UPC Internet vragen & problemen topic deel II

Pagina: 1 ... 72 ... 103 Laatste
Acties:
  • 804.816 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Boom
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-07 13:28
De torrents werken dus ook niet, 0 upload en een download van ongeveer 50 kbps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 05:33

FCC

Ik zag gister dat mijn factuur de laatste twee maanden opeens 20 euro hoger was dan de maanden daar voor. Dus bellen met de servicedesk (1200 dus behalve tijd kostte het me niets ;)) Zij konden ook niet vinden waarom het bedrag opeens hoger was en zouden alles terug draaien en verrekenen met de eerst volgende factuur.
Ik had echter gezien dat het verschil tussen het basispakket met 25 Mb en het pakket met 50 Mb maar 3 euro is dus ik vroeg of ik niet meteen kon overstappen. Dat kon! Met de korting voor de eerste zes maanden en een wifi-router. Een uurtje na dat telefoontje had ik al 50 Mb down en 2,5 up :)
Dus bij deze een pluim voor de mensen aan de telefoon!

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb hier een UPC FiberPower 60/6 verbinding, maar de laatste week is het echt zo traag als stront door een trechter. Een bestand uploaden met 50KB/s WTF!!

Downstream
Channel 1: 0.9 dBmV 36.7 dB
Channel 2: 1.5 dBmV 37.1 dB
Channel 3: 1.3 dBmV 37.2 dB
Channel 4: 0.9 dBmV 36.9 dB
Channel 5: 0.3 dBmV 36.5 dB
Channel 6: 1.2 dBmV 35.1 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

Upstream
Channel 1: 49.7 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV

[ Voor 53% gewijzigd door FabiandJ op 22-01-2012 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-09 00:46
Ik heb hier ook FP 60/6 (regio 5622), maar er is sinds vandaag niet mee te werken. Op websites krijg ik continue timeouts. Downloaden van een newsserver (payserver) gaat met 1 MB/s, maar fluctueert heel de tijd. Levert wel een mooie stekelige grafiek op in Newsleecher. Het is zo traag dat de medewerker van UPC dacht dat ik via het telefoniemodem zat te internetten :) . Moest het serienummer van de Cisco oplezen voordat hij me geloofde.

Speedtest.net geeft ongeveer 10 Mb/s aan, dus dat klopt wel met de downloadsnelheid van mijn newsserver (ja B en b door elkaar gebruikt, maar jullie zien het verschil). Mijn modemwaardes zijn vrijwel exact als die van Dutch3men hierboven dus die zal ik jullie besparen.

UPC geeft aan dat er geen storing in de regio is en dat de verbinding in principe goed zou moeten zijn, maar ze kunnen op afstand verder niets doen. Naja, krijg ik woensdag gezellig een monteur op visite. Ook leuk voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het is de laatste tijd bar en boos bij UPC. Dit zou een 60Mb/6Mb verbinding moeten voorstellen: ;w
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1723565601.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1723567374.png
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1723574356.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1723575747.png
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1723577429.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1723578757.png
Gisteren was het slecht weer buiten, en bij het zien van deze traagheidstesten, wordt je nog droeviger.

Op chelloo.com regent het klachten.

Het wordt tijd voor ECHTE fiberpower, maar dan wel echte FttH en geen marketing-surrogaat-crap van deze kabelboer.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het wordt slechter en slechter. Waar ik vorige week nog een download speed haalde die bij mijn abo hoorde (50Mb/s) Zit ik nu op krap 25Mb/s. En dan te bedenken dat ik het abo heb laten overzetten naar een 60Mb.

Ben benieuwd wat de monteur daar aan gaat doen Woensdag. (postcode 3137 trouwens)

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1725405661.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny_B
Nu een paar uur later is de snelheid weer normaal.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1725463208.png

Ik had net een download gestart om dit even te bevestigen en toen ging de telefoon; UPC belde even terug of er nog een monteur nodig is. Ik weet nou niet of het echt opgelost is, maar het lijkt al weer een uurtje te werken. De beste man stelde voor om een nieuw modem te sturen omdat die cisco nogal oud is en er twee keer eerder bij mij een storing is gemeld. Ik krijg nu ongeveer woensdag een nieuwe modem en wordt nog even teruggebeld of alles goed blijft werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunrise
  • Laatst online: 05-09 11:37
In het centrum van Nijmegen, op meerdere postcodes hebben we last van slecht ladende pagina's.
Half geladen plaatjes, niet geladen pagina's of traag geladen. Stoppen en herladen helpt dan wel meestal.

Erg irritant.. maar dat spreekt voor zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:24
FunkySmell schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:43:
In het centrum van Nijmegen, op meerdere postcodes hebben we last van slecht ladende pagina's.
Half geladen plaatjes, niet geladen pagina's of traag geladen. Stoppen en herladen helpt dan wel meestal.

Zelfde probleem hier in Amsterdam, zeer irritant. Er zit verder geen packetloss op de lijn, kan 15 min pingen zonder 1 packetje te verliezen.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Amsterdam kom ik niet verder dan 25 mb op een 50 mb lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:04

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Geen last hier, hoewel in het weekend de pagina's wel moeilijker binnen kwamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 00:07
pingkiller schreef op maandag 23 januari 2012 @ 18:50:
[...]

Zelfde probleem hier in Amsterdam, zeer irritant. Er zit verder geen packetloss op de lijn, kan 15 min pingen zonder 1 packetje te verliezen.
Eastermar meld zich ook :o

9261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TigerMooD
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 18:57

Jups, hier nog één, centrum nijmegen, exact dezelfde klachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:40

InFamous

excommunicado

Zelfde problemen hier in spijkenisse ook, verschilt van tijd tot tijd. Soms gaat het uren goed maar kan ook uren bagger zijn, in game vind ik hier niks van terug geen lag of wat dan ook.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-09 09:35
Misschien overbodig maar bij mij (Amsterdam, 60/6MB) haal ik volle snelheid, tenminste, gemeten op speedtest.net in Chrome. Ga ik echter via Firefox dan haal ik ineens nog maar rond de 30MB download. Niet dat dit een goeie reden is voor de schommelende snelheden maar wellicht wel voor de maximale snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey129
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 06:25
FCC-gast schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 16:35:
Ik zag gister dat mijn factuur de laatste twee maanden opeens 20 euro hoger was dan de maanden daar voor. Dus bellen met de servicedesk (1200 dus behalve tijd kostte het me niets ;)) Zij konden ook niet vinden waarom het bedrag opeens hoger was en zouden alles terug draaien en verrekenen met de eerst volgende factuur.
Ik had echter gezien dat het verschil tussen het basispakket met 25 Mb en het pakket met 50 Mb maar 3 euro is dus ik vroeg of ik niet meteen kon overstappen. Dat kon! Met de korting voor de eerste zes maanden en een wifi-router. Een uurtje na dat telefoontje had ik al 50 Mb down en 2,5 up :)
Dus bij deze een pluim voor de mensen aan de telefoon!
Maar toen moest je wel een nieuw jaarcontract afsluiten? 8)7 of had je daar geen moeite mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:24

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Dito, dan stop ik nu maar met mijn browser en router na te kijken op problemen.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 22:37
Ik heb er in Dronten (Flevoland) ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2012 @ 19:27:
Hier in Amsterdam kom ik niet verder dan 25 mb op een 50 mb lijn.
Hier in Amsterdam oost bagger. Pagina's laden niet goed. Ga binnenkort maar eens switchen naar KPN glasvezel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

DukeBox

loves wheat smoothies

Het is altijd jammer dat je met die speedtest dingen niet echt kan zien waar het fout gaat.. Beter zou het zijn om eerst eens wat data te up en downloaden naar bijv. je webspace middels FTP. Dan heb je in iedergeval uitgesloten of het aan je verbinding ligt naar UPC of die van UPC naar andere ISPs. Op zijn minst kun je de UPC speedtest er naast doen.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik word een beetje moe van de UPC ontvangers...

