"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Precies zo gedaan maar hij gaat automatisch die versie updaten naar 2.2.1.3.7pasta schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 16:57:
[...]
En daar stond de uiteindelijke tip \o/
Het is me nu dus gelukt, wat ik gedaan heb is het volgende:
[list]• De nieuwste versie (2.2.1.3.7) verwijderd
• De mappen in C:\Program Files\Sony Ericsson\Update Service\ verwijderd
• Versie 2.2.11.b gedownload van deze locatie
• Deze geïnstalleerd
• Update Service uitgevoerd
Dit maal kwam ik wel voorbij de "Laat de 'C' toets los" en begon de rest van de firmware update procedure.
dus gaat hij niet verder dan het scherm waarin staat dat ik de c toets moet indrukken.
Iemand nog enig idee hoe ik dit oplos?
Alvast bedankt
Zelfde probleem hier.speedbeertje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 12:45:
[...]
Precies zo gedaan maar hij gaat automatisch die versie updaten naar 2.2.1.3.7
dus gaat hij niet verder dan het scherm waarin staat dat ik de c toets moet indrukken.
Iemand nog enig idee hoe ik dit oplos?
Alvast bedankt
Ik heb SE gemaild en het enige dat zij kunnen adviseren is ALLE beveiligingssoftware uit te schakelen. Dit heb ik gedaan en geen resultaat. Daarna opnieuw gemaild en nu zeggen ze dat ik naar een service center ofzo moet.
Pff het moet toch gewoon hier thuis kunnen?
Ik heb even snel wat getest en het resultaat is tot nu toe zeer positief. Je kan elke frequentie tussen 88.2 en 108.0 MHz instellen met tussenstappen van 0.1 MHz. Het is wel even zoeken naar een beschikbare frequentie (FM band zit hier behoorlijk vol) maar als je die eenmaal hebt kan je gerust een meter of 5 verderop gaan zitten zonder dat er al te veel ruis ontstaat.
Zelfs door muren heen is het bereik nog redelijk te noemen (even in gedachten houden dat het maar een kleine zwakke zender is
Het apparaatje wordt gevoed door de gsm, wat een groot voordeel is t.o.v losse batterijen. Ook zit er een mooi oranje lampje in dat pulserend oplicht wanneer je aan het uitzenden bent. Het lampje kan naturlijk ook uitgeschakeld worden om energie te besparen, maar het past mooi bij mijn W800i
Ik heb hem 19 februari via EBay gekocht en vandaag (24 februari) in de bus gekregen. Ik heb er E 58,58 voor betaald. Dat is inclusief verzendkosten vanuit HongKong. Hier in europa zijn ze slecht tot helemaal niet leverbaar. Houd wel in gedachte dat dit apparaatje illegaal is in Nederland omdat je niet mag uitzenden op de FM band, ongeacht de sterkte van de zender.
Maar al met al, toch een mooi apparaatje voor een mooie prijs
Verwijderd
ik zit nou al zolang ik de prachtige W800i heb met het volgende probleem:
Elke keer als ik mijn W800i koppel aan de pc om vervolgens nog een keer te verbinden met mijn pc, werkt deze niet. Ik dien mijn pc helemaal opnieuw op te starten om weer toegang te krijgen tot de bestanden. Iemand ook dit probleem?
Verwijderd
2e kwartaal komt de K800i uit(juni)Giox schreef op donderdag 23 februari 2006 @ 01:04:
Nadat Sony de 'Walkman' serie geïntoduceerd heeft in de SonyEricsson productrange, lijkt nu 'Cybershot' aan de beurt te zijn.
[afbeelding]
[afbeelding]
Met de 3GSM net achter de rug en de CeBIT op de stoep is het mogelijk, maar dit zou ook gewoon weer eens een creatie kunnen zijn van een SE fan met teveel tijd over (ga vrijwilligerswerk doen ofzo)
Check www.nieuwemobiel.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2006 18:35 ]
Verwijderd
zet je telefoon op silent, opgelost
Dat verschilt per foon, bij de meeste unbranded en unlocked foons werkt dat nietVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 08:26:
Ik heb de Oplossing voor het shuttergeluidje bij het maken van een foto
zet je telefoon op silent, opgelost

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Verwijderd
Heeft iemand een idee wat het is?
Verwijderd
zo wordt voorkomen dat men zulke vragen stelt op dit soort forums.
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:07:
Ik heb sinds kort boven in mn scherm naast het bereik metertje een klein kruisje staan met een streep er naast. Iets als dit: [X .
Heeft iemand een idee wat het is?
ik zou zeggen : VRAAG HET IN DE WINKEL.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:25:
Mijn contract met vodafone loopt in juli af, ben van plan om dan T-Mobile te nemen met de SE W800i. Maar ik wil eigenlijk dat toestel nu al, vanwege de MP3 speler/camera. Stel ik sluit nu alvast dat abonnement af, met als ingangsdatum in juli, krijg ik dan nu al dat toestel?
Ik heb HI en kon altijd op de helft van mijn abonnement van 2 jr al verlengen(na een jaar dus)
Maar de OPTA heeft daar sinds vorig jaar een stokje voor gestoken,ook bij Hi.KPN mag ik nu pas 3 mndn voor afloop mijn abo. verlengen.
Ik geef je dus weinig kans.
Weten jullie echter al dat de kwaliteit ingesteld kan worden? en dan bedoel ik niet alleen het video formaat?
