogen bijzitten vind ik , alsook een HANDLEIDING !!!!!

Stijn
Als je wilt formatteren, moet je toch echt een eigen versie van windows XP (of een andere versie natuurlijk) hebben. De reden dat deze er niet standaard bijzit is denk ik om de prijs zo laag en dus zo concurrerend mogelijk te houden.

Maar ff een vraagje: op welke settings heb je oblivion staan, hoe smooth loopt ie en wanneer had je je laptop besteld?

Want ik zit nog steeds te wachten op de mijne, vandaag naar Dell gebeld blijkt dat een medewerker nummers door elkaar heeft lopen halen en mij order was gecancelled. Geld was al betaald etc. Gelukkig hebben ze hem weer in productie genomen, en ik heb aangedrongen op een spoed behandeling :P. Nu alleen nog kijken hoe lang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 14:23:
[...]

Stijn
Als je geen restore cd hebt ontvangen, is het mogelijk dat er een verborgen partitie op je hdd staat waarin een image zit. Indien zo, dan heb je direct na het schermpje van de bios een zwart scherm met een boven aan een blauwe regel waarin www.dell.nl oid. staat. tijdens dit scherm (2 sec) kun je (meen ik uit men hoofd) CTRL+F11 klikken om op te starten van de speciale partitie.

Als je dit schermpje niet hebt, heb je waarschijnlijk ook niet de partitie, dan zou dell de cd moeten hebben geleverd.

Het is wel opvallend dat Dell vaak cd's vergeet te leveren die er gewoon bij moeten zitten, wij bestellen veel desktops, en de laatste tijd ook steeds meer laptops.

Bel ze op dat je de restore cd's niet hebt en zij sturen je het gewoon toe. Bij ons hebben ze hier nooit moeilijk over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goed, eerste indruk:
  • helemaal niet zo groot als ik verwacht had, praktisch geen verschil met een 15" imo
  • tamelijk zwaar, maar vormt geen probleem voor mij
  • scherm (niet-truelife versie) is perfect voor mij, wel wat light leakage maar dat kan me eerlijk gezegd weinig schelen
  • de HD wordt WARM
  • zeer stil, maar ik heb hem dan ook nog niet intensief gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn dell nu zo'n drie weken en hij bevalt prima. Over het niet-truelife scherm wordt veel geklaagd en ik zie de beperkingen van het scherm wel, maar ik kan er goed mee leven. Op mijn werk heb ik een ibm r40e laptop met een 14,1 inch scherm en dat valt nu wel verdomde tegen, met die inspiron 9400 thuis..

Ik heb de laptop net 28 uur aan één stuk door aan laten staan (zonder opnieuw opstarten), om allerlei shit te downloaden, ging prima, laptop blijft ook lekker stil, handig tijdens het slapen :z

Ik had vroeger altijd mijn bedenkingen over Dell, maar ik ben nu toch van mening veranderd, moet ik zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 16:01:
[...]

Als je geen restore cd hebt ontvangen, is het mogelijk dat er een verborgen partitie op je hdd staat waarin een image zit. Indien zo, dan heb je direct na het schermpje van de bios een zwart scherm met een boven aan een blauwe regel waarin www.dell.nl oid. staat. tijdens dit scherm (2 sec) kun je (meen ik uit men hoofd) CTRL+F11 klikken om op te starten van de speciale partitie.

Als je dit schermpje niet hebt, heb je waarschijnlijk ook niet de partitie, dan zou dell de cd moeten hebben geleverd.

Het is wel opvallend dat Dell vaak cd's vergeet te leveren die er gewoon bij moeten zitten, wij bestellen veel desktops, en de laatste tijd ook steeds meer laptops.

Bel ze op dat je de restore cd's niet hebt en zij sturen je het gewoon toe. Bij ons hebben ze hier nooit moeilijk over gedaan.
bedankt laptec voor deze zeer nuttige informatie!
ik heb jouw richtlijnen gevolgd en kreeg inderdaad de melding dat ik mijn systeem kon 'restoren' naar hoe hij geconfigeerd was op de dag dat hij opgestuurd werd... dit gaat dus heel vlot en lijkt mij zeer gebruiksvriendelijk! maar ik ga zowiezo even bellen of het mogelijk zou zijn om alsnog een CDROM te ontvangen...

ik heb de laptop nu een kleine week en ik ben ongelófelijk tevreden (ben nochtans 'kritisch')... voor 1600 euro heb ik een werkelijk zeer krachtige all round laptop met een wondermooi scherm, daarbovenop enkel positieve ervaringen over de DELL- service. Enige nadeel is dat de laptop idd wat warm wordt als je hem op de schoot of op de benen neerzet. maar dit neem ik er graag bij.

Stijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 20:02:
[...]
maar ik ga zowiezo even bellen of het mogelijk zou zijn om alsnog een CDROM te ontvangen...
Dat kan ook, maar omdat je een restore partitie hebt heeft dell dus bewust geen cd's meegeleverd tenzij je dit bij het bestellen aangeeft, tegen meerkosten.
Ze doen er soms moeilijk over in zulke gevallen, je krijgt het alleen gratis opgestuurd als je partitie beschadigd is en niet meer functioneert (dus niet als je het zelf hebt geformatteerd).

Maar ja die mensen kunnen aan de andere kant van de lijn ook niet ruiken of er inderdaad iets mis is met de partitie als je zegt dat er niets gebeurd na het ingeven van de toetscombinatie.
Dus er zal best wel wat misbruik van de helpdesk worden gemaakt. Volgens mij niet de moeite waard daar Dell iets van 5 euro had gerekend voor de restore cd's voor de laptop van een collega hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabian
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 05:35
Sinds kort ook een 9400. Deze heeft m'n 3,5 jaar oude 8500 vervangen.
Standaard configuratie met ATI Radeon x1400 met 17" WUXGA (1920x1200)

Moest in het begin erg wennen aan het hoge contrast. Witte letters in ssh putty hadden een vreemd rood/blauw randje, maar met wat kleuraanpassingen is dit beter geworden.

1 groot vervelend nadeel gevonden. De externe CRT Monitor op sub-d gaat niet hoger dan 60Hz. Reactie van helpdesk is "Interne tft werkt op 60, dus externe monitoren ook".

Toch vreemd dat m'n 8500 op docking station een CRT op 1600x1200@85Hz (via subd) en een TFT @60Hz (via DVI) tegelijk kon aansturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedr
Fabian schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:04:
Toch vreemd dat m'n 8500 op docking station een CRT op 1600x1200@85Hz (via subd) en een TFT @60Hz (via DVI) tegelijk kon aansturen.
Kan dat liggen aan het docking station?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabian
Thedr schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 15:21:
[...]

