Vreemd. Hier zijn de up en download wel gewoon voor wat het moet zijn. Alleen die pagina;s laden vaak voor de helft.ehtweak schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:19:
Het stort steeds verder in bij UPC:
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Bravo! We zitten nu zelfs onder het niveau van een minimaal ADSL lijntje!
en wat zijn je modemwaarde?ehtweak schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 20:19:
Het stort steeds verder in bij UPC:
![]()
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Bravo! We zitten nu zelfs onder het niveau van een minimaal ADSL lijntje!
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Aagh, en ik maar denken dat mijn vrouw IE vern$^4 had....
Ligt het dus aan UPC@winterswijk
Ligt het dus aan UPC@winterswijk
Die zijn op zich goed/redelijk:
Acquire Downstream Channel Locked
Connectivity State OK Operational
Boot State OK Operational
Configuration File OK
Security Enabled BPI+
Downstream Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol rate Frequency Power SNR
1 Locked QAM256 108 6952000 3.3 dBmV 38.9 dB
2 Locked QAM256 109 6952000 3.3 dBmV 38.2 dB
3 Locked QAM256 110 6952000 3.2 dBmV 38.2 dB
4 Locked QAM256 111 6952000 2.7 dBmV 37.6 dB
5 Locked QAM256 112 6952000 3.2 dBmV 38.3 dB
6 Locked QAM256 113 6952000 3.3 dBmV 37.9 dB
7 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
8 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
Upstream Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 Locked QAM16 3 5120 Ksym/sec 48.2 dBmV
2 Not Locked Unknown 0 0 Ksym/sec 0.0 dBmV
3 Not Locked Unknown 0 0 Ksym/sec 0.0 dBmV
4 Not Locked Unknown 0 0 Ksym/sec 0.0 dBmV
UPC (nou ja, Jordy van Webcare dan) heeft toegegeven dat er in ieder geval een capaciteitsprobleem is in mijn wijk... Dit staat overigens los van het F5 probleem.
Maar dat is nog weer een heel ander hekel punt. Capaciteit....
hier in de postcode 3353 heb ik ook last dat sites heel traag laden, als ik de snelheid test dan is dat gewoon goed.
De sites laden niet traag, als je op F5 drukt heb je ze waarschijnlijk direct helemaal binnen (of niet). De sites worden soms helemaal niet of maar half geladen (en dan mag je browser het maar oplossen door nog een poging te doen om het te laden).badboynova schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 21:59:
hier in de postcode 3353 heb ik ook last dat sites heel traag laden, als ik de snelheid test dan is dat gewoon goed.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Dit is precies wat er gebeurd, de ene keer laad de site gelijk en de andere keer moet ik inderdaad f5en.kfaessen schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:19:
[...]
De sites laden niet traag, als je op F5 drukt heb je ze waarschijnlijk direct helemaal binnen (of niet). De sites worden soms helemaal niet of maar half geladen (en dan mag je browser het maar oplossen door nog een poging te doen om het te laden).
Zo juist viel internet hier helemaal weg, en dat was niet alleen bij mij maar ook bij de buren.
[ Voor 9% gewijzigd door badboynova op 28-01-2012 22:40 ]
Ik begin het te snappen...
nieuws: UPC weigert vrijwillig The Pirate Bay te blokkeren
De titel moet dus zijn: UPC weigert vrijwillig The Pirate Bay te blokkeren en blokkeert daarvoor in plaats random sites.
nieuws: UPC weigert vrijwillig The Pirate Bay te blokkeren
De titel moet dus zijn: UPC weigert vrijwillig The Pirate Bay te blokkeren en blokkeert daarvoor in plaats random sites.
Don't drive faster than your guardian angel can fly.
Wow, ik dacht dat het tijd was om mijn modem gewoon weer eens te resetten totdat ik dit topic lees.
Heb dezelfde problemen hier, websites laden niet of erg traag, en soms na een F5je meteen.
Downloadsnelheid is overigens gewoon prima, hij trekt gewoon 50Mbit.
Heb dezelfde problemen hier, websites laden niet of erg traag, en soms na een F5je meteen.
Poeh, hier hetzelfde. Vanmiddag was de dl ~10Mbit, nu 50, maar soms 'hangen' nog steeds websites. Geen packet loss though.PolluxDKB schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:13:
Wow, ik dacht dat het tijd was om mijn modem gewoon weer eens te resetten totdat ik dit topic lees.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Herkenbare situatie, gelukkig ben ik ook niet de enige. Vandaag merkte ik wel dat ik maar tot 25Mbit kon downloaden (met die snelheid dan). Het vreemde is dat ik op dat moment geen pagina's meer kan laden, maar wel kan downloaden via uTorrent.PolluxDKB schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 23:13:
Ik ga maandag maar even aan de telefoon hangen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Ik heb in 8244 (Lelystad) ook problemen, laden van websites geeft al een week problemen,
En vooral in het weekend is online gamen (Wired / Xbox360) niet te doen.
Zo veel lag dat ik bijna me gamepad door het raam gooide van frustratie.
Door de weeks eigenlijk bijna nooit problemen tijdens het gamen.
Verder zijn de up en download snelheden eigenlijk nooit heel slecht, ook niet in het weekend, beetje vaag.
En vooral in het weekend is online gamen (Wired / Xbox360) niet te doen.
Zo veel lag dat ik bijna me gamepad door het raam gooide van frustratie.
Door de weeks eigenlijk bijna nooit problemen tijdens het gamen.
Verder zijn de up en download snelheden eigenlijk nooit heel slecht, ook niet in het weekend, beetje vaag.
Hier zelfde verhaal, slecht ladende sites, up en down snelheden wel normaal.
Te Koop:24 Core Intel Upgradeset
Vandaag gebeld met de HD. Meneer ontkende het probleem niet en zei dat er inderdaad een team met mensen op zit te werken om dit probleem op te lossen.
Wel had hij nog een vaag iets. Ik moest mijn computer in veilige modus opstarten en wat hij daarna wou boeide mij niet zoveel :\. Waarom zou ik mijn pc in veilige modus opstarten?? het probleem ligt bij upc niet bij mijn pc.
Nadat ik hem dat wijs had gemaakt heeft hij de klacht genoteerd en hoop ik dat er snel een oplossing komt voor dit irritante probleem.
Wel had hij nog een vaag iets. Ik moest mijn computer in veilige modus opstarten en wat hij daarna wou boeide mij niet zoveel :\. Waarom zou ik mijn pc in veilige modus opstarten?? het probleem ligt bij upc niet bij mijn pc.
Nadat ik hem dat wijs had gemaakt heeft hij de klacht genoteerd en hoop ik dat er snel een oplossing komt voor dit irritante probleem.
Werd bij mij ook gevraagd. Dat is juist om uit te sluiten dat het probleem aan jouw PC ligt die 3 firewalls draait samen met een zooitje malware.hhoekstra schreef op zondag 29 januari 2012 @ 05:42:
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Ook hier tot nu to geen problemen:

Websites laden gewoon snel hier.
Eindhoven, Woensel-West.
Ik ben wel aan het proberen om mijn Thomson TWG870 modem voor een Cisco in te ruilen.
Ik zie wel of dit lukt.

Eindhoven, Woensel-West.
Ik ben wel aan het proberen om mijn Thomson TWG870 modem voor een Cisco in te ruilen.
Ik zie wel of dit lukt.
Precies waar ik de laatste dagen ook last van heb. En voorheen had ik nooit problemen met mijn internet en/of het laden van sites. Ik woon in Alkmaar.kfaessen schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 22:19:
[...]
De sites laden niet traag, als je op F5 drukt heb je ze waarschijnlijk direct helemaal binnen (of niet). De sites worden soms helemaal niet of maar half geladen (en dan mag je browser het maar oplossen door nog een poging te doen om het te laden).
Hetzelfde hier in Purmerend. De snelheid via Speedtest en usenet is prima, maar pagina's laden soms half of helemaal niet. Vernieuwen helpt daarbij ook niet altijd.Terpstars schreef op zondag 29 januari 2012 @ 13:13:
[...]
Precies waar ik de laatste dagen ook last van heb. En voorheen had ik nooit problemen met mijn internet en/of het laden van sites. Ik woon in Alkmaar.

Trage poep ja, al een tijdje.
Merk het vooral met gamen (FIFA) overdag, in de avond lijkt het steeds beter te worden en 's nachts loopt het als een tierelier.
Merk het vooral met gamen (FIFA) overdag, in de avond lijkt het steeds beter te worden en 's nachts loopt het als een tierelier.
Ligt het aan mij of zijn ze de problemen aan 't verhelpen? Ik heb nu geen enkele "timeout" meer (sinds vanacht)
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Anoniem: 399299
Hetzelfde hier, trage of niet ladende sites en download snelheid normaal. Grens Groningen - Friesland.|sWORDs| schreef op zondag 29 januari 2012 @ 02:47:
Hier zelfde verhaal, slecht ladende sites, up en down snelheden wel normaal.
Anoniem: 425895
Probleem is hier nog aanwezig ( Friesland/nabij drachten )
Heb 120mbit en haal de helft nog niet eens momenteel.

Het schommelt wel heel erg momenteel....
Heb 120mbit en haal de helft nog niet eens momenteel.

Het schommelt wel heel erg momenteel....

[ Voor 78% gewijzigd door Anoniem: 425895 op 29-01-2012 15:30 ]
Ligt aan jou. Lijkt vandaag juist erger dan normaal.BtM909 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:15:
Ligt het aan mij of zijn ze de problemen aan 't verhelpen? Ik heb nu geen enkele "timeout" meer (sinds vanacht)
Laatste kwartier op Tweakers is helemaal rampzalig. Bleef het eerst bij een enkele keer refreshen.
Nu is het bij iedere pageload een keer of 3 refreshen.
[ Voor 22% gewijzigd door lifeguard op 29-01-2012 17:29 ]
Wordt het nog steeds geen tijd voor een nieuwsbericht hierover?
Als je alhier de meldingen leest, op het upc forum zelf en op chelloo, dan is het schering en inslag met dit probleem!
http://www.chelloo.com/up...topic=42921.msg551268#new
Via twitter UPC om reactie gevraagd. Maar ook dan houden ze de boot af.
Ze vertikken het gewoon om een algemene melding voor deze storing te plaatsen. Triest hoor, dit NON communicatieve gedrag...
Als je alhier de meldingen leest, op het upc forum zelf en op chelloo, dan is het schering en inslag met dit probleem!
http://www.chelloo.com/up...topic=42921.msg551268#new
Via twitter UPC om reactie gevraagd. Maar ook dan houden ze de boot af.
Ze vertikken het gewoon om een algemene melding voor deze storing te plaatsen. Triest hoor, dit NON communicatieve gedrag...

Nu.nl staat hier anders al weer vrolijk oneindig bezig te zijn voor het laatste stukje en een reactie versturen op GoT heeft soms ook meerdere pogingen nodig.BtM909 schreef op zondag 29 januari 2012 @ 15:15:
Het lijkt ook een bias te hebben voor Nederlandse sites. Zou men bij UPC met een of ander transparante component bezig zijn die het beroerdst functioneert bij populaire sites?
Dat tooltje van hierboven heb ik laten lopen op een VM en die geeft enkel bij t.net en fok.nl timeouts vooralsnog en de buitenlandse sites niet.
Ik zie dit allemaal nu pas, ik dacht ook al dat het aan mij lag.
Arnhem 6843...pagina's laden supertraag, soms paar keer moeten refreshen om daadwerkelijk de pagina inhoud te zien.