Waar je normaal de afbeelding kwaliteit insteld (fijn enzo) daar kun je in de video camera modus kiezen voor: hoge kwaliteit, of voor lage(om te versturen).
Standaard staat hij op laag en zijn de videos erg blokkerig, maar op hoog is de kwaliteit heel veel beter!
Ik gebruik trouwens de 002 firmware.
download:
Sony Ericsson Update Service v2.2.11b
Sony Ericsson USB Flash driver
voer uit:
-> installeer de nieuwste Java Virtual machine
-> installeer Macromedia Flash en Shockwave (ik had de versie nodig die bij dreamweaver mx 2004 zat, kan even niet vinden welke dat is)
-> installeer SE Update Service
-> laad de telefoon voor 100% op
-> verwijder je memstick, simkaart en batterij voor een minuut en plaats alleen de batterij weer terug
-> start Update Service en volg de stappen...
[ Voor 17% gewijzigd door Mark_Oostdam op 26-02-2006 13:38 ]
pasta in "Het Grote SonyEricsson W800, K750 en D75..." ?
Overigens geinig detail; de eerste keer dat de Update Service draait update ie de software naar 2.2.1.3.7, de versie die eerst niet werkte.

[ Voor 26% gewijzigd door pasta op 26-02-2006 14:24 ]
Signature
Verwijderd
Ik bedoel specifiek het geluid. Ben gisteren naar een optreden geweest en heb een aantal filmpjes gemaakt waarvan de beeldkwaliteit wel ok is, maar het geluid enorm bagger is. Heb de indruk dat de amp te hoog staat.
Iemand ideeën hieromtrend?
Ik heb nochtans geen update gedaan of zo...
Die van mij heeft zelfmoord gepleegd, ik had hem als wekker op m'n bureau gelegd, en toen heeft hij zichzelf er vanaf getrild
recht in de emmer dweilwater die eronder stond
Heb hem meteen met gedestilleerd water afgespoeld en een paar dagen te drogen gelegd. Als ik hem probeer aan te zetten trilt hij wel even en geeft ook het SE logo voor een paar seconden, daarna springt hij op een wit scherm en doet hij verder niks meer
Iemand enig idee om hem nog te kunnen reanimeren?
Ik wou zeggen om hem ff lekker te laten drogen voor 2 dagen. Maar dat heb je blijkbaar al gedaan. Tsjah, wat kan je nog meer doen...de hele handel openhalen en te drogen leggen wellicht? Wel beetje riskant natuurlijk, maar in je huidige situatie is ie ook dood.Erasmo schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:25:
Nooooh!!!!11one![]()
Die van mij heeft zelfmoord gepleegd, ik had hem als wekker op m'n bureau gelegd, en toen heeft hij zichzelf er vanaf getrild
recht in de emmer dweilwater die eronder stond![]()
Heb hem meteen met gedestilleerd water afgespoeld en een paar dagen te drogen gelegd. Als ik hem probeer aan te zetten trilt hij wel even en geeft ook het SE logo voor een paar seconden, daarna springt hij op een wit scherm en doet hij verder niks meer![]()
Ik ging overigens helemaal stuk toen ik las hoe dat ding 'zelfmoord pleegde'
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Kzal wel naar een SESP stappen...
Verwijderd
Ik heb de startpost goed doorgelezen en heb er veel uit kunnen halen. Bedankt voor zo'n uitgebreide startpost!
Na alles gelezen te hebben had ik toch nog een vraagje.
Is het mogelijk om via de pc een playlist van mp3's te maken die je dan naar je telefoon stuurt?
Alvast bedankt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 21:45 ]
Verwijderd
Maar het werkt niet? Wereldbol komt wel in het scherm maar er kan niets geladen worden. Iemand tips?
Alvast
Zijn je GPRS-instellingen wel goed ingesteld dan?
Daar zullen ze je alleen tegen betaling helpen. Want bij waterschade verkleurt de stikker op je batterij, en is je garantie zowiezo weg. Maar goed, weggooien is natuurlijk ook zonde
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
En die word dan rood? Kan ik er dan niet net zo goed een nieuwe batterij ingooien?Shailesh schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:14:
[...]
Daar zullen ze je alleen tegen betaling helpen. Want bij waterschade verkleurt de stikker op je batterij, en is je garantie zowiezo weg. Maar goed, weggooien is natuurlijk ook zonde

Hoeft niet eens. Ga langs een SESP en laat hem opsturen. Mijn 1e K750i ging zonder batterij. memorystick, sim kaart en batterij klepje in een zakje. 4 Weken later kreeg ik een (kale) nieuwe K750iErasmo schreef op maandag 27 februari 2006 @ 00:24:
[...]
En die word dan rood? Kan ik er dan niet net zo goed een nieuwe batterij ingooien?