Kan dat liggen aan het docking station?
Nee de standaard subd op de 8500 kan het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol sorry, had hier de Dell i6400 gepost die ik net besteld had.

my fault }:O

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2006 18:49 . Reden: foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:49
Mcell schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:02:
[...]

Als je wilt formatteren, moet je toch echt een eigen versie van windows XP (of een andere versie natuurlijk) hebben. De reden dat deze er niet standaard bijzit is denk ik om de prijs zo laag en dus zo concurrerend mogelijk te houden.
Ik heb zojuist ook twee van die inspiron dingen ontvangen. Ik wil echter zeker weten dat er helemaal niks meer aan Dell meuk opzit.
Hierom wil ik de laptops dus helemaal formatteren. Echter wil ik wel gebruik kunnen maken van een legale windows key. Ik neem aan dat ik gewoon de key kan gebruiken die op de onderkant van de laptop is gedrukt?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabian
arnoman schreef op maandag 26 juni 2006 @ 16:11:
[...]

Ik heb zojuist ook twee van die inspiron dingen ontvangen. Ik wil echter zeker weten dat er helemaal niks meer aan Dell meuk opzit.
Hierom wil ik de laptops dus helemaal formatteren. Echter wil ik wel gebruik kunnen maken van een legale windows key. Ik neem aan dat ik gewoon de key kan gebruiken die op de onderkant van de laptop is gedrukt?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Volgens mij MOET je een DELL-windows XP cd gebruiken om die key te kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fabian schreef op maandag 26 juni 2006 @ 17:59:
[...]

Volgens mij MOET je een DELL-windows XP cd gebruiken om die key te kunnen gebruiken.
je hebt helemaal geen XP-CD nodig als je bij opstarten na ctrl + F11 een restore menu'tje krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou nou
eindelijk vorige week mijn dell m90 notebook retour kunnen zenden.
na heeeeeeel veel telefoon en frustatie

zou ik nou ook nog ooit mijn centen retour krijgen?
zal mij benieuwen

ach ja wat is 3000 euri nou nog he :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik moet toch zeggen dat ik ook zeer verheugd ben met deze inspiron 9400 , koste wat maar dan heb je ook wat , was al een Dell verslaafde met mijn dimension , maar dit slaat alles .
Nu heb ik wel een probleem , na het een ander uitproberen kan ik geen utillity restore meer uitvoeren , krijg de vermelding can not restore , heb al gebeld met een medewerker van Dell , maar kreeg een beetje een raar/naar antwoord waar ik zeker geen genoegen meeneem ( helaas ) .
Is er nog een andere mogelijkheid om aan deze cd's te komen , of kan ik beter de drivers apart downloaden en mijn ( dimension ) XP pro erop zetten .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:22:
[...]

je hebt helemaal geen XP-CD nodig als je bij opstarten na ctrl + F11 een restore menu'tje krijgt.
Ja grappenmaker, welke gebruiker (laat staan tweaker ;) ) zou in godesnaam de restore functie van Dell willen gebruiken 8)7
Je wilt toch niet ruim 3gb aan hardeschijf capaciteit verliezen door een of andere wazige recover bagger (ja ik weet dat het van Symantic is) die alleen maar bagger op je installatie gooid.
Ik heb twee van die 9400's staan, maar ik kan nou niet echt zeggen dat die installatie lekker werkt, zéér traag en slecht reagerend in mijn ogen.

Ik wil dus 'zeker' weten dat wanneer ik mijn cd'tje gebruik om windows te installen, dat ik dan gewoon de mee geleverde key kan gebruiken :)

muld1529 wat doet dat terzake in dit topic }:O

-edit-
Net Dell even gebeld, ze zeggen dat ik zonder problemen de key kan gebruiken bij een willekeurige windows xp cd.
Ik vol goede moet dus mijn Windows XP-N (inc sp2) CD gepakt, party party.. niet dus :|
Waarschijnlijk omdat de '-N' versie niet echt gemeengoed is.. Ik download atm even de 'normale' Windows XP, hopelijk werkt die wel.
Anders zal ik opzoek moeten gaan naar een tooltje, die ná de installatie de andere, legale key erin kan slingere :)

[ Voor 23% gewijzigd door arnoman op 27-06-2006 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 17:25
Ik lees hier dat veel mensen geen restoreCD hebben, ik heb zelf een WinXP Pro CD (meebesteld voor 5 euro), ipv die restoreCD. Ik heb de bestaande NTFS-partitie geformatteerd, de andere partitie laten staan (was geloof ik 24 MB, voor MediaDirect). Geen partitie gezien van een paar gig.
Overigens hoefde ik bij de install geen key in te voeren, alles werkt verder gewoon (windows update e.d.). Het is dus een "kale" WinXP Pro CD, geen verdere dellmeuk oid. Misschien valt er voor de mensen die geen CD hebben van Pro of MCE nog iets te bestellen bij de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fabian
Verwijderd schreef op maandag 26 juni 2006 @ 19:22:
[...]

Het idee van de reinstall was alle dell rotzooi uit de windows install te halen.

Met de ingebouwde restore zit alles er weer in incl tiscali en wanadoo internet rommel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
A_A_R schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:29:
Ik lees hier dat veel mensen geen restoreCD hebben, ik heb zelf een WinXP Pro CD (meebesteld voor 5 euro), ipv die restoreCD. Ik heb de bestaande NTFS-partitie geformatteerd, de andere partitie laten staan (was geloof ik 24 MB, voor MediaDirect). Geen partitie gezien van een paar gig.
Overigens hoefde ik bij de install geen key in te voeren, alles werkt verder gewoon (windows update e.d.). Het is dus een "kale" WinXP Pro CD, geen verdere dellmeuk oid. Misschien valt er voor de mensen die geen CD hebben van Pro of MCE nog iets te bestellen bij de helpdesk.
Hé hier heb ik wat aan!! _/-\o_
Wat is de naam van je persoonlijke account manager? Ik moet die cd's ook hebben! Ik heb nu een illegale versie van XP op m'n laptop staan, omdat ik de bijgevoegde serial niet werkend kreeg op mijn laptop |:( Zonde, help me out! Weet je zeker dat het 5€ was en er geen aanvullende troep op de cd stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:56

Gamer

mobile

http://www.yorkspace.com/2006/04/38

dit helpt al een hoop :)

vandaag de T2600es ingebouwd, werkte zonder problemen.

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
arnoman schreef op vrijdag 30 juni 2006 @ 21:31:
[...]