Nu 2 apparaten naar de filestijnen (maar niet onderdeel van de rant, want dat is gewoon ouderdom den'k), maar m'n relatief nieuwe HD decoder daar was de aansluiting voor de coax kabel al wat losjes. Dat kreng beweegt nooit, maar nu begint dat signaalkwaliteitsproblemen te geven :(

Ben er inmiddels wel klaar mee (heb er al een tijdje last van), zal UPC morgen weer bellen. Als ze hem omwisselen, ben ik natuurlijk al m'n recordings ook weer kwijt :(

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maggoo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-10-2020
Heeft me 2 keer refresh en flink wat wachten gekost om even te melden dat ook in Almere pagina's niet goed laden. Toch al weer een week al met al. En idd, speedtest enzo loopt prima, dus niet echt duidelijk wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
Na de reacties Speedtest gedraaid: en inderdaad 50/5 terwijl ik tot nu toe 60/6 precies haalde. Niet de eerste keer problemen hier, UPC verschiet zijn laatsten kansen, mochten ze laf meegaan op het verzoek van Brein weet ik de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Blijkbaar heeft UPC een landelijk probleem. Alleen zullen ze dat zelf nooit toegeven... :N
http://www.chelloo.com/up...topic=42921.msg550173#new

Afbeeldingslocatie: http://img641.imageshack.us/img641/4369/clipboard01mmz.jpg

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Zo typisch dit, al die voorbeelden hierboven. Eerste paar maanden werkt alles prima, daarna kakt alles in als een berg stront. Letterlijk.

Heb het een jaar geleden al opgegeven met hun helpdesk en constant moeten switchen van routers en andere troep.

Tijd om over te stappen, dit is werkelijk gewoon bagger.

Oh ja, het betreft een 120mbits verbinding die momenteel *al een jaar lang* fungeert als een 15mbits verbinding.
You do the math.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:54

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hier inderdaad ook wat problemen met traag ladende pagina's. Vandaag maar eens de Webcare aanschieten hierover. Snelheid is verder dik in orde maar dat pagina's half of soms geheel niet laden (pas na een refresh) is wel wat irritant.

Lijkt gedurende de dag wel wat te variëren in hoe erg het is maar heb er nog niet echt een patroon in kunnen herkennen.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 09:17
Hier in Rotterdam laden pagina's ook al sinds 16 januari half, precies dezelfde problemen.
Support (zakelijk) geeft software op onze (25) PC's de schuld. Na lang zeuren draait er nu monitoring op onze lijn, omdat ze niet in willen zien dat het probleem aan hun kant ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
In Amsterdam ook problemen met pagina's laden. Refresh helpt wel. Toch raar dat UPC nu landelijk problemen heeft, is volgens mij nog nooit voorgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Komt niet vaak voor nee. Voor de mensen die ook een account bij www.chelloo.com hebben, Jordy van de Webcare daar is bezig met een inventarisatie. Het helpt als zoveel mogelijk mensen hem van wat informatie voorzien.

Zie: http://www.chelloo.com/up...42921.msg550220#msg550220

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crispo
Ik heb het probleem geheel willekeurig bij verschillende sites

Kun je een ping en een traceroute naar een trage site bijvoegen?
Hoe doe ik dat?
Laat maar, wist het eigenlijk wel.

[ Voor 12% gewijzigd door crispo op 25-01-2012 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

Nakebod

Nope.

Denk dat ik mijzelf even aansluit aan dat rijtje. (Wijchen, 6601, 50/3 mbit pakket)
Snelheid is an sich prima, hoewel de automatisch op mijn NAS gebeuren, meestal midden in de nacht. Haal daar vaak niet de maximale snelheid, tussen de 3.0 en 3.7 MB/s vaak, maar dat ligt denk ik eerder aan mijn NAS.

Het is volgens mij ook geen DNS probleem, ik gebruik de DNS servers van Google. Tenzij iedereen dat hier doet dan zou het een aanknopingspunt kunnen zijn.
Moet soms meerdere keren refreshen.

Ook wat anders: de uptime van mijn Thomson TG870 is nu iets van 7 dagen. (Ben niet thuis dus kan het even niet controleren)
Firmware is 01.41. Deze is schijnbaar pas recent uitgerold (Als test?): http://www.chelloo.com/upc/index.php?topic=42873.0
Nu lijk ik net een eindgebruiker :+ Maar ik heb het idee dat het sindsdien voorkomt, of iig veel vaker/erger.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zit nog op 01.38 qua firmware, dus dat is het blijkbaar ook niet. Tot dit weekend toen ik voor de zekerheid toch de boel maar even resette, had ik een update van 90 dagen zonder een enkel hikje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Nakebod schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 11:07:
Het is volgens mij ook geen DNS probleem, ik gebruik de DNS servers van Google. Tenzij iedereen dat hier doet dan zou het een aanknopingspunt kunnen zijn.
De verbindingen worden wel gemaakt alleen bij sommige daarvan stort de snelheid in. Bijvoorbeeld een download die na enkele MB verder gaat met 500B/s. Daar heeft de DNS niets meer mee te maken.
De hoeveelheid packet loss is hoger dan ik gewend ben (zelf bij een idle verbinding) maar ik vraag me af of het dit probleem verklaart:Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/29gbxl.png
Verder zit er wel wat regelmaat in: Vijftig pagina's enkele keren herladen zonder cache, en dezelfde laden onvolledig, maar even later weer wel.
Daarom zou ik eerder aan een bokkende router of traffic shaper denken.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik krijg het op m'n UPC Fiber Power 120Mbit abo gewoon serieus niet voor elkaar om een PPTP VPN server te draaien. Ik heb alle opties al geprobeerd en snap er nu helemaal niks meer van. Iemand dit al eerder meegemaakt?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

BtM909 schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 21:47:

Ben er inmiddels wel klaar mee (heb er al een tijdje last van), zal UPC morgen weer bellen. Als ze hem omwisselen, ben ik natuurlijk al m'n recordings ook weer kwijt :(
Ach, jij hebt ze in ieder geval. Ik zit met de derde achtereenvolgende box die simpelweg niet opneemt of gebrekkig opneemt... Ik neem niet eens meer de moeite om te bellen om hem opnieuw te ruilen. Ik wacht wel op Horizon.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joopv
  • Niet online
ehtweak schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:51:
Blijkbaar heeft UPC een landelijk probleem. Alleen zullen ze dat zelf nooit toegeven... :N
http://www.chelloo.com/up...topic=42921.msg550173#new

[afbeelding]
Blijkbaar niet landelijk. Ik heb helemaal geen probleem (5625).