[ Voor 3% gewijzigd door willy1986 op 27-02-2006 00:37 ]

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Verwijderd
(Dus of Windows Media Player MP3-tjes automatisch naar de juiste map van de telefoon kopieert)
Al geprobeerd om de memory stick eruit te halen ? Bij mij was laatst de memory stick defect en dan kwam hij met opstarten ookniet verder dan dat witte scherm. Stickie eruit en nog een keer proberen zou ik zeggen.Erasmo schreef op zondag 26 februari 2006 @ 19:25:
Nooooh!!!!11one![]()
recht in de emmer dweilwater die eronder stond![]()
Heb hem meteen met gedestilleerd water afgespoeld en een paar dagen te drogen gelegd. Als ik hem probeer aan te zetten trilt hij wel even en geeft ook het SE logo voor een paar seconden, daarna springt hij op een wit scherm en doet hij verder niks meer![]()
Dat is een defect. Ik heb het ook gehad (op mijn w800i). 9 van de 10 keer wilde ie niet afdrukken (soms niet eens focussen). Vorige week na reparatie (10 dagen weggeweest) teruggekregen. Ander imeinr in de software maar zelfde imei en s/n op de sticker achter de batterij. De toetsenbordverlichting is nu wit ipv oranje (folie vergeten of lampje vervangen met t lampje van een 750?).pina schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:09:
heeft er iemand nog het probleem dat er geen foto's kunnen getrokken worden? Ik had dat vroeger niet, maar vandaag plots wel. Als ik op de shutter druk, gebeurt er niets. Soms krijg ik wel het vierkantje om te focussen, maar hij verdwijnt dan weer. Ik krijg ook geen shuttergeluid of zo...
echt niemand die raad weet??pina schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:09:
heeft er iemand nog het probleem dat er geen foto's kunnen getrokken worden? Ik had dat vroeger niet, maar vandaag plots wel. Als ik op de shutter druk, gebeurt er niets. Soms krijg ik wel het vierkantje om te focussen, maar hij verdwijnt dan weer. Ik krijg ook geen shuttergeluid of zo...
kijk twee berichtjes hierboven!
(raad is dus: laten repareren

[ Voor 18% gewijzigd door icefire1971 op 27-02-2006 15:24 ]
Zo, mezelf maar ff quoten met een mogelijke oplossing (voor het geval er meerdere mensen dit probleem hebben): het lijkt erop dat m'n batterij wat speling heeft. Ik heb er een strookje papier achtergezet, zodanig dat de batterij wat meer naar voren gedrukt wordt en een klein beetje naar beneden. Waar eerst m'n telefoon wél uitging bij schudden (je probeert wat om achter de oorzaak te komenInbox4me schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:06:
Iemand anders die last heeft van een spontaan uitvallende W800i? Heel af en toe schakelt ie zichzelf uit (batterij was in alle gevallen nog lang niet leeg). Tot nu toe heb ik geen idee waardoor/waarom hij af en toe uitvalt....
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
echt wel kut. Anders nooit problemen mee gehad en nu plots dit...icefire1971 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:07:
[...]
kijk twee berichtjes hierboven!
(raad is dus: laten repareren)
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:51:
Ik wil graag de OperaMini browser gebruiken (maar niet blauwtand, zie het nut daar niet zo van in) en gewoon via GPRS met KPN met mijn k750i.
Maar het werkt niet? Wereldbol komt wel in het scherm maar er kan niets geladen worden. Iemand tips?
Alvast
Ik kan surfen met de standaard browser, MMS versturen. Dan is GPRS toch goed ingesteld?Erasmo schreef op zondag 26 februari 2006 @ 22:15:
Het nut? Dat je het niks kost lijkt me toch aardig nuttig imho...
Zijn je GPRS-instellingen wel goed ingesteld dan?
Maar als je 10 meter van je pc zit dan ga je toch lekker achter je pc surfen ipv je mobiel? Ook gratis.
nu snap ik er niks van. Net zoals mijn shutterknop enkele dagen geleden elke dienst weigerde, kan ik plots wel weer foto's nemen...icefire1971 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:02:
[...]
Dat is een defect. Ik heb het ook gehad (op mijn w800i). 9 van de 10 keer wilde ie niet afdrukken (soms niet eens focussen). Vorige week na reparatie (10 dagen weggeweest) teruggekregen. Ander imeinr in de software maar zelfde imei en s/n op de sticker achter de batterij. De toetsenbordverlichting is nu wit ipv oranje (folie vergeten of lampje vervangen met t lampje van een 750?).
Verwijderd
Wel blij voor je dat ie het weer doet!
Welke versie van Opera gebruik je, is het een oudereVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:30:
[...]
Ik kan surfen met de standaard browser, MMS versturen. Dan is GPRS toch goed ingesteld?
Je kan hem nu zelfs in NL taal downloaden bij Opera
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Verwijderd
Ja de nieuwste met NL, verschillende profiels geprobeert. Wil maar niet werken.Speedy-Andre schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:21:
[...]
Welke versie van Opera gebruik je, is het een oudere![]()
Je kan hem nu zelfs in NL taal downloaden bij Opera
ik heb er totaal geen idee van...mijn sony camera begaf het om een mysterieuze reden en daarom hoopte ik als laatste strohalm dat mijn gsm het tóch nog zou doen...en zo gezegd zo gedaanVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:56:
@pina, zou het stof kunnen zijn of een los contact, of lijkt het je eerder een softwarematig iets?
Wel blij voor je dat ie het weer doet!
nu ja, dan vraag ik mij nog af: weet er iemand een manier om het toestel af te stoffen? Ik zie onder het scherm een beetje stof hangen, en net zoals met andere gsm's, zal het van binnen ook wat stoffig zijn omdat hij altijd in mijn broekzak zit
Dat vraag ik me ook af, achter mijn schermpje zit ook wat stofpina schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 02:15:
nu ja, dan vraag ik mij nog af: weet er iemand een manier om het toestel af te stoffen? Ik zie onder het scherm een beetje stof hangen, en net zoals met andere gsm's, zal het van binnen ook wat stoffig zijn omdat hij altijd in mijn broekzak zit
Of heeft iemand slimme suggesties om dit op te lossen?