Hé hier heb ik wat aan!! _/-\o_
Wat is de naam van je persoonlijke account manager? Ik moet die cd's ook hebben! Ik heb nu een illegale versie van XP op m'n laptop staan, omdat ik de bijgevoegde serial niet werkend kreeg op mijn laptop |:( Zonde, help me out! Weet je zeker dat het 5€ was en er geen aanvullende troep op de cd stond?
Ik heb via i'net besteld, dus geen persoonlijke account manager (?). Tegenwoordig kun je bij besturingssystemen kiezen voor een OS met of zonder media, toen ik destijds bestelde kon je in een apart kader kiezen voor een Symantec restoreCD of een originele media. Ik heb toen het laatste gekozen, en één groene Dell-CD gekregen met Xp Pro erop B) Misschien kun je daar naar vragen als je belt? geen extra troep dus, en het kostte toen 5 euro nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

Hier een tip voor mensen die de 9400 overwegen aan te schaffen voor grafische/ 3d werkzaamheden. kijk eens op de site bij de Dell m90. Deze laptop is gemaakt voor dat soort toepassingen en kent daarvoor betere specifikaties.(oa Nvidia Queadro FX kaart!!!, standaard 667Mhz geheugen, standaard 7200 rpm HD, standaard XP professional en standaar 3 jaar on site garantie) Na een telefonidsch onderhoud met Dell heb ik behoorlijk wat korting op die m90 weten te krijgen. Het was zelfs zo dat ik met vergelijkbare specifikaties bij de 9400 een stuk duurder uit was gekomen. Ik kan niet wachten tot mijn m90tje er is! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had een vraagje, zit er aan te denken er ook een te kopen: Kiezen jullie voor 1 jaar collect en return of voor de duurdere garantie mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:18:
Dag mensen,

Hier een tip voor mensen die de 9400 overwegen aan te schaffen voor grafische/ 3d werkzaamheden. kijk eens op de site bij de Dell m90. Deze laptop is gemaakt voor dat soort toepassingen en kent daarvoor betere specifikaties.(oa Nvidia Queadro FX kaart!!!, standaard 667Mhz geheugen, standaard 7200 rpm HD, standaard XP professional en standaar 3 jaar on site garantie) Na een telefonidsch onderhoud met Dell heb ik behoorlijk wat korting op die m90 weten te krijgen. Het was zelfs zo dat ik met vergelijkbare specifikaties bij de 9400 een stuk duurder uit was gekomen. Ik kan niet wachten tot mijn m90tje er is! _/-\o_
De XPS m1710 is ook zeker een aanrader.. Geen quadro kaart, maar in principe is dat niet heel erg, aangezien een 7900GS zeker wel lekker meekomt in AutoCaD en 3D (zoals ik heb). AutoCaD maakt overigens niet eens uit, maar 3d werk is zeker wel goed te doen. Het voordeel is verder wel dat gamen op een XPS lekkerder gaat dan op eem quadro merk ik meestal (op mijn werk heb ik een quadro en af en toe quake op vrijdag middag blijft leuk).

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik zit met een vraag wat betreft het gewicht van de inspiron 9400.

Er staat op de pagina van Dell zelf dat het gewicht 3.59 KG is maar dat dat meer kan worden afhankelijk van de specificaties. Ik heb zelf geen idee welk componenten voor extra gewicht gaan zorgen. Weet iemand hoe dat zit?

Nu heb ik zelf een inspiron op het oog met de volgende specificaties, dell gooit er weer een gratis geheugen upgrade naar 2GB tegenaan tot 11 juli ofzo, vandaar:

T2400
17" WUXGA
80GB 7200 rpm
2GB geheugen
GF GO 7900 GS
6 cell batterij
1690 euro

Heeft iemand enig idee of dit voor heel veel extra gewicht gaat zorgen ? :) Ik ben op zoek naar een 17" maar het gewicht is toch wel belangrijk voor me. In verscheidene reviews online kom ik ook telkens hogere gewichten tegen tot 3.9 KG ofzo. Ook heb ik begrepen dat de accu die bij de inspiron 9400 zit (die ik toch veel zal moeten meenemen) ontzettend groot (en zwaar) is. Is dat zo? Andere laptop die ik op het oog heb is een Toshiba p100 die met 17" rond de 3.2 KG ligt en qua afmetingen ook erg klein is voor een 17".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4 kilo vind ik nog een lage schatting. Mijn Dell i8600 is 3.2 kilo en voelt echt veel lichter aan dan de 9400. Ik schat die 9400 minstens 4.5 kilo, als 't niet meer is.
specs 9400:
Intel ® Core™ Duo Processor T2400
1024MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x512)
80GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive
17" Wide Screen WXGA+(1440x900)
256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS
8X DVD+/-ReWriter
9 Cell 80 WHr batterij
Snap-On LCD Cover - Carbon Fibre
Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module

specs 8600:
15"4 inch
Intel Pentium-M 1.7GHz (Dothan)
1GB ram (2x 512) (niet orig.)
MR9600 Pro turbo
72WHr accu (8 cells?)
Snap on cover
bluetooth
Compex 54G wifi mini pci (niet orig.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
Tot mijn groot verdriet doet het LCD-scherm (1920x1200) het niet meer :'(

Ik start de laptop op, t/m het boot-logo van WinXP niets aan de hand, en daarna blijft het beeld zwart... Uitgezet dmv de aan-en-uitknop in te drukken, ik hoor keurig het "afsluitmelodietje" van XP. Zet hem weer aan, helemaal geen beeld meer! Verschillende dingen geprobeerd, uiteindelijk met een externe monitor de diagnostics kunnen draaien met als resultaat een 1000-0321 melding: Unable to detect LCD.
Aangezien het vrijdagavond was het hele weekend geen helpdesk kunnen bellen. Uit frustratie dan maar een mail gestuurd, welke dinsdag beantwoord werd. Of ik de bios kon resetten, en een kabeltje kon controleren (en eventueel eruit trekken en weer vastzetten). Dit gedaan, zonder resultaat.
Vandaag gebeld met deze uitkomst, en het LCDscherm wordt vervangen. Ik word vandaag of morgenochtend teruggebeld voor een afspraak. To be continued...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond allemaal , het is me toch gelukt om met de code die onderop de inspiron staat een standaard windows xp media center ( oem ) te instaleren zonder al die #$%%#$ die er normaal op staan , meeste drivers heb ik zo van de site af kunnen halen ( best knap voor een nooby ) .
Nu zit ik wel met een vraag mbt. het branden van dvd's , ik kan namelijk geen hogere snelheid selecteren dan 2,4X , terwijl de brander ( DW-Q58A ) volgens de specificaties moet hij kunnen schrijven op 8 speed , ik heb al een test gedaan met nero cd/dvd speed en met de test kan ik wel op 8 speed testen , ik gebruik de dvd's platinum ( ritek 03 ) , kan iemand mij mischien hier vertellen wat ik verkeerd doe , heb inmiddels ook al andere firmware UYS-3( oeps daar gaat de dell support/garantie ) erop geknald maar dat wil niet baten , ook andere brandprogramma's geven hetzelfde effect 2,4 speed ( en das best frusterend met een 8 speed brander ) , ik hoor het graag wat ik hieraan kan doen .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2006 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat ook eens gehad met mijn vorige laptop. Volgens de specificaties kon de brander schrijven op 8x op zowel DVD+R als DVD-R. In de praktijk bleek dat hij op sommige merken DVD's langzamer ging en ook -R of +R maakte soms nog verschil. Uiteindelijk gewoon maar bij 1 merk gehouden waarvan ik wist dat hij op volle snelheid kon :)