Arnhem 6843...pagina's laden supertraag, soms paar keer moeten refreshen om daadwerkelijk de pagina inhoud te zien.
Ik zie relatief veel mods reageren en het is al eerder voorgesteld in deze thread, maar wordt het niet eens tijd voor een frontpage artikel over dit probleem. Het is allemaal wel heel bar en het duurt allemaal wel heel lang, en zo uit mijn hoofd kan ik me wel een aantal fp berichten over storingen hier en daar herinneren. Lijkt me al met al toch wel wat nieuws- en discussiewaarde hebben. Misschien ook wel aardig om een officiele reactie van UPC te vragen, want dat rare cg_ignore gedrag is gewoon beschamend.
(en nu eens kijken of het me lukt binnen een minuut te posten...)
(en nu eens kijken of het me lukt binnen een minuut te posten...)
[ Voor 11% gewijzigd door maggoo op 29-01-2012 20:03 ]
Ik merk het eigenlijk pas dit weekend, en dan voornamelijk vandaag! Websites die niet willen laden, pas na F5 vrijwel direct op het scherm staan (zoals het normaal ook zo hoort). Ook Apeldoorn hier...
Ik hoop dat ze hier gauw een oplossing voor hebben.
Ik hoop dat ze hier gauw een oplossing voor hebben.
Don't dream your life, live your dreams!
In een topic buiten jou zicht is daar ook een opmerking over gevallen, of er wat mee gaat en kan gebeuren is afwachten. Al maakt het voor de eventuele nieuwswaarde natuurlijk niet heel veel verschil of mods het probleem ook hebbenmaggoo schreef op zondag 29 januari 2012 @ 19:57:
Ik zie relatief veel mods reageren en het is al eerder voorgesteld in deze thread, maar wordt het niet eens tijd voor een frontpage artikel over dit probleem.
Dankzij dit topic ben ik dus er achter gekomen dat dit probleem ook bij andere speelt. Ik heb het sinds 5 dagen, maar sinds vandaag erg merkbaar. (zal wel vanwege de weekenddrukte zijn op de lijn)
Ik ben benieuwd wat er gaande is en wanneer het opgelost is.
Trouwens, hoe zit het met de digitale tv en telefonie? Ook problemen daar? Hier niet in ieder geval...
Ik ben benieuwd wat er gaande is en wanneer het opgelost is.
Trouwens, hoe zit het met de digitale tv en telefonie? Ook problemen daar? Hier niet in ieder geval...
[ Voor 16% gewijzigd door Qunix op 29-01-2012 20:17 ]
Tuurlijk heb je helemaal gelijk dat de nieuwswaarde niet bepaald wordt aan de hand van de problemen van mods, ik probeer ook maar wat:). Maar wel goed te horen dat het al ter sprake is gekomen, dat wordt niet alleen f5-en voor de rest van het internet, maar juist ook voor de fp.Rupie schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:05:
[...]
In een topic buiten jou zicht is daar ook een opmerking over gevallen, of er wat mee gaat en kan gebeuren is afwachten. Al maakt het voor de eventuele nieuwswaarde natuurlijk niet heel veel verschil of mods het probleem ook hebben
a ja.. Weet ik ook wel maar als ik die meneer duidelijk maak dat ik het probleem ook heb op mijn tablet / mobiel/ 3 andere pc's + ik dat ik mijn computer al eens rechtstreeks op het modem heb aangesloten.Nextron schreef op zondag 29 januari 2012 @ 09:42:
[...]
Werd bij mij ook gevraagd. Dat is juist om uit te sluiten dat het probleem aan jouw PC ligt die 3 firewalls draait samen met een zooitje malware.
Dan wil ik mijn pc niet nogmaals in veilge modus opstarten.

En zojuist viel hier alle internet connectivity weer eens weg.
Modem gereset en schoorvoetend komt de verbinding weer terug. Dat is al tweede keer vandaag, ze zijn blijkbaar flink aan het klooien.
Ontkennen heeft toch geen enkele zin meer:
http://forum.upclive.nl/t...pa?threadID=6792&tstart=0
Het wordt echt tijd voor een nieuwsitem...
Modem gereset en schoorvoetend komt de verbinding weer terug. Dat is al tweede keer vandaag, ze zijn blijkbaar flink aan het klooien.
Ontkennen heeft toch geen enkele zin meer:
http://forum.upclive.nl/t...pa?threadID=6792&tstart=0
Het wordt echt tijd voor een nieuwsitem...

[ Voor 27% gewijzigd door ehtweak op 29-01-2012 21:53 ]
7006 doetinchem ook drama met slecht ladende pagina's.
Ik zou het doen!
Ook in Duiven, postcode 6921, veel problemen met laden.
Speedtest geeft normale down/upload waardes
Erg lastig
Speedtest geeft normale down/upload waardes
Erg lastig
Al wekenlang problemen om 120mbit uberhaupt te halen...

[ Voor 9% gewijzigd door Phoenix_the_II op 30-01-2012 15:35 ]
Misschien de oplossing voor het probleem:
Morgen 20:30 Radar, bellen kan 1 uur voor de uitzending
.
Morgen 20:30 Radar, bellen kan 1 uur voor de uitzending

[ Voor 59% gewijzigd door RobbyTown op 29-01-2012 22:50 ]
Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe
Radar bellen kan vanaf het begin tot 1 uur na de uitzending.