Hee dat wil ik ook wel weten, ik vind de standaard accu vrij snel leeg..Digitizers schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 14:41:
heeft iemand hier ervaring met een 1200 mAh Li-Polymer accu voor de k750i? Zoals deze hier. Is die accu zwaarder? Gaat hij echt zoveel langer mee dan de standaard accu? Niet dat ik ontevreden met de standaard accu.
Nogmaals, dat was bij mij ook; opeens kon ik weer een flink aantal foto's achter elkaar maken. Maar toen ik weer een foto "moest" maken (met sinterklaas) weigerde ie elke dienst. Kortom laat 'm repareren voordat de garantie vervalt.pina schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 02:15:
[...]
ik heb er totaal geen idee van...mijn sony camera begaf het om een mysterieuze reden en daarom hoopte ik als laatste strohalm dat mijn gsm het tóch nog zou doen...en zo gezegd zo gedaan
Ik heb op het forum (hier of bij FOK!) een andere gebruiker gezien die dit ook had. Hij kon opmaken uit zijn reparatiebon dat er ook echt een onderdeel vervangen was (onder de afdruknop schijnt iets scheef te gaan zitten). Ik kan dat opmaken uit het feit dat mijn toetsenbordverlichting een nadere kleur heeft gekregen. Het was dus niet slechts een kwestie van openschroeven en schoonmaken.
Ik heb dit probleem ook, maar volgens mij is het toch echt een software probleem. Als je namelijk in het service menu ( >*<<*<* ) de cameraknop gaat testen doet ie het áltijd.icefire1971 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:13:
[...]
Ik heb op het forum (hier of bij FOK!) een andere gebruiker gezien die dit ook had. Hij kon opmaken uit zijn reparatiebon dat er ook echt een onderdeel vervangen was (onder de afdruknop schijnt iets scheef te gaan zitten). Ik kan dat opmaken uit het feit dat mijn toetsenbordverlichting een nadere kleur heeft gekregen. Het was dus niet slechts een kwestie van openschroeven en schoonmaken.
Verwijderd
Als ik m'n telefoon uitschakel en weer aanzet, vervolgens een sms-je wil verstuen krijg ik de melding dat 'Configuratie Vereist' is .. moet dan slecht twee items weer aangeven 1) Het type SMS en 2) de geldigheid van het bericht.
Als ik dat heb gedaan is alles ok, totdat ik de phone weer uitzet en weer aanzet..
Dit is alleen voor SMS.. MMS zeurt er niet om.
Ik heb het ook met een adere SIM geprobeerd (Telfort) zelfde verhaal..
Iemand ervaring mee?
EDIT:
Lees net dat er meer problemen mee zijn, wel heel eigenaardig dat ze er bij Sony NL nooit van gehoord hebben, en dat T-Mobile al helemaal niet weet waar het overgaat.. Ben doorverwezen naar een PhoneHouse om het ding te laten repareren??

Kan er wel mee uit de voeten, maar je verwacht het natuurlijk niet van deze twee zeg maar multi-nationals..
/EDIT
Thanks
M
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 13:57 ]
http://www.catalogged.net/
Verwijderd
Ik heb net T-Mobile even toegesproken, resultaat; krijg een nieuwe SIM kaart om eea even mee te testen.
Wordt vervolgd..
Hmmm ik heb dit probleem ook (heb het ook al ergens gepost in dit topic, maar nog geen oplossing voor gezien). 't Is niet heel storend, maar ik ben wel benieuwd of je een oplossing kunt vindenVerwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 14:03:
Nog even even een update mbt de SMS instellingen..
Ik heb net T-Mobile even toegesproken, resultaat; krijg een nieuwe SIM kaart om eea even mee te testen.
Wordt vervolgd..
Ik heb het zelfde probleem met mijn K750i icm T-Mobile!Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:30:
Sinds kort de w800i, icm T-Mobile, en heb daarbij het volgende probleempje;
Als ik m'n telefoon uitschakel en weer aanzet, vervolgens een sms-je wil verstuen krijg ik de melding dat 'Configuratie Vereist' is .. moet dan slecht twee items weer aangeven 1) Het type SMS en 2) de geldigheid van het bericht.
Als ik dat heb gedaan is alles ok, totdat ik de phone weer uitzet en weer aanzet..
Dit is alleen voor SMS.. MMS zeurt er niet om.
Ik heb het ook met een adere SIM geprobeerd (Telfort) zelfde verhaal..
Iemand ervaring mee?
EDIT:
Lees net dat er meer problemen mee zijn, wel heel eigenaardig dat ze er bij Sony NL nooit van gehoord hebben, en dat T-Mobile al helemaal niet weet waar het overgaat.. Ben doorverwezen naar een PhoneHouse om het ding te laten repareren??![]()
Kan er wel mee uit de voeten, maar je verwacht het natuurlijk niet van deze twee zeg maar multi-nationals..
/EDIT
Thanks
M
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Dat is niet helemaal juist. Het enige wat ie dan doet is dat het lampje in de afdrukknop even knippert. Hij test niet of ie een foto ook echt kan nemen (incl. autofocus).niket610 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:14:
[...]