Die zeur-jpg slaat overigens kant nog wal.
Toekomstvast: Ik heb al >10 jaar een Chello / UPC kabel abbo en ik heb nog nooit van provider hoeven te wisselen. Begonnen met 2 Mb, nu 60Mb en die trek ik probleemloos vol.
Betrouwbaarheid: In al die jaren heb er misschien in totaal 48 uur uit gelegen.

Verder heeft de maker van dat plaatje ook geen kaas gegeten van grafische bestandsformaten. JPG is bedoeld voor foto's, het gebruiken voor een screendump van een blok tekst is niet echt slim. In png was dat plaatje kleiner qua bestandgrootte geweest en zonder compressieartefacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Monteur is net geweest en die zei dat de modem die ik had, een oude versie van de TWG870, de firmware 1.41 niet hoorde te hebben. Toen ik zei dat het er toch echt stond was hij daar erg verbaast over en was er van overtuigt dat dit de problemen bij mij veroorzaakte.

Hij heeft de modem nu omgeruild voor een nieuwere versie van de TWG870 omdat deze volgens hem helemaal opnieuw was opgezet/ingericht of hoe je dat ook noemen wilt. Modem staat net een half uurtje online en het surfen en email ophalen is al sterk verbeterd. Komende 12 tot 24 uur in de gaten houden of ook de FTP bijtrekt.

Lijkt er toch op dat het met de combi oude versie modem en nieuwe firmware te maken heeft gehad bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik denk niet dat het te maken heeft met het modemtype, want met een EPC3212 heb ik hier ook constant pagina's die traag laden (2015, Haarlem). Het lijkt er ook op dat het laden soms gewoon helemaal stopt.
joopv schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:14:
[...]

Als je ziet hoeveel meldingen er van binnenkomen dan is het wel duidelijk dat er landelijk *iets* mis is :P Om dat nou te ontkennen omdat *jij* er toevallig geen last van hebt (om wat voor reden dan ook) is wel echt je kop in het zand steken..

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ah ik dacht al dat het aan mij lag, maar ik heb het probleem dat pagina's langzaam laden dus ook (regio 020). Heb een Cisco wireless modem welke net nieuw is.. Speedtest is gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

joopv schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 15:14:
[...]

[...]
Iets kan prima een landelijk probleem zijn maar tóch niet op alle klanten effect hebben natuurlijk. Als je de postcodes bekijkt komen de klachten uit alle hoeken, maar er zijn inderdaad mensen met compleet geen problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08:01

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

Ter info: ook op 3204 CD problemen met slecht openende sites of pagina's/linkjes ervan.
Gebruik hier de teletekst browser als test omdat die 9,5/10 goed werkt qua verbinding en die flipt ook regelmatig.
Verder hebben de speedtest servers ook last van slechte bereikbaarheid en werking.
Meestal op de download test.
Als DNS server gebruik ik OpenDNS.

Dan heb ik ook nog een vraag.
De opmerking hier dat je voor €3,- erbij van 25 naar 50mb kunt gaan heb ik dat aangevraagd.
Er wat leveringsproblemen met de modems. -Mijn Arris TM602B/220 kan die hogere snelheid niet aan.-
Zal nog bericht krijgen om een keuze te maken welk modem.
Nu wil ik alleen een modem zonder verdere poespas zoals die Arris.
Komt daar de EPC 3212 voor in aanmerking of is die meer een vervanger voor de Arris.
Kan nl. in de user guide op i-net niets over max. snelheid vinden.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 13-09 10:26
KroontjesPen schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 16:51:
Ter info: ook op 3204 CD problemen met slecht openende sites of pagina's/linkjes ervan.
Gebruik hier de teletekst browser als test omdat die 9,5/10 goed werkt qua verbinding en die flipt ook regelmatig.
Verder hebben de speedtest servers ook last van slechte bereikbaarheid en werking.
Meestal op de download test.
Als DNS server gebruik ik OpenDNS.

Dan heb ik ook nog een vraag.
De opmerking hier dat je voor €3,- erbij van 25 naar 50mb kunt gaan heb ik dat aangevraagd.
Er wat leveringsproblemen met de modems. -Mijn Arris TM602B/220 kan die hogere snelheid niet aan.-
Zal nog bericht krijgen om een keuze te maken welk modem.
Nu wil ik alleen een modem zonder verdere poespas zoals die Arris.
Komt daar de EPC 3212 voor in aanmerking of is die meer een vervanger voor de Arris.
Kan nl. in de user guide op i-net niets over max. snelheid vinden.
De EPC 3212 kan prima met die snelheden overweg. Gebruik hem zelf i.c.m. 60Mb.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Mooi Erulezz. Als ik die kan kiezen ga ik ervoor. :)

Edit.
Wachttijd modems door actie: 8 weken.
Aardige planningsfout bij UPC.

[ Voor 41% gewijzigd door KroontjesPen op 25-01-2012 21:07 ]

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny_B
Gister heb ik de Cisco EPC 3212 gekregen om mijn EPC 3000 te vervangen. De down- en uploadsnelheid is sinds maandagmiddag constant goed gebleven (ook met oude modem dus). Wat ik vandaag merk met het nieuwe modem is dat sites weer goed laden. Echt een verademing. Niet meer twee keer klikken op een link, F5'en om een pagina geladen te krijgen, geen ontbrekende/halve plaatjes meer op pagina's en geen pagina's meer waar de achtergrond wel verschijnt, maar de inhoud niet. Zelfs Youtube en andere filmpjes zijn instant geladen (ik dacht altijd dat dit aan Youtube lag, maar het was kennelijk iets in de UPC verbinding).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sm1ley
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09-2016
sm1ley schreef op dinsdag 24 januari 2012 @ 22:14:
Na de reacties Speedtest gedraaid: en inderdaad 50/5 terwijl ik tot nu toe 60/6 precies haalde. Niet de eerste keer problemen hier, UPC verschiet zijn laatsten kansen, mochten ze laf meegaan op het verzoek van Brein weet ik de uitkomst.
Of mijn frustraties zijn gehoord of ik heb last van drukkere momenten op het net. In postcodegebied 5581 haal ik weer 58/6, en UPC heeft net aangegeven niet vrijwillig mee te gaan: link (wat dat verder ook gaat opleveren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Afgezien van capaciteitsproblemen in diverse regio's in Nederland, heeft UPC op dit moment een veel groter probleem met z'n haperende verbindingen:
http://www.chelloo.com/up...topic=42921.msg550578#new
Zelfs de telefoongesprekken beginnen te jitteren. :-(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Heb hier in Wijchen (6601) ook deze problemen. Snelheden haal ik, maar soms zijn websites echt zo traag als dikke stront. Dit met een 50/2.5 (oid) abonnement op een EPC3208.

Netwerk kan moeilijk overbelast zijn, hier ligt glasvezel. Zo veel klanten zal UPC hier niet hebben. :P

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:07

Nakebod

Nope.