Met dank aan het UPC-form.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Heb hier enstige last. Elke pagina die wil laden timed-out of moet ik eerst volledig hernieuwen (CTRL + F5) voordat er überhaupt een klein beetje tekst op m'n beeldscherm zichtbaar wordt. Afbeeldingen laden in zijn totalitiet niet. Overstappen op de DNS servers van Google heeft geen zin, het probleem blijft. Ik ga zeker bellen maandag. >:(
Anoniem: 311114
Ik heb ook weleens dat pagina's nauwelijks laden maar vervolgens na een modem en/of router reboot loopt alles weer prima.
Misschien eens tijd om een simpele DB invoersite te maken waarbij mensen kunnen aangeven waar ze problemen hebben en waar het probleem niet voorkomt...
Ik heb vandaag de hele dag eigenlijk geen problemen gehad (hier op Tweakers). Het lijkt nu weer een beetje voor te komen (1 op de 20 pageloads).
Ik heb vandaag de hele dag eigenlijk geen problemen gehad (hier op Tweakers). Het lijkt nu weer een beetje voor te komen (1 op de 20 pageloads).
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
SilencerNL schreef op zondag 29 januari 2012 @ 20:01:
Ik merk het eigenlijk pas dit weekend...
En bij mij ongeveer een week.Phoenix_the_II schreef op zondag 29 januari 2012 @ 22:31:
Al wekenlang problemen...
Dat de aanvangsdatum van de problemen variëren is ook wel apart, maar het probleem wordt dus groter want er zijn nog geen berichten als: "Na weken problemen werkt alles nu al dagen goed".
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
Het positieve: http://twitter.com/#!/UPC/status/163613786773786626 en http://twitter.com/#!/UPC/status/163613936372023297
@PietjePrecies3 Door de aard van de storing kunnen we op dit moment niet voorzien welke klanten er precies last van hebben. Ik (1) ^MvP
PietjePrecies3 (2) - begrijp dat het vervelend is, maar ik wil je graag vragen nog even geduld te hebben. Wij doen ons best. ^MvP
Ik had zonet een complete storing even, niets deed het nog (maar modem bleef wel gewoon up). Sindsdien zijn de problemen bij mij weg. Het is nu zo'n 15 minuten goed. Ik heb nu 0% packetloss naar Tweakers.net en 10% op chelloo, waar dit voor heen resp. 10% en 40% waren.
/kruist vingers
/kruist vingers
edit:
Op chelloo.com zijn meer mensen die aangeven na een korte gehele onderbreking, nu geen problemen meer te hebben.edit:
10:28 - op dit moment nog steeds geen enkele timeout gezien en ik klik me helemaal suf.
[ Voor 36% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 10:29 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dan hoef ik hier eigenlijk niet meer te melden.Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 10:05:
......
edit:Op chelloo.com zijn meer mensen die aangeven na een korte gehele onderbreking, nu geen problemen meer te hebben.
Ziet er nog steeds prima uit.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
F5 gedoe lijkt opgelost te zijn, maar pas over 24 uur de vlag uit (klein vlaggetje).
Er schijnen momenteel wat andere problemen te zijn met de upc.nl pagina en de webmail. Maar verder zijn de F5-troubles bij mij voorbij op dit moment.
Net als maggoo ga ik pas echt juichen als het 24h goed is gegaan
Net als maggoo ga ik pas echt juichen als het 24h goed is gegaan
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
Ook ik kom er net achter door het nieuwsbericht op de frontpage dat hier dus meer mensen last van hebben. En ik maar denken dat het wel aan mij zou liggen o.i.d.
Laten we hopen dat het opgelost word, erg vervelend om telkens op de F5 toets te moeten raggen waarna een pagina ineens wel doodleuk laad.
Verder is de verbinding ook wisselend qua snelheid, het ene moment draait het zoals het moet en het andere moment kakt de snelheid weer helemaal in.
Laten we hopen dat het opgelost word, erg vervelend om telkens op de F5 toets te moeten raggen waarna een pagina ineens wel doodleuk laad.