Ik heb dit probleem ook, maar volgens mij is het toch echt een software probleem. Als je namelijk in het service menu ( >*<<*<* ) de cameraknop gaat testen doet ie het áltijd.
Mijn vriendin zit momenteel in Australie met haar K750i en het volgende probleem:MadEgg schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 23:07:
Een lang verhaal, probleem lijkt een beetje op de mijne;-)
Toestel m.b.v. USB-kabel in de compu geplugged, vervolgens aangesloten op compu. Drivers geinstalleerd > Auto-start van Windows XP wegklikken, met windows explorer naar de nieuw verschenen verwisselbare schijf browsen > de volledige inhoud die op de memory stick staat wordt correct weergegeven, althans: de directorystructuur en bestandsnamen kloppen. Probeert ze vervolgens bestanden van de stick naar de computer te kopieren krijgt ze een foutmelding van Windows dat er niet gelezen kan worden van de schijf. Gewoon dubbelklikken op een bestand op de stick levert dezelfde melding.
Het kopieren van gegevens vanaf de telefoon werkte hier in NL wel gewoon op verschillende compu's, en het dagelijks gebruik van de stick in de telefoon verloopt ook probleemloos. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Bij het doorzoeken van de K750 topics ben ik nog niet iets soortgelijks tegengekomen...
Heeft ze de tijdzones wel goed ingesteld?clem schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:36:
[...]
Mijn vriendin zit momenteel in Australie met haar K750i en het volgende probleem:
Toestel m.b.v. USB-kabel in de compu geplugged, vervolgens aangesloten op compu. Drivers geinstalleerd > Auto-start van Windows XP wegklikken, met windows explorer naar de nieuw verschenen verwisselbare schijf browsen > de volledige inhoud die op de memory stick staat wordt correct weergegeven, althans: de directorystructuur en bestandsnamen kloppen. Probeert ze vervolgens bestanden van de stick naar de computer te kopieren krijgt ze een foutmelding van Windows dat er niet gelezen kan worden van de schijf. Gewoon dubbelklikken op een bestand op de stick levert dezelfde melding.
Het kopieren van gegevens vanaf de telefoon werkte hier in NL wel gewoon op verschillende compu's, en het dagelijks gebruik van de stick in de telefoon verloopt ook probleemloos. Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen? Bij het doorzoeken van de K750 topics ben ik nog niet iets soortgelijks tegengekomen...
En misschien is de memorycard corrupt?
Erm... tijdzones instellen? Waarom zou dat uitmaken en mocht het belangrijk zijn: wat dient ze dan in haar telefoon te veranderen? Zelf heb ik geen K750 namelijk... [EDIT: Heb de user manual gedownload dus weet hoe dat veranderd dient te worden, maar weet nog steeds niet waarom dat uit zou maken?]dog4life schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:41:
[...]
Heeft ze de tijdzones wel goed ingesteld?
En misschien is de memorycard corrupt?
Dat die memorystick corrupt is ben ik ook bang voor, maar waarom werkt die dan wel gewoon in haar telefoon? Foto's kijken en nemen, MP3 luisteren kan zonder problemen. Alleen sinds ze in Australie zit niet meer...
[ Voor 12% gewijzigd door clem op 02-03-2006 21:13 ]
Ik steek mijn SIMkaart er in, start hem op en ik krijg zo'n "please wait" message, daarna zo'n schilderspalet ofzo en dan sluit hij af. Tot zover leek alles normaal...
Wanneer ik nu mijn GSM opstart, blijft hij staan op "Verbinding Zoeken" (ofzo) en daarna sluit hij zichzelf af en gaat van uit naar aan, weer naar uit enzoverder.
Geprobeerd met de SIMkaart van beide ouders, dat werkt natuurlijk weer perfect..
Waarschijnlijk ligt het aan mijn SIMkaart, maar ik zou niet weten aan wat exact. Op al mijn andere GSM's (die van ouders etc) werkt mijn SIMkaart wel perfect. Ik vind het zeer vreemd.
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:29:
Heeft iemand een idee hoe ik de .3gp filmpje die ik met de k750i maak kan bewerken?
Ik bedoel specifiek het geluid. Ben gisteren naar een optreden geweest en heb een aantal filmpjes gemaakt waarvan de beeldkwaliteit wel ok is, maar het geluid enorm bagger is. Heb de indruk dat de amp te hoog staat.
Iemand ideeën hieromtrend?
YEAHHH eindelijk gelukt met updaten!!Occy74 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 12:50:
2.2.13.7c voor de mensen die nog steeds problemen hebben met updaten
Duurde niet eens zo heel lang.. kan ik nog ergens zien wat er allemaal geupdate is nu?
Hoe kom jij trouwens aan deze versie? Voor zover ik kan zien, staat op de site nog steeds versie b..
Oh en kan iemand nog uitleggen waarom sommige foto's niet zichtbaar zijn maar alleen een zwart beeld geven op de K750i?
[ Voor 13% gewijzigd door Syntagma op 02-03-2006 23:17 ]
Verwijderd
Voor diegenen die dus elke keer een melding krijgen dat de SMS instellingen moeten worden ingegeven nadat de telefoon uitgeschakeld is geweest, even bellen met het T-Mobile klantenservice.
De SIM is bij mij kosteloos omgeruild.