Wat, heb jij stiekem al glasvezel de appartementen binnen getrokken? :+

Momenteel speel ik niet meer zoveel online games, maar ik bedacht mij gister ook ineens waarom MW3 ook zo slecht verbind, natuurlijk precies hetzelfde probleem. Soms werkt het in 1x, maar vaak toch wel 2 of 3 (lange) pogingen nodig voordat het werkt. Maar als ik er eenmaal ben heb ik helemaal nergens last van.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ook zoiets, waarom heeft UPC geen algemene storingspagina en een overzicht van de historie van storingen? :?

Want die storingen voor jouw postcode zijn ook een aanfluiting en ver bezijden de waarheid. :N

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die hadden ze altijd wel, maar een regiogebonden storingspagina ziet er voor de klant beter uit natuurlijk. De klant ziet minder storingen staan. Puur een stukje beeldvorming. :) Ergens ook logisch en in mijn ervaring werkt hij prima. De keren dat ik sinds introductie van die pagina een probleem had, werd het daar ook gewoon vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Cloud schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:10:
... en in mijn ervaring werkt hij prima. De keren dat ik sinds introductie van die pagina een probleem had, werd het daar ook gewoon vermeld.
Werkt prima? Werkt niet, zul je bedoelen... :N
Want storingen staan er gewoon nooit vermeld.

Ook is nergens een historie te vinden.
Zoiets als Xs4all doet:
http://www.xs4all.nl/nieuws/index.php?msect=storingen

In mjn beeldvorming is dit juist positief, je communiceert open en eerlijk met je klanten...
Ook nu weer, met het voortslepende 'hangen blijven' probleem, nergens iets te vinden op de upc site. En mensen die niets vermoedend de helpdesk bellen, krijgen allerlei andere onzin te horen.

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ehtweak schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 09:15:
[...]

Werkt prima? Werkt niet, zul je bedoelen... :N
Want storingen staan er gewoon nooit vermeld.
Nee ik bedoelde, werkt prima. In elk geval voor mij. Anders had ik wel 'werkt niet' gezegd, natuurlijk.
Ook is nergens een historie te vinden.
Zoiets als Xs4all doet:
http://www.xs4all.nl/nieuws/index.php?msect=storingen

In mjn beeldvorming is dit juist positief, je communiceert open en eerlijk met je klanten...
Ik ben met je eens dat een niet-regio gebonden lijst met storingen beter is, ik gaf alleen aan waarom UPC dat gedaan zou kunnen hebben.
Ook nu weer, met het voortslepende 'hangen blijven' probleem, nergens iets te vinden op de upc site. En mensen die niets vermoedend de helpdesk bellen, krijgen allerlei andere onzin te horen.
Dat blijven hangen probleem is werkelijk niet uit te leggen aan een klant. De groep klanten waarop dit effect heeft is nog onbekend en ook de regio waarin het voorkomt is onbekend. Er valt niets te vertellen aan de gewone klanten. Denk niet dat een forum zoals dit UPC-topic of het Chelloo forum een goede indicatie geeft van hoe groot de groep getroffenen is; dat beeld is hoe dan ook scheef.

Totdat we weten hoe groot de storing is heeft het voor de Klantenservice ook geen nut om meteen van dit probleem uit te gaan. Die 'allerlei onzin' is namelijk voor 9 van de 10 telefoontjes gewoon het juiste antwoord. Dat jij en ik meer van pc's weten waardoor we dat soort dingen al uitgesloten hebben, doet daar niets aan af.

En in mijn ervaring krijg je vrij weinig onzin te horen, zolang je maar laat merken dat je verstand van zaken hebt. Iemand die belt met de boodschap 'internet doet niet' en internet niet van het blauwe E icoontje kan onderscheiden zal inderdaad een wat simpeler verhaal krijgen. En terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bij mij is dumpert nagenoeg niet werkzaam.

Laden van de pagina duurt lang of stopt gewoon, reclame op filmpjes waardoor je F5 gebruikt en het feest weer opnieuw begint. Filmpjes die stoppen met laden of traag laden waardoor die steeds blijft hangen om te bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

Nakebod schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 07:34:
Wat, heb jij stiekem al glasvezel de appartementen binnen getrokken? :+

Momenteel speel ik niet meer zoveel online games, maar ik bedacht mij gister ook ineens waarom MW3 ook zo slecht verbind, natuurlijk precies hetzelfde probleem. Soms werkt het in 1x, maar vaak toch wel 2 of 3 (lange) pogingen nodig voordat het werkt. Maar als ik er eenmaal ben heb ik helemaal nergens last van.
Was het maar zo'n feest. Stomme projectontwikkelaar hier heeft erg lang gewacht met de oplevering aan de gemeente zodat Reggefiber niet kon graven. Heb maar een jaartje UPC genomen. Opzich niks mis mee en werkt(e) prima. Maar nu toch helaas wat internet issues.

Add:

Net UPC gebeld over de random timeouts/packetloss. Probleem was daar niet bekend in elk geval.

[ Voor 6% gewijzigd door Mojo op 27-01-2012 10:25 ]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Mojo schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 10:09:
[...]

Net UPC gebeld over de random timeouts/packetloss. Probleem was daar niet bekend in elk geval.
Het is wel bekend bij UPC. Jordy (UPC webcare) heeft het in onderzoek.
Maar publiekelijk toegeven dat er iets mis zit, dat schijnt niet te kunnen bij UPC... 8)7

BTW: het probleem is inmiddels zo erg dat op veel forums je reacties of half, of dubbel gepost worden. Want dan wacht je, en wacht je, en gebeurt er niks, en dan plotseling na een refresh, halve pagina of dubbel post. :(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

ehtweak schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:07:
[...]

Maar publiekelijk toegeven dat er iets mis zit, dat schijnt niet te kunnen bij UPC... 8)7
Hij heeft toch publiekelijk toegegeven dat ze ermee bezig zijn? :? Het staat gewoon op het forum van Chelloo. Ik heb zelf ook al contact gehad met Jordy. Wat wil je nu nog meer dan, of heb je het nu alweer over de storingspagina?

Ik begrijp dat de frustraties je hoog zitten, maar telkens schoppen hoeft echt niet hoor. Het lost de problemen in elk geval niet sneller op. Beter maak je verzamel wat traces en andere informatie, die je doorstuurt naar Jordy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Cloud schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:12:
[...]

Beter maak je verzamel wat traces en andere informatie, die je doorstuurt naar Jordy.
Heb ik ook gedaan. :Y

Waarom ik zo hamerde op die algemene storingspagina (die er dus niet is). M'n buurman kwam naar me toe: "goh, heb jij ook problemen met UPC internet?" "volgens de helpdesk is er niks aan de hand en moest ik m'n bekabeling nakijken"
Zulk soort dingen... |:(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Mja dat is inderdaad een beetje jammer ja. Enerzijds wel logisch want vaak zal het ook aan dat soort dingen liggen en ik denk ook dat de meeste klanten niet voldoende informatie zullen geven om tot onze conclusie te komen. Aan de andere kant zou de klantenservice die informatie eigenlijk uit ze moeten proberen te trekken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan.