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok , maar volgens mij hebben hier meer mensen op deze topic een dw-q58a in hun Inspiron zitten , ik zou wel willen weten of deze mensen er ook last van hebben en met welke media ze branden .
ik hoorde vandaag wel dat ik waarschijnlijk gewoon roxio recordnow op de inspiron terug moet zetten , volgens de persoon die me dat vertelde zitten daar drivers( of in ieder geval data wat hem compatible zou moeten maken ) voor de dw-q58a bij ????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Zeg daar schiet me in eens wat te binnen, zit er eigenlijk wel een webcam en microfoon op deze laptop.

Wie kan dat even checken.

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

napp schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:56:
Zeg daar schiet me in eens wat te binnen, zit er eigenlijk wel een webcam en microfoon op deze laptop.

Wie kan dat even checken.
Twee keer nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:18:
Dag mensen,

had misschien toch f beter terug kunnen kijken in dit topic........dan had je mijn drama kunnen lezen voor wat betreft die m90..............helaas maar het is echt een galbak.
superslechte laptop
slecht beeld
veel foutmeldingen
en niet snel
om mee te beginnen dan

ook ik had flink wat korting, ruim 1000 euro
maar ja slecht blijft slecht
heb hem dan ook terug gestuurd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]had misschien toch f beter terug kunnen kijken in dit topic........dan had je mijn drama kunnen lezen voor wat betreft die m90..............helaas maar het is echt een galbak.
superslechte laptop
slecht beeld
veel foutmeldingen
en niet snel
om mee te beginnen dan

ook ik had flink wat korting, ruim 1000 euro
maar ja slecht blijft slecht
heb hem dan ook terug gestuurd[quote]

Ik had jouw bericht al eerder gelezen. Maar naar een klein onderzoek op meerdere fora en een nieuwe topic hier bij tweakers was ik toch overtuigd. De meeste gebruikers zijn erg tevreden. Maar toch bedankt voor je reactie!
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Heeft iemand toevallig een fiberglass snap on voor deze laptop over?
Ik ben vergeten er een te bestellen bij aanschaf. Ik kan ze op de site ook niet los vinden.
Of weet iemand of ze uberhaubt los verkrijgbaar zijn..

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk !

Ik heb zojuist mijn 9400 besteld.

2,0 Ghz Core Duo
Xp pro met media
1,5 Gb Ram
1920*1200 17" scherl
80 Gb 7200 rpm hdd
Geforce 7900 GS 256mb
Bluetooth 2.0
9-cell batterij
En een draagtas, voor andere specs vraag maar :)

Ik hoop hem ergens volgende week te ontvangen.! Ik zal iets laten weten over de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dit is m'n eerste post in deze thread. Heb met veel interesse
pagina's 1 tot 20 gelezen en dan de laatste 4 ofzo.

Drama's.

Mijn persoonlijke ervaringen met Dell zijn kort en krachtig. Mijn Dimension desktop werd volledig in orde geleverd. Maar ik herinner me dat de firma eens een laptop kocht en dat hij gewoon dubbel werd geleverd, met een dubbele factuur uiteraard. Als bedrijf heb je dan natuurlijk wel het voordeel dat je dan gewoon niet betaald aangezien je achteraf kan betalen. Ze stonden er dan ook meteen om hem terug op te laden.

Rond pagina hier 20 zaten we op het punt dat zowat iedereen die de 9400 bestelde een slecht scherm had. Wat er daarna nog verteld is weet ik niet, maar 'k zou toch nog graag enkele ervaringen horen (stiekem hoop ik dat Dell de schermen over de laatste maanden verbeterd heeft??).

a) Dus vraag ik wat de meeste recente ervaringen zijn met de I9400?
b) Of een 1440x900 scherm dus slechtere kwaliteit levert dan de WUXGA?
Eigenlijk wil ik WUXGA mijden.
c) Of de 9-cell batterij een grote meerwaarde biedt? Ik neem aan dat dat ding stevig verbruikt.
d) Wat is de bouwkwaliteit? Issie zo groot en zwaar en heet dat je 'm niet gezellig op je schoot kan nemen?
e) Waarom kan ik in godsnaam geen I9400 meer (in tegenstelling tot gisteren) configureren met WXGA? Wat ik ook aanklik, ik krijg telkens de melding dat de "processor niet compatibel is met het gekozen scherm." Bollocks.

De enige reden waarom ik voor de I9400 zou gaan en niet voor de I6400 is de grafische kaart.

Dank voor je antwoorden!

Joris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op de nvidia site is een nieuwe driver te downloaden voor de geforce 6800 en 6900 series. Ik heb geprobeerd de nieuwe driver te installeren voor de geforce go 6900, maar als ik de installatie uitvoer dan krijg ik uiteindelijk te horen dat de juiste hardware niet is gevonden.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