[ Voor 20% gewijzigd door Perkouw op 30-01-2012 14:42 ]
Toen ik vorige week belde met dit probleem kreeg ik de reactie:
upc: "ja u bent de tweede al met dit probleem. Draait u toevallig Windows 7"
ik: "euh ja"
upc: "aha! dat draaide die andere persoon met hetzelfde probleem ook! Probeer eens het OS te vervangen"
ik:*facepalm
Ondertussen al bijna 3 weken slechte ingeladen paginas. UPC zakelijk trouwens (wat niets uitmaakt zo te lezen...)
upc: "ja u bent de tweede al met dit probleem. Draait u toevallig Windows 7"
ik: "euh ja"
upc: "aha! dat draaide die andere persoon met hetzelfde probleem ook! Probeer eens het OS te vervangen"
ik:*facepalm
Ondertussen al bijna 3 weken slechte ingeladen paginas. UPC zakelijk trouwens (wat niets uitmaakt zo te lezen...)
CISSP! Drop your encryption keys!
idem, ik heb er ook last van (regio 3083)
GoT laadt maar half (de eerste paar threads) en een F5 verhelpt het meestal wel...
iig een gerusstelling dat ik niet de enige ben met het probleem
GoT laadt maar half (de eerste paar threads) en een F5 verhelpt het meestal wel...
iig een gerusstelling dat ik niet de enige ben met het probleem
Ik las het artikel op de frontpage over de haperende verbindingen, ook ik heb er last van (Nijmegen).
Hebben jullie er allemaal nog steeds last van (as we speak!)?
Dan is het raadzaam dat te melden aan de Webcare op chelloo.com namelijk. Voor de meeste aanwezige daar, is het probleem namelijk opgelost sinds vanmorgen. Als dat voor niet iedereen geldt is het wel belangrijk dat UPC dat te weten komt.
Dan is het raadzaam dat te melden aan de Webcare op chelloo.com namelijk. Voor de meeste aanwezige daar, is het probleem namelijk opgelost sinds vanmorgen. Als dat voor niet iedereen geldt is het wel belangrijk dat UPC dat te weten komt.
Compleet kansloos (ook het TV programmaKroontjesPen schreef op zondag 29 januari 2012 @ 23:05:
Radar bellen kan vanaf het begin tot 1 uur na de uitzending.
[afbeelding]
Overigens nog steeds problemen hier.
Net nog even wat getest, o.a. Tweakers en Google hebben nog steeds grote problemen
[ Voor 8% gewijzigd door Phyxion op 30-01-2012 14:53 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ik zal het vanavond nakijken, als het nog steeds klote is zal ik 't melden op chelloo.comCloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:49:
Hebben jullie er allemaal nog steeds last van (as we speak!)?
Heel apart Phyxion. Zou je eens kunnen testen hoe het gaat na een modem herstart?
Bij mij hielden de problemen aan tot een kleine onderbreking in de verbinding; misschien als je de boel forceert opnieuw op te starten dat het dan over is? Kleine kans, maar het valt te proberen
Bij mij hielden de problemen aan tot een kleine onderbreking in de verbinding; misschien als je de boel forceert opnieuw op te starten dat het dan over is? Kleine kans, maar het valt te proberen
Net even geprobeerd maar dat had helaas geen effect.Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 14:58:
Heel apart Phyxion. Zou je eens kunnen testen hoe het gaat na een modem herstart?
Toch handig zo'n nieuwsbericht.
Had er ook al een tijd last van, maar ik dacht dat het aan mijn draadloze verbinding lag.
Vanavond nog maar eens testen of het verholpen is.
Had er ook al een tijd last van, maar ik dacht dat het aan mijn draadloze verbinding lag.
Vanavond nog maar eens testen of het verholpen is.
Ik heb ook enkele dagen last van een haperende verbinding.
Sommige site laden niet of laden pas bij de 5de refresh.
Ik dacht dat het wellicht aan Firefox lag. Wilde het nog enkele dagen aanzien om vervolgens een reinstall van firefox te doen.
Nu is wellicht het probleem helder.
Sommige site laden niet of laden pas bij de 5de refresh.
Ik dacht dat het wellicht aan Firefox lag. Wilde het nog enkele dagen aanzien om vervolgens een reinstall van firefox te doen.
Nu is wellicht het probleem helder.
PSN-ID: Hettic1
ter info: PM de upc medewerkers (webcare) op het forum van chelloo.com en je hebt een nieuw modemRichub schreef op zondag 29 januari 2012 @ 10:29:
Ook hier tot nu to geen problemen:
[afbeelding]
Eindhoven, Woensel-West.
Ik zie wel of dit lukt.
Hier ook problemen (Regio 3261) maar alleen met website's laden, de pageload is soms wel minuten. Downloaden van usenet gaat wel gewoon met de volle 120mbit trouwens.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb het probleem al 4 maanden (Nijmegen) en ze zeggen dat er niks aan de hand is..
Modem hebben ze al eens vervangen maar dat veranderde (zoals verwacht) niks.
Als je al vier maanden problemen hebt, dan heb je een ander probleem dan waar dit om draait, lijkt mij. Dit is pas halverwege januari begonnen volgens de vroegste berichten. En de meeste meldingen kwamen zelfs pas vorige week op gang.Bender schreef op maandag 30 januari 2012 @ 16:04:
Ik heb het probleem al 4 maanden (Nijmegen) en ze zeggen dat er niks aan de hand is..
Let op de symptomen hé, dit specifieke probleem heeft:
- Pagina's die niet geheel 'afgemaakt' worden, maar na een refresh (F5) wel gewoon doorladen.
- Wél goede downloadsnelheden zolang de speedtest website maar volledig laadt. Een enkele keer wat mindere goede waarden als de download/upload verbroken wordt, maar in de meeste gevallen gewoon een goede snelheid.
- Geen downtime op je modem verbinding of andere problemen binnen je verbinding (modemwaarden zijn consequent in orde).
edit:
Op Chelloo.com wordt nogmaals bevestigd dat het probleem opgelost zou moeten zijn. Mensen die nog steeds problemen ondervinden moeten Jordy daar even een PM sturen met aanvullende gegevens; maar waarschijnlijk gaat het om een ander probleem.@All,
Het probleem zou verholpen moeten zijn. De meeste reacties na mijn post geven dit ook aan.
Ik zie alleen nog steeds klanten die aangeven problemen te hebben. Zou iedereen die nu nog problemen heeft mij een PM willen sturen?
Kun je in de PM aangeven wat het probleem precies is? Ik heb het vermoeden dat het om een ander probleem gaat.
[ Voor 24% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 16:16 ]
Dat is dus precies wat ik gedaan heb.basix schreef op maandag 30 januari 2012 @ 15:15:
[...]
ter info: PM de upc medewerkers (webcare) op het forum van chelloo.com en je hebt een nieuw modem
Nu nog wachten op een antwoord, maar ik heb net dit weekeinde gemaild dus het kan nog even duren.
Ik zal van 't weekend bij mijn ouders kijken of het is opgelost. Vrij jammerlijk dat er zo'n regen van klachten nodig is met een hoofdartikel op de frontpage om UPC eens iets te laten doen.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Kom net thuis van mijn werk, voor mij lijkt het probleem opgelost te zijn. Alle Tweakers.net pagina verzoekjes reageren zoals vanouds 
regio 3331
regio 3331
https://valid.x86.fr/xhfd5e