Gelukkig zijn er mensen die het wel op de juiste wijze weten te brengen ;) Ik hoop dat ze het snel oplossen want ik begin er ook wel een beetje gek van te worden nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nextron schreef op woensdag 25 januari 2012 @ 12:59:
[
Daarom zou ik eerder aan een bokkende router of traffic shaper denken.
Zijn al vast wat dingen aan het implementeren om TPB te blokken als het opgelegd word door de rechter...

Hier ook regelmatig wat response issues de laatste dagen (regio 8081). Maar eens kijken of ik deze inzichtelijk kan maken met bv pfsense zoals jij....
Ik dien dan alleen pfsense als bridge in te zetten, is dat mogelijk? pfsense ken ik nl niet...
Situatie hier:

UPC > Cisco 3212 > Fritzbox 7390

Wenselijk icm pfsense:
UPC > Cisco 3212 > pfSense > Fritzbox 7390

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2012 11:35 . Reden: regio vermeld ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo

Mojo

The Power Within

ehtweak schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 11:07:
[...]

Ik vond het ook gek dat het probleem niet bekend is. Er is nu in elk geval een notitie bij m'n abonnement, daar ging het me even om. Ik zal straks braaf m'n modem een factory reset geven en even verwijzen naar het onderzoek van Jordy van webcare.

Dit ivm eventueel reclameren van abonnementsgeld bij storingen e.d.

Edit: Jordy op chelloo even gepm'd.

[ Voor 3% gewijzigd door Mojo op 27-01-2012 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Voor mensen die dit probleem (traag ladende pagina's) ervaren, maar het nog niet gemeld hebben, gelieve het te melden. _/-\o_
Volgens de oproep op chelloo.com:
http://www.chelloo.com/up...topic=42972.msg550691#new
schijnen er nog te weinig klachten te zijn binnengekomen...

[toevoeging]
Net zelf nog maar eens gebeld naar 1200. En ja hoor, wordt er heel verbaasd gereageerd. Gewoon aangegeven dat ik gehoor geef aan de oproep om dit probleem te melden en dat het al bekend is bij Webcare. "oh ja, meneer, echt? " "ik heb hier nog niet eerder van gehoord" 8)7

[ Voor 33% gewijzigd door ehtweak op 27-01-2012 14:42 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

ehtweak schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:37:
Voor mensen die dit probleem (traag ladende pagina's) ervaren, maar het nog niet gemeld hebben, gelieve het te melden. _/-\o_
Volgens de oproep op chelloo.com:
http://www.chelloo.com/up...topic=42972.msg550691#new
schijnen er nog te weinig klachten te zijn binnengekomen...
Webcare
Het UPC Webcare team is inmiddels op de hoogte en heeft een inventarisatie gedaan. Er werd gevraagd om bepaalde tests uit te voeren en dit naar Webcare te sturen. Inmiddels hebben ze genoeg reacties ontvangen, het is dus niet meer nodig om de testresultaten te versturen.
Wat raar dit lees ik op die pagina :)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jinx
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Klein beetje verwarring..
Het webcare team is op de hoogte van deze storing en hebben genoeg resultaten binnen.

Echter blijkt dat deze storing niet bekend is op de helpdesk zelf. UPC zegt dat er niet/nauwelijks over dit probleem gebeld is. Vind ik persoonlijk ook niet zo gek met alle nieuwe voorzieningen als twitter/webcare maargoed.
Het webcare team ziet dus wel dat er een probleem is, maar binnen de hele organisatie lijken nog geen alarmbellen af te gaan omdat er niet landelijk wordt geklaagd via het telefoonnummer.

Vandaar de oproep om deze storing vooral ook telefonisch te melden, en je niet te laten afschepen met het vervangen van kabels of een monteursbezoek. Dit maakt het bellen er natuurlijk niet makkelijker op maarja, je moet wat.

[ Voor 6% gewijzigd door Mr. Jinx op 27-01-2012 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Heb zelf ook even gebeld. Gozer aan andere kant had inderdaad geen flauw idee, maar heeft wat testjes gedaan, vraagjes gesteld etc.

Heb gezegd dat hij niets hoefde te doen omdat Webcare er al mee bezig is, maar ik heb het idee dat hij niet helemaal begreep wat ik met Webcare bedoelde. Hoe dan ook, hij heeft wat instellingen bekeken en iets aangepast, maar niets helpt natuurlijk. Ik hoop desondanks, dat mijn telefoontje toch geholpen heeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nextron

Nextron

Ben nu ook aan de lijn. Blijkbaar ligt er nu wel een lijst met wat pings en tracerts die genoteerd moeten worden.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Wordt het trouwens niet tijd voor tweakers om hier een nieuwsitem aan te wijden? :Y

"UPC weet van niks, maar klanten klagen steen en been" of zoiets...

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Hoezo UPC weet van niets? UPC weet het wel toch, waarom zijn ze het anders aan het uitzoeken? :? Het klinkt natuurlijk sensationeel en pakkend, maar we kunnen hier wel zonder dat soort 'ophitsende' opmerkingen toch? We weten niet eens hoeveel klanten er daadwerkelijk last van hebben en UPC lijkt dat zelf ook nog niet helemaal duidelijk te hebben. Ze hebben al wel gezegd dat er geen duidelijke toename van storingsmeldingen te zien valt op de helpdesk.

UPC is ermee bezig en er komt vanzelf een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11:50
TigerMooD schreef op maandag 23 januari 2012 @ 23:06:
[...]

Jups, hier nog één, centrum nijmegen, exact dezelfde klachten!
Hier in Wijchen ook. Zwaar vervelend dit.
Is het in bepaalde regio's dit probleem?

[ Voor 8% gewijzigd door lifeguard op 27-01-2012 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Nou, inmiddels is het probleem verholpen van dat trage internet. Er is nu helemaal geen internet verbinding meer! :(
Om precies 18:01h viel 'ie weg.
Einde oefening. Nu maar overgeschakeld op m'n backup ADSL verbinding (die doet het altijd)

Downstream Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol rate Frequency Power SNR
1 Locked QAM256 113 6952000 3.4 dBmV 38.6 dB
2 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
3 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
4 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
5 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
6 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
7 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB
8 Not Locked Unknown 0 Unknown 0.0 dBmV 0.0 dB

Upstream Channels
Channel Lock Status Modulation Channel ID Symbol Rate Frequency Power
1 Not Locked QAM16 1 5120 Ksym/sec 24.7 dBmV
2 Not Locked Unknown 0 0 Ksym/sec 0.0 dBmV
3 Not Locked Unknown 0 0 Ksym/sec 0.0 dBmV
4 Not Locked Unknown 0 0 Ksym/sec 0.0 dBmV

Fri Jan 27 18:08:39 2012 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:24:d1:d1...
Fri Jan 27 18:06:38 2012 Warning (5) B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=00:24:d1:d1:2a:a...
Fri Jan 27 18:06:38 2012 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:24:d1:d1...
Fri Jan 27 18:05:00 2012 Warning (5) B-INIT-RNG Failure - Retries exceeded;CM-MAC=00:24:d1:d1:2a:a...
Fri Jan 27 18:05:00 2012 Critical (3) No Ranging Response received - T3 time-out;CM-MAC=00:24:d1:d1...
Fri Jan 27 18:02:36 2012 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire QAM/Q...
Fri Jan 27 18:02:30 2012 Critical (3) Received Response to Broadcast Maintenance Request, But no Un...
Fri Jan 27 18:02:30 2012 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to acquire FEC f...
Fri Jan 27 18:01:59 2012 Critical (3) SYNC Timing Synchronization failure - Failed to receive MAC S...
Fri Jan 27 15:54:55 2012 Notice (6) TLV-11 - unrecognized OID;CM-MAC=00:24:d1:d1:2a:a1;CMTS-MAC=0...