De laptop bevalt me verder prima, erg snel!
Heb de 1440 scherm en moet inderdaad zeggen dat er grote licht lekkage is aan de onderkant en je moet er precies goed voor zitten voor goed resultaat, al zie je dan aan de buitenkanten van het scherm al weer verandering. Heb er eigenlijk wel een beetje spijt van dat ik niet voor de truelife ben gegaan.
De 9 cell batterij gaat bij mij niet langer dan 3 uur mee.
De laptop kan prima op schoot, al wordt ie wel erg fucking warm!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de truelife dan zoveel beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
helderder, scherper en beter contrast, ja dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook dat scherm is zwaar onder de maat
flinke lichtlekkage
zeer geringe inkijkhoek
gewoon erg matig, zeker voor die prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maaruh, niemand heeft problemen met het installeren van nieuwste nvidia driver voor 7900?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muld15** heb je ook de 1920*1200 uitvoering dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die had ik ja
heb hem weer ingepakt en teruggestuurt
zo slecht dus
helaas want nu ben ik nog steeds op zoek naar een goede desktopvervanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan misschien eens kijken naar de Macbook Pro? Hij is wel een pak duurder, maar ik denk wel dat de kwaliteit een stuk hoger is dan een Dell. (Hij is ook veel dunner en lichter.) Sinds ik heb gelezen dat je er ook Windows XP op kan draaien (als je de kennis hebt om er wat aan te wringen), neem ik hem ook in overweging, maar dan weer die grafische kaart die niet 100% optimaal is eh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_A_R
A_A_R schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 12:00:
Tot mijn groot verdriet doet het LCD-scherm (1920x1200) het niet meer :'(
<knip>
To be continued...
Vorige week donderdag is er een monteur langsgeweest om mijn monitor te vervangen. Oorzaak is onbekend, toen ik hem vroeg waaraan het eventueel kan liggen vertelde hij dat er zo weinig getest wordt in de fabriek dat er relatief meer "slechte" LCD-schermen de fabriek verlaten. Reden: te duur om alles af te testen, achteraf een monteur laten vervangen zou goedkoper zijn. :o
In elk geval doet hij het weer, en ik ben tevreden over de service. Ik ben snel teruggebeld voor een afspraak en de reden waarom het pas afgelopen donderdag is vervangen ligt aan het feit dat ik geen eerdere mogelijkheid had.
Hopelijk was dit wel mijn laatste serviceaanvraag... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilfred
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08-2022
Bij mij duurt het erg lang voordat het wireless netwerk weer verbinding heeft nadat hij in standby heeft gestaan.
Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de prestaties van de laptop. Ik kan er alles op spelen en het scherm bevalt me ook prima. Ik heb het true life scherm.

Sign of my Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff, vanmiddag is m'n Inspiron ook toegekomen (met Geforce 7900 Gs), direct aan de slag gegaan om Windows volledig te herinstalleren (zonder alle trialware rotzooi die dell er standaard bijzet) en het eerste game (Flight Simulator 2004) dat ik daarna probeer geeft al hele hoop artifacts (voor de rest wel prachtige graphics en goeie framerate). Om te kijken of het aan het game/kaart ligt heb ik nog even een willekeurig ander game (Mohaa) getest, resultaat: exact dezelfde artifacts..
Ik weet nu niet of het aan de temperatuur ligt (op m'n kamer is het snikheet) en de temperatuur van de gpu hangt constant rond 50°C of aan de kaart zelf of aan een foute driversetting (ik gebruik de driver van dell), maar morgen kan ik al na één dag met support gaan telefoneren |:(

update (20 juli): vanmorgen met support getelefoneerd, die **** probeerde me te doen geloven dat m'n laptop perfect werkte: "u kan windows gebruiken, surfen en dvd's kijken enkel uw games werken niet, het lijkt mij dat de fout bij uw games ligt", ik heb serieus op m'n strepen moeten staan of hij had me afgescheept, terwijl ik echt wel zeker weet dat er iets aan de 3d-kaart scheelt: vandaag nog even 3dmark06 laten lopen: ook superzware artifacts, behalve bij de cpu tests... je moet nu toch echt geen 5 jaar gestudeerd hebben om daar je conclusies uit te trekken.. Ondanks het feit dat ik zelfs 3 jaar omnium garantie heb, kan er zelfs eens niemand komen met een andere 3d-kaart, gewoon om te kijken of door er een nieuwe kaart in te steken, het probleem zou opgelost zijn :O van dienst na verkoop gesproken :(

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2006 13:09 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08 15:14
hey mensen,

ik moet voor school straks een laptop hebbe,
nu weet ik al zeker dat ik de 9400 wil, simpelweg omdat er een 7900 gs iz zit.
en die zijn weinig te krijgen in laptops.
nu heb ik het volgende samengesteld:

Processor intel core duo t2400
Operating system windows xp home met media
Garantie 1 jaar collect en return service

LCD scherm 17” resolutie: 1440 X 900
Geheugen 1024MB 667MHz DDR2
(en dan niet 2 reepjes van 512 maar 1 van 1024)

Harde schijf 80GB 7200 RPM SATA
Optische drive dvd brander 8X
Batterij 9 cell 80 WHr batterij

Grafische kaart nvidia geforce go 7900 GS 256MB

Bluetooth dell wireless 350 bluetooth 2.0 module

Dingen die ik niet hoef:
Microsoft software microsoft Works 7.0 OEM

Vraagprijs internet: 1567 euro

Acties om op die prijs te komen: gratis dubbel geheugen (scheelt ??? euro)
Geen verzendkosten (scheelt 89 euro)

ik heb begrepen dat je via de telefoon een nog leukere prijs moet kunnen realiseren, nou is mijn vader een verkoper die elke dag mensen oplicht voor zn werk dus ik kan gerust stellen dat hij een gedreven afdinger is.
echter vindt hij de prijs van 1500 euro voor een laptop wel erg veel, hij snapt niet dat dat model bij de mediamarkt voor 700 euro niet goed genoeg is. (me pa is nogal a-technisch)
voor de laptop wil hij niet verder gaan dan 1200 euro.

denken jullie dat dit mogelijk is? dat zou betekenen dat er 350 euro van de prijs afgelult moet worden.
lijkt mij een beetje veel maar heb totaal geen ervaring met de telefonische dienst van dell.

(en voor dat iemand begint vanne: waarom bel je niet gewoon, dan weet je het! me pa is nog op vakantie en komt maandag terug, maar ik moet de laptop eind augustes wel hebben:P. en zelf ben ik niet zo vlot als het gaat om brutaal afdingen)

kan iemand mij helpen in deze hete dagen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

ik heb een probleempje. Ik ben erg tevreden over mijn nieuwe inspiron 9400, alleen jammer dat het afspelen van dvd gepaard gaat met schokkend of haperend geluid, iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen?

thx! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boblelie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-08 15:14
bobje_2 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 15:03:
hey mensen,

ik moet voor school straks een laptop hebbe,
nu weet ik al zeker dat ik de 9400 wil, simpelweg omdat er een 7900 gs iz zit.
en die zijn weinig te krijgen in laptops.
nu heb ik het volgende samengesteld:

Processor intel core duo t2400
Operating system windows xp home met media
Garantie 1 jaar collect en return service

LCD scherm 17” resolutie: 1440 X 900
Geheugen 1024MB 667MHz DDR2
(en dan niet 2 reepjes van 512 maar 1 van 1024)

Harde schijf 80GB 7200 RPM SATA
Optische drive dvd brander 8X
Batterij 9 cell 80 WHr batterij