Telefoon nummers:
0800-7111 - Particulier abonnement
0800-7112 - Zakelijk abonnement
0900-0236 - PrePaid bellers (0,25 per gesprek)
Had er gisteren ook opeens last van dat m'n telefoon niet meer aanwilde, nadat ik een andere sim erin gehad had, was er geen leven meer in te krijgen. Baalde stevig, want had deze net omgeruild omdat het camera knopje niet werkte op m'n vorige. Ook via de update service ging hij niet meer aan. Heb hem daarna op hoop van zegen maar aan de oplader gehangen, en toen ik na een uurtje opnieuw keek was hij toch weer aan. Het rare is, dat ik 100% zeker weet dat de accu nog zo'n 60% vol zat, dus dat het daar niet aan kon liggen

Verder ben ik wel tevreden. Had hiervoor een K300i die gejat is, en vergeleken daarmee is dit een hele vooruitgang.
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Gevonden op een ander forum, weet zo 1-2-3 niet meer welk..Syntagma schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:16:
[...]
YEAHHH eindelijk gelukt met updaten!!
Duurde niet eens zo heel lang.. kan ik nog ergens zien wat er allemaal geupdate is nu?
Hoe kom jij trouwens aan deze versie? Voor zover ik kan zien, staat op de site nog steeds versie b..
Verwijderd
geperste lucht, cover loshalen en sachoonmaken..
maar de telefoon open schroeven vind ik een beetje te risky.. iemand anders hier al problemen gehad met de joystick en een alternatieve oplossing kunnen vinden?
ik heb trouwens ook een t-mobile sim erin en ik heb niet die problemen met het instellen van een sms na het uit- en aanzetten
Pixel 8 | Samsung Galaxy Tab S5e | Samsung Galaxy Watch 4 Classic
Optie 1 lijkt mij het handigstWessee schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:18:
Ik wil graag een 1gb kaartje halen voor mijn w800. Als ik em strax heb, kan ik dan gewoon de content van mijn oude 512mb kaartje overzetten naar de nieuwe om zo de juiste bestandsstructuur te krijgen, of moet ik hem gewoon formatteren in de telefoon en dan gewoon alles apart overzetten?
ik heb trouwens ook een t-mobile sim erin en ik heb niet die problemen met het instellen van een sms na het uit- en aanzetten
Verwijderd
Dat had ik nu ook. Het beeld viel nog best wel mee, maar het geluid trok echt op niets. Ik hoopte ook dat ik het geluid wat kon bewerken, maar vooralsnog lukt me dit niet (of laat me zeggen dat ik nog geen progje gevonden heb om dit te doen).TranceSetter schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:45:
Het editen van audio in 3gp files heeft volgens mij niet veel zin. Ik ben ook naar een concert geweest laatst, en het kraakt aan alle kanten. Heb toen geprobeerd met 3gp editor oid dit te veranderen, maar heb op geen manier het geluid beter gekregen
Longtime volger van dit topic.. nu eindelijk maar reageren (hopelijk behulpzaam)ScorpionNL schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:10:
Ik heb sinds kort ook een K750i. Nu heb ik een MSI Bluetooth usb stick gehaald voor m'n pc, alleen als ik via het bijgeleverde programma (WIDCOMM) in de mappen Thema's en Video's wilt kijken, geeft hij aan 'Bestand bestaat niet'. Ook heten de mapen resp. 'Thema's' en 'Video's', wat waarschijnlijk voor de foutmelding zorgt. Weet iemand of/hoe dit op te lossen is? Als ik nu thema's en video's wil verzenden moet ik ze eerst naar map overige zetten, dit gaat wel, maar wel een beetje omslachtig.
..knip..
Dit is verholpen door de taal even op engels te zetten... datzelfde probleem was er namelijk ook al met de t610 die ik voor mn w800i had.
Zelf heb ik ook een vraag: Zijn er ook een andere kleur toetsen te koop voor de w800i? Ik wil namelijk een andere kleur behuizing kopen (niet origineel bij telecomtelecom.nl of romatel.nl), maar daarbij zijn de toetsen niet inbegrepen (nergens volgens mij). En als ik nou een zwarte behuizing koop, dan zijn die witte toetsen daarbij erg lelijk lijkt me. Weet iemand een (web)winkel die bijvoorbeeld zwarte toetsen voor de w800i verkoopt? Liever geen e-bay.
[ Voor 4% gewijzigd door itsoutthere op 03-03-2006 21:42 ]
Google Pixel 7 Pro - PSP PSVita PS2 PS3 PS4 PS5 - Retropie - Ikea Trådfri - Intel NUC
Extra's:
- File manager om op telefoon en memorystick te browsen
- Webpagina's opslaan zodat je ze offline kunt bekijken
- Horizontale weergave! of zelfs ondersteboven! (toets #6)
- Bestanden downloaden
(toets 1)
- Snel klein maken (toets 9)
Send to bluetooth en opslaan in applicaties.
Omdat hij een iets andere naam heeft, kan je hem naast de 'normale' Opera-mini gebruiken
Verwijderd
- Iedere keer als ik in m'n auto stap en de carkit start op komt er op m'n telefoon de melding "Parrot 3200 LS vraagt om synchronisatie, toestaan JA of NEE". Dit vindt ik best vervelend omdat ik juist voor bluetooth gekozen heb om mijn telefoon niet iedere keer te zoeken als ik in de auto stap. Heb al gekeken of ik dit kon uitzetten, maar kon niks vinden. Iemand enig idee?