Één voordeel van dat Xs4all ADSL lijntje: die heeft dat probleem met die traag opbouwende pagina's niet... het flitst weer over het scherm!

[ Voor 3% gewijzigd door ehtweak op 27-01-2012 18:30 ]

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 22:37
Ook hier in Druten al meer dan een week F5 en halve pagina's en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

coob schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 19:03:
Ook hier in Druten al meer dan een week F5 en halve pagina's en zo.
Heb je al gebeld naar 1200? Want hoe meer klachten aan de telefoon, deste meer druk is er bij UPC om er wat aan te doen!
Dus alsjeblieft, melden dat gepruts. :Y

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Ze ontkennen alles, zelfs dit. 7(8)7

Het desbetreffende topic op chelloo.com heeft in vijf dagen, al meer dan zevenduizend hits en 30 pagina's aan reacties.
http://www.chelloo.com/up...topic=42921.msg550828#new
Maar er is niks aan de hand, neuh, niets bijzonders, niet dat we weten, aldus de hel(p)desk. :N
Nog steeds geen enkele melding op de upc site... 8)7

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peter904
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-08 18:36
Sinds een week is de internet UPC verbinding bij mij slecht; pagina's worden half of niet geladen. Zo te horen ben ik niet de enige........

Morgen een belletje naar de helpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

peter904 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 21:30:
Morgen een belletje naar de helpdesk
Je kunt nu nog bellen, tot 22:00h.
Bel 1200!

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFly
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
En ook hier problemen. Net nog gebeld naar de helpdesk. Een paar zinnen uit het gesprek::
"U bent de eerste met dit probleem."
"Wij hebben verder geen enkele klacht hierover gehad."

en mijn persoonlijke favoriet:
"U bent echt de enige met dit probleem, wij hebben geen enkele soortgelijke meldingen gehad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Laatst online: 00:07
Ok morgen gelijk 1200 even bellen :X. Gaat nu wel een beetje vervelend worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ik heb even een simpele tool in elkaar gedraaid die wat harde data (hopelijk) kan verzamelen.. De tool heeft een lijst met websites waarvan die de URL achter elkaar inlaad.. (in een eindeloze loop).

Bij mij thuis @ UPC:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Laatste test: http://www.upc.nl, OK: 112ms

Statistieken:
---------------------------------------------------------------
Test: http://tweakers.net; OK: 28, FAIL: 6,MAX: 156, MIN: 97
Test: http://www.telegraaf; OK: 34, FAIL: 0,MAX: 186, MIN: 149
Test: http://www.fok.nl; OK: 31, FAIL: 3,MAX: 342, MIN: 201
Test: http://edition.cnn.c; OK: 34, FAIL: 0,MAX: 1194, MIN: 220
Test: http://www.nu.nl; OK: 33, FAIL: 1,MAX: 118, MIN: 53
Test: http://www.upc.nl; OK: 34, FAIL: 0,MAX: 157, MIN: 88
Test: http://www.chelloo.c; OK: 32, FAIL: 1,MAX: 840, MIN: 748
Test: http://www.true.nl; OK: 33, FAIL: 0,MAX: 242, MIN: 136
Test: http://www.google.nl; OK: 33, FAIL: 0,MAX: 148, MIN: 38
Test: http://www.samsung.c; OK: 33, FAIL: 0,MAX: 1206, MIN: 316
Test: http://www.xs4all.nl; OK: 33, FAIL: 0,MAX: 89, MIN: 63

Aantal testen geslaagd: 358
Aantal testen mislukt: 11
Aantal tests tot nu toe: 369

Op de desktop komt een logfile met bijv dit soort entries:
code:
1
2
3
http://tweakers.net,346245,FAAL,Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.
http://tweakers.net,355646,FAAL,Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.
http://www.nu.nl,307998,FAAL,Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.

Een Planet verbinding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Laatste test: http://tweakers.net, OK: 170ms

Statistieken:
Test: http://tweakers.net; OK: 116, FAIL: 0,MAX: 208, MIN: 152
Test: http://www.telegraaf; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 338, MIN: 307
Test: http://www.fok.nl; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 1128, MIN: 354
Test: http://edition.cnn.c; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 1352, MIN: 278
Test: http://www.nu.nl; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 680, MIN: 97
Test: http://www.upc.nl; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 219, MIN: 138
Test: http://www.chelloo.c; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 967, MIN: 831
Test: http://www.true.nl; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 1035, MIN: 200
Test: http://www.google.nl; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 162, MIN: 67
Test: http://www.samsung.c; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 2015, MIN: 587
Test: http://www.xs4all.nl; OK: 115, FAIL: 0,MAX: 212, MIN: 113

Aantal testen geslaagd: 1266
Aantal testen mislukt: 0
Aantal tests tot nu toe: 1266

OK=aantal keer gelukt, FAIL=een foutmelding, bijv een timeout, MAX=de langste laadtijd voor deze url in ms, MIN=de minste laadtijd voor deze url in ms..

Nu valt mij op dat het sowieso naar Tweakers.net wel vaak mis gaat :? (je ziet het niet in deze data, maar het viel mij op tijdens het maken van dit ding). Vaker dan andere sites in ieder geval.. Dat ligt volgens mij niet aan de tool, want op die Planet verbinding gaat het gewoon goed..

Voor als iemand het ook wilt proberen: http://www.suckage.nl (domeinnaam is toevallig :P). Source: http://www.suckage.nl/UPC-Test.rar. Code kan vast netter, maar ik ben geen programmeur van beroep en ik wilde dit ff snel in elkaar draaien :) Hopelijk is het zo snel mogelijk niet meer nodig ;)

edit: dit is wel een nieuwe..
code:
1
2
http://www.fok.nl,93695,FAAL,Kan geen gegevens lezen uit de transportverbinding: De 
externe host heeft een verbinding verbroken.

[ Voor 9% gewijzigd door Glashelder op 28-01-2012 02:08 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 12-09 19:19
Glashelder schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 01:24:
Ik heb even een simpele tool in elkaar gedraaid die wat harde data (hopelijk) kan verzamelen.. De tool heeft een lijst met websites waarvan die de URL achter elkaar inlaad.. (in een eindeloze loop).