Grafische kaart nvidia geforce go 7900 GS 256MB

Bluetooth dell wireless 350 bluetooth 2.0 module

Dingen die ik niet hoef:
Microsoft software microsoft Works 7.0 OEM

Vraagprijs internet: 1567 euro

Acties om op die prijs te komen: gratis dubbel geheugen (scheelt ??? euro)
Geen verzendkosten (scheelt 89 euro)

ik heb begrepen dat je via de telefoon een nog leukere prijs moet kunnen realiseren, nou is mijn vader een verkoper die elke dag mensen oplicht voor zn werk dus ik kan gerust stellen dat hij een gedreven afdinger is.
echter vindt hij de prijs van 1500 euro voor een laptop wel erg veel, hij snapt niet dat dat model bij de mediamarkt voor 700 euro niet goed genoeg is. (me pa is nogal a-technisch)
voor de laptop wil hij niet verder gaan dan 1200 euro.

denken jullie dat dit mogelijk is? dat zou betekenen dat er 350 euro van de prijs afgelult moet worden.
lijkt mij een beetje veel maar heb totaal geen ervaring met de telefonische dienst van dell.

(en voor dat iemand begint vanne: waarom bel je niet gewoon, dan weet je het! me pa is nog op vakantie en komt maandag terug, maar ik moet de laptop eind augustes wel hebben:P. en zelf ben ik niet zo vlot als het gaat om brutaal afdingen)

kan iemand mij helpen in deze hete dagen???
niemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Ik wist niet dat je bij Dell kon afdingen? 8)7

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Stiekuhm wil je natuurlijk een goeie videokaart om te gamen he :P voor school hoef je bij mijn weten heus geen high-end kaaar te hebben ;)

Afdingen en onderhandelen over opties (gratis printer gedoe) is mogelijk maar afdingen met grote bedragen vergeet dat maar :)

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
CycloneX schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:36:
[...]

Afdingen en onderhandelen over opties (gratis printer gedoe) is mogelijk maar afdingen met grote bedragen vergeet dat maar :)
Zeker bij Dell. Mijn laptop komt een deze dagen aan en er is van alles mis gegaan bij de bestelling doordat er met een creditcard is betaald. Dell had de eerste keer dat ze het bedrag op de creditcard probeerden te verhalen, hun geld al gekregen alleen hun systeem dacht van niet. Vervolgens probeerden ze het nog 2 keer: Mastercard heeft daarop de creditcard uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd. Niet blij mee dus, zo'n grote organisatie maakt zulke blunders (Dell). Gevolg: bestelling vertraagd..

Alleen deze knullige actie werd afgedaan bij Dell met 'Ja sorry meneer, wij zijn ook mensen en die kunnen fouten maken.' Ik had namelijk aangestuurd op compensatie voor de geleden 'schade'. Maar omdat de laptop nog steeds binnen 10 werkdagen bij mij zou zijn, kan Dell geen compensatie geven. Ach.. je bent groot en soms wordt je daar een beetje arrogant van denk ik dan.

De configuratie die ik besteld heb:

9400 Bronze N07941 200-40100
Inspiron 9400 Duo Processor T2500 (2.0 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) 210-16304
17" UltraSharp Wide Screen WXGA+ (1440 x 900) TFT Display 230-10021
100 Euro off ex vat 239-10572
Snap-On LCD Cover - Carbon Fibre 320-10121
1024MB 667MHz DDR2 SDRAM (2x512) 370-12183
No Floppy Drive Option 385-10276
100GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive 400-12237
Free HDD from 80GB to 100GB 237-10071
Fixed Internal 8X DVD+/-RW Drive with Software 429-11676
Primary 80 Watt/Hour, 9 CELL Battery (Optional Upsell) 451-10202
256MB NVIDIA GeForce Go 7900 GS 490-10546

En de status bij UPS:
LIMERICK, IE 07/19/2006 8:57 P.M. ORIGIN SCAN
IE 07/20/2006 9:59 A.M. BILLING INFORMATION RECEIVED

En hier had ik een vraag over..
Als het goed is zou die dan maandag moeten komen, maar het ding ligt nog steeds in Ierland! Iemand hier meer informatie over? UPS zegt op de site dat ze 3 werkdagen doen over een pakketzending van Ierland naar Nederland... Dan kan ik het toch morgen verwachten?...

* SanderTje! kan niet echt meer wachten namelijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door SanderTje! op 23-07-2006 18:11 ]

i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

SanderTje! schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:04:
[...]

En de status bij UPS:
LIMERICK, IE 07/19/2006 8:57 P.M. ORIGIN SCAN
Lol die status heb ik ook alleen ik wacht op een 640M ;)

Morgen lijkt me moeilijk dan zouden ze vannacht moeten gaan vliegen, mijn voorgaande zendingen gingen vanuit Ierland naar Frankrijk (Lille) dan naar Eindhoven daar is een verdeelstation en daar gaat via UPS vrachtwagens verder het land in. Van Frankrijk naar Nederland doen ze in een nacht althans dat was toen met mijn scherm zo om 9 uur s'ochtends stonden ze voor mijn deur terwijl die doos de avond daarvoor om 23 uur nog in Lille stond ;)

Ik weet ook van anderen dat hun pakket ook weer anders ging maar dat via Frankrijk heb ik 2x meegemaakt.

[ Voor 48% gewijzigd door CycloneX op 23-07-2006 18:14 ]

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
CycloneX schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:09:
[...]

Lol die status heb ik ook alleen ik wacht op een 640M ;)
Nice, heb je ook dezelfde data erbij staan als dat ik heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CycloneX
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

SanderTje! schreef op zondag 23 juli 2006 @ 18:09:
[...]

Nice, heb je ook dezelfde data erbij staan als dat ik heb?
LIMERICK, IE 07/19/2006 6:40 P.M. ORIGIN SCAN

UPS standaard is verzendingen op werkdagen, dus zouden ze op zondag ook gewoon werken voor maandag is de vraag :P

[ Voor 17% gewijzigd door CycloneX op 23-07-2006 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 23:40

BzR

Ik mocht dus de 9400 uitzoeken voor mijn werk, nu had ik er natuurlijk liever een 7900 kaartje in gehad alleen was dit helaas budgetair niet toegestaan, nu heb ik dus een ati x1400 256mb erin laten zetten, ik snap dat dit niet echt een gamekaartje is, maar is het nu zo dat geen een game(world of warcraft of BF 2) hier goed op zal draaien of werkt dit wel alleen, op een lagere resolutie bijvoorbeeld 1024x768.