De media (ja ook Tweakers.net) was royaal te laat met de berichtgeving. Tegen de tijd dat de artikelen online kwamen, begin deze middag, was het probleem voor vrijwel iedereen al opgelost namelijk (sinds vanmorgen). Daarnaast was UPC al vanaf vorige week woensdag met het probleem bezig.HarmoniousVibe schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:01:
Ik zal van 't weekend bij mijn ouders kijken of het is opgelost. Vrij jammerlijk dat er zo'n regen van klachten nodig is met een hoofdartikel op de frontpage om UPC eens iets te laten doen.
Beetje jammer dat die late nieuwsberichten nu de indruk wekken dat UPC pas na de berichtgeving in de media iets ondernam.
Hier in 3261 is het nog verre van opgelost zo lijkt het, pageload gaat wel iets vlotter maar nog niet zoals het zou horen.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat doet eigenlijk niet ter zake, want UPC heeftCloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:07:
[...]
De media (ja ook Tweakers.net) was royaal te laat met de berichtgeving. Tegen de tijd dat de artikelen online kwamen, begin deze middag, was het probleem voor vrijwel iedereen al opgelost namelijk (sinds vanmorgen). Daarnaast was UPC al vanaf vorige week woensdag met het probleem bezig.
Beetje jammer dat die late nieuwsberichten nu de indruk wekken dat UPC pas na de berichtgeving in de media iets ondernam.
• te lang het probleem niet door de hele supportlijn heen erkend en gecommuniceerd
• te lang over een oplossing gedaan voor een significant probleem cq grote storing
Beide bovenstaande punten verdienen sowieso al een pak publieke billenkoek. Dat ergens in een hoekje dan een bepaalde suggestie kan bovendrijven is dan feitelijk een irrelevant detail.
Hier is het anders niet opgelost hoor, sterker nog, het probleem is vanmiddag nog meer aanwezig dan de afgelopen paar dagen. Toen had ik het bij 1 op de 10 websites, nu bij 1 op de 2.Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:07:
[...]
De media (ja ook Tweakers.net) was royaal te laat met de berichtgeving. Tegen de tijd dat de artikelen online kwamen, begin deze middag, was het probleem voor vrijwel iedereen al opgelost namelijk (sinds vanmorgen). Daarnaast was UPC al vanaf vorige week woensdag met het probleem bezig.
[edit] De klantenservice aan de lijn gehad, zowel op de mijn pc als laptop veilige modus gedaan en de verbinding geprobeerd, ging prima, toen weer het normale OS en bij allebei een goede verbinding, schiet mij maar lek.
[ Voor 13% gewijzigd door @r!k op 30-01-2012 18:50 ]
Een hele rij microsoft certificeringen.
Precies, de laatste instructies die ik van de helpdesk heb ontvangen was om mijn router er tussenuit te halen en op verschillende tijdstippen het nog maar eens moest proberen. Dan zouden ze volgende week wel terugbellen.Rukapul schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:23:
[...]
Dat doet eigenlijk niet ter zake, want UPC heeft
• te lang het probleem niet door de hele supportlijn heen erkend en gecommuniceerd
• te lang over een oplossing gedaan voor een significant probleem cq grote storing
Beide bovenstaande punten verdienen sowieso al een pak publieke billenkoek. Dat ergens in een hoekje dan een bepaalde suggestie kan bovendrijven is dan feitelijk een irrelevant detail.
Dat het probleem werd erkend en dat eraan werd gewerkt was mij in ieder geval totaal niet duidelijk. Dat ik wellicht de misvatting had dat UPC pas iets is gaan doen na de nieuwsberichten hebben ze dan toch écht aan zichzelf te wijten. Je kunt klanten op z'n minst vertellen dat eraan wordt gewerkt. Als de helpdesk dat al wist dan hebben ze dat mooi verborgen gehouden. Ik heb aan de telefoon zelfs nog verwezen naar chelloo en tweakers.
Naar aanleiding van het nieuwsbericht post ik hier ook even:
Ik ondervind wel het probleem met de half-ladende pagina's, maar torrents lijken goed te werken. Ook viel me op dat ik op iedere 'packet loss'-test die ik op internet kon vinden een foutmelding krijg. Zal dus niet helemaal kloppen denk ik, want eerder ging dat altijd goed.
Voorbeeldje:
(de pagina laadt de eerste keer niet eens)
http://pingtest.net/
Momenteel geeft deze website 0% packet loss aan, maar eind vorige week werkte het nergens. Meer mensen met dit verschijnsel?
Ik ondervind wel het probleem met de half-ladende pagina's, maar torrents lijken goed te werken. Ook viel me op dat ik op iedere 'packet loss'-test die ik op internet kon vinden een foutmelding krijg. Zal dus niet helemaal kloppen denk ik, want eerder ging dat altijd goed.
Voorbeeldje:
(de pagina laadt de eerste keer niet eens)
http://pingtest.net/
Momenteel geeft deze website 0% packet loss aan, maar eind vorige week werkte het nergens. Meer mensen met dit verschijnsel?
Hier nog steeds last (Apeldoorn) klachten varieeren van niet vooruit te branden traag internet tot terugval in het signaal van de tv (zenders die wegvallen) Signaal varieert van 40 tot 80 %.
Zien jullie ook een correlatie tussen de sterkte van het tv signaal en de snelheid van het internet?
Vorig jaar overgestapt, zeer tevreden, totdat ze ergens in de wijk gingen sleutelen, (had een aankondiging ontvangen hierover.) Sindsdien is het erg onbetrouwbaar qua signaal kwaliteit.
In huis gebruik ik de beste kabels en pluggen. Monteur is al een keer langsgeweest.
Hij weet het aan de kpn, die alles wegdrukt met zijn mobiele zenders ... oke, als dit zo zou zijn, dan betekend dit dus dat er ook signalen via de lucht gaan (upc --> kabel?) KPN is toch ook gebonden aan limieten qua straling? Aanpakken die hap (als het geen broodje aap verhaal is).
Anyways, het gamma van mogelijke oorzaken is kleurrijk en veelvuldig.
Bij elk contactmoment met de HD blijf ik ook aangeven dat wij 100% storingsvrij waren voordat ze ons wijkpunt hadden vervangen. Dit wordt altijd steevast genegeerd.
Het schijnt dat hetgeen vervangen is goedkoper is qua onderhoud... jaja, en wat leren we allemaal als kleine kleuter tweaker? Goedkoop is toch wel heel vaak duurkoop...
Anyway, dit waren my 2 cents.
Zien jullie ook een correlatie tussen de sterkte van het tv signaal en de snelheid van het internet?
Vorig jaar overgestapt, zeer tevreden, totdat ze ergens in de wijk gingen sleutelen, (had een aankondiging ontvangen hierover.) Sindsdien is het erg onbetrouwbaar qua signaal kwaliteit.
In huis gebruik ik de beste kabels en pluggen. Monteur is al een keer langsgeweest.
Hij weet het aan de kpn, die alles wegdrukt met zijn mobiele zenders ... oke, als dit zo zou zijn, dan betekend dit dus dat er ook signalen via de lucht gaan (upc --> kabel?) KPN is toch ook gebonden aan limieten qua straling? Aanpakken die hap (als het geen broodje aap verhaal is).
Anyways, het gamma van mogelijke oorzaken is kleurrijk en veelvuldig.
Bij elk contactmoment met de HD blijf ik ook aangeven dat wij 100% storingsvrij waren voordat ze ons wijkpunt hadden vervangen. Dit wordt altijd steevast genegeerd.
Het schijnt dat hetgeen vervangen is goedkoper is qua onderhoud... jaja, en wat leren we allemaal als kleine kleuter tweaker? Goedkoop is toch wel heel vaak duurkoop...
Anyway, dit waren my 2 cents.