Bij mij thuis @ UPC:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Laatste test: http://www.fok.nl, OK: 213ms

Statistieken:
Test: http://tweakers.net; OK: 12, FAIL: 3,MAX: 128, MIN: 97
Test: http://www.telegraaf; OK: 15, FAIL: 0,MAX: 186, MIN: 151
Test: http://www.fok.nl; OK: 13, FAIL: 2,MAX: 298, MIN: 211
Test: http://edition.cnn.c; OK: 14, FAIL: 0,MAX: 1194, MIN: 963
Test: http://www.nu.nl; OK: 13, FAIL: 1,MAX: 118, MIN: 54
Test: http://www.upc.nl; OK: 14, FAIL: 0,MAX: 129, MIN: 88
Test: http://www.chelloo.c; OK: 14, FAIL: 0,MAX: 840, MIN: 752
Test: http://www.true.nl; OK: 14, FAIL: 0,MAX: 242, MIN: 136
Test: http://www.google.nl; OK: 14, FAIL: 0,MAX: 102, MIN: 38
Test: http://www.samsung.c; OK: 14, FAIL: 0,MAX: 1206, MIN: 593
Test: http://www.xs4all.nl; OK: 14, FAIL: 0,MAX: 89, MIN: 64

Aantal testen geslaagd: 151
Aantal testen mislukt: 6
Aantal tests tot nu toe: 157

Op de desktop komt een logfile met bijv dit soort entries:
code:
1
2
3
http://tweakers.net,346245,FAAL,Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.
http://tweakers.net,355646,FAAL,Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.
http://www.nu.nl,307998,FAAL,Er is een time-out opgetreden voor de bewerking.

Een Planet verbinding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Laatste test: http://tweakers.net, OK: 155ms

Statistieken:
Test: http://tweakers.net; OK: 48, FAIL: 0,MAX: 208, MIN: 152
Test: http://www.telegraaf; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 338, MIN: 307
Test: http://www.fok.nl; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 631, MIN: 369
Test: http://edition.cnn.c; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 1330, MIN: 278
Test: http://www.nu.nl; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 680, MIN: 97
Test: http://www.upc.nl; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 203, MIN: 138
Test: http://www.chelloo.c; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 967, MIN: 834
Test: http://www.true.nl; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 1035, MIN: 215
Test: http://www.google.nl; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 162, MIN: 68
Test: http://www.samsung.c; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 1384, MIN: 587
Test: http://www.xs4all.nl; OK: 47, FAIL: 0,MAX: 150, MIN: 113

Aantal testen geslaagd: 518
Aantal testen mislukt: 0
Aantal tests tot nu toe: 518

OK=aantal keer gelukt, FAIL=een foutmelding, bijv een timeout, MAX=de langste laadtijd voor deze url in ms, MIN=de minste laadtijd voor deze url in ms..

Nu valt mij op dat het sowieso naar Tweakers.net wel vaak mis gaat :? (je ziet het niet in deze data, maar het viel mij op tijdens het maken van dit ding). Vaker dan andere sites in ieder geval.. Dat ligt volgens mij niet aan de tool, want op die Planet verbinding gaat het gewoon goed..

Voor als iemand het ook wilt proberen: http://www.suckage.nl (domeinnaam is toevallig :P). Source: http://www.suckage.nl/UPC-Test.rar. Code kan vast netter, maar ik ben geen programmeur van beroep en ik wilde dit ff snel in elkaar draaien :) Hopelijk is het zo snel mogelijk niet meer nodig ;)

edit: dit is wel een nieuwe..
code:
1
2
http://www.fok.nl,93695,FAAL,Kan geen gegevens lezen uit de transportverbinding: De 
externe host heeft een verbinding verbroken.
ik zal het vanaaf eens laten draaien en kijken wat eruit komt!

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Laatst online: 13-09 10:26
Ik heb het idee dat het vanavond stukken beter gaat. Echt een heel vervelend probleem.

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Verwijderd schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 02:41:
[...]

Ik sluit niet uit dat dit probleem al ~1 maandje speelt, langer dus dan nu gemeld wordt.
Een maand geleden begon in echt ineens problemen te krijgen met het handmatig binnenhengelen van Symantec security definities.
De ene regel wilde wel, de volgende weer niet, even wachten deed soms de truc, zo ging het op alle pc's in huis.
Het was dus niet te wijten aan 1 brakke pc.
Maar ook dit lijkt de laatste dagen erger geworden.

Pas daarna kwamen de webpagina's die slecht wilden doorladen.
Ook deze reply moest ik meerdere keren refreshen.
Tweakers.net was voor mij zelfs de hele avond onbereikbaar.
Dat idee had ik ook. Echter merk ik het nu misschien een week.
En het is ook niet steeds de zelfde pagina of website die het niet doet. Ook niet eens dezelfde delen.
Welke delen van Nederland kampen nu met dit probleem? Ik heb Druten, Nijmegen en Wijchen voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Net de HD gebeld en men weet schijnbaar nog steeds van niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
coob schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 08:48:
Net de HD gebeld en men weet schijnbaar nog steeds van niks!
Toch vreemd. Lijkt mij toch 2 dezelfde bedrijven. Webcare, en de HD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

ehtweak schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 14:37:
Voor mensen die dit probleem (traag ladende pagina's) ervaren
Ik ervaar het eigenlijk alleen op GoT.

Of het gerelateerd is of niet, een Windows Server-activatie faalt ook.

[ Voor 69% gewijzigd door Gunner op 28-01-2012 10:09 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
Wat ervaar je alleen op GoT?

Ik heb vanmorgen gebeld en ook ik kreeg te horen dat er geen meldingen waren.
Webcareteam had mevrouw ook nog nooit van gehoord kreeg ik de indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:49
Dit verklaart een hoop. Ik heb hier ook al enige tijd last van slecht ladende pagina's. Tot nu toe toegeschreven aan de router die enigszins gaar zou zijn geworden danwel wireless issues, maar dit is logischer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
Rukapul schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:55:
Dit verklaart een hoop. Ik heb hier ook al enige tijd last van slecht ladende pagina's. Tot nu toe toegeschreven aan de router die enigszins gaar zou zijn geworden danwel wireless issues, maar dit is logischer :)
Dat was hier ook mijn eerste gedachte. Paar keer een reset en alles gedaan. Kanaal veranderd, en niets hielp.
Kwam toen via via hier terecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen

KroontjesPen

Misschien tijd voor een berichtje op FP.
Dat de HD niet van het bestaan van de afd. Webcare afweet is van de zotte.
Ze houden op die manier ook de info tegen die Webcare en met name Jordy moet krijgen.

Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 19:51
In Helmond ook problemen, ik woon hier pas net een maand maar heb het al vanaf het begin. Ik dacht in eerst instantie dat het mijn nieuwe router is (een Cisco RV220W) omdat daar ook veel mensen over hebben zitten klagen (al dacht ik nog geen melding te hebben gezien van een instabiele verbinding).

Weet iemand of je via de modem ook naar 1200 kunt bellen als je geen bellen erbij hebt zitten? Volgens mij kan dat niet tenzij je automatisch altijd een telefoonnummer krijgt. Maar misschien heeft iemand anders het al geprobeerd, dat bespaart mij weer onnodig uitproberen als het niet werkt. Mocht het wel werken dan prik ik daar de voip telefoon wel op (die heeft analoog erbij zitten alleen gebruik ik dat dus niet).