Voor de rest zit er een gig mem in en een 7200rpm schijfje. Ik kan het zelf nog niet testen aangezien ik de laptop nog niet binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik begrijp echt niet dat men nog overweegd om een dell 9400 aan te schaffen!!
kijk aub even dit topic terug en probeer eens te tellen hoeveel mensen bv een groot probleem met het scherm krijgen/hebben.
dan wil je toch niet weer een dell!!
en als het scherm dan zogenaamd wel technisch voldoet dan voldoet het nog steeds niet aan de eisen wat men er aan mag stellen.
loop eens een media-markt of wat voor zaak dan ook binnen en kijk een naar andere merken wat voor kwaliteit die schermen hebben en zet dit eens langs de dell notebooks!!!!
serieuze shit is het.................
dat was het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Ik ben ook niet echt tevreden over mijn scherm. Heb de laptop dan ook nu alweer te koop staan op marktplaats.

Ik heb het WXGA+ scherm, maar ben er ontevreden over. Technisch is hij in orde, ik kan alleen op sommige pagina's geen kleurtinten onderscheiden: lichtgrijs en wit bijvoorbeeld. Ik kan het contrast wel verhogen/verlagen, maar dat heeft natuurlijk ook weer invloed op al het andere. Mijn buurman had een laptop, een Inspiron 6000 met een veel beter beeld! Hij had geloof ik iets van 1680x ... op een 15.4, en het zag er gewoon echt heel goed uit. Ik vraag mij nog steeds af welk scherm hij heeft. Bij mijn laptop heb ik soms idee dat ik ergens recht voor moet gaan zitten om dat deel goed te zien. Kan ook een kwestie van gewenning zijn. Ook voert hij geen anti-aliasing uit op de letters... en dat doet mijn CRT al jaren. Aan de videokaart ligt het niet, dat is de 7900 GS.

Nu is mijn vraag.. en na wat gezoek op internet word ik er niet echt wijs uit... is het WUXGA+ scherm zoveel beter? De contrastverhouding van beide schermen is namelijk 300:1. Ik wil gewoon een kleurechte TFT en als ik deze laptop, gloedjenieuw, heb verkocht wil ik een laptop met een scherm dat beter geschikt is voor de dingen die ik ermee wil doen, kleurechtheid, CRT-like vind ik dus heel belangrijk.

Voldoet een WUXGA+ met TrueLife dan?

En... Kan iemand misschien een foto maken van zijn WUXGA+ scherm? Op notebookforums staan ook wel foto's, maar daar word ik niet echt wijzer van.

Help... graag advies. Ik baal namelijk ontzettend en het frustreert enorm.

Oh ja, wanneer Dell de laptop terug neemt, kost mij dat 30% van het aankoopbedrag, 30% dus van 1843.- . De laptop is via een bedrijf gekocht en daarom kan ik niet gebruik maken van de wet kopen of afstand. Dit om even wat discussie hier te vermijden. :)

[ Voor 89% gewijzigd door SanderTje! op 29-07-2006 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, ik heb even wat pagina´s doorgelezen (lees: vanaf pagina 25) en steeds blijkt dat mensen veel mankementen aan deze laptop hebben. naja veel.. zoals dat de CPU te heet wordt en daarbij de service van dell ook niet altijd om naar huis te schrijven is:

nu heb ik een laptop uitgezocht (de 9400) en deze volledige gecostumized. nu is mijn vraag alleen:
1. hoe zit het nu, met de service van dell. zijn ze snel? ehmm zijn ze daadkrachtig als er ook iets is.. want ik betaal natuurlijk niet voor niets EXTRA voor mijn 4 jaar garantie (wat zij zogenaamd aanbevelen)

2. hoe zit het met de laptops zijn ze nu wel.. goed? of?

anyway het topic dat ik opende:
Laptop advies (kwaliteit en servicegericht(dell of een ander

mijn pdf (waar alle specs instaan + prijs)
http://www.yousendit.com/...oad&ufid=3785582866CF15AF

is dit een beetje te doen of? thanks alvast voor het antwoorden!, wat zouden jullie doen? ik ben een leeeek op het gebied van laptops (omdat je daar met verschillende factoren werkt enzo en het veel compacter is als een destop pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-08 09:08

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ik weet niet of je er ook op zou willen kunnen gamen, maar dan zou ik toch de 7900GS erin doen. Daarbij even telefonisch bestellen en aangeven dat je hem niet neemt als je niet gratis 667MHz ram ipv het standaard 533MHz erin krijgt. Ook zou ik je adviseren de 9-cell batterij te nemen als je verwacht er ook mobiel mee te willen werken,
Zelf heb ik een 9400 zonder truelife, en een van de laatste met de 7800GS erin. Ik ben niet zo veeleisend, maar ben er erg happy mee. De mening over het scherm van velen kan ik inderdaad delen, maar ik wist het van tevoren en stoor me er niet enorm aan. Al met al vind ik het een heerlijke laptop iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dell :
Ik heb op 10 juli een Inspirion 9400 besteld op de site van Dell.
Ik heb de betaling gedaan op 14 juli en deze is in het systeem gevalideerd op 18 juli.
Vervolgens stelde ik vast dat ik een foutje had gemaakt in de bestelling en belde dit door. De persoon aan de lijn vertelde me dat dit geen probleem was. we zijn nu 22 juli. Vanaf dat moment kon ik mijn status NIET meer bekijken op het internet. Ik belde 23 en 24 juli om te horen te krijgen dat dit door de herboeking komt voor de aanpassing. Geen probleem.
25 Juli, ik bel weer en vraag waarom ik de status nog niet kan zien. Nog altijd bezig met herboeken. Duurt herboeken meer dan 1 week?? Ik krijg te horen dat ik de volgende dag een nieuw ordernummer & klantennummer krijg. Geen probleem ik heb tijd...
Volgende dag krijg ik echter een betalingsherinnering met exact hetzelfde nummer als het nummer van 10 juli.
Vandaag nog steeds geen nieuw nummer.

Maandag alweer bellen. Maarja, die Nederlanders aan de telefoon zijn gelukkig vriendelijk.
Maar ik ben het een beetje beu aan het worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Nou na alle frustraties met mijn scherm: Dell neemt mijn laptop retour. En daar ben ik zeer blij mee. Reden: het scherm beviel totaal niet. Een overdosis aan bleeding had ik namelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/9400bleeding/DSC00057.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.deltaserv.nl/got/9400bleeding/DSC00058.JPG

Ik heb deze foto's geplaatst op Notebookforums.com, mensen daar zeiden direct van dat het onacceptabel was. De meneer van Dell die ik heb gesproken zei: normaal moet u retourkosten betalen (de laptop was besteld via een zakelijke weg), alleen ik zorg ervoor dat u dat nu niet hoeft.