- bij ca. 1 op de 5 keer bellen via de carkit loopt mijn telefoon vast. Hij blijft dan net doen of hij aan het bellen is maar met geen mogelijkheid kan je het gesprek beeindigen, behalve door de accu er uit te halen. Bij de persoon die je probeert te bellen gaat de telefoon wel over maar deze hoort niks, en ik ook niet. De carkit loopt ook niet vast. Dit gebeurt vrij vaak als ik niet eerst JA heb gedrukt op mijn telefoon bij de vraag of hij mag synchroniseren (zie punt 1), maar ook weleens daarna als hij het al een paar keer goed gedaan heeft.
Nu heb ik m'n tel. gisteren via internet geupdate naar de laatste versie, maar dit levert geen resultaat op.
Hebben meer mensen dit probleem? En zal het wel echt aan het toestel liggen en niet aan de carkit?
Het is dus alleen met bellen via de carkit, voor de rest werkt de telefoon gewoon perfect.
Heb hier ook al naar gezocht via google maar kon niks vinden wat direct aansloot op deze vraag.
i.i.g. alvast dank voor de hulp.
Voor 1 moet je bij bluetooth -> my devices je carkit kiezen en dan op "more". Dan kies je "allow connection" en die zet je op "always".Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:22:
- Iedere keer als ik in m'n auto stap en de carkit start op komt er op m'n telefoon de melding "Parrot 3200 LS vraagt om synchronisatie, toestaan JA of NEE". Dit vindt ik best vervelend omdat ik juist voor bluetooth gekozen heb om mijn telefoon niet iedere keer te zoeken als ik in de auto stap. Heb al gekeken of ik dit kon uitzetten, maar kon niks vinden. Iemand enig idee?
- bij ca. 1 op de 5 keer bellen via de carkit loopt mijn telefoon vast.
Voor 2 kan je proberen powersave op ON te zetten, dat betekent dat je telefoon geen inkomende connecties kan of zal afhandelen als je carkit al geconnect is. Ik heb zelf een mr handsfree bluetooth carkit en deze setting laat het bij mij beter werken.
bla?
Ik heb dit soort batterijen lange tijd in een N8210 gebruikt en dan blijkt dat ze binnen het jaar de volle lading niet meer hebben en de hogere capaciteit is een verkoopargument, geen waarheidQ-bone schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:16:
zijn er al mensen die een andere accu (bijvoorbeeld via e-bay voor 9.95) de 1700mah problemen hebben ondervonden? want het lijkt me niet echt dat een batterij voor zo weinig beter kan zijn dan de originele...

Het gaat dan om 1100 i.p.v. de standaard 700mAh, als deze batterijen nieuw zijn gaan ze al niet langer mee dan de originele van Nokia.
Ik zou niet weten waarom dat voor SE anders zou zijn als ze uit China of 'Japan' komen

Verwijderd
Heb jij ook een K750i? bij mij staat er onder bluetooth -> mijn apparaten -> meer alleen maar "services" (welke je kan bekijken en alleen maar OK kunt kiezen) "naam wijzigen" en "verwijderen". Dus niks over toestaan van een verbinding...grhmpf schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 10:45:
[...]
Voor 1 moet je bij bluetooth -> my devices je carkit kiezen en dan op "more". Dan kies je "allow connection" en die zet je op "always".
Voor 2 kan je proberen powersave op ON te zetten, dat betekent dat je telefoon geen inkomende connecties kan of zal afhandelen als je carkit al geconnect is. Ik heb zelf een mr handsfree bluetooth carkit en deze setting laat het bij mij beter werken.
Bedoel je hiermee de functie "Stroom sparen" in het bluetooth menu of ergens anders?
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 12:22 ]
Ik heb een simlock vrije w800i met een T-Mobile abo.
Nou geeft mijn telefoon steeds vaker
"Inactieve Sim" aan..
Als ik vervolgens de telefoon uit en aan zet doet hij het weer.
Kep kaartje al een keer schoongemaakt maar dat werkte ook niet.
Iemand een oplossing?
Alvast Bedankt
kun je niet de toetsen van een k750i erbij kopen? die zijn zwart en volgens mij dezelfde grootte als die van een w800i..itsoutthere schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:42:
Zelf heb ik ook een vraag: Zijn er ook een andere kleur toetsen te koop voor de w800i? Ik wil namelijk een andere kleur behuizing kopen (niet origineel bij telecomtelecom.nl of romatel.nl), maar daarbij zijn de toetsen niet inbegrepen (nergens volgens mij). En als ik nou een zwarte behuizing koop, dan zijn die witte toetsen daarbij erg lelijk lijkt me. Weet iemand een (web)winkel die bijvoorbeeld zwarte toetsen voor de w800i verkoopt? Liever geen e-bay.
sorry toch niet.. de toetsen zijn anders

[ Voor 6% gewijzigd door lucash op 04-03-2006 13:49 ]
hey dit probleem ligt aan je simkaartBjornson schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:32:
Hallo,
Ik heb een simlock vrije w800i met een T-Mobile abo.
Nou geeft mijn telefoon steeds vaker
"Inactieve Sim" aan..
Als ik vervolgens de telefoon uit en aan zet doet hij het weer.
Kep kaartje al een keer schoongemaakt maar dat werkte ook niet.
Iemand een oplossing?
Alvast Bedankt
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik heb al 4 schroefjes los..
maar ik kom niet verder dan dat.
