Hier mijn verhaal:
Zondag 20 September Fiber 25 + Televisie (Thomson, wireless) afgesloten bij de UPC winkel op de lijbaan in Rotterdam. Volgens de medewerker zou ik dinsdag mijn gegevens moeten hebben en zou het allemaal moeten werken.
Na alles te hebben aangesloten, kwam de modem niet verder dan een knipperend US lampje. Nadat het woensdag nog steeds niet werkte, de helpdesk maar opgebeld. De meneer zei, dat hij mijn modem zou activeren en dat het binnen enkele uren zou moeten werken. Tegen de avond nog eens gebeld, wat bleek, ze hadden de verkeerde modem geactivieerd, er werd gezegd, binnen 24 zou het moeten werken.
Donderdag na school nog steeds geen internet, ik maar naar huis gegaan, denken, misschien werkt het als ik van het weekend terug kom. Kom ik zondagavond weer op me kamer, zie ik een TNT briefje met UPC erop staan. Maandag ochtend langs het postkantoor, bleek het weer een Internet + Bellen pakket te zijn... Doos open gemaakt, en de modem (Thomson, wireless) maar aangesloten, denkend, misschien werkt deze modem. Nee....
Smiddags contact opgenomen met helpdesk, ze waren daar de weg kwijt, 2 modems? Euhhh??? Nou, 1 serie nummer genoteerd, modem zou geactiveerd moeten worden. Binnen enkele uren zou het moeten werken. Maandag avond, nogsteeds een knipperend US lampje. Weer opgebeld: toch maar monteur laten langskomen.
Vrijdag kwam de monteur langs, na de wandcontactdoos te hebben vervangen, en de testmodem aangesloten te hebben, bleek het te gaan om een retour probleem. Hij zou een afspraak maken voor een wijkmonteur.
Uur nadat de monteur is verdwenen, word ik opgebeld: "Meneer, het gaat om een algemene storing. Ik cancel de monteursafspraak, als het probleem verholpen is moet het werken".
Nadat ik had opgehangen, toch maar weer de helpdesk gebeld, want ik kan echter al 2 weken niet op internet. Ze konden nu niet zien of het een algemeen probleem was, of een specifiek probleem was voor mij alleen. Er werd gezegd: Als de storing is verholpen, en ik zie dat uw modem nog niet online is, neem ik contact met u op."
Vandaag maar weer gebeld, om te vragen of het wijkprobleem was opgelost, volgens de medewerken waar er geen problemen meer. Ik kon echter nog steeds niet online (US knipperend lampje). Ja meneer, koppel alles los, blaas overal in en sluit het dan nog eens aan. Zo gezegd zo gedaan, nog steeds niks. Ja meneer, dan moeten wij weer een monteur sturen. Dit kan volgende week vrijdag.....
In andere worden, sinds de aanschaf op 20 september werkt het tot op heden nog steeds niet... Ik word nu een beetje gek. Ik denk er aan om alles op te pakken, in de doos te gooien, en weer langs de lijbaan te gaan om het daar weer inteleveren....