10 augustus wordt de laptop opgehaald. Wat zouden ze er nu mee gaan doen als hij terug is in de fabriek? Men gooit zo'n ding dan toch niet ineens helemaal weg?

Ik was heel tevreden met de laptop alleen een goed scherm was echt niet aanwezig, en dat is best wel een belangrijk element waarvoor ik het nodig ben. Het was het WXGA+ scherm. Ik zou graag nog eens bij hun bestellen alleen ik ben zo bang dat ik weer zo'n scherm krijg. Daarom bestel ik de volgende keer telefonisch, voorwaarde moet zijn dat het scherm in orde is.. als ik vind dat dat niet zo is bij aankomst dan moet Dell het wederom retour nemen. Willen ze dat bij voorbaat niet, dan kun je jezelf een aantal dingen gaan afvragen...

Maar tot zover; prima geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even over mijn probleem van een week of 2 geleden (zie deze post), vorige week is er een technieker aan huis geweest die nieuw moederbord en nv7900gs heeft gestoken in m'n laptop, waardoor alles nu prima werkt.. Al bij al was op een week tijd alles dus opgelost (wel redelijk wat druk moeten zetten op support en ook wat druk laten zetten >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:48:
Even over mijn probleem van een week of 2 geleden (zie deze post), vorige week is er een technieker aan huis geweest die nieuw moederbord en nv7900gs heeft gestoken in m'n laptop, waardoor alles nu prima werkt.. Al bij al was op een week tijd alles dus opgelost (wel redelijk wat druk moeten zetten op support en ook wat druk laten zetten >:) )
Hoe heb jij die druk uitgeoefend dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het heeft misschien wel wat geholpen dat m'n vader voor z'n werk redelijk wat koopt bij dell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awh84
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-08 13:08
Verwijderd schreef op zondag 04 juni 2006 @ 23:04:
  • Ik had toch wel verwacht dat er een recover cd / boot optie aanwezig was, iig iets waarmee je de recover partitie op de harddisk kan aanspreken, maar helaas. Niet zo tof, degene voor wie die laptop was heeft 'm direct geformatteerd Dell installeerd standaard een hoop rotzooi, waardoor ie zo traag als dikke stront is) zonder te kijken of alle drivers wel beschikbaar waren. Sommige drivers laten zich nogal lastig installeren (audio, bluetooth en video deden erg moeilijk, video staat niet eens op de Dell site). Nu kan ik 'm dus niet recoveren.
Hier hetzelfde probleem.
Heb Dell gebeld en ze sturen de CD's op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een hele hoop telefoontjes is mijn 9400 eindelijk in productie gegaan.
1. Bestelling wordt verwerkt
2. In preproductie
3. In productie
4. Levering wordt voorbereid

Eerst duurt het heel lang om alles te maken en nu zit de laptop al na 1 dag in "Levering voorbereid" Zalig :)
Hoe lang is de standaard leveringstijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• awh84
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-08 13:08
5 dagen na bestelling.
Reparaties hebben we ook altijd na 5 dagen terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en vanaf 5. Verzonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Ook net even een Inspiron 9400 besteld..

Dit zijn mijn specs

Processor: Intel® Core™ Duo Processor T2400 (1.83 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)
LCD Scherm:17" Wide Screen WXGA+(1440x900)
Geheugen:2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)
Harde Schijf:120GB (5,400 rpm) SATA Hard Drive
Optical Drives:8X DVD+/-ReWriter vaste interne Drive met Software
Grafische Kaart:256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS

Inclusief transportkosten: 1600 euro

Nu maar hopen dat ik geen problemen ga krijgen met het scherm...

Heeft iemand ervaring met de grafische kaart? Ik was wel benieuwd met welke instellingen je bijvoorbeeld battlefield 2, prey of fear kon spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 23:40

BzR

Ik heb mijn 9400tje ook binnen en ben er erg blij mee, ik heb gellukig geen last van een lichtgevend beeldscherm(WUXGA 1920 x 1200 TrueLife). Ik kan dan niks anders als positief zijn over deze laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
BzR schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:39:
Ik heb mijn 9400tje ook binnen en ben er erg blij mee, ik heb gellukig geen last van een lichtgevend beeldscherm(WUXGA 1920 x 1200 TrueLife). Ik kan dan niks anders als positief zijn over deze laptop.
Hoe lang heb je er op moeten wachten vanaf je bestelling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderTje!
  • Niet online
BzR schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:39:
Kun je misschien is wat foto's maken van je scherm? Ik ben benieuwd naar hoe het eruit ziet. Ook zou het mooi zijn als je een foto kan maken in het donker waarbij je eventuele bleeding kunt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga volledig akkoord met Bzw, deze laptop is een ongelofelijk snelle prachtlaptop !
Totaal geen last van lichtlekkage. Ik heb jammergenoeg geen digitale camera om dit te bewijzen. (ook 1920*1200 versie)

Had er ook een draagtas bij. Deze is ver boven mijn verwachtingen kwa kwaliteit en gebruiksgemak.
Ook een aanrader dus.

Dell Jawell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Het grote Dell Inspiron 9400 Topic - Deel II

Ik heb even een nieuw topic gemaakt.. Zullen we daarin overgaan?

Modje? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-07 16:23
thecompany schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:49:
Het grote Dell Inspiron 9400 Topic - Deel II

Ik heb even een nieuw topic gemaakt.. Zullen we daarin overgaan?

Modje? :)
Waarom? De duizend is nog lang niet gehaald

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:16

Thandor

SilverStreak

Murcielago schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 20:52:
[...]

Waarom? De duizend is nog lang niet gehaald
Goede vraag, normaal gesproken gaan topics dicht bij de 1000 posts. Ook is het gebruikelijk dat de originele topicstarter (Wesco in dit geval) ervoor zorgt dat, indien nodig, een tweede deel verschijnt. Tevens zie ik nergens toestemming van de vorige topicstarter (Ik zie overigens ook geen mailadres in het profiel van Wesco).

Wesco was een week geleden nog op GoT maar heeft al sinds begin mei niet meer gepost. Ook vermeldde eerdergenoemde user dat de topicstarter geupdated zou worden met links naar reviews. Dit is tot op heden nog niet gebeurd.

In dit geval ga ik, ten behoeve van overzichtelijke informatie in een topicstart dus het originele topic op slot gooien met de melding verder te gaan in Het grote Dell Inspiron 9400 Topic - Deel II ;)
Hierbij hoop ik dat de nieuwe topicstart (indien nodig) wel onderhouden wordt.

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Dit topic is gesloten.