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
ok bedankt! Ik heb T-Mobile al een fax gestuurd voor m'n opzegging van het abo want vondrohit schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 13:29:
[...]
hey dit probleem ligt aan je simkaartt-mobile sucks je moet de klantenservice bellen voor een nieuwe simkaart helpt bij de andere hier ook
het bereik zoiezo al slecht.. maar ik weet nu zeker dat het niet aan 'm'n telefoon ligt dus das mooi!
Ik heb weer een probleem met me w800. Ik heb liedjes op mijn mem stick gekopieerd maar nadat ik de kabel eruit heb geplugd is er bijna niks bijna gekopieerd ( 2 van de 50 liedjes
thnQ
Signature
Verwijderd
Iedereen wordt hier langzaamaan gek van dit soort klachten. Heb je uberhaupt de topics doorgelezen?BMW_M3 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:55:
Hej,
Ik heb weer een probleem met me w800. Ik heb liedjes op mijn mem stick gekopieerd maar nadat ik de kabel eruit heb geplugd is er bijna niks bijna gekopieerd ( 2 van de 50 liedjes) heb ook met disc2phone geprobeerd zelfde effect, software opnieuw geinstaleerd niks, op andere pc geprobeerd ook niks weet geen raad meer:S iemand een idee hoe dit komt??
thnQ
Voor de laatste keer: Update je telefoon naar de laatste versie (R1AA008).
Goed zoeken/lezen voordat je de volgende keer post:
# R1AA008: (14 december 2005)
# Memory Stick bestandsdoorvoer gefixed

# Contrastverhoudingen en helderheid van het scherm beter
# Geluidsweergave (zowel externe als hoofd speaker) toegenomen
# Bladeren door foto's gaat sneller en je krijgt een zandlopertje in beeld
# Merkbaar sneller in menu's
Mocht je nog nooit hebben geupdate: Zou ik de beginpost van het topic doorlezen. Daar staat alles netjes uitgelegd. De update is supersimpel. Een kind kan de was doen.
Had het probleem ook en opgelost door de update.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 22:28 ]
Met de nieuwste firmware zou het goed moeten gaan

Maargoed, ze kosten dan ook €5 en niet €50. Zo lang ze niet 10x zo slecht zijn heb je nog een leuke deal.Speedy-Andre schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 11:25:
[...]
Ik heb dit soort batterijen lange tijd in een N8210 gebruikt en dan blijkt dat ze binnen het jaar de volle lading niet meer hebben en de hogere capaciteit is een verkoopargument, geen waarheid![]()
Het gaat dan om 1100 i.p.v. de standaard 700mAh, als deze batterijen nieuw zijn gaan ze al niet langer mee dan de originele van Nokia.
Ik zou niet weten waarom dat voor SE anders zou zijn als ze uit China of 'Japan' komen
Ik zit er zelf ook over te denken om er een paar te kopen voor een 4 maandse vakantie naar zuid amerika.
download deze versie es en probeer het dan nog een keerrezer schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:04:
Ik heb sinds kort een W800i en ik wil hem gaan updaten, alleen werkt het update service programma nietAls ik het op start dan krijg ik ongeveer een halve seconden een zandlopertje en daarna gebeurt er niks meer. Ik heb de nieuwste java en die flash player van MacroMedia, ik weet het echt niet waar het aan kan liggen
ik hoop dat jullie raad weten?
http://www.sonyericsson.c...ervice_Inst_2.2.13.7c.exe
Samsung Galaxy Z Fold6 1TB
Ik kon in het programma niet vinden hoe en of ik dit kon veranderen dat hij de muziek in de map MP3 opslaat
Ga eens wat vaker op kraamvisite!
Verwijderd
Vergeet niet bij 'instellingen->verbindingen->JAVA-instellingen' het juiste internetprofiel te selecteren. Dat was ik zelf in eerste instante ook vergetenVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:51:
Ik wil graag de OperaMini browser gebruiken (maar niet blauwtand, zie het nut daar niet zo van in) en gewoon via GPRS met KPN met mijn k750i.
Alvast
Verwijderd
Dat is optimized charging. Als je 'm volgens jou "normaal" wilt opladen ben je het beste af met de USB verbinding, daar zal je ook merken dat deze 'm niet volledig oplaadtMath2k schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:08:
Mn vriendin heeft sinds een paar dagen een W800i. Wat opvalt is dat de accu het maximaal twee dagen volhoud en als je hem oplaad hij altijd snelladen aangeeft. Hoe laad je zo'n ding "normaal" op? Of is de accu gewoon slecht?
En hoe zit het dan met de 200 uur standy die ze beloven? hij haalt nog niet eens 50? Er anders ff mee terug, of een grotere accu kopen?Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:15:
[...]
Dat is optimized charging. Als je 'm volgens jou "normaal" wilt opladen ben je het beste af met de USB verbinding, daar zal je ook merken dat deze 'm niet volledig oplaadt
Als je 'm goed wilt opladen moet je het toestel uitzetten. Als hij helemaal opgeladen is krijg je een melding op het display.Math2k schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:18:
[...]
En hoe zit het dan met de 200 uur standy die ze beloven? hij haalt nog niet eens 50? Er anders ff mee terug, of een grotere accu kopen?
Je zult merken dat de standby-tijd op deze manier veel langer is.
Dit topic is gesloten.