Met pingtest heb ik packetloss van ongeveer 50% tot 75% (locatie Zutphen). Ik zal de router straks rebooten en vanavond weer proberen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Sinds vandaag lijken de problemen hier (5628 Eindhoven) opgelost.
Ben ik op zich met je eens. Vooral punt 1 was natuurlijk ergerlijk alleen laat dát nu net weer niet uit het artikel naar voren komen. Punt 2 heb ik niet echt iets over te zeggen. Elke dag is er één te lang voor een storing ongeacht de grootte vind ik persoonlijk.Rukapul schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:23:
[...]
Dat doet eigenlijk niet ter zake, want UPC heeft
Mijn punt was gewoon dat het artikel achterhaald was op het moment van publicatie en dat daarmee deze suggestie gewekt werd. Dat zou je als irrelevant kunnen bestempelen, mij best, maar doet niets af aan het feit zelf.
Misschien is dat natuurlijk ook wel weer een minpuntje aan UPC wat op hetzelfde punt 1 uitkomt; interne communicatie. De redactie heeft met ze gebeld maar de woordvoerder heeft blijkbaar niet aangegeven dat het al opgelost was. Ook een redelijke faal op zich natuurlijk.
Waarschijnlijk dan toch een ander probleem als het F5-probleem waar iedereen het over heeft. Probeer anders iemand van Webcare te pakken te krijgen (via Twitter/Chelloo), zeker bij dat soort problemen wil dat nog wel eens helpen. Ik heb zelf ook bijzonder vreemde problemen gehad, maar Webcare heeft me daar prima bij geholpen en het opgelost uiteindelijk.@r!k schreef op maandag 30 januari 2012 @ 17:27:
[...]
Hier is het anders niet opgelost hoor, sterker nog, het probleem is vanmiddag nog meer aanwezig dan de afgelopen paar dagen. Toen had ik het bij 1 op de 10 websites, nu bij 1 op de 2.
[edit] De klantenservice aan de lijn gehad, zowel op de mijn pc als laptop veilige modus gedaan en de verbinding geprobeerd, ging prima, toen weer het normale OS en bij allebei een goede verbinding, schiet mij maar lek.
Sinds vanmorgen ~9:45 geen één fout meer gehad. Ik ga ervan uit dat het bij mij geheel opgelost is.
DNS tijdelijk omzetten naar 8.8.8.8 lost een gedeelte van de problemen op.
(Google DNS)
(Google DNS)
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Het ziet eruit dat het inderdaad opgelost is. Al ben ik benieuwd wat het probleem nou was...
Ben in 1997-1999 klant van chello geweest (nijmegen) .. In de begindagen van internet via de kabel dus. Toen was het dat hoe meer mensen op het net gingen hoe trager en trager het wordt.
Vanaf toen heb ik alleen nog maar adsl gehad met de laatste jaren een 20mbit lijntje, maar daar haal ik de laatste jaar nog maar 8mbit. Download torrents maar met max 900kB als ik gelukt heb.
Nu stap ik volgende maand over naar UPC 50mbit (alles in 1 , rotterdam)
wat kan ik eigenlijk verwachten? Heeft nu elke user wel de volledige brandbreedte tot zijn beschikking? Of wordt het internetverkeer afgeknepen tijdens de piektijden?
En niet geheel onbelanrijk: kan ik online gamen en torrents downloaden als ik de torrents een limiet geef van zeg maar max 1500kB?
Vanaf toen heb ik alleen nog maar adsl gehad met de laatste jaren een 20mbit lijntje, maar daar haal ik de laatste jaar nog maar 8mbit. Download torrents maar met max 900kB als ik gelukt heb.
wat kan ik eigenlijk verwachten? Heeft nu elke user wel de volledige brandbreedte tot zijn beschikking? Of wordt het internetverkeer afgeknepen tijdens de piektijden?
En niet geheel onbelanrijk: kan ik online gamen en torrents downloaden als ik de torrents een limiet geef van zeg maar max 1500kB?
[ Voor 9% gewijzigd door SonyEricsson op 30-01-2012 19:59 ]
Op Chelloo.com geven sommigen aan dat Jordy 'peering' genoemd heeft als oorzaak; wat op zich prima in het probleembeeld past. Of dat het daadwerkelijk was, ik ben benieuwd, maar ik vermoed niet dat ze de details ervan zullen delen helaas.Qunix schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:52:
Het ziet eruit dat het inderdaad opgelost is. Al ben ik benieuwd wat het probleem nou was...
Doorgaans haal je de maximale snelheid wel, voor actief knijpen is in elk geval geen bewijs. Er lijken echter wel regio's te zijn waar sprake is van een capaciteitsprobleem. Maar daar zijn ze (als het goed is) van op de hoogte en wordt aan gewerkt. Ik heb in elk geval ongeacht het tijdstip altijd dezelfde maximale snelheid ter beschikking.SonyEricsson schreef op maandag 30 januari 2012 @ 19:57:
[...]
Bedoel je 1500 kB download of upload? In elk geval zet ik mijn downloads altijd uit, maar als je het niet te bont maakt zie ik geen reden waarom het niet zou moeten kunnen.En niet geheel onbelanrijk: kan ik online gamen en torrents downloaden als ik de torrents een limiet geef van zeg maar max 1500kB?
Hier geen problemen (ook maximale snelheid) met XSNews, nu net nog getest.Anoniem: 162077 schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:01:
Meer mensen die geen verbinding kunnen maken met nieuwsgroepen ? Gebruik Eweka.
[ Voor 10% gewijzigd door Cloud op 30-01-2012 20:05 ]
Anoniem: 162077
Hmm vreemd, werkt ineens weer. Had verder ook geen last van de storing.
In ieder geval bedankt
In ieder geval bedankt
Gaat ook hier weer als de brandweer (dus geen ge F5 meer).
Speedtest ook prima in orde en dat op dit tijdstip.