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny_B
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1736054868.png

Ik weet niet wat er aan de hand is, maar hier haal ik de 60/6 ook niet helemaal meer zullen we maar zeggen. Het lijkt een ander probleem te zijn dan het F5 probleem. Daar heb ik geen last meer van gehad (sinds modemwissel van woensdag). De downloadsnelheid was maandag traag en nu weer. Modem is vervangen, maar probleem met de downloadsnelheid lijkt af en toe terug te keren. De goede snelheid komt wel terug na een tijdje, maar het lijkt wel alsof er iemand in huis een deel van de snelheid opslokt, terwijl mijn PC de enige die is die aanstaat en Wifi is MAC gebonden. Router zegt ook niks raars, dus ik zou bijna zeggen een probleempje bij mij in de wijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Rukapul schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 09:55:
Ik was mijn net nieuwe WNDR3700 al aan het vervloeken, tot ik dit op Tweakers lees. Hier in Almere (1339) dus dezelfde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 12-09 19:19
1051 Amsterdam:
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1736132682.png
en de test:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/35ck5de.jpg

Maar ik heb nog steeds last van slechtladende websites. ondanks dat maar 3 procent niet lukte..

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Dat blijkt ook wel uit de resultaten :) De tijden die je hier ziet zijn pagina's die wel degelijk volledig geladen zijn. Een timeout kan wel 6 minuten duren, dus die tijden worden niet meegenomen. Dat betekent dus dat hij een enkele keer 45 seconden nodig had om fok.nl te laden. En zelfs ruim 4 minuten voor nu.nl.

Ik had soortgelijke resultaten:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
Statistieken:
Test: http://tweakers.net; OK: 372, FAIL: 19,MAX: 21691, MIN: 89
Test: http://www.telegraaf; OK: 371, FAIL: 20,MAX: 15173, MIN: 121
Test: http://www.fok.nl; OK: 362, FAIL: 28,MAX: 54420, MIN: 187
Test: http://edition.cnn.c; OK: 390, FAIL: 0,MAX: 1395, MIN: 220
Test: http://www.nu.nl; OK: 384, FAIL: 6,MAX: 270430, MIN: 47
Test: http://www.upc.nl; OK: 390, FAIL: 0,MAX: 873, MIN: 81
Test: http://www.chelloo.c; OK: 364, FAIL: 26,MAX: 20049, MIN: 726
Test: http://www.true.nl; OK: 387, FAIL: 3,MAX: 1725, MIN: 108
Test: http://www.google.nl; OK: 390, FAIL: 0,MAX: 167, MIN: 25
Test: http://www.samsung.c; OK: 390, FAIL: 0,MAX: 4644, MIN: 318
Test: http://www.xs4all.nl; OK: 390, FAIL: 0,MAX: 4245, MIN: 52

Aantal testen geslaagd: 4190
Aantal testen mislukt: 102
Aantal tests tot nu toe: 4292

Het is toch opmerkelijk dat het voornamelijk bij nederlandse websites mis gaat. Bij mij ging het bij Samsung geen enkele keer mis..hier een run met voornamelijk buitenlandse sites:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Laatste test: http://tweakers.net, OK: 126ms

Statistieken:
Test: http://www.fok.nl; OK: 125, FAIL: 18,MAX: 3306, MIN: 182
Test: http://tweakers.net; OK: 136, FAIL: 7,MAX: 495, MIN: 93
Test: http://www.cnn.com; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 1930, MIN: 446
Test: http://dsc.discovery; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 3464, MIN: 83
Test: http://www.ford.com/; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 2157, MIN: 52
Test: http://www.ard.de; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 2393, MIN: 41
Test: http://www.bmw.de; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 12643, MIN: 65
Test: http://www.destandaa; OK: 140, FAIL: 2,MAX: 12614, MIN: 39
Test: http://www.peugeot.f; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 2112, MIN: 29
Test: http://www.renault.f; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 2151, MIN: 281
Test: http://www.madrid-ai; OK: 142, FAIL: 0,MAX: 1922, MIN: 622
Test: http://www.dtac.co.t; OK: 140, FAIL: 2,MAX: 21888, MIN: 484
Test: http://canon.jp; OK: 141, FAIL: 1,MAX: 3365, MIN: 1000

Aantal testen geslaagd: 1818
Aantal testen mislukt: 30
Aantal tests tot nu toe: 1848

Op sony.co.jp moet je niet letten want die heeft altijd een timeout, zie ook deze Planet verbinding:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Laatste test: http://www.madrid-airport.info, OK: 673ms

Statistieken:
Test: http://www.fok.nl; OK: 265, FAIL: 1,MAX: 2509, MIN: 361
Test: http://tweakers.net; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 3591, MIN: 154
Test: http://www.cnn.com; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 5660, MIN: 495
Test: http://dsc.discovery; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 2684, MIN: 808
Test: http://www.ford.com/; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 2156, MIN: 428
Test: http://www.ard.de; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 1483, MIN: 743
Test: http://www.bmw.de; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 3303, MIN: 1000
Test: http://www.destandaa; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 618, MIN: 157
Test: http://www.peugeot.f; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 1233, MIN: 97
Test: http://www.renault.f; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 22320, MIN: 390
Test: http://www.madrid-ai; OK: 266, FAIL: 0,MAX: 2964, MIN: 666
Test: http://www.dtac.co.t; OK: 260, FAIL: 5,MAX: 22064, MIN: 632
Test: http://canon.jp; OK: 265, FAIL: 0,MAX: 2056, MIN: 1000

Aantal testen geslaagd: 3450
Aantal testen mislukt: 6
Aantal tests tot nu toe: 3456

[ Voor 8% gewijzigd door Glashelder op 28-01-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazymonkey
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:04

Crazymonkey

Gek als een aap ;)

Trage shit hierin 5707....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:49
Wat is dat voor testtooltje hierboven?
MeltedForest schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 15:45:
[...]

Ik was mijn net nieuwe WNDR3700 al aan het vervloeken, tot ik dit op Tweakers lees. Hier in Almere (1339) dus dezelfde problemen.
Mjah, ik dus met m'n oude WDR3700 ;) Daarvoor had ik nog even m'n abo verandering verdacht. Vaak werkte het wel weer na een router restart, maar dat blijkt slechts toeval. GoT-en is nu ook een uitdaging in Eindhoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Een simpel stukje software ik gemaakt heb in C#. Haalt via HTTP een pagina op van de url's die je in het scherm ziet staan, in een loop. Daarbij wordt bijgehouden in een log hoe lang het duurt. De minimale en maximale tijd staan in het scherm, en hoe vaak dit fout gaat (timeout of een verbinding die door de remote host wordt gesloten).

Dat gaat bij UPC dus in 1,5% tot 3% van de gevallen niet goed. Dat zijn gevallen waarbij de verbinding daadwerkelijk verbroken wordt door een tmeout. Het percentage vertraagde vebindingen ligt nog een stuk hoger.. Als je bedenkt dat je browser bij het opvragen van 1 pagina tot wel 8 connecties kan gebruiken..

[ Voor 13% gewijzigd door Glashelder op 28-01-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ehtweak
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

Het stort steeds verder in bij UPC:
:(
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1736637455.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1736638847.png
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1736641452.pngAfbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/1736642998.png

Bravo! We zitten nu zelfs onder het niveau van een minimaal ADSL lijntje! :(

Mooie Plaatjes   

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Pfff. Max 20mbit in 509x.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Pagina: 1 ... 72 ... 103 Laatste

Dit topic is gesloten.