Amsterdam-Buitenveldert.
Speedtest ook prima in orde en dat op dit tijdstip.
Amsterdam-Buitenveldert.
Ik had er hier ook last van (Alkmaar, Noord-Holland)
Pagina's laden soms 10 of 40% en ben dan genoodzaakt te refreshen. Ook na het plaatsen van comments op sommige fora blijft de browser hangen.
Ik dacht dat het aan de modem of router lag, maar het is dus al langer een bekend probleem.
Vandaag heb ik er gelukkig voor het eerst niks van gemerkt.
Pagina's laden soms 10 of 40% en ben dan genoodzaakt te refreshen. Ook na het plaatsen van comments op sommige fora blijft de browser hangen.
Ik dacht dat het aan de modem of router lag, maar het is dus al langer een bekend probleem.
Vandaag heb ik er gelukkig voor het eerst niks van gemerkt.
[ Voor 10% gewijzigd door rickyy op 30-01-2012 20:56 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Hier (Reusel, Noord Brabant, 5541) laden de pagina's goed, maar de maximale downloadsnelheid is nog maar een kwart van wat ie moet zijn. De uploadsnelheden zijn wel in orde.
Hey toevallig, dat was bij mijn ouders ook zo. Misschien dat er in regio Reusel-De Mierden (5095 hier) 2 problemen spelen of speelden. Ik had afgelopen weekend ookDr.R schreef op maandag 30 januari 2012 @ 21:08:
Hier in (Reusel, Noord Brabant, 5541) laden de pagina's goed, maar de maximale downloadsnelheid is nog maar een kwart van wat ie moet zijn. De uploadsnelheden zijn wel in orde.
1) dat de pagina's maar half laadden
2) dat de downloadsnelheid ver onder de maat was (10/2,5)
Als het goed is is probleem 1 nu opgelost, maar het zou kunnen dat onze gemeente nog met capaciteitsproblemen of andere problemen kampt (al is dat echt nóóit een probleem geweest voorheen). Ik zal volgend weekend wel weer eens testen als ik in Mierd ben.
Misschien een rare vraag hoor, maar gebruiken jullie allemaal de DNS van UPC?
Ik zag namelijk vandaag het zelfde probleem bij een collega.. Die gebruikte ook de UPC DNS.
Ik heb zelf ook UPC maar draai thuis een Server 2008 R2 die ook DNS draait en heb de UPC dns servers niet als forwarders ingestelt, en heb deze problemen zoals de afgelopen dagen in dit topic beschreven totaal niet ..
Ik zag namelijk vandaag het zelfde probleem bij een collega.. Die gebruikte ook de UPC DNS.
Ik heb zelf ook UPC maar draai thuis een Server 2008 R2 die ook DNS draait en heb de UPC dns servers niet als forwarders ingestelt, en heb deze problemen zoals de afgelopen dagen in dit topic beschreven totaal niet ..
^^ Problemen hebben niets met de DNS te maken.
Hier ook vooralsnog geen problemen vandaag.
Hier ook vooralsnog geen problemen vandaag.
Het verklaart de willekeur van afbrekende verbindingen wel ja, maar volgens mij niet dat het geen globaal UPC probleem was. Ik neem tenminste aan dat al het klantenverkeer eerst op UPC's centrale backbone komt voor er gepeerd wordt.Cloud schreef op maandag 30 januari 2012 @ 20:04:
Op Chelloo.com geven sommigen aan dat Jordy 'peering' genoemd heeft als oorzaak; wat op zich prima in het probleembeeld past.
QFTOf dat het daadwerkelijk was, ik ben benieuwd, maar ik vermoed niet dat ze de details ervan zullen delen helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door Nextron op 30-01-2012 22:12 ]
Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.
DNS resolving vindt plaats voor de HTTP sessie. In dit geval ging het fout bij de HTTP sessie. De associatie is dus vergezocht.Newjersey schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:11:
Misschien een rare vraag hoor, maar gebruiken jullie allemaal de DNS van UPC?
Precies. Het is geen DNS-probleem. Ik heb met Chromium eens zitten kijken terwijl er een pagina aan het laden was, of dat probeerde. De DNS lookup en connecting-fase duurde niet langer van een paar millisecondes. 'Waiting' (de serverside rendertijd zeg maar) duurde ook niet echt lang (30ms ofzo, vrij normaal), maar het ging bij receiving helemaal mis. Deze liep op een gegeven ogenblik op tot anderhalve minuut.Rukapul schreef op maandag 30 januari 2012 @ 22:13:
[...]
DNS resolving vindt plaats voor de HTTP sessie. In dit geval ging het fout bij de HTTP sessie. De associatie is dus vergezocht.
Werkt nog steeds niet goed hier.
Anoniem: 332175
Net had ik even een dip en deden er wat websites moeilijk. Maar wel alleen met de 2 dingen die de UPC-dns gebruikten...
Het is weer lekker instabiel:

Volgens UPC is dit een 60Mb/6Mb verbinding...
Zet trouwens wel m'n vraagtekens bij de juistheid van speedtest.net resultaten...want een ping tijd van 0ms kan helemaal niet...

Zet trouwens wel m'n vraagtekens bij de juistheid van speedtest.net resultaten...want een ping tijd van 0ms kan helemaal niet...

[ Voor 30% gewijzigd door ehtweak op 31-01-2012 13:05 ]
Ik heb vorige week contact opgenomen met de UPC helpdesk en een monteur op locatie gevraagd. Deze heeft het modem afgelopen maandag vervangen en nu werkt mijn verbinding weer correct.
Dat die onderste 2 slecht zijn kan wel kloppen, die servers staan in dallas usa, daarvan kan je niet verwachten dat je ping van 5ms hebt en volle dl sneleid krijgt.ehtweak schreef op dinsdag 31 januari 2012 @ 13:01:
Het is weer lekker instabiel:![]()
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Dit topic is gesloten.